Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 151 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 60.016 views

Verwijderd

Over het algemeen staat bij ons de shammie healer dik bovenaan, zeker op trash. Let wel dat meestal de PoM van een priest niet meegeteld wordt.
Met hun chainheal zullen ze simpelweg sneller healen dan andere healers dit kunnen. Het belangrijkste is dat niemand door gebrek aan healing doodgaat. Belangrijker dan de hoeveelheid healing is het op tijd healen, alleen kan je dat helaas niet zo eenvoudig in de stats zien :-)
Met hoeveel healers doen jullie overigens SSC and TK? Om DPS te maximaliseren doe we TK op dit moment met 6 healers.

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

*knip* doe normaal.

[ Voor 70% gewijzigd door TheZeroorez op 28-02-2008 15:24 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 15:54
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 13:12:
[...]

Het oude bg systeem met ranks was onverantwoord. Het is ieder z’n eigen verantwoording om je tijd die je in warcraft steekt in de hand te houden, maar het oude systeem riep excessen in de hand.
Om een goede rating te halen moest je heel veel spelen, ik denk niet dat er Grand marshalls zijn die minder dan 70 uur per week speelden. Je moest ook in een goede premade zitten, anders was het niet mogelijk om echt hoog te komen.
Voorstanders van dit systeem zeggen vaak dat er toen tenminste skill nodig was om epics te verdienen. Er was skill nodig, maar het belangrijkste van heel het systeem was de hoeveelheid tijd die je erin stak. Ik ben ervan overtuigd dat er zat spelers waren met minimaal dezelfde skill maar die er simpelweg niet zoveel tijd in wilden steken.
Voor mij betekent de “nieuwe formule” dat ik ook op m’n alts wat leuke gear kan scoren zonder dat ik hiervoor eindeloos instances moet doen totdat eindelijk dat ene item dropt dat je wil hebben.
het oude systeem was misschien wel wat overdreven. Het arena systeem is best aardig. Maar je had ook wat meer gear sets kunnen implementeren in de oude BG's. Zodat je al vanaf stoneguard wat leuke gear kreeg(volledige set).
Dat je mooie pvp gear krijgt vind ik niet erg, maar ik vind het jammer dat de s1 == t4 s2==t5 s3==t6. Dat dus de looks erg overeen komen. Ik zou graag zien dat de sets verschillend qua uiterlijk zijn om zo te zien wie een pvp'er is of een pve' er.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• qwaurck
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-07 11:49
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 12:52:
[...]

@Dayuum
Bedankt voor het aanbod :) maar ik zoek een guild op een pvp server
Dus als iemand nog een plekje over heeft voor een lowbie in een nederlandse guild op een pvp server laat het me weten :P
Wrath of Rommath@Agamaggan guild meldt zich, je bent van harte welkom.
Guild invite's moet nog plaats vinden, op dit moment alleen oud collega's en vrienden die in de guild zitten (5 members).
Guild wordt een World PvP, PvE raiding guild, met een mix van verschillende nationaliteiten maar voornamelijk / hopelijk Nederlanders. Als je van World raiding houdt moet je op Agamaggan komen, er worden regelmatig world raids gehouden. Trouwens het is wel de horde side!
Whisper Antubis vanavond in game, ben online rond 20:30 tot XX:XX (ja 2 weken niet kunnen spelen dus ik weet niet hoelang ik online ben) of stuur een mail.

[ Voor 5% gewijzigd door qwaurck op 28-02-2008 16:05 . Reden: typos zoveel mogelijk opgelost :) ]

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 18:39
Beste mede Tweakers

Een Maatje van mij wil van Realm A naar Realm B migrate :)

Nu staat overall op de site van Blizzard dat je met credit card moet betalen, maar ja nu komt het ik heb dat niet en hij ook niet en ze ouders enz enz ook niet...

Is het niet mogelijk via de Automatic incasso het te doen ?
Of een Game card of iets ?

Ik heb de Costumer service gebeld van Blizzard maar daar werd ik echt niet wijzer van totdat ze in eens ophingen Oo

Verwijderd

Kevinp schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 13:35:
[...]

het oude systeem was misschien wel wat overdreven. Het arena systeem is best aardig. Maar je had ook wat meer gear sets kunnen implementeren in de oude BG's. Zodat je al vanaf stoneguard wat leuke gear kreeg(volledige set).
Dat je mooie pvp gear krijgt vind ik niet erg, maar ik vind het jammer dat de s1 == t4 s2==t5 s3==t6. Dat dus de looks erg overeen komen. Ik zou graag zien dat de sets verschillend qua uiterlijk zijn om zo te zien wie een pvp'er is of een pve' er.
Ja, aan de looks hadden ze wel iets meer kunnen doen. In de arena is het overigens wel handig als je kan zien wie van je tegenstanders weinig PVP gear heeft, weet je gelijk wie het focus target is. Als je nog niet dik in MH/BT zit laat je als PVE speler veel goede gear liggen als je geen PVP doet. Hardcore PVP’ers die klagen over PVE’ ers die PVP doen voor de easy epics moeten eigenlijk bij Blizz klagen dat de PVP gear te goed is 8)

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-10 22:58
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 13:12:
[...]

Het oude bg systeem met ranks was onverantwoord. Het is ieder z’n eigen verantwoording om je tijd die je in warcraft steekt in de hand te houden, maar het oude systeem riep excessen in de hand.
Om een goede rating te halen moest je heel veel spelen, ik denk niet dat er Grand marshalls zijn die minder dan 70 uur per week speelden. Je moest ook in een goede premade zitten, anders was het niet mogelijk om echt hoog te komen.
Voorstanders van dit systeem zeggen vaak dat er toen tenminste skill nodig was om epics te verdienen. Er was skill nodig, maar het belangrijkste van heel het systeem was de hoeveelheid tijd die je erin stak. Ik ben ervan overtuigd dat er zat spelers waren met minimaal dezelfde skill maar die er simpelweg niet zoveel tijd in wilden steken.
Voor mij betekent de “nieuwe formule” dat ik ook op m’n alts wat leuke gear kan scoren zonder dat ik hiervoor eindeloos instances moet doen totdat eindelijk dat ene item dropt dat je wil hebben.
Helemaal mee eens, een maatje van mij is High Warlord geweest. In de laatste weken speelde hij >100 per week met als toppunt de laatste week >120 uur (dat is ca. 18 uur per dag ja). Als hij dat niet had gedaan had nr2 hem in gehaald, en had het nog langer geduurt eer hij op rank 14 zou komen. Dan lijkt het Arena systeem me een stuk beter aangezien je maar 10 potjes per week hoeft te spelen om je punten te halen en skill dus veel belangrijker is dan tijd.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:28

On_E

Housemusic

Mektheb schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 13:42:
Volgens mij wel, ik heb toen ook een name change met automatische incasso gedaan, dus een paid transfer zou dan ook moeten kunnen ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Kevinp
Mektheb schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 13:42:
Beste mede Tweakers

Een Maatje van mij wil van Realm A naar Realm B migrate :)

Nu staat overall op de site van Blizzard dat je met credit card moet betalen, maar ja nu komt het ik heb dat niet en hij ook niet en ze ouders enz enz ook niet...

Of een Game card of iets ?

Ik heb de Costumer service gebeld van Blizzard maar daar werd ik echt niet wijzer van totdat ze in eens ophingen Oo
je kan met de automatische incasso betalen, ik had eerst een cc geleend, maar toen ik ging kijken kon je ook (alleen in nl) met automatische incasso betalen.

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-09 22:27
Kevinp schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 13:35:
[...]

BG wish list
-marks inleveren voor honor/xp/geld/arena points
-leukere daily BG quests
-lever van elke bg 3 marks in
-capture de mine/flag/gy nog een keer herhalen
-summon the ice lord voor een bergje goud

Arena wish list
-geen 10 minuten 2v2 wachtrij

PVE wish list
-lange solo quest chain met raid like rewards (goede epics)

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
barfieldmv schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:11:
[...]

BG wish list
-marks inleveren voor honor/xp/geld/arena points
-leukere daily BG quests
-lever van elke bg 3 marks in
-capture de mine/flag/gy nog een keer herhalen
-summon the ice lord voor een bergje goud

Arena wish list
-geen 10 minuten 2v2 wachtrij

PVE wish list
-lange solo quest chain met raid like rewards (goede epics)
maak er een petitie van en ik teken hem :)

Verwijderd

Evil_Kroki schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:25:
[...]

maak er een petitie van en ik teken hem :)
Same here.. :Y

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:16

DefLite

Why so serious?

BootVluchteling schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:42:
even een oude discussie omhoog halen..

(sommige) pvp specced mensen ZUIGEN in PvE.

dmg report van heroic ramparts run

1 Borgmeister 1049039 Frost mage (had fire gear, was vergeten te respeccen. top gast. in PvE gear)
2 Dyabolis 496449 Spriest in full S1 gear
3 Keszo 481454 warlock in full S1 gear met SL/SL spec
4 Beestje 353851 prot paladin
5 Nezdali 38 healer

de mage wtfpwnde de andere als een malle.. wat een prutsers... "the mobs die too fast, so i dont use dots" zei de warlock.. zat ie Sbolts te spammen.. en incinerate 8)7
Je zou eigenlijk alleen bosses moeten tellen imo.
Spriest zuigt op trash
en warlock is alleen goed als hij SoC kan spammen on trash.

/edit
Wat had die warlock dan moeten spammen ipv Shadowbolt en incinerate ? immolate ofzo?

[ Voor 5% gewijzigd door DefLite op 28-02-2008 14:40 ]

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
FireAge schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 12:53:
Ja healing meters zijn niet erg belangrijk.
Als ik er vol voor ga, dan win ik van iedereen ongeacht welke class.

Lifebloom healing > all.

Maar dan moet ik wel constant pots drinken, en mijn eigen innervate pakken.
Tevens kom ik dan met kramp in mijn vingers uit een 5-10 min gevecht.

Tegenwoordig laat ik de andere healers ook gewoon hun ding doen, en dat bevalt me veel beter.
We zullen zien hoe sunwell is wat dat betreft, want in BT/MH hoef je met T5 gear al niet eens meer echt je best te doen.
Zoals eerder werd gezegt, ook ik was toen ik voor het eerst Kara in ging iedereen aan het healen. Dat is een 5 man trekje denk ik. Later kom je er achter, dat dit je taak niet is.
Nu doe ik rustiger aan. Ik zorg er voor dat mijn target overeind blijft en ondersteun, indien nodig, andere healers. (Wij doen Kara met 2 healers en een holy pala)
Dat gaat prima. Vervelend is dat mijn Gheals zoalng duren, dat de pala het target vaak al bijna weer vol heeft als mijn Gheal land. :) Maar ach, dan is het weer het knustje om te herkennen, wanneer je moet afbreken.
\o/ Healingbot.

Alleen bij prince doe ik tijdens P1 bijna niets, behalve een renew op de pala houden voor zijn mana en was CoH op de raid. Dat is mijn taak ook. de andere healer en pala houden de tank up. Pas bij P2 ga ik echt los. Met de ondersteuning van de pala flash heals, gaat dat meestal prima. Bij P3 weer samen om iedereen up te houden, maar dat is het makkelijkste deel van de fight.

Punt is: Ik denk dat de meeste eerst moeten leren hoe the healen in een raid. (Hoewel ik mezelf nog steeds erg moet inhouden tijdens de 25 man raids) En dat de healingmeters niet belangrijk zijn.
Maar je, iedereen die voor het eerst naar Kara gaat wil natuurlijk laten zijn hoe goed hij is :D

A dead heealer can't heal you.

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Little_captain schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:34:
[...]

Je zou eigenlijk alleen bosses moeten counten imo...
Spriest zuigt op trash
en warlock is alleen goed als hij SoC kan spammen on trash.
ligt er maar net aan hoe je kijkt idd. Voor mij als pure pve raid raider is eigenlijk alleen boss dps van belang dat is waar het mis gaat vaak. Of trash 2 sec eerder neer gaat kan me niet schelen eigenlijk.
Als je iedereen zijn dps meet op bosses kom je vaak toch anders uit.
Rochette schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:35:
[...]

. (Wij doen Kara met 2 healers en een holy pala)
2 healers en een holy pala? wat is die holy pala dan das toch ook een healer? 3 healers dus.
Wij doen hem vaak met 2 healers en dan gewoon wat voor handen is 2 palas of 2 druids werkt allemaal als je maar een beetje goed gegearde groep hebt ;)

[ Voor 28% gewijzigd door MantaMania op 28-02-2008 14:38 ]

• DefLite

DefLite

Why so serious?

BTW geen healer die me bijhoudt als ik op LootReaver tussen de melee sta en een shadowpriest in de groep heb. +healing gear aan chainheal rank 5 is imba. Laatste voidreaver try stond ik van de 7 healers op 1 met 26% healing done terwijl de nummer 2 op 12% stond :P. Daarnaast was mijn overhealing ook maar 20%.
Is een paladin die een tank spammed met FoL een slechtere healer omdat 30% van zijn heals overheal was terwijl de tank niet dood ging :/?
Healing meters zegt niet zo heel veel vergeleken met DPS meter.

[ Voor 20% gewijzigd door DefLite op 28-02-2008 14:38 ]

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Little_captain schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:38:
[...]

Is een paladin die een tank spammed met FoL een slechtere healer omdat 30% van zijn heals overheal was terwijl de tank niet dood ging :/?
precies en dan reken je de extra buffs van iemand nog niet mee. Als je ziet wat een spriest aan regen geeft of een pala tank die wisdom gejudged houdt op een boss. Arms warrior die blood frenzy erop houdt enzo.
Palas mogen best overhealen zeker als het een normale fight is waarbij ze niet snel te kort komen.

• DefLite

DefLite

Why so serious?

MantaMania schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:40:
[...]

precies en dan reken je de extra buffs van iemand nog niet mee. Als je ziet wat een spriest aan regen geeft of een pala tank die wisdom gejudged houdt op een boss. Arms warrior die blood frenzy erop houdt enzo.
Palas mogen best overhealen zeker als het een normale fight is waarbij ze niet snel te kort komen.
Yup en waarom zou je niet overhealing als je de mana toch hebt :P
Een van onze paladins heeft raidbuffed 15k mana ofzo en spammed gewoon de hele fight FoL en soms HoL en werkt prima voor hem : )

Ik merk ook in onze guild dat veel mensen alleen om hun eigen DPS denken ipv de totale raid DPS.
We zijn nu een retribution paladin aant testen in hyal/bt en gaan mischien nog een warrior die Blood frenzy specced.

/edit
Gisteravond een flinke discussie in onze guild over welke class Shadowpriest meer nodig hebben...mages of hunters, beide classes doen alsof Spriest totaal in hun dienst staan -_-
Haha ja onze destruction warlocks vragen ook om Spriest maar die hebben nog de mogelijkheid om te lifetappen(ja dat kost DPS ik weet het) en hunters/mages hebben dat niet.

[ Voor 35% gewijzigd door DefLite op 28-02-2008 14:47 ]

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Little_captain schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:44:
[...]

Ik merk ook in onze guild dat veel mensen alleen om hun eigen DPS denken ipv de totale raid DPS.
We zijn nu een retribution paladin aant testen in hyal/bt en gaan mischien nog een warrior die Blood frenzy specced.

/edit
Gisteravond een flinke discussie in onze guild over welke class Shadowpriest meer nodig hebben...mages of hunters, beide classes doen alsof Spriest totaal in hun dienst staan -_-
Warlocks natuurlijk. 8)

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-10 15:29
Little_captain schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:38:
[...]

_/-\o_

omg, iemand die hetzelfde denkt als ikke

En om little_captain gerust te stellen. misschien alleen voor dit onderwerp : P
/edit
Ik zou het specifieker richting fire mages / bm hunters willen brengen. BM hunters omdat ze daarmee de dps van spriests verhogen waardoo er meer mana is, en fire mages omdat ze zonder een spriest best wel kansloos zijn : (

Frost is meer mana besparend en kan je nog 18 punten in arcane hebben voor meer mp5 / clearcasting.

[ Voor 35% gewijzigd door ImdaMned op 28-02-2008 14:50 ]

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Inderdaad, hunters zijn voor de melee groep en de tankgroep :) evenals 1 lock
bij ons voornamelijk de mages/healers/locks

In die volgorde, ik pot en lifetap wel, als ik in de mt groep zit.

Hunters - aspect of the viper :P
Mages - Managem + evocation

waar het op neerkomt is dus de rest van de groep samenstelling, en op dat gebied trekken hunters dan 9 van de 10x aan het kortste eind

[ Voor 22% gewijzigd door Bokkie op 28-02-2008 14:53 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-10 09:01
Ik zei ook niet dat ik daardoor beter ben, dat was ook niet de discussie.
Ik sta vaak op bossfights redelijk vaak laag op de healing meters, omdat ik als ik moet single target healen een priest, paladin en druid niet kan bijhouden. Echter gaat het veel meer om skill, wanneer heal je, wat doe je precies, welke prioritetien geef je. Dit zijn vaak last second beslissingen.
Dat is wat je een goede healer maakt en niet het toppen van healing meters.

Verwijderd

[...]

/edit
SP point of view, BM hunters >>> mages :P

Gisteren Za gedaan en 3 tot 4 min te laat voor de beer :(
Dit is de eerste keer dat we er echt voor gingen, dus er valt nog wel het eea te verbeteren.
2 dode op Dragonhawk op 40 %, scheelt weer 1 min aan dps ofzo en wat doden op trash ed.
Verder moet iedereen zich max buffen en pots op cooldown houden, dan gaat het zeker lukken.
Als ik de inschrijvingen zo bekijk voor MH vanavond, mogen we vanavond weer.

Oh ja we zijn voor de zoveelste keer op zoek naar healers :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2008 15:08 ]

• DefLite

DefLite

Why so serious?

Bokkie schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:48:
[...]

waar het op neerkomt is dus de rest van de groep samenstelling, en op dat gebied trekken hunters dan 9 van de 10x aan het kortste eind
Mjah maar als ik onze hunters zo hoor chain potten zij fel mana pots en hebben aspect of the viper aan.
En soms krijgen ze wel een Spriest en dan staan ze gelijk in de top 3 :o
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:07:
[...]

Dit is de eerste keer dat we er echt voor gingen, dus er valt nog wel het eea te verbeteren.
2 dode op Dragonhawk op 40 %, scheelt weer 1 min aan dps ofzo en wat doden op trash ed.
Verder moet iedereen zich max buffen en pots op cooldown houden, dan gaat het zeker lukken.

Ben ik het ook me eens als Spriest =)

Vorige week waren we 30 seconden te laat voor een beer in ZA : ((

[ Voor 35% gewijzigd door DefLite op 28-02-2008 15:32 ]

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

ja bm hunters hebben echt mana nodig, als je dan een leuke mana regen erop gooit van een pala en een shadow priest erbij gaan ze echt hard ;)

• Smultie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:07:
[...]

Speelt Eeb bij jullie als healer of Boomkin eigenlijk?

Verwijderd

Eeb speelt helemaal niets in PVE :P (die ene keer dat ie mee gaat is ie doomkin)
Daarom zoeken we nog healers

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2008 15:22 ]

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Hoeveel hunters nemen jullie mee dan? Wij hoogstens 1 per raid, als er uberhaupt al 1 is :P Je kan wel zeggen dat een Mage zonder een S-priest moet kunnen, maar dat geld voor die Hunter even goed, het is gewoon net welke class er door zijn eigen skill het meeste benefit uit haalt door er meer dmg. mee te gaan doen zonder onnodig in risico te komen met z'n threat.

Hunters hebben wel het voordeel dat ze FD kunnen doen (ALS ze het doen lol, for some reason staan hunters bij ons gok ik zo wel nummer 1 op overaggro na langere dps time), dus tegenover een mage wat meer aggro control. Een mage heeft echter als het goed is niet echt aggro control problems. Ik zou denk ik vaker toch een hunter in een shadow priest groep zetten, bij ons is het echter traditie dat de hunter in de MT groep komt for unknown reasons en gaan de mages instantly huilen als ze 1 boss fight zonder s-priest moeten doen :P

We raiden echter lekker vaak met 3 shadow priests dus 3 groepen die voorzien zijn van een mana batterij is altijd lekker.

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

MantaMania schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:17:
ja bm hunters hebben echt mana nodig, als je dan een leuke mana regen erop gooit van een pala en een shadow priest erbij gaan ze echt hard ;)
Als je dan toch bezig bent, kun je misschien ook overwegen een elemental shammy in de groep te gooien. De 2 dps totems en de mana spring totem erbij geven nog een leuke extra boost.

May you live in interesting times!

• sn0x0r
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:22:
Eeb speelt helemaal niets in PVE :P (die ene keer dat ie mee gaat is ie doomkin)
Daarom zoeken we nog healers
Wanneer is Sterf eigenlijk de pijp uit gegaan en wat is er gebeurt met de mensen die erin zaten?

• ImdaMned
sn0x0r schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:31:
[...]

Wanneer is Sterf eigenlijk de pijp uit gegaan en wat is er gebeurt met de mensen die erin zaten?
TiC heeft een aantal ingelijfd, paar zijn naar Instance51 gegaan en ik dacht dat de rest in : <At least we took farm> zit

• Smultie
  • Niet online
sn0x0r schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:31:
[...]

GebeurD!!!!!!!

*voelt incoming guildkick :((((

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Little_captain schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:08:
Vorige week waren we 30 seconden te laat voor een beer in ZA : ((
Welke route nemen jullie?
Ik heb het idee dat wij toch zo'n 5-10 minuten te kort komen, zonder wipes etc.
Rennen jullie langs alle dragonhawk trash en gebruiken jullie dan een ankh of clearen jullie de boel?

• Nivado
sn0x0r schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:28:
Hoeveel hunters nemen jullie mee dan? Wij hoogstens 1 per raid, als er uberhaupt al 1 is :P Je kan wel zeggen dat een Mage zonder een S-priest moet kunnen, maar dat geld voor die Hunter even goed, het is gewoon net welke class er door zijn eigen skill het meeste benefit uit haalt door er meer dmg. mee te gaan doen zonder onnodig in risico te komen met z'n threat.

Hunters hebben wel het voordeel dat ze FD kunnen doen (ALS ze het doen lol, for some reason staan hunters bij ons gok ik zo wel nummer 1 op overaggro na langere dps time), dus tegenover een mage wat meer aggro control. Een mage heeft echter als het goed is niet echt aggro control problems. Ik zou denk ik vaker toch een hunter in een shadow priest groep zetten, bij ons is het echter traditie dat de hunter in de MT groep komt for unknown reasons en gaan de mages instantly huilen als ze 1 boss fight zonder s-priest moeten doen :P

We raiden echter lekker vaak met 3 shadow priests dus 3 groepen die voorzien zijn van een mana batterij is altijd lekker.
Klinkt als geen ervaring met goede hunters. Wij hebben er vaak 3 mee (SSC/TK) en ze staan vaak in de top van de dmg meters. Agro krijgen ze alleen als ze hun best doen om het te krijgen (op trash voor fun) Een hunter die agro krijgt kent zijn class niet en zal dus ook geen goede dps doen. Bovendien is het altijd beschikbaar hebben van een MD echt een zegen, zeker als de hunters weten wanneer het te gebruiken.

• Evil_Kroki
SMulTiE schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:34:
[...]

GebeurD!!!!!!!

*voelt incoming guildkick :((((
Mja, om een of andere reden kunnen mensen het verbeteren van taalfouten moeilijk verdragen...
Ik krijg ook elke keer verwensingen naar mijn hoofd als ik mensen verbeterd, of op een forum (in dit topic ook onderandere) worden mijn posts weggemod.
Achja, dan laat ik mensen 'werd' maar met dt schrijven enzo.... :X

• sn0x0r
  • Nu online
Valt mee Smul, terechte opmerking. :P Ik merk dat ik de laatste tijd aan het verlappen ben met mijn d's en mijn t's, slechte gewoonte.

Anyways, dat je nog steeds crap zit met healers bij jullie vind ik wel vaag dan. Wij zitten ook niet al te breed maar we komen wel net rond, afgezien daarvan is het voor ons voornamelijk een Shaman probleem, mag hopen dat het bij jullie met Shaman wel goed zit :P

Maar goed, ik denk dat we beide wel kunnen erkennen dat NL'ers recruiten echt een crime kan zijn van tijd tot tijd. Alle echt goeie NL'ers zitten in pro guilds met hardcore progress, can't blame 'em.

Wel pro guild naam btw, At least we took farm :P

• Kevinp
[...]

Yup en waarom zou je niet overhealing als je de mana toch hebt :P
Een van onze paladins heeft raidbuffed 15k mana ofzo en spammed gewoon de hele fight FoL en soms HoL en werkt prima voor hem : )

/edit

[...]

Haha ja onze destruction warlocks vragen ook om Spriest maar die hebben nog de mogelijkheid om te lifetappen(ja dat kost DPS ik weet het) en hunters/mages hebben dat niet.
mages en healers. Waarom dat is makkelijk.
mages oom = 0 regen mogelijkheden/dps mogelijkheden(wanneer alles op cooldown is)\
hunters hebben iig nog autoshot en pet dps.

• sn0x0r
  • Nu online
Nivado schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:39:
[...]

Klinkt als geen ervaring met goede hunters. Wij hebben er vaak 3 mee (SSC/TK) en ze staan vaak in de top van de dmg meters. Agro krijgen ze alleen als ze hun best doen om het te krijgen (op trash voor fun) Een hunter die agro krijgt kent zijn class niet en zal dus ook geen goede dps doen. Bovendien is het altijd beschikbaar hebben van een MD echt een zegen, zeker als de hunters weten wanneer het te gebruiken.
Wacht maar tot je MH/BT gaat doen, hell no dat op de majority van de encounters nog een Hunter op 1 staat, zo wel moet je nieuwe rogue's gaan zoeken.

• Evil_Kroki
Kevinp schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:42:
[...]

mages oom = 0 regen mogelijkheden/dps mogelijkheden(wanneer alles op cooldown is)\
mages kunnen wanden! :+

Verwijderd

Kevinp schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:42:
[...]

wands :) niet echt dikke dps maar het is iets.

• Kevinp
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:44:
[...]

wands :) niet echt dikke dps maar het is iets.
euh, ja, maar als je ook niet oom kunnen gaan dan kan je dat beter laten gebeuren. En met wisdom op de boss hoeft een hunter ook neit oom te gaan.

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-10 22:11

William/Ax3

We are Starstuff

Bokkie schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:48:
[...]

Dit was bij mij ook altijd zo maar hoe meer men ziet dat ik idd gewoon insane dps doe krijg ik idd steeds vaker een betere groepsindeling. Het is idd gewoon zo al zet ik viper aspect aan maar ga wel vol dps dan moet ik op lange bossfights gewoon 3 mana pots slikken en dat is niet leuk als het try's op een nieuwe boss zijn kan ik je wel zeggen. Dit is ook in mijn ogen het enigste euvel nog bij hunters omdat we te vaak in de verdomd groep worden gegooid hebben we seriuse probs met mana wij hebben immers geen mana stones of evoc of life tap.
sn0x0r schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:53:
[...]
Voor learning curved fights zou ik echt geen mana pots burnen.
Mja mischien dat ik dat eens wat meer moet gaan doen. Echter als je vaak op zeg 5% wiped tja dan is er nog niet veel an te doen. Ik slik sowieso ook al wat minder relentless flasks want die krengen kosten gewoon 40g per pot ><.

[ Voor 16% gewijzigd door William/Ax3 op 28-02-2008 16:01 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Verwijderd

TroX schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:50:
Ik zei ook niet dat ik daardoor beter ben, dat was ook niet de discussie.
Ik sta vaak op bossfights redelijk vaak laag op de healing meters, omdat ik als ik moet single target healen een priest, paladin en druid niet kan bijhouden. Echter gaat het veel meer om skill, wanneer heal je, wat doe je precies, welke prioritetien geef je. Dit zijn vaak last second beslissingen.
Dat is wat je een goede healer maakt en niet het toppen van healing meters.
Amen O-)
sn0x0r schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:28:
Laat elke single healer Spell surge nemen, en stop ze zo veel mogelijk in 1 groep als je niet de beschikking heb over 1 of meer S-priests. :)

Spell surge tikt voor niet zoveel, maar samen met je eigen mana regen in combat kan dat wel flink helpen. ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2008 15:56 ]

• Evil_Kroki
Kevinp schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:45:
[...]

euh, ja, maar als je ook niet oom kunnen gaan dan kan je dat beter laten gebeuren. En met wisdom op de boss hoeft een hunter ook neit oom te gaan.
zelfs met viper + BoW en een gewone steady/autoshot rotatie ben je ik relatief snel oom, maar kom.

edit:
BoM moest BoW zijn dus :)

[ Voor 6% gewijzigd door Evil_Kroki op 29-02-2008 10:28 ]

• Nivado
sn0x0r schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:42:
[...]

Wacht maar tot je MH/BT gaat doen, hell no dat op de majority van de encounters nog een Hunter op 1 staat, zo wel moet je nieuwe rogue's gaan zoeken.
De nr1 Rogue staat er inderdaad meestal boven, echter kan je in SSC niet teveel melee mee hebben. We hebben dan ook meestal 1 APdps group met enha shamy +rogues en 1/2 hunters. De rest van de hunters met wat mages/locks bij een SP >:)

• sn0x0r
  • Nu online
William/Ax3 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:45:
[...]

Dit was bij mij ook altijd zo maar hoe meer men ziet dat ik idd gewoon insane dps doe krijg ik idd steeds vaker een betere groepsindeling. Het is idd gewoon zo al zet ik viper aspect aan maar ga wel vol dps dan moet ik op lange bossfights gewoon 3 mana pots slikken en dat is niet leuk als het try's op een nieuwe boss zijn kan ik je wel zeggen. Dit is ook in mijn ogen het enigste euvel nog bij hunters omdat we te vaak in de verdomd groep worden gegooid hebben we seriuse probs met mana wij hebben immers geen mana stones of evoc of life tap.
Voor learning curved fights zou ik echt geen mana pots burnen. Als het nou gaat om een DPS check (Stage 3 RoS) dan kun je idd niet zeggen: "Ik pak pas pots als we in de buurt komen van een kill" maar als het bijv. gaat om gevechten als illidari council waar je gewoon 8 minuten lang hetzelfde doet en het echt niet boeit of je veel of weinig DPS doet.... wachten tot je die bosses op farm hebt.

Verwijderd

sn0x0r schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:41:
Anyways, dat je nog steeds crap zit met healers bij jullie vind ik wel vaag dan. Wij zitten ook niet al te breed maar we komen wel net rond, afgezien daarvan is het voor ons voornamelijk een Shaman probleem, mag hopen dat het bij jullie met Shaman wel goed zit :P

Maar goed, ik denk dat we beide wel kunnen erkennen dat NL'ers recruiten echt een crime kan zijn van tijd tot tijd. Alle echt goeie NL'ers zitten in pro guilds met hardcore progress, can't blame 'em.

Wel pro guild naam btw, At least we took farm :P
We hebben 12 actieve healers die allemaal 3 tot 4 keer in de week moeten kunnen raiden.
Op het eeste gezicht ziet dat er dus goed uit, maar in de praktijk blijkt dat mensen dit niet redden door allerlei zaken.
Dan heb ik er liever een paar bij zodat je altijd kan raiden en evt wat achter de hand hebt.
Nu hebben we af en toe om 18:00 nog een inschrijving die de raid compleet maakt.

Maar wat je al aangaf een NL-only guild is lastig in stand te houden, omdat er geen actieve NL wow-ers op de server zitten of ze zitten al in een andere MH/BT guild.

• sn0x0r
  • Nu online
Nivado schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:50:
[...]

De nr1 Rogue staat er inderdaad meestal boven, echter kan je in SSC niet teveel melee mee hebben. We hebben dan ook meestal 1 APdps group met enha shamy +rogues en 1/2 hunters. De rest van de hunters met wat mages/locks bij een SP >:)
Klopt, zo was het bij ons traditioneel in SSC / TK ook, echter is dat best snel veranderd naar 2 Rogue, 1 Feral Druid, 1 Fury Warrior, 1 Enhancement shammy in MH / BT. Jammer dat onze Enhancement Shammy niet 100% attendancy haalt, maar goed als die er niet is stoppen we er een 3de Rogue bij. Tevens hadden we vroegah ook standaard een Elemental Shammy, maar die hebben we dus niet meer. Jammer want die wil ik samen met een Arms warrior er standaard bij hebben in me setup.

1 Fury War.
1 Arms War.
1 Elemental Sham.
1 Enhancement Sham.
Minstens 1 Feral Druid
Veel S-priests :D

Tot we eindelijk wat shaman terug krijgen zullen we het met 1 shammy of soms zelfs geen shammy moeten doen. :P

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-10 18:35

junglebeast

hier staat iets

Ik heb gisteren ook wel gezien als je 1 goeie en 2 minder goeie healers mee neemt je aardig ver komt Kara. Ligt ook erg aan de rest van de groep en hoe veel klappen die kunnen hebben. We hadden niet zoveel deaths, en stond ik een kleine 800-900k onder die van de main pally healer. Ik heb me dan ook suf gehealed. Had zon 'mana 16 pots bij..hehe en we moesten nog wat bij gaan halen. Maar dat weet ik dan wel voor de volgende keer.

Ik main healde de OT maar hield ook zeker de rest in de gaten en dan is een LB, Rejuv Druid erg lekker in de raid + die healing buff. Ik ga het steeds leuker vinden. Je bent veel actiever bezig dan alleen maar een fireball of een SS shot macro spammen.

Straks ff bij Gruul kijken en kijken hoe het daar gaat.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Kevinp
Evil_Kroki schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:49:
[...]

zelfs met viper + BoM en een gewone steady/autoshot rotatie ben je ik relatief snel oom, maar kom.
mensen die bij ons snel oom zijn hebben vaak assist deze kunnen dus tijdelijk zichzelf even in een spriest groep gooien om zo mana erbij te krijgen naar mate je gear beter wordt heb je het ook steeds minder nodig.

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Kevinp schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 16:04:
[...]

mensen die bij ons snel oom zijn hebben vaak assist deze kunnen dus tijdelijk zichzelf even in een spriest groep gooien om zo mana erbij te krijgen naar mate je gear beter wordt heb je het ook steeds minder nodig.
BM hunters zijn toch echt vreselijk snel leeg daar vergis je je in. En auto shot is haast gelijk aan wanden dus wat dat betreft kan je niet zeggen dat hebben ze tenminste nog.

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Toch jammer dat je nu niet meer kunt FD en dan drinken.

• Kevinp
MantaMania schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 16:08:
[...]

BM hunters zijn toch echt vreselijk snel leeg daar vergis je je in. En auto shot is haast gelijk aan wanden dus wat dat betreft kan je niet zeggen dat hebben ze tenminste nog.
dan zal je potions moeten gebruiken zoals iedereen moet.

• KillGhost
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Mektheb schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:19:

Probeer nog steeds die mount van Shettekhalls Epic flightvorm quest te krijgen wat is dat ding gaaf :D
Ik heb em! 2e keer gedropped voor mij heh.

No guts, no glory!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
TroX schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 12:52:
[...]

Ik zit nu in SSC/TK we clearen tot vashj en kael, maar ik vraag me dan af hoeveel mp/5 je hebt en hoeveel +healing, daarnaast welke rank van je chainheal gebruik je? En een mana pot moet ik dat zien als chainpotten of is het af en toe een pot als het nodig is?

BTW geen healer die me bijhoudt als ik op LootReaver tussen de melee sta en een shadowpriest in de groep heb. +healing gear aan chainheal rank 5 is imba. Laatste voidreaver try stond ik van de 7 healers op 1 met 26% healing done terwijl de nummer 2 op 12% stond :P. Daarnaast was mijn overhealing ook maar 20%.
2249 healing en 150 oid manaregen IC.
Met het goed ophouden van je WS+Totem kom je een heel eind, en qua heals gebruik ik CH rank 4 (krijgt de volle mep mee van je +healing omdat je het boven lvl60 geleerd heb dus geen penalty zoals blizz die ooit heeft ingevoerd voor downranking ), HW en LWH gewoon max ranks maar die use ik niet zo vaak.

Passieve mp5 vind ik zelf zwaar overrated, met mp5 food+totem+ws en als het echt moet een mp5 pot/flask kom je gewoon al een heel eind.
En ik doe cker geen chainpotten meer, 4/5 potjes op een avond is al veel.

Slash Care
Mementô

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 18:39
KillGhost schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 16:18:
[...]

Ik heb em! 2e keer gedropped voor mij heh.
Omg !!!!,

/Bow
/respect

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Kevinp schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 16:17:
[...]

dan zal je potions moeten gebruiken zoals iedereen moet.
Dat snap ik maar nu ging het om mages vs hunters en jij zei met bow en viper gaan ze niet oom.
Volgens mij hadden we laatst een avondje vashj tries en had de hunters gemiddeld 30 fel mana pots gepakt en daar vielen de mages bij in het niet uiteraard hebben die de gems iedere try maar goed.

• Lollial
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-12-2024
We hebben 12 actieve healers die allemaal 3 tot 4 keer in de week moeten kunnen raiden.
Op het eeste gezicht ziet dat er dus goed uit, maar in de praktijk blijkt dat mensen dit niet redden door allerlei zaken.
Dan heb ik er liever een paar bij zodat je altijd kan raiden en evt wat achter de hand hebt.
Nu hebben we af en toe om 18:00 nog een inschrijving die de raid compleet maakt.

Maar wat je al aangaf een NL-only guild is lastig in stand te houden, omdat er geen actieve NL wow-ers op de server zitten of ze zitten al in een andere MH/BT guild.
Ik had graag gemigrate naar Trollbane, was zelfs al aangenomen voor een trial bij TiC, er later achter komen dat je niet van een PvE naar een PvP server kan. Ik had graag een nederlandse raiding guild gehad.

StarCraft II: Serial

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 15:51
Routed schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 16:19:
[...]

krijgt de volle mep mee van je +healing omdat je het boven lvl60 geleerd heb dus geen penalty zoals blizz die ooit heeft ingevoerd voor downranking
WatwatWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT????? Hebben jullie nog een unpenalized spell? NERF!

Voor al diegenen die zoveel pots moeten slikken: al eens met die enorme overbodige stapel spirit shards auchenai pots gehaald? Itt tot wat ik dacht kun je die overal gebruiken, dus elke boss in Auchenai geeft je in principe 1 gratis pot (2 spirit shards met buff).

Bnet pindle#2913

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

sn0x0r schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:42:
[...]

:S

Even vanuit mijn guild gesproken (offspring dus op trollbane, alles op farm)
kan ik rustig zeggen dat hunters altijd in top 5 staan (wij hebben er 2 tot 3 mee van de totaal 4 in de guild (waaronder ik) )
paar mages echt hoog, paar locks echt hoog en soms rogue in de top 5.
rogues beter hun best doen? sommige bij ons wel, maar der is der 1 die echt te hard ownt, helaas is hij net gestopt met spelen (hlep/escobar) had 1 legendary en skills, gast ging altijd zo ziek hard met dps... niet normaal.

Ik krijg het bijna nooit voor elkaar om agro te trekken, zonder ook maar 1 keer fd.
ik open wel met MD, meestal begin ik pas na 1 andere hunter. (dus eerst zijn MD helemaal gedaan, daarna begin met md en dus dps)

Zelf ben ik echt op het punt in WOW dat alle dps classes goed gebalanceert zijn. hangt meer van de speler af en zijn gear.
Dus trekt je hunter agro, dan doet ten eerste de hunter iets goed fout, omdat hij geen fd heeft gedaan en ten tweede moet de tank wat beter opletten :P

Wij hebben meestal 3 dps groepen.
2Rogues, 1 warrior, shammie en iets randoms.
2 tot 3 hunters, furry tank, shammie en random (mits 2 hunters)
mages en locks met shadowpriest en shammie
dan nog random groepje, meestal healer groep
en natuurlijk tankgroup.
randoms zijn meestal healers btw, totaal meestal 2 sp's mee.

wij gebruiken vrij veel shammies, chainheal ftw, totems ftw etc. komt ook mede door de wat lage attendency van de pallies en feit dat we weinig priests hebben :P

Over mana verhaal van hunters, heb zelf echt 0 manaproblemen. Fel mana potions en major rejuv's ftw. alleen bij council word het krap, maarja, gevecht van 10 minuten zonder breaks.
illidan is nog langer, maar daar heb je wat breaks waar je viper weer aan kan zetten of geen mana verbruikt. je hebt dus ook vaker de kans om je pots te gebruiken.
Tis wel fijn om shammie te hebben met mana totem, maar echt niet zo hard nodig.
Gister in MH 1 fel mana pot gebruikt, bij kaz'rogal... viper ftw ^^

krijg alweer zin om keer mee te raiden met jullie snoxor, kijken of het aan onze andere dps's ligt, of omdat jullie hunters gewoon zuigen :P men officers vinden het alleen niet zo tof geloof ik...

[ Voor 4% gewijzigd door TepelStreeltje op 28-02-2008 17:08 ]

Battle.net Spud#2543

• KillGhost

KillGhost

\o/

Ik ben er ook heel erg blij mee :) Alleen, je krijgt wel erg veel whispers, van mensen die willen weten waar je die kunt krijgen etc. Dat is weer het mindere.

No guts, no glory!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 13:23:

Owja Trollie, bedankt hè. 7k Gold! =D
Jewelcrafting + Arena punten sellen in 2 vs 2 werkt lekker, zelfs Inczz krijgt zo 400G per week voor 3 min werk.
Welke tip gaf hij dan betreffende jewelcrafting? Of gewoon in het algemeen om voor JC te kiezen.

No guts, no glory!

• Valkyre
  • Laatst online: 05-10 21:21

Valkyre

Kitesurf FTW!

ImdaMned schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:46:
[...]
]

[...]

Ik zou het specifieker richting fire mages / bm hunters willen brengen. BM hunters omdat ze daarmee de dps van spriests verhogen waardoo er meer mana is, en fire mages omdat ze zonder een spriest best wel kansloos zijn : (

Frost is meer mana besparend en kan je nog 18 punten in arcane hebben voor meer mp5 / clearcasting.
nee man ik ben 95% van de tijd een Fire mage 2/48/11 of iets met Arc/fire (als ik mij verveel, maar die spec is na 2 weken ook weer saai :P)

maar laatst was ik een keer full frost 2/0/59 voor een paar weken, maar als Frostmage ben ik echt wel sneller oom dan als fire. en als Fire doe ik meer dmg.

iRacing Profiel

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:31
Als je een mage bent, en al je talentpoints in fire hebt gezet, wat is de beste tactiek tegen vijanden die imuum ervoor zijn? Moet nu namelijk tegen die fire demons enzo vechten (naam vergeten van die grote wandelende rotsblokken :P), maar geef ze totaal geen schade, en met frost (wat ik dus niet geupgrade heb)gaat het echt ontiegelijk langzaam.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Valkyre
  • Laatst online: 05-10 21:21

Valkyre

Kitesurf FTW!

Timocos schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 17:53:
Als je een mage bent, en al je talentpoints in fire hebt gezet, wat is de beste tactiek tegen vijanden die imuum ervoor zijn? Moet nu namelijk tegen die fire demons enzo vechten (naam vergeten van die grote wandelende rotsblokken :P), maar geef ze totaal geen schade, en met frost (wat ik dus niet geupgrade heb)gaat het echt ontiegelijk langzaam.
je quest doen en iets van 10 fire demons ofzo slachten met Frostbolt (vertragend) > AM > AB dan zal die wel dood zijn.
Wil je primal fire farmen respec Arcane of Frost. of farm iets anders en AH :P

iRacing Profiel

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03:47

OMX2000

By any means necessary...

Ik ben op zoek naar een coole casual guild op lightbringer, ik ben zelf een lvl 67 Human/Warlock. De laatste tijd veel pugs gedaan, en bevalt me wel. Alleen ik baal ervan om steeds lang te moeten wachten om een groep te vinden. Dus als iemand een leuke guild weet waar regelmatig instances gedaan worden, hou ik me aanbevolen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Verwijderd

Hey mensen,

Gisteren wat 2v2 arena gedaan op mijn mage met een priest. De priest was redelijk goed gegeared echter wel holy PVE specced ipv Disc ivm raiden. Het ging redelijk goed voor een eerste keer we tikten even de 1600 rating aan. We hebben afgesproken dit over 2 week voort te zetten maar dan met een disc spec en zonder bier. De teams waar we vooral problemen mee hadden waren goeie double DPS teams. Op een gegeven moment kwamen we 3 maal tegenover een rogue + elemental shaman en die burstten ons zo hard.. Sheeps lukten gewoon niet door alle interrupts en grounding totem en het was dan ook snel voorbij. Zou dit beter worden met een disc spec? (pain suppression e.d)

En op een gegeven moment kwamen we tegen een warrior/pala. Ik was nogal onzeker welke eerst aan te pakken en uiteindelijk toch gekozen de pala te DPSen en de warrior te CC'en. We wonnen wel uiteindelijk na een erg leuk gevecht maar denk uiteindelijk toch dat we de pally hadden moeten CC'en. Ook hebben we tegen een hunter/priest team gespeeld. Het ging vreselijk toen we de hunter CC'den en de priest wilden killen maar omgekeerd was het een eitje.

Druid/Warrior teams bleken nog het leukst. 1 maal verloren tegen een resto druid/warrior en 1maal gewonnen. Ook speelden we tegen een feral druid en dps warrior. Priest was redelijk snel dood en de Druid zat op 30%. De warrior had max DR's op sheep en zat op 100% maar uiteindelijk toch nog in me eentje gewonnen door de druid hard te dpsen voordat hij kon healen. Was echt geweldig :D

• Ikkuh84
Gohan-san schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 17:59:
[...]

je quest doen en iets van 10 fire demons ofzo slachten met Frostbolt (vertragend) > AM > AB dan zal die wel dood zijn.
Wil je primal fire farmen respec Arcane of Frost. of farm iets anders en AH :P
Woej, hier snap ik niet veel van :$ AM en AB?? primal fire farmen?? Sorry speel niet zoveel Wow :P ;)

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Timocos schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 18:11:
[...]

Woej, hier snap ik niet veel van :$ AM en AB?? primal fire farmen?? Sorry speel niet zoveel Wow :P ;)
AM = Arcane Missiles
AB = Arcane Blast

Primal Fire is een benodigdheid voor craftables

May you live in interesting times!

• Ikkuh84
Tular schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 18:18:
[...]

AM = Arcane Missiles
AB = Arcane Blast

Primal Fire is een benodigdheid voor craftables
Dank je voor de uitleg :) Ga het zo nog eens proberen :)

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-09 20:56
Ik wil dit spel ook zoo graag doen :) Alleen het is gewoon te verslavend voor mij 8)7

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Zamoraak schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 18:49:
Ik wil dit spel ook zoo graag doen :) Alleen het is gewoon te verslavend voor mij 8)7
Haha het is toch niet zo moeilijk om tegen jezelf te zeggen dat je maar maximaal zoveel uur per week / dag speelt. Ik vind het een super spel om te spelen maar heb ook nog een sociaal leven natuurlijk :)

iRacing Profiel

Verwijderd

Hoi, ik ben op zoek naar een addon dat _alle_ soorten cooldown showt voor arena. Als iemand 1tje weet <3. Necb ben ik geen fan van btw.

Ik heb er wel is 1tje gezien in een filmpje, die had een kleine bar met de bijbehorende icons erbij die aflopende tijd heeft.

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

zo, na 2 avonden, 2 uur per avond incl. trash al'ar op 45% in phase 2, volgende keer gaat ie down...

[Signature]

Verwijderd

Hey ik had een vraagje ik heb een lock binnen gescoord van een vriend level 64 omdat hij geen zin meer heeft om te levelen .
Maar ik had een paar vraagjes :

1 : Wat is het beste build wat ik momenteel kan nemen ?
2: als ik ga raiden op wat moet ik letten
3 : Wat is de beste manier om mijn gear te verzamelen ( ik weet wel raiden maar ik bedoel in stappen )
4: waar moet ik op letten met de gear die ik kies ?
5: welke volgorde van spels is het beste om de dps meters te toppen ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 22:33:
Hey ik had een vraagje ik heb een lock binnen gescoord van een vriend level 64 omdat hij geen zin meer heeft om te levelen .

1 : Wat is het beste build wat ik momenteel kan nemen ?
2: als ik ga raiden op wat moet ik letten
3 : Wat is de beste manier om mijn gear te verzamelen ( ik weet wel raiden maar ik bedoel in stappen )
4: waar moet ik op letten met de gear die ik kies ?
5: welke volgorde van spels is het beste om de dps meters te toppen ?
0: dat is illegaal
1: wat ga je ermee doen?
2: wat ga je raiden? welke build wil je ? etc
3: quests instances, of arena en BG
4: of hij bij je spec past
5: elite? non elite? caster? player (if so welke class) ? elite mob? boss mob? welke gear heb je ?

in het kort: ga gewoon es spelen ;)

Verwijderd

1: Affliction voor pve, Soul Link/Siphon life voor pvp
2: Niks wat je al niet weet met wat gezond verstand
3: Instances doen, dan heroics, dan raiden
4: Gear kiezen die spelldamage en stamina heeft, int is iets minder belangrijk door dark pact/life tap, crit heb je ook niet nodig omdat je dots niet kunnen critten
5: In een raid omgeving hangt er teveel vanaf om een definitief antwoord hier op te geven, zorg er alleen voor dat je je dots ververst net nadat ze aflopen en spam tussenin shadowbolts

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 22:51:
[...]

0: dat is illegaal
1: wat ga je ermee doen?
2: wat ga je raiden? welke build wil je ? etc
3: quests instances, of arena en BG
4: of hij bij je spec past
5: elite? non elite? caster? player (if so welke class) ? elite mob? boss mob? welke gear heb je ?

in het kort: ga gewoon es spelen ;)
Ik heb het gekregen ;)
tjah dat is illegaal maar ja wat moet ik anders met zon schattig gnome female warlock ?

1: het liefst raiden
2: ik hoop hier en daar gelezen dat in het begin affli het best is
3 : in het begin ga ik sparen voor s1 weapons rest van mijn gear zal uit pve gear bestaan
4:
5 : elite's vooral raiden ;)

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Vandaag ben ik maar op het idee gekomen om te stopppen met het spel. reden is dat het veels te frustrerend is.. te veel bugs... eindelooze corps runs. imbalance.

Verwijderd

HStyles schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 23:12:
Vandaag ben ik maar op het idee gekomen om te stopppen met het spel. reden is dat het veels te frustrerend is.. te veel bugs... eindelooze corps runs. imbalance.
Hmm voor mij is het rustgevend , bugs ? ze worden bijna altijd verholpen ,
Tjah ik snap niet zo goed waarom je zoveel dood gaat :P
imbalance dan moet je eens een andere mmorpg spelen dan zie je pas wat imba is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~skleijer/Goldthumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~skleijer/Bankthumb.jpg

Eindelijk 100.000 gold \o/

: )

[ Voor 6% gewijzigd door ImdaMned op 29-02-2008 10:18 . Reden: Ik krijg geen aandacht, my e-peen is crumbling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag weer "lekker" zitten wipen op RoS. De hele tijd ~15% in phase 2.
Beste was geloof ik 8%, die manadrain is nog net iets te snel omdat er elke keer nog wel minimaal 1 deaden interrupt wordt :(
Zondag hopelijk MH weer in 1 nacht clearen en dan moet RoS maandag toch wel down gaan imo. :)
Het heeft zo ze voordelen als je casual raid (maar wel erg fanatiek wanneer er raids zijn (in totaal 4 dagen van 3 uur per raid)). Maar RoS zit net op zo'n punt dat we het net niet redden om alles te clearen voor hem in 1 avond (mischien volgende week wel, maar deze week deed bloodboil irritant) waardoor je toch vrij beperkte tijd hebt om te oefenen.
Ik hoop dat MH net als vorige week wel weer een 1 night show wordt, dan zijn er en weer wat mooie upgrades te verdelen en hebben we een keer een hele avond voor RoS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-10 15:11

Bezulba

Formerly known as Eendje

ikisscheef

[ Voor 95% gewijzigd door Bezulba op 29-02-2008 00:38 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite

DefLite

Why so serious?

Pfft maar 1 epic gem :P?
HStyles schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 23:12:
Welke bugs dan :P? meesten worden toch redelijk snel opgelost(sommige niet zoals vanish etc)
Eindeloze corpse runs?zit je undergeared op een pvp server :o?

[ Voor 44% gewijzigd door DefLite op 29-02-2008 04:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark Lor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-03 09:30

Mark Lor

...

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 18:09:

En op een gegeven moment kwamen we tegen een warrior/pala. Ik was nogal onzeker welke eerst aan te pakken en uiteindelijk toch gekozen de pala te DPSen en de warrior te CC'en. We wonnen wel uiteindelijk na een erg leuk gevecht maar denk uiteindelijk toch dat we de pally hadden moeten CC'en.
Je kunt een pally niet sheepen een 2v2, hij cast gewoon Blessing of Sacrifice op de warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
Reverse the changes too lifebloom plz

edit: ow sorry dit is een NL forum
plz maak lifebloom zoals het was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:16
jaja ook de attunement voor karazan vervalt :P ik was me al aan het afvragen waarom die er nog was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
Mili schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 05:34:

Alleen als paladins hun oude regen terugkrijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Locks schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 06:59:
jaja ook de attunement voor karazan vervalt :P ik was me al aan het afvragen waarom die er nog was
link? had het nog niet gezien, maar zou het wel logisch vinden.

je hebt alleen zeker wel de quest chain nodig voor die ring?
Maegrim schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 07:47:
[...]

Zodra warriors hun oude defense terug krijgen.
en ow ja pala regen is ruim voldoende, toen je op crit heals 100% teruggave had was dat niet so super goed, omdat er geen crit gear was nu is het loaded met crit gear.

[ Voor 36% gewijzigd door Kevinp op 29-02-2008 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Maegrim schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 07:47:
[...]

/NO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 22:33:
Ga je inlezen over wat een Warlock allemaal kan, welke spells deze heeft, etc. Anders ben je niet veel beter als elke andere eBay'er. Normaal leer je een class spelen tijdens het levellen, als je dat nooit gedaan hebt, zou ik toch minstens info gaan opzoeken.

Leuk om hier te horen hoe je je talents moet indelen, en welke knoppen je moet indrukken, maar a) dat gaat fout als er iets onverwachts gebeurd, b) dat lijkt me onwijs saai.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Goed, afgelopen 2 dagen bezig gehouden met de epic flightform-questline. Ik vind het maar vreemd eerlijk gezegd. Eerst een serie ontzettend simpele quests, en dan *poef* heroic instance nodig. Waarom mocht dat nou weer niet op normal?

Niet dat ik wil whinen hierover, maar ik vind het een nogal groot verschil in niveau opeens.
Mili schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 05:34:

Dood aan alle mensen die plz serieus gebruiken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Miles Teg schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 08:39:
Goed, afgelopen 2 dagen bezig gehouden met de epic flightform-questline. Ik vind het maar vreemd eerlijk gezegd. Eerst een serie ontzettend simpele quests, en dan *poef* heroic instance nodig. Waarom mocht dat nou weer niet op normal?

Niet dat ik wil whinen hierover, maar ik vind het een nogal groot verschil in niveau opeens.

[...]

Dood aan alle mensen die plz serieus gebruiken. :(
Dood aan alle mensen die anderen dood wensen.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:08
Gister tot 291 JC gekomen op mijn shaman. (lange leve +5 to JC zullen we maar zeggen).
Mijn voorraadje gems (non-outland) is nu wel aardig op maar maakt zoveel niet uit. Met 2 avondjes minen door mijn warrior (die lvl35 shaman trekt het toch nog niet) in Silithus (en wat andere streken, moest ook nog wat mithril) viel dat iig ook nog mee om te doen.

Nu nog 15 lvls op mijn Shaman doen zodat ik 300+ kan goed.
Met 300+ JC zou mijn efficiëntie in het geld verdienen met professions weer wat moeten stijgen. (als ik die braided eternium chain ergens kan vinden om te maken).

Heb iig nog een voorraadje green gems om het eerste stuk van 300->360 op te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Laatst online: 31-08 19:17
W00t, gisterenavond een paar heel rare pogingen tot Ramparts gedaan met een guildie (waarbij iedereen blijkbaar aan het prutsen was, en vooral ik dan). Uiteindelijk krijgen we een groepje bijeen waarin een groot deel guildies zit. Vrij snelle run vanaf dan, tot de baas: paar missers en whipe op de draak.

Na een corpse run, nieuwe ronde nieuwe kansen. Alles gaat goed, drakenrijder dood, draak op haartje van dood, ik achtervolg dat beest, paar Judgement of Righteousness, Hammer of Wrath, "Killing Blow".

Oh, leuk, ik als pala killing blow, hoe komt dat? Wel, omdat drie van de vijf al een tijdje dood bleken! Had echt zo een /yell SPAARTAAAAAAA gevoel. Geen mooie loot van de chest, maar tijdens de run al een paar mooie stukjes mogen nemen (light touched breastplate en mooie ring), dus ikke happy.

(Ok, tis normal, tis niet raiden en tis ook niet mijn first kill zelfs, maar soms is zelfs zoiets gewoon leuk om meemaken).

Tijd om verder te gearen... Nu eerst honored met Honor Hold worden (5999/6000, moet me nog één q zoeken die ik snel kan indienen).

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 20:12
DexterBelgium schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 08:56:
Na een corpse run, nieuwe ronde nieuwe kansen. Alles gaat goed, drakenrijder dood, draak op haartje van dood, ik achtervolg dat beest, paar Judgement of Righteousness, Hammer of Wrath, "Killing Blow".
Ik had gisteren ook killing blows, op Lurker en Morogrim. :P Liepen met zeven warriors in SSC rond voor attunements. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-10 14:17

vhal

ಠ_ಠ

Na de SSC raid besloten om Doomwalker eens te spanken en zowaar ging ie nog dood ook (1st try, lol)
Helaas geen gun, maar het was desalniettemin een leuke avond :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
DexterBelgium schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 08:56:
W00t, gisterenavond een paar heel rare pogingen tot Ramparts gedaan met een guildie (waarbij iedereen blijkbaar aan het prutsen was, en vooral ik dan). Uiteindelijk krijgen we een groepje bijeen waarin een groot deel guildies zit. Vrij snelle run vanaf dan, tot de baas: paar missers en whipe op de draak.

Oh, leuk, ik als pala killing blow, hoe komt dat? Wel, omdat drie van de vijf al een tijdje dood bleken! Had echt zo een /yell SPAARTAAAAAAA gevoel. Geen mooie loot van de chest, maar tijdens de run al een paar mooie stukjes mogen nemen (light touched breastplate en mooie ring), dus ikke happy.

(Ok, tis normal, tis niet raiden en tis ook niet mijn first kill zelfs, maar soms is zelfs zoiets gewoon leuk om meemaken).

Tijd om verder te gearen... Nu eerst honored met Honor Hold worden (5999/6000, moet me nog één q zoeken die ik snel kan indienen).
de daily PvP quest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-10 22:11

William/Ax3

We are Starstuff

TepelStreeltje schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 17:05:
[...]
Over mana verhaal van hunters, heb zelf echt 0 manaproblemen. Fel mana potions en major rejuv's ftw.
Mja heb gisteren is wat zitten proberen in kara en gewoon geen enkele pot gebruikt (aran/illhoof/prince/ns) gewoon salv vervangen voor wisdom en het gaat stukken beter. Viper erbij an dan maar iets minder dps hoor boeiend.

Die fel mana potions staan bij ons nooit in de ah dus moet het maar doen met die standaard dingen.
Bokkie schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 09:30:
[...]
Koop mats en laat ze maken door een guildie :) of regel een alt en farm mats en laat ze maken door een guildie.
Mja alt probeer ik ook maar er komt steeds weer wat tussen fietsen :P dan weer een kara dan weer een za run rofl zo schiet het niet op met me druid ^^.

[ Voor 25% gewijzigd door William/Ax3 op 29-02-2008 09:34 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:16
Kevinp schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 08:32:
[...]

link? had het nog niet gezien, maar zou het wel logisch vinden.

je hebt alleen zeker wel de quest chain nodig voor die ring?
Karazhan
- Players will no longer need the Master’s Key to enter Karazhan. The gates to Karazhan will still require the Master’s Key to be unlocked.

www.worldofraids.com
Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.