Begin me niet over Guild-drama want afgelopen vrijdag hadden wij er weer een, en er kan er nog leukere aankommend in navolging van de eerste, want volgens mij en een RL-friend die er ook zit, hangt er nu een foute spanning in de guildOkkE schreef op maandag 03 maart 2008 @ 12:57:
[...]
Goed om te weten.Zou leuk zijn je weer is online te zien, hehe.
Lijkt er wel op dat we nu een aardig team bij elkaar hebben overgens. Niet geheel zonder een beetje guild-drama though. Helaas kan je niet in de officers topics, best leuk leesvoer.
Wat was er nu? Zoals ik al eerder zei hebben wij sinds een paar weken Vent, en zitten wij er tijdens de Team runs op Karazhan ook vaak op(Ik niet omdat Vent weigert te werken, en ik beetje weiger heel Windows voor het programma opnieuw erop te zetten). Dit is dan ook heel gezellig, lekker kletsen, bier drinken, en Kara cleared. En uiteraard plaagt men elkaar ook op Vent, want dat hoort er ook een beetje bij.
Dit schijnt dus 2 weken geleden al een beetje mis te zijn gegaan met iemand, omdat men best wel hard plaagt/harde grapjes heeft(Iets te hard in mijn ogen, maargoed ik hou mijn mond als ik op Vent zit, ik luister liever.) en iemand werdt het teveel.
Afgelopen vrijdag ging het dus weer mis, terwijl de person die geplaagd werdt, aan heeft gegeven dat het te erg werdt, en dat iemand anders de bui ook al zag hangen, en dus vroeg of het wat minder kon, met als gevolg dat men juist harder door ging. Hij ging dus op een bepaald moment van Vent af, omdat het hem te erg werdt, en toen ging men een beetje doot met plagen op Raidchat. Uur later komt hij terug op Vent en wil het uitleggen,(dat het hem iets te hard en gortig was, en hij niet zo met elkaar om will gaan) en de rest gaat gewoon weer door met pesten.
Gevolg is dat die person dus nu 10 dagen geen Karazhan meer met ons will doen, onze GM(die ook op Vent was) pissed is op de betreffende person, en dus een nieuwe guild heeft aangemaakt voor alts, omdat hij er een beetje flauw van is. Ik ben bang dat het nog een grote(r) drama feest gaat worden omdat onze guild allebei de spelers hoog heeft staan, en ik het gevoel heb dat als 1 iemand nu iets verkeerds zegt/roept de boom gaat barsten en wij heel wat /gleave krijgen en mensen die stoppen
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!