Denk geen geld wel rep of quests o.i.d. Er kwamen wel siege weapons in de nieuwe battleground.Mektheb schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 15:28:
Volgens mij komen er wel nieuwe mounts maar geen nieuwe snellere mounts als de huidige BV
Weet wel je pas kan vliegen bij lvl 75+ ofzo moet je het verdienen om in het gebied te mogen vliegen kortom rep + kopen zou wel weer fikse prijs zijn
Quote uit een interview:
Q: What about the siege weapons? when we can see them in action? screenshots or videos?
A: They are working on the moving technology for the siege weapons and the destructing animation for the buildings.
Mja in raids/instances heb je er niks an. Ik heb spirit bond eigenlijk nooit genomen aangezien het de bedoeling is dat je pet agro houd en die dus tankd voor je ik heb dan liever de +stam van endurance.Bas van der Doorn schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 15:38:
[...]
Verder heb ik Spirit bond gekozen, wat wel praktisch is als je flink in gevecht raakt met elites of meerdere mannetjes tegelijkertijd, omdat het gewoon continu wat healing geeft.
Je hebt er na 40 niks an. Je kan prima kitten zonder dat ding.Ik heb pathfinding in mijn talent build zitten, dat is alleen handig om monsters neer te schieten terwijl je voor ze uit rent (kiten) en tussen lvl 20 en 40
Voor te lvl'en naar 70 toe en grinden is het wel nuttig. Het is ook maar 1 puntje en 4 punten in frenzy is genoeg.Bestial swiftness heb ik naar mijn gevoel ook nooit veel aan gehad, zou ik nu ook voor een extra punt in frenzy inruilen. Het outdoors aspect ervan is naar mijn idee het grootste nadeel, je pet reageert in dungeons opeens anders dan normaal.
Kan je doen maar fero heb je meer an.Daarnaast heb ik ook Catlike Reflexes gekozen omdat mijn pet vaak moet tanken, waarbij 9% dodge toch aardig in de healing scheelt.
Gewoon nemen je bent dps het verhoogt je dps alleen de proc is soms beetje gek soms 3x achter elkaar soms heel weinig. Dus dat 1 maal in de 10 gaat gemmiddeld op maar het is niet zo van 1-10 proc-1-10 proc dat niet. Volgens mij maakt langzaam/snel niet zo heel veel meer uit sinds de 3:2 macro.Improved aspect of the hawk heb ik daarvoor moeten laten liggen. Met 5 talent punten voor 10% kans op een 15% ranged attack speed alleen de moeite waard met snelle wapens naar mijn idee, want anders proc'ed hij te weinig om er voor DPS echt veel aan te hebben.
Voor lvl'en/grinden zou ik zoiets doen:
http://www.wowhead.com/?talent=cEb0zxxRVuVoVVbRV
Voor raids dus niet!
[ Voor 86% gewijzigd door William/Ax3 op 07-03-2008 15:58 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |