In 2v2 en 3v3 heb ik vorig seizoen met 9.5k en 50 res 1650 gehaald, wel met goeie PvE gear.Little_captain schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 11:27:
[...]
Voor arena heb je toch echt wel minimaal 9kHP en 300 resilience nodig om boven de 1600 rating te komen in my opinion.
Paladins is 1 van die classes die met PvE gear kan Arena-en, omdat ze toch nooit nuke target zijn (holy dan iig)
De hunter en rogue hadden ook vrijwel geen PvP gear, zo beter dan? 
Denk dat de PvE gear die we hebben wel een behoorlijk verschil maakte tho.
Denk dat de PvE gear die we hebben wel een behoorlijk verschil maakte tho.
Gisteren über pro RoS kill met 0 levenden \o/
RoS op 1%, 2 Locks met spit en noeken ftw ;P
Daarna richting mother gegaan, maar wat een easy mode trash...
[ Voor 31% gewijzigd door ImdaMned op 04-03-2008 12:05 ]
Dropten bij jullie zeker wel de moonkin pewpew boots?ImdaMned schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 12:04:
Gisteren über pro RoS kill met 0 levenden \o/
Verwijderd
pendant of titans en mail healing shoulders met 0 shamans in de raid.
Als SP is Ros een leuk gevecht, sta 1ste in dmg en 3de in healing
http://wowwebstats.com/uw222w63t1lks?s=7542-7677
Oh ja wij proberen als Horde-guild TBC raidcontent te farmen zoals Alliance pre-TBC het deed, zonder shamans. Wat had alliance het toch makkelijk met paladins en fear-ward
*hides*
Als SP is Ros een leuk gevecht, sta 1ste in dmg en 3de in healing
http://wowwebstats.com/uw222w63t1lks?s=7542-7677
Oh ja wij proberen als Horde-guild TBC raidcontent te farmen zoals Alliance pre-TBC het deed, zonder shamans. Wat had alliance het toch makkelijk met paladins en fear-ward
*hides*
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2008 12:34 ]
Shamans met chainheal op elke key gebind en de wil om elke anderhalve seconden ergens op 't toetsenbord te rammen zijn anders ook vrij imba!
Verwijderd
Ik denk dat dit bij veel kersrverse lvl 70's het geval is, in elk geval ook voor mijn shammie. Ik ben zo snel mogelijk naar lvl 70 geleveld en ga nu pas aan m'n gear werken. Inmiddels heb ik een lvl 70 healing mace, healing pvp bracers, een blauw boe schildje en de enginering head. De mace en de bracers hebben al de +heal enchant en ik zit nog maar rond de 900 plusheal. De lw items voor een resto shamie vind ik niet de moeite waard, anders had ik hier wel wat leuke items mee kunnen maken.TroX schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 10:41:
Is die 5k HP op je shammy? ik vraag me dan echt af wat je hebt gedaan
Toen ik 70 was (wel met blue gear offcourse) had ik iets van 7/8 k hp en 10k mana ongeveer 1400 +healing en 100 mp/5 in combat.
op het wow-europe forum staat in de stickies ergens een link naar shammy resto gear pre kara, uiterst handig om jezelf voor de basis te gearen.
Gurtogg Bloodboil:SMulTiE schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 12:51:
Shamans met chainheal op elke key gebind en de wil om elke anderhalve seconden ergens op 't toetsenbord te rammen zijn anders ook vrij imba!
You are in a Guild. In your Guild There are Shamans. In your Shamans' Spellbook There is a Button. This Button is called Brain Heal. In ye olde timey days of yore, healers in MMO's had to engage in the laborious task of selecting the targets they wished to heal. But those days are over thanks to the stunning healing technology available to every shaman in the form of Brain Heal (It does the thinking for you!). Employ the Brain Heal and recive epics from this boss. Another fun thing about this encounter is that you get to use amplify magic, I dont know exactly what is fun about that, but I always like having amplify magic, its like a little white hand waving hi to you for the entire encounter. Perhaps I am losing my mind(although these are no longer necessary for raiding thanks to brain heal).
Ik moet je daarin gelijk geven...Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 12:53:
[...]
Ik denk dat dit bij veel kersrverse lvl 70's het geval is, in elk geval ook voor mijn shammie. Ik ben zo snel mogelijk naar lvl 70 geleveld en ga nu pas aan m'n gear werken. Inmiddels heb ik een lvl 70 healing mace, healing pvp bracers, een blauw boe schildje en de enginering head. De mace en de bracers hebben al de +heal enchant en ik zit nog maar rond de 900 plusheal. De lw items voor een resto shamie vind ik niet de moeite waard, anders had ik hier wel wat leuke items mee kunnen maken.
Mijn guild viel bijna uit elkaar met die reden moest ik snel met wat guildies wat alts gaan levelen..
Nu is dat probleem inmiddels voorbij maar heb ik mijn shammy nog niet goed gegeared..
Vandaar de heroic runs e.d.
COH priests > Chain healing shamans. Try again.Exitium schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 12:55:
[...]
Gurtogg Bloodboil:
You are in a Guild. In your Guild There are Shamans. In your Shamans' Spellbook There is a Button. This Button is called Brain Heal. In ye olde timey days of yore, healers in MMO's had to engage in the laborious task of selecting the targets they wished to heal. But those days are over thanks to the stunning healing technology available to every shaman in the form of Brain Heal (It does the thinking for you!). Employ the Brain Heal and recive epics from this boss. Another fun thing about this encounter is that you get to use amplify magic, I dont know exactly what is fun about that, but I always like having amplify magic, its like a little white hand waving hi to you for the entire encounter. Perhaps I am losing my mind(although these are no longer necessary for raiding thanks to brain heal).
Alchemist stone (2.4 steentje) wordt erg goed, dus level meteen alchemy. 116 healing en 40 mp5 als je mana pots op cd houdt.Security schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 13:07:
[...]
Ik moet je daarin gelijk geven...
Mijn guild viel bijna uit elkaar met die reden moest ik snel met wat guildies wat alts gaan levelen..
Nu is dat probleem inmiddels voorbij maar heb ik mijn shammy nog niet goed gegeared..
Vandaar de heroic runs e.d.
60 badges mail healing boots zijn top 3 boots voor resto shaman.
En natuurlijk healing trinkets van badges.
[ Voor 23% gewijzigd door mdmeijer op 04-03-2008 13:12 ]
Paling Terran & Shaman
Achemy zit op mijn warlock thanks voor de tip 
Nog een paar healers in de guild erbij en dan ga ik me echt even richten op mijn alts.
Nog een paar healers in de guild erbij en dan ga ik me echt even richten op mijn alts.
Pro omschrijving!Exitium schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 12:55:
[...]
Gurtogg Bloodboil:
Niet letten op die grote gemene orc hierboven!
Dingen zijn BoP dus je kan ze niet op je lock maken en naar een andere char sturen ofzo.Security schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 13:16:
Achemy zit op mijn warlock thanks voor de tip
Klik maar is
[ Voor 13% gewijzigd door William/Ax3 op 04-03-2008 13:33 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Verwijderd
Zoals Evil aangeeft is een casual raiding guild waarschijnlijk de beste keuze. Pas wel op wat jij verwacht en wat er van jou verwacht wordt, er zit namelijk nogal wat variatie in wat men onder casual verstaat. 10 tot 15 uur per week is denk ik aan de lage kant als je verwacht om TK en SSC te clearen.M@NIC schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 09:39:
Maar wat is voor mij als casual gamer (ongeveer 10 a 15uur in de week, sja dat is in WoW casual...) nou de best en leukste manier om te gaan spelen vanaf level70?
Mijn voorkeur gaat uit naar raiden (daarom ook een priest gerolled) maar ik kan helaas niet 4/5 keer per week verplicht raiden...
Kan iemand hier iets meer over vertellen?
Thanks voor het plaatje..William/Ax3 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 13:31:
[...]
Dingen zijn BoP dus je kan ze niet op je lock maken en naar een andere char sturen ofzo.
Klik maar is
Naja zo kan ik met mijn shammy enkele mooie healing gems maken.. BoP.
En zo heeft elke profession zijn voordeel.
Ach mijn warlock heeft er ook wel zijn voordeel mee.
Wat me wel erg in mijn maag zit zijn de prijzen van die designs af en toe...
Meestal haal ik de kosten er niet uit.. Maar zal binnenkort AH weer eens gaan vullen met wat gems.
je haalt de kosten er zeker wel uit, maar niet na slechts 2 gems verkocht te hebben natuurlijk.Security schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 13:39:
[...]
Thanks voor het plaatje..
Naja zo kan ik met mijn shammy enkele mooie healing gems maken.. BoP.
En zo heeft elke profession zijn voordeel.
Ach mijn warlock heeft er ook wel zijn voordeel mee.
Wat me wel erg in mijn maag zit zijn de prijzen van die designs af en toe...
Meestal haal ik de kosten er niet uit.. Maar zal binnenkort AH weer eens gaan vullen met wat gems.
edit:
en niet elk design is even winstgeven offcoz
en niet elk design is even winstgeven offcoz
Geduld hebben is de boodschap.
Alleen heft iedereen volgens mij intussen wel een alt met JC
Adamantite ore gaat voor min 32g tegenwoordig
[ Voor 4% gewijzigd door Evil_Kroki op 04-03-2008 13:45 ]
Vraag me af of die alchemist stone recipes gaan droppen in raidguneons of dat ze van de trainer komen. Maar de healer versie is wel lekker als je het ontbreken van overige stats niet erg vindt.mdmeijer schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 13:08:
Alchemist stone (2.4 steentje) wordt erg goed, dus level meteen alchemy. 116 healing en 40 mp5 als je mana pots op cd houdt.
Tis een trinket, geen chest : PKaap schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 13:43:
[...]
Vraag me af of die alchemist stone recipes gaan droppen in raidguneons of dat ze van de trainer komen. Maar de healer versie is wel lekker als je het ontbreken van overige stats niet erg vindt.
Vinden jullie 5 shadow ress ~250/300 gold waard?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Ik begrijp je vraag niet.MrVegeta schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 13:47:
Vinden jullie 5 shadow ress ~250/300 gold waard?
Grats trouwens met Teron.
Cloak enchant, 10 of 15 SR.
Heb zelf 15, gewoon even gefarmed op m'n lock.
Verwijderd
Ja is het zeker waard.Exitium schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 13:51:
Cloak enchant, 10 of 15 SR.Heb zelf 15, gewoon even gefarmed op m'n lock.
Zeker als je raiden serieus neemt.
Kan zo maar het vershil zijn tussen wel mana drain debuff of niet
Silence of geen silence
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2008 13:54 ]
Zit zelf ook te twijfelen. 15SR of ietsje besparen en m'n epic mountje eerder... hmm keuzesExitium schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 13:51:
Cloak enchant, 10 of 15 SR.Heb zelf 15, gewoon even gefarmed op m'n lock.
Bnet pindle#2913
Als dit een reactie was op de post over de Alchemy Trinket, dat item is BoP dus zal je niet met je Lock voor je andere char kunnen maken.
Edit: Ik = Spuit 11 dus...
[ Voor 6% gewijzigd door OkkE op 04-03-2008 14:06 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
10 sr enchant op cloak is 1 greater atral essence(?) iig zoietsVerwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 13:49:
[...]
Ik begrijp je vraag niet.
Grats trouwens met Teron.
15 sr op cloak kost 8 primal shadow(en nog een void?). dat scheeld dus nogal wat geld.
of het het waard is weet ik niet maar ik vind dat als je raid, zeker in MH/BT dat je gear top enchanted moet zijn (dus 15 sr).
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Verwijderd
De alchemy trinket ziet er inderdaad lekker uit, mag ook wel eens vind ikmdmeijer schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 13:08:
Alchemist stone (2.4 steentje) wordt erg goed, dus level meteen alchemy. 116 healing en 40 mp5 als je mana pots op cd houdt.
60 badges mail healing boots zijn top 3 boots voor resto shaman.
En natuurlijk healing trinkets van badges.
Bij ons dropte overlaatst Tome of Fiery Redemption en hij ging naar een holy pala. Na wat onderzoek moet ik zeggen dat ik het geen goede keuze vind voor een holy pala. Mijn favorieten als holy pala zijn:
Tome of Diabolic Remedy: Zeer sterk on use plus heal en super mana regen
Essence of the Martyr: goede plus heal en goede heal boost on use
Rejuvenating Gem: De mana regen en plus heal maken hem voor mij nog steeds een goede keuze.
Warp-Scarab Brooch: Ook een goed ding, zeker voor een blauw item.
Battlemaster's Perseverance: Zal ik meestal niet zo snel pakken, maar is best goed. Zeker voor gevechten waar je zelf ook flink wat damage oploopt.
Wat gebruiken jullie tegenwoordig?
Okay, duidelijk... naja reken maar op ongeveer 15uur per week, en dat vind ik persoonlijk best wel veel.Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 13:32:
[...]
Zoals Evil aangeeft is een casual raiding guild waarschijnlijk de beste keuze. Pas wel op wat jij verwacht en wat er van jou verwacht wordt, er zit namelijk nogal wat variatie in wat men onder casual verstaat. 10 tot 15 uur per week is denk ik aan de lage kant als je verwacht om TK en SSC te clearen.

Dan is het zeker ook verstandig om vanaf 70 (wanneer ik in een guid zit) te respeccen naar holy/disc?
Verwacht je niet ><Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:16:
[...]
De alchemy trinket ziet er inderdaad lekker uit, mag ook wel eens vind ik![]()
Bij ons dropte overlaatst Tome of Fiery Redemption en hij ging naar een holy pala. Na wat onderzoek moet ik zeggen dat ik het geen goede keuze vind voor een holy pala. Mijn favorieten als holy pala zijn:
Rejuvenating Gem: De mana regen en plus heal maken hem voor mij nog steeds een goede keuze.
Battlemaster's Perseverance: Zal ik meestal niet zo snel pakken, maar is best goed. Zeker voor gevechten waar je zelf ook flink wat damage oploopt.
2x Rejuvenating is IMO nog altijd het best, geeft je in totaal 132 healing en 18 mp5.Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:16:
[...]
Persoonlijk gebruik ik nog steeds de ribbon uit Karazhan en de blauwe JC trinket.
Ik zou gewoon applyen bij een guild dat je aanstaat en dan vermelden dat je bereid bent tot respeccen, moest de guild dat nodig vinden.M@NIC schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:17:
[...]
Okay, duidelijk... naja reken maar op ongeveer 15uur per week, en dat vind ik persoonlijk best wel veel.
Dan is het zeker ook verstandig om vanaf 70 (wanneer ik in een guid zit) te respeccen naar holy/disc?
Wij hebben bvb een zwaar tekort aan SPriests, dus sowieso respeccen zou ik niet doen... tenzij je zelf liever holy bent offcoz
hmmjah, ligt eraan vind ik, als je SR kan cappen met de 10SR enchant waarom niet? Natuurlijk als je niet capped bent altijd voor het beste gaan.Kevinp schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:05:
[...]
10 sr enchant op cloak is 1 greater atral essence(?) iig zoiets
15 sr op cloak kost 8 primal shadow(en nog een void?). dat scheeld dus nogal wat geld.
of het het waard is weet ik niet maar ik vind dat als je raid, zeker in MH/BT dat je gear top enchanted moet zijn (dus 15 sr).
Heb tevens nog een vraag, zijn hier guilds die ong op mijn guilds progressie niveau zitten (6/6 SSC, 4/4 TK) En die ook WWS gebruiken? Ik zou graag eens wat WWS reports vergelijken om te kijken hoe de verschillen liggen tussen verschillende guilds.
Misschien moet ik er dan ook maar aan geloven haha. Heb er wat over nagedacht en denk dat je voor het raiden maar beter je gear kan buffen dan een epic mount regelen.
@4Fun, bedankt. Was eigenlijk een vrij makkelijke baas! 4/5 tries en klaar
. Bloodboil ziet er een stuk moeilijker uit, veel meer een retard check imo
.
@4Fun, bedankt. Was eigenlijk een vrij makkelijke baas! 4/5 tries en klaar
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Rejuv gem heb ik nooit op kunnen pakken in BWL. Als je gewend bent om je mana pot op cooldown te houden, geeft de Alchemist Stone ongeveer 40 mp5. Op dit moment gebruik ik:Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:16:
[...]
Fathom-Brooch of the Tide-Walker+Alchemist Stone for mijn mp5 gear
Essence of the Martyr+Battlemaster's Perseverance voor mijn +healing gear
Alchemist Stone+Battlemaster's Perseverance voor gevechten waar een beetje stamina wel handig is(Najentus bijvoorbeeld)
Paling Terran & Shaman
Op dit moment gebruik ik Scarab of the Infinite Cycle en Lower City Prayerbook.Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:16:
Ik ben nog bezig met de mats voor Alchemist Stone, en doe af en toe een UBRS run voor Darkmoon Card: Blue Dragon (moet alleen de Ace nog). Waarschijnlijk koop ik ook de Essence of the Martyr nog wel, al heeft die niet de hoogste prio.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Blijkbaar hebben jullie een stuk minder retards, of zoals ze het zelf altijd zeggen, mijn bartender was fucked, sry ik had lag en de allermooiste sorry ik drukte op enter dus alles kwam in chat (en dat 2 wipes achter elkaar)MrVegeta schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:34:
@4Fun, bedankt. Was eigenlijk een vrij makkelijke baas! 4/5 tries en klaar. Bloodboil ziet er een stuk moeilijker uit, veel meer een retard check imo
.
BB is easy met coh priests, aangezien jullie die genoeg hebben verwacht ik daar niet teveel problemen.
oh ja ook leukom te lezen:
http://elitistjerks.com/f15/t14866-stupid_things_people_do/
Wij hadden vroeger ook zoiets.
waren niet zo heel lang in aq40 dus hadden nog niet veel mounts.
wipe op Fankriss the Unyielding,
Iedereen lopen, halverwege ineens over Ts; Hmm ik ben in combat.
bleek er nog een hunter FD te liggen aan het eind van de aoe tunnel.
Dat is dus echt kut, want Aq40 lopen is geen pretje.
Verwijderd
Nieuwe geruchten rond een mobile mailbox for engineers
Dan gaat het farmen wel erg makkelijk..

Die beast ace kan je toch beter van de AH halen? Bij ons is de beast ace voor max 50g ofzo te koop.OkkE schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:41:
[...]
Op dit moment gebruik ik Scarab of the Infinite Cycle en Lower City Prayerbook.
Ik ben nog bezig met de mats voor Alchemist Stone, en doe af en toe een UBRS run voor Darkmoon Card: Blue Dragon (moet alleen de Ace nog). Waarschijnlijk koop ik ook de Essence of the Martyr nog wel, al heeft die niet de hoogste prio.
Die geruchten zitten er al van voor de betaVerwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 15:09:
Nieuwe geruchten rond een mobile mailbox for engineers![]()
Als die tekoop was had ik 'm inderdaad al lang gekocht. Helaas staan alleen de 2 t/m 5 er op, en één compleet Deck, maar dat vind ik wat zonde aangezien ik alle andere cards al heb.HanH schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 15:12:
[...]
Die beast ace kan je toch beter van de AH halen? Bij ons is de beast ace voor max 50g ofzo te koop.
Gelukkig zijn het wel altijd stealth runs die we doen, en niet volledige runs. Dat zou helemaal zonde van de tijd zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door OkkE op 04-03-2008 15:25 ]
Verwijderd
Oohh wist ik niet, zou wel imba zijn maar vreemd.barfieldmv schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 15:14:
[...]
Die geruchten zitten er al van voor de beta

De ziljoen bugs die langs kwamen lopen waren toch wel grappigVerwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:51:
[...]
Wij hadden vroeger ook zoiets.
waren niet zo heel lang in aq40 dus hadden nog niet veel mounts.
wipe op Fankriss the Unyielding,
Iedereen lopen, halverwege ineens over Ts; Hmm ik ben in combat.
bleek er nog een hunter FD te liggen aan het eind van de aoe tunnel.
Dat is dus echt kut, want Aq40 lopen is geen pretje.
Paling Terran & Shaman
RoS is een retard check, imho een grotere dan BB.MrVegeta schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:34:
Misschien moet ik er dan ook maar aan geloven haha. Heb er wat over nagedacht en denk dat je voor het raiden maar beter je gear kan buffen dan een epic mount regelen.
@4Fun, bedankt. Was eigenlijk een vrij makkelijke baas! 4/5 tries en klaar. Bloodboil ziet er een stuk moeilijker uit, veel meer een retard check imo
.
Zelf heb ik na me reroll van Enhancement > Resto nog heel lang met 2 lowercity prayerbooks rondgelopen, nu heb ik die scarab uit BM en de heroic badge healing trinket.
Haha prachtige tijden, vooral als de eerste mensen alweer net naar binnen gelopen waren en er vervolgens een paar hunters met hun aspect aan kwamen lopen "RUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNNNNNNNNNNNNN" achtervolgd door beeeeeeeergen mobsmdmeijer schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 15:42:
[...]
De ziljoen bugs die langs kwamen lopen waren toch wel grappig
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Helaas is die alchemist stone nog steeds een bagger trinket voor feral druids. Mijn beertje gaat er in ieder geval geen moeite aan verspelen.
@ver hierboven: Wij hebben een paar mensen in de guild die 10-15 uur per week spelen. we hebben nu 3/4 TK en 2/6 SSC, we zien wel waar het strand. Maar een paar mensen die maar 1 keer per week kunne raiden (met 10 uur heb je de rest van de tijd nodig voor farmen) kan het denk ik best. Natuurlijk hebben wij ook een kern die veel vaker raid en over het algemeen beter gegeared is.
Een van de 'casuals' (warlock) ging mee naar kara en haalde op 1 avond 6 drops mee, waaronder 2 tier items. Loot vervolgens de week erna bij Gruul ook nog een tier item. Dat krijg je als je Gruul en Kara al een tijdje farmed.
@ver hierboven: Wij hebben een paar mensen in de guild die 10-15 uur per week spelen. we hebben nu 3/4 TK en 2/6 SSC, we zien wel waar het strand. Maar een paar mensen die maar 1 keer per week kunne raiden (met 10 uur heb je de rest van de tijd nodig voor farmen) kan het denk ik best. Natuurlijk hebben wij ook een kern die veel vaker raid en over het algemeen beter gegeared is.
Een van de 'casuals' (warlock) ging mee naar kara en haalde op 1 avond 6 drops mee, waaronder 2 tier items. Loot vervolgens de week erna bij Gruul ook nog een tier item. Dat krijg je als je Gruul en Kara al een tijdje farmed.
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2008 16:43 ]
Jah, wij zijn net ongeveer 3 weken bezig met Hyjal (4/5 nu). Ik heb hier een WWS gevonden van een run van deze week:Dennism schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:32:
[...]
hmmjah, ligt eraan vind ik, als je SR kan cappen met de 10SR enchant waarom niet? Natuurlijk als je niet capped bent altijd voor het beste gaan.
Heb tevens nog een vraag, zijn hier guilds die ong op mijn guilds progressie niveau zitten (6/6 SSC, 4/4 TK) En die ook WWS gebruiken? Ik zou graag eens wat WWS reports vergelijken om te kijken hoe de verschillen liggen tussen verschillende guilds.
http://wowwebstats.com/gv5s4rmxthpxq
Moet wel zeggen dat dit verre van onze beste raid setup is omdat voor SSC/TK vooral mensen mee zijn die nog attuned moeten worden / geslacked hebben met BT attunement quest of in 't algemeen eigenlijk compleet meeliften
^ Ben zelf Glottis btw
http://eu.wowarmory.com/c...t.xml?r=Alonsus&n=glottis
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Omdat mijn interface niet echt goed werkte, heb ik al mijn addons verwijderd. Nu kan ik de naam een addon niet meer vinden. Het is de addon die de stats van nieuwe gear aangeeft in de tooltip, ook al zit di in je bag? Het is volgens mij met een soort romeinse E en de gegevens in + 0,0%
Ik kan het niet vinden na zoeken bij wow curse of via Ace update.
Ik kan het niet vinden na zoeken bij wow curse of via Ace update.
Ik zie al gelijk dat een groot gedeelte van jullie mensen meer dps doet dan onze dps gemiddeld gezien.FreakR schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 16:46:
[...]
Jah, wij zijn net ongeveer 3 weken bezig met Hyjal (4/5 nu). Ik heb hier een WWS gevonden van een run van deze week:
http://wowwebstats.com/gv5s4rmxthpxq
Moet wel zeggen dat dit verre van onze beste raid setup is omdat voor SSC/TK vooral mensen mee zijn die nog attuned moeten worden / geslacked hebben met BT attunement quest of in 't algemeen eigenlijk compleet meeliften
^ Ben zelf Glottis btw
Hier wat reports van ons van vorige week, onze top dps zit vaak wel gelijk ong met jullie top dps, echter namate je verder naar beneden loopt worden de verschillen aardig wat groter.
TK 3/4 http://wowwebstats.com/kkmd3jjbkhpxg
SSC Hydross, Lurker, Karathress http://wowwebstats.com/klex52u3uyjiy moest uitzitten op Leo om ruimte te maken voor de lock tank en Morogrim die dag niet gedaan omdat er 2 recruit pallies mee waren die niet nooit de murlocs getanked hadden.
Kaelthas first kill http://wowwebstats.com/orkic5vorvpdw
Wel leuke gear op je mage, wij hebben helaas atm wat undergeared mages aangezien we er een paar nieuw hebben moeten recruiten omdat er 1 op break is gegaan en de anderen niet altijd ever actief kunnen zijn.
@tjeerd: Ratingbuster?
Een stack van 20 copper leverd al tussen de 1-2 gold op.Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 19:42:
Uhm vraagje kun je met minning nog een beetje goed geld verdienen ?
Een stack adamantine 25 gold oid.
Het verdiend goed maar gaat niet super snel. Het is een (heel) goede profession naast het grinden maar ik zou het niet speciaal doen voor het geld.
Alleen beetje jammer dat Rejuvenating Gem unique is.Exitium schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:24:
[...]
2x Rejuvenating is IMO nog altijd het best, geeft je in totaal 132 healing en 18 mp5.
Persoonlijk gebruik ik nog steeds de ribbon uit Karazhan en de blauwe JC trinket.

Verwijderd
Ik heb BS en Minning 375
En ik heb geld nodig voor mij epic flying mount
wat kan ik het beste doen om zon leuke vogel binnen te scoren
?
wat kan ik het beste doen om zon leuke vogel binnen te scoren
Elke dag je dailys, alles wat lost en vast zit minen? =pVerwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 21:35:
Ik heb BS en Minning 375
wat kan ik het beste doen om zon leuke vogel binnen te scoren?
blaap
Verwijderd
lol waarom denk je dat ik nog steeds geen epic flying hebMrVegeta schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:34:
.
ik had 2500 gold voordat we BT en MH ingingen. allemaal op aan nieuwe enchants and sr gear :-|
maaruh dat was wel heel snel ja, 5e try teron plat, had dat niet verwacht.
dan is Achimonde de echte retard check, 1 hele raid avond beste try 65%lol, maar nu heeft iedereen het goed door mag je hopen. mag ook wel voor 50G wipen
Psst als je in het vuur loopt en daardoor doodgaat verlies je geen duraVerwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 00:11:
[...]
dan is Achimonde de echte retard check, 1 hele raid avond beste try 65%lol, maar nu heeft iedereen het goed door mag je hopen. mag ook wel voor 50G wipen
Bnet pindle#2913
Omdat je een luie zak bent?Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 00:11:
[...]
lol waarom denk je dat ik nog steeds geen epic flying heb
ik had 2500 gold voordat we BT en MH ingingen. allemaal op aan nieuwe enchants and sr gear :-|
maaruh dat was wel heel snel ja, 5e try teron plat, had dat niet verwacht.
Archie is imo best een redelijke retard check. Ik werd er wel wat moe van op het laatst, lui die tegen mij gingen zeuren dat ik in het vuur stond. Wat ik niet deed. Hoezo tjd over? Maar goed, er zat wel progress in. Maar 3 op de 4 x ging er iemand dood waardoor de raid dood ging. Die 1e keer dat overbleef ging wel goed! Ik hoop morgen 4/5 MH en dan BT ook nog ff 1 of 2 baasjes doen en dan nog een halve wipe night @ Archie en dan in BT ff 2 bazen farmen. Anders loop je weer gewoon 17 x te wipe
Trouwens, healing meters gezien?
[ Voor 16% gewijzigd door MrVegeta op 05-03-2008 01:18 ]
Ik gebruik nu de Ribbon van Kara, en die groene o'thun trinket. Moet nog 10 badges hebben voor de Essence of Matyr. Ik hoef bijna niet meer naar rep te kijken want het ik vaak al betere loot mogen ontvangen. Had ook wel die lifebook willen hebben en de offhand van CE maar ik haal dat wel van badges. Plus 2 stuks PvP gear, S1 head en Vindicator bracers en ben zo wat klaar voor SSC/TK.
Hopelijk zie ergens nog een leuke cloak droppen, van Prince ofzo.
Edit: Oh ja rep doe ik wel natuurlijk voor pattern en die HH head enchant..maar het niet meer zo'n must zoals bij me eerste chars.. (en heroic keys
).
Wel grappig dat ik vorige week net mee kwam in Kara en nu 50% extra healing en mp5 erbij heb. Op http://be.imba.hu zit ik aan het begin van ZA, en halverwege Gruul/Mag.
Maar dit is ook lekker voor de guild en progress in de 25-man raids. Laatste TK run zaten 5 healers erg dicht bij elkaar met alleen de 2 top healers een stukje boven ons. Gingen dan ook lekker door de trash en VR heen.
Edit: Oh ja rep doe ik wel natuurlijk voor pattern en die HH head enchant..maar het niet meer zo'n must zoals bij me eerste chars.. (en heroic keys
Wel grappig dat ik vorige week net mee kwam in Kara en nu 50% extra healing en mp5 erbij heb. Op http://be.imba.hu zit ik aan het begin van ZA, en halverwege Gruul/Mag.
Maar dit is ook lekker voor de guild en progress in de 25-man raids. Laatste TK run zaten 5 healers erg dicht bij elkaar met alleen de 2 top healers een stukje boven ons. Gingen dan ook lekker door de trash en VR heen.
[ Voor 8% gewijzigd door junglebeast op 05-03-2008 01:55 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Verwijderd
Uhn maar als miner kun je toch stenen voor gems minnen
En daarmee kun je toch veel geld maken of mis ik iets ?
Ja het kán, maar vaak vind je geen JC gems tijdens het minen hoor. Bijna alleen maar Fel iron ore, Adamantite ore, Motes of Earth en een paar Motes of Fire af en toe. Ik vind minen wel een nette manier van geld verdienen. Gewoon een beetje rondvliegen door Terokkar en je verdient 100-150g per uur met relaxen en een muziekje luisteren ofzo
Ik heb op me mage nu een paar 100 stacks adamantite ore gemined en 2 (nightseye en star of elune) gevonden.Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 03:38:
Uhn maar als miner kun je toch stenen voor gems minnen
Je vind wel regelmatig common quality gems in veins, maar die zijn niet zoveel waard.
Het grote geld zit erin om adamantite ore te minen en dat op de AH te verkopen cq zelf te prospecten met een Jewelcrafting char.
Prospecten is dus het vernietigen van 5 adamantite/fel iron ore en hopen dat daar rare gems in zitten.
Prospecten, waarom zou je...
http://boards.worldofraids.com/topic-11403-1.html

Welcome to World of Badgecraft
Naja in ieder geval geen probleem meer met spinel tekorten

[ Voor 54% gewijzigd door Bokkie op 05-03-2008 08:24 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Voor sommigen is het iid nooit goed, of gunnen de "mindere goden" niet de leuke spullen. Alsof 15 badges per gem kattepis is. Ik heb voor mijn priest dan bijvoorbeeld ongeveer 200 badges nodig, ammenooitniet. Te veel badges voor te weinig upgrade, en er is nog zat andere badge gear die meer upgrade biedt voor minder badges.Bokkie schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 08:19:
Prospecten, waarom zou je...
welcome to world of badgecraft
edit: hmmm, je post is ge-edit. De mijne is niet als persoonlijke aanval bedoeld, mocht het zo overkomen. Ik vind het gewoon teveel badges voor een minieme upgrade. Dit zou alleen echt nuttig zijn als er geen gear upgrade meer voor iemand inzit, in ieder geval niet op de korte termijn (bijvoorbeeld als je al in 5/5 Tier6 zit). Voor mensen als ik in craftables etc, is dit gewoon niet nuttig, omdat er nog zat upgrades voor die gear te vinden zijn.
[ Voor 26% gewijzigd door Neelon op 05-03-2008 08:28 ]
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Voor de edit stond alleen de link en de hamer smiley erNeelon schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 08:26:
[...]
Voor sommigen is het iid nooit goed, of gunnen de "mindere goden" niet de leuke spullen. Alsof 15 badges per gem kattepis is. Ik heb voor mijn priest dan bijvoorbeeld ongeveer 200 badges nodig, ammenooitniet. Te veel badges voor te weinig upgrade, en er is nog zat andere badge gear die meer upgrade biedt voor minder badges.
edit: hmmm, je post is ge-edit. De mijne is niet als persoonlijke aanval bedoeld, mocht het zo overkomen. Ik vind het gewoon teveel badges voor een minieme upgrade. Dit zou alleen echt nuttig zijn als er geen gear upgrade meer voor iemand inzit, in ieder geval niet op de korte termijn (bijvoorbeeld als je al in 5/5 Tier6 zit). Voor mensen als ik in craftables etc, is dit gewoon niet nuttig, omdat er nog zat upgrades voor die gear te vinden zijn.
En het zal mij aan me reet roesten wie welke gear draagt en hoe ze eraan zijn gekomen hoor.
Ah gut, weer een hardcore raider die er van baalt dat andere mensen ook epics hebben.Bokkie schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 08:19:
Eerst waren PVP epics unfair, nu de badges. Whats next? SSC en TK epics zijn welfare in de ogen van MH/BT/SW raiders?
Kaap schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 08:41:
[...]
Ah gut, weer een hardcore raider die er van baalt dat andere mensen ook epics hebben.
Eerst waren PVP epics unfair, nu de badges. Whats next? SSC en TK epics zijn welfare in de ogen van MH/BT/SW raiders?

Verwijderd
Voor een healer is hij niet zo geweldig. Het is een proc, dus niet te voorspellen en die heeft bovendien een hidden cooldown. De proc geeft 290 damage and healing, hij wordt door veel pala tanks gebruikt voor extra agro. Hij zal meestal in het begin van een gevecht procen en daarbij geeft die gemiddeld ca 100 avg spelldamage.
Ik zie in in ieder geval dat ik niet de enige ben die de rejuvenating gem nog steeds een warm hart toedraag , maar z'n einde komt in zicht.
Dat badgecraft was een van de commentaren in het draadje waar de link naar verwijst.Kaap schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 08:41:
[...]
Ah gut, weer een hardcore raider die er van baalt dat andere mensen ook epics hebben.
Of je de gems nu als drop krijgt, of via badges, in beide gevallen komen ze niet aanwaaien, er moet voor gewerkt worden op de een of andere manier. En voor een casual zijn die gems niet echt interessant, teveel upgrades binnen handbereik en 15 badges is niet mis (al is het wel een goede prijs).
Zoals Bokkie al aangeeft, goede manier om een tekort aan bepaalde gems af te vangen, vooral spinels zitten de meeste MH/BT guilds echt om te springen.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Hmm, vroeger was 'ie niet unique.Thijs schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 20:12:
[...]
Alleen beetje jammer dat Rejuvenating Gem unique is.Ik gebruik hem zelf ook nog steeds naast m'n Memento, maar ik ga hem eindelijk na bijna 2 jaar tijd vervangen door die imba nieuwe Alchemist's Stone, wat gewoon de beste trinket ingame wordt.
Blizzard.
Omdat we de BT eerst gems niet voor niets weggaven maar voor minimale dkp waren mensen nogal terughoudend. Daar zijn we van teruggekomen en alle raiders kunnen gems krijgen. Ik heb gisteren onze MT2 in de epic stamina gems gezet, wat bottomline 400 hps scheelde. Dat is dus niet een "minimale upgrade". Ook voor shadowpriests die voor 200 badges aan gems gaat omgemmen, praat je over 40-50 spelldamage. Dat is niet minimaal, wel duur. Daarnaast zijn bijvoorbeeld voor shadowpriest een hoop craftables topgear, dus volgemmen die zooiNeelon schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 08:26:
[...]
Ik vind het gewoon teveel badges voor een minieme upgrade. Dit zou alleen echt nuttig zijn als er geen gear upgrade meer voor iemand inzit, in ieder geval niet op de korte termijn (bijvoorbeeld als je al in 5/5 Tier6 zit). Voor mensen als ik in craftables etc, is dit gewoon niet nuttig, omdat er nog zat upgrades voor die gear te vinden zijn.
Ik heb gehoord dat je voor 100 badges de man met een party sunwell in mag en je op het balkon in de kamer van KaelThas naar een scripted event mag kijken hoe een copie van jouw party de boss omlegd en je daarna de loot mag uitkiezen in een pulldown menu.Kaap schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 08:41:
[...]
[ Voor 23% gewijzigd door mdmeijer op 05-03-2008 09:25 ]
Paling Terran & Shaman
Verwijderd
PVP gear is geweldig goed. Ik gebruik S3 gloves, neck en bracers. Het trinket, de boots en de ring zijn ook zeker de moeite. In veel gevechten vind ik een beetje extra stamina erg lekker, maar zelfs als je naar de pure healing stats kijkt zijn ze goed.junglebeast schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 01:53:
Ik gebruik nu de Ribbon van Kara, en die groene o'thun trinket. Moet nog 10 badges hebben voor de Essence of Matyr. Ik hoef bijna niet meer naar rep te kijken want het ik vaak al betere loot mogen ontvangen. Had ook wel die lifebook willen hebben en de offhand van CE maar ik haal dat wel van badges. Plus 2 stuks PvP gear, S1 head en Vindicator bracers en ben zo wat klaar voor SSC/TK.
Edit: Oh ja rep doe ik wel natuurlijk voor pattern en die HH head enchant..maar het niet meer zo'n must zoals bij me eerste chars.. (en heroic keys).
Ik gebruik maar alleen de T5 legs en de ring van maggie uit de 25 man instances, zolang we Vashj en Kael nog niet neer hebben zal dat ook wel zo blijven.
Lief dagboek...
Kara gister, alleen te weinig mensen, dus PUG. We hadden een healer en een dps nodig. De dps was snel gevonden, een warrior in T6. De eerste healer ook, maar die bleek al gesaved te zijn (zucht), ook de tweede healer was al gesaved (2x zucht). Toen nog een healer die de key niet had, maar dus wel mee wilde... argh! Uiteindelijk om 21:00 hadden we dan toch een healer en konden we beginnen.
Na de ongelofelijk langzame en frustrerende zoektocht ging de run zelf eigenlijk super! Curator en Illhoof in 1x neer, Aran de tweede try. Na ook Chess was het ondertussen half 12, dus snel Nightbane, helaas daar ook een wipe. Toen zijn we nog even Maiden gaan doen (vorige run overgeslagen), dus al met al 10 badges en een prima PUG run. Beide spelers staan op mijn Friendslist.
Eerste keer dat ik RL was trouwens, met de MT die marks deed. Oh my, was is dat eigenlijk een ontzettend irritant iets (zeker met PUG). Allemaal mensen die je maar constand zitten te wisperen met vragen, opmerkingen, etc.. Bah. Volgende keer liever niet meer.
Kara gister, alleen te weinig mensen, dus PUG. We hadden een healer en een dps nodig. De dps was snel gevonden, een warrior in T6. De eerste healer ook, maar die bleek al gesaved te zijn (zucht), ook de tweede healer was al gesaved (2x zucht). Toen nog een healer die de key niet had, maar dus wel mee wilde... argh! Uiteindelijk om 21:00 hadden we dan toch een healer en konden we beginnen.
Na de ongelofelijk langzame en frustrerende zoektocht ging de run zelf eigenlijk super! Curator en Illhoof in 1x neer, Aran de tweede try. Na ook Chess was het ondertussen half 12, dus snel Nightbane, helaas daar ook een wipe. Toen zijn we nog even Maiden gaan doen (vorige run overgeslagen), dus al met al 10 badges en een prima PUG run. Beide spelers staan op mijn Friendslist.
Eerste keer dat ik RL was trouwens, met de MT die marks deed. Oh my, was is dat eigenlijk een ontzettend irritant iets (zeker met PUG). Allemaal mensen die je maar constand zitten te wisperen met vragen, opmerkingen, etc.. Bah. Volgende keer liever niet meer.
LOL en wat kost BT 10 badges pp?mdmeijer schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:21:
[...]
Ik heb gehoord dat je voor 100 badges de man met een party sunwell in mag en je op het balkon in de kamer van KaelThas naar een scripted event mag kijken hoe een copie van jouw party de boss omlegd en je daarna de loot mag uitkiezen in een pulldown menu.
Dagboek,
Gisteren voor de 2de keer SSC in. Nadat we de vorige keer hydross al na 3 tries neer hadden (alleen 1.5uur niks lopen doen doordat een pally tank al zijn knoppen en iconen was kwijtgeraakt aan een dooie add-on) gingen we nu voor the loot below. Dit was toch ff wat anders.. >_<
Ik heb het aantal wipes niet getelt, maar het waren er veel te veel, spout hier spout daar.... Maar goed na 3 uur aan tries dan toch eindelijk lurker neergekregen.
En zelf dan Cord of screaming terrors mogen looten, waarmee ik bijna aan mijn hitcap zit.
Dit was dan de eerste avond op Lurker, en we hebben er toch wel een boel van op gestoken en verwachten dit donderdag toch stukken beter te gaan doen.
Gisteren voor de 2de keer SSC in. Nadat we de vorige keer hydross al na 3 tries neer hadden (alleen 1.5uur niks lopen doen doordat een pally tank al zijn knoppen en iconen was kwijtgeraakt aan een dooie add-on) gingen we nu voor the loot below. Dit was toch ff wat anders.. >_<
Ik heb het aantal wipes niet getelt, maar het waren er veel te veel, spout hier spout daar.... Maar goed na 3 uur aan tries dan toch eindelijk lurker neergekregen.
En zelf dan Cord of screaming terrors mogen looten, waarmee ik bijna aan mijn hitcap zit.
Dit was dan de eerste avond op Lurker, en we hebben er toch wel een boel van op gestoken en verwachten dit donderdag toch stukken beter te gaan doen.
Right for all the wrong reasons.
Pftt nu weet ik waar de term huntard vandaan komt.....
Gisteren een maat geholpen in BM voor zijn laatste stuk voor de kara key. Group was al bij elkaar wij erheen. Eerst had die als bm hunter geen pet uit >< vraag je waarom niet zegt die heb geen vlees rofl hij had 25min de tijd gehad om bij npc ff langs te wippen nouja ok geef je hem paar meat en gaan.
Eerste portal open en wat denk je gaat die gast zitten meeleen. >< vraag je gebruik je bow gek je bent hunter. Ja kan niet die is gebroken OMG wat een NOOB. Gelukkig had die door dat die niet welkom was en hij leafde haha anders hadden we hem wel gekicked.
Echt zulke gasten maken je naam als class dus echt naar de haaien.
Gisteren een maat geholpen in BM voor zijn laatste stuk voor de kara key. Group was al bij elkaar wij erheen. Eerst had die als bm hunter geen pet uit >< vraag je waarom niet zegt die heb geen vlees rofl hij had 25min de tijd gehad om bij npc ff langs te wippen nouja ok geef je hem paar meat en gaan.
Eerste portal open en wat denk je gaat die gast zitten meeleen. >< vraag je gebruik je bow gek je bent hunter. Ja kan niet die is gebroken OMG wat een NOOB. Gelukkig had die door dat die niet welkom was en hij leafde haha anders hadden we hem wel gekicked.
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Voor mijn huidige gear is het 13 pure spelldamage gems, wat een 39 damage boost betekent voor 195 badges. Dat is 5 badges per damage point, en dat vind ik teveel, zeker met het oog dat ik wat stukken gear wil vervangen, afhankelijk van wat er dropt, en ik kom nu al vrij gemakkelijk aan mn threat cap. Dan ga ik liever eerst 150 badges uitgeven aan dat nieuwe wapen, die betekent meer damage voor minder badges.mdmeijer schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:21:
[...]
Omdat we de BT eerst gems niet voor niets weggaven maar voor minimale dkp waren mensen nogal terughoudend. Daar zijn we van teruggekomen en alle raiders kunnen gems krijgen. Ik heb gisteren onze MT2 in de epic stamina gems gezet, wat bottomline 400 hps scheelde. Dat is dus niet een "minimale upgrade". Ook voor shadowpriests die voor 200 badges aan gems gaat omgemmen, praat je over 40-50 spelldamage. Dat is niet minimaal, wel duur. Daarnaast zijn bijvoorbeeld voor shadowpriest een hoop craftables topgear, dus volgemmen die zooi
Gisteren verder op Illidan gegaan, 45%, nu 3x een Phase 3 Normal / Demon form switch gehad, nog iets teveel chaos tussen de switches en bepaalde kleine foutjes die eruit moeten. (Melee die massaal op 1 shadow demon gaat VOOR de flame burst is geweest) Mensen die een shadow demon ignoren en zo gewoon iemand dood laten gaan, dat soort crap.
Ook nog wat Aggro issues tussen de phase switches, maar dat lag eerder aan het feit dat de MT te laat naar binnen rent, wat nu ondertussen ook verholpen is. Nu alleen nog wat oefenen met 30% and beyond en dan kunnen we echt gaan denken aan de kill.
Ook nog wat Aggro issues tussen de phase switches, maar dat lag eerder aan het feit dat de MT te laat naar binnen rent, wat nu ondertussen ook verholpen is. Nu alleen nog wat oefenen met 30% and beyond en dan kunnen we echt gaan denken aan de kill.
Mijn opmerking was ook mbt de opmerking over world of badgecraft, niet specifiek op Bokkie gericht, vandaar de smilies van hem vermoed ik. Maar het klopt, 15 badges is toch een halve Kara run of heroics runnen. Wel in een weekje te farmen, eitje zelfs, maar er moet werk voor verzet worden.Neelon schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:03:
[...]
Dat badgecraft was een van de commentaren in het draadje waar de link naar verwijst.
Of je de gems nu als drop krijgt, of via badges, in beide gevallen komen ze niet aanwaaien, er moet voor gewerkt worden op de een of andere manier. En voor een casual zijn die gems niet echt interessant, teveel upgrades binnen handbereik en 15 badges is niet mis (al is het wel een goede prijs).
Zoals Bokkie al aangeeft, goede manier om een tekort aan bepaalde gems af te vangen, vooral spinels zitten de meeste MH/BT guilds echt om te springen.
Dat zou wel beter zijn, zou je ook jezelf dan afblaffen op teamspeak als je whiped Mas?mdmeijer schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:21:
Ik heb gehoord dat je voor 100 badges de man met een party sunwell in mag en je op het balkon in de kamer van KaelThas naar een scripted event mag kijken hoe een copie van jouw party de boss omlegd en je daarna de loot mag uitkiezen in een pulldown menu.
[ Voor 19% gewijzigd door JeroenNietDoen op 05-03-2008 10:45 ]
tuurlijk kan dat mag dat maar voor 50 badges extra doet een GM het voor je
[ Voor 6% gewijzigd door Wognummer op 05-03-2008 10:15 ]
Ik heb een keer meegemaakt in Heroic Mech dat na de 1ste boss de hunter out of ammo wasWilliam/Ax3 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:48:
Pftt nu weet ik waar de term huntard vandaan komt.....
Verwijderd
Aaarggh guild drama ten top....door mezelf
Ik ben een tijdje terug van guild gewisseld, opzich niks mis mee, totdat ik m'n oude guild toch wel erg miste.
Dus ik weer terug naar m'n oude guild, kreeg ik totaal geen invites voor raids voor anderhalve week lang.
Toen ben ik weer weggegaan want dat is ook niet wat ik wilde.
Ik wilde gewoon raiden, en lekker lol maken.
Ik ben toen een andere guild gejoined, met het idee om van main te rerollen naar rogue.
Gister ging ik dus arena doen, met iemand van m'n oude guild dus ik log vent.
Na 1 of 2 arena potjes, kwamen er twee personen bij ons in de channel (ik ken ze allemaal uiteraard), die me bijna smeekten om terug te komen..
Ik zou dan zoiezo terug gaan als shadow, als ik maar wist wat ik moet doen..
Opzich wil ik wel terug gaan en dan shadow worden, maar mijn nieuwe guild waar ik dus 2 keer gejoined ben tot nu toe (is al gewoon 1 keer te veel, ik weet het
), heeft ook dringend priests nodig, of rogue's en ik wilde dus altijd al m'n rogue als main hebben
Maar dan denk ik weer aan die 2 gasten op vent gister, en dan heb ik weer de neiging om terug te gaan naar m'n oude guild.
1 van de twee zei gister op vent "come back home boob, you know that this is your home and a lot of ppl want you back. A lot of ppl were devestated when you left".
Arrgh wat moet ik nou..klote keuzes

Ik ben een tijdje terug van guild gewisseld, opzich niks mis mee, totdat ik m'n oude guild toch wel erg miste.

Dus ik weer terug naar m'n oude guild, kreeg ik totaal geen invites voor raids voor anderhalve week lang.

Ik wilde gewoon raiden, en lekker lol maken.
Ik ben toen een andere guild gejoined, met het idee om van main te rerollen naar rogue.
Na 1 of 2 arena potjes, kwamen er twee personen bij ons in de channel (ik ken ze allemaal uiteraard), die me bijna smeekten om terug te komen..
Ik zou dan zoiezo terug gaan als shadow, als ik maar wist wat ik moet doen..

Opzich wil ik wel terug gaan en dan shadow worden, maar mijn nieuwe guild waar ik dus 2 keer gejoined ben tot nu toe (is al gewoon 1 keer te veel, ik weet het

Maar dan denk ik weer aan die 2 gasten op vent gister, en dan heb ik weer de neiging om terug te gaan naar m'n oude guild.
1 van de twee zei gister op vent "come back home boob, you know that this is your home and a lot of ppl want you back. A lot of ppl were devestated when you left".
Gloeiende gloeiende k*t Vashj! 
Gisteren 6e avond op Vashj
[whine]
Nou hebben we geen optimale raidgroep (als in: te veel melee, geen Shadowpriest). Maar ik snap niet waarom we die Strider + Naga's niet onder controle krijgen. Ben zelf Feral, en doe samen met een rogue 3 stairs elemental duty; dat gaat gewoon goed.Toegegeven, in 1 van onze mindere tries hebben we 2 tainted elementals laten schieten, de rest deden we zonder moeite.
Echter in 9 van de 10 gevallen zie je dat, tegen de tijd dat de tweede tainted elemental spawned, er Naga's los rondlopen en/of de Strider op plaatsen komt waar ie niet moet zijn. Ook hebben we vaker wel dan niet de tweede Strider spawn ver voordat de eerste plat ligt.
I do my job, why dont they do theirs?
[/whine]
[whine]
Nou hebben we geen optimale raidgroep (als in: te veel melee, geen Shadowpriest). Maar ik snap niet waarom we die Strider + Naga's niet onder controle krijgen. Ben zelf Feral, en doe samen met een rogue 3 stairs elemental duty; dat gaat gewoon goed.Toegegeven, in 1 van onze mindere tries hebben we 2 tainted elementals laten schieten, de rest deden we zonder moeite.
Echter in 9 van de 10 gevallen zie je dat, tegen de tijd dat de tweede tainted elemental spawned, er Naga's los rondlopen en/of de Strider op plaatsen komt waar ie niet moet zijn. Ook hebben we vaker wel dan niet de tweede Strider spawn ver voordat de eerste plat ligt.
[/whine]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Verwijderd
Waarom niet in eerste instantie terug met je rogue..... en dan kun je altijd nog beslissen of je je Spriest ook overbrengt... of vise versa natuurlijkVerwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:18:
Opzich wil ik wel terug gaan en dan shadow worden, maar mijn nieuwe guild waar ik dus 2 keer gejoined ben tot nu toe (is al gewoon 1 keer te veel, ik weet het), heeft ook dringend priests nodig, of rogue's en ik wilde dus altijd al m'n rogue als main hebben
![]()
Maar dan denk ik weer aan die 2 gasten op vent gister en dan heb ik weer de neiging om terug te gaan naar m'n oude guild.
Verwijderd
Ja dat idee is me natuurlijk niet ontschoten, maar OD (oude guild is OD, om het ff makkelijker te makenVerwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:22:
[...]
Waarom niet in eerste instantie terug met je rogue..... en dan kun je altijd nog beslissen of je je Spriest ook overbrengt... of vise versa natuurlijk
Terug gaan als holy heeft ook geen zin omdat we vol zitten met priests, er zijn er 1 of 2 gejoined toen ik weg was, wat begrijpelijk is uiteraard.
Verwijderd
Ja lastig dilema.... ik zou dan toch gaan voor mij Spriest over te brengen en het bespreekbaar te maken of je toch niet uiteindelijk je Rogue als Main mag zetten. Ze willen je terug, dus dat zegt al genoeg.Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:27:
[...]
Ja dat idee is me natuurlijk niet ontschoten, maar OD (oude guild is OD, om het ff makkelijker te maken) zit al compleet vol met rogues dus dat ook geen optie.
![]()
Terug gaan als holy heeft ook geen zin omdat we vol zitten met priests, er zijn er 1 of 2 gejoined toen ik weg was, wat begrijpelijk is uiteraard.
Ben zelf nu ook van guild gewijzigd, gelukkig voor mij wel een goede keus geweest, maar kan me je probleem goed voorstellen!
Dus je wilt je Rogue als main, en daar zit je oude guild al vol mee. Als healer naar je oude guild kan ook niet. Waarom dan niet als Spriest naar je oude guild, en met je Rogue in de nieuwe blijven.
Of mis ik nu iets?
-- edit --
Het is toch oppassen. Ik weet natuurlijk niet wat voor guild het is, casual of hardcore, veel RL vrienden, etc.. Maar bij ons in de guild wordt er toch altijd wat terughoudend gereageerd op mensen die voor de 2e (of soms 3e) keer terug komen.
Of mis ik nu iets?
-- edit --
Het is toch oppassen. Ik weet natuurlijk niet wat voor guild het is, casual of hardcore, veel RL vrienden, etc.. Maar bij ons in de guild wordt er toch altijd wat terughoudend gereageerd op mensen die voor de 2e (of soms 3e) keer terug komen.
[ Voor 36% gewijzigd door OkkE op 05-03-2008 10:33 ]
Goed, vashj down (afgelopen zondag al..). Gisteravond was er een TK Kael run. Ik was helaas (vond ik achteraf wel best) reserve, heb geen idee hoe het gegaan was aangezien ik zelf bezig was met een daily Heroic.
Owjah, we hebben Doomwalker voor de TK run nog gekilled. Door omstandigheden waren we pvp enabled (op een pve server) en uiteraard was er weer iemand van een horde BT raiding guild (een warlock) die het nodig vond om mensen te ganken na een earthquake. Het zal wel 'part of the game' zijn, maar toch is het wel lame om dit soort dingen te doen. Maargoed, we hebben hem maar even gecorpsecamped
Helaas leidde het niet tot een horde-alliance war
Owjah, we hebben Doomwalker voor de TK run nog gekilled. Door omstandigheden waren we pvp enabled (op een pve server) en uiteraard was er weer iemand van een horde BT raiding guild (een warlock) die het nodig vond om mensen te ganken na een earthquake. Het zal wel 'part of the game' zijn, maar toch is het wel lame om dit soort dingen te doen. Maargoed, we hebben hem maar even gecorpsecamped
Helaas leidde het niet tot een horde-alliance war
heel makkelijk wat je moet doen, STOP met raidenVerwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:18:
Aaarggh guild drama ten top....door mezelf![]()
Ik ben een tijdje terug van guild gewisseld, opzich niks mis mee, totdat ik m'n oude guild toch wel erg miste.![]()
Dus ik weer terug naar m'n oude guild, kreeg ik totaal geen invites voor raids voor anderhalve week lang.![]()
Ik wilde gewoon raiden, en lekker lol maken.![]()
Na 1 of 2 arena potjes, kwamen er twee personen bij ons in de channel (ik ken ze allemaal uiteraard), die me bijna smeekten om terug te komen..![]()
Ik zou dan zoiezo terug gaan als shadow, als ik maar wist wat ik moet doen..![]()
Opzich wil ik wel terug gaan en dan shadow worden, maar mijn nieuwe guild waar ik dus 2 keer gejoined ben tot nu toe (is al gewoon 1 keer te veel, ik weet het), heeft ook dringend priests nodig, of rogue's en ik wilde dus altijd al m'n rogue als main hebben
![]()
sorry hoor, maar dit soort guild hoppers zou ik er uit principe al niet bij willen hebben
Verwijderd
Mmm als er 3 of 4 rogue's de guild verlaten, kan ik als rogue-main verder gaan, als je begrijpt wat ik bedoelVerwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:30:
[...]
Ja lastig dilema.... ik zou dan toch gaan voor mij Spriest over te brengen en het bespreekbaar te maken of je toch niet uiteindelijk je Rogue als Main mag zetten. Ze willen je terug, dus dat zegt al genoeg.
Ben zelf nu ook van guild gewijzigd, gelukkig voor mij wel een goede keus geweest, maar kan me je probleem goed voorstellen!
Mja had het eigenlijk niet verwacht gister op vent, maar ik kreeg wel een paar slappe hints binnen dat ik gemist wer(d)(t).
Gz met je nieuwe guild btw, leuke guild?
Mja m'n gevoel zegt dat ik idd "back home" moet gaan, en het voelt ook als "home" zeg maar...
Dus ik denk da'k maar terug ga als S-priest.
Het zijn beide Casual raids, waarbij degene waar ik nu in zit wat meer naar hardcore neigt (aka 6 dagen per week raiden, - DKP als je zonder consumables op komt dagen voor b.v. vashj, etc etc).OkkE schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:31:
Dus je wilt je Rogue als main, en daar zit je oude guild al vol mee. Als healer naar je oude guild kan ook niet. Waarom dan niet als Spriest naar je oude guild, en met je Rogue in de nieuwe blijven.
Of mis ik nu iets?
-- edit --
De nieuwe guild (PR) vond het jammer dat ik weg ging, maar zijn allemaal ook erg relaxte gasten die niet moeilijk doen.
Het komt bij jouw mss over als guild hopper, maar het is gewoon een lastig parket waar ik me in bevind.Sandor Scheffer schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:35:
[...]
heel makkelijk wat je moet doen, STOP met raiden
sorry hoor, maar dit soort guild hoppers zou ik er uit principe al niet bij willen hebben
Je kent me verder niet, en ik ben altijd trouw aan m'n guilds geweest.
Dit is voor het eerst dat ik in zo'n lastig dillema terecht ben gekomen..
Mss zou het wat vriendelijker zijn, als je niet gelijk iemand beoordeeld op de verhalen die je leest, je kent me verder niet eens.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2008 10:47 ]
nee hoor zodra je aan p3 komt kan je denken aan de kill hoor dan is het moeilijkste gedaan.sn0x0r schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:55:
Gisteren verder op Illidan gegaan, 45%, nu 3x een Phase 3 Normal / Demon form switch gehad, nog iets teveel chaos tussen de switches en bepaalde kleine foutjes die eruit moeten. (Melee die massaal op 1 shadow demon gaat VOOR de flame burst is geweest) Mensen die een shadow demon ignoren en zo gewoon iemand dood laten gaan, dat soort crap.
Zorg dat je 1 pit hebt voor die shadowfiends(liefst dezelfde als in p1)
frost mages die imp blizzard spammen vlag voor de inner demon toei. en iemand die zegt/markt welk target eerst neer moet. (natuurlijk die van de illidan lock mocht die het krijgen).
gewoon in je nieuwe guild blijven, je bent niet voor niks weg gegaan. lekker je rogue daar spelen. Je gaf al aan dat je de vorige keer geen invites meer kreeg voor raids. Dus nu gewoon blijven.Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:36:
[...]
Mmm als er 3 of 4 rogue's de guild verlaten, kan ik als rogue-main verder gaan, als je begrijpt wat ik bedoel![]()
Mja had het eigenlijk niet verwacht gister op vent, maar ik kreeg wel een paar slappe hints binnen dat ik gemist wer(d)(t).
Mja m'n gevoel zegt dat ik idd "back home" moet gaan, en het voelt ook als "home" zeg maar...![]()
[...]
Het zijn beide Casual raids, waarbij degene waar ik nu in zit wat meer naar hardcore neigt (aka 6 dagen per week raiden, - DKP als je zonder consumables op komt dagen voor b.v. vashj, etc etc).
De nieuwe guild (PR) vond het jammer dat ik weg ging, maar zijn allemaal ook erg relaxte gasten die niet moeilijk doen.![]()
[...]
Het komt bij jouw mss over als guild hopper, maar het is gewoon een lastig parket waar ik me in bevind.
Dit is voor het eerst dat ik in zo'n lastig dillema terecht ben gekomen..![]()
Mss zou het wat vriendelijker zijn, als je niet gelijk iemand beoordeeld op de verhalen die je leest, je kent me verder niet eens.
Nee hoor, maar wel dat je met low lvl instances high end gear kan krijgen. Het nut van epic gear is een beetje weg. Waar vroeger de beste blue's gewoon goed waren heb je daar nu (bijna) niks aan.Kaap schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 08:41:
[...]
iedereen loopt full epic rond, de charme van epics is er wat vanaf. Ik zou willen dat wanneer je iemand inspect en die full epic is dat je kan zien hoe goed iemand is (altijd een discussiepunt). ipv dat hij badges heeft gefarmed in heroics zoals sp die zelfs mijn alt mage makkelijk kan doen.
[ Voor 54% gewijzigd door Kevinp op 05-03-2008 11:06 ]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Inderdaad "we", ik spreek voor het gemak even voor iedereen, kennen jou niet irl. De enige kennis mbt jou zijn je eigen zelf geschreven posts. Opmerkingen zoals: "je kent met niet eens" zijn dan ook een beetje te makkelijk.Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:36:
Het komt bij jouw mss over als guild hopper, maar het is gewoon een lastig parket waar ik me in bevind.
Dit is voor het eerst dat ik in zo'n lastig dillema terecht ben gekomen..![]()
Misschien moet je je eigen posts even nalezen om te zien waarom hij zo'n post maakt?
Verwijderd
Ja heb je gelijk in..ImdaMned schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:03:
[...]
Inderdaad "we", ik spreek voor het gemak even voor iedereen, kennen jou niet irl. De enige kennis mbt jou zijn je eigen zelf geschreven posts. Opmerkingen zoals: "je kent met niet eens" zijn dan ook een beetje te makkelijk.
Misschien moet je je eigen posts even nalezen om te zien waarom hij zo'n post maakt?
Dan inspect je toch gewoon niemand meer ?Kevinp schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:47:
iedereen loopt full epic rond, de charme van epics is er wat vanaf. Ik zou willen dat wanneer je iemand inspect en die full epic is dat je kan zien hoe goed iemand is (altijd een discussiepunt). ipv dat hij badges heeft gefarmed in heroics zoals sp die zelfs mijn alt mage makkelijk kan doen.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
ben ik deels met je eens maar er zijn genoeg mensen die niet de verplichting van raiden willen en dus 4 avonden tot 12 uur achter de computer willen zitten of savonds moeten werken. Die mensen willen ook graag wat vooruit ook al kost het dan wat tijd. Helaas zijn er nog geen 5 mans instances die echt moeilijk zijn. Maar dat zou in mijn ogen een betere optie zijn.Kevinp schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:47:
[...]
Nee hoor, maar wel dat je met low lvl instances high end gear kan krijgen. Het nut van epic gear is een beetje weg. Waar vroeger de beste blue's gewoon goed waren heb je daar nu (bijna) niks aan.
Striders moeten gewoon neer voordat de volgende komt, wanneer je dat voor elkaar hebt, geen tainted mist en niemand gaat dood in P2 heb je een kill. ik neem aan dat iedereen full potted/flasked is?Seraphin schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:22:
Gloeiende gloeiende k*t Vashj!
[whine]
[/whine]
beste is gewoon te analyseren wat er mis gaat met de striders, vrij lopende naga's zijn nl meestal gerelateerd aan striders doordat pickup tank(s) gefeared worden, healers gedood/gefeared door strider etc. Heeft de kiter te weining aggro waardoor dps niet zijn ding kan doen > betere kiter nemen. Is de dps te traag > betere dps erop zetten. Mis je tainteds waardoor je achter komt te liggen > betere mensen op elemental control e.t.c.
Imba, heb je daar een linkje van?mdmeijer schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:21:
Verwijderd
Ja ik zit nu bij Old n Wise op de server Steamwheedle Cartel. Leuke guild die elkaar helpen, goede guild bank hebben, enorm sociaal zijn (kreeg gelijk een heel erg hartelijk welkom toen ik me aanmelde) en die casual wat stappen willen zetten naar raiding, maar dit niet hardcore doen.Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:36:
[...]
Mmm als er 3 of 4 rogue's de guild verlaten, kan ik als rogue-main verder gaan, als je begrijpt wat ik bedoel![]()
Mja m'n gevoel zegt dat ik idd "back home" moet gaan, en het voelt ook als "home" zeg maar...![]()
Door een goede vriend ben ik op deze guild gewezen, omdat mijn toenmalige guild geen progressie had en er te weinig mensen online waren van mijn level. Deze guild is door hem opgericht en hij is nu zelf wel overgegaan naar een Raiding Guild, maar heeft nog wel hele goede connecties in het guild. Voor mijn persoonlijke progressie is dit echt een goede stap geweest.
Nu ook met een guildie voor het eerst wat PVP gedaan en dat is toch wel leuk blijkt nu
Nou ik denk niet dat Oaky een guildhopper is... maar juist iemand die wel super serieus is. Een guild hopper is imo nog altijd iemand die om de x weken van guild veranderd omdat er voor hem niets te behalen valt ipv dat er geen progressie is in de totale guild. Dus de opmerking vind ik wat kort door de bocht.Sandor Scheffer schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:35:
[...]
heel makkelijk wat je moet doen, STOP met raiden
Probleem is guildhoppen omdat je niet weet wat je wil.Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:20:
[...]
Nou ik denk niet dat Oaky een guildhopper is... maar juist iemand die wel super serieus is. Een guild hopper is imo nog altijd iemand die om de x weken van guild veranderd omdat er voor hem niets te behalen valt ipv dat er geen progressie is in de totale guild. Dus de opmerking vind ik wat kort door de bocht.
Guildhoppers heb je in vele soorten
Iemand die tussen 2 guilds heen en weer stuitert is voor een raidguild niet serieus te nemen zeg maar.
Tuurlijk hangt het af van de guild doelstelling etc. maar iemand die een apply maakt bij een guild en erbij vermeld dat hij in wel 15 verschillende guilds heeft gezeten zeg maar roept toch vragen op.
Hetzelfde met Oaky die wat naar ik begrijp al nu 2x naar een nieuwe (dezelfde guild is gegaan
guild1 , guild 2, guild 1, guild 2 en nu weer terug getrokken wordt naar guild 1
Als ik guild 2 was zou ik zoeits hebben van 'Wat wil je nou?'
Voor mij gaat het met WoW om het samen verslaan van bosses en encounters doen, o.a. daar haal ik voldoening uit. Dat heel wat mensen in Epics lopen, vind ik geen probleem.Kevinp schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:47:
Nee hoor, maar wel dat je met low lvl instances high end gear kan krijgen. Het nut van epic gear is een beetje weg. Waar vroeger de beste blue's gewoon goed waren heb je daar nu (bijna) niks aan.
Wat ik wel irritant vind, zijn mensen die niet door hebben dat Epics niet alleen een kleurtje is, maar ook bepaalde stats. Mensen die bijv. in full greens mee naar Kara willen, en niet snappen dat dat (over het algemeen) gewoon niet kan. Maar of iemand nu in full pvp Epics, allemaal badge Epics, T4 of T6 loopt. Het zal allemaal wel. Zolang ze maar niet denken dat pvp Epics altijd evengoed zijn als T4.
Dat je met Badges erg goede gear kunt halen, sja vind ik niet erg. Als ik zie hoeveel tijd (en moeite) het toch nog kost om al die items bij elkaar te krijgen, vind ik het helemaal geen slechte optie. Wanneer je geen Kara kunt runnen, of Kara nog niet op farm hebt, dan duurt het nog best een tijdje voor je alle items hebt.
Tuurlijk heb je met een T6 groep binnen no-time genoeg Badges voor prima gear, maar voor die mensen zijn de Badge items uiteraard niet bedoeld.
Verwijderd
Ja zo is het gegaan idd, ik heb bij guild 2 ook helemaal geen application hoeven maken, en de guild leader zegt ook helemaal niks verder of ik nou priest wil zijn, of rogue, of dat ik shadow zou gaan.Bokkie schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:32:
[...]
Probleem is guildhoppen omdat je niet weet wat je wil.
Guildhoppers heb je in vele soorten
Iemand die tussen 2 guilds heen en weer stuitert is voor een raidguild niet serieus te nemen zeg maar.
Tuurlijk hangt het af van de guild doelstelling etc. maar iemand die een apply maakt bij een guild en erbij vermeld dat hij in wel 15 verschillende guilds heeft gezeten zeg maar roept toch vragen op.
Hetzelfde met Oaky die wat naar ik begrijp al nu 2x naar een nieuwe (dezelfde guild is gegaan
guild1 , guild 2, guild 1, guild 2 en nu weer terug getrokken wordt naar guild 1
Als ik guild 2 was zou ik zoeits hebben van 'Wat wil je nou?'

Degene die me geinvite heeft was een officer, waar ik veel mee gesproken heb in IF.
Toen ik terug ging naar guild 1, was m'n alt rogue nog steeds in guild 2.
Ik heb toen gevraagd aan die officer of ik die niet gewoon in guild 2 kon houden, en dat was geen probleem.
Het is ook gewoon m'n eigen fout, door niet te weten wat ik wilde.

Ik heb er over nagedacht, en ga toch terug als S-priest, maar niet eerder voordat ik een ophelderend gesprek heb gehad met guild 2..en guild 1 uiteraard.
Sorry als ik iemand heb beledigd, of dat ik overkwam als guildhopper.
Was zeker niet mijn intentie..
Tsja, tis een combinatie van factoren denk ik.Dennism schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:18:
[...]
Striders moeten gewoon neer voordat de volgende komt, wanneer je dat voor elkaar hebt, geen tainted mist en niemand gaat dood in P2 heb je een kill. ik neem aan dat iedereen full potted/flasked is?
beste is gewoon te analyseren wat er mis gaat met de striders, vrij lopende naga's zijn nl meestal gerelateerd aan striders doordat pickup tank(s) gefeared worden, healers gedood/gefeared door strider etc. Heeft de kiter te weining aggro waardoor dps niet zijn ding kan doen > betere kiter nemen. Is de dps te traag > betere dps erop zetten. Mis je tainteds waardoor je achter komt te liggen > betere mensen op elemental control e.t.c.
Wat mij opvalt is dat wij een shammie gebruiken om te kiten, terwijl de meeste strategy guides het over locks hebben. Gisteren kwam het zelfs zo ver een mage speciaal arcane ging speccen om de shammie te helpen kiten. Verder 2 Hunters die ice traps gooien. De kiter die aggro verliest is een veel voorkomend probleem.
Wat de elementals betreft: verschilt een beetje per trie. Tijdens 1 try heb ik het daar zelf nogal verprutst door 2 tainted elementals niet op tijd neer te krijgen (er irritant als ie op 10% ofzo despawned), de meese andere tries hadden we dat redelijk onder controle. In dat opzicht hebben we gewoon te veel melee dps in de guild: gisteren 7 melee DPS op elementals terwijl je eigenlijk 4 melee en de rest ranged wil hebben.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Dit topic is gesloten.