Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 151 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 59.991 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 15:03:
Heb 1 van onze rogues een keer 30 seconden lang alles van Prince zien dodgen. Meest bizarre kill ooit was dat.
Haha geweldig is dat, zo heb ik een keer onze MT (druid) 4-5 klappen van mororgrim zien dodgen. :')

Dat was bij die eerste pull van die grote zee malloot, voor die trash groep achter hem in de gang naar Fathomlord, die dan verdwijnt om een of andere duistere reden..bug :?

Anyway..we lagen met z'n allen echt in een deuk op vent, toen hij die klappen ontweek en daarbij zat te schreeuwen.."cmon hit me you feking tit" :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:44
Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 12:18:
Ik heb gisteren voor het eerst een macro voor de use op mijn trinket gebruikt. Deze use heb ik onder VT gezet en het lijkt er wel op dat het toch wel veel verschil maakt. Ik vergeet altijd de use op trinkets, dus daarom heb ik veel dps gemist in voorgaande raids. Dit was namelijk de eerste raid waar ik een beetje gelijk stond met de andere Spriests in de guild :)
Heb ik een tijdje geleden ook gedaan ja. mijn twee trinkets onder VT gezet.
Werkt prima en verhoogt mijn uiteindelijke dps wel wat inzover ik het heb kunnen testen nu. En worden ze ook eens gebruikt tijdens het farmen enzo ;)

Wel ben ik nog opzoek of het in ag_unitframes mogelijk is om mijn eigen debuffs op een target groter te maken. Zodat ik beter zie of mijn VT en Shadowword:Pain nog up zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
FireAge schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 15:30:
[...]

Ja klopt als feral heb je heerlijke burst dps.
Als Omen of Clarity procced en je gewoon mangle, shred, shred met goeie crits weet te doen in 3 seconden, dan heb je soms wel een cower nodig. Meestal gooi ik er gewoon een fero bite achteraan om te tnak te laten weten dat ie beter zijn best moet doen ^^. En dat terwijl ik normaal gesproken natuurlijk rip zou doen.

Ik hou er van als ik de tnak versla in omen ^^
http://darklegacycomics.com/46.jpg :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Kan niet wachten tot mijn Shaman eindelijk LvL70 is.. heb het gehad met PuG's tbfh.
Dan leaven mensen weer zonder reden.. dan roept mama weer.. dan winnen ze niet de loot die ze willen van de 1e en/of 2e boss en dan dc'en ze maar meteen!

[ Voor 37% gewijzigd door TheZeroorez op 02-03-2008 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 15:45:
Kan niet wachten tot mijn Shaman eindelijk LvL70 is.. heb het gehad met PuG's tbfh.
Dan leaven mensen weer zonder reden.. dan roept mama weer.. dan winnen ze niet de loot die ze willen van de 1e en/of 2e boss en dan dc'en ze maar meteen!
Do you guys mind if I go afk for 15 mins for dinner?
Bij voorkeur vlak voor een boss of in ieder geval midden in de instance. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 15:55:
Die hunter dan dinsdag in SV, die na de eerste wipe plots offline bleek te zijn. :P

Krijg op m'n alts gelukkig regelmatig boosts, zelfs in Outlands doen we dat vaak nog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 15:55:
[...]

[...]

/kick en een vervanger zoeken. heel simpel ben ik daar in ;)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4djuh
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:46
cannibal schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 15:36:
[...]
Wel ben ik nog opzoek of het in ag_unitframes mogelijk is om mijn eigen debuffs op een target groter te maken. Zodat ik beter zie of mijn VT en Shadowword:Pain nog up zijn.
Ik weet niet of je het fijn vindt om wat extra balkjes in beeld te zien maar mocht dat geen probleem zijn dan is Class Timer een aanrader. Die laat namelijk per target met bars zien of en hoe lang nog VT/SWP op een target zit.

Voorbeeld van hoe het er bij mij uitziet *click*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
cannibal schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 15:36:
[...]
Ik weet wel dat het in Perl kan. Je gebruikt toch ook een dot timer? Zo niet: Dottimer mod. Erg handige mod voor spwiests

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Seraphin schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 15:08:
[...]

gehheh in het lijstje "meest bizarre kills":

Shade of Aran; raidwipe, maar de aller aller allerlaatste firebolt van een lock Imp (!) komt nog net aan en killed Aran 8)7
Die is leuk ja :) Bij ons was het ook leuk dat een holy paladin not Vaelstraz weet dood te maken in BWL :) Hele raid was down behalve hij. Hij heeft de speciale guildtitel Slayer of Vaelstraz gekregen :)

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:47
Zoiets hebben wij meegemaakt bij een First Kill Maexxna. De hele raid gaat op het einde dood door raid dmg. beginnende met een dooie MT, uiteindelijk staan er nog 2 pally's levend die het werk vervolgens afmaken met hun imba dps en shield. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Laatst online: 31-08 19:17
Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 15:14:
[...]

of met een healer and tank 1 mob in HC op zn hoofd gaan staan, krijg je vast wel 1 honor voor :*)
Belachelijke is dat je dus voor het killen van mobs en Ramps + BF maar tot honored rep krijgt. TOT, niet TOT en MET (ik had voor mijn laatste ramps run dus nog 70 rep nodig, nu dus nog één). Ik zie dus geen mogelijkheid om die rep snel te krijgen anders dan een q inturnen. Zal wel lukken, moet de "drillmaster" nog "drillen". Bijna gesolo'd @60 met minder gear dan nu (wel alle cd's gebruikt, pots, de hele nest), dus nu moet dat lukken.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
bedankt iedereen voor de mods. ga ik eens mee spelen.
Gebruik bedenk ik me net ook nog quartz die ook wat laat zien, maar ook nog te klein maar dat is vast wel in te stellen. Al gebruik ik quartz niet echt voor waar ik het orgineel voor gebruikte. (swingtimer stuff enzo)

Moet soms ook leren om addons er weer af te fl... gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Kan iemand mij een LvL 70 tank Necklace aanwijzen zonder heroics te moeten doen of te moeten rep grinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
RMB schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 18:21:
Kan iemand mij een LvL 70 tank Necklace aanwijzen zonder heroics te moeten doen of te moeten rep grinden?
SV 2e boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Yay!!!!! UNCRITTABLE!!! 490 Def.

Mede dankzij jullie kan ik nu naar Kara gaan! :D alleen nog ff wat staminagear verzamelen (heb nu unbuffed 10.5K, ik wil 12K) daarna kara :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch hier maar even een vraagje neerzetten... :)

Na lang niet met mn mage gespeeld te hebben heb ik die toch maar weer even uit de kast gehaald, en ben nu pve fire gespecced.

Toen straks geinvite voor een leuke pug naar kara en al met al hebben we alles gecleared alleen netherspite zat er niet in...

Op prince kon ik er 975 dps uitpersen volgens recount dmg meter(alleen salvation buff, geen shadow priest, shaman of coe ) ,maar ik vraag me een beetje af hoe ik dit met mijn gear en spec kan verbeteren (zie armory link onderin) ... ik noem nu prince als voorbeeld maar dat kan ook een andere boss zijn.

Als de fight begint doe ik eerst 5x scorch debuff en dan blijf ik voornamelijk fireballs casten en zorg dat de scorch debuff op prince blijft, maar is het nou ook handig om fireblast in mn rotatie op te nemen, of is dat ivm mana problemen niet echt verstandig?... en mischien nog meer dingen waar ik rekening mee kan houden.

Enige tips zijn welkom( of flamen vanwege me slechte keuzes :)

armory linkje
http://armory.wow-europe....eet.xml?r=Kazzak&n=Aquine

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2008 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff m'n lock had ook 12k ! :D
En mijn rogue heeft nu 10k hp , 1600 ap , 30% crit, 30% dodge , en 300 resilliance 8-)
Kom maar op met je Warrior .... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 23:02:
En mijn rogue heeft nu 10k hp , 1600 ap , 30% crit, 30% dodge , en 300 resilliance 8-)
Beetje pimpen met je vette pvp gear tegenover een prot warrior die nog gear aan het verzamelen is om kara te tanken, gaat goed op zo :X |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Ben nu net level 60 geworden met mijn Troll Shaman, als ik nu van elemental naar resto spec, zodat ik makkelijk groepen vind voor instances, word het levelen en questen dan gelijk een stuk lastiger als resto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09 06:35

Phydomir

Dennis

Woei. Eindelijk 350 lockpicking op m'n rogue. Nu nog Mining en JC lvlen.... Waarom heb ik dat nou niet tijdens het levelen gedaan, sigh.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een tijd zoeken naar een addon die Disminishing returns, cooldowns en al het andere laat zien gevonden te hebben ben ik er toch niet zo tevreden over: Natur Enemy CastBar. Ik vind die addon zo rommelig en best pittig om te configureren.

Dus nogmaals, weet iemand een andere addon die laat zien hoelang de cooldowns zijn van de tegenstander (meest belangrijke voor mij) en dingen als disminishing returns? Maar dus geen NECB.

En nog iets. :D :D

Ik gebruik nu ag_unitframes, maar ik heb begrepen dat Pitbull vrijwel hetzelfde is maar nog iets meer kan zoiets targets van partymembers. Nou dat wil ik ook wel. Maar voordat ik de mist in ga wil ik de settings en alles van ag_unitframes saven. Dus, als ik dan alles verkloot met Pitbull, dat ik zo mijn aguf weer terug kan gooien en dat alle setting behouden zijn. Hoe kan ik dat doen?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2008 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09 06:35

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 09:44:
Ik gebruik nu ag_unitframes, maar ik heb begrepen dat Pitbull vrijwel hetzelfde is maar nog iets meer kan zoiets targets van partymembers. Nou dat wil ik ook wel. Maar voordat ik de mist in ga wil ik de settings en alles van ag_unitframes saven. Dus, als ik dan alles verkloot met Pitbull, dat ik zo mijn aguf weer terug kan gooien en dat alle setting behouden zijn. Hoe kan ik dat doen?
Gewoon bij addons even Ag uitschakelen, pitbull installeren en proberen, niet tevreden? Dan pitbull uitschakelen en ag weer in.

Zelf vind ik AG wat makkelijker.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
XtrmEend schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 03:19:
Ben nu net level 60 geworden met mijn Troll Shaman, als ik nu van elemental naar resto spec, zodat ik makkelijk groepen vind voor instances, word het levelen en questen dan gelijk een stuk lastiger als resto?
Als elemental shaman zou je echt geen problemen moeten hebben de instances tot L70 te kunnen healen. Als je resto specced lever je een hoop in wat soloen betreft lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ebborazor schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 10:56:
[...]

Als elemental shaman zou je echt geen problemen moeten hebben de instances tot L70 te kunnen healen. Als je resto specced lever je een hoop in wat soloen betreft lijkt me.
Mja dat is zo, het zal het zelfde zijn als een holy Palladin/Priest, resto druid, prot warrior. :)

Het is eigenlijk met alle hybrid classes, priest, druid, shammy, pally lastig als je resto/holy/prot specced, om een beetje te kunnen te lvlen en soloen. ;)

edit: Alhoewel ik met m'n holy priest toch redelijk damage kan doen, door de damage op alle holy gear toe te voegen...well done blizz d:)b

Gister nog ff SSC in geweest trouwens met een andere guild.
Ze waren op mororgrim, en ik was lekker aan het healen, toen de tank in 1 keer bedacht dat de grond mss wel lekker zou smaken. |:(

Anyway, uiteindeljik had moror nog maar 1% over en ik, een pally en een mage waren nog op.
Ik was me echt de ziekte aan het spammen met smite, maar het mocht niet baten jammer genoeg. :P

Waren ze op vent aan het zeggen van "komop arnie je kan het" en "cmon spam him".
(arnie/arnold/termie is trouwens m'n bijnaam, vanwege m'n zware stem) ;)

i lolled :')

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2008 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:18
Phydomir schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 10:53:
[...]

Gewoon bij addons even Ag uitschakelen, pitbull installeren en proberen, niet tevreden? Dan pitbull uitschakelen en ag weer in.

Zelf vind ik AG wat makkelijker.
Ik vind Pitbull retecomplex om te configureren. En ik gebruikte altijd Discord unitframes etc, dat zegt toch wel wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:11

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 23:02:
pfff m'n druid heeft 21k 34k armor en is ook crit immune!!!!einseinseins11111

ben ik nu ook l33t?

oh en 50% dodge!!111

[ Voor 3% gewijzigd door Bezulba op 01-03-2008 12:48 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19
hoe ik kan instellen, als ik me muis op een player, mob of spell houdt, dat hij de info weergeeft naast je muis, en niet rechtsonderin het scherm

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Yay Yay Yay, Kael deaded :D :D

Man wat een lang gevecht, 18 min 06 sec voor de kill :D Eindelijk attuned voor MH :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Kevinp schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 08:26:
[...]

Combinatie van herbs en gems ofzo. Misschien zelfs ook lether en ore om zo goede scrols te maken. Ik zou graag zien dat ze enchants ook maken zodat je deze gewoon kan verkopen op AH(hetzelfde dus als die leatherworking/tailoring enchants. En dat je die zelf kan applyen.

Of dat je mats vanuit de trade window kan gebruiken om te enchanten. Zodat je niet gescammed kan worden.
ergens op het grote wow forum stond ooit een blauwe post dat de kans dat je magic dust en shards nodig had om magic inscriptions te maken erg groot was :)

fout, groene post :p
3.5.1Q What reagents will Inscription use?
3.5.1A I myself hope and think it will use disenchanting reagents or a separate disenchant item reagent. It makes sense that you’re making items that enhance your magic thus requiring magic essences. What better way then using the magic residue from items.

3.5.2Q What items besides spell-enhancements do you think we’ll make?
3.5.2A I think spell-scrolls. For example “Scroll of Agility X”. Along side that, maybe Totems/Idols/Librams.
http://forums.wow-europe....2843537289&sid=1&pageNo=1

maar goed , nog niks zeker dus ...

[ Voor 36% gewijzigd door dontcare op 01-03-2008 16:56 ]

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

William/Ax3 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:47:
[...]

Dan kan je denk ik wel meer wachten. Trouwens wat is het nut ervan meestal voordat er nieuwe chars gemaakt kunnen worden op zo'n relam kunnen mensen er al eerst heen migreren. Imho zwak excuus om niet gewoon nu een realm te kiezen welke je bevalt en te gaan spelen. :>
niet altijd (dacht eigenlijk pas na 3mnd uberhaubt) , in de us is net een nieuwe realm (Cairne) zonder transfers geopened.
daarbij heeft het zeker ook voordelen, alleen al de war effort voor rep bv :)
http://www.wowinsider.com/2008/02/27/new-us-pve-realm/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Met andere woorden, net als met JC, worden enchanters wederom lekker gemaakt. Als die inscriptions ook enchanting mats gaan gebruiken, wil ik niet weten wat dat met de prijzen van mats gaat doen. Alsof die niet genoeg verdienen op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Kaap schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 17:23:
Met andere woorden, net als met JC, worden enchanters wederom lekker gemaakt. Als die inscriptions ook enchanting mats gaan gebruiken, wil ik niet weten wat dat met de prijzen van mats gaat doen. Alsof die niet genoeg verdienen op het moment.
tjah als mensen voor 1g groene items op de ah gooien zal ik ze wel opkopen om te dissen. Maar buiten dat krijgt ik echt weinig dis materialen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
eendje schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 18:44:
[...]

tjah als mensen voor 1g groene items op de ah gooien zal ik ze wel opkopen om te dissen. Maar buiten dat krijgt ik echt weinig dis materialen
Oh dat dissen zeg ik toch ook niks over. Maar een LPS voor 25-30G, Greater Planar a 17.5-20G. Wordt je niet vrolijk van voor sommige enchants om dan 300G+ te moeten lappen. Enchanters hebben echt wel de betere moneymaker prof. Ja, miners ook, maar mining is dan ook meer dan op een knoppie drukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Yeah, bij mining moet je op twee knopjes drukken, één om te lopen en één om te minen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Kaap schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 20:23:
[...]

Oh dat dissen zeg ik toch ook niks over. Maar een LPS voor 25-30G, Greater Planar a 17.5-20G. Wordt je niet vrolijk van voor sommige enchants om dan 300G+ te moeten lappen. Enchanters hebben echt wel de betere moneymaker prof. Ja, miners ook, maar mining is dan ook meer dan op een knoppie drukken ;)
lps krijg je alleen uit blue's (en heel heel heel heel heel heel heel soms uit greens) tijdens het lvlen van 60-70 krijg je mischien een totaal van 20 blues.. daarvan hou je de helft en de andere helft word een LPS.. dat is nou niet echt super duper wat je zegt veel ofzo.

Kan je ze van de AH afhalen maar dan zijn blues vaak 30+ of je kan een instance doen en hopen dat niemand doorheeft dat jij de blue's ninja'd.. beide niet echt reeel..

ze zijn zo duur omdat mensen er veel nodig hebben en omdat het aanbod laag is. Wil jij er minder voor betalen? sure word dan zelf enchanter en zorg dat je lekker veel blue's krijgt.. denk niet dat het erg winstgevend voor je zal zijn

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Kaap schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 17:23:
Je zou natuurlijk ook je guildies lief aan kunnen kijken en vragen of zij al jouw blue's/greens etc willen dissen en je ores prospecten en gems van maken om te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Hoelang blijft een account bestaan? Heb vor het laatst gespeeld in Mei 2005, had een lvl60 Frost Mage.
Zou die nog bestaan? Naam is Absinth, zat toen ook in een GoT guild, maar die zal niet meer bestaan denk ik

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:52
[...]

Enchanting an sich levert niet zoveel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cthulhu schreef op zondag 02 maart 2008 @ 00:28:
Hoelang blijft een account bestaan? Heb vor het laatst gespeeld in Mei 2005, had een lvl60 Frost Mage.
Zou die nog bestaan? Naam is Absinth, zat toen ook in een GoT guild, maar die zal niet meer bestaan denk ik
Account blijft altijd bestaan lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
ImdaMned schreef op zondag 02 maart 2008 @ 02:27:
[...]

Enchanting an sich levert niet zoveel op.
Enchanting is een mooie profession om tijdens het lvl'en flink wat quest items te dissen. Daarna is het niet zo'n grote money maker meer. En ook een heel erg tijds intensieven skill als je in een grote city enchants wil verkopen.

Mining is een makkelijk profession als je zelf de materialen niet nodig hebt. Klik op node -> loot -> profit. Herbalism en Skinning zijn iets minder efficient dan mining.

Als ik nog eens een nieuwe character zou starten zou ik kiezen voor Mining en Herbalism zodat mijn alchemist alt mooie pots kan maken en mining voor de centen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2008 @ 09:09:
[...]

Account blijft altijd bestaan lijkt me.
Blizzard behoud zich het recht voor accounts te wissen als ze niet meer gebruikt worden. Termijn staat ergens in de voorwaarden. Dat gezegd hebbend, heb ik nog nooit gezien dat dit iemand echt gebeurt is. Vaak genoeg mensen die 2 jaar stoppen weer zien beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Cthulhu schreef op zondag 02 maart 2008 @ 00:28:
Zoek je karakter op in de Armory. Als ie daar nog in staat heb je je antwoord... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Moraxv schreef op zondag 02 maart 2008 @ 13:15:
[...]

Zoek je karakter op in de Armory. Als ie daar nog in staat heb je je antwoord... ;)
Nee, want op de armory staan alleen active characters.
Edit: Hmz, maybe kun je wel zien of het char uberhaupt bestaat ja ;p

[ Voor 11% gewijzigd door HolyCorn op 02-03-2008 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatschaaap
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 11:23

blaatschaaap

schaap

Of je probeerd gewoon in te loggen op account management. Krijg je vanzelf wel een melding dat je account frozen is =p

blaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:13

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
barfieldmv schreef op zondag 02 maart 2008 @ 10:07:
[...]

Enchanting is een mooie profession om tijdens het lvl'en flink wat quest items te dissen. Daarna is het niet zo'n grote money maker meer. En ook een heel erg tijds intensieven skill als je in een grote city enchants wil verkopen.

Mining is een makkelijk profession als je zelf de materialen niet nodig hebt. Klik op node -> loot -> profit. Herbalism en Skinning zijn iets minder efficient dan mining.

Als ik nog eens een nieuwe character zou starten zou ik kiezen voor Mining en Herbalism zodat mijn alchemist alt mooie pots kan maken en mining voor de centen.
Enchanting heb ik voor het disenchanten en de enchants op mijn rings, jewelcrafting heb ik voor het geld en dat kan best lekker lopen, helemaal met seizoenswisselingen.
Enchanting kun je ook prima geld mee maken, moet je alleen wel weten hoe.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 09:58

Wmm

HolyCorn schreef op zondag 02 maart 2008 @ 13:27:
[...]

Nee, want op de armory staan alleen active characters.
Edit: Hmz, maybe kun je wel zien of het char uberhaupt bestaat ja ;p
Je kunt inloggen op accountmanagement en dan proberen een payed char transfer te doen. Dat kun je ook doen als je account frozen is (althans, proberen het te doen). Selecteer de realm waar je op zat en dan verschijnt er een lijstje met chars die je op die realm hebt. Op mijn oude account staat nog mijn level 19 dwarf warrior die ik gemaakt heb toen WoW uitkwam, drie weken speelde, en vervolgens gestopt ben met WoW voor 2 jaar om daarna weer te beginnen met een nieuw account ;).

Dus het lijkt me dat die char nog gewoon bestaat en speelbaar is als ik weer zou betalen op dat account. Sowieso heb ik er nog nooit van gehoord dat Blizz chars verwijdert heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Afbeeldingslocatie: http://www.actiontrip.com/comics/pics/at_comic262.jpg

Ghihi :)

[ Voor 7% gewijzigd door pasta op 02-03-2008 16:56 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:lk heb weer wat zooi van de 29e getrashed. Als je iets kwijt bent: Je reageerde offtopic of met een chatreply. Dit topic gaat over WoW remember? ;)

Ook de moderator uithangen is niet gewenst trouwens.

[ Voor 14% gewijzigd door TheZeroorez op 02-03-2008 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

[...]

denk je dat de blues die ik dis opeens in mijn bags zitten ? nope daar moet ik dungeons voor in en dan ook nog de rolls winnen want ondertussen verwacht iedereen natuurlijk wel dat de enchanter in de groep wel even dissed zodat die mensen het ook weer kunnen verkopen (9 vd 10 beneden de normale prijs trouwens waardoor ik de mijne niet verkoop) .
Het is vaker dat ik met 0 shards uit een dungeon kwam omdat de rest de shards gewonnen hadden dan dat ik met een aantal er uit loop :/
niet dat je er niet aan kan verdienen maar het is zeker niet zo simpel als jij het doet voorkomen ....

[ Voor 5% gewijzigd door dontcare op 02-03-2008 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:28
dontcare schreef op zondag 02 maart 2008 @ 21:12:
[...]

denk je dat de blues die ik dis opeens in mijn bags zitten ? nope daar moet ik dungeons voor in en dan ook nog de rolls winnen want ondertussen verwacht iedereen natuurlijk wel dat de enchanter in de groep wel even dissed zodat die mensen het ook weer kunnen verkopen (9 vd 10 beneden de normale prijs trouwens waardoor ik de mijne niet verkoop) .
Het is vaker dat ik met 0 shards uit een dungeon kwam omdat de rest de shards gewonnen hadden dan dat ik met een aantal er uit loop :/
niet dat je er niet aan kan verdienen maar het is zeker niet zo simpel als jij het doet voorkomen ....
Jup ik ken het gevoel, heb er namelijk ook last van. Omdat mijn voorraad large prismatic shards op zijn en er nog 6 nodig heb voor een enchant :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik altijd, en we altijd als guild doen is, iedereen passed or need.
natuurlijk heeft niemand die blues nodig, ik greed alles
en aan het einde van de instance, alles dissen en dan rollen.

de hoogste krijgt bv 2 Void's en een LPS, de rest dan ook een LPS

zo heb je altijd met de daily bijv 25G + shards :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:10

NoTimeRemains

I know

is het nu viable om Alc te levelen voor de nieuwe Alc trinkets? die 54 hit rating is erg interessant... maar ja om tailoring daarvoor te droppen (heb op dit moment tailoring en herb). ik denk nl. dat in WotLK weer nieuwe craftables in zitten die dan weer erg goed zijn...
what to, what to do?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
iemand de laatste changes gezien op PTR

- You can now inspect members of the opposite faction.

dan kun je Dr00l doen terwijl je in arena gesloopt word ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Locks schreef op maandag 03 maart 2008 @ 02:53:
iemand de laatste changes gezien op PTR

- You can now inspect members of the opposite faction.

dan kun je Dr00l doen terwijl je in arena gesloopt word ;D
ach ja heb ik tenminste wat te doen in die 10 seconden dat ik gesloopt wordt voor mijn 10 games in 15 minuten :P

oud guildie van me had nog een 5-5 met 1800 rating en had wat mensen nodig om hem leeg te bloeden voor zijn rogue :+ dus met 2 hunters, 1 rogue, 1 shaman, 1 priest met allemaal 0 resi even een team gemaakt :+ moet toch wel 3 a 400 punten uit te halen zijn voor woensdag :+

EU PTR is een ramp trouwens :/ vaker down dan up de SWP instance

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zow, ook maar weer eens een post van mij.

Deze zondag weer eens mee geweest met een Kara raid (had er een aantal gemist omdat ik geen tijd had/ziek was) en jammer genoeg de slechtste raid tot nu toe gehad.

Op Prince/Illhoof alleen maar wipes gehad en uiteindelijk toch nog Attu gedowned, maar dat was toch wel mosterd na de maaltijd...

Het had te maken met een aantal mensen die met een nieuwe class (alts) mee waren gegaan.
Toch wel grappig om te zien hoeveel verschil dat dan maakt. Normaal is Prince geen probleem, maar nu ging hij niet neer. Ook ik maakte een stomme fout door net buiten de safespot te gaan staan om een MD op de tank te gooien, wat resulteerde in instant death |:(

Ach ja, ik zie het maar als een learning experience en een wake-up call voor de groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 19-09 12:42
Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2008 @ 11:07:
[...]

Blizzard behoud zich het recht voor accounts te wissen als ze niet meer gebruikt worden. Termijn staat ergens in de voorwaarden. Dat gezegd hebbend, heb ik nog nooit gezien dat dit iemand echt gebeurt is. Vaak genoeg mensen die 2 jaar stoppen weer zien beginnen.
accounts wissen, of chars wissen, ik denk nl dat ze accounts nooit wissen ivm serie nummers enzo. Je chars enzo misschien wel ivm database ruimte.
qua crating proffessions heb ik van de week herbalism + mining genomen oop mijn mijn en daarvoor blacksmitting gedropped. In wotlk zal het in het begin wel wat meer geld kosten om wat te kopen.

Maar ik gebruikte BS'ting nooit :P

[ Voor 17% gewijzigd door Kevinp op 03-03-2008 08:49 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 22:52:
Toch hier maar even een vraagje neerzetten... :)

Na lang niet met mn mage gespeeld te hebben heb ik die toch maar weer even uit de kast gehaald, en ben nu pve fire gespecced.

Toen straks geinvite voor een leuke pug naar kara en al met al hebben we alles gecleared alleen netherspite zat er niet in...

Op prince kon ik er 975 dps uitpersen volgens recount dmg meter(alleen salvation buff, geen shadow priest, shaman of coe ) ,maar ik vraag me een beetje af hoe ik dit met mijn gear en spec kan verbeteren (zie armory link onderin) ... ik noem nu prince als voorbeeld maar dat kan ook een andere boss zijn.

Als de fight begint doe ik eerst 5x scorch debuff en dan blijf ik voornamelijk fireballs casten en zorg dat de scorch debuff op prince blijft, maar is het nou ook handig om fireblast in mn rotatie op te nemen, of is dat ivm mana problemen niet echt verstandig?... en mischien nog meer dingen waar ik rekening mee kan houden.

Enige tips zijn welkom( of flamen vanwege me slechte keuzes :)

armory linkje
http://armory.wow-europe....eet.xml?r=Kazzak&n=Aquine
Ik weet niet of alles wat daar staat je raid gear is, maar als dat zo is, zou ik zorgen voor meer spell hit (164 is de cap dacht ik). Ik zie dat je Scryers bent, en dan kan ik je echt de Scryer's Bloodgem aanraden (32 spell hit). Over rotaties zeg ik niks, mijn eigen mage is frost specced, en staat op dit moment zelfs min of meer in de ijskast.
Skillz schreef op maandag 03 maart 2008 @ 08:32:
Zow, ook maar weer eens een post van mij.

Deze zondag weer eens mee geweest met een Kara raid (had er een aantal gemist omdat ik geen tijd had/ziek was) en jammer genoeg de slechtste raid tot nu toe gehad.

Op Prince/Illhoof alleen maar wipes gehad en uiteindelijk toch nog Attu gedowned, maar dat was toch wel mosterd na de maaltijd...

Het had te maken met een aantal mensen die met een nieuwe class (alts) mee waren gegaan.
Toch wel grappig om te zien hoeveel verschil dat dan maakt. Normaal is Prince geen probleem, maar nu ging hij niet neer. Ook ik maakte een stomme fout door net buiten de safespot te gaan staan om een MD op de tank te gooien, wat resulteerde in instant death |:(

Ach ja, ik zie het maar als een learning experience en een wake-up call voor de groep.
Had het gelezen en gehoord ja. Wel jammer.

Hoe zat het nu eigenlijk met Drainer. Ik hoorde dat hij weer enhancement specced is, maar gaat ie dat blijven en wisten jullie dat ie gerespecced was? Hij is dus 1 van de 4 main healers die jullie hebben voor raids, en Tez is al enige tijd niet beschikbaar door omstandigheden. Als hij enhancement (of elemental, weet niet welke dps spec hij is), dan nekt hij de raids dus behoorlijk hard. Fare kan dan proberen wat hij wil, en hij weet echt wel wat hij moet doen om goed te healen, maar zijn healing gear level is nog niet voldoende voor gevechten als Prince en Netherspite.

En dat van de alts (want dat had ik nog niet gehoord), was dat om de klasse compositie goed te krijgen? Anders kan ik geen reden zien om "zwakkere" alts mee te nemen, zeker niet op gevechten als Prince, Netherspite en Illhoof. Of was dat onder het mom van "mijn main kan toch geen rep meer krijgen, ik neem een alt mee"?

Trouwens, van een aantal mensen blijf ik horen dat er bij Prince geen safe spots meer zijn, en dat we gewoon geluk hadden met de plaatsing. Misschien toch een idee om Prince een keer in het open veld aan te pakken, dan wordt het gevecht ook een stuk leuker, vind ik persoonlijk in ieder geval.

[ Voor 40% gewijzigd door Neelon op 03-03-2008 09:10 ]

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Moet toch zeggen dat ik bij ons op de server nog steeds aardig geld kan verdienen met enchanting. Dan wel alleen als disser en momenteel alleen met LPS, maar toch.
Er staan nog regelmatig blues < 20-22g op en LPS gaan voor zo'n 22-28g, veel hoger verkoopt eigenlijk nooit, al proberen sommigen dat wel.

Heb vaak genoeg 20-30 blues bij mijn enchanter liggen die dan de shards weer naar de bank stuurt (deze koopt de blues ook op) en die verkoopt ze. Soms ga ik ook nog voor de 65+ greens, maar arcane dust en Greater Planars verkopen momenteel wat minder. Teveel aanbod.

Gisterochtend stonden er nog veel shards voor 21-22g op, ikke maar even niets er op gezet. 's avonds was opeens alles weg op een stuk of 7-8 stuks na van 38-39g. Mijn shards er op gegooit voor 25-28g en de eerste waren al weg terwijl ik aan het posten was. (2 of 3 van de 13).

Heb met dit werk naast daillies en wat questen toch mijn twee epic mounts grotendeels betaald.
Maar las hierboven ergens over Greater Planars voor 18-20g. Da's wel heel heftig. Die gaan bij ons meestal voor 4-9g en vaker onderkant als bovenkant. Maar goed, deze krijg je ook vaak genoeg uit elke willekeurige 65+ green, dus snap niet zo goed hoe die bij jullie zo duur kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Kon het niet laten om na een break een nieuwe char aan te maken, nu eindelijk voor iets anders dan DPS gekozen en een warrior gerold. Nu zit ik alleen nog erg te dubben over wat nu dé levelingspec is, Arms of Fury. Lees er veel verschillende dingen over en ook de stickies op het WoW forum zijn het er niet over eens. Zelf heb ik nu de volgende specs gevonden en hoop op enige feedback van de warriors hier.

Arms/Fury
Fury dual wield
Full Fury (tot lvl 45)

Ook is mij nog niet helemaal duidelijk of het nu beter is om voor een langzame twohander te gaan of om te gaan voor dual wield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Ik snap niet zo goed dat mensen geldproblemen hebben. Mijn main heeft alchemy & enchanting voor de ring enchants, maar met alchemy heb ik sinds december ongeveer 16k gold verdiend. En dan serieus met het simpelste der simpelste: herbs opkopen op de AH, flasks en elixirs maken en terugzetten op de AH, elke proc is winst. Het leuke is dat ik nu zoveel geld heb dat ik de herbs duur hou op de AH (fel lotus en black lotus), waardoor het voor mensen de moeite is om mijn flasks te kopen.

Verder verkoop ik elke dag een Earthstorm Diamond, waar ik ongeveer 30-40g aan overhou (O+ Trollie) . En ik moet zeggen, het speelt wel erg fijn met 10k op je bankchar.

Gisteren mijn eerste Tier 6 mogen oprapen. Dat geeft toch weer een warm gevoel van pr0ness van binnen. Archimonde op 28% en voor het eerst echt iets van controle. Dan wordt dat gevecht nog leuk ook :)

[ Voor 12% gewijzigd door mdmeijer op 03-03-2008 09:45 ]

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:50

Seraphin

Meep?

Tot mijn eigen verbazing zowaar een aantal goede PuG-ervaringen gehad afgelopen weekend:

Heroic-BF; guildie healer, ik tank, 3 randoms (retri pala die maar nauwelijks meer DPS deed dan ik, blue-geared mage + hunter); tegen alle verwachtingen in een walk-in-the-park. Nog wel 1 of 2 wipes ofzo, maar meer door stomme pech / even niet opletten dan door noobiness.

Heroic-SL: weer een retri paladin (deze deed wel flinke DPS trouwens), mage, hunter, healer. Kende de mage van vroeger, verder puggers (wel van bekende guilds). De Refectory (kamer vlak voor de tweede baas) is trouwens een zeikgebied :( 2 - 3 wipes gehad omdat we moeite hadden met die groepjes van 5-6 die je op een gegeven moment moet pullen.

Maar goed, 2 goede runs geeft toch weer hoop voor de volgende keer. Met name de BF run liet nog maar eens zien dat je geen wtfpwn-epics hoeft te hebben voor een goede run (er zit natuurlijk ook een verschil in de heroics onderling). Al hielp het denk ik wel dat de healer + tank goed in de gear zaten.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Dit weekend bezig geweest met Enchanting en JC op mijn alt levellen, duurt nog wel even voor ik op de 300 zit maar dat geeft niet. Heb tijd zat. Het is vooral om de greenies te kunnen dissen die steeds droppen, aangezien de shards over het algemeen meer opleveren als de greens. En natuurlijk JC omdat op sommige tijdstippen Ore best goedkoop is, en ik heb niet echt zin voor alles de JCers uit de guild te moeten aanspreken.

Geld is op dit moment niet echt een probleem; aantal rondjes gezocht naar herbs en toch redelijk wat Fel Lotus gevonden die voor 33-35g per stuk verkopen. Ook de Nightmare Vein en Dreamfoil verkopen prima, en ik had nog een paar Black Lotus die ook voor bijna 30g per stuk verkochten. :D

Duurt nu niet lang meer of ik heb eindelijk genoeg voor mijn Epic Flightform, yay!

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Lekker weekend gehad op zich. Vrijdag ging de guild naar ZA, maar sinds ik heb laten weten niet mee te gaan op altruns vragen ze me niet eens meer. Niet erg, geeft mij tijd om m'n druid te lvlen. Begon als lvl 48.

Van 't weekend veel gespeeld, en heb inmiddels Tanaris, Feralas, Hinterlands, Blasted Lands farm quests, Searing Gorge en Un'goro afgerond, op de irritantere quests na. Vannacht nog even in WPL geweest en ben inmiddels 50% in lvl 55, dus het gaat de goede kant op.

Gisteren ook nog SSC/TK runs, was de bedoeling om de vijf bosses die nog up waren te doen voor attunements. Is gebleken dat veel mensen die instances niet meer serieus nemen, met onder meer een wipe op Al'ar, een wipe op pre-Solarian trash en een wipe op pre-Kael trash. Kael leeft nog steeds, dus we mogen vanavond weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Exitium schreef op maandag 03 maart 2008 @ 09:51:
maar sinds ik heb laten weten niet mee te gaan op altruns vragen ze me niet eens meer.
Wij hebben nog wel eens guild-drama omdat "groepjes samen klitten voor Kara / ZA". Oftewel een groepje van 10 die altijd samen op Woensdag ff gauw Kara clearen, waardoor sommige anderen het idee hebben buiten de boot te vallen.

In eerste instantie vond ik dat ook een beetje vreemd; als guild wil je immers van iedereen weten hoe ze spelen, plus dat je er in b.v. SSC niets aan hebt als 10 man vol in de epics hangen, maar 5 man nog van hun blues af moeten.

Aan de andere kant merk ik aan mezelf dat ik tegenwoordig ook geen zin meer heb om de zoveelste alt / casual member aan zijn Kara-lewt te helpen: ik wil gewoon zo snel mogelijk door die instance heen zodat ik misschien eindelijk m'n T4 head kan looten ( @#$@#%#$@&%$ droprates :( ) dus dan heb ik geen zin in zoiets onbenulligs als wipen op Aran omdat we iemand mee hebben die niet snapt wat "DO NOT MOVE" betekent.

Jullie ervaringen hierin?

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 19-09 10:03
Lekker weekend gehad op zich. Vrijdag ging de guild naar ZA, maar sinds ik heb laten weten niet mee te gaan op altruns vragen ze me niet eens meer. Niet erg, geeft mij tijd om m'n druid te lvlen. Begon als lvl 48.

Van 't weekend veel gespeeld, en heb inmiddels Tanaris, Feralas, Hinterlands, Blasted Lands farm quests, Searing Gorge en Un'goro afgerond, op de irritantere quests na. Vannacht nog even in WPL geweest en ben inmiddels 50% in lvl 55, dus het gaat de goede kant op.

Gisteren ook nog SSC/TK runs, was de bedoeling om de vijf bosses die nog up waren te doen voor attunements. Is gebleken dat veel mensen die instances niet meer serieus nemen, met onder meer een wipe op Al'ar, een wipe op pre-Solarian trash en een wipe op pre-Kael trash. Kael leeft nog steeds, dus we mogen vanavond weer terug.
Oo werd ik ook altijd zo gek van. "Oh is ZA maar, kan ik op <insert welke crappy PvP geared alt dan ook> komen. En vervolgens natuurlijk bij de 3e of 4e baas blijven steken en niet verderkomen. Zaterdag weer een leuke timed run gedaan (geen alts dus), NET 1 minuut te laat voor de bearmount :(
Wel leuke extra loot van de 1e 3 tho, en ik heb die lelijke cloth healing helm gewonnen :)

Onze guild is gestopt met attunen, en gelukkig maar ook. Laatste run precies hetzelfde, tenminste alles ging lekker snel maar Vashk en Kael zijn gewoon geen fights die je "effe" doet, en al helemaal niet als de setup niet optimaal is (lees: paar spots swappen voor niet/minder nodige classes die attuned moeten worden). Blij dat ze dat voor mijn nieuwe main nog 1x gedaan hebben , maar ook dat we daarna niet meer terug zijn gegaan :P
Als je niet echt tekorten hebt kun je beter wachten tot 2.4 niet?

@Seraph dat hou je nou eenmaal als je meerdere groepen kunt maken door de grootte van je guild. De mensen uit de eerste groep zullen altijd het liefst een zo goed mogelijke samenstelling maken. Misschien kun je een keer op het forum ofzo een raidje organizen om de boel zodanig een keer te mixen, met duidelijk de opmerking dat het gaat om mains te gearen en niet alts.

[ Voor 9% gewijzigd door porn* op 03-03-2008 10:15 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Black-Hole schreef op maandag 03 maart 2008 @ 09:35:
Kon het niet laten om na een break een nieuwe char aan te maken, nu eindelijk voor iets anders dan DPS gekozen en een warrior gerold. Nu zit ik alleen nog erg te dubben over wat nu dé levelingspec is, Arms of Fury. Lees er veel verschillende dingen over en ook de stickies op het WoW forum zijn het er niet over eens. Zelf heb ik nu de volgende specs gevonden en hoop op enige feedback van de warriors hier.

Arms/Fury
Fury dual wield
Full Fury (tot lvl 45)

Ook is mij nog niet helemaal duidelijk of het nu beter is om voor een langzame twohander te gaan of om te gaan voor dual wield.
maar niet voor dps gekozen ;) tot aan lvl70 of 60 toch aardig dps zo'n warrior. En daarna heb je ook nog steeds de keuze om dps te blijven/gaan. Maar goed, je wilt gaan tanken dus :D

sommige mensen vinden de 2handers te langzaam spelen (vooral die 3+ wapens kunnen aardig slow zijn en lastig om tegen priests te gebruiken), maar voor arms-leveling heb je wat minder uitgebalanceerde gear nodig als fury. Fury heeft toch wel alle hit nodig die het kan krijgen om niet alles te missen wat voor je staat en zeker totdat je dualwield talents kunt vullen is dat off-hand wapen meer dan 1/2 nutteloos.
Maar goed, fury ziet er wel spectaculairder uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 19-09 12:42

Haha, wij hebben nu ook een slechte week, vorige week illidan down. Maar nu weinig signups, zal wel komen omdat mensen ff wat rust willen. Waarschijnlijk dinsdag dan maar Illidan.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Incomming wall of text

Eindelijk een keer heel kara gezien, en jawel: Met een pug :D
Zag op een gegeven moment een shout in het trade channel: Kara group lf 1 healer + Lock.
Ik dacht wie niet waagt wie niet wint, dus krijg een whisper terug: spelldmg ? antwoord netjes terug 1100+ en daar kwam de invite.

Wat bleek nu het was een guild die met wat alts kara ging doen. de setup weet ik niet meer precies maar het kwam erop neer dat dat we maar 1 MT hadden: een T4/T5 pally, wat kunnen pallý's tanken zeg echt ongeloofelijk.
Attumen down zonder problemen, daarna na moroes toe, ook down zonder problemen en ik had de hoogste roll op de shadow cloak :o.
De trash naar maiden toe droppte ook nog wat random epix, helaas zat hier niks van cloth tussen.
Daarna maiden (Hier loopt onze guild altijd op vast) ze ging neer als een mes dat door boter snijdt. Ook hier had ik de hoogste roll op een paar epic boots (ben de naam vergeten).
Daarna zijn we naar de opera gegaan: Big bad wolf, moet zeggen dat ik de opera wel heel vet vind, roodkapje en rennen maar :D. ging snel dood en dropte het fist weapon.

Nu was de vraag had iemand een urn bij om nightbane te summone, en ja hoor iemand had urn bij, dus hop naar nightbane toe: easy fight en ook deze ging neer zonder probs, helaas geen robe.
Next up: de curator, dit vondt ik best wel een lastig gevecht die bolt ect zijn behoorlijk irritant (12 - 14k shadowbolts crits tijdens evocations is wel leuk :p). Curator ging ook snel dood en dropte Gloves of de fallen hero ( ik heb de gloves van attumen al maar ik dacht /care ik ga gewoon rollen) ook deze won ik met een solide roll van 90 :p.
Daarna ff een break ingelast en na de break op naar Aran, deze vond ik persoonlijk leuk om te doen (beetje runnen en dpsen) alleen tijdens de elementals ging ik wel dood.
Helaas geen loot voor mij.
Toen besloten om toch Illhoof te gaan doen, helaas hier op gewiped omdat we de chains niet onder controle hadden.
Toen naar prince gegaan, clean kill en Helm of the fallen hero drop (ik dacht dit kan niet waar zijn :D) helaas deze verloren van een mage.

Resultaat: 20g uitgegeven aan food/potions en 3 epics rijker :D
Oh en honored met Violet eye, deze even de ring omruilen voor een epic ring

Geslaagde avond :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
porn* schreef op maandag 03 maart 2008 @ 10:10:
[...]

Oo werd ik ook altijd zo gek van. "Oh is ZA maar, kan ik op <insert welke crappy PvP geared alt dan ook> komen. En vervolgens natuurlijk bij de 3e of 4e baas blijven steken en niet verderkomen. Zaterdag weer een leuke timed run gedaan (geen alts dus), NET 1 minuut te laat voor de bearmount :(
Wel leuke extra loot van de 1e 3 tho, en ik heb die lelijke cloth healing helm gewonnen :)

Onze guild is gestopt met attunen, en gelukkig maar ook. Laatste run precies hetzelfde, tenminste alles ging lekker snel maar Vashk en Kael zijn gewoon geen fights die je "effe" doet, en al helemaal niet als de setup niet optimaal is (lees: paar spots swappen voor niet/minder nodige classes die attuned moeten worden). Blij dat ze dat voor mijn nieuwe main nog 1x gedaan hebben , maar ook dat we daarna niet meer terug zijn gegaan :P
Als je niet echt tekorten hebt kun je beter wachten tot 2.4 niet?
We hebben ZA nog niet op farm, en tot dat zo is vertik ik het om er met alts rond te gaan lopen. In Kara doen we ook nog wel 'ns runs met een lading alts, maar de mensen die dan meegaan weten dat van tevoren en kiezen er zelf voor. Zelfs met 6-7 alts farmen we dat nog wel op zich, hooguit een keer een wipe op Aran, prince of Netherspite. Ik ga echter niet met alts in een nonfarm instance lopen, betekende een paar weken terug nog dat ze dik een uur op een derde healer hebben moeten wachten.

Tijd om te wachten is er niet echt. We zouden gisteren en vanavond attunements hebben, maar door crappy attendance op donderdag zijn we toen maar begonnen. We kunnen de laatste anderhalve maand vrijwel iedere donderdag cancellen doordat er 3428743 afk's zijn, en nog niet eens altijd dezelfde mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
@ZA psies hetzelfde gevoel, ligt er beetje aan wij hebben meestal 2 of 3 groepen waarvan de eerste dus in ZA beste setup heeft; da's 2.5 uur oneshot. De andere 2 blijven ook vaak op de 4e of 5e baas steken, magoed sommige classes zijn dan ook zo verschrikkelijk handig... beetje jammer dat het zo setup afhankelijk is.

Tja als je zo moet raiden... jammer ja :( Prob is dat als dat te lang doorgaat de gemotiveerde mensen OOK afhaken of zoals je zegt gedemotiveerd raken (afk-en etc).

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Wij willen binnenkort eens een kijkje nemen in Zul'Aman. We hopen de eerste boss neer te krijgen, veel verder verwachten we niet te komen, maar dat is niet erg. Nu zit ik na te denken over de group, en wilde jullie ideeën eens horen.

Veel keus hebben we niet qua classes, maar missen we belangrijke classes om tot de eerste boss in ZA te komen, met deze setup:
Warrior tank, Paladin tank, Druid healer, 2x Priest healer, Acrane Mage, Surv Hunter, Melee Shaman, Afflic Lock en Rogue

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Hond ;) je loopt wel keihard uit zeg. Zit nu op de helft naar 48 dus je gaat lekker. Gelukkig deze week 3 dagen vrij dus hopelijk kan ik wat inlopen. Ga je nu al bijna naar outlands of wacht je tot 58?

Wij hebben ook steeds meer dat mensen het laten afweten en dat de focus wat minder is, lijkt wel of alle guilds op het moment wat problemen hebben. Raids zijn ook in mijn ogen steeds saaier en de loot is al helemaal crappy. Wij zitten nu in tk en ssc vashj en keal nog niet meer en als je dan vergelijk wat er te looten is vergeleken met badge loot hoef ik bijna niks te pakken daar. Ook al ben ik zeker niet epic greedy is een instance waar zo goed als niks voor je dropt wel een beetje saai zeker als je nog regelmatig wiped omdat we bv niet echt een pala tank hebben voor morogrim. En mensen niet echt geweldig opletten.
OkkE schreef op maandag 03 maart 2008 @ 10:38:
Wij willen binnenkort eens een kijkje nemen in Zul'Aman. We hopen de eerste boss neer te krijgen, veel verder verwachten we niet te komen, maar dat is niet erg. Nu zit ik na te denken over de group, en wilde jullie ideeën eens horen.

Veel keus hebben we niet qua classes, maar missen we belangrijke classes om tot de eerste boss in ZA te komen, met deze setup:
Warrior tank, Paladin tank, Druid healer, 2x Priest healer, Acrane Mage, Surv Hunter, Melee Shaman, Afflic Lock en Rogue
als je puur naar de 1e boss kijkt is het een redelijke setup. Opzich zou nog een mage lekker zijn voor cc op de trash voor de laatste boss als je daar 2 shammie mobs hebt met de 2 beren is het pittig. Alhoewel ze goed te mind controllen zijn dus hoop dat je priests iets aan hit hebben.
Trap kan ook alleen ze blijven vaak ranged.
2 goeie tanks op de eerste boss heb je wel nodig want ze krijgen best flinke dmg, een pala is misschien niet ideaal maar als ie redelijk gegeared is is het geen probleem.
De 2e boss is ook best goed te doen hoor als mensne maar opletten.

[ Voor 25% gewijzigd door MantaMania op 03-03-2008 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Gisteren ook "gewoon" even 3 heroics gedaan met dezelfde guild groep.

Mijn hunter = http://armory.wow-europe....ml?r=Azjol-Nerub&n=Zylian

Begonnen met de daily, Slave Pens. Echt super stabiele crowd-control hadden we niet. Icetrap van mijn hunter, fear van de warlock (nee, geen succubus, gewoon fearen die hap en doorblazen) en hammer of justice van de retridin. Alle dps was blijkbaar aan elkaar gewaagd (de lock is een van onze raiding locks, Zylian is mijn farm en fun alt, en de retridin is ook een alt, veel pvp gear dacht ik) en ook de crowd control was erg goed onder controle, al was het wel veel improviseren met andere targets fearen (alles is onder controle, zo niet, dan was het een bug :P ), veel traps rondgooien en waar mogelijk een hammer of justice. Geen wipes, alleen 2x een dode priest. Eerste keer weet ik niet meer waarom, 2e keer omdat iedereen na de 2e boss entangled was, en er een Naga tegen de priest aan stond te hakken. Quagmirran was ook echt een eitje, is gewoon een erg tamme versie van de SSC trash (met een kwart van de hitpoints ook nog). Moesten hem wel effe met 4 man doen, de lock lag vissen te voeren vanaf het begin, zag niet eens wat er gebeurde. En ik heb ee hele mooie nieuwe broek nu, Midnight Legguards.

Als 2e hebben we een heroic Mechanar gedaan, ook easy peasy, skippen wat we kunnen skippen, soms wat enthousiaste pulls (3 humanoids en een droid bijvoorbeeld), dus dat werd flink improviseren met de crowd control op momenten, maar wel lachen. Helaas geen Sun Eater voor de tank, maar ik heb wel eindelijk mijn groene level 70 of the bandit gloves kunnen vervangen, voor Handguards of the Steady.

Als laatste een heroic Setthek Halls, hier hebben we onze eerste wipe gehad, de kamer net voor de druid summon boss kregen we een pack uilen en een pack humanoids op ons, dit trokken we niet, lang leve feign death. \o/ Uiteindelijk weer verder gegaan, boss ge-one-shot, hier niks voor mij helaas, sleutel voor Shadow Labs uit de kist getrokken en terug naar Shattrath.

Heb nu 28 badges dacht ik, zit alleen te denken wat als eerste te halen, ik zat te denken aan de Bloodlust Brooch (trinket) cape en neck zijn maar relatief magere upgrades. Of ik 150 badges ga sparen voor de 2.4 kruisboog weet ik niet. De kruisboog heeft een goede snelhied voor mijn BM spec (2.8), alleen ben ik neit kapot van kruisbogen en ik vind het nieuwe model mogelijk nog erger dan het oude model. Ben stiekem aan het hopen op de Wolfslayer Rifle, of anders is de boog van Prince een goede 2e.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
porn* schreef op maandag 03 maart 2008 @ 10:27:
Tja als je zo moet raiden... jammer ja :( Prob is dat als dat te lang doorgaat de gemotiveerde mensen OOK afhaken of zoals je zegt gedemotiveerd raken (afk-en etc).
Ik bedoel mensen die iets anders te doen hebben en daarom niet kunnen signen. ;) Maar goed, daarom willen we dus mensen attunen en hebben we nu toch maar een run ingelast. Gaat om een man of zes, zeven, dus is wel de moeite.

Gisteren ook nog mot met onze ret pala. We hadden maar drie pala's mee, dus pala's kregen BoK, BoW en BoM, waarbij ik (BoW buffer) een kleine BoS op onze pala zou gooien. Geen probleem op zich, alleen kan het dan gebeuren dat je na een aantal trashpull even moet wachten omdat ik moet drinken. Gevolg, constant in pala channel vragen om BoS, en als 'ie niet binnen tien sec had ook in /ra. Werd het op den duur lichtelijk zat, dus in pala channel gevraagd of 'ie daarmee kon kappen en dat 'ie echt wel z'n salv zou krijgen. Reactie "no, if I don't have it I ask". Toen maar gezegd dat 'ie zichzelf lekker kon gaan salven dan, was die gozer compleet zat. Zelfs na twee Kael tries had 'ie nog niet door dat 'ie geen salv meer van me zou krijgen. Ironische was dat hij salv op de locks deed, dus toen de Capernian tank na het tanken om salv vroeg in /ra, vroeg de pala ook om salv en kreeg de lock het ook niet. :P Benieuwd of daar vanavond nog gezeik over komt.
MantaMania schreef op maandag 03 maart 2008 @ 10:38:
Hond ;) je loopt wel keihard uit zeg. Zit nu op de helft naar 48 dus je gaat lekker. Gelukkig deze week 3 dagen vrij dus hopelijk kan ik wat inlopen. Ga je nu al bijna naar outlands of wacht je tot 58?
Niks hond, kitty! And a sexy one! :P Blijf misschien zelfs nog wel tot 60 in Azeroth, puur omdat ik zones als EPL nog altijd geweldig vind. Maar goed, moet nog even kijken wat ik precies doe, direct naar Outlands is ook lekker voor de XP natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

MantaMania schreef op maandag 03 maart 2008 @ 10:38:
als je puur naar de 1e boss kijkt is het een redelijke setup. Opzich zou nog een mage lekker zijn voor cc op de trash voor de laatste boss als je daar 2 shammie mobs hebt met de 2 beren is het pittig. Alhoewel ze goed te mind controllen zijn dus hoop dat je priests iets aan hit hebben.
Trap kan ook alleen ze blijven vaak ranged.
2 goeie tanks op de eerste boss heb je wel nodig want ze krijgen best flinke dmg, een pala is misschien niet ideaal maar als ie redelijk gegeared is is het geen probleem.
De 2e boss is ook best goed te doen hoor als mensne maar opletten.
We verwachten niet veel verder te komen als de eerste boss gezien de gear en ervaring die we als groep hebben, maar toch willen we er graag al eens kijken. Voorbij de tweede boss zullen we zeker niet komen. We hebben misschien wel een tweede Mage, maar ik heb veel liever de Hunter mee qua skills/attitude, is de trash btw ook te Sappen?

De Paladin tank is niet super gegeared, maar wel voor een groot deel Kara en Badge gear. Ach we zullen zien hoe het gaat, maar de vraag of we noodzakelijke classes miste is beantwoord, thanks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Exitium schreef op maandag 03 maart 2008 @ 10:55:
[...]

Ik bedoel mensen die iets anders te doen hebben en daarom niet kunnen signen. ;) Maar goed, daarom willen we dus mensen attunen en hebben we nu toch maar een run ingelast. Gaat om een man of zes, zeven, dus is wel de moeite.

Gisteren ook nog mot met onze ret pala. We hadden maar drie pala's mee, dus pala's kregen BoK, BoW en BoM, waarbij ik (BoW buffer) een kleine BoS op onze pala zou gooien. Geen probleem op zich, alleen kan het dan gebeuren dat je na een aantal trashpull even moet wachten omdat ik moet drinken. Gevolg, constant in pala channel vragen om BoS, en als 'ie niet binnen tien sec had ook in /ra. Werd het op den duur lichtelijk zat, dus in pala channel gevraagd of 'ie daarmee kon kappen en dat 'ie echt wel z'n salv zou krijgen. Reactie "no, if I don't have it I ask". Toen maar gezegd dat 'ie zichzelf lekker kon gaan salven dan, was die gozer compleet zat. Zelfs na twee Kael tries had 'ie nog niet door dat 'ie geen salv meer van me zou krijgen. Ironische was dat hij salv op de locks deed, dus toen de Capernian tank na het tanken om salv vroeg in /ra, vroeg de pala ook om salv en kreeg de lock het ook niet. :P Benieuwd of daar vanavond nog gezeik over komt.

[...]

Niks hond, kitty! And a sexy one! :P Blijf misschien zelfs nog wel tot 60 in Azeroth, puur omdat ik zones als EPL nog altijd geweldig vind. Maar goed, moet nog even kijken wat ik precies doe, direct naar Outlands is ook lekker voor de XP natuurlijk. :)
Het is een idee of van lvl 58 outlands in te gaan en dan rond lvl 60 met imba gear terug naar Azeroth om even EPL, WPL, Silitihius door te rennen zeker met een gathering profession en imba gear is het heel erg leuk in Azeroth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
barfieldmv schreef op maandag 03 maart 2008 @ 11:02:
[...]

Het is een idee of van lvl 58 outlands in te gaan en dan rond lvl 60 met imba gear terug naar Azeroth om even EPL, WPL, Silitihius door te rennen zeker met een gathering profession en imba gear is het heel erg leuk in Azeroth.
Mja, daar zit m'n tweede probleem, moet nog een keer naar een goeie mithril zone om m'n mining omhoog te werken, zit nu net boven de 200 wat te laag is voor small thorium en dark iron. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Exitium schreef op maandag 03 maart 2008 @ 10:55:
[...]

ik zou gewoon in azeroth naar 60 gaan, de exp daar is snel genoeg met de quests, met me hunter was ik 60 geworden en had ik nog meer dan de helft van de epl en winterspring quests over.

Toen ik naar outlands in hellfire verder ging vanaf 60 kwam ik regelmatig lvl 58 gasten tegen die gewoon 2 tot 3x zo lang deden over het killen van een mob dan ik. Tuurlijk is de exp meer, maar de mobs hebben ook meer hp, slaan harder etc, dan heb je op 58 gewoon dusdanige kill en downtime dat je net zo goed of beter even die 2 levels in azeroth kan pakken.

Als je boosts/help krijgt in hellfire is het natuurlijk een ander verhaal.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Exitium schreef op maandag 03 maart 2008 @ 11:07:
[...]

Mja, daar zit m'n tweede probleem, moet nog een keer naar een goeie mithril zone om m'n mining omhoog te werken, zit nu net boven de 200 wat te laag is voor small thorium en dark iron. :P
das irritant he gelukkig hou ik het netjes bij maar anders. Alhoewel ik nu toch mn mining ga droppen en waarschijnlijk voor jewelcrafting of blacksmith zodat ik die alt lekker kan gearen ;)
Mining heb je verder toch niks aan voor items. Cash heb ik nog wel wat dus dat zou goed moeten gaan.

BTW vraag je aan de pala tanks. In hoevere heb je spellhit nodig en zo ja hoe belangrijk is het vergeleken met andere stats? Wat vinden jullie van die increased int talents, in principe zou je mana terug krijgen van de healing die je krijgt en niet moeten focussen op je eigen voorraad toch? alhoewel als je weinig dmg pakt is een beetje healing wel lekker natuurlijk.
En in hoevere heb je iets aan shield block als pala verhoogt het nog een bepaalde dmg output of is het echt alleen maar block verder niks?
Bokkie schreef op maandag 03 maart 2008 @ 11:12:
[...]

ik zou gewoon in azeroth naar 60 gaan, de exp daar is snel genoeg met de quests, met me hunter was ik 60 geworden en had ik nog meer dan de helft van de epl en winterspring quests over.

Toen ik naar outlands in hellfire verder ging vanaf 60 kwam ik regelmatig lvl 58 gasten tegen die gewoon 2 tot 3x zo lang deden over het killen van een mob dan ik. Tuurlijk is de exp meer, maar de mobs hebben ook meer hp, slaan harder etc, dan heb je op 58 gewoon dusdanige kill en downtime dat je net zo goed of beter even die 2 levels in azeroth kan pakken.

Als je boosts/help krijgt in hellfire is het natuurlijk een ander verhaal.
ik zou het dan doen voor de rep, wilde eigenlijk op 56 erheen gaan en dan tot 58 mobs grinden, daarna evt nog wat instances doen tot ik honored ben en daarna questen.

[ Voor 29% gewijzigd door MantaMania op 03-03-2008 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
MantaMania schreef op maandag 03 maart 2008 @ 11:13:
das irritant he gelukkig hou ik het netjes bij maar anders. Alhoewel ik nu toch mn mining ga droppen en waarschijnlijk voor jewelcrafting of blacksmith zodat ik die alt lekker kan gearen ;)
Mining heb je verder toch niks aan voor items. Cash heb ik nog wel wat dus dat zou goed moeten gaan.
Heb mining en skinning. Mining zodat ik in Outlands adamantite kan minen voor prospecting (en plate gear voor Ele, Sunwell gloves enzo), skinning zodat ik m'n druid zelf van wat gear kan voorzien. Had toch al herbalism op m'n lock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Laatst online: 19-09 16:52
En in hoevere heb je iets aan shield block als pala verhoogt het nog een bepaalde dmg output of is het echt alleen maar block verder niks?
Block is ook holy dmg in combinatie met holy shield dus xtra threat. Eigenlijk 1 van de grootste dmg/threat generatoren van de palatank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Neelon schreef op maandag 03 maart 2008 @ 10:52:
Heb nu 28 badges dacht ik, zit alleen te denken wat als eerste te halen, ik zat te denken aan de Bloodlust Brooch (trinket) cape en neck zijn maar relatief magere upgrades. Of ik 150 badges ga sparen voor de 2.4 kruisboog weet ik niet. De kruisboog heeft een goede snelhied voor mijn BM spec (2.8), alleen ben ik neit kapot van kruisbogen en ik vind het nieuwe model mogelijk nog erger dan het oude model. Ben stiekem aan het hopen op de Wolfslayer Rifle, of anders is de boog van Prince een goede 2e.
Aangezien ik nu de prince bow heb zit ik te azen op de gun van doomwalker. De Wolfslayer zou iets beter zijn (BM he) maar dan moet ik weer een scope kopen ect. De 2.4 cros sla ik mooi over. Die Bloodlust heb ik al ik ben nu aan het sparen voor die nieuwe mail gloves (Gauntlets of Rapidity) die 75 bagdes gaat zijn zit nu op 60 dus dat gaat lekker. Wou eers voor de legs gaan maar heb 1.5 week geleden de legs van Void reaver geloot en die zijn wel lekker ^^ die nieuwe 2.4 zijn iets beter maar imho niet de 100 badges waard vergeleken met die ik nu heb.

En dan nog een nieuwtje we hebben Magtheridon nog voor zijn 2.4 nerf toch nog neergelegd ^^. Guild first wederom wat een idoot gevecht is dat de eerste try’s maar als je het eenmaal doorhebt en het klikken goed doet is er niets an het handje.
porn* schreef op maandag 03 maart 2008 @ 11:41:
Wat wordt er generfed dan? Hoe kan dat nog makkelijker worden, gaan ze soms de retard check eruit gooien? Oo
Hieruit

Many gameplay elements of the encounters in Magtheridon's Lair have been changed to decrease their overall complexity and difficulty.

[ Voor 13% gewijzigd door William/Ax3 op 03-03-2008 11:46 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Fuck, dat moet ik ook nog een keer doen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
OkkE schreef op maandag 03 maart 2008 @ 10:57:
[...]

We verwachten niet veel verder te komen als de eerste boss gezien de gear en ervaring die we als groep hebben, maar toch willen we er graag al eens kijken. Voorbij de tweede boss zullen we zeker niet komen. We hebben misschien wel een tweede Mage, maar ik heb veel liever de Hunter mee qua skills/attitude, is de trash btw ook te Sappen?

De Paladin tank is niet super gegeared, maar wel voor een groot deel Kara en Badge gear. Ach we zullen zien hoe het gaat, maar de vraag of we noodzakelijke classes miste is beantwoord, thanks. :)
Hm pally tank moet wel aardig in de gear zitten anders krijgt hij rake klappen van de bear boss en trash ervoor. Bereid iig je healers er maar goed op voor :)
William/Ax3 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 11:35:
[...]
En dan nog een nieuwtje we hebben Magtheridon nog voor zijn 2.4 nerf toch nog neergelegd ^^. Guild first wederom wat een idoot gevecht is dat de eerste try’s maar als je het eenmaal doorhebt en het klikken goed doet is er niets an het handje.
Wat wordt er generfed dan? Hoe kan dat nog makkelijker worden, gaan ze soms de retard check eruit gooien? Oo

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
"Hellfire Citadel: Magtheridon’s Lair - Many gameplay elements of the encounters in Magtheridon’s Lair have been changed to decrease their overall complexity and difficulty."

"In 2.4 Magtheridon clicks the cubes for you."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
[...]

mithril bevind zich vooral in de gebieden van 40-50.
Mijn voorkeur ging altijd uit naar tanaris. Vooral in de buurt van de bugs, je kan als lvl70 gewoon 95% van alle mobs vermijden. Tevens vind je hier nog iron/truesilver en soms small thorium vein.

Maar verwacht geen gebieden waar je elke 10s kan dismounten om te gaan minen :p

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

UdiBenLudi schreef op maandag 03 maart 2008 @ 11:29:
[...]

Block is ook holy dmg in combinatie met holy shield dus xtra threat. Eigenlijk 1 van de grootste dmg/threat generatoren van de palatank.
maar je dmg met holy shield stijgt niet door blockvalue dus volgens mij heb je er toch echt niks aan?? Holy shield is een vaste waarde die alleen stijgt door spell dmg. Tenminste als ik me goed heb ingelezen.

Misschien ben jij in de war met rating??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
sabriel schreef op maandag 03 maart 2008 @ 11:51:
[...]

mithril bevind zich vooral in de gebieden van 40-50.
Mijn voorkeur ging altijd uit naar tanaris. Vooral in de buurt van de bugs, je kan als lvl70 gewoon 95% van alle mobs vermijden. Tevens vind je hier nog iron/truesilver en soms small thorium vein.

Maar verwacht geen gebieden waar je elke 10s kan dismounten om te gaan minen :p
Ik deed meestal Badlands, heb 't al twee keer van 0-300 gedaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Exitium schreef op maandag 03 maart 2008 @ 11:44:
[...]

"Hellfire Citadel: Magtheridon’s Lair - Many gameplay elements of the encounters in Magtheridon’s Lair have been changed to decrease their overall complexity and difficulty."

"In 2.4 Magtheridon clicks the cubes for you."
Mja "Many gameplay elements".... 't is 1 baas met een paar abilities... wtf nou many?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Laatst online: 19-09 16:52
MantaMania schreef op maandag 03 maart 2008 @ 11:53:
[...]

maar je dmg met holy shield stijgt niet door blockvalue dus volgens mij heb je er toch echt niks aan?? Holy shield is een vaste waarde die alleen stijgt door spell dmg. Tenminste als ik me goed heb ingelezen.

Misschien ben jij in de war met rating??
Ah correct, last van maandagochtend syndroom. Ogen nog niet helemaal open :).
Value is de hoeveelheid damage die je blokt. Bij bosses zul je dus nog steeds behoorlijk damage slikken (wat weer gehealed word en dus mana is). Dus blokvalue ook best belangrijk.

When an attack is Blocked, it does not necessarily mean that the target takes no damage. A Block attack-result inflicts the same damage as a normal hit, but reduced by an amount "X" that's based on the Block value and Strength of the target, as follows:

X = [(Shield block value) + ((Strength / 20) - 1)].

[ Voor 19% gewijzigd door UdiBenLudi op 03-03-2008 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

[...]

Een van de specifieke dingen die op wowhead genoemd werden, was dat de manticron cube debuff van 3 minuten naar 1:30 gaat. Verder niet echt specifieke dingen gezien (iemand riep dat er nu nog maar 3 channelers & cubes op de PTR zijn, een ander sprak dat weer tegen).

Zou mij niets verbazen als ze de cave-ins en misschien de earthquake van maggie hebben verminderd.

Ik krijg af en toe de indruk dat er een zeker beleid van Blizzard achter zit om raids gaandeweg meer toegankelijk te maken voor het grote publiek: Heroics van revered naar honored, atunements van TK, SSC en straks ook MH & Kara die verdwijnen, nerfs die niet heel echt nodig lijken......

Zou IMO ook wel te verdedigen zijn als Blizzard bepaalde encounters express makkelijker maakt naarmate de tijd vordert: top-guilds hebben dan eerst een paar maanden de tijd om te pimpen dat zij de enige zijn, en tegen de tijd dat de top-guilds bepaalde raids toch al op farm hebben en een instance verder zijn, krijgen de "mindere goden" ook de mogelijkheid de content te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
UdiBenLudi schreef op maandag 03 maart 2008 @ 11:58:
[...]

Ah correct, last van maandagochtend syndroom. Ogen nog niet helemaal open :).
Value is de hoeveelheid damage die je blokt. Bij bosses zul je dus nog steeds behoorlijk damage slikken (wat weer gehealed word en dus mana is). Dus blokvalue ook best belangrijk.
Holy shield = damage on block en +30% block rating 8 hits lang. Het is DE manier voor paladins om uncrushable te worden. Verder kan redoubt ook nog proccen waardoor je rond de 60% block zit :D. Als redoubt procced kan je iets minder spastich wachten op je holy shield cooldown.

Ik ben mijn AOE protection paladin nu wel weer zat. Slaat geen deuk in een pak boter en 15+ equal lvl mobs tegelijk neerkrijgen is best wel saai als je het eenmaal doorhebt. Nu dus maar mijn hunter door lvl'en, nu lvl 63 en net deze reward opgehaald http://www.wowhead.com/?item=27930 :D lekker in blood furnace 30+% damage van de party doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Seraphin schreef op maandag 03 maart 2008 @ 12:04:
[...]

Een van de specifieke dingen die op wowhead genoemd werden, was dat de manticron cube debuff van 3 minuten naar 1:30 gaat. Verder niet echt specifieke dingen gezien (iemand riep dat er nu nog maar 3 channelers & cubes op de PTR zijn, een ander sprak dat weer tegen).

Zou mij niets verbazen als ze de cave-ins en misschien de earthquake van maggie hebben verminderd.

Ik krijg af en toe de indruk dat er een zeker beleid van Blizzard achter zit om raids gaandeweg meer toegankelijk te maken voor het grote publiek: Heroics van revered naar honored, atunements van TK, SSC en straks ook MH & Kara die verdwijnen, nerfs die niet heel echt nodig lijken......

Zou IMO ook wel te verdedigen zijn als Blizzard bepaalde encounters express makkelijker maakt naarmate de tijd vordert: top-guilds hebben dan eerst een paar maanden de tijd om te pimpen dat zij de enige zijn, en tegen de tijd dat de top-guilds bepaalde raids toch al op farm hebben en een instance verder zijn, krijgen de "mindere goden" ook de mogelijkheid de content te zien.
volgens mij gaat ook de attunement van BT weg ;) maar idd het word voor het grote publiek ook simpeler om eens te gaan "kijken" waar de grote mensen in wow de afgelopen maanden bezig geweest zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

barfieldmv schreef op maandag 03 maart 2008 @ 12:04:
[...]

Holy shield = damage on block en +30% block rating 8 hits lang. Het is DE manier voor paladins om uncrushable te worden. Verder kan redoubt ook nog proccen waardoor je rond de 60% block zit :D. Als redoubt procced kan je iets minder spastich wachten op je holy shield cooldown.

Ik ben mijn AOE protection paladin nu wel weer zat. Slaat geen deuk in een pak boter en 15+ equal lvl mobs tegelijk neerkrijgen is best wel saai als je het eenmaal doorhebt. Nu dus maar mijn hunter door lvl'en, nu lvl 63 en net deze reward opgehaald http://www.wowhead.com/?item=27930 :D lekker in blood furnace 30+% damage van de party doen.
hij reageerde op mijn vraag of block VALUE nog wat extra toevoegd naast de block zelf. blijkbaar niet dus, voor warriors is value de manier om je threat te verhogen aangezien je shield slam erdoor verhoogt word. Maar voor paladins verhoogt het dus verder niks helaas ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-09 10:48
OkkE schreef op maandag 03 maart 2008 @ 10:57:
[...]

Anders kan ik altijd een van mijn chars nog meenemen als het nodig is. I'm not dead yet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

UTwizard schreef op maandag 03 maart 2008 @ 12:48:
Anders kan ik altijd een van mijn chars nog meenemen als het nodig is. I'm not dead yet :P
Goed om te weten. :) Zou leuk zijn je weer is online te zien, hehe.

Lijkt er wel op dat we nu een aardig team bij elkaar hebben overgens. Niet geheel zonder een beetje guild-drama though. Helaas kan je niet in de officers topics, best leuk leesvoer. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

William/Ax3 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 11:35:
[...]

Aangezien ik nu de prince bow heb zit ik te azen op de gun van doomwalker. De Wolfslayer zou iets beter zijn (BM he) maar dan moet ik weer een scope kopen ect. De 2.4 cros sla ik mooi over. Die Bloodlust heb ik al ik ben nu aan het sparen voor die nieuwe mail gloves (Gauntlets of Rapidity) die 75 bagdes gaat zijn zit nu op 60 dus dat gaat lekker. Wou eers voor de legs gaan maar heb 1.5 week geleden de legs van Void reaver geloot en die zijn wel lekker ^^ die nieuwe 2.4 zijn iets beter maar imho niet de 100 badges waard vergeleken met die ik nu heb.
Void Reaver ga ik niet zien met mijn Hunter, aangezien er geen alts mee mogen in de 25 man raids, en Doomwalker doen we volgens mij ook niet echt.

Dan blijven er voor wapens maar weinig keuzes over.

-) Marksman's Bow. Speed 2.80, 72DPS, +11 AGI, 22 Attack Power en 11 hit rating. Hier zijn 2 nadelen voor mij. Relatief weinig DPS verschil met mijn huidige Valanos Longbow, en ik moet dan nog iets van 31K rep grinden. Eigenlijk te weinig verschil om dit waard te maken, al ziet hij er zeer bruut uit.

-) Steelhawk Crossbow. Speed 2.80, 79.1DPS, Attack Power 30 en 16 hit rating. Wederom 2 nadelen voor mij, ik heb het niet echt op kruisbogen, en hij is LELIJK (imo).

-) Dos Santos'famous Hunting Rifle en Gyro-Balanced Khorium Destroyer, beide nagenoeg gelijk, maar de eerste is een random world drop, dus zeldzaam en duur, en de laatste is me te duur om te craften voor het geringe verschil in DPS.

-) Sunfury Bow of the Phoenix. Speed 2.90, 83.3DPS, +19 AGI, 34 Attack Power. Enige minpuntje is de iets te trage speed.

-) Wolfslayer Sniper Rifle. Speed 2.70, 79.2DPS, +15 AGI, 32 Attack Power. Enige minpuntje is dat je moet hopen dat je Roodkapje treft met het Opera event.

Zal dan toch 1 van de laatste 2 gaan worden, een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:33
Hm pally tank moet wel aardig in de gear zitten anders krijgt hij rake klappen van de bear boss en trash ervoor. Bereid iig je healers er maar goed op voor :)
Niet anders dan een warrior of een druid tank. Ik ga altijd met een gelijk gegearede warrior en ik heb niet het idee dat ik meer damage krijg dan hij. (Ik neem meestal Bear phase)

1x erg gelachen bij de Eagle boss, 2x een wipe omdat de warrior doodging (ik stond te healen dus 4 healers) dus ik zeg tegen die warrior dat de wipes komen door een slack tank. Zijn atwoord "you tank it" :X

Ik de boss getanked, nu maar 3 healers en de boss gelijk down _/-\o_

Gisteren eindelijk de dragonhawk neer, als je er aanmaal achter bent hoeveel je kan laten hatchen is hij erg simpel. (De hele kant per keer dus :9 )
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.