Incomming wall of text
Eindelijk een keer heel kara gezien, en jawel: Met een pug

Zag op een gegeven moment een shout in het trade channel: Kara group lf 1 healer + Lock.
Ik dacht wie niet waagt wie niet wint, dus krijg een whisper terug: spelldmg ? antwoord netjes terug 1100+ en daar kwam de invite.
Wat bleek nu het was een guild die met wat alts kara ging doen. de setup weet ik niet meer precies maar het kwam erop neer dat dat we maar 1 MT hadden: een T4/T5 pally, wat kunnen pallý's tanken zeg echt ongeloofelijk.
Attumen down zonder problemen, daarna na moroes toe, ook down zonder problemen en ik had de hoogste roll op de shadow cloak

.
De trash naar maiden toe droppte ook nog wat random epix, helaas zat hier niks van cloth tussen.
Daarna maiden (Hier loopt onze guild altijd op vast) ze ging neer als een mes dat door boter snijdt. Ook hier had ik de hoogste roll op een paar epic boots (ben de naam vergeten).
Daarna zijn we naar de opera gegaan: Big bad wolf, moet zeggen dat ik de opera wel heel vet vind, roodkapje en rennen maar

. ging snel dood en dropte het fist weapon.
Nu was de vraag had iemand een urn bij om nightbane te summone, en ja hoor iemand had urn bij, dus hop naar nightbane toe: easy fight en ook deze ging neer zonder probs, helaas geen robe.
Next up: de curator, dit vondt ik best wel een lastig gevecht die bolt ect zijn behoorlijk irritant (12 - 14k shadowbolts crits tijdens evocations is wel leuk

). Curator ging ook snel dood en dropte Gloves of de fallen hero ( ik heb de gloves van attumen al maar ik dacht /care ik ga gewoon rollen) ook deze won ik met een solide roll van 90

.
Daarna ff een break ingelast en na de break op naar Aran, deze vond ik persoonlijk leuk om te doen (beetje runnen en dpsen) alleen tijdens de elementals ging ik wel dood.
Helaas geen loot voor mij.
Toen besloten om toch Illhoof te gaan doen, helaas hier op gewiped omdat we de chains niet onder controle hadden.
Toen naar prince gegaan, clean kill en Helm of the fallen hero drop (ik dacht dit kan niet waar zijn

) helaas deze verloren van een mage.
Resultaat: 20g uitgegeven aan food/potions en 3 epics rijker

Oh en honored met Violet eye, deze even de ring omruilen voor een epic ring
Geslaagde avond