Dell levertijden topic

Pagina: 1 ... 58 ... 105 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Rickxbox schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 18:30:
De mijne is momenteel ook in Koeln.
Het ziet er snel zat uit....

Koeln, Germany 08/06/2011 16:13 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave
Shanghai, China 08/06/2011 21:53 Exportscan
08/06/2011 21:47 Herkomstscan
China 08/06/2011 8:44 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Back in Time! 8)
Dit is allemaal voor het Dell levertijdentopic. Dan zul je ook zien dat de eerste paar Köln scans administratief van aard zijn. Fysiek is je laptop nog altijd in China. Hate to burst your bubble, maar dat duurt nog wel een dag of 2. Aangezien UPS niet in t weekend levert kan het ook zomaar maandag worden.

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:34

sphere

Debian abuser

Nog meer bubble bursting... maandag is het nog Pinksteren ;)

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hakulaku schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 16:08:
[...]

Koop hem via het truukje: (http://configure.euro.del...m04&s=bsd&fb=1&vw=classic) heb meteen de link bijgewerkt zodat je eventueel ook nog backlit toetsenbord kan kiezen. Dan heb je een betere processor voor minder geld.

Let wel op, de actie loopt morgenvandaag af. Dus wees snel ;)

Edit:
[...]

Actie loopt vanavond af :(
Dank je voor het linkje. Net ook besteld, gewoon scherm met betere accu, backlit toetsenbord en de intel 6230 wireless voor 580 euro incl btw. Erg netjes! Ben vooral blij met je tip dat je bij jouw linkje een verlicht toetsenbord kon kiezen. Die wilde ik graag hebben.

Betaling heb ik met ideal gedaan en daarom zal het wel even duren voordat ik hem thuis krijg. Geeft niet, geduld is een goede zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:36
Nefiorim schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 18:44:
[...]

Bij mij duurde het ook even. Je kan als het goed is via globalcollect je betaling traceren om te zien of het al naar Dell is overgemaakt.

Geloof dat ik 3 dagen heb moeten wachten...
ja dat snap ik niet bij global collect. want hij vind 'm steeds niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nefiorim schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 18:44:
[...]

Bij mij duurde het ook even. Je kan als het goed is via globalcollect je betaling traceren om te zien of het al naar Dell is overgemaakt.

Geloof dat ik 3 dagen heb moeten wachten...
Heb ook maandag(avond) besteld via iDeal en Dell is nog steeds de betaling aan het checken.. Volgende keer bestel ik echt via CC want vind dit belachelijk lang duren. Al helemaal omdat ik in spanning zit of de bestelling doorgaat of niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 17:17
08-6-2011 Ik doe mee, vandaag om 19 uur een Inspiron 620 besteld, schatting levering 28-6-2011
Als ik zo de verschillende reacties lees gaat het zo'n 14 dagen duren.....
10-6-2011 Orderbevestiging ontvangen en de status is vandaag twee keer gewijzigd en staat op: "In productie"
10-6-2011 17:00 Reference xxxx-xxxxx-xxxxx Date 10-06-2011 Status PAID
11-6-2011 Datum van bestelling: 8-6-2011 Status van bestelling: Verzonden
11-6-2011 Een UPS verzendlabel werd aangemaakt. Eenmaal de zending in een van onze gebouwen aankomt, zal de traceerstatus, inclusief de verwachte afleverdatum, worden aangepast. Aan:
PINEY FLATS, TN, US (?)
13-6-2011 e-mail met verzendbevestiging van Dell ontvangen, verwachte afleverdatum: 15-6-2011 (UPS melding nog steeds op "verzendlabel aangemaakt").
13-6-2011 Nu twee pakketnummers van UPS, beide staan op "verzendlabel aangemaakt".
14-6-2011 Eerste pakket "In transit" Vertrokken - Lod, Poland, alleen volgens UPS moet ik een dagje langer wachten, afleverdatum 16-6-2011. Maar dat is van één pakket, de tweede staat nog op "verzendlabel aangemaakt, klaar voor UPS"?

UPS:
Aflevering plannen: Woensdag, 15/06/2011, Voor het einde van de dag

Frankfurt, Germany 14/06/2011 20:56 Aankomstscan
Lod, Poland 14/06/2011 1:59 Vertrekscan
Lod, Poland 13/06/2011 19:43 Herkomstscan
Poland 13/06/2011 14:34 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

[ Voor 135% gewijzigd door RonaldM op 14-06-2011 21:56 . Reden: status update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:09:
[...]

Heb ook maandag(avond) besteld via iDeal en Dell is nog steeds de betaling aan het checken.. Volgende keer bestel ik echt via CC want vind dit belachelijk lang duren. Al helemaal omdat ik in spanning zit of de bestelling doorgaat of niet!
ja klopt, laten we het hopen _/-\o_

heb net even gepraat met US dell support maar daar konden ze me niet helpen dus wat nu?

bij mij zijn ze niet eens me betaling aan 't checken.. en kan niet eens bij global collect mijn bestelling zien.

dat is pas .

[ Voor 11% gewijzigd door Rokz op 08-06-2011 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
foutje

[ Voor 98% gewijzigd door Rokz op 08-06-2011 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

Rokz schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:21:
[...]

ja klopt, laten we het hopen _/-\o_

heb net even gepraat met US dell support maar daar konden ze me niet helpen dus wat nu?

bij mij zijn ze niet eens me betaling aan 't checken.. en kan niet eens bij global collect mijn bestelling zien.

dat is pas .
Wat is de status van je bestelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
Ary schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:06:
[...]

Wat is de status van je bestelling?
bestelling ontvangen.

geld is maandag al van me rekening afgeschreven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Rokz schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:07:
[...]

bestelling ontvangen.

geld is maandag al van me rekening afgeschreven :(
Dat is inderdaad vreemd. Je kan de Dell klantenservice bellen morgen, kijken wat zij kunnen vinden. Je geld krijg je sowieso wel terug, aangezien je daar gewoon bewijs van hebt dat het is afgeschreven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
Ary schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:09:
[...]

Dat is inderdaad vreemd. Je kan de Dell klantenservice bellen morgen, kijken wat zij kunnen vinden. Je geld krijg je sowieso wel terug, aangezien je daar gewoon bewijs van hebt dat het is afgeschreven!
om eerlijk te zijn heb ik liever de laptop want die was nu niet zo duur :*)

maar denk wel dat ik morgen even bel ja. kan ik geen online support krijgen? heb al wel gechat namelijk met de US

wel raar staat wel geschatte leverdatum: 20-06-2011

[ Voor 4% gewijzigd door Rokz op 08-06-2011 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus ook maandagavond besteld via iDeal maar bij mij staat hij al sinds enkele uren na de bestelling 'Verwerking van de bestelling'. Zou idd checken bij Dell, post je de uitkomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Rokz schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:10:
[...]

om eerlijk te zijn heb ik liever de laptop want die was nu niet zo duur :*)

maar denk wel dat ik morgen even bel ja. kan ik geen online support krijgen? heb al wel gechat namelijk met de US

wel raar staat wel geschatte leverdatum: 20-06-2011
Jawel, je kan overdag chatten met Dell-medewerkers. Moet je gewoon naar het configureren van een laptop en dan klikken op "Chat met Dell" ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

@Rokz: wij hebben hetzelfde, behalve dat mijn betaling op PAID staat. Wat vul je in bij Global Collect? Gebruik je een punt voor het bedrag?

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
sphere schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:30:
@Rokz: wij hebben hetzelfde, behalve dat mijn betaling op PAID staat. Wat vul je in bij Global Collect? Gebruik je een punt voor het bedrag?
hmm jammer is dat he :(.

ja ik weet niet precies wat ik moet invullen bij global collect dus heb meerdere dingen geprobeerd. maar niks kwa goed uit :(.

wat heb jij bij global ingevuld dan als ik vragen mag ?:)

@asfyxia, danku dat zocht ik ik kon 't al niet vinden :P

[ Voor 5% gewijzigd door Rokz op 08-06-2011 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Deze link: https://ps.gcsip.com/hpp/...stInquiry&PAYMENTMETHOD=B

Amount: 665.01
Currency: Euro
Reference number: 12-cijferig nummer, zie internet bankieren
Check code: (die is variabel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
sphere schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:43:
Deze link: https://ps.gcsip.com/hpp/...stInquiry&PAYMENTMETHOD=B

Amount: 665.01
Currency: Euro
Reference number: 12-cijferig nummer, zie internet bankieren
Check code: (die is variabel)
link doet niet ?:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

http://www.globalcollect....heck/bank-transfer-check/
En dan "Check status of your bank transfer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
en ja hoor

ustomer Inquiry Result

The status of the payment is:

Order ID Reference Date Status
08-06-2011 PAID

If you have further questions or need any assistance, please contact the company [#MERCHANTEMAILADDRESS#] where you have placed your order.

dankuuu

nu maar hopen, dat we 'm nog wel binnen krijgen :D

[ Voor 7% gewijzigd door Rokz op 08-06-2011 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimi_v
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:29
hmm, ik heb op 1-6 's-avonds laat een XPS 15 besteld (te vroeg dus gezien de huidige strakke aanbieding), en wordt morgen afgeleverd. Ik wilde die avond met ideal betalen maar kreeg een foutmelding. Volgende ochtend gebeld met de helpdesk en kreeg te horen dat ik geld kon overmaken onder vermelding van ordernummer. En een dag later de bevestiging al binnen en dus als ik morgen thuis ben (niet dus) al in huis. Al met al een week, ik vind het snel.

Overigens was mijn eerste geschatte leverdatum op of voor 16-6, dat vond ik al snel.

[ Voor 8% gewijzigd door dimi_v op 08-06-2011 22:04 . Reden: laatste zin toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakulaku
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 01:17

Hakulaku

Meh

Order ID Reference Date Status
XXXXX-1 NL0XXX-XXXX-XXXXX 09-06-2011 In process

Hoelang duurt het voordat deze verwerkt zal zijn? Heb namelijk 2 bestellingen gedaan en ze staan beide op "in process" en beide zijn al afgeschreven aangezien ze via Ideal betaald zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trusten
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-09-2022
Hier maandagochtend een bestelling gedaan (de beruchte XPS 15 aanbieding) en betaald met Ideal. Het geld was meteen afgeschreven maar inmiddels heb ik nog steeds geen orderbevestiging en mijn status staat nog steeds op 'verwerking van bestelling'. Gaat toch wel erg lang duren nu...

[ Voor 20% gewijzigd door Trusten op 09-06-2011 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
Trusten schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:16:
Hier maandagochtend een bestelling gedaan (de beruchte XPS 15 aanbieding) en betaald met Ideal. Het geld was meteen afgeschreven maar inmiddels heb ik nog steeds geen orderbevestiging en mijn status staat nog steeds op 'verwerking van bestelling'. Gaat toch wel erg lang duren nu...
Je bent niet de enige met dit probleem. Ik zo Samen met nog iemand in het zelfde probleem.

Heb gister wel een mail gestuurd daar heb ik dit antwoord op gekregen

De betaling is in verwerking met een Ideal betaling kan het drie tot vier (werk)dagen duren voor het bedrag bij ons verwerkt is. Zodra het verwerkt is krijgt u een order bevestiging.

Nick
Customer Care Representative

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirkoww
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-04-2024
Zelfde probleem als bovenstaand, xps15 besteld. Maandag 06-06 om 20.30.
Was nog niet te zien op hun site. Nagekeken bij globalcollect. Stond inderdaad op PAID. Ik ben van het zeuren. Dus ik gelijk gebeld. Ze gaven me door dat als hij bij globalcollect op paid stond het nog een werkdag duurde voordat het door hun systeem was, als ik een screenshot van bankafschrift kon sturen zou ze hem er bij zetten en zorgen dat de betaling direct gekoppeld wordt. Heb dat inmiddels gedaan, kreeg net een mail dat de betaling eraan gekoppeld is. En nu zie ik hem ook bij dell staan.

Bij leveringsdatum staat vrijdag 17-06. Heb direct een mail teruggestuurd dat ik hem zag staan maar levering pas 17-06 was. Of dat het eerder zou worden, beetje pushen kan nooit kwaad toch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
Mirkoww schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:47:
Zelfde probleem als bovenstaand, xps15 besteld. Maandag 06-06 om 20.30.
Was nog niet te zien op hun site. Nagekeken bij globalcollect. Stond inderdaad op PAID. Ik ben van het zeuren. Dus ik gelijk gebeld. Ze gaven me door dat als hij bij globalcollect op paid stond het nog een werkdag duurde voordat het door hun systeem was, als ik een screenshot van bankafschrift kon sturen zou ze hem er bij zetten en zorgen dat de betaling direct gekoppeld wordt. Heb dat inmiddels gedaan, kreeg net een mail dat de betaling eraan gekoppeld is. En nu zie ik hem ook bij dell staan.

Bij leveringsdatum staat vrijdag 17-06. Heb direct een mail teruggestuurd dat ik hem zag staan maar levering pas 17-06 was. Of dat het eerder zou worden, beetje pushen kan nooit kwaad toch. :)
heyyy, dan moet ik dat zo ook maar is doen! haha.

heb gechat met dell maar daar konden ze me niet helpen? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirkoww
Rokz schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:35:
[...]

heyyy, dan moet ik dat zo ook maar is doen! haha.

heb gechat met dell maar daar konden ze me niet helpen? :S
Meestal hebben ze die chats alleen maar voor de verkoop niet voor de service. Is bij de reisbureau's en vliegmaatschappijen ook zo. Dus vind het niet vreemd dat ze je daar niet kunnen helpen. Heb gewoon het hoofdnummer gebeld, en het menutje gevolgd.

Daarna per mail nog wat conversatie gehad, laatste mail van hun:

--
Het is net aangevraagd verwerking duurt ongeveer 24hr. Maar ik merk sinds vandaag
dat onze financiele afdeling een beetje vertraging heeft.
De datum die u ziet staan is de geschatte leverdatum is meestal ruim een week vooruit.
U moet uitgaan vanaf dat de betaling is gekoppeld 10 werkdagen.
Hopend u hierbij voldoende te hebben geinformeerd,
Met vriendelijke groet,
--

Redelijk snelle reacties moet ik zeggen trouwens.

Nou begrijp ik nog niet helemaal wat ze bedoeld met een ruim een week vooruit, bedoeld ze. Ruim een week voor de geschatte, of ruim een week erna ? Want 10 werkdagen is pas 24-06, en laat ik dan nou net op vakantie gaan. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Ik heb mijn XPS 15 zondagavond besteld en via iDeal (ING) betaald. De dag erop werd de bestelling verwerkt en ging hij in productie. Gisteren is ie verzonden uit China, en vandaag, via Korea naar Kazakhstan. Daar is ie nu inmiddels ook al een paar uur weg, weet nog niet waar ie aankomt!

Tjonge, die laptop heeft in z'n korte bestaan al meer van de wereld gezien dan ik. xD

Edit: En zojuist issie in Warsaw, Polen aangekomen!
Edit2: En nu, 2 uur later, weer weg uit Polen. Verwacht dat ie vanavond in NL aankomt en morgen bij me wordt afgeleverd:D

[ Voor 18% gewijzigd door Ary op 09-06-2011 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

De mijne is nu nog in Polen.

Is er dan een kans dat ie morgen nog aankomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Ary schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 18:09:
Ik heb mijn XPS 15 zondagavond besteld en via iDeal (ING) betaald. De dag erop werd de bestelling verwerkt en ging hij in productie. Gisteren is ie verzonden uit China, en vandaag, via Korea naar Kazakhstan. Daar is ie nu inmiddels ook al een paar uur weg, weet nog niet waar ie aankomt!

Tjonge, die laptop heeft in z'n korte bestaan al meer van de wereld gezien dan ik. xD

Edit: En zojuist issie in Warsaw, Polen aangekomen!
Edit2: En nu, 2 uur later, weer weg uit Polen. Verwacht dat ie vanavond in NL aankomt en morgen bij me wordt afgeleverd:D
Ik hoop voor je dat 'ie snel van Köln naar het districentrum in Nederland komt. Dan heb je inderdaad een kans dat 'ie morgen in de ronde wordt opgenomen. Zoniet dan kan je wachten tot dinsdag.

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Nefiorim schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 23:13:
[...]

Ik hoop voor je dat 'ie snel van Köln naar het districentrum in Nederland komt. Dan heb je inderdaad een kans dat 'ie morgen in de ronde wordt opgenomen. Zoniet dan kan je wachten tot dinsdag.
Ooohh gaat ie eerst nog via Köln? Das jammer! Hoop dat ze ff goed doorwerken vannacht dan ;) xD

Edit: En idd zojuist aangekmen in Köln!

[ Voor 4% gewijzigd door Ary op 09-06-2011 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Ja de mijne is in Amsterdam! Wordt afgeleverd. Iemand een idee of ze al voor 8 uur kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimi_v
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:29
lijkt me wel heel vroeg, mijne is gisteren trouwens gewoon bij buren afgegeven :X Daar had ik niet om gevraagd en is ook niet de bedoeling volgens mij. Overigens 1-6 rond 23 uur besteld en een dag later handmatig de betaling gedaan. Lekker snel dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

De mijne is nét aangekomen in Utrecht! Hoera hoera, ik denk dat ik em vandaag dus écht krijg :D (voel me net een 4-jarig kind voor pakjesavond xD)

Inmiddels staat erbij "Wordt afgeleverd", dus ik gok dat vanaf daar het UPS busje is vertrokken?

[ Voor 46% gewijzigd door Ary op 10-06-2011 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
Ary schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 07:15:
De mijne is nét aangekomen in Utrecht! Hoera hoera, ik denk dat ik em vandaag dus écht krijg :D (voel me net een 4-jarig kind voor pakjesavond xD)

Inmiddels staat erbij "Wordt afgeleverd", dus ik gok dat vanaf daar het UPS busje is vertrokken?
haha you lucky basterd. had jij trouwens ook van die zakelijke goedkope deal ?:D

vind wel raar gister gechat/gemaild met dell maar ben er nog niks wijzer van. en nu is me betaling nog steeds niet rond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Is er geen mogelijkheid om uit te vinden hoe laat UPS ongeveer gaat langskomen?

't is toch eigenlijk niet meer van deze tijd dat je van 9 tot 6 thuis moet gaan zitten wachten.

Nou als iemand hem ontvangt vandaag meldt het maar hier, misschien kunnen we een beetje z'n route voorspellen. Ik zit zelf in A'dam.

[ Voor 29% gewijzigd door Philflow op 10-06-2011 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 12:48
Afgelopen dinsdag besteld en met iDEAL betaald (18:17) en de Global Collect status staat vandaag op PAID, waarschijnlijk dus morgen status van Dell op voorbereiden (en misschien zelfs productie)... Ben benieuwd of ze volgende week redden :)

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Rokz schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 08:49:
[...]

haha you lucky basterd. had jij trouwens ook van die zakelijke goedkope deal ?:D

vind wel raar gister gechat/gemaild met dell maar ben er nog niks wijzer van. en nu is me betaling nog steeds niet rond!
Yes, had ook die goedkope zakelijke deal!
Philflow schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:21:
Is er geen mogelijkheid om uit te vinden hoe laat UPS ongeveer gaat langskomen?

't is toch eigenlijk niet meer van deze tijd dat je van 9 tot 6 thuis moet gaan zitten wachten.
Voor zover ik weet niet! Ik denk wel dat er verscillende UPS busjes vanuit Utrecht vertrekken. Ik zit zelf in Almere, maar denk dus niet dat dat hetzelfde busje zal zijn als Amsterdam.

Zodra de mijne is geleverd zal ik het hier laten weten! Ik ga zo even de stad in om een laptop tas + goede muis te kopen... zal je zien dat ze net dan proberen te leveren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
Chimera schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 12:21:
Afgelopen dinsdag besteld en met iDEAL betaald (18:17) en de Global Collect status staat vandaag op PAID, waarschijnlijk dus morgen status van Dell op voorbereiden (en misschien zelfs productie)... Ben benieuwd of ze volgende week redden :)
dat dacht ik ook.

maar helaas staat bij dell mijn status nog steeds op: verwerking van bestelling (geld is allang daar)

he bbetaald via ideal, maandag avond. maar ze hebben hier al meerk lachten over gehad. ik moest wachten tot de 5e werkdag. dan zou mijn statusworden up gedate :)

enig idee of dell zaterdag als werkdag hanteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinsdagavond besteld via iDEAL en net een orderbevestiging gehad. Leverdatum op of voor.. Hopen dat hij voor de afgesproken datum wordt geleverd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slow whoop
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-09 09:31
Ik heb op maandag ochtend 6 juni mijn XPS 15 besteld (zo rond 08:00 uur), en meteen betaald met iDeal. Ik heb zojuist pas een orderbevestiging binnen gekregen per e-mail. Dat heeft dus ruim 4 werkdagen geduurd, en dat met een iDeal betaling.

De voorlopige leverdatum van m'n laptop is nu 20 juni. Dat duurt dus nog even, maar dat maakt me niet zo veel uit. Als ik maar weet waar ik aan toe ben.

Overigens betreft het bij mij een XPS 15 met core i5 die ik via de zakelijke route besteld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Bij mij is de XPS 15 net afgeleverd. (a'dam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirkoww
Mirkoww schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 18:05:
[...]

Meestal hebben ze die chats alleen maar voor de verkoop niet voor de service. Is bij de reisbureau's en vliegmaatschappijen ook zo. Dus vind het niet vreemd dat ze je daar niet kunnen helpen. Heb gewoon het hoofdnummer gebeld, en het menutje gevolgd.

Daarna per mail nog wat conversatie gehad, laatste mail van hun:

--
Het is net aangevraagd verwerking duurt ongeveer 24hr. Maar ik merk sinds vandaag
dat onze financiele afdeling een beetje vertraging heeft.
De datum die u ziet staan is de geschatte leverdatum is meestal ruim een week vooruit.
U moet uitgaan vanaf dat de betaling is gekoppeld 10 werkdagen.
Hopend u hierbij voldoende te hebben geinformeerd,
Met vriendelijke groet,
--

Redelijk snelle reacties moet ik zeggen trouwens.

Nou begrijp ik nog niet helemaal wat ze bedoeld met een ruim een week vooruit, bedoeld ze. Ruim een week voor de geschatte, of ruim een week erna ? Want 10 werkdagen is pas 24-06, en laat ik dan nou net op vakantie gaan. |:(
En inmiddels:

Datum van bestelling: 6-6-2011
Status van bestelling: Werk in uitvoering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Ik gok dat het allemaal wat langzamer dan normaal gaat omdat de zakelijke afdeling ineens een hoop extra orders heeft gekregen in de loop van 1 dag (zondagavond/maandag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
Jaaa hoor,

ik heb me offerte ook binnen! en hier ook werk in uitvoering.

wat een belletje wel niet doet :D. hier kan i kweer blij mee zijn. danku dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
Hier ook werk in uitvoering, dinsdagavond besteld (via die zakelijke route, ook zakelijk gebruik overigens...) :)

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:50

FREAKJAM

"MAXIMUM"

XPS 15 vorige week dinsdag rond 16:00 besteld. Gister stond UPS al om 10:00 aan mijn deur thuis!
Helaas was ik niet thuis, dus vandaag later bezorgen op mijn werk. Lekker snel geleverd dus!

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• COWBertha
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-08 20:54
Zondagavond besteld via de zakelijke "Deal" van Dell, vandaag geleverd. Ontzettend snel, wel betaald met Creditcard.

XPS 15
I7 2630QM
2x2GB
750 GB 7200rpm WD-schijf
GT525m
Full HD scherm ( geen pixeldefecten gevonden btw, komen die eigenlijk wel voor ? of checken ze de schermen eerst, gezien de meerprijs van 200 euro..)

[ Voor 11% gewijzigd door COWBertha op 10-06-2011 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

De mijne is er nog steeds niet, het begint nu wel een beetje te kriebelen... zou echt balen zijn als ik em last minute toch niet binnenkrijg en t/m DINSDAG moet wachten!

Edit: Net met ze gebeld, er zat geen huisnummer bij het adres waardoor niet geleverd kon worden. Toch wachten tot dinsdag :( Blegh. Stomme 'feest'dagen.

[ Voor 31% gewijzigd door Ary op 10-06-2011 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen woensdag een XPS 15 besteld en met Ideal betaald, vandaag een orderbevestiging van Dell met de verwachte levertijd op 22 juni.
Valt me heel erg mee en zoals ik hier lees is er best een redelijke kans dat hij eind volgende week al afgeleverd wordt.

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
RonaldM schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:16:
08-6-2011 Ik doe mee, vandaag om 19 uur een Inspiron 620 besteld, schatting levering 28-6-2011
Als ik zo de verschillende reacties lees gaat het zo'n 14 dagen duren.....
10-6-2011 Orderbevestiging ontvangen en de status is vandaag twee keer gewijzigd en staat op: "In productie"
10-6-2011 17:00 Reference xxxx-xxxxx-xxxxx Date 10-06-2011 Status PAID
We komen steeds een stapje verder, wat is jullie ervaring met de doorlooptijd van de status "in productie"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jodi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 00:25

Jodi

No Matches Found

RonaldM schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 08:12:
[...]

We komen steeds een stapje verder, wat is jullie ervaring met de doorlooptijd van de status "in productie"?
Bij mij was dat anderhalve dag, als ik het me goed herinner.

Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
Jodi schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 08:49:
[...]Bij mij was dat anderhalve dag, als ik het me goed herinner.
Het gaat wel erg snel, nu staat er al: Datum van bestelling: 8-6-2011 Status van bestelling: Verzonden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trusten
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-09-2022
i5-2540M, 6 GB DDR3, 750 GB (7.200 rpm), 1GB NVIDIA® GeForce® GT 525M, Intel® Centrino® Advanced-N 6230

Mijn XPS 15 is ook eindelijk in productie! Zouden ze hem dan toch écht gaan afleveren?!

[ Voor 38% gewijzigd door Trusten op 11-06-2011 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermiessie
  • Laatst online: 15-09-2021
Na drie dagen 'in productie' is mijn XPS 15 ook verzonden! Hoera!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
Playa del C. schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 14:40:
Ok Rokz, breng ons op de hoogte graag als je de laptop ontvangen hebt :)
is goed ga ik doen!

pakketje is verzonden dus zou woensdag/donderdag wel aankomen? sorry hoort in levertijd topic ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Rokz op 12-06-2011 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
hmm, weet iemand hoe ik mijn pakketje kan traceren? snap er niks van namelijk haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaygod
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-12-2021
zozo, gaat snel hoor! de mijne wordt al verzonden! Pakketje is nu in Shanghai! zal deze week wel binnen krijgen?

Liever verwend dan verwaarloosd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
Rokz schreef op zondag 12 juni 2011 @ 12:15:
hmm, weet iemand hoe ik mijn pakketje kan traceren? snap er niks van namelijk haha
Serieus? Via deze link kom je op de statuspagina. Als je alleen nog de eerste e-mail hebt ontvangen kan je met het "Internet-ontvangstbewijsnummer" je bestelstatus opvragen, bij stap 1 kies je voor IR-nummer en bij stap 2 je e-mailadres.

[ Voor 6% gewijzigd door RonaldM op 12-06-2011 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
RonaldM schreef op zondag 12 juni 2011 @ 17:04:
[...]

Serieus? Via deze link kom je op de statuspagina. Als je alleen nog de eerste e-mail hebt ontvangen kan je met het "Internet-ontvangstbewijsnummer" je bestelstatus opvragen, bij stap 1 kies je voor IR-nummer en bij stap 2 je e-mailadres.
ja dat weet ik wel, maar hij is ook al verzonden. kan alleen niet vinden waar het pakketje zich nu bevind :P
welk land zegma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermiessie
Mastermiessie schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 17:37:
Na drie dagen 'in productie' is mijn XPS 15 ook verzonden! Hoera!
Inmiddels is het verzonden pakje reeds in Köln... Jammer dat het morgen tweede Pinksterdag is ;) Maar goed, al met al een zeer snelle levering, als je bedenkt dat ik afgelopen dinsdag pas besteld heb. Klasse dell!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
Rokz schreef op zondag 12 juni 2011 @ 17:12:
[...]

ja dat weet ik wel, maar hij is ook al verzonden. kan alleen niet vinden waar het pakketje zich nu bevind :P
welk land zegma
Ooohhh, heb je ook nog geen melding dat je pakket is aangemeld bij UPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
Hier stond de bestelling (2x XPS 15) vrijdag op in productie, en zondag op verzonden. Staat al wel een nummer van UPS bij, maar dat is alleen nog maar de aanmelding van het pakket, zal vandaag of morgen wel meer informatie bij komen :)

Edit:
Nu staat de status van UPS op uitzondering met een enorme gele balk:
"Uw zending is momenteel onderweg binnen het UPS-netwerk; door een onvoorzien voorval is het echter mogelijk dat de afleverdatum moet worden gewijzigd. Ga naar Status van uw zending voor verdere informatie."

En bij status van uw zending:
Vestiging Datum Lokale Tijd Activiteit
Koeln, Germany 13/06/2011 8:56 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave
China 13/06/2011 22:51 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Edit 2 (13-6-2011, 14:34):
Status naar inklaring voltooid.

Koeln, Germany 13/06/2011 14:20 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave / Vrijg dr in-/uitkl inst. Nu in transit voor aflev
13/06/2011 8:56 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave

Edit 3 (13-6-2011, 15:18):
Status naar in transit.

Shanghai, China 13/06/2011 21:10 Exportscan
13/06/2011 21:02 Herkomstscan
Koeln, Germany 13/06/2011 14:20 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave / Vrijg dr in-/uitkl inst. Nu in transit voor aflev

[ Voor 88% gewijzigd door Chimera op 13-06-2011 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
Chimera schreef op maandag 13 juni 2011 @ 00:40:
Edit 3 (13-6-2011, 15:18):
Status naar in transit.

Shanghai, China 13/06/2011 21:10 Exportscan
13/06/2011 21:02 Herkomstscan
Gaat lekker daar, ik heb nu twee dagen de melding "Een UPS verzendlabel werd aangemaakt....." staan met als afleveradres: PINEY FLATS, TN, US :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
RonaldM schreef op maandag 13 juni 2011 @ 15:42:
[...]

Gaat lekker daar, ik heb nu twee dagen de melding "Een UPS verzendlabel werd aangemaakt....." staan met als afleveradres: PINEY FLATS, TN, US :|
Dat is vast vanwaar de administratie voor het pakketje gedaan is. Bij mij stond er ROANOKE, VA, US, waar een Dell-gebouw is, evenals in PINEY FLATS, TN, US. Als dat verzendlabel eenmaal aangemaakt is gaat het vrij snel.

[ Voor 37% gewijzigd door Chimera op 13-06-2011 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
dan te bedenken dat nu me pakje nog in shanghai zit. en de leverdatum woensdag is.

dat is zegma best wel nice, en had ik ook nog is goedkoop een laptop via de zakelijke actie.

iam happy thank you dell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermiessie
Mastermiessie schreef op zondag 12 juni 2011 @ 20:08:
[...]

Inmiddels is het verzonden pakje reeds in Köln... Jammer dat het morgen tweede Pinksterdag is ;) Maar goed, al met al een zeer snelle levering, als je bedenkt dat ik afgelopen dinsdag pas besteld heb. Klasse dell!
Aflevering idd morgen. Mijn buurman blijft thuis ;)

Groetjes

Michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Mastermiessie schreef op maandag 13 juni 2011 @ 21:48:
[...]

Aflevering idd morgen. Mijn buurman blijft thuis ;)

Groetjes

Michel
Mijne komt ook morgen! Ben gelukkig vrij, dus ik zit vanaf 09.00 uur braaf voor de brievenbus te wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermiessie
Ary schreef op maandag 13 juni 2011 @ 21:53:
[...]

Mijne komt ook morgen! Ben gelukkig vrij, dus ik zit vanaf 09.00 uur braaf voor de brievenbus te wachten ;)
Goed zo! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
We zijn weer een stapje verder, Dell heeft toch een bijzonder logistiek proces ik zou daar best wel eens wat meer inzicht in willen krijgen...

13-6-2011 e-mail met verzendbevestiging van Dell ontvangen, verwachte afleverdatum: 15-6-2011 (UPS melding nog steeds op "verzendlabel aangemaakt").
13-6-2011 Nu twee pakketnummers van UPS, beide staan nog op "verzendlabel aangemaakt".

Dus zo heb je één pakket en door een 'wonderbaarlijke pakketvermenigvuldiging', zijn er nu twee zendingen naar mij onderweg.

14-6-2011 Eerste pakket "In transit" vanuit Polen, alleen volgens UPS moet ik een dagje langer wachten, afleverdatum 16-6-2011. Maar dat is van één pakket, de tweede staat nog op "verzendlabel aangemaakt, klaar voor UPS"

[ Voor 17% gewijzigd door RonaldM op 14-06-2011 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Nu online

p0st

Dutch Reefer

Goed om te zien dat er zoveel gedeeld wordt over de levertijden van Dell! Ik heb zelf een XPS 15z besteld afgelopen zaterdag. Geplande leverdatum is helaas pas 1-7, maar daar hij gisteren nog op "Werk in Uitvoering" stond, is hij nu al "In Productie". Ik hoop dus dat hij ergens volgende week al binnen is!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

atticus182 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 09:57:
Goed om te zien dat er zoveel gedeeld wordt over de levertijden van Dell! Ik heb zelf een XPS 15z besteld afgelopen zaterdag. Geplande leverdatum is helaas pas 1-7, maar daar hij gisteren nog op "Werk in Uitvoering" stond, is hij nu al "In Productie". Ik hoop dus dat hij ergens volgende week al binnen is!
Ja volgens mij houden ze rekening met een standaard levertijd van ongeveer 2 weken, maar bij de meesten issie er binnen een week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
Onze laptopjes zijn iets meer dan 20 minuten geleden weer uit Kazachstan vertrokken :) Levering morgen moet lukken dacht ik zo.

Almaty, Kazakhstan 14/06/2011 16:56 Vertrekscan
14/06/2011 13:49 Aankomstscan
Incheon, Korea, Republic of 14/06/2011 10:43 Vertrekscan
14/06/2011 8:56 Aankomstscan
Shanghai, China 14/06/2011 6:10 Vertrekscan
Shanghai, China 13/06/2011 21:06 Exportscan
13/06/2011 21:01 Herkomstscan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermiessie
Ary schreef op maandag 13 juni 2011 @ 21:53:
[...]

Hebbes! Mijne is binnen! Reviews volgen later!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Mastermiessie schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 15:32:
[...]

Hebbes! Mijne is binnen! Reviews volgen later!
Haha sweet, die van mij is ook 10 min geleden geleverd! :D Geniet ervan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermiessie
Ary schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 15:39:
[...]

Haha sweet, die van mij is ook 10 min geleden geleverd! :D Geniet ervan ;)
Same :) Boxen zijn trouwens al supervet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
Woohoo, laptopjes zijn in onze tijdzone aangekomen, geen gedoe met lokale tijd meer :P

Warsaw, Poland 14/06/2011 18:26 Aankomstscan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep meloen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-08 23:36
Chimera schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 18:34:
Woohoo, laptopjes zijn in onze tijdzone aangekomen, geen gedoe met lokale tijd meer :P

Jawel, die van mij zit in hetzelfde vliegtuig.

Morgen zou hij afgeleverd moeten worden. Zal lastig worden om hem in ontvangst te nemen. Ben 17.30 uur pas thuis van mijn werk en ik verwacht dat hij dan al aangeboden zal zijn. Even kijken hoe ik dat op moet lossen.

Gaat veel sneller dan ik verwacht had. Wel klasse van Dell.

Daikin Stylish 4.2 kW RXA42B / FTXA42C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 01:44

Quan Vu

Hoi

Oke, ik zie door de bomen het bos niet meer. Wat is de gemiddelde levertijd van een XPS 17? Niet dat ik haast heb. Als hij maar voor het begin van het nieuwe schooljaar binnen is :').

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Quan Vu schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 20:02:
Oke, ik zie door de bomen het bos niet meer. Wat is de gemiddelde levertijd van een XPS 17? Niet dat ik haast heb. Als hij maar voor het begin van het nieuwe schooljaar binnen is :').
De XPS 15 en 15z hebben een levertijd van 1 á 2 weken... Ik gok dat dit voor de XPS 17 hetzelfde zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
joep meloen schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 19:13:
[...]

Jawel, die van mij zit in hetzelfde vliegtuig.

Morgen zou hij afgeleverd moeten worden. Zal lastig worden om hem in ontvangst te nemen. Ben 17.30 uur pas thuis van mijn werk en ik verwacht dat hij dan al aangeboden zal zijn. Even kijken hoe ik dat op moet lossen.

Gaat veel sneller dan ik verwacht had. Wel klasse van Dell.
Hehe, grappig zo je pakketjes tracen :)

Over een uurtje ongeveer zou die weer moeten vertrekken richting Keulen, daar is ie dan twee uurtjes later en vannacht rond 4:00 gaat ie op naar Nederland om morgen afgeleverd te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chimera schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 18:34:

Jep die van mij zit in hetzelfde vliegtuig! Hoop wel dat deze morgen wordt gebracht, om nu nog vanuit Polen naar een distributiecentrum in Nederland te moeten en vervolgens naar mijn huis lijkt mij nogal een rit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu 5 dagen geleden een alienware 51 alx computer gekocht met een finansering alleen er staat dat het 3 werkdagen duurt voor ik een bericht krijg met info maar ik heb nog helemaal niks en het is nual dag 5,heeft iemand ervaring met dell en een financeering van comfort card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 20:26:
[...]

Jep die van mij zit in hetzelfde vliegtuig! Hoop wel dat deze morgen wordt gebracht, om nu nog vanuit Polen naar een distributiecentrum in Nederland te moeten en vervolgens naar mijn huis lijkt mij nogal een rit!
Ook de mijne gaat met dat vliegtuig. Morgen zou zeker nog kunnen, maar donderdag is ook geen ramp :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
UPS: En zo kom mijn nieuwe PC langzaam dichterbij:

Aflevering plannen: Woensdag, 15/06/2011, Voor het einde van de dag
Frankfurt, Germany 14/06/2011 20:56 Aankomstscan

[ Voor 12% gewijzigd door RonaldM op 14-06-2011 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 20:26:
[...]

Dat gaat waarsch 's nachts gebeuren, zodat ie morgenochtend vanuit het distributiecentrum in Utrecht kan vertrekken :)
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 20:55:
ik heb nu 5 dagen geleden een alienware 51 alx computer gekocht met een finansering alleen er staat dat het 3 werkdagen duurt voor ik een bericht krijg met info maar ik heb nog helemaal niks en het is nual dag 5,heeft iemand ervaring met dell en een financeering van comfort card?
5 dagen geleden? Aangezien maandag geen werkdag was, zou ik nog even wachten t/m morgen, en dan evt donderdag contact opnemen.

[ Voor 30% gewijzigd door Ary op 14-06-2011 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb inderdaad het forum wat verder terug gelezen, lijkt alsof de laptops goed op schema zijn om vannacht in Utrecht aan te komen en morgen bezorgd te worden. Ben ik blij dat ik net de voorbereidingen aan het afronden ben (gegevens oude laptop overgezet op externe harde schijf en clean Windows dvd gemaakt, mede dankzij het XPS 15 ervaringen forum omdat ik anders geen legale versie van W7 Home Premium had kunnen vinden)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
Oke, Polen -> Duitsland ook achter de rug :)

Koeln, Germany 14/06/2011 22:42 Aankomstscan
Warsaw, Poland 14/06/2011 21:02 Vertrekscan
14/06/2011 18:26 Aankomstscan

edit:

Faber89, ik heb de media meebesteld voor 4,20 excl. BTW, en dat schijnt Windows 7 SP1 te zijn (met alle edities erop, dus als je 1 bestandje verwijderd kun je bijvoorbeeld ook Ultimate installeren... Als je daar een licentie voor hebt :P).

[ Voor 14% gewijzigd door Chimera op 14-06-2011 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ary schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 22:21:
[...]

Dat gaat waarsch 's nachts gebeuren, zodat ie morgenochtend vanuit het distributiecentrum in Utrecht kan vertrekken :)

[...]

5 dagen geleden? Aangezien maandag geen werkdag was, zou ik nog even wachten t/m morgen, en dan evt donderdag contact opnemen.
jah ik geef het zoinzo nogwel tot deze week want het was indd pinksteren maar ik hoop dat die comfort card gebeuren gauw reageert want ik kan niet wachten om men computer te vervangen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Utrecht, Netherlands 15/06/2011 7:18 Wordt afgeleverd
15/06/2011 7:06 Aankomstscan
Koeln, Germany 15/06/2011 4:05 Vertrekscan
15/06/2011 0:48 Importscan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
Pakket 1
Rotterdam, Netherlands 15/06/2011 5:43 Importscan
15/06/2011 5:39 Wordt afgeleverd
15/06/2011 5:00 Aankomstscan
Herne-Boernig, Germany 15/06/2011 2:06 Vertrekscan
15/06/2011 1:39 Aankomstscan
Frankfurt, Germany 14/06/2011 22:43 Vertrekscan
14/06/2011 20:56 Aankomstscan

Pakket 2
Rotterdam, Netherlands 15/06/2011 5:25 Importscan
15/06/2011 5:15 Wordt afgeleverd
15/06/2011 5:09 Aankomstscan
Brussels, Belgium 15/06/2011 3:06 Vertrekscan

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
Apeldoorn, Netherlands 15/06/2011 6:57 Wordt afgeleverd
15/06/2011 6:45 Aankomstscan
Koeln, Germany 15/06/2011 4:08 Vertrekscan
15/06/2011 0:15 Importscan

Yeuyy, hopen dat vandaag iemand thuis is. alleen moeders is thuis tot half2 en daarna komt me broertje pas 3 uur terug.

dus mijn vraag: wat doen ze als er niemand aan de deur is? de zelfde dag nog een x komen of de dag erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
Rokz schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 08:43:
dus mijn vraag: wat doen ze als er niemand aan de deur is? de zelfde dag nog een x komen of de dag erop?
De volgende dag, dan moet je dus nog een hele dag wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
En als je er dan weer niet bent sturen ze hem toch terug naar China he? :P

Hier is hij sinds 7:33 onderweg. Ben in principe heel de dag vrij, maar ik ga er vandaag nog niet mee 'spelen'. Morgen tentamen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
Rokz schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 08:43:
Apeldoorn, Netherlands 15/06/2011 6:57 Wordt afgeleverd
15/06/2011 6:45 Aankomstscan
Koeln, Germany 15/06/2011 4:08 Vertrekscan
15/06/2011 0:15 Importscan

Yeuyy, hopen dat vandaag iemand thuis is. alleen moeders is thuis tot half2 en daarna komt me broertje pas 3 uur terug.

Hier ook Apeldoorn, 6:57 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
Chimera schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:14:
[...]

Hier ook Apeldoorn, 6:57 :)
Maar belangrijker is, hoe laat staat UPS voor de deur.....

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu onderweg naar huis, in de hoop dat ik geen kaartje van UPC vind met daarop 'u was niet thuis, wij zullen het morgen opnieuw proberen'!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 14:23:
Ben nu onderweg naar huis, in de hoop dat ik geen kaartje van UPC vind met daarop 'u was niet thuis, wij zullen het morgen opnieuw proberen'!
Mijn vader zei ook al "UPC staat voor de deur." UPS ;)

Hij is dus binnen. Nu nog weerstaan om ermee te spelen (morgen tentamen). Eerste indruk: ziet er degelijk uit, maar de afmetingen van het scherm moet ik ff aan wennen (had hiervoor een thinkpad T60, die was veel 'hoger', geen breedbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas UPS is al langs geweest maar was er zelf nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:15:
Helaas UPS is al langs geweest maar was er zelf nog niet
Bale, ik kon vandaag thuiswerken dus dat zou hier goed moeten gaan. Wel zit ik op een eenvoudige Inspiron 620 te wachten, geen XPS Gamemonster O-)

[ Voor 3% gewijzigd door RonaldM op 15-06-2011 15:21 ]

Pagina: 1 ... 58 ... 105 Laatste