Toon posts:

Dell levertijden topic

Pagina: 1 ... 26 ... 105 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Gamepie56 schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 09:46:
Gister dus m'n laptop ontvangen :) Binnen 3 dagen na bestelling binnen!
Laat me raden... geen Dell :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-10 22:09
Wel.. Een Dell Latitude E6500, lees m'n eerdere posts maar. Ik heb het nog nooit zo snel meegemaakt bij Dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, die van mij gaat maandag dan komen, want sinds gisteren staat dit op de ups-site:

BRUSSELS BE 01/08/2009 2:36 VERTREKSCAN
BRUSSELS BE 31/07/2009 20:46 AANKOMSTSCAN
EINDHOVEN, BEST NL 31/07/2009 19:00 VERTREKSCAN
31/07/2009 15:09 HERKOMSTSCAN
NL 29/07/2009 3:12 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Toch vind ik het allemaal heel wat minder dan toen ik een paar jaar terug een laptop bestelde, maar ik heb nu natuurlijk ook net de pech dat die van mij uit China komt en dat duurt natuurlijk extra lang. De uitleg die ik kreeg van de klantenservice was dat men op het moment dat de order binnenkomt kijkt welke fabriek de spullen op voorraad heeft en die maakt hem. In mijn geval was dat China.Dat vind ik wat gek, want ik heb juist altijd begrepen dat Dell eigenlijk nooit spullen echt op voorraad heeft,maar de hele dag door bevoorraad wordt. Maar er werden op het moment van bestellen aardige kortingen gegeven op de inspiron 15, dus wie weet gaat het om iets groots, beeldscherm of zo, waar de Europese fabrieken nog weken op moesten wachten.Ik heb geen idee. Blijkbaar haalt UPS je laptop niet op in China, hij wordt van daar verstuurd naar UPS toe (geen idee welke UPS,maar gezien de gegevens hierboven naar Best). Dat zou vijf tot zeven werkdagen duren. UPS krijgt echter wel direct de aanmelding als de laptop verzonden is en die hebben een foutje in de planning gemaakt en gedacht: oh, die kunnen we donderdag wel afleveren.Maar toen was hij nog niet eens in hun bezit.

Al met al vind ik het niet ideaal.Je hebt namelijk geen idee waar je laptop uithangt tussen China en UPS. Ondertussen werd het bedrag wel van mijn creditcard gehaald en had ik de factuur in mijn brievenbus liggen, maar er kon niet gezegd worden waar hij was. Ergens in transit.Maar uiteindelijk is het dus allemaal goedgekomen. Gisteren was de vijfde werkdag en gisteren was hij ook ineens bekend bij UPS.

Nu alleen nog hopen dat de kwaliteit uit Chinese fabriek net zo goed is, maar je mag er eigenlijk toch wel vanuit gaan dat Dell overal dezelfde standaard hanteert, zeker als ze die dingen ook exporteren naar de Europese markt.

De reden waarom ik overigens bovenstaande heb opgeschreven, is omdat ik hier niet eerder las over verhalen over productie in China, alleen Polen en Ierland. Misschien heeft iemand er nog iets aan als hem hetzelfde overkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik.
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-06-2018
Een collega had in maart een laptop besteld daar dingen ook de nodige dingen mis en door Dell werd verteld dat ze de fabriek in Ierland gingen sluiten en naar China gingen verhuizen.
Uit eindelijk gaat alle productie naar China toe.
Ik heb wel vaker dingen uit China besteld, donderdag besteld vrijdag verzonden en maandag in huis.
Wel duurt het lang voordat je pakje bij UPS bekend is zodat je kan kijken waar je pakje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Gamepie56 schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 11:50:
[...]
Wel.. Een Dell Latitude E6500, lees m'n eerdere posts maar. Ik heb het nog nooit zo snel meegemaakt bij Dell.
Dat is wel heel vreemd. Die kan niet op maat zijn gemaakt lijkt mij. Wellicht hadden ze een gecancelde order liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik.
Net nog eens naar mijn order status gekeken.

Orderdatum: 21-7-2009
Uw verwachte levering vindt plaats op of vóór: 7-9-2009

Eerst zou mijn lever datum 6-8-2009 zijn.
Erg jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:41

Saven

Administrator

Erik waarschijnlijk heb je hem rond 10-08 ofzo :P Die data worden wel vaker ineens verzet, had ik bij mijn eerdere order ook last van. Uiteindelijk maar 1 dag later gekregen dan de oorspronkelijke leverdatum ;)

Ik kan je natuurlijk niks beloven :P Maar dat is mijn ervaring dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik.
Ah oke, nou ik ben benieuwd ;)
Bedankt voor je melding :)
Je hoort het wanneer ik hem heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-10 23:03
Philflow schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 13:13:
[...]

Dat is wel heel vreemd. Die kan niet op maat zijn gemaakt lijkt mij. Wellicht hadden ze een gecancelde order liggen.
Dat kan, maar het is een Latitude, de zakelijke lijn dus.
Deze worden in veel grotere volume's geproduceerd en verkocht, dus grote kans dat dit icm een standaard configuratie, de reden is.

Wij versturen ze ook, maar alleen aan zakelijke klanten, zijn vaak allemaal orders van 50stuks per product.
Verbazingwekkend hoe snel Dell die inderdaad levert. 5-6 dagen vanaf moment van bestellen liggen ze in Middel Oosten.
Verwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 12:39:
knip

De reden waarom ik overigens bovenstaande heb opgeschreven, is omdat ik hier niet eerder las over verhalen over productie in China, alleen Polen en Ierland. Misschien heeft iemand er nog iets aan als hem hetzelfde overkomt.
Wat betreft de fabrieken, Ierland wordt inderdaad gesloten, sneller dan gepland, zou dat 3rde kwartaal dit jaar rond moeten zijn, ipv volgend jaar. Ierland is in principe dan geheel verhuisd naar Polen. Verkoop blijft vooralsnog wel in Ierland, alsmede het EU hoofdkantoor.

De fabriek in China springt in deze overgangsperiode denk ik af en toe in, omdat de productiecapaciteit groter is, en Polen nog niet op volle kracht draait.

[ Voor 13% gewijzigd door Yippie op 01-08-2009 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Dinsdag mijn laptop besteld, en is gisteren verzonden :>

Een vostro 1320...

[ Voor 16% gewijzigd door LuckY op 01-08-2009 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-10 22:09
Yippie schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 15:29:
[...]

Dat kan, maar het is een Latitude, de zakelijke lijn dus.
Deze worden in veel grotere volume's geproduceerd en verkocht, dus grote kans dat dit icm een standaard configuratie, de reden is.

Wij versturen ze ook, maar alleen aan zakelijke klanten, zijn vaak allemaal orders van 50stuks per product.
Verbazingwekkend hoe snel Dell die inderdaad levert. 5-6 dagen vanaf moment van bestellen liggen ze in Middel Oosten.
Zakelijke lijn zal misschien wat meer prioriteit hebben. Het is overigens geen standaard configuratie, ik denk zelfs een configuratie die weinig mensen kiezen, flink geupgrade. De kans dat er precies zo'n type gecanceld was lijkt me dus ook wel wat sterk.. Ze zijn gewoon heel snel bij Dell! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik.
Dell geeft een online status van je order weer.

Fase 1 tot en met 5.
In fase 2 worden alle componenten besteld en in fase 3 wordt je laptop/computer in elkaar gezet.
Dit zou betekenen dat je laptop/computer pas in productie gaat als alle onderdelen aanwezig zijn.

Mijn laptop zou pas 7 sept. komen, alle onderdelen zouden aanwezig moeten zijn, zo geeft Dell aan.
Waarom zou het dan nog een maand duren, dat is voor mij wat vreemd.
Een laptop in elkaar zetten duurt toch geen maand :?

Ben benieuwd wat er van komt.

[ Voor 3% gewijzigd door Erik. op 02-08-2009 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-10 21:31
Bestelling van een Studio 1555 met P8600 processor en Full HD scherm.
Volledige specs (Klik!)

30/07: Besteld via telefonische verkoper (ivm met Full HD scherm)
31/07: Betaald via overboeking
01/08: Fase 2 Preproductie

Verwachte levering vindt plaats op of vóór: 21-8-2009

Ik wou via iDEAL betalen maar helaas lukte dat niet (storing), dus heb maar gewoon overgemaakt en was verrast hoe snel ze de betaling verwerkt hadden. Er stond namelijk dat het tot 3 werkdagen kon duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Als ik alle verhalen/ervaringen hier lees, gaat overboeking ( let wel op dat je de juiste info in de omschrijving vermeld ) sneller dan iDeal bij Dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij staat inmiddels al 6 dagen op fase 3; is een studio 17 laptop zonder gekkigheden.
Zou het zo lang duren om een laptop in elkaar te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Yippie schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 23:13:
Als ik alle verhalen/ervaringen hier lees, gaat overboeking ( let wel op dat je de juiste info in de omschrijving vermeld ) sneller dan iDeal bij Dell.
Ik betaal altijd met creditcard bij Dell: Je hebt je spullen het snelste en je betaalt het laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:39
Even mijn ongeduldigheid afreageren hier O-) Sinds twee weken staat de door mij bestelde XPS 435 vast in fase 3. Afgelopen week ontving ik al een mailtje dat de verwachte levertijd met een week was verlengd... Iemand anders ervaring met de levertijd van een XPS 435?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 12:47:
Die van mij staat inmiddels al 6 dagen op fase 3; is een studio 17 laptop zonder gekkigheden.
Zou het zo lang duren om een laptop in elkaar te zetten?
half uurtje maximaal, maar ze hebben vast een lange wachtlijst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
Prolution schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 14:01:
Volledige specs (Klik!)

Verwachte levering vindt plaats op of vóór: 21-8-2009

Ik wou via iDEAL betalen maar helaas lukte dat niet (storing), dus heb maar gewoon overgemaakt en was verrast hoe snel ze de betaling verwerkt hadden. Er stond namelijk dat het tot 3 werkdagen kon duren.
Inmiddels al een update:
03/08: Fase 3 In productie

De verwachte lever datum is nog dezelfde, ben benieuwd hoe snel hij binnen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Ben benieuwd hoe extra lang dat gaat duren als ik met iDeal betaal :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Philflow schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 12:57:
[...]

Ik betaal altijd met creditcard bij Dell: Je hebt je spullen het snelste en je betaalt het laatste.
Tja, dat is zo, maar niet iedereen heeft een CC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik.
Ik heb een update.

Mijn laptop staat ook nog op fase 3 maar heb wel al verschillende mails van Dell gehad:
Ik heb telkens met dezelfde persoon gemaild.

Ik heb ze gevraagd waarom het zo lang duurt.
Hoe het komt dat het zo lang duurt door welk component etc.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Dear, 

I sincerely apologize for the inconvenience caused due to the delay in the delivery of your order. 

Due to the high volumes of orders there is a part shortage at the manufacturing unit. Hence your order is getting delayed at the production stage.

It looks like a supplier has been taken by surprise due to excess demand? and we?re still waiting for one of the parts which can complete the order .

However, I can assure you our team will be working hard to obtain the part which is causing the delay . They?ll be pushing our supplier ? and calling other suppliers too. 

As per the records you should expect delivery of your order on (or before)  07 Sept 2009.

The delivery date listed is only an estimate date and our team will still be hoping to exceed that ? and deliver earlier.

Also You can check on the progress of your Dell order at any time by clicking on this link www.dell.nl/orderstatus with your Customer Number [.......] and Order Number [.......].

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Dear, 

I do understand your concern and I'm truly sorry for the delay.

I do not have any information about the part which is causing the Delay , but our production team will be tackling this as a priority.

I can assure you our team will be working hard to obtain the part which is causing the delay .

I think the best thing would be to keep checking the Order Status link (www.dell.nl/orderstatus --already provided) ? as soon as we get information it will be updated on that link

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Dear, 

I would like to inform you that there is a huge demand for the order booked by you hence there is shortage of parts required in the final stages of production due to which delivery has been delayed. 

I apologize for this unwelcome delay due to which we are unable to meet your expectations on this occasion.

I regret the inconvenience and delay caused but would also like to bring this to your kind notice that we are shipping the orders on priority and as and when we have the parts in stock.

The estimated delivery date as of now is 07 Sept 2009.

Ik denk dat ze de lever datum met een maand verlengd hebben omdat ze afhankelijk zijn van de leverancier.
Ze hebben zelf ook geen idee wanneer het aan komt.
Eigenlijk best wel vreemd, Dell heeft een fase 2 Pre-production.
Alle onderdelen worden besteld en op het moment dat alles aanwezig is gaat je product in productie.
Dat klopt dus niet helemaal.
Wellicht is het het scherm.

Wel jammer

[ Voor 7% gewijzigd door Erik. op 03-08-2009 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal bij mij dan ook hetzelfde probleem zijn.
Vorige keer dat ik een laptop bestelde ( inspiron 1501) was hij ook al later, mar toen hebben ze er ipv een 160 g een 250 g harde schijf ingedrukt, en niets extra voor gerekend.
Als het nu bv aan de schermen ligt, mogen ze er ook wel een LED scherm indrukken en dan opsturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
En weer een update :D
Voor de volledigheid alles maar weer op een rijtje:

Volledige specs (Klik!)

05/08: Fase 5 Verzonden

Verwachte leverings datum was: 21-8-2009

De UPS trace&trace link werkt helaas nog niet, maarja het is flink stuk sneller dan ik had verwacht 8)
Waarschijnlijk na het weekend m'n laptopje binnen, of nog eerder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Meer Informatie
Orderdatum: 6-8-2009
Uw verwachte levering vindt plaats op of vóór: 27-8-2009

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads2/4a7ad25598df5/4a7ad255885cb-offerte.png

[ Voor 3% gewijzigd door Saven op 06-08-2009 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-10 07:03
Voor de goede orde, hier ook mijn SXPS 16:

Studio XPS 16 : Intel Core 2 Duo Processor P8600 (2.40GHz,1066MHz,3MB)
Display : Black Leather 15.6in Truelife 1080p Full HD WLED Edge to Edge Display
Camera : Integrated 2.0 Mega Pixel Camera with Facial Recognition Software (Software install, no media)
Resource DVD : Studio XPS 16 Diagnostics and Drivers
Memory : 4096MB (2x2048) 1067MHz DDR3 Dual Channel
Hard Drive : 500GB Free Fall Sensor (7200RPM)
Optical Drive : Internal DVD+/-RW (DVD & CD read and write) Slot Load Drive including software(Software install, no media
Power Supply : XPS 90W AC Adapter
Battery : Primary 6-cell 56W/HR LI-ION
Graphics : 1GB ATI Radeon HD 4670 graphics card
Wireless : Intel Wireless Card Label - Core 2 Duo
Wireless : Intel WiFi Link 5300 (802.11 a/g/n) Half Mini Card Europea
Wireless : Europe Dell Bluetooth 370 Card
Keyboard : Internal US/International Qwerty Keyboard
Operating System : Dutch Genuine Windows Vista SP1 Home Premium (64 BIT) including Media
Dutch - Microsoft Works 9.0
Software : Datasafe Local 2.0 Basic
Dell Dock 1.0
No Warranty Upgrade
1Yr Premium Warranty Support
No Accidental Damage Support
DataSafe Online Backup 2GB
DataSafe Online size - 2GB Trial
Studio XPS 16 Order - Netherlands

Telefonische bestelling: 04-08
Overboeking: 04-08
In productie: 06-08
Verwachte levering: op of voor 24-08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

hoeveel was je kwijt kellhus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-10 21:59
@ kellhuis
die van mij is sinds gister in productie, en daar staat bij: verwachte levertijd: 20-8 (en dat werd volgens de verkoper wel 15-8) (1-8 geld overgemaakt)

grote kans dat die van jou er dus ook de 17/18e al is.

[ Voor 8% gewijzigd door HBSVDK op 06-08-2009 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
HBSVDK: thanks, dat is goed om te horen.

Saven: dat gaf ik net in de SXPS 16 thread nog aan ;) €909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu inmiddels mijn studio 1737 al 10 dagen op fase 3, zit niet erg veel schot in moet ik zeggen.
Als ik zo de andere reacties lees zijn de studio 15 modellen een stuk sneller in huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

update:
mijn laptop zou oorspronkelijk op of voor 12-08-2009 geleverd worden, en was sinds 28 juli in produktie, nu is dat veranderd naar de leverdatum op of voor 19-08-2009, en is sinds 07-08-2009 in produktie.
Denk dat er bepaalde onderdelen niet op voorraad waren of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
Zoiets roepen zij bij mij nu ook. De XPS 435 staat nu bijna drie weken in fase 3 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-01 16:45
Maandag 2 Latitudes E4300 besteld, vandaag in huis!

vorige week vrijdag 32gb mem voor in een 2950, ook vandaag afgeleverd!
niks te klagen momenteel!

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mazzelaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
bij mij is de sxps naar allewaarschijnlijkheid ook binnen 8 werkdagen in huis (2 weken vanwege de weekenden) Woensdag de 12 is hij er, 31 juli besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-10 17:04
Mijn Laptop is op donderdag 6 augustus in productie gegaan (Fase III). Echter krijg ik vandaag een mail dat de verwachtte leverdatum van 13 augustus naar 17 augustus gegaan is. Wat verbaasde mij? Dat is mijn laptop niet, maar de USB muis die erbij zit.

Laptop staat nog steeds op 20 augustus als leverdatum, terwijl hij 6 augustus dus al in Fase III terecht is gekomen. Ik hoop dus dat ik hem aankomende week krijg.

Het gaat ome en Studio 15 met 344 euro korting actie.

Orderdatum is 3 augustus geweest.

Dit alles ter info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Orderdatum: 4-8-2009
Overboeking: 4-8-2009
Verwachte levering: 26-8-2009
Bestelling is in productie sinds 7-8-2009

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads2/4a7eb73d32210/4a7eb73d31a43-sxps16.PNG

Vreemd genoeg werd de code die moest worden ingevoerd als omschrijving bij de overboeking niet door mijn bank geaccepteerd omdat er streepjes in zaten. Vervangen door spaties en gelukkig ging dat goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Heb je wel kortingsbonnen en EPP gebruikt Nivk? Want volgensmij kun je veel goedkoper uitkomen dan 1153 euro per stuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-10 09:55

Knaak

It's me, Mario!

Hij heeft wel een betere wireless module, en die prijs is echt niet verkeerd hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
en een rgbscherm! die is ook aardig aan de prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
Ja dat is met 10% EPP en 5% kortingsbon. Nu zou het 77 goedkoper zijn in totaal door gratis HDD upgrade. Gelukkig kon ik samen bestellen dat scheelt wel in EPP korting ;)
Hopelijk krijg ik nog een eerdere verwachte leveringsdatum, kan niet wachten!

[ Voor 45% gewijzigd door Nivk op 09-08-2009 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestelling van mijn SXPS 16 N08X1602 basisconfiguratie met als aanpassingen: P8600, Engels OS en qwerty-toetsenbord.
Orderdatum: 7/08/2009
Uw verwachte levering vindt plaats op of vóór: 27/08/2009

Bestelling wordt verwerkt sinds 7/08/2009
Vandaag 9/08/2009 overschrijving gedaan , maar zal wel aankomen daar met wat vertraging (1 à 2 dagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
kellhus schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 16:17:
Voor de goede orde, hier ook mijn SXPS 16 (P8600, 500gb, 15.6" HD WLED)

...

Telefonische bestelling: 04-08
Overboeking: 04-08
In productie: 06-08
Verwachte levering: op of voor 24-08
Hij is vandaag verzonden! (Fase 5) Fijn dat ik hem (naar alle waarschijnlijkheid) deze week al krijg. Ben de antieke HP laptop waarop ik nu aan het typen ben alweer zat. 10 windows open in FF en die 512mb zitten alweer vol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
Nivk schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 13:45:
Van mij ook net verzonden op 9-8-2009, dat had ik niet verwacht op zondag! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Orderdatum: 3-8-2009
Uw verwachte levering vindt plaats op of vóór: 20-8-2009
Werkelijke verzenddatum: 9-8-2009
Standaard Studio 15 met 500gb hdd en win7 coupon en 4gb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denuz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:21
Vanavond ook mijn Dell besteld.
XPS16
09/08 Besteld+geld overgemaakt.
31/08 verwachte leverdatum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
ter aanvulling op mijn bericht hierboven.
- Geplande Leverdatum: 14/08/2009
- Leveringstijdstip: 9:00 - 17:00 (het is voor ons niet mogelijk een specifiek tijdstip aan te geven)
Pff... Dat duurt lang? 4 dagen!! hebben ze nodig om een pakketje nationaal te verzenden... Als je via Fed-Ex stuurt van Amerika -> NL duurt het een dag, hooguit 2 dagen. Ik vind dit heel slecht eigenlijk, van UPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-10 17:48

geerttttt

Manisch positief

Bij mij zegt dell dat hij morgen aankomt (11 aug). Bij UPS staat er echter nog steeds dat ze de factureringsinformatie hebben ontvangen.

Iemand een idee of ervaring of dat nog wel goedkomt voor morgen?

Na een telefoontje vertelde UPS me dat hij uit Tilburg komt, geen england of polen dus, apart.

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Dell heeft een distributiepunt in Tilburg, althans had, ze zitten nu in Waalwijk.
Is overigens niet van Dell zelf, maar wel een dedicaded pand, warehousing doet een 3rde partij waar Dell vanuit Ierland hele goede banden mee heeft. Wie het transport van Polen naar Tilburg doet weet ik niet, maar zou zo maar dezelfde partij kunnen zijn. Wij halen onze spullen rechtstreeks op, maar dat is alleen voor grootzakelijke klanten.

Maar goed, als je nog niks ziet op de UPS site, dan duurt het nog wel even.
Als je via T&T kan zien dat UPS hem heeft, wordt die over het algemeen volgende dag bezord omdat die dan in het DC van UPS is in Best. ( geen idee of er een tijdelijke locatie momenteel is, aangezien er een brand was onlangs )
Tip, zet het zendbereik op de geschatte leverdatum die je als eerste van Dell kreeg, en probeer dan nog is te tracen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

XPS 13
Na 9 dagen ontvangen (met 1 dag vertraging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds geen verandering van mijn status, blijft op "3 produktie" staan.
Wel een beetje jammer van die wachttijden, maar ja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

code:
1
2
3
4
BRUSSELS BE             10/08/2009     21:12     AANKOMSTSCAN
EINDHOVEN, BEST NL       10/08/2009     19:00     VERTREKSCAN
                         10/08/2009     18:41   HERKOMSTSCAN
NL                    10/08/2009    11:36   FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

gaat goed, morgen dus toch binnen lijkt het :)

[ Voor 23% gewijzigd door geerttttt op 10-08-2009 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
Prolution schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 19:44:
En weer een update :D
Voor de volledigheid alles maar weer op een rijtje:

Volledige specs (Klik!)

05/08: Fase 5 Verzonden

Verwachte leverings datum was: 21-8-2009

De UPS trace&trace link werkt helaas nog niet, maarja het is flink stuk sneller dan ik had verwacht 8)
Waarschijnlijk na het weekend m'n laptopje binnen, of nog eerder :)
Gisteravond stond er eindelijke wat meer informatie bij UPS, hij word vandaag afgeleverd :)

code:
1
2
3
4
5
6
7
ROTTERDAM NL        11/08/2009   4:30    WORDT AFGELEVERD  
                    11/08/2009   4:24    AANKOMSTSCAN  
BRUSSELS BE         11/08/2009   2:04    VERTREKSCAN  
BRUSSELS BE         10/08/2009   21:12   AANKOMSTSCAN  
EINDHOVEN, BEST NL  10/08/2009   19:00   VERTREKSCAN  
                    10/08/2009   18:15   HERKOMSTSCAN  
NL                  10/08/2009   11:35   FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

De volgorde van plaatsen waar me pakketje is geweest kan ik niet helemaal volgen, maar dat schijnt een gewoonte te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik.
Ik heb me laptop geannlueerd, een nieuwe besteld met beter scherm en video kaart.

Heb hem vrijdag 7-8 besteld, geld over gemaakt.
Gisteren meteen een mail naar Dell dat werkt schijnbaar beter, kreeg een betalings bevestiging terug.
De laptop stond gisteren in productie, vandaag staat hij op pre-productie, een fase terug :S
Ik hoop dat het goed gaat ga niet nog eens een order annuleren omdat ze een scherm niet kunnen leveren.
Jammer maar helaas. Een goede uitbreiding van Dell kan zijn dat je kan zien welke onderdelen er in bestelling zijn en wanneer ze verwacht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang zou het duren als ik donderdag een dell studio 16 xps bestel voor 919 euro?

Het liefst zou ik de laptop de 19de of 20ste bij mij thuis ontvangen.
Is dit realistisch of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:31:
Hoe lang zou het duren als ik donderdag een dell studio 16 xps bestel voor 919 euro?

Lijkt me dat 4-5 werkdagen wat kort is, misschien met gebruik van een creditcard (dit schijnt het snelst te zijn, maar kost natuurlijk ook wat) als je vandaag besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:31:

Ik bestelde mijn studio vorige week zondag, vandaag binnen gekomen.
Ruime week over het algemeen dus, 16 xps zal niet veel verschillen denk ik. Je kunt tijd winnen door een ideal link telefonisch aan te vragen om je bestelling te betalen.
productie en verzending is een kwestie van een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wacht al sinds 28 juli op mijn studio 17, en de afleverdatum is nu verschoven naar op of voor 19 augustus.
Hij blijft iig maar op fase 3 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pegas
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-11-2022
Dell Studio XPS 16

Afbeeldingslocatie: http://img31.imageshack.us/img31/5323/naamloosowm.jpg

Uw verwachte levering vindt plaats op of vóór: 28/08/2009

Uw bestelling is in productie sinds 11/08/2009
Uw bestelling is in productie sinds 12/08/2009

Na 1 dag in pre-productie te zijn al in productie... denk dat hij binnenkort terug op pre-productie staat :P.

• RedHat
APELDOORN NL 13/08/2009 5:46 WORDT AFGELEVERD
13/08/2009 5:00 AANKOMSTSCAN
BRUSSELS BE 13/08/2009 1:52 VERTREKSCAN
BRUSSELS BE 12/08/2009 21:07 AANKOMSTSCAN
EINDHOVEN, BEST NL 12/08/2009 19:00 VERTREKSCAN
12/08/2009 8:17 HERKOMSTSCAN
NL 13/08/2009 4:03 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
3 augustus besteld, dus een goede 10 dagen :)

EDIT: LOL:Krijg ik mijn bijbestelde, maar uitgestelde muis binnen. Een muis die op 20 augustus binnen zou komen. De laptop die vandaag binnen zou komen had de postbode niet. Ik denk dat de laptop alsnog met UPS ofzo vandaag binnenkomt maar vreemd is het wel. Product wat op 20 augustus binnen zou komen (was uitgesteld van 13 naar 20 augustus) heb ik al binnen, de laptop die vandaag binnen zou komen niet.

Misschien heeft DELL ze omgewisseld ofzo? Lijkt me alsnog vaag, bij beide producten staat dat de postbode ze heeft op de link in de mail. Vaag :)

[ Voor 43% gewijzigd door RedHat op 13-08-2009 12:08 ]

• Trenchdog
Lol, mijn bestelling is weer uitgesteld met twee weken... Ga denk ik maar weer eens jengelen bij de klantenservice, want dit is de derde keer dat dit gebeurt. Wie weet komen ze mij wat tegemoet. Irritant dit.

• kellhus
kellhus schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 21:29:
[...]

Hij is vandaag verzonden! (Fase 5) Fijn dat ik hem (naar alle waarschijnlijkheid) deze week al krijg. Ben de antieke HP laptop waarop ik nu aan het typen ben alweer zat. 10 windows open in FF en die 512mb zitten alweer vol ;)
En hij is inmiddels thuis aangekomen.

06 augustus het geld overgemaakt
09 augustus verzonden vanuit Polen
13 augustus ontvangen

11 dagen sneller dan Dell initieel aangaf.

• HBSVDK
hoe weet je dat hij uit polen komt?

• kellhus
Een aanname, aangezien ze daar uit de fabriek rollen voor EU consumenten. Ierland was gesloten toch?

• RedHat
Laptop vandaag ook binnengekregen. Heeft dus 10 dagen geduurd.

• Nivk
kellhus schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 15:23:
Een aanname, aangezien ze daar uit de fabriek rollen voor EU consumenten. Ierland was gesloten toch?
Bij mij op de pakbon die je kunt vinden bij de Dell Status link staat: Raheen Limerick (wat in Ierland ligt)

• Yippie
kellhus schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 15:23:
Assemblage in Ierland ( Limerick ) is nog niet gestopt, maar wordt steeds minder.
Planning was herfst van dit jaar, dat ze dicht gaan, jaar eerder dan gepland.

Polen is nog niet op volle kracht, XPS laptops komen vaak uit Azie momenteel als ik de ervaringen hier lees.
Studio's momenteel bijna allemaal uit Polen, maar ze schijnen het laatste tijd niet bij te kunnen benen, dus springen andere locatie's bij.
Nivk schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 16:03:
[...]

Bij mij op de pakbon die je kunt vinden bij de Dell Status link staat: Raheen Limerick (wat in Ierland ligt)
Dat zegt op zich nog niks, aangezien EU HQ daar blijft.

[ Voor 18% gewijzigd door Yippie op 13-08-2009 17:24 ]

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Ik moet blijkbaar nog wel eventjes wachten

Uw Order Informatie

Meer Informatie
Orderdatum: 6-8-2009
Uw verwachte levering vindt plaats op of vóór: 25-8-2009
Uw bestelling is in productie sinds 12-8-2009

het gaat om:
Inspiron 1545 (N0054502)
Intel® Celeron Dual Core T3000 (1.80 GHz, 800 MHz FSB, 1 MB L2 Cache), Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1 64 Bit - Nederlands
€ 368,07
1
€ 368,07

Punt
Beschrijving

Processor
Intel® Celeron Dual Core T3000 (1.80 GHz, 800 MHz FSB, 1 MB L2 Cache)

Geheugen
4.096 MB 800 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 2.048]

Toetsenbord
Intern toetsenbord - VS/Engels (qwerty)

Grafische kaart
Intel Integrated GMA 4500MHD

Harde schijf
250 GB (5.400 rpm) Seriële ATA-harde schijf

Besturingssysteem
Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1 64 Bit - Nederlands

Optische stations
Dvd+/-rw-station (cd & dvd lezen/schrijven)

Draadloze connectiviteit
Dell Wireless 1397 minikaart (802.11 b/g)

Cables
1 Meter Power Cord - European

Verzendingsdocumenten
Dutch - Documentation Inspiron 1545

Gedis-pakketreferentie
N0854502

Standaardondersteuning
1Yr Limited Warranty - Collect & Return

Verbeterde Service Packs
1 jaar beperkte garantie - Collect & Return

PalmRest
Black palmrest

Bestelgegevens
Inspiron 1545 Order - Netherlands

Primaire Batterij
4-cel lithium-ion hoofdbatterij (24 Wh)

Draagtassen
Geen draagtas

Systeemmedia
Inspiron 1545 Resource DVD (Diagnostic & Drivers)

Camera
Geen camera inbegrepen

Kleurkeuze
Cherry Red met speciale hoogglanzende afwerking

Accidental Damage-support
Geen Accidental Damage-support

Online Backup
DataSafe online back-up van 2 GB (1 jaar)

Labels
Wireless Label - Celeron Dual Core

LCD-scherm
15,6-inch WXGA CCFL (1.366 x 768) TFT-breedbeeldscherm met TrueLife™

DataSafe (Services Owned)
Datasafe Local 2.0 Basic

Microsoft-software
Microsoft® Works 9.0 - Nederlands

Beveiligingssoftware
Geen beveiliging/antivirusbeveiliging - Nederlands

Voeding
65 W-wisselstroomadapter

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 16:22:
Dell Studio 1555: Gewoon standaard, alleen P8600 en een kleurtje :P

18/07 : Besteld en betaald (internetbankieren)
21/07: Fase 2
23/07: Fase 3

14 augustus als verwachte leveringsdatum.

Mijn muis is trouwens alweer in fase 5 :P

EDIT:
Muis vandaag ontvangen (staat nog steeds op 5 augustus bij Dell xD)
En 24/07: Fase 4 voor de laptop.
18/07 besteld en 31/07 ontvangen.
Uit China verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ben nu bijna 5 dagen in het bezig van men studio Xps16 en ben er echt heel tevreden over! Heb er wel even op moeten wachten (ruim een maand) maar de pc doet exact wat ik er van verwachtte.. Gamen gaat vlot (2,53Ghz dual + ati kaart, die van 512mb)
Tja, wat moet ik er nu meer over zeggen.. die levertijden van dell, t slaat werkelijk nergens op, maar de kwaliteit mag er wel degelijk wezen..
Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
Doet UPS zijn traceer gegevens regelmatig updaten of heb je hier niet zoveel aan? Mijn order is verzonden op 9/8 volgens Dell en nu staat er nog steeds alleen maar "Ontvangen factuur gegevens" bij UPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik.
Nivk schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:49:
Doet UPS zijn traceer gegevens regelmatig updaten of heb je hier niet zoveel aan? Mijn order is verzonden op 9/8 volgens Dell en nu staat er nog steeds alleen maar "Ontvangen factuur gegevens" bij UPS.
Dat is vreemd, ik zou contact met Dell opnemen om eens te vragen.
Normaal zou de oder code dezelfde avond wel zichtbaar moeten zijn, wellicht de volgende dag maar 5 dagen later niet...
Wellicht is hij kwijt geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:17
hier op 11-08 een studio 1555 besteld, nu 3 dagen later nog steeds fase 1 :X Betaald via iDeal, maar bij Dell kan dat dus 3-4 dagen duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik.
hellboy123 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:22:
hier op 11-08 een studio 1555 besteld, nu 3 dagen later nog steeds fase 1 :X Betaald via iDeal, maar bij Dell kan dat dus 3-4 dagen duren...
Dat duurt inderdaad lang bij Dell, als je via de telefoon besteld hebt kan je de verkoper mailen die je systeem verkocht heeft.
Hij/zei zal je betaling even controleren en bevestigen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woensdag een Dell Studio XPS 16 besteld, inclusief laptoptas. De laptoptas werd 20 uur later al afgeleverd. Dat noem ik nog eens levertijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerst was mijn leverdatum 12-08-'09, die is toen verschoven naar 19-08-'09, vandaag weer gekeken:

Meer Informatie
Orderdatum: 29-7-2009
Uw verwachte levering vindt plaats op of vóór: 26-8-2009

Uw bestelling is in productie sinds 14-8-2009

Dit terwijl ik hem (studio 17) 3 weken geleden heb besteld. Vindt het nou niet leuk meer iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Erik. schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:34:
[...]

Dat duurt inderdaad lang bij Dell, als je via de telefoon besteld hebt kan je de verkoper mailen die je systeem verkocht heeft.
Hij/zei zal je betaling even controleren en bevestigen;)
helaas via internet besteld, en heb al een mail de deur uit gedaan. Antwoord was dus dat het 3-4 dagen kon duren(ook mooi in het engels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Nivk schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:49:
Wat denk je zelf ? S'werelds grootste pakketjesvervoerder...

Zie deze link: Yippie in "Dell levertijden topic"
Grote kans dat je hem nu wel ziet, heb je trouwens al mail gehad van UPS ?
Afzender is: dell.delivery.update@ups.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-10 21:00
hellboy123 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:22:
Ik bestelde ook een studio 15 op 11/8. Ik had gisteren fase 2, preproductie en sinds vandaag fase 3, productie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Drossie schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:02:
[...]

Ik bestelde ook een studio 15 op 11/8. Ik had gisteren fase 2, preproductie en sinds vandaag fase 3, productie!
Die van mij is vandaag eindelijk in fase 2 gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

17 dagen op het moment voor een studio xps 13 naar fase 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pegas
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-11-2022
Pegas schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 17:21:
Dell Studio XPS 16

[afbeelding]

Uw verwachte levering vindt plaats op of vóór: 28/08/2009

Na 1 dag in pre-productie te zijn al in productie... denk dat hij binnenkort terug op pre-productie staat :P.
Tegen alle verwachtingen in:

"De verzending van uw bestelling wordt voorbereid sinds 12/08/2009 Fase:4. Levering wordt voorbereid"
Al stond hij gisteren nog op fase 3 :+.

Dus:
De verzending van uw bestelling wordt voorbereid sinds 15/08/2009

Met wat mazzel heb ik hem tegen de 21ste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik.
Uw bestelling is verzonden sinds 15-8-2009
:) Eindelijk, hopelijk wordt hij snel geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net (uurtje geleden) besteld. Volgens dell ontvang ik de laptop de 8ste september. Ik wacht het af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkZzZ
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-09 10:02
Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 23:19:
Net (uurtje geleden) besteld. Volgens dell ontvang ik de laptop de 8ste september. Ik wacht het af.
Same here, 2 laptops besteld
een op 8 Sept en de andere op 10 Sept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
vorige week dinsdag studio 1555 besteld en betaald met iDeal, vrijdag ordebevestiging, en vandaag verzonden. Eens kijken hoe lang het duurt voor ie hier daadwerkelijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-10 09:05
hellboy123 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 16:30:
vorige week dinsdag studio 1555 besteld en betaald met iDeal, vrijdag ordebevestiging, en vandaag verzonden. Eens kijken hoe lang het duurt voor ie hier daadwerkelijk is :)
Top, ik ook zo te zien!

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
Nivk schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 13:45:
Vandaag 17-8-2009 zijn alle drie de laptops afgeleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij nog steeds geen verandering, nog altijd in produktie.
Wordt nu irritant, iedereen besteld hier later een laptop en wordt eerder geleverd en ik maar wachten.
Heb de klantenservice ook al gemailt om te vragen hoe het kan:

Dear S. Mink,

Thank you for your reply.

Please accept my apologies for the delays you are experiencing with your order.

Every system at Dell is built to order . So any variation in the forecast , demand and supply would result in a change of the estimated date.
I regret to inform that the estimated date of delivery has been moved further to 26 Aug 2009 , this is due to an unforeseen demand for this product and the supply constraint. The order will be shipped on or before 26 Aug 2009 , However Dell is exploring everything possible to process all orders quickly.

Appreciate your patience in this concern.

Regards,
Rupa.K
Dell Customer Services.

Vind het wel vreemd dat ze ondanks de leverproblemen ook nog eens met een grote commercial op tv komen; kunnen ze nog meer mensen teleurstellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
LOL, ik kreeg vandaag precies dezelfde mail nadat ik geïnformeerd had na het voor de derde keer uitstellen van mijn order. De geïndiceerde levertijd blijkt in ieder geval weinig bruikbaar te zijn... Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

standaard mailtje dus gewoon. Ik hoop toch echt dat de laptop voor de 28 e binnen is anders mogen ze hem houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effem
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:48
2 systemen besteld op 16 aug. studio 15 en studio 17. Betaald per credit card. In de loop van 17 aug kwam de levertijd beschikbaar. Verwachte levertijd 31 aug en 4 sept.
Jammer dat ze er niet bijzetten welk systeem wanneer komt. Beide systemen hebben een apart ordernummer maar dat staat weer niet in de bevestiging die ik kreeg. Bummer :(

[ Voor 13% gewijzigd door effem op 17-08-2009 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
hellboy123 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 16:30:
Geplande Leverdatum: 24/08/2009 , het zou me benieuwen waar ze mijn exemplaar ergens vandaan halen met zo'n lange levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff gekeken weer: eindelijk op fase 4; levering wordt voorbereid! Zijn ze straks toch nog net binnen de 30 dagen met leveren.
Zal mij benieuwen wanneer de laptop binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-10 21:00
Ik bestelde mijn studio 15 vorige week maandag en betaalde via overschrijving. Geld stond dus pas woensdag ofzo op hun rekening.
Gisteren kreeg ik reeds bericht dat laptop verzonden was en maandag zou aankomen.
Via site UPS kan ik echter alleen nog maar zien: ontvangen factuurgegevens. Maar het ziet er dus naar uit dat ik mijn laptop op 14dagen in huis zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwachte leverdatum 09/09/2009 (wat een datum)

Gister nog Fase 3, vandaag al Fase 5. Had 13/08 besteld, 3 laptops. Redelijk snel dus!

Weet iemand hoe snel je dan een email krijgt / kan je daarmee je pakket traceren of kan dat nu al?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2009 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Drossie schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:30:
Ik bestelde mijn studio 15 vorige week maandag en betaalde via overschrijving. Geld stond dus pas woensdag ofzo op hun rekening.
Gisteren kreeg ik reeds bericht dat laptop verzonden was en maandag zou aankomen.
Via site UPS kan ik echter alleen nog maar zien: ontvangen factuurgegevens. Maar het ziet er dus naar uit dat ik mijn laptop op 14dagen in huis zal hebben.
inderdaad dat staat er bij mij dus ook, het rare is dat er ook staat:
Verzonden of gefactureerd op: 21/08/2009
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:50:
Verwachte leverdatum 09/09/2009 (wat een datum)

Gister nog Fase 3, vandaag al Fase 5. Had 13/08 besteld, 3 laptops. Redelijk snel dus!

Weet iemand hoe snel je dan een email krijgt / kan je daarmee je pakket traceren of kan dat nu al?
gisteren ochtend ging mijn bestelling in fase 5, 's avonds kreeg ik een mail met de verwachte leverdatum en tracking link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W4ST3R
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 20:00
Heb een SXPS 16 besteld en het is tot nu toe alsvolgt verlopen:

12/8 Orderdatum: Uw verwachte levering vindt plaats op of vóór: 1-9-2009
13/8 fase 2
15/8 fase 3
17/8 fase 4 & fase 5

Werkelijke verzenddatum: 17-8-2009

Hellboy, ik heb idd ook staan:
Verzonden of gefactureerd op: 21/08/2009
Dat snap ik ook niet helemaal.

In ieder geval is de
Geplande Leverdatum: 24/08/2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus het kan ook bij mij nog een week duren? Ik dacht dat nadat je in Fase 5 was, en hij verzonden was het hoogstens 2/3 dagen zou duren. UPS is zo snel, hoe kan dat nog zo lang duren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:47:
Dus het kan ook bij mij nog een week duren? Ik dacht dat nadat je in Fase 5 was, en hij verzonden was het hoogstens 2/3 dagen zou duren. UPS is zo snel, hoe kan dat nog zo lang duren dan?
Zou het misschien zijn dat dell de laptops in fases verstuurt ofzo? Het is wel toevallig dat bij iedereen de leverdatum de 24e is, ookal zijn de laptops op andere data besteld.
Pagina: 1 ... 26 ... 105 Laatste