Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 151 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 59.867 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-06 12:40

William/Ax3

We are Starstuff

Mektheb schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 15:28:
Volgens mij komen er wel nieuwe mounts maar geen nieuwe snellere mounts als de huidige BV

Weet wel je pas kan vliegen bij lvl 75+ ofzo moet je het verdienen om in het gebied te mogen vliegen kortom rep + kopen zou wel weer fikse prijs zijn :)
Denk geen geld wel rep of quests o.i.d. Er kwamen wel siege weapons in de nieuwe battleground.

Quote uit een interview:
Q: What about the siege weapons? when we can see them in action? screenshots or videos?
A: They are working on the moving technology for the siege weapons and the destructing animation for the buildings.
Bas van der Doorn schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 15:38:
[...]
Verder heb ik Spirit bond gekozen, wat wel praktisch is als je flink in gevecht raakt met elites of meerdere mannetjes tegelijkertijd, omdat het gewoon continu wat healing geeft.
Mja in raids/instances heb je er niks an. Ik heb spirit bond eigenlijk nooit genomen aangezien het de bedoeling is dat je pet agro houd en die dus tankd voor je ik heb dan liever de +stam van endurance.
Ik heb pathfinding in mijn talent build zitten, dat is alleen handig om monsters neer te schieten terwijl je voor ze uit rent (kiten) en tussen lvl 20 en 40
Je hebt er na 40 niks an. Je kan prima kitten zonder dat ding.
Bestial swiftness heb ik naar mijn gevoel ook nooit veel aan gehad, zou ik nu ook voor een extra punt in frenzy inruilen. Het outdoors aspect ervan is naar mijn idee het grootste nadeel, je pet reageert in dungeons opeens anders dan normaal.
Voor te lvl'en naar 70 toe en grinden is het wel nuttig. Het is ook maar 1 puntje en 4 punten in frenzy is genoeg.
Daarnaast heb ik ook Catlike Reflexes gekozen omdat mijn pet vaak moet tanken, waarbij 9% dodge toch aardig in de healing scheelt.
Kan je doen maar fero heb je meer an.
Improved aspect of the hawk heb ik daarvoor moeten laten liggen. Met 5 talent punten voor 10% kans op een 15% ranged attack speed alleen de moeite waard met snelle wapens naar mijn idee, want anders proc'ed hij te weinig om er voor DPS echt veel aan te hebben.
Gewoon nemen je bent dps het verhoogt je dps alleen de proc is soms beetje gek soms 3x achter elkaar soms heel weinig. Dus dat 1 maal in de 10 gaat gemmiddeld op maar het is niet zo van 1-10 proc-1-10 proc dat niet. Volgens mij maakt langzaam/snel niet zo heel veel meer uit sinds de 3:2 macro.

Voor lvl'en/grinden zou ik zoiets doen:
http://www.wowhead.com/?talent=cEb0zxxRVuVoVVbRV
Voor raids dus niet!

[ Voor 86% gewijzigd door William/Ax3 op 07-03-2008 15:58 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OruBLMsFrl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-06 17:53

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

Anoniem: 158967 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 22:56:
[...]
Nee vertel.

OT: Ik level een hunter, nu bijna level 14. Ik weet dat het het beste is om BM te levelen, maar wleke talents precies weet ik niet. Dus kan iemand mij een Level build voorschotelen? Dankje. _/-\o_
Die van mijn hunter alt is:
http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Emerald+Dream&n=Oller

Eerst beast mastery volgemaakt, net zoals de lvl 70 talent build poster iets voor mij. Toch een paar verschillen, die altijd leuk zijn om even te bespreken.

Ik heb pathfinding in mijn talent build zitten, dat is alleen handig om monsters neer te schieten terwijl je voor ze uit rent (kiten) en tussen lvl 20 en 40 als je nog geen mount hebt maar wel aspect of the cheetah voor wat extra snelheid. Ik ga hem inruilen voor wat extra frenzy, maar omdat je zelf lvl 14 bent misschien de moeite waard.
Bestial swiftness heb ik naar mijn gevoel ook nooit veel aan gehad, zou ik nu ook voor een extra punt in frenzy inruilen. Het outdoors aspect ervan is naar mijn idee het grootste nadeel, je pet reageert in dungeons opeens anders dan normaal.
Verder heb ik Spirit bond gekozen, wat wel praktisch is als je flink in gevecht raakt met elites of meerdere mannetjes tegelijkertijd, omdat het gewoon continu wat healing geeft.
Daarnaast heb ik ook Catlike Reflexes gekozen omdat mijn pet vaak moet tanken, waarbij 9% dodge toch aardig in de healing scheelt.
Improved aspect of the hawk heb ik daarvoor moeten laten liggen. Met 5 talent punten voor 10% kans op een 15% ranged attack speed alleen de moeite waard met snelle wapens naar mijn idee, want anders proc'ed hij te weinig om er voor DPS echt veel aan te hebben. Leuk combinatie effect met rapid fire, dat wel. Als de improved aspect actief is krijg je een DPS winst van 15%. Iedere 10 aanvallen procced hij, uitgaande van een aanval iedere 3 seconden is dat iedere 30 seconden. Het effect duurt 12 seconden, dus je krijgt bij benadering 12/30 * 15% = 6% dps winst gemiddeld. Dat is 1,2% extra normale ranged attack damage per talent punt. Bij focused fire krijg je per talent punt 1% bonus op alle schade die je doet, dus ook instants, damage over time, melee attacks, plus nog de veel grotere crit chance bij je kill command (die natuurlijk pas laat in het spel belangrijk wordt). Ik zou die dus altijd eerst volgooien, voor improved aspect.

Dan de marksman tree, standaard keuzes hetzelfde, rapid killing twijfel ik nog over, ik gebruik rapid fire niet direct opnieuw wanneer hij beschikbaar is om te wachten op onverwachte adds of outdoor elites, de 5 minuten is daarvoor kort genoeg. Met 2 punten in dit talent krijg je niet iedere 5, maar al iedere 3 minuten opnieuw de beschikking over rapid fire. Zelfs met die talent punten heb je maar 15 seconden van iedere 3 minuten rapid fire. Dus maximaal 1/12 van de tijd 40% sneller, oftewel een gemiddelde verbering van 3,3% van je dps. Vooral geinig om snel iets dood te krijgen, moet je zelf kijken of dat iedere 3 minuten relevant is. In combinatie met http://www.wowwiki.com/Striker%27s_Garb wordt het echt leuk, maar daar ga je nu niet meer aan kunnen komen en het is op lvl 70 ook geen goed spul meer. Maar goed, met die combo zou je iedere minuut rapid fire al weer klaar hebben staan, oftewel 10% extra dps gemiddeld :D
Aimed shot, Mortal shots en Go for the throat zijn een mooie combinatie, maar je hebt veel crits nodig om wat aan je talents te hebben. Vecht je vooral tegen elites en/of monsters met een hoger level dan jij dan gaat dat al gauw tegenvallen in mijn ervaring. Neem Mortal shots, 30% meer crit damage bonus. Dan zou je al een op de 5 hits moeten critten om te komen tot een dps verbetering van 1% per talent point, wat al niet veel is (4 hits + 1 crit die dubbel telt = 6 x normale schade en 30% extra van 1x normale schade, oftewel niet 6, maar 6.3 x normale schade, dus 5% extra dps). Stel je daar dan improved stings tegenover, met 30% extra damage of mana drain van stings en 30% minder kans op disspell, waarbij ongeveer 30% van mijn schade door de stings wordt toegebracht, dan vind ik daar 9% extra dps gemiddeld als ik continu een sting erop houdt (disspell vermindering niet meegerekend).
Efficiency geeft de mogelijkheid gevechten wat langer vol te houden door meer te kunnen healen, of juist meer speciale aanvallen te gebruiken. Maar of dat de beste keus is hangt vooral ervan af of je snel out-of-mana komt te zitten tijdens een (elite) gevecht, ik wel, maar anders is het verspilling natuurlijk.

Al met al heel wat om over na te denken, maar talents moeten vooral leuk aansluiten bij je eigen speelstijl. Wordt je helemaal wild van crits, dan moet je daar natuurlijk ook je talents aan besteden en al je gear op uitkiezen, zodat het uiteindelijk heel goede resultaten geeft. Mijn alt heeft bijvoorbeeld relatief slechte gear, dus misschien zou ik met betere gear wel meer hebben aan andere talents, of minder snel zonder mana komen te zitten tijdens een gevecht.

Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-06 00:00
Lock is lache omdat je af en toe wat elite demons kunt "lenen" om een boss een kopje kleiner te maken.

Vooral in Nagrand heb ik daar veel gebruik van gemaakt. gewoon even zo'n reusachtige elite doomguard (of wat zijn naam dan ook is, die gasten uit de forge kampen) enslaven en die een paar elite bosses laten meppen. Op die manier toch veel "moeilijke" quests weten op te lossen in mijn eentje, wat me met geen enkel andere char was gelukt. en het is ook wel grappig als mensen even blijven staan kijken naar je nieuw verworven elite pet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-06 22:09

junglebeast

hier staat iets

Wat ik met WotlK ga doen?

Heb nu 3 70's. 2x DPS en 1 Heal/Tank. Ik denk dat ik nog mijn Priest of anders Paladin level naar 70 voor healing spec, en anders kan ik ook switchen naar tank met me paladin.

Heb op zich niet zoveel met de andere classes, zal ze wel rond 30 ofzo krijgen en dan verder bekijken. Wie weet ga ik toch nog iets leuk vinden.

Oh en proberen veel geld bij elkaar sparen nadat 1 van me chars de epic mount heeft. Al hoorde ik geruchten dat ie straks 3k kost.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:28
junglebeast schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 15:48:

Heb nu 3 70's. 2x DPS en 1 Heal/Tank. Ik denk dat ik nog mijn Priest of anders Paladin level naar 70 voor healing spec, en anders kan ik ook switchen naar tank met me paladin.

Heb op zich niet zoveel met de andere classes, zal ze wel rond 30 ofzo krijgen en dan verder bekijken. Wie weet ga ik toch nog iets leuk vinden.

Oh en proberen veel geld bij elkaar sparen nadat 1 van me chars de epic mount heeft. Al hoorde ik geruchten dat ie straks 3k kost.
vraag is dan.. wat komt er na een epic flymount..? nóg sneller? wat heeft het voor meerwaarde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:39
Die geruchten hoort iedereen ;) maar is denk ik vooral veel wishful thinking bij.
Maar goed, naar verloop van een flinke periode zal het misschien nog wel eens zakken. Maar zolang epic mounts nog steeds de top blijven in WoTLK zal er niet veel aangesleuteld worden schat ik.

Sneller zullen de mounts niet echt worden schat ik. Die top mounts gaan al 310% zonder specials en dat kan nu al niet bijgehouden worden door de renderengine. Mis als ik te stug door vlieg een hoop van mijn herbs / mines.

[ Voor 29% gewijzigd door cannibal op 07-03-2008 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:03

On_E

Housemusic

Anoniem: 236948 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 14:47:
[...]

Ik vraag me af hoe lang je dat vol blijft houden, vooral als je guildies of vrienden wel door gaan met WotLK.

Of speel je nu ook pre-TBC?
Ik speel sinds EU release, en ben er klaar mee, net als mijn ingame vrienden.

We spelen alleen nog maar omdat Age of Conan nog niet is gereleased. ;)

Kan zelf ook niet begrijpen dat mensen die sinds release spelen zitten te wachten op NOG een uitbreiding, maar goed, dat hoeft ook niet.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 09:48
junglebeast schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 15:48:

volgens mij is dat meer wishfull thinking sommige hebben dat in general forums gepost. maar ik geloof d'r niks van.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-06 22:58
cannibal schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 15:56:
Die geruchten hoort iedereen ;) maar is denk ik vooral veel wishful thinking bij.
Maar goed, naar verloop van een flinke periode zal het misschien nog wel eens zakken. Maar zolang epic mounts nog steeds de top blijven in WoTLK zal er niet veel aangesleuteld worden schat ik.

Sneller zullen de mounts niet echt worden schat ik. Die top mounts gaan al 310% zonder specials en dat kan nu al niet bijgehouden worden door de renderengine. Mis als ik te stug door vlieg een hoop van mijn herbs / mines.
Snellere mounts komen niet heb ik gelezen in een blauwe post op het forum , alleen het geen dat je moet leren TE vliegen in Wotlk, en misschien nieuwe soorten mounts maar zeker geen snellere

Ik heb zelf met de Netherdrake geen last van dat de engine het niet bij kan houden maar op 310% weet ik niet :P , daar ben ik keihard mee bezig om die te krijgen

PS ik hoop niet hij 3k gaat kosten, dan wil ik me 2k back >< ( niet dat ik het krijg maar toch Q_Q

[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 07-03-2008 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
cannibal schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 15:56:
Ze zouden met WotLK beter de gewone flying mount opschroeven naar 100%... hoef ik helemaal geen epic flyers meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-06 14:53

Wootlock

Evilution

Evil_Kroki schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 16:09:
[...]

Ze zouden met WotLK beter de gewone flying mount opschroeven naar 100%... hoef ik helemaal geen epic flyers meer :)
Dit zou idd ideaal zijn :9

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
alleen nog epic flyers voor degene die hem al hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-06 11:19

Neelon

FOR PONY!!!

Kevinp schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 16:19:
[...]

alleen nog epic flyers voor degene die hem al hebben.
Oh, dan zit ik met mijn Priest (epic gryphon, netherdrake), Hunter (epic choppah) en (inactieve) Mage (epic gryphon, netherdrake en cenarion hippogriff 8) ) wel goed. En dan heb ik het nog niet over de land mounts...

Zit er aan te denken om op mn mage tailoring te dumpen en herbalism te pakken, al weet ik het nog niet, betekend wel dat ik nieuwe body en shoulders moet zoeken (pvp misschien, al weet ik het nog niet)...

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:39
Mektheb schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 16:08:
[...]

Snellere mounts komen niet heb ik gelezen in een blauwe post op het forum , alleen het geen dat je moet leren TE vliegen in Wotlk, en misschien nieuwe soorten mounts maar zeker geen snellere

Ik heb zelf met de Netherdrake geen last van dat de engine het niet bij kan houden maar op 310% weet ik niet :P , daar ben ik keihard mee bezig om die te krijgen

PS ik hoop niet hij 3k gaat kosten, dan wil ik me 2k back >< ( niet dat ik het krijg maar toch Q_Q
Zou ik toch eens beter checken. Heb het van meer mensen gehoord (ook hier in het topic) en nee ik heb geen 310% mounts, gewoon 280% + 10 van trinkets.

Je ziet soms wel herbs / mines, maar zodra je gaat testen door soms even stil te hangen, komen er dan vaak genoeg toch opeens een paar te voorschijn na 2-3 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Laatst online: 17:54
cannibal schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 16:28:
[...]

Zou ik toch eens beter checken. Heb het van meer mensen gehoord (ook hier in het topic) en nee ik heb geen 310% mounts, gewoon 280% + 10 van trinkets.

Je ziet soms wel herbs / mines, maar zodra je gaat testen door soms even stil te hangen, komen er dan vaak genoeg toch opeens een paar te voorschijn na 2-3 seconden.
Pallies niet vergeten hé jonges: crusader aura FTW: 280%*1.20 => engine srsly pwnt (laat staan 310%).

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
DexterBelgium schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 16:37:
[...]

Pallies niet vergeten hé jonges: crusader aura FTW: 280%*1.20 => engine srsly pwnt (laat staan 310%).
Pfff kan nu al niet wachten tot ik me armored nethedrake kan krijgen :P

Ben nu eerst druk bezig met Attuned te worden met BT TK en de hele mikmak en ik weet het niet meer nodig is straks maar alsnog voor de name's vind ik het leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:29
Waar zijn trouwens alle Nederlandse Resto / Elemental Shaman gebleven? :P We zijn nog steeds (met name) op zoek naar een Elemental Shaman, gear / Attunements zijn niet zo groot probleem, maar het liefste heb je crap gear maar wel attunement, jammer genoeg is die combinatie heel bijzonder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
sn0x0r schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 17:00:
Waar zijn trouwens alle Nederlandse Resto / Elemental Shaman gebleven? :P We zijn nog steeds (met name) op zoek naar een Elemental Shaman, gear / Attunements zijn niet zo groot probleem, maar het liefste heb je crap gear maar wel attunement, jammer genoeg is die combinatie heel bijzonder :P
Je doet er ook alles aan om die mages van jullie aan 1700 dps te brengen he ; P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:40

Bezulba

Formerly known as Eendje

cannibal schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 16:28:
[...]

kheb het zelfs met normale flyer... dat het gele dingetje opeens op m'n minimap staat als ik er al overheen gevlogen ben

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Hou het nuttig

[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 08-03-2008 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:46

NoTimeRemains

I know

hoe zit het nu eigk met de Life Tap nerf is deze terug gedraait?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-06 16:34
Naast me hunter heb ik een week of 2 geleden een warlock gemaakt op aanraden van een toenmalige guildy. Heb de lock nu richting lvl 33 gekregen en ben uitgenodigd om een guild te joinen welke zoveel mogelijk instances wil gaan doen en zo rustig met z'n alleen naar lvl 70 werken. Dit spreekt me wel enorm aan om op een rustig tempo gewoon alles te zien. De guild bestaat op dit moment nog niet uit veel mensen helaas en het zal ook lastig worden om er een aantal bij te krijgen van de guild leader is eigenlijk alleen op zoek naar mensen die gererolled zijn op deze realm en hun char als main gebruiken. Of nieuwe mensen die zich wel de moeite willen nemen om hun class goed willen leren en zich een beetje in wow willen verdiepen.

Dus kortom zit je met je main op Shattered Halls pvp, heb je zin in een guild die zoveel mogelijk instances wil doen en ben je alliance tussen de 25-35 /w me ingame op me lock.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Laatst online: 11-02 10:27
Hee hee ik post hier eigenlijk nooit, maar de realm van mijn undead priest (Hakkar) begint steeds meer overspoelt te raken met italianen, alle channels bevatten alleen nog maar italiaans geneuzel, niet erg prettig dus. Was pre-tbc nog wel goed maar het lijkt erop dat het nu echt een italiaanse realm wordt, tijd dus voor een verhuizing ;) iemand enig idee waar veel nederlanders zitten? Nederlandse guild lijkt me best prettig eigenlijk..

Verder ben ik me nog aan het orienteren voor als de uitbreiding komt wat ik ga spelen, heb een warlock en een priest level 70 (beiden undead). En ben een nightelf druid aan het levelen maar dat gaat nog wel even duren ;) ik had de gedachte dat als er in de uitbreiding veel mensen de nieuwe class gaan spelen (die kan tanken en dpsen dacht ik) er meer healers nodig zijn? Of zie ik dat verkeerd ;)

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23-06 22:05
hoe zit het nu eigk met de Life Tap nerf is deze terug gedraait?
Op dit moment wel, kan natuurlijk altijd nog veranderen.
De normale lock nerfs zijn demonic tatics en imp shadowbolt dacht ik, en een klein bufje voor de scaling van de pets (al denk ik dat deze terug zal worden gedraaid om niet met de traditie te breken)

Ik heb zon hekel aan die eenzijdige pvp nerfs die de rest van t spel verpesten, loopt echt de spuigaten uit..

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-06 22:09

junglebeast

hier staat iets

BootVluchteling schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 15:56:
[...]

vraag is dan.. wat komt er na een epic flymount..? nóg sneller? wat heeft het voor meerwaarde..
1 epic mount is genoeg, daar farm ik wel mee (druid+epic=lekker), al hoewel is me Hunter met alch/herb ook lekker. Eventueel switchen naar mining ofzo. En als de epic dan minder kost, graag.

Ik kan dan gaan sparen voor raids, items of mats die straks makkelijker te krijgen zijn. Nethers zijn niet meer soulbound, zullen dus op AH staan.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-06 13:37

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hebben jullie nog goede herbing tips trouwens? Ik heb sinds gister me epic mount (jeuj) en nu vlieg ik mooi snel wat rond om herbs te pakken maar zijn er ook goede routes voor oid? :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
MrVegeta schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 15:22:
Hebben jullie nog goede herbing tips trouwens? Ik heb sinds gister me epic mount (jeuj) en nu vlieg ik mooi snel wat rond om herbs te pakken maar zijn er ook goede routes voor oid? :).
Zullen er vast wel zijn maar 1 tip maak voor je zelf in je hoofd een route die je vaak gaat doen want 90% wat je op internet vind word al dood gefarmed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

zou de epic flying mount nog goedkoper worden denken jullie want 5K is gewoon teveel geld voor veel mensen... ik raid best veel en heb gewoon te weinig tijd om te farmen...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251710

MrVegeta schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 15:22:
haal die addon gatherer http://www.gathereraddon.com
ik kan je een hele database vol met herb plekken toesturen ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:48

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
NoTimeRemains schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 15:36:
zou de epic flying mount nog goedkoper worden denken jullie want 5K is gewoon teveel geld voor veel mensen... ik raid best veel en heb gewoon te weinig tijd om te farmen...
waarom is 5k teveel? Zelfs als je raid is dat prima op te hoesten met het juiste gebruik van professions. Zit zelf op zo'n 8k nu, en dat met een paar keer per week spelen. Het beste is gewoon niet teveel uitgeven, en in 15-20m kun je 4 BEM quests doen, wat ook weer zo'n 50g geeft. Lijkt niet veel, maar als je het niet uitgeeft gaat het hard. En met JC/Mining/Enchanting/Skinning/Tailoring/Herbalism (minder) is ook goed geld te verdienen, als je maar weet hoe.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Kees schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 15:55:
[...]

waarom is 5k teveel? Zelfs als je raid is dat prima op te hoesten met het juiste gebruik van professions. Zit zelf op zo'n 8k nu, en dat met een paar keer per week spelen. Het beste is gewoon niet teveel uitgeven, en in 15-20m kun je 4 BEM quests doen, wat ook weer zo'n 50g geeft. Lijkt niet veel, maar als je het niet uitgeeft gaat het hard. En met JC/Mining/Enchanting/Skinning/Tailoring/Herbalism (minder) is ook goed geld te verdienen, als je maar weet hoe.
Inderdaad 5k is echt niet veel, ik doe me daily's elke dag ik farm primals en verkoop ze op AH

Daarbij kost raiden me gemiddeld 80 gold per AVOND dat zijn dan Repairs 1x , Pots Flasks Bandages etc

Heb me Epic flyer nu al zeker 6 maanden gok ik en zit nu weer op 8.6k handige manieer om geld te verdienen is gewoon AH goedkoop kopen en duurder verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Mektheb schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 16:07:
[...]

Inderdaad 5k is echt niet veel, ik doe me daily's elke dag ik farm primals en verkoop ze op AH

Daarbij kost raiden me gemiddeld 80 gold per AVOND dat zijn dan Repairs 1x , Pots Flasks Bandages etc

Heb me Epic flyer nu al zeker 6 maanden gok ik en zit nu weer op 8.6k handige manieer om geld te verdienen is gewoon AH goedkoop kopen en duurder verkopen
Same, volop raiden kost genoeg maar met dailies gewoon elke dag trouw blijven doen maak je gewoon winst. Daarnaast 2 lvl70's die ik in principe alleen gebruik voor muting, inactive voor de rest. Spellcloth op m'n mage en dagelijk earth->water op m'n hunter. Afgelopen week daardoor n leuke "ding" gehad qua gold van 20k. :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197066

Grindtegel schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 15:44:
Lock is lache omdat je af en toe wat elite demons kunt "lenen" om een boss een kopje kleiner te maken.

Vooral in Nagrand heb ik daar veel gebruik van gemaakt. gewoon even zo'n reusachtige elite doomguard (of wat zijn naam dan ook is, die gasten uit de forge kampen) enslaven en die een paar elite bosses laten meppen. Op die manier toch veel "moeilijke" quests weten op te lossen in mijn eentje, wat me met geen enkel andere char was gelukt. en het is ook wel grappig als mensen even blijven staan kijken naar je nieuw verworven elite pet :+
zo heb ik Durn the Hungerer met 3 man verslagen. Ik als rogue, een shaman (kwam er later bij) en de lock. Ik op zoek naar Durn, bepalen wanneer Lock z'n elite enslaven, om vervolgens naar Durn te lopen, die net vlakbij is. Durn valt elite aan, wij wachten even, en gingen zelf los op Durn. 2 minuten later, dode Durn ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
Planning is om lekker met m'n mage naar 80 te gaan en daar mee verder te raiden.

Misschien dat ik nu van m'n priest m'n pvp alt maakt ipv m'n lock, maar dat zie ik dan wel weer.

Ohh, en zo snel mogelijk de quest halen dat ik met al'ar in northrend kan vliegen natuurlijk : P

Oh en 5k is eigenlijk nog te cheap voor 280% met de hoeveelheid gold die je in TBC easy kan verdienen.

[ Voor 16% gewijzigd door ImdaMned op 08-03-2008 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Anoniem: 197066 schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 16:28:
[...]

zo heb ik Durn the Hungerer met 3 man verslagen. Ik als rogue, een shaman (kwam er later bij) en de lock. Ik op zoek naar Durn, bepalen wanneer Lock z'n elite enslaven, om vervolgens naar Durn te lopen, die net vlakbij is. Durn valt elite aan, wij wachten even, en gingen zelf los op Durn. 2 minuten later, dode Durn ;P
Ik op mijn 64 pally heb samen met een 65 druid durn op 60% gekregen en zijn toen dood gegaan omdat een lvl 70 shadowpriest mij doodmaakte. Ik stond nog op ~70% mana, met nog alle cooldowns en zelfs nog geen mana pot genomen. Durn is een mietje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:49

Flapmo

and back is gigi!

Pfff, net even op de druid van mijn broertje gespeeld. GEar is redelijk gelijk. Even op gespeeld omdat ik als priest zijnde gek werd in pvp arena als je vs druid speelt. Dacht miss is kijken hoe je nu snel dood gaat op die druid, kan ik dat doen :P. Helaas kreeg ik een 1 hit KO toen ik zijn skills doorliep en is ermee speelde. Wat een uber pvp healing. Al je major is zoals ik al wist gewoon zonder cast time, maar de ticks vielen me op nu ze is in me beeld kwamen. ~800 per tick re, en ~600 per tick als je lifebloom 3x stackt. En dan heb je nog swiftment. Zelf kan je zo in bear al ga je dan tegen casters wel dood. Maar trafelform in arena is zeker makkelijk wegkomen. Cyclone -> travelform.

Nu heb ik op mijn priest mindflay en blackout in mijn disc/holy build (en wat shadow dus) zodat ik kan mindflayen en met rank1 SW:pain blackout kan triggeren maar toch komt een druid altijd weg in arena.. Om nog maar niet te praten over het gemak van het terugkrijgen van mana, ze swichen gewoon ff tijdje bear / cat + stealth. Damn, overpowered zoals ik al dacht :p. Mana drainen kan ook al niet, gaan ze gewoon ff bear. Enige nadeel wat ik kon ontdekken was dat als er eenmaal 2-3 man op je zitten je best snel ligt, dan moet je wel bear gaan (gebrek aan shield, pain suppres en talents die crits verhelpen / minder dmg geven na crit) maar dan kan je niet meer je teamies healen.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mits, vindt je het een nadeel als 3 anderen nodig zijn om je af te make? :p.
Anyway heeft er iemand tips voor het fishing event? Ik wil het straks wel proberen maar moet ik dan van 14:00 tot 16:00 in org staan te wachten tot het wordt om geroepen?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

MrVegeta schreef op zondag 09 maart 2008 @ 11:50:
Mits, vindt je het een nadeel als 3 anderen nodig zijn om je af te make? :p.
Anyway heeft er iemand tips voor het fishing event? Ik wil het straks wel proberen maar moet ik dan van 14:00 tot 16:00 in org staan te wachten tot het wordt om geroepen?
Was meer zo van, een priest kan best een tijdje 3 man op zich hebben en toch redelijk doorhealen. Shield en en PS, en je Focused will triggered. Daarnaast heb je je fear :). Een druid kan 1x entrangle, 1x cyclone maar niets om snel al die lui weg te krijgen en hij kan niet in zijn healform blijven, nadeel is dat je in 2v2 de mensen niet hebt om die druid in bearform te forcen ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Als priest lang blijven leven... dat zijn mooie woorden maar helaas moet je daar dan wel de spec voor hebben. Okay ik ben dan wel een pvp aap maar ik word altijd 2 hits wel gekilled door die pro aliance ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Mektheb schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 16:07:
[...]

Ik vind die 5K wel lastig als healer. Ook al met die healing>damage changes is farmen geen optie en als proffs heb ik alchemy/herbing. Ook niet echt winstgevend op mijn server. Ik heb epic flying mount maar uit me hoofd gezet, geen trek in een 6 maanden plan :>

Zit de laatste week wel een beetje te dubben. Healen is leuk, aardig gegeared ook, maar kan er door de weeks zo weinig mee, raiden 3 avonden in het weekend. Uit heroics heb ik niks meer nodig behalve mischien badges voor 2.4. Dus heb door de weeks weinig zin om te spelen, geen uitdaging. Maar om nou nog een char te starten, ik heb elke class al gehad behalve Shaman en Priest 8) en kwa specs en mogelijkheden niet interresant als je de pure classes er al van hebt gespeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Kaap schreef op zondag 09 maart 2008 @ 12:19:
[...]

Ik vind die 5K wel lastig als healer. Ook al met die healing>damage changes is farmen geen optie en als proffs heb ik alchemy/herbing. Ook niet echt winstgevend op mijn server. Ik heb epic flying mount maar uit me hoofd gezet, geen trek in een 6 maanden plan :>

Zit de laatste week wel een beetje te dubben. Healen is leuk, aardig gegeared ook, maar kan er door de weeks zo weinig mee, raiden 3 avonden in het weekend. Uit heroics heb ik niks meer nodig behalve mischien badges voor 2.4. Dus heb door de weeks weinig zin om te spelen, geen uitdaging. Maar om nou nog een char te starten, ik heb elke class al gehad behalve Shaman en Priest 8) en kwa specs en mogelijkheden niet interresant als je de pure classes er al van hebt gespeelt.
pure class van een priest :?. Druid is de hybrid, priest de pure? Paladin != priest.

@Vegeta
als je rond de 300+ resi komt valt dat best mee. Dan moet je toch wel 3-4 man op je hebben wil je binnen 10 sec dood zijn, fear (kortere cooldown uit shadowtree nemen), shield, pain suppres, focused will, heal heal healthstone, renews, trinket fear healing trinket. Ondertussen heel hard team mates roepen :p. Enige lelijke zijn silences en counterspell en spell locks ;(. Dan moet je buddy healer je ff fixen :p.

Mijn arena spec:
http://www.wow-europe.com...0000050052010000000000000

[ Voor 25% gewijzigd door Flapmo op 09-03-2008 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ga een warlock levelen om dingen te grinden. Niet dat ik heb gedaan maar 2 chars om dailys (inc HC instances) is wel bijna 200g per dag. Als je dan ook nog fishing neemt en wat mazzel hebt met drops verdien je zo 300g per dag in 2 uur werk.

Dailys kan je ook prima doen als healer.
Flapmo schreef op zondag 09 maart 2008 @ 12:31:
[...]
@Vegeta
als je rond de 300+ resi komt valt dat best mee. Dan moet je toch wel 3-4 man op je hebben wil je binnen 10 sec dood zijn, fear (kortere cooldown uit shadowtree nemen), shield, pain suppres, focused will, heal heal healthstone, renews, trinket fear healing trinket. Ondertussen heel hard team mates roepen :p. Enige lelijke zijn silences en counterspell en spell locks ;(. Dan moet je buddy healer je ff fixen :p.
Call me Alucardu ;). (als je dat nog niet wist :P). Maar goed, ik ben echt PVP nub en weet ook niets van Resi. Maar goed zoals jij het nu zegt heeft een priest heel veel survive opties :).

[ Voor 56% gewijzigd door MrVegeta op 09-03-2008 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

MrVegeta schreef op zondag 09 maart 2008 @ 12:35:
Ga een warlock levelen om dingen te grinden. Niet dat ik heb gedaan maar 2 chars om dailys (inc HC instances) is wel bijna 200g per dag. Als je dan ook nog fishing neemt en wat mazzel hebt met drops verdien je zo 300g per dag in 2 uur werk.

Dailys kan je ook prima doen als healer.

[...]

Call me Alucardu ;). (als je dat nog niet wist :P). Maar goed, ik ben echt PVP nub en weet ook niets van Resi. Maar goed zoals jij het nu zegt heeft een priest heel veel survive opties :).
doh maar dacht dan denkt iedereen weer, wtf is alu <3.

overigens is MrVegeta wel de grootste nubnickname allertijden >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Flapmo op 09-03-2008 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Flapmo schreef op zondag 09 maart 2008 @ 12:41:
[...]

doh maar dacht dan denkt iedereen weer, wtf is alu <3.

overigens is MrVegeta wel de grootste nubnickname allertijden >:)
STFU

Wie kent Alucardu hier nou niet! Maar goed, over het hele gold gebeuren, je moet ook maar mazzel hebben maar je kan met de dailys + shards die je krijgt makkelijk goed geld verdienen, en ook fishing is de shizzle!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
wotlk,

Mjah, ik blijf bij me shammy en ga er gewoon vanuit dat het op lvl80 net zo leuk is als op lvl70.
Het wordt toch allemaal maar weer afwachten, maar iig kijk ik er wel naar uit.

Prob ga ik ook op lvl80 weer gewoon resto zijn, healing is gewoon erg fun om te doen al vermaak ik me atm erg goed als elemental in BG's.

Mijn mage ga ik uitaard ook naar 80 brengen al ligt het eraan wat ik voor nuttigs kan doen met me proffessions (engineer/miner), minen doe ik eigenlijk alleen maar als ik motes aan het zappen ben dus zowies moet in wotlk dan wel weer terug komen.

Me rogue gaat naar het lvl waarop je lvl80 blauwtjes kan dissen, niet verder.

Maargoed, eerst 2.4 maar eens en dan hopenlijk een paar maandjes later wotlk (al zal dat nog wel ff duren).

[ Voor 5% gewijzigd door Routed op 09-03-2008 15:16 ]

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Ben benieuwd wat er met de talents zal gebeuren in wotlk. Lijkt me vet als er weer grote veranderingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Ik probeer een macro te maken zodat ik vanaf normal form naar bear ga en dat ie dan gelijk feral charge doet. Iemand weet hoe je dat kan fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ehm
/cast bearform
/cast feral charge?

het leven is zo makkelijk

[ Voor 6% gewijzigd door Bezulba op 09-03-2008 18:29 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

weet iemand toevallig een addon waarmee ik de debuffs van een target kan zien.... min of meer in de vorm van dottimer oid?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23-06 22:05
Ik gebruik daarvoor chronometer, werkt perfect voor debuffs/hots etc

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250914

[...]

Hmm echt waar? Met alchemy/herbalism heb ik toch het laatste deel voor de epic flightform van m'n druid betaald. Ik heb elixir mastery, een beetje mats gatheren (of zelfs van de AH halen) en de AH voorzien van elixirs. Zelf heb ik vooral veel agility elixirs verkocht, was toch wel erg winstgevend. En aangezien je overal dreaming glory vandaan kan halen zijn mana potions ook nog een optie.
Kan natuurlijk zo zijn dat het op jouw server niet zo zit, maar kan daar echt zoveel verschil in zitten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

eendje schreef op zondag 09 maart 2008 @ 18:29:
ehm
/cast bearform
/cast feral charge?

het leven is zo makkelijk
Geprobeert, maar dan geeft ie aan: "Not enough rage". En ja, ik heb de Furor talents. Dus..?

EDIT: Ik gebruik ook ag unitframes op mijn account. Soms speel ik ook wel is op mijn broertjes account, maar daar zijn dan alle setting van ag unitframes nog standaard. Welke bestanden moet ik kopiëren zodat ik dezelfde settings krijg in mijn broertjes account als die van mij?

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 09-03-2008 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-06 20:25
Anoniem: 158967 schreef op zondag 09 maart 2008 @ 20:41:
[...]

Geprobeert, maar dan geeft ie aan: "Not enough rage". En ja, ik heb de Furor talents. Dus..?

EDIT: Ik gebruik ook ag unitframes op mijn account. Soms speel ik ook wel is op mijn broertjes account, maar daar zijn dan alle setting van ag unitframes nog standaard. Welke bestanden moet ik kopiëren zodat ik dezelfde settings krijg in mijn broertjes account als die van mij?
Twee keer aanklikken met een korte pauze erbij. Misschien zo'n stance check?

Voor de unitframes moet je de interface/addons folder kopieren en de WTF folder met account instellingen, daarna moet je zijn account naam veranderen in de jouwe en zijn character naam veranderen in jouw character naam. Niet al te makkeljik maar als je het stapje bij stapje doet goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Instance 51, trollbane. Mount Hyjal Clear! Na ~7 tries geloof ik! (vanavond 7 tries, 2 wipe avonden daarvoor).

[ Voor 25% gewijzigd door MrVegeta op 09-03-2008 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Anoniem: 158967 schreef op zondag 09 maart 2008 @ 20:41:
[...]

kijk als je dat nou gelijk melde... furor kicked 0.5s in nadat je in bearform komt.. zodat je dit soort geintjes dus niet kan doen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
MrVegeta schreef op zondag 09 maart 2008 @ 21:36:
Instance 51, trollbane. Mount Hyjal Clear! Na ~7 tries geloof ik! (vanavond 7 tries, 2 wipe avonden daarvoor).
grts,

en hoever zijn jullie nu in bT?

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
MrVegeta schreef op zondag 09 maart 2008 @ 21:36:
The Inner Circle, trollbane. Mount Hyjal Clear! Na 24 tries geloof ik! (vanavond 24 tries, 2 wipe avonden daarvoor).

We waren 1 1/2 uurtje later : P
Routed schreef op zondag 09 maart 2008 @ 23:33:
[...]

grts,

en hoever zijn jullie nu in bT?
I51 zit nu op bloodboil geloof ik

[ Voor 21% gewijzigd door ImdaMned op 10-03-2008 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

4/9 :). Net ff snel (na 2/3 wipes :P) 1/9 gedaan. Morgen voor 4/9 en wat ties op Bloodboil en overmorgen hem killen :D. Ik sta zo'n beetje boven aan van alle healers dus moet ff uitzoeken wat voor item ik ga halen want ik ga wel complete geburnd worden :p.

Bedankt trouwens :D. Ik ben een hele poos gestopt maar vind het nu wel weer erg leuk. Ben benieuwd hoe lang dat zo blijft, als BT me wat kan boeien etc.

//edit @ Trolletje. Iedereen in I51 is blij dat we Archie voor jullie down hebben. Laten we het maar op sportieve strijd/concurentie houden haha.

Maar TiC loopt goed voor op BT geloof al op 7/9 ? Ook erg netjes hoor. Maar wij zitten er nog niet zo lang maar beginnen nu aan de moeilijke bazen.

[ Voor 26% gewijzigd door MrVegeta op 10-03-2008 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

[...]

Hmm ik heb hem nu ook en nauwelijks gegrind. Alleen idere 4 dagen een primal water en primal life gegrind en 2 primal mooncloth maken. Verder alleen de skettis en Ogrila dailies gedaan. Ieder raid dag 50-75G verdient, ieder niet raid dag zo'n 130G. Verder alle blue drops tussendoor gedisenchant en shards verkocht. Green drops even gekeken wat meer oplevert verkopen of sharden. (Dit waren er niet veel, allen de greens die ik kreeg bij grinden van de primals en blues en greens uit instances) Duurde zo 1 1/2 maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrVegeta schreef op maandag 10 maart 2008 @ 00:03:

//edit @ Trolletje. Iedereen in I51 is blij dat we Archie voor jullie down hebben. Laten we het maar op sportieve strijd/concurentie houden haha.

Maar TiC loopt goed voor op BT geloof al op 7/9 ? Ook erg netjes hoor. Maar wij zitten er nog niet zo lang maar beginnen nu aan de moeilijke bazen.
ja idd die nat'jentus blijft gewoon een vervelende boss als er wat ongelukkig DPS wegvalt in het begin
Respawns van die kleine groene etters zuigt ook, of de tank die 18K dmg bij de pull om ze oren krijgt in 1,5 seconden. erg vreemd.

En dan MH clear in 3 weken, de eerste kill op 28 januari was ff een snele kill omdat we net kael down hadden, daarna zijn we iedereen gaan atunen en pas 12 februari echt begonnen in MH.
3 weken MH clean is lekker snel, en dat we dat ook nog is sneller hebben gedaan dan TiC is ook leuk :P maar goed die hebben dan ook al 7/9 BT en das illidan wipes in 2 of 3 weken wat toch ook zeker imba progress is :)

Maar dat is gewoon gezonde competitie, misschien hebben we straks wel een race om illidan :P maar met een 4/9 van ons tegen een 7/9 van hun lijkt me dat niet echt logisch.

TiC ook gratz met MH clear ;)

Gaat lekker zo ja, op naar 5/9 BT deze week dat moet te doen zijn 8)7

PS btw we hebben 24 wipes gahad :) en hem uit eindelijk gedowned met 4 groepen

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 251710 op 10-03-2008 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-05 14:48
Lief dagboek,

Lekker weekend gehad met mijn prot warrior.

Vrijdag in SL Adamantite Figurine en Shoulders of the Bold mogen looten (eerste dungeon set item na heel wat instances gerunt te hebben, lol). Beide een hele fijne upgrade.

Zaterdag weinig anders dan wat gevist en daillies.

Gister KZ. Ik zou op mijn hunter mee omdat we een tank roulatie hebben, echter voelde een van de druid beertjes zich niet zo goed, dus of ik wou tanken dan ging hij wel kitty DPS doen. Prima. Verder nog wat gerespecte mensen (hunter SV->MM, druid resto->bal) en 2 non-regulars mee, dus maar weer eens kijken hoe het gaat. Helaas weer veel melee. Dus Attumen, Moroes, Opera (R&J), Curator ge-one-shot. Aran 2-shot en Medivh schaakmat gezet. Maiden geskipped ivm teveel melee (dat wordt helaas een gewoonte). Nieuw guild record wat betreft aantal kills, goed wel wat later geworden dan normaal (half uur uitloop).

Dus in totaal 3 warriors en 3 druids mee, dropt Curator niet het Druid, Priest, Warrior T4 token. Ik rolde intitieel hoogst (40 hehe), totdat een van de andere warriors vroeg of hij voor offspec mocht rollen. Geen reactie van de leiding dus hij rolled. Kanonne, outrolled. Nou goed gratz. Toen was het toch vrij vlot erm sorry for the late reply but main spec > off spec. Yay, eerste keer dat dat ding voor ons dropped (wij houden meer van Pala tokens ;) ) en het is voor mij!

Op de paarden voor Attumen had ik ook al The Night Watchman BoE rogue head gerolled, wat er hoop ik voor zorgt dat ik nog maar een paar 100g te gaan heb voor mijn epic flyer.

Vanavond staat er weer KZ op het programma, er staan nu alleen nog bazen die we nog nooit omgelegd hebben. Het zal wel een dure avond worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online

Ooh crap, gelijk maar even indekken. Wij raiden 4 dagen per week van 20.00 tot 23.00. En jullie raiden vaker en langer had ik begrepen : P

btw, hoe doen jullie archimonde? We hebben eerst 2 1/2 avond kansloos gewiped met de X formatie. Maar dit was 73% kansloos (beste try 27%). Daarna hebben we de mountain geknuffeld en toen ging hij down rond de 5e try.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857

Weet iemand toevallig waar ik de WoW client en evt. de BC Client kan downloaden zonder de Blizzard downloader? Want dat ding gaat echt retetraag hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

man als ik jullie over BT en MH zie praten wil ik ook zo graag daar heen he... vorige week geen enkele raid gehad.. Teveel mensen die CBA om te signen.. en zelfs al zouden we iedereen die online was meenemen hadden we nog te weinig.. we hebben 40 members, betekend dat ze minimaal 50% attendence hebben (op een totaal van 78 personen, nog weinig maar ala), en dan kunnen we nog geen raid vol krijgen.. zelfs de farmnights op wo/do waren niet vol |:(

wij wipen nu al weet ik veel hoeveel weken op vashj en ik begrijp ook wel dat het irritant begint te worden, maar we krijgen niet eens de kans meer om vashj te doen omdat niemand zin heeft om de rest van de bosses te killen :|

erg fijn dat blizzard heeft gepost dat de attunement verdwijnt, want volgens mij is dat de belangrijkste reden dat de mense niet meer komen opdagen.. "we wachten wel tot 2.4, kunnen we gelijk MH in.." terwijl de GM al gemeld heeft dat we eerst vashj down krijgen en kael en daarna pas doorgaan..

zucht, nou ja hopelijk volgende week wat meer geluk aangezien ik nu late dienst heb

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20772

Anoniem: 63072 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 00:12:
[...]

Hmm ik heb hem nu ook en nauwelijks gegrind. Alleen idere 4 dagen een primal water en primal life gegrind en 2 primal mooncloth maken. Verder alleen de skettis en Ogrila dailies gedaan. Ieder raid dag 50-75G verdient, ieder niet raid dag zo'n 130G. Verder alle blue drops tussendoor gedisenchant en shards verkocht. Green drops even gekeken wat meer oplevert verkopen of sharden. (Dit waren er niet veel, allen de greens die ik kreeg bij grinden van de primals en blues en greens uit instances) Duurde zo 1 1/2 maand.
Ik heb ook inmiddels 5K gold gehaald en voornamelijk door de AH. Ik ben alchemy/enchanting en dat gaat prima. Herbs (goedkoop) kopen en elixers en flasks ( elixer mastery) maken en dagelijk een earthstorm diamond.
Daarnaast blue's en goedkope green's bidden en disenchanten. De arcane dust is niet zo heel interessant maar de greater planar essences maken dat helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-06 12:57
ImdaMned schreef op maandag 10 maart 2008 @ 08:40:
btw, hoe doen jullie archimonde? We hebben eerst 2 1/2 avond kansloos gewiped met de X formatie. Maar dit was 73% kansloos (beste try 27%). Daarna hebben we de mountain geknuffeld en toen ging hij down rond de 5e try.
Wij spreiden gewoon in een cirkel om hem heen, met name healers/decursers goed verdelen. Hebben ook in groepen en tegen de berg geprobeerd, maar dat werkte voor ons niet zo. Met name in groepen werkte niet echt, omdat iedereen teveel probeerde terug in positie te komen.

Anyway, begon dit weekend ergens op lvl 56 of 57, ben inmiddels 62 en heb HFP zo goed als klaar, alleen nog een paar elite quests en de instance quests. Gisteravond een onverwachts avondje op m'n druid omdat ik vrij laat online was. (douche was te lang bezet ;() Daardoor vijf minuten voor raidstart online en toen waren de meesten al binnen. Wel first kills op RoS en Shahraz, dus vanavond de Illidari Council proberen. Iemand nog tips behalve 10k hp? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
4/9 :). Net ff snel (na 2/3 wipes :P) 1/9 gedaan. Morgen voor 4/9 en wat ties op Bloodboil en overmorgen hem killen :D. Ik sta zo'n beetje boven aan van alle healers dus moet ff uitzoeken wat voor item ik ga halen want ik ga wel complete geburnd worden :p.

Bedankt trouwens :D. Ik ben een hele poos gestopt maar vind het nu wel weer erg leuk. Ben benieuwd hoe lang dat zo blijft, als BT me wat kan boeien etc.

Mjah zowiets hebben Denial en Legacy ook.
Denial raid 5dagen van 19.30 (20.00) tot 23.00.
Legacy start 30min eerder en raid tot 23.30 voor zover ik begrepen heb, dus effectief gezien raiden ze 5uur meer dan Denial.

Beide zijn op Illidan btw, Legacy heeft in BT deze week 8/9 down en maken nu eerst MH leeg voor ze verder gaan, Denial heeft MH al leeg en 7/9 BT dus ben benieuwd wie deze week Illidan als eerste down heeft (zal wel eens tijd worden btw).

Owjah, en grts @ TiC uiteraard :)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ImdaMned schreef op maandag 10 maart 2008 @ 08:40:
[...]

Ooh crap, gelijk maar even indekken. Wij raiden 4 dagen per week van 20.00 tot 23.00. En jullie raiden vaker en langer had ik begrepen : P

Wij hebben het eerst in een driehoek geprobeerd, 3 groepen.
Maar daar ging de tank steeds dood omdat de healers niet in LOS waren.
toen halverwege die eerste raid 4 groepen geprobeerd en toen hadden we gelijk een 55% try, dus hebben we daaraan vast gehouden.

Hem getankt bij die 2 korte boomstronkjes zeg maar in het midden.

Toen we op de 2e raid terug kwamen (gister dus) hadden we gelijk een 24% try, dus iedereen was helemaal opgefokked, die gaat dood die gaat dood !! lol.

daarna nog wat stome wipes, een DC, iemand had lag, een ander te laat met de tears (dus die viel dood), en uit eindelijk ging die plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:47
Exitium schreef op maandag 10 maart 2008 @ 09:18:
[...]

Wij spreiden gewoon in een cirkel om hem heen, met name healers/decursers goed verdelen. Hebben ook in groepen en tegen de berg geprobeerd, maar dat werkte voor ons niet zo. Met name in groepen werkte niet echt, omdat iedereen teveel probeerde terug in positie te komen.
Wij gisteren ook wipenight gehad, vorige week 1e paar tries tot 67% gekregen, gisterenavond was 26% de beste :(
Om de een of andere redenen blijven mensen de fire krijgen. Soms hele goede tries en dan weer pech/stom (zo was ik zelf ook 1x lekker stom door reagents te halen en was m'n tear kwijt - natuurlijk net te laat in de gaten zodat ik levitate niet meer kon gebruiken), aaaaah! Over 't algemeen gaat 't super en zijn 't steeds dezelfde ~5 mensen die fire krijgen, nooit netjes landen, etc etc. Wtb auto-retard-swap!

Edit: oja melee die steeds DC'ed en zo je tank een halve km wegknalt schiet ook op... :'(

[ Voor 4% gewijzigd door porn* op 10-03-2008 09:31 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

Anyway, begon dit weekend ergens op lvl 56 of 57, ben inmiddels 62 en heb HFP zo goed als klaar, alleen nog een paar elite quests en de instance quests. Gisteravond een onverwachts avondje op m'n druid omdat ik vrij laat online was. (douche was te lang bezet ;() Daardoor vijf minuten voor raidstart online en toen waren de meesten al binnen. Wel first kills op RoS en Shahraz, dus vanavond de Illidari Council proberen. Iemand nog tips behalve 10k hp? :)
Ogen open houden en op tijd uit de blizzard/flamestrikes rennen ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 08:45:
Weet iemand toevallig waar ik de WoW client en evt. de BC Client kan downloaden zonder de Blizzard downloader? Want dat ding gaat echt retetraag hier.
Ik raad je toch aan via de orginele client te downloaden, als je torrent doet heb je grote kans een key logger mee te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Wel first kills op RoS en Shahraz, dus vanavond de Illidari Council proberen. Iemand nog tips behalve 10k hp? :)
Healing fight. Zorg dat je goede healers zet op het healen van de persoon die poison krijgt.
Richt je raid in op mana regen voor de healers, zorg dat ze zo veel mogelijk in een spriest groep zitten.

En verder is het gewoon 12 minuten lang opletten dat je niet in AoE blijft staan, en je health pot / health stone klaar hebben voor het geval je 2 abilities tegelijk op je dak krijgt.

Yet another retard check btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252070

Anoniem: 20772 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 09:16:
[...]

Ik heb ook inmiddels 5K gold gehaald en voornamelijk door de AH. Ik ben alchemy/enchanting en dat gaat prima. Herbs (goedkoop) kopen en elixers en flasks ( elixer mastery) maken en dagelijk een earthstorm diamond.
Daarnaast blue's en goedkope green's bidden en disenchanten. De arcane dust is niet zo heel interessant maar de greater planar essences maken dat helemaal goed.
ik heb dit alch gedeelte ook geprobeerd, maar op mijn server lijken de herbs duurder dan de pots/flasks :/ ik heb op me andere char ook ench maar dat heb ik pas geleerd op lvl 40 en nooit de moeite genomen om goed te lvlen, ik zit nu vast op lvl 280 en gaat een godsvoormogen kosten om het naar 375 te krijgen. dus bijde zijn nog niet winst gevend voor mij. dus toen heb ik geprobeerd te gaan farmen, arcane tomes als doel die op onze server 12/15g ea verkopen. en een stack van 50 sunfury signets voor 60g en dan een helelading greenies + netherweave waar ik een stack van 20 imbued netherweave van maak, dit maakt ongeveer 150/300g per uur (hoeveel luck je hebt met de drops) maar ik heb de dicipline niet om dit een paar maanden vol te houden. ik ben nu een pala aan het lvlen en stuur alle BoE items naar me mage voor zijn ench. ook heeft deze mining en engi ik hoop dat mining wel veel gaat opleveren (heb in 2 dagen 200g verdient met iron ore :9 )

een goede maat van me heeft op 1 char alch en jc en op zijn andere char herb/tailoor en nog en ander herb/mining. heeft heeft binne een week al zijn epic flyer op elke char een heeft ongeloovelijk veel cash. hij heeft ook een bank char met een eigen guildbankvault daar kan hij ook een lading kwijt. hij heeft nog nooit 1 seconde gefarmed.

ik zit te denken om met me pala die nu op 280 engi zit (lvl 54) te vervangen door jc in de hoop dat dit me ook gaat lukken en mischien op me mage me ench te veranderen in herb of mining zodat ik het maximaale uit mijn combinaties kan halen

iemand tips of andere suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Nu online
http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Laatst online: 09:56
Misschien dat hier wat te vinden is. Maar zoals al eens genoemd geen garanties over keyloggers etc...

http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors

edit:
Net te langzaam

[ Voor 3% gewijzigd door UdiBenLudi op 10-03-2008 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

[...]

Anyway, begon dit weekend ergens op lvl 56 of 57, ben inmiddels 62 en heb HFP zo goed als klaar, alleen nog een paar elite quests en de instance quests. Gisteravond een onverwachts avondje op m'n druid omdat ik vrij laat online was.
Hehehehe bevalt je dus nog erg goed een druid ;) ben je nou wel al een beetje serieus aan het tanken want je moet wel wat oefenen he. Ik ben nu op mn paladin 51 gaat ff traag omdat ik het vrouwtje moest boosten die is nu tenminste ook 50. beide ff engineer richting de 360 gelevelt dus een paar leuke items erbij. Echt bizar als je ziet als we samen een mob pullen ik met mn goblin rocket launcher trinket en zij met de deathray dan is ie vaak zo goed als instant dood.
Ook heerlijk ge aoe grind in plaguelands dan zie je pas hoe overpowered een tank pala is ;)

BTW weet iemand hoe ik een castsequence macro kan laten werken met een use er tussen in of kan het echt alleen met casts?
Wat ik wil is mn trinket gebruiken en daarna een spell.
Dus eigenlijk:

/use Goblin Rocket Launcher
/Cast Avengening shield
Ze kunnen sowieso niet instant na elkaar omdat die rocketlaucher een cast heeft van 2 seconden en daarna val je zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op maandag 10 maart 2008 @ 09:52:
[...]

Hehehehe bevalt je dus nog erg goed een druid ;) ben je nou wel al een beetje serieus aan het tanken want je moet wel wat oefenen he. Ik ben nu op mn paladin 51 gaat ff traag omdat ik het vrouwtje moest boosten die is nu tenminste ook 50. beide ff engineer richting de 360 gelevelt dus een paar leuke items erbij. Echt bizar als je ziet als we samen een mob pullen ik met mn goblin rocket launcher trinket en zij met de deathray dan is ie vaak zo goed als instant dood.
Ook heerlijk ge aoe grind in plaguelands dan zie je pas hoe overpowered een tank pala is ;)

BTW weet iemand hoe ik een castsequence macro kan laten werken met een use er tussen in of kan het echt alleen met casts?
Wat ik wil is mn trinket gebruiken en daarna een spell.
Dus eigenlijk:

/use Goblin Rocket Launcher
/Cast Avengening shield
Ze kunnen sowieso niet instant na elkaar omdat die rocketlaucher een cast heeft van 2 seconden en daarna val je zelf ;)
ik heb ook die gnomish death ray en die is idd zalig, 900 tot 3k dmg in 3 secs vanaf lvl +- 35 erg gemeen in pvp ook alle2 30% hp buble en gnomish deathray zelf geen dmg en genoeg tijd over erna om een holy light te casten >:) ook die gnomish battle chicken is leuk voor elite Q's hij spawned 3 mins waarvan hij op de 30 secs enraged en ook daadwerkelijk dmg doet en dan doet hij 87 dmg per seconde, luke aanvulling alleen jammer van die cd. erg handig met lvlen dus maar heb je er op lvl 70 ook nog wat aan behalve zo'n bril en de duurdere mount?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-06 16:34
Dit weekend besloten om naast mijn 2 alliance character samen met een vriend ook eens horde uit te proberen. Ik ga sowieso weer voor een warlock want die spelen gewoon erg fijn. Maak ernaast ook nog een shaman om dat eens te proberen. Iemand nog tips voor een shaman, hoe te spelen en richting welke build in moet gaan?

FF offtopic, hoe maak ik trouwens 2 regels in mijn signature?

edit:
sig vraagje is opgelost :)

[ Voor 5% gewijzigd door daroy op 10-03-2008 10:30 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-06 14:28

RaseriaN

So much choices..

@WotLK

Geen idee wat ik eigenlijk ga doen of wil gaan doen.
Ben natuurlijk erg fan van mijn Rogue maar een (Tanking/Fury) Warrior is ook erg leuk en op dit moment vermaak ik me uitstekend met mijn Elemental Shaman.

Lastig, lastig! :Y)

Migraten is misschien een optie, maar om nou naar de TB server te gaan :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daroy schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:06:
Dit weekend besloten om naast mijn 2 alliance character samen met een vriend ook eens horde uit te proberen. Ik ga sowieso weer voor een warlock want die spelen gewoon erg fijn. Maak ernaast ook nog een shaman om dat eens te proberen. Iemand nog tips voor een shaman, hoe te spelen en richting welke build in moet gaan?

FF offtopic, hoe maak ik trouwens 2 regels in mijn signature?
shammy voor lvl >> ench met een 2h (axe) in het begin en daarna dual wield. en succes aan horde zeide lijkt me wel goud met honor/ticket farm sinds ze 90% van alle bg's winnen

ookal een WotLK dilemma? ik zit er aan te denken om meteen een deathknight te gaan maken, iedereen maakt zich druk om zijn mian char naar 80 te lvlen en ben ik sneaky al met mijn death knight bezig :P (hoeveel zullen het zelfde idee hebben? -.-)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 252070 op 10-03-2008 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
RaseriaN schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:11:
@WotLK

Ben natuurlijk erg fan van mijn Rogue maar een (Tanking/Fury) Warrior is ook erg leuk en op dit moment vermaak ik me uitstekend met mijn Elemental Shaman.

Kan me voorstellen dat je met je warrior en/of rogue niet wil migreren. Maar met je shammie kan ik je het aanraden : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
RaseriaN schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:11:
@WotLK

Had je je shaman nu maar ally gemaakt, ik denk dat Denial je met open armen had ontvangen als je een beetje fatsoenlijke gear had gehad (na 2.4 dan :P)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 252070 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 09:59:
[...]

ik heb ook die gnomish death ray en die is idd zalig, 900 tot 3k dmg in 3 secs vanaf lvl +- 35 erg gemeen in pvp ook alle2 30% hp buble en gnomish deathray zelf geen dmg en genoeg tijd over erna om een holy light te casten >:) ook die gnomish battle chicken is leuk voor elite Q's hij spawned 3 mins waarvan hij op de 30 secs enraged en ook daadwerkelijk dmg doet en dan doet hij 87 dmg per seconde, luke aanvulling alleen jammer van die cd. erg handig met lvlen dus maar heb je er op lvl 70 ook nog wat aan behalve zo'n bril en de duurdere mount?
Die kip levelt mee tegenwoordig met je engineer nivo dus das wel geinig zeker als je op lvl 50 al 375 bent ;) Ik ben engineer op mn alt dus dan zijn die crafted dingen wel leuk voor een lange tijd en ik wilde graag die bommen hebben voor mn tank paladin dan kan je echt de max halen uit je aoe tanking!! Daarbij is het een leuke proffesion in mijn ogen zeker als je beide "genoeg" cash ervoor hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-06 14:28

RaseriaN

So much choices..

ImdaMned schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:14:
Kan me voorstellen dat je met je warrior en/of rogue niet wil migreren. Maar met je shammie kan ik je het aanraden : P
Misschien dat hij wel overgaat, want vind de aantrekkingskracht van de Horde toch best wel groot.
Heb met Alliance toch vaak meegemaakt dat mensen elkaar niet helpen en minder gefocused zijn op het teamdoel maar meer op de individuele doelstellingen.
Routed schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:15:
Had je je shaman nu maar ally gemaakt, ik denk dat Denial je met open armen had ontvangen als je een beetje fatsoenlijke gear had gehad (na 2.4 dan :P)
Ja klopt, Jarno zat ook al tegen me te praten dat ik stom was om Horde te gebruiken voor Shaman ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
MantaMania schreef op maandag 10 maart 2008 @ 09:52:
Hehehehe bevalt je dus nog erg goed een druid ;) ben je nou wel al een beetje serieus aan het tanken want je moet wel wat oefenen he.
Hehe, zaterdag 60 gedinged, gelijk Ramparts in met wat guildies. Grotendeels green gear en defense niet maxed, dat had ik beter niet kunnen doen. :P

Hadden een 59 priest, 60 mage en omdat we verder niemand konden vinden een 70 lock en mage. Op sommige trashmobs ging ik bijna onderuit, 50 health op een gegeven moment, maar dat en de eerste boss ging nog wel. Toen bij die demon boss waar ik binnen drie seconden op m'n gat lag. Crit en twee crushings. :D Daarna die draak waarbij onze healer één keer doodging door zo'n vuurbal en de tweede keer doordat het draakje direct richting de healer ging en net uit charge range liep. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:20:
[...]

Die kip levelt mee tegenwoordig met je engineer nivo dus das wel geinig zeker als je op lvl 50 al 375 bent ;) Ik ben engineer op mn alt dus dan zijn die crafted dingen wel leuk voor een lange tijd en ik wilde graag die bommen hebben voor mn tank paladin dan kan je echt de max halen uit je aoe tanking!! Daarbij is het een leuke proffesion in mijn ogen zeker als je beide "genoeg" cash ervoor hebt.
ow oke met je engineering level dus xD ik zeg wel dat hij af en toe sterker werd maar ik dacht gewoon door mijn lvl en niet in me opgekomen dat hij op engi lvl sterker zou kunnen worden. en nee ik heb bij langen na niet genoeg cash en wil ik graag me char's prof's op elkaar afstemmen zodat ik er max winst uit kan halen. ik denk dat me mage ook mining of herb word en me pala (als ik voor mining dan kies jc. deze profs kosten dacht ik ook geen godsvoormogen om ze uberhaupt 375 te krijgen zoals ench of me tailoor nu.

gister met me guild voor de 2e keer solarian proberen. we hebben solarian alarm een verplicht add on gesteld en ook worden de namen in chat en op vent geroepen van debuff maar 1 huntard heeft ons 3 keer weten te wipen die gast zit nu ook pas 2 weken in onze guild en zit nu aan zijn laatste kans. laatste try was wipe op 24% omdat een offtank de priest probeerde me te trekken maar dat ging niet snel genoeg en hij weet nu ook wel dat hij beter gewoon kon rennen sinds iedereen heeft lopen shcreeuwen op vent na al 3 wipes en dan wipen op de laatste 4% -.- maarja volgende keer is hij neer en we gaan dit keer ook met de instelling bom wipe = alle repairs van die avond (omg 25 keer +- 30g) + raid kick. hopelijk willen ze er dan wel op letten :P

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 252070 op 10-03-2008 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-06 11:19

Neelon

FOR PONY!!!

eendje schreef op maandag 10 maart 2008 @ 08:47:
man als ik jullie over BT en MH zie praten wil ik ook zo graag daar heen he... vorige week geen enkele raid gehad.. Teveel mensen die CBA om te signen.. en zelfs al zouden we iedereen die online was meenemen hadden we nog te weinig.. we hebben 40 members, betekend dat ze minimaal 50% attendence hebben (op een totaal van 78 personen, nog weinig maar ala), en dan kunnen we nog geen raid vol krijgen.. zelfs de farmnights op wo/do waren niet vol |:(

wij wipen nu al weet ik veel hoeveel weken op vashj en ik begrijp ook wel dat het irritant begint te worden, maar we krijgen niet eens de kans meer om vashj te doen omdat niemand zin heeft om de rest van de bosses te killen :|

erg fijn dat blizzard heeft gepost dat de attunement verdwijnt, want volgens mij is dat de belangrijkste reden dat de mense niet meer komen opdagen.. "we wachten wel tot 2.4, kunnen we gelijk MH in.." terwijl de GM al gemeld heeft dat we eerst vashj down krijgen en kael en daarna pas doorgaan..

zucht, nou ja hopelijk volgende week wat meer geluk aangezien ik nu late dienst heb
Het was vorige week 1 raid dacht ik, uit de 4 avonden. Eigenlijk trieste bende, maar een waar het lastig van kan zijn om er een oplossing voor te vinden. Aan de ene kant heb je mensen als bijvoorbeeld Eendje en onze GM die zich bij wijze van de ballen uit de broek werken om de encounters te winnen, terwijl er aan de andere kant van die mensen zijn die het echt alleen maar om de loot lijkt te zijn en een beetje halfbakken meehobbelen achter de rest aan. Probleem is, er zijn te weinig mensen om ze zomaar eruit te kunnen kicken.

En dat is dan het punt wat ik niet snap. Als het je puur om de loot zou zijn, waarom dan niet komen om bosses te killen voor loot? Ik speel zelf pas een week of 3 op dit niveau (naja, effectief 2 vanwege 4 canned runs tot nu toe), maar ik geloof er niks van dat met deze instelling ver te komen is in MH en BT. Alle encounters moeten geleerd worden en zijn gewoon te overwinnen, mits iedereen meewerkt.

Ik weet alleen niet wat een fatsoenlijke of effectieve oplossing zou zijn, of zelfs suggesties. Of het een goede opmerking is weet ik niet, maar ik snap heel goed dat de GM zegt, eerst 6/6 SSC en 4/4 TK, dan pas de rest.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:08
Ik ben onlangs terug beginnen spelen en heb maar eens een ver character aangemaakt op een realm waar ik niemand ken :) Het is een gnome rogue geworden.

Nu zit ik toch met een noob vraagje:
Is het normaal (bij gebruik van backstab) dat ik de melding krijg 'must be behind the target' alhoewel dat ik daar wel degelijk sta?
Is dit een bug of heeft het te maken met de lag (Turalyon lagged als een gek blijkbaar, gemiddeld 150 tot 200ms, maar die realm zit ook boordevol)?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Neelon schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:33:
[...]

Het was vorige week 1 raid dacht ik, uit de 4 avonden. Eigenlijk trieste bende, maar een waar het lastig van kan zijn om er een oplossing voor te vinden. Aan de ene kant heb je mensen als bijvoorbeeld Eendje en onze GM die zich bij wijze van de ballen uit de broek werken om de encounters te winnen, terwijl er aan de andere kant van die mensen zijn die het echt alleen maar om de loot lijkt te zijn en een beetje halfbakken meehobbelen achter de rest aan. Probleem is, er zijn te weinig mensen om ze zomaar eruit te kunnen kicken.

En dat is dan het punt wat ik niet snap. Als het je puur om de loot zou zijn, waarom dan niet komen om bosses te killen voor loot? Ik speel zelf pas een week of 3 op dit niveau (naja, effectief 2 vanwege 4 canned runs tot nu toe), maar ik geloof er niks van dat met deze instelling ver te komen is in MH en BT. Alle encounters moeten geleerd worden en zijn gewoon te overwinnen, mits iedereen meewerkt.

Ik weet alleen niet wat een fatsoenlijke of effectieve oplossing zou zijn, of zelfs suggesties. Of het een goede opmerking is weet ik niet, maar ik snap heel goed dat de GM zegt, eerst 6/6 SSC en 4/4 TK, dan pas de rest.
En daar heb je idd het probleem, we hebben te weinig mensen om de echte slackers en non-performers eruit te kicken or ze niet mee te nemen naar een raid. Zelfs als iemand minder dmg doet dan een tank kunnen we hem momenteel niet vervangen :|

ik weet ook echt niet wat een oplossing zou zijn, behalve meer recruiten.

oh en je hebt gelijk er was 1 raid.. maar die wil ik zo snel mogelijk vergeten :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85278

RaseriaN schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:25:
[...]

Misschien dat hij wel overgaat, want vind de aantrekkingskracht van de Horde toch best wel groot.
Heb met Alliance toch vaak meegemaakt dat mensen elkaar niet helpen en minder gefocused zijn op het teamdoel maar meer op de individuele doelstellingen.
[...]
Ja klopt, Jarno zat ook al tegen me te praten dat ik stom was om Horde te gebruiken voor Shaman ;)
We need shamans !!!
Vanavond maar een begin maken in BT zodat we dinsdag hopelijk Council kunnen killen.
Enige probleem op weg er naar toe kan Ros zijn, maar ja raiden met maar 1 mage is ook niet echt lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Anoniem: 85278 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:56:
raiden met maar 1 mage is ook niet echt lekker.
Hoezo niet? Je hebt water en arcane intellect, wat wil je nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exitium schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:04:
[...]

Hoezo niet? Je hebt water en arcane intellect, wat wil je nog meer?
shaorma :+ (sheeps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kapoen schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:40:
Ik ben onlangs terug beginnen spelen en heb maar eens een ver character aangemaakt op een realm waar ik niemand ken :) Het is een gnome rogue geworden.

Nu zit ik toch met een noob vraagje:
Is het normaal (bij gebruik van backstab) dat ik de melding krijg 'must be behind the target' alhoewel dat ik daar wel degelijk sta?
Is dit een bug of heeft het te maken met de lag (Turalyon lagged als een gek blijkbaar, gemiddeld 150 tot 200ms, maar die realm zit ook boordevol)?
De reden waarom ik daggers heb verlaten voor swords en nooit meer heb omgekeken. Zo ziek geworden van die melding in zowel pve als pvp, character lag, hit box issues etc etc.

antwoord: ja dat is normaal :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Anoniem: 85278 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:56:
[...]

We need shamans !!!
Vanavond maar een begin maken in BT zodat we dinsdag hopelijk Council kunnen killen.
Enige probleem op weg er naar toe kan Ros zijn, maar ja raiden met maar 1 mage is ook niet echt lekker.
Helemaal als die ene mage ook nog Trollimmie heet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Overrated! Mages zijn alleen goed om mijn intellect (en healing) omhoog te halen. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbr
  • Laatst online: 02-04 17:03

bbr

Silence is but another sound

Ter waarschuwing, thott, wowhead, en alakhazam hebben een trojan in hun advertisements.
Oppassen dus.

http://rrvs.blogspot.com/2008/03/trojans-oh-boy.html

Met firefox en noscript zou je veilig moeten zijn.

Listen to the voices in your head.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85278

SMulTiE schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:08:
[...]
Helemaal als die ene mage ook nog Trollimmie heet!
DIe gaat niet mee.
1 mage in BT kan wel maar is niet lekker ivm sheeps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
Sorry, ik sheep niet, ik turtle.

Oh, @ 4fun. Ik kan vanaaf wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Anoniem: 85278 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:10:
[...]

DIe gaat niet mee.
1 mage in BT kan wel maar is niet lekker ivm sheeps.
Wat? Speelt ie niet meer (actief?)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
ImdaMned schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:14:
[...]

Sorry, ik sheep niet, ik turtle.

Oh, @ 4fun. Ik kan vanaaf wel :P
zo heb ik iig ook die pig quest gedan op mijn BE mage. Had gelezen dat dat alleen op lvl 60 kon dus toen ook maar gedaan :P

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.