mwah, is wel lekker rijden idd maar toch is het niet zo leuk om flink te glijden met je oude E30 waar je nou eenmaal gewoon veel aan moet hengelen om goed rond te gaan. Kijk video's van keiichi tsuchiya maar eens hoe hij in zn Toyota AE86 drift, dat is gewoon een deel van de charme van die oude ragbakkiesDuDePrOdUcTiOnS schreef op maandag 03 maart 2008 @ 13:06:
[...]
Als je een ander stuurhuis voor je E30 wilt, probeer dan aan een E36 stuurhuis te komen.. Die past na wat kleine aanpassingen prima en stuurt een stuk directer.. Het E36 stuurhuis heeft minder slagen van volledig links naar volledig rechts, van de E30 is het bijna belachelijk hoevaak je aan het stuur kan draaien voor je helemaal rond bent..
Ik heb veel meer fun gehad met mn E30 dan in de S-klasse van me pa,h oewel dat natuurlijk ook deels angst is om hem te beschadigen, daar waar bij de E30 ik gewoon zoveel mogelijk fun wilde hebben. Af en toe ternauwernood de bocht goed nemen is dan toch wel heel erg verslavend
dit is toch gewoon jaren '80 op en top fun autorijden
oh en iedereen altijd over die wegen in frankrijk/italie...als je dit soort japanse wegen ziet dan kun je toch niet anders zeggen dat de mooiste rijderswegen daar moeten liggen
[ Voor 12% gewijzigd door bolleh op 04-03-2008 01:24 ]