wilmundo schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 13:03:
Welk telefoonnummer bellen jullie om in contact te komen met Dell?
In mijn ontvangstbevestiging staat: 020 674 4869 (afdeling verkoop)
Op de site van Dell zie ik staan: 020-6744200 (klantenservice bestelhulp).
Ik heb 2 keer een order geplaatst. 1 is gecancelled. Ik kan nergens mijn ordernummers vinden. Niet in mijn ontvangstbevestiging, noch in mijn account van Dell onder recente bestellingen. Beide orders heb ik via PayPal betaald.
Ik kan met geen mogelijkheid een medewerker aan de lijn krijgen. Als ik info wil over de aankoop van een laptop, dan wordt gezegd dat die afdeling niet beschikbaar is en wordt de verbinding verbroken. Status van mijn order kan ik niet invoeren, want die heb ik niet. Ik bestel al ruim 15 jaar allerlei spullen via internet, maar zo'n klotesysteem (pardon my French) heb ik nog niet meegemaakt.
Degene die mij kan helpen aan een telefoonnummer, waarbij ik een medewerker aan de lijn kan krijgen, ben ik zeer erkentelijk.
Ik had hetzelfde, klopt precies wat je aangeeft. Echt bizar slecht. Ik heb uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen na van alles geprobeerd te hebben. Ik had 020-6744200 als nummer, en ik dacht dat ik ipv consument het menu van zakelijk had gekozen. Ik weet het echter niet meer zeker.
Ik had mijn order gecancelled, omdat ik nog 149 had betaald omdat ik het URL-truukje had toegepast om de laptop te kunnen bestellen. VIP code werkte toen niet. Uurtje later, was 'koop nu' knop weer terug, en kon ik hem dus wel bestellen met 10% + 7% korting. Maar goed, ik hoop wel dat het goed is gegaan; medewerker gaf aan dat ze mijn order zelf niet kon annuleren maar ze een interne mail ging sturen en dat ik ook nog een bevestiging ging krijgen.
Huidige status is dat ik gisterenmiddag twee orders heb geplaatst en van de gecancelde order geen bevestiging heb, en van de 'nieuwe' order geen orderbevestiging.
Tijd voor een klantreis op het bestelproces bij Dell