Heeft geen signature.
Niet voor zover ik weet. Meestal worden Onyxia chains rond Jailbreak afgebrokendommerick schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:20:
Ik probeer nu mijn onyxia prequest te doen. Maar is er een manier om te zien waar ik de chain heb afgebroken?
Verwijderd
Same here 1 raid, dikke ramp, ben weggegaan omdat er na 30 minuten after start time, we onder andere nog 2 spelers hadden die in Heroic BF zatten, naast het feit dat maar 9 sign ups hadden op het forum. Het was dus weer eens tijd voor PuG Ben toen weggegaan omdat ik het niet meer leuk kon vinden. Heb dit ook op het forum gezet, dat men nu echt de 25 mans moet veranderen, of anders ga ik niet meer mee met deze PuG zooi. Gelukkig had de GM het ook gezien/gehoord, en hoop ik dat er na 2 weken rust met een nieuwe system, we toch richting SSC/TK kunnen gaan.eendje schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:43:
[...]
En daar heb je idd het probleem, we hebben te weinig mensen om de echte slackers en non-performers eruit te kicken or ze niet mee te nemen naar een raid. Zelfs als iemand minder dmg doet dan een tank kunnen we hem momenteel niet vervangen
ik weet ook echt niet wat een oplossing zou zijn, behalve meer recruiten.
oh en je hebt gelijk er was 1 raid.. maar die wil ik zo snel mogelijk vergeten
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Ik heb gewoon een addon gedownload zodat ik die error messages helemaal niet meer zie.Bokkie schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:07:
[...]
De reden waarom ik daggers heb verlaten voor swords en nooit meer heb omgekeken. Zo ziek geworden van die melding in zowel pve als pvp, character lag, hit box issues etc etc.
antwoord: ja dat is normaal
Dagger builds zijn TE leuk om over te stappen naar andere wapens.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Had ik nou nog niet genoeg gespammed dat we Elemental shaman nodig hadden?!!!!RaseriaN schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:11:
@WotLK
Geen idee wat ik eigenlijk ga doen of wil gaan doen.
Ben natuurlijk erg fan van mijn Rogue maar een (Tanking/Fury) Warrior is ook erg leuk en op dit moment vermaak ik me uitstekend met mijn Elemental Shaman.
Lastig, lastig!
Migraten is misschien een optie, maar om nou naar de TB server te gaan![]()
Naja, vanavond Council + Illidan. Als Council snel neer gaat kunnen we vanavond nog ff wat wipe's doen op Illidan (DKP vergaren!!!
Ik had gedacht aan 2 Warriors, 1 Shaman (elemental, windfury), resto druid, healing paladin.
Maar het probleem is wel dat je weinig CC hebt, eigenlijk alleen maar cyclone.
Toevallig nog hunter problemen?...eendje schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:43:
[...]
En daar heb je idd het probleem, we hebben te weinig mensen om de echte slackers en non-performers eruit te kicken or ze niet mee te nemen naar een raid. Zelfs als iemand minder dmg doet dan een tank kunnen we hem momenteel niet vervangen
ik weet ook echt niet wat een oplossing zou zijn, behalve meer recruiten.
oh en je hebt gelijk er was 1 raid.. maar die wil ik zo snel mogelijk vergeten
Hunter = probleem : P
[ Voor 5% gewijzigd door ImdaMned op 10-03-2008 13:09 . Reden: dt geneuzel ontwijken ]
But.. but... I'm horde!sn0x0r schreef op maandag 10 maart 2008 @ 12:06:
Had ik nou nog niet genoeg gespammed dat we Elemental shaman nodig hadden?!!!!
Zou toch wel handig zijn.. Race Change naast de Name Change
Wil je dan zo graag 5% hp en warstomp missen?RaseriaN schreef op maandag 10 maart 2008 @ 13:10:
[...]
But.. but... I'm horde!![]()
Zou toch wel handig zijn.. Race Change naast de Name Change
1% hit!ImdaMned schreef op maandag 10 maart 2008 @ 13:12:
[...]
Wil je dan zo graag 5% hp en warstomp missen?
Verwijderd
iemand oplossing hiervoor ? (zover ik heb gevonden is er nog niks voor namelijk)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2008 13:34 ]
Ja daar werden we wel even goed gepwnd zeg. Het leuke van het Archie fight is dat iedereen steeds weg rent etc. Ik bleef echt veel op me plekje staan en het vuur ging wel langs me. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik bovenaan stond met de healing metersVerwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 00:44:
[...]
ja idd die nat'jentus blijft gewoon een vervelende boss als er wat ongelukkig DPS wegvalt in het begin
Respawns van die kleine groene etters zuigt ook, of de tank die 18K dmg bij de pull om ze oren krijgt in 1,5 seconden. erg vreemd.
In BT hebben we tot nu toe niet echt leuke gevechten imo. 1e baas is ruk. 2e baas is veel te makkelijk. 3e baas is opich wel leuk met het hele event enzo. 4e baas is niet leuk als je geen constructs mag killen, nog niet gedaan
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
hierop staan honderde guides over wow. dus als je een guide zoekt van wat dan ook dan heb je een grote kans dat hij hier tussen staat!
zelfs guides warvan je denkt wat moet je er in gods naam mee
Affiliated met "trustwho", aka, markee dragon.Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 13:56:
hey ik kwam deze site tegen en komt zeker in mijn favorite te staan
hierop staan honderde guides over wow. dus als je een guide zoekt van wat dan ook dan heb je een grote kans dat hij hier tussen staat!
zelfs guides warvan je denkt wat moet je er in gods naam mee
Een goldseller, en hacker die third party botting software produceert.
Scroll maar omlaag "bot guides".
"Notice: In order to view these guides you must be a member.", gaat em niet worden vrees ik.
Alles wat geld kost met een grote boog omheen lopen.
En, ik zie dat die gast ook delen van mijn site heeft gekopieert.... zonder toestemming
[ Voor 8% gewijzigd door bbr op 10-03-2008 14:08 ]
Listen to the voices in your head.
Verwijderd
okéé... ik zit op me stage dus ik kreeg alleen een eror dat ik er niet op die guide kwam dus kon dat dus niet zien maar zeg er veel belovend uit. jammer en een smerig ventje dusbbr schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:00:
[...]
Affiliated met "trustwho", aka, markee dragon.
Een goldseller, en hacker die third party botting software produceert.
Scroll maar omlaag "bot guides".
"Notice: In order to view these guides you must be a member.", gaat em niet worden vrees ik.
Met een grote boog omheen lopen.
En, ik zie dat die gast ook delen van mijn site heeft gekopieert.... zonder toestemming

Heb dr hier een paar : http://rrvs.blogspot.com/ Waar je wel wat mee zou moeten kunnen.Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:08:
[...]
okéé... ik zit op me stage dus ik kreeg alleen een eror dat ik er niet op die guide kwam dus kon dat dus niet zien maar zeg er veel belovend uit. jammer en een smerig ventje dusgelukkig dat je dit optijd meld
En, http://wowjones.blogspot.com/ is ook een prima site.
Beide gratis.
Listen to the voices in your head.
Verwijderd
al een paar tegen gekomen idd maar niet toegangekelijk hier, ga ik zeker vanavond even bekijken thxbbr schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:10:
[...]
Heb dr hier een paar : http://rrvs.blogspot.com/ Waar je wel wat mee zou moeten kunnen.
En, http://wowjones.blogspot.com/ is ook een prima site.
Beide gratis.
Eigenljk hoop ik dat we deze week voor de laaste keer illidan killen. Ik ben nu ook wel toe aan sunwell ondanks dat we dan maar 3x illidan gekilled hebben. Toch worden er nu in MH items allemaal gedisenchant. En gaan tier gloves imiddels voor offspecc weg.sn0x0r schreef op maandag 10 maart 2008 @ 12:06:
[...]
Had ik nou nog niet genoeg gespammed dat we Elemental shaman nodig hadden?!!!!
Naja, vanavond Council + Illidan. Als Council snel neer gaat kunnen we vanavond nog ff wat wipe's doen op Illidan (DKP vergaren!!!), hopelijk al ff paar keer Phase 3 / 4 oefenen, dan morgen die kerel neernakken gvdommeuh!!!
Zou echt wel tijd worden ja... we lopen best dik achter op de de top guilds van de server (Terwijl dat vroeger helemaal niet zo'n groot verschil was in de oude Naxx tijden). Daarbij hebben de top guilds nu ook nog bij Sunwell het voordeel van een full decked out Tier6 raid tegenover ons die hopelijk nog 4 / 5 keer illidan kunnen farmen voor 2.4 komt.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Tsjemig, daar kan ik wel jaloers van worden ... maar dat doe ik nietKevinp schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:46:
Eigenljk hoop ik dat we deze week voor de laaste keer illidan killen. Ik ben nu ook wel toe aan sunwell ondanks dat we dan maar 3x illidan gekilled hebben. Toch worden er nu in MH items allemaal gedisenchant. En gaan tier gloves imiddels voor offspecc weg.
Zo ver zijn we met onze guild helaas nog niet. Zitten nog op de eerste paar bosses in SSC te hakken. Alleen nog maar Hydross een keertje neer gekregen. 25 man in het gareel houden valt nog niet mee
Aan BT/MH etc durf ik nog niet eens te denken. Gelukkig hebben we nog iets om naar uit te kijken. Lijkt me behoorlijk saai worden als je alle uitdagingen in WoW zo'n beetje gedaan hebt ...
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
mja hyjal hoeft voor de meeste mensen bij ons niet perse meer volgens mij, BT on the other handKevinp schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:46:
[...]
Eigenljk hoop ik dat we deze week voor de laaste keer illidan killen. Ik ben nu ook wel toe aan sunwell ondanks dat we dan maar 3x illidan gekilled hebben. Toch worden er nu in MH items allemaal gedisenchant. En gaan tier gloves imiddels voor offspecc weg.
9 van de 10 items in BT wordt dedissed, maar dat is omdat het eigenlijk altijd dezelfde drops zijn

random loot sucks
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
of expertise met maces en swords
Alleen de Tier items zijn wel goed in SSC. Volgens mij is d'r niemand die echt heel erg zit te wachten op andere loot. Wat trash loot is goed, maar dat dropped ook in BT.Bokkie schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:59:
[...]
mja hyjal hoeft voor de meeste mensen bij ons niet perse meer volgens mij, BT on the other hand
9 van de 10 items in BT wordt dedissed, maar dat is omdat het eigenlijk altijd dezelfde drops zijn
random loot sucks
Ik hoop alleen binnekort nog een nieuwe neck boots en trinket te krijgen en dan ben ik tevreden. Vooral boots en neck zouden fijn zijn.
Gisteravond baggeravondje illidan, 3x <10%, gaat ineens van alles mis (ik met 32K HP in 2 seconden genakt door unlucky parries) waaronder dus parries, traps die niet werken *zucht* en mages die van parasites houden...
Deze plek is te koop.
ben nu wel wat dps gear aan het verzamelen zooi die toch niemand will hebben.KeeZ schreef op maandag 10 maart 2008 @ 15:17:
tis altijd trinkets, wapens, tier loot wat nodig is, de rest is ballen...
Gisteravond baggeravondje illidan, 3x <10%, gaat ineens van alles mis (ik met 32K HP in 2 seconden genakt door unlucky parries) waaronder dus parries, traps die niet werken *zucht* en mages die van parasites houden...
Hyjal bedoel je neem ik aan. Droppen wel meer leuke dingen op zich, pala bracers, tempest of chaos, Rage offhand, healing mace, 2h sword, etc, maar de meeste leuke drops droppen inderdaad in BT.Kevinp schreef op maandag 10 maart 2008 @ 15:12:
Alleen de Tier items zijn wel goed in SSC. Volgens mij is d'r niemand die echt heel erg zit te wachten op andere loot. Wat trash loot is goed, maar dat dropped ook in BT.
Ik hoop alleen binnekort nog een nieuwe neck boots en trinket te krijgen en dan ben ik tevreden. Vooral boots en neck zouden fijn zijn.
Vind persoonlijk de itemization van Blizz sowieso niet altijd even goed, zelfs niet bij de tierdelen. Pala's hebben in PvE nog altijd het meest aan de S3 gloves bijvoorbeeld, en vervolgens de gloves van Vashj en T5. T6 is gewoon zwaar kut.
Spell Penetration op shoulders van mage T6...Exitium schreef op maandag 10 maart 2008 @ 15:51:
[...]
Hyjal bedoel je neem ik aan. Droppen wel meer leuke dingen op zich, pala bracers, tempest of chaos, Rage offhand, healing mace, 2h sword, etc, maar de meeste leuke drops droppen inderdaad in BT.
Vind persoonlijk de itemization van Blizz sowieso niet altijd even goed, zelfs niet bij de tierdelen. Pala's hebben in PvE nog altijd het meest aan de S3 gloves bijvoorbeeld, en vervolgens de gloves van Vashj en T5. T6 is gewoon zwaar kut.
WUT? wat moet ik met die crap, geef dan liever nog wat meer agi ofzo, da's nuttiger in PvE
op full t6 is alles best aardig, maar op een aantal items is het gewoon slecht.ImdaMned schreef op maandag 10 maart 2008 @ 15:54:
[...]
Spell Penetration op shoulders van mage T6...
WUT? wat moet ik met die crap, geef dan liever nog wat meer agi ofzo, da's nuttiger in PvE
mijn main tank spul wat ik meestal draag heeft 504 def en 325 block ofzo(dus wanneer ik block niet block %)
terwijl ik makkelijk 544 defense kan halen met 600 block. Alleen verlies je dan natuurlijk wat andere stats, maar toch is het verlies soms wel erg drastisch.
ik denk dat het een beetje is zodat je niet te vele stats krijgt voor WotlK, als je daar bv al 600 defense hebt. dan zit je al aan je defense cap voordat je begint met raiden. Als je dan ook al 25% block ehbt en 20% parry en 20% dodge dan ben je ruim gegeared om met je eerset instance te beginnen.
verder zit een t6 tank op zo'n 18-20k HP unbuffed. wat dus zo'n 25k zijn zonder gear upgrades in WotlK.
Pre TBC durfde je niet eens te dromen dat je ooit righting de 20k hp zou gaan dus in Wotlk zullen de aantallen wel weer bizar hoger worden ben ik bang.Kevinp schreef op maandag 10 maart 2008 @ 16:14:
[...]
op full t6 is alles best aardig, maar op een aantal items is het gewoon slecht.
mijn main tank spul wat ik meestal draag heeft 504 def en 325 block ofzo(dus wanneer ik block niet block %)
terwijl ik makkelijk 544 defense kan halen met 600 block. Alleen verlies je dan natuurlijk wat andere stats, maar toch is het verlies soms wel erg drastisch.
ik denk dat het een beetje is zodat je niet te vele stats krijgt voor WotlK, als je daar bv al 600 defense hebt. dan zit je al aan je defense cap voordat je begint met raiden. Als je dan ook al 25% block ehbt en 20% parry en 20% dodge dan ben je ruim gegeared om met je eerset instance te beginnen.
verder zit een t6 tank op zo'n 18-20k HP unbuffed. wat dus zo'n 25k zijn zonder gear upgrades in WotlK.
ik hoop eigenlijk van niet, want dan word het alleen maar extremer, en dan word er weer heel veel pvp gewhined. in wezen veranderd er natuurlijk niks.MantaMania schreef op maandag 10 maart 2008 @ 17:03:
[...]
Pre TBC durfde je niet eens te dromen dat je ooit righting de 20k hp zou gaan dus in Wotlk zullen de aantallen wel weer bizar hoger worden ben ik bang.
Hp gaat omhoog
Healing gaat omhoog
Spelldmg gaat omhoog
Dmg van mobs gaat omhoog
alles zal wel schalen, maar tegenwoordig is het eigenlijk voor elke classe behalve Mage/Priest normaal om rond de 10khp te hebben.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Inderdaad ja, maar fully buffed is het niet zo moeilijk om daar te komen gelukkigMrVegeta schreef op maandag 10 maart 2008 @ 17:37:
End game priests moeten ook tussen de 9 en 10k zitten fully buffed imo. Anders lig je steeds dood op de grond.
Kijk gewoon op wowarmory bij de 5v5 top arena teams.MysticSnake schreef op maandag 10 maart 2008 @ 12:28:
Wat is eigenlijk een topcombo voor 5v5.
Ik had gedacht aan 2 Warriors, 1 Shaman (elemental, windfury), resto druid, healing paladin.
Maar het probleem is wel dat je weinig CC hebt, eigenlijk alleen maar cyclone.
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
Ben mijn guild geleaved omdat ik meer wil raiden, niet alleen kara, daar ben ik nu wel klaar mee.
Het is nog steeds een leuke guild, maar meer een fun pve/casual guild.
Mijn equip is goed voor ssc/tk, maar al de guilds die deze raids doen recruiten niet of iig geen warlocks atm....
Best naar als je toch wil upgraden en meer wil zien..
Wat nu, server transfer? of wachten tot er een open plekje komt?
Edit: En die op 65% met hele raid dood lol, tanks hebben toch geen FR gear mee atm.
[ Voor 32% gewijzigd door Exitium op 10-03-2008 23:49 ]
This is the Way.
CTRaidVerwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 23:51:
Ik had een vraag
welke addons moet je gewoon hebben als je gaat raiden ?
Bnet pindle#2913
Gister weer naar KZ geweest. Zoals gister al gemeld alleen "nieuwe" bazen die nog niet down waren. We hebben dus Prince geprobeerd (was voor mij de eerste keer, de rest had hem al eens gezien).
Tweede poging was de beste Prince op 55%, ik heb de laatste twee pogingen getanked. Derde poging, gevecht voor mij over binnen 20 seconden. Don't walk out of healing range please. Erm ok, loop ik wel niet diagonaal naar de muur zodat ik overzicht over het balkon heb. Vierde try 65% omdat ik als gnome met mijn rug tegen de muur het wat lastig vind een goed overzicht te krijgen van waar Elementals droppen (ik zie alleen Prince z'n voeten
Ik moet zeggen, ondanks alle dingen die ik over de elementals gelezen heb, vind ik het wel een tof gevecht. De baas wordt niet static getanked, de enfeeble en elementals waar mensen op moeten lopen. Het is wat dynamischer dan de meeste andere bazen tot nu toe.
Na 4 wipes en nog een half uur geplande raid over besloten om, ondanks dat we met 4 melee waren, naar Maiden gegaan. De melee roulatie werkte niet helemaal dus al vrij vlot lag een op de grond. Uiteindelijk neer, 2 badges en woot Iron Guantlets of the Maiden. Zondag al T4 gloves mogen looten, maar deze zijn voor veel bosses beter als je nog geen set bonus hebt.
Waar ik een vraag over heb, welke gloves/stats zijn beter op Prince. In P2 gaat ie harder/sneller slaan, is het dan beter om meer parry te hebben (T4 geeft iets van 2%), of meer block rating en value?
Als je deze vraag stelt moet je je toch ietsje meer inlezen in Tanking en Bosses.NoEinstein schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 08:33:
Waar ik een vraag over heb, welke gloves/stats zijn beter op Prince. In P2 gaat ie harder/sneller slaan, is het dan beter om meer parry te hebben (T4 geeft iets van 2%), of meer block rating en value?
Kort en bondig : Na een Parry van jouw kant slaat een Boss even een tandje sneller met als gevolg dat je vrij vlot ge-one-shot kan worden
Begon al goed met trash. We hebben er een realm transfer bij die Illidan neer had, en die zei dat die blood elfs een stuk sneller neer gingen dan vroeger. Toen we net de laatste trap op kwamen kregen we het voor elkaar om twee packs te pullen. Ofwel een fear, ofwel iemand die in paniek naar beneden rende haalde daar ook nog een pack van beneden bij, dus wipe. Kwam ze met de droge opmerking dat dat niet voor drie packs gold, maar per stuk.
Eerste try ging ook gelijk geweldig fout. Onze pala die de mage BoP't maakte een 'klein' foutje door direct na BoP de mages te reblessen. Mage tank dus geowned in like twee sec, dus wipe. Ressen, buffen en de eerste serieuze try die tot 66% kwam. Op de tweede try kwamen we tot 64% en lag ik al vroeg de vloer te bekijken. Eerst liep ik uit Blizzard, pakte één tick, en toen ik net uit range was kreeg ik een flamestrike op m'n dak. Kreeg een combat ress en toen werd een flamestrike gevolgd door divine wrath me fataal. Kut, maar na de wipe gewoon vrolijk verder.
Paar tries gehad met 40-60%, tot we een try kregen waarbij m'n medehealer (stond op priest tank, alhoewel hij meer met raidhealing bezig was) al op 55% het loodje legde. Stond toen op 5k mana, maar met gebruik van m'n cooldowns had ik nog steeds 3k over toen we wipeten op 16%.
Try erop, we hadden inmiddels van priest tank gewisseld om ook de andere tank wat ervaring op te laten doen, bleef m'n tank in een blizzard staan waar ik niet tegenop gehealed kreeg, en de try erna liep hij uit LoS uit een blizzard. Weer een dooie tank, maar een mage had aggro en heeft 'm alsnog een heel eind naar beneden weten te tanken. Toen de mage neer ging pakte een lock het over, maar weer een wipe rond de 15%.
Toen een try waarop al vroeg twee locks lagen, onder meer de lock met de imp voor de mage tank. Combat resses zaten op CD, dus pas na een paar minuten één van die twee geressed. Werd uiteindelijk verder een vrijwel flawless kill.
Gebruiken mensen dat nog echt?
maar goed, buiten Omen, een fatsoenlijk raidframe en iets van deadly bossmods heb je niet zoveel meer nodig om te raiden.
Buiten die 3 gaat je eigen voorkeur spelen voor mods, zo gebruik ik KLIK waarbij ik heel simpel onder een aantal muisknoppen wat heals kan binden (middle button voor chainheal, rechter button voor healing wave, ctrl+rmk voor het verwijderen van poisons etc etc).
Door het dan simpelweg boven een raidframpje van iemand te gaan hangen en op hem middle/rechtermuis klikken cast hij die heal op die speler.
Zo kan ik altijd de boss getarget houden om te zien wat die aan het doen is.
85% van mijn mods is Ace, dus ik draai gemiddeld 2x per dag WoWAceUpdater, 's ochtends voor het spelen als ik niet moet werken, 's avonds vlak voor de raid om gewoon up-to-date te zijn. (Waarbij ik Smultie dan lekker kan nakken dat zijn Omen outdated is LOLOLOL) Enige niet Ace mods zijn Examiner, Outfitter en Deadly Boss Mods.
P.s. VANAVOND!!!! Gisteren avond kregen we in 4 v/d 5 try's Illidan clean naar Phase 3 (1 v/d 5 werd verneukt door overaggro) waarin we goed de Human Form <-> Demon Form phase switches weer even konden oefenen. Nog een aantal dingetjes gewijzigd, laatste try gingen we heel sterk tot bij 41% de MT dood ging omdat de healers aan het slapen waren
[ Voor 48% gewijzigd door sn0x0r op 11-03-2008 09:34 ]
Dank je voor de reactie,.RaseriaN schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:02:
[...]
Als je deze vraag stelt moet je je toch ietsje meer inlezen in Tanking en Bosses.
Kort en bondig : Na een Parry van jouw kant slaat een Boss even een tandje sneller met als gevolg dat je vrij vlot ge-one-shot kan worden
Ik heb het topic op ElititsJerks gelezen, wowwiki, wow-europe forums, maar ik vond dit niet echt duidelijk (ligt aan mij, soms zijn de simpele dingen moeilijk en andersom
Waar het volgens mij dus op neerkomt is dat T4 helemaal niet zo bijzonder is als je de dodge items er niet bij hebt om de parry te compenseren.
Voor nu zal ik dan ook zeker de Maiden gloves gebruiken, zeker Prince. Ik will niet 40% snellere hits in P2 hebben door parry want dat overleef ik inderdaad niet.
one-shotten betekent per definitie dat je met 1 klap op de grond ligt; attack speeds e.d. heeft daar dus niets mee te maken: 1 klap blijft 1 klap.RaseriaN schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:02:
[...]
Als je deze vraag stelt moet je je toch ietsje meer inlezen in Tanking en Bosses.
En de attack speed increase van een mob komt voor als de mob een parry doet, niet wanneer jij (de tank) parried.
[edit]
Als tank wil je dus *juist wel* increased parry chance hebben; minder schade op jouw kont en meer schade (dus threat) op de baas. Expertise rating (en defense rating, maar in veel mindere mate per punt) helpt om parries van de boss tegen te gaan.
[ Voor 17% gewijzigd door Seraphin op 11-03-2008 09:44 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Klopt helemaal inderdaad. Veel mensen haal het door elkaar, maar jouw eigen parry kans heeft niks met het sneller slaan van de mob te maken.Seraphin schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:36:
[...]
En de attack speed increase van een mob komt voor als de mob een parry doet, niet wanneer jij (de tank) parried.
NoEinstein schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 08:33:
Alleen is dat du niet de vraag. Maar verder heb je wel gelijk, door meer expertise rating wordt deze kans kleiner, alleen heb je geen tank gear voor MH /BT met hit en/of expertiseRaseriaN schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:02:
[...]
maar goed. Je moet dus iig 27% block hebbenz o kan je met shieldblock up tot 102% komen zodat je eigenlijk zeker bent dat je niet (nou ja1% is d'r altijd) gecrushed wordt.
dodge/parry zijn zeker in p2 aan te raden en als je moroes trinket hebt gebruik die dan zo veel mogelijk in p2, dus gewoon steeds gebruiken als die up is. Klinkt misschien niet zoals je dat dign normaal gebruikt, maar in p2 is het zeker aan te raden dat wel te doen.
natuurlijk imp TC en demo shout up houden(of lock met CoW). Parry en dodge zijn 100% migration (wat dus erg fijn is). waarbij je bij een parry zelf nog rage krijgt. Echter is 8 parry rating < 8 dodge raiting(qua pure avoidance). Een hoge block value is natuurlijk altijd leuk omdat je dan meer dmg blocked en ook rage krijgt. (en shield slam meer dmg doet dus meer theat). wanneer jij did allemaal doet, en het gaat nog steeds fout doordat jij dood gaat heb je nog 3 opties:
1. meer healers, of iig beter healers
2. spam ironshield potions in p2.
3. Meer dps(maar zolang de tank random dood gaat heb je daar niks aan).
de beste optie is haast optie 2 (ook de duurste), omdat je zo de dps mee kan nemen die je nodig hebt omdat je anders te veel infernals krijgt in p3.
Verwijderd
Enrage is niet echt intressant hoor. Gewoon iets meer healing veel verschil is er niet.sn0x0r schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:27:
Tank + Healers kennis laten maken met een Enraged Illidan en dan neerhalen die handel. We zullen vast wel bad luck hebben met traps, dus ik ga er vanuit dat de tank alle zeilen bij zal moeten zetten om de Enrages op te eten.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gister onze eerste Warglaive ( Mainhand ) gedropt, leuk ding. Jammer genoeg weer geen skull of gul'dan. Sta ondertussen al bijna op dubbel dkp van de 2e maar mijn loot dropt gewoon niet =_=
die skull dropte dus op onze 2e killVerwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:49:
[...]
Enrage is niet echt intressant hoor. Gewoon iets meer healing veel verschil is er niet.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gister onze eerste Warglaive ( Mainhand ) gedropt, leuk ding. Jammer genoeg weer geen skull of gul'dan. Sta ondertussen al bijna op dubbel dkp van de 2e maar mijn loot dropt gewoon niet =_=
Zoals hierboven gezegd, ga er vanuit dat je elke enrage moet slikken ivm fucked up trapssn0x0r schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:27:
[..]
P.s. VANAVOND!!!! Gisteren avond kregen we in 4 v/d 5 try's Illidan clean naar Phase 3 (1 v/d 5 werd verneukt door overaggro) waarin we goed de Human Form <-> Demon Form phase switches weer even konden oefenen. Nog een aantal dingetjes gewijzigd, laatste try gingen we heel sterk tot bij 41% de MT dood ging omdat de healers aan het slapen warenAnders hadden we waarschijnlijk wel op z'n minst bij de 30% gekomen, iets wat we nog niet gehaald hebben. De chaos van Human Form <-> Demon Form switches is er nu wel uit en de meeste mensen beginnen het overzicht te krijgen, zodra dat erin zit is het truukje klaar en is het alleen nog maar zaak om zo snel mogelijk onder de 30 te komen. Tank + Healers kennis laten maken met een Enraged Illidan en dan neerhalen die handel. We zullen vast wel bad luck hebben met traps, dus ik ga er vanuit dat de tank alle zeilen bij zal moeten zetten om de Enrages op te eten.
Bij ons op de eerste (waar ik niet bij was) en op een kill van 2 weken terug
[ Voor 26% gewijzigd door Bokkie op 11-03-2008 09:57 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik ga mezelf maar even in een hoekje staan schamen denk ik zo.HolyCorn schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:41:
[...]
Klopt helemaal inderdaad. Veel mensen haal het door elkaar, maar jouw eigen parry kans heeft niks met het sneller slaan van de mob te maken.
Crap, ik haat het als ik stomme dingen zeg
Dit topic is gesloten.