canon 70-200 f2.8 USM
is vandaag besteld en betaald, weer wat euros in het zwarte gat verdwenen
[ Voor 23% gewijzigd door Morpheus_at_work op 05-04-2008 13:38 ]
iets met lenzen
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 23% gewijzigd door Morpheus_at_work op 05-04-2008 13:38 ]
iets met lenzen
Toevallig, die van mij is ook van de week teruggestuurd (nog net binnen de garantieperiode) met hetzelfde euvel. Plastic dingetje zit los/speling. Volgens de reperateur makkelijk op te lossen. Het regelmechanisme voor de front-focus schijnt daaronder te zitten. Jammer alleen dat het 3!? weken gaat duren voordat ik hem terugheb. Tijd voor wat meer personeel zou ik zeggen.Nomad schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 12:09:
Ging het frontelement los zitten, of het plastic dinkie aan de voorkant met schroefdraad voor je filters?
Want een frontelement wat los zit klinkt nogal kloten, dat stukkie plastic is zo weer vast te zetten.
Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019
Verwijderd
Verwijderd
Doet die handstrap het gemak van die 2e ontspanknop niet teniet? Ik weet niet hoe jij fotografeert, maar bij mij zijn minimaal de helft van de foto's in portretstand.Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 15:47:
Houdt prima vast met D300 + grip + handstrap. Een heel stuk beter dan zonder grip.
Zo makkelijk op te lossen dat het me nog geen 2 minuten koste...maar naar tamron sturen is natuurlijk ook altijd een optieJ3roen schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 15:06:
[...]
Toevallig, die van mij is ook van de week teruggestuurd (nog net binnen de garantieperiode) met hetzelfde euvel. Plastic dingetje zit los/speling. Volgens de reperateur makkelijk op te lossen. Het regelmechanisme voor de front-focus schijnt daaronder te zitten. Jammer alleen dat het 3!? weken gaat duren voordat ik hem terugheb. Tijd voor wat meer personeel zou ik zeggen.
Verwijderd
Jawel, maar zo vaak heb ik hem niet in de portretstand. En anders haal je je hand even uit de strap.Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 16:01:
[...]
Doet die handstrap het gemak van die 2e ontspanknop niet teniet? Ik weet niet hoe jij fotografeert, maar bij mij zijn minimaal de helft van de foto's in portretstand.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2008 16:12 ]
Is die 35mm f/1.4 zoveel beter dan de 2.0? Het prijsverschil is nogal fors...simon schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 21:00:
[...]
f*cking na-aper! nadat ik een 35 f/1.4 heb gehaald gingen ze bij bosjes!
Verwijderd
Optisch is de /2 helemaal niet slecht, hoewel de L de overtreffende trap is, met name qua kleur en contrast. Maar als je de lens voelt, dan weet je gelijk waar het verschil in zit: bouw. Zet hem op je camera: de autofocus is echt mij-len beterbouwfraude schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 22:02:
[...]
Is die 35mm f/1.4 zoveel beter dan de 2.0? Het prijsverschil is nogal fors...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2008 22:38 ]
Nee, die gaat voorlopig nog niet weg. Deze houd ik als kitlens, de 24-70 is toch net te veel tele voor walk-around. Voor portretjes en andere shoots is ie geweldig, mocht je je 17mm niet nodig hebben.Sharky schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 10:29:
nais. Mocht je de tamron nog kwijt willen dan houd ik me aanbevolen. (mits hij gerepareerd wordt natuurlijk).
Tja, of beter logistiek binnen het bedrijf. maar dat blijft toch speculeren. Inderdaad, richttijd wordt 3 weken aangegevenJ3roen schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 15:06:
[...]
Toevallig, die van mij is ook van de week teruggestuurd (nog net binnen de garantieperiode) met hetzelfde euvel. Plastic dingetje zit los/speling. Volgens de reperateur makkelijk op te lossen. Het regelmechanisme voor de front-focus schijnt daaronder te zitten. Jammer alleen dat het 3!? weken gaat duren voordat ik hem terugheb. Tijd voor wat meer personeel zou ik zeggen.
Ik heb het zelf ook geprobeerd te fixen, is ook gelukt. maar ging direct erna weer los zitten. Omdat ik er zelf niet teveel aan wilde sleutelen, heb ik hem toch maar onder garantie opgestuurd.Nomad schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 16:03:
[...]
Zo makkelijk op te lossen dat het me nog geen 2 minuten koste...maar naar tamron sturen is natuurlijk ook altijd een optie
5D III | 1D II | 17-40 | 24-70 | 35 | 85 | 70-200 | parlevlietfotografie.nl
Dat zei men aan de telefoon ook; maar men rade het af omdat de focus kan gaan afwijken. Hij wordt daar altijd opnieuw gekalibreerd. En aangezien ik ook niet helemaal meer tevreden was over de scherpte, lijkt het me dat het verhaal klopt.Nomad schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 16:03:
[...]
Zo makkelijk op te lossen dat het me nog geen 2 minuten koste...maar naar tamron sturen is natuurlijk ook altijd een optie
Wat een verademing hè? * Orion84 heeft exact dezelfde overstap ruim een jaar geleden gemaaktSpikey schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 15:28:
sinds gisteren de gelukkige eigenaar van:
[afbeelding]
opgepikt bij de lokale MM als verjaardagscadeau. Hij vervangt mijn minolta Z1 uit de oertijd
binnenkort nog een zoomlens erbij halen voor wat meer bereik en dan heb ik voorlopig het camera-fonds weer geplunderd.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Zolang niet prutst en gewoon het juiste schroefje vast draait heb je volgens mij niet ineens focusafwijkingen hoor, je zet slechts het plastic kapje vast, maar goed....J3roen schreef op zondag 06 april 2008 @ 14:05:
[...]
Dat zei men aan de telefoon ook; maar men rade het af omdat de focus kan gaan afwijken. Hij wordt daar altijd opnieuw gekalibreerd. En aangezien ik ook niet helemaal meer tevreden was over de scherpte, lijkt het me dat het verhaal klopt.
Verwijderd
Hij zou steviger moeten zijn, maar met name de liggers zouden handiger moeten zijn omdat ze telescopisch zijn i.p.v. klikbaar. Scheelt weer ruimteVerwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 19:37:
[...]
Wat is daar beter aan als ik vragen mag? Alleen steviger of ook handig opbouwen?
Bijna alles wordt nu wordt verstuurd van uit america wordt gecontroleerd, dit in verband met het verschil tussen de euro en de dollar, je kan het risico nemen om het te laten op sturen als GIFT maar ik geloof dat er nu iets van 90% wordt gecontroleerd.October schreef op zondag 06 april 2008 @ 23:58:
Oke ik heb iets gedaan waar ik misschien spijt van krijg?
Ik heb een 430EX TTL 2 flitser gekocht bij bhphotovideo uit Amerika en laten verzenden naar me neef die daar woont. Het was de bedoeling dat me neef hierheen kwam en de flitser meenam in zijn koffer zonder origineel doos maar dat trucje gaat niet meer door.
Dus nu moet ik het laten verzenden er zit ook een Sto-Fen Omnibounce bij. Als hij het in een ander doos stopt en verzend als een gift kom ik dan door de douane?
Wat kan ik het beste doen? Gewoon me neef de flitser terug laten sturen of moet hij me het toch opsturen en hoef ik dan geen btw en importkosten te betalen?
Ik wist niet precies waar ik dit kon vragen dus heb ik het maar hier gedaan. Als het verkeerde plek is dan verwijder dit berichtje maar.
bvd
Teteringen
Logisch gezien niet, maar since when are tax laws logical???Fire69 schreef op maandag 07 april 2008 @ 14:24:
Als je het van particulier naar particulier stuurt (verzekerd best wel), niet in de originele doos en zonder faktuur bij, zou de douane toch helemaal niks mogen zeggen?
Als mijn familie in de US beslist om me voor mijn verjaardag een lens te sturen, kunnen ze mij daar toch geen tax op laten betalen?
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
zeker weten! ik heb er de afgelopen dagen al veel plezier van gehad en ik heb nog een aantal leuke happeningen in het vooruitzicht liggen om er mee te spelen!Orion84 schreef op zondag 06 april 2008 @ 14:10:
[...]
Wat een verademing hè? * Orion84 heeft exact dezelfde overstap ruim een jaar geleden gemaakt
Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019
Dit stukje bedoel je?BeF-Bacchus schreef op maandag 07 april 2008 @ 15:31:
Op deze pagina van de douane-site lijkt het om een bedrag van €350 te gaan.
[ Voor 36% gewijzigd door October op 07-04-2008 22:59 ]
Bericht hierboven
Verwijderd
Knap dat je het aandurfde met alle berichten van focus problemen met 1 op de 4 exemplaren, nog 1 nachtje slapen dan komt mijn lens overwaaien uit duistland ligt nu ergens bij ups stof te happenSangroid schreef op woensdag 09 april 2008 @ 18:34:
[afbeelding]
Voor een prijs die jullie niet willen weten...
Wel?
Echt?
€284,31, via ebay en Hong Kong, verstuurd als Gift en Refurbished Cameraparts, $ 30 waard. Yeah, right, maar ik ben er blij mee!
En nog een 'echte' zonnekap (ET-65B) voor mijn Canon 70-300 IS USM voor $ 12,95!
Hong Kong FTW!
[ Voor 8% gewijzigd door Morpheus_at_work op 09-04-2008 20:35 ]
iets met lenzen
't is een Tamron, jij bedoelt denk ik SigmaMorpheus_at_work schreef op woensdag 09 april 2008 @ 20:35:
[...]
Knap dat je het aandurfde met alle berichten van focus problemen met 1 op de 4 exemplaren, nog 1 nachtje slapen dan komt mijn lens overwaaien uit duistland ligt nu ergens bij ups stof te happen
Valt me nog tegen.. en zoals eerder werd opgemerkt ben je je voordeel gelijk weer kwijt als dr iets mee is. Dan maar 5 tientjes meer uitgevenSangroid schreef op woensdag 09 april 2008 @ 18:34:
[afbeelding]
Wel?
Echt?
€284,31, via ebay en Hong Kong, verstuurd als Gift en Refurbished Cameraparts, $ 30 waard. Yeah, right, maar ik ben er blij mee!
En nog een 'echte' zonnekap (ET-65B) voor mijn Canon 70-300 IS USM voor $ 12,95!
Hong Kong FTW!
Goeie keuze, maar ook ik had voor die 5 tientjes geen risico genomen. Goedkoop is duurkoop. Verder zie je ook het resultaat van het vele verschepen: je doos is aardig gehavend.Sangroid schreef op woensdag 09 april 2008 @ 18:34:
[afbeelding]
Hong Kong FTW!
[ Voor 11% gewijzigd door Kapitein Edward op 10-04-2008 15:44 ]
Verwijderd
Heel gaaf! dat wil ik ook nog naast m'n 40D. Ben ook wel benieuwd hoe het zit met de beschikbaarheid van polaroid film.thijz schreef op donderdag 10 april 2008 @ 15:41:
Als vervanging voor de EOS 10D: Holga + Polaroidback![]()
Komt als het goed is morgen binnen!
(Plaatje even geleend)
[afbeelding]
Kan niet wachten om ermee te gaan spelen![]()
Klik hier om te zien wat je ermee kan
Dat zal ook wel een beetje te maken hebben met de 'ebay-moeheid' die er een beetje insluipt.Sangroid schreef op donderdag 10 april 2008 @ 17:19:
@sapphire, parle85, Morpheus_at_work en -Emiel-,
Misschien hebben jullie wel gelijk voor wat de garantie betreft, maar ik vind jullie reacties wel een beetje 'zuur'.
En 'maar 5 tientjes', als dat allemaal niet zoveel voorstelt, stort ze dan maar op mijn rekening, ok?
Verwijderd
Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?thijz schreef op donderdag 10 april 2008 @ 17:37:
Polaroid zou pas op z'n vroegst eind dit jaar stoppen met de productie ervan. Dat spul zal waarschijnlijk nog een half tot een heel jaar daarna beschikbaar zijn gok ik.
Ik vind het in ieder geval erg vet om zo'n ding gebruikt te hebben. Maakt mijn leven weer een stukje completer
Henk schreef op donderdag 10 april 2008 @ 17:35:
[...]
Dat zal ook wel een beetje te maken hebben met de 'ebay-moeheid' die er een beetje insluipt.
[ Voor 10% gewijzigd door NaN op 11-04-2008 13:21 . Reden: opmaak ]
75 euro voor de Holga, Polaroid back, 2 pakjes 88 film en verzenden.Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 17:39:
[...]
Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?
Verwijderd
Hahahah vette shitthijz schreef op donderdag 10 april 2008 @ 15:41:
(Plaatje even geleend)
[afbeelding]
Jij in Amsterdam woon?wacko schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 00:36:
Na maandenlang al een UWA willen en lang twijfelen tussen deze en de Sigma 10-20mm f/4-5.6; gister besteld, vandaag binnen:
[afbeelding]
gelijk al wat stofjes op de lens tssss
Met even een testshotje - hij doet het!
[afbeelding]
Nu de cashback nog opsturen...
[ Voor 3% gewijzigd door Cyclonist op 11-04-2008 01:05 ]
Verwijderd
Ik heb geen last van een groene waas, wel van de helderheid van het schermpje dat gewoon met te grote stappen ingesteld kan worden. Van je histogram uitgaan is leuk en aardig maar er klopt nu weinig van.Cyclonist schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 01:04:
Feli!Ik heb een maand terug precies hetzelfde gedaan, ik weet hoe je je voelt
Ik snap trouwens ook de opmerkingen in reviews over het lcd scherm nu, kan zelf nog niet goed aan die groene schijn wennen...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2008 10:09 ]
[ Voor 11% gewijzigd door sapphire op 11-04-2008 10:48 ]
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Grubeater op 11-04-2008 13:57 ]
Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |
Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
http://forums.dpreview.co...rum=1000&message=27231009thijz schreef op donderdag 10 april 2008 @ 15:41:
(Plaatje even geleend)
[afbeelding]
The Holga is, by all accounts, a terrible camera. Shake it and it rattles as if something has broken inside. Its laughably retro design looks like the work of a child let loose with a crayon. You almost expect it to squirt water when the shutter is pressed.
[ Voor 15% gewijzigd door Fairy op 11-04-2008 16:16 ]
Bericht hierboven
Jij hebt me door, die Zeiss doet 't mFloor-is schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 20:00:
Ik vind die Zeiss veel interessanter
Coorz: Waarom een Nikon naast je bestaande 1D3? Lijkt niet echt logisch gezien dubbele glasvoorraad
Tip: http://www.voelspriet.nl/usa/Arie26 schreef op maandag 07 april 2008 @ 14:21:
[...]
Bijna alles wordt nu wordt verstuurd van uit america wordt gecontroleerd, dit in verband met het verschil tussen de euro en de dollar, je kan het risico nemen om het te laten op sturen als GIFT maar ik geloof dat er nu iets van 90% wordt gecontroleerd.
En als je het als GIFT verstuurd weet ik niet hoe het zit met de verzekering, als je lagere waarde op geeft met versturen om de douna te ontlopen en er gebeurt iets mee is het weer niet verzekerd.
[ Voor 15% gewijzigd door Aham brahmasmi op 11-04-2008 21:10 ]
www.maartenlangelo.nl
Waar zie jij Scandisk staan..BlizzarD schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 21:21:
Het is Sandisk, geen scandisk.. dat hebbie in windows
Maar mooie set!
www.maartenlangelo.nl
Ja de makro planars zijn waanzinnig. Voor mijn Canons heb ik precision matglas aangeschaft. Ik heb het idee dat de Nikon dat ook wel kan gebruiken, echter heb ik alleen hele dure Katz/Brightscreen gezien.Aham brahmasmi schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 21:00:
@coorz:
Heb net zitten lezen/plaatjes kijken over de Zeis 100mm en 50mm f/2 Makro-Planar. Prachtige lenzen, maar het is toch wel iets prettiger werken op een Nikon body omdat je dan tenminste automatisch diafragma hebt. Hoe is het matglas van de D300 voor MF?
Op deze pagina wordt ook gerefereerd naar zo'n adapter voor EOS.
Nog meer mooie plaatjes van de 100mm Makro-Planar.
Ik heb hem reeds terug; stuk sneller dan verwacht. Volgende de monteur was de focus idd off. Maar waar zie jij een schroefje dan? Die zie/zag ik niet. Het zit vast met een soort van zegellak aldus de monteur.Nomad schreef op zondag 06 april 2008 @ 16:13:
[...]
Zolang niet prutst en gewoon het juiste schroefje vast draait heb je volgens mij niet ineens focusafwijkingen hoor, je zet slechts het plastic kapje vast, maar goed....
Als je het niet erg vind om hem naar tamron te sturen en een paar weken kwijt te zijn, dan kan het ja
Verwijderd
De familie Katz is idd niet echt goedkoop met hun matglazen ($95 voor een standaard split-prisma screen), maar ze worden op bestelling gemaakt, en zijn m.i. elke $ waard.coorz schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 21:24:
Voor mijn Canons heb ik precision matglas aangeschaft. Ik heb het idee dat de Nikon dat ook wel kan gebruiken, echter heb ik alleen hele dure Katz/Brightscreen gezien.
[ Voor 13% gewijzigd door Wijnands op 12-04-2008 07:30 ]
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Bedankt voor die thread, plaatjes om van te smullen. Die bokeh.......coorz schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 21:24:
[...]
Ja de makro planars zijn waanzinnig. Voor mijn Canons heb ik precision matglas aangeschaft. Ik heb het idee dat de Nikon dat ook wel kan gebruiken, echter heb ik alleen hele dure Katz/Brightscreen gezien.
Ik zal de lens wat uitvoeriger uittesten maar algemeen wordt gezegd dat een beter matglas aan te raden is, alhoewel bij f/2 dat nog te doen moet zijn, en LiveView helpt bij bepaalde situaties.
Thread over ZF's met pix;
http://www.clubsnap.com/forums/showthread.php?t=333263
[ Voor 30% gewijzigd door Aham brahmasmi op 12-04-2008 10:35 ]
Verwijderd
Verwijderd
...en een duur speeltje...Aham brahmasmi schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 10:03:
De Coastal Optics 60mm f/4 (Nikon F-mount) is trouwens ook een erg leuk speeltje.
Verwijderd
Ja, een witte 70-200 f2.8 VR (Nu ja, wit, zeg maar grijs.)Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 12:45:
Een witte 70-200 f/2.8 VR?
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Floor-is op 12-04-2008 17:59 ]
Ja en in Godsnaam waarom? In het zwart is hij en veel mooier en is het niet zo'n schreeuweig 'zie mij eens met mijn lens' ding. Echt als Canon met een 70-200/2.8 IS komt in het zwart, ik heb hem!Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 12:45:
Een witte 70-200 f/2.8 VR?
[ Voor 9% gewijzigd door Floor-is op 12-04-2008 17:59 ]
Bericht hierboven
[ Voor 11% gewijzigd door Blerf op 12-04-2008 18:14 ]
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Bericht hierboven
Verwijderd
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
Nee, maar het gaat om de smaak. Ik zou geen witte lens willen hebben, en ben daarom al blij dat ik in het Nikon kamp zit. Maar als het jouw niet stroot dat 'ie wit is: prima, ieder zijn smaak.Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 16:32:
Kan jij aan mijn foto's dan zien of de lens wit of zwart is dan?
Dat bedoel ik nouFloor-is schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 17:54:
[...]
Ja en in Godsnaam waarom? In het zwart is hij en veel mooier en is het niet zo'n schreeuweig 'zie mij eens met mijn lens' ding. Echt als Canon met een 70-200/2.8 IS komt in het zwart, ik heb hem!
Huh watFloor-is schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 17:54:Oh en het is geen V&A hier, dus dat sloop ik wel even uit je post.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2008 01:15 ]
Verwijderd
Marty26 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 18:13:
En een bigmac zonder augurk en cola zonder ijs ook wel de Custom Bigmac SuperSize menu!
een echte aanrader voor de mensen die hem nog niet kennen
Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
[ Voor 11% gewijzigd door GoT op 13-04-2008 11:05 ]
o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.
Verwijderd
+ verzendkosten+ invoerrechten + btw = meer dan 1700,- en dat lijkt mij nou niet al te verstandig met de Duitse prijzen in het achterhoofd .....net als de 1799,- bij KE.Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 01:08:
[...]
Nee, maar het gaat om de smaak. Ik zou geen witte lens willen hebben, en ben daarom al blij dat ik in het Nikon kamp zit. Maar als het jouw niet stroot dat 'ie wit is: prima, ieder zijn smaak.
Overigens kun je voor ~1350 een nieuwe halen uit de US (BH heeft voorraad)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2008 12:24 ]
Ik ga voorlopig nog niet zoveel gebruik maken van burst schieten en ook dan nog, nu kan ik al even doorknallen heb ik gemerkt.Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 01:08:
[...]@Door: Gutteguttegut : gefeliciteerd!! Flink geprofiteerd van de cash-back acties zo te zien![]()
Maar met een Extreme III kaartje zou je langer in burst kunnen schieten voor hij langzamer gaat
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
Anders kijk je zelf even?Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 12:22:
[...]
+ verzendkosten+ invoerrechten + btw = meer dan 1700,- en dat lijkt mij nou niet al te verstandig met de Duitse prijzen in het achterhoofd .....net als de 1799,- bij KE.
Verwijderd
Verwijderd
Als jij nou even zegt dat alles inclusief was dan had ik ook niet hoeven te reagerenVerwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 15:31:
[...]
Anders kijk je zelf even?
Ik zeg: voor 1350 uit de USA laten komen, dus alles inclusief.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq