Toon posts:

Dell levertijden topic

Pagina: 1 ... 82 ... 105 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Verwijderd

Kroepoekoe schreef op woensdag 04 september 2013 @ 13:09:
Mijn 15R SE werd 31 augustus verstuurd; inmiddels zijn we 3 werkdagen verder en het UPS track&trace-nummer levert nog steeds geen resultaat op. ">>> UPS kan voor uw aanvraag de informatie over de zending niet vinden. Controleer uw informatie en probeer het later opnieuw."

Ik zie bijv. dat TheKeeper het gehele traject kon volgen, nou ik dus (nog?) niet. Niet erg handig, want nu heb ik geen idee wanneer iemand thuis moet zijn om de verzending te ontvangen. Laat staan wanneer ik het eindelijk mee kan nemen voor colleges ;(

Ben benieuwd naar ervaringen van andere users m.b.t. levering. Hoelang duurde het voordat je het geheel kon volgen, of zelfs dat het bij je geleverd werd?
Juist hetzelfde probleem.

Kheb al 3 dagen geleden een code gekregen van Dell voor UPS systeem maar als ik er op klik krijg ik ook geen resultaat.
Zeer vervellend.. :(

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:28
Misschien worden ze in batches opgehaald en staat het notebook al klaar bij Dell. De info bij UPS wordt pas zichtbaar, als UPS het apparaat ook echt heeft opgehaald.

[ Voor 34% gewijzigd door tiguan op 05-09-2013 13:30 ]

• Kroepoekoe
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 05 september 2013 @ 12:46:
[...]

Juist hetzelfde probleem.

Kheb al 3 dagen geleden een code gekregen van Dell voor UPS systeem maar als ik er op klik krijg ik ook geen resultaat.
Zeer vervellend.. :(
tiguan schreef op woensdag 04 september 2013 @ 13:15:
Op de dag dat mijn notebook werd afgeleverd, kreeg ik pas nuttige info op de UPS site te zien. Dus eigenlijk heb je er niet zo heel veel aan.

Het trackingnummer was al 3 dagen bekend, maar de UPS site deed er idd niks mee. Pas op de dag zelf, gisteren in mijn geval, kwam de info naar boven.
Nou Tiguan had helemaal gelijk. Woensdagavond werd de UPS-pagina geupdatet, maar was er nog steeds niets van waarde te zien. Vanochtend echter kreeg ik de melding dat het ontvangen was door UPS en onderweg was; dezelfde middag nog heb ik het ontvangen. Zit er nu op te tikken :D

Lekker laptopje, maar toch enigszins teleurgesteld. Had meer "wow" verwacht :P Maar dat komt vast nog wel wanneer ik wat zwaardere applicaties ga draaien :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fespen
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
INSPIRON 7520 (15R SE)
Status: Verzonden
Geschatte leveringsdatum: Bestelling is verzonden
Binnen 3 werkdagen verschijnt een link waarmee u uw bestelling via de website van het transportbedrijf kunt volgen. Wanneer de link verschijnt, klikt u op de link om uw bestelling te volgen.

Volgnummer: /
Transportbedrijf: UPS
Verzonden op: 9/6/2013
Verzendmethode: Standaardlevering
Datum van bestelling: 8/30/2013
Bestelnummer: /

hopelijk volgende week binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equalrock
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:58
fespen schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:04:
INSPIRON 7520 (15R SE)
Binnen 3 werkdagen verschijnt een link waarmee u uw bestelling via de website van het transportbedrijf kunt volgen. Wanneer de link verschijnt, klikt u op de link om uw bestelling te volgen.

Die van mij ook! Eindelijk :)

INSPIRON 7520 (15R SE)
Geschatte leveringsdatum: Bestelling is verzonden "Information"

Datum van bestelling: 8/29/2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aziraphale
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:14
Nog even terugkomend op de post over het gebeld/gemailed worden door Dell: ik heb dat ook gehad. Werd gemailed en gebeld door iemand uit India, wat na een check bij Dell Nederland het fraudeteam bleek te zijn. Ze doen dit om misbruik van creditcards te voorkomen en als je niet reageert kan het zijn dat je bestelling teruggehaald wordt.

3120WP Solax, 4825WP SolarEdge, Nibe S2125-8 met een VVMS320, 11,52 kWh Zendure 2400AC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foutje

[ Voor 110% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2013 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@sfeenstra & @fespen

Kunnen jullie al wel het volgnummer van UPS gebruiken?
Bij mij staat de bestelling vanaf 03-09-2013 op verzonden, maar het volgnummer wordt nog niet gevonden bij ups.

Datum van bestelling: 27-08-2013
verzonden op : 3-09-2013

>>> UPS kan voor uw aanvraag de informatie over de zending niet vinden. Controleer uw informatie en probeer het later opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fespen
  • Niet online
nee nog niet, dat duurt 3-5 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equalrock
Bij mij werkt die code ook nog niet. Zo te horen hier wordt deze actief op de dag van bezorging (morgen?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjaa...Zou er maar niet te veel op hopen.

Mijn bestelling is al van vorige week maandag verzonden en nog altijd werkt de UPS link niet...:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Hier hetzelfde. Net de klantenservice aan de lijn gehad die vertelde mij dat hun verzendmethode gewijzigd was en het 5-7 werkdagen duurt voordat de code actief wordt, waarna er gezien kan worden wanneer hij bezorgd word.

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donshuunouo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-01-2024
Ik heb nu 2 keer gebeld met Dell. Sinds een aantal weken schijnt er een nieuwe levering system te zijn. Op 28/08 een Inspiron 7520 besteld. Op 03/09 een factuur en bevestiging van verzending gekregen met UPS nummer. Tot op dit moment nog niets ontvangen . Het UPS nummer werkt nog niet.

De dame bij Dell wist te vertellen dat de laptop uit Azië moet komen en dat de zending pas vertrekt op het moment dat het vliegtuig vol is (haar letterlijke woorden). Pas als de laptop in Europa is gearriveerd, wordt de UPS track & trace geactiveerd.

De oorspronkelijke lever datum zou 10/09 zijn, maar dat kon nog wel even duren volgens deze mevrouw.

Op het feit dat de order al is betaald op 03/09 kon ze niets zeggen.... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Potver...Dit kunnen ze toch niet zomaar doen zonder klanten te verwittigen over vooropgestelde leveringsdatums...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-09 17:04
De datums die ze geven zijn ten alle tijde een indicatie. Kijk maar in de algemene voorwaarden van Dell.

Ik snap dat het vervelend is dat je op je betaalde spul moet wachten, maar er over klagen zal er niet voor zorgen dat het sneller gaat. Bespaar je de hart verknettering en wacht er gewoon op.
Mvr van Dell kan ook niet zien waar je bestelling op dit moment is omdat ze geen toegang heeft tot die systemen en kan jou ook niets beloven.

Ik ben het ermee eens dat ze dan niet een BS verhaal moet ophangen aan de telefoon.
Met een beetje gezond verstand snappen jullie ook dat er domme mensen in het logistieke wereldje leven en dat er daardoor ook wel eens wat mis kan gaan.

Hiermee wil ik niet zeggen dat IEDEREEN in het logistieke wereldje dom is.

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit mezelf op te vreten.. Voordat ik besteld had stond er namelijk een indicatie datum aangegeven van 03-09. Toen ik eenmaal had afgerekend is deze veranderd in 17-09-13.

Ik verwachte al geen 'standaard' van nu besteld morgen thuis, maar dat ik ruim een week moet wachten voordat de bestelling ook daadwerkelijk verzonden wordt nadat de bestelstatus verzonden is gaat een beetje ver.

Mede door de berichten hier dat de tracecode wel eens actief kon worden op de dag van bestelling bleef het me wel enigzins bezighouden... Qua communicatie had ik meer verwacht van Dell.

Nu lijkt het wel alsof ze de datum van 17-09 proberen te halen door te wachten met afleveren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donshuunouo
Quadradial schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 14:04:
De datums die ze geven zijn ten alle tijde een indicatie. Kijk maar in de algemene voorwaarden van Dell.

Ik snap dat het vervelend is dat je op je betaalde spul moet wachten, maar er over klagen zal er niet voor zorgen dat het sneller gaat. Bespaar je de hart verknettering en wacht er gewoon op.
Mvr van Dell kan ook niet zien waar je bestelling op dit moment is omdat ze geen toegang heeft tot die systemen en kan jou ook niets beloven.

Ik ben het ermee eens dat ze dan niet een BS verhaal moet ophangen aan de telefoon.
Met een beetje gezond verstand snappen jullie ook dat er domme mensen in het logistieke wereldje leven en dat er daardoor ook wel eens wat mis kan gaan.

Hiermee wil ik niet zeggen dat IEDEREEN in het logistieke wereldje dom is.
Het gaat erom dat Dell dit ongemerkt heeft ingevoerd. Tot voor kort kreeg je een verzendbericht met UPS code en het pakket was dan ook daadwerkelijk verstuurd. Nu heb je geen idee (Dell zelf ook niet) wanneer je pakket ook echt gaat binnenkomen.

Daar gaan ze geen vrienden mee maken.

• equalrock
Mijn 15R SE (28-08 besteld) is vrijdag naar status 'verzonden' gegaan.
Gister werd de T&T code actief en volgens de ups pagina wordt hij vandaag afgeleverd
(Hij is al in de buurt). Toch nog vrij vlot gegaan vind ik.

• Tjado

Tjado

Dé man

Hier ook een 15R SE,

29-08 Besteld
03-09 Status: Verzonden en code ontvangen

Code werkt nog niet :( hadden ze hem niet met die van jou mee kunnen sturen? ;)

Update: code werkt nu (11-09), maar nog geen verdere info of leveringsdatum erbij. Hopelijk komt hij dus morgen al zoals hierboven :)

[ Voor 29% gewijzigd door Tjado op 11-09-2013 19:58 ]

Die ene, met die snor

• equalrock
Bij mij bestaat de t&t code weer uit 3 losse codes. Ik heb een sleeve en toetsenbord bijbesteld.
Of ze leveren per ongeluk drie laptops :)

• fespen
  • Niet online
fespen schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:04:
INSPIRON 7520 (15R SE)

mijn UPS track and trace werkt :)

• Tjado

Tjado

Dé man

Wat staat er nu bij jou? Bij mij alleen 'verzendlabel aangemaakt'. Fingers crossed dat hij morgen komt.

Die ene, met die snor

• fespen
  • Niet online
bij mij ook.
ik ga er niet vanuit dat hij er morgen al is.
denk eerder vrijdag of maandag, maar dat is nergens op gebaseerd.

[ Voor 15% gewijzigd door fespen op 11-09-2013 23:24 ]

Verwijderd

donshuunouo schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 12:36:

.....De dame bij Dell wist te vertellen dat de laptop uit Azië moet komen en dat de zending pas vertrekt op het moment dat het vliegtuig vol is (haar letterlijke woorden). Pas als de laptop in Europa is gearriveerd, wordt de UPS track & trace geactiveerd.....
Bij mij nu ook de melding dat het verzendlabel is aangemaakt...Ze zullen dan vandaag wel het vliegtuig vol hebben gekregen gezien de berichtjes hier :)

Ik hoop op morgen, maar denk ook inderdaad vrijdag of maandag..

• donshuunouo
Hier nu ook de UPS code geactiveerd. Het pakket zou zelfs vandaag al afgeleverd worden.

[update] en afgeleverd.

[ Voor 13% gewijzigd door donshuunouo op 12-09-2013 14:30 ]

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-09 15:52
donshuunouo schreef op donderdag 12 september 2013 @ 09:03:
Hier nu ook de UPS code geactiveerd. Het pakket zou zelfs vandaag al afgeleverd worden.
Hmmm, dan hoop ik dat die van mij in t volgende vliegtuig zit. 4/9 besteld, 7/9 verzonden en de ups link werkt nog niet.
Ach ja, het was handig geweest om m vandaag te krijgen, kon ik beginnen met mijn (LOI) opleiding, maar ja je kunt niet alles hebben he ;) .

flickr iRacing Profiel

Verwijderd

Nice UPS werkt. Krijg hem vandaag nog.

• Tjado

Tjado

Dé man

Hier ook vandaag geleverd :) om het compleet te maken:

29-08 Besteld
03-09 Status: Verzonden en code ontvangen
11-09 Code werkt
12-09 Laptop binnen

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equalrock
Bij mij ook gister geleverd in drie losse pakketten.

29-08 Besteld
31-08 Orderbevestiging
06-09:Verzonden en UPS code aangemaakt
10-09:UPS code actief
12-09:Laptop binnen

Hij zou eigenlijk worden afgeleverd op 11-09, maar slechts 2 van de 3 pakketten waren aangekomen in Drachten. De laatste stond stond nog in Brussel. Op 12-09 is ook het laatste pakket aangekomen in Drachten en dezelfde dag nog bezorgd.

De levertijd is me wel tegengevallen, hoewel hij wel op de vooraf ingeschatte datum is verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-09 10:33

jasjenl

Liab A Tymo

Een paar weken geleden heb ik een server voor kantoor besteld, daar kreeg ik vrijdag een mail van waarin stond:

'Uw Dell order staat gepland voor aflevering tussen 08:00 en 18:00 uur op 17/09/2013.
Helaas kunnen wij het tijdstip van aflevering niet nader specificeren. Wij verzoeken u daarom
vriendelijk ervoor te zorgen dat voor de volledige tijdsduur iemand aanwezig is.'

Nu had ik al zoiets van: ik ga niet speciaal daarvoor om 8 uur al op kantoor zijn, sowieso is er wel altijd iemand vanaf een uur of half negen aanwezig, wat me vroeg zat leek. En nu zie ik vandaag via de Walsh Western Track & Trace site dit staan:

17/09/13 09:58 18/09/2013 SCHEDULED DELIVERY DATE.
17/09/13 08:00 GVT - TILBURG DELAY IN SORTATION CENTRE.
16/09/13 18:41 GVT - TILBURG ORDER COMPLETE IN HUB.

Ik zie die order vandaag niet meer komen, maar ik zou me toch behoorlijk genaaid voelen als ik speciaal hiervoor al iemand vanaf 8 uur aanwezig had laten zijn, mede omdat die status update pas rond een uur of 10 zichtbaar werd. Het zal me benieuwen, googlen op Walsh Western icm Dell levert weinig hoopgevende verhalen op...

<update 18-9>
wtf... Zie ik vandaag dit er weer bij komen:
18/09/13 11:00 19/09/2013 SCHEDULED DELIVERY DATE.

Blijven ze maar uitstellen daar..

<update 19-9>
en nu dit weer:
19/09/13 10:18 20/09/2013 SCHEDULED DELIVERY DATE.
19/09/13 08:16 GVT - TILBURG NO ACCESS TO SITE.

Ik weet niet of ze daar mee bedoelen dat er niemand bij ons aanwezig was (wij zitten niet in Tilburg, daar zit die vervoerder heb ik gezien), maar er was wel degelijk iemand om 8:16 bij ons aanwezig. Wat een prutsers....

[ Voor 18% gewijzigd door jasjenl op 19-09-2013 13:38 ]

• Letsnow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 14:46
Ik krijg vandaag een mailtje dat hij vandaag geleverd wordt. Tjah er zal vandaag niemand thuis zijn. Ze kunnen toch wel een dag op voorhand verwittigen? Ik heb elke dag die T&T code ingegeven en kreeg telkens failed tot ik vanmorgen op kantoor zat.

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-09 16:36

Thermometer

Whoop Whoop!

Alienware 17 laptop (met 780m)

12-08 Besteld
13-08 Orderbevestiging
12-09 In productie
14-09 Verzonden
18-09 UPS code zichtbaar
19-09 Afgeleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaROn81
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-05-2024
Alienware M17XR5

13-09 Bestelling geplaatst
16-09 In Uitvoering
18-09 In productie

En nu wachten :-)

update:
24-09 Verzonden + UPS code zichtbaar (niet werkend)
30-09 UPS code werkt
01-10 out for delivery

[ Voor 41% gewijzigd door PaROn81 op 01-10-2013 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XPS 15
15-09 Besteld
16-09 Bevestigd
17-09 In productie
20-09 Verzonden
24-09 UPS code zichtbaar
25-09 11:00 1e aflever poging gedaan maar ik was helaas op school. Meestal komt UPS altijd laat in de middag bij mij langs. Zal je net zien dat ze deze keer in de morgen komen :-(

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2013 13:42 ]

• JelleXbox
  • Laatst online: 01-09 08:43
Dell Inspiron 15R SE

12-9 besteld (en betaald)
28-9 geannuleerd (fout bij verwerken van de bestelling bij Dell
30-9 nieuw bestelnummer na bellen met klantenservice
31-9 werk in uitvoering
8-10 geannuleerd (telefoon van Dell dat de 15R SE niet meer leverbaar is maar ze me de nieuwe Inspiron 7000 Series voor dezelfde prijs aanbieden)
14-10 werk in uitvoering
16-10 in productie
18-10 verzonden

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/m4hyAlN.png

Hopelijk werkt die code een beetje snel en krijg ik eindelijk mijn laptop.

[ Voor 204% gewijzigd door JelleXbox op 18-10-2013 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Hmmmz.
Op een of andere manier werkt het tracking nummer van UPS wat Dell me heeft doorgegeven niet.
Krijg constant "UPS kan voor uw aanvraag de informatie over de zending niet vinden"...
Besteld en betaald : 13/10
Verzonden : 16/10
Bestelnummer : 616004614
Klantnummer : NL3768363
Volgnummer : 1Z9V8F576863476748

Volgens Dell wordt de laptop op 25 october geleverd, alleen waarom zie ik nog niets bij UPS?

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-09 21:18
Een Dell Inspiron 17R besteld:
  • 23-9 Besteld & betaald.
  • 9-10 Bij de status stond opeens geannuleerd, gebeld en werd gezegt niet meer leverbaar, ik zou me geld terug krijgen.
  • 10-10 Mailtje van Dell dat me order nummer is veranderd, direct daarna gebeld en ze snapte het ook niet meer bij de klantenservice 8)7, krijg dus wel de bestelde laptop ;).
  • 16-10 Status verzonden, met een trace code van UPS, die vandaag (22-10) nog altijd niet werkt :X.
Ik heb wel eens wat vaker bij Dell besteld maar het lijkt er op dat het er niet beter op is geworden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 22:44

DancePlaza

ninja

DancePlaza in "[Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2"

Smart Choice Selection Dell 17R bestelt, blijkbaar niet op voorraad. Dit heb ik moet vernemen nadat ik contact hebt gehad met de Customer Care. Nooit een officieel bericht per mail of post ontvangen van Dell. Nu doet Dell moeilijk om mij een alternatief aan te bieden. (zelfde specs of beter specs voor hetzelfde geld.)
Dus we zijn inmiddels bijna 2 maanden verder, en nog geen laptop :(. En onze track and trace meldt nog steeds dat de laptop in Productie is.

Afbeeldingslocatie: https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/v/1381081_10151878012244277_1569152313_n.jpg?oh=3c3e35ef269a10d690dfec8adb4a6bc7&oe=52689F88

5-9 jeej laptop besteld en betaalt per amex cc.
10-9 verwachtte levertijd door Dell
12-9 customer care gebeld, blijk geannuleerd te zijn. Kan ik niet terug vinden in mijn track and trace, konden geen alternatief aanbieden.
5-9 besteld, 10-9 verwachtte levertijd

inmiddels is het nu 12-9 en nog niemand gezien, bel ik Dell op, zeggen ze dat ik mag verwachten dat de laptop per 23-9 geleverd gaat worden.. pfff lekker is dat online winkelen.. :S
pff en toen werd je order zonder reden gecanceld.

wat een K** bedrijf, niet eens mail, moet ik via twitter en telefoon vernemen.
12-9 via twitter in contact proberen te komen achter de reden waarom die geannuleerd is.
17-9 geen reactie opnieuw reactie gevraagd
18-9 laptop kan niet geleverd mee worden omdat het niet op voorraad is.
19-9 klacht ingediend bij DELL per brief en mail. Mail 0.0 reactie.
3-10 twitter voortgang opgevraagd maar klacht afdeling had het te druk.
8-10 mail gestuurd via de website, geen reactie.
8-10 bericht gestuurd naar de Facebook account, reactie 9-10 word aan gewerkt zsm reactie.

15-10 facebook en twitter voortgang opgevraagd maar klacht afdeling had het te druk.
17-10 reactie van de klachtenafdeling. Geen concreet voorstel, behalve mijn geld terug. Maar hij moest iets valideren via de finance afdeling. Komt volgende week met een voorstel terug.
22-10 reactie van de klachtenafdeling, zelfde persoon aan de lijn, hij kon niets doen behalve mijn geld terug. Daar ging ik niet mee akkoord, hij mocht mij eerst schriftelijk bevestigen dat de order geannulleerd was. Tot heden geen mail gehad.
22-10 customer care gebeld, en blijkt dat klachten afdeling de creditering ingang heeft gezet zonder mijn toestemming.

Story continues.... :(

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-09 21:18
Prolution schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:26:
Een Dell Inspiron 17R besteld:
  • 23-9 Besteld & betaald.
  • 9-10 Bij de status stond opeens geannuleerd, gebeld en werd gezegt niet meer leverbaar, ik zou me geld terug krijgen.
  • 10-10 Mailtje van Dell dat me order nummer is veranderd, direct daarna gebeld en ze snapte het ook niet meer bij de klantenservice 8)7, krijg dus wel de bestelde laptop ;).
  • 16-10 Status verzonden, met een trace code van UPS, die vandaag (22-10) nog altijd niet werkt :X.
Ik heb wel eens wat vaker bij Dell besteld maar het lijkt er op dat het er niet beter op is geworden :|
Een positieve update :)
23-10: UPS code werkt eindelijk en het pakket wordt vandaag al afgeleverd :D
Blijkbaar werken die trace codes pas als je pakket in Nederland is aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchGoat
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-08 22:46
Hallo,

Ik heb 21-9 een Dell Inpiron 17R besteld.
Alles leek in eerste instantie goed te verlopen totdat hij op 4-10 opeens geannuleerd was. De dag erna werd ik netjes gebeld en ze zeiden dat het was omdat microsoft de 30-day trial van office 2013 ipv 2011 erop wou. Daarna stond er dus een nieuwe order en die bleef zo'n drie weken staan op 'verwerking van bestelling'. Nu zag ik dus dat afgelopen zaterdag mijn order opnieuw geannuleerd is.. Ik heb Dell gemaild, want als ik ze belde kon ik niet echt een goede manier krijgen om de goede persoon aan de lijn te krijgen.. Wat is waarschijnlijk de beste methode om alles weer in orde te krijgen?

Bvd

[ Voor 8% gewijzigd door DutchGoat op 23-10-2013 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleXbox
  • Laatst online: 01-09 08:43
JelleXbox schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 22:01:
Dell Inspiron 15R SE

12-9 besteld (en betaald)
28-9 geannuleerd (fout bij verwerken van de bestelling bij Dell
30-9 nieuw bestelnummer na bellen met klantenservice
31-9 werk in uitvoering
8-10 geannuleerd (telefoon van Dell dat de 15R SE niet meer leverbaar is maar ze me de nieuwe Inspiron 7000 Series voor dezelfde prijs aanbieden)
14-10 werk in uitvoering
16-10 in productie
18-10 verzonden

[afbeelding]

Hopelijk werkt die code een beetje snel en krijg ik eindelijk mijn laptop.
Code werkt dus ik zal morgen wel (eindelijk) mijn bestelling ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Gisteren een Inspiron 15 besteld. ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Vooralsnog lijkt het snel te gaan... betaling met credit card gedaan.
  • 26 nov: Bestelling gekregen
  • 26 nov: Verwerking van bestelling
  • 26 nov: Werk in uitvoering
  • 27 nov: In productie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 19:57
Gaat dan lekker snel bij jou tot nu toe :)

Ik heb mijn XPS 13 Ultrabook op 15 november besteld, toen stond er geschatte verzenddatum '10-12-2013' bij. Toen ging het ding een week in 'werk in uitvoering' waarbij er ineens als geschatte leverdatum '27-12-2013' bij stond.

Op de site overal reclame met 'voor kerst in huis' en ook nog eens bij de systemen zelf allemaal data die ver voor mijn geschatte leverdatum liggen. En dat voor exact dezelfde systemen (er zijn niet zoveel smaken te krijgen van de XPS13).

En om het nog duidelijker te maken staat er in hun eigen levertijden tabel tussen de 7 en 9 werkdagen 8)7

Dell opbellen heeft ook weinig zin, want die kunnen me eigenlijk niks vertellen. Behalve dan dat mijn XPS nu in productie is (sinds maandag is dat al) en dat dit toch meestal niet langer dan 3 dagen zou moeten duren. Maar.. geen exacte getallen, want dat weten ze niet. Maar toch wel vrij zeker voor de 27e :P

Ik vind het niet erg om te wachten, geduld heb ik wel (het is wel een vervanging voor m'n huidige laptop, maar die is gelukkig nog niet kapot ofzo). Maar een meer stabiele en duidelijke voorspelling van de levering zou wel prettig zijn :Y. Daar hebben ze nog wat puntjes om te verbeteren bij Dell. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Niet online
Wow, status staat inmiddels op verzonden(29-11) en besteld op (26-11) ben benieuwd wanneer die thuis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RekZ schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 00:33:
Wow, status staat inmiddels op verzonden(29-11) en besteld op (26-11) ben benieuwd wanneer die thuis is.
Wow lekker!
Zelf de inspiron 15 7000 ook besteld op 25 november
En sinds 27 november is de status "werk in uitvoering".
De geschatte levertijd op de website gaf 27 november aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:41
ik had ook een inspiron 15 besteld verzonden op 21-11-2013...toen een hele week niet traceerbaar en pas een dag voor levering de 28e te tracen via ups en de volgende dag staan ze op de stoep...kan me herrineren dat een paar jaar geleden je de hele route kon tracen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 29 nov. een nieuwe XPS 15 met Touchscreen besteld. Tot op heden nog steeds geen orderbevestiging binnen, dus ook geen ordernummer of klantnummer. Zonder deze gegevens kan ik op geen enkele manier mijn orderstatus inzien of de klantenservice bereiken. Als ik een chatsessie aan ga of me laat doorverbinden naar de klantenservice via afdeling verkoop wordt gewoon simpelweg de verbinding verbroken. Het zal zijn tijd wel nodig hebben maar ik vindt de manier waarop je behandelt word door Dell zwaar belabberd.

Is het normaal dat mijn orderbevestiging zo lang weg blijft en dat ik mijn order status niet in kan zien? Heeft hier iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 08:25:
Ik heb 29 nov. een nieuwe XPS 15 met Touchscreen besteld. Tot op heden nog steeds geen orderbevestiging binnen, dus ook geen ordernummer of klantnummer. Zonder deze gegevens kan ik op geen enkele manier mijn orderstatus inzien of de klantenservice bereiken. Als ik een chatsessie aan ga of me laat doorverbinden naar de klantenservice via afdeling verkoop wordt gewoon simpelweg de verbinding verbroken. Het zal zijn tijd wel nodig hebben maar ik vindt de manier waarop je behandelt word door Dell zwaar belabberd.

Is het normaal dat mijn orderbevestiging zo lang weg blijft en dat ik mijn order status niet in kan zien? Heeft hier iemand ervaring mee?
Is er al wel een bedrag van je rekening afgeschreven? Lijkt me dat er iets niet goed is gegaan als je na 5 dagen nog geen ordernummer binnen hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net eindelijk contact gehad met de klantenservice. Het NL 0134... nummer was nergens te bekennen in hun database. Heb mijn bewijs van betaling moeten mailen. Ze gaan nu een terugbetaling aanvragen. Nu maar hopen dat dit in orde komt!
RekZ schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:17:
[...]

Is er al wel een bedrag van je rekening afgeschreven? Lijkt me dat er iets niet goed is gegaan als je na 5 dagen nog geen ordernummer binnen hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
Nou, net zoals eerder beschreven. Nadat Dell zegt dat de boel verzonden is kun je niks met de tracking code voor ca 5 dagen (is onbekend volgens UPS).

Vandaag ineens een update (kwam binnen via de Android app genaamd 'package buddy') dat de laptop morgen bezorgd wordt. Da's een mooi kado zo op sinterklaas dag :P

Wel grappig dat het pakket eerst in Tilburg was en nu in Brussel is, ding gaat van me vandaan niet naar me toe! :)

Uiteindelijk dus geleverd nog voor de geschatte verzenddatum tijdens het bestellen, op zich wel netjes. Verder -totaal- onduidelijk tussendoor, da's minder netjes :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Niet online
RaptorRVL schreef op donderdag 05 december 2013 @ 00:58:
Nou, net zoals eerder beschreven. Nadat Dell zegt dat de boel verzonden is kun je niks met de tracking code voor ca 5 dagen (is onbekend volgens UPS).

Vandaag ineens een update (kwam binnen via de Android app genaamd 'package buddy') dat de laptop morgen bezorgd wordt. Da's een mooi kado zo op sinterklaas dag :P

Wel grappig dat het pakket eerst in Tilburg was en nu in Brussel is, ding gaat van me vandaan niet naar me toe! :)

Uiteindelijk dus geleverd nog voor de geschatte verzenddatum tijdens het bestellen, op zich wel netjes. Verder -totaal- onduidelijk tussendoor, da's minder netjes :/
Mooi voor jou, maar ik baal wel dat ik nog steeds geen werkende tracking code heb :'( Wanneer was die van jou verzonden? Van mij vorige week vrijdag (29e)

Hopelijk komen er dagelijks pakketjes binnen in Tilburg/Brussel, maar ik vrees dat ik dan pas volgende week aan de beurt ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
Die van mij was volgens Dell de 30e verzonden. En toen stond er al direct een UPS code (zgn 'Volgnummer') bij op die pagina. Paar dagen later kreeg ik per e-mail de factuur van Dell. En laten we maar niet beginnen over het feit dat ze als factuurdatum de verzenddatum aanhouden, pffft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Niet online
RaptorRVL schreef op donderdag 05 december 2013 @ 01:53:
Die van mij was volgens Dell de 30e verzonden. En toen stond er al direct een UPS code (zgn 'Volgnummer') bij op die pagina. Paar dagen later kreeg ik per e-mail de factuur van Dell. En laten we maar niet beginnen over het feit dat ze als factuurdatum de verzenddatum aanhouden, pffft.
Vreemd, af en toe snap ik Dell ook niet. Die van jou is een dag later verzonden dan die van mij, maar al wel in Nederland. Mijn code werkt namelijk nog steeds niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berkelder
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-12-2024
Goedemiddag allen...

Hier ook mijn nieuwe Dell besteld op 02-12. Originele levering op 6-12, maar direct bij de orderbevestiging al verzet naar 13-12.

Nu staat hij dus echter al vanaf 02-12 op "PreProductie" en met een geschatte verzendduur van 5 dagen zie ik hem hier niet belanden op 13-12. Wat zijn jullie ervaringen?

**UPDATE**
En daar is de mail met de vertraging. Nieuwe leverdatum 20-12. :'( Ik zie het al ruim na de kerst worden weer.

[ Voor 16% gewijzigd door Berkelder op 09-12-2013 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Niet online
Mijn laptop staat nu inmiddels al 10 dagen op 'verzonden' maar nog steeds geen werkende UPS code. Anno 2013/2014 vind ik dit toch wel erg lang duren. Ik had het van te voren kunnen weten, maar toch... Hopelijk hou ik het wel een paar jaar uit met de laptop die ik binnenkort krijg, maar als de verzendprocedure niet gaat veranderen wordt mijn volgende laptop geen Dell meer vrees ik.

Edit: 3 uur geleden werkte de UPS code eindelijk voor het eerst. Als het goed is wordt m'n laptop vandaag, de 10e eindelijk geleverd :9~

[ Voor 15% gewijzigd door RekZ op 10-12-2013 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inspiron 15r SE
02/12/2013 Besteld
05/12/2013 Orderbevestiging met verwachte leverdatum 20/12
05/12/2013 Werk in uitvoering

Goed, 3 dagen gewacht op een bevestiging om te weten dat ik nog eens 18 dagen moet wachten.
Vandaag 5 dagen verder, en nog steeds "werk in uitvoering". Dit zou toch veel sneller kunnen aangezien we in 2013/2014 leven. Ik zie ook niet waarom de voorbereiding voor productie zo lang moet duren, omdat het een standaardmodel is. Heb hem bij Dell besteld in eerste instantie, omdat er overal "vóór kerst geleverd" stond. Vraag me tenslotte nog af of ik hem foutloos voor 20/12 geleverd krijg, als deze fase alleen al 5 dagen in beslag neemt.

EDIT: 12/12/2013 Blijkbaar is er 7 dagen lang sprake van een onderdelen tekort. Ik verwacht 'm in januari, helaas.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2013 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Op 4 december een Dell XPS 12 en nog 2 accessoires besteld. Op de site stond dat hij voor kerst geleverd zou worden. De geschatte leverdatum stond na plaatsen van bestelling op 6 december.

Op 7 december krijg ik van Dell een mail dat vanwege de grote vraag de geschatte leverdatum is opgeschoven naar 6 januari 2014!!

Als ik nu kijk op de orderstatus pagina van Dell staat nog steeds een geschatte leverdatum van 6 december. De status staat sinds 6 december op "in productie".

We wachten af. Als het wederom wordt uitgesteld, annuleer ik de order (betaald met Visa) en koop ik een andere hybrid laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na annulering krijg je het bedrag zeker ook pas na een maand terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weken aan het wachten, en krijg nu te horen dat de laptop niet meer leverbaar is.

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Sheik schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:16:
Op 4 december een Dell XPS 12 en nog 2 accessoires besteld. Op de site stond dat hij voor kerst geleverd zou worden. De geschatte leverdatum stond na plaatsen van bestelling op 6 december.

Op 7 december krijg ik van Dell een mail dat vanwege de grote vraag de geschatte leverdatum is opgeschoven naar 6 januari 2014!!

Als ik nu kijk op de orderstatus pagina van Dell staat nog steeds een geschatte leverdatum van 6 december. De status staat sinds 6 december op "in productie".

We wachten af. Als het wederom wordt uitgesteld, annuleer ik de order (betaald met Visa) en koop ik een andere hybrid laptop.
Je moet het beter lezen.

Zie ook de onderstaande informatiepagina van Dell over de levertijden. De door jouw bestelde laptop, de XPS12, staat bij de lijst van Exceptions (uitzonderingen) en wordt dus niet gegarandeerd voor de Kerst geleverd. Het is geen garantie dat Dell geeft (helaas), en geldt echt bij slechts een paar modellen waar duidelijk het groene logo te zien moet zijn met het vinkje.

http://www.dell.com/learn...-delivery?c=nl&l=nl&s=dhs

Het is wel opvallend dat er zo'n lange lijst uitzonderingen bij staat. Levering voor Kerstmis heeft op deze manier maar weinig betekenis.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• Sheik
Royeboi schreef op donderdag 12 december 2013 @ 01:02:
[...]
Je moet het beter lezen.

Het is wel opvallend dat er zo'n lange lijst uitzonderingen bij staat. Levering voor Kerstmis heeft op deze manier maar weinig betekenis.
Op het moment dat ik ging bestellen stond er zeer expliciet dat de XPS 12 voor kerst geleverd zou worden. Ik heb heel goed opgelet of dat het geval was.
Nu maakt me dat nog niet zoveel uit, ik kan uit de voeten met mijn pc en tablets. Echter als Dell telkens gaat goochelen met mijn geschatte leverdatum ga ik over tot annuleren. Zo'n grote boevenbende zal het niet zijn om dan mijn geld binnen een maand terug te krijgen. Ik ga er vooralsnog niet van uit want de XPS 12 is een nieuw model dat ook gewoon geleverd zal gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostw24
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-09 07:36
Ik heb me ook laten verleiden door de vele malen 'Nu bestellen, voor kerst in huis!' die op de website te vinden waren. Ik heb op 27 november een xps 13 besteld, maar ga deze pas 8 januari ontvangen. Ik heb hem niet dringend nodig, toch had het leuk geweest om in de kerstvakantie ermee te kunnen spelen. Hiernaast vind ik 6 weken levertijd, ondanks de feestdagen erg gortig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vernomen dat het bestelde product niet geleverd kan worden. Vervolgens bestelling geannuleerd, en zou mijn geld terug moeten krijgen. Echter gaat dit ZEER moeizaam, omdat ik al meerdere malen mijn bankgegevens had moeten sturen. De order hebben ze binnen 1 uur kunnen annuleren, helaas de terugbetaling niet. Hopelijk zie ik mijn geld voor het einde van de week nog op mijn rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ontzettend slechte ervaring met Dell. Ik heb hier een Inspiron 15R SE besteld en gelijk betaald. In eerste instantie was de geschatte lever datum 27-11, maar helaas ik heb tot op heden nog niets mogen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
Naast dat ik onlangs een abominabele ervaring met Dell heb gehad (met m'n XPS 13) waren ze gek genoeg zeer snel met terug betalen. Afgelopen vrijdag m'n creditnota via de mail mogen ontvangen en vandaag geld op de rekening.

Verder mijn laatste Dell ooit.. Naast de vage en lange levertijden is de klantenservice een klasse apart (niet in positieve zin). Holy crap, wat hebben die mij laten schrikken en zijn ze voor altijd een klant kwijt. Maar dat post ik later wel in XPS 13 Haswell topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:49
Op 28-11-2013 bestel:
- Inspiron 14z
- Inspiron 15 7000 - 7537 (die met F-HD touchscreen, zonder SSD).

Afgelopen week voor de 2e keer te horen gekregen dat de leverdatum verschoven is. Laptops staan sinds 13 december op 'in productie'. Voorlopige leverdatum zou nu 27 december 2013 moeten zijn. Ben benieuwd...

In augustus (afgelopen zomer) nog 3 x een Dell 15R SE besteld, die werden binnen een week al verzonden.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Xps13 vandaag al verzonden ipv 6 januari. Toch voor de kerst in huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badderbeest
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 17:58

Badderbeest

De enige echte

Alienware 17
i7 4800 MQ
17" 1920x1080
16 Gb DDR3L
750 Gb SATA + 80 Gb mSATA SSD Caching
Blu-ray reader / DVD+CD brander
Nvidia GTX 780M
Windows 8

13-12-2013: Besteld en per bank betaald
16-12-2013: Verwerking van bestelling
17-12-2013: In productie

Geschatte leveringsdatum: 06-01-2014 08-01-2014

so far so good, ben benieuwd wat het gaat worden. De stap tussen vandaag in productie en leveren op 6 8 januari (17 19 dagen) lijkt me wat gortig. :9

[ Voor 2% gewijzigd door Badderbeest op 17-12-2013 11:42 . Reden: Dell heeft de leverdatum 2 dagen naar achteren geschoven.... ]

De enige echte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostw24
Mijn XPS13 staat sinds vandaag ook op verzonden, hoe lang heeft het bij andere geduurd tussen status verzonden en werkelijke levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
2 dagen..
gaat van china via omweg naar nederland, meestal 2 tot 3 dagen

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooper87
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:07
Mijn XPS 13 (Developer Edition) is zaterdag nacht op verzonden gezet, maar de UPS code werkt nog niet.

[ Voor 6% gewijzigd door cooper87 op 17-12-2013 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
Ja, die code werkt eigenlijk pas wanneer dat ding al in Nederland ligt. Dus dan krijg je hem de volgende dag (tenminste, dat was bij mij en ook vele anderen in dit topic zo).

Ik denk ook dat het ca 3 á 4 werkdagen duurt na verzenden voordat het ding er is. Die van mij was toen verzonden op 30-11-2013 en levering was op 05-12-2013. Maar hier zat dus wel een weekend tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooper87
Jaar geleden een Alienware besteld, die heb ik echt vanuit Shanghai kunnen volgen. Ben benieuwd in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badderbeest

Badderbeest

De enige echte

cooper87 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:50:
Jaar geleden een Alienware besteld, die heb ik echt vanuit Shanghai kunnen volgen. Ben benieuwd in elk geval.
Dat kon ik vier en twee jaar geleden ook helemaal volgen. Vier jaar terug vanaf China via Kazachstan naar Europa en twee jaar geleden via Japan, Canada en de VS naar Europa. Maar die vlieger gaat niet meer op zo blijkt ?

De enige echte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
Wellicht ligt het eraan wat voor verzending je krijgt. Naast standaard zijn er toch ook nog andere opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostw24
Bedankt voor de antwoorden! Hij is verzonden op de 16e, met veel geluk nog vrijdag binnen.

Mijn vorige Dell bestellingen kon ik ook volgende vanaf China, vond dat erg gemakkelijk en snap niet waarom Dell hier vanaf is gestapt. Deze onduidelijkheid over mogelijke leverdata is niet echt een selling point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooper87
Volgens mij had ik toen ook een code gekregen op een internationale site (weet ik niet zeker meer), nu heb ik er echt één voor UPS in NL, dus waarschijnlijk werkt die idd pas wanneer het pakketje ook daadwerkelijk in NL is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph1900
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 07:50
De XPS13 met de i7 en 256GB SSD besteld met de 10% Cyber Monday en de 10% VIP korting.

Was al een tijdje bezig met oriënteren en had begin oktober al de Vaio Pro gekocht maar deze deze na een paar dagen terug gestuurd vanwege problemen met het geluid van de fan, deze maakte wel erg veel lawaai.

Besteld op 1 december
Verzonden op 17 december
Binnengekomen ..... volgt nog maar hopelijk vóór de kerst

• Berkelder
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-12-2024
Hij is eindelijk verzonden, maar bijna een week later werkt de Track&Trace code nog immer niet.

Besteld: 2-12-2013
Verzonden: 13-12-2013
Levering: ??? (ik hoop nog voor de kerst)

• cooper87
Mijn UPS code werkt sinds gisteren en hij zou er vandaag moeten zijn. Is dus inderdaad pas in NL actief. Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste leden

ik heb op 01-12-2013 nieuwste XPS 15 besteld. Volgens Dell zou ik op 9 december het in ontvangst mogen nemen. Op 3 december stautus van bestelling was: "Werk in uitvoering". 9 december heb het niet ontvangen en was de leverings datum gewijzig naar 30 december. Tot op heden is de status van mijn bestelling "Werk in uitvoering". Ik heb meerdere keren gebeld maar ze kunnen mij niet duidelijk vertellen waarom dit zoo lang duurt.
Weet iemand wat meer over de levering van XPS 15?
Kent iemand een klacht lijn / email van Dell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 22:44

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 01:21:
beste leden

ik heb op 01-12-2013 nieuwste XPS 15 besteld. Volgens Dell zou ik op 9 december het in ontvangst mogen nemen. Op 3 december stautus van bestelling was: "Werk in uitvoering". 9 december heb het niet ontvangen en was de leverings datum gewijzig naar 30 december. Tot op heden is de status van mijn bestelling "Werk in uitvoering". Ik heb meerdere keren gebeld maar ze kunnen mij niet duidelijk vertellen waarom dit zoo lang duurt.
Weet iemand wat meer over de levering van XPS 15?
Kent iemand een klacht lijn / email van Dell?
nee je kan aleen klachten per post naar dell sturen :(

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan de status van mijn aankoop niet eens volgen..
Zelfs als ik Dell probeer te mailen zegt hij dat mijn ordernummer niet geldig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-09 19:08
Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 14:26:
Zelfs als ik Dell probeer te mailen zegt hij dat mijn ordernummer niet geldig is
Ik heb gisteren besteld en ook nog niet zichtbaar. Verwachte verzenddatum is pas 14 januari :( kreeg ik via de mail. Ik ben helaas niet gezegend met een dosis geduld.

[ Voor 4% gewijzigd door dangerousp op 20-12-2013 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooper87
cooper87 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:06:
Mijn UPS code werkt sinds gisteren en hij zou er vandaag moeten zijn. Is dus inderdaad pas in NL actief. Beetje jammer.
Gisteren dus inderdaad geleverd. UPS tracking is dus vrij waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:49
grannymark schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:29:
Op 28-11-2013 bestel:
- Inspiron 14z
- Inspiron 15 7000 - 7537 (die met F-HD touchscreen, zonder SSD).

Afgelopen week voor de 2e keer te horen gekregen dat de leverdatum verschoven is. Laptops staan sinds 13 december op 'in productie'. Voorlopige leverdatum zou nu 27 december 2013 moeten zijn. Ben benieuwd...

In augustus (afgelopen zomer) nog 3 x een Dell 15R SE besteld, die werden binnen een week al verzonden.
Zie mijn bovenstaande reactie.
Sinds vanmiddag is er op de Dell site een UPS tracking link gekomen + staat de status op 'verzonden'. De UPS site zegt nog weinig over de tracking link. Enige kans dat ik hem morgen al binnen heb?

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 14:26:
Hier hetzelfde, mijn bestelling staat er niet bij en als ik dat probeer toe te voegen ofzo werkt ook niet. Maar eens mailen dan.

[edit]
Bij de chat zeggen ze dat ze er geen inzicht in hebben. Gebeld, ze vragen om je bestelnummer of internet ontvangstbewijsnummer.. Ik typ het in en voordat ik het helemaal ingetypt heb (ik typ niet bepaald langzaam ofzo) zegt die miep dat ze het nummer niet kan vinden. En helaas nu ook al buiten kantooruren, dus dat wordt pas maandag. Mail zal waarschijnlijk ook pas maandag terugkomen, ze beantwoorden niet in het weekend.

Beetje brakke site van Dell trouwens. Steeds als ik op iets klik in de sectie van bestelling/status krijg ik pagina niet gevonden of geen bestellingen geplaatst. |:(

[ Voor 44% gewijzigd door Tropicc op 20-12-2013 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badderbeest

Badderbeest

De enige echte

Alienware 17
i7 4800 MQ
17" 1920x1080
16 Gb DDR3L
750 Gb SATA + 80 Gb mSATA SSD Caching
Blu-ray reader / DVD+CD brander
Nvidia GTX 780M
Windows 8

13-12-2013: Besteld en per bank betaald
16-12-2013: Verwerking van bestelling
17-12-2013: In productie
20-12-2013: Verzonden

Geschatte leveringsdatum: 06-01-2014 08-01-2014 UPS-code zichtbaar, maar geen datum meer genoemd ? verder de tekst "Voor alle orders behalve: Dell Smart Selection systemen. Zal de link om uw order te volgen verschijnen binnen 7-12 werkdagen.Voor Dell Smart Selection systemen zal de link om uw order te volgen verschijnen binnen 3 werkdagen." In deze heb ik toch al de link om mijn order te volgen ? Is dat dan iets anders dan de UPS-code ?

so far so good, ben benieuwd wat het gaat worden. De stap tussen vandaag in productie en leveren op 6 8 januari (17 19 dagen) lijkt me wat gortig. :9

De UPS-code werkt overigens (nog) niet. Weten jullie wanneer de notebook in NL zou moeten arriveren ? wat ik hier lees vanaf de zomer 2013 wisselt nogal. Ergens tussen de 5 en 10 dagen ofzo...?

[ Voor 4% gewijzigd door Badderbeest op 21-12-2013 09:10 ]

De enige echte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Sinds gisteren (20 december) is er een update bij mijn bestellingen (XPS 12). Het zou op 18 december verzonden zijn, levertijd is nog niet bekend, UPS code werkt ook bij mij nog niet. Ik verwacht hem 24, 27 of 28 december. Nog even geduld, hij komt eraan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostw24
Mijn xps13 is op de 16e verzonden, de UPS code werkt vandaag (21e) echter nog steeds niet. Hoop dat hij maandag toch bezorgd wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joostw24 schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 17:34:
Mijn xps13 is op de 16e verzonden, de UPS code werkt vandaag (21e) echter nog steeds niet. Hoop dat hij maandag toch bezorgd wordt!
Mijne werkt ook nog steeds niet, ook op de 16e verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vandaag een email van Dell gekregen. Door mij op 1 december bestelde XPS 15 met een geschatte verzend datum van 30 december en geschoven naar 24 januari 2014.
Ik denk dat ze vandaag een klant hebben kwijt geraakt. Ik ga mijn bestelling annuleren...............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badderbeest

Badderbeest

De enige echte

Als ik terugblader valt mij op dat de systemen vooral op donderdagen en anders op dinsdagen worden bezorgd. zo te zien vertrekt er dus 1 of 2 keer per week een vliegtuig vanaf China naar Europa. komende donderdag is tweede kerstdag, en dan zal UPS wel niet bezorgen. komende vrijdag wellicht een piek in de bezorgingen ?

[ Voor 16% gewijzigd door Badderbeest op 22-12-2013 13:51 ]

De enige echte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 17:57:
[...]

Mijne werkt ook nog steeds niet, ook op de 16e verzonden.
Hier ook......misschien dat ie morgen werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvdb1975
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 20:35

jvdb1975

tsja.........

Ik heb op 14-12 een bevestiging gekregen, maar het is nog steeds niet te tracken op de site van UPS. Dell geeft aan dat er een grote shipment van 14-12 onderweg moet zijn, maar dat het even kan duren.
Ben alleen bang dat de belofte dat het voor de kerst binnen zou zijn niet waargemaakt wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostw24
bvbal79 schreef op maandag 23 december 2013 @ 00:55:
[...]

Hier ook......misschien dat ie morgen werkt
Hier werkt nog steeds niets. Zoals bovenstaand ga ik me ook steeds meer zorgen maken of hij nog wel voor kerst komt! :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
Gebeld met Dell, meneer vertelde mij dat de betaling wel goed was gegaan (creditcard) maar er vertraging was bij het doorvoeren van bestellingen en dat ik vandaag of morgen een mail zou ontvangen over de verzenddatum.
Heb de laptop besteld op 15-12..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou de hoop dat ie morgen aankomt is ook wel gezakt. 25 november besteld en dan nog niet voor kerst kunnen leveren, waar wel mee geadverteerd werd. Slecht hoor..al een hele week op verzonden zonder dat de UPS tracking code werkt..wordt dat ding per schip vervoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvdb1975
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 20:35

jvdb1975

tsja.........

Ja, hier idem dito. Ik heb hem een dag eerder besteld, 24-11. Toen stond er nog dat we het zeker voor de kerst binnen zouden krijgen. :(
Ik denk dat ze per zeilboot verzonden worden...
Maar serieus: Het lijkt er op dat ze alles verzameld hebben in 1 mega zending en dat in 1 keer naar Nederland sturen. Ik vermoed dat UPS het nog zwaar gaat krijgen om alles rond te brengen.

Edit: JEUJ! Ik zie net dat UPS het eindelijk beschikbaar gemaakt heeft!

[ Voor 43% gewijzigd door jvdb1975 op 23-12-2013 20:03 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostw24
Ook mijn code is eindelijk werkzaam, er is een verzendlabel aangemaakt. Hopen dat het morgen lukt om te bezorgen!
Pagina: 1 ... 82 ... 105 Laatste