Geduld is idd niet verkeerd. Maar sommige mensen kopen NU een Full HD om dan vervolgens weer het geduld te hebben om bv. een a twee jaar te wachten alvorens men een blu-ray speler koopt. Dan zeg ik koop een PX80 icm een blu-ray speler en geniet NU van HD-beelden. Tevens is het verschil met een Full HD op een 42" verwaarloosbaar, dus het is niet zo alsof je naar een ''bagger'' beeld zit te kijken. 1080p gedownscaled op een hdready plasma ziet er echt wel goed uit.Anoniem: 100386 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:16:
[...]
Naja, da's hetzelfde verhaal; Ik heb 2 à 3 jaar met een gammele receiver verder gedraaid, totdat ik een receiver kon kopen die voldeed aan mijn wensen & idealen. Zo doe ik dat ook met de rest. En dat raad ik ook andere mensen aan, want je hoeft niet persé alles NU te kopen. Een beetje geduld is vaak helemaal niet verkeerd.
Als je HD gaat, koop dan ook een blu-ray speler want zonder ed. speler benut je gewoon niet de volledige capaciteit v/j tv (illegale hd-rips etc..niet meegerekend uiteraard)