Ik zou hier niet te veel op hopen, vooral niet rond de kerstdagen, dan duurt het verzenden van post en pakketjes altijd stukken langer.Joostw24 schreef op maandag 23 december 2013 @ 20:23:
Ook mijn code is eindelijk werkzaam, er is een verzendlabel aangemaakt. Hopen dat het morgen lukt om te bezorgen!
leuk voor jullie :-) Mijn code werkt nog steeds niet, dus zal het volgende vliegtuig wel moeten afwachten....Joostw24 schreef op maandag 23 december 2013 @ 20:23:
Ook mijn code is eindelijk werkzaam, er is een verzendlabel aangemaakt. Hopen dat het morgen lukt om te bezorgen!
De enige echte
Zojuist een bevestiging gekregen van Dell. Toen ik de laptop kocht stond er verwachte verzenddatum 20-12-2013, nu staat er in de mail 02-01-2014 leverdatum. Opzich vind ik dit niet erg, kan ik er toch nog mee bezig in mijn vakantie (als hij wordt geleverd zoals ze zeggen..)
Verwijderd
Mijn code werkt ook eindelijk! Hij is gearriveerd in Tilburg, en ik kan hem morgen verwachten!
vandaag bedoel je ?Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 01:30:
Mijn code werkt ook eindelijk! Hij is gearriveerd in Tilburg, en ik kan hem morgen verwachten!
De enige echte
Gisteren kwam de code eindelijk online en vanochtend stond de man van UPS aan de deur! Het heeft precies een maand geduurd tussen bestellen en afleveren.
Maar bij ons hebben ze iig wel de levering voor kerst (net aan) waar kunnen maken..
Maar bij ons hebben ze iig wel de levering voor kerst (net aan) waar kunnen maken..
Lekker dan die UPS-codes. In jouw geval dus om 8 uur 's avonds beschikbaar en de volgende ochtend al bezorgd.jvdb1975 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:40:
Gisteren kwam de code eindelijk online en vanochtend stond de man van UPS aan de deur! Het heeft precies een maand geduurd tussen bestellen en afleveren.
De enige echte
Mijn Alienware is nu ook verzonden. Verzonden op: 22-12-2013
hoop dat ik hem snel binnen krijg ben benieuwd,
Bedoel je met "verzonden" dat je een werkende UPS-code hebt ? of dat je nu ook in het bezit bent van een niet-werkende UPS-coderunner83 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 14:08:
Mijn Alienware is nu ook verzonden. Verzonden op: 22-12-2013
De enige echte
Aah bedankt Badderbeest ik wist dat ik iets vergeten was.
Ben helaas in het bezit van een niet werkende code.
Ben helaas in het bezit van een niet werkende code.
Werd zonet gebeld door een Engelse man uit India (tenminste zo klonk het) die een bepaalde code van mij moest hebben van mijn bestelling. Ten eerste verstond ik er geen klap van, ten tweede heb ik maar net gedaan of ik geen Engels kon en ten derde heb ik nog niet eens een verzendcode.
Dus als ze die zo graag willen hebben moeten ze maar iemand laten bellen die fatsoenlijk en duidelijk Nederlands kan.
Dus als ze die zo graag willen hebben moeten ze maar iemand laten bellen die fatsoenlijk en duidelijk Nederlands kan.
Zo ik heb net even Dell gebeld. Had een erg behulpzame dame aan de telefoon en die zei dat mijn status op verzonden stond maar dat ze in China op het laatste moment de order voor verzending naar 1 januari hadden verplaats waarschijnlijk door tekort aan onderdelen.
Wat voor Alienware heb je besteld ?runner83 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 14:41:
Zo ik heb net even Dell gebeld. Had een erg behulpzame dame aan de telefoon en die zei dat mijn status op verzonden stond maar dat ze in China op het laatste moment de order voor verzending naar 1 januari hadden verplaats waarschijnlijk door tekort aan onderdelen.
De enige echte
Ik vind nergens een telefoonnummer voor particulieren op de website van Dell. Welk telefoonnummer gebruiken jullie?
overall staan links met neem contact met ons op 
nummer: 020 674 48 69
Dankjewel, echter de links voor particulieren bieden geen telefoonnummers. Of kijk ik nou echt met de oogjes dicht....
update:
Mijn XPSje bevindt zich boven een grote waterplas op weg naar Europa. Leverdatum wordt geschat op eerste week januari. Dus dan klopt de geschatte leverdatum alsnog van 6 januari.
update:
Mijn XPSje bevindt zich boven een grote waterplas op weg naar Europa. Leverdatum wordt geschat op eerste week januari. Dus dan klopt de geschatte leverdatum alsnog van 6 januari.
[ Voor 44% gewijzigd door Sheik op 24-12-2013 16:21 ]
Ook even gebeld, ook hier een vriendelijke dame. Volgens haar is hij al verscheept en wordt hij uiterlijk de 31e geleverd. Maar vanaf de 27e kon ookrunner83 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 16:13:
overall staan links met neem contact met ons op
Alienware 17 4800 MQ + 780M
De enige echte
lucky youBadderbeest schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 16:25:
[...]
Ook even gebeld, ook hier een vriendelijke dame. Volgens haar is hij al verscheept en wordt hij uiterlijk de 31e geleverd. Maar vanaf de 27e kon ook
Alienware 17 4800 MQ + 780M
edit:
Wanneer heb jij hem besteld ?
[ Voor 5% gewijzigd door runner83 op 24-12-2013 16:33 ]
13-12-2013: Besteld en per bank betaaldrunner83 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 16:26:
[...]
lucky youben benieuwd nu
edit:
Wanneer heb jij hem besteld ?
16-12-2013: Verwerking van bestelling
17-12-2013: In productie
20-12-2013: Verzonden
persoonlijk gok ik op tweede kerstdag (donderdag) en dan wordt er niet bezorgd, dus vrijdag 27
De enige echte
16-12-2013: Besteld en per bank betaald
18-12-2013: Verwerking van bestelling
19-12-2013: In productie
22-12-2013: Verzonden
dat waren mijn data
18-12-2013: Verwerking van bestelling
19-12-2013: In productie
22-12-2013: Verzonden
dat waren mijn data
bij bestellen stond er geschatte leverdatum: 1/1/2014;
na betalen (creditcard) staat er ineens 17/1/2014;
ik voel me bedrogen!
8/1/2014 had ik nog geaccepteerd;
ik moet 9/1 echter vliegen;
DAARVOOR HAD IK HEM GEKOCHT!
(jeez)
ik ga maar annuleren;
ik koop in China wel een vergelijkbaar apparaat
ik voel me bedrogen!
(jeez)
ik ga maar annuleren;
Dan raad ik je aan om in Nederland een nieuw apparaat te kopen, de prijzen in China zijn veelal niet lager dan hier voor A-merk spul.
Ik heb hetzelfde. Besteld op 15/12 geschatte verzenddatum 20/12. Nu staat er ineens besteld op 23/12 geschatte leverdatum 2/1/14. Ik kan er wel mee leven, ze zullen het wel druk hebben met de kerst, maar het is niet echt netjes dat er zo veel tijd tussen zit.Admiral_R2D2 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 10:36:
bij bestellen stond er geschatte leverdatum: 1/1/2014;
ik voel me bedrogen!
(jeez)
ik ga maar annuleren;
je hebt gelijk;Sheik schreef op donderdag 26 december 2013 @ 14:00:
Dan raad ik je aan om in Nederland een nieuw apparaat te kopen, de prijzen in China zijn veelal niet lager dan hier voor A-merk spul.
heb in tussentijd gecheckt (o.a. bij GuoMei) en het klopt idd;
inclusief kerstkorting heb ik op www.dell.nl zo'n 1200 euro betaald voor de XPS12;
identiek apparaat bij GuoMei kost omgerekend zelfs 1280 euro
Hmmm....UPS code werkt nog niet. Ik ben niet ongeduldig, ik heb alleen een schurfhekel aan wachten...
Zelfde hier... Ik bel vandaag UPS nog, kijken of zij mij meer kunnen melden.Sheik schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 10:14:
Hmmm....UPS code werkt nog niet. Ik ben niet ongeduldig, ik heb alleen een schurfhekel aan wachten...
EDIT:
Net UPS gebeld. Die kennen het hele tracking nummer nog niet. Medewerker vertelde me dat het meest waarschijnlijke zal zijn dat het Dell transport nog niet is overgedragen aan UPS en dat daarom de tracking nummers nog niet werken. Nou, ik ben benieuwd. Ik hoop dat ik mijn bestellingen nog voor oud en nieuw binnen krijg...
[ Voor 36% gewijzigd door Hammetje op 27-12-2013 15:16 . Reden: UPS toevoeging ]
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Volgens Dell is het pakket nog niet ingeklaard door UPS in Europa. Het is onbekend of het nog in Azie ligt, in de lucht hangt of in Europa op een vliegveld wacht om gesorteerd te worden voor verdere verzending.
Join the club jongens volgens mij komen die van ons allemaal tegelijk aan hehe
Vandaag weer eens met dell gechat nou kreeg ik te horen dat die informatie die ik ontvangen had vorige keer miss informatie was en dat mijn laptop toch op 22-12 is verzonden. ben benieuw of de ups code morgen of overmorgen eens gaat werken.
Vandaag weer eens met dell gechat nou kreeg ik te horen dat die informatie die ik ontvangen had vorige keer miss informatie was en dat mijn laptop toch op 22-12 is verzonden. ben benieuw of de ups code morgen of overmorgen eens gaat werken.
Ik had het nog niet verwacht.. Maar de mijne is op eerste kerstdag op de post gedaan. Ik heb op 19-12 besteld.
Op 23 december werd de UPS track&Trace actief en op 24 december stond er dat de laptop diezelfde dag nog geleverd zou worden maar helaas hij is pas de 27e geleverd.Delph1900 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 20:36:
De XPS13 met de i7 en 256GB SSD besteld met de 10% Cyber Monday en de 10% VIP korting.
Was al een tijdje bezig met oriënteren en had begin oktober al de Vaio Pro gekocht maar deze deze na een paar dagen terug gestuurd vanwege problemen met het geluid van de fan, deze maakte wel erg veel lawaai.
Besteld op 1 december
Verzonden op 17 december
Binnengekomen ..... volgt nog maar hopelijk vóór de kerst
Zo op het eerste gezicht en gehoor is deze XPS 13 beter dan de de Sony, de fan hoor je nagenoeg niet, het geluid vind ik beter en hij voelt solide aan
Mijn UPS code werkt inmiddels. verder nog geen specifiekw leverdatum/tijd beschikbaar, maar dat zal nu wel snel duidelijk worden.
De enige echte
Mijne nu ook net even gekeken !!!Badderbeest schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 20:15:
Mijn UPS code werkt inmiddels. verder nog geen specifiekw leverdatum/tijd beschikbaar, maar dat zal nu wel snel duidelijk worden.
Same here! Mooi dat er (eindelijk) wat ontwikkeling in de zaak komt ;-).
Allemaal duimen voor morgen? ;-)?
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Een UPS verzendlabel werd aangemaakt. Eenmaal de zending in een van onze gebouwen aankomt, zal de traceerstatus, inclusief de verwachte afleverdatum, worden aangepast.
ben bang dat die eerder begin volgende week pas binnenkomt.
ben bang dat die eerder begin volgende week pas binnenkomt.
Code werkt bij mij nu ook. Verwachte afleverdatum is 30 december....
Yes, same here. Geplande afleverdatum 30 december
UPS bezorgt niet in de weekeinden. Ook bij mij komt hij maandag los. Wel jammer dat UPS geen tijdsbestek kan aangeven behalve; "voor het einde van de dag" Hij zou bij mij in eerste instantie na de kerstvakantie komen en dus heb ik hem op mijn werk laten bezorgen. Nu komt hij dus in de kerstvakantie aan. Dat wordt een dagje overwerken. Hoe dan ook ben ik allang blij dat na een week onthouden te zijn van alle mogelijke informatie er eindelijk schit in de zaak zit en er concrete, duidelijke informatie is. Een paar jaar geleden had Dell Dit proces toch echt veel en veel beter in de vingers. Toen kon je toen je systeem nog in de fabriek in China lag bij benadering zien wanneer hij bezorgd zou gaan worden. En uiteindelijk kreeg je toen zelfs een bezorgtijdskader van twee uurtjes, in plaats van een hele dag. Het zal een bezuiniging zijn van Dell, door een minder uitgebreide UPS dienst af te nemen, maar wat mij betreft geen al te beste. Het kan nooot meer als een paar euro per systeem opleveren, terwijl het de klanttevredenheid rechtonevenredig schade toebrengt. Verder snap ik ook niet dat ze de klant niet de keuze geven om voor een paar euro meer een premium/priority verzending te geven. Zodat je bem sneller hebt en betere informatie krijgt. Ik zou daar wel een tientje oid voor over hebben.
De enige echte
Het is inderdaad niet zo helder als zou kunnen.. Zoals jij het alleen schetst vind ik ook wat overdreven. De verzending was (althans bij mij) gratis en loopt vooralsnog voor op schema. Mijn ups code werkt ook nog niet, maar als ik een beetje rondkijk dan duurt het na verzending meestal 5 tot 7 werkdagen..
Overdreven ? Dat weet ik niet, tot een jaartje geleden was het verzenden ook altijd "gratis" lees; inbegrepen in de prijs, maar toe ging het sneller en was het inzichtelijk. Nu niet meer. Dell is nu aanbeland dat het verwerken van een order bestaat uit twee gedeelten;dangerousp schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 10:07:
Het is inderdaad niet zo helder als zou kunnen.. Zoals jij het alleen schetst vind ik ook wat overdreven. De verzending was (althans bij mij) gratis en loopt vooralsnog voor op schema. Mijn ups code werkt ook nog niet, maar als ik een beetje rondkijk dan duurt het na verzending meestal 5 tot 7 werkdagen..
1) vanaf de order (betaling) tot aan het geproduceerde systeem duurt 1 week.
2) Vanaf het geproduceerde systeem tot aan de daadwerkelijke levering duurt 1-2 weken.
Er kan dus vooral tijdswinst worden behaald op het tweede gedeelte. Tot voor kort duurde de verzending van fabriek tot consument nog 2-3 dagen. Dat is nogal een verschil met 7-14 dagen nietwaar ? Het kan dus wel. En nogmaals prima, dat de "gratis" verzending de meest basale en langzame verzendmethode is, maar je krijgt bij Dell ook geen keuze voor een snellere en uitgebreidere variant. Terwijl dit natuurlijk wel mogelijk is.
Al met al laat Dell domweg behoorlijke steken vallen. En je klanten laten wachten op een futiliteit als het transport, terwijl je hier maar hooguit een klein procentje winst mee behaalt is domweg...Dom.
Voor de klant worden alternatieve prefab systemen van de mediamarkt alleen maar aantrekkelijker. Want die betaal je en neem je meteen mee naar huis.
De enige echte
Ik ben het met je eens dat Dell de klant een alternatieve verzendmethode moet kunnen aanbieden. Ik zou ook voor een meerrprijs gekozen hebben voor een snellere levering.
Echter, Dell zal mondiaal een sluitende business case hebben om het op deze manier te doen stel ik me zo voor.
Echter, Dell zal mondiaal een sluitende business case hebben om het op deze manier te doen stel ik me zo voor.
ongetwijfeld zal dell mondiaal gezien nu vele miljoenen besparen door deze budget deal met UPS.Maar of dit op de langere termijn ook leidt tot hogere omzetten en winsten betwijfel ik ten zeerste. Als ik Dell was zou ik mijn klanten op zijn minst laten kiezen. De "gratis" standaard verzending, wat blijkbaar 1-2 weken moet duren. en een betaalde premium variant voor mensen die niet kunnen/willen wachten. Dat je hem voor een aanvullende 10-15 euro binnen 48 uur na productie in huis hebt zeg maar. lijkt mij een kleine moeite. En doen ze het niet om de particuliere klant een keuze te geven, doe het dan op zijn minst voor je zakelijke klanten. Nogal stupide als je zakelijke klanten 1-2 weken onnodig laat wachten op een broodnodige PC. Dan weet je zeker dat het je klanten gaat kosten. En als je zakelikke klanten niet onnodig laat wachten ligt de infrastructuur er al en is het winstgevender om ook particulieren en kleinzakelijke klanten van dit zelfde proces te laten genieten (lees meebetalen) Just my 50 cents...Sheik schreef op zaterdag 28 december 2013 @ongetwijfeld 11:46:
Ik ben het met je eens dat Dell de klant een alternatieve verzendmethode moet kunnen aanbieden. Ik zou ook voor een meerrprijs gekozen hebben voor een snellere levering.
De enige echte
Besteld : XPS 15 (CNX9503, de config met 512Gb SSD)
06-12-2013 : Besteld & betaald (geschatte leveringsdatum 24-12-2013)
11-12-2013 : Status werk in uitvoering (geschatte leveringsdatum 06-01-2014)
27-12-2013 : Status in productie (geschatte leveringsdatum 06-01-2014)
29-12-2013 : Status in productie (geschatte leveringsdatum 03-02-2014)
2.730 Wp Enphase Zuid 30°, 4.450 Wp Enphase Noord 30° | Smart EVSE laadpaal | Victron Multiplus II 48/5000/70 3 Fase | 45kWh PylonTech Pelio accu
Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor. Mijn laptop is de 25e verstuurd en de ups code is ook nog niet actief.
Alienware 17
13-12-2013: Besteld en per bank betaald
30-12-2013: Afgeleverd
Totaal: 18 dagen
Dell adverteerde op de site met een levering op 24 december, Bij bestelling werd dit door Dell opgerekt tot 8 januari. Kan beter, kan slechter. Nu eerst maar eens de doos openmaken.
13-12-2013: Besteld en per bank betaald
30-12-2013: Afgeleverd
Totaal: 18 dagen
Dell adverteerde op de site met een levering op 24 december, Bij bestelling werd dit door Dell opgerekt tot 8 januari. Kan beter, kan slechter. Nu eerst maar eens de doos openmaken.
[ Voor 33% gewijzigd door Badderbeest op 30-12-2013 10:41 ]
De enige echte
Spannend
Vandaag wordt hij afgeleverd bij mijn schoonouders. Hopelijk mogen zij hem in ontvangst nemen want ik ben er zelf niet. Het lange wachten wordt misschien vandaag nog beloond 
Update
Geleverd, krabbel was voldoende, legitimatie niet nodig. Handig voor mensen die een afwijkend afleveradres hebben.
Update
Geleverd, krabbel was voldoende, legitimatie niet nodig. Handig voor mensen die een afwijkend afleveradres hebben.
[ Voor 25% gewijzigd door Sheik op 30-12-2013 14:26 ]
Vandaag wordt die bij mij ook afgeleverd sta te wachten met spanning !!!!
edit: Helaas is die er nog niet
edit2; ik geef de hoop op voor vandaag wel erg lekker van ups
edit: Helaas is die er nog niet
edit2; ik geef de hoop op voor vandaag wel erg lekker van ups
[ Voor 41% gewijzigd door runner83 op 30-12-2013 21:21 ]
Ennnn vandaag binnen gekomen (30-12-2013) :-)grannymark schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:29:
Op 28-11-2013 bestel:
- Inspiron 14z
- Inspiron 15 7000 - 7537 (die met F-HD touchscreen, zonder SSD).
Afgelopen week voor de 2e keer te horen gekregen dat de leverdatum verschoven is. Laptops staan sinds 13 december op 'in productie'. Voorlopige leverdatum zou nu 27 december 2013 moeten zijn. Ben benieuwd...
In augustus (afgelopen zomer) nog 3 x een Dell 15R SE besteld, die werden binnen een week al verzonden.
15-12-2013: Besteld
23-12-2013: In productie
31-12-2013: Verzonden
02-01-2014: Geschatte ontvangstdatum
Nog geen UPS code gekregen of iets dergelijks, maar als ze in één werkdag versturen zal 02-01-2014 wel kloppen.
Nog geen UPS code gekregen of iets dergelijks, maar als ze in één werkdag versturen zal 02-01-2014 wel kloppen.
Lijkt me wel erg vlot. Ik heb 25 december de ups code ontvangen, maar die werkt nog niet. Ik verwacht dat die donderdag werkt en vrijdag of maandag ontvang.Tropicc schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 11:07:
Hij is binnen !! nu ermee gaan spelen !
Edit: heeft wel 2 kleine beschadigingen op de kappen 1 ervan is heel klein andere valt wel mee
Edit: heeft wel 2 kleine beschadigingen op de kappen 1 ervan is heel klein andere valt wel mee
[ Voor 55% gewijzigd door runner83 op 02-01-2014 11:45 ]
Heb nog niet eerder meegemaakt dat het zo lang duurde om een laptop uit te leveren. Komt waarschijnlijk ook door de kerst en nieuwjaarsdrukte + vakanties.
Even een overzicht ter info:
09-12-2013: Besteld (Inspiron 15z)
21-12-2013: Verzonden
31-12-2013: Geschatte ontvangstdatum
[update]
03-01-2014: Geleverd
[/update]
[update]
03-01-2014: Geleverd
[/update]
[ Voor 10% gewijzigd door Donderwolk op 03-01-2014 09:58 ]
Pwnd
Mijn code van de 25e is ook nog niet actiefDonderwolk schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:50:
Heb nog niet eerder meegemaakt dat het zo lang duurde om een laptop uit te leveren. Komt waarschijnlijk ook door de kerst en nieuwjaarsdrukte + vakanties.
02-01-2014: ... Pending. Nog geen UPS track en trace info.
Edit: hij werkt. Heb je 2 weken vrij, wordt hij op de eerste werkdag bezorgd.
Edit 2: Ik was niet thuis bij de eerste poging.. volgende is maandag, goh.. dan ben ik er ook niet.
[ Voor 14% gewijzigd door dangerousp op 03-01-2014 14:27 ]
Verwijderd
status op dell is sinds 25 dec verzonden, de meegegeven ups code werkt nog steeds niet...
iemand een iddee wanneer ik mijn venue kan verwachten?
Check de status na 8 uur vanavond, meestal werkt hij dan pas. De mijne was ook op de 25e verzonden en gisteravond werkte de t&t pas en vandaag aangeboden voor de 1e keer.Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:45:
status op dell is sinds 25 dec verzonden, de meegegeven ups code werkt nog steeds niet...
Als ik naar mijn bestelling ga en op het volgnummer klik, kom ik op de UPS website en dan staat er dat het al geleverd is op 12/06/2012 ofzo ergens in Hilversum 
Kregen jullie een code via de mail of doen jullie dat via je bestelling op dell.nl?
Kregen jullie een code via de mail of doen jullie dat via je bestelling op dell.nl?
Via de mail niet eens te zien gekregen dat het verzonden was, dus via de dell siteTropicc schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 21:58:
Als ik naar mijn bestelling ga en op het volgnummer klik, kom ik op de UPS website en dan staat er dat het al geleverd is op 12/06/2012 ofzo ergens in Hilversum
Oké, dan gebruikt UPS dus codes opnieuw en die van mij werkt nog niet lijkt me. Beetje vaag maar ik wacht af..dangerousp schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 22:06:
[...]
Via de mail niet eens te zien gekregen dat het verzonden was, dus via de dell site
Inspiron 15R
07-12-2013: bestelling geplaatst (leverdatum: 30-12-2013)
21-12-2013: mail met de mededeling dat het 06-1-2014 wordt (schatting)
28-12-2013: mail met de mededeling dat het 09-1-2014 wordt (schatting)
4-01-2014: mail met de mededeling dat het 16-1-2014 wordt (schatting)
Ik zie op de website van dell geen mogelijkheid om deze order te annuleren. Erg handig! Maandag eens bellen. Dit kan de bedoeling niet zijn terwijl er vergelijkbare/betere laptops (voor een meerprijs) verkrijgbaar zijn.
Wijzig of annuleer een bestelling
Dit verzoek kan niet via e-mail worden verwerkt. Klik hier om contact met ons op te nemen.
Klik..
Beheer uw bestellingen samen met de Dell experts voor support bij bestellingen. Zij helpen u uw bestellingen op te volgen en te beheren en bieden u hulp wanneer uw bestelling ontbrekende, verkeerde of beschadigde producten bevat.
Postadres
Stuur een brief naar onze klantenservice als u hulp nodig hebt bij problemen met uw bestelling.
Het zal toch wel niet he! Echt geen zin in koppijn.
Update:
4-01-2014: middels een tweet gevraagd hoe ik mijn order kan annuleren.
6-01-2014: Dell reageert of ik mijn ordernr in een privé bericht wil sturen. Het wordt nagekeken en kort daarna staat de order op verzonden en krijg ik zelfs een tracking nr.
11-01-2014: tracking nr nog steeds niet actief.
07-12-2013: bestelling geplaatst (leverdatum: 30-12-2013)
21-12-2013: mail met de mededeling dat het 06-1-2014 wordt (schatting)
28-12-2013: mail met de mededeling dat het 09-1-2014 wordt (schatting)
4-01-2014: mail met de mededeling dat het 16-1-2014 wordt (schatting)
Ik zie op de website van dell geen mogelijkheid om deze order te annuleren. Erg handig! Maandag eens bellen. Dit kan de bedoeling niet zijn terwijl er vergelijkbare/betere laptops (voor een meerprijs) verkrijgbaar zijn.
Wijzig of annuleer een bestelling
Dit verzoek kan niet via e-mail worden verwerkt. Klik hier om contact met ons op te nemen.
Klik..
Beheer uw bestellingen samen met de Dell experts voor support bij bestellingen. Zij helpen u uw bestellingen op te volgen en te beheren en bieden u hulp wanneer uw bestelling ontbrekende, verkeerde of beschadigde producten bevat.
Postadres
Stuur een brief naar onze klantenservice als u hulp nodig hebt bij problemen met uw bestelling.
Het zal toch wel niet he! Echt geen zin in koppijn.
Update:
4-01-2014: middels een tweet gevraagd hoe ik mijn order kan annuleren.
6-01-2014: Dell reageert of ik mijn ordernr in een privé bericht wil sturen. Het wordt nagekeken en kort daarna staat de order op verzonden en krijg ik zelfs een tracking nr.
11-01-2014: tracking nr nog steeds niet actief.
[ Voor 47% gewijzigd door Don_Zakaria op 10-01-2014 09:30 . Reden: update ]
06-01-2014 : Status verzondensandergar schreef op zondag 29 december 2013 @ 12:29:
2.730 Wp Enphase Zuid 30°, 4.450 Wp Enphase Noord 30° | Smart EVSE laadpaal | Victron Multiplus II 48/5000/70 3 Fase | 45kWh PylonTech Pelio accu
Nou.. Vrijdag was ik niet thuis en vandaag ook niet, dus vrijdag gelijk een adreswijziging doorgevoerd. Krijg ik daar vanmiddag pas een bevestiging, maar niet vandaag geleverd. Hoop toch echt dat het morgen zover is.
Eindelijk geleverd:
19 december besteld
20 december bevestiging betaling en in productie
25 december verzonden met T&T code
2 januari werd T&T code actief
3 januari 1e afleverpoging -> gelijk adres wijziging doorgevoerd
6 januari afleveradres is door UPS aangepast
7 januari afgeleverd
Eindelijk geleverd:
19 december besteld
20 december bevestiging betaling en in productie
25 december verzonden met T&T code
2 januari werd T&T code actief
3 januari 1e afleverpoging -> gelijk adres wijziging doorgevoerd
6 januari afleveradres is door UPS aangepast
7 januari afgeleverd
[ Voor 40% gewijzigd door dangerousp op 07-01-2014 10:01 ]
Dell XPS 15
06-01-2014: UPS code actief
07-01-2014: Afgeleverd
Valt me ondanks de feest feestdagen wel tegen van Dell, meer dan een week tussen bestelling en productie, dan nog een week tot verzending en dan doet UPS er ook nog eens een week over.. Laten we het van de positieve kant bekijken, hij is geleverd en tenminste niet kwijt geraakt ofzo.
06-01-2014: UPS code actief
07-01-2014: Afgeleverd
Valt me ondanks de feest feestdagen wel tegen van Dell, meer dan een week tussen bestelling en productie, dan nog een week tot verzending en dan doet UPS er ook nog eens een week over.. Laten we het van de positieve kant bekijken, hij is geleverd en tenminste niet kwijt geraakt ofzo.
[ Voor 44% gewijzigd door Tropicc op 07-01-2014 14:14 ]
06-01-2013 : Status verzonden
09-01-2013 : Afgeleverd door Ups
06-01-2013 : Status verzonden
09-01-2013 : Afgeleverd door Ups
Besteld: XPS 15 (CNX9503, 512GB SSD/16GB/i7/QFHD scherm)
10-12-2013: Besteld & betaald (geschatte leveringsdatum 29-01-2014)
12-12-2013: Orderbevestiging per email ontvangen (leveringsdatum 29-01-2014)
16-12-2013: Status werk in uitvoering (geschatte leveringsdatum 29-01-2014)
17-01-2014: Status werk in uitvoering (geschatte leveringsdatum 29-01-2014). Niks veranderd dus.
Spannend dus. Hopelijk halen ze het binnen de geschatte leveringsdatum. Ik vind 8 weken wachten voor een laptop welke ik vrij erg nodig heb (vorige begaf het een aantal dagen ná mijn bestelling, what are the odds).
12-12-2013: Orderbevestiging per email ontvangen (leveringsdatum 29-01-2014)
17-01-2014: Status werk in uitvoering (geschatte leveringsdatum 29-01-2014). Niks veranderd dus.
Spannend dus. Hopelijk halen ze het binnen de geschatte leveringsdatum. Ik vind 8 weken wachten voor een laptop welke ik vrij erg nodig heb (vorige begaf het een aantal dagen ná mijn bestelling, what are the odds).
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Besteld : XPS 15 (CNX9503, de config met 512Gb SSD) + Sleeve en DP --> VGA verloopkabel.
16-12-2013: Besteld & Order bevestiging ontvangen (geschatte leveringsdatum 28-01-2014)
17-12-2013: Betaald
20-12-2013: Werk in uitvoering (geschatte leveringsdatum 28-01-2014)
17-01-2014: Status werk in uitvoering (geschatte leveringsdatum 28-01-2014)
Als hij rond begin feb. niet binnen is ga ik maar eens kijken naar een MacBook Retina.
16-12-2013: Besteld & Order bevestiging ontvangen (geschatte leveringsdatum 28-01-2014)
Als hij rond begin feb. niet binnen is ga ik maar eens kijken naar een MacBook Retina.
XPS 15 9530, de config met 512Gb SSD
11-12-2013: Besteld, order bevestiging ontvangen en betaald (geschatte leveringsdatum 28-01-2014)
12-12-2013: Werk in uitvoering (geschatte leveringsdatum 28-01-2014)
Betaling ging snel omdat ik mijn vorige bestelling had geannuleerd en waarvan dan het geld intern werd overgezet naar de nieuwe bestelling. Ik deed een nieuwe bestelling omdat dezelfde config mij 100 euro goedkoper uitkwam mbv kortingscodes.
11-12-2013: Besteld, order bevestiging ontvangen en betaald (geschatte leveringsdatum 28-01-2014)
Betaling ging snel omdat ik mijn vorige bestelling had geannuleerd en waarvan dan het geld intern werd overgezet naar de nieuwe bestelling. Ik deed een nieuwe bestelling omdat dezelfde config mij 100 euro goedkoper uitkwam mbv kortingscodes.
xps 15 (CNX 9502) + ethernet usb adapter
19-01-2014: besteld, tijdens bestellen geschatte levering: 7-3-2014
19-01-2014: bestelling ontvangen, wachten op betaling ( bankoverschrijving ), geschatte levering: 25-3-2014
begint al goed dus .... zoals t er nu naar uit ziet 2 maand wachten -__-
19-01-2014: bestelling ontvangen, wachten op betaling ( bankoverschrijving ), geschatte levering: 25-3-2014
Bij mij ook de dell xps 15 met 512GB SSD en 16GB ram.stefan-smit20 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 17:39:
xps 15 (CNX 9502) + ethernet usb adapter
besteld: 20-12-2013
geschatte leverdatum: 24-01-2014
wijziging geschatte leverdatum: 17-03-2014 (op 19-01-2014 bericht van gekregen)
Vandaag meteen de bestelling geannuleerd en een macbook besteld. Een wachttijd van 3 maanden voor een high-end informatica product is gewoonweg bespottelijk.
17-1 Inspiron 17R besteld
17-1 Verwerken en verwachte leverdatum 30-1
18-1 Werk in uitvoering
18-1 In produktie
20-1 Verzonden en tracking # ontvangen.
Zou de snelle productie kunnen beteken dat ik hem al sneller kan ontvangen dan 30-1? De verwachte leverdatum staat er nu namelijk niet meer (er staat nu: Bestelling is verzonden )
Tracking# werkt nog niet btw.
17-1 Verwerken en verwachte leverdatum 30-1
18-1 Werk in uitvoering
18-1 In produktie
20-1 Verzonden en tracking # ontvangen.
Zou de snelle productie kunnen beteken dat ik hem al sneller kan ontvangen dan 30-1? De verwachte leverdatum staat er nu namelijk niet meer (er staat nu: Bestelling is verzonden )
Tracking# werkt nog niet btw.
[ Voor 15% gewijzigd door Pubbert op 20-01-2014 22:30 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Besteld : XPS 15 (CNX9503, de config met 512Gb SSD) + Sleeve en DP --> VGA verloopkabel.
18-01-2014: In productie (geschatte leveringsdatum 28-01-2014)
Gisteren contact gehad met Dell. Voor zowel de XPS als de Precision geldt dat nieuwe schermen van 3200x1800 begin Maart pas weer binnen gaan komen.
Heb de order maar geannuleerd helaas. Helaas zitten we vast aan Dell, dus het zal wel een Full HD worden nu.
Heb de order maar geannuleerd helaas. Helaas zitten we vast aan Dell, dus het zal wel een Full HD worden nu.
Hier ook de CNX9503 sinds vandaag in productie. Vond het al vreemd dat ik hem 6 dagen eerder besteld had en toch een dag langer had moeten wachten. Valt mee, dusBluRay schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:19:
18-01-2014: In productie (geschatte leveringsdatum 28-01-2014)![]()
![]()
Kreeg van de Twitter service van Dell te horen dat de mijne ook in productie is gegaan inmiddels. Benieuwd hoe de aflevering verloopt, of het toetsenbord gewoon klopt (geen Noorse/Deense/Zweedse versie o.i.d. zie een paar klachten hier voorbij komen) en of het scherm in orde is. Spanning stijgt
.
12-12-2013: Orderbevestiging per email ontvangen (betaling ontvangen) (leveringsdatum 29-01-2014)
Update:
20-01-2014: In productie (geschatte leveringsdatum 29-01-2014)
12-12-2013: Orderbevestiging per email ontvangen (betaling ontvangen) (leveringsdatum 29-01-2014)
Update:
22-01-2014: In productie (geschatte leveringsdatum 19-03-2014
) Maar in overzicht van al mijn bestellingen staat nog altijd 28-01-2014 als geschatte leveringsdatum
. Hopelijk is het niet 19-03!

Hier het zelfde verhaal, XPS 15 9530, de config met 512Gb SSD
27-12: Besteld, geschatte leverdatum 27-01-2014.
21-01: In productie, geschatte leverdatum 18-03-2014
Ik ga niet nog eens twee maanden wachten....maar ja behalve de MBPr 15 is er volgens mij geen echt alternatief...ruim € 2600 vindt ik toch echt te gortig.....dubio...
27-12: Besteld, geschatte leverdatum 27-01-2014.
21-01: In productie, geschatte leverdatum 18-03-2014
Ik ga niet nog eens twee maanden wachten....maar ja behalve de MBPr 15 is er volgens mij geen echt alternatief...ruim € 2600 vindt ik toch echt te gortig.....dubio...
Volgens mij zitten de lange levertijden vast aan de xps modellen, als ik het zo lees. Hebben andere modellen betere levertijden.
Hier de 20e een inspiron 15 7535 besteld.
20-01-2014: Besteld & betaald (Geschatte leveringsdatum 10-02-2014)
21-01-2014: In verwerking (Geschatte leveringsdatum 10-02-2014)
21-01-2014: Werk in uitvoering (Geschatte leveringsdatum 10-02-2014)
22-01-2014 In productie (Geschatte leveringsdatum 10-02-2014)
Dus afhankelijk van hoe lang de productie duurt kan hij mischien wel eens eerder binnenkomen.
Dus afhankelijk van hoe lang de productie duurt kan hij mischien wel eens eerder binnenkomen.
Zojuist een mail ontvangen met de boodschap dat het inderdaad gewijzigd is naar 19 maart!Ronayke03 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 17:29:
22-01-2014: In productie (geschatte leveringsdatum 19-03-2014) Maar in overzicht van al mijn bestellingen staat nog altijd 28-01-2014 als geschatte leveringsdatum
. Hopelijk is het niet 19-03!
Geen mail gehad, wel aangepaste levertijd van 20 maart in mijn overzicht...
Zie mijn reactie van een paar dagen geleden. Ik heb een mail gehad van dell dat de leverdatum gewijzigd zou zijn, het was opeens 2 maanden uitgesteld. Ik denk dat ze met een probleem kampen van onderdelen die niet op tijd geleverd zijn voor de xps15 (waarschijnlijk de schermen).Ronayke03 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 11:42:
[...]
Zojuist een mail ontvangen met de boodschap dat het inderdaad gewijzigd is naar 19 maart!Al is de situatie op de dell site nog altijd hetzelfde: op ene plaats wordt 28 januari gezegd, de andere 19 maart. Nog mensen die hetzelfde mailtje hebben gehad?
Ik heb het alleszins geannuleerd, voor mij is het niet echt dringend maar stel je voor dat je echt een laptop nodig hebt en dan 3 maanden moet wachten, dat moet je als retail winkel niet proberen alleszins, dan voelt je klant zich gewoon bedrogen.
net even gebeld met Dell om uitleg te vragen. Volgens de man aan de telefoon heeft mijn bestelling veels te lang in "pre-productie" gestaan. Hij vermeldde echter wel dat als de status op "in productie" staat het inhoudt dat alle onderdelen aanwezig zijn en dat de laptop mogelijk toch nog ergens in de komende week (of weken) verzonden gaat worden. Zijn advies was dan ook om het nog even af te wachten en als hij in de loop van volgende week nog niet verzonden is, om de bestelling dan te annuleren omdat het volgens hem ook asociaal lang duurt.
Edit: Teruglezende zie ik dat Sandergar ook een verwachte leverdatum van 3 februari als wijziging had gekregen, en is zijn laptop toch "op tijd" verzonden. Dat geeft mij enigzins goede hoop. Misschien dat ze daar in China (waar de laptop geassembleerd wordt) dat als ze ons een belachelijke levertijd opgeven, dat ze dan meer spelingsruimte hebben om de laptop wat later te verzenden dan initieel geplanned...
Edit: Teruglezende zie ik dat Sandergar ook een verwachte leverdatum van 3 februari als wijziging had gekregen, en is zijn laptop toch "op tijd" verzonden. Dat geeft mij enigzins goede hoop. Misschien dat ze daar in China (waar de laptop geassembleerd wordt) dat als ze ons een belachelijke levertijd opgeven, dat ze dan meer spelingsruimte hebben om de laptop wat later te verzenden dan initieel geplanned...
[ Voor 27% gewijzigd door XilenceSR op 23-01-2014 13:28 ]
Hier ook mail gehad dat hij uitgesteld is naar 19 maart. Belachelijk toch?
En dan in productie zetten. Ik wacht het nog even af tot begin feb.
Ik hoop dat ik mijn order wel kan annuleren. Toen ik mijn order vorige keer wilde annuleren gaf de medewerker van Dell aan dat je order dan niet in productie mag staan. (stond hij toen gelukkig ook niet)
Ik hoop dat ik mijn order wel kan annuleren. Toen ik mijn order vorige keer wilde annuleren gaf de medewerker van Dell aan dat je order dan niet in productie mag staan. (stond hij toen gelukkig ook niet)
Ik heb een Inspiron 17 besteld (5737) besteld op 17-01, op 20-01 was hij al verzonden met UPS link, leverdatum was op de 17-01 vastgeteld op 30-01, echter na 4 dagen nog steeds geen werkende UPS link dus ik denk dat de 30-01 wel gaat kloppen.cafpow schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 11:01:
Volgens mij zitten de lange levertijden vast aan de xps modellen, als ik het zo lees. Hebben andere modellen betere levertijden.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Zal even lekker worden. Dell heeft vrij weinig te willen als jij van je order afziet, ongeacht of deze "al in productie is". Tenzij het een custom made artikel is (de XPS heeft gewoon een aantal standaard configs dus van custom made is geen sprake). Je mag in principe van je bestelling op afstand afzien, als er niet binnen een termijn van 30 dagen geleverd kan worden. Is gewoon onderdeel van wet koop op afstand. Tuurlijk zullen ze daar niet blij mee zijn, maar ik ben net zo min blij dat ik al sinds begin december wacht op een laptop met standaard config....BluRay schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:55:
Hier ook mail gehad dat hij uitgesteld is naar 19 maart. Belachelijk toch?
Update 24-01:
Update: Geschatte leverdatum gewijzigd naar 20 maart 2014....
Belachelijk. Vier maanden wachten op een laptop van deze prijsklasse. Ik vond anderhalve maand al erg vervelend maar nog te behappen vanwege de gestapelde kortingen. Maar ik betwijfel of ik hier mee akkoord ga. Toch maar een Apple dan? Ben bang dat vanwege het vaak switchen tussen desktop en laptop, het niet lekker werkt voor mij persoonlijk.
Update #2:
Telefonisch contact gehad (chat service doet niks voor je en is erg kortaf).
Advies was om af te wachten tot de in eerste instantie geschatte afleverdatum (29-01), want er is nog kans dat de veranderde vertraging niet geldt voor deze specifieke bestelling. Merendeels op gevoel van de klantenservice, die aangaf dat de vertraging automatisch gegenereerd is en gezien het feit dat mijn bestelling nu in 'productie' is, bestaat er nog een kans dat de zending wel degelijk 'op tijd' wordt afgeleverd. Afwachten maar weer.
Update #3:
Twitter meldt dan juist weer dat mijn order al is verzonden, maar dat het nog een aantal dagen duurt voordat er een T&T code actief wordt. Overigens merkwaardig dat de Twitter service blijkbaar meer info heeft over de bestelling dan de telefonische klantenservice.
[ Voor 45% gewijzigd door Royeboi op 24-01-2014 14:44 . Reden: telefonisch contact gehad / online klantcontact ]
Wel, mijn eerste leverdatum stond op 24-01. Ik heb er echter voor gekozen om kordaat te annuleren.Royeboi schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:51:
[...]
Zal even lekker worden. Dell heeft vrij weinig te willen als jij van je order afziet, ongeacht of deze "al in productie is". Tenzij het een custom made artikel is (de XPS heeft gewoon een aantal standaard configs dus van custom made is geen sprake). Je mag in principe van je bestelling op afstand afzien, als er niet binnen een termijn van 30 dagen geleverd kan worden. Is gewoon onderdeel van wet koop op afstand. Tuurlijk zullen ze daar niet blij mee zijn, maar ik ben net zo min blij dat ik al sinds begin december wacht op een laptop met standaard config....
Update 24-01:
Update: Geschatte leverdatum gewijzigd naar 20 maart 2014....
Belachelijk. Vier maanden wachten op een laptop van deze prijsklasse. Ik vond anderhalve maand al erg vervelend maar nog te behappen vanwege de gestapelde kortingen. Maar ik betwijfel of ik hier mee akkoord ga. Toch maar een Apple dan? Ben bang dat vanwege het vaak switchen tussen desktop en laptop, het niet lekker werkt voor mij persoonlijk.
Update #2:
Telefonisch contact gehad (chat service doet niks voor je en is erg kortaf).
Advies was om af te wachten tot de in eerste instantie geschatte afleverdatum (29-01), want er is nog kans dat de veranderde vertraging niet geldt voor deze specifieke bestelling. Merendeels op gevoel van de klantenservice, die aangaf dat de vertraging automatisch gegenereerd is en gezien het feit dat mijn bestelling nu in 'productie' is, bestaat er nog een kans dat de zending wel degelijk 'op tijd' wordt afgeleverd. Afwachten maar weer.
Update #3:
Twitter meldt dan juist weer dat mijn order al is verzonden, maar dat het nog een aantal dagen duurt voordat er een T&T code actief wordt. Overigens merkwaardig dat de Twitter service blijkbaar meer info heeft over de bestelling dan de telefonische klantenservice.
Ten eerste vind ik een levertijd van meer dan 1 maand lang voor een IT product, laat staan 3 maanden.
Ten tweede vind ik dat ze me moeten kunnen vertellen hoe het precies staat met mijn bestelling als ik ze opbel, heel dat gedoe van 'wacht maar af en zie hoe het gaat' en de wisselende voorspellingen zit mij enorm dwars. Ik verwacht toch wel enige professionaliteit als ik premium betaal voor een product, en als hun software niet naar behoren werkt dan getuigt dat niet in hun voordeel.
Ik voelde me echt bedrogen en als ik meer info wou leek die altijd onvindbaar of toch erg veraf.
De hele toestand is gewoon bespottelijk, ze lachen je in je gezicht uit bij wijze van spreken.
[ Voor 3% gewijzigd door zwiep op 24-01-2014 15:36 ]
De klantenservice verwijt ik echter niks, via Twitter werd ik steeds keurig en snel te woord gestaan met daadwerkelijke informatie. Telefonisch werd er inderdaad gezegd wacht nog even af tot de eerste leverdatum is verstreken, maar via Twitter kreeg ik per direct een UPS tracking nummer welke nog niet eens beschikbaar is in mijn orderstatus.
Ik vind het nog steeds niet vanzelfsprekend dat de klantenservice niet op de hoogte is van een bepaald order. Maar ik zal misschien wat te hoge verwachtingen hebben. Als ik op de site zie leverdatum 17-03, de klantenservice zegt mij dat ze van niets weten, en twitter zegt leverdatum 24-01 ongewijzigd, wel ja, dan kun je de optimist uithangen en je aan het twitterbericht vastklampen, maar heb je uiteindelijk zekerheid?
Graag had ik rond het getwitter wat informatie geweten. Welke twitter heb je precies gecontacteerd?Royeboi schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:01:
De klantenservice verwijt ik echter niks, via Twitter werd ik steeds keurig en snel te woord gestaan met daadwerkelijke informatie. Telefonisch werd er inderdaad gezegd wacht nog even af tot de eerste leverdatum is verstreken, maar via Twitter kreeg ik per direct een UPS tracking nummer welke nog niet eens beschikbaar is in mijn orderstatus.
Ho... ik heb ook contact gehad met de klantenservice via twitter (DellLuistert) Zij zeiden tegen mij dat mijn order nog niet uitgeleverd kan worden omdat het scherm nog niet op voorraad is.
Wat moet ik nu geloven. Ik ben momenteel al bezig met onderhandelen voor een MBPRetina en heb ook een verzoek bij Dell gedaan om mijn order te annuleren.
Overigens laatste keer dat ik een Dell bestel.
Wat moet ik nu geloven. Ik ben momenteel al bezig met onderhandelen voor een MBPRetina en heb ook een verzoek bij Dell gedaan om mijn order te annuleren.
Dus! Na eerst een (te laat) mailtje gekregen te hebben over de uitgestelde leverdatum van 29-1 naar 20-3, blijkt dat de laptop nu verzonden is! UPS-code werkt overigens ook nog niet...
Blijkt dat de klantenservice toch gelijk had...
Overigens staat er dat de link om mijn order te volgen binnen 7-12 werkdagen verschijnen... Ook beetje vreemd!
Blijkt dat de klantenservice toch gelijk had...
Overigens staat er dat de link om mijn order te volgen binnen 7-12 werkdagen verschijnen... Ook beetje vreemd!
)
28-01-2014: Bestelling verzonden via UPS (Tracking nummer nog niet actief)

28-01-2014: Bestelling verzonden via UPS (Tracking nummer nog niet actief)
Waarom? Ik baal er ook van hoor, dat die QHD versie niet geleverd kan worden. Maar, elk merk (ja, ook Apple) heeft dit soort dingen aan de hand gehad.BluRay schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 19:34:
Een plotseling leveringsprobleem van 1 component (in dit geval dus het scherm), gooit roet in het eten. Dat is vervelend, maar ook niet veel meer dan dat. Er kunnen 100 redenen zijn waarom die schermen opeens niet meer leverbaar zijn voor Dell (let wel, ze maken ze zelf niet
Informatievoorziening is nu een paar dagen onduidelijk geweest, maar het staat gewoon op website dat je 30 werkdagen vertraging hebt met zo'n scherm.
Daar heb je gelijk in dat dit bij elk merk kan gebeuren. Vind het altijd zo jammer dat zij zo slecht naar hen klanten communiceren. Het gaat toch wel om een product van bijna €2000.-PWM schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 17:22:
[...]
Waarom? Ik baal er ook van hoor, dat die QHD versie niet geleverd kan worden. Maar, elk merk (ja, ook Apple) heeft dit soort dingen aan de hand gehad.
Een plotseling leveringsprobleem van 1 component (in dit geval dus het scherm), gooit roet in het eten. Dat is vervelend, maar ook niet veel meer dan dat. Er kunnen 100 redenen zijn waarom die schermen opeens niet meer leverbaar zijn voor Dell (let wel, ze maken ze zelf niet), en hoogst waarschijnlijk kan Dell daar weinig aan veranderen.
Informatievoorziening is nu een paar dagen onduidelijk geweest, maar het staat gewoon op website dat je 30 werkdagen vertraging hebt met zo'n scherm.
En ik ben me er bewust van dat de schermen bij Sharp vandaan komen. Maar dat neemt niet weg dat ze niet hoeven te communiceren met hun klanten. Het lijkt mij niet de bedoeling dat wij de site in de gaten moeten houden om te kijken wanneer nieuwe order uitgeleverd gaan worden. Ik kreeg bijv. op het laatste moment pas een mail dat mijn order uitgesteld is. Ik weet trouwens nog steeds niet of hij nu wel of niet verzonden is. Zoals het er nu uitziet is hij nog niet verzonden.
Twitter account heet @DellLuistert. Terwijl de telefonische klantenservice weinig info had, wist de Twitterpersoon me te melden dat er een UPS code was gekoppeld aan mijn order die binnen een aantal dagen actief wordt zodra de laptop in Nederland aankomt.Ronayke03 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:16:
[...]
Graag had ik rond het getwitter wat informatie geweten. Welke twitter heb je precies gecontacteerd?
De email die wees op een gewijzigde levertijd van 29-01 naar 20-03 is verstuurd naar veel klanten die hetzelfde model besteld hebben. In dit proces is echter geen rekening gehouden met orders die al "in productie" stonden en dus klaar zijn om "gemaakt" en verzonden te worden.
Lang leve de geautomatiseerde e-mailsystemen en werknemers die blijkbaar niet goed weten hoe ze de juiste doelgroep moeten aanspreken. Al met al mazzel dat ik nog net op de valreep geleverd ga krijgen in januari. Uiteraard pas blij als ik het apparaat daadwerkelijk functionerend in gebruik mag nemen, maar aangezien ik al bijna twee maanden wacht kunnen die paar dagen er ook wel bij.
Niet verwacht. Mijn Dell is ook vandaag verzonden.
26-01-2014: Status verzonden
UPS Code ook al actief? Als ze 28-01 willen halen zal dat toch wel haast moeten? Mijn code is sinds 20-1 nog steeds niet actief, misschien staan ze naast elkaar in het vliegtuig straksBluRay schreef op zondag 26 januari 2014 @ 16:02:
Niet verwacht. Mijn Dell is ook vandaag verzonden.
18-01-2014: In productie (geschatte leveringsdatum 28-01-2014)![]()
![]()
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Nee code is niet actief. denk ook dat ze 28-01 niet halen.Thund3r schreef op zondag 26 januari 2014 @ 21:56:
[...]
UPS Code ook al actief? Als ze 28-01 willen halen zal dat toch wel haast moeten? Mijn code is sinds 20-1 nog steeds niet actief, misschien staan ze naast elkaar in het vliegtuig straks
Het is bekend dat de code pas actief is als het pakket in nederlands is / of pas actief wordt als hij afgeleverd is. Waarom dat zo is weet ik niet. Die van jou komt sowieso begin volgende week binnen.
Besteld: XPS 13 (i7-4500u, 256 gb ssd, 8 gb ram)
Besteldatum 26-01-14
Geschatte levering: 18-02-14
Valt mij weer tegen!!!!
Maarja vorige laptop voor mijn moeder, 4 weken terug besteld en die werd ook na 1 week al geleverd!
Besteldatum 26-01-14
Geschatte levering: 18-02-14
Valt mij weer tegen!!!!
Maarja vorige laptop voor mijn moeder, 4 weken terug besteld en die werd ook na 1 week al geleverd!
Mijn code werd gisteravond actief, en zojuist de vertrekscan, levering voor einde van de werkdagBluRay schreef op zondag 26 januari 2014 @ 22:39:
[...]
Nee code is niet actief. denk ook dat ze 28-01 niet halen.
Het is bekend dat de code pas actief is als het pakket in nederlands is / of pas actief wordt als hij afgeleverd is. Waarom dat zo is weet ik niet. Die van jou komt sowieso begin volgende week binnen.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝