Maar willen we deze discussie weer naar boven halen?even een oude discussie omhoog halen..
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2008 15:55 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Maar willen we deze discussie weer naar boven halen?even een oude discussie omhoog halen..
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2008 15:55 ]
Ik doe met mijn Spriest ook bijna geen dmg op trash, voor dat shadowweaving een beetje begint te werken, ligt de mob op zijn gat, en dots halen het einde niet, dan doe je relatief ook weinig dps. Op bosses daarintegen kan ik goed mee komen. Ramparts heeft dan ook veel trash met relatief weinig hp.BootVluchteling schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:42:
even een oude discussie omhoog halen..
(sommige) pvp specced mensen ZUIGEN in PvE.
dmg report van heroic ramparts run
1 Borgmeister 1049039 Frost mage (had fire gear, was vergeten te respeccen. top gast. in PvE gear)
2 Dyabolis 496449 Spriest in full S1 gear
3 Keszo 481454 warlock in full S1 gear met SL/SL spec
4 Beestje 353851 prot paladin
5 Nezdali 38 healer
de mage wtfpwnde de andere als een malle.. wat een prutsers... "the mobs die too fast, so i dont use dots" zei de warlock.. zat ie Sbolts te spammen.. en incinerate
Tsja, maar ik ga er van uit dat je je inscripties / spreuken ook op de een of andere manier kan verhandelen; vroeg me af met welke materialen dat dan zou kunnen. Enchanting mats zou idd ook heel goed kunnen.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:51:
[...]
volgens mij is het zo dat inscribing een opzichzelf staande profession is zonder dat hiervoor een gathering prof nodig is. Het gaat om het schrijven van spreuken en inscripties maken zodat je spells beter worden.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
This is the Way.
Verwijderd
SSSHHHHHHTT!!!!!NoTimeRemains schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:55:
leuke tip om centje mee te verdienen nu zoiets op elke realm Arcane Dust super cheap staat.
maak / laat maken Arcanoweave Bracers : x Netherweave Cloth + 12 Arcane Dust + 2 Rune Thread oid : 1x Arcanoweave Bracers : DE deze in LPS of in Voi Crystal.
verkoop de LPS voor 2.4 want dan worden deze wss erg goedkoop. makkelijk centjes verdienen.
zo heeft de guildbank al 1,2K G verdient afgelopen week.
[ Voor 15% gewijzigd door UdiBenLudi op 27-02-2008 15:59 ]
FixedNoTimeRemains schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:55:
leuke tip om centje mee te verdienen nu zoiets op elke realm Arcane Dust super cheap staat.
maak / laat maken Arcanoweave Bracers : 36x Netherweave Cloth + 12 Arcane Dust + 2 Rune Thread oid : 1x Arcanoweave Bracers : DE deze in LPS of in Voi Crystal.
verkoop de LPS voor 2.4 want dan worden deze wss erg goedkoop. makkelijk centjes verdienen.
zo heeft de guildbank al 1,2K G verdient afgelopen week.
Inscribing zou ik wel heel graag willen hebben als prof in wotlk, ik zit nu alleen met 2 crafting profs waar ik eigenlijk geen afstand van wil doen.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:51:
[...]
volgens mij is het zo dat inscribing een opzichzelf staande profession is zonder dat hiervoor een gathering prof nodig is. Het gaat om het schrijven van spreuken en inscripties maken zodat je spells beter worden.
Dan spam je seed of curruption. maar ik heb de lock gechecked. Nub spec voor zowel pve als pvp. De mage heeft 46 punten in frost met een fire neck en rest voornamelijk SSC/TK MH loot.UdiBenLudi schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:57:
Toch wanneer een prot pala zo hoog in de dmg lijst staat betekend het dat deze ook stukken aoe getankt heeft. Dus zouden dot's ook moeten kunnen voor zowel lock als spriest ^^.
Affliction lock is meer voor sustained DPS.BootVluchteling schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:42:
even een oude discussie omhoog halen..
(sommige) pvp specced mensen ZUIGEN in PvE.
dmg report van heroic ramparts run
1 Borgmeister 1049039 Frost mage (had fire gear, was vergeten te respeccen. top gast. in PvE gear)
2 Dyabolis 496449 Spriest in full S1 gear
3 Keszo 481454 warlock in full S1 gear met SL/SL spec
4 Beestje 353851 prot paladin
5 Nezdali 38 healer
de mage wtfpwnde de andere als een malle.. wat een prutsers... "the mobs die too fast, so i dont use dots" zei de warlock.. zat ie Sbolts te spammen.. en incinerate
jep, zo ben ik ook wel eens outdmg'ed op mijn priest door een warrior. Voordat mijn dots 3x tikte was hij al dood. dan met een mindflay kom je niet in de buurt van iets wat dps doet. op bosses waar je dots gewoon uit kunnen ticken gaat het qua dps veel beter.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Verwijderd
Wat hebben lvl 70 gear voor nut in wotlk? als lvl 80 komt...Routed schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:01:
[...]
Inscribing zou ik wel heel graag willen hebben als prof in wotlk, ik zit nu alleen met 2 crafting profs waar ik eigenlijk geen afstand van wil doen.
Jewelcrafting met op 2 common gems en wat MH/BT desings die droppen na desings beschikbaar en LW met ook zo'n beetje alle zooi die je kan maken van SSC/TK/MH/BT paterns, world drop paterns en rep zooi.
Blizz heeft al verteld dat een 3de primary prof niet gaat gebeuren
Afwachten maar wat je allemaal kan gaan doen met inscribing, als je bv een soort runes kan gaan maken die je kan verhandelen kan je dat wel op een altje nemen maar anders
Misschien om gewoon alles te willen hebben?Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:08:
[...]
Wat hebben lvl 70 gear voor nut in wotlk? als lvl 80 komt...
Dus de reden dat je paterns uit SSC etc hebt maakt niet veel uit die worden toch nutteloos om te maken.
Met 46 in frost kan je niet zoveel verkeerd kiezen : PBootVluchteling schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:09:
de lock was dus SL/SL specced.. pvp . en nog had hij max 1600 rating ofzo.. pff.. ga dan life drainen ofzo, dan doe je nog íets dmg..
en de mage had, zoals ik al zei, verkeerde spec. had dus ook pvp spec voor PvE, was vergeten te respeccen..
[ Voor 38% gewijzigd door ImdaMned op 27-02-2008 16:10 ]
Alleen krijgt wotlk weer zijn eigen dingen, en als de leather/mail in wotlk net zo goed is als de gear die je op 70 kon maken in tbc (dus t5 equal) dan scheelt je dat gewoon een hoop ik de gear die je moet verzamelen.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:08:
[...]
Dus de reden dat je paterns uit SSC etc hebt maakt niet veel uit die worden toch nutteloos om te maken.
Jammer veel mensen zo redeneren , het is helaas wel waarVerwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:08:
[...]
Alts, goedkoop spul bij elkaar rapen, tijdens levellen is het nog best handig als je wat hogere items hebt als alleen de blauwe end-dungeons dingenVerwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:08:
[...]
Ik heb deze week mn exalted bereikt met Silvermoon City. Heb nu alle mounts op de ZG en Cenarion mounts naMektheb schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:12:
[...]
Mounts kan er niet genoeg van krijgen of ze nou van Darnassus Dwergen Kuranai , Cenarion zijn i must have em
Ghehehe GZredfoxert schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:17:
[...]
Ik heb deze week mn exalted bereikt met Silvermoon City. Heb nu alle mounts op de ZG en Cenarion mounts na
Bearmount? Spectral tiger? AQ opening mount?redfoxert schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:17:
[...]
Ik heb deze week mn exalted bereikt met Silvermoon City. Heb nu alle mounts op de ZG en Cenarion mounts na
Bearmount nog niet maar hoop wel snelTroX schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:19:
[...]
Bearmount? Spectral tiger? AQ opening mount?
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Nightfall Battlegroup is nog steeds down hoor AFAIK. Zouden ze zon moeite hebben om Molten Core uit de BG te halenTimocos schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:23:
Hmm krijg nu ipv mijn character pagina, het begin scherm te zien als je Wow voor het eerst speelt, dus realm kiezen enzo. Ze zeggen wel dat bij sommige servers de realmlist enzo er niet zijn vanwege problems, maar niet op mijn server (Alonsus).
Er is nu een wedstrijd waarmee je die spectral tiger kunt winnen. Ook nederlanders kunnen meedoen.Mektheb schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:21:
[...]
Bearmount nog niet maar hoop wel snel
Spectral tiger geef me maar een persoon met de kaart die ik vertrouw en ik koop em![]()
AQ opening mount dies ook gaaf
[ Voor 28% gewijzigd door JeroenNietDoen op 27-02-2008 16:25 ]
Verwijderd
Mja lijkt me sterk, dat je helemaal geen mats nodig zou moeten hebben om te "inscriben?"Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:51:
[...]
Je bedoelt dus gewoon dat alle servers eruit liggen en niemand kan spelen ??Kaap schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:24:
[...]
Nightfall Battlegroup is nog steeds down hoor AFAIK. Zouden ze zon moeite hebben om Molten Core uit de BG te halen
[...]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Neej, alleen alle servers die in de Battlegroup Nightfall zitten, zijn offline. De andere servers zijn allemaal al sinds 11:00 up.Timocos schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:30:
[...]
Je bedoelt dus gewoon dat alle servers eruit liggen en niemand kan spelen ??
yep...Timocos schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:30:
[...]
Je bedoelt dus gewoon dat alle servers eruit liggen en niemand kan spelen ??
tuurlijk heb je mats nodig, anders heeft iedere halve zool die profession maxxed out. Of er komt een grote cooldown op...OkkE schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:32:
Lijkt me sterk dat je niets nodig hebt inderdaad, en mocht dat zo zijn, dan zal het wel heel lastig zijn om te levellen. Elke andere prof heeft ook mats van andere profs nodig, behalve natuurlijk de gathering profs. Maargoed, ik wacht wel af, niet echt zinvol om nu te gaan raden, imho.
Verwijderd
Ok maar als er mats nodig zouden zijn voor deze proff, zullen die mats ook vast wel te farmen zijn via een gathering proff of niet..ben best benieuwd.Kevinp schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:38:
[...]
tuurlijk heb je mats nodig, anders heeft iedere halve zool die profession maxxed out. Of er komt een grote cooldown op...
Yup met een paar maten speel ik al een tijd op AlonsusHanH schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:37:
[...]
yep...
jij ook op alonsus dus? ik ook: achioo, shadowgiver, lightcoach
Hmmm, heb je misschien een linkje voor me hiervan?Kaap schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:24:
Er is nu een wedstrijd waarmee je die spectral tiger kunt winnen. Ook nederlanders kunnen meedoen.
Zoals een aantal anderen al gezegd hebben. Het lijkt erop alsof de enchating mats zich hier uitstekend voor lenen. Aangezien enchating het verbeteren van je outfit is, en je dus dan dezelfde mats kan gebruiken voor het verbeteren van je spells.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:42:
[...]
Ok maar als er mats nodig zouden zijn voor deze proff, zullen die mats ook vast wel te farmen zijn via een gathering proff of niet..ben best benieuwd.![]()
Stel je voor dat de mats alleen in een instance droppen, zoals naxx in WotlK of zoiets...
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Verwijderd
wow-europe.com misschien?DaRKaNGLe694 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:46:
[...]
Hmmm, heb je misschien een linkje voor me hiervan?
Mijn vriendin kwijlt al sinds de spectral tiger is aangekondigd, maar ebay (400+ euro?) o.i.d. is toch echt te gek voor een paar pixels.
Een beetje moeite wil ik echter wel doen.
Euhm als je WoW start en je krijgt als eerste de launcher te zien, dikke add daarin?DaRKaNGLe694 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:46:
[...]
Hmmm, heb je misschien een linkje voor me hiervan?
Mijn vriendin kwijlt al sinds de spectral tiger is aangekondigd, maar ebay (400+ euro?) o.i.d. is toch echt te gek voor een paar pixels.
Een beetje moeite wil ik echter wel doen.
Launcher kan je uitzetten in het loginscherm (tipKaap schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:52:
[...]
Euhm als je WoW start en je krijgt als eerste de launcher te zien, dikke add daarin?
Verwijderd
Fair enough...William/Ax3 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:49:
[...]
Zoals een aantal anderen al gezegd hebben. Het lijkt erop alsof de enchating mats zich hier uitstekend voor lenen. Aangezien enchating het verbeteren van je outfit is, en je dus dan dezelfde mats kan gebruiken voor het verbeteren van je spells.
ja maar ja dat geld ook voor JC.William/Ax3 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:49:
[...]
Zoals een aantal anderen al gezegd hebben. Het lijkt erop alsof de enchating mats zich hier uitstekend voor lenen. Aangezien enchating het verbeteren van je outfit is, en je dus dan dezelfde mats kan gebruiken voor het verbeteren van je spells.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
volgens mij kost een char transfer ongeveer 19.99.prutser001 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 17:35:
Kheb me hunter nu lvl 30en heb er best wel plezier van zoals vele zeggen 'ez-mode'. Denk dat raid over 30 minuten niet doorgaat, zullen wel problemen hebben om Molten Core uit BG group te krijgen. Heeft iemand een idee hoe dat zit met character transfer? Ik kan namelijk niets vinden over kosten omdat account page down is.
Valt me op dat elke realm in de infinity BG group klaagt over Molten Core zowel als in arena als BG's.
[ Voor 9% gewijzigd door HanH op 27-02-2008 17:49 ]
ga daar maar niet van uitSeraphin schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:24:
Gisteren tweede trie-avond op Vashj..... 11(!!!) wipes met 2 shield generators down als beste attempt.
Eerst problemen met loslopende striders, deels opgelost door meer DPS op de striders te zetten, wat helaas ten koste ging van de DPS op elementals (en daardoor indirect ten koste van core-overgooien).
Tsja, het was nog maar de tweede trie-avond, en ook een aantal mensen (waaronder ikzelf) voor de allereerste keer; maar ik hoop dat de verdere progress sneller gaat; anders blijven we hier nog wel 4-5 weken op steken
[edit]
Iets anders; wat denken jullie dat de gathering profession zal zijn voor Inscribing? Iemand uit de guild ging uit van Skinning. Als dat zo is moest ik misschien maar eens zorgen voor een voorraadje leather tegen de tijd dat WotLK uit dreigt te komen
blup
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Voornamelijk onervarenheid bij degene die mc moeten dispellen met de dagger, we gebruiken er nu 2 om de dps niet teveel te gimpen.MC bij kael een probleem? Vertel?
Combinatie van herbs en gems ofzo. Misschien zelfs ook lether en ore om zo goede scrols te maken. Ik zou graag zien dat ze enchants ook maken zodat je deze gewoon kan verkopen op AH(hetzelfde dus als die leatherworking/tailoring enchants. En dat je die zelf kan applyen.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:42:
[...]
Ok maar als er mats nodig zouden zijn voor deze proff, zullen die mats ook vast wel te farmen zijn via een gathering proff of niet..ben best benieuwd.![]()
Stel je voor dat de mats alleen in een instance droppen, zoals naxx in WotlK of zoiets...
Verwijderd
Over onervarenheid gesproken. Wij hadden afgelopen zondag weer een raid om deze boss te leren. Paar rogues moesten mensen uit mc halen. Een van de eerste die werd ge'mc'ed was een van de healers. Rogue loopt naar em toe en tsjakka. Dooie healer. Het was natuurlijk wel zo dat de mc 100% was verwijderd.blouweKip schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 04:50:[...]
Voornamelijk onervarenheid bij degene die mc moeten dispellen met de dagger, we gebruiken er nu 2 om de dps niet teveel te gimpen.
Verwijderd
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2008 08:51 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Exitium op 28-02-2008 08:48 ]
haha, wij hebben 7 tier 6 headpieces van protector gehad, op in totaal 17(ik denk dus 18). Dus dat is ongeveer 1 op 3 dus at klopt best aardig. Gisteren hadden we er twee dus nu 2/5 tier 6Exitium schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 08:48:
Drie Archi kills, vijf protector tokens. Begint knap irritant te worden.
ik ben 3x (als phase 2 tank) dood gegaan in p2, het moelijkste is je dps inschatten omdat threat meters niet goed werken in die phase. Daarna standaard in p3/p4. Eigenlijk is dat heel makkelijk als iedereen doet wat hij moet doen. p5 is iets lastiger omdat hij wat harder slaat, maar aangezien niemand naar de traps toe loopt tenzij ze goed liggen, heb je alleen wat extra healing nodig.TomSmit82 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 09:00:
Afgelopen dinsdag onze eerste avond op Illidan, phase 1 inderdaad een eitje, maar phase 2 hadden we al gehoord dat dat zo'n beetje het moelijkste was van de hele encounter. Maaronze tanks, het ging gelijk perfect en zaten van de 12 tries 4 x in p3/p4. Dus deze week moet ie wel neergaan!
[ Voor 47% gewijzigd door Kevinp op 28-02-2008 09:16 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ach, wij zitten nu bij tier 5 te werken en daar is het weer hetzelfde als voorheen: alleen maar defender of af en toe defender plus iets anders. Tanks zijn dan wel snel gegeared, maar de priests met hun primal mooncloth set hadden hier echt helemaal niets aan.Exitium schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 08:48:
Drie Archi kills, vijf protector tokens. Begint knap irritant te worden.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2008 09:22 ]
Neem 3 hunters mee en je kan niet verliezen, druid laten rennen pally mee en er is niets dat dan fout kan gaan als ze weten wat te doen..Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 09:19:
[...]
Ach, wij zitten nu bij tier 5 te werken en daar is het weer hetzelfde als voorheen: alleen maar defender of af en toe defender plus iets anders. Tanks zijn dan wel snel gegeared, maar de priests met hun primal mooncloth set hadden hier echt helemaal niets aan.
Tja, de enige leuke AB en WSG die ik doe is premade. Allemaal PvE nubs, maar toch winnen. Wat voor een verschil samen werken en ventrilo niet maakt
En 5/6 man in het midden in WSG werkt perfect, zolang ze daar maar weten wat hun taak is
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
WTT!! Wij farmen nu ruim 2 maanden Leo en Karathress en alle champions en de meeste heroes in de guild hebben hun t5 gloves en pants. Defender gloves zijn 1x gedropt, leggs 5 keer. De champions gaan nu meestal voor minimum dkp naar trials en members, terwijl defenders voor 3-5x minimum gaan (openbid systeem), naar de gene die er het meest voor bied.Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 09:19:
[...]
Ach, wij zitten nu bij tier 5 te werken en daar is het weer hetzelfde als voorheen: alleen maar defender of af en toe defender plus iets anders. Tanks zijn dan wel snel gegeared, maar de priests met hun primal mooncloth set hadden hier echt helemaal niets aan.
Tja, de enige leuke AB en WSG die ik doe is premade. Allemaal PvE nubs, maar toch winnen. Wat voor een verschil samen werken en ventrilo niet maakt
En 5/6 man in het midden in WSG werkt perfect, zolang ze daar maar weten wat hun taak is
Idd, dat probleem hadden wij ook, vooral de traagheid van mc dispellen dan (ik sta de mt te healen en wordt vervolgens ge-mc'd, was ik lekker gesheeped tot t einde van de mc) ik merk wel dat in tbc de slack marge voor mensen kleiner wordt, vroeger had je als raid (in bwl/aq40 iig, helaas naxx niet meer gezien) niet zoveel problemen als mensen de tactics maar half kende, of als ze relatief traag met leren/lezen waren, maar in tbc is de slack marge wel verkleind (en niet alleen vanwege de kleinere raids), wat ik nu zie is dat vaak de helft exact weet wat ie moet doen en eigenlijk wacht todat de rest een keer gaat nadenken, todat je een raid hebt die toevallig uit de juiste mensen bestaat en je een baas zonder problemen neerlegt.Over onervarenheid gesproken. Wij hadden afgelopen zondag weer een raid om deze boss te leren. Paar rogues moesten mensen uit mc halen. Een van de eerste die werd ge'mc'ed was een van de healers. Rogue loopt naar em toe en tsjakka. Dooie healer. Het was natuurlijk wel zo dat de mc 100% was verwijderd.
[ Voor 4% gewijzigd door blouweKip op 28-02-2008 10:21 ]
Verwijderd
Mja en binnenkort.....pre-made AV!!cannibal schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 10:08:
Vindt dat toch wel grappig hoe iedereen steeds over andere BG's klaagt als Ally (of horde) zijnd.
De ene wint nooit AB/WSG de andere nooit AV.
Persoonlijk win ik eigenlijk nooit in AV (precieze strategie is me ook nog aardig onduidelijk... nog nooit genoeg gedaan) en ook alle andere (allies) bij ons op de server klagen er over dat AV niet te winnen is.
WSG zie ik ook weinig winst (die keren dat ik het de laatste tijd geprobeerd heb als het de daily is) maar AB en EOTS zijn bij ons goed te doen. Meestal worden momenteel ook hier de premades in georganiseerd.
Ook heb ik nog het idee dat het nog wat met de tijd van de dag enzo te maken heeft. Soms (non-premade) win ik 4-5x AB achter elkaar en soms is het gewoon constant knokken voor de overwinning. Maar blijkbaar is dit dus op elke battlegroup/server anders, gezien de vele verschillende inzichten.
Wel is de indruk dat Horde bij ons in de battlegroup over het algemeen sterker is als Ally, maar goed, harde cijfers zijn lastig.
[ Voor 29% gewijzigd door Mektheb op 28-02-2008 10:28 ]
Verwijderd
Mja meestal is het bij mij (op m'n rogue uiteraard), Galvanger dood, mount up en dan naar FW GY, heel soms nog ff mee helpen met TP, de twee FW towers en dan de relief hut.Mektheb schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 10:28:
Ach gistere 4x tegen een Warsong Premade AV gestaand, met ons ally's als pug en ze toch 4x hard in der "piep" gekickt
Its all about
1 ) Defend the Towers
2 ) Get the Mines
3 ) Defend General
4 ) Attack Asap
Bij ons op de server nu nieuwe guild: "WeLoseFromPugs"Mektheb schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 10:28:
Ach gistere 4x tegen een Warsong Premade AV gestaand, met ons ally's als pug en ze toch 4x hard in der "piep" gekickt
Its all about
1 ) Defend the Towers
2 ) Get the Mines
3 ) Defend General
4 ) Attack Asap
This is the Way.
als je in MH/BT zit doen priest(met circle of healing) en shamans het altijd erg goed, veel raid dmg. Paladins zijn altijd wat lager omdat die idd vaak op de tank staan.NoTimeRemains schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:10:
guild is in rep en roer. shammy healer klaagt over de hoeveelheid healing die gedaan wordt tijdens de raid. leuke soap nu al.
mensen zijn op hun pik getrapt dat wil je niet weten.
want die gast staat altijd boven aan in alle stat lijsten. maar volgens mij komt dat toch vooral door die chain heal die shammys doen of niet? hij overhealt ook behoorlijk altijd.
de shammy worden op de volledige raid gezet, terwijl de single target healers op de tanks gezet worden. en de tanks gaan niet neer als er geen 6 5K crit achter elkaar komen...
maar is het bij jullie raids ook zo dat de shammys boven op staan?
of doen de healers echt wat fout?
Wipen jullie vaak omdat de MT bv niet optijd geheald word ? of omdat bij Gruul de DPS te snel doodgaat vanwege no heals, bij ons in de guild zie je wel verschill tussen shammy's druid's pala's priests maar heb nog nooit iemand horen wanken er over...NoTimeRemains schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:10:
guild is in rep en roer. shammy healer klaagt over de hoeveelheid healing die gedaan wordt tijdens de raid. leuke soap nu al.
mensen zijn op hun pik getrapt dat wil je niet weten.
want die gast staat altijd boven aan in alle stat lijsten. maar volgens mij komt dat toch vooral door die chain heal die shammys doen of niet? hij overhealt ook behoorlijk altijd.
de shammy worden op de volledige raid gezet, terwijl de single target healers op de tanks gezet worden. en de tanks gaan niet neer als er geen 6 5K crit achter elkaar komen...
Bij ons topt 1 pally bijna altijd de SWS logs, afgewisseld door een shammy die anders vaak 2e staat. Zijn ook wel de best geared healers maar class zegt niks, en ook zeggen logs direct helemaal niks. Je moet er ook assignments bij denken, encounter (voor bijv Hyjal en fights als Naj'entus is het als CoH priest of chainhealing shammy erg makkelijk om hoog te komen), etc. Pas als bepaalde mensen consequent op nummer 3-6 van de healing staan kun je ze d'r op aanspreken imo.Kevinp schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:13:
[...]
als je in MH/BT zit doen priest(met circle of healing) en shamans het altijd erg goed, veel raid dmg. Paladins zijn altijd wat lager omdat die idd vaak op de tank staan.
Bnet pindle#2913
Ik "win" het altijd (van Shaman en Priest) door constant Lifebloom op 2 tanks te houden met af en toe een Rejuv (+ soms Swiftmend) en hier en daar een Lifebloom op een random. Dit alles in Kara.NoTimeRemains schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:10:
Voor normale 5 mans is 800 healing prima, wanneer ook je mana regen goed is.Rpol schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:20:
als het goed is ding ik vandaag 70 op mijn holy paladin. Hoeveel +healing heb ik zeker nodig voor de lvl 70 instances en dan bedoel ik niet de heroic instances maar de normale. ik zit nu op +802 healing unbuffed en zonder enchants.
[ Voor 33% gewijzigd door OkkE op 28-02-2008 11:26 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Tis maar een rare bedoeling die BG's 'vroegah' werdt er in AV veeeeeel meer gebruik gemaakt van de 'opties'.cannibal schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 10:08:
Vindt dat toch wel grappig hoe iedereen steeds over andere BG's klaagt als Ally (of horde) zijnd.
De ene wint nooit AB/WSG de andere nooit AV.
Persoonlijk win ik eigenlijk nooit in AV (precieze strategie is me ook nog aardig onduidelijk... nog nooit genoeg gedaan) en ook alle andere (allies) bij ons op de server klagen er over dat AV niet te winnen is.
WSG zie ik ook weinig winst (die keren dat ik het de laatste tijd geprobeerd heb als het de daily is) maar AB en EOTS zijn bij ons goed te doen. Meestal worden momenteel ook hier de premades in georganiseerd.
Ook heb ik nog het idee dat het nog wat met de tijd van de dag enzo te maken heeft. Soms (non-premade) win ik 4-5x AB achter elkaar en soms is het gewoon constant knokken voor de overwinning. Maar blijkbaar is dit dus op elke battlegroup/server anders, gezien de vele verschillende inzichten.
Wel is de indruk dat Horde bij ons in de battlegroup over het algemeen sterker is als Ally, maar goed, harde cijfers zijn lastig.
Mektheb schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:18:
[...]
Zelfde als alle mensen in mijn guild er nog steeds van overtuigd zijn FIRE de beste spec is voor Mage terwijl ik met Frost 8/10 Firemages eruit DPS....950 frost dmg , 1050 fire en 159 hitrating
Verwijderd
Verwijderd
priest en shamans komen pas echt tot hun recht in BT/MH omdat daar veel mensen dmg pakken, en je veel meer raidhealing nodig hebt dan in kara ssc en TK.OkkE schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:23:
[...]
Ik "win" het altijd (van Shaman en Priest) door constant Lifebloom op 2 tanks te houden met af en toe een Rejuv (+ soms Swiftmend) en hier en daar een Lifebloom op een random. Dit alles in Kara.
ik ben gister ook gedisconnect, maar volgens mij was dat omdat mijn internet uitviel(weet het niet zeker).Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:33:
sinds een tijdje heb ik regelmatig disconnects tijdens raids op men mage ( ben het nog niet tege gekomen op men rogue. geluk of 't ligt echt aan mijn mage ) maar mijn rogue heeft precies dezelfde addons etc als mijn mage. dit is verdomde irritant natuurlijk vooral omdat meestal tijdens bosstry's gebeurd.
ik merk geen echte fps drops heel plotseling of zo gewoon heel erg random * Poef * disconnected --> inlogge op een alt zodat men mage offline gaat --> relogge naar men mage en ik kan weer door gaan. ik heb dit alleen met WoW en eigenlijk alleen tussen 19.00 en 24.00 zo ongeveer op andere tijdstippen heb ik er nooit last van.
ook merk ik geen hoge ms of zo ( altijd onder de 100 ) heb alles wat me zo invalt al na gekeken van wtf/wdb folder verwijderen tot alle addons updaten.
enigste wat ik nog niet geprobeerd heb is om zonder addons te spelen maar dit vind ik toch wel vrij irritant vooral als je met kael'thas / vashj bezig bent ( kael down afgelopen week btw en vashj al wat eerder)
iemand een idee wat mijn disconnects kan veroorzaken ?
[ Voor 59% gewijzigd door Kevinp op 28-02-2008 11:39 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Wootlock op 28-02-2008 11:45 ]
"Don't let your dreams be memes"
Dan kan je denk ik wel meer wachten. Trouwens wat is het nut ervan meestal voordat er nieuwe chars gemaakt kunnen worden op zo'n relam kunnen mensen er al eerst heen migreren. Imho zwak excuus om niet gewoon nu een realm te kiezen welke je bevalt en te gaan spelen.Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:34:
Ik wil weer WoW spelen maar ik zit te wachten op een nieuwe realm
De nieuwste is een jaar oud
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Verwijderd
Het probleem is:William/Ax3 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:47:
[...]
Dan kan je denk ik wel meer wachten. Trouwens wat is het nut ervan meestal voordat er nieuwe chars gemaakt kunnen worden op zo'n relam kunnen mensen er al eerst heen migreren. Imho zwak excuus om niet gewoon nu een realm te kiezen welke je bevalt en te gaan spelen.
1. Niet compleet waar: DM/SFK/ect worden nog regelmatig gedaan.Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:52:
[...]
Het probleem is:
1.Niemand doet meer low level instances
2.Moelijk om een guild te vinden
3.Bijna geen andere low levels en de meeste zijn alts
4.Moeite met het bijhouden van de economie
5.Kan niet aan low level BGs meedoen omdat ik massaal verkracht word door twinks
Ik heb gehoord dat je binnen 3 dagen al 60 kan zijn met het nieuwe systeem maar dan zit ik nog steeds met 2 en 4
"Don't let your dreams be memes"
Ach ja ligt precies aan hoe je speelt. Toen mn priest net "nieuw" was deed ik altijd mn uiterste best om zo snel mogelijk alles te healen en stond ik vaak boven aan. Tegenwoordig doet het me zo weinig en heal ik alleen als het nodig is en zorg ik dat ik genoeg mana heb tijdens lastige stukken.OkkE schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:23:
[...]
Ik "win" het altijd (van Shaman en Priest) door constant Lifebloom op 2 tanks te houden met af en toe een Rejuv (+ soms Swiftmend) en hier en daar een Lifebloom op een random. Dit alles in Kara.
en zelfs op een helemaal nieuwe server zijn er niet net zoveel mensen als eerste die alle low lvl instances doen.Wootlock schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:57:
[...]
1. Niet compleet waar: DM/SFK/ect worden nog regelmatig gedaan.
2. Levelingguilds zijn er best wel.
3. Economie is niet belangrijk als lowlvl imo.
5. fyi, BG's gaan per battlegroups en niet per server.
Dag argumenten om op een nieuwe server te beginnen
inderdaad ik ben ook een nieuwe char begonnen op een oude server en:Wootlock schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:57:
[...]
1. Niet compleet waar: DM/SFK/ect worden nog regelmatig gedaan.
2. Levelingguilds zijn er best wel.
3. Economie is niet belangrijk als lowlvl imo.
5. fyi, BG's gaan per battlegroups en niet per server.
Dag argumenten om op een nieuwe server te beginnen
Verwijderd
nouja ik heb 't al sinds ik weer actief 25man raids raid met men mage ( van begin decemberKevinp schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:35:
[...]
ik ben gister ook gedisconnect, maar volgens mij was dat omdat mijn internet uitviel(weet het niet zeker).
kon even niet praten op vent, gelukkig kon onze beer mijn OT functie op de 2e MH boss overnemen
Verwijderd
Kan ik me heel goed voorstellen, maar ik wilde toch even reageren op die post, ondanks dat ik niet wist over welke instances het ging.Kevinp schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:35:
priest en shamans komen pas echt tot hun recht in BT/MH omdat daar veel mensen dmg pakken, en je veel meer raidhealing nodig hebt dan in kara ssc en TK.
Klopt. Eerste staan in Healing Done zegt niet zo heel veel. Zolang er niemand dood gaat is er eigenlijk niets aan de hand. Ik kan me ook heel goed voorstellen dat andere healers weinig healing kunnen doen, door mijn HoTs, vooral bij encounters waar we eigenlijk overgeared voor zijn, zoals de eerste bosses in Kara.MantaMania schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:57:
Ach ja ligt precies aan hoe je speelt. Toen mn priest net "nieuw" was deed ik altijd mn uiterste best om zo snel mogelijk alles te healen en stond ik vaak boven aan. Tegenwoordig doet het me zo weinig en heal ik alleen als het nodig is en zorg ik dat ik genoeg mana heb tijdens lastige stukken.
Zeker als er druids mee zijn tikt die healing door en dan ga ik maar lekker staan wanden ofzo hehe.
Vaak zie je het toch bij de healers die er al een tijdje zijn dat het wat meer gaat om gericht healen dan om de hoeveelheid.
Ik sta meestal wel bovenaan, op sommige encounters (als ik vnml singletarget heal op een nieuwe boss oid dan vaak 2e/3e), shammies daarna en vervolgens de pala's, toen ik net begon idd meestal met flinke verschillen maar tegenwoordig slack ik wel wat, zeker op nieuwe encounters, omdat het toch altijd even gokken is hoeveel mana je kwijt bent.maar is het bij jullie raids ook zo dat de shammys boven op staan?
www.guildoasis.com, wel op een PvE server.Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 12:05:
Misschien toch maar op een oude realm rollen dan
Zijn hier nog guilds die lowbies accepteren?(Alliance/horde maakt niet zoveel uit)
En op andere gevechten sta je weer onderaan omdat pala's alles waar jij je hots op zet al spamhealen.OkkE schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 12:12:
Klopt. Eerste staan in Healing Done zegt niet zo heel veel. Zolang er niemand dood gaat is er eigenlijk niets aan de hand. Ik kan me ook heel goed voorstellen dat andere healers weinig healing kunnen doen, door mijn HoTs, vooral bij encounters waar we eigenlijk overgeared voor zijn, zoals de eerste bosses in Kara.
Precies, dat telt en overhealing is dus ook alleen boeiend wanneer je juist daardoor steeds oom gaat. Zolang je niet ook gaat maakt 't niks uit.Routed schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 12:24:
Mjah das dan gelijk de enige healer waar ik van "verlies", een coh spammende priest.
Zo nu en dan komt er een pala voorbij, ligt een beetje aan het gevecht.
Maar chainheal is gewoon een verrot goeie heal spell, inherent daaraan is dat je veel overhealt.
En overhealing kan ik echt absoluut niet mee zitten, snap dat gejank ook niet daarover soms.
Soit daar kan ik best mee leven als ik geen mana tekort kom (zelf een volle avond BT runnen in de MT groep gebeurt me dat zelden en dan doet een manapotje wonderen)
Het enige dat telt is dat de raid blijft leven en dat de mob neer gaat.
[ Voor 7% gewijzigd door porn* op 28-02-2008 12:36 ]
Bnet pindle#2913
Wij hebben geen Holy Paladins.Exitium schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 12:31:
En op andere gevechten sta je weer onderaan omdat pala's alles waar jij je hots op zet al spamhealen.Het hangt echt van de rol en het gevecht zelf af hoe hoog je staat. OT healing is meestal crap op de charts, terwijl ik als pala bij Naj'entus vrijwel altijd top 3 speel doordat ik daar op raidhealing sta, zelfs zonder dat ik manapots nodig heb.
Als je op Alonsus komt, mag je zo in mijn guild hoor... (vanaf lvl 10).Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:52:
[...]
Het probleem is:
1.Niemand doet meer low level instances
2.Moelijk om een guild te vinden
3.Bijna geen andere low levels en de meeste zijn alts
4.Moeite met het bijhouden van de economie
5.Kan niet aan low level BGs meedoen omdat ik massaal verkracht word door twinks
Ik heb gehoord dat je binnen 3 dagen al 60 kan zijn met het nieuwe systeem maar dan zit ik nog steeds met 2 en 4
AB/WSG/EOTS zijn op cyclone vaak verloren voor alliance. Hiervoor wordt alleen gelogt om niet te hoeven wachten voor AV. Dus het team waarmee je de game start is vaak voor 70% veranderd van samenstelling aan het eind van het gevecht. Vooral als het net even iets minder gaat.cannibal schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 10:08:
Horde wint meer, kan doordoor sneller gear updaten waardoor het verschil steeds groter wordt.cannibal schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 10:08:
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Idd, ik let nooit op overhealing (zit meestal tussen 20-30%, zolang ik niet oom ga vind ik t al lang best, de enige encounter waar ik tegenwoordig nog wel eens oom wil gaan is hex lord, al werkt pom daar zeer goed in combo met coh)En overhealing kan ik echt absoluut niet mee zitten, snap dat gejank ook niet daarover soms.
Soit daar kan ik best mee leven als ik geen mana tekort kom (zelf een volle avond BT runnen in de MT groep gebeurt me dat zelden en dan doet een manapotje wonderen)
QFTHet enige dat telt is dat de raid blijft leven en dat de mob neer gaat.
Het enige wat belangrijk is is de onderlinge verhouding binnen een klasse. Bij BB win ik het (ik ben shaman, 2500 healing buffed) never nooit van een COH priest. Maar dat geeft ook helemaal niet, zolang je maar met 25 man blijft leven en de boss neerlegt. Maar als ik als shaman significant meer heal dan een andere shaman, zou je daar over kunnen beginnen.OkkE schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 12:38:
[...]
Wij hebben geen Holy Paladins.
Maar je hebt gelijk, is gewoon ontzettend afhankelijk van de encounter en de rest van je healers, hoe hoog een bepaalde class/spec komt te staan.
Paling Terran & Shaman
Ik zit nu in SSC/TK we clearen tot vashj en kael, maar ik vraag me dan af hoeveel mp/5 je hebt en hoeveel +healing, daarnaast welke rank van je chainheal gebruik je? En een mana pot moet ik dat zien als chainpotten of is het af en toe een pot als het nodig is?Routed schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 12:24:
Mjah das dan gelijk de enige healer waar ik van "verlies", een coh spammende priest.
Zo nu en dan komt er een pala voorbij, ligt een beetje aan het gevecht.
Maar chainheal is gewoon een verrot goeie heal spell, inherent daaraan is dat je veel overhealt.
En overhealing kan ik echt absoluut niet mee zitten, snap dat gejank ook niet daarover soms.
Het enige dat telt is dat de raid blijft leven en dat de mob neer gaat.
[ Voor 13% gewijzigd door TroX op 28-02-2008 12:55 ]
Verwijderd
Bedankt voor het aanbod
Verwijderd
Het oude bg systeem met ranks was onverantwoord. Het is ieder z’n eigen verantwoording om je tijd die je in warcraft steekt in de hand te houden, maar het oude systeem riep excessen in de hand.prutser001 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:23:
[...]
De reden voor dit nieuwe systeem was dat 'casual' gamers 'geen' kans hadden om rank up te gaan, diegene die niets beters te doen hadden (rentenieren?) zaten dag in dag uit in BG's en gingen dus sneller, en hadden uiteindelijk ook betere gear.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq