2dope schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:37:
[...]Goeie prijs, de meeste elektronicaboeren verkopen 'm volgens mij nog niet voor onder de €1199, webshops daargelaten.
Wat betreft die omvang, het verschil in prijs is inderdaad nihil tov de winst in grootte, ik vroeg me alleen af of je niet de overweging had gemaakt met oog op eventueel TE grote beeldbuis, lettend op je kijkafstand (wil niet weer een discussie beginnen over ideale kijkafstand, ben alleen benieuwd of je gespeeld hebt met de gedachte dat 'ie misschien te groot zou zijn

)
- Ik heb in verschillende winkels gekeken en ik vond de afstand van 2.5 meter zeer goed doenbaar
- In mijn fanaticiteit (of hoe schrijf je het...

), heb ik zelfs papieren aan elkaar geplakt ter grootte van de tv en gehangen waar de TV komt. Vind ik nog altijd zeer goed uitkomen!
En nog een laatste point of issue voordat ik 'm ga halen:
Volgende week woensdag ga ik normaal de TV ophalen in Tienen (ben van Ieper en moet langs de kanten van Leuven zijn, dus ga ik de TV gewoon ophalen), en rijd met een Volvo V40 break. Via een ander forum heb ik vernomen dat de afmetingen van de doos het volgende zijn: 119 cm breed x 80 cm hoog x 33 cm diep.
Vanavond meet ik na of hij rechtstaand in de Volvo past. Indien niet, dan heb ik een probleem want ik heb vernomen dat je deze het rechtstaand moet vervoeren want als je hem plat vervoert, kan de de druk op de glasplaat zo hoog zijn waardoor deze dan breekt.
Heeft iemand al ooit ervaring gehad met zo'n situaties? Waar let ik nog op?