Hey,
Ik had voorheen ADSL van Tiscali (20Mbit) dat altijd - bijna twee jaar - voluit gedraaid heeft. Snelheden lagen altijd tegen de 825KB/sec. Sindskort ben ik overgestapt naar
Telfort (verplicht omdat tiscali is overgenomen) en heb ik mijn abonnement gewijzigd van Tiscali20Mbit naar
Telfort20Mbit. Volgens de medewerker van de laatste zou alles hetzelfde blijven. Niet dus..
Sinds ik bij
Telfort adsl ontvang is de verbinding ontzettend onstabiel (schommelt tussen 2/3 max. snelheid en niets) maar niet altijd, vaak overdag en in de avond wel maar daarna weer volledige snelheid. Ik heb al een aantal keren gebeld maar natuurlijk houden ze doodleuk vol dat het aan "mijn instellingen" moet liggen. Dat er werkelijk NIETS veranderd is doet kennelijk niet terzake, het is gewoon niét hun schuld. Maar ondertussen zit ik wel met een onstabiele verbinding waardoor web-downloads dus constant worden verbroken..
Zijn er meerdere mensen met dit probleem? Ik heb geprobeerd te zoeken binnen deze thread maar kan het niet echt vinden. Ik heb de geeikte Zyxel ellende in de kast staan en sinds de overstap doet telefonie het ook niet meer. Volgens de KPN-test zou mijn centrale "misschien" geschikt zijn voor adsl+... maar volgens mijn modem staat de DSL-mode op ADSL2+..
Verbindingssnelheid volgens het modem: 7918 kbps / 1026 kbps. Met andere woorden, er wordt hier gecapped?
Ik dacht na het overstappen van @home naar adsl van die zogenaamde drukte af te zijn. Dat ben ik dan ook twee jaar geweest maar kennelijk heb ik nu ineens weer last van "drukte"..
Help!!!
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 01-04-2008 21:40
]