Toon posts:

Dell levertijden topic

Pagina: 1 ... 92 ... 105 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik blijf het echt vaag vinden wat ik zo lees.

- De hoofdreden om Dell te kiezen was vroeger de mogelijkheid om je computer zelf te configureren. Dat kan nu niet meer, behalve bij de hoogste series (Precision).
- De levertijd, zelfs voor de kant-en-klare systemen is meestal 2+ weken.
- Dell is niet goedkoper dan kant-en-klare laptops van andere fabrikanten.
- Hun productie- en bestelproces lijkt een puinhoop te zijn.

Lenovo heeft een veel betere configureerbaarheid (maar heeft meestal wel wat achterlopende hardware), en een snellere verzending (7 dagen volgens de site).

Hoe kan Dell dan blijven bestaan?

Ik had bijvoorbeeld ook voor een gamelaptop kunnen gaan, met een i7 6700HQ en een GTX 960M in plaats van een Precision met een i7 6820HQ en een Quadro M2000M. Dan was ik 1000 euro goedkoper uit geweest. Dan had ik echter (waarschijnlijk) geen SSD + 2TB HDD, 32 GB RAM (met mogelijkheid tot 64GB mocht het ooit nodig zijn), en 5 jaar on-site garantie kunnen krijgen.

En dan moet je qua bouwkwaliteit nog maar afwachten, als je een gamelaptop koopt....

In mijn ogen is de Precision nog de enige reden om echt voor een Dell te kiezen. In de lagere series is Lenovo volgens mij een betere keus, en voor de niet-zakelijke notebooks zijn er genoeg alternatieven.

[ Voor 8% gewijzigd door Katsunami op 09-01-2016 03:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Katsunami schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 03:01:
Ik blijf het echt vaag vinden wat ik zo lees.

- De hoofdreden om Dell te kiezen was vroeger de mogelijkheid om je computer zelf te configureren. Dat kan nu niet meer, behalve bij de hoogste series (Precision).
- De levertijd, zelfs voor de kant-en-klare systemen is meestal 2+ weken.
- Dell is niet goedkoper dan kant-en-klare laptops van andere fabrikanten.
- Hun productie- en bestelproces lijkt een puinhoop te zijn.

Lenovo heeft een veel betere configureerbaarheid (maar heeft meestal wel wat achterlopende hardware), en een snellere verzending (7 dagen volgens de site).

Hoe kan Dell dan blijven bestaan?

Ik had bijvoorbeeld ook voor een gamelaptop kunnen gaan, met een i7 6700HQ en een GTX 960M in plaats van een Precision met een i7 6820HQ en een Quadro M2000M. Dan was ik 1000 euro goedkoper uit geweest. Dan had ik echter (waarschijnlijk) geen SSD + 2TB HDD, 32 GB RAM (met mogelijkheid tot 64GB mocht het ooit nodig zijn), en 5 jaar on-site garantie kunnen krijgen.

En dan moet je qua bouwkwaliteit nog maar afwachten, als je een gamelaptop koopt....

In mijn ogen is de Precision nog de enige reden om echt voor een Dell te kiezen. In de lagere series is Lenovo volgens mij een betere keus, en voor de niet-zakelijke notebooks zijn er genoeg alternatieven.
Nvidia quadro voor een Gamelaptop? Ik veronderstel dat je die laptop ook gebruikt voor autocad ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:12
Mijn laptop ligt inmiddels ergens in NL, maandag staat de bezorging gepland.
Dat is minder want ben niet thuis, zelfde geld voor dinsdag en woensdag...
Hopen dat ze laat aan de deur komen zodat ik net thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 10:38:
Nvidia quadro voor een Gamelaptop? Ik veronderstel dat je die laptop ook gebruikt voor autocad ofzo?
De Precision is geen gamelaptop. Het is een workstation. Ik wilde een laptop hebben die aan de volgende specificaties voldeed:

1. Minstens een Skylake i7-6700HQ
2. Minimaal een grafische kaart met de snelheid van een GTX 960M
3. Mogelijkheid tot 32 GB of zelfs meer RAM
4. SSD voor snelheid, 2TB opslag voor gewoon lompe opslag
5. 15.x Full HD IPS scherm
6. Mogelijkheid tot het makkelijk zelf vervangen van RAM, SSD, en HDD indien nodig
7. 3 of zelfs 5 jaar garantie
8. Goede bouwkwaliteit.
9. Dockingstation waarmee de grafische kaart van de laptop gebruikt kan worden (dus niet DisplayLink).
10. Zeer lange beschikbaarheid van onderdelen (5-7 jaar of langer).

Deze laptop moet zowel mijn oude laptop als desktop voor 100% gaan vervangen, en moet het occasionele spelletje kunnen draaien. Ik vind het niet erg om in 1280x720 of 1280x800 te gamen (op mijn desktopscherm) als 1920x1080 niet te halen valt. Voor de rest is voor mij vooral de CPU-snelheid en het RAM van belang.

De meeste van deze dingen kun je wel vinden in een gamelaptop, maar de punten 4, 7, 9 en 10 zorgen er normaal wel voor dat je bij de zakelijke workstations uitkomt, en die hebben een Quadro. Gelukkig is de nieuwste serie een flink stuk verbeterd op het gebied van gaming :) De M2000M is de tegenhanger van de GTX 960M, en ze zijn in spellen even snel. (Vroeger was dat met Quadro's niet het geval.)

De (voor mij onnodige) Quadro maakt de laptop duurder, maar de Precision 7150 is op dit moment de enige die al die andere specificaties kan leveren.

En ja, hij moet 6-7 jaar mee. Ik heb een broertje dood aan het vervangen van hardware. Vroeger was dat een hobby, tegenwoordig is het een ergernis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Heisenberg_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-02 15:39
Zojuist ook een bestelling gedaan bij Dell, een Inspiron 7559. Op de site stond "Wordt verzonden binnen 2 – 4 werkdagen", maar leverdatum is 22-01 :(

Ik denk dat ze direct het worst case scenario hebben toegepast, 4 werkdagen voordat het verzonden kan worden en dan 8 dagen (??) om het te verzenden vanuit China? Worden laptops tegenwoordig per zeppelin gestuurd? :P

Ik ga wel een hele gekke volgorde van producten krijgen, eerst een monitor morgen (zondag) via Coolblue, dan het werkgeheugen/SSD via Alternate maandag en volgende week vrijdag pas de laptop. Dit is dus precies in de verkeerde volgorde.. Maargoed zolang Dell zich maar aan deze tijd gaat houden, dan kan ik in dat weekend direct even tweaken aan mijn nieuwe laptop :)

Alleen door de berichten in dit topic vrees ik ervoor dat het later gaat worden, fingers crossed 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Mijn laptop is op 7-01 verzonden, en de levertijd staat nog steeds op 25-01. Ik ga er simpelweg niet van uit dat de levering 18 dagen gaat duren. Dus ja, ik denk dat Dell inderdaad het worst case scenario gebruikt voor de leverdatum.

[ Voor 23% gewijzigd door Katsunami op 09-01-2016 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
Het duurde bij mij 4 dagen tussen de aanmelding bij UPS en een afleverdatum krijgen.
Als die morgen inderdaad geleverd wordt, of een poging daartoe gezien ik niet thuis ben, heeft het verzenden 5 dagen geduurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Heisenberg_
Update: gisteren besteld, nu al werk in uitvoering, gaat lekker rap zo!

edit: scherm ook binnen!

[ Voor 16% gewijzigd door _Heisenberg_ op 10-01-2016 12:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
thijspronk92 schreef op zondag 10 januari 2016 @ 12:15:
Update: gisteren besteld, nu al werk in uitvoering, gaat lekker rap zo!

edit: scherm ook binnen!
Heb je met een creditcard betaald? Dan gaat het sneller dan wanneer je met iDeal betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Heisenberg_
Katsunami schreef op zondag 10 januari 2016 @ 16:14:
[...]

Heb je met een creditcard betaald? Dan gaat het sneller dan wanneer je met iDeal betaalt.
Ik had met een creditcard betaald ja, koste niks extra en ik had genoeg saldo op die kaart staan. Bedankt voor je info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:17
Katsunami schreef op zondag 10 januari 2016 @ 16:14:
[...]

Had ik dat maar geweten! :)

Anyway, m'n laptop is gisteren bij UPS aangemeld en UPS heeft geen verwachte aankomstdatum. Maar ik ga er vanuit dat hij niet pas aan het einde van de maand geleverd wordt, zoals Dell initieel bij m'n bestelling aangaf. Er staat nu niets, behalve dat hij aan UPS is overgedragen.

Overigens zat ik met hetzelfde probleem als jij. Mijn werkgever vervangt m'n laptop elke 3 jaar en ik wilde ook een laptop die praktisch attached was aan mijn lichaam. Ik wil niet bestanden synchroniseren, tools dubbel installeren, etc. en ook af en toe een presentatie/workshop kunnen geven. Dus laptop en ook een waar ik privé wat dingen mee kan doen, zoals gamen ofzo.

Die dockingstation vond ik minder interessant en daardoor ben ik bij Alienware uitgekomen. Hoofdzakelijk vanwege bouwkwaliteit en garantie. Helaas zijn ze door Dell overgenomen ;-)

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb 27-10 een XPS15 besteld (met 4k scherm en ProSupport), eerste vermelde leverdatum was 1-12, dan 9-12, dan Geannuleerd (zonder reden |:( ), dan een nieuwe order geplaatst door Dell partner, vermelde leverdatum was 11-1 dan 15-1 8)7

Eindelijk sinds vrijdag status "Verzonden"! Nu nog afwachten...

Ben erg tevreden met Dell, lol!
@DellCares is eigenlijk @DellDontGiveASh!t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Inspiron staat ook op verzonden sinds zaterdagochtend.
Heeft er iemand een idee hoe lang UPS er over doet om de laptops af te leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Update van mijn kant (Inspiron 7000 met hd scherm)

30-12 besteld
8-1 "in productie"
9-1 "verzonden"

huidige status:
Vestiging Datum Lokale Tijd Activiteit
China 09/01/2016 9:08 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Heisenberg_
Nog een update: nu al in productie!! (afgelopen zaterdagavond besteld via creditcard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dell Alienware besteld op 12/12.
Order bevestiging op 17/12.
Vetrokken bij fabriek in China op 27/12.
Eerste lever poging op 05/01.
Geleverd op 06/01

Initieel levertijd was 07/01 of ervoor.

Voor mij dus geen enkel probleem met levering, lever tijd, enz.
Enig probleem was dat ik pas op 04/01 om 22:40 een mail kreeg dat ie de volgende dag geleverd ging worden. Lukte niet om iemand het te laten ontvangen op zo'n korte termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw4h
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-09 09:00
Update over levering vervangend model XPS 15:

Besteld: 20-11-2015
Geleverd: 11-01-2016 (vandaag)

Totale duur is dus 7,5 week. Vanaf het begin af aan was de geschatte leverdatum 12-01-2016 (morgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaker
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 26-01-2023
Whohoo: mijn XPS 15 4k (oorspronkelijke besteldatum 15 oktober, op 11 november dood geleverd - bestelling vervangend exemplaar op 25 november) was vrijdag verzonden en staat vanaf vanmiddag 14:00 klaar in NL voor ophalen UPS. Dat zou toch voldoende tijd moeten geven voor levering morgen?
Update 22:45 uur: zojuist afleverbevestiging voor morgen ontvangen van Dell. Nu maar duimen dat het niet weer een citroen is :X

[ Voor 18% gewijzigd door Flaker op 11-01-2016 22:49 . Reden: Bevestiging levering ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Een update waarvan ik nog geen mail heb ontvangen:

China 07/01/2016 8:08 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil
Netherlands 11/01/2016 13:35 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Die update is dus vandaag rond half 2 geplaatst. Dan lijkt het erop dat er een mooie kans bestaat dat de laptop morgen aankomt. (Besteld op 29-12-2015, Precision 7510, met een FHD scherm.)

edit: e-mail ontvangen. Geplande afleverdatum is morgen, 12-01. Ik ben benieuwd.

Nou nog even denken of ik daadwerkelijk de dock ga aanschaffen, en of ik er gewoon een tweede adapter bij neem en helemáál op een laptop overschakel...

[ Voor 24% gewijzigd door Katsunami op 11-01-2016 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jbre
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-09 10:48
Mijn XPS 15 4K besteld op 21-12. Origineele leverdatum was 19-01 echter is ie vanochtend opgeschoven naar 26-01.

Beetje teleurstellend, 4launch heeft er 1 op voorraad volgens mij voor de liefhebbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
ZTeeVeR schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:28:
Update van mijn kant (Inspiron 7000 met hd scherm)

30-12 besteld
8-1 "in productie"
9-1 "verzonden"

huidige status:
Update, vandaag zou jij afgeleverd moeten worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZTeeVeR schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:39:
[...]

Ik heb de mijne toch al in ontvangst mogen nemen. :*)
Eén maand na bestelling valt eigelijk nog mee.

Daarnet eens nagekeken hoe lang ik op mijn Studio 1557 heb moeten wachten....resultaat 3 maand. 8)7
Ik was dat blijkbaar al een beetje vergeten. Maar dit zal nu wel echt de laatste DELL worden voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Net heb ik bericht gekregen dat mijn Precision 7510 is aangekomen.

De Latitude E6500 heb ik besteld op 24-12-2008, en werd geleverd op 08-01-2009.
De Precision 7150 heb ik besteld op 29-12-2015, en werd geleverd op 12-01-2016.

Ik vind dat op zich wel netjes, gezien er in die periode een paar werkdagen wegvallen, zeker in 2008.

Het enige dat me op dit moment een beetje tegenstaat is dat het erop lijkt dat alleen de Precision nog geconfigureerd kan worden. Dell heeft geluk dat ik bereid was om én een best wel enorm bedrag uit te geven, én niet wilde wachten op Lenovo's Skylake laptops, want bij Lenovo kun je tegenwoordig wél alle modellen configureren. Vroeger (in 2008) was dat niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turt
ZTeeVeR schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:28:
huidige status:
ZTeeVeR schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:39:
[...]
Ik heb nog:
China 08/01/2016 22:09 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
Dat blijft staan tot die ergens in NL opduikt.
Mijne was de 5 die meldingen en gister geleverd.
10e was de update dat die NL was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turt
Ja ik had begrepen... Maar ZTeeVeR zijn laptop was op 9/1 opgestuurd en al vandaag afgeleverd, terwijl mijn laptop was op 8/1 opgestuurd en blijft nog in transit...

EDIT: Eindelijk, wordt morgen geleverd :)

[ Voor 11% gewijzigd door turt op 12-01-2016 20:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Heisenberg_
Zaterdag besteld, maandag in productie, vandaag "Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil". Lekker snel gegaan, al was eerder al aangegeven dat met credit card betalen een stuk sneller verloopt. Op de site stond 2-4 werkdagen productie, wat dus 1/2 werkdagen is geworden. Verwachte leverdatum was 22-01, zal nu wel iets sneller zijn. Wat ik dus begrijp is dat verzenden vanuit China tot afleveren thuis ongeveer 4/5 werkdagen duurt? Of heb ik kans dat ze deze week nog voor de deur staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaker
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 26-01-2023
Dell,XPS15 4k 16Gb 512Gb SSD
15 oktober besteld
11 november geleverd - dood
25 november vervangend exemplaar besteld met verwachte leverdatum van 8-jan
7-jan in productie
8-jan verzonden
12-jan geleverd

Na een dagje spelen: wachten was de moeite waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
turt schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 18:01:
Ja ik had begrepen... Maar ZTeeVeR zijn laptop was op 9/1 opgestuurd en al vandaag afgeleverd, terwijl mijn laptop was op 8/1 opgestuurd en blijft nog in transit...

EDIT: Eindelijk, wordt morgen geleverd :)
Is inderdaad afgeleverd gisteren iets voor 12-en.

Uiteindelijk dus 8 werkdagen geduurd, wat me dus reuze meevalt. De geschatte levertijd bij bestellen was 5-7 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08 15:39
Precision 7510, 4k

7 januari besteld
11 januari in productie
13 januari verzonden

Nu aan het wachten op levering MAAR:

Als ik kijk op de website van DELL dan staat er netjes een factuuradres + verzendadres. Maar ik zie geen huisnummer bij verzendadres! Ik ben bang dat UPS niet kan leveren omdat ze geen huisnummer hebben.

Als ik het spul wil tracen dan toont UPS geen verzendgegevens aan de rechterkant. Het kopje staat er zonder gegevens. Misschien wordt dit later ingevuld en kan ik zien of UPS het goede adres heeft. Je hebt een mooi knopje om het adres te wijzigen bij UPS en ik heb me geregistreerd met mijn adres. Maar het lijkt erop dat ik nog een brief krijg van UPS met een verificatie van het adres. Ik kan het adres dus niet wijzigen omdat ze waarschijnlijk eerst mijn adres via fysieke post willen verifieren.

Weet iemand wanneer UPS dat kopje invult?
En hoe ik het adres het beste kan laten wijzigen/aanvullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvisser
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-07-2024
Inspiron 15 7000
standaard met gewoon 1.920 x 1.080 scherm
op de website staat 'Wordt verzonden binnen 2 – 4 werkdagen'

8 januari besteld, bestelstatus 14 januari nog steeds 'Verwerking van bestellingen'. 'Verwachte leverdatum 27 januari' !

Ik vind dit niet kunnen en de melding bij het product ronduit misleidend. Verder is het bijna onmogelijk verhaal te halen of mail te sturen want daarvoor heb je weer nummers nodig dit je pas krijgt als de bestelling verwerkt is. Schandalig: haal dan de melding '.... 2-4 dagen' gewoon weg!!!! En laat die andere melding 'Levermethode en -tijdstip etc. kunnen verschillen...' staan.
Dit is de 2e keer de laatste tijd dat de levering veel later is dan de teksten op de web site doen vermoeden.

Ik ben al jaren trouwe klant van Dell maar ga voor de volgende bestelling maar eens naar ander merk/ leverancier kijken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Heisenberg_
wvisser schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:28:
Inspiron 15 7000

8 januari besteld, bestelstatus 14 januari nog steeds 'Verwerking van bestellingen'. 'Verwachte leverdatum 27 januari' !

Ik vind dit niet kunnen en de melding bij het product ronduit misleidend. Verder is het bijna onmogelijk verhaal te halen of mail te sturen want daarvoor heb je weer nummers nodig dit je pas krijgt als de bestelling verwerkt is. Schandalig: haal dan de melding '.... 2-4 dagen' gewoon weg!!!! En laat die andere melding 'Levermethode en -tijdstip etc. kunnen verschillen...' staan.
Dit is de 2e keer de laatste tijd dat de levering veel later is dan de teksten op de web site doen vermoeden.

Ik ben al jaren trouwe klant van Dell maar ga voor de volgende bestelling maar eens naar ander merk/ leverancier kijken denk ik.
Heb je met ideal besteld? Dan duurt het sowieso 3 (werk)dagen langer dan met creditcard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
wvisser schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:28:
Inspiron 15 7000

Wordt verzonden binnen 2-4 werkdagen na het afhandelen van de betaling... als je met iDeal hebt betaald, dan duurt dat 3 werkdagen. 8 januari was een vrijdag. 9 en 10 zijn weekend. 11-12-13 is verwerking, en dan zou je dus op de 14de, vandaag dus, (waarschijnlijk) een mail krijgen dat je bestelling is verwerkt. Op zijn laatst, als alles goed gaat, wordt de laptop dan op de 20ste verstuurd.

Ja, Dell is traag, maar ze zijn de enige, behalve Lenovo, waar je tenminste nog voor verschillende modellen kunt kiezen. Dell heeft de configuratie voor bijna alle modellen geschrapt. Lenovo doet dat beter, maar hun laptops zijn de laatste jaren compleet niet te onderhouden; ze zijn heel lastig uit elkaar te halen, wat ik voor een zakelijke laptop niet aanvaardbaar vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dell Inspiron i3050 besteld hier. Ben zeer benieuwd. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geert
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:09
Dell XPS 15 9550 (UHD/16GB/1TB SSD) afgelopen maandag 11 januari besteld:

Status: Werk in uitvoering
Geschatte leveringsdatum: 8-2-2016

This message was sent from a galaxy far, far away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Dell XPS13 besteld.

3-1: Bestelling & betaling (Leverdatum geschat op: 29-1)
7-1: Orderbevestiging & verwerking van iDeal betaling
10-1: Factuur ontvangen (gedateerd op 8-1 en niet op 3-1)
13-1: Aankondiging bezorging op 14-1
14-1: Afgeleverd

Ondanks de geschatte levertijd dus best netjes.
De laptop ziet er waanzinnig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Heisenberg_
9-1 besteld, 15-1 (gisteren) binnen! Heeft Dell een nieuw record gevestigd?? :P

Ging om een Inspiron 7559 FHD versie & er was met creditcard betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldme
Mijn bestelling staat sinds 13-01 op "agent afhalen". Geen beweging in te krijgen. Weet iemand hoe lang de bestelling normaliter op deze status blijft staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Heisenberg_
Goldme schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 15:49:
Mijn bestelling staat sinds 13-01 op "agent afhalen". Geen beweging in te krijgen. Weet iemand hoe lang de bestelling normaliter op deze status blijft staan?
Ik kreeg deze melding op 12-01 en 14-01 was mijn pakket in Nederland geregistreerd (15-01 geleverd, zie hierboven). Dus ik denk ongeveer 2 werkdagen, met een weekend eroverheen kan het misschien 4 dagen max duren! De melding agent afhalen blijft staan vanaf het verzenden vanuit de Dell fabriek tot de aankomst in Nederland bij UPS! Bij ups kun je meldingen laten doorlinken naar je mail, dan wordt je automatisch op de hoogte gehouden bij statusupdates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Goldme schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 15:49:
Tot op de eerste werkdag waarop de computer in Nederland is. Dat duurt om te beginnen 4 dagen (in mijn geval). Ik verwacht dat jouw status op 18-01 of 19-01 verandert en dat je het systeem de dag erna binnen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldme
Laptop is inmiddels binnen.

Precision 7510, 4k

7 januari besteld
11 januari in productie
13 januari verzonden
19 januari ontvangen

Best netjes.

Heb as usual een verse install gedaan van de laptop maar ben niet helemaal tevreden. Heeft iemand ervaring met het retourneren van de laptop na een verse install? Ik heb de image van de disk nog dus ik kan het systeem normaal herstellen.

Apparaat blijkt defect. Direct gemeld. Helaas heb ik als zakelijke klant geen enkel recht op retourneren. Ik moet een week op reparatie wachten. En daar heb ik 3000 euro voor betaald! Koop nooit wat bij Dell is mijn levensadvies nu.

[ Voor 22% gewijzigd door Goldme op 22-01-2016 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De bestelling + het geld in orde brengen bij Dell duurt ongeveer 1 week, om Bv 1 ipad te assembleren duurt dit ook al gauw 1 week, en het verschepen van het pakketje duurt ook 1 week (China)
Dus voor alle ongeduldigen onderons is het nog even wachten maar geen getreur je krijgt er namelijk een hell of een computer voor!!! 😀😀

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2016 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf de dag dat je een online bestelling plaatst en de betaling is gebeurt, dan mag je al gauw op 1 week rekenen om alles administratief in orde te brengen en bestelling door te geven.
Dan krijg je waarschijnlijk een ander order nummer omdat hij (Alienware ea)in China gemaakt wordt en daar duurt het ongeveer +- 1 week om uw toestel te assembleren.
nu komt UPS (luchtvaart) aan de beurt met waarschijnlijk terug een ander ordernummer, om 1 pakketje op te sturen van China naar bv Nederland, duurt ongeveer 5 werkende dagen (zoek internet) dus als je nu alles bijelkaar optelt kom je gauw op 3 weken en dan is het nog niet bij u thuis maar ligt dit ergens centraal te wachten tot UPS (bestelwagens) het verder verdeeld tot uw huis! Ook gaan zij vanuit China niet 1 stuk opsturen maar wachten zij tot er genoeg bestellingen zijn om een pallet te te vormen en vervolgens mee te geven aan UPS en zo de kosten te drukken!
Dit is ongeveer wat ik denk wat er gebeurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

()

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2016 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Heisenberg_
Ik had mijn Inspiron op een zaterdag besteld, binnen een week op de vrijdagochtend kwam er een zwart busje met het pakketje. Het kan dus wel binnen 1 week (was vanuit China)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inspiron 15 5000 series

22/1 besteld / verwachte verzendatum: 28-1-2016
22/1 in productie
25/1 verzonden
26/1 afgeleverd

Wel in de rechterhoeken boven en onder blacklight bleeding. Twijfel of ik het terug ga sturen, verder geen problemen tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 12:36:
O

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2016 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Gisteren een XPS 13 (CNX9310) besteld met zo'n logotje erbij op de site: Klaar voor verzending 29 jan 2016
Oftewel gewoon een configuratie die ze op voorraad hebben liggen. Krijg ik een orderbevestiging waar een geschatte leveringsdatum van 16-6-2016 in staat. Wut :?

Gebeurt dit geintje vaker bij Dell?

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelLan
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 25-06-2021
MadMarky schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:32:
Gisteren een XPS 13 (CNX9310) besteld met zo'n logotje erbij op de site: Klaar voor verzending 29 jan 2016
Oftewel gewoon een configuratie die ze op voorraad hebben liggen. Krijg ik een orderbevestiging waar een geschatte leveringsdatum van 16-6-2016 in staat. Wut :?

Gebeurt dit geintje vaker bij Dell?
Zelf heb ik ook een XPS aangeschaft. Alhoewel, het is de XPS 15. Stond ook dat levertijd 3-? werkdagen was - blijkt 23 Februari te zijn. Alleen lijkt mijn datum iets realistischer dan de verwachtte leverdatum die jij hebt. Ik zou contact met ze opnemen om te kijken of het daar wel goed gaat. Ik zou dan liever even naar Dutisland gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ik zit er aan te denken om zsm een XPS 15 9550 cnx5512 te bestellen, op de site staat vermeld dat deze naar verwachting binnen 3-5 werkdagen wordt verzonden.
Is het realistisch om levering te verwachten voor 11 februari? Met alle verhalen hier vertrouw ik dat niet meer zo, maar kan me herinneren dat levering eerst op langer stond (>9 werkdagen e.d).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Een update op mijn bestelling:
28-1 besteld, bij het artikel op de site stond verzending 29 jan 2016
28-1 orderbevestiging, de verwachte leverdatum voor deze order is op of voor 2016-06-16
29-1 Delivery update, geplande leverdatum 01/02/2016
1-2 Eerste afleverpoging die ik niet kon veranderen bij dat irritante UPS
2-2 Hopelijk afgeleverd bij pakket ophaalpunt dat ik heb aangegeven?

Kennelijk geven ze bij iedere orderbevestiging standaard 20 weken als uiterste levertijd aan, kan voor een hoop verwarring zorgen zoals je ziet

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cengizhan
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-06-2020
Ik heb zojuist één XPS 15 besteld, maar ik zie op de Dell website bij de status van mijn bestelling welgeteld drie bestellingen met ieder een eigen bestelnummer. Is dit... normaal? Ze komen alledrie op 25 februari binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cengizhan schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 14:51:
Ik heb zojuist één XPS 15 besteld, maar ik zie op de Dell website bij de status van mijn bestelling welgeteld drie bestellingen met ieder een eigen bestelnummer. Is dit... normaal? Ze komen alledrie op 25 februari binnen.
Het is echt alleen de XPS 15? Geen extra scherm e.d. besteld?
Ik heb maar 1 bestelling, maar ik kan deze niet traceren.. Bij leveringsdatum staat er "Bestelling is verzonden". Ondertussen al 3 dagen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cengizhan
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-06-2020
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 16:37:
[...]

Ik heb maar 1 bestelling, maar ik kan deze niet traceren.. Bij leveringsdatum staat er "Bestelling is verzonden". Ondertussen al 3 dagen zo.
Yep, alleen de XPS 15. Niets meer. Het zou toch niet dat ze er straks drie van gaan verzenden? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jbre
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 16:37:
[...]

Ik heb hetzelfde, track en trace werkt niet na meerdere dagen met xps 15 =/. Moet ie nou nog verzonden worden of kan ik het zien als verrassing straks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jbre schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:05:
[...]

Ik heb hetzelfde, track en trace werkt niet na meerdere dagen met xps 15 =/. Moet ie nou nog verzonden worden of kan ik het zien als verrassing straks?
Ik vraag me net hetzelfde af. Ondertussen staat die al 4 dagen zo, misschen bel ik straks eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Jullie hebben het steeds over de Dell website, maar tracking verliep bij mij via de site van UPS. De link staat in de mail van Dell met de geplande leverdatum.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Zelf heb ik dit en ik verwacht dat andere dit ook bedoelen:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NjlsgM5.png
Persoonlijk denk ik dat dit zo blijft staan tot dat het pakket in Nederland is gearriveerd, maar verdere ervaring heb ik er niet mee.

[ Voor 38% gewijzigd door noobynater op 05-02-2016 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jbre
noobynater schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 11:53:
Zelf heb ik dit en ik verwacht dat andere dit ook bedoelen:
[afbeelding]
Persoonlijk denk ik dat dit zo blijft staan tot dat het pakket in Nederland is gearriveerd, maar verdere ervaring heb ik er niet mee.
Dit inderdaad, zou kunnen dat het pas in Nederland werkt maar is normaal niet zo. Misschien heeft de fabriek wat vertraging :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Hier staat de status al 2 dagen op verzonden, maar de pakket tracering gegevens zijn leeg op de Dell status pagina en ook UPS geeft aan dat de tracking code niet bestaat. Iets zegt me dat hij nog gewoon ergens op een pallet staat bij de fabriek.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelLan
Wacht nu al meer dan 1 week, staat tot op vandaag "Verwerking van bestelling" - had voorheen geen zin om contact op te moeten nemen met de (slechte) klantenservice van dell, maar blijkbaar is dat noodzakelijk zijn.

edit: ach, laat maar...blijkbaar bestaat mijn ordernummer niet eens en kan ik geen email versturen. Dan maar bellen..

[ Voor 22% gewijzigd door MichaelLan op 05-02-2016 20:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joi-c
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Bericht van Dell (naar aanleiding van mijn vraag over onbekende tracking code):

Ik kan u melden dat uw bestelling onderweg is naar onze koeriersdienst UPS vanaf onze fabriek in Kunshan/China en is aldaar vertrokken op 3 februari 2016.
Bij vertrek bij de fabriek wordt het track and trace nummer aangemaakt door onze fabriek maar is pas daadwerkelijk te raadplegen op het moment dat de koeriersdienst het pakket in ontvangst heeft genomen en heeft ingescand.
Na het inscannen zal de koeriersdienst u tevens een e-mail zenden met hierin de exacte afleverdatum.
Overigens kan uw bestelling tot 6 dagen onderweg zijn naar de koeriersdienst omdat uw bestelling in een grote bestelling verscheept wordt.

Ik heb mijn Dell XPS 15 op 31 januari jl. besteld. Het staat al sinds 3 februari op verzonden, maar mijn trackingcode werkt nog steeds niet.

Update 08feb 21:24: Tracking code werkt nog steeds niet. :-(

[ Voor 3% gewijzigd door joi-c op 08-02-2016 21:24 . Reden: Status update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joi-c schreef op zondag 07 februari 2016 @ 14:13:
Bericht van Dell (naar aanleiding van mijn vraag over onbekende tracking code):

Ik kan u melden dat uw bestelling onderweg is naar onze koeriersdienst UPS vanaf onze fabriek in Kunshan/China en is aldaar vertrokken op 3 februari 2016.
Bij vertrek bij de fabriek wordt het track and trace nummer aangemaakt door onze fabriek maar is pas daadwerkelijk te raadplegen op het moment dat de koeriersdienst het pakket in ontvangst heeft genomen en heeft ingescand.
Na het inscannen zal de koeriersdienst u tevens een e-mail zenden met hierin de exacte afleverdatum.
Overigens kan uw bestelling tot 6 dagen onderweg zijn naar de koeriersdienst omdat uw bestelling in een grote bestelling verscheept wordt.

Ik heb mijn Dell XPS 15 op 31 januari j.l. besteld. Het staat al sinds 3 februari op verzonden, maar mijn trackingcode werkt nog steeds niet.
Dit klaart heel wat op.. Bij mij staat het sinds 1 feb op verzonden, en ik kan ook nog niet tracken. Volgens deze info zou het dus morgen moeten weken. Ik houd je op de hoogte ;)

EDIT: gisterenavond kreeg ik een e-mail om te tracken, vandaag wordt die geleverd.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2023 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Hier werkt mijn tracking code nog altijd niet, maar hopen dat ie snel werkt! Mijn bestelling is op 3 feb verzonden, hopelijk nog net op donderdag binnen *fingers crossed*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Vandaag de mail ontvangen dat vandaag wordt geleverd. Trackingcode doet het nu ook. (gisteren niet geprobeerd). Als ik naar de status van de zending kijk lijkt het erop dat UPS de laptops pas in NL scant.

Geplande aflevering:
Woensdag, 10/02/2016, Voor het einde van de dag

Vestiging = Datum = Lokale Tijd = Activiteit

Utrecht, Netherlands = 10/02/2016 = 4:35 = Wordt afgeleverd
= 10/02/2016 = 4:15 = Aankomstscan
Tilburg, Netherlands = 10/02/2016 = 3:00 = Vertrekscan
Tilburg, Netherlands = 09/02/2016 = 21:15 = Aankomstscan
Waalwijk, Netherlands = 09/02/2016 = 21:00 = Vertrekscan
= 09/02/2016 = 18:01 = Herkomstscan
Netherlands = 09/02/2016 = 14:31 = Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

18:56uur: nog niets geleverd....

En nu net bijgewerkt naar levering op donderdag. Aaaaaarrrrrgggggghhhhhh |:(

[ Voor 5% gewijzigd door joi-c op 10-02-2016 19:01 . Reden: typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Even een tip tussendoor voor mensen die op hun computer zitten te wachten. Mijn Precision had een brakke SSD die zaterdag is gesneuveld. Deze is vandaag vervangen, en ik heb dus Windows 10 opnieuw geinstalleerd.

Hiervoor stond er een 7 --> 10 upgrade op, want deze laptop kwam nog met Windows 7. Ik zie ook veel mensen (op NotebookReview en NotebookCheck) die eerst upgraden, en dan alsnog clean installeren.

Installeer in elk geval het volgende, zeker in geval van een Skylake chipset/CPU:
- De laatste BIOS/UEFI.
- De laatste Intel Graphics HD driver (als je computer die heeft)

Er zijn problemen met de Intel Graphics HD in Skylake laptops, en de BIOS/UEFI en driver-updates lossen dit op. De driver die op dit moment op Windows Update staat, lost de problemen niet op.

- Installeer ook de laatste nieuwe chipsetdrivers, vanaf de Intel-site, of de DELL-site.

Ik had deze computer al eens geïnstalleerd (7->10 upgrade), en data vloog met 100+ MB over het gigabit netwerk, en van de HDD/SSD naar mijn USB-3 backupschijf. Na de verse Win10 installatie van vandaag kwam ik op het netwerk echter niet hoger dan 50 MB/s, en van HDD naar USB3 ging niet harder dan 35 MB/s.

Hoewel alles correct geïnstalleerd leek (alle drivers behalve netwerk via Windows Update), werd het probleem opgelost met de laatste chipsetdriver van de Dell site. Nu gaat de data weer met 100+ MB over de kabels.

[ Voor 9% gewijzigd door Katsunami op 11-02-2016 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Laptop is binnen! Tot nog toe heel tevreden (FHD, 512SSD, 16GB).
Wat een fijne trackpad!

Dank @Katsunami.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelLan
Een tip: Meeste dell laptops zijn op dit moment met korting, als je al hebt besteld maar nog niet ontvangen kan je nog 5% (geen 7%) terug krijgen. Gewoon even bellen. Werkt in ieder geval met de xps 15 die ik heb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinterklaas1975
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:13
sinterklaas1975 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 16:20:
[...]

Dankje - ik heb vanmiddag een email ontvangen van de Dell helpdesk waarin dat nummer ook onder in haar signature staat. Overigens hebben ze mij bevestigd dat zij de 7% korting zullen terugbetalen op het moment dat de laptop wordt verstuurd.
Laptop inmiddels binnen (overigens 4 dagen voor de geplande leverdatum) en contact opgenomen met service desk. Ze hebben bevestigd dat ik het geld teruggestort krijg.

Overigens laptop is een topper! (nieuwe XPS 15)

WP: ME SUZ-SWM80VA2 + ERSD-VM2D + 200l Boilervat | Vloerverwarming (44 m2) + Jaga Strada (73 m2) + Tempo (54 m2) | PV: 2650 Wp | Huis 1932 | 2-1 kap | Zuid-Limburg | Lees veel, snap niet alles 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsjanssen
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-09 11:16
Werk bij jullie wel de track en trace code van UPS?

Ik krijg de melding bij UPS

">>> UPS kan voor uw aanvraag de informatie over de zending niet vinden. Controleer uw informatie en probeer het later opnieuw"

Deze code heb ik al meer dan 4 dagen nu en er is nog niets veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickkert94
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-09 11:38
2 dagen na mijn bestelling alsnog een kortingscode kunnen regelen via mijn werkgever, echter kan (wil) mevrouw van de klantenservice bij dell deze niet meer toepassen nu de order al geplaatst is.

Dan maar bestelling retourneren en alles opnieuw plaatsen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:01
Dell XPS 15 FHD

18-03 besteld
22-03 in productie

Gaat sneller dan verwacht O+

[ Voor 13% gewijzigd door Mrk87 op 22-03-2016 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedgy
  • Laatst online: 14:19
Gisteren bij dell besteld, wel ontvangstbevestiging ontvangen maar geen orderbevestiging.
Hoe lang duurde dit bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olrac.Srednjim
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
2 á 3 dagen dacht ik

Dell XPS 15 9550 FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch.io
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-09 16:09
Iemand wel eens bij dell met paypal besteld? Vorige week zaterdag betaald en nog steeds geen paypal mailtje ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepD
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-07 15:54
Dutch.io schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 20:18:
Iemand wel eens bij dell met paypal besteld? Vorige week zaterdag betaald en nog steeds geen paypal mailtje ontvangen.
Ik heb toevallig vandaag met PayPal een laptop besteld en ik kreeg vrijwel direct het mailtje. Ongeveer 20 minuten later kreeg ik ook de bevestiging van Dell zelf. Zie je de bestelling wel als op je PayPal account inlogt?

[ Voor 9% gewijzigd door JoepD op 22-03-2016 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch.io
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-09 16:09
JoepD schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 20:30:
[...]

Ik heb toevallig vandaag met PayPal een laptop besteld en ik kreeg vrijwel direct het mailtje. Ongeveer 20 minuten later kreeg ik ook de bevestiging van Dell zelf. Zie je de bestelling wel als op je PayPal account inlogt?
Nee, had vandaag een pizza besteld met paypal. Dat werd wel verwerkt, maar niet de bestelling van Dell.
Ik ga morgen bellen naar Dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedgy
JoepD schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 20:30:
[...]

:o ik heb nogsteeds geen orderbevestiging :( met ideal betaald, misschien moest ik met PayPal betalen. Er is wel haast bij de bestelling dus hoop dat ik hem vandaag krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melvin44
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 21-05 12:05
hedgy schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 08:24:
[...]

:o ik heb nogsteeds geen orderbevestiging :( met ideal betaald, misschien moest ik met PayPal betalen. Er is wel haast bij de bestelling dus hoop dat ik hem vandaag krijg
Ik heb gisteren ook met iDeal betaald, maar ik kreeg vrijwel direct een orderbevestiging. Dat is dus het probleem niet.

Gisteren dus besteld en op de orderbevestiging staat een levering op 11-04 dus ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepD
Toch vreemd dat het allemaal uit China moet komen. Ik dacht toch dat het juist de kracht van Dell was om op bestelling te produceren, kort bij de klant. Dat gaat blijkbaar niet meer zo tegenwoordig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedgy
Melvin44 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 11:36:
[...]

Ik heb gisteren ook met iDeal betaald, maar ik kreeg vrijwel direct een orderbevestiging. Dat is dus het probleem niet.

Gisteren dus besteld en op de orderbevestiging staat een levering op 11-04 dus ik ben benieuwd.
Zeer apart, ik heb gebeld en ze zeggen dat het wel aan ideal ligt. Moet tot morgen wachten. Ze kunnen niks doen, ook niet aan het feit dat ik korting heb misgelopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melvin44
hedgy schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 13:09:
[...]

Zeer apart, ik heb gebeld en ze zeggen dat het wel aan ideal ligt. Moet tot morgen wachten. Ze kunnen niks doen, ook niet aan het feit dat ik korting heb misgelopen...
Wauw... jammer weer.

Ook geen optie om een tweede keer te bestellen en de andere te annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedgy
Melvin44 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 13:24:
[...]

Wauw... jammer weer.

Ook geen optie om een tweede keer te bestellen en de andere te annuleren?
Dat is mogelijk. Maar dan moet ik nog langer wachten (retour, geld terug en dan weer bestellen). Gezien ik vanaf vrijdag geen laptop meer heb hoop ik nog wel dat hij volgende week ergens aankomt ivm school (tot hij aankomt kan ik een trage laptop van iemand lenen) .

Voor mijn oude laptop krijg ik wel geld terug vanwege defect, dus wat dat betreft heb ik dik 2jr na aankoop nogsteeds wel goedkoop een nieuwe te pakken. Maar wel jammer dat het bij dell zo traag moet. Ik dacht juist snel te zijn door maandag nog voor 5uur te bestellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
Mrk87 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 08:33:
Dell XPS 15 FHD

18-03 besteld
22-03 in productie

Gaat sneller dan verwacht O+
23-03 verzonden :D

Nu wachten op de T&T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedgy
yes! Orderbevestiging ontvangen! (21-03 besteld), uiterste leverdatum 6 April.
Nu "werk in uitvoering" Hopelijk gaat dit proces wat sneller.

edit:
en paar uur later in productie!

[ Voor 13% gewijzigd door Hedgy op 24-03-2016 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melvin44
hedgy schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:33:
yes! Orderbevestiging ontvangen! (21-03 besteld), uiterste leverdatum 6 April.
Nu "werk in uitvoering" Hopelijk gaat dit proces wat sneller.

edit:
en paar uur later in productie!
Grappig om te lezen dat jouw updates precies hetzelfde zijn als die van mij, maar ik een week langer moet wachten. Waarschijnlijk net pech gehad en in een andere zending geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedgy
Melvin44 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 22:18:
[...]

Grappig om te lezen dat jouw updates precies hetzelfde zijn als die van mij, maar ik een week langer moet wachten. Waarschijnlijk net pech gehad en in een andere zending geplaatst.
Inderdaad, misschien ligt het aan wat je koopt? Mijn order betreft een inspiron 7559 4k 128gb ssd + 1tb hdd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melvin44
hedgy schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 22:24:
[...]

Inderdaad, misschien ligt het aan wat je koopt? Mijn order betreft een inspiron 7559 4k 128gb ssd + 1tb hdd
Dat zal het zijn. Ook een 7559 hier maar dan de FHD versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryudo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 00:17

Ryudo

Daily dose~

Afgelopen woensdag een Dell XPS 15 (het € 1799 model) besteld op de Dell site i.c.m. een VIP code.
Nu zie ik dat ze dit paasweekend nog eens 150 euro van dit XPS model, evenals een paar anderen, afgehaald hebben. ( Bron )
Iemand ervaring met deze situatie en/of het loont om contact met Dell op te namen a.s. dinsdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dell inspiron 15-7559 op 23-03 besteld

25-3 in productie.
Verwachte leveringsdatum was 11-4.
Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedgy
Ryudo schreef op zondag 27 maart 2016 @ 17:13:
Afgelopen woensdag een Dell XPS 15 (het € 1799 model) besteld op de Dell site i.c.m. een VIP code.
Nu zie ik dat ze dit paasweekend nog eens 150 euro van dit XPS model, evenals een paar anderen, afgehaald hebben. ( Bron )
Iemand ervaring met deze situatie en/of het loont om contact met Dell op te namen a.s. dinsdag?
Bij mij deden ze het helaas niet. Mocht het jou wel lukken hoor ik graag met wie je gemaild / gebeld hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiscoSuperFly
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-04 13:00
Heeft iemand ervaring met het kopen van een xps via iDEAL en Triodos? Dat is namelijk mijn zakelijke rekening. Aangezien de korting nog loopt tot en met 29 maart moet het geld wel binnen 1 dag overgeboekt zijn. Maar als het niet snel genoeg gaat, loop ik de korting dan mis? Of kunnen ze zien dat ik de xps al de 28e van maart gekocht heb en blijft de korting dan gelden?

[ Voor 36% gewijzigd door DiscoSuperFly op 28-03-2016 13:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melvin44
DiscoSuperFly schreef op maandag 28 maart 2016 @ 12:26:
Heeft iemand ervaring met het kopen van een xps via iDEAL en Triodos? Dat is namelijk mijn zakelijke rekening. Aangezien de korting nog loopt tot en met 29 maart moet het geld wel binnen 1 dag overgeboekt zijn. Maar als het niet snel genoeg gaat, loop ik de korting dan mis? Of kunnen ze zien dat ik de xps al de 28e van maart gekocht heb en blijft de korting dan gelden?
De korting wordt verrekend zodra jij de order maakt in het winkelwagentje. Dan maakt het dus niet uit of het 1 dag of 2 weken duurt voordat je betaalt hebt, want de order (met korting) bestaat al.

On-topic: Vandaag de UPS code ontvangen. Nu nog 2 weken wachten. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedgy
Melvin44 schreef op maandag 28 maart 2016 @ 14:33:
[...]
On-topic: Vandaag de UPS code ontvangen. Nu nog 2 weken wachten. :9~
:o hier nogsteeds in productie. Maar leverdatum staat wel op 6 april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
Weet iemand hoelang de volgende status van UPS ongeveer duurt?

Onderweg naar UPS

China 23/03/2016 17:08 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil

Is de volgende update pas op het moment dat het device in NL gearriveerd is? Ik kan me uit het verleden herinneren dat ik wel updates uit Kazachstan etc kreeg.

[ Voor 6% gewijzigd door Mrk87 op 28-03-2016 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedgy
staat nu op verzonden! :D Misschien hebben we dan toch dezelfde zending?

21-maart besteld
24-maart orderbevestiging, werk in uitvoering
24-maart (middag) in productie
29-maart verzonden

[ Voor 9% gewijzigd door Hedgy op 29-03-2016 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddy270us
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-05 08:52
Beste allen met de vraag over verzending tijden en tracking via UPS:

de UPS tracking nr gaat pas in werking wanneer het in NL is aangekomen. vanaf het moment dat het moment dat je order status op "verzonden" staat, duurt het tussen de 7-10 dagen voordat het in NL aankomt (meestal 7 dagen). Dan pas kan je het tracken met je UPS nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepD
teddy270us schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:09:
Beste allen met de vraag over verzending tijden en tracking via UPS:

de UPS tracking nr gaat pas in werking wanneer het in NL is aangekomen. vanaf het moment dat het moment dat je order status op "verzonden" staat, duurt het tussen de 7-10 dagen voordat het in NL aankomt (meestal 7 dagen). Dan pas kan je het tracken met je UPS nummer.
Bedankt voor de info, dit vroeg ik me al af. Bij mij staat hij nu al sinds 24/3 op "onderweg naar UPS, locatie China" op de UPS website. Maar dat verklaart het een en ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veertien14
  • Laatst online: 20-09 08:20
7 Dagen? Ik heb gisteravond een xps 8900 besteld, vanochtend een mail dat ie verzonden is met als mogelijke leverdatum 31-3?

[ Voor 3% gewijzigd door Veertien14 op 29-03-2016 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedgy
Veertien14 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:14:
7 Dagen? Ik heb gisteravond een xps 8900 besteld, vanochtend een mail dat ie verzonden is met als mogelijke leverdatum 31-3?
Als ik naar de pagina van die desktop ga staat er ook verzendklaar. De inspiron laptops moeten nog gemaakt worden en worden vervolgens verstuurd vanuit China.

Als het bij mij inderdaad 7 dagen duurt zou het 1 dag later precies 6 april zijn. Wat de verwachte datum was.

(Toch hoop ik stiekem dat het sneller gaat :p)
Pagina: 1 ... 92 ... 105 Laatste