Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler
stond ook die dell notebook (i7 voor 411 euro excl btw). dus lijkt me wel dat ze 'm dan gaan leveren? anders maken ze er geen reclame voor xD
Leek me namelijk wel erg goede deal, en i7, en fullhd scherm en 6gb ram...
te mooi om waar te zijn dus blijkbaar.
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler
http://configure.euro.del...lbsdt1&model_id=xps-l502x
en zet er een I7 in voor exact dezelfde aanbieding;).
Verwijderd
Hmmm, dus toch een foutje bedankt meer Dell.PatrickvL schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:26:
[...]
Helaas. Het lijkt erop dat Dell de fout gezien heeft. De genoemde 'actie' staat niet meer op de site.
Ik hoop voor diegene die wel besteld hebben met deze actie dat 'ie gewoon geleverd gaat worden.
Tsja, ik hoop van harte dat degenen die hem voor die prijs besteld hebben, hem ook geleverd krijgen. En voor de rest geldt: jammer, maar dan had je maar sneller moeten beslissen.
Verwijderd
Ohja, dat werkt nog steeds! Zal ook wel niet lang meer duren, dus snel bestellen!COWBertha schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:19:
Oftewel deze link;
Verwijderd
Dit zegt meer iets over hoe die reclames werken: namelijk volledig geautomatiseerd, en direct teruggrijpend op het aanbod op de site en op jouw winkelmandje.Rokz schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:31:
ja wat ook raar was. van die randomize reclames in mijn scherm op verschillende sites
stond ook die dell notebook (i7 voor 411 euro excl btw). dus lijkt me wel dat ze 'm dan gaan leveren? anders maken ze er geen reclame voor xD
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:24:
[...]
Ohja, dat werkt nog steeds! Zal ook wel niet lang meer duren, dus snel bestellen!
Same here, ik hoop dat ie gewoon doorgaat.Trusten schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:36:
Hmmm nu bijna twee dagen geladen m'n XPS 15 besteld, betaald met Ideal maar behalve ontvangstbevestiging nog niets gehoord. Toch best spannend...
birdibird schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:12:
verander n06x5m05 in n06x5m04
Toppie heren, besteldCOWBertha schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:19:
Oftewel deze link;
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
Verwijderd
Ben erg benieuwd!
Mijn betaling is inmiddels "kwijt" bij global collect:Dell stelt zich niet aansprakelijk voor tikfouten, incorrecte prijzen en andere fouten en behoudt zich het recht voor om orders op basis van dit soort fouten niet te verwerken. Dell behoudt zich het recht voor bepaalde orders niet te verwerken om andere redelijke redenen, naar goeddunken van Dell.
https://ps.gcsip.com/hpp/...stInquiry&PAYMENTMETHOD=B
Customer Inquiry Result
Your payment details have not been found. Make sure you entered the correct details or contact the customer service of the company where you made your order.
Verwijderd
sphere schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:22:
Sowieso nog even een slag om de arm houden:
[...]
Mijn betaling is inmiddels "kwijt" bij global collect:
https://ps.gcsip.com/hpp/...stInquiry&PAYMENTMETHOD=B
[...]

Same here....sphere schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:22:
Sowieso nog even een slag om de arm houden:
Mijn betaling is inmiddels "kwijt" bij global collect:

Verwijderd
Je geld krijg je sowieso wel terug, daar hoef je echt niet bang voor te zijn.
Maar mijn status staat wel op "In productie".
Dat komt dan waarschijnlijk omdat ie al is afgerond. Toen mijn order nog op `Verwerking van bestelling` stond kon ik mijn betaling wel vinden, maar nu niet meer. Bij mij staat hij nu ook op "In productie".Rickxbox schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:02:
Ik heb ook even nagekeken mijn betaling is ook niet terug te vinden.
Maar mijn status staat wel op "In productie".
* Chimera houdt wel van 519,xx euro korting
De zakelijke versie bedoel je? Nee, daar was wel een kortingsbon voor.Yibsel schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:12:
kortingsbonnen werken toch niet op deze model?
Verwijderd
Lees even een paar pagina's terug en ga voor i5 "zakelijke" aanbieding, scheelt weer een hoop geld.tomboxman schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 00:28:
Beste Mensen
Ik zit met het volgende probleem, twee weken geleden heb ik een latop besteld (xps 15 i5-2410 6 gb) voor €689 euro zonder HD scherm. Nou ben ik eigenlijk best tevreden met mijn laptop maar heb ik toch besloten om over te stappen naar een HD scherm, inmiddels dell gebeld die vrijdag mijn systeem komen ophalen. Nou zag ik in het door Darkstone gemaakte schema met de volgende aanbiedingen;
i7 2630 qm 6 gig 500gb voor €799 Upgrade hd €999 -10%/€40 = €860
OF
i5 2410M 320 gig 4 gig voor €549 + HD, i5 2520m, 500 gig -10%/€40= €764
Nou is mijn vroeg of de upgrade naar een i7 echt merkbaar sneller is in bijvoorbeeld gamen, converterem etc en of de €100 het geld waard is. En is het verschil tussen 4 gig en 6 gig groot of kan ik beter losse modules kopen?
Bedankts alvast,
Vanuit die aanbieding kun je ook voor de i7 kiezen.
Verwijderd
Heb zelf de gok genomen net als een paar anderen op dit forum, maar is te kort geleden om te kunnen zeggen of de deal doorgaat of niet.
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2011 07:47 . Reden: Verwijzing naar Mr Lobo duidelijker gemaakt ]
Verwijderd
edit :Spijtig kan het land niet veranderen, staat fixed op netherlands...
Overigens via de normale weg kan je de xps 15 tijdelijk niet meer zakelijk bestellen : http://www.dell.com/nl/bedrijven/p/xps-15/pd?sc_err=noocs
Hoe zou dat komen
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2011 08:51 ]
maandag avond geld overgemaakt. nog steeds geen bericht. en staat me besteling nog steeds op besteling ontvangen. ook bij global collect is me geld niet te vinden.
wat te doen?
Trouwens: http://www.dell.com/nl/be...nlbsdt1&l=nl&s=bsd&~ck=mn, is dus nog wel via de normale weg te bestellen
[ Voor 14% gewijzigd door Hakulaku op 08-06-2011 09:54 . Reden: Link edit :) ]
Liever verwend dan verwaarloosd
Verwijderd
Ik zie prijzen die veel hoger zijn dan we eerder zagen.Hakulaku schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:45:
Heb zojuist ook maar een XPS besteld misschien vandaag nog een tweede:) Nu afwachten of ze mijn bestelling accepteren![]()
Trouwens: http://www.dell.com/nl/be...nlbsdt1&l=nl&s=bsd&~ck=mn, is dus nog wel via de normale weg te bestellen
Dit model is nog wel goedkoop.Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:13:
[...]
Ik zie prijzen die veel hoger zijn dan we eerder zagen.
Je hebt zoiezo consumenten rechten ongeacht hoe je besteld. Je bent en blijft consument. Voorwaarden kunnen hier niet tegen op!ikbenwisse schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:40:
Je kunt gewoon bellen met de consumentenkant van Dell en het systeem samen laten stellen (de zakelijke aanbieding). Op deze manier heb je gewoon consumentenrechten (onder andere 7 werkdagen terugsturen, garantie is beter) en de supergoeie (zakelijke) deal. 0206744849.
Bij mij duurde het een week.Jaygod schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:39:
@ Philflow, oke dankje wel! toch denk ik dat ik bij m'n huidige setup blijf : )
Hoelang zal het ongeveer duren voor dat ik de laptop krijg, is daar enige ervaring mee?
In de nacht van vrijdag op zaterdag besteld en de vrijdag erop thuis afgeleverd.
Dankje voor je reactie, dan ga ik de laptop vanavond bestellen en hopelijk snel binnen !rsvmark schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:48:
[...]
Bij mij duurde het een week.
In de nacht van vrijdag op zaterdag besteld en de vrijdag erop thuis afgeleverd.
Zat trouwens hemelvaartdag tussen dus kan een dagje snellerJaygod schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:50:
[...]
Dankje voor je reactie, dan ga ik de laptop vanavond bestellen en hopelijk snel binnen !
Verwijderd
Verwijderd
Overigens, dat hele gedoe met internetverbinding onderbreken voor de verborgen opties lijkt nodeloos. Gewoon &vw=classic aan de URL plakken.
Ik heb ook een leuke computer..
En hoe kom je aan die informatie?Tranzy schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:10:
Ik had de de laptop ook besteld maar blijkt dat er te lage prijzen op het internet staan... die is nu gecancelled en het wachten is op een nieuwe prijs.
Wanneer had je die besteld? En voor de duidelijkheid, die met die 260 euro excl. BTW korting is door Dell gecancelled?Tranzy schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:10:
Ik had de de laptop ook besteld maar blijkt dat er te lage prijzen op het internet staan... die is nu gecancelled en het wachten is op een nieuwe prijs.
Lijkt mij raar dat ze orders gaan cancellen als de aanbieding nog op de website staat.
[ Voor 189% gewijzigd door Hakulaku op 08-06-2011 11:23 ]
Zou wel handig zijn als je een bron vermeldt als je zo'n bericht post.Tranzy schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:10:
Heeft iemand een link voor mij?
PreciesPhilflow schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:21:
[...]
Zou wel handig zijn als je een bron vermeldt als je zo'n bericht post.
Hmm akelig stil aan zijn kant nu. Misschien is het een undercover Dell-medewerker die ons probeert te ontmoedigenJaygod schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:22:
[...]
Preciesik zit nu te wachten op je antwoord..
Of zijn betaling is gewoon niet geaccepteerd en dat hij daarom gecanceld is.Ary schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:24:
[...]
Hmm akelig stil aan zijn kant nu. Misschien is het een undercover Dell-medewerker die ons probeert te ontmoedigenxD
P.S.: ik beschuldig niemand ergens van, tis gewoon een mogelijkheid
[ Voor 13% gewijzigd door Hakulaku op 08-06-2011 11:26 ]
Mijn bestelling heeft zojuist de status "Bestelling is verzonden" gekregen.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, ik heb de i7 besteld met 6GB maar denk dat de i5 zat is voor mij met 4GB (scheelt toch bijna 100€). Die kan ik nog bestellen en dan de i7 terugsturen. Iemand n idee hoe ze omgaan met meerdere laptops bestellen en geopend terugsturen?Robsel_NL schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:04:
I..Die 1e gaat overigens weer retour binnen 7 dagen. Doet Dell er moeilijk over als deze is gebruikt? Of is het alleen belangrijk dat hij onbeschadigd is en alles nog aanwezig is?

[ Voor 23% gewijzigd door Philflow op 08-06-2011 11:51 ]
[ Voor 23% gewijzigd door ikbenwisse op 08-06-2011 12:04 ]
[ Voor 6% gewijzigd door COWBertha op 08-06-2011 12:43 ]
1 juni 22h besteldKoeln, Germany 08/06/2011 12:40 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave / Vrijg dr in-/uitkl inst. Nu in transit voor aflev
Incheon, Korea, Republic of 08/06/2011 11:04 Vertrekscan
08/06/2011 8:52 Aankomstscan
Shanghai, China 08/06/2011 6:30 Vertrekscan
Koeln, Germany 07/06/2011 22:10 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave
Shanghai, China 07/06/2011 20:18 Exportscan
China 07/06/2011 11:45 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
[ Voor 3% gewijzigd door rboin op 08-06-2011 13:53 ]
Ik heb hier ongeveer hetzelfde gedaan. Ik heb de laptop laten retourneren onder wet koop op afstand en heb een laptop met mindere specs gekocht. Was verder geen probleem vertelde de helpdesk.ikbenwisse schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:45:
[...]
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, ik heb de i7 besteld met 6GB maar denk dat de i5 zat is voor mij met 4GB (scheelt toch bijna 100€). Die kan ik nog bestellen en dan de i7 terugsturen. Iemand n idee hoe ze omgaan met meerdere laptops bestellen en geopend terugsturen?
[ Voor 8% gewijzigd door Rprp op 08-06-2011 14:08 ]
Ecker3000 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:21:
Omdat ik tijdens de config niet voor de hulpbronnendvd kon kiezen ben ik op zoek naar een goede 64bit windows 7. Ik heb er al eens een langs zien komen maar kan hem niet meer vinden![]()
Heeft iemand een link voor mij?
Er is een website met de naam Google. Heel handig is dat, kun je bijna alles vindenVerwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:01:
[...]
Thanks, was ik ook naar op zoek, zonde dat ik het niet meteen bijbesteld heb
Edit: is deel 4, pagina 5. De link is echter wel van november 2009. Kan niet checken of deze nog werkt omdat ik nu op werk ben
[ Voor 28% gewijzigd door Philflow op 08-06-2011 14:16 ]
Inmiddels is er ruim 50 uur voorbij sinds mijn betaling, ik vind dit behoorlijk lang voor een Ideal betaling. Ik hoef de laptop ook niet vandaag binnen te krijgen maar een ontvangstbevestiging van mijn bestelling mag nu wel eens komen....Rickxbox schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:28:
geduld hoe lang is het nou gelden dat je besteld hebt?
Bij dell zakelijk moet je ingeven waarvoor je hem gebruikt. Daar kan je ook kiezen voor thuisgebruik. Wanneer je dan ook aanvinkt dat hij op het adres gebruikt gaat worden waar hij geleverd gaat worden val je ook onder de wet koop op afstand. Dan moet je natuurlijk niet voor Commercieel/kantoor kiezen want dan doe je een "zakelijke aankoop".ikbenwisse schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 12:03:
Als je belt met de consumentenlijn om de order te plaatsen kun je wel gewoon terugsturen omdat je geen zakelijke klant maar consument bent.. en nee, wist niet dat ze dr 29€ voor rekenen.. hmmm
Je kan het beste naar Global Collect bellen. 24/7 bereikbaar(?!) op nummer 08003200010 of 0235671549. Zij verwerken namelijk jou betaling, dell kan totdat ze het sein hebben gekregen van Global Collect niks doen.Robsel_NL schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:32:
Ik hem em ook zondagavond besteld en nog niets gehoord.. Maar het kan 3 dagen duren met ideal las ik ergens. Ik wacht het vandaag nog ff af. Morgen ga ik mailen.
Ik kreeg vrijwel direct (2x binnen 5 minuten bij bestellingen) een bevestiging van ontvangst van de bestelling waarin stond dat ik een orderbevestiging krijg nadat mijn betaling is verwerkt.Trusten schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:31:
[...]
Inmiddels is er ruim 50 uur voorbij sinds mijn betaling, ik vind dit behoorlijk lang voor een Ideal betaling. Ik hoef de laptop ook niet vandaag binnen te krijgen maar een ontvangstbevestiging van mijn bestelling mag nu wel eens komen....
[ Voor 46% gewijzigd door Hakulaku op 08-06-2011 14:36 ]
Ja die heb ik ook, ik bedoel een orderbevestigingHakulaku schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:32:
Ik kreeg vrijwel direct (2x binnen 5 minuten bij bestellingen) een bevestiging van ontvangst van de bestelling waarin stond dat ik een orderbevestiging krijg nadat mijn betaling is verwerkt.
[ Voor 33% gewijzigd door Hakulaku op 08-06-2011 14:41 ]
Hoezo minstens 8 uur? Bij Ideal betalingen wordt de betaling direct verwerkt en ik snap daarom ik niet waarom het niet via een geautomatiseerd systeem gaat.COWBertha schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:43:
Ik betaal altijd met mijn creditcard, maar ik moest ook tot 8 uur wachten totdat ik een orderbevestiging kreeg hoor... Dus met Ideal zul je al minstens zo lang moeten wachten.
Bij creditcard precies hetzelfde, daar kunnen ze vrijwel direct een bedrag reserveren of zien dat je over je limiet heen bent. Dus waarom zo lang wachten?!
Naja geduld is een schone zaak
Hier ben ik inmiddels al weer 3 weken verder en is er nog niets afgeschreven, terwijl ik al wel heerlijk gebruik maak van m'n XPS15..
Verwijderd
Doe het!Trusten schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:24:
Mijn geduld is op....ik ga ze bijna bellen...........

Verwijderd
Verwijderd
Wanneer heb jij hem dan besteld?Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:33:
Bij mij duurde het ook 3 dagen voor de betaling rond was via Ideal. Dus zou je nog niet al te veel zorgen maken
Geachte,
We willen u graag op de hoogte brengen van de volgende afleverinformatie:
- Bestellnummer:12345
- Geplande Leverdatum:10/06/2011
- Leveringstijdstip: 9:00 - 18:00
Met vriendelijke groet,
Dell.
Er kan nu haast niks meer mis gaan
[ Voor 90% gewijzigd door Hakulaku op 08-06-2011 16:55 ]
Same here! Bij mij staat ie nu in Koeln, Germany. Verwachte leverdatum is vrijdagSealnova schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 16:48:
Heb zojuist ook een mail gekregen dat hij verstuurd is:
Geachte,
We willen u graag op de hoogte brengen van de volgende afleverinformatie:
- Bestellnummer:12345
- Geplande Leverdatum:10/06/2011
- Leveringstijdstip: 9:00 - 18:00
Met vriendelijke groet,
Dell.
Er kan nu haast niks meer mis gaan
[ Voor 10% gewijzigd door Ary op 08-06-2011 17:16 ]

Nu dus wel zodra die geleverd is, dat begrijpen jullie
[ Voor 29% gewijzigd door Chimera op 08-06-2011 17:36 ]
Het ziet er snel zat uit....
Koeln, Germany 08/06/2011 16:13 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave
Shanghai, China 08/06/2011 21:53 Exportscan
08/06/2011 21:47 Herkomstscan
China 08/06/2011 8:44 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Back in Time!
Nog geen mail gehad van Dell over aflevering iig....
en still cant find my payment daarzo
Bij mij duurde het ook even. Je kan als het goed is via globalcollect je betaling traceren om te zien of het al naar Dell is overgemaakt.Rokz schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 18:38:
hmm maandag avond besteld. gelijk betaald met ideal. nog STEEDS niks gehoord van dat 't over is gekomen.
en still cant find my payment daarzowie nog meer last van ?
Geloof dat ik 3 dagen heb moeten wachten...
XBO: Michaël#3318