DancePlaza in "[Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2"
Smart Choice Selection Dell 17R bestelt, blijkbaar niet op voorraad. Dit heb ik moet vernemen nadat ik contact hebt gehad met de Customer Care. Nooit een officieel bericht per mail of post ontvangen van Dell. Nu doet Dell moeilijk om mij een alternatief aan te bieden. (zelfde specs of beter specs voor hetzelfde geld.)
Dus we zijn inmiddels bijna 2 maanden verder, en nog geen laptop

. En onze track and trace meldt nog steeds dat de laptop in Productie is.
5-9 jeej laptop besteld en betaalt per amex cc.
10-9 verwachtte levertijd door Dell
12-9 customer care gebeld, blijk geannuleerd te zijn. Kan ik niet terug vinden in mijn track and trace, konden geen alternatief aanbieden.
5-9 besteld, 10-9 verwachtte levertijd
inmiddels is het nu 12-9 en nog niemand gezien, bel ik Dell op, zeggen ze dat ik mag verwachten dat de laptop per 23-9 geleverd gaat worden.. pfff lekker is dat online winkelen..

pff en toen werd je order zonder reden gecanceld.
wat een K** bedrijf, niet eens mail, moet ik via twitter en telefoon vernemen.
12-9 via twitter in contact proberen te komen achter de reden waarom die geannuleerd is.
17-9 geen reactie opnieuw reactie gevraagd
18-9 laptop kan niet geleverd mee worden omdat het niet op voorraad is.
19-9 klacht ingediend bij DELL per brief en mail. Mail 0.0 reactie.
3-10 twitter voortgang opgevraagd maar klacht afdeling had het te druk.
8-10 mail gestuurd via de website, geen reactie.
8-10 bericht gestuurd naar de Facebook account, reactie 9-10 word aan gewerkt zsm reactie.
15-10 facebook en twitter voortgang opgevraagd maar klacht afdeling had het te druk.
17-10 reactie van de klachtenafdeling. Geen concreet voorstel, behalve mijn geld terug. Maar hij moest iets valideren via de finance afdeling. Komt volgende week met een voorstel terug.
22-10 reactie van de klachtenafdeling, zelfde persoon aan de lijn, hij kon niets doen behalve mijn geld terug. Daar ging ik niet mee akkoord, hij mocht mij eerst schriftelijk bevestigen dat de order geannulleerd was. Tot heden geen mail gehad.
22-10 customer care gebeld, en blijkt dat klachten afdeling de creditering ingang heeft gezet zonder mijn toestemming.
Story continues....
Van het kastje naar de muur lopen...