Toon posts:

Dell levertijden topic

Pagina: 1 ... 91 ... 105 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:52

Peetman

Tjah....

Ik hoop dat die van mij dan op dezelfde vlucht zit. Heb wel 2 trackingnummers va UPS, maar bij mij staat er geen "Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil". Na de kerst is ook geen probleem, maar hoop 'm wel te hebben voor het eind van het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liam
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-12-2023

Liam

Wat nou 1 proc is genoeg.. :P

Wat staat er bij jou dan?

If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetman

Peetman

Tjah....

Op de Dell site staan een 2-tal volgnummers. Als ik daarop klik kom ik op de UPS site, maar daar staat: >>> UPS kan voor uw aanvraag de informatie over de zending niet vinden. Controleer uw informatie en probeer het later opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de klantenservice van Dell Facebook moet er een onderdeel binnenkomen voor de Dell 15 7559 die niet meer in voorraad is, daar wachten ze op het moment op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiscaaltje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 28-09-2021
Peetman schreef op maandag 21 december 2015 @ 12:45:
Op de Dell site staan een 2-tal volgnummers. Als ik daarop klik kom ik op de UPS site, maar daar staat: >>> UPS kan voor uw aanvraag de informatie over de zending niet vinden. Controleer uw informatie en probeer het later opnieuw.
Idem bij mij. Ik denk dat die van ons op hetzelfde vliegtuig zitten, aangezien we beide XPS 13 hebben en op dezelfde dag besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasvdermeer
  • Laatst online: 11:58
fiscaaltje schreef op maandag 21 december 2015 @ 15:27:
[...]

Idem bij mij. Ik denk dat die van ons op hetzelfde vliegtuig zitten, aangezien we beide XPS 13 hebben en op dezelfde dag besteld.
Ik heb mijn Dell XPS 13 ook op dezelfde dag besteld en krijg hetzelfde te zien op de UPS site. Echter, als ik de site in mijn mobiele browser bekijk is mijn pakketje vanmiddag aangekomen en 'klaar voor UPS'. Hopen dat het morgen wordt geleverd, kan m'n nieuwe laptop nog mee op vakantie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag is de status geswitched naar "in productie"! leverdatum staat nog wel op 8-1-2016, maar ik ga er vanuit dat hij nou wel binnen een week bezorgd gaat worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huskie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-11-2024
Bij mij is sinds vandaag ook de status verandert naar "in productie". Had de dell inspiron 7559 bestelt op 4 december. De geschatte leverdatum staat op 6 januari. Hopelijk komt die sneller binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liam

Liam

Ik heb hem binnen!
Die 4 dagen levertijd lijkt dus wel zo'n beetje te kloppen.
Gisteravond laat was ie ineens in Nederland en vanmiddag stond UPS aan de deur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiscaaltje
Mijne is inmiddels ook in Nederland. Wordt als het goed is morgen geleverd. :)
Tijdlijn:
China 16/12/2015 10:04 Uw pakket is onderweg naar de UPS-faciliteit.
Netherlands 22/12/2015 13:33 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liam

Liam

Heb je hem binnen Fiscaaltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetman

Peetman

Tjah....

Mijn XPS 13 is vandaag binnengekomen, dus 8 dagen na bestellen.

• Digimusic
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19-08 20:09
Digimusic schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:43:
Definitieve bestelling op 19-nov-2015 (na ontvangst betaling), geschatte leveringsdatum 04-jan-2016

Ik heb een XPS 15 9550 4K display, 84Whr accu, 16GB geheugen 512GB SSD besteld.
Contact gehad met Dell via Twitter. Zij geven aan dat mijn order vertraging heeft opgelopen door een tekort aan UHD panels. Orders worden z.s.m. verwerkt, maar ze kunnen niet zien wanneer mijn order precies in productie zal gaan. Ik zit te twijfelen of ik deze order ga annuleren.

• fiscaaltje
Yes, gister ontvangen!

Verwijderd

mijn dell 15 7559 is nou met UPS onderweg vanuit China, besteld op 15-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijsje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-09 14:04
XPS 13 de 21ste besteld.
De volgende status update die ik krijg, is pas als hij in nl is gearriveerd?

Vestiging Datum Lokale Tijd Activiteit
China 24/12/2015 18:09 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:41:
mijn dell 15 7559 is nou met UPS onderweg vanuit China, besteld op 15-12
Ik heb mijn Dell 7559 ook besteld op 15-12 en sinds 24-12 staat er op de UPS website te lezen:
"China 24/12/2015 10:09 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil"

Ik hoop dat deze de 28e of 29e word geleverd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop hetzelfde:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 15:34:
[...]

Ik heb mijn Dell 7559 ook besteld op 15-12 en sinds 24-12 staat er op de UPS website te lezen:
"China 24/12/2015 10:09 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil"

Ik hoop dat deze de 28e of 29e word geleverd. :)
Helaas staat bij mij de status nog steeds op 24/12/2015 Agent afhalen;onderweg naar UPS-facil...
Heb wel begrepen dat de status pas veranderd op de dag dat hij daadwerkelijk in Nederland in een depot ligt en bijna bezorgd gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 12:32:
[...]

Helaas staat bij mij de status nog steeds op 24/12/2015 Agent afhalen;onderweg naar UPS-facil...
Heb wel begrepen dat de status pas veranderd op de dag dat hij daadwerkelijk in Nederland in een depot ligt en bijna bezorgd gaat worden
Bij mij net hetzelfde, alhoewel deze dan wel in België moet worden geleverd. Hopelijk vandaag nog een melding dat 'm er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldspeedy4
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-09 20:47
Hier net hetzelfde, Dell XPS 15 besteld, ook op 24/12 verzonden en op weg naar UPS facil. Moet naar Belgie verstuurd worden. Ben benieuwd of de status vandaag toch nog aangepast wordt.

Ik vraag me vooral af of de ongeveer 5 dagen verzendtijd van UPS nog klopt met Kerstmis dat er tussen is gevallen. Is het logisch te verwachten dat hij morgen of misschien overmorgen wordt geleverd of zou ik er nog wat extra dagen bij moeten tellen door Kerstmis en weekend?

[ Voor 43% gewijzigd door goldspeedy4 op 28-12-2015 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds dinsdag de 22ste om 10u 's avonds is mijn XPS 13 op weg naar de UPS facil in China... Sinds toen geen update meer gekregen maar net (door BPost gewoon!) een brief met factuur in gekregen. Is dat normaal?

Woon in België btw. Wanneer zou ik hem kunnen verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaker
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 26-01-2023
Voor degenen die wachten op een XPS15: Dell heeft vanmorgen nogmaals bevestigd tegen mij dat de productie stil ligt vanwege tekort aan 4k schermen èn men geen enkel inzicht heeft wanneer de productie weer verdergaat. :( Ik wacht nu sinds 25 november, hoor graag als er mensen zijn die 4k model op/na deze datum besteld hebben en toch al geleverd hebben gekregen.

[ Voor 1% gewijzigd door Flaker op 28-12-2015 19:04 . Reden: Correctie voor "auto correct" :-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-09 16:00
Tijd dat ze hier ook de configuratie met i7 en FHD aan gaan bieden...

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avigoorn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 29-07 21:46
Op 28 dec een Inspiron 7559 besteld met 4k scherm.
Heb nog geen orderbevestiging.
(Wordt verzonden binnen 5 – 7 werkdagen) staat op de website...

Dan ben ik benieuwd hoe snel dit zal gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Op 8 januari wordt mijn Dell Latitude E6500 7 jaar oud, en mijn desktopcomputer is dan ongeveer 7.5. Beiden hebben in 2011 een upgrade gehad. Ze hebben trouwe dienst gedaan, maar ze mogen met pensioen; ik verschuif al mijn taken, inclusief de weinige spellen die ik speel naar een nieuwe monsterlaptop die wel nog versleepbaar is: de Precision 7510.

* Latitude E6500: Core2Duo 2.4 GHz, 4GB RAM, 64GB SSD, 256GB HDD, interne graphics, TN-paneel
* Zelfbouw-desktop: Core2Quad 2.67 GHz, 8GB RAM, 128GB SSD, 2x 1TB HDD, Geforce GTX 560 TI 1GB, Eizo IPS-monitor.
* Precision 7510: Core i7 6820HQ 2.7/3.6 GHz, 32 GB RAM, 256 GB SSD, 2TB HDD, Quadro M2000M 4GB, IPS-paneel

Het was daadwerkelijk het goedkoopst om direct bij DELL de SSD en de HDD te pakken, en de upgrade van 1x8GB naar 2x8GB. Als de laptop hier aankomt, zet er zelf nog 2x8GB bij (hij heeft vier geheugenslots) voor een totaal van 32GB. In januari komt het ProDock er nog bij om de laptop te gebruiken met de monitor, muis en toetsenbord van mijn huidige desktop.

Gisteren besteld, wordt verzonden binnen 2-4 werkdagen volgens de site.

Ik ben benieuwd, en hoop dat dit beest van een computer ook weer 7 jaar mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om hoe laat 's avonds veranderde bij jullie de UPS status naar dat hij in Nederland/België was? Of om hoe laat kregen jullie de mail?

Zit constant te checken nu :P

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2015 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldspeedy4
Ja hier hetzelfde, ik ben ook de hele tijd aan het checken!

Ik had deze middag eens een mail gestuurd naar UPS of zij niets meer wisten maar ik heb maar een weinig zeggend antwoord teruggekregen.

"Thank you for your email. Our tracking records indicate the package was picked up by a 3rd party carrier and is currently in-transit to UPS.

Unfortunately, we do not have an updated delivery date. However, once the package is tendered to UPS and scanned into our system, the tracking information will update to include the scheduled delivery date.

Please continue to track your package at the following link:

http://www.ups.com/tracking/tracking.html "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7 December een Inspiron 7559 besteld bij Dell met een verwachte levertijd van 4-7 werkdagen met de hoop in de kerstvakantie de laptop goed te kunnen instellen. Na wat voor mij voelde als een eeuwigheid kreeg ik op 24 december eindelijk een bericht: "China 24/12/2015 10:09 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil". Na deze melding dacht ik eindelijk snel van mijn nieuwe laptop te kunnen gaan genieten. Helaas 5 dagen later is er nog niets veranderd.

Ik zal nog maar doorgaan met elke dag 10 keer de site van UPS refreshen en hopen dat ik dan toch snel een bezorger voor de deur zie. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat Goldspeed, Gooner en ik al erg geholpen zouden zijn als we wisten om hoe laat je die melding meestal krijgt dat hij geleverd gaat worden. Dan hoeven we toch al niet de hele dag te refreshen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn Dell 15 7559 is eindelijk in nederland!

Netherlands 29/12/2015 13:34 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

hopelijk morgen binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap er niets meer van, die van mij was zelfs 2 dagen voor die van jou verzonden! Net pas een melding gekregen Ghostfish?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@fubol
Ik zou er ook erg mee geholpen zijn :)
Spijtig genoeg nog steeds geen statusupdate gekregen.

@Ghostfish
Had je dit via mail ontvangen of op de site van UPS gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 20:09:
Ik snap er niets meer van, die van mij was zelfs 2 dagen voor die van jou verzonden! Net pas een melding gekregen Ghostfish?
Vanavond checkte ik UPS en was deze regel toegevoegd.
China 24/12/2015 10:09 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil
Netherlands 29/12/2015 13:34 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Verwacht dat hij morgen dan bezorgt word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:24

RMX

Vandaag een 7559 besteld, Verwachte levertijd 22 januari 2016

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben echt wel benieuwd of ik de mijne donderdag nog in ontvangst ga mogen nemen, want als ik het volgende bekijk, dan lijkt de hoop stilaan aan te verdwijnen... http://holidays.ups.com/be/nl/?WT.svl=BnrMsg

EDIT:
Had ik net op "posten" gedrukt, waarna er enkele seconden later een mail binnenkwam met een statusupdate |:( Hij wordt blijkbaar morgen geleverd oOo

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2015 22:21 . Reden: Mail binnengekomen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik heb nog steeds:Geplande afleverinformatie is momenteel niet beschikbaar. Kijk later nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben blij voor jullie maar vind het toch echt niet kunnen dat die van mij eerder verzonden is dan die van jullie en dat ik nog niks heb binnengekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijsje
Die van mij is de 24 ook verstuurd, maar zie nog niks nieuws verschijnen in de track andere trace.
Zal toch in hetzelfde vliegtuig gezeten hebben zou je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mail zegt iets van dit is uw bestelnummer, geplande leverdatum en leveringstijdstip (tussen 9u en 18u) en dan ook van "Wilt u de voortgang van uw order bekijken? Klik simpelweg op onderstaande UPS link ..." waarbij dat deze link terug verwijst naar de ups traceerinformatie.

Maar ... in tegenstelling wat ze in de mail dus vertellen, geeft deze link nog steeds geen statusupdate weer. Het kan dus best zijn dat die van jullie morgen ook word geleverd, maar dat de mail nog onderweg is of nog moet worden verzonden. Althans dat hoop ik toch voor jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist het verlossende mailtje ontvangen, morgen tussen 09.00 en 17.00 zal de laptop geleverd worden. Ik hoop dat jullie ook snel meer zullen horen! Ik zal me morgen in ieder geval niet vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is de status op de UPS website ook veranderd naar 'klaar voor UPS' en hij is in Nederland. Mailtje heb ik niet gekregen maar hij zal morgen wel binnenkomen waarschijnlijk.

Gek dat sommigen hier een mail krijgen en anderen dan weer een statusupdate op de trackingwebsite. Nooit beiden tegelijk precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8) heb ook het verlossende mailtje binnen! Morgen tussen 9:00 en 17:00 word hij geleverd! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldspeedy4
Bij mij nog steeds niet... Toch heel vreemd dat jullie allemaal al een statusupdate hebben gehad en ik niet. Maar veel plezier ermee, hopelijk krijgen jullie hem inderdaad morgen!

Ik hoop ondertussen nog op het beste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga er vanuit dat het een hele batch laptops vanuit de asemblatie fabriek in China is, dus hoogstwaarschijnlijk zit die van jou er ook bij (mits je hem rond dezels tijd besteld hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldspeedy4
Ja 8 december besteld en ook 24 december de update gehad dat hij onderweg is naar de UPS facility. Daarmee dat ik het wat gek vind dat ik nog niets gekregen heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:12
Toevallig even wezen zoeken op het forum gezien ik 2 dagen terug een nieuwe Latitude E5570 besteld heb.
Ook hier 4-6 dagen levertijd en na betalen opeens 20-01-2016 als leverdatum.

Van wat ik de afgelopen pagina's gelezen heb wordt ik er bang van...
Een jaar terug via het werk een Latitude gehad en die beviel goed dus nu voor mezelf besteld (andere kandidaat was de XPS 15 met 4k maar daar vanaf gezien gezien de glanslaag).

De order staat inmiddels al 2 dagen op "Verwerking van bestellingen".
Wat ik hiervan gevonden heb is dat men wacht op de verwerking van de betaling die middels ideal gedaan is...

Is dit normaal bij Dell of zouden ze weer een "storing" hebben in het systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huskie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-11-2024
Bij mijn bestelling was het helaas ook zo. Dell is erg traag met het leveren van zijn producten.

Het is niet de levertijd die vermeldt staat op de site maar wanneer het product verzonden wordt. De bestelling wordt pas verzonden zodra alle onderdelen binnen zijn en de laptop in elkaar gezet is. Het zou zomaar kunnen dat die echt pas rond 20 januari geleverd wordt. Ik hoop wel dat die eerder geleverd wordt voor je!

Op 4 december had ik mijn inspiron 15 7000 serie besteld en vannacht een mail gekregen dat die vandaag geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billiebier
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-11-2024
21e een inspiron 7559 besteld, en nog steeds status werk in uitvoering.

Hoop een dezer dagen toch wel eens een update te krijgen, aangezien de verwachte levertijd op 8 januari staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen is mijn Dell 7559 (4k, 8gb en 1tb hdd) al aangekomen. Momenteel al super tevreden van. Ik heb er wel direct een extra ram latje en een M.2 SSD ingestoken (Samsung 850 evo 250gb). Hij is momenteel ook bezig met de recovery image van de dell site te downloaden zodat ik Windows opnieuw kan installeren op de SSD, maar dit gaat spijtig genoeg zeer langzaam :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striker91
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-09 12:37
Inmiddels is mijn 7559 ook binnengekomen. Verwacht vanmiddag nog een pakketje met extra geheugen, m2 SSD en de Dell DA100.

@Jong waarom kopieer je niet gewoon alles van de HDD naar de SSD met Minitool Partition Wizard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Net heb ik even gecontroleeerd wat de status van mijn bestelling is. Die staat op "Verwerken van bestellingen". De verzendtijd van de notebook was 2-4 werkdagen toen ik bestelde. Nu is dat plotseling 6-8 werkdagen als ik dezelfde computer zou bestellen.

De levertijd van de computer staat nu op 25 januari.

Eerlijk gezegd vind ik dat absurd. Ik heb nog steeds niets van een bevestiging binnen, en een levertijd van een maand is toch niet meer van deze tijd, zelfs als de feestdagen ertussen zitten? Dat is toch niet handig als je als bedrijf een paar computers nodig hebt?

Eigenlijk is het gewoon jammer dat dit sinds eind 2008 nog steeds niet is verbeterd.

[ Voor 5% gewijzigd door Katsunami op 30-12-2015 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben al de hele dag thuis aan het wachten op UPS, is nog niets langsgebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
Hebben ze geen verwachte tijd op de site staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag tussen 9:00 en 17:00 dus lekker ruim:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
hmm, zie dat ze te laat zijn...
Hoop voor je dat ze nog langskomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij stond er in de mail dat ze tussen 9 en 18 zouden komen. Ze hebben dus nog 5 minuten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hem rond half 6 toch nog binnen:)
Eerste impressie is erg goed, ziet er qua design nog beter uit dan ik had aan de hand van Internet foto's had gedacht.

Ik had wel een probleem met wifi waarbij hij geen verbindingen kon vinden, maar deze heb ik via een fix die ik op internet vond opgelost.

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2015 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldspeedy4
Vandaag dan toch ook de mail gehad dat hij morgen wordt afgeleverd! Is hij voor de rest bij iedereen inderdaad vandaag aangekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijsje
goldspeedy4 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 22:35:
Vandaag dan toch ook de mail gehad dat hij morgen wordt afgeleverd! Is hij voor de rest bij iedereen inderdaad vandaag aangekomen?
Nope die van mij staat nog steeds op:China 24/12/2015 18:09 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldspeedy4
@Tijsje, ik heb deze middag toch een mailtje gestuurd naar Dell om te vragen dat het logisch was dat mijn laptop nog niet verzonden was en van verschillende mensen van wie hij ook op 24/12 was verzonden al wel. Ik heb dit als antwoord gekregen:

"Hartelijk dank voor uw email.

Uit ons systeem komt naar voren dat uw order rond 31-12-2015 zal aankomen bij ups.
Per email zal ups u bevestigen wanneer zij de order zullen afleveren.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,

Lisa van Engel
Dell Customer Care Representative
"

Misschien loont het de moeite om dat ook eens te proberen? Ik hoop dat je ook snel een update krijgt.

• M.Koers
Vandaag eindelijk een mail gehad dat mijn order is bevestigd en nu in productie is.
Kost Dell dus 3 dagen om een ideal betaling te verwerken...
Maar goed er zit schot in de zaak, leverdatum is helaas onveranderd 20-1-2016.

• Tijsje
goldspeedy4 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 23:35:
@Tijsje, ik heb deze middag toch een mailtje gestuurd naar Dell om te vragen dat het logisch was dat mijn laptop nog niet verzonden was en van verschillende mensen van wie hij ook op 24/12 was verzonden al wel. Ik heb dit als antwoord gekregen:

"Hartelijk dank voor uw email.

Uit ons systeem komt naar voren dat uw order rond 31-12-2015 zal aankomen bij ups.
Per email zal ups u bevestigen wanneer zij de order zullen afleveren.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,

Lisa van Engel
Dell Customer Care Representative
"

Misschien loont het de moeite om dat ook eens te proberen? Ik hoop dat je ook snel een update krijgt.
Ik reageer inmiddels vanaf mijn nieuwe XPS ;-)
Kreeg gisteren rond middernacht een mail dat hij vandaag zou worden afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaker
Ben benieuwd wie er nog meer een XPS15 met 4k scherm besteld heeft en nog op levering wacht. Dell geeft nog steeds aan dat levering in 11 - 15 werkdagen is, maar ik wacht al vanaf 25-nov (datum dat Dell de bestelling bevestigd heeft) en Dell kan nog steeds niet aangeven wanneer men kan leveren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een XPS 13 besteld, met een geschatte levertijd van 7-9 dagen.
Na het afronden van de bestelling staat deze nu op 29-01.
Dat is wel een erg groot verschil.... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olrac.Srednjim
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2016 @ 10:27:
Gisteren een XPS 13 besteld, met een geschatte levertijd van 7-9 dagen.
Na het afronden van de bestelling staat deze nu op 29-01.
Dat is wel een erg groot verschil.... :|
Volgens mij 7-9 werkdagen en daarna nog verzenden?

Dell XPS 15 9550 FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onder de configuratie staat op de site "Wordt verzonden binnen 7-9 werkdagen". Dat zou dus max 2 weken zijn en het is nu bijna vier weken.

Edit: ah, nu valt het kwartje... Verzending duurt ook 2 weken? Mmmm... Mogen ze wel iets duidelijker vermelden voor een simpele ziel als ik.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2016 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2016 @ 13:34:
Onder de configuratie staat op de site "Wordt verzonden binnen 7-9 werkdagen". Dat zou dus max 2 weken zijn en het is nu bijna vier weken.

Edit: ah, nu valt het kwartje... Verzending duurt ook 2 weken? Mmmm... Mogen ze wel iets duidelijker vermelden voor een simpele ziel als ik.
Die datum zal de uiterste datum zijn dat je hem binnen had. Bij mij was het ook 4 weken maar had hem binnen na 1,5 week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olrac.Srednjim
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2016 @ 13:34:

Leuk van Dell zo'n indicatie....maar je heb er geen r**t aan.
suc6

Dell XPS 15 9550 FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:17
Lekker is dat, ik heb met ideal betaald maar vond twee zaken apart. Ten eerste werd het bedrag niet meteen afgeschreven. Ten tweede loopt de verwerking maar niet door. 21 december besteld, zojuist gebeld. Te horen gekregen dat als het bedrag niet meteen wordt afgeschreven, er ook niet besteld is. Website laat totaal geen melding zien dat er wat moet gebeuren.

Denk je nette klant te zijn die rond kerst & oud en nieuw netjes wacht tot Dell orde op zaken stelt. Beetje jammer. Gaat maar om 2700 euro.

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Axente schreef op maandag 04 januari 2016 @ 13:56:
Die datum zal de uiterste datum zijn dat je hem binnen had. Bij mij was het ook 4 weken maar had hem binnen na 1,5 week.
Het was bij mij ook zo, al 7 jaar terug. Superlange levertijd, maar ondanks kerst en nieuwjaar werd de laptop die op 24 december was besteld al op 7 januari afgeleverd.
Dennis van der Stelt schreef op maandag 04 januari 2016 @ 16:04:
Lekker is dat, ik heb met ideal betaald maar vond twee zaken apart. Ten eerste werd het bedrag niet meteen afgeschreven. Ten tweede loopt de verwerking maar niet door. 21 december besteld, zojuist gebeld. Te horen gekregen dat als het bedrag niet meteen wordt afgeschreven, er ook niet besteld is. Website laat totaal geen melding zien dat er wat moet gebeuren.

Denk je nette klant te zijn die rond kerst & oud en nieuw netjes wacht tot Dell orde op zaken stelt. Beetje jammer. Gaat maar om 2700 euro.
Gaar. Ik vond de iDeal-betaling wel apart. Je komt op een doorlinkpagina terecht met alleen een invoerveldje om je bank te kiezen; dat spul zag er niet echt professioneel uit :X

Het duurt bij Dell 3 werkdagen om een iDeal-betaling te verwerken. Ik heb vandaag een bericht gekregen dat de bestelling is verwerkt. De laptop is nu "in productie". Ik ga er maar even niet vanuit dat ze daadwerkelijk de 6-8 genoemde werkdagen nodig gaan hebben, of ze moeten in een wachtrij staan.

Iets anders, wat betreft de productie. Toen ik 7 jaar terug bestelde, zat ik precies op het omschakelpunt toen Dell met hun spullen vanuit Ierland naar Polen verhuisde. De Latitude E6500 kreeg knallende reviews qua bouwkwaliteit, maar de mijne (een van de eersten uit Polen) viel half uit elkaar toen ik hem uitpakte. Ik heb zelf op veel plekken de juiste schroeven erin moeten draaien. (edit: ondanks alles werkt de laptop heden ten dage nog steeds.)

Nu heb ik een Precision besteld. Weet iemand waar die vandaan komen; Uit China, net zoals de 'gewone' consumentenlaptops, of zitten die ergens anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
Zojuist de status gecheckt en deze is gewijzigd naar verzonden.
28e besteld, 31 in productie en nu dus verzonden.
UPS tracking kent het nummer echter nog niet.
Met een beetje geluk deze week nog geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw4h
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-09 09:00
Het wonder is geschiedt! Mijn vervangend model (eerste XPS15 was DOA), besteld door support op 20-11-2015 is zojuist naar 'In productie' gegaan. Nog steeds een geschatte leveringsdatum van 12 januari. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Ruim 6 weken... zit er in die XPS een of ander onleverbaar onderdeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier hetzelfde verhaal.
18 december een inspiron 7559 besteld met 5 dagen tot verzenden.
Ondertussen zijn we reeds 16 werkdagen verder en staat ie nog steeds op "verwerken van de bestelling".

Ik heb wel van de helpdesk de reden gekregen dat sommige onderdelen op zich laten wachten.

Zou het aan het 4K-scherm kunnen liggen? Ik denk niet dat er voor de rest veel speciale onderdelen inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:17:
Hier hetzelfde verhaal.
18 december een inspiron 7559 besteld met 5 dagen tot verzenden.
Ondertussen zijn we reeds 16 werkdagen verder en staat ie nog steeds op "verwerken van de bestelling".

Ik heb wel van de helpdesk de reden gekregen dat sommige onderdelen op zich laten wachten.
In dat geval zou ik toch "Voorwerk voor produceren" verwachten of iets dergelijks; weet even niet uit het hoofd hoe ze het noemen.
Zou het aan het 4K-scherm kunnen liggen? Ik denk niet dat er voor de rest veel speciale onderdelen inzitten.
Dat kan. Toen ik informatie over laptops aan het opzoeken was een week of twee geleden, kwam ik op het forum van de site NotebookReview wel berichten tegen dat mensen die een 4K scherm in hun Precision of Latitude bestelden, veel langer moesten wachten op de verzending.

(Ik heb een 1920x1080 scherm. Met mijn slechte zichtvermogen is alles hoger dan 1280x720/800 op 15.6 inch eigenlijk al weggegooid. Ik zal hier de scaling op 1.5 moeten zetten.)

[ Voor 8% gewijzigd door Katsunami op 05-01-2016 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaker
Katsunami schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:45:
Ruim 6 weken... zit er in die XPS een of ander onleverbaar onderdeel?
Ik kan dit bevestigen. Ik wacht sinds 25 november op een nieuwe (eerste ook dood geleverd) en @DellCares geeft aan dat de productie stil ligt vanwege onvoldoende 4k schermen. Dell kiest ervoor om Europa in de kou te laten staan, in de USA is van deze absurde levertijden geen sprake en hebben verschillende winkels (o.a de Microsoft Store) ze gewoon op voorraad (Next day delivery...). Dan zou ik liever hebben dat Dell het als Apple doet en gefaseerd over de wereld uitrolt - dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaker
kw4h schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 10:28:
Het wonder is geschiedt! Mijn vervangend model (eerste XPS15 was DOA), besteld door support op 20-11-2015 is zojuist naar 'In productie' gegaan. Nog steeds een geschatte leveringsdatum van 12 januari. Ben benieuwd.
Fijn te horen. Wel bizar dat mijn XPS15 (eerste ook DOA) op 25 november opnieuw besteld is met verwachte leverdatum van 8-Jan. Hoe kan men nou een eerdere datum afgeven bij een latere bestelling? Het hele logistieke proces is echt een zootje bij Dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Flaker schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 21:05:
[...]

Ik kan dit bevestigen. Ik wacht sinds 25 november op een nieuwe (eerste ook dood geleverd) en @DellCares geeft aan dat de productie stil ligt vanwege onvoldoende 4k schermen. Dell kiest ervoor om Europa in de kou te laten staan, in de USA is van deze absurde levertijden geen sprake en hebben verschillende winkels (o.a de Microsoft Store) ze gewoon op voorraad (Next day delivery...). Dan zou ik liever hebben dat Dell het als Apple doet en gefaseerd over de wereld uitrolt - dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
Dat is natuurlijk wel klote ja.

Zijn die 4K schermen tegenwoordig werkbaar onder Windows? High-DPI-ondersteuning zit al in Windows sinds XP (misschien zelfs al 2000, maar dat weet ik niet zeker), maar veel programma's houden zich er niet aan op. 1.5x uitvergroten gaat nog wel, ook voor applicaties dei dat eigenlijk niet ondersteunen, maar een 4K-scherm heeft volgens mij wel 2x of 2.5x vergroting nodig als je een kans wil maken om het te lezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
Katsunami schreef op maandag 04 januari 2016 @ 19:24:
[...]

Gaar. Ik vond de iDeal-betaling wel apart. Je komt op een doorlinkpagina terecht met alleen een invoerveldje om je bank te kiezen; dat spul zag er niet echt professioneel uit :X

Het duurt bij Dell 3 werkdagen om een iDeal-betaling te verwerken. Ik heb vandaag een bericht gekregen dat de bestelling is verwerkt. De laptop is nu "in productie". Ik ga er maar even niet vanuit dat ze daadwerkelijk de 6-8 genoemde werkdagen nodig gaan hebben, of ze moeten in een wachtrij staan.
Heb Dell nog gebeld, was ONMOGELIJK dat het geld niet onmiddelijk van mijn rekening was. Terwijl jij nu al de zoveelste bent die exact heeft meegemaakt wat ik tegen deze dame verteld heb.

Ik heb het geld inmiddels handmatig overgestort, op aanvraag van Dell. Uiteraard was mijn bestelling nét verlopen vandaag. Dus is hij opnieuw in gang gezet met een leverdatum van 27 januari.

Echt een fijn bedrijf dat Dell. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaker
Katsunami schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 21:59:
[...]
Zijn die 4K schermen tegenwoordig werkbaar onder Windows? High-DPI-ondersteuning zit al in Windows sinds XP (misschien zelfs al 2000, maar dat weet ik niet zeker), maar veel programma's houden zich er niet aan op. 1.5x uitvergroten gaat nog wel, ook voor applicaties dei dat eigenlijk niet ondersteunen, maar een 4K-scherm heeft volgens mij wel 2x of 2.5x vergroting nodig als je een kans wil maken om het te lezen....
Ik heb er nog niet mee gewerkt, maar begrijp uit ervaringen van andere gebruikers dat Windows 10 hier met een schaling van 200% prima werkt. Default staat deze op 250%. Het idee met 4k schermen is niet dat je de volle resolutie gebruikt maar dat alles scherper is. Inderdaad schijnen enkele oudere programma's (ik vermoed programma's die direct de videokaart aansturen ipv gebruik te maken van de Windows calls) hier niet goed mee om te kunnen gaan. Aan de andere kant heb ik nooit anders ervaren bij wisseling naar een nieuwe Windows dat sommige programma's niet meer lekker lopen (of schalen). :+
Overigens begrijp ik dat dit op een Mac met retina scherm ongeveer hetzelfde werkt en dat de "werk" resolutie de helft is (in horizontale en verticale richting).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw4h
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-09 09:00
kw4h schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 10:28:
Korte update: Vanochtend in eerste instantie gezien dat de levertijd is verplaatst van 12 naar 18 januari. Daar was ik niet zo heel blij mee. Echter toen ik op kantoor kwam was de status veranderd naar 'verzonden' (joepie). Kan de track&trace nog niet bekijken dus ben benieuwd wanneer ze voor de deur staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
Sinds gisterochtend staat die op verzonden, UPS kent 'm enkel met de status Agent on his way to pick-up goods.
Die is vast vanuit Amsterdam in zijn busje naar China vertrokken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaker
kw4h schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:13:
[...]
Korte update: Vanochtend in eerste instantie gezien dat de levertijd is verplaatst van 12 naar 18 januari. Daar was ik niet zo heel blij mee. Echter toen ik op kantoor kwam was de status veranderd naar 'verzonden' (joepie). Kan de track&trace nog niet bekijken dus ben benieuwd wanneer ze voor de deur staan.
Duurt dan 7-10 dagen voordat je 'm thuis hebt. Deel s.v.p. je ervaringen met de (bouw)kwaliteit. Ik hoop dat Dell verbeteringen in hun QC heeft doorgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Vreemd dat dit na zoveel jaren nog steeds niet is opgelost.

Men heeft ook de configureerbaarheid van alle laptops behalve de Precisions zwaar ingeperkt, daar waar Lenovo die juist heeft uitgebreid, zelfs tot en met de kleinste modellen. Ik heb dan ook serieus een Lenovo overwogen, ware het niet dat men daar bij veel zwaardere systemen nog steeds met Core i CPU's uit de vierde generatie werkt, die uit de 5de generatie alleen maar Low Voltage zijn, en over de 6de (Skylake) gezegd wordt 'begin 2016'. De enige Skylake-laptop daar is de P70, en die is veel te groot. (En heel irritant dat de sprong van de grafische kaart direct van de nVidia M600M naar de M3000M gaat, waarbij de stappen M1000M en M2000M worden overgeslagen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen, maar vandaag heb ik wel gezien dat mijn Precision 7510 is verzonden. (i7-6820HQ, 16GB RAM, 256GB M.2 SSD, 2TB HDD, nVidia M2000M, 15.6" FHD IPS. Zelf zet ik er nog wel 2x 16GB bij.)

Er staat (nog?) geen gepland aflevermoment bij.

Ook deze laptop komt uit China.

Race naar de bodem... vroeger zat Dell in Ierland, toen in Polen (vanaf 2009), ergens tussendoor zijn ze nog even in Roemenië geweest, en nou zitten ze dus in China, net als alle anderen. Ik hoop er maar op dat deze Chinese Precision in betere staat aankomt dan mijn Poolse Latitude destijds.

[ Voor 5% gewijzigd door Katsunami op 07-01-2016 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
30-12 een Inspiron 15 7559 besteld (geen 4k scherm).

Levering zou uiterlijk 18-1 plaats moeten vinden, huidige status: "werk in uitvoering"

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
Katsunami schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 08:58:

Er staat (nog?) geen gepland aflevermoment bij.
UPS staat nog steeds op agent onderweg, zal denk ik pas wijzigen als die in NLD langs een UPS post komt?
Wat zijn de ervaring qua levertijd als die meldingen eenmaal weergegeven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen zondag heb ik een laptop besteld en heb via iDeal betaald, bedrag gelijk afgeschreven maar vandaag nog steeds in 'verwerking'.
Tijdens een belletje naar Dell geeft de dame aan dat alles vertraging heeft vanwege achterstand sinds oudjaar en dat hij vandaag of morgen wel verwerkt zal zijn.
Beter niet via iDeal betalen dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kleine update:

Ik heb zonet van de helpdesk te horen gekregen dat het nog zeker 2 weken kan duren alvoor alle onderdelen in de fabriek aankomen.
Voorlopig staat de verwachte leverdatum nog op 15/1, maar zal volgens helpdesk ten vroegste 22/1 de fabriek verlaten.

Ze doen er dus 1.5maand over om een laptop te leveren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
M.Koers schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:29:

UPS staat nog steeds op agent onderweg, zal denk ik pas wijzigen als die in NLD langs een UPS post komt?
Wat zijn de ervaring qua levertijd als die meldingen eenmaal weergegeven is.
In dit topic staat dat de levertijd na verzending 7-10 dagen duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonas Do
  • Laatst online: 01-02-2022
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:55:
kleine update:

Ik heb zonet van de helpdesk te horen gekregen dat het nog zeker 2 weken kan duren alvoor alle onderdelen in de fabriek aankomen.
Voorlopig staat de verwachte leverdatum nog op 15/1, maar zal volgens helpdesk ten vroegste 22/1 de fabriek verlaten.

Ze doen er dus 1.5maand over om een laptop te leveren. :(
Ik heb 18 december ook een nieuwe inspiron 15 7000 besteld, echter met gewoon HD scherm. Bij mij is de leverdatum ook op 15/1 gezet maar vrees dat dit nog langer zal duren. De status staat nog op 'werk in uitvoering'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaker
Vanmorgen tweet van @DellCares dat verwachte 'shipping date' naar 14 januari is gezet. Check op Dell.nl geeft aan dat 'levering' op 14 januari is en... dat de XPS15 nu in productie is. Hopelijk betekent dit dat hij vandaag/morgen verzonden wordt, dan zou het inderdaad '14 januari afleveren' kunnen worden. :)

Is het ze toch nog gelukt er 3 maanden van te maken (besteldatum 15 oktober) voor een XPS15 4k i7 16Gb 512Gb SSD :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jonas Do schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 13:14:
[...]

Ik heb 18 december ook een nieuwe inspiron 15 7000 besteld, echter met gewoon HD scherm. Bij mij is de leverdatum ook op 15/1 gezet maar vrees dat dit nog langer zal duren. De status staat nog op 'werk in uitvoering'.
Ik denk dat DELL zelf een beetje de weg kwijt is.
Gisteren nog de melding gekregen dat het nog 2 weken gaat duren alvorens ze met de productie kunnen starten. Als ik vandaag mijn bestelling controleer staat hij gewoon in productie. 8)7

Alle ja, ik klaag niet natuurlijk. Hoe sneller hoe beter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaker
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:08:
[...]

Gisteren nog de melding gekregen dat het nog 2 weken gaat duren alvorens ze met de productie kunnen starten. Als ik vandaag mijn bestelling controleer staat hij gewoon in productie. 8)7

De weg kwijt? Ik kan niet anders concluderen dat hun logistieke proces één grote puinhoop is. Mijn XPS 15 4k stond gisteren 'in productie', vandaag op 'verzonden' (inclusief tracking code) maar @DellCares meldt keurig terug op mijn vraag of ze echt kunnen bevestigen dat ie eindelijke verzonden is: 'the order is on production hold and our manufacturing team are putting all their efforts to release the bulk orders. We'll keep you posted once the order is shipped out'. WTF? Je kunt dus nergens meer vanuit gaan bij Dell. Eerste en laatste keer :(

Update 12:05: reactie van @DellCares: "The tracking number has been generated and associated with your order. However, only when the order is shipped out of Dell the tracking website will be updated. We have multiple orders on production hold and will be released at the same time. We'll keep you posted.". :'(

[ Voor 13% gewijzigd door Flaker op 08-01-2016 12:08 . Reden: Nieuwe ontwikkelingen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:08:
[...]

Tsja, allemaal een beetje raar, die van mij staat nu ook "in productie" met een verwachte leverdatum van 18-1 (30-12 besteld).

Ik ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaker
ZTeeVeR schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:53:
[...]
Tsja, allemaal een beetje raar, die van mij staat nu ook "in productie" met een verwachte leverdatum van 18-1 (30-12 besteld).
Welk model / specificatie heb je besteld? XPS 15 4k scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
Flaker schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 12:09:
[...]

Welk model / specificatie heb je besteld? XPS 15 4k scherm?
nee, ik heb een Inspiron 15 7000, met hd scherm besteld. Maar ik zie dezelfde terugkoppelingen voor zowel de inspiron als voor de xps..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-09 22:25
Hier positief verrast:
Had de XPS 13 9302 FHD besteld op 30/12.
De vermelde afleverdatum stond op 20 januari, maar vanochtend is ie al afgeleverd!

Jammer dat ik in Spanje zit en ie nog doorgestuurd moet worden. Kan niet wachten :-)

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
Net melding gekregen dat m'n laptop tas niet de 12e, maar de 11e binnenkomt. Da's precies die dag die ik nodig heb, want de 12e moet ik heel vroeg richting Schiphol. Ben ik toch eventjes blij dat mijn oude laptop nog in m'n nieuwe tas mee kan! </sarcasm>

Maar weer even serieus. De laptop staat nu in overall view als 'in productie', in details als verzonden incl. een tracking code van UPS, maar UPS weet nog van niets.

Daarnaast loop ik (met een gaming laptop, de AlienWare 17 R3) waarschijnlijk de GeForce actie mis dat je gratis een game kreeg. Want doordat het bij Dell fout ging, is mijn bestelling niet in december, maar in januari pas gemaakt... Zucht.

Pagina: 1 ... 91 ... 105 Laatste