inderdaad..
bestaat er überhaubt een tool voor de andere klassen van canon ?
bestaat er überhaubt een tool voor de andere klassen van canon ?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
[ Voor 33% gewijzigd door Floor-is op 10-09-2008 19:25 . Reden: tja eigen plaatjes he, anders krijg je dit ervan ;) ]
Bericht hierboven
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Rond de €200sapphire schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 19:48:
Oe! das idd een leuk speeltje
Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag Floor-is ?
Op het rolletje na echt een onwijs kicken body zelfs. Scherpstellen waar je kijkt, niks geen gedraai meer om het juiste AF-punt te vinden.twixx schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 19:49:
Op het rolletje na eigenlijk best een mooie body!
b.v.
- Meervoudige lichtmeting in 21 zones gekoppeld aan scherpstelpunten
- Spotmeting gekoppeld aan scherpstelpunt
Dat je niet binnen afzienbare tijd het resultaat kan zijn lijkt me frusterend. Heb je al onderzocht je nodig hebt om zelf te ontwikkelen?
Bericht hierboven
Floor-is schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 19:41:
Snieuw speeltje:
[afbeelding]
Met powerdrive (7fps) en nog geen 15.000 sluiterbewegingen, originele bon ook. Helaas zonder doos en originele handleiding (wel een kopie). Die lens heb ik er niet bij trouwens, hoefde ook niet echt van mij
Ja dat is analoog en ja dat is die met de eye-focus of hoe ze die frut ook noemen :-P
YellowCube schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 08:51:
Een paar kleine regels:
[list]
• Zorg voor plaatjes die je zelf gemaakt hebt, dat maakt het waardevol. Stockplaatjes verwijderen we.
[ Voor 15% gewijzigd door r0el op 10-09-2008 12:29 ]
Verwijderd
ik heb hetzelfde betaald, met doppen en zonnekap erbij, alleen het filter is nog onderweg.Jasper schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:59:
Lekkere prijs voor die 70-200!
Floor-is schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 19:41:
Snieuw speeltje:
[afbeelding]
Met powerdrive (7fps) en nog geen 15.000 sluiterbewegingen, originele bon ook. Helaas zonder doos en originele handleiding (wel een kopie). Die lens heb ik er niet bij trouwens, hoefde ook niet echt van mij
Ja dat is analoog en ja dat is die met de eye-focus of hoe ze die frut ook noemen :-P
Ja een lolli met die specs ben ik ook nog nooit tegengekomen.
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
WhahahaEen moderator wijzigde dit bericht 10-09-2008 11:24 (17%)
Reden: tja eigen plaatjes he, anders krijg je dit ervan
O dus omdat er een regeltje is ingesteld begint iedereen over plaatjes te zeuren?begintmeta schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:18:
offtopic:
Alleen een beetje jammer dat het vervangende plaatje dan weer geen eigen werk is (toch?)... beetje foto's van Britse cadeausites jatten... ik hoop dat een andere moderator dat stockplaatje verwijdert.
[ Voor 6% gewijzigd door Fairy op 10-09-2008 16:28 ]
I see red pixels.
Nice hoorr0el schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:46:
Eindelijk weer wat speelgoed binnen als beginnend dslr gebruiker (Canon 400d)
Nieuw: Tamron 28-75mm F/2.8
[afbeelding]
2e hands: Canon 70-200 F/4.0
[afbeelding]
70-200mm voor 350 euro op de kop getikt, vond ik wel een koopje! Zat al UV filter op dus lenzen zijn 100% krasvrij alleen geen front lenscap maar deze is al besteld op eBay![]()
Was wel grappig toen ik m op ging halen, ben nog helemaal geen USM lenzen gewend dus ook niet de snelle AF. Ik testen op m'n camera, focuste de lens sneller dan ik doorhad en ik hoorde niks dus dacht dat de AF kapot was![]()
![]()
Nu nog wachten tot de Canon 50mm F/1.8 binnen komt!
Canon 450D + 18-55mm IS Kitlens || Slingshot 100
Verwijderd
Mooi speelgoedwwwhizz schreef op woensdag 10 september 2008 @ 17:50:
Zojuist opgehaald van het postkantoor
[afbeelding]
Een Canon 430ex en een Canon 50mm, voor bij mijn verzameling.
* sapphire superblij is
Laat hier maar eens weten (of in het dedicated flits topic) hoe ie bevalt. Ik wil nl. volg mnd ook voor m'n 450d een 430 gaan halen.wwwhizz schreef op woensdag 10 september 2008 @ 17:50:
[afbeelding]
* beerns superblij is
Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....
Mag ik vragen waarom je niet de II versie gehaald hebt, mij lijkt het quick release systeem de meerprijs wel waard. Maar mooi speelgoed hoor!wwwhizz schreef op woensdag 10 september 2008 @ 17:50:
[afbeelding]
* L-VIS superblij is
Ik heb sinds een paar dagen m'n 450d + zo'n 430 EX IIbeerns schreef op donderdag 11 september 2008 @ 08:54:
[...]
Laat hier maar eens weten (of in het dedicated flits topic) hoe ie bevalt. Ik wil nl. volg mnd ook voor m'n 450d een 430 gaan halen.
We verwachten wel een testcase hepsychodweep schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:38:
[...]
Ik heb sinds een paar dagen m'n 450d + zo'n 430 EX II
Morgen eerste mogelijkheid om te testen, shooten op café op verjaardagsfeestje.
Canon 450D + 18-55mm IS Kitlens || Slingshot 100
[ Voor 19% gewijzigd door Floor-is op 11-09-2008 21:55 ]
Bericht hierboven
[ Voor 16% gewijzigd door Nomad op 12-09-2008 09:29 . Reden: Nu nog een passende marteling voor die onder mij bedenken :+ ]
Show it, he! Ben erg benieuwd. Paar details van HOE je geschoten hebt, is altijd leuk!psychodweep schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:38:
[...]
Ik heb sinds een paar dagen m'n 450d + zo'n 430 EX II
Morgen eerste mogelijkheid om te testen, shooten op café op verjaardagsfeestje.
Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....
5D III | 1D II | 17-40 | 24-70 | 35 | 85 | 70-200 | parlevlietfotografie.nl
Hier staat tekst
Verwijderd
Je kan enkele fotos en info zien in het party fotografie topic.beerns schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 08:28:
[...]
Show it, he! Ben erg benieuwd. Paar details van HOE je geschoten hebt, is altijd leuk!
Bevalt die 10-20 lens een beetje? Ben zelf ook aan't piekeren om hem aan te schaffen.wizl schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:51:
Ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een Nikon D300ter vervanging van mijn D70. Heb er ter aanvulling een Sigma 10-20 F4-5.6 bijgekocht. En nu knallen maar
[ Voor 1% gewijzigd door Ethirty op 15-09-2008 00:15 . Reden: flink in de war ]
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Zit al lang te twijfelen over deze lens, of dat het toch de 100mm canon moet worden. Heb je er geen last van dat je dicht op je onderwerp moet zitten? Hoe is de 60mm als portret lens? Vind je hem daar te kort voor?Sard0niX schreef op zondag 14 september 2008 @ 16:21:
Canon EF-S 60mm F/2.8 USM Macrolens binnen
[afbeelding]
Hij bevalt heel erg. Hier wat pics dat ik er inmiddels mee gemaakt heb:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Nomad schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 01:05:
Reden: Nu nog een passende marteling voor die onder mij bedenken
Je kunt nog best een redelijke afstand bewaren tussen de lens en het onderwerp imho. Het ligt natuurlijk ook aan het onderwerp zelf, voor het fotograferen van insecten zou een 100mm beter geschikt zijn.Brammel schreef op maandag 15 september 2008 @ 08:01:
[...]
Zit al lang te twijfelen over deze lens, of dat het toch de 100mm canon moet worden. Heb je er geen last van dat je dicht op je onderwerp moet zitten? Hoe is de 60mm als portret lens? Vind je hem daar te kort voor?
Waar is je contrast gebleven?paradoXical schreef op zondag 14 september 2008 @ 23:59:
Para is helemaal in zijn sas met zijn nieuwe Pentax K10D. Ik heb deze met bon voor 305.70 op de kop weten te tikken
Foto welke ik deze middag gemaakt heb (test van de beeldstabilisator)
[afbeelding]
Nu heb ik hier nog een zeer mooie Vivitar 3.8/75-205mm lens liggen, helaas past de lens niet op de body, wat ik erg jammer vind.
Dynamische range op de K10D is minder dan op vergelijkbare camera´s, dit heeft natuurlijk invloed (=minder )op contrast van gemaakte foto´s.
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Niet per sé... een plaat met weinig DR kan ook contrastloos zijn, alleen zijn je donkere delen en je lichte delen dan wel uitgebeten
Welke mount?paradoXical schreef op zondag 14 september 2008 @ 23:59:
Para is helemaal in zijn sas met zijn nieuwe Pentax K10D. Ik heb deze met bon voor 305.70 op de kop weten te tikken
Foto welke ik deze middag gemaakt heb (test van de beeldstabilisator)
[afbeelding]
Nu heb ik hier nog een zeer mooie Vivitar 3.8/75-205mm lens liggen, helaas past de lens niet op de body, wat ik erg jammer vind.
Viel mij ook op, ik haal veel meer uit mijn K10D.
Je mag je monitor wel eens anders instellen, of je hebt een extreme smaak...Sard0niX schreef op maandag 15 september 2008 @ 18:40:
[...]
Beetje digitaal bijkleuren kan ook weinig kwaad
[afbeelding]
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
[ Voor 76% gewijzigd door Nomad op 15-09-2008 21:26 ]
Contrast van het plaatje welke ik poste klopt anders aardig met de werkelijkheid. Daarnaast is dit mijn eerste foto met de 10D, daarom post ik deze, dit was vooral een test van de beeldstabilisatiefunctie. Sluitertijd van de betreffende foto is op 20 genomen waarbij het object ook nog eens bewoog. Ik was best verrast met de foto welke ik gepost heb.Erasmo schreef op maandag 15 september 2008 @ 10:55:
[...]
Welke mount?
[...]
Viel mij ook op, ik haal veel meer uit mijn K10D.
[ Voor 18% gewijzigd door paradoXical op 16-09-2008 13:47 ]
Daar helpt beeldstabilisatie helaas helemaal niks tegen.paradoXical schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 09:39:
[...]
Contrast van het plaatje welke ik poste klopt anders aardig met de werkelijkheid. Daarnaast is dit mijn eerste foto met de 10D, daarom post ik deze, dit was vooral een test van de beeldstabilisatiefunctie, het waaide namelijk nogal hard en de bloem bewoog flink.
Bewerking hierboven heeft naar mijn smaak net iets te veel contrast / verzadiging
Ik zal wanneer ik thuis kom even een foto maken van de mount. Ik heb thuis nog aan aantal oudere Pentax lenzen liggen waar ik gebruik van wil gaan maken.
http://www.ritzcam.com/catalog/images/Vivmt90.jpg
Há er zat dus beeldstabilisatie op de bloem, ze verzinnen toch wat hè tegenwoordigDaarnaast is dit mijn eerste foto met de 10D, daarom post ik deze, dit was vooral een test van de beeldstabilisatiefunctie, het waaide namelijk nogal hard en de bloem bewoog flink.
littlejoannes schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 11:47:
[...]
Há er zat dus beeldstabilisatie op de bloem, ze verzinnen toch wat hè tegenwoordig![]()
Plaatselijk de rotatie van de aarde aanpassenHenk schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 13:12:
[...]
object-freeze...
gimmeh!
Maar even serieus: Beeldstabilisatie helpt dus alleen tegen je éigen trilling, het bewegen van je onderwerp kán het niets tegen doen. Want hoe zou het dat moeten doen? Het object bevriezen? De tijd stilzetten?
[ Voor 86% gewijzigd door paradoXical op 16-09-2008 13:39 ]
Je hebt overigens natuurfotografen die een beeld wel stilzetten, denk aan het bevriezen van een kikker voor een fotoHenk schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 13:12:
[...]
object-freeze...
gimmeh!
Maar even serieus: Beeldstabilisatie helpt dus alleen tegen je éigen trilling, het bewegen van je onderwerp kán het niets tegen doen. Want hoe zou het dat moeten doen? Het object bevriezen? De tijd stilzetten?
[ Voor 13% gewijzigd door Wardie op 16-09-2008 22:01 ]
Een mooie aanschaf! Alleen wel even checken welke spanning er op de flitscontacten van de flitser staat, want Canon houdt niet van (uit mijn hoofd) meer dan 6 Volt op de hotshoe. Mijn 45 CT-1 (niet TTL) zit daar flink boven (wederom uit m'n hoofd iets van 22 V). Schijnt dat dit op den duur, of iig na onbepaalde tijd, de interne elektronica kan bakken.Wardie schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 21:24:
Koste me 25 euro incl. koffer, TTL kabel, verlengsnoer en groothoek-kapje.
Hmm, dat heb ik eerder gehoord. Mijn flitser is inderdaad niet TTL, ik maakte een foutje. Het is natuurlijk gewoon een PC-sync kabeltje. Ik ga dat voltage eens even uitzoeken, want ik heb geen zin in problemen. Bedankt voor de tip!Toff schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 21:53:
[...]
Een mooie aanschaf! Alleen wel even checken welke spanning er op de flitscontacten van de flitser staat, want Canon houdt niet van (uit mijn hoofd) meer dan 6 Volt op de hotshoe. Mijn 45 CT-1 (niet TTL) zit daar flink boven (wederom uit m'n hoofd iets van 22 V). Schijnt dat dit op den duur, of iig na onbepaalde tijd, de interne elektronica kan bakken.
Als je de PC-sync op de body gebruikt is er geen probleem, AFAIK. Zo gebruik ik m'n 45 CT1 op m'n 40D tenminste.Wardie schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 22:03:
[...]
Hmm, dat heb ik eerder gehoord. Mijn flitser is inderdaad niet TTL, ik maakte een foutje. Het is natuurlijk gewoon een PC-sync kabeltje. Ik ga dat voltage eens even uitzoeken, want ik heb geen zin in problemen. Bedankt voor de tip!
Verwijderd
Da's afhankelijk van welke versie van de 45 CT-1 je hebt: de oudste exemplaren (serienummer < 534000) gaven zelfs een 'vonk' van 300V. Daarmee mol je iedere DSLR gegarandeerd.Toff schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 23:38:
Als je de PC-sync op de body gebruikt is er geen probleem, AFAIK. Zo gebruik ik m'n 45 CT1 op m'n 40D tenminste.
Nou, ik heb een écht oude, serienummer < 200000 en daar meet ik maximaal 213 Volt over de contacten, met 6 NiMH's in de houder. Wel flink meer dan ik in m'n hoofd had (zal wel een andere flitser geweest zijn), maar nog lang geen 300 Volt. Ik meende dat de camera 250 Volt kon hebben?Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 18:53:
[...]
Da's afhankelijk van welke versie van de 45 CT-1 je hebt: de oudste exemplaren (serienummer < 534000) gaven zelfs een 'vonk' van 300V. Daarmee mol je iedere DSLR gegarandeerd.
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
One for the mony, one for the pope, it's the ****** return of the great white dope
Softboxen zijn over het algemeen lastig in elkaar te zetten, maar het verschilt per merk. De Falcon Eyes softboxen zijn redelijk "goedkoop" qua bouw/stevigheid en mede daarom zijn ze makkelijk in elkaar te zetten. Mijn softboxen (o.a. 135cm octa en een striplight) gaan gewoon in m'n tas bij m'n flitsers.Mad_Demon schreef op donderdag 18 september 2008 @ 19:19:
[afbeelding]
Allemaal 2 grote draagtassen.Ben er helemaal mee in m'n sas! Hoe neemt de gemiddelde fotograaf de softboxen eigenlijk mee naar lokatie? Vond het namelijk best een klus om ze in elkaar te zetten...
Je moet ook van een goed merk softboxen kopenRemy schreef op donderdag 18 september 2008 @ 20:39:
Ik laat ze op mijn locatie (studio), en als ik buiten schiet of op een andere locatie dan studio, schiet ik vaak in/met reflectieschermen etc: Je moet niet teveel willen slepen met je softboxen. Ik krijg binnenkort een 180cm octa binnen, en die wil je echt niet 'even in de auto' meenemen
[ Voor 9% gewijzigd door abrakadaver op 19-09-2008 09:40 ]
Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS
Nice!Michieleke schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 17:01:
he he eindelijk mijn grip binnen vanuit hong kong! alles goed en wel, maarja wel de lul met inklaren 30 euro er bovenop... maarja nog steeds goedkoper als in nederland
[afbeelding]
[afbeelding]
HOS die gaat flitsen? Het moet niet veel gekker worden...
Maakt soms wel eens een foto ...
Only dead fish go with the flow
Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2
Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2
Nikon, Fujifilm en Apple zooi
Voor de sensor zit normaal gesproken een filter dat IR licht tegenhoudt. Dat moet dus verwijderd worden. Verder zet je dan voor je lens meestal een filter wat juist alleen IR doorlaat.addictive schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 17:39:
laten ombouwen naar IR, hoe doe je dat dan?
* addictive vindt IR-foto's heel gaaf
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
je stuurt je camera naar Engeland op, die trekken de hotmirror van je sensor af en zetten er een filter op die alleen licht doorlaat van 700 nm en hoger.addictive schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 17:39:
laten ombouwen naar IR, hoe doe je dat dan?
* addictive vindt IR-foto's heel gaaf
Verwijderd
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2008 19:31 ]
Ja, ik weet het, maar die dingen zouden niet overdag werken, en ik kan lenzen wisselen op mijn DSLR.Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 19:24:
Bij m'n Sony DSC-V1 compactje zet ik gewoon een schakelaartje om naar ' nightshot', dan schiet 'ie vanzelf infrarood.
@Shark.Bait, hoe kan zo'n filter iets doen met anti alias? Voor anti aliasing moet je weten wat er op de pixels rondom je staat, en zo'n hotmirror (of hoe je 't dan ook noemt) heeft daar geen flauw benul van. Anti aliasing is puur nabewerking.
BronThe process of reconstructing data at a "frequency" (sampling rate) less than the original produces aliasing. What that means is that the reconstructed data may not be a correct record of the original. Let's pretend our sensor is black and white only for a moment. Imagine a series of vertical black lines with white space between them. If each black line fell on one column of photosites and each white space fell on the column of photosites next to it, it should be obvious that we can capture that level of detail perfectly. But what happens if each black line falls partially on a second column of photosites? Instead of recording white, those photosite would record "gray" (part white, part black). Earlier I mentioned that the filter on top of the microlens Bayer pattern took out IR and providing anti-aliasing. Well, what anti-aliasing filtration does is get rid of the highest frequency detail, which would tend to produce the problems we just talked about. Unfortunately, anti-aliasing filters have the net effect of making the level of detail rendered appear "softer" than they would otherwise. But they also insure that the worst artifacts associated with analog-to-digital sampling aren't encoded into the Bayer pattern data. The higher the resolution of the sensor, the less the need for anti-aliasing filtration; the 13.5mp Kodak Pro 14n doesn't have an anti-aliasing filter, for instance.
One of those artifacts associated with sampling frequency and demosaicing is that of moire patterns (sometimes called color noise). A moire pattern occurs when aliasing occurs on a highly detailed area. Moire can be partially removed by using complex math (involving what's known as the Nyquist frequency), but there's a real battle going on inside your digital camera between the speed at which images are processed and the amount of data the camera has to deal with. Most cameras saving into JPEG format don't do much, if any, moire processing, and rely more upon the anti-aliasing filter to reduce this artifact before the data is encoded. A few cameras, the Kodak DCS Pro 14n, for example, don't use an anti-aliasing filter. Images from those cameras tend to be slightly sharper and contain more detail than others (especially considering the 14n's 14-megapixel sensor), but this is at the expense of added color noise.
[ Voor 77% gewijzigd door Toff op 23-09-2008 20:06 . Reden: toch maar weer ImageShack gebruikt ]
Verwijderd
Wat waren je belangrijkste beweegredenen om je 40d te vervangen?Toff schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 16:09:
Zojuist van de postbode gekregen:
[afbeelding]
Alleen de body. Blijkbaar verkoopt de kit niet zo goed.
Twee druppels water:
[afbeelding]
Geen idee de foto de ene keer wel, de andere keer niet zichtbaar is. Misschien vinden ze het wel niet zo leuk bij "Picasaweb" zo. ImageShack ligt vandaag ook op z'n gat, dus het houdt even op voor mij, ik ga lekker met m'n nieuwe 50D spelen.
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Ik heb m'n 350D vervangen, zodat ik nu 2 grotendeels identiek te bedienen bodies heb. Ik begon me steeds meer te ergeren aan de afwijkende bediening van die 350D. Op zich niets mis mee, maar als je aan de X0D serie gewend bent geraakt, is het steeds weer omschakelen.twixx schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 20:23:
Wat waren je belangrijkste beweegredenen om je 40d te vervangen?
[ Voor 4% gewijzigd door Nomad op 23-09-2008 23:21 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq