d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Koop mats en laat ze maken door een guildieWilliam/Ax3 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 09:15:
[...]
Mja heb gisteren is wat zitten proberen in kara en gewoon geen enkele pot gebruikt (aran/illhoof/prince/ns) gewoon salv vervangen voor wisdom en het gaat stukken beter. Viper erbij an dan maar iets minder dps hoor boeiend.
Die fel mana potions staan bij ons nooit in de ah dus moet het maar doen met die standaard dingen.
Heb afgelopen weekend tailoring gedropt op me lock voor herbing, en heb er spijt van dat ik dat niet eerder gedaan heb.
Heb inmiddels op me bankalt genoeg mats voor 20 flasks of pure death en zat mats om een zooi mana en health pot injectors te laten maken evenals een flinke elixir voorraad. en dan ook nog ruimte om herbs op ah te gooien.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
niet veel want de meeste BoE craftebles zijn bagger(omdat je makkelijk beter pvp gear kan krijgen).Seraphin schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 09:39:
Ik lees nu trouwens in de patch notes dat Primal Nether BOE gaat worden; ben erg benieuwd wat voor invloed dit gaat hebben op de prijzen van BOE craftables die nethers nodig hebben.
Verwijderd
Hm, en toch ga ik m'n tankje attunen.Locks schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 09:22:
[...]
Karazhan
- Players will no longer need the Master’s Key to enter Karazhan. The gates to Karazhan will still require the Master’s Key to be unlocked.
www.worldofraids.com
Nah, Vengeance Wrap / spellstrike set / mooncloth set. En dit is alleen al voor tailorers. Oh en surefooted natuurlijk 10 hit / 5% stun resistenceKevinp schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 09:56:
[...]
niet veel want de meeste BoE craftebles zijn bagger(omdat je makkelijk beter pvp gear kan krijgen).
Fixed.ImdaMned schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 10:04:
Nah, Vengeance Wrap / spellstrike set / mooncloth whitemend set, girdle of ruination. En dit is alleen al voor tailorers. Oh en surefooted natuurlijk 10 hit / 5% stun resistence
[ Voor 48% gewijzigd door Exitium op 29-02-2008 10:05 ]
Verwijderd
PvP gear is niet beter dan PvE craftebles, voor een lock priest of mage is Craft altijd beter.Kevinp schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 09:56:
[...]
niet veel want de meeste BoE craftebles zijn bagger(omdat je makkelijk beter pvp gear kan krijgen).
Patch 2.4 veranderd dat wel dan zijn de nieuwe badge rewards zeker gelijkwaardig.
voor PvE dan, S1 is zoiezo bagger voor PvE
Kevinp schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 09:56:
[...]
Ik heb je al is laten zien met harde bewijzen dat het toch echt jullie rogue's zijnTepelStreeltje schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 17:05:
[...]
Even vanuit mijn guild gesproken (offspring dus op trollbane, alles op farm)
kan ik rustig zeggen dat hunters altijd in top 5 staan (wij hebben er 2 tot 3 mee van de totaal 4 in de guild (waaronder ik) )
paar mages echt hoog, paar locks echt hoog en soms rogue in de top 5.
rogues beter hun best doen? sommige bij ons wel, maar der is der 1 die echt te hard ownt, helaas is hij net gestopt met spelen (hlep/escobar) had 1 legendary en skills, gast ging altijd zo ziek hard met dps... niet normaal.
Ik krijg het bijna nooit voor elkaar om agro te trekken, zonder ook maar 1 keer fd.
ik open wel met MD, meestal begin ik pas na 1 andere hunter. (dus eerst zijn MD helemaal gedaan, daarna begin met md en dus dps)
Zelf ben ik echt op het punt in WOW dat alle dps classes goed gebalanceert zijn. hangt meer van de speler af en zijn gear.
Dus trekt je hunter agro, dan doet ten eerste de hunter iets goed fout, omdat hij geen fd heeft gedaan en ten tweede moet de tank wat beter opletten
Wij hebben meestal 3 dps groepen.
2Rogues, 1 warrior, shammie en iets randoms.
2 tot 3 hunters, furry tank, shammie en random (mits 2 hunters)
mages en locks met shadowpriest en shammie
dan nog random groepje, meestal healer groep
en natuurlijk tankgroup.
randoms zijn meestal healers btw, totaal meestal 2 sp's mee.
wij gebruiken vrij veel shammies, chainheal ftw, totems ftw etc. komt ook mede door de wat lage attendency van de pallies en feit dat we weinig priests hebben
Over mana verhaal van hunters, heb zelf echt 0 manaproblemen. Fel mana potions en major rejuv's ftw. alleen bij council word het krap, maarja, gevecht van 10 minuten zonder breaks.
illidan is nog langer, maar daar heb je wat breaks waar je viper weer aan kan zetten of geen mana verbruikt. je hebt dus ook vaker de kans om je pots te gebruiken.
Tis wel fijn om shammie te hebben met mana totem, maar echt niet zo hard nodig.
Gister in MH 1 fel mana pot gebruikt, bij kaz'rogal... viper ftw ^^
krijg alweer zin om keer mee te raiden met jullie snoxor, kijken of het aan onze andere dps's ligt, of omdat jullie hunters gewoon zuigenmen officers vinden het alleen niet zo tof geloof ik...

1: een raid waar geen rogue's in zitten

2: een raid met een bunch of nubs
3: een melee unfriendly fight, in theorie Supremus bijv. maar zelfs daar is het niet onmogelijk voor rogue's
4: uitzonderingen bevestigen de regel, alle andere factoren in acht nemende, bijv. rogue's die dood gaan of wat dan ook
Dan hebben we nog een site waarin ALLE WWS reports door gescout worden en gecombineerd zijn om een gemiddelde te krijgen. Daarin domineren rogue's gewoon zo hard dat het insane is. Rogue's zijn gewoon DE dps factor in TBC en je bent echt blind als je dat niet wilt accepteren, kan accepteren of simpelweg niet beter weet omdat je met incompetente rogue's moet raiden.
Overigens, ik ken jullie rogue's, ben van geen enkele onder de indruk geweest en heb ze pre-tbc allemaal al lekker de grond in kunnen stampen op verschillende pugs. Gear wise liep ik toen ook niet tot nauwelijks achter. Nu in TBC ken ik er nog een paar, same rules apply.
Ow en begrijp me niet verkeerd, Hunters kunnen zeker wel veel DPS doen, kunnen lompe machines worden als ze decent gear krijgen, maar het blijft een mana dependant class i.t.t. Warrior / Rogue dps die nooit op gaan zolang ze HP hebben.
[edit]
Geloof me, met ons zul je echt niet mee raiden, al wil je het nog zo graag

Bij ons kan je die bijna nooit doen: Alliance heeft zowat altijd alle drie de torens
Hou het netjes. Als je vindt/ bewijs hebt dat rogues altijd de damage meters moeten toppen, prima, maar hou het daarbij dan.sn0x0r schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 10:07:
[...]
een hoop tekst die als flame/ troll gezien kan worden.
[ Voor 39% gewijzigd door HanH op 29-02-2008 10:14 ]
I smell some drama in the airsn0x0r schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 10:07:
[edit]
Nu heb ik niet veel TBC raid ervaring, maar als mensen zeggen dat hun Rogue's niet in de Top5 voor komen op niet extreem melee unfriendly fights dan doen hun Rogue's gewoon wat verkeerd, punt uit.
Op een melee-unfriendly fight een Fury Warrior zijn is wel leuk, alle incoming damage is weer extra Rage, waar bij een Rogue het alleen maar HP verlies is
Had wel zoiets verwacht maar maak je daar maar niet druk om, daarvoor kennen Chiel en ik elkaar lang zat.HanH schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 10:11:
Hou het netjes. Als je vindt/ bewijs hebt dat rogues altijd de damage meters moeten toppen, prima, maar hou het daarbij dan.
Verwijderd
Zal die rogue's van ons gelijk maar ff schop geven want die staan (meestal) niet op 1.sn0x0r schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 10:07:
[...]
Ik heb je al is laten zien met harde bewijzen dat het toch echt jullie rogue's zijnGa naar Wowwebstats, pak een willekeurige "nuke and continue" boss en ga maar WWS'jes kijken. Staat er geen rogue op 1 is het:
1: een raid waar geen rogue's in zitten
2: een raid met een bunch of nubs
3: een melee unfriendly fight, in theorie Supremus bijv. maar zelfs daar is het niet onmogelijk voor rogue's
4: uitzonderingen bevestigen de regel, alle andere factoren in acht nemende, bijv. rogue's die dood gaan of wat dan ook
Dan hebben we nog een site waarin ALLE WWS reports door gescout worden en gecombineerd zijn om een gemiddelde te krijgen. Daarin domineren rogue's gewoon zo hard dat het insane is. Rogue's zijn gewoon DE dps factor in TBC en je bent echt blind als je dat niet wilt accepteren, kan accepteren of simpelweg niet beter weet omdat je met incompetente rogue's moet raiden.
Bovendien doen die rogue's geen shit DPS (rond de 900dps) zonder shamy bij ons, waar ik regelmatig 1 van onze frostmage's rustig 1200+ zie doen.
Locks die kalmpjes 1400+ doen en zelfs DPS warriors of survival hunter die in een unbuffed groep 1200 dps doen.
en geloof me die rogue's zuigen echt niet, pas als die rogue's een shamy krijgen wordt de DPS lekker terwijl de Lock in een tank groep 1300 blaast.
Rogue's zijn zeker niet de beste DPS class op dit moment
Verwijderd
Zodra je een Rogue een Shaman/Hunter/Feral Drood en een Warrior in z'n groep zet schiet z'n Dps door het dak.
En anders doen je Rogues iets fout
Wat ik wel zal zeggen, Rogue #1 dps geldt in theorie alleen voor MH / BT. Als je een beginnende guild in SSC / TK bent dan zul je andere classes bovenin zien staan. (Tenzij een BT farming guild SSC/TK gaat doen
Hmz, raidleaders die ze in vage groepen zetten... vraag me af wat ze dan krijgen, een shadow priest ofzo?Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 10:23:
Rogue zijn absoluut de beste Dps class in raids. Het feit is echter dat de meeste Raidleaders ze de kans niet geeft door ze in shit groeps te zetten.
Zodra je een Rogue een Shaman/Hunter/Feral Drood en een Warrior in z'n groep zet schiet z'n Dps door het dak.
Ik weet dat ik nu wel heel whiny ga worden, en ik ben zelf niet eens een rogue (wel geweest vroegah, voor bijna anderhalf jaar) maar ik zal het hier wel bij laten. Nogmaals ik laat de WWS reports wel voor zich spreken. (Te vinden op http://www.wowwebstats.com )
[ Voor 44% gewijzigd door sn0x0r op 29-02-2008 10:28 ]
onze wowwebstats van vorige week(complete run in BT tot en met RoS)Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 10:19:
[...]
Zal die rogue's van ons gelijk maar ff schop geven want die staan (meestal) niet op 1.
Bovendien doen die rogue's geen shit DPS (rond de 900dps) zonder shamy bij ons, waar ik regelmatig 1 van onze frostmage's rustig 1200+ zie doen.
Locks die kalmpjes 1400+ doen en zelfs DPS warriors of survival hunter die in een unbuffed groep 1200 dps doen.
en geloof me die rogue's zuigen echt niet, pas als die rogue's een shamy krijgen wordt de DPS lekker terwijl de Lock in een tank groep 1300 blaast.
Rogue's zijn zeker niet de beste DPS class op dit moment
1 Cypeh 1 261
2 Khel 1 163
3 Erly 1 121
4 Hx 1 140
alleen de nr 2 is een hunter...
op naj:
1 Erly 1 563
2 Hx 1 490
3 Khel 1 520
4 Cypeh 1 393
op gorefiend
1 Khel 1 847
2 Cypeh 1 606
3 Hx 1 575
4 Lythen 1 528 (warrior)
5 Erly 1 498
dus rogues kunnen echt wel dps meters toppen...
Verwijderd
je zegt het zelf al, geef ze en shamy.Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 10:23:
Rogue zijn absoluut de beste Dps class in raids. Het feit is echter dat de meeste Raidleaders ze de kans niet geeft door ze in shit groeps te zetten.
wij hebben een survival hunter, frost mage en locks rond lopen die zonder raid buffs al 1200+ doen.
maar meestal zitten de rogue's in een groep met BM hunter druid en shamy en dan doen ze lekkere DPS ja.
maar lock blijft toch veel te overpowerd lol
Voor mensen die jouw guild niet kennen zegt dit vrij weinig afgezien van het kleine beetje informatie dat je erbij geeft.Kevinp schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 10:27:
[...]
onze wowwebstats van vorige week(complete run in BT tot en met RoS)
1 Cypeh 1 261
2 Khel 1 163
3 Erly 1 121
4 Hx 1 140
op naj:
1 Erly 1 563
2 Hx 1 490
3 Khel 1 520
4 Cypeh 1 393
op gorefiend
1 Khel 1 847
2 Cypeh 1 606
3 Hx 1 575
4 Lythen 1 528 (warrior)
5 Erly 1 498

[edit]
OEH! Op Gorefiend owned 1 hunter bij ons ook wel vaak mits hij geen doom krijgt. Weet niet wat het is en waarom het zo is, maar toch gaat die hunter daar altijd insane hard. ^^
[ Voor 12% gewijzigd door sn0x0r op 29-02-2008 10:31 ]
Verwijderd
Vraag ik me serieus af waar jullie locks zijn? die bij ons doen gewoon rond de 1300 DPS gemiddeld.Kevinp schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 10:27:
[...]
onze wowwebstats van vorige week(complete run in BT tot en met RoS)
1 Cypeh 1 261
2 Khel 1 163
3 Erly 1 121
4 Hx 1 140
op naj:
1 Erly 1 563
2 Hx 1 490
3 Khel 1 520
4 Cypeh 1 393
op gorefiend
1 Khel 1 847
2 Cypeh 1 606
3 Hx 1 575
4 Lythen 1 528 (warrior)
5 Erly 1 498
onze progress atm is 4/5 MH 2/9 BT btw
Verwijderd
Maarja ik heb bijna altijd healing meter open staan dus weet niet hoe het op bosses is.
Die wordt standaard geowned door een holy priest met zn pom/coh cheat
Daarna volgen meestal de shamans (behalve op Archi, maar dat vind ik als shaman echt een peop fight om te healen)
You mean warlock yes ;psn0x0r schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 10:30:
[...]
Voor mensen die jouw guild niet kennen zegt dit vrij weinig afgezien van het kleine beetje informatie dat je erbij geeft.Ff erbij noemen wie welke class is zou fijn zijn.
[edit]
OEH! Op Gorefiend owned 1 hunter bij ons ook wel vaak mits hij geen doom krijgt. Weet niet wat het is en waarom het zo is, maar toch gaat die hunter daar altijd insane hard. ^^
Gisteren op Akama 2700+ gehaald en dacht daarmee save nr1 te zijn... Had een lock een lucky backlash crit streak en zat ruim op 3300+ : (
Op een langere bossfight zijn het de BM hunters die schitteren door hun steady dps (mits in een spriest groep) en zullen dan ook moeilijk in te halen zijn bij bijv een winterchill / gorefiend fight.
Dus ik ben blij
Om in te gaan op de Damage meters, bij ons stond een Hunter #1, maar die gozer is:
a) goed gegeard
b) goed geskilled
c) goed gespecced
d) weet stiekem verdomd goed waar ie mee bezig is.
op #2 & #3 komen idd 2 rogues(op nauwelijks verschil)
Waarvan #2 een stuk minder gegeared is dan de hunter & #3(ikzelf) een hybrid spec heb om ook nog wat PvP rewards te kunnen krijgen.
Op #4 komt een firemage, welke zeker op sommige gevechten bovenaan staat.
Op #5 een lock, weet de spec niet uit mijn hoofd.
Dit zijn dus even wat cijfers van een casual raiding guild op een Kara run met Curator, Aran, Chess & Prince en trash onderweg.
Los van deze statistieken, ik denk dat Rogue zeker wel de top single target DPS class zijn, maar ze zijn erg gear gevoelig, erg cycle gevoelig & meleefriendliness gevoelig.
Hierbij komt dus kijken dat een rogue zeker #1 kan komen, maar dat er zeker veel factoren zijn die daarvan op invloed zijn en daarmee een bepaalde skill vereisen. Maar indien deze factoren gelijkwaardig zijn in vergelijking met een andere klasse, een rogue zou moeten toppen(of houd ik dit mijzelf voor om mijzelf maar dag in en dag uit te pushen om beter te worden, maar dat mogen jullie beoordelen
if you pay peanuts, you get monkeys
Ik kon maar moeilijk de mobs op me houden aangezien het leek alsof iedereen een andere uitkoos om te meppen waardoor ik iedere keer naar iemand anders moest sprinten om de agro te kunnen houden, wat dus niet echt lukte. We hebben die fught toen wel gewoon vrij probleemloos overleeft maar het was nogal een chaos voor mij als tank en dat moet beter kunnen lijkt me.
???ImdaMned schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 10:53:
Had een lock een lucky backlash crit streak en zat ruim op 3300+ : (
Ten eerste zit er op backlash een hidden cooldown van 8 seconden (als ik het goed heb)
En ten tweede kan dat ding alleen proccen als die lock wordt aangevallen door melee mobs, ik neem aan dat die lock aan het tanken was dan?
Verwijderd
Bijna. 10 hit en 5% snare root resistanceImdaMned schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 10:04:
[...]
Nah, Vengeance Wrap / spellstrike set / mooncloth set. En dit is alleen al voor tailorers. Oh en surefooted natuurlijk 10 hit / 5% stun resistence
Ah, i r talking bullshit : Dcls schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:17:
[...]
???
Ten eerste zit er op backlash een hidden cooldown van 8 seconden (als ik het goed heb)
En ten tweede kan dat ding alleen proccen als die lock wordt aangevallen door melee mobs, ik neem aan dat die lock aan het tanken was dan?
Dan zal het een imba crit streak geweest zijn, jij je zin : P
Crap, ben teveel met het werk bezig : (Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:20:
[...]
Bijna. 10 hit en 5% snare root resistance
[ Voor 19% gewijzigd door ImdaMned op 29-02-2008 11:22 ]
en geef mages spriests en warlocks een effectieve manier om hun aggro te verlagen ala rogues dan zal de dps meter er toch anders uit zien
heb zelf liever een zooi warlocks extra dan rogues in mn raidgroep hebben wat meer utility
Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.
De targets marken met icons en een bijbehorende kill volgorde afspreken. Laat de anderen ook even wachten zodat je aggro kan opbouwen op elke mob. Indien ze toch andere targets pakken, laat ze dan maar lekker neer gaan. Hopelijk leren ze het dan snel genoeg.Grindtegel schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:16:
even een vraagje aan de warrior tanks; gisteren voor het eerst slave pens ingegaan met mijn tank. Ging allemaal best goed hoor, alleen vroeg ik me af hoe de 2e boss event, dus eigenlijk de 4 groepen die je daarvoor moet verslaan, het beste kan worden gedaan.
Ik kon maar moeilijk de mobs op me houden aangezien het leek alsof iedereen een andere uitkoos om te meppen waardoor ik iedere keer naar iemand anders moest sprinten om de agro te kunnen houden, wat dus niet echt lukte. We hebben die fught toen wel gewoon vrij probleemloos overleeft maar het was nogal een chaos voor mij als tank en dat moet beter kunnen lijkt me.
May you live in interesting times!
Verwijderd
Iemand tips voor een site met goede up-to-date rogue info voor een beginnert rogue?
die staan op 5+6Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 10:37:
[...]
Vraag ik me serieus af waar jullie locks zijn? die bij ons doen gewoon rond de 1300 DPS gemiddeld.
onze progress atm is 4/5 MH 2/9 BT btw
en vanish zit ook op een lange cd.. dus 1x per gevecht gebruiken en dan maar hopen dat je niet te veel dmg doet
blup
Rogues hebben iirc al van nature een reduced threat toch? In ieder geval, op bloodboil moet ik toch echt aardig inhouden en daar gaan de rogues me dan in elk geval aardig snel voorbij, ook met een soulshatter.eendje schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:26:
soulshatter, iceblock en invis zijn geen agroverlagende abilities?
en vanish zit ook op een lange cd.. dus 1x per gevecht gebruiken en dan maar hopen dat je niet te veel dmg doet
Rogue's hebben idd een natuurlijke threat reduction. (Feral druids ook overigens)HolyCorn schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:28:
[...]
Rogues hebben iirc al van nature een reduced threat toch? In ieder geval, op bloodboil moet ik toch echt aardig inhouden en daar gaan de rogues me dan in elk geval aardig snel voorbij, ook met een soulshatter.
En op BB is het niet zo gek, 3 tanks die constant knokken voor aggro en waar het ook elke keer reduced word is niet bevordelijk voor threat level.
Ik voel een rogue-hater hierstamp schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:22:
Rogues horen dan ook wel top dps te zijn want ze voegen dan verder dan ik weinig tot niks toe aan een raid.
en geef mages spriests en warlocks een effectieve manier om hun aggro te verlagen ala rogues dan zal de dps meter er toch anders uit zien
heb zelf liever een zooi warlocks extra dan rogues in mn raidgroep hebben wat meer utility
Om even dan een balletje terug te kaatsen, geef rogues betere ranged mogelijkheden, of geef ze een class ability die helpt tegen de helft van de melee unfriendly zaken(fear immune etc)
Vooral bij dat laatste zullen de meters er ook wat anders uitzien
Verder wil ik niet op die post ingaan.
Mja ofc, maar hier loopt zosk toch makkelijker uit op me ;psn0x0r schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:30:
[...]
Rogue's hebben idd een natuurlijke threat reduction. (Feral druids ook overigens)
En op BB is het niet zo gek, 3 tanks die constant knokken voor aggro en waar het ook elke keer reduced word is niet bevordelijk voor threat level.
haha, nu maak je me nieuwsgierigsn0x0r schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 10:07:
[...]
knip
[edit]
Van snoxortje kan ik alles hebbenHanH schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 10:11:
[...]
[...]
Hou het netjes. Als je vindt/ bewijs hebt dat rogues altijd de damage meters moeten toppen, prima, maar hou het daarbij dan.
ken em al 3 jaar van WOW, genoeg mee gemaakt en genoeg gezucht met zen 2en over alle nubs in wow
gammasn0x0r schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 10:16:
[...]
Had wel zoiets verwacht maar maak je daar maar niet druk om, daarvoor kennen Chiel en ik elkaar lang zat.
Ik heb ff geen webstats van ons en ook heb ik sws niet meer (cba to install...)
degene die het altijd (erg netjes) bijhield heeft even een break ingesteld.
Tevens boeit het niemand op het moment ook, alles gaat neer, soms duurt het alleen wat langer (niemand klaagt dus)
Teron is gewoon leuk gevecht, ik doe daar echt niets anders als MD, en macro rammen.
tis ook gewoon simpel tank en spank gevecht, zolang je geen doom krijgt, dan word het leuk
Teron en Najentus zijn wel de gevechten waar je het dps verschil goed kan zien, tis single target nuken, waar hunters en rogues het beste in zijn.
Wie is die hunter dan snox?? Ayakadildo? (zon beetje enige hunter die over is gebleven bij jullie??)
Battle.net Spud#2543
Man, ga eerst je warrior es gearen!Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:24:
Argh! Geen fuck te doen op m'n werk en dus het perfecte moment om wat te lezen over het wat&hoe van rogues. Ik kan alleen niks echt duidelijks vinden, alles is óf gedateerd óf voor level 70 óf spreekt elkaar volkomen tegen óf onleesbaar geschreven.
Iemand tips voor een site met goede up-to-date rogue info voor een beginnert rogue?
Soulshatter wel, invis is een complete dump geloof ik. Iceblock verlaagt je threat niet, mobs vallen je alleen niet aan tot je uit iceblock komt. (zelfde als bubble van pala's)eendje schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:26:
Hou er wel rekening mee dat rogues een nadeel hebben tov ranged omdat melee al aggro pakt bij 110%, en ranged bij 130%.HolyCorn schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:28:
Rogues hebben iirc al van nature een reduced threat toch? In ieder geval, op bloodboil moet ik toch echt aardig inhouden en daar gaan de rogues me dan in elk geval aardig snel voorbij, ook met een soulshatter.
Iceblock zorgt ervoor dat je 10 seconden niet aangevallen kan worden. Is dus geen aggro dump. Daarnaast hebben rogues feint die wel degelijk aggro dumpteendje schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:26:
I knowExitium schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:37:
[...]
Hou er wel rekening mee dat rogues een nadeel hebben tov ranged omdat melee al aggro pakt bij 110%, en ranged bij 130%.
Feign verlaagt threat, met de cooldown die erop zit en het effect zekers niet genoeg om aggro kwijt te raken(is mijn ervaring)ImdaMned schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:38:
[...]
Iceblock zorgt ervoor dat je 10 seconden niet aangevallen kan worden. Is dus geen aggro dump. Daarnaast hebben rogues feint die wel degelijk aggro dumpt
Vanish dropt aggro(alle threat), maar een cooldown die ook te lang is om hier meer dan 1s per gevecht op te kunnen vertrouwen.
[ Voor 9% gewijzigd door liledevil op 29-02-2008 11:44 ]
Halon is terug, samen houden ze de Hunters nog levend in Denial.TepelStreeltje schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:37:
[...]
haha, nu maak je me nieuwsgierig
[...]
Van snoxortje kan ik alles hebben
ken em al 3 jaar van WOW, genoeg mee gemaakt en genoeg gezucht met zen 2en over alle nubs in wow
[...]
gamma
Ik heb ff geen webstats van ons en ook heb ik sws niet meer (cba to install...)
degene die het altijd (erg netjes) bijhield heeft even een break ingesteld.
Tevens boeit het niemand op het moment ook, alles gaat neer, soms duurt het alleen wat langer (niemand klaagt dus)
Teron is gewoon leuk gevecht, ik doe daar echt niets anders als MD, en macro rammen.
tis ook gewoon simpel tank en spank gevecht, zolang je geen doom krijgt, dan word het leuk
Teron en Najentus zijn wel de gevechten waar je het dps verschil goed kan zien, tis single target nuken, waar hunters en rogues het beste in zijn.
Wie is die hunter dan snox?? Ayakadildo? (zon beetje enige hunter die over is gebleven bij jullie??)
Lol ik heb zelf ook een rogue trouwens ook een spriest/warlock/fury_warrior/mage rest van de classes heb ik nog niet op 70.liledevil schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:31:
[...]
Ik voel een rogue-hater hier
Om even dan een balletje terug te kaatsen, geef rogues betere ranged mogelijkheden, of geef ze een class ability die helpt tegen de helft van de melee unfriendly zaken(fear immune etc)
Vooral bij dat laatste zullen de meters er ook wat anders uitzien
Verder wil ik niet op die post ingaan.
mijn post was meer een reactie op voorgaande post waar eigelijk werdt beweerd dat rogues de beste dps classe waren, alles heeft zo zn handigheden.
dat je meteen denkt dat ik een rogue hater ben zegt meer over jezelf
kara tig keer gedaan zonder een rogue zelfs ssc en the eye zonder of maar 1 rogue tot nu toe is geen enkele classe onmisbaar in wow al kan het sommige encounters wel een stuk makkelijker maken.
maar zeggen dat classe x op nr1 moet staan anders zuigen ze is funny
Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.
Verwijderd
Vanavond weer denk ik, maar soms moet je 'es wat afwisselen!Exitium schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:37:
[...]
Man, ga eerst je warrior es gearen!Of doorlvlen zodat je over een maandje ook 70 bent, scheelt al één iemand zoeken voor instances dan.
Verwijderd
klote...ik kan maar niet op de naam komen van een abillity die rogues hebben om hun threat te reducen, die je gewoon op de baas/trash kan spammen als je dreigt aggro te krijgen..ImdaMned schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:38:
[...]
Iceblock zorgt ervoor dat je 10 seconden niet aangevallen kan worden. Is dus geen aggro dump. Daarnaast hebben rogues feint die wel degelijk aggro dumpt
Het het niet Veint ofzo, je moet in iig in melee range staan om het te doen.
doh!! **you are to slow, and you need more coffee**
Verder zou ik vanish voor het laast bewaren, als je echt geen mogelijk meer ziet om je threat te verlagen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2008 11:55 ]
Die catform is heerlijk
"Don't let your dreams be memes"
Zoiets kun je ook echt alleen maar zeggen als je nog nooit voet hebt gezet in BT / MH.stamp schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:46:
[...]
Lol ik heb zelf ook een rogue trouwens ook een spriest/warlock/fury_warrior/mage rest van de classes heb ik nog niet op 70.
mijn post was meer een reactie op voorgaande post waar eigelijk werdt beweerd dat rogues de beste dps classe waren, alles heeft zo zn handigheden.
kara tig keer gedaan zonder een rogue zelfs ssc en the eye zonder of maar 1 rogue tot nu toe is geen enkele classe onmisbaar in wow al kan het sommige encounters wel een stuk makkelijker maken.
maar zeggen dat classe x op nr1 moet staan anders zuigen ze is funny

Heb net al gezegd dat de Rogue als nummer 1 dps alleen geld voor BT / MH want de voorafgaande instances zijn rogue's gewoon sucky sucky en worden ze aan de kant gezet door alle ranged, met name casters.
http://www.wowdb.com/spell.aspx?id=27448Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:51:
[...]
klote...ik kan maar niet op de naam komen van een abillity die rogues hebben om hun threat te reducen, die je gewoon op de baas/trash kan spammen als je dreigt aggro te krijgen..![]()
Het het niet Veint ofzo, je moet in iig in melee range staan om het te doen.
Verder zou ik vanish voor het laast bewaren, als je echt geen mogelijk meer ziet om je threat te verlagen.
Feint Rank 6
20 Energy 5 yd range
Instant 10 sec cooldown
Performs a feint, causing no damage but lowering your threat by a large amount, making the enemy less likely to attack you.
Ik had het gevoel, maar ben nooit zo'n gevoelsmens geweeststamp schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:46:
[...]
...
...
Maar maar zeker met aanvullende info heb je daar een goed punt, maar juist daarom hebben die rogues al hun threat reduction, om damage te geven zelfs als de tank geen of minimale threat kan genereren.
Vragen om die ook aan andere classes te geven is als vragen om de rogues combopoints te laten opbouwen met mesjes(die dan ook beter moeten worden en sneller) gooien en Deadly Throw ook voor 6k te laten critten.
Iedere class vult wat aan in een raid, ben met je eens, de utility van een rogue in raids naast DPS is minimaal, dus moet het wel de DPS zijn die ze doen.
Verwijderd
Mja iets met werk enzo..ImdaMned schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:55:
[...]
http://www.wowdb.com/spell.aspx?id=27448
Feint Rank 6
20 Energy 5 yd range
Instant 10 sec cooldown
Performs a feint, causing no damage but lowering your threat by a large amount, making the enemy less likely to attack you.
Ik had me post al geedit....kwam erachter toen ik op hem daadwerkelijk gepost had, dat het al in de quote van jouw stond...

Wist je dat de effectiviteit van Feint met 30% verminderd word als je Salvation op je hebt?ImdaMned schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:55:
[...]
Feint Rank 6
20 Energy 5 yd range
Instant 10 sec cooldown
Verwijderd
Rogues hebben daar een modifier van 0.75 opzitten. Wat betekent dat 1dps 0.75 threat geeft.
Wat ik altijd deed was de tank een paar seconden geven om threat op te bouwen (stuk of 5), dan begon ik altijd "hard" te dpsen. Dat was dus beginnen met een garotte -> snd -> Bloodlust + BF -> backstabben voor je cycle.
Op deze manier kwam je redelijk snel ter hoogte van de threat van je tank. Dan snel een vanish -> garrote -> SnD -> Adrenaline Rush -> backstabben voor je cycle.
Feint is opzich redelijk nutteloos. Het geeft je ongeveer een marge om 5sec white damage te doen voordat je weer boven de threat van de tank zit. Doordat die cooldown 10 seconden is, zit je, als je feint en 10 seconden white damage doet en daarna weer feint, hoger in de threat dan de 1e keer dat je feint gebruikte.
Het is alleen sterk als je ook stopt met dpsen. Als je stopt met dpsen, veroorzaak je geen threat, en met de feint zak je wel een beetje. Doordat je in die tijd dat je niet dpst, toch niks met je energy doet, kan je beter feinten.
Als je vanish goed gebruikt, kan je 2x vanishen in een gevecht. 2x vanish betekent bij mij automatisch 2x AR, wat wel een erg leuke boost geeft.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2008 12:09 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Mja dan zou je salv dus weg moeten klikken.sn0x0r schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 12:05:
[...]
Wist je dat de effectiviteit van Feint met 30% verminderd word als je Salvation op je hebt?Kan inmiddels wel is gefixed zijn maar tot ik stopte met me Rogue was dit nog atlijd zo.
Ik heb liever instant threat reduction, dan een buff die over het gehele gevecht je threat reduced.
...........Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 12:08:
[...]
Mja dan zou je salv dus weg moeten klikken.
![]()
Ik heb liever instant threat reduction, dan een buff die over het gehele gevecht je threat reduced.
Right......
*smashes forehead on desk.
Verwijderd
*smashes forehead on desk also.*smashes forehead on desk.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2008 12:15 ]
Heb liever 30% reduction op alles wat ik doe als DPS zijnde, dan een instant reduction die veel minder reduced. (alhoewel soulshatter wel handig is
Agree with SmultieSMulTiE schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 12:10:
[...]
...........
Right......

Verwijderd
1 wipe op haar gehad, daarna ging ze neer, terwijl ik vrolijk dood op de grond lag toe te kijken x.x
Aangezien we zoveel wipes hadden gehad hebben we maar besloten de Council en Illidan voor zondag te bewaren (en dan kan ik niet
Council heb ik nog niet gedaan zonder dood te gaan jammer genoeg, volgens mij ren ik teveel heen en weer en ga ik soms buiten healing range staan, dus dat wordt nog eventjes oefenen.
Illidan.. die heb ik gezien, maar toen hield mijn laptop er weer mee op en werd ik vervangen
Ik heb gisteren voor het eerst een macro voor de use op mijn trinket gebruikt. Deze use heb ik onder VT gezet en het lijkt er wel op dat het toch wel veel verschil maakt. Ik vergeet altijd de use op trinkets, dus daarom heb ik veel dps gemist in voorgaande raids. Dit was namelijk de eerste raid waar ik een beetje gelijk stond met de andere Spriests in de guild
Zijn er trouwens nog raidende Spriests die wat tips hebben voor Illidan (en Archimonde trouwens)? Ik ben namelijk toch wel bang dat ik iets verkeerd doe en de raid laat wipen *wijst naar Archimonde*
Verwijderd
was niet aan het nadenken...........SMulTiE schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 12:10:
[...]
...........
Right......
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2008 12:32 ]
Archimonde: niet in de doomfire komen en Tears of the Goddess op het juiste moment gebruikenVerwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 12:18:
Zijn er trouwens nog raidende Spriests die wat tips hebben voor Illidan (en Archimonde trouwens)? Ik ben namelijk toch wel bang dat ik iets verkeerd doe en de raid laat wipen *wijst naar Archimonde*
Illidan: geen specifieke tips, heb zelf nog maar 1x P3 gezien omdat sn0x0r altijd zo loopt te kutten
Verwijderd
O Ja? Oosn0x0r schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:30:
[...]
Rogue's hebben idd een natuurlijke threat reduction. (Feral druids ook overigens)
De enige threath reduction die ik ken is Cower en die is niet echt super..
Verwijderd
innate threat reduction. Dus passief. Net zoals Bear form innate +thread heeft. (beide 30% dacht ik.)Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 12:43:
[...]
O Ja? Oo
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2008 12:48 ]
Dat dus.Cat Form has an innate threat reduction component. This is currently believed to be at 20% reduction, which mirrors the threat reduction Rogues previously received.
[ Voor 3% gewijzigd door Exitium op 29-02-2008 12:50 ]
Verwijderd
Cower = FeintVerwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 12:43:
[...]
O Ja? Oo
Cower voor de kitties en feint voor de rogues
als je in p3 zit heb je hem zo neer dus tja4djuh schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 12:33:
[...]
Archimonde: niet in de doomfire komen en Tears of the Goddess op het juiste moment gebruiken![]()
Illidan: geen specifieke tips, heb zelf nog maar 1x P3 gezien omdat sn0x0r altijd zo loopt te kutten
Verwijderd
Nee weet ikFireAge schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 12:52:
Bovendien een kitty doet 1k-2k dps waar een rogue 2k-3k produceerd, dus zo hard hebben wij geen vanish nodig ^^
Het verlaagd je absolute theat op het moment dat je hem gebruikt. Je gemiddelde tps gaat dus omlaag. Als je hem op cd houdt dan is je totale tps over de hele fight dus lager (misschien niet veel, maar wel lager) Ja hebt dus meer marge, waardoor je meer DPS kan doen zonder agro te pakken.Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 12:06:
[...]
Feint is opzich redelijk nutteloos. Het geeft je ongeveer een marge om 5sec white damage te doen voordat je weer boven de threat van de tank zit. Doordat die cooldown 10 seconden is, zit je, als je feint en 10 seconden white damage doet en daarna weer feint, hoger in de threat dan de 1e keer dat je feint gebruikte.
[...]
Gief threatreduction met talents @ disc tree terug
Fade kan genoeg zijn om hem weer naar de tank te laten lopen 2 hits van de tank en je bent(weer even) veilig.Viggen schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 13:32:
Ach, als shadowpriest heb je helemaal geen threat reduction (behalve de passive reduction met talents)... teveel threat = dood dan, fade helpt geen zak en is nog tijdelijk ook![]()
Gief threatreduction met talents @ disc tree terug![]()
Verwijderd
Nooit gezien!ImdaMned schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:55:
[...]
Feint Rank 6
20 Energy 5 yd range
Instant 10 sec cooldown
Verwijderd
Dat is wel zo, maar je dps gaat er erg veel onder lijden als je feint op cd houdt. Ik kan hem iig niet in een combat dagger cycle plaatsen, want dat is echt niet effectief meer.Nivado schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 13:16:
[...]
Het verlaagd je absolute theat op het moment dat je hem gebruikt. Je gemiddelde tps gaat dus omlaag. Als je hem op cd houdt dan is je totale tps over de hele fight dus lager (misschien niet veel, maar wel lager) Ja hebt dus meer marge, waardoor je meer DPS kan doen zonder agro te pakken.
Wat je beter kan doen, is je vanish goed gebruiken. Als je dat goed kan, heb je feint maar 1 of 2 keer per gevecht nodig, en kan je wel hard doornuken.
Value -1050 aka 1 auto attack crit.ImdaMned schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:55:
[...]
Feint Rank 6
20 Energy 5 yd range
Instant 10 sec cooldown
De grote kracht van een raidende rogue zit in vanish voor een complete agro wipe alleen een mage vanish komt in de buurt. Na de initiele burst 0 agro is fantastisch en feint is een goedmakertje voor als je echt in de problemen zit.
Verwijderd
Als je fade doet, dan gaat hij toch weer terug naar de tank, zodat hij hem weer op kan pakken?Viggen schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 13:32:
Ach, als shadowpriest heb je helemaal geen threat reduction (behalve de passive reduction met talents)... teveel threat = dood dan, fade helpt geen zak en is nog tijdelijk ook![]()
Gief threatreduction met talents @ disc tree terug![]()
Ik heb fade niet zo heel vaak nodig, maar het is zeker wel lekker dat het er is (b.v. op de murlocs bij mororgrim).
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2008 13:57 ]
Verwijderd
Met mijn build lukt het makkelijk combat swordsVerwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 13:39:
[...]
Dat is wel zo, maar je dps gaat er erg veel onder lijden als je feint op cd houdt. Ik kan hem iig niet in een combat dagger cycle plaatsen, want dat is echt niet effectief meer.
Wat je beter kan doen, is je vanish goed gebruiken. Als je dat goed kan, heb je feint maar 1 of 2 keer per gevecht nodig, en kan je wel hard doornuken.
2cp > slice dice
4cp> Rupture
Relentless strike krijg ik meestal mijn hele evergy balk vol
Feint
Dit doe ik totdat ik 5 feints heb daarna ga ik over van 4cp rupture naar 5cp rupture
Verwijderd
Met combat daggers is zoiets veel moeilijker, omdat er al geen speling is voor fouten. Alles moet precies op het juiste moment gebeuren, iets waar je met SS/Hemo meer speling in hebt.
Maargoed, dit hele "probleem" is niet aan de orde als je je vanish goed gebruikt. Veel threat is geen probleem. Overaggro'en is een probleem.
Ik sta over het algemeen erg hoog in de threat. Dat is mijn inziens ook het beste omdat je elke dps eruit perst die er te halen valt. Op het moment dat je niet zo hard dps'ed, want dat doe je niet als je feint in je cycle opneemt, zit je wel heel laag in threat, maar ook laag in dps.
Ik zit liever hoog in threat en hoog in dps, en dump het volledig als het fout gaat mbv vanish.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2008 14:28 ]
Wat op zich helemaal niet eens verkeerd is om te doen, zolang hij niet overnuked. Iedereen hoort idd hoog in threat te zitten, aangeziend at meestal ook veel dmg betekend.ImdaMned schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 14:42:
Enige reden waarom jij hoog in de threat wilt zitten is zodat je kan gaan evasion tanken zodra de tank dood gaat. En dan alleen maar om dat hier op het forum te spammen!
OMG DAMN YOU!!!4djuh schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 12:33:
[...]
Archimonde: niet in de doomfire komen en Tears of the Goddess op het juiste moment gebruiken![]()
Overigens heeft Grandor even goed z'n groep ff laten genieten van de warme adem van een schattige Flame of Azzinoth en beide hebben we al een keer geprobeerd een PEW PEW Laz0r beam terug te koppen... lukt niet goed
l2 heal!!sn0x0r schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 14:47:
[...]
OMG DAMN YOU!!!
Overigens heeft Grandor even goed z'n groep ff laten genieten van de warme adem van een schattige Flame of Azzinoth en beide hebben we al een keer geprobeerd een PEW PEW Laz0r beam terug te koppen... lukt niet goed
die lazor is maar iets van 17k dmg dus als je goed healed kan je dat MAKKELIJK aan
Dit is wat anders dan dat je net zeiVerwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 13:39:
[...]
Dat is wel zo, maar je dps gaat er erg veel onder lijden als je feint op cd houdt. Ik kan hem iig niet in een combat dagger cycle plaatsen, want dat is echt niet effectief meer.
Echter bij gebrek aan vanish (cd o.i.d.), kan je beter feint gebruiken, dan dat je in een hoekje gaat staan wachten tot je weer ver genoeg gezakt bent. Het scheelt toch 105 tps. (Bij je argement dat je dat er binnen 5 sec weer aan hebt geslagen, vergeet je denk ik dat de tank ook theat doet)
Speaking of which: http://www.youtube.com/watch?v=b5EluUD4L4o
Als ik de farmers mag geloven heb je dan de grootste moeilijkheden al achter de rug.
Hoe flauw...SMulTiE schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 14:54:
[...]
Speaking of which: http://www.youtube.com/watch?v=b5EluUD4L4o
Verwijderd
Das trouwens ook een voordeelImdaMned schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 14:42:
Enige reden waarom jij hoog in de threat wilt zitten is zodat je kan gaan evasion tanken zodra de tank dood gaat. En dan alleen maar om dat hier op het forum te spammen!
Mocht de tank doodgaan, ben jij de 1e of 2e persoon waar de boss op gaat hakken. Met een beetje geluk heb je dan een extra marge van 15seconden.
Meestal niet genoeg, maar soms wel.
Hehe nee, het is hetzelfde maar dan omgekeerd.Nivado schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 14:52:
[...]
Dit is wat anders dan dat je net zei. Net zei je dat feint nutteloos is, nu zeg je dat je beter vanish kan gebruiken. In dat geval ben ik het helemaal met je eens. Het goed gebruiken (en dus ook timen) van je Vanish/FD/Invis/Soulshatter maakt een het verschil tussen goede dpsers en 'Huntards'.
Echter bij gebrek aan vanish (cd o.i.d.), kan je beter feint gebruiken, dan dat je in een hoekje gaat staan wachten tot je weer ver genoeg gezakt bent. Het scheelt toch 105 tps. (Bij je argement dat je dat er binnen 5 sec weer aan hebt geslagen, vergeet je denk ik dat de tank ook theat doet)
Feint is redelijk nutteloos omdat je een veel betere aggrocontrol abbility hebt (vanish). Op het moment dat vanish op cd zit en je weer in zit te lopen op de tanks threat, dan is het leuk om ff al je energy op te maken, stoppen met dpsen, wachten op 1 tick en dan feinten. Op het moment dat hij "120" zou ticken starten met je cycle.
Verder heb je feint niet nodig.
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2008 15:04 ]
Owja, ik heb gisteren nog even met pampers gesproken en hij vond jou een grote verrader! Pre TBC heeft ie ayana opgehouden in battlegrounds terwijl hij was ingelogged op gradius en van de week heb je hem doodgemaakt. Hij was bijna in tranen. (Prot warrior, epic fail zei hij al)
We waren over de goede oude pvp tijd aan het praten en dat hij de enige die over was van de oude pvp-ers zoals ginawiz (never knew if that was a boy of a girl, aldus pampers) lighttracker etc.
Verwijderd
gehheh in het lijstje "meest bizarre kills":Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 15:03:
Heb 1 van onze rogues een keer 30 seconden lang alles van Prince zien dodgen. Meest bizarre kill ooit was dat.
Shade of Aran; raidwipe, maar de aller aller allerlaatste firebolt van een lock Imp (!) komt nog net aan en killed Aran

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Verwijderd
of met een healer and tank 1 mob in HC op zn hoofd gaan staan, krijg je vast wel 1 honor voorDexterBelgium schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 08:56:
Tijd om verder te gearen... Nu eerst honored met Honor Hold worden (5999/6000, moet me nog één q zoeken die ik snel kan indienen).
Gina zelf was een meisje, maar ook haar broer(tje), Bo, speelde vaak op die char.ImdaMned schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 15:02:
[...]
Owja, ik heb gisteren nog even met pampers gesproken en hij vond jou een grote verrader! Pre TBC heeft ie ayana opgehouden in battlegrounds terwijl hij was ingelogged op gradius en van de week heb je hem doodgemaakt. Hij was bijna in tranen. (Prot warrior, epic fail zei hij al)
We waren over de goede oude pvp tijd aan het praten en dat hij de enige die over was van de oude pvp-ers zoals ginawiz (never knew if that was a boy of a girl, aldus pampers) lighttracker etc.
Ik had een T%^*(%^&&$#$@##&%$##%#%& $%^$%#$% #&$^# %#$^#%^# %& $& hekel aan pampersImdaMned schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 15:02:
[...]
Owja, ik heb gisteren nog even met pampers gesproken en hij vond jou een grote verrader! Pre TBC heeft ie ayana opgehouden in battlegrounds terwijl hij was ingelogged op gradius en van de week heb je hem doodgemaakt. Hij was bijna in tranen.
Vervolgens speelde hij ook nog roflpwnedwtfbbq spec en gebruikte altijd z'n Voidwalker die hij uiteraard sacte als hij bijna dood ging. Wat had ik een grafhekel aan hem zeg, bah bah
Een deel van die haat heb ik nog steeds, maar hij is nu dacht ik een pally en die kan mij warrior en rogue met gemak aan, hell, zelfs tegelijk zou hij dat nog kunnen
Na TBC vind ik de BGs een beetje verlept en saai, en ik kan de herhaling ook niet meer aan. Niemand doet nog AV om lekker op elkaar te clashen zoals in de oude dagen waar je gewoon 2x 40 man tegenover elkaar zag staan en constant proberen elkaar te verplaatsen. Hele rare shifts in progressie waarbij de horde eerst nog de Alliance main base aan het zergen is om vervolgens ineens het hele zaakje terug te pushen tot Iceblood. Het duurde misschien 2 uur voor je een battleground afgerond had, maar ik vond dat stukken leuker dan wat het nu is. Geheel persoonlijk ofc.
Gifv oude NPC's terug in AV...
Ja klopt als feral heb je heerlijke burst dps.Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 13:10:
[...]
Nee weet ikMaar als ik een mazzeltje heb met een set shreds heb nog weleens de neiging dat een boss zich ff 2tellen over mij ontfermt. Nou tank ik 90% van de tijd maar zo'n aggro pull in de overige 10% vind ik toch vrij kut.
Als Omen of Clarity procced en je gewoon mangle, shred, shred met goeie crits weet te doen in 3 seconden, dan heb je soms wel een cower nodig. Meestal gooi ik er gewoon een fero bite achteraan om te tnak te laten weten dat ie beter zijn best moet doen ^^. En dat terwijl ik normaal gesproken natuurlijk rip zou doen.
Ik hou er van als ik de tnak versla in omen ^^
Dit topic is gesloten.