Dell levertijden topic

Pagina: 1 ... 101 ... 105 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Niltag
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:40
Niltag schreef op maandag 19 februari 2018 @ 16:16:
[...]

Hier ook vanochtend de bevestiging ontvangen gelukkig. Leverdatum vooralsnog 4-3. Tijdens bestellen gaven ze aan 7-9 werkdagen. Dat gaan ze dus niet halen. Of ze moeten de 3 dagen om de IDeal betaling te verwerken hier niet in meerekenen...
14-02-18: Besteld
21-02-18: Verzendbevestiging, onderweg naar UPS

Nu wachten op aflevering.

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 11:18
Ik zag het eerder hier staan, maar nogmaals: Betaal NOOIT met iDeal op de Dell website. Nu al twee keer meegemaakt dat de betaling lukt, maar de order wordt niet geregistreerd. Je moet dan twee weken wachten voordat het geld is teruggestort en je de bestelling helemaal overnieuw kan gaan doen met het risico dat bijv. de kortingscode niet meer geldig is. Ook duurt het drie dagen voordat een iDeal betaling verwerkt is, als het wel goed gaat. Gebruik een creditcard of maak het geld zelf over via bankoverschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corola10
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
Niltag schreef op maandag 19 februari 2018 @ 16:16:
[...]

Hier ook vanochtend de bevestiging ontvangen gelukkig. Leverdatum vooralsnog 4-3. Tijdens bestellen gaven ze aan 7-9 werkdagen. Dat gaan ze dus niet halen. Of ze moeten de 3 dagen om de IDeal betaling te verwerken hier niet in meerekenen...
Word niet meegerekend. Pas vanaf versturen met ups word er gerekend. Uit mijn ervaring 12de besteld maandag verwacht te ontvangen via ups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niltag
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:40
Niltag schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 14:08:
[...]

14-02-18: Besteld
21-02-18: Verzendbevestiging, onderweg naar UPS

Nu wachten op aflevering.
Vandaag (28-02) dan uiteindelijk geleverd. Dit valt mij, na de initiele teleurstelling over de lever-indicatie (was 04-03) dan alles mee. Uiteindelijk was het nog sneller geweest als ik niet van IDeal gebruik had gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Niltag schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 23:11:
[...]

Vandaag (28-02) dan uiteindelijk geleverd. Dit valt mij, na de initiele teleurstelling over de lever-indicatie (was 04-03) dan alles mee. Uiteindelijk was het nog sneller geweest als ik niet van IDeal gebruik had gemaakt.
Bij mij ook het zelfde. Op de 14e besteld en met iDeal betaald. Gister geleverd gekregen.

Maar ik heb nooit een verzendbevestiging gekregen en ook geen track/trace gegevens. Ik vond toen ik thuis kwam van mn werk vond ik spontaan een UPS niet-thuis kaartje in de brievenbus.

De communicatie vanuit Dell had wel ietsje beter gemogen (met name wat betreft echte tijd tot levering, want er stond 4 werkdagen). Ook was de laptop in zn eigen doos, met vol Dell logo erop vezonden. Gezien de waarde van het pakje had ik ook wel een omdoos met luchtkussentjes verwacht ofzo. En natuurlijk niet met grote aankondiging wat er in zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-06 21:59
22/02 de nieuwe 9730 besteld, betaling via Paypal. Via Paypal was het 130 euro goedkoper dan iDeal?
Verwachte levertijd 02/03/2018. Mooi dacht ik.
24/02 door Dell verzonden naar UPS.
26/02 is alsnog het volledige bedrag afgeschreven.
28/02 geen wijziging in verzend status, dus gemaild.
02/03 krijg ik antwoord van Alessandro dat hij geen antwoorden heeft. Hij weet niet waarom betalen met Paypal een ander bedrag weergeeft.
Ook zou de bestelling al onderweg zijn. UPS gebeld, die zegt niets te hebben ontvangen en pakket mogelijk verkeerd is aangemeld.
Weer in mail wisseling met Alessandro, maar daar komt niets zinnigs uit.

Had inderdaad wat betere communicatie verwacht, niet schouder ophalend 'ik weet het ook niet meneer'.
Na het lezen van de posts hier zal het vermoedelijk volgende week plotseling af te halen zijn, vermoed ik.

Edit:
Weet niet of het aan de mail wisseling lag, mijn tweet naar Dell, of 'toeval', maar er is een update.
02/03 Bestelling verwerkt, klaar voor UPS. Oftewel, nu pas aangeboden.

Edit 2:
04/03 in eens allerlei updates in tracking. Dell mailt dat aflevering 05/03 plaats vindt.
05/03 Dell ontvangen.

[ Voor 17% gewijzigd door Takkie op 06-03-2018 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woensdag 07/03 de Dell XPS 15 Inch besteld en met ideal betaald.

Maandag was de bestelling nog steeds bezig met verwerken, dit vond ik toch wel wat lang duren.. Mailtje gestuurd naar Dell met klantnummer, betaling gegevens etc. Even later een order bevestiging gekregen en dat het 15/03 geleverd zal worden (Dit stond ookal gepland toen ik had betaald). Geen idee of dit door de email komt of niet (Grote kans van niet want ik verwacht wel dat ze het drukker hebben dan dat).

Anyways, maandag avond zag ik dat het verzonden is met UPS en vandaag 13/03, is mijn laptop geleverd.

Levering binnen een week, dus niks te klagen als ik kijk naar de voorgaande levering / services van Dell!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandenhende
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:10
Gisteravond voor het verstrijken van de "save10" actiecode (10% karting) een Dell XPS13 9370 besteld.
Ik heb betaald via ideal. De betaling is gelukt. De bestelling is mislukt. In mijn account kan ik niets van de order terugvinden.

Zojuist gebeld met hun servicedesk. De medewerker was zeer vriendelijk. Hij heeft toegezegd mij in de loop van de dag een email hierover te sturen met een case. (afhankelijk van de drukte aan de telefoon). Ik hoop maar op een snelle afwikkeling maar als ik bovenstaande verhalen lees (en de shopreviews) dan vrees ik ervoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondagavond 11 maar volledig aangepaste alienware 15 besteld met cc en deze namiddag toegekomen. Leveringstijd dus korter dan de 15 dagen die origineel voorzien waren dus zeker een pluspunt :) Hopelijk zijn de temperaturen van deze versies veel beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Een goede ervaring wat mij betreft:
  • 26-maart besteld (iDEAL betaald)
  • 29-maart bevestiging
  • 29-maart verzonden (UPS tracking)
  • 30-maart geleverd
Kortom, maandag besteld, vrijdag ontvangen. Inderdaad is iDEAL een hekelpunt (mogelijk) omdat je ~3 werkdagen moet rekenen voor de bevestiging. Als ik met CC had betaald had 'm waarschijnlijk al de 28ste gehad.

Configuratie viel wel onder "smart selection" dus het product was al in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goyb
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13-09 08:08
vandenhende schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 09:25:
Ik hoop maar op een snelle afwikkeling maar als ik bovenstaande verhalen lees (en de shopreviews) dan vrees ik ervoor...
Hoe is het verder afgelopen?

Ik zit helaas in hetzelfde schuitje. Afgelopen zondag heb ik een bestelling geplaatst waarbij ik betaald heb met ideal. De betaling is afgerond maar de bestelling is mislukt. Vanochtend heb ik de servicedesk gebeld maar daar kreeg ik het advies om te wachten. Dit omdat de bestelling in het paasweekend gedaan is, en hun systeem klaarblijkelijk de bestelling nog moest afwerken :?.

Vanmiddag nog eenmaal gebeld en er werd om mijn email adres gevraagd. Verder kreeg ik het advies om een nieuwe order aan te maken met betaling via overboeking. De medewerker zou mij een email sturen zodat ik daar op kan reageren met mijn nieuwe order nummer en een bewijs van de eerdere afschrijving.

Nu is het dus wachten of ik uberhaupt wel een email krijg... Wat een vreemde manier van zakendoen.

Waarom kunnen ze het niet direct afhandelen?
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandenhende
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:10
goyb schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:46:
Hoe is het verder afgelopen?
Ja er werd mij ook gevraagd om een nieuwe order te plaatsen. Daarna is mijn "oude" betaling aan de nieuwe order gekoppeld. Eigenlijk verliep het proces vrij vlot en soepel daarna. Ongeveer een week later had ik mijn laptop binnen.

Ik ben het helemaal met je eens hoor; echt soepel is het allemaal niet. Maar het is dus allemaal binnen een redelijke termijn opgelost.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muheed10
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-03-2021
vandenhende schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 18:16:
[...]

Ja er werd mij ook gevraagd om een nieuwe order te plaatsen. Daarna is mijn "oude" betaling aan de nieuwe order gekoppeld. Eigenlijk verliep het proces vrij vlot en soepel daarna. Ongeveer een week later had ik mijn laptop binnen.

Ik ben het helemaal met je eens hoor; echt soepel is het allemaal niet. Maar het is dus allemaal binnen een redelijke termijn opgelost.
:)
Wat voor XPS 13 9370 had jij? Ik had precies hetzelfde en heb 12 maart betaald. Pas op 23-03 is de laptop verzonden en nu wacht ik nog steeds. Hij zou vanuit China verstuurd zijn, maar ook de UPS tracking is slecht. Hij is helemaal niet traceerbaar nu.

Ik had de FHD, 256GB i7 versie. Misschien dat er onderling ook nog verschil zit in de levertijden per variant..

Edit: blijkbaar hebben ze meegelezen - afgelopen status update bij UPS en vandaag ontvangen.

[ Voor 5% gewijzigd door Muheed10 op 04-04-2018 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:26
Gister een mooie Alienware besteld, met de paaskorting en 10% studentenkorting.
Ik had 1 aanpassing gedaan (16GB ipv 8GB) en krijg nu een e-mail dat de order is geannuleerd, omdat één van de items van de configuratie er niet is.

Nu moet ik maar een nieuwe bestelling plaatsen zonder korting. Maar ze geven verder niet aan welk onderdeel er nou niet is.

Heeft iemand hier ook ervaring mee? Hoe kan ik dit nu het beste aanpakken, want ik wil nu niet alle korting verliezen + er op achteruitgaan qua specs. De helpdesk is ook alles behalve behulpzaam.

EDIT: Gelukkig nu via Facebook tot een goede oplossing gekomen.

[ Voor 10% gewijzigd door Chrisz op 10-04-2018 14:17 ]

Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanneslol
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Laptop besteld op 27-3 verstuurd op 29-3 en ik wacht nog steeds... ups tracking werkt niet ik wordt nu toch wel lichtelijk geïrriteerd waarom het allemaal zo lang moet duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisz
  • Laatst online: 11:26
Alienware 17 R4 besteld met 16GB DDR4 uitbreiding tijdens een aanbieding en 10% studentenkorting.

04-04-2018: Bestelling gedaan met PayPal
05-04-2018: Bestelling geannuleerd door Dell
06-04-2018: Contact gehad via Facebook: toetsenbord was EOL. Order omgezet door Dell en betaling handmatig via de bank gedaan
09-04-2018: Orderbevestiging ontvangen / Bestelling in pre-productie (Verwachte leverdatum: 20-04-2018)
10-04-2018: Bestelling in productie
11-04-2018: Bestelling staat op verzonden
12-04-2018: Volgens Dell is de bestelling nog niet verstuurd, deze zal eerst van de fabriek naar de terminal verplaatst worden. De UPS tracking is volgens Dell 1 werkdag voor de levering pas actief. Behoorlijk waardeloos naar mijn mening.
17-04-2018: Tracking code is actief en het lijkt er op dat de laptop vandaag afgeleverd gaat worden! Laptop heb ik afgehaald bij een UPS pickup point, tot dusver enorm blij met de laptop.

Al met al, jammer dat ze de order eerst annuleren door een toetsenbord die opgevolgd is, regel dan dat dit automatisch omgezet wordt, of neem contact met me op. Levertijd kan je niet over klagen, 6-7 dagen (4-5 werkdagen) vanuit China.

[ Voor 67% gewijzigd door Chrisz op 18-04-2018 09:22 ]

Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goyb
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13-09 08:08
Uiteindelijk is vandaag de laptop geleverd. Ik had blijkbaar een smart selection.

01-04 bestelling geplaatst op zondag. Betaald met ideal maar dit ging niet goed
03-04 contact gehad met klantenservice - nieuwe order geplaatst
09-04 order bevestiging, verzendbevestiging
10-04 geleverd.

Al met al geen erg slecte tijd, echter laat de klantenservice flink te wensen over. Beloftes over contact werden niet nagekomen en communicatie en iniatief ontbrak.

[ Voor 3% gewijzigd door goyb op 11-04-2018 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunkoerts
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-04 14:24
Heeft iemand info over de XPS 15 9570? Ik wil hem graag bestellen maar wil eigenlijk ook z.s.m. een laptop hebben. Dell heeft het alleen over dat hij in mei beschikbaar is, als je dan nog eens het verzenden er bij op rekent kan het nog wel even duren. Begin mei, eind mei? Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 07:04
Ook ik ben aan het wachten op de XPS15 9570: heb het geprobeerd bij Dell na te vragen, maar heb geen fatsoenlijk antwoord gehad helaas...

PVOutput: https://pvoutput.org/list.jsp?sid=96760

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:40
BobV schreef op woensdag 25 april 2018 @ 19:59:
Ook ik ben aan het wachten op de XPS15 9570: heb het geprobeerd bij Dell na te vragen, maar heb geen fatsoenlijk antwoord gehad helaas...
Staat nu op de site van Dell, je kunt bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 07:04
baco101 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 12:11:
[...]

Staat nu op de site van Dell, je kunt bestellen
Ik heb daadwerkelijk een uur geleden nog gekeken, toen stond hij er nog niet op. Thanks!

(blijkbaar was dat de zakelijke variant van de site, daar staat hij dus nog niet op)

Edit: De zakelijke varianten zijn gisteren later op de dag ook toegevoegd

[ Voor 24% gewijzigd door BobV op 16-05-2018 08:30 ]

PVOutput: https://pvoutput.org/list.jsp?sid=96760

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpicyRamen
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:53
Ik heb de 15e de dell xps besteld, nu staat er in de mail "Na validatie van uw bestelling zal er aan u een orderbevestiging worden toegestuurd met leveringsinformatie."

Begrijp ik het nu verkeerd maar is je bestelling niet gevalideerd als je hebt betaald? En bij ideal gaat dat instant? Aangezien ik nog niet een orderbevestiging heb gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeTooPV
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-09 14:03
rippedchicken schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:10:
Begrijp ik het nu verkeerd maar is je bestelling niet gevalideerd als je hebt betaald? En bij ideal gaat dat instant? Aangezien ik nog niet een orderbevestiging heb gekregen
Dell heeft niet zoveel met IT.
Ergens op de site staat dit ook vermeld ( http://www.dell.com/suppo...ort/shipping-and-delivery )

"Ideal betalingen hebben een extra verwerkingstijd van drie dagen."

Ik krijg daar hele mooie beelden bij van een matrix printer die op speciaal carbon print papier de betaling uitprinten. Waarna eens per dag een secretaresse de bak met printjes leegt en de randjes van het kettingpapier afhaalt, de velletjes splitst en keurig met de hand inschrijft in haar log boekje. Dan de velletjes naar de verschillende afdelingen, en als deze van alle benodigde stempels zijn voorzien, wordt de bestelling in behandeling genomen. Als je dat weet, is 3 dagen eigenlijk best wel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09 16:32
rippedchicken schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:10:
Ik heb de 15e de dell xps besteld, nu staat er in de mail "Na validatie van uw bestelling zal er aan u een orderbevestiging worden toegestuurd met leveringsinformatie."

In het ervaringen topic stond dat ideal 9 van de 10 x veel langer duurt. Ik heb toevallig de 15e en xps13 besteld maar is ook nog niet verzonden. Die staat op bevestigd, die status had die gelijk. Betaald met cc

[ Voor 3% gewijzigd door Punkbuster op 19-05-2018 09:40 ]

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpicyRamen
Punkbuster schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 09:40:
[...]

In het ervaringen topic stond dat ideal 9 van de 10 x veel langer duurt. Ik heb toevallig de 15e en xps13 besteld maar is ook nog niet verzonden. Die staat op bevestigd, die status had die gelijk. Betaald met cc
Mijne staat ook sinds vrijdag op bevestigd, Volgens de site krijg ik hem 1 juni, hopelijk krijg ik hem eerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
rippedchicken schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 16:17:
[...]

Mijne staat ook sinds vrijdag op bevestigd, Volgens de site krijg ik hem 1 juni, hopelijk krijg ik hem eerder
Pakbon staat verzending 23e bij mij.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpicyRamen
Punkbuster schreef op zondag 20 mei 2018 @ 17:55:
[...]

Pakbon staat verzending 23e bij mij.
Bij mij 26e, en verwachte levering 1 juni, hopelijk eerder maar zal wel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeTooPV
Gaat niet snel, maar toch vooruitgang
Donderdag 17-5 besteld en betaald (Ideal)
Maandag 21-5 dreigmail, u heeft verdorie nog helemaal niet betaald! Betalingsbewijs gemaild.
Woensdag 23-5 Het is nu echt een order geworden. 6 juni mag ik e.e.a verwachten (toch wel iets meer dan
"Wordt binnen 3 - 4 werkdagen verzonden"). De USB Dock is wel direct verzonden.

Snap niet dat ze nog met Global Collect samen werken. Heb best wel een paar dagen lopen denken over welke laptop ik zou nemen, dan is daarna bijna een week voor verwerken betaling echt te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
15-5 besteld en betaald met CC
24-5 ontvangen

Typ nu van me nieuwe dell XPS13 met 4k scherm, wat een fijne machine.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:32
16-5 besteld.
17-5 verzonden
24-5 een werkende tracking en geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpicyRamen
vandaag veranderd naar: "Geschatte leveringsdatum: Bestelling is verzonden." beetje vage leveringsdatum -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adinias
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-08 11:53

Adinias

Thobbius

Ik heb op 16-5 een XPS 15 9570 besteld en heb toen de geschatte leverdatum van 1-6-2018 gekregen.

Deze is echter veranderd naar "Geschatte leverdatum: Bestelling is verzonden." En vervolgens krijg ik een UPS tracking code die volgens UPS helemaal niet bestaat?

Iemand hier ervaring mee?

"hmmm... over lv14, huh. well, hm... judgement-wise... you're a pretty bad person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryofreezer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-03-2023
Adinias schreef op maandag 28 mei 2018 @ 16:08:
Ik heb op 16-5 een XPS 15 9570 besteld en heb toen de geschatte leverdatum van 1-6-2018 gekregen.

Deze is echter veranderd naar "Geschatte leverdatum: Bestelling is verzonden." En vervolgens krijg ik een UPS tracking code die volgens UPS helemaal niet bestaat?

Iemand hier ervaring mee?
Zeker. Volgens Dell betekent dit dat je machine onderweg is vanuit de fabriek in China.
Als je 't ff aan de support vraagt (FB Messenger van de internationale pagina in ieder geval) geven ze je een waybillnummer van DHL waarop je kan zien hoever de pallet met laptops richting Schiphol is ;)
Als deze dan aankomt in A'dam wordt hij volgens de medewerker die ik erover sprak binnen 2 dagen met 't UPS-pakbonnummer wat je gekregen hebt verstuurd.

Ik heb mijn 9570 15-5 besteld, is bevestigd op de 17e & gister in A'dam aangekomen. Waarschijnlijk staat jouw machine dan op dezelfde pallet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpicyRamen
Cryofreezer schreef op maandag 28 mei 2018 @ 18:57:
[...]

Zeker. Volgens Dell betekent dit dat je machine onderweg is vanuit de fabriek in China.
Als je 't ff aan de support vraagt (FB Messenger van de internationale pagina in ieder geval) geven ze je een waybillnummer van DHL waarop je kan zien hoever de pallet met laptops richting Schiphol is ;)
Als deze dan aankomt in A'dam wordt hij volgens de medewerker die ik erover sprak binnen 2 dagen met 't UPS-pakbonnummer wat je gekregen hebt verstuurd.

Ik heb mijn 9570 15-5 besteld, is bevestigd op de 17e & gister in A'dam aangekomen. Waarschijnlijk staat jouw machine dan op dezelfde pallet :9
Oeh dan staat die van mij er waarschijnlijk ook op. Ik verwacht dat de laptop vandaag of morgen er is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adinias
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-08 11:53

Adinias

Thobbius

Cryofreezer schreef op maandag 28 mei 2018 @ 18:57:
[...]

Na zelf ook even gevraagd te hebben bij Dell heb ik te horen gekregen dat de UPS code 1 dag voor levering zal wijzigen om de status van de levering weer te geven en dat het na de verzendbevestiging 8 werkdagen duurt voor het pakket van de fabriek in Europa is.
Mijn verzendbevestiging is afgelopen vrijdag afgegeven en daar is aangegeven dat het pakket op 24-5 verzonden is.

Daarnaast gaf Dell door dat ze in die tussentijd niets kunnen betekenen.

Erg vreemd dat ze jou en mij totaal andere antwoorden geven als wij op dezelfde manier contact hebben opgezocht.

Update: Ik heb doorgevraagd en antwoord gekregen samen met een vergelijkbaar tracking nummer van DHL.

Deze gaf aan dat hij vandaag door DHL op de eindbestemming afgeleverd was.

[ Voor 6% gewijzigd door Adinias op 29-05-2018 12:58 ]

"hmmm... over lv14, huh. well, hm... judgement-wise... you're a pretty bad person."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpicyRamen
De Dell XPS 9570 binnen.

15/5 besteld met ideal
25/5 verzonden vanuit China
30/5 geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruiker2
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 07-07 11:25

[ Voor 122% gewijzigd door gebruiker2 op 02-03-2023 09:41 . Reden: Kan post niet verwijderen en wil dat het niet meer publiek is ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Ik wacht met smart op de ervaringen van de verschillende XPS 9570's die alle tweakers de komende weken binnen gekregen hebben of gaan krijgen. :o :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dinsdag 21 mei mijn Dell Inspiron 7570 met IDEAL besteld. Geschatte bezorgdatum 8 juni, pure paniek dat het zo lang zou kunnen duren uiteraard.
Donderdag 24 mei werd de betaling bevestigd.
Vrijdag 25 mei verzonden door Dell.
Vrijdag 1 juni mijn nieuwe laptop ontvangen!

Dell en vooral UPS moeten wel iets aan de communicatie gaan doen hoor, niet te doen zo. Die Track en Trace van UPS doet het gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XPS 15 9570

30-5-18 besteld
31-5-18 order bevestiging
1-6-18 verzonden met niet werkende ups track & trace. (Mogelijk later werkend)

Verwachte leverdatum op of voor 14-6

Update: plotseling op 6-6-2018 rond 23:30 een werkende track and trace. Blijkt morgen einde van de middag 7-6-2018 geleverd te worden. Gelukkig net nog voor het weekend:)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2018 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier mijn bestelgeschiedenis

22/05/18 Inspiron 7370 besteld
23/05/18 Betaling bevestigd
26/05/18 Bestelling verstuurd
Verwachte leverdatum: op of voor 04/06/18

Nog steeds niets ontvangen dus ik hoop 'm morgen te krijgen.

Btw, 2 dagen na mijn bestelling heb ik een Engelstalig telefoontje ontvangen waarin ze vroegen naar
a) de manier waarop ik betaald had (credit card)
b) mijn adres

Ik vond dit vrij raar omdat ze belden op een andere nummer (mijn thuistelefoon) als de nummer die ik had opgegeven bij de bestelling (mijn GSM-nummer). Heeft nog iemand dit ooit voorgehad?

EDIT: heb vandaag naar Dell gebeld. Daar zeggen ze mij dat de verwachte leverdatum niet klopt in de mail en deze 07/06/18 zou zijn. Toch allemaal maar raar. Meer dan 2 weken wachten op een standaard model.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2018 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XPS 15 9570

24-5-18 besteld
28-5-18 betaling/order bevestigd
In de tussentijd verstuurd zonder correspondentie. De website geeft geen moment van verzenden aan en biedt een niet werkende UPS track & trace code
verwachte leverdatum op het moment van bestellen was 08-06-18

06-06-18 ontvangen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2018 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XPS 15 9570 i9, 4k touch, 1TB

30-5-2018 Besteld met Ideal
4-6-2018 Orderbevestiging ontvangen
5-6-2018 Status verzonden. Trackingnummer is "Volg hier"
13-6-2018 Bezorgd eindelijk. Ik verwachtte het niet omdat ik helemaal geen trackingnummer of mail heb ontvangen.

Verwachtte levertijd aangegeven door Dell: 14-6-2018

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2018 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeTooPV
Die website met levertijden, daar wordt je helemaal tureluurs van. De tracking codes zijn ook niet geruststellend. Eigenlijk beter niet naar kijken.
14-6 of een paar dagen eerder is je laptop er opeens.

Mijn volgorde was:
17-5 besteld met ideal --> leverdatum 4-6
21-5 Waarschuwings mail:"U heeft nog niet betaald, stoutert!" --> betaalbewijs verstuurd
23-5 Status verstuurd, onwerkbare track code gekregen
30-5 's ochtens opeens een code met bezorger onderweg
30-5 einde dag geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Dell 9570 i7/FHD/1050ti/512SSD/97Wh

Besteld op 30-05 en betaald met CC, orderbevestiging ontvangen met verwachtte leverdatum 12-06
01-06 Verzonden
02-06 UPS tracking nummer zichtbaar bij Bestelling Status in mijn Dell account, echter niet trackbaar
04-06 Contact met Dell via Facebook Messenger, bestelnummer/klantnummer doorgegeven, Waybillnummer van DHL zending ontvangen, de bestelling zou op 05-06 vanuit China verstuurd worden
05-06 DHL Zending komt aan in Nederland
06-06 DHL Zending afgeleverd bij Dell
07-06 UPS tracking nummer inzichtelijk, geplande levering 08-06
08-06 Laptop ontvangen :D

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rVercors
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-09 14:40
Dell XPS 15 9570 FHD 512GB SSD

30-5 besteld (iDeal)
4-6 orderbevestiging
5-6 verzonden (aldus pakbon)

Verwachte leverdatum: 14 juni. Ik heb nog niets ontvangen en de track and trace van UPS werkt (nog) niet..

Update: laptop op 13-6 ontvangen. Track and trace werkte in de ochtend ("word voor het eind van de dag bezorgd"), in de middag bezorgd.

[ Voor 24% gewijzigd door rVercors op 14-06-2018 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Laatst online: 12-09 19:38
Weet iemand wanneer de Vostro 5370 leverbaar wordt? Hij staat keurig op de site vermeld maar nergens een bestelknop. Dit in tegenstelling van de andere Vostro's die wel te bestellen zijn...

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Nu online
Dell XPS 9570 FHD 512GB 16GB

12-6 besteld (iDeal) -> verwacht 20-6
15-6 orderbevestiging
20-6 status aangepast (Verzonden via: DELL.UPSN, Verzenddatum: 26-6-2018, verwacht 2-7-2018. geen T&T)
23-6 verzonden -> verwachtte leverdatum 25-6
25-6 Ontvangen. Mooi dingetje!

[ Voor 16% gewijzigd door gabn88 op 25-06-2018 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thimo
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-09 21:41
Vorige week dinsdag met iDeal een Dell XPS 9570 FHD met 512GB besteld. De XPS zou vandaag worden geleverd, maar helaas is ook mijn leveringsdatum naar 02-07 verschoven, net zoals @gabn88. Ik heb toevallig ook exact dezelfde timeline, staat alleen nog niets over verzending bij mij.

Ik heb inmiddels Dell NL support al gesproken en ze geven aan dat alle XPS 9570's niet worden verzonden door een kwaliteitsprobleem. Ik hoor via andere kanalen dat Dell ook aangeeft dat er een tekort is aan FHD en 4K schermen én van een ander weer dat de grafische kaart problemen geeft. Ze verwachten pas over een aantal dagen een update te krijgen van de fabriek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floesh
  • Laatst online: 17-12-2022

Aankoopdatum: 12-6-2018
Geschatte leveringsdatum: 4-7-2018 (bijgewerkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Nu online
Thimo schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 11:16:
Vorige week dinsdag met iDeal een Dell XPS 9570 FHD met 512GB besteld. De XPS zou vandaag worden geleverd, maar helaas is ook mijn leveringsdatum naar 02-07 verschoven, net zoals @gabn88. Ik heb toevallig ook exact dezelfde timeline, staat alleen nog niets over verzending bij mij.

Ik heb inmiddels Dell NL support al gesproken en ze geven aan dat alle XPS 9570's niet worden verzonden door een kwaliteitsprobleem. Ik hoor via andere kanalen dat Dell ook aangeeft dat er een tekort is aan FHD en 4K schermen én van een ander weer dat de grafische kaart problemen geeft. Ze verwachten pas over een aantal dagen een update te krijgen van de fabriek...
Als dat echt zo is, dan gaan ze 2-7 ook niet halen ben ik bang. Zit ik al gauw aan een redesign qua koeling te denken...

Niet dat het mij wat uit maakt, kan nog prima een paar maanden met mijn oude laptop vooruit ;)

[ Voor 5% gewijzigd door gabn88 op 21-06-2018 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thimo
M'n order wordt geannuleerd. Er schijnt een groot probleem te zijn met een batch aan XPS laptops waar de 3DMark test niet kon worden uitgevoerd. Dell kon niet aangeven waardoor dit kwam, maar mogelijk door de videokaart. Het zal 2-3 weken duren om dit te herstellen, vandaar dat ik verder ga zoeken naar een alternatief voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Nu online
Thimo schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:48:
M'n order wordt geannuleerd. Er schijnt een groot probleem te zijn met een batch aan XPS laptops waar de 3DMark test niet kon worden uitgevoerd. Dell kon niet aangeven waardoor dit kwam, maar mogelijk door de videokaart. Het zal 2-3 weken duren om dit te herstellen, vandaar dat ik verder ga zoeken naar een alternatief voor nu.
Ben benieuwd waar je op uit komt, ik kon niet veel vinden onder de €1500 met vergelijkbare afmeting/specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thimo
gabn88 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 12:42:
[...]

Ben benieuwd waar je op uit komt, ik kon niet veel vinden onder de €1500 met vergelijkbare afmeting/specs.
Ik zelf ook. Heb echt een aantal weken flink lopen zoeken maar verder dan de XPS kwam ik eigenlijk niet. In het ergste geval wacht ik 4-5 weken en koop ik dan opnieuw een XPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XPS 15 9570; FullHD; 512GB; 16GB

Besteld op zondag 17-06
In eerste instantie leverdatum op 19-06
Verplaatst naar 25-06
Verplaatst naar 29-06

Net nog een keer gekeken en de status staat nu op verzonden. Track & trace werkt nog niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Floesh
  • Laatst online: 17-12-2022
Floesh schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 15:58:

Aankoopdatum: 12-6-2018
Geschatte leveringsdatum: 4-7-2018 (bijgewerkt)
Statusupdate verzonden en levering maandag 26 Juni door UPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robiejan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-11-2023
Zojuist een XPS 15 (9570) besteld met 12% korting (code SAVE12). Heb de 4k versie met 512GB.
op 26-06 besteld
Verzenddatum 05-07
Leverdatum 11-07

Ben benieuwd wat het wordt en of ik een degelijke versie krijg toegestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei gisteravond pas dit topic gevonden en ik zie nu dat er problemen zijn met de productie van XPS laptops...
Daar komt dan nog bovenop dat iDeal betalingen kennelijk 3 extra verwerkingsdagen nodig heeft, dus zal wel een flinke vertraging in mijn order zitten. Jammer dat iDeal internationaal het nog zo erg moet afleggen tegen andere betalingsmogelijkheden. Oh en met de 12% kortingsactie van de afgelopen 3 dagen zullen er wel veel producten zijn aangeschaft, dus gooi er nog maar een paar dagen bovenop 8)7

Dell XPS 15 9570 i5 256GB
Orderdatum: 27-6-2018
Status: Bezig met verwerken
Orderbevestiging: Nog niet ontvangen
Geschatte levering: 18-7-2016

Ik hoop echt heel erg dat het geen 3 weken gaat duren, na al m'n research ben ik veel te hyped om zo lang te wachten ...

Update 02-07-2018;
Orderdatum: 27-6-2018
Status: Bevestigd
Orderbevestiging: ontvangen op 02-07-2018 18:00
Geschatte levering: 18-7-2016

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2018 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg overigens gisteren te horen dat mijn order on hold was gezet omdat het toetsenbord niet meer voorradig was. Klantenservice vertelde me dat hij deze 3 dagen in elkaar gezet wordt, 7/7/2018 wordt verzonden en dat het afleveren 8 werkdagen kan duren (duurt meestal niet 8 werkdagen zei klantenservice).
Dus als het goed is ligt mijn laptop nog 'op schema' om 3 weken na bestelling geleverd te worden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameIsBart
  • Niet online
DELL XPS 15 9570 i7 16GB 512GB (non 4k)

Orderdatum: 05-07-2018
Status: bevestigd
Verwachte leverdatum: 09-07-2018

Wat gaat er mis? :) Velen in dit topic krijgen hun XPS later terwijl die eind juni al zijn besteld? Of interpreteer ik de verwachte leverdatum verkeerd? Is dit een verzenddatum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:45

Christiano007

Ich bin der champion

Psvtje10 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 22:23:

Wat gaat er mis? :) Velen in dit topic krijgen hun XPS later terwijl die eind juni al zijn besteld? Of interpreteer ik de verwachte leverdatum verkeerd? Is dit een verzenddatum?
Wat heb jij betaald voor die config?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameIsBart
  • Niet online
@Christiano007 €1.363,13 i.c.m. studentenkorting en €250,- korting. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psvtje10 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 22:23:

Jouw model hebben ze op voorraad, de andere modellen worden gebouwd op order en duurt daarom langer voordat ze verzonden worden vanuit de fabriek.
Psvtje10 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 09:31:
Ik heb dus de i5 order uitstaan en kan net als jij met studentenkorting de i7 kopen voor 1.363,13. Zou neerkomen op €130,- extra voor dubbele opslag en ram, en een snellere processor.
Wat zeg jij, doen of niet? Lees namelijk wel meer over koelingsproblemen bij de i7 dan bij de i5, maar misschien is dat wel omdat de i5 minder gekocht wordt..

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2018 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verwijderd

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2018 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameIsBart
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 10:09:
[...]

Jouw model hebben ze op voorraad, de andere modellen worden gebouwd op order en duurt daarom langer voordat ze verzonden worden vanuit de fabriek.

[...]

Ik heb dus de i5 order uitstaan en kan net als jij met studentenkorting de i7 kopen voor 1.363,13. Zou neerkomen op €130,- extra voor dubbele opslag en ram, en een snellere processor.
Wat zeg jij, doen of niet? Lees namelijk wel meer over koelingsproblemen bij de i7 dan bij de i5, maar misschien is dat wel omdat de i5 minder gekocht wordt..
Tja, dat is afhankelijk van jouw wensen. Ik had het wel geweten: voor €130,- extra dubbele hoeveelheid geheugen en opslag én een krachtigere processor. :*) Al is het maar om een meer toekomstbestendige laptop te hebben. Tegelijkertijd dikke onzin als je enkel kladblok en pinball gaat gebruiken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psvtje10 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 11:37:
[...]

Tja, dat is afhankelijk van jouw wensen. Ik had het wel geweten: voor €130,- extra dubbele hoeveelheid geheugen en opslag én een krachtigere processor. :*) Al is het maar om een meer toekomstbestendige laptop te hebben. Tegelijkertijd dikke onzin als je enkel kladblok en pinball gaat gebruiken. ;)
Ja daar zit ik dus een beetje mee, doe ik het omdat het 'goedkoop' is? :P
Heb ik zoveel nodig als ik dagelijks browse, video's kijk en wat spelletjes speel..
Tegelijkertijd; programma's worden zwaarder en misschien ga ik in de toekomst wel wat programmeren/fotobewerken, dus dan is het handig om die specs achter de hand te hebben.
Keuzes keuzes keus ... Bedankt voor je reactie in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
Net besteld

Dell XPS 15 i7 9570 512 gb
Orderdatum: 06-07-2018
Orderbevestiging: ontvangen
Geschatte levering: 10-7-2016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psvtje10 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 09:31:
Ik heb 'm ook maar besteld. Nu hopen dat de annulering voor de i5 doorkomt en dat het niet te laat is _/-\o_ .
Heeft anders iemand nog interesse om deze van mij over te kopen?

Orderdatum: 06-07-2018
Verwachte leverdatum: 10-07-2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
Verwijderd schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 22:36:
[...]

Ik heb 'm ook maar besteld. Nu hopen dat de annulering voor de i5 doorkomt en dat het niet te laat is _/-\o_ .
Heeft anders iemand nog interesse om deze van mij over te kopen?
Je kan hem toch binnen 14 dagen retour sturen zonder opgaaf van reden, wet koop op afstand geldt toch gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

baco101 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 10:17:
[...]

Je kan hem toch binnen 14 dagen retour sturen zonder opgaaf van reden, wet koop op afstand geldt toch gewoon?
van de Dell site (http://www.dell.com/learn...d-public-sector-returns):

Zakelijke en Publieke Sector klanten hebben niet automatisch het recht om hun aankopen te retourneren zonder gegronde redenen (vb. levering later dan voorzien, verandering van aankoopplannen of het vinden van een goedkoper alternatief). Overeenkomstig de standaard Zakelijke Verkoopsvoorwaarden van Dell, hebben klanten uiteraard het recht om producten te retourneren die ontbreken, verkeerd of beschadigd zijn bij levering. Klanten dienen Dell hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte te brengen, in navolging waarvan Dell zorg zal dragen voor de herstelling of de vervanging van het desbetreffende product.

Daar komt nog eens bij dat de 9570 modellen op de i7 16GB ram 512GB ssd op aanvraag worden gemaakt in china, dus europese regels gelden daar waarschijnlijk niet op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
@Verwijderd

Zie hier
https://www.dell.com/lear...-of-sale-consumer-returns

Consumenten hebben, gedurende een periode van veertien (14) werkdagen en overeenkomstig de Consumentenvoorwaarden van Dell, het recht hun order te annuleren en hun Product te retourneren overeenkomstig de toepasselijke wetgeving inzake verkoop op afstand. De terugzendingskosten worden door U betaald. Voor meer informatie over de praktische aspecten om een retournering te doen, klik hier.

Of heb jij hem zakelijk gekocht?

[ Voor 3% gewijzigd door baco101 op 07-07-2018 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@baco101 zou heel chill zijn! Hoop dat ik het dan op die manier oplossen als de order niet meer geannuleerd kon worden. Op mijn Dell pagina staat overigens well dat de order is geannuleerd, maar ik heb er nog geen emailbevestiging van gehad. Laten we hopen dat dat een goed teken is.

Verder stond er nog wel bij de wet van koop of afstand het volgende;

Bij welke producten krijg ik geen bedenktijd?
Koopt u een van de volgende producten op afstand? Dan krijgt u geen bedenktijd:
- producten die u speciaal laat maken, bijvoorbeeld een maatpak, drukwerk, een fotoalbum of sieraden naar uw eigen ontwerp.

Misschien scharen ze zich hier nog achter omdat het model dus op aanvraag in China in elkaar gezet wordt. We gaan het meemaken. Bedank voor je hulp in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Psvtje10 @baco101 hoe staat het met jullie orders? Ik heb net gebeld met Dell om de annulering van mijn i5 order af te handelen, en heb toen gelijk even naar de i7 bestelling gevraagd. Medewerker vertelde me dat de bestelling nu op hold stond omdat er een aantal onderdelen niet voorradig waren, maar dat de levertijd nog niet was geactualiseerd (staat nu nog op 10-7-2018 bij mij). Was nog niet bekend hoe lang het ging duren ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
@Verwijderd dat is minder goed nieuws, mijn order staat nog op 10-07-18 maar dat zal dan wel veranderen. Hebben ze geen indicatie gegeven wanneer ze wel geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Mijn bestelling van de DELL XPS 15 9570 i7 16GB 512GB komt vandaag al. 6 juli besteld, volgende dag verzonden en wordt vandaag afgeleverd.

Komt gewoon uit Waalwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
Christiano007 schreef op maandag 9 juli 2018 @ 09:59:
Mijn bestelling van de DELL XPS 15 9570 i7 16GB 512GB komt vandaag al. 6 juli besteld, volgende dag verzonden en wordt vandaag afgeleverd.

Komt gewoon uit Waalwijk
Ik heb dezelfde config ook 6 juli besteld maar mijn order staat nog niet op verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

baco101 schreef op maandag 9 juli 2018 @ 10:01:
[...]

Ik heb dezelfde config ook 6 juli besteld maar mijn order staat nog niet op verzonden.
Heb je wel met creditcard betaald? Ik wel en dat schijnt het snelst te zijn.

Ook heb ik gekozen voor de full HD versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
Christiano007 schreef op maandag 9 juli 2018 @ 10:05:
[...]

Heb je wel met creditcard betaald? Ik wel en dat schijnt het snelst te zijn.

Ook heb ik gekozen voor de full HD versie
Via PayPal, had de orderbevestiging om 12.30 binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

baco101 schreef op maandag 9 juli 2018 @ 10:09:
[...]

Via PayPal, had de orderbevestiging om 12.30 binnen
Volgens mij las ik dat je bij PayPal wel een vertraging had van een paar dagen, hoop dat ze het vandaag voor je verzenden, dan heb je hem 'gewoon' morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@baco101 Helaas kon ze dat niet zo zien zei ze. Ik twijfel wel enigszins of we echt vertraagd gaan worden, omdat deze config volgens mij gewoon ergens op voorraad is (bijvoorbeeld waalwijk zoals @Christiano007 zegt). Daarom is de levertijd ook zo kort, de laptop hoeft niet in China eerst nog in elkaar gezet te worden.
Kan misschien wel zo zijn dat er zoveel bestellingen zijn geweest met deze actie dat de voorraad uit Waalwijk opgeraakt is ..

@Christiano007 heb je ook al een track&trace nummer gekregen? Ik heb 'm 6 juli in de avond besteld met creditcard, dus vandaar de 10-7 levering denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
Christiano007 schreef op maandag 9 juli 2018 @ 10:10:
[...]

Volgens mij las ik dat je bij PayPal wel een vertraging had van een paar dagen, hoop dat ze het vandaag voor je verzenden, dan heb je hem 'gewoon' morgen
Creditcard lukte niet, naar later bleek omdat ik mijn vpn aan had staan. Werd gebeld door de creditcard maatschappij of ik wat probeerde te bestellen bij Dell,toen kwam naar voren dat het door mijn vpn kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
@Verwijderd bedankt voor de update, ik wacht af en blijf een heel klein beetje hoop houden op morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Verwijderd schreef op maandag 9 juli 2018 @ 10:12:
@baco101 Helaas kon ze dat niet zo zien zei ze. Ik twijfel wel enigszins of we echt vertraagd gaan worden, omdat deze config volgens mij gewoon ergens op voorraad is (bijvoorbeeld waalwijk zoals @Christiano007 zegt). Daarom is de levertijd ook zo kort, de laptop hoeft niet in China eerst nog in elkaar gezet te worden.
Kan misschien wel zo zijn dat er zoveel bestellingen zijn geweest met deze actie dat de voorraad uit Waalwijk opgeraakt is ..

@Christiano007 heb je ook al een track&trace nummer gekregen? Ik heb 'm 6 juli in de avond besteld met creditcard, dus vandaar de 10-7 levering denk ik.
Bij de orderbevestiging staat een link om de status te kunnen zien. Dan zie je een UPS link en daar kun je je postcode invullen (met spatie en hoofdletters!) En dan zie je alles staan

Ik had trouwens ook levertijd op 10-7 staan, maar dus een dag eerder.

[ Voor 3% gewijzigd door Christiano007 op 09-07-2018 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
Christiano007 schreef op maandag 9 juli 2018 @ 10:16:
[...]

Bij de orderbevestiging staat een link om de status te kunnen zien. Dan zie je een UPS link en daar kun je je postcode invullen (met spatie en hoofdletters!) En dan zie je alles staan
Staat nog op besteld helaas, dus waarschijnlijk gaat het later worden

Hoe laat heb jij besteld?

[ Voor 3% gewijzigd door baco101 op 09-07-2018 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Christiano007 schreef op maandag 9 juli 2018 @ 10:16:
[...]

Ik had trouwens ook levertijd op 10-7 staan, maar dus een dag eerder.
Die staat er bij mij dus niet, vanwege het onderstaande;
- Traceringsgegevens zijn beschikbaar wanneer uw bestelling is verzonden. Indien de traceringsgegevens niet worden weergegeven en uw bestelling is verzonden of geleverd, wachten we op een reactie van uw vervoerder.

Omdat onze bestelling nog niet verzonden is hebben we ook geen traceringsgegevens helaas.

@baco101 Ik blijf ook hopen op morgen. Ik heb 2 weken geleden al de knoop doorgehakt dat ik ging kopen, wil die laptop nu wel eens hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameIsBart
  • Niet online
@Verwijderd Bij mij hetzelfde als @Christiano007, 5 juli besteld en UPS geeft aan dat ‘ie aan het einde van deze dag wordt bezorgd. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit 14:55:

@baco101 het lijkt erop dat we er net naast gegrepen hebben, schiet mij maar lek;

Beste, er blijkt geen voorraad meer te liggen in ons fulfilment center met deze laptop-configuratie. Het is nog niet bekend wanneer ze binnenkomen vanuit China. De Windows licentie (DPK:Dell product key) wordt pas geregistreerd bij Microsoft net voordat het systeem verzonden wordt, dus dat verklaart waarom dat op hold staat. Zodra we meer nieuws hebben, laten we dat uiteraard direct weten. Mvg, Dell NL

Als je nu op de Dell.nl site kijkt onder de config die we besteld hebben staat er; klaar voor verzending 6-8-2018. :| Hoop toch echt dat ik niet nog een maand hoef te wachten, want dan ben ik zelfs al op vakantie...

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2018 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
@Verwijderd dat is balen, ik hoop niet dat het nu 3 weken ofzo gaat duren. Wel slecht dat ze niet een levertijd kunnen geven en je niet op de hoogte houden. Maar ik wacht af.

Bedankt voor de info.

[ Voor 0% gewijzigd door baco101 op 09-07-2018 15:07 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad zeer matig dat de status op de Dell-site niet wat nauwkeuriger en duidelijker wordt bijgehouden. Je moet elke keer informatie lospeuteren via de klantenservice. Ik heb zojuist voorgesteld dat als het inderdaad nog weken gaat duren, ze best wat extra inspanning mogen leveren om te kijken of het mogelijk is om een aantal exemplaren uit de distributiecentra van Duitsland of Engeland te krijgen voor de gedupeerden (wij zijn vast niet de enigen). Ik zal updaten als ik meer weet.

Update:
Dell chat laat net weten dat de bevoorrading over 2 dagen is. Ik raad aan om donderdag contact op te nemen met Dell om te vragen wat je levertijd gaat zijn, aangezien die bestelstatus pagina dus zo waardeloos is en ze nog niet hebben laten zien vanuit zichzelf contact op te nemen over wijzigen/vertragingen in de order.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2018 15:49 . Reden: Update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Christiano007 @Psvtje10 zijn jullie al onder de pannen? :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2018 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Verwijderd schreef op maandag 9 juli 2018 @ 17:10:
@Christiano007 @Psvtje10 zijn jullie al onder de pannen? :*)
Volgens de tracé is hij bezorgd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-09 22:00
Zaterdag besteld, maar tot nu toe nog geen orderbevestiging gekregen.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperziemone
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 12-10-2019
Net de configuratie van € 1799 (16 GB, i7, 512GB SSD, FHD) besteld voor € 1530. Maar ben benieuwd of ik hem krijg, want het ging niet helemaal zoals het zou moeten :P Eerst ontbrak überhaupt de bestelknop bij die configuratie. Later was de knop er weer, maar gooide hij de laptop bij afrekenen uit het winkelmandje (ik neem aan dat hij op was).

Nu las ik in het kortingscode topic dat je precies dezelfde configuratie kan bestellen met ‘97003’ in de link ipv ‘93009’ inclusief de 15% korting en dat lukte wel! Op hoop van zegen maar gewoon besteld en betaald, zodat ik hem in elk geval met deze korting zou moeten krijgen. Volgens Dell wordt hij de 25e geleverd, fingers crossed!

En dan ook nog een DDOS aanval op Tweakers als ik dit wil posten... Zou haast denken dat iets mij probeert te zeggen dat ik niét moet overstappen van Apple naar Windows :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le Enfant! schreef op maandag 9 juli 2018 @ 21:25:
Zaterdag besteld, maar tot nu toe nog geen orderbevestiging gekregen.. :/
@Le Enfant! Welke betalingsmethode heb je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hegenious
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 18:58
Sperziemone schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 00:14:
Net de configuratie van € 1799 (16 GB, i7, 512GB SSD, FHD) besteld voor € 1530. Maar ben benieuwd of ik hem krijg, want het ging niet helemaal zoals het zou moeten :P Eerst ontbrak überhaupt de bestelknop bij die configuratie. Later was de knop er weer, maar gooide hij de laptop bij afrekenen uit het winkelmandje (ik neem aan dat hij op was).

Nu las ik in het kortingscode topic dat je precies dezelfde configuratie kan bestellen met ‘97003’ in de link ipv ‘93009’ inclusief de 15% korting en dat lukte wel! Op hoop van zegen maar gewoon besteld en betaald, zodat ik hem in elk geval met deze korting zou moeten krijgen. Volgens Dell wordt hij de 25e geleverd, fingers crossed!

En dan ook nog een DDOS aanval op Tweakers als ik dit wil posten... Zou haast denken dat iets mij probeert te zeggen dat ik niét moet overstappen van Apple naar Windows :')
Ik heb dat inderdaad gepost in het kortingscode topic. Ik heb dezelfde config gisteren om 12:20 besteld, , geschatte levertijd tussen13-7 en 18-7 werd er online aangegeven.
De bestellings status is nog "wordt verwerkt" en de geschatte afleverdatum is 18-7-2018.
Wel vreemd, tussen jouw en mijn bestelling zit hooguit 12 uur maar jouw geschatte levertijd is een week later. Nou ja, het is maar een schatting he. :') Welke betalingsmethoe heb je gebruikt? Ik las bij Dell dat als je via Ideal betaalt er een aantal dagen verwerking bij komt. Ik heb met PayPal betaald, maar daar las ik bij Dell niets over.

[ Voor 6% gewijzigd door hegenious op 10-07-2018 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-08 19:04
Wat een gedoe met bestellen zeg. afgelopen maandag XPS 15 besteld, had verwacht dat er gelijk een verificatie gedaan wordt op mn credit card. Blijkbaar wordt dit handmatig later gedaan en een dag later krijg ik bericht van iemand uit india ofzo dat bestelling is geweigerd. Bank opgebeld en blijkt dat het idd geweigerd werd, maar weer vrij is gegeven. Dus ik met die meneer van Dell weer mailen hoe met de order verder te gaan. Blijkt dat die een out of office heeft. Omgzz, wat is dit voor manier van bestellen, nog nooit zoiets logs meegemaakt. Iemand ook gekke ervaring met bestellen bij Dell? Ik ga denk ik opnieuw bestellen met iDeal betaling, dan zou het beter moeten gaan denk ik. Iemand met deze betaling ervaring bij Dell? Alleen nu wel vertraagd met levering, zucht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperziemone
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 12-10-2019
hegenious schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 14:18:
[...]

Ik heb dat inderdaad gepost in het kortingscode topic. Ik heb dezelfde config gisteren om 12:20 besteld, , geschatte levertijd tussen13-7 en 18-7 werd er online aangegeven.
De bestellings status is nog "wordt verwerkt" en de geschatte afleverdatum is 18-7-2018.
Wel vreemd, tussen jouw en mijn bestelling zit hooguit 12 uur maar jouw geschatte levertijd is een week later. Nou ja, het is maar een schatting he. :') Welke betalingsmethoe heb je gebruikt? Ik las bij Dell dat als je via Ideal betaalt er een aantal dagen verwerking bij komt. Ik heb met PayPal betaald, maar daar las ik bij Dell niets over.
Thanks nog daarvoor! :) Daardoor kon ik hem in elk geval bestellen met die korting! Ik zie nu dat ze die link nu in het overzicht naast de andere 3 configuraties hebben gezet, dus in elk geval bevestiging dat het een legitieme manier van bestellen was.

Ik heb met iDeal betaald. Echt raar dat dat zoveel verwerkingstijd nodig heeft. Wat loopt Dell achter zeg op gebied van gebruiksgemak en klantvriendelijkheid. Bij mij ook nog 'Processing'. Ben allang blij als ik hem echt de 25e heb want ik was bang dat hij pas 05-08 "klaar om te verzenden" zou zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hegenious
Nog meer bestel gedoe: gistermiddag een email ontvangen van Dell met het volgende verzoek:

Dear Customer,

Thank you for choosing Dell. This email is in reference to your recent purchase with Dell.
kindly reply to this email from business OR university to complete verification process
We apologize for any inconvenience caused as Dell is committed to providing a safe and secure shopping experience for our customers.

Blijkbaar vonden ze mijn prive email niet goed genoeg 8)7

Ik heb een reply gedaan vanaf mijn zakelijke email en kreeg antwoord dat de bestelling nu verder wordt verwerkt.
De status van de bestelling is niet veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hegenious schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 07:22:
Nog meer bestel gedoe: gistermiddag een email ontvangen van Dell met het volgende verzoek:

Dear Customer,

Thank you for choosing Dell. This email is in reference to your recent purchase with Dell.
kindly reply to this email from business OR university to complete verification process
We apologize for any inconvenience caused as Dell is committed to providing a safe and secure shopping experience for our customers.

Blijkbaar vonden ze mijn prive email niet goed genoeg 8)7

Ik heb een reply gedaan vanaf mijn zakelijke email en kreeg antwoord dat de bestelling nu verder wordt verwerkt.
De status van de bestelling is niet veranderd
Wat vreemd dit.. Dit gaat puur om een bestelling via de site van Dell met een privé email adres? Ik heb dat helemaal niet gehad namelijk, terwijl ik 2 bestellingen heb gedaan via mijn privé email. Heb je misschien als gast afgerekend en niet een account aangemaakt op de Dell site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hegenious
Ik heb al bijna 20 jaar een account bij Dell en in het verleden al vaker spullen besteld via mijn prive email.
In die zin een beetje vreemd, ja.
Blijkbaar hebben ze weer eens een blik Indiers opengetrokken die handmatig de bestellingen moeten checken. Zie de post van Tammay60 een stukje verder naar boven.
Eigenlijk niet verkeerd met het oogpunt op fraude management dat ze dit soort zaken checken. Het zou wel een stuk klantvriendelijker kunnen.
Pagina: 1 ... 101 ... 105 Laatste