Toon posts:

Dell levertijden topic

Pagina: 1 ... 85 ... 105 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-09 09:25
Bint schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:10:
[...]

ik heb even met UPS gebeld (zelfde status) en zij wisten mij te vertellen dat hij morgen geleverd zou worden :D. De exacte status: Geplande afleverinformatie is momenteel niet beschikbaar. Kijk later nog eens. Na een belletje vertelden ze mij dat het pakket nog niet aan het trackingnummer was gecorreleerd, maar dat het pakketje wel al binnen was. Nu maar hopen :D :D
Jij zou m dus morgen/overmorgen in huis hebben? Of was het niet zo dat als hij bij UPS werd aangemeld dat je je pakketje een paar dagen later kon ontvangen?

In dat geval zou ik m ergens volgende week binnen krijgen :9~

EDIT: Ik las weer eens niet goed :X Zie dat je 'm morgen binnen hebt :)

[ Voor 5% gewijzigd door Kypo op 16-04-2014 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris_NL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-07-2024

Chris_NL

Miauw

Bint schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:10:
[...]

ik heb even met UPS gebeld (zelfde status) en zij wisten mij te vertellen dat hij morgen geleverd zou worden :D. De exacte status: Geplande afleverinformatie is momenteel niet beschikbaar. Kijk later nog eens. Na een belletje vertelden ze mij dat het pakket nog niet aan het trackingnummer was gecorreleerd, maar dat het pakketje wel al binnen was. Nu maar hopen :D :D
Kijk dat zijn hoop volle berichten!

EDIT:
Mijn Stylus is binnen! Nu de rest nog :9

[ Voor 4% gewijzigd door Chris_NL op 17-04-2014 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:14
De rekening is inmiddels ook binnen, nu alleen de afleverdatum nog ;). Als die vandaag wordt bijgewerkt, dan ga ik eens bellen of ik hem kan ophalen, woon namelijk dichtbij het dropoff point.

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corvuscorone
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 28-05-2023
Lekker dan: PC Inspiron 3847 met scherm besteld.
Verwachte levertijd was vandaag.
Bestelling stond gister nog op "In productie" staat hij vandaag opeens weer op "verwerking van de bestelling" verwachte levertijd over 1 maand!!!

Helpdesk zegt: Onderdelen zijn toch niet uit voorraad dus moet het system uit de fabriek komen.
Maar ik wil u bestelling wel annuleren wanneer u dat wil.....grrrr :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dell XPS 9530 besteld:

Bestel datum: 17-4-2014
Geschatte leverdatum: 13-5-2014.
Status: In productie

Ziet dit er goed uit, of is het normaal dat de status zo snel op 'in productie' staat? Is de eerste keer dat ik bij Dell bestel.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2014 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
Verwijderd schreef op zondag 20 april 2014 @ 11:14:
Dell XPS 9530 besteld:

Bestel datum: 17-4-2014
Geschatte leverdatum: 13-5-2014.
Status: In productie

Ziet dit er goed uit, of is het normaal dat de status zo snel op 'in productie' staat? Is de eerste keer dat ik bij Dell bestel.
bij mij duurde het wel een week ofzo, heeft heel lang op "werk in uitvoering" gestaan. 16-4 verzonden (met UPS trackingnummer), maar ik krijg hem toch pas ergens medio deze week, volgens Dell. Maar mooi apparaat! welke uitvoering heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bint schreef op zondag 20 april 2014 @ 12:58:
[...]

bij mij duurde het wel een week ofzo, heeft heel lang op "werk in uitvoering" gestaan. 16-4 verzonden (met UPS trackingnummer), maar ik krijg hem toch pas ergens medio deze week, volgens Dell. Maar mooi apparaat! welke uitvoering heb je besteld?
Dus bij mij gaat het tot nu toe snel, begrijp ik uit wat jij zeg? Heb deze versie besteld, zit nu 300 korting op en had ook een vipcode, dus kwam uit op een prijs van €1260.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:13

TVL

Heb op 14-4-2014 een Inspiron 3847 besteld. Levertijd staat op 12-5-2014. Wordt deze dan over het algemeen eerder geleverd? Staat al in productie, hoop namelijk dat hij iets eerder komt want ben die week net op vakantie.
Is trouwens een i3 processor met 8GB geheugen en een 1TB harddisk, zit ook nog een 24 inch monitor bij. Voor 512 Euro (incl 10% VIP korting).
Het gekke is dat de goedkoopste desktop nu een Games desktop vanaf 699 Euro is zonder monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:34
Insprin 14 7000 gekocht op 16-4.
Leveringsdatum stond steeds op 29-4, nu net veranderd in 6-5...pff hoop niet dat dat nog later wordt..

[ Voor 20% gewijzigd door Pingu007 op 23-04-2014 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
*O* Status is inmiddels verzonden *O*

Hij is op 21-4 verzonden vanuit Dell staat er op de Dell trackingpagina.

Code staat ook op deze pagina als een link, klik er daarop dan staat er dit:

Tilburg, Netherlands 21/04/2014 11:04 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil

Betekend dit dat m'n XPS15 inmiddels in Tilburg is? Lijkt mij dat het dan niet lang duurt voordat hij bij mij thuis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kypo schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:56:

Betekend dit dat m'n XPS15 inmiddels in Tilburg is? Lijkt mij dat het dan niet lang duurt voordat hij bij mij thuis is.
Wanneer heb je besteld?

Mijn order staat nog op 'in productie', besteld op de 17de, en ze konden niet aangeven hoelang dat er ongeveer blijft staan. ;(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2014 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
4 April, In productie gegaan op de 17e April. 21e Verzonden :)

Valt mij nog enorm mee, als ik terug lees zie ik ook genoeg verhalen waarbij het erg lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kypo schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:15:
[...]

4 April, In productie gegaan op de 17e April. 21e Verzonden :)

Valt mij nog enorm mee, als ik terug lees zie ik ook genoeg verhalen waarbij het erg lang duurt.
Dat klinkt goed, hoop dat de mijne ook snel naar verzonden springt. Die stond 1 á 2 dagen na bestelling al op in productie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
Kypo schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:56:

De mijne staat sinds 16-4 al zo. Volgens dell is hij nog in China, moet nog verzonden worden. Maar ze weten niet wanneer, hoe of waarom, echt waardeloos. Ben door zowel UPS als Dell van het kastje naar de muur gestuurd.

In eerste instantie werd aangegeven dat het pakketje al in Tilburg was (UPS). Daarna werd verteld dat ze hem niet konden vinden (UPS). Daarna werd verteld dat ze bij het pakketje uberhaubt geen info zagen, dat er dus nog geen activiteit was in China. Dell gebeld, zij gaven aan dat UPS een fout had gemaakt van scannen en dat zij niet konden zien waar het pakketje was (ergens tussen China en NL). Vandaag te horen gekregen dat het nog niet verzonden is, dat ze verder ook niets wisten.

Wachten vind ik prima, maar het blijft knap hoe vaak ik geen of niet kloppende informatie krijg :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
Bint schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:34:
[...]

De mijne staat sinds 16-4 al zo. Volgens dell is hij nog in China, moet nog verzonden worden. Maar ze weten niet wanneer, hoe of waarom, echt waardeloos. Ben door zowel UPS als Dell van het kastje naar de muur gestuurd.

In eerste instantie werd aangegeven dat het pakketje al in Tilburg was (UPS). Daarna werd verteld dat ze hem niet konden vinden (UPS). Daarna werd verteld dat ze bij het pakketje uberhaubt geen info zagen, dat er dus nog geen activiteit was in China. Dell gebeld, zij gaven aan dat UPS een fout had gemaakt van scannen en dat zij niet konden zien waar het pakketje was (ergens tussen China en NL). Vandaag te horen gekregen dat het nog niet verzonden is, dat ze verder ook niets wisten.

Wachten vind ik prima, maar het blijft knap hoe vaak ik geen of niet kloppende informatie krijg :S
Ow, das balen :P Iets met dood maken en een blije mus.... Ik had gehoopt dat hij dan deze week ergens binnen zou komen! Ik hou t in de gaten en jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
Kypo schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:51:
[...]

Ow, das balen :P Iets met dood maken en een blije mus.... Ik had gehoopt dat hij dan deze week ergens binnen zou komen! Ik hou t in de gaten en jullie op de hoogte!
Mij werd verteld dat ik hem de 25e binnen zou hebben. Ga er maar niet meer van uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris_NL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-07-2024

Chris_NL

Miauw

Bint schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:34:
[...]

Dat verklaart een hoop. Bij mij staat de er sinds 19-4 dat hij in Tilburg is. Maar dat hoeft dus niks te betekenen...

EDIT:
Zelf ook even gebeld en ongeveer hetzelfde verhaal te horen gekregen. Hij zou nu ergens tussen China en NL moeten zijn. Het vervoeren tussen deze 2 landen gebeurt echter niet door UPS. Alleen UPS maakt wel gelijk een tacking nummer aan zodra hij verzonden wordt uit China. Dus denk dat daar de fout zit.

Dat wordt even wat langer wachten tot dat ik een mail krijg met de leverdatum volgens UPS. Die zou dan wel moeten kloppen.

[ Voor 17% gewijzigd door Chris_NL op 23-04-2014 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:34
Staat nu ineens op "verzonden" en heb UPC tracking code die aangeeft dat laatste locatie Tilburg was en nu is de status "in transit"
Pingu007 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:30:
Insprin 14 7000 gekocht op 16-4.
Leveringsdatum stond steeds op 29-4, nu net veranderd in 6-5...pff hoop niet dat dat nog later wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corvuscorone
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 28-05-2023
corvuscorone schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:36:
Lekker dan: PC Inspiron 3847 met scherm besteld.
Verwachte levertijd was vandaag.
Bestelling stond gister nog op "In productie" staat hij vandaag opeens weer op "verwerking van de bestelling" verwachte levertijd over 1 maand!!!

Helpdesk zegt: Onderdelen zijn toch niet uit voorraad dus moet het system uit de fabriek komen.
Maar ik wil u bestelling wel annuleren wanneer u dat wil.....grrrr :(
Van leverdata schatten hebben ze geen kaas gegeten. Op de eerste leverdatum kreeg ik een bericht dat hij een maand later zou komen. Nu is hij een maand vóór die datum binnen. Uiteindelijk maar 3 werkdagen te laat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bestelling is vandaag "verzonden" en op UPS staat dat hij in Tilburg is. Wordt dus even wachten op een mail dat hij werkelijk in Nederland is/met een levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
Ik had gister UPS hierover aan de lijn, de beste man kon mij niets meer vertellen dan dat wij kunnen zien op hun tracking site :/ Hij wist wel dat deze laptops uit China kwamen en dat de fout bij Dell zou liggen ...

Hij wist ook niet hoelang het duurt om te verschepen vanuit China naar NL. Als tip gaf hij mij om met Dell contact hierover op te nemen.

Ik gok dat als ik dat zou doen, ik het bericht krijg om met UPS contact op te nemen omdat de laptop reeds verzonden is.
Iets met een kastje en een muur hier ;)

Volgens mij gewoon een kwestie van geduld hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kypo schreef op donderdag 24 april 2014 @ 08:37:
Ik had gister UPS hierover aan de lijn, de beste man kon mij niets meer vertellen dan dat wij kunnen zien op hun tracking site :/ Hij wist wel dat deze laptops uit China kwamen en dat de fout bij Dell zou liggen ...

Hij wist ook niet hoelang het duurt om te verschepen vanuit China naar NL. Als tip gaf hij mij om met Dell contact hierover op te nemen.

Ik gok dat als ik dat zou doen, ik het bericht krijg om met UPS contact op te nemen omdat de laptop reeds verzonden is.
Iets met een kastje en een muur hier ;)

Volgens mij gewoon een kwestie van geduld hebben!
Heb net contact opgenomen via twitter, daar zeggen ze dat verschepen naar NL een week kan duren. Pas daarna verschijnt er meer informatie op de UPS site, zodat het pakket echt te volgen is.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2014 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:13
Iemand hier ervaring met de levertijd van een Insiron 15 (3537) met i3?
www.dell.com/nl/p/inspiron-15-3537/pd‎

De versie met Pentium 2127U is Smart Selection, maar ik ga toch veel liever voor de i3........

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-09 15:16

Barrycade

Through the...

Ik heb een Inspiron 15 (7000) met i5 besteld de 14e en die werd de 17e verstuurd en de 23e geleverd. Maar daar zat wel het paasweekeinde tussen waardoor het allemaal wel wat langer duurde dan normaal. Want dan was hij de maandag bezorgd ipv nu de woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:13
Wow nice, was dat smart selection of eigen config?

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
Hoppa, hij is binnen! 1 april besteld, 25e binnen en veel contact gehad met de klantenservice over de levering (zo onduidelijk allemaal). Wat blijkt nu: cover beschadigd :(. Gelukkig wordt hij gratis vervangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

S0epkip schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 13:32:
Wow nice, was dat smart selection of eigen config?
Niet smart selection, maar wel een standaard model. Dus i5, 500 GB hybride HDD, 6GB mem en Touchscherm. Het is wel de nieuwe Inspiron 15 trouwens. Dus alu versie.

Mooi ding trouwens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier al iemand, waarvan de bestelling eind vorige week verzonden is, die beweging ziet in de UPS track and trace? Bij mij helaas nog geen verandering.

E: Mailtje ontvagen van Dell, naar aanleiding van een gestelde vraag over de bestelling:
Helaas moeten wij u melden dat er een vertraging is ontstaan bij de fabriek in China, waar wij als klantenservice
helaas geen invloed op kunnen uitoefenen.

Hierdoor wordt uw systeem later verwacht bij de koeriersdienst als gepland en hierdoor is het track en tracenummer
nog niet bekend bij de koeriersdienst.

Wij hopen dat uw systeem zo spoedig mogelijk zal worden verzonden vanaf de fabriek,maar voor zover wij kunnen constateren is dat volgens de fabriek d.d. 06 Mei a.s. uw bestelling de fabriek zult gaan verlaten en u zult deze op of voor d.d. 13 Mei a.s. gaan ontvangen.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2014 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Hier op 19-4 een inspiron 15 7000 besteld. Sinds gisteren staat de bestelling op in productie. Op het eerste scherm een geschatte levertijd van 2-5, maar doorklikken op bestelnummer geeft een verwachte levertijd van 12-5. Dat zijn anno 2014 geen bijstere levertijden meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:53:
Hier al iemand, waarvan de bestelling eind vorige week verzonden is, die beweging ziet in de UPS track and trace? Bij mij helaas nog geen verandering.

E: Mailtje ontvagen van Dell, naar aanleiding van een gestelde vraag over de bestelling:

[...]
Nog geen beweging in de UPS track and trace helaas, wel net contact gehad met de klantenservice.

De mevrouw vertelde mij dat mijn bestelling inmiddels wel verscheept is, maar dat er een vertraging is bij het transport vanuit China naar Nederland... Eind van de week zou deze binnen moeten zijn :)

Ik heb wel een beetje het idee dat ze zitten te kloten met hun track and trace, ze weten me niet te zeggen waar de laptop nu is of wanneer hij in NL komt. Maar ze sturen me wel weer een track and trace voor UPS die niet werkt. UPS geeft aan dat deze niet klopt en Dell zegt dat de laptop nog niet NL is. Stuur me dan geen UPS code en geef me er pas 1 zodra de laptop daadwerkelijk in NL is. Aangezien op de eerdere code die ik kreeg staat dat de laptop al in NL is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontspannen
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-11-2022
Hier mijn geschiedenis voor een aw - notebook:

16 - 4 besteld
20 - 4 "verzonden"
28 - 4 registratie van UPS actief geworden
vandaag binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kypo schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:25:
[...]

Nog geen beweging in de UPS track and trace helaas, wel net contact gehad met de klantenservice.

De mevrouw vertelde mij dat mijn bestelling inmiddels wel verscheept is, maar dat er een vertraging is bij het transport vanuit China naar Nederland... Eind van de week zou deze binnen moeten zijn :)

Ik heb wel een beetje het idee dat ze zitten te kloten met hun track and trace, ze weten me niet te zeggen waar de laptop nu is of wanneer hij in NL komt. Maar ze sturen me wel weer een track and trace voor UPS die niet werkt. UPS geeft aan dat deze niet klopt en Dell zegt dat de laptop nog niet NL is. Stuur me dan geen UPS code en geef me er pas 1 zodra de laptop daadwerkelijk in NL is. Aangezien op de eerdere code die ik kreeg staat dat de laptop al in NL is :P
Vreemd, dan ga ik dadelijk nogmaals een bericht sturen via de site en op twitter, lijkt me raar als de mijne dan nog niet verzonden is. een vertraging lijkt me ook raar wanneer de status op verzonden staat.

E: Ga morgen ook eens bellen, verschaft misschien meer en andere info.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2014 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 21:13:
[...]

Vreemd, dan ga ik dadelijk nogmaals een bericht sturen via de site en op twitter, lijkt me raar als de mijne dan nog niet verzonden is. een vertraging lijkt me ook raar wanneer de status op verzonden staat.

E: Ga morgen ook eens bellen, verschaft misschien meer en andere info.
Ze hebben hun tracking codes gewoon niet op orde lijkt me:) Zodra je bestelling de fabriek verlaat is hij verzonden, maar als het transportbedrijf raar doet kan dell er niet echt iets aan doen denk ik...

Daarnaast denk ik dat je een soort gelijk antwoord als ik zal krijgen:) ze durfen je niet precies te zeggen wanneer hij zal aankomen en weten waarschijnlijk niet waar je bestelling op t moment precies is:) daarom zeggen ze je dat er een vertraging is bij de verscheping vanuit China...

Wellicht wordt t tijd dat dell overstapt op een andere leverancier naar NL toe?

EDIT: Zojuist is bij UPS de status gewijzigd *O*

Hij wordt vandaag voor het einde van de dag geleverd :)

[ Voor 5% gewijzigd door Kypo op 30-04-2014 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-09 14:28

CasGas

.

iemand die mij kan uitleggen waar ik precies naar moet kijken voor mijn bestelling?

Ik heb alleen nog maar per mail een "Internet-ontvangstbewijsnummer" gekregen en deze had ik ook meteen betaald. Kan ik aan de hand hiervan ook zien hoever het er mee staat? Ordernummer en dergelijke heb ik niet dus ik kan niks opvragen, terwijl er in het mailtje staat:

U hebt hiervoor uw Internet-ontvangstbewijsnummer en uw e-mailadres nodig.

Maar mijn emailadres kan ik nergens invullen bij de link die ik krijg?

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-09 21:14
Het verwerken van een iDeal betaling kan een dag of 2 duren. Als je na 3 dagen nog geen betalingsbevestiging hebt ontvangen zou ik even contact opnemen met Dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas

CasGas

.

Het betrof een overboeking, maar dat zal wel net zo lang duren :(

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
M'n XPS 15 is binnen ^.^ 4-4 besteld 30-4 binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas

CasGas

.

En warempel, net een mailtje binnenn dat het rond 20-05 klaar moet zijn, besteld op 28-04..

pffffff.. wat een levertijd..

En bij het bestellen staat er een geschatte verzenddatum van 04-05.. lekker ruim..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Op 19-4 een inspiron 15 7000 besteld en inmiddels een factuur gehad en bericht dat deze verzonden zou zijn. UPS tracking info zegt: "Geplande afleverinformatie is momenteel niet beschikbaar. Kijk later nog eens."

Bij status van de zending staat:
"Tilburg, Netherlands 29/04/2014 18:04 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil "

Zou dat betekenen dat de laptop al in NL is? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kasj schreef op woensdag 30 april 2014 @ 19:09:
Op 19-4 een inspiron 15 7000 besteld en inmiddels een factuur gehad en bericht dat deze verzonden zou zijn. UPS tracking info zegt: "Geplande afleverinformatie is momenteel niet beschikbaar. Kijk later nog eens."

Bij status van de zending staat:
"Tilburg, Netherlands 29/04/2014 18:04 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil "

Zou dat betekenen dat de laptop al in NL is? :-)
lees deze pagina is volledig, daar staat dat hij dan nog niet in NL is
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 19:25:
[...]

lees deze pagina is volledig, daar staat dat hij dan nog niet in NL is
;)
Ik vergat te delen dat iets eerder ook nog stond vermeld:

"Laatste locatie:
Tilburg, Netherlands, Dinsdag, 29/04/2014"

Ik kan me voorstellen dat het pakket eerst naar een UPS locatie in Tilburg moet, maar erg duidelijk verwoord vind ik het allemaal niet. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kasj schreef op woensdag 30 april 2014 @ 20:20:
[...]

"Laatste locatie:

Ik kan me voorstellen dat het pakket eerst naar een UPS locatie in Tilburg moet, maar erg duidelijk verwoord vind ik het allemaal niet. :-)
Klopt, mijn status staat ook nog zo, maar hij is nog niet in Nederland. UPS maakt wel meteen een track and trace code aan, deze laat echter pas na een paar dagen beweging zien.

edit: Heb de laptop op 1 Mei ontvangen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2014 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-09 19:14
Kasj schreef op woensdag 30 april 2014 @ 20:20:
[...]

"Laatste locatie:

Ik heb precies hetzelfde, alleen is de datum 01/05/2014.
Ik ook maar denken dat die donderdag of vrijdag er zou zijn, maar tot op heden nog niets. Ik vind de kwaliteit van UPS toch wel erg slecht (op basis van deze ene ervaring met UPS in vergelijking met veel ervaring met andere bezorgers). Hoe moeilijk kan het zijn om je klant op de hoogte te houden van het verloopt van het traject?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Bean77 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:56:
[...]

Ik heb precies hetzelfde, alleen is de datum 01/05/2014.
Ik ook maar denken dat die donderdag of vrijdag er zou zijn, maar tot op heden nog niets. Ik vind de kwaliteit van UPS toch wel erg slecht (op basis van deze ene ervaring met UPS in vergelijking met veel ervaring met andere bezorgers). Hoe moeilijk kan het zijn om je klant op de hoogte te houden van het verloopt van het traject?
Denk dat UPS er helaas niet zoveel kan doen. Zij hebben het pakket waarschijnlijk nog niet binnen van Dell. De vertraging zit dus bij Dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
It arrived, dus 18 dagen levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Dell Precision T1700 besteld op 29-04, betaling bevestigd op 01-05 en keurig afgeleverd door UPS op 06-05.

So far, so good. :)

Helaas start Windows 8 niet op, ook niet na een factory reset. Waarschijnlijk een issue met de voorgeïnstalleerde drivers voor de ATI FirePro w5000 videokaart. :? Erg vreemd. Dit zal toch niet de eerste zijn met een dergelijke configuratie die wordt uitgeleverd, zou je denken.
Support heeft vandaag een Windows 8.1 installatie dvd verzonden en ik mag m zelf gaan installeren.
Jammer dat ze niet de harde schijf wisselen voor een versie met een juiste image, dat maakt een recovery in de toekomst wel weer wat makkelijker. Gelukkig is het geen XP, dus de kans dat dat echt nodig zal zijn is niet erg groot...

Als het goed is kan ik de komende jaren weer vooruit met een nieuw werkpaard, en kan mijn trouwe T3400 uit 2008 na een frisse recovery ingezet worden op een andere plek.
Ik ben benieuwd hoe lang de nVidia Quadro (FX1700??) GPU die 3 jaar geleden nog net onder garantie is vervangen het nog vol gaat houden. Dat is er nog 1 uit de beruchte serie met de delaminerende soldeerpunten in de GPU..

[ Voor 21% gewijzigd door guapper op 08-05-2014 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAULT-TEC
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 17:59

VAULT-TEC

VAULT-TEC is calling!

Een goeie dag alle! =)

ik heb op 26-04 (en nou is hij nog niet binnen) een Inspiron 15R besteld en heb daar een twijfel over..
Ik heb bij Dell, Tablet & Touch deals aangeklikt en daarna laptops met touch, en vanuit dat punt kwam ik bij de 15R, alleen nou zie ik dat op sommige foto's geen touchscreen is maar een normaal scherm.. en nou als ik op mijn factuur kijk staat er ook niks van een Touchscreen.. is dit normaal? of heb ik toch een 15R zonder touchscreen? (een beetje stom dat als je via de Touch modellen een non-touch krijgt aangesmeerd) maar er staat ook gewoon nergens op de site een uitschuif menu voor Touch of non Touch..
ik wil namelijk wel Touchscreen..

het betreft om dit model:http://www.dell.com/nl/p/inspiron-15r-5537/pd.aspx?c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs&~ck=mn

en als ik via de Tablet en touch deals klik krijg ik alsnog: Home > Thuis en Thuiskantoor - PCs, Laptops en Electronics > Laptops, Ultrabooks™ & Tablets > Laptops voor elke dag > Inspiron 15R

dit is mijn eerste bestelling via Dell en ik snap er nou helemaal niks meer van.. hoe kan ik zeker weten dat ik een touchscreen model heb zonder Dell te moeten bellen? (sorry trouwens als dit niet hier thuis hoort.. maar ik dacht dat dit erbij hoorde haha..)

Edit: ik heb naar de Dell klantenservice gemaild en nou nog wachten op reacties..

[ Voor 7% gewijzigd door VAULT-TEC op 08-05-2014 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Dat lijkt indedaad een scherm met zonder touch te zijn.

Bel ff met support, die kunnen je meer vertellen hoe te handelen als het idd zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Nope: 15R heeft geen touchscreen. Dat kan je ook via de Chat via de webpage vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAULT-TEC

VAULT-TEC

VAULT-TEC is calling!

reactie terug van Dell waaronder hun oplossing:

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Dell BV.

Ik kan u melden dat ik samen met de Technische Dienst even gecontroleerd heb wat u nu exact voor systeem heeft besteld, en we zijn tot de conclusie gekomen dat dit inderdaad ZONDER touchscreen is.
Uw order is reeds in productie en dit proces kunnen we helaas niet meer stoppen.
Het enige wat u kunt doen is toch dit systeem in ontvangst nemen, direct contact met ons op te nemen zodat we met u een afspraak kunnen maken om dit systeem weer bij u op te laten halen door UPS.
Zodra het systeem weer bij ons in het depot aanwezig is zal direct de terugbetaling in werking worden gesteld waarna u samen met de Technische Dienst tesamen een nieuw systeem besteld wat dan wel een Inspiron met Touchscreen zal zijn.

Nou ook lekker dan.. dan ben ik onderhand al weer 2 maanden verder en zit ik boven mijn grens van 600 voor een laptop met Touchscreen..

Wat een misleiding allemaal joh! :F

E: Daar heb je dan ook weer gelijk in, maar in mijn ogen als ik naar het kopje Touch en tablets deals, en daarna laptops met touch de Inspiron 15R aanklik lijkt het mij dat het ook daadwerkelijk touch is..
Ik besluit om de laptop gewoon te houden want mijn Asus EEEPC heeft het een paar weken terug begeven en moet de laptop van mijn vriend nu gebruiken wat ik ook niet handig vind.

[ Voor 16% gewijzigd door VAULT-TEC op 09-05-2014 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Of slecht opgelet. Er komt ook zoveel informatie op je af dat je het overzicht zomaar kunt verliezen.

Het goede nieuws is natuurlijk dat je 2 maanden extra hebt kunnen sparen.
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAULT-TEC

VAULT-TEC

VAULT-TEC is calling!

Er staat nu dit bij UPS:

Tilburg, Netherlands 03/05/2014 17:04 Uw pakket is onderweg naar de UPS-faciliteit.

Netherlands 09/05/2014 13:33 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS.

Betekend dit dat ik mijn laptop Dinsdag kan verwachten? aangezien UPS in het weekend niet leverd en ze in Venlo maandag niets afleveren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-09 19:14
Stimela schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 00:51:
Er staat nu dit bij UPS:

Tilburg, Netherlands 03/05/2014 17:04 Uw pakket is onderweg naar de UPS-faciliteit.

Netherlands 09/05/2014 13:33 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS.

Betekend dit dat ik mijn laptop Dinsdag kan verwachten? aangezien UPS in het weekend niet leverd en ze in Venlo maandag niets afleveren..
als ze maandag niet leveren heb je het idd dinsdag.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAULT-TEC

VAULT-TEC

VAULT-TEC is calling!

vandaag geleverd! ik snap ook niet hoe het kan maar ben blij dat ik mijn inspiron heb haha! alleen komt het bij andere mensen ook voor dat ik niet van videokaart van switchen? ik wil graag gamen zonder de Intel HD maar met mijn AMD Radeon 8670M..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Eerst je game opstarten en vervolgens afsluiten -> Rechtermuisknop bureaublad -> verwisselbare afbeeldingen configureren (wie heeft dat vertaald zeg) -> dan zie je een lijst met recente toepassingen -> bij grafische instelling selecteer je een van de opties: hoge prestaties (8670m), energiebesparing (intel) of gebaseerd op voedingsbron (op accu intel en op lader 8670m) en vervolgens op toepassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwalters
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-09-2024
Op 13 mei een Dell XPS One 27 uit de "Smart selection" besteld. Verwachtte levertijd volgens de orderstatuspagina: nog altijd "15 mei".

Inmiddels op de 19e de klantenservice gebeld:
- De betaling zou geslaagd moeten zijn, al kunnen ze dat niet direct zien maar anders was er nooit een status 'in productie' geweest
- Het artikel is "op voorraad" in het magazijn in NL, komt niet vanuit China
- Er staat een 'rood kruis' bij mijn bestelling in het systeem, maar zonder opgaaf van reden.
- De uiterste leverdatum zou nu 30 mei zijn: geen twee dagen levertijd maar bijna 3 weken!

Bijzonder jammer dat de klantenservice géén contact kan opnemen met logistiek om te achterhalen waar het probleem ligt (mist een onderdeel?)
Ook bijzonder jammer dat de achterliggende systemen van Dell op geen enkele manier gekoppeld zijn, zodat ook bij onvoldoende voorraad er gewoon 'smart selection' blijft staan.

Min of meer terzijde:
Omdat ik met creditcard betaal en een ander aflever- dan factuuradres heb werd er door een afdeling van Dell uit India contact met mij opgenomen om de adressen te verifiëren. Dit is een anti-fraudemaatregel waar ik op zich geen probleem mee heb. Maar de emails vanuit India zijn zo bedroevend onprofessioneel opgesteld dat een Nigeriaanse spamkoning zich er voor zou schamen. Het kostte me moeite om te achterhalen dat dit daadwerkelijk valide communicatie vanuit Dell was en niet een oplichter. (Ordernummer was niet hetzelfde, geen logo's etc).

[Update]
20 mei: hij is binnen :)
In dit geval pakt de interne communicatiechaos in mijn voordeel uit. Ik heb geen UPS trackingnummer gekregen, online staat 'ie nog 'in productie', al was de leverdatum vanochtend bijgewerkt naar 19 mei, gisteren dus... Logistiek heeft 'm dus gewoon allang de deur uit gedaan maar is vergeten op het juiste knopje in hun workflow te drukken. Ofzoiets. Ik ga stoppen met afvragen hoe hun interne spaghettidienstverlening is ingeregeld en in plaats daarvan genieten van mijn PC!

[ Voor 14% gewijzigd door jwalters op 20-05-2014 15:50 . Reden: Update: PC onverwachts geleverd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sompie1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-09 12:55
Een vraagje ik heb vorige week woensdag (21 mei) een dell xps13 besteld en betaald via ING homepay. Nu kreeg ik zo juist een mailtje van dell terug dat het nog steeds niet betaald is. Ik weet dat een overschrijving even kan duren maar bijna een week lijkt me aan de lange kant zou er iets misgelopen zijn of moet ik gewoon meer geduld hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een XPS 15 besteld!

Hij staat nu op 'werk in uitvoering' en de verwachte leverdatum is 16 juni. Eigenlijk net te laat als examencadeau voor mezelf... maarja ik heb het er voor over. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sompie1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-09 12:55
Na bijna 2 weken heeft dell mijn geld nog steeds niet ontvangen. Zeer lastig ondertussen al meer dan een week aan het mailen met Dell maar wordt eigenlijk niets wijzer van wat er aan de hand is want krijg iedere keer een antwoord van: ik heb nogmaals gecontroleerd maar kan nog steeds niets vinden.

Het geld is overgemaakt naar Global Collect ik denk dat dit een tussenbedrijf is zou ik dit bedrijf proberen te contacteren of Dell laten doen?

Edit:
Ondertussen Global Collect gecontacteerd en zij wisten mij te vertellen dat ze het geld hadden ontvangen en doorgestuurd naar Dell maar deze blijft ontkennen dat ze het geld hebben gekregen. Begint vermoeiend te worden.

[ Voor 20% gewijzigd door sompie1 op 03-06-2014 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dell geeft nu aan mijn XPS 15 verzonden te hebben, maar er staat bij: "Voor alle orders behalve: Dell Smart Selection systemen. Zal de link om uw order te volgen verschijnen binnen 7-12 werkdagen."

Toch staat er wel al een UPS volgnummer onder. Als ik daar op klik zegt het dat mijn pakket vandaag (5 juni) laatst gezien is in Tilburg om 4 uur vannacht, "Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil"

UPS geeft alleen geen geplande afleverdatum aan, en ook die van Dell is weg (dat was 16 juni)

Wat zou er nu gebeuren D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:12:
Dell geeft nu aan mijn XPS 15 verzonden te hebben, maar er staat bij: "Voor alle orders behalve: Dell Smart Selection systemen. Zal de link om uw order te volgen verschijnen binnen 7-12 werkdagen."

Toch staat er wel al een UPS volgnummer onder. Als ik daar op klik zegt het dat mijn pakket vandaag (5 juni) laatst gezien is in Tilburg om 4 uur vannacht, "Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil"

UPS geeft alleen geen geplande afleverdatum aan, en ook die van Dell is weg (dat was 16 juni)

Wat zou er nu gebeuren D:
Reken op een weekje wachten. Dat kost het ongeveer voordat het daadwerkelijk bij UPS in tilburg aankomt. Daarna is het in 1 dag bij je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kasj schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:58:
[...]

Reken op een weekje wachten. Dat kost het ongeveer voordat het daadwerkelijk bij UPS in tilburg aankomt. Daarna is het in 1 dag bij je.
Ah okay. Dus het is nog niet in Tilburg? Ik dacht misschien haalt de UPS het op bij Syncreon in Tilburg.

Edit: Heb UPS gebeld, die zeggen dat ik contact op moet nemen met Dell omdat ze een verkeerd label hebben aangemaakt. Of zoiets.
Dell zegt dat het inderdaad verkeerd is. Laptop is nu aan boord van een boot die er 5 a 7 dagen over doet om naar Nederland te komen, daarna krijg ik een mail met het juiste trackingsnummer.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2014 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bryan.1
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-09 00:12
Heb een Alienware 17 besteld, specs: De 4e generatie Intel® Core™ i7-4710MQ processor (6MB Cache, up to 3.5GHz w/ Intel® Turbo Boost) Windows 8.1 (64-bits) - Nederlands 17,3 inch (439,42 mm) WLED Full HD-beeldscherm met antireflectiecoating (1.920 x 1.080) 8GB1 DDR3L op 1600MHz 2 TB 5.400 rpm + 80 G mSATA NV NVIDIA® GeForce® GTX 880M met 8 GB GDDR5 Dubbellaags dvd-brander met laadsleuf (9,5 mm) Killer NIC 1202 802.11n WiFi 8-cel lithium-ion batterij (86 W/u)

Prijs: Ruim 2k euro - Met een oude + nieuwe ViP code voor 1712,33 euro!

- 3 Juni besteld
- 5 Juni werk in uitvoering
- 27 Juni geschatte leveringsdatum >_<

Hoop dat ik hem sneller krijg dan 27 Juni...kan niet wachten!

[ Voor 4% gewijzigd door Bryan.1 op 05-06-2014 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• do4u
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08-06-2014
Ik ben aan het kijken naar een desktop en die van Dell vind ik wel mooi en ook niet zo duur met VIP codes etc. Alleen als ik Dell ervaringen google kom ik alleen maar negatieve reacties tegen van mensen die zeggen nooit wat te ontvangen.
Is het nog wel betrouwbaar bij Dell te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:18
Kan iemand mij vertellen wat "Met transportbedrijf" betekend?
Nergens een track en tracé te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XPS 15 besteld op 26-05. Verzonden op 31-05, maar is sindsdien daar gebleven.
Aldus UPS:
Tilburg, Netherlands 31/05/2014 / 8:10 / Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil.
Kan 'm dus simpelweg ophalen in Tilburg, als dat zou kunnen. Uiterste leverdatum is echter 10-06, dus ik maak nog kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 17:50
Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2014 @ 18:41:
XPS 15 besteld op 26-05. Verzonden op 31-05, maar is sindsdien daar gebleven.
Aldus UPS:
Tilburg, Netherlands 31/05/2014 / 8:10 / Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil.
Kan 'm dus simpelweg ophalen in Tilburg, als dat zou kunnen. Uiterste leverdatum is echter 10-06, dus ik maak nog kans!
Nee.. hij moet nog van de boot afkomen en aangemeld worden bij UPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-08 18:50
Bryan.1 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 21:01:
Heb een Alienware 17 besteld, specs: De 4e generatie Intel® Core™ i7-4710MQ processor (6MB Cache, up to 3.5GHz w/ Intel® Turbo Boost) Windows 8.1 (64-bits) - Nederlands 17,3 inch (439,42 mm) WLED Full HD-beeldscherm met antireflectiecoating (1.920 x 1.080) 8GB1 DDR3L op 1600MHz 2 TB 5.400 rpm + 80 G mSATA NV NVIDIA® GeForce® GTX 880M met 8 GB GDDR5 Dubbellaags dvd-brander met laadsleuf (9,5 mm) Killer NIC 1202 802.11n WiFi 8-cel lithium-ion batterij (86 W/u)

Prijs: Ruim 2k euro - Met een oude + nieuwe ViP code voor 1712,33 euro!

- 3 Juni besteld
- 5 Juni werk in uitvoering
- 27 Juni geschatte leveringsdatum >_<

Hoop dat ik hem sneller krijg dan 27 Juni...kan niet wachten!
Ook een alienware 17 bestelt, Alleen met de GTX 860m en het 3D scherm.
- 3 Juni besteld
- 3 Juni Werk in uitvoering
- Verwachte leverdatum 18-6-2014

Maar als hij nog in productie moet + verstuurt worden denk ik zelf dat die 18de krap gaat worden.

EDIT: 12-06-14
Verwachte levertijd is vertraagt naar 27-6-2014 :(

EDIT 2: 14-06-14
Order geannuleerd door dell, gaat je 2 weken wachten voor niks.
Uberhaupt hopen dat ik dezelfde setup op nieuw kan bestellen voor dezelfde prijs omdat deze setup nu +400 euro meer zou kosten

[ Voor 11% gewijzigd door Scale op 15-06-2014 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Net contact gehad met dell, de Killer NIC is niet meer beschikbaar en word vervangen met een andere (de sales rep kon me niet vertellen welke).

Ook van iemand anders die een Alienware bestelt had te horen gekregen dat zijne ook geannuleerd was.
(Dit is een canadees, bij hem word er een intel wifi kaart in gedaan).

EDIT:

Nieuwe order is ingeboekt. Nieuwe verwachte leverdatum 1-7-14
Maar het systeem is wel direct vandaag in productie gegaan.

De killer NIC is vervangen door een Broadcom 4352 wireless chip.

[ Voor 24% gewijzigd door Scale op 16-06-2014 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inspiron 14 7000 reeks besteld

Verzonden op: 5-7-2014
Verzendmethode: Standaardlevering
Datum van bestelling: 26-6-2014
Geschatte leverdatum: Bestelling is verzonden ( :? )

UPS gegevens:
China 05/07/2014 20:09 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil
Staat dus al 3 dagen op hetzelfde, iemand enig idee hoe snel dit nog gaat verspringen? :|

Ik ga volgende week vrijdag op vakantie. Wil 'm echt voor die tijd binnen hebben, want ze mogen dit blijkbaar niet bij de buren afleveren. :/

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2014 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 20:30
Ik heb op 21 mei een Inspiron 17 5000 besteld en op 2 juni ontvangen (verzonden op 30 mei) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:09:
Inspiron 14 7000 reeks besteld

Verzonden op: 5-7-2014
Verzendmethode: Standaardlevering
Datum van bestelling: 26-6-2014
Geschatte leverdatum: Bestelling is verzonden ( :? )

UPS gegevens:
China 05/07/2014 20:09 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil
Staat dus al 3 dagen op hetzelfde, iemand enig idee hoe snel dit nog gaat verspringen? :|

Ik ga volgende week vrijdag op vakantie. Wil 'm echt voor die tijd binnen hebben, want ze mogen dit blijkbaar niet bij de buren afleveren. :/
Zolang je laptop vanuit china onderweg is naar nederland zal hij op deze status blijven staan.
Hierbij mijn bestelling van enelke weken terug:

China 19/06/2014 5:04 Uw pakket is onderweg naar de UPS-faciliteit.
Netherlands 25/06/2014 13:34 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Dag later werd hij bij mij thuis bezorgt. Dus voor jouw op een zaterdag verstuurt dus waarschijnlijk vrijdag of maandag zal hij in nederland aankomen. Dus als jij de 18de weg ga moet dat wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop heel erg dat je gelijk hebt! Kan niet wachten namelijk. Staat nog steeds op China, check het echt meerdere keren per dag, haha! Nog even een aantal nachtjes wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 10:28:
Hoop heel erg dat je gelijk hebt! Kan niet wachten namelijk. Staat nog steeds op China, check het echt meerdere keren per dag, haha! Nog even een aantal nachtjes wachten..
Haha snap ik :) Ik had een mozilla tool Check4Change aangezet, die iedere 25 minuten controleerde of hij al veranderd was :P Zal later dit topic nog eens controleren ben benieuwd of ik gelijk had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bikkeltje1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-09 12:20
Ik durf er geen garantie op te geven dat je hem voor de 18e hebt. Bij mij versprong eerst de geschatte levertijd bij Dell van 7-7 naar 18-7. De dag erna werd mijn bestelling verzonden. Mijn "UPS-agent" is reeds onderweg vanaf 2-7. Op dit moment nog geen verandering in de status.
Ik zag een heldhaftige "UPS-agent" voor mij, die met een paar pakketjes van de Dell fabriek in een tuk-tuk in China allemaal gevaarlijke avonturen meemaakte voordat hij bij zijn "UPS-facil" aan zou komen. Helaas is de realiteit iets saaier dus.
Het kan trouwens ook dat die "UPS-facil" alle pakketjes opspaart en dan één keer per volle vracht een keertje met de boot mee gaat. Dan krijgen we mogelijk op dezelfde dag een "UPS-agent" aan de deur.

Hij is vandaag binnen gekomen. Dus 11-7 (7 dagen voor de schatting)

[ Voor 5% gewijzigd door bikkeltje1 op 11-07-2014 01:33 . Reden: voorspelling klopte niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff dat zou stom zijn! Nog steeds niks veranderd, zal het meteen laten weten als de status verandert! Hoop echt heel erg dat ik (/over)morgen de status van NL zie ofzo.. :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds China, mehh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Hier een Inspiron 17 5000 serie gekocht. Besteld op zondag 29 juni, werd verzonden op 2 juli en was 3 juli binnen. Heerlijk snel, maar was dan ook een standaard systeempje zonder toevoegingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scale schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:31:
[...]

Haha snap ik :) Ik had een mozilla tool Check4Change aangezet, die iedere 25 minuten controleerde of hij al veranderd was :P Zal later dit topic nog eens controleren ben benieuwd of ik gelijk had.
Hij staat nog steeds op China. Meh! Heb uit wanhoop ook maar even die check4change gedownload 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ennn nog steeds op China! Check4change op 5 minuten ingesteld. Wordt me toch een partijtje ongeduldig met mijn vakantie op komst.. (en sowieso, ongeduldig!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netherlands 14/07/2014 13:34 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

YES!
Betekent dat dat ik 'm morgen kan verwachten?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Wat zei ik :) Dus toch maandag.
Ik had hem iig een dag later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes ja! Hij komt vandaag binnen, aaaaah, kan niet wachten! :D

Edit: Net binnen gekregen! _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2014 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister mijn XPS 15 besteld en dan de SSD 512 GB versie, kan niet wachten natuurlijk maar nou is mijn vraag hoe lang deed het bij jullie voordat die in productie ging of voordat die uit China werd verzonden want ik ga 9 maanden naar Amerika maar moet hem voor die tijd hebben anders kan ik hem wel annuleren...

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammieDuDe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-09 18:44
Twee keer XPS15 besteld met de 1TB hdd, 7 Juli besteld. 9-7 klaargezet voor transport in China, tot op heden nog niet in NL aangekomen.

Achterhoek | Loxone | PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D | 12.200wp PV | Zehnder Q600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Meestal duurt het een week of 2 voor dat je bestelling aan de deur komt. Wanneer ga je naar amerika?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor jullie reactie, zal nog even geduld moeten hebben dus..! Maar ik ga de 18e van augustus dus moet hem voor die tijd hebben ben er eigenlijk niet zo bang voor dat die er niet is..! Blijven checken van de bestelstatus dan maar..!!

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammieDuDe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-09 18:44
HammieDuDe schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 14:21:
Twee keer XPS15 besteld met de 1TB hdd, 7 Juli besteld. 9-7 klaargezet voor transport in China, tot op heden nog niet in NL aangekomen.
Net UPS mail binnen, XPSjes worden vandaag afgeleverd :)

Achterhoek | Loxone | PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D | 12.200wp PV | Zehnder Q600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-09 19:31
Vandaag een XPS 15 met 512gb ssd besteld: 24-7-2014
Status: Werk in uitvoering
Geschatte leveringsdatum: 7-8-2014

Ik ga het zien! Tussendoor nog een keer op vakantie, maar ouders zijn wel thuis dus komt wel goed, ook als ie wat eerder aan komt :)

edit:
En hij is al in "productie" :)

edit 27 juli 2014:
Vanochtend is 'ie verzonden: Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil

[ Voor 20% gewijzigd door Nilsepils op 27-07-2014 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ILUsion
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-01 08:12
Eergisteren (26 juli) een Inspiron 17 5000-laptop besteld toen de verwachte verzenddatum op 31 juli stond. Momenteel al in productie en verwachte aankomst is 8 augustus.
Hopelijk is dat een beetje correct (het is een verjaardagscadeau voor 21 augustus), maar dat zou toch wel moeten voor zo'n dertien-per-dozijn laptop, zou ik verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksoul1
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-09 17:27
op 27 juli een alienware 17 besteld met i7-4910mq,gtx860M 32gb geheugen en 120Hz scherm
tijdens het configureren stond er "geschatte levertijd 4-8"
nadat ik de bestelling had afgerond stond er "geschatte levertijd 20-8"
29 juli order bevestiging gekregen en in productie "geschatte levertijd 20-8"
Vandaag weer ff me voortgang van mn order gecheckt,en ja hoor verzonden :D 8)

dit staat er bij:

"Voor alle orders behalve: Dell Smart Selection systemen. Zal de link om uw order te volgen verschijnen binnen 7-12 werkdagen."

"China 31/07/2014 10:04 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil"

maar als ik dat zo hier boven lees en op de vorige pagina(de posts mbt AW17) heb ik em dus hoogst waarschijnlijk a.s maandag (4-8)of dinsdag(5-8)? 8)

ik denk het van wel namelijk :*)

EDIT:

te snel (wishfull thinking) er overheen gelezen /gerekend :P

moet nog wachten tot de status de volgende stap heeft gemaakt ??

"Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS" O-)

dus waarschijnlijk 11-8 of 12-8 ?!?!

[ Voor 14% gewijzigd door darksoul1 op 31-07-2014 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 15:57
ILUsion schreef op maandag 28 juli 2014 @ 10:50:
Eergisteren (26 juli) een Inspiron 17 5000-laptop besteld toen de verwachte verzenddatum op 31 juli stond. Momenteel al in productie en verwachte aankomst is 8 augustus.
Hopelijk is dat een beetje correct (het is een verjaardagscadeau voor 21 augustus), maar dat zou toch wel moeten voor zo'n dertien-per-dozijn laptop, zou ik verwachten.
zelfde laptop besteld, via ideal betaald en dan komt ie pas 8 augustus aan :F anno 2014 is dit voor een standaard systeem echt te traag of ligt dat nou aan mij en ben ik verwend? ik heb hele computer systemen besteld bij allemaal aparte webshops en kon de volgende dag alles in elkaar bouwen :/

De vrouw aan de telefoon die ik nodig had om de gegevens te krijgen voor het tracken van de bestelling zei doodleuk ja we werken met een amerikaans bedrijf die betalingen van ideal verwerkt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N. Meijer
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-09 22:46
een 7737 26-7 besteld en 1-8 was die al binnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 22:54
Heb afgelopen vrijdag voor het eerst een laptop besteld bij Dell en betaald met creditcard. Het enige dat ik heb ontvangen is een internet bestel nummer, maar geen bevestiging of klantnummer. Ik probeer nu via de website de status te achterhalen, maar zie de bestelling niet in mijn account overzicht staan. Ligt het aan mij, of werkt het systeem van dell niet naar behoren en is het erg omslachtig?

Bij het bestellen stond geschatte verzenddatum 4 augustus, maar het lijkt erop dat die datum niet gehaald zal worden. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Even bellen freshnub, wel eens hetzelfde gehad en toen kreeg ik te horen dat de bestelling niet door overgekomen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lookslikeyou
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-09 21:51
Vanmiddag een Dell 7537 besteld. Zojuist zag ik dat ik een gemist oproep had (+33434222000) Na een beetje speurwerk lijkt dit een Dell telefoonnummer te zijn. Heb met een VIPcode besteld, misschien heeft het daarmee te maken. Iemand dit eerder mee gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nurdo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-11-2024
Mijn Dell 7537 staat al sinds 20/08 op 'Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil'.
Geplande leverdatum was verschoven van 25/08 naar 27/08.

Is dit normaal dat de UPS statuspagina niet wordt geupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook al een paar dagen geleden een computer besteld via dell, maar kan niet eens mn bestelling tracken. Heb geen status, niets. In de mail zeggen ze dat ik moet kunnen inloggen met mn e-mail en mn internet-ontvangstbewijsnummer. Maar ik kan nergens mn e-mail invullen. Iemand anders daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikkuzrodriguez
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-12-2023
Martin, ik heb dit ook gehad, kan een gecancellde order zijn ! Dit was in mijn geval. Creditcard bounced :')

Dan maar paypall he.

Verder heeft iemand een idee hoelang een tripje CHN->NL gaat duren met UPS? Mijn XPS15 is als het goed is nu verzonden :D

• rikkuzrodriguez
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-12-2023
Ik heb exact hetzelfde wouter.

3/9 besteld en staat sinds 8/9 op agent afhalen.

Weet niet zo goed wat ik hier nu mee moet. Heb me laptop ASAP nodig omdat mijn huidige kapot is en moet hier voor vrij regelen voor in ontvangst nemen :(
Pagina: 1 ... 85 ... 105 Laatste