Dell levertijden topic

Pagina: 1 ... 59 ... 105 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 12:48
Hier is ie 14:18 geleverd volgens de site, er was even niemand op kantoor, maar gelukkig de "receptie" wel :D

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 17:17
Hij is binnen, nu de oude gegevens over aan het zetten.... Succes allemaal met de nieuwe spullen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:23
jaja heeerlijk. heb me laptop binnen. mam was gelukkig nog thuis.

ben al heerlijk aan ´t genieten! damn wat een heerlijke laptop niet normaal haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen of Dell en UPS ook op zaterdag produceren en of leveren? Hoe lang is de periode tussen 'in productie' en 'verzonden'? Het betreft mijn XPS15

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2011 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Vorige week werden er laptops binnen 3 dagen verzonden. Deze week duurt het langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo ik heb gebelt met comfort card en als het goed is krijg ik een brief opgestuurt met een goedkeuring en dan moet ik weer een brief terug sturen met men gegevens en dan eindelijk kan mijn bestelling opgesytuurt worden :

Alienware Area51 ALX
Alienware Area 51 ALX Black Anodized Premium Desktop Chassis (1.2KW PSU), Legitieme Windows® 7 Ultimate, 64-bits, Nederlands
€ 4.611,76
1
€ 4.611,76
Punt
Beschrijving
Base
Alienware Area 51 ALX Black Anodized Premium Desktop Chassis (1.2KW PSU)
Memory
6144MB (3x2GB) 1866MHz DDR3 Tri Channel
Keyboard
Alienware-multimediatoetsenbord - VS/Euro (QWERTY)
Monitor
Alienware OptX™ AW2310 23” 120Hz 3D Capable Full HD Widescreen Monitor - European
Video Card
Dual 1.5GB NVIDIA® GeForce® GTX 580 SLI™
Hard Drive
2 TB, dubbele harde schijf, RAID 0 "Stripe" (2 x 1 TB - 7.200 rpm)
Microsoft Operating System
Legitieme Windows® 7 Ultimate, 64-bits, Nederlands
Mouse
Alienware - optische muis
Optical Devices
Blu-Ray Disc-rw-station (Blu-ray/cd/dvd lezen en schrijven) en 24x dvd+/-rw-station (dvd/cd lezen/schrijven)
Sound Cards
Geïntegreerde HD-audio met Dolby Digital 7.1
Wireless Networking
Dell 1525 Wireless PCIe Network Card 802.11n
Shipping Documents
Dutch - Documentation with European Power cord
Gedis Bundle Reference
D06A5A01
Standard Warranty
1 year Next Business Day Hardware Support included with your PC
Services en Support
1 jaar Next Business Day Hardware Support inbegrepen bij uw pc
Order Information
Alienware Area 51 DT Order - Netherlands
Processor
Intel® Core™ i7-990x (3.46GHz, 12MB, 6.4GT/sec)
Headphones
Geen headset vereist
Dell System Media Kit
Alienware Area 51 Resource DVD
Gaming Essentials
Steam® Client and Portal™ Game - Factory Installed
Alienware 3D
AutoMatic Updates
AutoMatic Updates : AutoMatic updates - On
AlienFx Colour
Mars Red
Accidental Damage Support
Geen Accidental Damage-support
Additional Hard Drive
1.5TB (7200RPM) SATA Additional Hard Drive
Protect your new PC
McAfee® SecurityCenter - beveiliging van 36 maanden - Nederlands
Logitech Webcam Pro9000
€ 50,41
1
€ 50,41
Alienware TactX Surround Sound-headset
€ 49,07
1
€ 49,07
Dell AY511 Multimedia Sound Bar
€ 44,36
1
€ 44,36
Logitech® Z506 5.1 Surround Speakers
€ 75,62
1
€ 75,62
Alienware OptX™ AW2310 3D 23-inch Full HD-breedbeeldmonitor
€ 377,31
2
€ 754,62

een grote besteling en ik ben erg benieuwd hoe lang het zal duren om dt pakketje te versturen maar eerst die comfort card gebeuren afhandelen en die brief binnen krijgen ^^

heeft iemand hier ervaring met zo een grote bestelling via dell ? en heeft ok iemand ervaring met comfort card en hoe snel dat in zijn werking gaat? (ach ik ben gewoon ongeduldig ik ga ervanuit dat ik deze week hopelijk nog een brief binnen krijg en vervolgends men pakket gelevert word als ze mijn gegevens hebben)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2011 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Status van bestelling: Verzonden

YES YES!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Laatst online: 00:29

p0st

Dutch Reefer

Zo, na 2 dagen op "In Productie" gestaan te hebben, is mijn XPS 15Z laptop nu al verzonden! (afgelopen zaterdag besteld). UPS herkent 'em nog niet maar dit kan volgens Dell tot 4 werkdagen duren. Ik ben heel benieuwd wanneer mijn flappie bezorgd wordt! Geweldig dat hij er waarschijnlijk voor mijn verjaardag (21 juni) al is! Zijn er mensen met ervaringen hoe lang het duurt van de status "Verzonden" tot de daadwerkelijke afleverdatum?

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomboxman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-08-2022
@Ric

Dat is een dure grap, als ik jou was zou ik het cancelen vervolgens zelf samenstellen wat ongeveer €1500 euro kan schelen. Of je moet echt geld teveel hebben dan zou ik het alsnog cancelen de rest naar een goed doel of mij overmaken;p suc6 in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMrOcean
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-04 14:51
veel mensen schrijven berichten als "hij is binnen" maar voor (veel van) de mensen die hier kijken is een bericht als "na 5 dagen is hij binnen" veel nuttiger.

ik heb gister avond een XPS 15 2620QM GT 525 9cel FHD besteld. nu maar hopen dat die zo snel mogelijk binnen is. ik heb meer als een maand moeten watertanden en nu ik geslaagd ben mag ik hem kopen:)

[ Voor 38% gewijzigd door TheMrOcean op 17-06-2011 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjbrits
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-08 21:15
Mijn bestelling voor een XPS 17 (3D versie met kleine upgrade in de processor) heb ik dinsdag geplaatst. Sinds gisteravond staat ie op verzonden. Zodra de laptop binnen is, zal ik laten weten hoe lang het hele proces heeft geduurd. Maar ziet er veelbelovend uit; mogelijk dus 1 week tussen bestellen en levering thuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-09 21:51
15-6 een XPS 15 besteld, en kreeg vanmiddag een email dat UPS de 21ste aan de deur zal staan. Best snel, maar hij was dan ook niet super custom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 12:48
Worden de Dell-pakketten eigenlijk ook op zaterdag door UPS afgeleverd?

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomboxman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-08-2022
Ja dat is een goede vraag, Die van mij is net vertrokken uit polen dus over een paar uur in Nederland. Waarschijnlijk dat je in dezelfde vracht zit :) Maar hopen dat die morgen aankomt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-09 06:56

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

UPS levert helaas niet op zaterdag. Dat zou dan maandag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Laatst online: 00:29

p0st

Dutch Reefer

Aflevering plannen bijgewerkt naar:
Maandag, 20/06/2011, Voor het einde van de dag

Prima van Dell, verwachte leverdatum was 1 juli, echte leverdatum is dus 20 juni al!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 01:44

Quan Vu

Hoi

Vorige week woensdag mijn Dell XPS 17 besteld en vandaag al ontvangen. Dat zijn er maar 3 werkdagen. Super van Dell!

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjbrits
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-08 21:15
dinsdag besteld en vandaag is mijn xps17 binnen...
ben erg tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-09 13:27
Quan Vu schreef op maandag 20 juni 2011 @ 15:24:
Vorige week woensdag mijn Dell XPS 17 besteld en vandaag al ontvangen. Dat zijn er maar 3 werkdagen. Super van Dell!
Heb je mazzel zeg. Hier ook woensdag besteld. Middels track en trace stond hij gisteravond in Germany Koln, en vandaag staat ie in Kazaghistan :'(

Vraag me af wat ze aan het doen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:22
LinuX-TUX schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 11:58:
[...]

Heb je mazzel zeg. Hier ook woensdag besteld. Middels track en trace stond hij gisteravond in Germany Koln, en vandaag staat ie in Kazaghistan :'(

Je interpreteert de (scan?) gegevens verkeerd.

Maar.... vandaag in Kazachstan; morgen in huis.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 01:44

Quan Vu

Hoi

LinuX-TUX schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 11:58:
[...]

Je laptop is gekaapt >:) . Nee, denk dat je hem inmiddels wel binnen moet hebben toch? Mijne was binnen 1 dag van duitsland afgeleverd.

Overigens deed de sleeve die ik er "gratis" bij kreeg, langer over om te arriveren. Belachelijk grote doos voor een dunne sleeve terwijl de laptop zonder extra verpakking wordt verstuurd :')

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-09 13:27
Quan Vu schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:55:
[...]

Je laptop is gekaapt >:) . Nee, denk dat je hem inmiddels wel binnen moet hebben toch? Mijne was binnen 1 dag van duitsland afgeleverd.

Overigens deed de sleeve die ik er "gratis" bij kreeg, langer over om te arriveren. Belachelijk grote doos voor een dunne sleeve terwijl de laptop zonder extra verpakking wordt verstuurd :')
Jep, net binnen gekregen. En nee, niet verkeerd begrepen :Y)

/me LinuX-TUX heeft dadelijk weer wat te doen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisterenavond mijn XPS 17 besteld, wordt op of voor 14 juli geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakulaku
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 01:17

Hakulaku

Meh

Mijn laptop (XPS15 met backlit toetsenbord) werd binnen 4 werkdagen geleverd, Woensdag besteld, dinsdag in huis. (Volgens Dell zou die 10 werkdagen later geleverd worden) De XPS15 zonder backlit toetsenbord van mijn zus die een uurtje later besteld was deed er alleen 4 werkdagen langer over. (Haha!)

Oftewel, wat dell aangeeft is een indicatie. Over het algemeen komt ie eerder.

[ Voor 8% gewijzigd door Hakulaku op 29-06-2011 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperiax
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-04 15:57
Ik heb op Maandag 13 Juni een Dell XPS 17 besteld en gekozen voor financiering.

De financiering aanvraag is een redelijk lang proces, op Vrijdag had ik mijn financieringscontract in huis en deze heb ik gelijk toen ik thuiskwam van werk getekend en 's avonds op de bus gedaan.

Omdat het weekend er tussen zat is hij dus Maandag uit de postbus gelicht en uiteindelijk Woensdag middag om 4 uur pas aangekomen bij de financieringsmaatschappij.

Ik vond het allemaal wel erg sloom en lang duren, dus ik heb constant met Santander de financieringsmaatschappij aan de lijn gehangen Dinsdag en Woensdag, uiteindelijk zeiden ze op donderdag dat ze het contract hadden doorgegeven aan Dell en de order definitief gemaakt hadden.

Gelukkig dacht ik.. dat was op Donderdag 23 Juni... dus ik heb later op de dag gekeken op de Dell site en jahoor er stond netjes dat de order op 23 Juni was binnengekomen en op 'verwerken bestelling' stond.

Mooi dacht ik dan zal hij Maandag toch wel in productie genomen worden!
Maar ik had weer te vroeg gejuicht..
Maandag niets.. Ik heb vervolgens toen gebeld, en ja ze konden niets voor mij betekenen het kwam door de financiële afdeling, maar als er Dinsdagmiddag nog geen verandering was moest ik maar weer bellen.

Dinsdag geen verandering.. Weer bellen, nu kreeg ik het antwoord dat het zelfs tot donderdag kon duren maar het contract was wel al gekoppeld aan mijn order?!, ik ben toen maar soort van boos geworden op de mevrouw van Dell met het volgende lul verhaal:
Ik weet dat u er niets aan kan doen, maar dit gaat nergens over, een kennis van mij besteld op maandag zijn laptop en heeft hem dezelfde week nog binnen, omdat hij hem wel direct betaald. Dit zou dus betekenen omdat ik via financiering betaal, het dus bijna 2 weken gaan duren?
Hoe kan dit?
Ja dat wist ze niet, ik moest maar afwachten.

En jahoor plotseling werd de status een uur nadat ik gebeld had veranderd naar in pre-productie en inmiddels in hij vandaag in productie genomen..

Moraal van het verhaal: Bellen en zeiken helpt.. :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperiax
  • Laatst online: 09-04 15:57
Zo weer een update, de status is vandaag veranderd naar Verzonden, gaat toch aardig rap nu :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 12:58
Ik heb mijn XPS15 afgelopen dinsdag besteld, met iDeal betaald en had toch gehoopt dat de betaling de volgende dag wel verwerkt zou zijn. Helaas vandaag nog steeds de status "Verwerken van bestelling" dus nog even afwachten.

De totale levertijd zal ik hier nog wel even vermelden, ik had 'm zelf namelijk sneller verwacht na het lezen van enkele berichten hier. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matszs
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:45

Matszs

><>

Mijn XPS 15:

Datum van bestelling: 15-6-2011
Verzenddatum: 23-6-2011
bezorgd op: 27-06-2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoebe
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01 16:15
Creadion schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 18:15:
Ik heb mijn XPS15 afgelopen dinsdag besteld, met iDeal betaald en had toch gehoopt dat de betaling de volgende dag wel verwerkt zou zijn. Helaas vandaag nog steeds de status "Verwerken van bestelling" dus nog even afwachten.

De totale levertijd zal ik hier nog wel even vermelden, ik had 'm zelf namelijk sneller verwacht na het lezen van enkele berichten hier. :p
Ik heb hem ook afgelopen dinsdag (avond) besteld, met iDeal betaald. Vandaag nog steeds 'verwerken van bestelling'. Ik heb vanochtend gebeld en nu blijkt dat ze problemen met iDeal betalingen hebben gehad waardoor ze de bestelling niet aan de betaling kunnen linken.

Ik moest een printscreen van de betaling opsturen. Maar nu staat de bestelling nog steeds op 'verwerken van bestelling'. Ik had gehoopt dat ie nu al wel in productie zou zijn.... Ik houd jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
Woensdag zelfs nog met een medewerker gesproken via chat, en gevraagd of het sneller gaat als ik een printscreen toe zou sturen van mijn bankafschrift, hij kon me vertellen dat dat het proces niet zou versnellen.

Na dit gelezen te hebben heb ik ze nogmaals even een mailtje gestuurd, hopen dat ik morgen antwoord krijg maar kan zo niet vinden of ze zaterdags ook mail beantwoorden, anders wordt het wachten tot maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoebe
Ik moest mijn orderbevestiging en de printscreen hierheen sturen: nl_cc_hsb_bsd_post@dell.com
Met daarbij wat tekst en uitleg. Misschien helpt het als je dat vast doet en dan maandag ook bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Dell XPS15 met de volgende config:
i7 2630qm
nVidea 525m
8GB RAM
FullHD scherm

dinsdag de 28e besteld, betaald met iDeal. Staat nog steeds op verwerken van betaling. Nogal raar aangezien iDeal instant is... Voor dell dus blijkbaar niet. Verwachte leverdatum is de 14e van deze maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
@Phoebe,

Bedankt voor de tip, ik heb even een mail gestuurd en mijn verhaal verteld. Ook ga ik maandag meteen eventjes bellen, ik hoop 'm eigenlijk nog in die week te ontvangen.

Overigens, als je het nog niet wist in ieder geval, kun je bij GlobalCollect kijken of je betaling bij hun al voldaan is, dat kan via deze link. Daarbij heb je het bedrag en het referentienummer nodig.

De mijne staat inmiddels (sinds vanavond volgens mij) op PAID, dus dat is al een goed teken. :)

[update] maandag 04-07:
Contact gehad met de klantenservice, de vriendelijke mevrouw aan de telefoon kon mij vertellen dat er iDeal betalingsproblemen zijn geweest vanaf 27-06 en dat de betaling nu handmatig moeten worden gekoppeld. Ze zou dat nu ook voor mij gaan doen en vroeg mij of ik een bankafschrift kon sturen, op advies van Phoebe had ik dat zelfs al gedaan en ze heeft meteen mijn mailtje opgezocht. Ik krijg telefoon/email wanneer de betaling gekoppeld is.

Ben bang dat deze week 'm niet meer word, maar we zullen zien :)

[ Voor 40% gewijzigd door Creadion op 04-07-2011 11:04 . Reden: link vernieuwd, bleek niet te werken, +update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:18

TDB

Er staat nu al een paar dagen bij UPS: Een UPS verzendlabel werd aangemaakt. Eenmaal de zending in een van onze gebouwen aankomt, zal de traceerstatus, inclusief de verwachte afleverdatum, worden aangepast

Maakt UPS tegenwoordig gebruik van roeiboten? :X\

~~update~~
briljant: NL-BE-NL
Utrecht, Netherlands 04/07/2011 5:20 Wordt afgeleverd
Utrecht, Netherlands 02/07/2011 4:52 Aankomstscan
Brussels, Belgium 02/07/2011 2:46 Vertrekscan
Brussels, Belgium 01/07/2011 20:37 Aankomstscan
Waalwijk, Netherlands 01/07/2011 19:00 Vertrekscan

[ Voor 37% gewijzigd door TDB op 04-07-2011 13:11 . Reden: update van de route ]

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Creadion schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 23:08:
@Phoebe,
[update] maandag 04-07:
Contact gehad met de klantenservice, de vriendelijke mevrouw aan de telefoon kon mij vertellen dat er iDeal betalingsproblemen zijn geweest vanaf 27-06 en dat de betaling nu handmatig moeten worden gekoppeld. Ze zou dat nu ook voor mij gaan doen en vroeg mij of ik een bankafschrift kon sturen, op advies van Phoebe had ik dat zelfs al gedaan en ze heeft meteen mijn mailtje opgezocht. Ik krijg telefoon/email wanneer de betaling gekoppeld is.

Ben bang dat deze week 'm niet meer word, maar we zullen zien :)
Zou de bevestiging mail die je van iDeal krijgt na de betaling ook genoeg zijn ? ik kan op dit moment niet inloggen bij mijn bank.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Hier precies het zelfde liedje mbt iDeal bij de bestelling van een XPS 17.
Na contact met Dell klantenservice hebben we de betalingsbevestignig van de bank doorgezonden naar Dell.

Nog geen bevestiging of dit gaat werken, maar ik daar ga ik wel van uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net ook even gebeld (afgelopen zat. Dell XPS 17 bestelt) en mij werd verteld dat de problemen ondertussen zijn opgelost. De betaling gaat via Global Connect en dat duurt 2-3 werkdagen voordat ze de betaling binnen hebben. Moest maar even afwachten zei hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-09 09:47
Hier ook problemen met Ideal betaling, heb de volgende dag gelijk een printscreen gestuurd, maar ze negeren alle emails die ik stuur.

Wordt er niet echt vrolijk van. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
ScrooLoose schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:23:
[...]

Zou de bevestiging mail die je van iDeal krijgt na de betaling ook genoeg zijn ? ik kan op dit moment niet inloggen bij mijn bank.
Denk dat je het beste gewoon even met de klantenservice kan bellen, geen idee of de bevestigingsmail ook voldoende is, maar dat kunnen zij je als 't goed is vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 14:20:
Heb net ook even gebeld (afgelopen zat. Dell XPS 17 bestelt) en mij werd verteld dat de problemen ondertussen zijn opgelost. De betaling gaat via Global Connect en dat duurt 2-3 werkdagen voordat ze de betaling binnen hebben. Moest maar even afwachten zei hij.
Heb net even in de browser geschiedenis gekeken en inderdaad, ik heb via Global Connect betaald.
Ik heb afgelopen Donderdag avond besteld... zal morgen nog even afwachten.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Zaterdag een mail gekregen van Dell dat ivm grote vraag mijn xps17 behoorlijk later zal arriveren.(rond 17 juli ipv ± 7 juli))
Vanmorgen om 11.00u UPS aan de deur: alstublieft uw laptop van Dell.....
Snap geen bal van hun Track & Trace.
Wel blij natuurlijk dat de waarheid de voorspellingen te snel af is ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoebe
Phoebe schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 19:46:
[...]

Ik heb hem ook afgelopen dinsdag (avond) besteld, met iDeal betaald. Vandaag nog steeds 'verwerken van bestelling'. Ik heb vanochtend gebeld en nu blijkt dat ze problemen met iDeal betalingen hebben gehad waardoor ze de bestelling niet aan de betaling kunnen linken.

Ik moest een printscreen van de betaling opsturen. Maar nu staat de bestelling nog steeds op 'verwerken van bestelling'. Ik had gehoopt dat ie nu al wel in productie zou zijn.... Ik houd jullie op de hoogte.
Printscreen afgelopen vrijdag gestuurd en dezelfde dag bevestiging gekregen dat de betaling is gekoppeld. Nog stééds staat de bestelling op 'verwerken van bestelling'. Morgen is dat dan officieel een week.
Pfff... Dell = toch wel een beetje hell >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoebe
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 14:20:
Best wel duf eigenlijk. Bij elke andere webshop wordt er direct geleverd als je met iDeal betaalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linchpin
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Hierbij mijn ervaring met de levertijden van Dell:

Afgelopen dinsdag een XPS 17 laptop besteld en betaald via creditcard. Vrijdag een mail ontvangen dat 4 juli de geplande leverdatum zou zijn, vandaag is de laptop inderdaad bezorgd. Wat mij betreft prima levertijd :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Linchpin schreef op maandag 04 juli 2011 @ 22:10:
Hierbij mijn ervaring met de levertijden van Dell:

Afgelopen dinsdag een XPS 17 laptop besteld en betaald via creditcard. Vrijdag een mail ontvangen dat 4 juli de geplande leverdatum zou zijn, vandaag is de laptop inderdaad bezorgd. Wat mij betreft prima levertijd :-).
Hoe lang heeft jouw bestelling op "Verwerking van bestelling" gestaan dan?

Vind het toch allemaal maar een beetje vaag, volgens mij had ik het nog beter handmatig kunnen overmaken ipv met iDEAL bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linchpin
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 10:16:
[...]
Hoe lang heeft jouw bestelling op "Verwerking van bestelling" gestaan dan?
Minder dan een dag, ik heb nog dezelfde dag dat ik de bestelling geplaatst heb een mail met orderbevestiging gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
Ondertussen staat mijn order nog steeds op "Verwerking van bestelling".
Besteld op: 28-06
Betaling ontvangen op: -
Verzonden op: -
Ontvangen op: -
Het telefoontje naar Dell blijkt dus ook vrij weinig te helpen, hoop dat ik 'm nog krijg voor mijn vakantie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel340
  • Laatst online: 21-08 23:03
Op 28-06-2011 een Dell 15R besteld. En betaald (net als zovelen hier met iDeal...). Krijg vandaag (06-07-11) een email van Dell, dat ik binnen 5 dagen MOET betalen, anders vervalt mijn order. Nou, lekker dan, ik ben al 499,- euro lichter en nu moet ik er ook nog eens zelf achteraan. Waardeloos...

Anderen ook al deze email gehad?

Vandaag maar eens met de helpdesk gaan bellen...

[Update] Een telefoontje naar de helpdesk leverd op dat ik nu een mail krijg waar ik op kan reageren met een screenshot van de betaling, deze komt dan in mijn dossier. M.a.w. als je niks doet, wordt je order na vijf dagen verwijderd? Afijn, we zullen het zien, ik houd jullie op de hoogte.

[ Voor 28% gewijzigd door Chiel340 op 06-07-2011 09:58 ]

Core I5 12400F / MSI B660M / Gigabyte RX7600 / 32GB TeamElite DDR43200 / Windows 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
Zelfde hier, dacht dat de betaling eindelijk bevestigd was, niet dus.

@Robin Benjamins:
Screenshot heeft het proces bij mij niet echt versneld

[ Voor 35% gewijzigd door Creadion op 06-07-2011 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zonet even een screenshot van de betaling opgestuurd. Kijken of dit alles een beetje versnelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoebe
Hebben alleen mensen die vorige week dinsdag hebben besteld dit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intense
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-09 23:14
Ik heb toevallig ook wat besteld op dinsdag (28 juni) en ik heb deze probleem ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen donderdag (30 juni ) een Inspiron 620 besteld en betaald met ideal. status is nog steeds: verwerking van bestelling. Weet iemand wat er aan de hand is bij dell? ze reageren ook niet op mails, ik heb er al paar gestuurd. Waar vind ik klantenservice nummer, kan dat ook nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cor123
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-01-2023
Hier het zelfde probleem. Zondag 3 juli besteld met Ideal en tot heden geen orderbevestiging ontvangen!
Na telefonisch contact met de helpdesk werd mij verteld over een grote Ideal storing en moest een printscreen sturen. Hierna geen reactie meer gehad.

Vandaag wederom met de helpdesk gebeld en er werd tot 2 keer toe tijdens het gesprek door Dell de verbinding verbroken!!!

Ik heb contact gezocht met de Ideal organisatie, de situatie uitgelegd en gevraagd of er een Ideal storing bij Dell bekend was. Totaal niets van bekend......

Het lijkt hier dat wij een gezamelijk probleem met Dell gaan hebben????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel340
Het lijkt erop dat Dell de situatie niet helemaal onder controle heeft en al helemaal niet snel kan (en wil?) gaan oplossen...

Het is fijn om te horen dat meer mensen hetzelfde probleem hebben. Ik ga er wel vanuit dat Dell het gaat oplossen. Zo niet, dan staan we samen sterk.

Maar... ik ook zaken via iDeal gekocht op Steam (vorige week) en dat werkte ook erg slecht, fout meldingen etc. Steam melde toen aan mij via de mail dat er een probleem was met iDeal. Dus dat geloof ik nu wel.

We wachten het nog even af... to be continued!

Core I5 12400F / MSI B660M / Gigabyte RX7600 / 32GB TeamElite DDR43200 / Windows 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoliath
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-02 19:58

Zoliath

Whoisi?

Hier hetzelfde probleem,

Xps 17 op 28 juni besteld, status blijft op "verwerking van bestelling" staan.
Dell heeft niks laten weten, pas na een mailtje vanuit mijzelf moest ik net als de mensen voor mij een prinstscreen opsturen.
Heb nog geen eens bevestiging gehad dat het ontvangen is of wat er nu gaat gebeuren.(en in wat voor tijd)

Bij iemand het probleem al opgelost ?

(klein vraagje, welk nummer hebben jullie gebeld voor de helpdesk..ik krijg alleen een nogal vervelend computer-mevrouw aan de lijn)

[ Voor 15% gewijzigd door Zoliath op 07-07-2011 00:59 ]

Pending...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
020 674 48 73
Gekregen via Dell Chat, verder niet naar andere nummers gekeken.

Edit:
Dit kan toch ook eigenlijk niet, anderhalve week wachten tot mijn betaling is verwerkt.. Als ik hem deze week had besteld was de betaling waarschijnlijk allang bevestigd!

Global Collect heeft hem ontvangen, dan moet er in de systemen van Dell toch ook wel iets van terug te vinden zijn?! En nog wel met iDeal betaald..

[ Voor 151% gewijzigd door Creadion op 07-07-2011 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donderdag of vrijdag zei ze dat alles opgelost moet zijn, dus dat wordt vandaag of morgen. Hoop het zo, zit er echt op te wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoliath

Zoliath

Whoisi?

Kleine update...zojuist een mevrouw van de klanteservice aan de lijn gehad.
Er is nog geen vooruitgang, en ze hebben nog van geen een klant iets binnen.

Geduld is een schone zaak!

Pending...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Leg dat maar eens uit aan degenen wiens laptop het heeft begeven...

Nouja, misschien dat ze de volgende keer niet wachten totdat het systeem helemaal dood is voordat ze een vervangend exemplaar bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Hej, na het iDeal debacle eindelijk weer movement:
statuswijziging naar 'werk in uitvoering'.

Jippie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
Betaling bevestigd, werk in uitvoering :)
Huidige status: Werk in uitvoering
Betaald op: 28-06
Betaling bevestigd op: 07-07
Verzonden op: -
perongeluk de mail van de orderbevestiging verwijderd -.-

[ Voor 22% gewijzigd door Creadion op 07-07-2011 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel340
Hier ook betaling verwerkt, pakket is zelfs al onderweg, verwachte aankomst, morgen... (08-07-11)

We zullen zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
Vandaag de betaling verwerkt en zelfde dag nog op verzenden?

Toch nog een klein beetje hoop dat ik 'm deze week nog krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sprak net over de chat met Dell en ze gaven aan dat de iDeal problemen nog wel een tijdje gaan duren :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoliath

Zoliath

Whoisi?

Werk in uitvoering!

Pending...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaterdag 2 juli besteld.
Woensdag 6 juli mail gestuurd met bankafschriften
Vandaag 7 juli eindelijk "Werk in uitvoering"!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ik heb een E6220 besteld met maximale specs en een collega een XPS 17"
Volgens Dell zouden ze voor de 21e binnen zijn, ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een uurtje terug de XPS17 besteld ...

ETA eveneens 21 juli
Status: verwerking van bestelling

Ben benieuwd Bierkameel wie 'm eerder binnen heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
In productie.. :)

Begin volgende week hopelijk binnen.

Update zaterdag:
Huidige status: Bestelling verzonden
Verzonden op: 09-07
Not yet traceable

[ Voor 119% gewijzigd door Creadion op 09-07-2011 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey,

Heb op 5 juli een XPS 17 besteld en gister stond hij op ''werk in uitvoering'' en vandaag op ''in productie'' verwachte leverdatum is opvallend genoeg ook op 21 juli xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoebe
Gisteren nog deze mail ontvangen:
Bedankt voor uw mail.

Wij kunnen helaas nog niet zeggen wanneer wij de order zullen uitleveren.

Door een Ideal storing zijn er een aantal betalingen bij ons niet goed binnen gekomen, waaronder waarschijnlijk ook uw betaling.

Op dit moment zijn wij hard bezig dit probleem zo snel mogelijk op te lossen, echter een exact tijdstip dat dit is opgelost hebben wij nog niet.

Onze excuses voor het ongemak.
en vandaag in productie :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:57:
hey,

Heb op 5 juli een XPS 17 besteld en gister stond hij op ''werk in uitvoering'' en vandaag op ''in productie'' verwachte leverdatum is opvallend genoeg ook op 21 juli xD
en vandaag vezonden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Tweakers,

Ik heb dus gister een Dell laptop besteld alleen kon ik niet betalen via ideal(werd niet doorgestuurd naar mijn bankpagina) Nu kijk is dus een dag later in mijn mail en mijn bestelling is wel doorgekomen ik moet alleen nog betalen. Hoe kan ik nu via ideal betalen want er staan voor de rest geen informatie bij over het betalen, maar er staat wel bij dat ik eerst moet betalen voordat mijn bestelling wordt verwerkt.

danku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 13:23:
Hallo Tweakers,

Ik heb dus gister een Dell laptop besteld alleen kon ik niet betalen via ideal(werd niet doorgestuurd naar mijn bankpagina) Nu kijk is dus een dag later in mijn mail en mijn bestelling is wel doorgekomen ik moet alleen nog betalen. Hoe kan ik nu via ideal betalen want er staan voor de rest geen informatie bij over het betalen, maar er staat wel bij dat ik eerst moet betalen voordat mijn bestelling wordt verwerkt.

danku
Lijkt me handig om daarover met Dell zelf contact op te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een nieuwe besteld de oude heb ik geanuleerd(althans geprobeerd via mail)

Het betreft de Dell Vostro 3550, ik kon nu wel meteen via ideal betalen, nu maar hopen dat de rest voorspoedig verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb na drie weken, een hoop ergernis en vele telefoontjes het opgegeven en mijn bestelling geannuleerd.
Dell krijgt het niet voor elkaar om mijn betaling die van 19 juni 2011 dateert te koppelen aan mijn bestelling.
Werkelijk ongelooflijk wat een gestuntel. Je krijgt steeds andere medewerkers aan de lijn die dan weer dossiers aanleggen en de zaak in behandeling nemen/doorsturen. Klantenservide is uitermate vriendelijk maar ere gebeurt niets. Op een of andere manier gaat er veel langs elkaar heen. De klant wordt niet serieus genomen. De order is geannuleerd maar het geld heb ik nog steeds niet terug ontvangen.
Advies; Koop geen Dell producten via de hun site want als er iets fout gaat dan wordt het een drama.
N.B.
Ik heb vrijdagavond een HP laptop besteld bij de laptopshop (met gratis hp all-in-one printer) en zaterdagochtend ontvangen zonder verzendkosten;10:00 uur in huis!
Dán heb je het goed begrepen hoe je met klanten omgaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet er het fijne niet van, maar van wat ik hoorde lag het probleem bij iDeal zelf en hadden meerdere andere bedrijven er ook last van naast Dell. Dat Dell het vervolgens niet goed oplost kan je ze uiteraard wel aanrekenen.

Maar om nu te zeggen dat laptopshop het wél allemaal lukt... tja zonder problemen in je betalingssysteem wordt het uiteraard een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
En het helpt ook dat die laptops klaar staan in een magazijn in de buurt ipv barebones in china die naar wens worden afgebouwd.

Dit is voor mij de eerste keer in ongeveer 20 bestellingen bij Dell dat het zo mis loopt. Ik twijfel dan ook geen seconde om de volgende keer gewoon weer een Dell te bestellen.

[ Voor 41% gewijzigd door guapper op 11-07-2011 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
Huidige status: Bestelling verzonden
Verzonden op: 09-07
Ontvangen op: 11-07
Opzich nog vrij snel na de betaling bevestigd was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creadion schreef op maandag 11 juli 2011 @ 15:52:
[...]

Mijn betaling is donderdag ook goedgekeurd, alles is standaard en mijne is nog steeds in productie :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoelang duurt het voordat je betaling is bevestigd? ik neem aan dat het niet zo lang hoeft te duren. Ik heb in het weekend besteld hoelang kan het duren voordat ik verdere info krijg? ik heb namelijk wel al betaald, het zou wel fijn zijn als wat meer informatie geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het bij meerdere personen al zien langskomen, maar begrijp het nog steeds niet... In welk opzicht is het efficient om een laptop vanuit China te verzenden naar Köln en dan vervolgens weer naar Shanghai.. ik neem aan dat ik het verzendtraject gewoon verkeerd lees/begrijp:

Vestiging________Datum______Lokale Tijd_____Activiteit
Shanghai, China ____12/07/2011___0:17__________Exportscan
__________________12/07/2011___0:11__________Herkomstscan
Koeln, Germany _____11/07/2011___9:05_________Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave
China______________11/07/2011___22:51________Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoebe
Creadion schreef op maandag 11 juli 2011 @ 15:52:
[...]

En en en?? izzie mooi??
Ik moet nog even wachten, hij staat nog in shanghai ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoebe
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 19:19:
Ik heb het bij meerdere personen al zien langskomen, maar begrijp het nog steeds niet... In welk opzicht is het efficient om een laptop vanuit China te verzenden naar Köln en dan vervolgens weer naar Shanghai.. ik neem aan dat ik het verzendtraject gewoon verkeerd lees/begrijp:

Vestiging________Datum______Lokale Tijd_____Activiteit
Shanghai, China ____12/07/2011___0:17__________Exportscan
__________________12/07/2011___0:11__________Herkomstscan
Koeln, Germany _____11/07/2011___9:05_________Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave
China______________11/07/2011___22:51________Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
In Koeln is alleen de aankondiging (voor de douane ??) ontvangen dat het pakket eraan komt. Het pakket is dan nog in China tot de exportscan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 22:20:
Ik heb een uurtje terug de XPS17 besteld ...

ETA eveneens 21 juli
Status: verwerking van bestelling

Ben benieuwd Bierkameel wie 'm eerder binnen heeft ;)
Die van mijn collega is vandaag binnengekomen.
Met 16GB geheugen waarvan 1 van de modules niet goed in de socket zat en het systeem dus een DOA was, zeer slecht van Dell, gelukkig hebben we even alle modules getest en er opnieuw ingestoken waarna hij het wel deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoelang duurde het bij jullie voordat je betaling bevestiging kreeg? Ik krijg namelijk helemaal niets te horen en ik heb wel betaald. ik klink misschien zeurderig maar ik koop normaal niets van internet en als ik het dan wel een keer doe en ik betaal en ik hoor niets van ze dan begin ik hem te knijpen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
Betaling heeft bij mij zo'n anderhalf week geduurt, toen waren er wel problemen met iDeal betalingen, vandaar. Ik denk niet dat je zorgen hoeft te maken waar je geld nou is, dat verdwijnt in ieder geval niet zomaar. Dell zal je vanzelf een bevestiging sturen.

@peters85:
Afbeeldingslocatie: http://www.creadion.nl/temp_shit/status_ups.jpg
Lijkt bij jou inderdaad alsof die weer terug gaat, maar dit kan zoals Phoebe zegt ook met douane te maken hebben.

@Phoebe, zeker een mooi ding. Maar het is eigenlijk een beetje een 'impuls aankoop' geweest, met de achterliggende gedachte dat ik me altijd nog kan beroepen op de wet koop op afstand. Ik wou eerst namelijk voor een BTO gaan.

Ik ben wel onder de indruk van het apparaat, zeker van de geluidskwaliteit! Wist niet dat dit mogelijk was bij een laptop.

[ Voor 96% gewijzigd door Creadion op 11-07-2011 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Hoe heb je betaald? er zijn namelijk problemen bij Dell met iDeal. Zou bij iDeal liggen, maar volgens mij is dat BS. Heb namelijk een maat en die werkt bij een bedrijf waar ideal gewoon werkt en alles. Zelfde voor Steam BTW.

Maar goed. Betalingsproblemen met iDeal. Je kunt zelf contact zoeken met Dell, maar dat is meestal moeizaam. Ik heb pas contact opgenomen nadat ze een mail stuurde dat het geld er nog niet was. Pisnijdig de klantendesk bellen helpt dan wel :)

Ik heb btw een redelijk raar trajectje:

28-6 besteld: XPS 15 (i7 2630qm, 8 GB RAM, FullHD scherm)
Geschatte levertijd: 14 juli
28-6 betaald (iDeal)
3-7 levertijd veranderd naar 22 juli en ongeveer meteen daarop naar 28 juli
7-7 betaling bevestigd
10-7 verstuurd
11-7 aangemeld bij UPS:

China 11/07/2011 22:51 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Koeln, Germany 11/07/2011 9:05 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave
11/07/2011 23:20 Herkomstscan
Shanghai, China 11/07/2011 23:34 Exportscan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kunnen ze dat zo snel bijhouden en doorgeven aan de klanten waar je pakje is?

Ik heb btw betaald met Ideal inderdaad, ik wacht gewoon geduldig af. Mijn geplande afleverdatum staat op 25-07 zag ik net bij mijn orderstatus, dus ik zie het wel, mocht dit kloppen ben ik wel tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Op alle locaties worden de codes gescanned. Dit wordt in de computer ingevoerd, voor eigen administratie, maar gaat ook direct door naar de tracker. Voila een live opsporingsapparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
vraagje, heb gisteren een XPS17 besteld..

Hoeveel tijd zit er (meestal) tussen de bestelling en de orderbevestiging?

Heb met mijn CC betaald, maar ik ging er eigenlijk vanuit dat de orderbevestiging met een paar uurtjes binnen zou komen. GAan daar normaliter een paar dagen overheen?

edit: Dell aan de lijn gehad. De bestlling staat in het systeem maar wordt niet uitgevoerd om de een of andere reden. voor overschrijvingen en iDeal betalingen duurt het 24 voordat de bestlling doorgevoerd wordt maar met een CC zou dit sneller moeten gaan. Echter dat is nu niet gebeurd.

Ik wordt terug gebeld...we will see

[ Voor 36% gewijzigd door ZTeeVeR op 12-07-2011 10:57 ]

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel340
Eindelijk weer een update! De laptop is binnen. Een Dell Inspirion 15R met Geforce 525M.

Besteld op: 28-06-2011 (dinsdagavond).
Afgeleverd op mijn huis adres: 12-07-2011 (dinsdagochtend).

iDeal problemen zijn uiteindelijk verholpen met een screenshot van de betaling. De helpdesk was in mijn geval erg aardig, en snel. Al met al 14 dagen gewacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoebe
Creadion schreef op maandag 11 juli 2011 @ 20:56:
@Phoebe, zeker een mooi ding. Maar het is eigenlijk een beetje een 'impuls aankoop' geweest, met de achterliggende gedachte dat ik me altijd nog kan beroepen op de wet koop op afstand. Ik wou eerst namelijk voor een BTO gaan.

Ik ben wel onder de indruk van het apparaat, zeker van de geluidskwaliteit! Wist niet dat dit mogelijk was bij een laptop.
Wat je een impuls aankoop noemt :)

Bij mij wordt er ook een wereldreis gemaakt:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Almaty, Kazakhstan  12/07/2011  19:05   Vertrekscan
Koeln, Germany  12/07/2011  11:02   Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave / Vrijg dr in-/uitkl inst. Nu in transit voor aflev
Almaty, Kazakhstan  12/07/2011  13:42   Aankomstscan
Incheon, Korea,     12/07/2011  10:41   Vertrekscan
                            12/07/2011  9:02    Aankomstscan
Shanghai, China     12/07/2011  6:03    Vertrekscan
Shanghai, China     11/07/2011  22:15   Exportscan
                            11/07/2011  22:15   Herkomstscan
Koeln, Germany  11/07/2011  9:05    Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave
China                   11/07/2011  22:51   Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het nut om van China naar Duitsland te gaan en vervolgens weer naar China?

BTW mijn bestelling is nogsteeds niet verwerkt, ze hebben geen betaling ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

dat in duitsland is puur dat UPS aangeeft dat hij eraan komt. Zorgt ervoor dat hij sneller door de douane kan. Hij is er dus niet echt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die laptops zien meer van de wereld dan wij ;)

@Phoebe
Volgens mij hebben onze laptops dezelfde vlucht.

Afbeeldingslocatie: http://img27.imageshack.us/img27/2299/routemc.jpg

Morgen verwacht ik een UPS busje in de straat!

EDIT: Nu staat er zelfs alweer een regeltje bij:
Koeln, Germany 12/07/2011 23:10 Aankomstscan

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2011 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dim
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-11-2024

Dim

Ik heb maandagavond een bestelling geplaatst voor een XPS17, en betaald met creditcard. Nu is het alweer woensdag, en ik heb nog steeds geen bevesting ontvangen. Geeneens een mailtje, dat is toch wel vaag...

De meeste internetshops waar ik bestel sturen zo ongeveer binnen 5 seconden een bevestiging, wat is er nou zo anders bij Dell, dat dat zo lang moet duren?

(Let wel, ik heb het dus *niet* over wanneer je bestelling daadwerkelijk bezorgd wordt. Ik heb het volste begrip dat er soms leveringsproblemen zijn, enz.)

My other computer is your windows box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Dim schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 09:09:
Ik heb maandagavond een bestelling geplaatst voor een XPS17, en betaald met creditcard. Nu is het alweer woensdag, en ik heb nog steeds geen bevesting ontvangen. Geeneens een mailtje, dat is toch wel vaag...

De meeste internetshops waar ik bestel sturen zo ongeveer binnen 5 seconden een bevestiging, wat is er nou zo anders bij Dell, dat dat zo lang moet duren?

(Let wel, ik heb het dus *niet* over wanneer je bestelling daadwerkelijk bezorgd wordt. Ik heb het volste begrip dat er soms leveringsproblemen zijn, enz.)
Ik heb maandag ook een XPS17 besteld en nog geen bevestiging ontvangen.
Gisterochtend even gechat met Dell (Wij kunnen uw order niet vinden)
Daarna gebeld met customer service -> Ik zie uw order maar op de een of andere manier staat deze on hold, ik bel u terug
Gisteren om 16:57 nog een keertje gebeld, ik wil nl zeker weten dat ik hem ook voor de aanbiedingsprijs krijg.
Nou let op dit is lachen, meneer ik zie uw order en volgens mij ziet het er goed uit. Helaas kan ik u niet meer informatie geven omdat het 5 uur is en al mijn collega's zijn al opgestaan....huh?

Hij ging me terug bellen vanochtend, dus we gaan het zien. Ik heb vanochtend in mijn bestel status gekeken en zie dat deze nu "in productie" is met een verwachte zenddatum van 26-7. Ik hoop dat ze hem iets eerder verzenden, want vanaf de 25e ben ik met vakantie voor 2 weken. Anders geven ze hem maar even bij de buren af lijkt me zo? Of leveren ze hem dan bij het postkantoor af?

Mijn tip, kijk even in je bestel status (kan met internet ordernummer en email adres) en bel ze anders even op.

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
Phoebe schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 20:28:
[...]

Wat je een impuls aankoop noemt :)
Impuls is niet het goede woord, ik moest gewoon een laptop hebben en na 2 maanden te twijfelen over een BTO 15CL35 heb ik de knoop doorgehakt en een XPS 15 besteld. Verder vrij weinig naar reviews gekeken.

Mocht hij me totaal niet bevallen, beroep ik me op de wet koop op afstand :)
Pagina: 1 ... 59 ... 105 Laatste