Gisteren stond bij mijn bestelling "levering wordt voorbereid", vandaag staat de bestelling ineens weer "in productie". Emails, aangetekende brieven, het maakt allemaal niet uit, want je komt geen steek verder bij Dell. Eens, maar nooit weer!!!!
Verwijderd
Langzaam, maar zeker begin ik te vrezen dat ik ben besodemieterd door Dell en dat de order nooit komt
. Heeft iemand enig idee hoe ik dit juridisch kan aanpakken? Telefonisch lijkt Dell inmiddels geheel onbereikbaar, dus contact met de klantenservice lukt ook niet. Aangetekende brieven worden niet beantwoordt en emails worden beantwoordt met standaard reacties, zoals
"We do understand your concern and I apologize and truly regret any inconvenience this matter has caused.
You should expect delivery of your order on (or before) 04 Dec 2009. The delivery date listed is only an estimate date and our team will still be hoping to EXCEED that – and deliver earlier.
When you placed your order it was locked down and hence entered our automated process. As the order is locked down, I am afraid we cannot cancel the order.
If you wish to cancel the order kindly request you to accept the delivery and contact us within 7 days from the date of delivery, so that we can collect the order and process the refund.
The refund will be processed within 5-6 working days once the order is returned back to Dell.
Regards,
Swechcha
Dell Online Customer Service
www.dell.nl/ordersupport"
Gezien alle andere reacties van Tweakers is de tijd die is verstreken sinds het plaatsen van mijn order, 24 september jl., wel heel erg lang en dat doet mij vrezen dat ik kan fluiten naar de Alienware Aurora
.
"We do understand your concern and I apologize and truly regret any inconvenience this matter has caused.
You should expect delivery of your order on (or before) 04 Dec 2009. The delivery date listed is only an estimate date and our team will still be hoping to EXCEED that – and deliver earlier.
When you placed your order it was locked down and hence entered our automated process. As the order is locked down, I am afraid we cannot cancel the order.
If you wish to cancel the order kindly request you to accept the delivery and contact us within 7 days from the date of delivery, so that we can collect the order and process the refund.
The refund will be processed within 5-6 working days once the order is returned back to Dell.
Regards,
Swechcha
Dell Online Customer Service
www.dell.nl/ordersupport"
Gezien alle andere reacties van Tweakers is de tijd die is verstreken sinds het plaatsen van mijn order, 24 september jl., wel heel erg lang en dat doet mij vrezen dat ik kan fluiten naar de Alienware Aurora
Verwijderd
Gisteren op internet voor de honderdste keer de status van de bestelling weer eens gechecked. Orderdatum 11-10, verwachtte levertijd 18-11. Dell heeft de levertijd vertraagt naar 24-12!!!!!
Da's 11 weken!
That's it.
Morgen gaat er een aangetekende brief met een in gebreke stelling de deur uit.
Da's 11 weken!
That's it.
Verwijderd
Op een aangetekende brief heb ik, vooralsnog, geen reactie ontvangen. Misschien dat een bezoekje aan Dell te A'dam uitkomst biedt?
Verwijderd
Nee maar, mijn bestelling schijnt vandaag verzonden te zijn en op 18 november te worden afgeleverd. We zullen zien.
Verwijderd
Gisteren stond de status bij UPS nog op factuurgegevens ontvangen, dus hoopte al niet meer dat het wel 16/11 verzonden zou worden. Vandaag even gegekenen en het is wel gisteren verzonden. Dan wordt die website wel traag geupdate...
BRUSSELS, BE 17/11/2009 6:41 IMPORTSCAN
17/11/2009 6:09 WORDT AFGELEVERD
17/11/2009 4:46 AANKOMSTSCAN
FRANKFURT, DE 16/11/2009 23:49 VERTREKSCAN
16/11/2009 20:53 HERKOMSTSCAN
DE 16/11/2009 11:40 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Bij mij dit:Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 09:56:
Gisteren stond de status bij UPS nog op factuurgegevens ontvangen, dus hoopte al niet meer dat het wel 16/11 verzonden zou worden. Vandaag even gegekenen en het is wel gisteren verzonden. Dan wordt die website wel traag geupdate...
BRUSSELS, BE 17/11/2009 6:47 IMPORTSCAN
16/11/2009 20:54 HERKOMSTSCAN
Zelfde vrachtwagen dus
Ik ga er van uit dat hij dan vandaag aankomt, hoewel ik niet helemaal begrijp wat die importscan betekent.
-EDIT: Daarnet geleverd!
Mijn bestelling van vorige week werd door UPS geleverd en kon ik tracken via www.dell.land\status
Nu heb ik afgelopen vrijdag een nieuwe order geplaatst waar de levertijd voor monitoren stond op 12/12
. Maar ik heb zojuist bericht ontvangen dat het morgen wordt afgeleverd!!
Het meest verrassende is wel de leveringsdienst, geen UPS meer, maar Walsh Western International (WWI). Ben benieuwd of Dell van partner is veranderd en of de leveringstijden er beter op worden. Track&Trace gaat nu niet meer via de Dell website, maar via een site van WWI.
Data is wel summier nu. Je kan niet meer zien uit welke fabriek het spul komt:
DEPARTED MANU.FACILITY Contact Mister.
Delivered On N/A Address
Received By N/A
Sent On 17/11/2009
Order No. xxxxxxxxx BRUSSEL
Box Qty 5
Weight 40 Kgs BE
ETA 18/11/2009 Please check the order history below for any possible delays.
Carrier Code/Description WWI Walsh Western.
History Date Time Location Activity
17/11/09 10:00 EMF DEPARTED MANU.FACILIT
Nu heb ik afgelopen vrijdag een nieuwe order geplaatst waar de levertijd voor monitoren stond op 12/12
Het meest verrassende is wel de leveringsdienst, geen UPS meer, maar Walsh Western International (WWI). Ben benieuwd of Dell van partner is veranderd en of de leveringstijden er beter op worden. Track&Trace gaat nu niet meer via de Dell website, maar via een site van WWI.
Data is wel summier nu. Je kan niet meer zien uit welke fabriek het spul komt:
DEPARTED MANU.FACILITY Contact Mister.
Delivered On N/A Address
Received By N/A
Sent On 17/11/2009
Order No. xxxxxxxxx BRUSSEL
Box Qty 5
Weight 40 Kgs BE
ETA 18/11/2009 Please check the order history below for any possible delays.
Carrier Code/Description WWI Walsh Western.
History Date Time Location Activity
17/11/09 10:00 EMF DEPARTED MANU.FACILIT
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
Zondag 1 november heb ik via dell.nl een Inspiron 11z en muis gekocht. De muis stuurden ze eerder dan de laptop. Wel aardig van Dell om die alvast vooruit te sturen. Hieronder even een overzichtje van de fases en bijbehorende data.
Laptopje:
Zondag 1 november besteld
Maandag 2 november fase 1: bestelling wordt verwerkt
Woensdag 4 november fase2: in preproductie
Vrijdag 6 november 13:30u fase 3: in productie
Donderdag 12 november fase 4 en 5: ingepakt en verzonden
Dinsdag 17 november rond 13:00u thuisbezorgd
Muis:
Woensdag 4 november tussen 17:30 en 18:00u fase 2 t/m 5: verzonden
Donderdag 5 november van Eindhoven naar Brussel
Donderdag-/vrijdagnacht van Brussel (2:40u) naar Amsterdam (5:20u)
Vrijdag rond 13:30u thuisbezorgd.
Nu nog even refund voor Windows 7 aanvragen en de Surfspot-versie installeren.
Laptopje:
Maandag 2 november fase 1: bestelling wordt verwerkt
Woensdag 4 november fase2: in preproductie
Vrijdag 6 november 13:30u fase 3: in productie
Donderdag 12 november fase 4 en 5: ingepakt en verzonden
Dinsdag 17 november rond 13:00u thuisbezorgd
Muis:
Woensdag 4 november tussen 17:30 en 18:00u fase 2 t/m 5: verzonden
Donderdag 5 november van Eindhoven naar Brussel
Donderdag-/vrijdagnacht van Brussel (2:40u) naar Amsterdam (5:20u)
Vrijdag rond 13:30u thuisbezorgd.
Nu nog even refund voor Windows 7 aanvragen en de Surfspot-versie installeren.
Ik was niet thuis vanwege werk, maar ze zijn dus om 12.00 langs geweest met mijn 1555 (en mijn huisgenoten ook niet). Bestaat er een mogelijkheid om met Dell contact op te nemen, of kan je je pakket na 2x net zoals bij TNT bij het postkantoor ophalen?
Nadat ik een insperion 1750 laptop bij Dell had besteld kwam ik dit topic tegen, en dan lees je dus over levertijden van 1 a 2 maanden.
Omdat korte levertijden nauwelijks gemeld worden:
Vorige week dinsdag besteld, gisteren (1 week later) bezorgd!
Omdat korte levertijden nauwelijks gemeld worden:
Vorige week dinsdag besteld, gisteren (1 week later) bezorgd!
Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.
Verwijderd
Hmmmm..... nieuwe ontwikkeling. UPS probeerde gisteren out of the blue, de laptop te bezorgen. 24-12 is weer spontaan in 18-11 veranderd.Verwijderd schreef op zondag 15 november 2009 @ 13:44:
Gisteren op internet voor de honderdste keer de status van de bestelling weer eens gechecked. Orderdatum 11-10, verwachtte levertijd 18-11. Dell heeft de levertijd vertraagt naar 24-12!!!!!
Da's 11 weken!
That's it.Morgen gaat er een aangetekende brief met een in gebreke stelling de deur uit.
Ach...kan die brief de prullebak in (was gisteren gelukkig te laat bij postkantoor).
Hopelijk slotje voor mij.
Verwijderd
Hallo iedereen, ik heb zondagavond (15 nov.) een dell Studio 17 bestelt en meteen betaald. Op site stond dat je binnen 48 uur een orderbevestiging zou krijgen. Nou zit ik hier 3 dagen later met nog geen bevestiging.
Hoe lang heeft dit bij jullie geduurt en wat hebben jullie eraan gedaan?
(heb meerdere keren geprobeerd te bellen en te emailen maar lukt niet door die 'geweldige' service
(heb meerdere keren geprobeerd te bellen en te emailen maar lukt niet door die 'geweldige' service
Verwijderd
Alienware Aurora ontvangen, aflevering netjes geregeld. Ik werd een half uur van tevoren gebeld dat de pc in aantocht was. Aanvankelijk dacht ik dat de upgrade voor Windows 7 er niet bij zat, maar Dell had deze in het dikke Alienware boekwerk verstopt. Eind goed, al goed!
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2009 12:33 ]
16 november: Bestelling ( 's avonds laat )Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:17:
Hallo iedereen, ik heb zondagavond (15 nov.) een dell Studio 17 bestelt en meteen betaald. Op site stond dat je binnen 48 uur een orderbevestiging zou krijgen. Nou zit ik hier 3 dagen later met nog geen bevestiging.
(heb meerdere keren geprobeerd te bellen en te emailen maar lukt niet door die 'geweldige' service![]()
16 november: ontvangstbevestiging
17 november: orderbevestiging
28 december (!): verwachte leverdatum
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Verwijderd
Woensdag 18-11 een optiplex 960 besteld. Vanaf vanmorgen staat bij de status verzonden op 19-11. Vrij snel dus als ik alle reacties lees. Ik moet hem kunnen tracen via de site van UPS. Nu staat de status op ontvangen factuur gegevens. Iemand enig idee hoe lang dit nog gaat duren?
Verwijderd
5 dagen na bestelling: nog geen orderbevestiging. En ik kan op internet ook niks checken omdat ik klant en ordernummer niet heb en die staan ín orderbevestiging!
Ben dell nu al spuugzat
Ben dell nu al spuugzat
Dit kan wel even duren. Het duurde bij mij zo'n vier dagen. Pas als UPS echt de bestelling in handen heeft en doorzendt naar jou locatie verandert de status. Dan gaat het wel snel en is het een kwestie van hooguit een paar dagen (als alles goed gaat tochVerwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:41:
Woensdag 18-11 een optiplex 960 besteld. Vanaf vanmorgen staat bij de status verzonden op 19-11. Vrij snel dus als ik alle reacties lees. Ik moet hem kunnen tracen via de site van UPS. Nu staat de status op ontvangen factuur gegevens. Iemand enig idee hoe lang dit nog gaat duren?
Verwijderd
Hier ook een probleem met order bevestiging.Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 09:14:
5 dagen na bestelling: nog geen orderbevestiging. En ik kan op internet ook niks checken omdat ik klant en ordernummer niet heb en die staan ín orderbevestiging!
Ben dell nu al spuugzat
Zondag 15 november Studio 1555 besteld en betaald. Volgende dag bevestiging van ontvangst. Dinsdag melding dat laptoptas, dier erbij was besteld, niet beschikbaar was, email teruggestuurd met verandering. Verder geen orderbevestiging met ordernummer gekregen. Beetje raar, want de muis werd donderdag al geleverd.
Mocht er deze week niks komen dan ga ik toch maar eens aan de telefoon hangen, maar uit ervaring kan dat lang duren. Lijkt mij de enige oplossing om contact te krijgen, in het verleden na lang wachten en doorverbinden heb ik meestal toch wel bereikt wat ik wilde.
Succes koekkebakkr en ik zal laten weten hoe het hier verloopt.
Ik heb vandaag een Dell Studio 17 gekocht... aanbieding max specs ofzo alleen met een grotere accu. Nou is de levertijd een maand. Dat vind ik persoonlijk niet meer normaal. Als ik iets bestel wil ik het binnen 2 dagen hebben. Als het nog van de leverancier moet komen een week. En als je het dan nog in elkaar moet zetten 2 weken maximaal, maar een maand?
Worden die Dell laptops in Amerika in elkaar gezet? Dat zou ik echt ontzettend dom vinden aangezien de computer markt van de EU 3 keer zo groot is als die in de VS.
Ik hoop dat de kwaliteit helemaal geweldig is anders is dit mijn eerste en laatste Dell en dan wordt het maar weer een Acer. Het product was bij Acer dan echt ontzettend gammel maar de service was helemaal toppie.
23-11-09 besteld
23-11-09 Bestelling wordt verwerkt
22-12-09 geschatte leverdatum
Worden die Dell laptops in Amerika in elkaar gezet? Dat zou ik echt ontzettend dom vinden aangezien de computer markt van de EU 3 keer zo groot is als die in de VS.
Ik hoop dat de kwaliteit helemaal geweldig is anders is dit mijn eerste en laatste Dell en dan wordt het maar weer een Acer. Het product was bij Acer dan echt ontzettend gammel maar de service was helemaal toppie.
23-11-09 besteld
23-11-09 Bestelling wordt verwerkt
22-12-09 geschatte leverdatum
Verwijderd
Levertijden bij Dell zijn een schatting en komen lang niet altijd tot die uiterste datum.
Zelf heb ik vorig jaar ook een Studio 17 besteld en daar 1,5 maand op moeten wachten.
De informatie van Dell is dan erg beknopt en de leverdatum kan dan erg variabel zijn.
Als reden werd vorig jaar gegeven dat de vraag redelijk groot was, maar het lijkt me dat de productie capaciteit nu toch wel op orde is?
Zelf heb ik vorig jaar ook een Studio 17 besteld en daar 1,5 maand op moeten wachten.
De informatie van Dell is dan erg beknopt en de leverdatum kan dan erg variabel zijn.
Als reden werd vorig jaar gegeven dat de vraag redelijk groot was, maar het lijkt me dat de productie capaciteit nu toch wel op orde is?
1,5 maand dat is nog extremer. Maar als ze het maximale aangeven misschien lukt het hun dan wel binnen 2 weken.
Dan zou ik in ieder geval geen reden meer hebben om te zeuren.
Ik zou niet weten hoe het nu met de productie zit. En aan een actie kan het volgens mij niet liggen ik denk nou al een tijdje na over de koop van een Laptop. Daarom heb ik de website van Dell de laatste tijd gevolgd en ze hebben daar altijd wel een actie.
Maar bedankt voor de info, dan kan ik in ieder geval hopen dat het sneller gaat.
Ik zou niet weten hoe het nu met de productie zit. En aan een actie kan het volgens mij niet liggen ik denk nou al een tijdje na over de koop van een Laptop. Daarom heb ik de website van Dell de laatste tijd gevolgd en ze hebben daar altijd wel een actie.
Maar bedankt voor de info, dan kan ik in ieder geval hopen dat het sneller gaat.
Het grote merendeel van de Dell laptops wordt in China gemaakt. Er komt ook wel wat uit Polen (voornamelijk desktops) en soms nog wat uit Ierland.
Verwijderd
19-11 een studio XPS 8000 besteld (i7 860)
vandaag 24-11 staat systeem in productie met verwachte leverdatum 9-12
Nu begrijp ik, al lezende dat de leverdata niet altijd kloppen.
Heeft iemand anders toevallig recent een studio 8000 gekocht? Zo ja, duurde het lang voordat het systeem arriveerde?
vandaag 24-11 staat systeem in productie met verwachte leverdatum 9-12
Nu begrijp ik, al lezende dat de leverdata niet altijd kloppen.
Heeft iemand anders toevallig recent een studio 8000 gekocht? Zo ja, duurde het lang voordat het systeem arriveerde?
i7-processor 870 XPS8000 op 11-11 besteld, de lever datum was eerst 18-11 en verschoof toen naar 7 december. Tot mijn verbazing stond vanmiddag UPS voor de deur. Ging super snel in vergelijking met mijn Aurora.
Verwijderd
Binnen 2 weken, dat is idd best snel.i7-processor 870 XPS8000 op 11-11 besteld, de lever datum was eerst 18-11 en verschoof toen naar 7 december. Tot mijn verbazing stond vanmiddag UPS voor de deur. Ging super snel in vergelijking met mijn Aurora.
Bedankt voor je reactie geeft me weer wat hoop
Verwijderd
Update:Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 18:34:
[...]
Hier ook een probleem met order bevestiging.
Zondag 15 november Studio 1555 besteld en betaald. Volgende dag bevestiging van ontvangst. Dinsdag melding dat laptoptas, dier erbij was besteld, niet beschikbaar was, email teruggestuurd met verandering. Verder geen orderbevestiging met ordernummer gekregen. Beetje raar, want de muis werd donderdag al geleverd.
Mocht er deze week niks komen dan ga ik toch maar eens aan de telefoon hangen, maar uit ervaring kan dat lang duren. Lijkt mij de enige oplossing om contact te krijgen, in het verleden na lang wachten en doorverbinden heb ik meestal toch wel bereikt wat ik wilde.
Succes koekkebakkr en ik zal laten weten hoe het hier verloopt.
Inmiddels een factuur gekregen van Dell van het geen besteld was. Het rare is dat hier een ander klantnummer wordt genoemd dan wij bij vorige bestellingen gebruikten. Het ordernummer wordt op deze factuur wel genoemd en door Status van bestelling op de site zie ik dat het al op transport is! Waarschijnlijk is er toch iets fout gegaan in het registratiesysteem en ik hoop dat men van Dell dit kan recht stellen in de email die ik ze heb verstuurd. Afwachten dus nu op de bestelling, want het komt zelfs uit China ipv Polen
Verwijderd
Ik plaats hier mijn bevindingen ook maar even (inclusief mogelijke edits)
Woensdag 25 November 10:16 uur; nieuwe bestelling Dell Studio 17 (nieuw)
*EDIT*
na ong. 72 uur nogsteeds geen mail gehad, we zien wel waar dit naar leidt
(edit 2)
mail gister(27-11-09) binnen gekregen nogsteeds "bestelling wordt verwerkt" status
(edit 3)
Vandaag 30 november ; mail ontvangen dat ik nog niet betaald had! Even contact opnemen met Dell
Woensdag 25 November 10:16 uur; nieuwe bestelling Dell Studio 17 (nieuw)
- ideal betaald
- bestelling wordt verwerkt
- 06-01-2010 als leverdatum -.-
*EDIT*
na ong. 72 uur nogsteeds geen mail gehad, we zien wel waar dit naar leidt
(edit 2)
mail gister(27-11-09) binnen gekregen nogsteeds "bestelling wordt verwerkt" status
(edit 3)
Vandaag 30 november ; mail ontvangen dat ik nog niet betaald had! Even contact opnemen met Dell
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2009 18:45 . Reden: semiblog ]
Ik heb nu dit:
ETA 30/11/2009
30/11/09 10:00 . MERGE PICK SHORTAGE.
27/11/09 04:20 WAALWIJK FIRST BOX SCANNED INTO HUB.
23/11/09 20:30 CHINA DEPARTED MANU.FACILITY
23/11/09 12:30 PENDING.
Zou dus vandaag volgens de ETA bezorgd moeten worden maar niets gekomen.
weet iemand wat "MERGE PICK SHORTAGE" betekend?
ETA 30/11/2009
Op 25 november een Dell studio 1555 besteld, en betaald via Ideal(is ook afgeschreven van rekening), ik krijg vandaag 30-11-2009 een mail dat hij nog niet betaald is en of ik hem alsnog even wil afrekenen anders wordt hij over 5 dagen geannuleerd, ik heb ook nog geen orderbevestiging ontvangen, ik vond dat al lang duren maar op de site staat vermeld dat dit 5 dagen kon duren.
Het vreemde aan de mail is die ik vandaag kreeg dat ik nu het bedrag moet overboeken excl de BTW en dat scheelt een 120€, ik heb nog geen contact gehad met dell, waren niet berijkbaar en de de site werkt ook niet makelijk zonder klantnummer en ordernummer ik heb alleen een IR nummer van dell gekregen.
Het vreemde aan de mail is die ik vandaag kreeg dat ik nu het bedrag moet overboeken excl de BTW en dat scheelt een 120€, ik heb nog geen contact gehad met dell, waren niet berijkbaar en de de site werkt ook niet makelijk zonder klantnummer en ordernummer ik heb alleen een IR nummer van dell gekregen.
Ik heb 24-11 een simpel inspiron systeem besteld. Met CC betaald.
Mail kwam 25-11 binnen en geschatte leverdatum is 21-12.
Status is op dit moment "in productie"
Mail kwam 25-11 binnen en geschatte leverdatum is 21-12.
Status is op dit moment "in productie"
Ik heb nu precies hetzelfde. Gewoon via iDeal betaald, gewoon afgeschreven en na 5 dagen krijg ik bericht dat ik nog moet betalentinip10 schreef op maandag 30 november 2009 @ 22:44:
Op 25 november een Dell studio 1555 besteld, en betaald via Ideal(is ook afgeschreven van rekening), ik krijg vandaag 30-11-2009 een mail dat hij nog niet betaald is en of ik hem alsnog even wil afrekenen anders wordt hij over 5 dagen geannuleerd, ik heb ook nog geen orderbevestiging ontvangen, ik vond dat al lang duren maar op de site staat vermeld dat dit 5 dagen kon duren.
Nu probeer ik met Dell te bellen, maar het lijkt erop dat de klantenservice in Nederland niet bereikbaar meer is via telefoon? Als ik voor optie 3 in het menu kies (vragen over bestelling en overige vragen) krijg ik een bandje waarop gezegd wordt dat ik niet langer kan bellen en beter kan mailen
Ja vanochtend Dell ook gebeld via het normale telefoon gesprek kom je idd niet verder, heb toen maar net gedaan of ik een nieuw product wilde kopen, toen kreeg ik wel iemand aan de lijn, maar werd al gauw doorverbonden met een chinees/engels sprekende supportdesk en moest maar een mail naar ze sturen dat ik inderdaad de rekening heb betaald.ejsp schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 09:44:
[...]
Ik heb nu precies hetzelfde. Gewoon via iDeal betaald, gewoon afgeschreven en na 5 dagen krijg ik bericht dat ik nog moet betalen.
Nu probeer ik met Dell te bellen, maar het lijkt erop dat de klantenservice in Nederland niet bereikbaar meer is via telefoon? Als ik voor optie 3 in het menu kies (vragen over bestelling en overige vragen) krijg ik een bandje waarop gezegd wordt dat ik niet langer kan bellen en beter kan mailen.
Dit heb ik niet gedaan en weer Dell nederland gebeld, kon de mail als niet verzonden beschouwen maar ik heb nog geen orderbevesting en mijn status staat nog steeds op verwerken dus...........?
heb intussen maar weer een mail gestuurd.
Verwijderd
dit had ik ook, nu een mail gekregen dat dit een storing in hun systeem was en de voorgaande mails moest negeren... zal bij jou ook wel zo zijntinip10 schreef op maandag 30 november 2009 @ 22:44:
Edit; Weet iemand trouwens hoelang zo'n verwerken van bestelling status meestal duurt? aangezien ik nou al even op mijn Studio 17 wacht
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2009 16:44 . Reden: Vraagje :D ]
Net contact gehad met syncreon in Waalwijk (walsh western) en die zeiden dat het pakketje voor de helft compleet was. Ik heb een laptop + laptop sleeve gekocht en die man zei dat meerdere mensen hadden gebeld en dat die allemaal een laptop tas bij hun bestelling hadden (bij mij was dus de laptop wel binnen en de tas nog niet).DeX-nl schreef op maandag 30 november 2009 @ 19:34:
Ik heb nu dit:
ETA 30/11/2009
Die man verwachte dat het binnen enkele dagen binnen zou zijn.
Omdat er zo veel negatieve berichten over de support komen wil ik hier ook nog even de goede kant van ze belichten. Mijn Dell Inspiron 11z was bij aankomst al kapot, een deel van het scherm werkte soms enkele seconden niet. Zodra ik het probleem met de camera had vastgelegd heb ik de support gemaild en ik kreeg binnen een halve dag antwoord met tips om het probleem beter te analyseren. Diezelfde dag hebben we nog een paar keer heen en weer gemaild en vervolgens stelde de support voor de laptop via collect & return te laten repareren.
Dat ze met de klacht "wat duurt het lang!" bij de support niets kunnen verbaast mij niets. Wat moet zo'n helpdesk daarmee? De helpdesk is pas handig zodra er iets opgelost kan worden.
Om nog een beetje on-topic te blijven: de verwachte tijd voor reparatie is 10 tot 14 dagen (dat was ook de garantie), beetje jammer dat ze bij laptops die bij aankomst stuk zijn niet wat sneller kunnen repareren, maar goed. Vandaag is de laptop opgehaald en nu is het wachten op het bericht van Dell. Ik zal nog even zeggen hoe lang de reparatie heeft geduurd als de laptop weer terug is.
Dat ze met de klacht "wat duurt het lang!" bij de support niets kunnen verbaast mij niets. Wat moet zo'n helpdesk daarmee? De helpdesk is pas handig zodra er iets opgelost kan worden.
Om nog een beetje on-topic te blijven: de verwachte tijd voor reparatie is 10 tot 14 dagen (dat was ook de garantie), beetje jammer dat ze bij laptops die bij aankomst stuk zijn niet wat sneller kunnen repareren, maar goed. Vandaag is de laptop opgehaald en nu is het wachten op het bericht van Dell. Ik zal nog even zeggen hoe lang de reparatie heeft geduurd als de laptop weer terug is.
30-11 Studio 17.3" (nieuw) besteld met Core i7 / HD scherm. Betaald met CC.
Tot op heden nog geen opdracht bevestiging (duidt er op dat ze nog bezig zijn de betaling te verifieren).
Huidige geschatte leverdatum is 12-1-2010. Ik hoop dat dat nog FLINK naar voren gaat schuiven!
Tot op heden nog geen opdracht bevestiging (duidt er op dat ze nog bezig zijn de betaling te verifieren).
Huidige geschatte leverdatum is 12-1-2010. Ik hoop dat dat nog FLINK naar voren gaat schuiven!
[ Voor 20% gewijzigd door ISaFeeliN op 01-12-2009 20:09 ]
Hier blijft het duren, de desktop die 20/10 besteld was staat sinds 23/10 in productie.
Leverdatup was 7/12 is nu aangepast naar 18/01.
Dat is toch een beetje teveel van het goede.
Leverdatup was 7/12 is nu aangepast naar 18/01.
Dat is toch een beetje teveel van het goede.
Iemand ervaring met bestellen voor de feestdagen? Duurt het proces dan langer of maakt dat weinig uit? Als Dell morgen een goede prijs kan geven voor de Studio XPS16 wil ik hem gelijk morgen gaan bestellen, maar zal het dan nog mogelijk zijn hem voor de feestdagen in huis te hebben?
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio
15-11 Dell Mini 10 besteld
16-11 Order ontvangen
17-11 Orderbevestiging
19-11 Verstuurd
24-11 Dell Mini 10 Ontvangen (woei!)
16-11 Order ontvangen
17-11 Orderbevestiging
19-11 Verstuurd
Verwijderd
18-11-2009 Inspiron 545 besteld n.a.v. aanbieding. Stond een levertijd van 3-12-2009. Dit weekend levertijd 6-1-2010. Lekker is dat!
Ik contact opnemen met Dell: 'De vraag naar de aanbieding is erg groot, excuses'. Tuurlijk!
Ik contact opnemen met Dell: 'De vraag naar de aanbieding is erg groot, excuses'. Tuurlijk!
Wow dat is snel, ik heb op 24-11 de Dell Mini 10 (Red) besteld en de geplande leverdatum is 04/12/2009.Icey schreef op woensdag 02 december 2009 @ 10:36:
15-11 Dell Mini 10 besteld
Maar op de site van UPS staat de status nu nog op "Ontvangen factuur gegevens"
Verwijderd
Ik verwacht zelf langere levertijden, maar ik kan niet beoordelen of Dell inspeelt op de feestdagen. Ik wacht zelf nog op een studio 1555, besteld half november. Walsh Western had problemen volgens mij met leveringen van laptop + laptoptassen, dus dat duurt nu zoiezo iets langer. Misschien dat anderen meer afweten van levertijden rond de feestdagen?Juancho schreef op woensdag 02 december 2009 @ 10:31:
Iemand ervaring met bestellen voor de feestdagen? Duurt het proces dan langer of maakt dat weinig uit? Als Dell morgen een goede prijs kan geven voor de Studio XPS16 wil ik hem gelijk morgen gaan bestellen, maar zal het dan nog mogelijk zijn hem voor de feestdagen in huis te hebben?
Kijk dat is nog eens bijzonder, status is van "Ontvangen factuur gegevens" naar "In transit" gegaan en wordt mogelijk vandaag al geleverd. Ik ga dus mooi thuis werken!!Status: In transit
Vastgestelde afleveringsdatum:
03/12/2009 (Bijgewerkt)
04/12/2009 (Origineel)
Verwijderd
Mijn verwachte leverdatum staat nog steeds op 9 december. Sinds de bestelling op 19 november dus nog niets veranderd.
ik heb mijn dell studio 1555 ongeveer op hetzelfde moment als dat jij em besteld hebt en bij mij stond de verwachte leverdatum ook op 9 december maar die van mij is inmiddels al een week geleden verzonden. nog niet binnen overigens want er zijn problemen met het verzenden van de laptoptasVerwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:13:
Mijn verwachte leverdatum staat nog steeds op 9 december. Sinds de bestelling op 19 november dus nog niets veranderd.
maar, waarom bel je ze niet even?
Update : Goed nieuws voor mensen met een 545 op bestelling, was gisteren nog leverdatum van 7/12 naar 21/01/2010. Eigenlijk was hij toen al klaar en op transport...
Denk dat de Dell website de laatste dagen niet zo goed werkte...
FRANKFURT, DE 03/12/2009 12:40 AANKOMSTSCAN
LOD, PL 03/12/2009 2:00 VERTREKSCAN
LOD, PL 02/12/2009 22:50 HERKOMSTSCAN
PL 02/12/2009 2:36 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Veronderstel dat hij hier morgen zal zijn als alles goed gaat.
Het heeft lang geduurd, maar dan is het toch nog voor de eerst geschatte leverdatum. (die ik zowiezo ook al te lang vond, 6 weken !!)
Was uitendelijk wel redelijk goede deal, dus het wachten was het waard.
Denk dat de Dell website de laatste dagen niet zo goed werkte...
FRANKFURT, DE 03/12/2009 12:40 AANKOMSTSCAN
LOD, PL 03/12/2009 2:00 VERTREKSCAN
LOD, PL 02/12/2009 22:50 HERKOMSTSCAN
PL 02/12/2009 2:36 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Veronderstel dat hij hier morgen zal zijn als alles goed gaat.
Het heeft lang geduurd, maar dan is het toch nog voor de eerst geschatte leverdatum. (die ik zowiezo ook al te lang vond, 6 weken !!)
Was uitendelijk wel redelijk goede deal, dus het wachten was het waard.
Verwijderd
@ DeX-nl
Ik had 15 november ook een Studio 1555 + laptop tas (belkin) besteld. In tegenstelling tot UPS, dat een zeer complete verzendstatus en leverdatum aangeeft, is de verwachte leverdatum erg variabel bij Walsh Western. Stond eerst als ETA 1 december , woensdag werd dat 3 december en vandaag blijkt dat het 7 december de leverdatum wordt. De pakketjes waren volgens het systeem woensdag al samen. Irritant dus want je weet niet wanneer je iets kunt verwachten.
Nou ja, we gaan uit van 7 december en hopen dat er wat schot in komt.
Ik had 15 november ook een Studio 1555 + laptop tas (belkin) besteld. In tegenstelling tot UPS, dat een zeer complete verzendstatus en leverdatum aangeeft, is de verwachte leverdatum erg variabel bij Walsh Western. Stond eerst als ETA 1 december , woensdag werd dat 3 december en vandaag blijkt dat het 7 december de leverdatum wordt. De pakketjes waren volgens het systeem woensdag al samen. Irritant dus want je weet niet wanneer je iets kunt verwachten.
Walsh Western huurt lokale transport bedrijfjes in om het te vervoeren en bundelt jouw order met die van anderen om dit zo goedkoop mogelijk te doen.Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 17:52:
@ DeX-nl
Groot nadeel: soms kunnen ze de straat/stad niet vinden en komt de order onaangekondigd een week te laat aan. "Oops". Daarom bij Dell altijd aandringen op verzending met UPS.
Ah, thanks voor de info!Stewie! schreef op donderdag 03 december 2009 @ 18:03:
[...]
Walsh Western huurt lokale transport bedrijfjes in om het te vervoeren en bundelt jouw order met die van anderen om dit zo goedkoop mogelijk te doen.
Groot nadeel: soms kunnen ze de straat/stad niet vinden en komt de order onaangekondigd een week te laat aan. "Oops". Daarom bij Dell altijd aandringen op verzending met UPS.
bij mij staat de ETA op 2 decemberVerwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 17:52:
@ DeX-nl
[ Voor 42% gewijzigd door DeX-nl op 03-12-2009 23:29 ]
Verwijderd
Heb eind september een XPS studio 16 besteld, maar order werd na 2 weken gecancelled. Navraag leerde dat de wireless optie aangepast was (geen type N meer). Order opnieuw ingeschoten...en na 3 weken OPNIEUW gecancelled. Ditmaal bleek er iets mis met de bluetooth optie! Dus nogmaals de order opnieuw ingeschoten via account manager...
Deze laatste order ging in op 4 november...met een verwachte leverdatum van 8 december! Gisteren kreeg ik echter bericht dat de leverdatum is gewijzigd naar 18 januari !!! Yeahoooooo....strax 4 maanden bezig met een nieuwe laptop!!
Deze laatste order ging in op 4 november...met een verwachte leverdatum van 8 december! Gisteren kreeg ik echter bericht dat de leverdatum is gewijzigd naar 18 januari !!! Yeahoooooo....strax 4 maanden bezig met een nieuwe laptop!!
Ik heb een aantal dagen geleden een Studio 15 (Core i7) besteld, en mijn levertijd staat ook op 18 januari...Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 14:35:
Heb eind september een XPS studio 16 besteld, maar order werd na 2 weken gecancelled. Navraag leerde dat de wireless optie aangepast was (geen type N meer). Order opnieuw ingeschoten...en na 3 weken OPNIEUW gecancelled. Ditmaal bleek er iets mis met de bluetooth optie! Dus nogmaals de order opnieuw ingeschoten via account manager...
Verwijderd
Vorige week donderdag gebeld, omdat mijn verwachte leverdatum nog steeds op 9 december stond, terwijl de status nog niet op verzonden stond. Ik kreeg toen te horen: Nou het systeem zal er eind volgende week zijn is onze schatting. Keek ik een dag later stond de verwachte leverdatum ineens op 4-1-2010
Toen ik zojuist erachteraan belde zei men: De verwachte leverdatum is 4-1-2010, meer kunnen we u niet vertellen. Zelfs niet wat de oorzaak is.
Ik gaf Dell in het begin het voordeel van de twijfel, maar had al een slecht voorgevoel over de leverdatum
Ik gaf Dell in het begin het voordeel van de twijfel, maar had al een slecht voorgevoel over de leverdatum
Mijn systeem staat op verstuurd!stefmen schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 18:18:
[...]
Ik heb een aantal dagen geleden een Studio 15 (Core i7) besteld, en mijn levertijd staat ook op 18 januari...Hoop toch niet dat het zolang gaat duren...
Dus het lijkt erop dat deze toch eerder binnen gaat komen dan de verwachte leverdatum.
Verwijderd
15 november Studio 1555 + laptoptas besteld, vandaag is het binnen gekomen. Eindelijk stond een bezorger namens Walsh Western voor de deur. Alles ziet er goed uit, alleen duurde de levering van Walsh Western wel wat lang.
Het is eindelijk in produktie.. gaat snel zeg bij Dell.ISaFeeliN schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 20:08:
-snip-
Levertijd 06-01-2010
Mijn systeem staat nou als sinds 23-11-09 op werk in uitvoering. En als ik dan zie dat bij mensen die hun 17,3 later hebben besteld die wel al in productie staat verlies ik echt mijn begrip.
Nou snap ik dat Acer in verkoop cijfers DELL al voorbij is. Wat een oenen winkel. En op je emails krijg je ook geen antwoord. Dat heb ik nog bij geen enkel bedrijf gehad.
Ik ga dus nooit meer bij DELL bestellen.
Nou snap ik dat Acer in verkoop cijfers DELL al voorbij is. Wat een oenen winkel. En op je emails krijg je ook geen antwoord. Dat heb ik nog bij geen enkel bedrijf gehad.
Mijn bestelling van 24-11 had eerst leverdatum van 21-12 maar is 5-12 in de doos terecht gekomen.
Nu is het bij UPS een beetje een zooitje met onderschepping van het pakket, verkeerd sorteren van de bestelling en weet ik veel wat voor meldingen nog meer. Dell heeft het echter wel redelijk snel gedaan. Hoop morgen of vrijdag mijn bestelling te krijgen.
Nu is het bij UPS een beetje een zooitje met onderschepping van het pakket, verkeerd sorteren van de bestelling en weet ik veel wat voor meldingen nog meer. Dell heeft het echter wel redelijk snel gedaan. Hoop morgen of vrijdag mijn bestelling te krijgen.
Oeps foutje, verkeerde topic
[ Voor 90% gewijzigd door Iceman1987 op 09-12-2009 14:50 ]
Tja geduld is een schone zaak een Dell pc/laptop kan je niet kopen in de winkel (wel in Asia overigens ...) zoals een Acer om over de kwaliteit van de 2de maar te zwijgen maar dat is off topicNou snap ik dat Acer in verkoop cijfers DELL al voorbij is. Wat een oenen winkel. En op je emails krijg je ook geen antwoord. Dat heb ik nog bij geen enkel bedrijf gehad. Ik ga dus nooit meer bij DELL bestellen.
Dit is mij ook overkomen een zeer lange wacht tijd vanaf het bestel proces tot aan de uiteindelijke levering. Door een foutje bij Dell was mijn bestelling niet fatsoenlijk in behandeling genomen dus na 2x bellen met de Customer service (na ruim een week wachten op een order bevestiging) en een moeizaam verstaanbaar gesprek in het engels met een medewerker uit India (die mensen hebben gewoon een erg moeilijk verstaanbaar engels accent) over een slechte telefoon verbinding die ze daarvoor gebruiken en meerdere malen doorgestuurd verwezen te zijn geweest.Mijn systeem staat nou als sinds 23-11-09 op werk in uitvoering. En als ik dan zie dat bij mensen die hun 17,3 later hebben besteld die wel al in productie staat verlies ik echt mijn begrip
Heb ik mijn laptop (M15X alienware) dus te laat binnen gekregen deze werd namelijk helaas pas afgeleverd op de dag dat mijn vliegtuig vertrok... echt een joke gewoon maarja leef daar nu al een anderhalve maand mee dus moet gewoon wachten tot ik terug in NL ben zucht ...
De Levertijd stond in eerste instantie op 15 oktober later werd de leverings datum dus uitgesteld en op 24 oktober werd het pakket dan eindelijk verzonden ik had nog hoop dat ik deze toch nog op 27 okt binnen zou krijgen maar helaas werd deze pas op 28 oktober afgeleverd... voor mij dus precies te laat om de laptop mee te kunnen nemen zoals ik geplanned had.
Vliegtuig vertrok 28 oktober om 13:00 de Koerier is langsgeweest op 28 oktober om 12:12 aldus het tracking nr. tja aangezien je ruim op tijd moet inchecken op het vliegveld heeft de laptop dus de boot gemist
Bedankt Dell
[ Voor 22% gewijzigd door JT888 op 10-12-2009 11:46 ]
En vandaag was de order verzonden! Tracking werkt nog niet (UPS). Bizar hoor..ISaFeeliN schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 20:08:
Verwijderd
Ik heb het zelfde, ook op 23-11 besteld en werk in uitvoering, ik zie staan dat er verwacht wordt om 22-12 te leveren.Watisdat schreef op woensdag 09 december 2009 @ 09:40:
Mijn systeem staat nou als sinds 23-11-09 op werk in uitvoering. En als ik dan zie dat bij mensen die hun 17,3 later hebben besteld die wel al in productie staat verlies ik echt mijn begrip.
Ik heb echter nooit een order bevestiging gehad. Als ik kijk met het internet nummer en mijn e-mail adres, dan zijn er geen gegevens zichtbaar. Ik heb dit jaar reeds 3x eerder een laptop besteld en heb dus een klanten nummer.
Als ik vervolgens met dat klanten nummer en het internet bevestiging nummer ga kijken, dan zie ik dus wel dat ik een ordernummer toegewezen heb gekregen. Met dit ordernummer icm klanten nummer kan ik mijn status zien, ik heb deze dan ook zien veranderen van 2 naar 3, maar heb van deze status verandering geen e-mail gehad. Ik kijk het nog wel ff aan, bellen heeft weinig zin zo te lezen.
Na een succesvolle reparatie aan m'n laptop (moederbord, videokaart en beeldscherm vervangen) heb ik mijn laptop na 8 dagen weer terug. Nu doen alleen de interne geluidsboxjes het niet meer. De technicus is waarschijnlijk vergeten het stekkertje van de boxjes op het moederbord aan te sluiten. Eerst kreeg ik instructie om het probleem zelf op te lossen, maar na wat pogingen en overleg met de support blijken de snoertjes wat ingewikkeld weggewerkt te zijn en willen ze dat ik de laptop weer opstuur.
Het bestellen van m'n laptop gaat wat minder soepel dan ik had verwacht, even een korte samenvatting.
- Zondag 1 november Dell Inspiron 11z besteld
- Dinsdag 17 november is de laptop binnen
- Beeldscherm blijkt niet goed te functioneren (af en toe is een deel van het beeldscherm een paar seconden defect), het duurde even voordat ik foto's heb voor de support en daarna nam ik contact op met Dell.
- Donderdag 26 november is duidelijk dat mijn laptop kan worden opgestuurd, nu moet ik wachten op een doos om de laptop in terug te sturen.
- Op dinsdag 1 december is mijn laptop opgehaald
- Woensdag 9 december krijg ik mijn laptop gerepareerd terug, de boxjes werken nu opeens niet meer
- Vandaag krijg ik bericht dat ik de laptop wéér op kan sturen.
Met een beetje geluk hoef ik nu niet weer op een doos te wachten, omdat ik er nog twee heb liggen, dat is nog even afwachten.
Het bestellen van m'n laptop gaat wat minder soepel dan ik had verwacht, even een korte samenvatting.
- Zondag 1 november Dell Inspiron 11z besteld
- Dinsdag 17 november is de laptop binnen
- Beeldscherm blijkt niet goed te functioneren (af en toe is een deel van het beeldscherm een paar seconden defect), het duurde even voordat ik foto's heb voor de support en daarna nam ik contact op met Dell.
- Donderdag 26 november is duidelijk dat mijn laptop kan worden opgestuurd, nu moet ik wachten op een doos om de laptop in terug te sturen.
- Op dinsdag 1 december is mijn laptop opgehaald
- Woensdag 9 december krijg ik mijn laptop gerepareerd terug, de boxjes werken nu opeens niet meer
- Vandaag krijg ik bericht dat ik de laptop wéér op kan sturen.
Met een beetje geluk hoef ik nu niet weer op een doos te wachten, omdat ik er nog twee heb liggen, dat is nog even afwachten.
Verwijderd
Nog geen verandering.
Besteld 19-11, nu al meer dan 3 weken in productie.............
Toch wel heel erg lang voor een standaard systeem met alleen een iets grotere disk.
Verwachte leverdatum nog steeds op 4-1-2010.
Ik zie het ook nog niet voor deze datum geleverd worden, nu maar hopen dat deze datum niet nog eens naar achteren wordt opgeschoven, dan annuleer ik de hele zwik en koop ik wel ergens anders.
Besteld 19-11, nu al meer dan 3 weken in productie.............
Verwachte leverdatum nog steeds op 4-1-2010.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2009 14:23 ]
Besteld op 29 november, staat nu in fase 4 ( In productie )
Er staat dat hij word geleverd op of voor 6 januari
Dit zou toch niet kunnen? Dan staat hij een maand in productie, dat is wel erg lang.
Wat ik heb besteld:
2 maal een XPS 8000 met 1,5 TB HDD 6gb DDR3 Ram, je zou denken dat ze hier vlot achteraan gaan.
Maar blijkbaar niet dus? Of denken jullie dat hij wel eerder verschijnt..?
Er staat dat hij word geleverd op of voor 6 januari
Dit zou toch niet kunnen? Dan staat hij een maand in productie, dat is wel erg lang.
Wat ik heb besteld:
2 maal een XPS 8000 met 1,5 TB HDD 6gb DDR3 Ram, je zou denken dat ze hier vlot achteraan gaan.
Maar blijkbaar niet dus? Of denken jullie dat hij wel eerder verschijnt..?
Liever verwend dan verwaarloosd
Verwijderd
@Jaygod:
Als ik jou was zou ik maar niet al te veel hoop hebben. Mijn Studio 8000 is 10 dagen eerder besteld en hij staat nog steeds in productie (inmiddels dus al meer dan 3 weken), ik verwacht hem daarom binnenkort dus ook nog niet, de status zal wel eerst naar klaar voor verzending moeten.
Ik denk daarom eerder dat de datum (net als bij mij) naar achteren zal worden bijgesteld dan naar voren. Tja ik zou bijna zeggen join the club.
Ik zal je wel op de hoogte houden wanneer mijn systeem binnen komt (whenever that may be
)
Als ik jou was zou ik maar niet al te veel hoop hebben. Mijn Studio 8000 is 10 dagen eerder besteld en hij staat nog steeds in productie (inmiddels dus al meer dan 3 weken), ik verwacht hem daarom binnenkort dus ook nog niet, de status zal wel eerst naar klaar voor verzending moeten.
Ik denk daarom eerder dat de datum (net als bij mij) naar achteren zal worden bijgesteld dan naar voren. Tja ik zou bijna zeggen join the club.
Ik zal je wel op de hoogte houden wanneer mijn systeem binnen komt (whenever that may be
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2009 16:41 ]
Verwijderd
Ik heb op 4-12-2009 een Dell Studio 17 besteld, de verwachte leveringsdatum is 20-01-2010.
Dit zijn bijna 7 weken!! Kan toch niet waar zijn?
De laptop die ik heb besteld is zo goed als standaard, er hoeft alleen een andere draadloze
netwerkkaart in.
De bestelling staat nu op: Werk in uitvoering
Ik ben benieuwd.
Ze maken leuk spul bij Dell maar om daar 7 weken op te wachten.
Ben benieuwd naar andere mensen die een Studio 17 hebben besteld.
Dit zijn bijna 7 weken!! Kan toch niet waar zijn?
De laptop die ik heb besteld is zo goed als standaard, er hoeft alleen een andere draadloze
netwerkkaart in.
De bestelling staat nu op: Werk in uitvoering
Ik ben benieuwd.
Ze maken leuk spul bij Dell maar om daar 7 weken op te wachten.
Ben benieuwd naar andere mensen die een Studio 17 hebben besteld.
Vorig weekend bij een vriend een Dell Studio 17 besteld.
Er ging eerst iets verkeerd bij Dell met de verwerking van zijn American Express kaart. Na een telefoontje met de creditcard maatschappij, bleek Dell tot twee keer toe geprobeerd hebben de kaart te belasten. Volgens American Express ging alles goed. Na een telefoontje met Dell, lukte het daar gisteren eindelijk ook.
Nu staat de order date op 10/12/2009
en de leverdatum op 01/02/2010.
Er ging eerst iets verkeerd bij Dell met de verwerking van zijn American Express kaart. Na een telefoontje met de creditcard maatschappij, bleek Dell tot twee keer toe geprobeerd hebben de kaart te belasten. Volgens American Express ging alles goed. Na een telefoontje met Dell, lukte het daar gisteren eindelijk ook.
Nu staat de order date op 10/12/2009
Any sufficiently advanced technology is equivalent to magic.
Ondanks de vele negatieve berichten hier, gooi ik er even een positieve tegenaan.
Vorige week vrijdag is mijn laptop uit de auto gejat (dell xps m1530 van mn werk) dus afgelopen maandag gelijk een nieuwe besteld. Dell XPS studio 16 met core i7, 4gb ram,128gb ssd en wled hd schermpje. Gelijk account manager gemaild voor een prijs en levertijd. Die kwam uit op 14 jan 2010. Dat vond ik vrij lang dus is er vanaf kantoor even gemaild of dat sneller kon. Nu zag ik vandaag dat hij onderweg is vanuit ierland en ergens volgende week geleverd wordt.
Dus eerst meer als een maand levertijd en nu +-8 werkdagen. Dus misschien handig voor andere mensen die zakelijk bestellen, even extra zeuren bij je account manager werkt
Vorige week vrijdag is mijn laptop uit de auto gejat (dell xps m1530 van mn werk) dus afgelopen maandag gelijk een nieuwe besteld. Dell XPS studio 16 met core i7, 4gb ram,128gb ssd en wled hd schermpje. Gelijk account manager gemaild voor een prijs en levertijd. Die kwam uit op 14 jan 2010. Dat vond ik vrij lang dus is er vanaf kantoor even gemaild of dat sneller kon. Nu zag ik vandaag dat hij onderweg is vanuit ierland en ergens volgende week geleverd wordt.
Dus eerst meer als een maand levertijd en nu +-8 werkdagen. Dus misschien handig voor andere mensen die zakelijk bestellen, even extra zeuren bij je account manager werkt
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
Verwijderd
Gister een studio 17 laptop (i7 - 720QM) besteld, standaard configuratie zoals op de website van Dell vermeld.
Verwachte leverdatum: 2-2-2010 (ruim 7 weken)
Ik kijk het nog even een paar dagen aan, om te zien of deze datum nog gaat veranderen. Mocht het niet veranderen (in positieve zin
)dan annuleer ik de order.
Verwachte leverdatum: 2-2-2010 (ruim 7 weken)
Ik kijk het nog even een paar dagen aan, om te zien of deze datum nog gaat veranderen. Mocht het niet veranderen (in positieve zin
Verwijderd
Beste mensen,
Om jullie wat te geruststellen of juist te ontmoedigen heb ik wat informatie over de werkwijze van Dell in samenwerking met UPS.
Ik werk zelf bij UPS.
Sinds een tijdje heeft Dell een contract afgesloten met UPS Nederland betreft onderstaande.
Alle Dell bestellingen van Europa die in China worden geproduceerd en verstuurd worden via UPS China
worden gevlogen door verschillende vliegmaatschappijen en komen vervolgens aan op Schiphol
bij UPS-Schiphol.
Ja u leest het goed alle bestellingen van heel Europa en ik kan u vertellen dat zijn er heel veel.
In gewicht uitgedrukt +- 30 000kg per week, als u nagaat dat een laptop +- 3kg weegt.
Reken maar uit dit zijn 10 000 laptops per week gemiddeld, maar meestal veel meer.
Vervolgens wordt op Schiphol alles gesorteerd per land en gaat weer met een truck of wederom per vliegtuig
naar des betreffend land in Europa.
In betreffend land dus ook in Nederland worden de zendingen per truck gereden naar de sorteer centra van UPS in de dicht bij zijnde stad om vervolgens door een UPS koerier bezorgd te worden.
Ik weet niet hoe snel ze in China produceren, maar de transport doorlooptijd is zeker +- 2 weken.
In het hele proces van productie tot transport bij u aan de deur gaat meestal goed, maar er gaat ook weleens iets mis. Schade, vermist, enz.enz.
Conclusie? Geduld is een schone zaak.
Of men moet gewoon een standaard laptopie in de winkel kopen dan heb je hem meteen.
Maar ja Dell is toch beter dan de rest en het wachten waard denk ik.
Ook ik mag voor mijn XPS 16 tot 11-01-10 wachten.
Als ik hem tegenkom tussen alle andere zendingen op Schiphol dan pluk ik hem er tussenuit
Mijn volgende probleem zal dan zijn dat ik geboeid mee zal gaan met de Marechaussee, maar mijn XPS heb ik dan wel
Om jullie wat te geruststellen of juist te ontmoedigen heb ik wat informatie over de werkwijze van Dell in samenwerking met UPS.
Ik werk zelf bij UPS.
Sinds een tijdje heeft Dell een contract afgesloten met UPS Nederland betreft onderstaande.
Alle Dell bestellingen van Europa die in China worden geproduceerd en verstuurd worden via UPS China
worden gevlogen door verschillende vliegmaatschappijen en komen vervolgens aan op Schiphol
bij UPS-Schiphol.
Ja u leest het goed alle bestellingen van heel Europa en ik kan u vertellen dat zijn er heel veel.
In gewicht uitgedrukt +- 30 000kg per week, als u nagaat dat een laptop +- 3kg weegt.
Reken maar uit dit zijn 10 000 laptops per week gemiddeld, maar meestal veel meer.
Vervolgens wordt op Schiphol alles gesorteerd per land en gaat weer met een truck of wederom per vliegtuig
naar des betreffend land in Europa.
In betreffend land dus ook in Nederland worden de zendingen per truck gereden naar de sorteer centra van UPS in de dicht bij zijnde stad om vervolgens door een UPS koerier bezorgd te worden.
Ik weet niet hoe snel ze in China produceren, maar de transport doorlooptijd is zeker +- 2 weken.
In het hele proces van productie tot transport bij u aan de deur gaat meestal goed, maar er gaat ook weleens iets mis. Schade, vermist, enz.enz.
Conclusie? Geduld is een schone zaak.
Of men moet gewoon een standaard laptopie in de winkel kopen dan heb je hem meteen.
Maar ja Dell is toch beter dan de rest en het wachten waard denk ik.
Ook ik mag voor mijn XPS 16 tot 11-01-10 wachten.
Als ik hem tegenkom tussen alle andere zendingen op Schiphol dan pluk ik hem er tussenuit
Mijn volgende probleem zal dan zijn dat ik geboeid mee zal gaan met de Marechaussee, maar mijn XPS heb ik dan wel
Op 30-11-2009 een Inspiron 13z besteld tot op heden alleen de Internet bevestiging gekregen, nog geen orderbevestiging terwijl de leverdatum op 17-12-2009 staat. In de status bij Dell krijg je alleen te zien "werk in uitvoering". Op de site van de creditcard heeft het aankoopbedrag een paar dagen bij de "openstaande autorisaties" gestaan maar is nu weer verdwenen en er staat niets bij mijn transactieoverzicht. Inmiddels gebeld met Dell maar dan krijg je een persoon aan de lijn die nauwelijks Engels spreekt en je verder niets meer kan vertellen dan wat er ook bij de status staat. Ook een mail gestuurd maar daar wordt niet op gereageerd.
Update:
30-11 besteld
14-12 in productie (nog steeds geen orderbevestiging en leverdatum is opgeschoven naar 4-1-2010)
16-12 mail gekregen met daarin de mededeling dat de leverdatum 4-1-2010 is geworden, kijk vervolgens bij de status en daar staat verzonden met UPS link en alles, link geeft overigens nog geen resultaat.
Update:
30-11 besteld
14-12 in productie (nog steeds geen orderbevestiging en leverdatum is opgeschoven naar 4-1-2010)
16-12 mail gekregen met daarin de mededeling dat de leverdatum 4-1-2010 is geworden, kijk vervolgens bij de status en daar staat verzonden met UPS link en alles, link geeft overigens nog geen resultaat.
[ Voor 24% gewijzigd door verocom op 16-12-2009 11:10 ]
Verwijderd
Ik heb voor ik mijn huidige order een andere order geplaatst, na een paar dagen kwam ik erachter datverocom schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 12:11:
Op 30-11-2009 een Inspiron 13z besteld tot op heden alleen de Internet bevestiging gekregen, nog geen orderbevestiging terwijl de leverdatum op 17-12-2009 staat. In de status bij Dell krijg je alleen te zien "werk in uitvoering". Op de site van de creditcard heeft het aankoopbedrag een paar dagen bij de "openstaande autorisaties" gestaan maar is nu weer verdwenen en er staat niets bij mijn transactieoverzicht. Inmiddels gebeld met Dell maar dan krijg je een persoon aan de lijn die nauwelijks Engels spreekt en je verder niets meer kan vertellen dan wat er ook bij de status staat. Ook een mail gestuurd maar daar wordt niet op gereageerd. Ik vrees dus dat als je wilt annuleren dat een bijna onmogelijke opgave wordt of is er iemand die weet hoe je dat probleemloos kan regelen.
de laptop niet voldeed aan de specificaties die ik nodig had. Dit was mijn eigen stomme fout.
Mijn order stond toen op: Werk in uitvoering (volgens de DeLL site kun je dan nog annuleren)
Ben toen gaan mailen met DELL, maar ze zeiden dat de order al "gelocked" was en dat annuleren niet meer
mogelijk was, alleen na ontvangst retourneren was mogelijk.
Na lang aandringen hebben ze de order toch geannuleerd, en heb ik een nieuwe order kunnen plaatsen waarbij het bedrag wat al voldaan was verrekend is met de nieuwe order.
Je kunt dit vinden onder:
-Status van bestelling
-contact opnemen
-Contact opnemen met support voor hulp bij bestellingen
-Thuisgebruik
-Kan ik mijn bestelling annuleren?
Voor mij is het nu maar wachten op de levering van de nieuwe order, wat wel effe gaat duren, vrees ik.
SUC6
Vandaag ging mijn Studio 17,3" eindelijk in productie.
23-11 besteld
25-11 werk in uitvoering
12-12 in productie
Ze hebben me beloofd de geplande leverdatum niet naar achteren te verschuiven
. Geen idee hoe ze dat gaan doen. Dus 22-12 moet ik hem dan ontvangen. In mijn geval zou ik het nu handig vinden als ze er toch nog een week langer over doen. Want de week van kerst ben ik niet thuis.
Weet iemand wat gebeurd er als ik op de afleverdag en de dag daarop wanneer UPS nog een keer langs komt niet thuis ben? Wat doen ze dan met de laptop kan je die dan bij de bruna ophalen ofzo?
23-11 besteld
25-11 werk in uitvoering
12-12 in productie
Ze hebben me beloofd de geplande leverdatum niet naar achteren te verschuiven
Weet iemand wat gebeurd er als ik op de afleverdag en de dag daarop wanneer UPS nog een keer langs komt niet thuis ben? Wat doen ze dan met de laptop kan je die dan bij de bruna ophalen ofzo?
[ Voor 19% gewijzigd door Watisdat op 12-12-2009 21:02 ]
Dit zegt de website van UPS
http://www.ups.com/search...y=niet+thuis&category=All
http://www.ups.com/search...y=niet+thuis&category=All
Verwijderd
het lijkt erop dat we gelijk op gaan, mijn bestelling is vandaag ook naar productie gegaan. En wordt ook 22-12 verwacht. En ik hoop niet dat het een week later wordtWatisdat schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 20:55:
Vandaag ging mijn Studio 17,3" eindelijk in productie.
23-11 besteld
25-11 werk in uitvoering
12-12 in productie
Ze hebben me beloofd de geplande leverdatum niet naar achteren te verschuiven. Geen idee hoe ze dat gaan doen. Dus 22-12 moet ik hem dan ontvangen. In mijn geval zou ik het nu handig vinden als ze er toch nog een week langer over doen. Want de week van kerst ben ik niet thuis.
Verwijderd
De verwachte leverdatum staat nog op 4-1-10
Zojuist weer met Dell gebeld.
Ze wouden weer geen informatie geven. Ze vertelden me dat het eerder geleverd zou kunnen worden dan de verwachte leverdatum. Toen ik vroeg of het ook later zou kunnen worden (, omdat dit al eens eerder was gebeurd), gaven ze inderdaad toe dat dit niet de verwachting was, maar dat het ook niet was uit te sluiten. Tja hier heb je natuurlijk niet veel aan. Uiteindelijk weer met de supervisor gesproken (die me vorige week nog geen nadere informatie kon geven). Hij wist me dan eindelijk wel wat meer informatie te geven. Het lag aan een tekort aan XPS systemen (zowel laptops als desktops). Hij meldde dat eind deze week of begin volgende week, het tekort zou zijn opgelost en dat ze op dat moment meer informatie zouden kunnen geven aan een ieder die een XPS machine heeft besteld.
Het tekort werd volgens hem veroorzaakt door de grote vraag ivm met het naderen van kerst.
Tja dat kerst ineens voor de deur stond zo aan het einde van het jaar, was voor iedereen natuurlijk een enorme verassing.
Zojuist weer met Dell gebeld.
Ze wouden weer geen informatie geven. Ze vertelden me dat het eerder geleverd zou kunnen worden dan de verwachte leverdatum. Toen ik vroeg of het ook later zou kunnen worden (, omdat dit al eens eerder was gebeurd), gaven ze inderdaad toe dat dit niet de verwachting was, maar dat het ook niet was uit te sluiten. Tja hier heb je natuurlijk niet veel aan. Uiteindelijk weer met de supervisor gesproken (die me vorige week nog geen nadere informatie kon geven). Hij wist me dan eindelijk wel wat meer informatie te geven. Het lag aan een tekort aan XPS systemen (zowel laptops als desktops). Hij meldde dat eind deze week of begin volgende week, het tekort zou zijn opgelost en dat ze op dat moment meer informatie zouden kunnen geven aan een ieder die een XPS machine heeft besteld.
Het tekort werd volgens hem veroorzaakt door de grote vraag ivm met het naderen van kerst.
Tja dat kerst ineens voor de deur stond zo aan het einde van het jaar, was voor iedereen natuurlijk een enorme verassing.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2009 12:19 ]
Verwijderd
Mijn laptop (studio 17, i7 zonder verdere opties) die ik 11 december heb besteld, is ook in productie gegaan (gister of vanochtend, heb gister niet gekeken en heb geen mail ontvangen).
Bij mij dus geen eindeloze 'werk in uitvoering' status, maar mijn levertijd staat nog wel steeds op 2-2-2010.
Aangezien bij een aantal andere mensen hier de status dit weekend ook naar in productie is gegaan, met een levertijd voor de kerst, heb ik nog een klein beetje hoop dat het goed gaat komen binnen een redelijke tijd.
Bij mij dus geen eindeloze 'werk in uitvoering' status, maar mijn levertijd staat nog wel steeds op 2-2-2010.
Aangezien bij een aantal andere mensen hier de status dit weekend ook naar in productie is gegaan, met een levertijd voor de kerst, heb ik nog een klein beetje hoop dat het goed gaat komen binnen een redelijke tijd.
Op 10 december een studio 15 besteld. Nu in productie en heeft de verwachte levertijd van 06-01-2010.
Lange productieperiode...We zullen zien
Lange productieperiode...We zullen zien
Verwijderd
YES! hij is verzonden
23-11 besteld
25-11 werk in uitvoering
12-12 in productie
14-12 verzonden.
Lijkt erop dat hij dan inderdaad rond 22-12 afgeleverd wordt.
23-11 besteld
25-11 werk in uitvoering
12-12 in productie
14-12 verzonden.
Verwijderd
Positief om te zien dat de tijd 'in productie' maar 2 dagen is.
Heb je ook al een trackingnummer ontvangen?
Heb je ook al een trackingnummer ontvangen?
Die van mij is ook zo net verzonden.Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 20:23:
YES! hij is verzonden
23-11 besteld
25-11 werk in uitvoering
12-12 in productie
14-12 verzonden.
Ik kopieër even de datums van jou
23-11 besteld
25-11 werk in uitvoering
12-12 in productie
14-12 verzonden.
Tracking nummer heb ik wel kan er alleen nog niks mee
EDIT: Ik heb gecontroleerd bij UPS pakketje komt dus pas 18-12 in het vliegtuig.
[ Voor 12% gewijzigd door Watisdat op 14-12-2009 22:30 ]
Verwijderd
Mijn dell studio 1747 is verzonden via UPS. Ik krijg nu het volgende qua traceerstatus op de website van UPS:
15/12/2009 6:34 IMPORTSCAN
15/12/2009 6:27 WORDT AFGELEVERD
15/12/2009 5:38 AANKOMSTSCAN
14/12/2009 23:32 VERTREKSCAN
14/12/2009 16:21 HERKOMSTSCAN
15/12/2009 9:13 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Kan er mij iemand vertellen wat importscan betekent? Iets met de douane? Betekent dit dat mijn laptop vandaag (15/12) niet meer wordt afgeleverd, aangezien het pakje een importscan heeft ondergaan, en ervoor de status 'wordt afgeleverd' kreeg?
15/12/2009 6:34 IMPORTSCAN
15/12/2009 6:27 WORDT AFGELEVERD
15/12/2009 5:38 AANKOMSTSCAN
14/12/2009 23:32 VERTREKSCAN
14/12/2009 16:21 HERKOMSTSCAN
15/12/2009 9:13 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Kan er mij iemand vertellen wat importscan betekent? Iets met de douane? Betekent dit dat mijn laptop vandaag (15/12) niet meer wordt afgeleverd, aangezien het pakje een importscan heeft ondergaan, en ervoor de status 'wordt afgeleverd' kreeg?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2009 12:35 . Reden: Onoverzichtelijkheid van bericht ]
Nou ook effe laten weten dat ik heel tevreden ben met Dell,
besteld op 3-12 studio 17 (1747) I7 720 met extra HD scherm, N wireless en bluetooth lever datum 11-01-2010, was 09-12 in productie en is op 11-12 verzonden stond vanmorgen bij UPS als hierboven met import scan op 15-12 en is heden om 14.30 geleverd
Ik niet anders zeggen dan een goede service, heeft natuurlijk alles te maken met de voorradigheid van onderdelen maar toch Pluimpje
Groeten Jan
Ik niet anders zeggen dan een goede service, heeft natuurlijk alles te maken met de voorradigheid van onderdelen maar toch Pluimpje
Groeten Jan
laptop gisteren bezorgd!ISaFeeliN schreef op donderdag 10 december 2009 @ 22:41:
[...]
En vandaag was de order verzonden! Tracking werkt nog niet (UPS). Bizar hoor..
bestel datum: 28 nov
bezorgd: 15 dec.
Heb na ontvangstbevestiging nooit meer mail van Dell gehad overigens.
Op afgelopen vrijdag (11 dec) zag ik dat de lt 'ineens' verzonden was. pas gisteren had ik ook een werkende tracking link (daarvoor wel link, maar niet gevonden bij UPS), en op dezelfde dag dus is de lt bezorgd.
Dus al met al duurt het best lang, maar is het nog veel sneller dan uiteindelijk voorspeld door Dell. Best wel slecht informatie voorziening eigenlijk.
Verwijderd
Dat viel mij bij mijn bestelling van een Studio 15 ook op. Kreeg ik bij eerdere bestellingen nog een orderbevestiging met leverdatum nadat betaling was verwerkt, dat doet men tegenwoordig ook niet meer. Verder zijn de verwachte leverdata natuurlijk erg ver in de toekomst en onwerkelijk, maar ik heb vorig bij een Studio 17 gemerkt dat ook die nog langer kan worden. Dell weet wat ze moeten doen volgend jaar om de klanten te houden....ISaFeeliN schreef op woensdag 16 december 2009 @ 08:07:
[...]
Best wel slecht informatie voorziening eigenlijk.
Verwijderd
ik zie net dat e.e.a vanuit frankfurt vertroken is en dat de handel hier om 18-12 afgeleverd wordWatisdat schreef op maandag 14 december 2009 @ 21:32:
[...]
Die van mij is ook zo net verzonden.(Tranen van geluk )
Ik kopieër even de datums van jou![]()
23-11 besteld
25-11 werk in uitvoering
12-12 in productie
14-12 verzonden.
Tracking nummer heb ik wel kan er alleen nog niks mee
EDIT: Ik heb gecontroleerd bij UPS pakketje komt dus pas 18-12 in het vliegtuig.
HERNE-BOERNIG, DE 16/12/2009 22:24 AANKOMSTSCANVerwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 22:02:
[...]
ik zie net dat e.e.a vanuit frankfurt vertroken is en dat de handel hier om 18-12 afgeleverd word
FRANKFURT, DE 16/12/2009 19:30 VERTREKSCAN
16/12/2009 17:39 HERKOMSTSCAN
DE 18/12/2009 14:27 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Zit nou ergens in Duitsland me laptop. Hoop dat ik hem morgen krijg dan heb ik hem nog voor de vakantie , vrijdag is ook best trouwens.
Verwijderd
dit is wat er nu staatWatisdat schreef op woensdag 16 december 2009 @ 22:46:Hoop dat ik hem morgen krijg dan heb ik hem nog voor de vakantie , vrijdag is ook best trouwens.
Vastgestelde afleveringsdatum: 17/12/2009 (Bijgewerkt)
Verwijderd
Ik heb zojuist een mail van Dell gehad dat mijn laptop is verzonden.
Besteld: 11-12
In productie: 14-12
Verzonden: 17-12
Verwachte leverdatum: 23-12 (nog geen informatie via UPS track en trace)
Oorspronkelijke leverdatum stond op 2-2-2010. Lijkt er dus op dat ik geluk heb met een redelijke levertijd van mijn studio 17.
Besteld: 11-12
In productie: 14-12
Verzonden: 17-12
Verwachte leverdatum: 23-12 (nog geen informatie via UPS track en trace)
Oorspronkelijke leverdatum stond op 2-2-2010. Lijkt er dus op dat ik geluk heb met een redelijke levertijd van mijn studio 17.
Verwijderd
Min studio 17 op 1 december besteld, en sindsdien eigenlijk niets meer dan werk in uitvoering... beetje teleurstelling!!
Verwijderd
Dat is zeker een teleurstellingVerwijderd schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:53:
Min studio 17 op 1 december besteld, en sindsdien eigenlijk niets meer dan werk in uitvoering... beetje teleurstelling!!
Ik heb zelf een standaard i7 720QM configuratie zoals op de Dell site vermeld (dus geen van de opties gekozen). welke configuratie heeft jouw studio 17?
Overigens geeft UPS nu een leverdatum van 22-12 ipv 23-12
Ik heb net mijn eerste bestelling geplaatst op de Dell site en vroeg mij af of het leveringsproces net zo 'snel' gaat als er betaald wordt met Ideal i.p.v. een Credit Card. Op de site kon ik daar niet echt een antwoord op vinden.
Verwijderd
Goed nieuws voor iedereen die een Studio XPS 8000 systeem heeft besteld.
Het zal waarschijnlijk dit jaar niet meer worden.
nou ja, maar hopen dat het dan mijn verwachte leverdatum wordt 4-1-2010 (1,5 maand na de bestelling)
Het zal waarschijnlijk dit jaar niet meer worden.
Op 06-12 ook een laptop besteld voor mijn ouders, een simpele Inspiron 1545.
Verwachte leverdatum was toen 18-12.
Op 10-12 toen ik weer keek wat de status was, stond er dat deze verzonden was.
Stond ook een link bij van UPS, en daar werd aangegeven "Ontvangen factuur gegevens", wat betekend dat de laptop nog niet in hun bezit is.
Alleen nu is het al 18-12 en de status staat nog steeds op hetzelfde bij UPS. Lijkt me raar dat het meer dan 8 dagen duurt de levering tussen Dell en UPS.. Of niet?
edit. net met UPS gebeld, betekend idd dat ze nog wachten op de Dell om de laptop bij hun aan te leveren... Dell is telefonisch niet bereikbaar, dus gemaild.
Verwachte leverdatum was toen 18-12.
Op 10-12 toen ik weer keek wat de status was, stond er dat deze verzonden was.
Stond ook een link bij van UPS, en daar werd aangegeven "Ontvangen factuur gegevens", wat betekend dat de laptop nog niet in hun bezit is.
Alleen nu is het al 18-12 en de status staat nog steeds op hetzelfde bij UPS. Lijkt me raar dat het meer dan 8 dagen duurt de levering tussen Dell en UPS.. Of niet?
edit. net met UPS gebeld, betekend idd dat ze nog wachten op de Dell om de laptop bij hun aan te leveren... Dell is telefonisch niet bereikbaar, dus gemaild.
[ Voor 13% gewijzigd door Sleepyhead op 18-12-2009 16:26 ]
Nee, alleen op een prive of bedrijfsadres.
Verwijderd
Opzich na een hoop geroezelmoes over me betaling ben ik nu wel tevreden over dell.
Momenteel staat mijn bestelling "in productie".
Hier is hij vrijdag in gegaan.
Iemand enig idee hoe lang het dan nog duurt voordat hij verzonden wordt?
Momenteel staat mijn bestelling "in productie".
Hier is hij vrijdag in gegaan.
Iemand enig idee hoe lang het dan nog duurt voordat hij verzonden wordt?
Ik ben heel blij met mijn nieuwe Inspiron 546
7/12 besteld (met als verwachte leverdatum toen: op of voor 1 januari)
16/12 klaar voor verzending
18/12 afgeleverd
7/12 besteld (met als verwachte leverdatum toen: op of voor 1 januari)
16/12 klaar voor verzending
18/12 afgeleverd
Mijn Dell Studio '17 op 11-12 besteld, verwachte leveringsdatum 4-2. Bijna 2 maanden!
Ik heb Dell gemailt met de mededeling dat ik dit onacceptabel vind en bij geen snellere levering de bestelling annuleer. Hoe gevoelig denken jullie dat ze hiervoor zijn?
Ik heb Dell gemailt met de mededeling dat ik dit onacceptabel vind en bij geen snellere levering de bestelling annuleer. Hoe gevoelig denken jullie dat ze hiervoor zijn?