HTC Touch Cruise - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste
Acties:
  • 157.036 views

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Kievit1964 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 17:41:
FOUTJE!!!!!
Ik heb per ongeluk een directory name geweizigd....stom, stom, stom. 8)7

Wie weet wat de juiste naam is? _/-\o_

in de directory staan: HTC Home en RSS Hub
1. gewijzigd is met ij en niet met ei
2. En in welke directory staan HTC Home en RSS Hub?
Bij mij staan die 2 mappen ook in "Program Files" maar wat een F... wazige omschrijving

Ik heb de quicklauncher voor op het todayscreentje geinstalleerd maar als ik nou het 2e icoontje aanklik, krijg ik de melding dat "Het bestand 'HTCActionScreen' kan niet worden geopend........." rara?

[ Voor 17% gewijzigd door Fonta op 28-02-2008 17:48 ]

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 12:56:
quote: xda-developers
HKEY_LOCAL_MACHINE\Comm\ConnMgr\Planner\Settings\
SuspendResume = GPRS_bye_if_device_off
CacheTime = xxx (where xxx are seconds before auto disconnect, for me the best value is 60)

Ik heb zelf ook 60 ingesteld, werkt prima. Het scheelt ongelooflijk veel in accuduur.
Ik krijg hexadecimale waarden in de regkey. Niet de gegevens die jij opgeeft. Is dat met een UK rom?

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
CSB schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 17:48:
[...]

Ik krijg hexadecimale waarden in de regkey. Niet de gegevens die jij opgeeft. Is dat met een UK rom?
Je kan toch kiezen voor decimaal invoeren?

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-06 20:13

_AvA_

en dat ben zo.

Wat vinden jullie van het geluid van de externe speaker? Hard genoeg? Tomtom goed te verstaan? Filmpje kijken te doen?

Droogkloot.

• TweakMarkster
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-09-2023
_AvA_ schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 18:28:
Wat vinden jullie van het geluid van de externe speaker? Hard genoeg? Tomtom goed te verstaan? Filmpje kijken te doen?
Ja, ik heb er geen klachten over. Ja, je moet niet je autoradio hard zetten als je de TomTom goed wil horen, maar als die uit staat kan ik hem goed verstaan. Uiteraard is het niet het beste geluid dat de speakers leveren, maar storend is het niet. Het is wel aan te raden om SRS WOW HD te installeren.
Filmpje kijken kan wel, maar dan ligt het ook aan de kwaliteit van de film. De Xvid versie die ik verkleind heb via SUPER naar pda formaat, geeft goed geluid.

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik heb helemaal geen problemen met het geluid, maargoed, ik ben dan ook nokia devices gewend

Verwijderd

Yzord schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:45:
[...]

Dus je adviseert mensen liever een programma aan te schaffen dan softwarematig iets te regelen? Daarvoor kom ik juist op Tweakers...
Ehm, ik wil niet heel vervelend doen, maar ALS je even de moeite genomen had, dan had je gezien dat dit programma gratis is. Je weet wel, G.R.A.T.I.S. Dàt is waar Tweakers naar op zoek zijn dacht ik.

Maar goed, voor de rest die het wel begrijpt: http://pockettoolman.blogspot.com/

Tjonge...

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Wat een ontzettend puberale reaktie zeg. Pff

Verwijderd

TweakMarkster schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:57:
[...]

Deze is beter om de connectie af te sluiten en is nog gratis ook!
MODACO NODATA
Zoals ik al zei: Pocket Toolman is ook gratis en kan dus meer.... Ik zet het er niet op als ik het niet zeker weet hoor...

Verwijderd

Yzord schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 20:18:
[...]

Wat een ontzettend puberale reaktie zeg. Pff
HAP ;)
(En nu houd ik op)

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Ik had gehoopt hem vandaag in huis te hebben, maar ze hebben me nog steeds niet gebeld van t for telecom. Zondag besteld, vrijdag wss in huis, terwijl de actie dan al 4 dagen bezig is. Slappe zet van t for telecom.
Ben heel benieuwd naar de feel van het apparaat.

Droogkloot.

Verwijderd

Ik heb onlangs een Cruise gekocht als vervanger voor mijn p3300. Een goede keuze, ben erg tevreden. Heb echter hetzelfde probleem als met de P3300. Als ik een telefoongesprek voer via mijn Parrot CK3000 carkit (met alleen twee knopje, opnemen en ophangen) is het geluid erg hard. Normaal zet je het geluid zachter met het knopje aan de zijkant. Dit werkt echter niet, het geluid wordt er niet harder of zachter van.

Heeft iemand een gelijke ervaring en misschien een oplossing??

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:44

mno

Yzord schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 21:20:
WM6.1 voelt gewoon stabieler en "schoner" aan. Het heeft wat extra functies erbij gekregen, maar welke dat zijn en of het goed loopt moet ik allemaal nog testen.

Je moet in ieder geval je bootloader compatible maken om te kunnen flashen. Dit doe je met Hard-SPL.
Hoe heb jij, of een andere tweaker hier, Hard-SPL er op gekregen? Mij lukt het in ieder geval niet met deze tutorial:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=370434

Edit: nevermind, het is toch gelukt.

[ Voor 3% gewijzigd door mno op 29-02-2008 20:05 ]

Gewoon rösti

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Als iemand de tijd heeft, is er dan een mogelijkheid om dan even een voorbeeld te posten van wat voor foto's dit toestel maakt?

--edit--

Bedankt @ onderbuur

[ Voor 12% gewijzigd door _AvA_ op 28-02-2008 21:29 ]

Droogkloot.

• TweakMarkster
Op Mobile-Review.com hebben ze een zeer uitgebreide review geplaatst. Echt alles staat er op. Natuurlijk ook foto's die zij gemaakt hebben met de Touch Cruise.
Totale review: http://www.mobile-review....htc-touch-cruise-en.shtml
Camera deel: http://www.mobile-review....c-touch-cruise-en.shtml#7

Verwijderd

Ik heb een volgend vraagje en ben benieuwd hoe jullie dit hebben opgelost.

Ik heb een flinke berg muziek op mijn SD kaart gezet, onder een apart mapje muziek, daarnaast heb ik nog wat geluiden zoals ringtones enz. erop staan in een andere map.

Als ik nu via WMP muziek luister en hem laat shuffelen pakt ie ook de ringtones mee, terwijl ik dat niet wil. Weet iemand hoe en waar ik kan instellen dat WMP alleen muziek uit een bepaalde map afspeelt?

Verwijderd

nicket84 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 07:06:
[...]

Nee valt reuze mee. Ik weet niet hoe ver hij naar voren komt, als je hem met de proclip bevestigd. Ik heb de standaard bevestiging gebruikt...
Carcomm inmiddels binnen. Past perfect in de peug op de standaard plek. Kan direkt achter dashboard worden aangesloten (usb voeding zit in de cradle)
TC past perfect in de Carcomm, zonder hangen en wurgen

• Kievit1964
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-03 17:47
Hartelijk dank, alles weer in orde :) :)

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

SPB Mobile Shell v2.0

Heerlijke shell :9~

http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=2&t=2046

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 21:26:
Ik heb een volgend vraagje en ben benieuwd hoe jullie dit hebben opgelost.

Ik heb een flinke berg muziek op mijn SD kaart gezet, onder een apart mapje muziek, daarnaast heb ik nog wat geluiden zoals ringtones enz. erop staan in een andere map.

Als ik nu via WMP muziek luister en hem laat shuffelen pakt ie ook de ringtones mee, terwijl ik dat niet wil. Weet iemand hoe en waar ik kan instellen dat WMP alleen muziek uit een bepaalde map afspeelt?
muziek heb ik op de sd kaart onder my documents\music en hij vindt dit probleemloos terug
de ringtones staan op de cruise zelf onder my documents\mijn beltonen en hij speelt dus alleen de muziek af suc6 :)

Verwijderd

En ik maar denken dat voor elke tweak een handmatige handeling moet gebeuren. Komen er ineens twee tools voorbij waar heel veel van deze tweaks in blijken te zitten. Kan ik deze tools nou met de cruise gebruiken?

PocketToolman2.26b25a.CAB
HHCv08b.cab

En hoe vinden jullie deze tools nou ...Ik zoek me rot op xda maar vindt nooit van deze mooie tools.

Ik heb trouwens emoze getest en dat werkt helemaal top. Ik heb het met owa mail getest en de connector van emoze zelf gebruikt. Gaat helemaal geweldig. Synct mail, contacten en je agenda active sync heb je daar dus niet meer voor nodig.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 22:08:
[...]

muziek heb ik op de sd kaart onder my documents\music en hij vindt dit probleemloos terug
de ringtones staan op de cruise zelf onder my documents\mijn beltonen en hij speelt dus alleen de muziek af suc6 :)
dat snap ik, maar ik vroeg me dus af of je bij WMP ergens in kan stellen dat hij alleen de muziek uit 1 bepaalde folder binnen mijn SD-kaart pakt.

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Wanneer ik mijn pincode moet invoeren krijg ik allemaal balloons op het scherm met de melding dat er geen verrbinding gemaakt kan worden (logisch omdat ik mijn pincode nog niet heb ingevoerd). Dit is irritant omdat die balloons steeds voor de toetsen naar voren komt.
Heeft iemand ook ervaring met dit probleem?

Verwijderd

Ik heb een probleempje ...

Op mijn Cruise kan ik geen smsjes meer lezen !
Hij ontvangt ze wel maar er komt daarvan ook geen melding.
en ik kan dus de postvak ook niet oppenen !
Maar ik kan wel gewoon gebeld worden !

Heel vreemd allemaal ... ik heb geen progjes geinstaleerd gehad die iets te maken hadden met de sms functie.

Wat ik al geprobeerd heb :
Ik heb alle geinstaleerde programma's al verweiderd ...
Ik hebt dat soft reset gat al zo groot gemaakt dat ik er met de vinger bij kan ! ( grapje natuurlijk )

Heeft 1 van jullie hier ervaring mee ?

[ Voor 2% gewijzigd door een moderator op 29-02-2008 08:43 . Reden: aanhef en groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Geen ervaring mee, maar bij zo'n crisis had ik hem allang een hard reset gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 23:34:
Dag mensen !

Bla Bla Bla
Oke ik heb zelf al het probleem gevonden !
( net nadat ik hb gepost haha )

Er bevind zig een mapje op je geheugenkaartje op op je telefoon zelf met de naam "Inbox.mst298(Nog meer nummers)"
Verwijder deze met je file exploder en het probleem is verholpen !

Zo is weer blij en hoop dat somigen hier wat aan kunnen hebben !

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 29-02-2008 08:43 . Reden: groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
low_n_slow schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:09:
[...]

die tweak werkt lekker :) had bij sommige idd het lipsync probleem maar nu lijkt hij te zijn opgelost!

heb em overigens in TCPMP player toegepast voor de .flv bestanden die van ytpocket komen.
Ik ben newb wat houdt lipsync in?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Monda schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 00:27:
[...]

Ik ben newb wat houdt lipsync in?
Dat het geluid synchroon loopt met wat je op het beeld ziet. Als dat niet zo is, geeft dat nogal vervelende resultaten als je mensen ziet praten op een filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
-te laat-

[ Voor 96% gewijzigd door low_n_slow op 29-02-2008 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
RoD schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 00:40:
[...]

Dat het geluid synchroon loopt met wat je op het beeld ziet. Als dat niet zo is, geeft dat nogal vervelende resultaten als je mensen ziet praten op een filmpje.
Aaah ok thnx!

Ik heb nog steeds 1 probleem en niemadn heeft mij tot nu toe kunnen helpen...

Als ik met mijn Cruise Bluetooth apparaten zoek, vind ie alleen andere mobiels, maar nooit bluetooth headsets. Ik heb al verschillende headsets geprobeerd. Ik kan wel gewoon contact maken met een andere mobiel enzo, maar hij ziet die headsets domweg niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Sinds vandaag hier ook binnen, en na een hoop gekloot onze Exchange server aan de gang op push email via VPN :)

Ik heb wel vanavond meteen de graflelijke HTC-today-plugin verwijderd en weer vervangen door gouwe ouwe SPB Diary en Mobile Shell, dat is toch wel stukken praktischer en mooier als het met name je PDA is.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 22:05
Ik heb een probleem met mijn Cruise, de backup word afgebroken. Hij kan de volgende bestanden niet inlezen: eT9AsDb.Adb, eT9CDb.Cdb en eT9Rudb.Adb

Zijn dit bestanden van het woordenboek of heb ik datg verkeerd?

Ik gebruik trouwens SPB BACKUP Versie 1.6.3 Build 2906

Weet trouwens iemand ook hoe ik een snelkoppeling voor OPERA MINI 4.0 kan maken? Die heb ik namelijk niet, wel eentje voor de gewone versie die standaard bij de Cruise word geleverd.

Wie kan mij helpen? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
curry684 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 03:39:
Sinds vandaag hier ook binnen, en na een hoop gekloot onze Exchange server aan de gang op push email via VPN :)
Hoe heb je je VPN voor elkaar gekregen?
Ik heb al veel verschillende instellingen geprobeerd maar het lukt me niet om te om te syncen of te mailen met draadloze verbinding.
Wel als er rechtstreeks verbinding is met komputer (via active sync) en ook kan ik de mail ophalen via internet (via Outlook Web Acces, exchange server) maar dus niet rechtstreeks draadloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 22:29:
[...]

dat snap ik, maar ik vroeg me dus af of je bij WMP ergens in kan stellen dat hij alleen de muziek uit 1 bepaalde folder binnen mijn SD-kaart pakt.
WMP kan naar ik weet wel een onderscheid maken tussen DEVICE en GEHEUGENKAART, dus de 'oplossing' van je voorganger is een goede eerste start.

WMP start een van beide bilbiotheken (sorry hen TC NL en durf nog niet UK ROM te flashen vanwege het NooB gehalte aan mijn zijde), waarna de muziek wordt gespeeld.

Ik heb in WMP nog GEEN locatie gevonden waar ik kan instellen (net als op de WINDOWS XP versie) dat ik bepaalde directories NIET wil gebruiken. Wellicht dat een andere player hier een uitkomst biedt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
brrrt schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 22:23:
[...]

Bedankt voor de edit, maar wat ik me af vraag:
Is dat 6-tab systeem eigenlijk wel vingervriendelijk? Het is gemaakt voor 4 tabs, ik vindt 5 tabs ook nog wel lekker werken, maar is 6 tabs niet iets te klein voor je vingers, zodat je het pennetje nodig hebt?
Oh, ik heb trouwens even gezocht naar een voorbeeld van een 5 tabsysteem en een 6 tabsysteem, zodat de mensen die nog niet weten of ze werkelijk een 5 of 6 tabsysteem willen, kunnen kijken of 't bevalt:
[afbeelding] en [afbeelding]
Dit is niet mijn achtergrond, ik heb 't gewoon via google gevonden ;)

En verder, welke nieuwe programma's hebben jullie allemaal op de TC gezet?
Ik heb:
  1. [b]Applicaties[/b]
  2. Pocket Informant:
    Een geweldig handig (betaald) programmaatje om je agenda duidelijker te maken
  3. TodayAgenda:
    Een programma om meer (en duidelijker) je agendapunten op je hoofdscherm te laten zien
  4. ELF Calculator Skin: Om je huidige, lelijke, calculator meer in de Touch kleuren te krijgen:
    [afbeelding]
  5. TCPMP: Om je divx (avi) bestanden af te kunnen spelen, nadat je ze verkleind hebt
  6. Mobile Secretary: Voor als je afwezig bent, laat de TC automatisch een smsje sturen naar degene die je probeert te bellen (nog niet getest, maar ja)
  7. PHM Registry Editor: Om lekker erop los te tweaken
  8. Google Maps: (download via google.com in je webbrowser) Jullie kennen dat programma wel. Leuk hieraan is dat je contacten (met adres ingevoerd) uit je adresboek kan selecteren en die kan "bezoeken" via de satellietbeelden, en dat je via de GPS jezelf kan volgen op de satellietbeelden
  9. i-nigma: Om speciale barcodes te kunnen lezen
  10. Battery Indicator Gauge: Batterij indicator balkje bovenaan je scherm:
    [afbeelding]
  11. WorldCard Mobile: Een programma dat visitekaartjes leest
  12. WMStopWatch: Een stopwatch voor de PDA
  13. FBTV: TV gids voor de mobiel
Veel van de games heb ik gewoon in 't afgelopen half jaar gevonden op 't internet, en weet van veel niet meer hoe ik eraan kom...
  1. [b]Games[/b]
  2. Resco BrainGain: Een breinbreker-spelletje (betaald). Wel grappig, maar moet nog de tijd nemen om werkelijk de spellen te doen
  3. MS Hearts: Hartenjagen
  4. Magic Bubble: Je moet binnen een tijd zoveel mogelijk gekleurde bolletjes naar elkaar toe draaien
  5. Pac-Man: Pac-man
  6. Pocket Sudoku: Sudoku
  7. Pocket Sand: Er vallen kleuren zand uit de lucht, en je kan hiermee spelen ofzo. Klinkt heel saai, maar is echt geweldig gedaan!
  8. Porta-Pinball: Lekker flipperkast spelen
  9. Aquelaball: Je kent 't wel, bouncende balletjes, en die moet je insluiten
  1. [b]Tweaks[/b]
  2. 5 tabbladen: zie puntje 2 van de tweaks
Dus best wel een lijst (misschien wat voor de TS?), maar nu vraag ik me af wat jullie hebben en wat ik nog mis! Vooral op game-gebied en het liefst gratis ;)
Wat voor een programmaatjes hebben jullie erop staan?
Mooie tools, bedankt! _/-\o_

Ik heb alleen het volgende probleem, als ik mijn Cruise een soft reset geef dan start die ''Battery Indicator Gauge'' niet automatisch weer op, maar moet ik dat handmatig doen door de CAB file nog een keer te installeren. Hoe krijg ik dat zo dat die automatisch bij een soft reset opstart?

Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kievit1964 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 17:41:
[...]

Die heb ik, alle zes.

In de windows directory heb ik wel veel *.png bestanden (afbeeldingen) gekregen, maar zoals gezegd op het scherm niet veel verandering
Ik HAD hetzelfde probleem... Probeer een SOFT RESET en bij mij gaf dat een gewenst resultaat.

Overigens heb ik een probleem met de CUBE instellingen... Wat ik ook wijzig aan de instellingen ik krijg een gescrabbled nieuwe LAUNCHER... Ik ben nu in staat om de APLAUNCHER te verwijderen en opnieuw te beginnen.

>> TIP! iPhone liefhebbers moeten eens kijken naar de iTask FLASH shell. Bij mij werkt dit geweldig. Het betreft nog een versie 0.92, maar de ontwikkelingen gaan ZEEEEEER snel. De ontwikkelaar is erg te spreken over de reacties en mogelijkheden die hem worden aangedragen op XDA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Vjenne-ICT schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 08:33:
[...]

Ik heb alleen het volgende probleem, als ik mijn Cruise een soft reset geef dan start die ''Battery Indicator Gauge'' niet automatisch weer op, maar moet ik dat handmatig doen door de CAB file nog een keer te installeren. Hoe krijg ik dat zo dat die automatisch bij een soft reset opstart?

Alvast bedankt _/-\o_
In startup folder zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Alvast bedankt _/-\o_
Maak een snelkoppeling in de Windows/Opstarten map en klaar is Vjenne-ICT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
Nogmaals mijn vraag:

In welke directory staat het programma Verbindingen (Instellingen--> Verbindingen-->Verbindingen)??
In de Windows directory kan ik hem niet vinden.
Als ik deze heb wil ik er een snelkoppeling van maken en in Task zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 08:34:
[...]

Ik HAD hetzelfde probleem... Probeer een SOFT RESET en bij mij gaf dat een gewenst resultaat.

XDA...
Werkt niet. Wat me wel opvalt dat in de directory Program files/HTC home ook veel .png files staan die te maken hebben met je scherm.
Horen de aangepaste (door Home_Customizer) dan in deze directory thuis i.p.v. in de Windows directory?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 23:34:

Hij ontvangt ze wel maar er komt daarvan ook geen melding.
en ik kan dus de postvak ook niet oppenen !
Maar ik kan wel gewoon gebeld worden !

Heel vreemd allemaal ... ik heb geen progjes geinstaleerd gehad die iets te maken hadden met de sms functie.

Wat ik al geprobeerd heb :
Ik heb alle geinstaleerde programma's al verweiderd ...
Ik hebt dat soft reset gat al zo groot gemaakt dat ik er met de vinger bij kan ! ( grapje natuurlijk )

Heeft 1 van jullie hier ervaring mee ?
Heb begin dit jaar ook zoiets gehad. Wat (tijdelijk) hielp is de geheugenkaart eruit halen, helaas werkte het weer bagger als ik het kaartje erin deed. (hardreset lostte het later wel op) Probeer het eruit halen van het kaartje dus eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, Wat een shell.

Het was maar heel even zoeken en toen had ik hem gevonden. 8) Draait perfect hier op mijn TC. Wat een mooi ding. Bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Gister avond RSS hub ontdekt, wat een geweldig klein tooltje, zeker met de podcast optie!

RSS hub heeft de optie om te downloaden zodra er een netwerkverbinding is (danwel via active sync,danwel via wireless). Ik wil zo min mogelijk gebruik maken van data...
Ik ben nu bezig mijn Gmail account toe te voegen aan de messaging accounts, twee vragen;
- waarom lukt het niet om mijn gmail te downloaden? (Als laptop op VPN hangt, kan ik niet via popmail checken, of van vpn af gaan, of via wireless thuis ophalen)

- is er net zoals in RSS hub een optie die zegt dat mail opgehaald mag worden als er wireless (of active sync) verbinding is, die werkt voor de (G)mail account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Kievit1964 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 08:25:
[...]

Hoe heb je je VPN voor elkaar gekregen?
Ik heb al veel verschillende instellingen geprobeerd maar het lukt me niet om te om te syncen of te mailen met draadloze verbinding.
Wel als er rechtstreeks verbinding is met komputer (via active sync) en ook kan ik de mail ophalen via internet (via Outlook Web Acces, exchange server) maar dus niet rechtstreeks draadloos.
- Exchange server addressen op FQDN (dus met alle punten!)
- Exception toevoegen bij Connections dat *.intranetname ook een local address is

Die 2 stappen hebben me echt uren gekost, als je puur op servername wil werken lukt het echt niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Foutje 8)7

[ Voor 98% gewijzigd door Vjenne-ICT op 29-02-2008 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 09:20:
[...]

Maak een snelkoppeling in de Windows/Opstarten map en klaar is Vjenne-ICT
Stom 8)7, dat ik daar zelf niet aan gedacht heb! Bedankt! _/-\o_

Kan iemand mij ook nog helpen met onderstaande?

Ik heb een probleem met mijn Cruise, de backup word afgebroken. Hij kan de volgende bestanden niet inlezen: eT9AsDb.Adb, eT9CDb.Cdb en eT9Rudb.Adb

Zijn dit bestanden van het woordenboek of heb ik datg verkeerd?

Ik gebruik trouwens SPB BACKUP Versie 1.6.3 Build 2906

Weet trouwens iemand ook hoe ik een snelkoppeling voor OPERA MINI 4.0 kan maken? Die heb ik namelijk niet, wel eentje voor de gewone versie die standaard bij de Cruise word geleverd.

Wie kan mij helpen? _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Vjenne-ICT op 29-02-2008 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monda schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 02:31:
[...]

Aaah ok thnx!

Ik heb nog steeds 1 probleem en niemadn heeft mij tot nu toe kunnen helpen...

Als ik met mijn Cruise Bluetooth apparaten zoek, vind ie alleen andere mobiels, maar nooit bluetooth headsets. Ik heb al verschillende headsets geprobeerd. Ik kan wel gewoon contact maken met een andere mobiel enzo, maar hij ziet die headsets domweg niet.
Bovenstaande probleem ook gehad. Na bestuderen van gebruiksaanwijzing van de BT headset was ik eruit. De headset moet (door indrukken combi van toetsen bijv.) ge-reset worden om te kunnen pairen met de telefoon. Anders wordt de BT headset niet door de tel gevonden. Misschien werkt dit voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen woensdag mijn Cruise ontvangen. Heb hem besteld via gsmweb, nu loop ik tegen het volgende aan. Wanneer ik ga bellen valt hij in 1x weg. De ene keer sneller als de andere keer. Ik heb net even getest, en als ik mijn hand aan de bovenkant (bij de antenne) er over heen leg dan valt het signaal weg. Is dit iets waar je zelf op moet letten, dus hand niet in de buurt van de antenne of is dit een slechte antenne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 13:01:
Ik heb afgelopen woensdag mijn Cruise ontvangen. Heb hem besteld via gsmweb, nu loop ik tegen het volgende aan. Wanneer ik ga bellen valt hij in 1x weg. De ene keer sneller als de andere keer. Ik heb net even getest, en als ik mijn hand aan de bovenkant (bij de antenne) er over heen leg dan valt het signaal weg. Is dit iets waar je zelf op moet letten, dus hand niet in de buurt van de antenne of is dit een slechte antenne?
Ik heb daar geen last van...en ik hou zowat altijd mijn hand/vingers erboven om bepaalde mensen in de stad niet te laten zien welke telefoon ik heb, anders is ie zo weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 19:43
Weten jullie hoe je de "outlook email map" kan verwijderen? Ik gebruik alleen de SMS/MMS map en mijn persoonlijk aangemaakte gmail map. Ik vind het een beetje zonde dat er ook een lege map tussen staat die ik toch nooit gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Yzord schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 13:08:
[...]

Ik heb daar geen last van...en ik hou zowat altijd mijn hand/vingers erboven om bepaalde mensen in de stad niet te laten zien welke telefoon ik heb, anders is ie zo weg.
In de handleiding staat ook dat het aanbevolen is om daar je vingers niet te plaatsen.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 20:46

J-P

Syntax erro....

_AvA_ schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 13:38:
[...]

In de handleiding staat ook dat het aanbevolen is om daar je vingers niet te plaatsen.
Ja idd, maar ik denk niet dat het heel normaal is dat als je dat wel doet, het signaal helemaal weg valt. Lijkt mij een gevalletje van terug naar de winkel

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad zag het daar staan, maar is het zo extreem dat dan echt je signaal weg valt? Aan de andere kant horen ze dat de verbinding om een technische reden verbroken is... Hij doet het overigens wel als ik me handen lager plaats.
Terug sturen of accepteren...
Wanneer hij weg valt dan krijg je ook een aantal onregelmatige toontjes te horen. Net als of je een aantal keer een foutmelding krijgt...

Meer mensen met deze ervaring, of mensen die dit ook even willen proberen (hand over de antenne heen leggen.. signaal binnen 10 sec weg en verbinding verbroken). Hij geeft overigens wel vol bereik aan, ook tijdens het bellen, maar valt alsnog weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

_AvA_ schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 13:38:
[...]

Èxcuse my language, maar het boeit me niks wat het boekje zegt ;) ik bel al jaren zo en de enige reden waarom ze dat in het boekje zetten is puur om n00bs ervan te weerhouden dat ze gaan bellen of garantie eisen omdat ze geen bereik hebben. Maar als ik mijn vingers erop plaats, heb ik nog steeds bereik, dus blijf ik bellen met mijn vingers erop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Zou ik ook zeggen. Maar omdat het in de handleiding staat kun je denk ik ook minder service verwachten vanuit HTC of waar je dan ook heen gaat.

Probeer eens een andere SIM-kaart (liefst van andere provider).

--edit--
Je kunt ook nog een andere Radio proberen..

[ Voor 12% gewijzigd door _AvA_ op 29-02-2008 13:55 ]

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

Zojuist in de auto een bug ervaren die ik graag zou willen reproduceren!!

Ik stapte in, startte auto, ik hoorde de TC verbinding maken met mijn parrot BT carkit... er werd iets vaker dan gebruikelijk gebiept.. en ineens ging mijn TomTom geluid over de speakers. Ik ben toen eens gaan testen met wat andere audio. Voor muziek is de kwaliteit te gaar, maar voor audioboeken en podcasts is het prima.

Is er een manier waarop ik alle audio van de telefoon over de BT carkit kan forceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:44:
[...]

Bovenstaande probleem ook gehad. Na bestuderen van gebruiksaanwijzing van de BT headset was ik eruit. De headset moet (door indrukken combi van toetsen bijv.) ge-reset worden om te kunnen pairen met de telefoon. Anders wordt de BT headset niet door de tel gevonden. Misschien werkt dit voor je.
Thnx!!! Hij is nu gepaired, kan alleen nog geen mensen horen als ik gebeld wordt, maar daar staat meer over in dit forum dacht ik...

Edit: Heb een tijd door het forum gebladerd, maar kan de oplossing niet vinden. Iemand die hier snel een oplossing voor weet? En wat doet
Fixed...

PressureTreshold nou precies?

[ Voor 14% gewijzigd door Monda op 29-02-2008 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
curry684 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 10:41:
[...]

- Exchange server addressen op FQDN (dus met alle punten!)
- Exception toevoegen bij Connections dat *.intranetname ook een local address is

Die 2 stappen hebben me echt uren gekost, als je puur op servername wil werken lukt het echt niet :X
ik kom er niet uit, hij synchroniseert over USB maar draadloos niet. Soms gaat hij synchriniseren maar blijft hij wel erg lang bezig zodat ik hem maar stop.
Kun a.u.b _/-\o_ je wat specifiek zijn wat je precies gedaan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie gebruikt de Cruise met een BT handsfree set in de auto ?

Wat zijn de ervaringen, welke raad je aan om niet te kopen (of juist wel) ?
Of weet iemand een site waar diverse BT handsfree sets vergeleken worden ?

En nog een vraag in het algemeen:
BT Handsfree sets zoals de Parrot's sluit je aan via je autoradio speakers. Schakelt de Parrot dan de luidsprekers om van radio naar handsfree als er een gesprek binnenkomt, of 'mengt' hij de audio door de normale radiospeakers heen ? En hoe gaat dat dan met bijvoorbeeld stemmen van TomTom, als je die gebruikt, heb je dan geen radio geluid meer of heb je dat dan 'beiden' (wat ideaal zou zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

Ik heb onverdeeld positieve ervaringen met mijn BT handsfree set van Parrot.

Zodra ik een inkomend gesprek opneem mute hij automatisch de muziek (doet de parrot voor je) en gaat het gesprek via de speakers.

Andere audio van je phone gaat doorgaan NIET via de speakers van de auto, dus geen Tomtom over speakers. (of je moet last hebben van de "bug" die ik liever feature noem, hierboven beschreven. :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zerveza schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 14:15:
Zojuist in de auto een bug ervaren die ik graag zou willen reproduceren!!

Ik stapte in, startte auto, ik hoorde de TC verbinding maken met mijn parrot BT carkit... er werd iets vaker dan gebruikelijk gebiept.. en ineens ging mijn TomTom geluid over de speakers. Ik ben toen eens gaan testen met wat andere audio. Voor muziek is de kwaliteit te gaar, maar voor audioboeken en podcasts is het prima.

Is er een manier waarop ik alle audio van de telefoon over de BT carkit kan forceren?
als je resultaat hebt en weet hoe dit gegaan is hoor ik t graag
wil nl en ben er al een 2 wkn mee bezig om tomtom over de speakers van mn carkit te krijgen maar tot nu toe niks gevonden 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Laatst online: 09:17
Zerveza schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 15:38:
Andere audio van je phone gaat doorgaan NIET via de speakers van de auto, dus geen Tomtom over speakers. (of je moet last hebben van de "bug" die ik liever feature noem, hierboven beschreven. :+ )
TytNII (zelfde hardware) icm met een parrot MK6000 gaat prima, alles over de speakers. zodra tomtom praat gaat de radio uit, daarna weer verder. tevens muziek streamen gaat perfect!

Je moet erop letten dat je het A2DP profiel op je carkit het zitten. Van parrot zijn dit nu de MK6000 en MK6100 (de muziekseries) andere parrots hebben bugs, maar het werkt natuurlijk niet goed...

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 16:04:
[...]

als je resultaat hebt en weet hoe dit gegaan is hoor ik t graag
wil nl en ben er al een 2 wkn mee bezig om tomtom over de speakers van mn carkit te krijgen maar tot nu toe niks gevonden 8)7 |:(
Ik heb een JVC BT autoradio waarmee je dus een BT verbinding kan maken.

Bij mij werkt het als volgt:

Telefoon op BT en discoverable zetten.
Radio laten zoeken naar de telefoon
Radio op de telefoon aangeven als Handsfree en BT headset (Gaat alleen als je radio/parrot A2DP ondersteunt)
Dan de radio op BT Audio zetten en muziek streamen via de telefoon.
TomTom starten
TomTom stem gaat nu ook over de speakers van de radio. :)

Erg tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

Gevonden: http://www.google.nl/url?...g2=ujR97prnuwlmkaAAZwXPbA

Werkt niet via A2DP, maar via handsfree profiel, valt niet te combineren met radio... het is dus OF geluid van BT OF geluid van radio...

Zojuist getest, werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Als je je Cruise via usb kabel aansluit op pc, moet je toch gewoon met je Cruise op internet kunnen? Ik krijg een error dat hij te lang moet wachten op de server... of dat de pagina niet kan worden gevonden
:S

Moet ik nog iets instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Laatst online: 09:17
Monda schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 17:03:
Als je je Cruise via usb kabel aansluit op pc, moet je toch gewoon met je Cruise op internet kunnen? Ik krijg een error dat hij te lang moet wachten op de server... of dat de pagina niet kan worden gevonden

Ben je wel verbonden met activesync of windows mobile apperaatcentrum, dit is namelijk een vereiste. Alleen de kabel inpluggen gaat namelijk niet werken.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
Monda schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 14:28:
[...]
PressureTreshold nou precies?
Zoals de naam al doet vermoeden, stel je daarmee de "drempel" in waarmee er "druk" moet worden uitgeoefend op het scherm, voordat deze reageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monda schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 17:03:

Het programma "gedeelde internetverbinding" moet gestart zijn op de telefoon.
O nee dat is niet wat je bedoeld, maar wel lekker snel als je HSDPA ontvangst hebt:

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/240308819.png

Wat jij wil is je PC internetverbinding delen met je telefoon?
Volgens mij kan dat alleen via Wireless, en dan heb je die PC niet nodig. Telefoon kan rechtstreeks verbinding maken met je router of AccessPoint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peugeot206gt schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 17:12:
[...]

Ben je wel verbonden met activesync of windows mobile apperaatcentrum, dit is namelijk een vereiste. Alleen de kabel inpluggen gaat namelijk niet werken.
Daar zit een bug in volgens mij. Tijdens active-syncen met Windows XP krijg ik iedere keer een melding op de telefoon dat er geen IP-adres verkregen kan worden. Het Active-syncen gaat ondanks deze melding wel probleemloos.

Maar waarom zou je via de PC willen internetten, zit toch UMTS en WIFI op de Cruise :?
Heb zelf een Touch Dual (geen WiFi), daarvoor een HTC9100 met WiFi maar dat gebruikte ik niet omdat internet via GPRS lekkerder liep. Vandaar nu de keuze voor een Dual. GPS'een doe ik via een BT-muis en wireless gebruik ik toch niet. (Overigens schijnen WiFi en GPS wel aanwezig te zijn in de Dual, alleen niet geactiveerd).

Voor een Cruise moest ik teveel bijbetalen en de gewone Touch heeft geen UMTS/HSDPA.

En ook de naam Cruise beviel niet, ben geen homo 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2008 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 09:48:
[...]

Wow, Wat een shell.

Het was maar heel even zoeken en toen had ik hem gevonden. 8) Draait perfect hier op mijn TC. Wat een mooi ding. Bedankt voor de tip
Zou je wat meer info kunnen posten hierover, misschien een screenshot oid? Want hoe werkt dit? Is het een programma dat de interface van WM6 aanpast, of is het een los programma dat je moet starten (net zoiets als Itask of Ifonz)?

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

jbr schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 17:51:
[...]

Zou je wat meer info kunnen posten hierover, misschien een screenshot oid? Want hoe werkt dit? Is het een programma dat de interface van WM6 aanpast, of is het een los programma dat je moet starten (net zoiets als Itask of Ifonz)?
wat dacht je van het filmpje op de website? redelijk helder lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je kan het los starten. Probeer het uit, want het is echt geweldig! Ik heb nu een *trial* draaien, maar ga hem zeker ook kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

[...]

Het is gewoon geweldig :)
Je kunt ook heel simpel terug naar je 'oude' omgeving en met één druk op een knop weer terug naar de shell.

Ik vind deze tot nu toe het meest gebruiksvriendelijk. Beter dan iTask die ik er ook op heb staan.

Bekijk het filmpje heel goed want er zit ook een feature in waar je niet zomaar achterkomt als je de handleiding niet leest cq hebt O-)

[ Voor 7% gewijzigd door fulgore op 29-02-2008 19:05 ]

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk om het WM6 weer-applet automatisch bij te werken?
Moet nu handmatig.

Op mijn vorige HTC9100 (WM5) had ik SPB Mobile Shell die wel automatisch de weerinfo bijwerkte.

Aangezien ik wel blij ben met de standaard WM6 shell wil ik voorlopig niet ophoeren met SPB Mobile Shell, vertraagd de boel toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duchaantje
  • Laatst online: 21-06-2023
op modaco kun je ook kaiser notifications downloaden. Je kunt dan aan de led lampjes zelf meldingen toekennen. Bijvoorbeeld heel fijn als je bluetooth altijd aan hebt staan en je gek wordt van dat lampje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 09:07
[...]

Alvast bedankt _/-\o_
copy paste in je windows start up folder

waarom laat iedereen zijn 6 of 5 snelkoppelingen van home toch altijd bovenaan staan???waarom zet je die niet naar onderen...dan kun je er veel makkelijker bij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicket84
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-02 23:00
Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 17:30:
[...]

Het programma "gedeelde internetverbinding" moet gestart zijn op de telefoon.
O nee dat is niet wat je bedoeld, maar wel lekker snel als je HSDPA ontvangst hebt:

[afbeelding]

Wat jij wil is je PC internetverbinding delen met je telefoon?
Volgens mij kan dat alleen via Wireless, en dan heb je die PC niet nodig. Telefoon kan rechtstreeks verbinding maken met je router of AccessPoint.
tsss
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/240514153.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of het mogelijk is om FM uitzendingen rechtstreeks met de recording functie op te nemen (of op een andere manier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Ik heb sinds afgelopen dinsdag een Cruise en ben sinds vanavond de trotse eigenaar van mijn derde exemplaar. Bij de twee vorige viel het scherm soms uit en wilde dan niet meer aan. Als ik mezelf dan belde (vanaf een ander toestel) ging het toestel ook niet over, maar ik kreeg ook de voicemail niet. Ik hoorde gewoon een stem vertellen dat dit nummer niet bereikbaar was.
Ook had ik een probleem met Bluetooth. Als ik belde viel met regelmaat na een sec. of 10 het gesprek weg (mijn headset was volledig opgeladen en werkte correct met mijn andere gsm).

Gelukkig waren ze bij de Belcompany zeer vriendelijk en werd mijn toestel gewoon omgeruild, nu maar hopen dat het spreekwoord driemaal is scheepsrecht voor mij ook op gaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

TheVMaster schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 00:24:
Ik heb sinds afgelopen dinsdag een Cruise en ben sinds vanavond de trotse eigenaar van mijn derde exemplaar. Bij de twee vorige viel het scherm soms uit en wilde dan niet meer aan. Als ik mezelf dan belde (vanaf een ander toestel) ging het toestel ook niet over, maar ik kreeg ook de voicemail niet. Ik hoorde gewoon een stem vertellen dat dit nummer niet bereikbaar was.
Ook had ik een probleem met Bluetooth. Als ik belde viel met regelmaat na een sec. of 10 het gesprek weg (mijn headset was volledig opgeladen en werkte correct met mijn andere gsm).

Gelukkig waren ze bij de Belcompany zeer vriendelijk en werd mijn toestel gewoon omgeruild, nu maar hopen dat het spreekwoord driemaal is scheepsrecht voor mij ook op gaat :+
Frustrerend kan dat zijn inderdaad. Ik had het met mijn SPV M500. Vijf exemplaren versleten in het begin (in een periode van zo'n 8 weken). Hardware knoppen die niet werkten, geen geluid meer, spontane resets. Mijn huidige doet het overigens wel alweer drie jaar :) ik hoop binnenkort de TC aan te schaffen als vervanger, ik hoop dat die een betere start kent dan mijn SPV (en jouw TC ;)).

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:16

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Een mooie phone!
Zijn hierzo ook tweakers die wm6.1 erop zullen zetten?

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-08 19:40
TheVMaster schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 00:24:
Ook ik heb veel problemen met Bluetooth en de Cruise... Carkit JVC-BT1, prachtradio doet het met andere telefoons (hiervoor) perfect. Nu doet hij het soms goed, soms valt spontaan de verbinding weg, soms tijdens een gesprek, soms wil hij niet een nummer draaien, soms zegt de radio dat hij niet een nummer wil draaien, maar heeft de telefoon wel het nummer gedraaid...

Ik heb nog niet echt de tijd gehad op te gaan tweaken etc. Maar dit begint met nu wel te irriteren... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een raar probleem met de Touch Keyboard en Keypad.
Ik krijg nu alleen cijfers terwijl ik letters wil.
Example: ik wil "abc"typen en krijg hiervoor in de plaats: "233"
Het lijkt wel net alsof op een laptop de Fn toets wordt ingehouden, als jullie snappen wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
TweakMarkster schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 17:12:
[...]

Zoals de naam al doet vermoeden, stel je daarmee de "drempel" in waarmee er "druk" moet worden uitgeoefend op het scherm, voordat deze reageerd.
Hmmm dus hoe hoger de waarde, hoe harder je moet drukken (hoe hoger de drempel)... Of andersom...

Ik moet even weten wat de default waarde is van PressureThreshold (begon met 11). Ik heb hem nu op 19866 staan.

[ Voor 12% gewijzigd door Monda op 01-03-2008 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Probeer gewoon wat voor jou het prettigst werkt. De standaard waarde staat wel ergens in het topic (meen het wel eens gezien te hebben).
Of ga je hem terugbrengen naar de winkel ofzo?

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
Monda schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 11:19:
[...]
Hmmm dus hoe hoger de waarde, hoe harder je moet drukken (hoe hoger de drempel)... Of andersom...

Ik moet even weten wat de default waarde is van PressureThreshold (begon met 11). Ik heb hem nu op 19866 staan.
Ja, het is een beetje raar, maar hoe hoger het getal, des te minder hard hoef je te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
_AvA_ schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 11:43:
Probeer gewoon wat voor jou het prettigst werkt. De standaard waarde staat wel ergens in het topic (meen het wel eens gezien te hebben).
Of ga je hem terugbrengen naar de winkel ofzo?
Ja klopt die standaard waarde staat er in maar die was anders als mijn standaard waarde :S Vaag!
In dit topic begint ie met 24 ofzo en bij mij met 11...

Ik heb wel een back-up van mn register gemaakt, maar het lukt me niet op die te openen en te kijken (als ik die open, opent mn huidige register).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
Monda schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 13:00:
[...]

Ja klopt die standaard waarde staat er in maar die was anders als mijn standaard waarde :S Vaag!
In dit topic begint ie met 24 ofzo en bij mij met 11...

Ik heb wel een back-up van mn register gemaakt, maar het lukt me niet op die te openen en te kijken (als ik die open, opent mn huidige register).
Volgens mij is er geen standaard waarde. Ik heb in verschillende posts van verscheidene mensen op meerdere forums gezien dat iedereen met een andere begingetal begint. Het enige dat ik wel weet is dat niet lager dan je begin waarde moet gaan zitten, anders moet je met een hamer erop slaan om een respons te krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
TweakMarkster schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 13:12:
[...]

Volgens mij is er geen standaard waarde. Ik heb in verschillende posts van verscheidene mensen op meerdere forums gezien dat iedereen met een andere begingetal begint. Het enige dat ik wel weet is dat niet lager dan je begin waarde moet gaan zitten, anders moet je met een hamer erop slaan om een respons te krijgen :D
Wordt die waarde niet bepaald bij het calibreren van je touchscreen? Zou het aardig verklaren natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Ik weet in ieder geval wel, dat als je hem te laag instelt, dat je dan een baksteen van je TC maakt }:O

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 20:46

J-P

Syntax erro....

_AvA_ schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 14:13:
Ik weet in ieder geval wel, dat als je hem te laag instelt, dat je dan een baksteen van je TC maakt }:O
Dat klinkt als iemand met ervaring :+

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
McRubz schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 13:39:
[...]

Wordt die waarde niet bepaald bij het calibreren van je touchscreen? Zou het aardig verklaren natuurlijk...
Zou erg goed kunnen. Vooral omdat vrijwel iedereen een andere waarde standaard in zijn register heeft staan. Ik heb alleen geen idee of dit daadwerkelijk het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STING
  • Laatst online: 29-08 20:02
Iemand toevallig ervaring met de Brodit Active Holder HTC Touch Cruise P3650?

Afbeeldingslocatie: http://borgirc.net/image.jpg

http://www.pdashop.nl/pro...c-touch-cruise-p3650.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
STING schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 15:29:

[afbeelding]

Yup, zit ook in mijn auto. Perfect setje.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holomeus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 12:45
Xanion schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 15:42:
[...]

Yup, zit ook in mijn auto. Perfect setje.
Hetzelfde hier, met bijpassende bevestiging voor in mijn auto, bevalt prima tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster

[afbeelding]

Prima houder, past perfect en met de daarbij behorende Pro-Clip, is het allemaal mooi ingebouwd en goed te gebruiken. Niet nadenken, gewoon kopen ipv de kl*te universele houdertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
TweakMarkster schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 16:40:
[...]

Prima houder, past perfect en met de daarbij behorende Pro-Clip, is het allemaal mooi ingebouwd en goed te gebruiken. Niet nadenken, gewoon kopen ipv de kl*te universele houdertjes.
Idd ik heb hem ook, echt super mooi setje! Zit er ook lkkr strak in. Ik heb alleen hierbij zo'n Banana voor op mn ruit. Ben ik ook erg tevreden over, vind alleen jammer dat ik die niet zo kan draaien dat ik breedtbeeld krijg... Maar dat is voor mij geen noodzaak. De houder is iig erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 19:08:
Is het ook mogelijk om het WM6 weer-applet automatisch bij te werken?
Moet nu handmatig.

Op mijn vorige HTC9100 (WM5) had ik SPB Mobile Shell die wel automatisch de weerinfo bijwerkte.

Aangezien ik wel blij ben met de standaard WM6 shell wil ik voorlopig niet ophoeren met SPB Mobile Shell, vertraagd de boel toch wel.
Yep,
Bij het instellen van je woonplaats staat rechtsonder een knopje "menu". Daar kan je je weeropties instellen en dus ook of het weer automatisch opgehaald wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me herinneren dat ik in kon stellen of ik een digitale of een analoge klok wil op mijn home pagina, maar ik kan nergens meer vinden waar ik dat in kan stellen. Vergis ik me nu, of kan je wel instellen of je klok digitaal of analoog wordt getoond? En zo ja, waar dan precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

[afbeelding]

Ik heb de P3300-brodit nog van m'n vorige foon en die past ook bijna perfect (zit net een millimetertje niet helemaal lekker op de plug maar dat boeit niet echt).

Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de HTC Touch Cruise. Discussie over welk abonnement je er het beste bij kan nemen, hoort hier niet.