Dell levertijden topic

Pagina: 1 ... 56 ... 105 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De belasting terugvragen kan -AFAIK- ook bij het consumentengedeelte.

Maar bovenstaande is niet helemaal zwart wit, als jij een vostro bestelt als consument is het goed mogelijk dat de rechter oordeelt dat je wel aanspraak kan maken op de consumentenrechten: je kan de vostro immers niet in het consumentengedeelte bestellen. Maar voordat je zover bent heb je heel wat meer geld uitgegeven aan gerechtelijke procedures dan de laptop oorspronkelijk kostte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Als een product niet op bedrijfsnaam gezet is, kan hier op geen BTW worden teruggevraagd. Maar als bedrijf kun je natuurlijk wel gewoon bij het consumentendeel van Dell winkelen, ga ik vanuit.

Wel of geen bedrijfsaankoop gaat voor zover ik weet puur op de naam welke op de bon staat, niet bij wat voor soort winkel deze aangeschaft is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

Heb em ook besteld! Extra's: FHD scherm, 540M graka, 9cell accu, backlit tobo, 6230 netwerkkaart!
Ook nog de kortingsbon die door Tranq werd gemeld gebruikt... eindprijs: 815 euro incl btw!

Edit: Ben overigens wel benieuwd naar de verwerking... lijkt me niet onwaarschijnlijk dat het een foutje is geweest! Als je hier kijkt zie je onder de aanbieding staan "Profiteer van € 259.66 korting op geselecteerde Vostro-modellen".

[ Voor 43% gewijzigd door Ary op 05-06-2011 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickxbox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-08 12:31
Heb hem zojuist ook besteld:

2e generatie Intel® Core™ i7-2630QM Processor 2,
4.096 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 [2 x 2.048]
Internal Backlit US/International Qwerty Keyboard
1GB NVIDIA® GeForce® GT 525M Grafische kaart
750 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
Intel® Centrino® Advanced-N 6230 (2x2 b/g/n+ Bluetooth Combo Card)
15.6 FHD B+RGLED TL (1920x1080) 1080p with 2.0 Mega Pixel Integrated Camera

Totaalprijs: € 679,49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Ary schreef op zondag 05 juni 2011 @ 23:07:
Heb em ook besteld! Extra's: FHD scherm, 540M graka, 9cell accu, backlit tobo, 6230 netwerkkaart!
Ook nog de kortingsbon die door Tranq werd gemeld gebruikt... eindprijs: 815 euro incl btw!

Edit: Ben overigens wel benieuwd naar de verwerking... lijkt me niet onwaarschijnlijk dat het een foutje is geweest! Als je hier kijkt zie je onder de aanbieding staan "Profiteer van € 259.66 korting op geselecteerde Vostro-modellen".
hoe doe jij met bedrijf dan? of met andere dingen garantie etc?

trouwens heerlijk laptopje is dat. ik mag bestellen maar vertrouw het niet helemaal.

[ Voor 6% gewijzigd door Rokz op 05-06-2011 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Rokz schreef op zondag 05 juni 2011 @ 23:18:
[...]

hoe doe jij met bedrijf dan? of met andere dingen garantie etc?

trouwens heerlijk laptopje is dat. ik mag bestellen maar vertrouw het niet helemaal.
Heb het op naam van mijn vader's bedrijf gekocht. Aangezien ik ook erg veel voor zijn bedrijf doe (zonder daarvoor betaald te worden overigens :( ), leek dit me wel een geschikte vergoeding ;) xD

Ik wacht het zelf nog af of dit daadwerkelijk doorgaat, maar in ieder geval screenshots gemaakt vand e betaalbevestiging (via iDeal) en de orderbevestiging van Dell. Wie weet kan ik het alsnog doorpushen als ze moeilijk gaan doen.

[ Voor 20% gewijzigd door Ary op 05-06-2011 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 00:54
pff waarom gebeurt zoiets niet met Dell Belgie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• COWBertha
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-08 20:54
Ook besteld met bedrijf "-".

Standaard I7-2630QM met Full HD scherm voor 621,09 ofzoiets;).

Wel vreemd dat die bon daar ook mee werkt. Maar over 5 minuten werkt de kortingsbon niet meer...

EDIT: Oh wacht hij werkt nog wel;) K0145XPKM5QNTP voor 10%korting.

[ Voor 15% gewijzigd door COWBertha op 06-06-2011 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Rickxbox schreef op zondag 05 juni 2011 @ 23:15:

Hoe heb je dat gedaan, via de truc in de TS? (die krijg ik niet voor mekaar zo snel)

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sealnova
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Baal er wel van dat ik die 10% korting niet heb gebruikt :( maarja het blijft natuurlijk een goeie deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

defiant schreef op maandag 06 juni 2011 @ 00:04:
[...]

Hoe heb je dat gedaan, via de truc in de TS? (die krijg ik niet voor mekaar zo snel)
Hoezo niet? Kwestie van internerkabel eruit trekken/wifi disconnecten. Lijkt moeilijker dan het is, gewoon de stappen volgen! :) valt reuze mee als je het probeert

[ Voor 29% gewijzigd door Ary op 06-06-2011 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De truuk in de TS doet het nog gewoon hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
Shit, ik wil er ook ene. Iemand zin om te bestellen en door te verkopen? Ik kan er zelfs 2 gebruiken.

4.096 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 [2 x 2.048]

Iemand die dezelfde systeem voor mij wilt bestellen?

Laat maar, ga toch voor een kleiner laptop gaan :X Diegene die een laptop nodig heeft, mist op dit moment toch wel een geweldig deal ;w

[ Voor 12% gewijzigd door Mudi op 06-06-2011 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mudi schreef op maandag 06 juni 2011 @ 00:38:
Shit, ik wil er ook ene. Iemand zin om te bestellen en door te verkopen? Ik kan er zelfs 2 gebruiken. Een standaard

4.096 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 \[2 x 2.048]

Iemand die dezelfde systeem voor mij wilt bestellen?
Waarom bestel je er dan niet gewoon zelf één? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
Omdat ik uit België ben en ze in België blijkbaar niet zo dom zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow, ik snap hem. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een maand geleden een XPS gekocht. Maar misschien koop ik er nog één met FHD scherm. Want deze actie is echt té mooi om te laten liggen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
Idd, ik ben zo hard aan het twijfelen. Gelukkig dat ik niemand persoonlijk uit Nederland ken, anders had ik hem al besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-09 23:07
Ik heb er ook een besteld. Afgelopen week ook al een besteld, die is nu in productie. De eerste stuur ik wel terug ala 29 euro. Dan ben ik nog veel goedkoper uit, en heb een snellere processor en grotere harde schijf... Cheers Dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robsel_NL schreef op maandag 06 juni 2011 @ 00:56:
Ik heb er ook een besteld. Afgelopen week ook al een besteld, die is nu in productie. De eerste stuur ik wel terug ala 29 euro. Dan ben ik nog veel goedkoper uit, en heb een snellere processor en grotere harde schijf... Cheers Dell.
hehehehe that's the way to do it ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan de deur weigeren, dat kost je volgens mij niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Laatst online: 11-07 22:59
Rickxbox schreef op zondag 05 juni 2011 @ 23:15:

4.096 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 \[2 x 2.048]

Is dat inclusief of ex btw?
En hoe krijg je de backlit tobo erbij?

Zit nu op zelfde config zonder backlit tobo, voor 715 inc BTW.

Geen coupon lijkt te werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog een 10% coupon voor mij, ik sta op het punt om een XPS zoals hierboven staat te bestellen maar de laatst geposte coupon werkt helaas niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

SAWYER schreef op maandag 06 juni 2011 @ 02:28:
[...]

In de TS staat hoe je backlit tobo erbij kan krijgen

Offtopic, maar wel grappig om te delen: was zo bang datie gecancelled zou worden dat ik de hele nacht droomde dat ik dreigmails van Dell kreeg en de order moest annuleren omdat ze een foutje hadden gemaakt xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• COWBertha
Lijkt er op dat ze gewoon leveren voor 621,01.
Heb gisteren besteld met creditcard en de status is nu Werk in Uitvoering met leverdatum 20-06-2011. Is lekker rap!

Oh, en ook zonder 10% korting is 490 voor die laptop (verder standaard) natuurlijk geen geld. Daar hoef je het niet voor te laten...

[ Voor 29% gewijzigd door COWBertha op 06-06-2011 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij dell gaat natuurlijk alles automatisch. Maar als ze het opmerken weet ik vrijwel zeker dat je hem niet geleverd krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slow whoop
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:31
Heb eindelijk de knoop ook doorgehakt en m'n XPS 15 besteld via de "zakelijke route" van Sealnova.

Ik wilde liever een dual core i5 processor, een quad core i7 is voor mij te veel van het goede. Die configuratie is niet rechtstreeks te kiezen. Ik kon er wel bijkomen door in de URL van de i7 configuratie "x5m05" te vervangen door "x5m04", overeenkomstig de core i5 code uit de spreadsheet van Darkstone.

Ik heb nu de core i5 2540m, Engels besturingssyteem en Windows 7 erbij op DVD (ik wil meteen een clean install doen). Verdere upgrades: Het Full HD scherm en de Intel 6230 netwerkkaart. Dit kostte me zonder kortingsbonnen € 670. Geen slechte deal, denk ik.

Ik heb als bedrijf ook "-" ingevuld, net als COWBertha. En in de bestelling netjes aangegeven dat het voor Thuisgebruik is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

COWBertha schreef op maandag 06 juni 2011 @ 09:41:
Lijkt er op dat ze gewoon leveren voor 621,01.
Heb gisteren besteld met creditcard en de status is nu Werk in Uitvoering met leverdatum 20-06-2011. Is lekker rap!

Oh, en ook zonder 10% korting is 490 voor die laptop (verder standaard) natuurlijk geen geld. Daar hoef je het niet voor te laten...
Heb em betaald gisteren gelijk betaald met iDeal, maar aangezien het zondag was moet vandaag alles verwerkt worden natuurlijk. Dus denk dat we uiterlijk morgen uitsluitsel krijgen over of ie geleverd wordt of niet.

Bij mij staat ie nu op "Verwerken van bestelling"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 09:44:
Bij dell gaat natuurlijk alles automatisch. Maar als ze het opmerken weet ik vrijwel zeker dat je hem niet geleverd krijgt.
Nah... De fout gaat opgemerkt worden, het gat gedicht... Maar het verschil is niet ZO groot dat ze hier mensen op gaan zetten. Dit nemen ze hooguit als een klein verlies maar kans op massive promo.

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Nefiorim schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:01:
[...]

Nah... De fout gaat opgemerkt worden, het gat gedicht... Maar het verschil is niet ZO groot dat ze hier mensen op gaan zetten. Dit nemen ze hooguit als een klein verlies maar kans op massive promo.
Zou mij voor zo'n enorm bedrijf die zo'n verliesje denk ik best kan incasseren inderdaad een stuk slimmer lijken. Coulance richting klanten == goede mond-op-mond reclame! Nu maar hopen dat je gelijk hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trusten
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-09-2022
slow whoop schreef op maandag 06 juni 2011 @ 09:47:

Ik wilde liever een dual core i5 processor, een quad core i7 is voor mij te veel van het goede. Die configuratie is niet rechtstreeks te kiezen. Ik heb nu de core i5 2540m,
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Mij lukt dit hier namelijk niet. Kun je me anders de aangepaste URL sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• COWBertha
Ach, ik heb vaker bij Dell zulke dingen besteld en tot nu toe hebben ze altijd geleverd, zij het niet na het verwijderen van de betreffende "fout" op hun website;). Ben er zelfs een keer voor gebeld dat een 9-cell niet leverbaar was en dat het een kleinere batterij moest worden tegen een kosten reductie terwijl de prijs al ver onder de normaal prijs zat. Dus die Indiërs zaten ook te slapen toen denk ik, of ze nemen het inderdaad voor lief als soort Trouble-shoot fee:p.

Wilde trouwens eigenlijk ook de Ram aan laten passen naar 1x4Gb en ev een backlit tobo er bij, maar ben bang voor ontdekking door de support, dus dat vragen we maar niet via de chat:p....

Linky voor I5
http://configure.euro.del...6x5m04&s=bsd&fb=1&vw=list

[ Voor 25% gewijzigd door COWBertha op 06-06-2011 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickxbox
SAWYER schreef op maandag 06 juni 2011 @ 02:28:
[...]

Ja dit is inderdaad met btw. Maar ik heb er wel een 10% korting op kunnen krijgen.
Maar heb tot nu toe alleen nog ma een "Ontvangstbevestiging van uw Bestelling" mail gekregen en ik heb wel betaald via Ideal dus ik betwijfel of het doorgaat.

Bij bedrijfs naam had ik "Rick"ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rsvmark schreef op maandag 06 juni 2011 @ 09:37:
Wat me tot nu toe tegenvalt(viel):
- Zeker vergeleken met mijn W1n is dit toch wel erg veel plastic.
Mja, dat vond ik dus ook. Van de buitenkant lijkt het nog wat, maar eigenlijk is het allemaal plastic. Als je hem laat vallen, hoeft niet eens van hoge hoogte te zijn, klettert volgens mij het hele ding in onderdelen uit elkaar.

Ook dat "brushed aluminium" aan de bovenkant is volgens mij gewoon plastic.

Ik vraag me af of dit bij andere merken ook zo is.
- De fan bleef na mijn eerste clean instal continue aan/uit wat zeer irritant is. Na een tweede clean install met de bijgeleverde dvd (eerste was een getweakte versie) lijkt het nu beter.

Hebben meer mensen problemen met een overijverige fan?? Als ik google op fan en xps15 lijken er toch een hoop mensen last van te hebben......
Hier hebben inderdaad meer mensen last van, zie eerder in het topic. Geen idee echter of en hoe zij het uiteindelijk hebben opgelost.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2011 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rickxbox schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:14:
[...]

Ja dit is inderdaad met btw. Maar ik heb er wel een 10% korting op kunnen krijgen.
Maar heb tot nu toe alleen nog ma een "Ontvangstbevestiging van uw Bestelling" mail gekregen en ik heb wel betaald via Ideal dus ik betwijfel of het doorgaat.

Bij bedrijfs naam had ik "Rick"ingevuld.
Via iDeal kan het enkele dagen langer duren. Was bij mij ook, de betaling moet eerst gematched worden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickxbox
Dat is raar normaal is Ideal toch wel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rickxbox schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:24:
Dat is raar normaal is Ideal toch wel snel.
Ja, het afschrijven van jouw rekening gaat inderdaad erg snel. ;)

Er zit nog een tussenpersoon in de betaling, globalcollect ofzo, waar je het geld naar overmaakt. Misschien ligt het daaraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 01:03:
[...]

Aan de deur weigeren, dat kost je volgens mij niets.
Dat ga ik even uitzoeken, bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slow whoop
Trusten schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:04:
[...]

Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Mij lukt dit hier namelijk niet. Kun je me anders de aangepaste URL sturen?
Ik kom nu even niet meer in de configuratie, dus ik kan je de URL niet sturen. Ik zit nu op m'n werk en op de een of andere manier kan ik daar (bijna) nooit bij die configuraties komen. Als ik op "Aanpassen" klik gebeurt er een hele tijd niks, en dan krijg ik een "Network Error".

Maar toen ik het vanmorgen thuis probeerde lukte het, volgens mij met de URL zoals ik eerder vermeldde. Tenzij het hier straks ineens wel lukt, kan ik het pas vanavond weer proberen als ik thuis ben.

Maar ik ben vrij zeker dat ik alleen die "05" in een "04" veranderd heb. Wellicht klopt de URL die ik poste niet helemaal. Je zou zelf kunnen proberen eerst naar de configuratie van de core i7 te gaan, en in die URL "05" te vervangen door "04". Da's alles wat ik vanmorgen gedaan heb.

Edit: Ineens lukt het weer! Met deze URL kan ik een core i5 configureren. Prijs € 369.75 ex BTW.

[ Voor 10% gewijzigd door slow whoop op 06-06-2011 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jodi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:25

Jodi

No Matches Found

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:25:
[...]

Ja, het afschrijven van jouw rekening gaat inderdaad erg snel. ;)

Er zit nog een tussenpersoon in de betaling, globalcollect ofzo, waar je het geld naar overmaakt. Misschien ligt het daaraan.
Je kan via Global Collect de status van je betaling controleren, even klikken op "Check status of your bank transfer". In de transactie-omschrijving op je (online) bankafschrift staat een Global Collect referentienummer, dat invullen en je weet of het geld naar Dell is overgemaakt.

Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slow whoop
Rickxbox schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:01:
[...]

Je bent verplicht om een naam van een bedrijf op te geven anders kun je geen bestelling maken.
Ik zie dat anders. Het veld mag niet leeg zijn, anders kun je de bestelling niet doen. Ik heb daar een "-" ingevuld. Boven het veld staat dat je alleen een bedrijfsnaam moet invoeren als het een zakelijke bestelling betreft. Aangezien het voor mij een particuliere bestelling is vul ik dus geen bedrijfsnaam in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickxbox
Daar geef ik je gelijk in. Daarom heb ik gewoon "Rick" ingevuld omdat ik iets moest invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• COWBertha
Dan moet je ook geen bedrijfsnaam invullen;). Dus inderdaad gewoon -. Werkt ook bij mij en heb al eerder een Vostro besteld bij Dell.

[ Voor 49% gewijzigd door COWBertha op 06-06-2011 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaygod
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-12-2021
Hoi,

als ik zo'n beetje dit forum bekijk bestellen jullie de laptops onder 'bedrijven'?

Nu heeft m'n vader een bedrijf en laat ik hem daar ook bezorgen, kan ik dan de laptop exl btw kopen?

dit is m'n samen gestelde laptop voor m'n studie:

2e generatie Intel® Core™ i7-2630QM Processor 2, GHz met Turbo Boost 2.0, tot 2,9 GHz bewerken
Besturingssysteem Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands bewerken
DigiLCD 15.6 FHD B+RGLED TL (1920x1080) 1080p with 2.0 Mega Pixel Integrated Camera bewerken
Geheugen 8.192 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 4.096] bewerken
Harde schijf 750 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf bewerken
Grafische kaart 1GB NVIDIA® GeForce® GT 525M Grafische kaart bewerken
Primary Battery 6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 Wh) bewerken

Toetsenbord Internal Backlit US/International Qwerty Keyboard

en dit voor maar:

Prijs € 990,75

Korting € 259,66

Subtotaal € 731,09

Liever verwend dan verwaarloosd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slow whoop
Jaygod schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:26:
Hoi,

als ik zo'n beetje dit forum bekijk bestellen jullie de laptops onder 'bedrijven'?

Nu heeft m'n vader een bedrijf en laat ik hem daar ook bezorgen, kan ik dan de laptop exl btw kopen?

dit is m'n samen gestelde laptop voor m'n studie:

2e generatie Intel® Core™ i7-2630QM Processor 2, GHz met Turbo Boost 2.0, tot 2,9 GHz bewerken
Besturingssysteem Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands bewerken
DigiLCD 15.6 FHD B+RGLED TL (1920x1080) 1080p with 2.0 Mega Pixel Integrated Camera bewerken
Geheugen 8.192 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM \[2 x 4.096] bewerken
Harde schijf 750 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf bewerken
Grafische kaart 1GB NVIDIA® GeForce® GT 525M Grafische kaart bewerken
Primary Battery 6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 Wh) bewerken

Toetsenbord Internal Backlit US/International Qwerty Keyboard

en dit voor maar:

Prijs € 990,75

Korting € 259,66

Subtotaal € 731,09
Misschien moet je dat even aan je vader vragen?

P.S. Je bericht lijkt wel heel erg op dat wat je een half uur geleden(!) ook poste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaygod
slow whoop schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:31:
[...]

Misschien moet je dat even aan je vader vragen?

P.S. Je bericht lijkt wel heel erg op dat wat je een half uur geleden(!) ook poste.
Oke bedankt voor je antwoord waar ik veel aan had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Dat is niet waar, dit keer was "Subtotaal" niet bold! ;)

Maar Jaygod, de enige reden waarom ik hem nu op naam van een bedrijf haal is omdat er tijdelijk een extreem aantrekkelijke aanbieding is op het zakelijke gedeelte. Naar alle waarschijnlijkheid is het een fout, maar toch erg aantrekkelijk.

Belasting kan je terugvragen als je vader dat met zijn bedrijf wil doen. Op naam van het bedrijf kopen betekent niet dat je persé belastig terug moet vragen of dat per definitie krijgt.

Verder weet k niet hoe handig je bent, maar die 8gb upgrade is erg duur bij Dell! Je zou beter zelf 2 sticks van 8gb kunnen kopen en die erin steken, ben je denk ik toch goedkoper uit.

Succes ermee :)

Edit: en aan dubbelposten hebben wij hier niets ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Ary op 06-06-2011 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaygod
Ary schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:34:
Dat is niet waar, dit keer was "Subtotaal" niet bold! ;)

Maar Jaygod, de enige reden waarom ik hem nu op naam van een bedrijf haal is omdat er tijdelijk een extreem aantrekkelijke aanbieding is op het zakelijke gedeelte. Naar alle waarschijnlijkheid is het een fout, maar toch erg aantrekkelijk.

Belasting kan je terugvragen als je vader dat met zijn bedrijf wil doen. Op naam van het bedrijf kopen betekent niet dat je persé belastig terug moet vragen of dat per definitie krijgt.

Verder weet k niet hoe handig je bent, maar die 8gb upgrade is erg duur bij Dell! Je zou beter zelf 2 sticks van 8gb kunnen kopen en die erin steken, ben je denk ik toch goedkoper uit.

Succes ermee :)

Edit: en aan dubbelposten hebben wij hier niets, dus what goes around comes around.
ooh oke! dus alsnog wordt er gewoon 19% btw bij gerekend? en dat kan ik later terug krijgen.. Maar idd het zal wel een fout zijn blijkbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Jaygod schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:36:
[...]

ooh oke! dus alsnog wordt er gewoon 19% btw bij gerekend? en dat kan ik later terug krijgen.. Maar idd het zal wel een fout zijn blijkbaar?
Klopt, je betaalt sowieso incl belasting. Dat kan je later dan weer terugvragen van de belastingdienst.

Ik gok dat het een onopgemerkte fout is. Nu is het afwachten of Dell dat corrigeert en alsnog de bestelde laptops levert, of dat ze de hele boel cancellen en al het ontvangen geld terugstorten. Spannend dus!

Over geheugen gesproken... weet iemand of je 1066 of 1333 mhz RAM erin moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaygod
Standaart RAM van Dell is toch 1333 mhz ram? Bij de XPS 15

[ Voor 13% gewijzigd door Jaygod op 06-06-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sealnova
  • Niet online
Dell Orderbevestiging

Geachte ****

Bevestiging van uw recent geplaatste bestelling vindt u in de bijlage.

De verwachte leverdatum voor deze order is op of voor 2011-06-20.

Klik op onderstaande link om de voortgang van uw order te bekijken: ****

Controleer alstublieft regelmatig uw opgegeven e-mail adres, voor actuele informatie over uw order.

Klik voor antwoorden op de meest gestelde vragen op: http://www.dell.nl/help

Met vriendelijke groet,

Online Order

Status van bestelling: Werk in uitvoering :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij nu ook: werk in uitvoering :)

Edit: Alleen backlit toetsenbord vergeten te bestellen (zag topic pas nadat ik al besteld had)
Is deze achteraf nog te krijgen?

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2011 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickxbox
Geachte De heer
-----------,

Bevestiging van uw recent geplaatste bestelling vindt u in de bijlage.

De verwachte leverdatum voor deze order is op of voor 2011-06-20.

Klik op onderstaande link om de voortgang van uw order te bekijken:

Controleer alstublieft regelmatig uw opgegeven e-mail adres, voor actuele informatie over uw order.

Klik voor antwoorden op de meest gestelde vragen op: http://www.dell.nl/help

Bij mij ook: Werk in uitvoering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sealnova
  • Niet online
lijkt me dat ze er nu niet meer onder uit kunnen komen om te leveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaygod
Nou snel een bestelling plaatsen dus! Ik ga vandaag m'n bestelling plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even contact opgenomen met de klantenservice van Dell.

Mijn order kan niet aangepast worden. Orders kunnen alleen geannuleerd worden als deze nog niet in het productie traject zitten. Ook kan het systeem (zakelijk) niet geretourneerd worden als je toch van de bestelling af wil zien om de een of andere reden.. let hier op.

Order nu dus geannuleerd en mag een hele nieuwe plaatsen alleen voor het toetsenbord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C00KW4US schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 18:46:
25 mei bestelling Dell xps 15z
26 mei geld overgeboekt.
27 mei bevestiging (geplande levering 26 juni)
2 juni verzonden
6 juni geplande aflevering

Ik moet zeggen, dit is wel heel rap allemaal voor een net geintroduceerd model :)
Great success
Wow, dat is wel erg snel ! Ik heb mijn XPS 15z (Core i7) op 25-6 besteld en de geschatte levertijd is 26-06 (volgens Dell i.v.m ontbrekende software :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Nu online
Is met het Backlit het zeldfde toetsenbord als geen Backlit? Kan toch blind typen maar wil wel het fijnste tobo hebben natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:58
Dit is meer een aankoop topic geworden dan een ervaringen topic. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
Met als voordeel dat er dan over enkele weken opeens heel veel ervaringen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• COWBertha
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:09:
Net even contact opgenomen met de klantenservice van Dell.

Mijn order kan niet aangepast worden. Orders kunnen alleen geannuleerd worden als deze nog niet in het productie traject zitten. Ook kan het systeem (zakelijk) niet geretourneerd worden als je toch van de bestelling af wil zien om de een of andere reden.. let hier op.

Order nu dus geannuleerd en mag een hele nieuwe plaatsen alleen voor het toetsenbord :P
Maar heb je dan nog wel een werkende kortingscoupon? Anders scheelt dit grapje je 10% terwijl hij schijnbaar wel later ingezet kan worden door een monteur tegen betaling van de onkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

COWBertha schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:02:
[...]

Maar heb je dan nog wel een werkende kortingscoupon? Anders scheelt dit grapje je 10% terwijl hij schijnbaar wel later ingezet kan worden door een monteur tegen betaling van de onkosten.
Volgens mij is de totale prijs te laag om er nog extra korting af te halen.. Ik zie alleen korting voor orders vanaf 799,-

Dat stukje over de monteur die hem komt plaatsen had ik nog niet gezien :P

Edit: bestelling inmiddels succesvol geannuleerd dus ik bestel het systeem gewoon opnieuw dit keer met verlicht tobo. In het vervolg let ik beter op ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2011 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• COWBertha
Aha, dan had je zeker niet het FullHD scherm er bij gekozen? Want dat was de enige upgrade die ik er bij had genomen en ik kreeg nog steeds 10% korting (totaal 621,01 voor de notebook). Alleen de videokaart upgrade of de 9-cel gaf dit niet, vandaar de keuze voor het scherm, waarom pak je anders een XPS15;).

[ Voor 24% gewijzigd door COWBertha op 06-06-2011 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
Maar zelfs met het FHD scherm kom je niet aan de 799. Jij had dus een bon die je ook kan gebruiken voor orders lager dan dat bedrag? Die ben ik helaas nog niet eerder tegengekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

COWBertha schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:21:
Aha, dan had je zeker niet het FullHD scherm er bij gekozen? Want dat was de enige upgrade die ik er bij had genomen en ik kreeg nog steeds 10% korting (totaal 621,01 voor de notebook). Alleen de videokaart upgrade of de 9-cel gaf dit niet, vandaar de keuze voor het scherm, waarom pak je anders een XPS15;).
Ook alleen FHD scherm + backlit tobo erbij gekozen. Welke kortingscode voer jij in dan voor die 10%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:08:
[...]

Ook alleen FHD scherm + backlit tobo erbij gekozen. Welke kortingscode voer jij in dan voor die 10%?
Die was 1 of 2 pagina's eerder gepost, werkt nu niet meer! Was t/m zondag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, maar toch met de huidige kortingen een super deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• COWBertha
Ach, gewoon kopen en je onwetend houden kan toch ook? Kan me niet voorstellen dat de fout bij jou ligt als je besteld als consument bij het zakelijke gedeelte wegens een goede aanbieding en aangeeft dat het voor privégebruik is onder bedrijfsnaam "-"... En anders maar bellen en brieven schrijven. Maar goed, wat kan er nu mis gaan...? Alleen pixeldefecten kunnen roet in het eten gooien denk ik. Maar dat is ook een garantiekwestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

COWBertha schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:29:
Ach, gewoon kopen en je onwetend houden kan toch ook?
Onwetend? Ex. BTW? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slow whoop
Op mijn bestelling staat anders (ook) gewoon het bedrag inclusief BTW. Dat is ook het bedrag dat ik ze betaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Kan dat wel bij zakelijke bestellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• COWBertha
Eigenlijk niet. Ligt eraan aan welk recht ze je houden dus.
Maar ook aan de coulance van Dell.

Eigenlijk vervalt het retourrecht al als je een product naar jouw wens laat maken, zoals een geconfigureerde notebook van Dell. Maar dat gedogen ze ook, je mag hem als consument gewoon zonder reden retour sturen.

EDIT@Hieronder: Om 5 over 12 werkte hij nog wel, dus ik weet niet wanneer hij precies is opgehouden met werken...

[ Voor 15% gewijzigd door COWBertha op 06-06-2011 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

COWBertha schreef op zondag 05 juni 2011 @ 23:55:
EDIT: Oh wacht hij werkt nog wel;) K0145XPKM5QNTP voor 10%korting.
Die werkt bij mij niet. Bij anderen nog wel?

Ik probeer nog wat geld van die Core i7 aanbieding af te krijgen. Zijn er nog andere mogelijkheden?

[ Voor 18% gewijzigd door Philflow op 06-06-2011 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
Philflow schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:38:
[...]

Kan dat wel bij zakelijke bestellingen?
De eerste die ik heb besteld was gewoon van de consumentenafdeling (gelukkig, want dat kan anders inderdaad niet geloof ik)

Ik heb even gemaild met dell, hij is in productie en kan niet worden geannuleerd. Ook is weigeren aan de deur volgens de beste mevrouw geen optie. Ben toch benieuwd wat ze doen als ik hem wel weiger aan de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• COWBertha
Tja, naast de kortingscode niet nee. Of je moet de Core I5 pakken, dat scheelt 42 excl BTW. Maar kom op, 490 voor een Core I7 met GT525m...:p. Je valt je er echt geen bult aan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Philflow schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:43:
[...]

Die werkt bij mij niet. Bij anderen nog wel?

Ik probeer nog wat geld van die Core i7 aanbieding af te krijgen. Zijn er nog andere mogelijkheden?
Nope, die kortingsbon verviel vandaag, was dus tot 12 uur te gebruiken. Ik weet niet waar de oorspronkelijke poster hem vandaan heeft gehaald, maar wie weet heeft ie vandaag een nieuwe code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickvL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:20
Ary schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:59:
[...]

Nope, die kortingsbon verviel vandaag, was dus tot 12 uur te gebruiken. Ik weet niet waar de oorspronkelijke poster hem vandaan heeft gehaald, maar wie weet heeft ie vandaag een nieuwe code.
Laten we het hopen... Ik sta op het punt om te bestellen dus een nieuwe code is welkom.

Maar goed dit is behoorlijk off-topic aan het gaan. Voor eventueel nieuwe codes kunnen we beter het Dell Waardebonnen Topic in de gaten houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• COWBertha
Heeft iemand toevallig die 40/60/90 euro bonnen er bij geprobeerd? Werken die?

EDIT: Nee dus:p, net geprobeerd.

[ Voor 18% gewijzigd door COWBertha op 06-06-2011 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan een bestelling op het zakelijke gedeelte NIET terugsturen onder de wet kopen op afstand!

Edit: oh wacht, dat was een bestelling op het consumentengedeelte. Maar dan weet je dit alvast ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2011 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slow whoop
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:07:
[...]

Je kan een bestelling op het zakelijke gedeelte NIET terugsturen onder de wet kopen op afstand!
Ik interpreteer de Algemene Voorwaarden van Dell anders:

1. Definities
Consument: natuurlijk persoon die Producten en/of Diensten van Dell koopt voor privégebruik.

7. Aanvaarding en bedenktijd voor Consumenten
7.2 Bedenktijd: Consumenten mogen de koop van Producten en/of Diensten eenzijdig zonder opgave van
redenen binnen 7 Werkdagen na ontvangst van een Product ontbinden.

Waaruit blijkt volgens jou dat je als consument je bestelling op het zakelijke gedeelte niet mag terugsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

8 werkdagen bij Dell. Misschien moet je heel snel zijn ;)

Mooi dat die WD erin zit. Dat is de topper van dit moment.

[ Voor 54% gewijzigd door Philflow op 06-06-2011 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

birdibird schreef op maandag 06 juni 2011 @ 17:47:
[...]

De mijne is een Western Digital Scorpio Black WDC WD7500BPKT-75PK4T0

Wow zeg, die zakelijk truuk is +-120,- (zonder bonnen) goedkoper dan toen ik 'm kocht (met bonnen)!
Hoe zit het met die wet op afstand?

Mijn leverdatum was 26 mei, kan ik 'm nog terugsturen?
edit: 7 werkdagen is vandaag, woei dan zou ik 'm nu moeten opsturen.
En het is nog maar de vraag of die aktie klopt/door kan gaan en niet gecancelled wordt door Dell... Ik denk zelf dat ie door zal gaan, maar bijv Darkstone lijkt erg overtuigd dat ze niet geleverd zullen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09 18:01
De aanbieding blijkt te zijn bij 2 modellen:
n06x5m04 en n06x5m05
de anderen (01,02,03,06,20) hebben hogere prijzen

Wat een twijfel nu, zal ik morgen 'm terugsturen ja of nee.... Zou het geaccepteerd worden?
(da's dan 8 werkdagen vanaf de officiele leverdag (hij was echter een dag te vroeg geleverd))

edit: bedankt voor de link. Heb het retourformulier ingevuld, kan me nog altijd bedenken :)
nadeel is nml wel het gedoe, maar ja voor 120,- kan ik een externe monitor erbij kopen

[ Voor 66% gewijzigd door birdibird op 06-06-2011 18:41 ]

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Nu online
nicee.

ik heb laptop besteld. (de zakelijke manier). maar niks er op en eraan gedaan. 500 euro paste precies in mijn budget. lichtgevend toetsenbord is niet een must have. dus perfect!

hopen dat ik 'm binnen krijg. alleen nog 1 vraagje als ik me order opzoek bij dell.nl komt er niks te staan? wat nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Rokz schreef op maandag 06 juni 2011 @ 18:34:
hopen dat ik 'm binnen krijg. alleen nog 1 vraagje als ik me order opzoek bij dell.nl komt er niks te staan? wat nu
duurde bij mij een uur of 6 voor er wat stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Nu online
Philflow schreef op maandag 06 juni 2011 @ 18:52:
[...]

duurde bij mij een uur of 6 voor er wat stond.
ah oke. hmm nou we zullen zien. hopen dat we 'm binnenkrijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-09 23:12
Ik heb net een bestelling geplaatst van die "zakelijk" XPS15 met Full HD, helaas werkt die waardebon niet meer dus was het totaal €690. Ik wacht nog even een paar dagen (ik weet niet hoelang de order geldig is) om te kijken of er toch nog een kortingsbon ergens verschijnt.
Ben benieuwd naar deze laptop zeker het scherm, ik ben zelf Full HD schermpjes wel gewend (heb namelijk een Studio1555 met Full HD scherm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-09 14:49

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Datum van bestelling: 31-5-2011
Datum van bevestigin: 01-06-2011
Status van bestelling: Verzonden

Gaat vlotjes :)

[ Voor 16% gewijzigd door FREAKJAM op 06-06-2011 21:55 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickxbox
Ik wil even melden dat mijn laptop In productie is genomen. Het lijkt er op dat de koop gewoon doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

birdibird schreef op maandag 06 juni 2011 @ 18:21:
n06x5m04 en n06x5m05

Wat een twijfel nu, zal ik morgen 'm terugsturen ja of nee.... Zou het geaccepteerd worden?
(da's dan 8 werkdagen vanaf de officiele leverdag (hij was echter een dag te vroeg geleverd))

edit: bedankt voor de link. Heb het retourformulier ingevuld, kan me nog altijd bedenken :)
nadeel is nml wel het gedoe, maar ja voor 120,- kan ik een externe monitor erbij kopen
Wat ga jij doen? Mijne is vorige week maandag geleverd (dus ik zit nu op de 5de werkdag). De aanbieding lijkt wel heel erg goed te zijn maar het nadeel is inderdaad wel het gedoe. Heb je de link voor het retour formulier voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09 18:01
de link stond boven mijn post in de post van Philflow.

Ik denk eigenlijk dat ik er van af zie, ben erg blij met mijn laptopje dat ik het gedoe, de moeite en het ws een week missen van de laptop niet fijn vind.

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 08:03:
[...]
Heb je de link voor het retour formulier voor mij?
Als ik bij google "dell retour" intype komt ie als eerste hit. Wie had dat kunnen bedenken :P

[ Voor 5% gewijzigd door Philflow op 07-06-2011 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

birdibird schreef op maandag 06 juni 2011 @ 18:21:
n06x5m04 en n06x5m05
...
Goed gevonden! Heb zelf de i7 besteld gister en als je het mij vraagt is dat het prijsverschil zeker waard, maar voor bijv. mijn zus maakt iedere € 10,- een verschil, dus ga haar de i5 aanbevelen. € 440,01.. echt spotgoedkoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Afgelopen zondag een XPS 15 besteld (5 juni) en gelijk betaald met iDeal. Gisteren naar "verwerken bestelling" en Inmiddels staat ie op "In productie".

Iemand enig idee hoe lang dit meestal duurt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trusten
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-09-2022
Hmmm nu bijna twee dagen geladen m'n XPS 15 besteld, betaald met Ideal maar behalve ontvangstbevestiging nog niets gehoord. Toch best spannend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Nu online
Trusten schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:36:
Hmmm nu bijna twee dagen geladen m'n XPS 15 besteld, betaald met Ideal maar behalve ontvangstbevestiging nog niets gehoord. Toch best spannend...
heb hier het zelfde. ben er ook bang voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slow whoop
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:25:
Excuses als dit al honderd keer gevraagd is over meerdere topics.

Hoe kan ik na aanschaf van mijn l502x een backlit toetsenbord aanschaffen? Ik kan deze niet vinden online.
Grt,
Even bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slow whoop
Dingess schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:00:
Mijn configuratie:

Wat kan hier nog aan gewijzigd/verbeterd worden?
Alles top of the line, maar liever toch geen quad core i7 processor? En misschien wil je eigenlijk wel Windows 7 erbij op DVD voor een eventuele herinstallatie, of heb je die al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickvL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:20
Sealnova schreef op zondag 05 juni 2011 @ 19:27:
klopt het dat je hier een dell xps 15 met i7-2630QM Processor hebt voor €412 excl. (€490 incl.)? Lijkt me wel een ERG mooie deal dan :*)
Helaas. Het lijkt erop dat Dell de fout gezien heeft. De genoemde 'actie' staat niet meer op de site.

Ik hoop voor diegene die wel besteld hebben met deze actie dat 'ie gewoon geleverd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Nu online
PatrickvL schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:26:
[...]

Helaas. Het lijkt erop dat Dell de fout gezien heeft. De genoemde 'actie' staat niet meer op de site.

Ik hoop voor diegene die wel besteld hebben met deze actie dat 'ie gewoon geleverd gaat worden.
ja ik ook, heb gister geld overgemaakt en besteld.

maar alleen nog geen bevestiging van dat ze geld hebben ontvangen. zou 't nog gebeuren denk je? of wat zou er anders gebeuren
Pagina: 1 ... 56 ... 105 Laatste