Even vanuit mijn guild gesproken (offspring dus op trollbane, alles op farm)
kan ik rustig zeggen dat hunters altijd in top 5 staan (wij hebben er 2 tot 3 mee van de totaal 4 in de guild (waaronder ik) )
paar mages echt hoog, paar locks echt hoog en soms rogue in de top 5.
rogues beter hun best doen? sommige bij ons wel, maar der is der 1 die echt te hard ownt, helaas is hij net gestopt met spelen (hlep/escobar) had 1 legendary en skills, gast ging altijd zo ziek hard met dps... niet normaal.
Ik krijg het bijna nooit voor elkaar om agro te trekken, zonder ook maar 1 keer fd.
ik open wel met MD, meestal begin ik pas na 1 andere hunter. (dus eerst zijn MD helemaal gedaan, daarna begin met md en dus dps)
Zelf ben ik echt op het punt in WOW dat alle dps classes goed gebalanceert zijn. hangt meer van de speler af en zijn gear.
Dus trekt je hunter agro, dan doet ten eerste de hunter iets goed fout, omdat hij geen fd heeft gedaan en ten tweede moet de tank wat beter opletten
Wij hebben meestal 3 dps groepen.
2Rogues, 1 warrior, shammie en iets randoms.
2 tot 3 hunters, furry tank, shammie en random (mits 2 hunters)
mages en locks met shadowpriest en shammie
dan nog random groepje, meestal healer groep
en natuurlijk tankgroup.
randoms zijn meestal healers btw, totaal meestal 2 sp's mee.
wij gebruiken vrij veel shammies, chainheal ftw, totems ftw etc. komt ook mede door de wat lage attendency van de pallies en feit dat we weinig priests hebben
Over mana verhaal van hunters, heb zelf echt 0 manaproblemen. Fel mana potions en major rejuv's ftw. alleen bij council word het krap, maarja, gevecht van 10 minuten zonder breaks.
illidan is nog langer, maar daar heb je wat breaks waar je viper weer aan kan zetten of geen mana verbruikt. je hebt dus ook vaker de kans om je pots te gebruiken.
Tis wel fijn om shammie te hebben met mana totem, maar echt niet zo hard nodig.
Gister in MH 1 fel mana pot gebruikt, bij kaz'rogal... viper ftw ^^
krijg alweer zin om keer mee te raiden met jullie snoxor, kijken of het aan onze andere dps's ligt, of omdat jullie hunters gewoon zuigen

men officers vinden het alleen niet zo tof geloof ik...
[
Voor 4% gewijzigd door
TepelStreeltje op 28-02-2008 17:08
]