Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Adlermann schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 19:55:
[...]

Er zijn meer mensen die problemen hebben met gpgnet. staat vast wle iets van op het forum bij gpg.
ja..daar staat idd genoeg op..maar niks helpt.. veel topics lopen ook op niks uit

ben er al 2 dagen mee bezig..heb de game al een keer of 5-6 opnieuw geinstalleerd....net framework verschillende keren verwijderd...register gecleand...fonts opnieuw geinstalleerd :? ....flashplayer geupdate...enz..enz

nou heb ik wel gpg.net in m'n software lijst staan, alleen krijg ik die nou ook niet meer verwijderd |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Mr. Detonator op 16-01-2009 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Detonator schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 19:15:
Ja..die link werkt inmiddels (zal er wel even hebben uitgelegen)

Ook als ik tijdens de install van de game gpg.net gewoon aangevinkt laat staan, installeert ie hem niet...komt ook geen gpg.net mapje in m'n game-folder te staan

game doet het verder goed, maar ik heb hem juist gekocht om op gpg.net te komen :|
GPGNet er al 's helemaal afgegooid? (Desnoods even in het register kijken of er nog iets van staat.)
Deze al gevonden? http://forums.gaspowered.com/viewtopic.php?t=32215

GPGNet is niet de meest handige software helaas. Als het eenmaal werkt, werkt 't wel, maar voordat 't gelukt is. Ik had vooral problemen met patchen (van zowel FA als GPGNet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 20:43:
[...]

GPGNet er al 's helemaal afgegooid? (Desnoods even in het register kijken of er nog iets van staat.)
Deze al gevonden? http://forums.gaspowered.com/viewtopic.php?t=32215
thnx...met die revo-uninstaller is het gelukt...die heeft álles van gpg.net weggehaald, en nou werkt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr. Detonator schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 20:51:
[...]

thnx...met die revo-uninstaller is het gelukt...die heeft álles van gpg.net weggehaald, en nou werkt het
Mooi :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is trouwens ook officieel bekendgemaakt door GPGnet dat de beloofde en tevens langverwachte patch niet gaat komen. Daarmee wordt het bedrijf zwaar onder vuur gezet, want er is grote behoefte om meer balans te leggen tussen units. Het lijkt erop dat GPG zich nu volledig gaat concentreren op Supreme Commander 2, al blijft het de vraag of deze ooit populair gaat worden. Mijn vertrouwen hebben ze iig niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 14:31:
Het is trouwens ook officieel bekendgemaakt door GPGnet dat de beloofde en tevens langverwachte patch niet gaat komen. Daarmee wordt het bedrijf zwaar onder vuur gezet, want er is grote behoefte om meer balans te leggen tussen units. Het lijkt erop dat GPG zich nu volledig gaat concentreren op Supreme Commander 2, al blijft het de vraag of deze ooit populair gaat worden. Mijn vertrouwen hebben ze iig niet meer.
Oh, waar staat dat? Ik vermoed dat het probleem niet bij GPG ligt. De patch moet door QA komen van THQ en laat THQ nu net geen belang meer in sup com hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 09:22
Net een schone installatie van mijn PC afgerond. Heb nu SuCom weggelaten en alleen FA erop gezet. Hoe weet ik of GPGNet wel beide key's kent? Zodat FA weet dat ik SuCom zelf ook heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Malandro schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 22:10:
Net een schone installatie van mijn PC afgerond. Heb nu SuCom weggelaten en alleen FA erop gezet. Hoe weet ik of GPGNet wel beide key's kent? Zodat FA weet dat ik SuCom zelf ook heb?
Zolang beide keys in gpgnet zijn ingevoerd is alles prima. Dan kan je alle factions spelen in FA. Als je vanilla wilt spelen heb je nog vanilla nodig. Maar dat speelt toch niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
Adlermann schreef op zondag 25 januari 2009 @ 00:40:
[...]

Zolang beide keys in gpgnet zijn ingevoerd is alles prima. Dan kan je alle factions spelen in FA. Als je vanilla wilt spelen heb je nog vanilla nodig. Maar dat speelt toch niemand.
Ok dan zit het wel goed denk ik. Vanilla speel ik ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleMX
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 15:54
ik heb laatst de venilla verzie van een vriend gekocht, allen speelde ik eerst altijd FA verzie offline. nu wil ik deze bestellen op internet maar ik kan geen site vinden die het spel binnen een normale termijn kan leveren. weten jullie nog een site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DoubleMX schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 18:02:
ik heb laatst de venilla verzie van een vriend gekocht, allen speelde ik eerst altijd FA verzie offline. nu wil ik deze bestellen op internet maar ik kan geen site vinden die het spel binnen een normale termijn kan leveren. weten jullie nog een site?
probeer dynabyte.nl. Ik heb m'n 2 backup kopieen daar ook met een week ofzo gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
DoubleMX schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 18:02:
Probeer een Saturn binnen te lopen.. Kost ie ook het minst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 16:23

KhaZ

Alfa Romeo

Dynabyte was een paar weken terug niet meer leverbaar (ook geen backorder).

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleMX
  • Laatst online: 13-09 15:54
KhaZ schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 09:05:
idd ik heb ze gemailt en ze konden het spel niet meer leveren :/ , en de SATURN zit helaas niet in de buurt (lees meer dan een uur reizen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 19:15

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

KhaZ schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 09:05:
ja, eikels, bestelling geplaatst, bevestiging gekregen, nooit meer wat van gehoord...
saturn dan maares opzoeken :/

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Iemand die FA al op een resolutie van 1920 x 1200 speelt?

Ben van plan om binnenkort een nieuwe TFT aan te schaffen ( 24 inch ) maar hoop dan niet ook gelijk een nieuwe video graka aan te hoeven schaffen want dat gaat dan aardig wat centjes kosten.

Heb nu:

E6600
3GB Intern
8800 GTS 320 MB
320 GB HD
19" Syncmaster TFT @ 1280 x 1024

Momenteel draait FA erg goed bij mij op de hoogste settings, hoop dus dat ook nog zo is @ 1920 x 1200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Prutzer80 schreef op maandag 02 februari 2009 @ 13:24:

Ben van plan om binnenkort een nieuwe TFT aan te schaffen ( 24 inch ) maar hoop dan niet ook gelijk een nieuwe video graka aan te hoeven schaffen want dat gaat dan aardig wat centjes kosten.

Heb nu:

E6600
3GB Intern
8800 GTS 320 MB
320 GB HD

Momenteel draait FA erg goed bij mij op de hoogste settings, hoop dus dat ook nog zo is @ 1920 x 1200
FA is niet erg videokaart afhankelijk. De textures zijn niet je van het. Ik draai het op een 8800GTS 512 op die resolutie. En dat draait als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Hier hetzelfde met een 8800GT :P Geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Mooi, dan zal het inderdaad wel goed draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docho
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:57
Vraagje over multiplayer:

Ik ben de laatste tijd wat bezig met World In Conflict en hoewel ik het leuk vind , mis ik toch een beetje het "base-building" aspect en snak nogal soms naar wat meer "Free For All" (iets wat in WiC onmogelijk is). Nu vond ik C&C: Tiberium Wars maar wat saai en RA3 lijkt me meer van hetzelfde... nu vraag ik me af of de multiplayer van SupCom wat interessant is en of deze nog "levend" is vandaag? En hoe zit dat nu als je de vanilla SupCom koopt, kan je dan toch tegen/met mensen met Forged Alliance spelen (hoewel je dan wel niet de extra factie spelen), of moet je ook FA kopen voor het online-gebeuren? (ik vind FA namelijk niet echt meer in de winkels, toch niet in België)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:01
Er zijn redelijk wat mensen die het nog spelen online. Je kan eigenlijk altijd wel een custom game vinden. Ranked volgens mij ook wel :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Docho schreef op maandag 09 februari 2009 @ 02:01:
Vraagje over multiplayer:

Ik ben de laatste tijd wat bezig met World In Conflict en hoewel ik het leuk vind , mis ik toch een beetje het "base-building" aspect en snak nogal soms naar wat meer "Free For All" (iets wat in WiC onmogelijk is). Nu vond ik C&C: Tiberium Wars maar wat saai en RA3 lijkt me meer van hetzelfde... nu vraag ik me af of de multiplayer van SupCom wat interessant is en of deze nog "levend" is vandaag? En hoe zit dat nu als je de vanilla SupCom koopt, kan je dan toch tegen/met mensen met Forged Alliance spelen (hoewel je dan wel niet de extra factie spelen), of moet je ook FA kopen voor het online-gebeuren? (ik vind FA namelijk niet echt meer in de winkels, toch niet in België)
Je hebt FA nodig om tegen FA mensen te spelen. Vanilla sup co = dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Daarbij komt dat FA een stuk beter is dan SupCom alleen. Sowieso de HUD is al gigantisch veel beter :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:01
Hoe gaat het eigenlijk met Supreme Commander 2? Is daar al wat meer over bekent of is alleen de game aangekondigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Frank!in schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 17:13:
Hoe gaat het eigenlijk met Supreme Commander 2? Is daar al wat meer over bekent of is alleen de game aangekondigd?
Voor zover ik weet is SC2 alleen nog maar aangekondigd. Heb laatst nog even gezocht of er eventueel al screenshot of features waren maar heb daar niks over kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 04:21

scorpionv

This space for rent

Prutzer80 schreef op maandag 02 februari 2009 @ 13:24:

Heb nu:

E6600
3GB Intern
8800 GTS 320 MB
320 GB HD

Ik draai het op een Geforce 8800 GTS 640 MB op 1920x1200, en dat draait prima :) Wel een quadcore Q6600!

Fun while it lasted: World Community Grid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
Iemand enig idee of dit Zyxel 2602HW draadloos modem problemen levert met supreme commander?
Dit modem wordt geleverd bij een telfort internet abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frank!in schreef op zondag 15 februari 2009 @ 13:03:
Iemand enig idee of dit Zyxel 2602HW draadloos modem problemen levert met supreme commander?
Dit modem wordt geleverd bij een telfort internet abonnement.
Ik had zo'n modem bij Telfort...Minder problemen dan met m'n speedtouch 780

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Toch heb ik die, en geeft hij problemen met een vriend van mij. Kan niet connecten met hem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Killzone schreef op zondag 15 februari 2009 @ 15:04:
Toch heb ik die, en geeft hij problemen met een vriend van mij. Kan niet connecten met hem...
die kun je in bridge mode zetten...Alle problemen zijn dan weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjosh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 14:23
Ik heb ook zo'n modem staan, het werkt qua connecten vaak wel goed. Maar dat draadloos wat er in zit is echt geen pretje. Lijkt wel alsof het modem zichzelf overbelast, en dan de wireless maar even goed reset. Kan je met supcom gelukkig nog wel hebben, meeste mensen wachten wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-08 14:40
Grote games met veel spelers wil nogal eens lag opleveren als je draadloos speelt. 1v1 of 2v2 gaat goed, maar met 6-8 spelers niet meer.

Lullige is dat je het niet door hebt aangezien je in de gameroom een prachtige ping hebt, maar zodra de game begint loop je toch achter met packets.

[ Voor 35% gewijzigd door M411007 op 16-02-2009 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Wordt het modem niet te warm? Veel modems en routers die providers leveren zijn niet erg goed bestand tegen zware continue belasting. Kijk waar de ventilatie roosters zitten, en zorg ervoor dat de warme lucht on gehinderd uit deze roosters kan ontsnappen. Ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn tele2 router. Bagger routers zijn het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
M411007 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 09:10:
Grote games met veel spelers wil nogal eens lag opleveren als je draadloos speelt. 1v1 of 2v2 gaat goed, maar met 6-8 spelers niet meer.

Lullige is dat je het niet door hebt aangezien je in de gameroom een prachtige ping hebt, maar zodra de game begint loop je toch achter met packets.
Geldt dat voor alle wireless modems of het zyxel modem?

Ik zie hier net dat ik op m'n kamer ook een zyxel modem heb zitten :P Wel een geen draadloze. Tot nu toe nog geen last mee gehad. Wel is m'n ping hoger dan normaal hoewel ik wel een veel betere verbinding hier ben dan thuis 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Laatst online: 12-09 21:56
Frank!in schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 16:30:
[...]

Geldt dat voor alle wireless modems of het zyxel modem?

Ik zie hier net dat ik op m'n kamer ook een zyxel modem heb zitten :P Wel een geen draadloze. Tot nu toe nog geen last mee gehad. Wel is m'n ping hoger dan normaal hoewel ik wel een veel betere verbinding hier ben dan thuis 8)7
omg, draad>>>>>draadloos modem HEEL HARD, tenminste, voor de prijs die je ervoor betaald, je kan best een degelijke draadloze modem krijgen voor honderden euro's. Verbinding is veel instabieler, minder continueel.

[ Voor 3% gewijzigd door rubbieus op 17-02-2009 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowroad
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-05 12:02
hrm iemand nog tip voor waar je FA nog kunt krijgen voor een redelijk prijsje? Bij dynabyte staatie niet eens meer in het assortiment :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:08

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Shaodar schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 09:58:
hrm iemand nog tip voor waar je FA nog kunt krijgen voor een redelijk prijsje? Bij dynabyte staatie niet eens meer in het assortiment :(
Vraag ik mij ook af. Je ziet hem steeds minder en waar ik hem tegen kom is ie nog steeds erg duur helaas.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Bor de Wollef schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 10:11:
Vraag ik mij ook af. Je ziet hem steeds minder en waar ik hem tegen kom is ie nog steeds erg duur helaas.
Hier, bij CD-Wow.nl voor € 9,24 inclusief bezorging. Heb al regelmatig bij CD-Wow besteld, en tot nu altijd m'n bestellingen netjes thuisbezorgd gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Vroeg me af of jullie een favoriete faction hebben waarmee je meestal speelt? Vroeger speelde ik vaak met alle facties om een beetje gewend te raken maar inmiddels speel ik altijd met Cybran en dan wel om de volgende redenen:

+ T1, T2 en T3 gun ships
+ T3 Torpedo ambush systeem dat onder water ligt en dus lastig kapot te krijgen is
+ T2 Point defenses zijn de beste omdat ze units contstant onder vuur houden en geen reload tijd nodig hebben
+ Spiderbots zijn relatief goedkoop
+ Cybran units zien er strak uit :+

Dat zijn mijn 2 centen, wat is jullie favoriet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Shaodar schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 09:58:
had er 1 in bestelling staan bij dynabite, maar die is stilzwijgend vernietigt omdat hij niet meer leverbaar is... -1 voor dynabite dus :/

Mss maar bij CD-wow bestellen, is de goedkoopste die ik gezien heb.
Play.com heeft em voor 15e atm

edit, gelijk maar ff 1tje besteld bij dcwow... vage site, slecht vertaald ofzo?

Ik vind cybran ook altijd wel erg fijn spelen, de shields zijn bagger though, moet je de hele tijd blijven upgraden...
Aeon vind ik wel fijn, hoewel de kogels altijd wat traag zijn, net als UEF...
Cybran zijn zowiezo over het algemeen wat zwakker in vergelijking met de rest geloof ik. en ook goedkoper...

[ Voor 28% gewijzigd door TepelStreeltje op 20-02-2009 20:07 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Zwakker en goedkoper, maar daardoor meestal wel in de meerderheid. Zo kan je dus met Cybran goed flanken ed :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 16:32
De Megalith is dan wel weer een van de sterkste experimentals :)

Ik moet zeggen dat ik de Seraphim ook erg fijn vind spelen, echter op long games wil je gewoon de hives of drones(UEF) hebben om alles net wat sneller te laten gaan. Dus als ik serpahim speel met een cybran engi als assist vind ik het fijnst. Voornamelijk dus voor de hyves en voor de scanner :) (Parimitor monitor)

- Squeeek !!!

• M411007
Square Enix maakt overstap naar Steam
Als ze Supreme Commander 2 ook via Steam uitbrengen ben je niet meer afhankelijk van DVD's die na een jaar nergens meer te verkrijgen zijn. :)

Elk jaar log ik in op Steam en download Counterstrike weer eens om hem na 1 game er weer af te flikkeren.

[ Voor 16% gewijzigd door M411007 op 26-02-2009 15:33 ]

Supreme Commander zelf heeft ook op steam gestaan.

• Haay
Prutzer80 schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 14:20:
Vroeg me af of jullie een favoriete faction hebben waarmee je meestal speelt? Vroeger speelde ik vaak met alle facties om een beetje gewend te raken maar inmiddels speel ik altijd met Cybran en dan wel om de volgende redenen:
<...skip...>
Bij mij hangt het erg af van de map, en wat m'n teamgenoot/teamgenoten (team vs team) spelen. Vriend van mij speelt vrijwel altijd Cybran omdat hij nogal O+ op de Monkeylords is, ha ha. Dan vind ik het leuk om een andere partij te spelen die daar juist weer een goede aanvulling op is. En elke partij heeft zo z'n sterke en zwakke kanten.

Van UEF zijn vooral de T3 pointdefense en T4 Satelliet erg prettig.
Van Aeon is AIR erg goed: zwermen Restorers en de Czar zijn mijn favorieten, maar ook het T3 missile ship is bruut.
En Seraphim heeft cruisers met de grootste range van alle cruisers, en een hele fijne T4 megabommenwerper. Een groep van die cruisers samen kan een aardige coastal bombardment uitvoeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haay schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 16:31:
[...]

Bij mij hangt het erg af van de map, en wat m'n teamgenoot/teamgenoten (team vs team) spelen. Vriend van mij speelt vrijwel altijd Cybran omdat hij nogal O+ op de Monkeylords is, ha ha. Dan vind ik het leuk om een andere partij te spelen die daar juist weer een goede aanvulling op is. En elke partij heeft zo z'n sterke en zwakke kanten.

Van UEF zijn vooral de T3 pointdefense en T4 Satelliet erg prettig.
Van Aeon is AIR erg goed: zwermen Restorers en de Czar zijn mijn favorieten, maar ook het T3 missile ship is bruut.
En Seraphim heeft cruisers met de grootste range van alle cruisers, en een hele fijne T4 megabommenwerper. Een groep van die cruisers samen kan een aardige coastal bombardment uitvoeren ;)
Restorers zijn alleen goed in early t3. later winnen wolken van asf's het behoorlijk van restorers. CZars zijn ook vrij nutteloos laat in t3 air. Handvol asfs halen ze al neer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
Alleen zijn de meeste spelers of te traag van begrip en werkt masse van restorers vaak ook nog rond de 30 minuten en Czars laten vallen op een enemy base blijft ook altijd leuk. Vaak heb ik dan nog het geluk ook dat ie boven op de commander valt of op de anti missle lancher, bij beide is het einde verhaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
  • Laatst online: 09-08 09:34
Er wordt hier teveel over t3 gesproken en te weinig over waar het werkelijk om gaat: t1.

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Risce schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 13:17:
Er wordt hier teveel over t3 gesproken en te weinig over waar het werkelijk om gaat: t1.
hangt van de kaart af. Op isis kom je zelfs in ranked wel weg met techen. Open palms is spamfest :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siteslammer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-01-2021
ja isis is of mega tech 1 spam spam, of tech rush naar T3 air en dan gunship en stratbom imo

www.bigclan.co.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb laatst weer een aantal ranked gespeeld, gewoon om te kijken of ik het nog kon.. Niet zo heel erg goed meer trouwens ;)

Ik speel nu regelmatig 2v2v2v2 of ffa's met deman. Op vent blijft dat lachen.

[ Voor 24% gewijzigd door Adlermann op 27-02-2009 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
Ik blijf Setons leuk vinden :D Geen idee hoe het komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 23:26

Jag

Heb gisteren supreme commander bij de dixons gehaald, wel vanilla sup com :o. Heb veel TA gespeeld jaren geleden, dus was wel enthousiast over een soort van opvolger. Ik koop wellicht ter zijner tijd wel FA erbij. Maar ik wil eerst dit een beetje snappen.

Waar ik vooral tegenaan loop, is de camera beweging. Ik heb een dual monitor setup. Geweldig dat dit ondersteund wordt, maar ik kan nog niet zoveel met het 2e scherm. Hoe beweeg je in godsnaam de camera op de 2e monitor?
Op de 1e monitor zit ik ook nog te klooien met de camera beweging. Maar daar kan ik iig de pijltjes toetsen gebruiken.

Hier zal vast een goede oplossing voor zijn. Nu nog niet echt het idee "in control" te zijn (bij TA vroeger wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Ik zoom altijd in en uit via het scrollwiel op de muis, ik beweeg zelden de camera met de pijltjes.

Ik zie mijn broertje helemaal creatief er mee zijn, doordat hij twee schermen op dezelfde grootte heeft. Hij wisselt regelmatig tussen de twee schermen.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Jag schreef op zondag 01 maart 2009 @ 13:12:
Heb gisteren supreme commander bij de dixons gehaald, wel vanilla sup com :o. Heb veel TA gespeeld jaren geleden, dus was wel enthousiast over een soort van opvolger. Ik koop wellicht ter zijner tijd wel FA erbij. Maar ik wil eerst dit een beetje snappen.

Waar ik vooral tegenaan loop, is de camera beweging. Ik heb een dual monitor setup. Geweldig dat dit ondersteund wordt, maar ik kan nog niet zoveel met het 2e scherm. Hoe beweeg je in godsnaam de camera op de 2e monitor?
Op de 1e monitor zit ik ook nog te klooien met de camera beweging. Maar daar kan ik iig de pijltjes toetsen gebruiken.

Hier zal vast een goede oplossing voor zijn. Nu nog niet echt het idee "in control" te zijn (bij TA vroeger wel).
hee jag :)
alle oude TA gasten heb ik al terug gezien in het topic :P

Op 2e scherm is beetje omslachtig, ik deed het meestal met de muis, helemaal uitzoomen en dan inzoomen op het stuk wat je wil zien... heb nog geen betere manier gevonden... (heb ik ook geen 2e monitor meer, dus kan ook niet verder klooien...)
Maar full screen radar vond ik ook altijd wel handig ^^

Iemand toevallig ook bij CD-wow besteld met die 20% actie laatst? iemand al wat binnen? ik namelijk nog steeds niet...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

TepelStreeltje schreef op zondag 01 maart 2009 @ 14:32:
[...]

hee jag :)
alle oude TA gasten heb ik al terug gezien in het topic :P

Op 2e scherm is beetje omslachtig, ik deed het meestal met de muis, helemaal uitzoomen en dan inzoomen op het stuk wat je wil zien... heb nog geen betere manier gevonden... (heb ik ook geen 2e monitor meer, dus kan ook niet verder klooien...)
Maar full screen radar vond ik ook altijd wel handig ^^

Iemand toevallig ook bij CD-wow besteld met die 20% actie laatst? iemand al wat binnen? ik namelijk nog steeds niet...
He man, da's lang geleden! Grappig dat we elkaar weer treffen in dit topic :).

Ik heb het nu ook gedaan door uit te zoomen en in te zoomen op de plek waar ik naartoe wil, maar ik mis echt een manier om het beeld te bewegen. Ver uitgezoomd blijven werkt wel redelijk ok, maar helemaal ideaal is het niet.
Ook zou ik graag op het 2e scherm ergens kunnen klikken en dat het beeld van het 1e scherm daar dan naartoe gaat. Nu heb ik het idee dat ik niet zoveel heb aan het 2e scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Toen ik nog 2x 17'' had gebruikte ik het 2e scherm vooral voor de fullscreen radar of als monitor voor je basis. Dan kun je op je hoofdscherm gewoon je units commanderen en de gevechten volgen en op je 2e je basis in de gaten houden. Verder is het vooral een hulpmiddel voor meer overzicht dan echt een 2e 'commando' scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Ik vind de UI van SupCom, en dan vooral die van FA, echt briljant! Heerlijk, dat vloeiende uitzoomen, je muiscursor op de juiste plek bewegen en vloeiend weer inzoomen. Nu heb ik het nooit op dual-monitor setup gespeeld, dus ik kan daar niks over zeggen. Maar zowel op m'n voormalige 19" CRT waarop ik in 1280x960 resolutie speelde, als op m'n huidige 22" LCD in 1680x1050 resolutie speelt het op deze manier ideaal vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Ik heb FA ook maar besteld bij cdwow :). Samen met Sup Com heb ik dan totaal 22 betaald, schappelijk bedrag.

Misschien dat ik wel iets fout doe hoor, maar voor mij is het nogal vooral strijd met de view. Scrollen jullie helemaal niet met het beeld (ook van de primary)? Ik kan op de primary ook niet naar rechts scrollen met de muis want dan kom ik op de secondary terecht, wat op zich logisch is.

Maar ik zou zo graag ergens op de secondary kunnen klikken zodat het beeld van de primary daar naar toe gaat. Dan zou je hem als hele grote minimap kunnen gebruiken.
Of makkelijk het beeld bewegen van de secondary, dan kan je als soort alternatieve primary gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 17:59

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Gisteren eindelijk weer eens kunnen spelen, heb net een nieuwe laptop..

Ff skirmishje gedaan. Was weer genieten en liep zelfs op 1920x1200 best vloeiend behalve als er opeens tig units het scherm in kwamen wandelen.. Dus nu nog ff afstellen dat het wel vloeiend blijft lopen.

En dan maar weer eens online gaan. Als ik dat voor elkaar krijg want ik krijg nu de melding dat dit serienummer al op een ander account in gebruik is. Dat klopt: da's mijn oude bak die al een jaar niets gedaan heeft op game-gebied. Kan me dus ook de login en wachtwoord niet meer herinneren.

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Niet online
Voor zover ik weet is uitzoomen - verplaatsen - inzoomen de enige manier om snel van plek op de map te wisselen. Sinds ik Supcom speel, erger ik me aan het weinige overzicht wat een RTS als RA3 biedt, met wat mazzel kun je dan net een 10 gebouwen in je scherm zien. Het traploos zoomen is zooo realexed, en je went er snel genoeg aan :).

Dualscreen is ook handig, maar ik gebruik het voornamelijk als oversized radar, en soms om een voorpost in de gaten te houden, terwijl je ergens anders aan het aanvallen bent.

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
Dualscreen vind ik ook lastig te gebruiken met Supcom. Meestal gebruik ik ook de 2e monitor als radar. Ik probeer er aan te wennen om met 2 schermen te werken, maar het wil nog niet helemaal lukken (speelt te laatste tijd minder ivm tijdgebrek)

@stormtrooper
Als het goed is kan je gewoon je wachtwoord en loginnaam gewoon weer opvragen. Dit kan bij het inloggen van GPGnet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
2 schermen = epic win. Zit met een 22 inch + 15 inch, waarbij ik de 15 inch gebruik als oversized minimap. Zo kan ik goed in de gaten houden of er niet toevallig een zwerm grijze blokjes aankomt :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Nou wellicht moet ik er gewoon even aan wennen dat je niet moet scrollen. Maar vooral als ik ergens iets buiten beeld wil bouwen of buiten beeld een unit opzoeken ofzo, dan wil ik toch scrollen :P. En dat gaat met uit- en inzoomen (nog) niet zo snel.

Na ja, ik heb het nu even op mijn laptop gespeeld met extra 17". Binnenkort krijg ik (als dat ding eindelijk eens binnenkomt!) een nieuwe 24" monitor @1920x1200 plus Radeon 4850 voor mijn (hernieuwde) game pc. Die 17" wordt dan secondary. Wellicht dan ik dan minder hoef te scrollen en dan de 17" prima voldoet als grote radar :).

Ik heb helaas nog weinig tijd gehad om het te spelen (en sowieso al aantal jaar niet meer serieus gegamed), maar ik heb er wel weer zin in! Misschien leuk om dan wat GoT potjes te hosten. Wellicht dat ik een aantal vrienden daar ook enthousiast voor krijg (die spelen nu Spring - Balanced Annihilation).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
  • Laatst online: 09-08 09:34
Jag schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 09:32:

Misschien leuk om dan wat GoT potjes te hosten. Wellicht dat ik een aantal vrienden daar ook enthousiast voor krijg (die spelen nu Spring - Balanced Annihilation).
De verbazing was onlangs groot toen iemand een match hostte met als naam 'GoT' en met een password beveiligd was. Na 1 keer raden zat ik in de lobby ;)

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Ik ben helemaal voor jag ;)

moet alleen nog ff wachten op men FA, die moet nog binnen komen. vanilla heb ik wel, maar FA is stukje leuker en beter balanced. (zou evt anders via hamachi kunnen :S :S )

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

TepelStreeltje schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 11:17:
Ik ben helemaal voor jag ;)

moet alleen nog ff wachten op men FA, die moet nog binnen komen. vanilla heb ik wel, maar FA is stukje leuker en beter balanced. (zou evt anders via hamachi kunnen :S :S )
Ik moet ook nog wachten op FA. Heb ik gister besteld bij cdwow. Daarnaast moet ik ook nog uberhaupt het spel een beetje leren :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Helaas, FA staat in backorder bij cdwow. Heb niet veel mazzel met mijn bestellingen de laatste tijd :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Geloof het of niet, mijn vader van 64 lentes jong gaat binnenkort een nieuwe pc aanschaffen en wil daar dus ook SupCom / FA op gaan spelen. _/-\o_

De gamespeed zal dan wel wat omlaag geschroefd gaan worden want anders houdt hij het niet bij.
Hij speelde vroeger ook al Total Annihilation, Dune II en Age of Empires helemaal grijs.

Anyway, als hij het wil spelen wordt het nog vrij lastig om een legale versie te bemachtigen als ik het zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Amazon.co.uk heeft voor 14,92 pond FA en Vanilla voor 6,99.

Enige valkuil: het komt van een reseller en van Amazon.eu vandaan, dat betekend twee keer verzendkosten.

Ze hadden ooit ook Gold in stock, daar heb ik mijn versie vandaan, maar die is helaas op.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Niet online
Misschien dat je via deze site nog een een vers exemplaar kunt komen :)

* SlinkingAnt heeft net een potje met 2man vs 4 sorian AI gedaan, wel grappig, totaal niet spannend :P

Als je wilt oefenen, pak dan de Sorian AIX-adaptive, die zijn redelijk pittig is mijn ervaring. Op sommige maps met 2 vrienden tegen 1 AIX, en je wordt redelijk afgedroogd :P

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Hmm, via cd wow gaat hem niet worden dus :/. Ik heb ff op ebay zitten zoeken en dat ziet er beter uit. Rond de 10 euro voor een Engelse versie (ik heb niet zoveel met Duits :+ ) en nog €2.5 verzendkosten. Goed te doen. Ik denk dat ik er drie bestel: in principe voor vrienden, maar mochten die toch geen interesse hebben mag iemand hem hier voor een zacht prijsje overnemen :).

Ik probeer ondertussen wat mensen enthousiast te krijgen hiervoor. Wellicht binnenkort een keer online spelen en dan kondig ik het hier aan vantevoren.

Maar hoe zit het nou precies met de compatibility: kan je met SupCom samen spelen met iemand die alleen FA heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jag schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 00:00:

Maar hoe zit het nou precies met de compatibility: kan je met SupCom samen spelen met iemand die alleen FA heeft?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
in principe zijn het twee aparte spellen. SupCom unlocked echter alle facties bij FA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
  • Laatst online: 10-09 16:32
Ik begin the seraphim steeds leuker te vinden, vooral op setons natuurlijk.

Helaas nu 2 potjes gehad waarin ik verloor door mijn partner. 1x desyncte hij en de andere keer kon hij er gewoon niks van, en het waren zulke mooie potjes :) (ik had de overhand net maar jah als dan 1 kant compleet wegvalt... jammerlijk.

Maar goed vanavond weer proberen

Iemand die zin heeft om mee te doen, mijn nick is: Ekitch.

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Jag schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 00:00:
Hmm, via cd wow gaat hem niet worden dus :/. Ik heb ff op ebay zitten zoeken en dat ziet er beter uit. Rond de 10 euro voor een Engelse versie (ik heb niet zoveel met Duits :+ ) en nog €2.5 verzendkosten. Goed te doen. Ik denk dat ik er drie bestel: in principe voor vrienden, maar mochten die toch geen interesse hebben mag iemand hem hier voor een zacht prijsje overnemen :).

Ik probeer ondertussen wat mensen enthousiast te krijgen hiervoor. Wellicht binnenkort een keer online spelen en dan kondig ik het hier aan vantevoren.

ik krijg em niet gecancelled bij cd wow (??!?!).
Dit was nou juist het probleem waar ik eerder al tegen aan liep bij de dynabyte, niet meer leverbaar :/

gaat dus om restant voorraadjes bij de meeste winkels denk ik...

Mocht je een versie overhouden, houd ik me aanbevolen :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
Kent iemand Gameranger?
Deze online service host ook SupCom en FA. Volgens mij kunnen ze je key niet checken dus zou een alternatief zijn voor Hamachi. Of als je FA niet kunt krijgen.

http://www.gameranger.com/games/

Ik heb hem zelf nog niet geprobeerd maar ga hem binnenkort eens checken om TA te spelen met een vriend die zijn ports niet geopend krijgt. Gameranger beweert namelijk dat portforwarding bij hun niet hoeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M411007 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 13:11:
Kent iemand Gameranger?
Deze online service host ook SupCom en FA. Volgens mij kunnen ze je key niet checken dus zou een alternatief zijn voor Hamachi.
Slechte zaak zulke partijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Adlermann schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 13:23:
[...]

Slechte zaak zulke partijen.
qft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

CD-wow gemailed, en ze krijgen FA pas de 26e op voorraad...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

M411007 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 09:54:
in principe zijn het twee aparte spellen. SupCom unlocked echter alle facties bij FA.
Zoiets vermoede ik al. Dat wordt wachten op FA dan. Iemand zin om as zondag een potje vanilla SupCom te spelen :) ?

Ik laat mijn order bij Cdwow wel staan en probeer ondertussen via ebay.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
  • Laatst online: 12-09 12:12
Je kan Supreme Commander Gold online kopen op Impulse voor $30
Impulse

Soort steam, alleen heb je impulse niet nodig als je een spel wil spelen. Alleen als je wilt updaten...

Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

GabberKooij schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 15:12:
Je kan Supreme Commander Gold online kopen op Impulse voor $30
Impulse

Soort steam, alleen heb je impulse niet nodig als je een spel wil spelen. Alleen als je wilt updaten...
Ik vind het wel aardig om een "echt" exemplaar in handen te hebben :). Ik heb drie keer FA en een keer gold voor mij en wat vrienden besteld. Zal nog wel een paar dagen duren.

Maar iemand zin om as zondag vanilla SupCom te spelen :) ? TepelStreeltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Denk niet dat ik zondag in staat ben veel te doen :P (morgen avond feesje in de jaarbeurs :P )geen idee hoe laat ik wakker ben, houd je wel ff op de hoogte.

ik zit atm in de nederlands chat op GPGnet dinges men nick is daar ook tepelstreeltje

Weer ff kanaaltje op zetten op mirc? Bij deze gedaan, #supcomm :P

[ Voor 48% gewijzigd door TepelStreeltje op 06-03-2009 21:00 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Goh, da's grappig. Ik heb ook een feestje in de jaarbeurs :P. Ik ben zondag ook niet vroeg wakker :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Jag schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 21:30:
Goh, da's grappig. Ik heb ook een feestje in de jaarbeurs :P. Ik ben zondag ook niet vroeg wakker :).
kom nu ff buurten op mirc dan :) (tweakers mirc dus)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

TepelStreeltje schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 21:43:
[...]

kom nu ff buurten op mirc dan :) (tweakers mirc dus)
Nee, ben bij iemand op bezoek, gaat niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjosh
  • Laatst online: 11-09 14:23
Ik heb mijn gold destijds hier vandaan gehaald :
http://www.play.com/Games...Gold-Edition/Product.html

Heb alleen geen flauw idee wanneer ze weer nieuwe krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Woei :)

Afbeeldingslocatie: http://www.laudio.nl/webspace/Forged%20Alliance/FA_GoT1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.laudio.nl/webspace/Forged%20Alliance/FA_GoT2.jpg

Iemand zin om as zondag avond een potje te wagen? Je wint sowieso, want ik ben heel slecht :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IK wil wel een 2v1 spelen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Jag schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 14:15:
Woei :)

[afbeelding]

[afbeelding]

Iemand zin om as zondag avond een potje te wagen? Je wint sowieso, want ik ben heel slecht :P.
nice :)
toevallig een FA over?

Ben in voor een potje, heb nu weer tijd over :)
Wel vanilla, heb nog geen FA :)

En adlerman, denk dat je met 5vs1 nog wint :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

TepelStreeltje schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 18:27:
[...]

nice :)
toevallig een FA over?

Ben in voor een potje, heb nu weer tijd over :)
Wel vanilla, heb nog geen FA :)

En adlerman, denk dat je met 5vs1 nog wint :P
Nee, helaas. Eén is voor mezelf en drie zijn er voor vrienden. Dus zijn allemaal vergeven. Ik heb er ook nog 1 in bestelling staan bij cd wow, maar dat lijkt niet echt op te schieten.

Ik host zondag wel een game met password GoT. Denk rond een uur of zeven a acht, ik laat het nog wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Ik houd het topic wel in de gaten, lijkt me leuk om potje vanilla te doen :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Ik ben nu aan het werk. Ben rond 19:00 thuis, nog ff wat eten en dan hoop ik rond een uur of acht online te zijn op GPGnet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Jag schreef op zondag 15 maart 2009 @ 15:12:
Ik ben nu aan het werk. Ben rond 19:00 thuis, nog ff wat eten en dan hoop ik rond een uur of acht online te zijn op GPGnet :).
sgoet, zie je daar :)
men nick is hetzelfde als hier trouwens ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Ik ben online en zit in de chat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

welke chat zit je?

ik zit in nederlands, wel Supcomm vanilla dus he! :)

klote gpgnet weer gecrashed, wil niet meer inloggen :s
ff rebooten

Heb maar ff hamachi netwerkje gemaakt, heet Tepelstreeltje, wachtwoord is GoT.

[ Voor 58% gewijzigd door TepelStreeltje op 15-03-2009 20:48 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Ik heb geen hamachi. Ik vrees dat we het even moeten opgeven voor vanavond. To be continued wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

hamachi is heel simpel verder, ff downloaden (zie google) installeren, op de power knop drukken, daar je naam invllen, dan op het 2e knopje van rechts (onderin) drukken en Tepelstreeltje en GoT invullen.
dan host ik wel een LAN game en kunnen we gaan :)
5 minuten werk :)

Klote GPGnet heeft echt helemaal de geest gegeven bij mij denk ik :S

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Ik zit in het Tepelstreeltje netwerk mocht je nog een game willen hosten :).
Pagina: 1 ... 7 ... 17 Laatste