Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 151 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 59.979 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Mij boeit het geen ene flikker dat er goede gear beschikbaar komt voor badges, noch dat er gems beschikbaar komen voor badges.

Mensen moeten toch hun nieuwe gear ook van gems voorzien, en die moeten toch ergens vandaan komen voordat ze genoeg badges hebben voor epic gems.
En dan nog moeten ook de epic gems gesneden worden naar de gewenste varianten, en dat kan ook niet elke JC (tenzij ze de designs ook voor badges beschikbaar gaan maken ;)). Daar verdien ik nu ook 10/15g per cut mee.

En je kan nog steeds zien wie wat doet tegenwoordig, de meeste mensen zien bij een shaman aan de blauwe gear dat het t6 is, aan de rode gear dat het s3 is en aan andere meuk dat het badge gear is.

Dat men de casual ook wil voorzien van goede gear is niet meer dan logisch, de hoeveelheid badges die je nodig hebt is imho ook niets mis mee.
Ze zouden het maybe wel zo kunnen doen dat je voor de badge gear die 'schijnbaar' gelijkwaardig is aan t6 gear (maar toch net niet helemaal) nog naast de badges een sun mote moet inleveren die alleen dan alleen van Kael dropt in de 5mans heroic.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:35:
[...]
Tuurlijk heb je met een T6 groep binnen no-time genoeg Badges voor prima gear, maar voor die mensen zijn de Badge items uiteraard niet bedoeld.
Veel badge is beter dan T6 instance gear.

Gisteren Mother Shahraz gekilled, maar ik had niet begrepen dat dit een trashmob is op weg naar The Council.
Na een aantal wipes zat er al gelijk een kill in op de council, wipe op 20 %.
Volgende week maar ff dood maken, als RoS een beetje mee werkt tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Routed schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:48:
Mij boeit het geen ene flikker dat er goede gear beschikbaar komt voor badges, noch dat er gems beschikbaar komen voor badges.

Mensen moeten toch hun nieuwe gear ook van gems voorzien, en die moeten toch ergens vandaan komen voordat ze genoeg badges hebben voor epic gems.
En dan nog moeten ook de epic gems gesneden worden naar de gewenste varianten, en dat kan ook niet elke JC (tenzij ze de designs ook voor badges beschikbaar gaan maken ;)). Daar verdien ik nu ook 10/15g per cut mee.

En je kan nog steeds zien wie wat doet tegenwoordig, de meeste mensen zien bij een shaman aan de blauwe gear dat het t6 is, aan de rode gear dat het s3 is en aan andere meuk dat het badge gear is.

Dat men de casual ook wil voorzien van goede gear is niet meer dan logisch, de hoeveelheid badges die je nodig hebt is imho ook niets mis mee.
Ze zouden het maybe wel zo kunnen doen dat je voor de badge gear die 'schijnbaar' gelijkwaardig is aan t6 gear (maar toch net niet helemaal) nog naast de badges een sun mote moet inleveren die alleen dan alleen van Kael dropt in de 5mans heroic.
Ja, en hierin doet blizzard eindelijk iets goed. Die gems beschikbaar maken voor badges is goed, vooral omdat guilds vaak (zeker in het begin) een tekort hebben aan rode/paarse gems.

Wat ik jammer vind is dat d'r geen systeem is dat alle professions (die high end raiden) wat kunnen verdienen zoals JC' ers. Bv door ipv de iets te kopen een boe pattern verkopen die "consumes on use" is. Waardoor je dus iets kan craften eenmalig en dus verkopen of eventueel voor fee craften.

JC' ers zijn hier wel weer goed mee. die verdienen 10g/cut wat toch op goede dagen makkelijk verdienen is.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 14:15
* Capa mompelt iets met dagboek
De laatste week weer heerlijk ouderwets progressie met raiden. Zondag na Gruul gelijk naar TK gegaan, ff VR proberen. Geen whipes op trash, alles liep lekker soepel. Hop naar VR, tactics besproken en proberen maar. Ging goed, net aan op de enrage timer down gekregen, paar doeie tanks, maar hij was wel down de eerst try :D *O*
Groot deel van de members hebben voorheen een joint raid gedaan in TK met een andere guild, dus de kennis was er wel, maar dit was de eerste VR kill met alleen onze guild members. :)

Gister na een dagje rust Magtheridon geprobeerd met de guild, verliep wat minder soepel dan VR, maar toch goed voor een eerste keer. Helaas niet down, de beste 2 tries waren allebei op 5% :(
Het begin met de channelers was heel goed te doen, ondanks dat we maar 2 warlocks hadden. Het was zelfs mogelijk alle channelers te downen voordat de 2e fase begon, dps genoeg dus. De clickers hadden het na een paar tries goed onder de knie, dus dat komt goed de volgende keer. Helaas zijn er wat probleem factoren bij het clicken, zoals de vuurtjes om de cubes heen soms en de knockback. Wanneer er tegen het einde een clicker dood ging was er niet iemand die even snel kon clicken, wat resulteerde in een wipe op 5% -O-

Ivm een niet resettende Maggy een softreset gedaan tijdens de raid... Allemaal buiten en wachten. Hier en daar maar ff duelen. Leuk, prot warrior vs prot warrior... Heb denk ik iets van 15 tot 20 minuten gedueled, hij had een healing trinket en ik een netherwing trinket, constant concussion blow en bandages gebruiken. Leuk die reacties op vent: "Are you guys still fighting the same match?" "You still busy?" "That's one way to kill the time" :P

Al met al een leuke avond gehad, binnenkort Maggy down! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 08:28
Bokkie schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:32:
[...]

Probleem is guildhoppen omdat je niet weet wat je wil.
Guildhoppers heb je in vele soorten :P

Iemand die tussen 2 guilds heen en weer stuitert is voor een raidguild niet serieus te nemen zeg maar.
Tuurlijk hangt het af van de guild doelstelling etc. maar iemand die een apply maakt bij een guild en erbij vermeld dat hij in wel 15 verschillende guilds heeft gezeten zeg maar roept toch vragen op.

Hetzelfde met Oaky die wat naar ik begrijp al nu 2x naar een nieuwe (dezelfde guild is gegaan

guild1 , guild 2, guild 1, guild 2 en nu weer terug getrokken wordt naar guild 1

Als ik guild 2 was zou ik zoeits hebben van 'Wat wil je nou?'
yup, enkelen geven aan wat ik bedoel :)

IRL zal je een prima gast zijn, zal daar nooit iets over zeggen

maar op basis van de posts krijg ik gewoon een heel "eng" gevoel:
- je switched meerdere keren van guild
- wil eigenlijk een andere main (maw hoelang gaan ze nog profiteren van je huidige?), dat switchen is imho sowiezo killing voor raidforces

dit is hoe ik ertegenaan kijk:
- je speelt WoW, wat je ook doet, je zit over het algemeen in een "samenwerkingsverband" (inherrent aan de game), of dat nou een guild, raidforce, clan, friendlist is, maakt niet uit, ik hoop dat je in ieder geval gedeeltelijk je lol uit de sociale interactie met die anderen haalt :)
- ok, je wil ook progrez, snap ik, ik ook, over het algemeen willen mensen dat de progress in balans is met hun eigen inzet (casual vs hardcore), dus een aantal besluiten dan om bij een raidingguild te gaan
- zo'n guild werkt alleen als mensen voor een langere periode zich eraan verbinden en casual vs hadcore van mensen en guild in balans is
- als je op een gegeven moment zoiets hebt van dat of het sociale aspect of de progres niet meer is wat je zoekt in zo'n guild, dan ga je natuurlijk verder kijken

hierboven is allemaal prima en natuurlijk, wat niet gaat werken is wel het heen en weer switchen en van main switchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:36
Kevinp schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:47:
Nee hoor, maar wel dat je met low lvl instances high end gear kan krijgen. Het nut van epic gear is een beetje weg. Waar vroeger de beste blue's gewoon goed waren heb je daar nu (bijna) niks aan.

iedereen loopt full epic rond, de charme van epics is er wat vanaf. Ik zou willen dat wanneer je iemand inspect en die full epic is dat je kan zien hoe goed iemand is (altijd een discussiepunt). ipv dat hij badges heeft gefarmed in heroics zoals sp die zelfs mijn alt mage makkelijk kan doen.
Dus je speelt MMO's voor de loot? Ik voor de M van massive uit MMO. Interacten met andere mensen etc. Anderen voor het achieven van encounters en raidprogress. Ik moet heel eerlijk bekennen, je bent de eerste die ik ken die speelt voor de loot. Maar goed, iedereen zijn manier van spelen voor zijn 13,- per maand. Maar verwacht dan ook niet dat iedereen om dezelfde reden als jou speelt met dezelfde principes, wensen en eisen.

Verder vraag ik me af hoe je erbij komt dat items bepalen hoe goed iemand is. Het vertelt mij juist meer over diegene zijn hoeveelheid speeltijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Exitium schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:19:
[...]

Hmm, vroeger was 'ie niet unique. :(
Wel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:30
Ik heb hem toch op jouw char ooit is geloot?

Maar goed zolang ik me kan herrineren is dat ding al Unique ja :o Doet er weinig toe though, voor hetzelfde geld is dat voordat wij de eerste kregen nog veranderd, vroeger was er namelijk ook iemand op onze server die 2x die Shard van Onyxia had, met die 16 mana regen erop, die werd een patch later ook unique. Regel blijft wel, als je 2 unique items hebt geloot VOOR ze unique worden kun je ze gewoon tegelijkertijd dragen en blijven gebruiken zonder problemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:41

NoTimeRemains

I know

schitterend de guild heeft in het weekend +/- 15 nieuwe spelers gerecruit :)
gisteren met +/- 10 nieuwe spelers SSC in... ik heb me kapot gelachen en ben na een uur whipen (op ongeveer alles) maar weg gegaan. meteen 5 guildkicks voor de nieuwe spelers.
kerels konden echt niet spelen.
hunters die aggro krijgen en houden, een holy paladin die het nodig vond om mee te hakken op, DPS war die minder dmg deed dan dan de bovengenoemde holy pala, en dan de rogue die 4-5 x in het water is gevallen tijdens thrash fights... jeej.
ik heb de recruitment officers ook dan ook even duidelijk gemaakt moest worden dan als er plaatsen vrij zijn dat deze niet in een dag gevuld hoeven/moeten worden...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
sn0x0r schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 12:23:
[...]

Ik heb hem toch op jouw char ooit is geloot?
Yesh, waarvoor dank nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoTimeRemains schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 12:25:
schitterend de guild heeft in het weekend +/- 15 nieuwe spelers gerecruit :)
gisteren met +/- 10 nieuwe spelers SSC in... ik heb me kapot gelachen en ben na een uur whipen (op ongeveer alles) maar weg gegaan. meteen 5 guildkicks voor de nieuwe spelers.
kerels konden echt niet spelen.
hunters die aggro krijgen en houden, een holy paladin die het nodig vond om mee te hakken op, DPS war die minder dmg deed dan dan de bovengenoemde holy pala, en dan de rogue die 4-5 x in het water is gevallen tijdens thrash fights... jeej.
ik heb de recruitment officers ook dan ook even duidelijk gemaakt moest worden dan als er plaatsen vrij zijn dat deze niet in een dag gevuld hoeven/moeten worden...
Rofl..dat is wel heel drastisch (of hoe je het ook mag schrijven).

Komen jullie zoveel spelers te kort dan? waar is de rest heen gegaan? of was er geen rest?

15 "empty" raid spots vullen op een dag is idd onmogelijk, mits het goeie vrienden van je zijn of mensen waarvan je weet dat het goeie spelers zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 12:31:
[...]

Komen jullie zoveel spelers te kort dan? waar is de rest heen gegaan? of was er geen rest?

15 "empty" raid spots vullen op een dag is idd onmogelijk, tenzijhet goeie vrienden van je zijn of mensen waarvan je weet dat het goeie spelers zijn. :)
Wat is dat toch, dat mensen "mits" en "tenzij" altijd door elkaar gebruiken Oo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Hmm, even zitten zoeken en je hebt gelijk. Zou toch zweren dat 't anders was, maar blijkbaar niet dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Kaap schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 12:12:
[...]

Dus je speelt MMO's voor de loot? Ik voor de M van massive uit MMO. Interacten met andere mensen etc. Anderen voor het achieven van encounters en raidprogress. Ik moet heel eerlijk bekennen, je bent de eerste die ik ken die speelt voor de loot. Maar goed, iedereen zijn manier van spelen voor zijn 13,- per maand. Maar verwacht dan ook niet dat iedereen om dezelfde reden als jou speelt met dezelfde principes, wensen en eisen.

Verder vraag ik me af hoe je erbij komt dat items bepalen hoe goed iemand is. Het vertelt mij juist meer over diegene zijn hoeveelheid speeltijd.
Hoewel je vaak een mooi tegengewicht ben voor ons 'hardcore' raiders slaat je laatste zin de plank toch wel ernstig mis.
Mijn huidige guild raid 4 dagen p/w een paar uur per avond en die doen Illidan nu sinds december farmen.
Ik ken menig 'casual' die meer tijd verbrand in heroics, battlegrounds of die altjes lvled.

Het enige wat het hebben van Tier items zegt is dat je een guild gevonden heeft die endgame doet, daar redelijk succesvol in is en jij vaak genoeg aanwezig bent geweest dat jij dat heb mogen looten.

Daarin heb je uiteraard de groepen die veel meer raiden om wat voor reden dan ook.
Er zijin 'casuals' zat die veel meer tijd ingame besteden dan een raider.

De mensen die echt casual playen (dus onder de 15u p/w blijven) die worden ook door blizzard geskipped.

Je hebt in WoW 3 soorten spelers waarvan er door blizz maar 2 voorzien worden in een behoefte.

De raiders en de casual, die heb je beide in hardcore en non hardcore uitvoering en dat kan je afmeten aan de tijd die iemand speelt.

Mijn eigen oude guild (Core) zit atm vol met hardcore casuals, die zijn veel en veel meer online dan de raiders uit Denial.

/edit oops sorry Kaap, of ik quote de verkeerde of ik zit dingen te lezen die er niet zijn maar basicly bevestig ik jouw post met de mijne.

Solly about that, maar dat krijg je van al 2.5week op de bank slapen, daar wordt je beetje raar van :)

En degene die ik wel wilde qouten, ik vind je nog wel.

[ Voor 7% gewijzigd door Routed op 05-03-2008 12:55 ]

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Kaap schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 12:12:
[...]

Een deel van goed zijn is ervaring en dat kan je dus wel aflezen aan items. Ook al omdat iemand die gewoon heel slecht is maar wel tijd heeft vaak niet in high end raiding guilds komt Dus kan je d'r wel een hoop van aflezen.

Al wordt dat met badge gear dus wel steeds lastiger. Maar een warrior die met het illidan shield rond loopt weet heus wel wat hij doet. Iemand die full t6 heeft weet heus wel wat hij doet(of zij). Dus ja je kan veel uit gear halen.

Ik weet gewoon dat ik vroeger echt keek van wow die heeft mooie gear, en dat was Tier 1. Dat ga ik nooit halen. Nu loop ik in 2/5 T6 rond en heb full t2 in mijn bank.

Zeker ook de looks zijn hetzelfde, ik keek altijd van wow die heeft veel te veel gespeeld om in high warlord gear te lopen, maar ik weet zeker dat als je hem tegenkwam in STV dat je wel wegbleef.

[ Voor 13% gewijzigd door Kevinp op 05-03-2008 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Kevinp schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:12:
[...]

Een deel van goed zijn is ervaring en dat kan je dus wel aflezen aan items. Ook al omdat iemand die gewoon heel slecht is maar wel tijd heeft vaak niet in high end raiding guilds komt Dus kan je d'r wel een hoop van aflezen.

Al wordt dat met badge gear dus wel steeds lastiger. Maar een warrior die met het illidan shield rond loopt weet heus wel wat hij doet. Iemand die full t6 heeft weet heus wel wat hij doet(of zij). Dus ja je kan veel uit gear halen.
Maar je stelt dus dat iemand die in volledige badge gear loopt dan niet weet wat hij doet? Want hij deed bijvoorbeeld slechts ZA en Kara voor de badges. Denk ik toch dat hij/zij zeker wel weet waar hij/zij mee bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

[...]

Ik weet gewoon dat ik vroeger echt keek van wow die heeft mooie gear, en dat was Tier 1. Dat ga ik nooit halen. Nu loop ik in 2/5 T6 rond en heb full t2 in mijn bank.

Zeker ook de looks zijn hetzelfde, ik keek altijd van wow die heeft veel te veel gespeeld om in high warlord gear te lopen, maar ik weet zeker dat als je hem tegenkwam in STV dat je wel wegbleef.
Das dus deels maar waar in hoeveel guilds heb je niet de kern die op het forum dingen bespreekt en bedenkt en de mensen die mee lopen en doen wat ze gezegt word. Er zijn genoeg mensen met hoge tier gears die gewoon meelopen maar als ik ze een vraag stel over de "mechaniek" achter dingen hebben ze geen flauw benul
En over die warlord of marshall gear begin ik niet eens. ik ken mensen die een baantje hebben als beveiliger of iets anders waar je in principe alleen aanwezig hoeft te zijn die gewoon de hele nacht wow BG aan hadden staan en wel een beetje rond liepen maar niet eens echt serieus bezig zijn die marshall werden dus dat zegt echt niks.
Warlord / marshall is en was gewoon tijd teveel en had helemaal niks met skill te maken omdat het gewoon punten grinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Kaap schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:19:
[...]

Maar je stelt dus dat iemand die in volledige badge gear loopt dan niet weet wat hij doet? Want hij deed bijvoorbeeld slechts ZA en Kara voor de badges. Denk ik toch dat hij/zij zeker wel weet waar hij/zij mee bezig is.
nee dat zeg ik niet, wat ik wel zeg is dat die persoon ook alleen maar mechanar en slave pens kan hebben gedaan. En als dat ook nog als dps is dan twijfel ik zeker of hij raiden aan kan.
MantaMania schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:22:
[...]

Das dus deels maar waar in hoeveel guilds heb je niet de kern die op het forum dingen bespreekt en bedenkt en de mensen die mee lopen en doen wat ze gezegt word. Er zijn genoeg mensen met hoge tier gears die gewoon meelopen maar als ik ze een vraag stel over de "mechaniek" achter dingen hebben ze geen flauw benul
En over die warlord of marshall gear begin ik niet eens. ik ken mensen die een baantje hebben als beveiliger of iets anders waar je in principe alleen aanwezig hoeft te zijn die gewoon de hele nacht wow BG aan hadden staan en wel een beetje rond liepen maar niet eens echt serieus bezig zijn die marshall werden dus dat zegt echt niks.
Warlord / marshall is en was gewoon tijd teveel en had helemaal niks met skill te maken omdat het gewoon punten grinden is.
zit zeker een grond van waarheid in zeker qua high marshal, maar toch bleef je daarbij uit de buurt als je dit tegen kwam. Tenzij het de class is die je makkelijk kan hebben.

[ Voor 50% gewijzigd door Kevinp op 05-03-2008 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Puh, onze indertijd Kara en Gruul raidend casual guild heeft Zul'aman vrij snel gecleared, terwijl een guild in tier 5 gear liep te wipen op Hex lord en later Zul'jin en pas een week of 3 later clearde.

Gear zegt dus helemaal niets over skill. Nu doen we 3/4 TK en 2/6 SSC, met als doel er komende twee weken wat SSC bosses aan toe te voegen. (m.a.w. tot die tijd geen TK raids)

Ik kan je verzekeren dat als we de tijd zouden hebben om hardcore te gaan een aantal van de zgn top guilds op onze server voor een verassing komen te staan. (Of niet, we hebben wel eens mensen te kort en dan hebben we soms wel eens alts van die lui mee genomen omdat hun eigen guild geen Gruul/SSC/TK meer doet. Ze lachen zich een deuk om onze raid composition en Specs (ferals en moonkins FTW) tot ze zien hoe makkelijk de bosses plat gaan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:41

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 12:31:
[...]

15 "empty" raid spots vullen op een dag is idd onmogelijk, mits het goeie vrienden van je zijn of mensen waarvan je weet dat het goeie spelers zijn. :)
nou ja het is niet op een dag aan gekomen, ik heb begrepen dat vanaf donderdag tot maandag 15 man zijn aangenomen. maar het probleem was meer het L2P dan de gear enz. men is bijna allemaal full epic en hebben fatsoenlijke enchants. maar spelen kunnen ze dus blijkbaar niet.

de guild probeerde gewoon meer man te krijgen omdat er bijv. tijdens raids maar een enkele class zich op geeft en dan er voor zorgt dat niet de meest optimale setup krijgt

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMulTiE schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 12:36:
[...]

Wat is dat toch, dat mensen "mits" en "tenzij" altijd door elkaar gebruiken Oo?
Wat is het verschil dan precies. :?
Het is toch hetzelfde..of ben ik nu gek aan het worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje aan de mede healers hierzo.

Wat zijn de beste enchants voor je Back and Boots?

Speel een Holy priest in voornamelijk heroics en heel soms een Kara'tje

heb nu de +5 spirit op m'n boots en +150 armor op m'n ruggetje

grtz Dyko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:31:
[...]

Puh, onze indertijd Kara en Gruul raidend casual guild heeft Zul'aman vrij snel gecleared, terwijl een guild in tier 5 gear liep te wipen op Hex lord en later Zul'jin en pas een week of 3 later clearde.

Gear zegt dus helemaal niets over skill. Nu doen we 3/4 TK en 2/6 SSC, met als doel er komende twee weken wat SSC bosses aan toe te voegen. (m.a.w. tot die tijd geen TK raids)

Ik kan je verzekeren dat als we de tijd zouden hebben om hardcore te gaan een aantal van de zgn top guilds op onze server voor een verassing komen te staan. (Of niet, we hebben wel eens mensen te kort en dan hebben we soms wel eens alts van die lui mee genomen omdat hun eigen guild geen Gruul/SSC/TK meer doet. Ze lachen zich een deuk om onze raid composition en Specs (ferals en moonkins FTW) tot ze zien hoe makkelijk de bosses plat gaan.)
Maar je hebt er waarschijnlijk ook geen moeite mee dat(want zo gaat het meestal bij mmo's) dat je mindere gear hebt dan die andere.

Verder hadden we altijd een boomkin (die doordat hij faalde op archimonde leavede) en hebben meestal 1 of 2 feral druids, een ret pala en enhancement shaman.

Wij hadden na 2 raids (nou ja 1 raid + 2 tries) de laatste boss neer, en onze tweede groep waar ik in zat zelfs in een raid(de dag erna).

Skill is niet altijd af te lezen aan gear maar ervaring zeker wel. En ik zeg niet dat iemand die SSC/TK doet minder skilled is dan iemand in BT. Maar iemand die niet verder is gekomen dan kara komt meestal wel wat te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:49:

grtz Dyko
Mijn druid heeft Vitality op zijn boots. Van mijn back weet ik niet of ik die wel heb laten enchanten.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 15-09 16:41

On_E

Housemusic

Kevinp schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:49:
[...]
Skill is niet altijd af te lezen aan gear maar ervaring zeker wel. En ik zeg niet dat iemand die SSC/TK doet minder skilled is dan iemand in BT. Maar iemand die niet verder is gekomen dan kara komt meestal wel wat te kort.
Ik ben het hier niet mee eens hoor, raiden is geen rocket-science.

En iemand is misschien in Kara blijven hangen omdat zijn guild niet verder kwam/wilde, maar dan kan diegene nog wel een hele goede speler zijn ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ben Druid en doe Kara, heb op mijn Boots nu Vitality (+4hp en +4mp5) en als ik de mats heb komt er weer een Subtlety (-2% threat) op mijn nieuwe Cloak.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Seraphin

Meep?

grtz Dyko
Cloak enchant voor healers zit niet heel veel soeps tussen. Meeste healers bij ons pakken de threat reduction enchant, (heel) soms is een resistance enchant ook wel nuttig. De 150 armor heb je iig weinig / niets aan.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:47:
[...]

Nee mits en tenzij zijn elkaars tegenovergestelde.

Mits = indien
Tenzij = ontkenning

Voorbeeld:
Ik ga WEL op vakantie, MITS ik geld heb
Ik ga NIET op vakantie, TENZIJ ik ineens een erfenisje/winnend staatslot krijg

om de wellfare epix discussie nog maar es op te rakelen (ik geniet altijd van reacties van mensen die alleen zichzelf epix gunnen omdat ze vinden dat die bij maximale inspanning / minimaal sociaal leven horen): yay eindelijk S3 chest *\0/*

[ Voor 10% gewijzigd door SnoeiKoei op 05-03-2008 14:03 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:02:
Nee mits en tenzij zijn elkaars tegenovergestelde.

Mits = indien
Tenzij = ontkenning
oohh ja :$
Ik denk dat ik maar weer eens NL moet gaan leren ofzo... :$ :$

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2008 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
[...]

Het is dus precies het tegenovergestelde:

mits = als
tenzij = behalve als

Zo, tot zover de les jongens en meisjes.
Voor volgende week graag hoofdstuk 4 doorlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

SMulTiE schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:04:
[...]

Het is dus precies het tegenovergestelde:

mits = als
tenzij = behalve als

Zo, tot zover de les jongens en meisjes.
Voor volgende week graag hoofdstuk 4 doorlezen.
Volgende week graag sneller reageren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

[...]

Das dus zeker niet waar maar meestal zijn mensen die in karazhan blijven hangen mensen met minder avonden beschikbaar om te raiden. 2 mensen uit mn favoriete heroic groepje zij niet echt verder als karazhan 1 omdat ie werkt savond de ander omdat ze gewoon niet tot te laat wil / kan raiden ivm werk. En beide mensen zijn beter dan alle andere die ik ken uit mn huidige guild die ssc en tk doen. De hunter bv was een keer mee naar gruul omdat ie toen kon en wij wel wat mensen mee wilde nemen. Die stond in totaal dik nr1 in dmg, nu zegt dat niet alles maar imo toch wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
SnoeiKoei schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:06:
[...]

Volgende week graag sneller reageren :P
Hey, ik had lunch ja! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Vraagje aan de paladin tanks hierzo: Hoe pakken jullie de eindboss in Heroic Setthek Halls op na de explosion?

Je zou verwachten dat een groep bestaande uit paladin tank, rogue, fury warrior, holy priest en hunter hem toch wel neer zou krijgen. Gisteren werd ik gevraagd om in te vallen omdat de priest te moe was en heel graag naar bed toe wilde. Met mij als healer hebben we nog 3 pogingen gedaan waarna we het opgaven. Alle pogingen werd ik vrij snel na de explosion door de boss neer gehaald terwijl ik hots aan het uitdelen was vanwege de arcane volley.

In mijn ogen leek het erop als de tankadin na de aggro reset de boss niet of niet snel genoeg oppikte. Voorheen heb ik die boss vaak genoeg gedaan met een warrior tank en dat ging altijd zonder problemen.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

OMG afk zonder t te melden!!!!11one Hoppa, daar gaat je dkp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Niet mee eens of ik snap het niet helemaal.

Ik kan goed tanken met mijn warrior, maar ik hou er niet van daarom ben ik gaan pvpen en loop nu in veel gladiator gear rond.
Omdat ik nu dus minder ervaring heb met tanken (maar toch prima weet hoe dat moet) heb ik in jouw opzicht minder skill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:43
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:24:
[...]

Niet mee eens of ik snap het niet helemaal.

Ik kan goed tanken met mijn warrior, maar ik hou er niet van daarom ben ik gaan pvpen en loop nu in veel gladiator gear rond.
Omdat ik nu dus minder ervaring heb met tanken (maar toch prima weet hoe dat moet) heb ik in jouw opzicht minder skill?
Aggro houden alleen is niet genoeg. Tis ook een kwestie van positionering (wegtanken van sheeps etc) encounters weten (shieldwall, spellreflect, terugtaunten ivm debuffs etc)

Als aggro houden de enige reden was dan waren de mages/locks/hunters wel de tank : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
[...]

offtopic:
mits = indien
tenzij = behalve als
...vrij hard het tegenovergestelde dus :)

spuit 3,23434 x 10³

[ Voor 3% gewijzigd door Evil_Kroki op 05-03-2008 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
ImdaMned schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:32:
[...]

Aggro houden alleen is niet genoeg. Tis ook een kwestie van positionering (wegtanken van sheeps etc) encounters weten (shieldwall, spellreflect, terugtaunten ivm debuffs etc)

Als aggro houden de enige reden was dan waren de mages/locks/hunters wel de tank : )
Mwah valt wel mee, iedereen kan tanken joh! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Beetje een nubvraag van mijn kant maar ik raak altijd wat confused van stats en wat ze doen, en van de manier waarop ze zijn weergegeven in mn character sheet / armory.

Mijn enhancement shaman (klik voor armory) heeft +9% melee hit van talents (3/3 dual wield spec en 3/3 nature's guidance). Toch zie ik maar +6,15% +hit als ik over mn melee hit rating hoover in mn character sheet? Waarom?
142 hit rating zou cap zijn; is het de moeite waard naar die cap toe te werken (long way to go, zit nu op 97) ondanks dat dat voor stormstrike enzo niet veel toevoegt?

Verder nog iemand tips om mn character (in casual kara situatie) te verbeteren? Aan betere bracers/ring/neck/boots wordt nog gewerkt. En aan enchants ben ik ook nog amper toegekomen... Moet dus nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evil_Kroki schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:33:
[...]

offtopic:
mits = indien
tenzij = behalve als
...vrij hard het tegenovergestelde dus :)

spuit 3,23434 x 10³
hehe nou weet ik het wel ja...slowpoke ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:35:
[...]

hehe nou weet ik het wel ja...slowpoke ;)
mjah er zijn mensen die af en toe wel effectief werken op het werk :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evil_Kroki schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:38:
[...]

mjah er zijn mensen die af en toe wel effectief werken op het werk :Y)
lol :)
sn0x0r schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:35:
[...]

Mwah valt wel mee, iedereen kan tanken joh! :P
Ik moet toegeven, dat ik tanken op m'n druid wel erg leuk vind.
Ze is pas lvl 42, dus echt tanken kun je het niet noemen, maar als ze uberhaupt naar 70 komt dan wordt ze zoiezo tank. :)

De positons enzo leer ik wel gedurende het lvlen en de verschillende instance's.
iemand een linkje naar een site, waar ik kan zien wat het belangerijkste is voor een druid tank m.b.t. stat's?
b.v.d. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2008 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Kevinp schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:27:
[...]

nee dat zeg ik niet, wat ik wel zeg is dat die persoon ook alleen maar mechanar en slave pens kan hebben gedaan. En als dat ook nog als dps is dan twijfel ik zeker of hij raiden aan kan.
Zijn aardig wat heroics als je een volledige set badge rewards wilt in 2.4, dan mag je er zeer zeker wel van uitgaan dat hij veel ervaring in zijn class heeft opgedaan.

Mischien meer dan diegene die voor een nieuwe boss wowwiki en youtube heeft geraadpleegd.
Kortom, het inmiddels oude bekende "als je niet hetzelfde niveau als mij raid, ben je minder dan mij".
On_E schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:55:
[...]

Ik ben het hier niet mee eens hoor, raiden is geen rocket-science.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Kijk maar naar je talents/skills. :P

- Bearform verhoogt je stamina en je armor, dus die zijn belangrijk.
- Je hebt een talent dat de kans verlaagt dat je gecrit wordt, dus je defense cap ligt lager. (415 voor raids)
- Een beertje kan niet parryen of blocken, dus je enige andere avoidance komt van dodge, dus dodge en agility.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

SnoeiKoei schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:35:
Beetje een nubvraag van mijn kant maar ik raak altijd wat confused van stats en wat ze doen, en van de manier waarop ze zijn weergegeven in mn character sheet / armory.

Mijn enhancement shaman (klik voor armory) heeft +9% melee hit van talents (3/3 dual wield spec en 3/3 nature's guidance). Toch zie ik maar +6,15% +hit als ik over mn melee hit rating hoover in mn character sheet? Waarom?
142 hit rating zou cap zijn; is het de moeite waard naar die cap toe te werken (long way to go, zit nu op 97) ondanks dat dat voor stormstrike enzo niet veel toevoegt?

Verder nog iemand tips om mn character (in casual kara situatie) te verbeteren? Aan betere bracers/ring/neck/boots wordt nog gewerkt. En aan enchants ben ik ook nog amper toegekomen... Moet dus nog.
Ik weet niks van enhancement shammies (behalve dat die in onze guild akelig harde klappen uitdelen), maar de hit die je in het overzicht ziet rekent talents niet mee, is alleen van gear. Heb hetzelfde op mijn priest en mage.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:50:
Kijk maar naar je talents/skills. :P

- Bearform verhoogt je stamina en je armor, dus die zijn belangrijk.
- Je hebt een talent dat de kans verlaagt dat je gecrit wordt, dus je defense cap ligt lager. (415 voor raids)
- Een beertje kan niet parryen of blocken, dus je enige andere avoidance komt van dodge, dus dodge en agility.
ok bedankt, maar ik heb van de week iemand horen zeggen, dat str ook belangerijk is voor een beer, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06 10:52
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 12:20:
Als SP is Ros een leuk gevecht, sta 1ste in dmg en 3de in healing :P

http://wowwebstats.com/uw222w63t1lks?s=7542-7677
Geniet er maar van. Zodra je BT flink gefarmed hebt en de echte dpsers in hun end game gear zitten zul je pas zien wat echte dps is.

SP's schalen gewoon droevenswaardig slecht met betere gear, van ~1.1k dps in T5-equivalent naar 1.3-1.4k dps in T6-equivalent. Hunters, rogues, mages, warlocks doen nu allemaal routinematig 2k+ dps, terwijl ik ze in SSC/TK gewoon nog voor kon blijven.

Enige gevechten waar je als SP nog een beetje poten kunt breken zijn in mijn ervaring Supremus en Illidan.

Onze rogues/hunters doen 3.4k dps op Essence of Anger btw :p en we raggen in iets meer dan een minuut door em heen. Guild record op Teron is 33k raid dps na hem 1 keer all out (4-5 healers, alle pots die je maar kunt bedenken, resto shammies stacken, meerdere heroisms per dps groep enz...) maar dat willen we nu vaker gaan doen om onze dpsers vast een geoliede machine voor Brutallus te maken :P

Better just face the facts, we zijn mana batterij, niets meer :/

[ Voor 16% gewijzigd door RickN op 05-03-2008 15:41 ]

He who knows only his own side of the case knows little of that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:34

RaseriaN

So much choices..

RickN schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:01:
Onze rogues/hunters doen 3.4k dps op Essence of Anger btw :p

Kijk, Rogues hebben 0 extra functionaliteit en Hunters hebben het voorrecht om te pullen en dingen te marken en af en toe een trap te leggen. Maar verder? Brengen bar weinig meer dan alleen DPS.

Een SPriest doet dan inderdaad misschien wel minder DPS in End-game gear maar jullie DPSen, Healen en Mana-regennen tegelijk ;) You can't have it all!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RickN schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:01:
[...]

Leuk gegeven, net nu ik op het punt sta shadow te gaan.. :|

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickN
RaseriaN schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:06:
[...]

Kijk, Rogues hebben 0 extra functionaliteit en Hunters hebben het voorrecht om te pullen en dingen te marken en af en toe een trap te leggen. Maar verder? Brengen bar weinig meer dan alleen DPS.

Een SPriest doet dan inderdaad misschien wel minder DPS in End-game gear maar jullie DPSen, Healen en Mana-regennen tegelijk ;) You can't have it all!
Oh, ik klaag verder niet hoor (niet echt tenminste), sp's hebben hun golden age ook gehad, in ssc/tk. Maar het is wel een beetje droevig om keer op keer BT leeg te farmen, de best mogelijke gear te krijgen en er vervolgens achter te komen dat je nu maar 200dps meer doet, wat meer hp hebt en nooit meer een mana pot hoeft te slikken terwijl andere dpsers skyhigh gaan met dps.

Op een gegeven moment wordt het een rekensommetje hè, 1 spriest is genoeg voor de 5% caster dsp en 10% shadowdmg buff. Die tweede neem je alleen mee voor mana (VE healing is echt géén noemenswaardige factor). In end game gear (en met goede dpsers) hebben healers geen spriest meer nodig en vaak heb je maar 1 echte caster groep met misschien nog ergens een warlock in de MT groep ofzo. Een tweede spriest zou je bij de hunters kunnen zetten die zijn best blij met je omdat ze dan fulltime hastepots kunnen slikken ipv mana pots, maar goed, wie slikt er nou constant haste pots als het niet écht noodzakelijk is?

Dus de noodzaak voor 2 SP wordt al met de dag kleiner. En die eerste bufft misschien je casters wel met 5-15%, maar hij doet zelf ook 800-1200 (wij hebben hunters met 2600 dps op teron ^^) dps minder dan de echte dpsers en dat zal alleen maar meer uitlopen. Hoe lang nog tot die 5% < 1200???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 12-09 21:26
voor als je 70 bent, maar misschien nu al behulpzaam
http://www.gurgleblaster....High_Mitigation/Head.html

maar agilty is de meeste belangrijke stat aangezien een beetje dodge oplevert.
strengt is = AP en voor tanken heb je dat niet nodig, maar als cat is weer wel welkom.
ook armor met groene letters zijn voor beer zeer intresant om dat je daar nog meer uithaalt.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 12:20:
pendant of titans en mail healing shoulders met 0 shamans in de raid.
Als SP is Ros een leuk gevecht, sta 1ste in dmg en 3de in healing :P

http://wowwebstats.com/uw222w63t1lks?s=7542-7677

Oh ja wij proberen als Horde-guild TBC raidcontent te farmen zoals Alliance pre-TBC het deed, zonder shamans. Wat had alliance het toch makkelijk met paladins en fear-ward >:)
*hides*
Hebben jullie in Phase 3 nou een paladin tank? En heb je 2 warrior tanks bij je? Wel een feral druid maar die doet like... geen dmg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:58:
ok bedankt, maar ik heb van de week iemand horen zeggen, dat str ook belangerijk is voor een beer, klopt dit?
In zoverre dat je wel een degelijke hoeveelheid AP nodig hebt om genoeg threat op te bouwen, omdat je minder specific threat moves hebt dan een warrior of pala. Met de gear die ik op lvl 70 wil (nonheroic / nonraid, dus pure questrewards, normale instance drops en craftables) zou ik in bear met MotW op 15.3k health, 24.6k armor, 421 defense, 28.9% dodge en 981 AP komen. Dat is met crappy gems en enchants.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat.. Echt end-endgame raiden (before the nerfbat hits) een hoop dingen vereist.

Het vermogen om iets te leren. (Op welke plek je moet staan/lopen op welke moment van het gevecht en op welke plek je op dat moment op je bars moet klikken)

En doorzettingsvermogen.

O wacht. Dat zijn maar 2 dingen.. Als je echt iets skilled wil doen moet je gaan PvPen. Dit is een stuk dynamischer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:26:
Ik denk dat.. Echt end-endgame raiden (before the nerfbat hits) een hoop dingen vereist.

Het vermogen om iets te leren. (Op welke plek je moet staan/lopen op welke moment van het gevecht en op welke plek je op dat moment op je bars moet klikken)

En doorzettingsvermogen.

O wacht. Dat zijn maar 2 dingen.. Als je echt iets skilled wil doen moet je gaan PvPen. Dit is een stuk dynamischer
Uhuh, alsof je op high rank 3vs3 niet weet wat er gaat gebeuren als je een set up ziet.
sn0x0r schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:20:
[...]

Hebben jullie in Phase 3 nou een paladin tank? En heb je 2 warrior tanks bij je? Wel een feral druid maar die doet like... geen dmg?
We kwamen van bloodboil af : )

[ Voor 19% gewijzigd door ImdaMned op 05-03-2008 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
SnoeiKoei schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:35:

De hit rating van je talents worden niet meegeteld in het character window. Probeer als startende enhancement shaman zo rond de 100 hitrating te komen, meer is, in tegenstelling wat heeeeel veel mensen beweren, nog niet echt nodig (nooit en te nimmer 8 hit gems gebruiken). Juist die 9% van je talents doen een hele hoop. Pas als je de wat betere gear verkrijgt (denk aan SSC/TK loot), kan je langzaam je hitrating verhogen zodat je richting de cap komt. Ik heb met mijn shammie zelden (als die enh is gespect) meer dan 100 hit aan. Als je echt inhoudelijk wilt inlezen over enhancement shamans, check elitistjerks even in het classforum, daar staat een mooie samenvatting. Belangrijkste: zorg voor 2.6 of 2.7 speed weapons, zet er mongoose enchants op, zorg voor minstens 25% crit om flurry op te houden. Vervolg dan met attackpower (str en ap) en raggen maar.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:26:
Als je echt iets skilled wil doen moet je gaan PvPen. Dit is een stuk dynamischer
Blijf het toch schattig vinden, Player versus Pillar spelers die blijven volhouden dat raiden zo ongelofelijk simpel is en arena's zo ongelofelijk ingewikkeld is dat je er een doctoraat in theoretische natuurkunde voor moet hebben...

pve is relatief simpel maar heeft zn problemen/lastige situaties.
pvp is relatief simpel maar heeft zn problemen/lastige situaties.

het verschil is waarin. pvp is veel kleinschaliger en geeft je minder de mogelijkheid om een fout te maken en daar weer bovenop te komen, dus problemen kan je daar verwachten.

pve is grootschaliger, heeft meer mogelijkheden om fouten te maken en ze te verbeteren, maar vereist weer andere (organisatorische) vaardigheden, dus problemen kan je verwachten.

Newflash: PvP heeft net zo min met skill te maken als PvE. Goh, die macestun die die warrior net op de disc priest deed waardoor zn flash heal werd geinterrupt was wel een extreem skilled random proc he...

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Mjah PvP vs. PvE, de een vind dat het ene meer skills vereist en de ander vind dat precies andersom. Eindeloze en met name ook nutteloze discussie. Ik zal eerlijk toegeven dat ik zelf zoiets heb van: PvE is random evenals soms highly scripted, echt 2 uitersten.

Anderzijds, bij PvP is het evengoed op het juiste moment het juiste knopje drukken, op de juiste plek gaan staan. Je bent tevens ook altijd heel afhankelijk van de mensen waarmee je speelt. (Dit geld voor zowel PvE als PvP) Want hoe dan ook, het blijft een spel dat je speelt met mensen, en daarom zijn er zoveel factoren die meespelen dat je gewoon NIET kan zeggen dat het een moeilijker is dan het ander en vice versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 15-09 16:41

On_E

Housemusic

Beide kampen moeten gewoon eens ophouden met dat hele ''wat ik doe is moeilijker dan wat jij doet'' gelul.

Respect voor elkaars speelwijze, op welk niveau dan ook, lijkt me een stuk gezelliger.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

On_E schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:40:
Beide kampen moeten gewoon eens ophouden met dat hele ''wat ik doe is moeilijker dan wat jij doet'' gelul.

Respect voor elkaars speelwijze, op welk niveau dan ook, is een stuk gezelliger.
Fixed. :+

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
wut, en dan niets meer te zeuren hebben? now wai!

owja, pvp sux })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
Hmzaniac schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:37:
[...]
Newflash: PvP heeft net zo min met skill te maken als PvE. Goh, die macestun die die warrior net op de disc priest deed waardoor zn flash heal werd geinterrupt was wel een extreem skilled random proc he...
Ik heb een doctoraat in de organische scheikunde en toch moest ik erg hard lachen: beste opmerking tot nu toe.

Owja...pvp sux. Stomme welfare epix })

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

mdmeijer schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:37:
[...]

De hit rating van je talents worden niet meegeteld in het character window.
Juistum, duidelijk.
Probeer als startende enhancement shaman zo rond de 100 hitrating te komen, meer is, in tegenstelling wat heeeeel veel mensen beweren, nog niet echt nodig (nooit en te nimmer 8 hit gems gebruiken).
Oops, fail... +8hit in mn belt :'( Zit nu dus op 97 hit rating, bijna op mn doel dus (incl die +8 hit gem). Rest komt wel met gear-ups.
... Belangrijkste: zorg voor 2.6 of 2.7 speed weapons
Main hand: klein Failtje (2.5) (hoeveel invloed?)
Offhand: Check! (2.6)
, zet er mongoose enchants op,
Double check!
zorg voor minstens 25% crit om flurry op te houden.
Bijna check (23,06%)
Vervolg dan met attackpower (str en ap) en raggen maar.
Ok :P Thnx for the tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:40:

Respect voor elkaars speelwijze, op welk niveau dan ook, lijkt me een stuk gezelliger.
Ik doe het nu beiden en ik moet zeggen dat je voor beide de nodige skills nodig hebt. Maar het een is niet moeilijker dan het ander. Wel is je strategie bepaling voor PvP anders dan voor PvE.

Wel valt het me op dat je voor beide soms totaal verschillende skills gebruikt en dus weer een ander balkje nodig hebt om voor beide de juiste spells te hebben.

En ik ben het eens met de stelling hierboven, Respect voor elkaar en het spel is een stuk gezelliger O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sn0x0r schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:39:
Mjah PvP vs. PvE, de een vind dat het ene meer skills vereist en de ander vind dat precies andersom. Eindeloze en met name ook nutteloze discussie. Ik zal eerlijk toegeven dat ik zelf zoiets heb van: PvE is random evenals soms highly scripted, echt 2 uitersten.

Anderzijds, bij PvP is het evengoed op het juiste moment het juiste knopje drukken, op de juiste plek gaan staan. Je bent tevens ook altijd heel afhankelijk van de mensen waarmee je speelt. (Dit geld voor zowel PvE als PvP) Want hoe dan ook, het blijft een spel dat je speelt met mensen, en daarom zijn er zoveel factoren die meespelen dat je gewoon NIET kan zeggen dat het een moeilijker is dan het ander en vice versa.
PvP is wel grappig vanwege het feit, dat je ook met een persoon te maken hebt, die op dat moment (als het goed is), net zo nadenkt als jij en hij dingen kan doen die je niet verw8.

PvE is wat meer hersenloos bosses neerhalen, die elke keer het zelfde doen, iets met rocket-science.. :P

De een vindt PvP leuker en de ander PvE zoals al gezegd is.
Het een moeilijker noemen als de ander, is wel een beetje kort door de bocht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
SnoeiKoei schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:49:
Main hand: klein Failtje (2.5) (hoeveel invloed?)
Offhand: Check! (2.6)
2.5 is ook prima om mee te beginnen. Zolang je maar niet 1.5 speed wapens aan komt zetten. Ik heb dat hier wel eens lopen verkondigen nadat ik een KZ dagger had bemachtigd (kommaar Trollie, tijd om te quoten), maar daar zat ik helemaal mis.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:57:
[...]

PvP is wel grappig vanwege het feit, dat je ook met een persoon te maken hebt, die op dat moment (als het goed is), net zo nadenkt als jij en hij dingen kan doen die je niet verw8.

PvE is wat meer brainloos bosses neerhalen, die elke keer het zelfde doen, iets met rocket-science.. :P

De een vindt PvP leuker en de ander PvE zoals al gezegd is.
Het een moeilijker noemen als de ander, is wel een beetje kort door de bocht. ;)
Mjah dat verhaaltje van "bosses doen altijd hetzelfde" is ook wel een beetje achterhaal hoor. Ga is ff een rondje knokken met Archimonde, dan weet je wel beter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
sn0x0r schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:00:
[...]

Mjah dat verhaaltje van "bosses doen altijd hetzelfde" is ook wel een beetje achterhaal hoor. Ga is ff een rondje knokken met Archimonde, dan weet je wel beter. ;)
In principe doet 'ie altijd hetzelfde, beetje slaan, beetje pyromaantje spelen, beetje mensen de lucht ingooien en beetje fearen, maar de uitvoering is inderdaad altijd anders. Zelfde met bosses als Malchezaar bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:32:
[...]

Waar heb ik het over aggro houden, ik zeg dat ik goed kan tanken niet dat ik alleen goed kan aggro houden.

Lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ok ok wat mijn schrale PvE ervaring betreft (SSC/TK), heb ik nog nooit een baas wat anders zien doen dan zijn standaard/special attacks, iemand 1 shotten als hij aggro krijgt etc etc, uitzonderingen daar gelaten ofc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sn0x0r schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:20:
[...]

We zijn daarvoor bij BB geweest dus de setup is verre van ideaal.
Ik heb behoorlijk wat topics door zitten lezen mbt 3de fase Ros, een pala tank kan zelfs met weinig mana veel threat weg zetten. Ik begreep dat jullie het met een warrior tank doen ?
mss wel leuk om wat heen en weer te pm-en op Theinnercircle.nl (had je al wat meer rechten gegeven:P)

En onze feral druid is nub, ik zeg het zo vaak tegen hem, maar hij wil niet weg.
mdmeijer schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:58:
[...]
Ik heb dat hier wel eens lopen verkondigen nadat ik een KZ dagger had bemachtigd (kommaar Trollie, tijd om te quoten), maar daar zat ik helemaal mis.
van welke shaman specc heb je eigenlijk wel verstand ??

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2008 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:06:
[...]

Rogues kunnen spells interupten, een functionaliteit die je toch best vaak gebruikt. En de damage buf die een hunter kan geven is best stevig hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickN
[...]

Ik ben een PvE-er pur sang, maar ik zie toch echt wel dat boss encounters erg voorspelbaar zijn hoor. Randomness die een encounter in 5% van de gevallen toevallig 5x zo moeilijk maakt dan normaal boeit natuurlijk niet.

Een raidboss zal je nooit op de echte zwakke plek van je raid aanpakken omdat encounters dan onmogelijk zouden worden. Als een willekeurige 25-man boss een pvper was oneshotte hij gewoon eerst ff al je healers. In plaats daarvan worden in PvE alleen die zwakke plekken van je raid aangepakt waar je je tegen kunt indekken.

De moeilijkheid van PvE ligt em in wat je als collectief moet doen, terwijl het in PvP veel meer op individuele skill aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:11:
[...]

We zijn daarvoor bij BB geweest dus de setup is verre van ideaal.
Ik heb behoorlijk wat topics door zitten lezen mbt 3de fase Ros, een pala tank kan zelfs met weinig mana veel threat weg zetten. Ik begreep dat jullie het met een warrior tank doen ?
mss wel leuk om wat heen en weer te pm-en op Theinnercircle.nl (had je al wat meer rechten gegeven:P)

En onze feral druid is nub, ik zeg het zo vaak tegen hem, maar hij wil niet weg.

[...]

Naja, eigenlijk wel respect dat je het nog haalt. Verklaart ook wel een klein beetje waarom de hele raid dead meat motha focka was toen de boss nog dood viel :P Want, met alle respect, als ik mij niet vergis, is Conun<insert rest van naam> een Arms warrior, dus je melee DPS word geboost, maar dan nog zie ik je melee maar matig naar voren komen.

Ik zag dat jullie 3 warlocks hadden btw, ik mag hopen dat je in heel Phase 3 wel CoR (Recklessness ja) hebt up gehouden? 1 Warrior imp. demo shout laten speccen en je hebt een lekkere melee / hunter DPS boost. Gezien het feit je met 3 hunters de kill maakte (wij raiden amper met meer als 1 hunter) krijgen al je rogue's, feral druid, warriors en hunters daar dus nog een leuke boost van, zonder dat hij je MT gelijk aan gort slaat.

Ik zelf heb de laatste RoS kill bij ons getanked idd, alhoewel wij dan ook iets sneller killen (gemiddeld in 1 minuut 40, vergeleken met de pro guilds nog steeds heel langzaam dus) en vang daar iets minder als 150k dmg. Vergeleken met de pally tank wel een heel verschil ofc. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickN
sn0x0r schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:23:
[...]
wij raiden amper met meer als 1 hunter
Hunters ownen hardcore. Doen nauwelijks onder voor rogue dps, hebben het voordeel van range en zijn van alle ranged classes het minst mana afhankelijk.

Ik riep vroeger om het hardst dat je niks aan hunters had, maar wij raiden nu typisch met 3 hunters die met een paar rogues en een enkele mage/warlock om de top dps spots vechten op ELKE encounter.

Ander groot voordeel van hunters is dat elke noob er mee kan dpsen, macro spam and you're done. Bij rogues/mages/warlocks zie je individuele skill veel meer terug in dps output.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RickN schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:34:

Ander groot voordeel van hunters is dat elke noob er mee kan dpsen, macro spam and you're done. Bij rogues/mages/warlocks zie je individuele skill veel meer terug in dps output.
En daarom vind ik hunter nix meer aan.
En daarom zijn 8/10 hunters complete retards vanwege het "easy" dpsen.
En daar komt dus de term "huntard" vandaan.

:+

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2008 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
[...]

Hunters ownen hardcore. Doen nauwelijks onder voor rogue dps, hebben het voordeel van range en zijn van alle ranged classes het minst mana afhankelijk.

Ik riep vroeger om het hardst dat je niks aan hunters had, maar wij raiden nu typisch met 3 hunters die met een paar rogues en een enkele mage/warlock om de top dps spots vechten op ELKE encounter.

Als je uberhaupt maar 2 hunters in de guild hebt word het al moeizaam om er meer mee te nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

[...]
Mja Bm hunters rammen anders heel wat mana er door heen hoor vind ik zelf.

Mage: evoc+die mana dingen
Lock: life tap
Hunter: aspect of viper thats it

En ik vind mage dps nou ook niet echt moeilijk scorch/fireball wow dat is lastig :+.

[ Voor 11% gewijzigd door William/Ax3 op 05-03-2008 16:53 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan een alt te maken, alleen ben ik aan het twijfelen tussen een Paladin en een Druid. Het schijnt dat druids hartstikke populair zijn in PvP(Arena) en dat Paladins meer voor PvE zijn dan PvP. Klopt dit of zit ik er naast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Seraphin

Meep?

[...]
Hunters vallen imo in de categorie "Easy to play, difficult to master"

De loldps macro kan iedereen copy/pasten en spammen, maar:
- 1 mob kiten
- een andere mob chaintrappen
- je pet ophouden / onder controle houden
- goede dps blijven doen
...en dat allemaal tegelijk, vereist net een beetje meer vaardigheid. Nou zal dat allemaal zeker niet nodig zijn in de meeste encounters, maar het hoort IMO wel bij het takenpakket van een (goede) hunter.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:11:
[...]
Het meest weet ik van de level 9 shaman spec. Maar gelukkig is dat nog altijd meer dan jij van priests, nubje.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickN
William/Ax3 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:49:
[...]

Mja Bm hunters rammen anders heel wat mana er door heen hoor vind ik zelf.

Mage: evoc+die mana dingen
Lock: life tap
Hunter: aspect of viper thats it

En ik vind mage dps nou ook niet echt moeilijk scorch/fireball wow dat is lastig :+.
Een deep fire mage die een vol gas dps cycle gebruikt gaat ruim binnen 5 minuten compleet oom zelfs met pots en mana gems. Als een mage moet gaan evocen in een encounter waar z'n dps van belang is, is er ook iets goed mis :D . Kortom een mage heeft een spriest nodig.

Een lock kan idd life tappen maar dat kost een gcd en dus dps. Een goeie lock slikt al constant mana pots om life tappen te minimaliseren en dat scheelt em 150dps ofzo. Zet em bij een spriest en hij hoeft nog minder te lifetappen, = nog meer dps.

En je zou idd denken dat nuke spam voor mages en destro locks ook niet te moeilijk zou moeten zijn, maar toch zie je die verschillen heeeeel goed. In m'n oude guild hadden we 1 hele goeie hunter. Toen kregen we een nieuwe trial en die deed echt heel sneue dps. Die top hunter had er een keer mee gepraat (lees: de uber secret hunter macro verklapt ^^) en de dag erna deden ze dezelfde dps :D. Als je nou een goeie en een minder goeie rogue/mage/warlock/SP/etc hebt, laat dan die goeie maar es uitleggen wat die slechte moet doen om meer dps te gaan doen, het wordt misschien wel langzaam beter, maar om de een of andere reden lijkt het erop alsof je voor die classes het dpsen toch wat meer IN je moet hebben zitten :p

Een hunter kan in principe met alleen mana pots en misschien af en toe viper erg lang door blijven gaan. Als je em een spriest geeft, hoeft hij minder mana pots te slikken en kan hij die cooldowns dus ergens anders voor gebruiken, maar tenzij een hunter écht balls to the wall dps MOET is dat niet nodig en is mana nooit echt een issue zoals bij vooral mages.
Seraphin schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:55:
[...]
Hunters vallen imo in de categorie "Easy to play, difficult to master"
Ofc, ik had het ff alleen over dps. Al zijn er in MH/BT eigenlijk bedroevend weinig gevechten waar individuele mensen specifieke taken krijgen. Eigenlijk een beetje saai dus. Encounters als Vashj/Kael blijven wat dat betreft tot dusverre onovertroffen voor mij.

[ Voor 17% gewijzigd door RickN op 05-03-2008 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Edit: laat ook maar

[ Voor 98% gewijzigd door HolyCorn op 05-03-2008 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou nog 1 leveltje en dan 70 \o/

Net Heavy Clefthoof set laten craften door iemand.
Nu nog eventjes dingen en een leuke guild zoeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:06
ze hebben wat van die nieuwe alch stones aangepast

Assassin's Alchemist Stone has had its stats changed: 108 Attack power instead of 54 critical strike rating.
- Sorcerer's Alchemist Stone has had its stats changed: Spell hit rating removed, it's now 63 spell dmg/healing bonus instead.

en hebben we weer teveel gewined met zijn allen ;)

Lifetap changes have been reverted back to 2.3 original values.
Rank 1 to 7 - Converts 20/65/130/210/300/420/580 health into 20/65/130/210/300/420/580 mana

[ Voor 27% gewijzigd door Wognummer op 06-03-2008 06:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trollie, omdat jij de JC guru bent even een vraagje:

http://www.wowdb.com/item.aspx?id=35945

100% kans op rare gem. Wat blijf jij maken? ringen of ga je deze maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 07:09:

Gifv rare gem : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Der zit momenteel geen cooldown op, maar ga er maar vanuit dat ze die erop zetten. Zou anders wel imba zijn. Alhoewel green gems vrij waardeloos zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Ik zou voor de rare gem gaan gok ik, als JC zijnde. Je kan een ring of 4 maken met die groene gems, als je er wat fel iron bars tussendoor mixed. Van een aantal van die groene jems kan een JC geen ringen maken namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Hunters zijn wel degelijk goede dps classes en ik durf mijn handen ervoor in het vuur te steken dat ze in de meeste TK/SSC content de damagelist toppen tijdens de bossfights. Nou moet je niet blind afgaan op deze lijsten, maar dat is een ander verhaal. Voor bijvoorbeeld Morogrim, Hydross en Karatress moet je wel heel erg slacken wil je jezelf niet terugvinden in de top regionen van de damagelijsten (ik praat nu even als een BM specc)

Wij raiden meestal met 2-3 hunters. Twee zijn BM (o.a. mezelf) en een Surv hunter (die ooit MM was). Waar BM een pure dps specc is (maar wel afhankelijk is van zijn pet) is de Surv hunter op dat contentniveau meer een raidbuffer die wel goed mee kan komen met de rest.

Natuurlijk hebben we de wel bekende "button mash" macro voor de BM hunters (er bestaat ook een variant voor MM/Surv) die veel hunters gebruiken. Ik gebruikte hem vroeger ook, totdat ik inzag dat het weinig toevoegde itt het handmatig casten van auto-steady (1:1 rotatie) met daarin Kill command. Bovendien vond mijn vinger het 100keer/sec buttonmashen het op een gegeven moment niet meer leuk. Waar de andere BM hunter zijn macro nog gebruikt en ik mijn handmatige methode, merk ik weinig onderling verschil in dps .

Mana is wel degelijk een issue voor BM hunters. Hoe dan ook, ik zal oom raken met AotH aan. Als ik AotV activeer dan vertraag ik alleen de tijd dat ik oom raak. Momenteel heb ik een manapool van +/- 7500 raid buffed, en bij boss gevechten zoals Morogrim zal ik toch wel wat pots moeten drinken wil ik niet droog komen te staan. Vashj is ook zo'n mana intensief gevecht en dan met name phase 2 waar ik meestal de elementals moet killen voor groep 2. Aangezien groep 2 niet zo groot is doe ik dat alleen en het is prima te doen als BM hunter.
Voor MM hunters is het helemaal een drama gezien het feit dat ze ook een specials moeten casten (multi-arcane). Een SP zou handig zijn, maar zie die maar eens te kapen voor de healers...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium

Nice, maar even geen rings enzo meer maken denk ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Exitium schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:07:
[...]

In principe doet 'ie altijd hetzelfde, beetje slaan, beetje pyromaantje spelen, beetje mensen de lucht ingooien en beetje fearen, maar de uitvoering is inderdaad altijd anders. Zelfde met bosses als Malchezaar bijvoorbeeld.
hmm, mag ik de gemiddelde warrior mage fight bespreken:
warrior: charge
mage frost nova:
warrior trinket-> intercept
mage blink.

nou ja misschien iets anders maar je begrijpt wat ik bedoel.
warlock is nog makkelijker
dot dot deathcoil
dot dot fear
dot deathcoil
dod dot fear
etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Oe fijn zo'n death coil zonder 2 minuten cooldown wil ik ook... of cast jij in de tussenliggende 2 minuten echt maar 3 dots en een fear???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
Exitium schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 08:48:
[...]

Nice, maar even geen rings enzo meer maken denk ik. :P
me too :). Heb na prospecten altijd teveel green gems over die ik nooit verkocht krijg (niet zo gek ook).

Maar dit betekent vast ook dat de prijs van green gems wat omhoog wordt getrokken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Gister Shettek Halls heroic in gegaan, helaas met weinig tijd, maar ik was de enige healer. Moet zeggen dat het wel weer even wennen was na al die Kara runs de laatste tijd. Geen 2e healer, en omdat we geen CC hadden, was dat toch best nog pittig voor onze Paladin tank. Aantal keer zelfs Healing Touch moeten gebruiken. :o

Uiteindelijk duurde het iets te lang, waardoor we maar één try hadden op de Epic Flightform boss. Wipe omdat ik zelfs dood ging, en toen was de tijd echt op. Maar vanavond weer, misschien deze keer wel met CC, om alles nog iets simpeler te maken. :)

Vond heroic eigenlijk helemaal niet zo moeilijk meer (nadat ik gewent was aan enige healer), maar logisch; laatste keer dat ik er was, zat ik nog half in blue's, nu Kara en badges gear. En een tank in Kara gear scheelt ook wel. :P

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

HanH schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 09:10:
Maar dit betekent vast ook dat de prijs van green gems wat omhoog wordt getrokken...
Denk ik ook wel ja. Hopelijk niet te veel, nu kan ik lekker verdienen aan het maken van Meta gems, wanneer de prijs van green gems te hoog wordt, is dat ook voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
Kevinp schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 09:04:
[...]

hmm, mag ik de gemiddelde warrior mage fight bespreken:
warrior: charge
mage frost nova:
warrior trinket-> intercept
mage blink.

nou ja misschien iets anders maar je begrijpt wat ik bedoel.
warlock is nog makkelijker
dot dot deathcoil
dot dot fear
dot deathcoil
dod dot fear
etc...
Beetje kort door de bocht vind je ook niet? Warrior mage fights zijn idd vaak hetzelfde, maar PvP is veel meer dan alleen 1vs1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:06
OkkE schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 09:13:

Vond heroic eigenlijk helemaal niet zo moeilijk meer (nadat ik gewent was aan enige healer), maar logisch; laatste keer dat ik er was, zat ik nog half in blue's, nu Kara en badges gear. En een tank in Kara gear scheelt ook wel. :P
ik ben met mn shammy van de week 2 heroics ingeweest met een dr00d tank in ssc/tk gear
mn shammy heeft +700 healing (net lvl 70) dat ging ook als een trein ja ok af en toe ging er een dps dood omdat ik gewoon weinig tijd had om anderen te healen maar toch zonder wipes alles dood gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
SnoeiKoei schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 09:09:
Oe fijn zo'n death coil zonder 2 minuten cooldown wil ik ook... of cast jij in de tussenliggende 2 minuten echt maar 3 dots en een fear???
je begrijpt wat ik bedoel, alle klasses hebben iets wat standaard gebeurd zeker 1 tegen 1. PvP is (iets) dynamischer, maar ook dat is voor een deel voorspelbaar.
Spooof schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 09:15:
[...]

Beetje kort door de bocht vind je ook niet? Warrior mage fights zijn idd vaak hetzelfde, maar PvP is veel meer dan alleen 1vs1.
ja geef ik ook zonder meer toe, maar zeggen dat pve altijd hetzelfde is is ook kort door de bocht. Immers waarom gaan mensen dan dood nadat ze 1x een boss gekilled hebben. Het blijven 25 individuele mensen. Waarbij dingen steeds iets anders uitpakken. Door dit onder controle te hebben krijg je isntances op farm.

[ Voor 40% gewijzigd door Kevinp op 06-03-2008 09:41 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.