HTC Touch Cruise - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste
Acties:
  • 157.038 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Dav0s schreef op maandag 03 maart 2008 @ 23:36:
[...]

Even een kickje, want ik ga morgenavond naar Polen wat indien ik hier voor betaal natuurlijk een dubbel zo groot gat in mijn portemonnee gaat betekenen... ;)
Het driekhoekje geeft ie altijd aan als je aan het roamen bent. Kun je niet uitschakelen, betekend ook niet dat je data aan het versturen bent.
Als je zeker wilt zijn dat je TC geen data verbindingen opengooit, moet je Modaco Nodata installeren. Maar die is pas 100keer genoemd in dit topic geloof ik. 8)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
Yzord schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 00:03:
[...]

Niks van waar...de TC krijgt een hele goede fix midden in huis. En ik heb al een hele hoop gps muizen gehad en allemaal beloofde ze een fix te vinden zonder zicht op open lucht, maar de TC is de enige die het waarmaakt.
Yup, helemaal waar. Viel mij vorige week op dat de TC zelfs nog de fix weet vast te houden (weliswaar maar 2 satellieten nog) in een tunnel waar mijn vorige P3300 absoluut geen fix meer had.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-09-2023
Xanion schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 00:22:
[...]

Yup, helemaal waar. Viel mij vorige week op dat de TC zelfs nog de fix weet vast te houden (weliswaar maar 2 satellieten nog) in een tunnel waar mijn vorige P3300 absoluut geen fix meer had.
Yep, ik had het ook. Gewoon midden in huis, in de Schiphol & IJ tunnel en zelfs op me werk (metaal in de plafonds, servers etc.). Het werd er over gezegd, maar ik had het nooit verwacht. Me vorige GPSmuis had soms maar 4 satelietten in de auto en deed heel lang over een fix. Nu heb ik evenveel satelietten terwijl ik binnen zit, in een vele malen kortere tijd :P
Hulde aan de chip bouwer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
Kievit1964 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 15:30:
[...]

Hang misschien van de versie af. Mijne is 6.010 en start inderdaad in enige sekonden. Had versie 6.000 en die deed er duidelijk langer over (10-15 seconden)
Scandisk 2GB (geen supersnelle) en start met Benelux
1. Als ik mijn TomTom wil updaten naar de nieuwste versie (ik heb nu 6.000), werkt alles dan nog zoals hij dat nu doet? Ik heb de Westeuropa kaart geinstalleerd en las op een ander forum dat deze kaart niet meer gevonden word na deze update. Ik zie bij installatie files van TT, TomTom navigatie + TT Today staan.

2. Waar kan ik een cab van 6.010 downloaden of is dat illegaal? kan wel overal 6.000...

Modbreak:Bij TomTom natuurlijk :?

3. Verder... De Europa kaart staat op mijn sdcard, maar moet ik de TomTom navigator ook op mijn sdcard zetten of op mijn apparaat?

[ Voor 47% gewijzigd door Ginz op 04-03-2008 15:49 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nljuggler
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-11-2021
Xanion schreef op maandag 03 maart 2008 @ 12:11:
[...]

Ik zie de koeien nog steeds in de wei lopen... :)
Ik heb een NL-versie en deze werkt uitstekend, ben geen rare vertalingen tegengekomen. Enige minpuntje wellicht is dat de nederlandse versie geen handschriftherkenning heeft.
Geen handschriftherkenning? Serieus? Waarom zou dat zijn dan? Er is toch geen wezenlijk verschil of ik in het Engels of in het Nederlands enkele letters opschrijf?

If Newton was a juggler, he would have caught the apple...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:06
TheVMaster schreef op maandag 03 maart 2008 @ 19:34:
Het probleem wat ik hier al een aantal keren heb gemeld blijkt een bekend probleem te zijn bij de HTC Touch Cruise. Het ging om het probleem met de Bluetooth verbinding met je headset die (bij mij) na een 10 a 20 sec wegvalt als je dus in een gesprek zit. Ze zijn bezig met een fix en zodra die beschikbaar is is hij te downloaden vanaf hun website.
Dat probleem ken ik. Mijn tussenoplossing die om ombekende reden werkt: eerst bluetooth op de HTC aan en dan pas de op de headset. Dan kan ik er wel mee bellen. Als ik de headset al aan had en dan bluetooth aanschakel op de HTC valt het geluid weg na zo'n 10 seconden. Ook hoor ik hem dan niet overgaan voordat er opgenomen wordt.

Maar heb je een linkje voor me naar het nieuws dat er een fix komt? Erg geinteresseerd!

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Laatst online: 18:21
Cass Casey schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 09:26:
[...]

Dat probleem ken ik. Mijn tussenoplossing die om ombekende reden werkt: eerst bluetooth op de HTC aan en dan pas de op de headset. Dan kan ik er wel mee bellen. Als ik de headset al aan had en dan bluetooth aanschakel op de HTC valt het geluid weg na zo'n 10 seconden. Ook hoor ik hem dan niet overgaan voordat er opgenomen wordt.

Maar heb je een linkje voor me naar het nieuws dat er een fix komt? Erg geinteresseerd!
misschien een idee om de bluetooth hotfix van de tytn II te installeren. gezien de hardware hetzelfde is. mocht het niet werken kan je het er weer afhalen. te downloaden via de htc site...

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:43
nljuggler schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 01:47:
[...]

Geen handschriftherkenning? Serieus? Waarom zou dat zijn dan? Er is toch geen wezenlijk verschil of ik in het Engels of in het Nederlands enkele letters opschrijf?
Tja, niemand weet dat... Ik weet alleen wel dat dit op alle HTC's het geval is, dat er alleen bij de UK versie handschriftherkenning is... Ik mis 't echter niet hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de camera activeer krijg ik de volgende melding:
"Kan camera niet initialiseren.
Instellen camera-apparaat mislukt."

Camera is dus niet meer te gebruiken en het maakt niet uit hoe ik de camera activeer.
Soft- en harde reset hebben geen effect.
Iemand suggesties hoe ik 't weer aan de praat krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

radem205 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 20:02:
Wanneer je SPB Mobile Shell installeert, worden dan de HTC elementen overschreven of is het een losstaande applicatie?
Het is een losse applicatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:17

Whuzz

Dodgeball!

Ik heb een rare vlek in mijn scherm :(

Het viel me afgelopen weekend op. In het midden van het scherm, ongeveer ter groote van een 2-euro muntstuk zit een olie-achtige vlek. Een beetje alsof er 1 druppel olie tussen de screenprotector en het scherm zit, echter, het zit IN het scherm, en niet tussen scherm en protector.

De vlek valt het meest op bij zwart scherm en in TL-licht, maar ook bij werkend scherm zie je het lichtjes en vertroebelt het soms het beeld.

Heb de leverancier al gemailed met de vraag wat te doen :(

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees Het algemeen beleid #copyright nog eens door.

[ Voor 104% gewijzigd door pven op 04-03-2008 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:36
coldasice schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 08:20:
[...]
...
Active Trace aangezet met GPS om snelheid, tijd en zelfs hoogteverschillen te registreren aangezet....muziekje aangezet...en met voice command onderweg ander nummertje, genre of artiest kiezen gaat perfect....aan het begin van het rennen even vragen wat de tijd is....en halverwege bij een checkpoint nogmaals en je krijgt het netjes over je koptelefoon te horen....ideaal.... :P
Iemand een idee hoe dit moet gaan werken? Er staat wel 'Gesproken snelkeuze' op m'n Cruise alleen verder dan een contact bellen of programma openen kom ik niet?

@Heppieboeddah, dat is dus illigaal vervolgens hè :)

@Whuzz, al je telefoon helemaal uitgezet voor een langere tijd? (minimaal een nacht lijkt mij) Dit helpt nog wel eens met vreemde plekken op het scherm.

/En er zit wel een vorm van handschrift herkenning op. Ga maar naar notities en schrijf daar gewoon tekst. Dan gebeurt er niks, maar als je een boom gaat tekenen bijvoorbeeld verschijnt er een kader omheen 'Tekenen'.

[ Voor 20% gewijzigd door FabianNL op 04-03-2008 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yzord schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 00:03:
[...]

Niks van waar...de TC krijgt een hele goede fix midden in huis. En ik heb al een hele hoop gps muizen gehad en allemaal beloofde ze een fix te vinden zonder zicht op open lucht, maar de TC is de enige die het waarmaakt.
de fix is zeer goed inderdaad. Maar in het betonnen kantoorgebouw van 9 verdiepingen waar ik nu zit. krijg ik hier op de eerste verdieping echt geen fix hoor, met al die lagen beton en dubbelglas boven mijn hoofd.

In een woonhuis lukt het wel ja, en dat is best bijzonder volgens mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peugeot206gt schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 10:07:
[...]

misschien een idee om de bluetooth hotfix van de tytn II te installeren. gezien de hardware hetzelfde is. mocht het niet werken kan je het er weer afhalen. te downloaden via de htc site...
zou de bleutooth fix ook de verbinding kunnen houden met mn carkit ?
zodat ik de stem over mn speakers krijg ipv via de TC ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

FabianNL schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 12:20:

@Whuzz, al je telefoon helemaal uitgezet voor een langere tijd? (minimaal een nacht lijkt mij) Dit helpt nog wel eens met vreemde plekken op het scherm.
Nog niet. Zal ik vannacht proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:27

Entity

9000rpm

brrrt schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 10:37:
[...]

Tja, niemand weet dat... Ik weet alleen wel dat dit op alle HTC's het geval is, dat er alleen bij de UK versie handschriftherkenning is... Ik mis 't echter niet hoor...
Ik heb een ASUS PDA gehad waar ik eerst een NL Windows Mobile had en later een EN versie eroverheen gezet, de NL versie kende hierbij ook geen handschriftherkenning, de EN versie wel. Zal dus wel aan Windows Mobile liggen. Geen idee waarom, maar het is niet anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:26

Dav0s

Hr?

Xanion schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 00:20:
[...]

Het driekhoekje geeft ie altijd aan als je aan het roamen bent. Kun je niet uitschakelen, betekend ook niet dat je data aan het versturen bent.
Als je zeker wilt zijn dat je TC geen data verbindingen opengooit, moet je Modaco Nodata installeren. Maar die is pas 100keer genoemd in dit topic geloof ik. 8)
Bedankt, ik vertrouw je op je woord ;)

Ander vraagje nog: ik heb in outlook express al mijn contacts ingevoerd, niet wetende dat je om te synchroniseren ze in outlook moet hebben staan en niet in outlook express. Ik heb inmiddels een .wab file geexporteerd met mijn adressen erin, ik heb alleen outlook niet geinstalleerd. Is er een manier om die wab file te importeren in de adressenlijst van de htc touch cruise?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
- Waar kan ik op mn cruise zien welke versie TomTom ik heb (buiten de installatie bestanden)...?
- Wat doet TT Today??? Enkel er voor zorgen dat er een snelkoppeling staat op je home scherm? (Zonder Today krijg ik dat ook)...

[ Voor 41% gewijzigd door Monda op 04-03-2008 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monda schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 13:47:
- Waar kan ik op mn cruise zien welke versie TomTom ik heb (buiten de installatie bestanden)...?
- Wat doet TT Today??? Enkel er voor zorgen dat er een snelkoppeling staat op je home scherm? (Zonder Today krijg ik dat ook)...
Start TT op en druk rechtsonder op de balkjes. Bij het statusoverzicht staat de versie die je draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FabianNL schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 12:20:
[...]

@Heppieboeddah, dat is dus illigaal vervolgens hè :)
sssssssssssst O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:24:
[...]

Start TT op en druk rechtsonder op de balkjes. Bij het statusoverzicht staat de versie die je draait.
Thnx! En wat kan iemand mij nog vertellen wat TomTom Today nou voor functie heeft? Op google kan ik geen duidelijkheid krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

Monda schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:38:
[...]

Thnx! En wat kan iemand mij nog vertellen wat TomTom Today nou voor functie heeft? Op google kan ik geen duidelijkheid krijgen...
Dat is zeg maar een snelkoppeling naar TomTom op je Today scherm.

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2008 @ 10:40:
[...]

Even teruglezen in dit topic: die driver komt er definitief niet.
dit wel:
Some of our top engineers have investigated video performance on our devices and have discovered a fix that they claim will dramatically improve performance for common on-screen tasks like scrolling and the like. The update is in testing and we hope to release it soon.

However this fix is not a new video driver to utilize hardware acceleration; it is a software optimization. Video drivers are a much more complicated issue that involves companies and engineers beyond HTC alone. We do not want to lead anyone to believe they should expect these.

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Wanneer kunnen we eigenlijk die "driverfix" .cab verwachten? Er wordt gezegd in maart, maar aangezien dat nogal een ruim begrip is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secretaris
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 21:21
Entity schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 13:20:
[...]

Ik heb een ASUS PDA gehad waar ik eerst een NL Windows Mobile had en later een EN versie eroverheen gezet, de NL versie kende hierbij ook geen handschriftherkenning, de EN versie wel. Zal dus wel aan Windows Mobile liggen. Geen idee waarom, maar het is niet anders...
Handschriftherkenning is wel aanwezig in de Nederlandse versie van Windows Mobile, het is alleen niet geactiveerd. Dit is met een simpel CABje te verhelpen:

http://www.snapthetooknietzogoed.nl/enableRecognizersNL.CAB

Werkt perfect, met een beetje oefening ook zonder stylus, en gaat bij mij sneller dat watvoor touchscreen toetsenbordje dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Secretaris schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 15:00:
[...]

Handschriftherkenning is wel aanwezig in de Nederlandse versie van Windows Mobile, het is alleen niet geactiveerd. Dit is met een simpel CABje te verhelpen:

Werkt perfect, met een beetje oefening ook zonder stylus, en gaat bij mij sneller dat watvoor touchscreen toetsenbordje dan ook.
komt deze vanzelf te voorschijn of kan je kiezen tussen toesten of handschrift
is deze ook bij SMSen te gebruiken (zou wel grappig zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secretaris
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 15:07:
[...]

komt deze vanzelf te voorschijn of kan je kiezen tussen toesten of handschrift
is deze ook bij SMSen te gebruiken (zou wel grappig zijn :+
Je kunt gewoon kiezen en je kunt er inderdaad mee SMSen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nljuggler
Secretaris schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 15:00:
[...]

Cool! Bedankt voor deze post. Ik kan het helaas nog niet proberen, want ik zit nog in de bestelfase. Ik heb hééél vroeger een Palm gehad en daarna nog een HP Jornada Pocket PC. Daarmee gebruikte ik ook altijd al de Block Recognizer. Dus dat ben ik nog wel redelijk gewend.

De tijd zal leren wat de handigste invoerwijze is. De PocketCM Keyboard met Nederlands woordenboek zoals Bogey Dope beschrijft lijkt vooralsnog ook erg gebruiksvriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ondertussen ook een goede maand een TC, tijd dus voor enkele bevindingen...
Over het algemeen ben ik zeer tevreden over dit toestel, wel m'n eerste smartphone, dus ik heb niet veel vergelijkingsmateriaal. Het is een degelijk ding, alleen het wieltje en de cover van het sd-slot vind ik wat minder solide voelen. Ik vind het ook best gemakkelijk werken, het mag altijd sneller, maar het is zeker niet storend traag. Alleen de camera bij kunstlicht, die deugt echt wel niet.
Touchscreen bevalt me prima, ook geen probleem om berichtjes/mails te typen met on-screen keyboard. Aangezien die vraag hier al eens is gevallen: ik zou niet het extra gewicht van een TyTn II willen rondzeulen om een hardware keyboard te hebben.

Wat me enorm meevalt aan WM is dat je gewoon op je telefoon zooit wat je wilt, en dat is in mijn geval onder andere:
batterystatus
pocket toolman
pocket CM keyboard
WkTask
pocketputty
TodayAgenda
MyMobiler
rltoday
mortscript + mortbuttons

rltoday is echt een geweldige tool als je van die gigantisch HTC home plugin af wilt, zoals ook robinVerdegaal hier al gepost heeft. Werkt prima samen met mortbuttons, wat ik persoonlijk ook wel een mooie launcher vind. Ik heb een mortbutton blad voor programmas en een voor settings, momenteel gelinkt aan de softkeys en aan een button in rltoday. Wel nog een tip: als je rltoday gebruikt, pas in de skin even de refresh aan. Die staat bij veel skins laag (bv 100 ms), wat veel hoger kan als je geen analoge klok gebruikt, bv 3000 (ofte refresh om de 3 sec).
Pocket toolman is ook erg handig, omwille van de os tweaks en de iconen in de tray (snel wifi/bluetooth aan/uit, data connectie blokkeren...). Ik had MoDaCo Nodata, werkte ook perfect, maar dit doet hetzelfde veel handiger.
prentjes today en mortbuttons:
Afbeeldingslocatie: http://img120.imageshack.us/img120/8697/tctodayscreenpd1.png Afbeeldingslocatie: http://img150.imageshack.us/img150/9250/tcmortbuttonsck5.png
noot: ik had in het begin nogal een probleem met de backgrounds, standaard zijn die 65% opacity zodat ze er wit en lelijk uitzien. Gewoon pic openen in image viewer en van daar als background zetten, dan kan je dit veranderen.

Verder zaken als TCPMP, total commander en regedit geinstalleerd, en wat tweaks te vinden hier en op XDA

Aangezien ik de TC ook redelijk vaak als muziekspeler gebruik, ging ik al snel op zoek naar een replacement voor de bijgeleverde headset. Ik heb het A2DP bluetooth setje van HTC geprobeerd en weer gedumpt, nu een van jays (bluestreamer 2), maar met slechts de spijtige conclusie: bluetooth is duidelijk niet klaar voor 'hoge kwaliteit' stereo.
Het geluid is best ok, maar met - naar mijn mening - te veel ruis. Goed te doen voor op de bus of in de trein, maar je zal me hier nooit mee achter een bureau ofzo zien zitten, dan pak ik wel een kabel. Hierbij is te melden dat de bluestreamer 2 het al wel wat beter doet dan de HTC, en bovendien goedkoper is (ok, zonder oortjes, maar die van HTC gebruik je toch niet). Een kabel heb ik ook van jays (had daar dan toch al een bestelling), werkt prima, maar is allicht niet veel anders/beter dan die van HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_
  • Laatst online: 23-06 20:13

_AvA_

en dat ben zo.

Die handschriftherkenning is wel handig, direct ff proberen. Was er net naar op zoek.

Heb mijn Touch Cruise gisteren ook binnen gekregen... super service van T for Telecom!
Vind hem wel langzaam, maar niet hinderlijk traag ofzo.

Ben ook erg benieuwd naar die wat die update gaat doen. threaded SMS lijkt me handig!

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 15:48
-

[ Voor 99% gewijzigd door JunkO op 04-03-2008 15:36 ]

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

JunkO schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 15:24:
Aaargh! Ik zit érg te twijfelen of ik dit prachtige apparaat zal aanschaffen.
Ik ben altijd nokia (6380) gewend en weet niet of ik van dit principe wil afstappen. Ik ben gewend aan de simpele bediening en logisch opbouw van de menu's. Ook ben ik bang dat het 'toetsenbord' me tegenvalt.

Kan iemand mij misschien meer informatie geven over:
  • - invoering van SMS, lukt dit zonder pennetje? En kun je (dus) normaal typen op het beeldscherm? moet je dan het beeldscherm draaien om dit te doen? Is het het dan een querty keyboard?
  • - Hoe vaak gebruik je dat pennetje eigenlijk, en voor welke toepassingen?
  • - Iemand ervaring hoe 'anders' het is als je nokia gewend bent?
  • - Ik heb geen ervaring met software op een telefoon. Hoe is WM6 tov Symbian ?
Alvast bedankt!
1: Lukt wel, duurt lang
2: pennetje gebruik ik vrijwel altijd.
3: heel anders, minder soepel, maar veel uitgebreider.
4: uitgebreider.

Ik heb net handschriftherkenning geinstalleerd. Het zou prachtig zijn als hij nu ook nog mijn handschrift herkent :P hij maakt er allemaal rare zooi van.
Hoe kan ik dit calibreren?

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Aaargh! Ik zit érg te twijfelen of ik dit prachtige apparaat zal aanschaffen.
Ik ben altijd nokia (6380) gewend en weet niet of ik van dit principe wil afstappen. Ik ben gewend aan de simpele bediening en logisch opbouw van de menu's. Ook ben ik bang dat het 'toetsenbord' me tegenvalt.

Kan iemand mij misschien meer informatie geven over:
  • - invoering van SMS, lukt dit zonder pennetje? En kun je (dus) normaal typen op het beeldscherm? moet je dan het beeldscherm draaien om dit te doen? Is het het dan een querty keyboard?
  • - Hoe vaak gebruik je dat pennetje eigenlijk, en voor welke toepassingen?
  • - Iemand ervaring hoe 'anders' het is als je nokia gewend bent?
  • - Ik heb geen ervaring met software op een telefoon. Hoe is WM6 tov Symbian ?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secretaris
_AvA_ schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 15:35:
Ik heb net handschriftherkenning geinstalleerd. Het zou prachtig zijn als hij nu ook nog mijn handschrift herkent :P hij maakt er allemaal rare zooi van.
Hoe kan ik dit calibreren?
Ik vrees dat je jezelf een beetje moet calibreren, als je op het vraagtekentje klikt en vervolgens op Demo, krijg je een voorbeeldje hoe je de letters moet schrijven, misschien heb je daar wat aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit probleem gemeld bij Telfort helpdesk. Dit komt doordat je Telfort abo regelmatig switch tussen KPN en Telfort netwerk (ongemerkt). De netwerken zijn samengevoegd, maar de telefoon ziet als netwerknaam NL KPN NL TELFORT en vergelijkt dit met TELFORT. Voor hem is dus sprake van roaming omdat de netwerk naam niet (volledig) overeenkomt met de SIMkaart naam.

Ik heb de bevestiging van hun helpdesk dat ik deze melding gewoon kan negeren en dat dit niet zal leiden tot extra kosten (binnen Nederland natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
MauriX schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 15:39:
Dit is mijn eerste pda-phone, en het bevalt me prima! Ik mis het toetsenbord compleet niet, en gebruik bijna nooit een pennetje om te typen (alleen bij websites intypen gebruik ik het on-screen qwerty met pennetje). Ik gebruik bijna altijd het meegeleverde onscreen toetsenbordje, die je zo kan instellen (er zijn 3 typen).
Ik heb er even een screenshot van gemaakt, deze gebruik ik en werkt super fijn, zelfs zonder pennetje:
Afbeeldingslocatie: http://img135.imageshack.us/img135/3853/screenshotcr1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dav0s schreef op maandag 03 maart 2008 @ 23:36:
[...]

Even een kickje, want ik ga morgenavond naar Polen wat indien ik hier voor betaal natuurlijk een dubbel zo groot gat in mijn portemonnee gaat betekenen... ;)
Ik heb dit probleem gemeld bij Telfort helpdesk. Dit komt doordat je Telfort abo regelmatig switch tussen KPN en Telfort netwerk (ongemerkt). De netwerken zijn samengevoegd, maar de telefoon ziet als netwerknaam NL KPN NL TELFORT en vergelijkt dit met TELFORT. Voor hem is dus sprake van roaming omdat de netwerk naam niet (volledig) overeenkomt met de SIMkaart naam.

Ik heb de bevestiging van hun helpdesk dat ik deze melding gewoon kan negeren en dat dit niet zal leiden tot extra kosten (binnen Nederland natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Secretaris schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 15:41:
[...]

Ik vrees dat je jezelf een beetje moet calibreren, als je op het vraagtekentje klikt en vervolgens op Demo, krijg je een voorbeeldje hoe je de letters moet schrijven, misschien heb je daar wat aan?
Ja daar heb ik wel wat aan, ik had alleen gehoopt dat hij mijn handschrift zou herkennen in plaats van dat ik nu anders moet gaan schrijven...

Pft die demo, die is vaag... nog nooit iemand zo zien schrijven. De k lijkt wel een vis en een e is een omgekeerde 3. Ik hoop dat hier nog andere programmaatjes voor zijn want dit stinkt :P

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nljuggler
_AvA_ schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 16:13:
[...]

Ja daar heb ik wel wat aan, ik had alleen gehoopt dat hij mijn handschrift zou herkennen in plaats van dat ik nu anders moet gaan schrijven...

Pft die demo, die is vaag... nog nooit iemand zo zien schrijven. De k lijkt wel een vis en een e is een omgekeerde 3. Ik hoop dat hier nog andere programmaatjes voor zijn want dit stinkt :P
Hahaha... Ja, het is geen alledaags handschrift. Het idee erachter is dat alle letters in één vloeiende beweging geschreven kunnen worden, zonder de stylus van het scherm te halen. Geloof mij, als je even oefent gaat het echt retesnel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

nljuggler schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 16:23:
[...]

Hahaha... Ja, het is geen alledaags handschrift. Het idee erachter is dat alle letters in één vloeiende beweging geschreven kunnen worden, zonder de stylus van het scherm te halen. Geloof mij, als je even oefent gaat het echt retesnel.
ik ben al druk aan het oefenen :)
gaat het bij jou sneller als met het toetsenbord?

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pumbarulez
  • Laatst online: 18-08 20:38
Ik heb sinds kort een probleem met mijn TC. Hij wil niet meer synchroniseren met mijn PC, hij maakt zelfs geen verbinding meer. Als ik hem via de USB-kabel aansluit, loopt hij vast. Als ik dan een soft-reset doe, komt het volgende in beeld:

Het beeldscherm vertoont vier horizontale balken, van boven naar beneden in de volgende kleuren:
Rood - Groen- Blauw -Wit.
In de rode balk staat dan het volgende:

POLA100
SPL-1.25.0000
CPLD-2

In de witte balk staat: Serial.

Een volgende soft-reset helpt niet, blijft weer haken op hetzelfde. Echter als ik hem aansluit op de USB-kabel en aan mijn PC, dan veranderd Serial in USB. Maar hij start dan nog niet op. Als ik met de USB-kabel erin en aangesloten op de PC, en dan soft-reset, dan start hij zonder problemen op.

Heb ook al 2 maal een hard-reset gedaan, maar dat lost het probleem niet op. Zit nu met een TC, hij doet verder alles goed, maar kan niet synchroniseren en opstarten zonder USB. Heel vervelend.

Voordat ik dit probleem had, had ik wel wat programmaatjes geinstalleerd maar volgens mij geen gekke dingen:

-Googlemaps
-Total Commander
-Regedit (immiddels verwijderd)
-Fix_WM6_Sounds (immiddels verwijderd)
-sdkcerts
-fbtv (immiddels verwijderd)
-WM5torage_18 (immiddels verwijderd)
-Flash (ook lite)
-SRS WOW HD (immiddels verwijderd)
-TomTom
-MyMobile (immiddels verwijderd)
-ClearTemp
-pTravelalarm
-WM6_RemoteDesktop (immiddels verwijderd)

Weet iemand misschien hoe ik dit kan verhelpen? Of wat er uberhaupt aan de hand is?

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:29
pumbarulez schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 17:04:
Ik heb sinds kort een probleem met mijn TC. Hij wil niet meer synchroniseren met mijn PC, hij maakt zelfs geen verbinding meer. Als ik hem via de USB-kabel aansluit, loopt hij vast. Als ik dan een soft-reset doe, komt het volgende in beeld:

Het beeldscherm vertoont vier horizontale balken, van boven naar beneden in de volgende kleuren:
Rood - Groen- Blauw -Wit.
In de rode balk staat dan het volgende:

POLA100
SPL-1.25.0000
CPLD-2

In de witte balk staat: Serial.
Dat scherm krijg je normaal alleen als je de camera-knop (rechter zijkant, onderin) ingedrukt houdt bij een reset. Blijft je camera-knop misschien "hangen"?

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Hoe kan ik de stemmen voor Tomtom veranderen? Heb er net een paar gedownload en ben toch wel benieuwd naar johan cruijff :P

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-03 17:47
Monda schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 00:47:
[...]

1. Als ik mijn TomTom wil updaten naar de nieuwste versie (ik heb nu 6.000), werkt alles dan nog zoals hij dat nu doet? Ik heb de Westeuropa kaart geinstalleerd en las op een ander forum dat deze kaart niet meer gevonden word na deze update. Ik zie bij installatie files van TT, TomTom navigatie + TT Today staan.

3. Verder... De Europa kaart staat op mijn sdcard, maar moet ik de TomTom navigator ook op mijn sdcard zetten of op mijn apparaat?
1)Als je een legale versie hebt nu dan werkt hij straks ook met een legale versie 6.010 of 6.030
2)TT hoeft niet op de SD kaart, mag wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miljaar...vanmiddag Pocket CM Contact geïnstalleerd, maar eigenlijk erg ontevreden van en opnieuw verwijderd. Nu wil ik op het beginscherm op Contacten (rechts onderin) klikken en vertelt de TC mij dat PocketCM.exe is verwijderd...hoe kan ik dat terug instellen dat ie in de standaard contacten-lijst gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:24
pumbarulez schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 17:04:
-WM6_RemoteDesktop (immiddels verwijderd)
Mag ik vragen wat je van deze tool vond? Ik ben nog steeds een beetje op zoek naar een mooie manier om een HTPC (met of zonder media centre) aan te sturen, en dit lijkt mij wel een optie.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henv
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-09-2021
Ik heb alle de 2 de topics nu doorgelezen nu heb ik een probleempje en ik het iemand een keer eerder zien vragen, maar kan dat en het antwoord niet meer vinden. Ik zit met het volgende

Als ik een sms ga maken en ik klik bij aan, de eerste letter in en klik dan de 2e letter dan vult de htc de hele naam al aan, maar dit is nooit de naam die ik aan het maken bent, bijv ik tik de letters MI en dan vult hij marloes in. Heeft iemand meer dit al meegemaakt en opgelost? Ik kan het nergens vinden, nu klik maar op AAN en selecteer het contact, maar das omslachtig. Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 20:46

J-P

Syntax erro....

nljuggler schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 15:19:
[...]

De tijd zal leren wat de handigste invoerwijze is. De PocketCM Keyboard met Nederlands woordenboek zoals Bogey Dope beschrijft lijkt vooralsnog ook erg gebruiksvriendelijk.
Ja hé ;)
cheiron schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 19:27:
[...]

Mag ik vragen wat je van deze tool vond? Ik ben nog steeds een beetje op zoek naar een mooie manier om een HTPC (met of zonder media centre) aan te sturen, en dit lijkt mij wel een optie.
Ik vind het goed werken, maar alleen om even een paar dingen in te stellen en dus niet om standaard zo aan de computer te werken.

Vandaag iets grappigs mee gemaakt. Ik zit in de auto met Tomtom aan, en ben aan het bellen met iemand via mijn bluetooth headsetje. Terwijl de andere persoon aan het bellen is hoor ik opeens via mijn headset over 200 meter linksaf. :? :? Dacht eerst dat het die andere persoon was die het zei 8)7

Maar blijkbaar gooit de TC al het geluid over naar de headset zodra die een actieve verbinding heeft.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venigo
  • Laatst online: 28-08 23:49

venigo

Thanks! Greetz!

Mensen,

Heb vandaag mijn HTC Touch Cruise binnen gehad, leuk ding etc. maar nu heb ik een probleem..

Ik heb mijn 4gb micro-sdhc in het geheugenslotje gedaan, enkel wordt deze dus niet herkent :/..
Ik heb al een soft reset gedaan, en verder is de sdhc ook niet gaar want hij werkt wel @ de sdhc adapter(dat witte blok geval).

Kan iemand me misschien helpen? Ben namelijk een dikke vette leek @ WM 6.0.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
henv schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 20:36:
Ik heb alle de 2 de topics nu doorgelezen nu heb ik een probleempje en ik het iemand een keer eerder zien vragen, maar kan dat en het antwoord niet meer vinden. Ik zit met het volgende

Als ik een sms ga maken en ik klik bij aan, de eerste letter in en klik dan de 2e letter dan vult de htc de hele naam al aan, maar dit is nooit de naam die ik aan het maken bent, bijv ik tik de letters MI en dan vult hij marloes in. Heeft iemand meer dit al meegemaakt en opgelost? Ik kan het nergens vinden, nu klik maar op AAN en selecteer het contact, maar das omslachtig. Alvast bedankt
Dat klopt. Je moet gewoon verder gaan met de naam typen, en dan gaat hij vanzelf naar de naam die je zoekt. De naam staat pas vast als je 'm ook werkelijk selecteerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een backup genomen met Sprite Backup, dan hard reset, mijn backup teruggezet en ja...het probleem blijft (was mss ook wel te verwachten gezien de backup, maar toch). Dus moest iemand mij kunnen verder helpen :)

edit: gevonden!

If you have problem, typically that typing on contact button shows an error, instead of the old contact application, you can either: reinstall and uninstall latest version of PocketCM. Or edit registry by hand:

* Go to HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Shell\Rai\:MSCONTACTS
* Change "String 1" value from "\Program Files\PocketCM\PocketCM.exe" to ":MSPOUTLOOK contacts".
Make sure that you don't add the "" on the new entry.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2008 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Heeft iemand een simpele manier om contacten vanaf je PC naar de Cruise te krijgen.

Ik heb vooralsnog geen zin om alles m.b.v. bluetooth stuk voor stuk over te sturen.
Ben overgestapt van Nokia naar de Cruise en heb er geen spijt van. Mis alleen een goede contactenbeheer applicatie. Ik gebruik nu gewoon Windows Mail en het Mobile Aparaatcentrum in Vista. Ik kan natuurlijk wel Outlook gaan installeren, maar ik vind dat overkill voor simpel mail verkeer en contacten beheer. Daar heeft de Nokia PC Suite wel zijn voordeel. Gewoon simpel copy-paste werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Masimo schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 21:59:
Heeft iemand een simpele manier om contacten vanaf je PC naar de Cruise te krijgen.

Ik heb vooralsnog geen zin om alles m.b.v. bluetooth stuk voor stuk over te sturen.
Ben overgestapt van Nokia naar de Cruise en heb er geen spijt van. Mis alleen een goede contactenbeheer applicatie. Ik gebruik nu gewoon Windows Mail en het Mobile Aparaatcentrum in Vista. Ik kan natuurlijk wel Outlook gaan installeren, maar ik vind dat overkill voor simpel mail verkeer en contacten beheer. Daar heeft de Nokia PC Suite wel zijn voordeel. Gewoon simpel copy-paste werk.
Er is geen makkelijke manier naar mijn weten om je contacten te syncen tussen de TC en nokia pc suite....
toch outlook installeren is beter denk ik.

[ Voor 11% gewijzigd door Fonta op 04-03-2008 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venigo

venigo

Thanks! Greetz!

Kicken binnen 24 uur is *not done*

[ Voor 73% gewijzigd door pven op 04-03-2008 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
iemand trouwens een tooltje om reg files in het register te importeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Laatst online: 18:21
volgens mij kan PHM dit... zit een import functie op...

klik

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag eerder gesteld, maar geen antwoord opgekomen;

1) Weet iemand of of je geluid van de microfoon kan aanpassen want als ik bel vinden de mensen me zacht klinken.

2) kan iemand journaal of uitzendinggemist op HTC Cruise krijgen; zo ja; hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guustaaff
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-12-2024
Fonta schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 22:34:
[...]

Er is geen makkelijke manier naar mijn weten om je contacten te syncen tussen de TC en nokia pc suite....
toch outlook installeren is beter denk ik.
Ik kon mijn contacten vanaf mn n73 allemaal tegelijk verzenden met blauwetand. Was totaal geen moeite! In de nokia zit optie dat je ze allemaal kan selecteren en dan ga je ze vervolgens verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
venigo schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 21:15:
Mensen,

Heb vandaag mijn HTC Touch Cruise binnen gehad, leuk ding etc. maar nu heb ik een probleem..

Ik heb mijn 4gb micro-sdhc in het geheugenslotje gedaan, enkel wordt deze dus niet herkent :/..
Ik heb al een soft reset gedaan, en verder is de sdhc ook niet gaar want hij werkt wel @ de sdhc adapter(dat witte blok geval).

Kan iemand me misschien helpen? Ben namelijk een dikke vette leek @ WM 6.0.

Alvast bedankt.
Het wil nog wel eens helpen om de eerste keer je SD(hc) kaartje te formatteren en een label toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:26
Guustaaff schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 23:33:
[...]

Ik kon mijn contacten vanaf mn n73 allemaal tegelijk verzenden met blauwetand. Was totaal geen moeite! In de nokia zit optie dat je ze allemaal kan selecteren en dan ga je ze vervolgens verzenden.
Ik heb vandaag mijn TC opgehaald, heb net als Guustaaff alles kunnen selecteren en kunnen versturen via BT, had een N70.

Bedankt voor de tip trouwens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venigo

venigo

Thanks! Greetz!

TweakMarkster schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 23:34:
[...]

Het wil nog wel eens helpen om de eerste keer je SD(hc) kaartje te formatteren en een label toe te voegen.
Dat had ik al gedaan, enkel heb ik volgens mij als ntfs geformateerd.. wellicht dat het daar dan aan ligt.
Je hoort het nog wel van mij.; Fixed

Verder nog een vraag, hoe kan ik de theme aanpassen van de cruise?; Fixed

Alvast bedankt.

Edit:

P.S Kan iemand mij uitleggen wat dat 3G icoontje is?
Ik heb nu, in het lijstje.
Vodafone NL
Active Sync Verbonden.

Ik neem aan dat er dan geen umts of iets dergelijke van connectie is?

Alvast bedankt.

[ Voor 19% gewijzigd door venigo op 05-03-2008 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ik heb al een getweakte gevonden deze:
Chris.nl schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 20:49:
Maar even een hele nieuwe post, aangezien ik die in het vorige topic niet meer kan aanpassen.
Muthas _/-\o_ kan je de link in de startpost aanpassen naar deze post?

13 jan 2008 Er is een nieuwe versie van PocketCM Keyboard namelijk v0.13

Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om een Nederlanse *.Cab installer te maken, inclusief NL woordenboek en Dutch layout. Er zijn ook andere tweakers druk bezig geweest een skin en layout's te maken.

Vanaf versie 0.10 staan ook de TouchXL Layout+Skin van Pamas, en de layout van Koen_Ronse in de installer.
De Dutch TouchXL.layout werkt vooral als je ook de TouchXL.skin selecteerd bij opties.
De layout van Koen-Ronse heet Dutch II.

Hier staat een filmpje die de werking van het toetsenbord verduidelijkt.

omschrijving
Je kan ook met je vingers tikken! De toets die je ingedrukt wordt uitvergroot, je maakt pas een toetsaanslag wanneer je deze loslaat. Je hoeft je niet enorm druk te maken om letters die je verkeerd intypt, omdat automatisch het woord wordt gecorrigeerd.
dragdn wordt dragen etc.

[afbeelding] [afbeelding]

Wanneer je de 123#? toets ingedrukt houd krijg je 1 rij met leestekens.
Enter ingedrukt houden geeft Cut Copy en Paste en een snelkoppeling naar Opties

[afbeelding] [afbeelding]

Via Opties kan je layout en skin kiezen.

[afbeelding]

Dubbelklik Shift = Caps Lock

Vanaf versie 0.10 werkt PCMKeyboard ook in landscape modus.

[afbeelding]

De screenshot(s) zijn inmiddels iets verouderd, de layouts van Pamas en Koen werken prettiger :+

Verwijder eerst een eventuele oudere versie. Maak een backup van de woorden die je zelf hebt toegevoegd (info).
Download hier PCMKeyboardNL-0.13.CAB

Check altijd eerst even of er onderhand geen nieuwe versie is uitgekomen. Installeer deze anders handmatig.
Je mist dan nog wel de aangepaste layout(s) en skin.

Zolang ik het leuk vind zal ik toekomstige updates ver-nederlandschen.

v0.13 brengt ons

* Fixed option dialog scrolling
* Performance improvement

Alle credits zijn voor de makers van PocketCM Keyboard, ik heb slechts wat bestanden in de installer aangepast.

Helaas is dit een "test release", dus nog geen V1.0 zonder houdbaarheidsdatum
Deze versie kan tot 1 maart 2008 gebruikt worden.
Wat wordt bedoelt met: Helaas is dit een "test release", dus nog geen V1.0 zonder houdbaarheidsdatum

[ Voor 85% gewijzigd door Monda op 05-03-2008 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Suicyder schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 23:51:
[...]

Ik heb vandaag mijn TC opgehaald, heb net als Guustaaff alles kunnen selecteren en kunnen versturen via BT, had een N70.

Bedankt voor de tip trouwens :+
En hoe hebben jullie dat gedaan met de smsjes?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 23:11:
Vraag eerder gesteld, maar geen antwoord opgekomen;

1) Weet iemand of of je geluid van de microfoon kan aanpassen want als ik bel vinden de mensen me zacht klinken.

2) kan iemand journaal of uitzendinggemist op HTC Cruise krijgen; zo ja; hoe?
START>instellingen>systeem>microfoon agc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Nu online
Guustaaff schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 23:33:
[...]

Goeie tip. Die mogelijkheid had ik inderdaad over het hoofd gezien. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
peugeot206gt schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 23:10:
volgens mij kan PHM dit... zit een import functie op...

klik
Die mogelijkheid is bij mij uitgegrijst....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 20:46

J-P

Syntax erro....

Monda schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 00:22:
[...]

Ik heb al een getweakte gevonden deze:

[...]

Wat wordt bedoelt met: Helaas is dit een "test release", dus nog geen V1.0 zonder houdbaarheidsdatum
Het is nu 5 Maart en ik kan de 0.13 versie nog gewoon gebruiken hoor.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Morgen wordt mijn TC opgehaald voor reparatie :(

Zoals eerder vermeld, ik heb een rare vlek in het midden van mijn scherm. Het is een olie-achtige vlek die vooral zichtbaar is onder TL-licht, iets met ongeveer de oppervlakte van een 2 euro muntstuk (maar dan iets vierkanter). De vlek is vooral zichtbaar als er onder een hoek naar het scherm gekeken wordt.

Het blijkt een niet geheel onbekend feonomeen te zijn en is bekend onder de naam newtonringen. Wordt waarschijnlijk veroorzaakt door ofwel vocht in het scherm, ofwel één van de lagen van het scherm die niet 100% luchtdicht op de volgende laag ligt, waardoor "vlekken" lucht in het scherm zitten.

qtec-reparatie service komt hem ophalen... bidden dat alles goed gaat en ik hem snel weer terug heb. Gebruikerservaringen over deze service laten nogal gemengde resultaten zien... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 08:49:
[...]
START>instellingen>systeem>microfoon agc
Werkt dit niet alleen als je iets gaat opnemen,een soort limiter/compressor?
Het gaat juist om de versterking tijdens het bellen te verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnHard
  • Laatst online: 05-08 13:53
Whuzz schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:03:

qtec-reparatie service komt hem ophalen... bidden dat alles goed gaat en ik hem snel weer terug heb. Gebruikerservaringen over deze service laten nogal gemengde resultaten zien... :(
Heb voorheen 3 x een qtek 8020 opgestuurd en binnen een week weer terug, joystick brak hele tijd af in me broekzak. Service war erg goed vond ik nooit een cent hoeven te betalen. Zelf een keer hele bovenkant vernieuwt ba een val

BurnHard.nl ICT Solutions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:26
EWK schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 00:50:
[...]
En hoe hebben jullie dat gedaan met de smsjes?
Die staan nog in mijn oude toestel, weet niet hoe ik ze kan overzetten, maar denk dat ik nokia suite nog even ga installeren en er een backupje van ga maken. Ze zijn nou ook weer niet zodanig van belang dat ze over MOETEN in mijn geval.

Ik ga vandaag even een 4 GB SDHC 4x kaartje scoren, daarna TT6 en andere software erop zetten.
NoData heb ik er al wel op staan, simpel maar wel ideaal!!

Ik zag zelf dit ook voorbij komen Skype voor WM6, lekker via wifi gaan zitten bellen of gprs (maar in mijn geval is de gprs van me nieuwe abbo nog niet actief, dus die is gedisabled).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
venigo schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 00:14:
Dat had ik al gedaan, enkel heb ik volgens mij als ntfs geformateerd.. wellicht dat het daar dan aan ligt.
Je hoort het nog wel van mij.; Fixed
NTFS vindt WM6 niet zo leuk volgens mij. Zou toch echt FAT32 proberen.
P.S Kan iemand mij uitleggen wat dat 3G icoontje is?
Ik heb nu, in het lijstje.
Vodafone NL
Active Sync Verbonden.

Ik neem aan dat er dan geen umts of iets dergelijke van connectie is?
Het 3G icoontje betekend dat je connectie hebt met UMTS via 3G techniek/snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Ik heb nu een aantal dingen angepast:
FPS tweak voor de cube, groot startmenu uitgezet (en zo is het nog handiger ook), en nog meer van die kleine tweaks, touch calculator,

Heb ook de RandomAcces tweak uitgevoerd (voor de contact list) alleen waar moet ik RandomAcces.exe plaatsen op de PDA? Ik heb het nu in de root, en in de map windows gezet, maar als ik de telefoon opnieuw opstart en dan op Contacten druk dan geeft hij een foutmelding (RandomAcces niet gevonden). Dit is te verhelpen door RandomAcces uit te voeren vanuit de verkenner, maar als ik dan weer opnieuw opstart moet ik het weer opnieuw doen... Te omslachtig dus

Ook heb ik wel eens gelezen over Cache tweaks, maar ik kan er niets van terug vinden... Weet iemand waar het staat? Wat zijn jullie ervaringen met deze tweaks?

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venigo

venigo

Thanks! Greetz!

TweakMarkster schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:52:
[...]

NTFS vindt WM6 niet zo leuk volgens mij. Zou toch echt FAT32 proberen.

[...]

Het 3G icoontje betekend dat je connectie hebt met UMTS via 3G techniek/snelheid.
Dank je het geheugen probleem is opgelost.

En het 3G geval, hoe kan ik dat permanent uitschakelen aangezien ik geen zin heb om de volle zak te gaan betalen..

Alvast bedankt.

Edit:

Voor hierboven, applicaties die je automatisch op wilt laat starten in de map Windows/Opstarten zetten.

[ Voor 21% gewijzigd door venigo op 05-03-2008 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nljuggler
Ik heb al wel één en ander gelezen over BT headsets. Ik begrijp dat de TC stereo headsets ondersteund. Maar betekent dat dat hij alléén maar stereo headsets ondersteund of kan ik mijn huidige Logitech headset ook gewoon blijven gebruiken?

Mijn primaire doel voor de headset is gewoon bellen. Muziek luisteren is niet zo aan mij besteed (via mijn mobiel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Nu online
Whuzz schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:03:
Morgen wordt mijn TC opgehaald voor reparatie :(

Zoals eerder vermeld, ik heb een rare vlek in het midden van mijn scherm. Het is een olie-achtige vlek die vooral zichtbaar is onder TL-licht, iets met ongeveer de oppervlakte van een 2 euro muntstuk (maar dan iets vierkanter). De vlek is vooral zichtbaar als er onder een hoek naar het scherm gekeken wordt.

Het blijkt een niet geheel onbekend feonomeen te zijn en is bekend onder de naam newtonringen. Wordt waarschijnlijk veroorzaakt door ofwel vocht in het scherm, ofwel één van de lagen van het scherm die niet 100% luchtdicht op de volgende laag ligt, waardoor "vlekken" lucht in het scherm zitten.

Extra info voor de liefhebbers: Als je lucht in je schermpje hebt (een lekkage) dan zie je een zwarte vlek, waarbinnen niks zichtbaar is als de telefoon aanstaat. Het vloeibaar kristal materiaal dat voor de display werking zorgt is dan verdwenen.

Het probleem ook waarschijnlijk niet in de LCD zelf zitten. Of het LCD moet gevoelig zijn voor een effect dat wij "bikini-effect" noemen. Als er bijvoorbeeld een stickertje op het scherm heeft gezeten kan o.i.v. zonlicht een verkleuring optreden. De rest van het scherm bleekt iets uit door het zonlicht en onder het stickertje niet. Soms is het weg te krijgen door het schermpje in de zon te leggen.

Als je over Newtonringen praat is het gerelateerd aan de optische folies in het backlight. Die folies zorgen voor helderheids verbetering en het egaal maken van de achtergrond. Meestal zitten er drie of vier in een backlight: diffuser, reflector en een of twee brightness enhancement films. De optische folies kunnen aan elkaar plakken bijv. door vocht, maar ook op elkaar geduwd worden door te hoge druk van de telefoonbehuizing op de displaymodule, onvoorzichtige assemblage of iets op de telefoon pcb dat aan de onderkant in het backlight duwt. Een ander mogelijkheid is dat een van de brightness enhancement folies omgekeerd om in het backlight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Masimo schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:48:
[...]

Extra info voor de liefhebbers: Als je lucht in je schermpje hebt (een lekkage) dan zie je een zwarte vlek, waarbinnen niks zichtbaar is als de telefoon aanstaat. Het vloeibaar kristal materiaal dat voor de display werking zorgt is dan verdwenen.
Mijn htc touch heeft dit probleem ook, wist niet dat het veel voorkomend was?
In mijn geval weigert echter de orangeshop mij garantie te geven (drukschade, right. :()

Heb je misschien bronnen van dit fenomeen? Dan sta ik wat sterker en wil het misschien wel lukken! Of zou het makkelijker zijn via htc zelf?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
venigo schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:41:
[...]

Dank je het geheugen probleem is opgelost.

En het 3G geval, hoe kan ik dat permanent uitschakelen aangezien ik geen zin heb om de volle zak te gaan betalen..
Als je deze topic beter doorgelezen/zocht had, dan was je er achter gekomen dat het programmaatje Modaco Nodata (download)ervoor kan zorgen dat je je dataconnectie colledig kan uitschakelen.
Plus mijn TomTom kan geen gps signaal vinden, hoe is dit op te lossen?
Wederom: staat in deze topic meerdere keren vermeldt. Com4, 4800baud, externe NMEA gps apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
_AvA_ schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:28:
...

Ook heb ik wel eens gelezen over Cache tweaks, maar ik kan er niets van terug vinden... Weet iemand waar het staat? Wat zijn jullie ervaringen met deze tweaks?
FabianNL in "HTC Touch Cruise - Deel 2"

Gewoon zoeken op 'tweaks' :+

Verder heb ik ze ondertussen ook toegepast (behalve taskmanager en large startmenu uitgezet). Tja, of ie nu sneller is geworden? Ik merk het eigenlijk alleen goed dat de cube sneller gaat, en dat is opzich wel handig. Verder merk ik er dus wienig van... maar ach, kan nooit kwaad, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Bedankt, heb ze uitgevoerd. Merk er nog niets van.

Ik heb net vodafone blox aangezet (internet verbinding) en ik zou in theorie nu 3G moeten hebben.
Skype hapert en heb eenlatency van over de 1 seconde, downloadsnelheid is 28KB max....
Hoe verander ik dit? HSDPA is ingeschakelt volgens de settings, maar in het balkje bovenin komt geen 3G, alleen G.... Iemand ervaring?

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
TweakMarkster schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:13:
[...]

Als je deze topic beter doorgelezen/zocht had, dan was je er achter gekomen dat het programmaatje Modaco Nodata (download)ervoor kan zorgen dat je je dataconnectie colledig kan uitschakelen.

[...]

Wederom: staat in deze topic meerdere keren vermeldt. Com4, 4800baud, externe NMEA gps apparaat.
Ik denk echt dat dit wat voor de OP is... deze vraag komt om de pagina voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_AvA_ schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:05:

Ik heb net vodafone blox aangezet (internet verbinding) en ik zou in theorie nu 3G moeten hebben.
Skype hapert en heb eenlatency van over de 1 seconde, downloadsnelheid is 28KB max....
Hoe verander ik dit? HSDPA is ingeschakelt volgens de settings, maar in het balkje bovenin komt geen 3G, alleen G.... Iemand ervaring?
Google is your friend en www.vodafone.nl daar staat wel op wat g, 3g en hsdpa is. Dit heeft niets met de TC te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
_AvA_ schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:05:

Wie zoekt die vind. Vraag is al vaker gesteld.
Als er enkel een G staat betekend het dat je GPRS verbinding hebt, aangezien je een GSM SIMkaart hebt. Zodra je je SIMkaart omruild voor een UMTS SIMkaart, kun je internetten via 3G/HSDPA en zal ook het icoontje veranderen (3G of H).

Ik denk dat dit ook een onderwerp is om in de Start Post op te nemen. Ook al is het niet specifiek TC gerelateerd, komt hij wel erg vaak terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakMarkster schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:40:
[...]

Als er enkel een G staat betekend het dat je GPRS verbinding hebt, aangezien je een GSM SIMkaart hebt. Zodra je je SIMkaart omruild voor een UMTS SIMkaart, kun je internetten via 3G/HSDPA en zal ook het icoontje veranderen (3G of H).

Ik denk dat dit ook een onderwerp is om in de Start Post op te nemen. Ook al is het niet specifiek TC gerelateerd, komt hij wel erg vaak terug.
Dat is ook niet helemaal waar want 3g en hsdpa hebben nog geen 100% dekking in NL dus je zult 3g of hsdpa alleen ontvangen wanneer dit aanwezig is anders blijft er gewoon een g in je beeld staan. Dit soort vragen kan je ook stellen wanneer de verkoper van de telefoon vraagt of je nog vragen hebt. Of google het eens !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud1234
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2022
GPRS of 3G, het is niet alleen een verschil in snelheid. Met name het batterijverbruik neemt gigantisch toe. Sinds gister heb ik een UMTS / 3G sim, vandaag loopt mijn accu spontaan leeg.
Voorheen deed ik bijna 2 dagen op een acculading, nu niet eens meer 1 dag.

Ook het uitschakelen van HSDPA helpt niet om het verbruik beter te krijgen. Ik heb slechte ontvangst op 3G; 1-2 streepjes; waarschijnlijk heeft het daar mee te maken. Wat nu, wat is wijsheid? Weer terug naar het traaaaage GPRS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen wat de naam is van de map waar de volgende gegevens in staan?

- IA Style
- Microsoft
- MIDI Engine

De map staat in HKLM. Ik heb de naam per ongeluk gewijzigd (te enthousiast m'n stylus gebruikt) en nu vraagt het apparaat elke keer om een draadloze radio aan te sluiten alvorens ik kan bellen!!! 8)7

Via mijn communicatie manager krijg ik deze melding als ik de Telefoon (Mobiele zender) in wil schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:29
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 17:30:
Kan iemand mij vertellen wat de naam is van de map waar de volgende gegevens in staan?

- IA Style
- Microsoft
- MIDI Engine

De map staat in HKLM. Ik heb de naam per ongeluk gewijzigd (te enthousiast m'n stylus gebruikt) en nu vraagt het apparaat elke keer om een draadloze radio aan te sluiten alvorens ik kan bellen!!! 8)7

Via mijn communicatie manager krijg ik deze melding als ik de Telefoon (Mobiele zender) in wil schakelen.
Software heet die map (met hoofdletter)

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henv
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-09-2021
brrrt schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 21:40:
[...]

Dat klopt. Je moet gewoon verder gaan met de naam typen, en dan gaat hij vanzelf naar de naam die je zoekt. De naam staat pas vast als je 'm ook werkelijk selecteerd. :)
volgens mij bedoel jij met je oplossing als ik dit bij contacten doe, dit lukt wel en gaat goed. Ik wilde net gaan replyen toen ik bedacht om nog 1 ding te proberen. Ik heb het st. toetsenbord van WM aangezet ipv PCM en dan heb ik het probleem niet. Dus ik heb het probleem alleen bij PCM, als ik de eerste letter achter AAN tik wordt gelijk de hele naam ingevuld

Wel bedankt voor het meedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey

Ik heb probleem met mijn htc touch cruise, wanneer ik bel met mijn tc of oproepen ontvang dan valt de verbinding weg na een bepaalde tijd, dit kan 10 seconden zijn maar kan ook oplopen tot 3 minuten. Voor de rest kan ik sms, mms, internet (niet via wifi), ... juist het bellen is een probleem.
Iemand soms enig idee wat ik zou kunnen doen? Heb reeds mijn sim vervangen voor een usim maar nog steeds hetzelfde probleem.

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ruud1234 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 17:10:
GPRS of 3G, het is niet alleen een verschil in snelheid. Met name het batterijverbruik neemt gigantisch toe. Sinds gister heb ik een UMTS / 3G sim, vandaag loopt mijn accu spontaan leeg.
Voorheen deed ik bijna 2 dagen op een acculading, nu niet eens meer 1 dag.

Ook het uitschakelen van HSDPA helpt niet om het verbruik beter te krijgen. Ik heb slechte ontvangst op 3G; 1-2 streepjes; waarschijnlijk heeft het daar mee te maken. Wat nu, wat is wijsheid? Weer terug naar het traaaaage GPRS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als je de standaar stanbytijd mag geloven zou hij juist langer kunnen doen op umts??

Of zou het kunnen liggen aan het zoeken naar hsdpa??

1350 mAh rechargeable Lithium-ion battery
Standby time:

Up to 450 hours for UMTS >
Up to 400 hours for GSM

Talk time: Up to 4 hours for UMTS >
Up to 7 hours for GSM

bron: htc.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké dit ziet er wel heel goed uit. Opera 9.5 _/-\o_

http://www.dailymotion.com/video/x49rb9_opera-mobile-95_tech

En hier is ie te downloaden (volgens mij beta versie, opera site verteld veel over nieuwe ppc browser maar downloaden ho maar? En natuurlijk trailversie.)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=1926584

Juiste link met dank aan FabianNL

http://forum.xda-develope...hp?p=1977766&postcount=30

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2008 22:28 . Reden: Juiste versie/link naar programma ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakMarkster schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:40:
[...]

Maakt geen fluit uit, met mijn BEN simkaart uit 1999 heb ik ook UMTS/HSDPA ontvangst mits het bereik voldoet.

In en rond Amsterdam meestal wel UMTS/HSDPA bereik met T-mobile, thuis dan weer niet, maar daar BT ik op de internet verbinding van de PC ;-)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2008 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Ik ben ondertussen drie weken in bezit van een Touch Cruise. Ik luister graag naar muziek en sinds kort doe ik dit met de W100 van HTC. Het probleem is dat deze lang niet altijd herkend wordt door de telefoon, de mini usb moet meerdere malen in de telefoon worden gestoken voordat 't werkt... En de knoppen op de afstandsbediening werken af en toe.. :?
De originele headset doet het prima, maar de dopjes bevallen me niet, ik heb de voorkeur voor die in-ear units...
Heeft iemand dit zelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:26

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 19:56:
Oké dit ziet er wel heel goed uit. Opera 9.5 _/-\o_

http://www.dailymotion.com/video/x49rb9_opera-mobile-95_tech

En hier is ie te downloaden (volgens mij beta versie, opera site verteld veel over nieuwe ppc browser maar downloaden ho maar? En natuurlijk trailversie.)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=1926584
'k vind Opera Mini ook wel oke ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net navigon geinstaleerd maar moet zeggen

grafish heel mooi maar heel langzaam met opstarten en weet ook niet hoe dit op de weg zal zijn
morgen naar doetinchem dus......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:08
zoals eerder aangegeven was mijn TC erg traag. Ik denk dat dit komt de de HTC GPRS monitor. Uiteindelijk maar een harde reset uitgevoerd, en daarna als eerste de HTC home gedeïnstalleerd. Daarna de tweaks van [url="http://forum.xda-develope...1411&highlight=tweaks"]klikkerdeklik[/url] uitgevoerd. Enkele applicaties geïnstalleerd zoals de register-editor en TT. voor de rest nog standaard gelaten. De TC loopt nu als een trein. Zelfs TT loopt vloeiend, en zeker niet zo schokkend als het beruchte youtube filmpje waarin een TyTN II vergeleken wordt met een ouder apparaat.

Ook de TC een nachtje naar sattelieten laten zoeken, en vanaf nu heb ik overal binnen de 30 seconden een fix. TT start trouwens in drie seconden op.

Een aantal tweaks moet ik nog uitvoeren. Zo wil ik ergens een keuzeknop hebben of ik tijdens het bellen het scherm aan wil laten staan. Dit wil ik voor het gesprek kunnen selecteren. Zo heel af en toe moet je namelijk door een keuzemenu en moet je voordat het daadwerkelijke gesprek begint een keuze maken mbv het toetssenbord.

Weet iemand trouwens hoe je de weergegeven naam van een e-mail account wijzigt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Het was inderdaad mijn SIM-kaart. Ik heb hier al een USIM kaart liggen, maar die kan ik pas over 3 maanden gebruiken. Tot nu toe is GPRS langzaam, maar zeker wel te doen (behalve met skype).

Verheug me wel op 3.5G maar niet op het batterijgebruik daarvan.
Overigens, bedankt voor de Opera Mobile 9.5 post, ik ga hem uitvoerig testen.

--edit--

Iedereen die nog geen opera mobile 9.5 heeft: downloaden!

werkt super!!! bedankt!!!

[ Voor 13% gewijzigd door _AvA_ op 05-03-2008 21:43 ]

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Iedereen die Opera 9.5 alvast wil uitproberen, pak dan wel deze link:

http://forum.xda-develope...hp?p=1977766&postcount=30

Dit is de laatste versie, is voor qVGA en kan je ook uninstallen, wel zo handig.

/edit: En ja, ga het ook proberen want vind Opera 8.? echt bagger... Ben Opera Mini en de normale Nokia browser gewend. Nou, die zijn beide héél wat beter. Ben benieuwd wat dit gaat brengen maar alle filmpjes zagen er erg lekker uit!

/update: uitgeprobeerd. Eindelijk, je kan weer lekker internetten! _/-\o_
Full screen websites bekijken, klikken op het gebied wat je wilt lezen en hij zoomt automatisch in. Aanzetten dat de regels afgebroken worden zodat je ze in 1 keer kan lezen zonder jezelf dood te scrollen. De opbouw van het scherm is ook vele malen beter als je scrollt. Echt Super dit!

[ Voor 62% gewijzigd door FabianNL op 05-03-2008 22:19 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de HTC Touch Cruise. Discussie over welk abonnement je er het beste bij kan nemen, hoort hier niet.