HTC Touch Cruise - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste
Acties:
  • 157.035 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 12:37:
[...]

ik heb de originele protector er ook afgehaald, en werk nu al weken zonder en hij reageert heel veel beter zonder condoom O-) en na gebruik zit hij altijd in zijn bijgeleverde hoes en verder gewoon opletten dat hij niet krast, en over 2jaar komt er toch weer wat anders/beters?
Jij vind het niet erg dat een apparaat waar je > 500 euro voor moet lappen na 24 maanden helemaal op is? :?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
_AvA_ schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:47:
Voor de mensen die (net als ik) van hun Touch Cruise een WiFi accespoint willen maken: ik heb iets gevonden. Het heet WMWifiRouter en hier volgt hun homepage: http://www.wmwifirouter.com/consumer/

Er word van gezegt dat het freeware is, maar voor de download moet je betalen. Wat het nou precies is weet ik zelf nog niet helemaal, maar op mininova is hij wel als freeware te downloaden.

Ik ga het programma proberen zodra ik mn telefoon binnen krijg, maar ondertussen zou het leuk zijn om te weten of iemand hier ervaring mee heeft en hoe goed het ongeveer werkt.
Er wordt helemaal niet gezegd dat het gratis is.
En op Mininova is alles als freeware te vinden, maar of dat nou maatgevend is of iets freeware is of niet......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-09-2023
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 14:10:
[...]
Jij vind het niet erg dat een apparaat waar je > 500 euro voor moet lappen na 24 maanden helemaal op is? :?
Tja, de jeugd van tegenwoordig. Beetje hoppen van telefoon naar telefoon. Echte wegwerp-generatie :P
Nee, maar ik doe er ook ongeveer 1,5 tot 2 jaar mee en dan weer een abbo verlening doen i.c.m. het nieuwste speeltje. Aangezien de meeste hier hem i.c.m. een abbo bestellen, betaal je er geen >500 euri voor. En dan is het minder erg.
Daarnaast gaat de technologie zo snel tegenwoordig dat de TC over 2 jaar "hopeloos" verouderd spul is. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
SMulTiE schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 14:22:
[...]

Er wordt helemaal niet gezegd dat het gratis is.
En op Mininova is alles als freeware te vinden, maar of dat nou maatgevend is of iets freeware is of niet......
Op Mininova is geen freeware, maar stolenware... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
Ik had al eens melding gemaakt van een iPhone interface voor je TC, iTask. Maar er is een betere in omloop! iFonz heet het en uiteraard gereleased via XDA: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=369241
Het ziet er nog een beetje langzaam uit op een TyTNII, maar de applicatie is vele malen uitgebreider. Het is ook makkelijker in te stellen. Bij iTask moest je een text file handmatig aanpassen, maar hier zitten er instellings menuutjes in. Een icoontje aanpassen gaat via lang drukken op het icoon en dan krijg je een menu om aan te geven welke applicatie hij moet opstarten en welk icoontje je wilt gebruiken.

Ik heb hem zelf nog niet geïnstalleerd, hopelijk vanavond ff kijken en uitproberen.
Maar het ziet er in ieder geval beter, degelijker en mooier uit dan de iTask. Ook omdat het geen Flash is, maar een applicatie.

Videos;
http://video.google.com/v...2924533410704098860&hl=it
http://youtube.com/watch?v=OGe2D3ZlxWw (na 2 min.)
http://youtube.com/watch?v=kVBDM63rYX0&feature=related

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion2k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-05 11:34
coldasice schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 08:20:
[...]

Ik heb sinds gistere de knop van de standaard headset verbonden aan MS Voice Command(vergt wat aanpassingen aan het register)....werkt perfect...gistere stukje Hi-Tech rennen gedaan :P

Active Trace aangezet met GPS om snelheid, tijd en zelfs hoogteverschillen te registreren aangezet....muziekje aangezet...en met voice command onderweg ander nummertje, genre of artiest kiezen gaat perfect....aan het begin van het rennen even vragen wat de tijd is....en halverwege bij een checkpoint nogmaals en je krijgt het netjes over je koptelefoon te horen....ideaal.... :P
Wat is de aanpassing in het register? Ik zit nu in HKLM/SOFTWARE/OEM/VOICECOMMAND maar die is leeg bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:18
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 14:10:
[...]

Zal het je nog sterker vertellen, over 12 maanden heb ik al waarschijnlijk weer een nieuwe en ligt m'n TC te verstoffen ;)
Ach, hij kost me 120 nu bij m'n abbo en ik vind telefoons véél te leuk om volgend jaar geen nieuwe te kopen, zo goed ken ik mezelf ondertussen wel.

Verder nog wel een vraagje, er stond in het vorige deel dit:

Probleem: "Bijvoorbeeld 's nachts heb ik graag het geluid van de telefoon af zodat ik niet gestoord kan worden en toch het geluid van mijn device aan zodat ik mijn wekker hoor. Dit krijg ik dus niet gedaan met HTC home."

Antwoord:" Hier had ik ook last van maar dit kan je als volgt oplossen. Zet je telefoon op stil. Daarna druk op je op het knopje aan de zijkant van je toestel om geluid harder en zachter te kunnen zetten. Hier zet je dan de volume voor het device (linkerschuifbalk) helemaal hoog ofzo en die van de telefoon (rechter) laat je naar beneden staan. Als er dan gebeld wordt, gaat er geen melodie af, maar je wekker wel"

Dit krijg ik niet voor elkaar hoor? Ligt dit aan mij of...
Als ik namelijk het linkerschuifbalkje omhoog wil halen, dan schiet ie automatisch over op Aan. Leek me vooral erg makkelijk dit, aangezien ik er ook achter kwam dat je zelfs geen muziek kon luisteren op stil. Erg onzinnig :|

Verder ben ik best tevreden met m'n Cruise! Sowieso eerste niet-Nokia telefoon, eerste touch-screen en eerste PPC, dus is wel iets compleet anders voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
FabianNL schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:23:
Verder nog wel een vraagje, er stond in het vorige deel dit:

Probleem: "Bijvoorbeeld 's nachts heb ik graag het geluid van de telefoon af zodat ik niet gestoord kan worden en toch het geluid van mijn device aan zodat ik mijn wekker hoor. Dit krijg ik dus niet gedaan met HTC home."

Antwoord:" Hier had ik ook last van maar dit kan je als volgt oplossen. Zet je telefoon op stil. Daarna druk op je op het knopje aan de zijkant van je toestel om geluid harder en zachter te kunnen zetten. Hier zet je dan de volume voor het device (linkerschuifbalk) helemaal hoog ofzo en die van de telefoon (rechter) laat je naar beneden staan. Als er dan gebeld wordt, gaat er geen melodie af, maar je wekker wel"

Dit krijg ik niet voor elkaar hoor? Ligt dit aan mij of...
Als ik namelijk het linkerschuifbalkje omhoog wil halen, dan schiet ie automatisch over op Aan. Leek me vooral erg makkelijk dit, aangezien ik er ook achter kwam dat je zelfs geen muziek kon luisteren op stil. Erg onzinnig :|
Het is een stuk makkelijker om op de bovenste balk op de speaker te klikken -> tesktballon -> weer op speaker klikken. Daarmee krijg je twee schuifbalkjes. 1 voor algemeen geluid en 1 voor beltoon volume, Trek de rechter (beltoon) naar beneden (=uit) en zo gaat wel je wekker af (=algemeen geluid dat afgespeeld wordt), maar hoor je niet je telefoon als deze gebeld wordt.
Succes d:)b

[ Voor 8% gewijzigd door TweakMarkster op 27-02-2008 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
Wat doet PressureTreshold precies?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KnoppenSpook schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:02:
Ik kan er 2 dagen mee doen, maar dan moet ik wel expliciet de dataconnectie sluiten. Als ik 1 maal een 3G connectie heb, blijft die openstaan terwijl ik de apps (gmail/ opera) wel heb afgesloten.

Misschien dat daar ook wel iets automatisch voor is?
Altijd fijn als mensen eerst even door dit forum zoeken: Connectie sluiten

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

het is definitief. Er komt GEEN video driver uit voor de HTC modellen!!
Remember that HTC video driver issue we've discussed a few times here over the past month or two? Here's another response on the issue from HTC - and this one seems fairly definitive.

"Some of our top engineers have investigated video performance on our devices and have discovered a fix that they claim will dramatically improve performance for common on-screen tasks like scrolling and the like. Their fix would help most of our recent touch-screen products including the Touch family of devices and TYTN II / Tilt, Mogul / XV6900. The update is in testing and we hope to release it soon.

However this fix is not a new video driver to utilize hardware acceleration; it is a software optimization. Video drivers are a much more complicated issue that involves companies and engineers beyond HTC alone. We do not want to lead anyone to believe they should expect these. To explain why we are not releasing video acceleration instead of the optimization I offer you our official statement..."

"HTC DOES plan to offer software upgrades that will increase feature functionality, over the air wireless speeds and other enhancements for some of the phones being criticized, but we do not anticipate including any additional support for the video acceleration issues cited in customer complaints. It is important for customers to understand that bringing this functionality to market is not a trivial driver update and requires extensive software development and time.

HTC will utilize hardware video acceleration like the ATI Imageon in many upcoming products. Our users have made it clear that they expect our products to offer an improved visual experience, and we have included this feedback into planning and development of future products. To address lingering questions about HTC's current MSM 7xxx devices, it is important to establish that a chipset like an MSM7xxx is a platform with a vast multitude of features that enable a wide range of devices with varied functionality. It is common that devices built on platforms like Qualcomm's will not enable every feature or function.

In addition to making sure the required hardware is present, unlocking extended capabilities of chipsets like the MSM 7xxx requires in-depth and time consuming software development, complicated licensing negotiations, potential intellectual property negotiations, added licensing fees, and in the case of devices that are sold through operators, the desire of the operator to include the additional functionality. To make an informed decision about which handset suits them best, consumers should look at the product specification itself instead of using the underlying chipset specifications to define what the product could potentially become."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 19:43
Vraagje bij Slide2unlock:
Hebben jullie ook dat als 'ie gelocked is, dat de cube het wel gewoon doet? Ik kan, ook al is mijn telefoon met slide2unlock gelocked, dus gewoon in m'n telefoon scrollen! Ik denk dat dat niet de bedoeling is... hoe kan je dat verhelpen?

Ik heb trouwens mijn remote control aanvraag geannuleerd. Deze zou pas over 2 weken weer binnenkomen, en daar heb ik geen zin in! Nu zit ik alleen te kijken of ik 'm bij bol.com of bij centralpoint ga bestellen. Bij centralpoint is 'ie wel goedkoper, maar ze nemen niet eens de moeite om een foto online te zetten, ik weet niet hoe betrouwbaar ze zijn, én je hebt maar tot 16:00 uur de tijd om te bestellen, dat 'ie de volgende dag binnenkomt. Bij Bol.com is 'ie € 5,- duurder, maar je kent 't bedrijf wel beter, 't is nog steeds € 9,- goedkoper dan bij pdashop en je hebt tot 21:00 uur om te bestellen (dan kan ik 'm morgen nog krijgen, zit nu nog op m'n stage).

Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:33:
[...]

;)
Dus je adviseert mensen liever een programma aan te schaffen dan softwarematig iets te regelen? Daarvoor kom ik juist op Tweakers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
brrrt schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:44:
Ik heb trouwens mijn remote control aanvraag geannuleerd. Deze zou pas over 2 weken weer binnenkomen, en daar heb ik geen zin in! Nu zit ik alleen te kijken of ik 'm bij bol.com of bij centralpoint ga bestellen. Bij centralpoint is 'ie wel goedkoper, maar ze nemen niet eens de moeite om een foto online te zetten, ik weet niet hoe betrouwbaar ze zijn, én je hebt maar tot 16:00 uur de tijd om te bestellen, dat 'ie de volgende dag binnenkomt. Bij Bol.com is 'ie € 5,- duurder, maar je kent 't bedrijf wel beter, 't is nog steeds € 9,- goedkoper dan bij pdashop en je hebt tot 21:00 uur om te bestellen (dan kan ik 'm morgen nog krijgen, zit nu nog op m'n stage).

Wat zouden jullie doen?
Bol.com! Niet nadenken, gewoon doen. Helemaal omdat de verzendkosten bij CentralPoint abnormaal hoog zijn (12,50 !!!). Daardoor is de remote control ook nog eens goedkoper bij Bol.com.
Ik heb hem ook gisteren besteld (helaas na 21.00 uur) en vandaag is hij verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brrrt schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:44:
Vraagje bij Slide2unlock:
Hebben jullie ook dat als 'ie gelocked is, dat de cube het wel gewoon doet? Ik kan, ook al is mijn telefoon met slide2unlock gelocked, dus gewoon in m'n telefoon scrollen! Ik denk dat dat niet de bedoeling is... hoe kan je dat verhelpen?
zelfde hier ja , lees t net van je en geprobeerd maar ook hier gewoon touch flo ed te doen terwijl su2u erop staat
is daar een oplossing vooor ( krijg trouwens ook niet in t nederlands mety de taal.ini te vervangen maar dat is bijzaak )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:33:
[...]

;)
Deze is beter om de connectie af te sluiten en is nog gratis ook!
MODACO NODATA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

TweakMarkster schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:57:
[...]

Deze is beter om de connectie af te sluiten en is nog gratis ook!
MODACO NODATA
Hoezo beter? Deze zorgt ervoor dat er helemaal niks wordt opgestart. Ik wil gewoon mijn exchange mail, andere mails en weather updates naar binnen halen, maar dat hij daarna gewoon de connectie afsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
TweakMarkster schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:55:
[...]

Bol.com! Niet nadenken, gewoon doen. Helemaal omdat de verzendkosten bij CentralPoint abnormaal hoog zijn (12,50 !!!). Daardoor is de remote control ook nog eens goedkoper bij Bol.com.
Ik heb hem ook gisteren besteld (helaas na 21.00 uur) en vandaag is hij verzonden.
Dankje, daar heb ik wat aan :)
Helemaal niet gedacht aan de verzendkosten... Je hebt gelijk, deze zijn echt asociaal hoog!
Ik stelde de vraag uiteindelijk vooral omdat mijn ervaring met internet bestellingen plaatsen niet zo goed (lees: slecht) is, dus ik wil graag weten wat jullie ervaringen ermee zijn. :)
Ik ga 'm vanavond in ieder geval bestellen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Laatst online: 09:17
Yzord schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:58:
[...]

Hoezo beter? Deze zorgt ervoor dat er helemaal niks wordt opgestart. Ik wil gewoon mijn exchange mail, andere mails en weather updates naar binnen halen, maar dat hij daarna gewoon de connectie afsluit.
Wat dacht je gewoon van kaisertweak dan... sluit je connectie na een vast interval af.. bijvoorbeeld 5 min.... of 1 minuut. gemaakt voor de kaiser, maar die functie zal vast ook wel op de cruise werken...

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
[...]

Tja, het is of een bepaalde tijd instellen dat de connectie "up" mag zijn en daarna afsluit (Kaiser tweak) of via Nodata ervoor zorgen dat de connectie echt afgesloten is en als je het nodig hebt, de nodata "uitzet".
Volgens mij is het op dit moment niet mogelijk om het systeem aan te leren dat als de gebruiker connectie maakt, hij daarna klaar is met email binnenhalen (dus de pakketjes leest en ziet dat het mail is) dat dan de connectie helemaal uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Laatst online: 09-09 23:45
ik heb nog een vragen over WKtask.

Wat houden deze dingen in:

- optie Uitgezonderd

- Ga in opstart mode met OP knop in Knopbedien mode.

- Sluit knopbedien mode niet bij taak sluiten met bs.

- Verberg taaklijst zonder taken. (niet aangevinkt maar zie ook geen taken lijst als er geen taken zijn?)

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Hmm, geen video update dus, wel uitgebreidere feature sets, begrijp ik uit het bericht. Volgens mij doelen ze simpelweg op Windows Mobile 6.1......
TweakMarkster schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 14:23:
[...]
Aangezien de meeste hier hem i.c.m. een abbo bestellen, betaal je er geen >500 euri voor. En dan is het minder erg.
Reken het maar eens uit in je maandbedrag t.o.v. sim only. Dan schrik je wat je soms betaalt voor je toestel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

BeQuietAndDrive schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:42:
Hmm, geen video update dus, wel uitgebreidere feature sets, begrijp ik uit het bericht. Volgens mij doelen ze simpelweg op Windows Mobile 6.1......
Ik heb WM6.1 en nee, die performance zit er nog niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Laatst online: 02-02-2022
Yzord schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:58:
[...]

Ik heb WM6.1 en nee, die performance zit er nog niet in.
Misschien een beetje domme vraag, maar ik kan het nergens echt goed vinden.
Op mijn TC staat bij "info" het volgende:

Windows Mobile 6 Professional
CE-besturingssysteem: 5.2.1623 (Build 18129.0.4.5)

Betekent dit dan dat ik WM5.2 heb ofzo? En kan iemand mij uitleggen wat er precies beter is aan WM6.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_
  • Laatst online: 23-06 20:13

_AvA_

en dat ben zo.

Ik wil het toch nog even zeker weten. Morgen ga ik naar de winkel, en ik zit er toch een beetje mee...
De HTC TyTn II heeft dezelfde hardware toch? Helemaal geen verschillen?

Missen jullie een toetsenbord, en, als het toetsenbord je maar 50 euro extra kost (TC --> TyTn II) zouden jullie dan mét toetsenbord nemen?

Ik ben onwijs bang dat ik het toetsenbord ga missen...

--edit--
--ik ga eens op zoek naar een BT toetsenbord--

[ Voor 7% gewijzigd door _AvA_ op 27-02-2008 18:08 ]

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 09:07
Scorpion2k schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:19:
[...]

Wat is de aanpassing in het register? Ik zit nu in HKLM/SOFTWARE/OEM/VOICECOMMAND maar die is leeg bij mij.
nogmaals:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=1900526 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bogey Dope schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 20:54:
Net een 'handige' tweak gevonden op XDA die ik even met jullie wilden delen (misschien ook handig voor de TS)

Op de eerste tab van je HTC Home staat de datum als volgt: 21-02-08

Als je dit uitgebreider wilt hebben kan je dat als volgt doen:
In het register ga naar de volgende map: HKLM --> nls --> overrides
In die map staat de volgende string: SSDte Als de string er niet in staat moet je hem aanmaken
In die string staat het volgende: dd-MM-yy, dit kan je veranderen in verschillende weergaves.

Zoals:
dddd, dd MMM yy --> donderdag, 21 feb 08 (deze gebruik ik)
ddd, dd-MM-yy --> do, 21-02-08
dd MMMM yyyy --> 21 februari 2008

Vervolgens even een softreset doen en je bent klaar!
Bron

Kleine tweak, maar ik ben er blij mee ;)
Ik heb de volgende optie gedaan:
ddd, dd MMMM yyyy --> do, 21 februari 2008 (deze gebruik ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 18:00:
[...]

Geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 22:05
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 18:00:
[...]

Mooie Tweak, bedankt _/-\o_ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Nadeel hiervan is wel dat je nu overal die datum aanduiding te zien krijgt. En bij Pocket Informant kwam dit bijvoorbeeld echt heel slecht uit en ging afspraken aanpassen opeens veel lastiger... Heb hem dus uiteindelijk maar gewoon weer terug veranderd naar de default settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mij gisteren ook zo'n Brodit Active Holder (voor TC dus ;)) aangekocht + ProClip...Vandaag al geleverd, maar de ProClip werkt met een voucher, dus die moet ik pas binnen 2 weekjes verwachten.

Nu, ik kon niet zo lang wachten en dan maar de lokale Euroshop gereden en een stukje gekocht dat je op één van de ventilatiegaten in je wagen kan klikken. Eventjes moeten bijwerken met het zakmes: 4 uitsteekseltjes verwijderen en het plaatje van de Active Holder erop vijzen en klaar is kees...voor amper 4 euro (20 minder dan zo'n ProClip). Dus aan diegenen die twijfelen voor Active Holder + ProClip, kijk eens rond (denk dat ze dit stukje ook in Halfords hadden) en zo kan je lekker 20 euro besparen door de ProClip achterwege te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
TweakMarkster schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:29:
[...]

Het is een stuk makkelijker om op de bovenste balk op de speaker te klikken -> tesktballon -> weer op speaker klikken. Daarmee krijg je twee schuifbalkjes. 1 voor algemeen geluid en 1 voor beltoon volume, Trek de rechter (beltoon) naar beneden (=uit) en zo gaat wel je wekker af (=algemeen geluid dat afgespeeld wordt), maar hoor je niet je telefoon als deze gebeld wordt.
Succes d:)b
Op die manier gaat het idd wel, maar of er dan nog verschil tussen zit om hem elke keer op Aan/Stil te zetten of elke keer het balkje te verschuiven ;)
Toch bedankt!

Verder was het opzich al wel bekend dat het geen echte drivers zouden worden. Ben alleen dan wel heel benieuwd hoe de preformance dan wordt want ik vind hem nu niet altijd geweldig. En ik ben niet eens een PDA gewend, maar hij blijft gewoon af en toe ff 'haken' wat niet nodig zou moeten zijn bij zo'n "duur speeltje"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicket84
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-02 23:00
Jeej brodit houders zijn binnen..

Gisteren avond besteld, vandaag binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

radem205 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 17:05:
[...]

Misschien een beetje domme vraag, maar ik kan het nergens echt goed vinden.
Op mijn TC staat bij "info" het volgende:

Windows Mobile 6 Professional
CE-besturingssysteem: 5.2.1623 (Build 18129.0.4.5)

Betekent dit dan dat ik WM5.2 heb ofzo? En kan iemand mij uitleggen wat er precies beter is aan WM6.1?
Nee je hebt WM6. En het verschil zit hem in hele kleine dingetjes...zo heb ik bijvoorbeeld een duidelijkere batterij indicator, worden smsjes die bij mekaar horen ook onder mekaar gezet zodat je alles in 1 keer terug kan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:06
Yzord schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:44:
het is definitief. Er komt GEEN video driver uit voor de HTC modellen!!

[...]
Dat is wel balen. Met toch enige hoop in het achterhoofd heb ik hem vandaag besteld.. Nouja, jammer dan. Wel schandelijk eigenlijk dat er staat dat ze het wel zullen ondersteunen in nieuwe modellen. Zo van "deze hebben we nu verkocht, dikke pech".

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

cheiron schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 20:56:
[...]

Dat is wel balen. Met toch enige hoop in het achterhoofd heb ik hem vandaag besteld.. Nouja, jammer dan. Wel schandelijk eigenlijk dat er staat dat ze het wel zullen ondersteunen in nieuwe modellen. Zo van "deze hebben we nu verkocht, dikke pech".
Nou het is wachten op een device die die driver wel heeft en er vervolgens wordt uitgesloopt om hem compatible te maken voor de oudere modellen...en dat maakt het wachten allemaal juist weer leuk. net als het wachten op een modchip voor PS of een cracked firmware voor de PSP.

En inmiddels staat er al bijna 10000 dollar te wachten voor degene die een driver maakt voor de devices. Dus dont worry....het komt er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yzord schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 20:33:
[...]

Nee je hebt WM6. En het verschil zit hem in hele kleine dingetjes...zo heb ik bijvoorbeeld een duidelijkere batterij indicator, worden smsjes die bij mekaar horen ook onder mekaar gezet zodat je alles in 1 keer terug kan lezen.
is updaten naar WM 6.1 een eenvoudige klus of..........
kan dit uitgelegd worden in yip en... taal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Laatst online: 09:17
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 21:09:
[...]

is updaten naar WM 6.1 een eenvoudige klus of..........
kan dit uitgelegd worden in yip en... taal
Nou, dit is zeker niet heel gemakkelijk, uiteraard is het prima te doen... wat je moet doen is het volgende. hoe je aan deze zaken komt laat ik terzijde want die discusie hoort hier niet.

andere bootloader installeren (hardSPL)
WM6.1 rom voor de cruise vinden
Radiorom voor WM6.1 zoeken
Rom flashen
Radio flashen....

dat zijn kort de stappen, echter als je geen ervaring hiermee hebt en niemand kent die dit wel weet raad ik je aan gewoon op de officiele rom-update te wachten (als die komt) en die te flashen.

PS. houdt er rekening mee dat:
-je als je een cooked rom flasht en het foutgaat je telefoon onbruikbaar is geworden.
-je geen garantie meer hebt na het flashen van een cooked rom... (zorg dus als je dit gaat doen dat je je originele rom dumpt en als backup hebt.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_
  • Laatst online: 23-06 20:13

_AvA_

en dat ben zo.

Ik denk dat de 'snelheidsupdate' die er aan komt gewoon WM 6.1 inhoud. Zal wel niet veel bijzonders zijn dan. De 6.1 roms van xda-developers.com schijnen ook goed te werken, die zullen ook wel sneller zijn dan die waar HTC mee aan komt zetten binnenkort.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 22:05
Ik zit met een probleem met opera mini 4. Ik heb de browser geinstalleerd, maar krijg geen snelkoppeling onder programma's. Opera mini 4 is te benaderen via de snelkoppeling Java.

Weet iemand hoe ik een aparte snelkoppeling kan maken voor Opera Mini 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

_AvA_ schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 17:16:
Ik wil het toch nog even zeker weten. Morgen ga ik naar de winkel, en ik zit er toch een beetje mee...
De HTC TyTn II heeft dezelfde hardware toch? Helemaal geen verschillen?

Missen jullie een toetsenbord, en, als het toetsenbord je maar 50 euro extra kost (TC --> TyTn II) zouden jullie dan mét toetsenbord nemen?

Ik ben onwijs bang dat ik het toetsenbord ga missen...

--edit--
--ik ga eens op zoek naar een BT toetsenbord--
Ik weet van iemand die veel met de trein reist, dat het in zo'n ding nogal lastig is om via het on-screen toetsenbord hele verhalen te typen zonder regelmatig ernaast te tikken. Zo'n trein beweegt namelijk nogal. Hij heeft vooral om die reden een TYTN 2 gekocht. Ik kan me ook voorstellen als je bijvoorbeeld veel SMS't en e-mail gebruikt dat het handig kan zijn. Ikzelf heb het nooit echt gemist op mijn SPV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:14
Engineering Test Mode

*#*#364#*#*

Wat je ermee kan....tell me....I don't know zeg maar...
Maar misschien leuk om ermee te spelen....

http://www.pvoutput.org/intraday.jsp?sid=31923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

toxict schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 22:21:
Engineering Test Mode

*#*#364#*#*

Wat je ermee kan....tell me....I don't know zeg maar...
Maar misschien leuk om ermee te spelen....
En hoe voer ik dat in, want als ik dat via dialpad doe en op groen druk doet ie uiteraard niks hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peugeot206gt schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 21:19:
[...]

-je geen garantie meer hebt na het flashen van een cooked rom... (zorg dus als je dit gaat doen dat je je originele rom dumpt en als backup hebt.
Hoe kan je je originele rom dumpen?

Hoe zetten jullie bv films op de opslagkaart,bij mij lukt het niet met activesync(vind het trouwens ook zeer omslachtig).
Ik heb nu maar het sd kaartje eruit gehaald en via de usb adapter in me pc gestopt en dat lijkt een stuk sneller te werken alleen heb ik natuurlijk geen zin om steeds het kaartje erin en eruit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Gewoon aansluiten op activesync, wachten op verbinding, Deze Computer openen en daar staat je device tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carcomm houder met voeding besteld bij de PDAshop

Daar hebben we http://tweakers.net/aanbod voor

[ Voor 37% gewijzigd door pven op 28-02-2008 06:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
*weg*

[ Voor 93% gewijzigd door pven op 28-02-2008 06:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:42:
Reken het maar eens uit in je maandbedrag t.o.v. sim only. Dan schrik je wat je soms betaalt voor je toestel ;)
offtopic: Dat is zeker mogelijk, maar niet in mijn geval. Verlengen was goedkoper dan sim-only, dus valt allemaal wel mee. En uiteindelijk heb je je abbo wel nodig, want anders kun je niet bellen. Dus op zich ook weer niet eerlijk om de abbo kosten erin op te nemen. /offtopic

Net m'n Brodit pro-clip en active houder binnen. Moest hem uiteraard meteen plaatsen :D
Echt super relaxed ding. Absoluut beter dan die Richter zuignap troep. Bijkomend voordeel is ook nog dat hij echt binnen handbereik is en neemt geen zicht meer weg. Wicked! _/-\o_

Verwijderd

*weg*

[ Voor 82% gewijzigd door pven op 28-02-2008 06:48 ]

Verwijderd

TweakMarkster schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 23:37:
[...]

offtopic: Dat is zeker mogelijk, maar niet in mijn geval. Verlengen was goedkoper dan sim-only, dus valt allemaal wel mee. En uiteindelijk heb je je abbo wel nodig, want anders kun je niet bellen. Dus op zich ook weer niet eerlijk om de abbo kosten erin op te nemen. /offtopic

Net m'n Brodit pro-clip en active houder binnen. Moest hem uiteraard meteen plaatsen :D
Echt super relaxed ding. Absoluut beter dan die Richter zuignap troep. Bijkomend voordeel is ook nog dat hij echt binnen handbereik is en neemt geen zicht meer weg. Wicked! _/-\o_
Zit er niet erg veel loze ruimte achter de cruise met de brodit? Bij de Peug op de standaard plek komt hij dan bijna tegen de stengels van de ruitenwisser aan denk ik zo.

• nicket84
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-02 23:00
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 06:50:
[...]
Zit er niet erg veel loze ruimte achter de cruise met de brodit? Bij de Peug op de standaard plek komt hij dan bijna tegen de stengels van de ruitenwisser aan denk ik zo.
Nee valt reuze mee. Ik weet niet hoe ver hij naar voren komt, als je hem met de proclip bevestigd. Ik heb de standaard bevestiging gebruikt...

• utreg88
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-08 19:27
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 22:35:
[...]

Hoe kan je je originele rom dumpen?

Hoe zetten jullie bv films op de opslagkaart,bij mij lukt het niet met activesync(vind het trouwens ook zeer omslachtig).
Ik heb nu maar het sd kaartje eruit gehaald en via de usb adapter in me pc gestopt en dat lijkt een stuk sneller te werken alleen heb ik natuurlijk geen zin om steeds het kaartje erin en eruit te halen.
Ik weet dat er een patch was voor de QTEK 9100 om hem als USB stick te laten
herkennen door je PC.
Dit kon je volgens mij instellen op je telefoon voordat je hem met de PC verbind.
Weet niet of er voor de Touch ook zoiets is, maar ik ga ff op zoek....
Lijkt mij ook wel handig ... 8)7

OK, heb al 2 linkjes,... ;) maar weet niet of dit zonder problemen gaat werken op WM6.

http://forum.xda-develope...d.php?t=260755&highlight=

http://www.modaco.com/con...cussion/238545/WM5torage/

UPDATE:
Volgens deze link werk versie 1.8 met WM6.
Ga het aankomend weekend even testen aangezien dan mn
tel pas binnenkomt... 8)7
http://forum.ppcgeeks.com/showthread.php?t=16185

[ Voor 22% gewijzigd door utreg88 op 28-02-2008 08:22 ]

• brrrt
Heeft iemand eigenlijk al een soort van virusscanner op z'n HTC Touch Cruise gezet? Zeker als je zoveel programmaatjes (waaronder veel gratis) uitprobeert, lijkt het me toch wel handig als je eens in de zoveel tijd kan kijken of je geen virus erop hebt gezet...
Kent iemand een goed programmaatje?

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Ben ik nou de enige bij wie soms spontaan UMTS verbindingen worden gelegd, ook als het toestel in standby staat? Zoals al eerder gezegd: ik heb geen tooltjes o.i.d. die verbinding zoeken. Ook draait er geen app op de achtergrond op het moment dat het device verbinding zoekt. En hij blijft ook hardnekkig connecten! Laatst zag ik dat hij ging connecten, dus ik klik op annuleren. Hij blijft het gewoon steeds opnieuw proberen.

Nu heb ik een internetbundel, dus no problemo qua kosten, maar mijn batterij vindt het minder fijn...
Iemand een idee?

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Verwijderd

CSB schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 09:18:
Ben ik nou de enige bij wie soms spontaan UMTS verbindingen worden gelegd, ook als het toestel in standby staat? Zoals al eerder gezegd: ik heb geen tooltjes o.i.d. die verbinding zoeken. Ook draait er geen app op de achtergrond op het moment dat het device verbinding zoekt. En hij blijft ook hardnekkig connecten! Laatst zag ik dat hij ging connecten, dus ik klik op annuleren. Hij blijft het gewoon steeds opnieuw proberen.

Nu heb ik een internetbundel, dus no problemo qua kosten, maar mijn batterij vindt het minder fijn...
Iemand een idee?
Modaco Nodata...kan je de verbindingen stoppen en terug aanzetten indien nodig: http://www.mypocketpc.ch/Freeware/kommunikation/17491.aspx

Verwijderd

TweakMarkster schreef in deel 1:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/29626868

Over de iTask 0.91 FLASH software met iPhone GUI.
Er is een update en we werken nu met versie 0.92

Changelog:
-Unread sms
-Unanswered calls
-Unread email
-Buttons can now be gif/jpg/swf/png(with transparency)
-20 more app buttons ( open apps, slide to right)
-Slide to unlock has been changed to be a execute link instead, so now you can use a better screenlocker
-Changeable background for news and settings.
-You can use gif/jpg/png/swf for background-image as well
-Write has been moved to iProgs, so now mainbutton1 is open for external app.
-Rubik's cube game
-Soccer tricks game
-Sokoban game.
-Tetris look upgraded.
-Contacts app Alpha version.
-Many small fixes
-Volume and network or other system info not fixed yet.

Te vinden op:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=364344 (waar anders >:) )

Verwijderd

TweakMarkster schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 14:23:
[...]

Tja, de jeugd van tegenwoordig. Beetje hoppen van telefoon naar telefoon. Echte wegwerp-generatie :P
Nee, maar ik doe er ook ongeveer 1,5 tot 2 jaar mee en dan weer een abbo verlening doen i.c.m. het nieuwste speeltje. Aangezien de meeste hier hem i.c.m. een abbo bestellen, betaal je er geen >500 euri voor. En dan is het minder erg.
Daarnaast gaat de technologie zo snel tegenwoordig dat de TC over 2 jaar "hopeloos" verouderd spul is. 8)
hoezo jeugd er staat niet voor niets dino 50 nu trouwens bijna 60 ;)
ik heb trouwens denk ik een bug als ik mijn cruise op trillen zet en later weer terug op alleen bellen dan belt hij helemaal niet (dus de ringtone gaat niet over) dan nogmaals een paar keer aanklikken op alleen beltoon en dan doet ie het weer strange toch?

• radem205
om youtube video's af te spelen is Vtap een aanrader. Hiermee kan je via het programma zoeken naar alle filmpjes op youtube.

Trouwens, hebben jullie ook last bij het afspelen van youtube filmpjes dat het geluid achterloopt t.o.v. het beeld?

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 20:46

J-P

Syntax erro....

Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 18:26:
Heb mij gisteren ook zo'n Brodit Active Holder (voor TC dus ;)) aangekocht + ProClip...Vandaag al geleverd, maar de ProClip werkt met een voucher, dus die moet ik pas binnen 2 weekjes verwachten.

Nu, ik kon niet zo lang wachten en dan maar de lokale Euroshop gereden en een stukje gekocht dat je op één van de ventilatiegaten in je wagen kan klikken. Eventjes moeten bijwerken met het zakmes: 4 uitsteekseltjes verwijderen en het plaatje van de Active Holder erop vijzen en klaar is kees...voor amper 4 euro (20 minder dan zo'n ProClip). Dus aan diegenen die twijfelen voor Active Holder + ProClip, kijk eens rond (denk dat ze dit stukje ook in Halfords hadden) en zo kan je lekker 20 euro besparen door de ProClip achterwege te laten.
Dat klinkt idd wel handig, maar trilt die dan niet als je aan het rijden bent? Kan je misschien een foto laten zien?

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

• toxict
Yzord schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 22:27:
[...]

En hoe voer ik dat in, want als ik dat via dialpad doe en op groen druk doet ie uiteraard niks hehe
> dail pad
> *#*#364#*#*

Let op..... Sterretje Hekje Sterretje Hekje 364 Hekje Sterretje Hekje Sterretje

Daarna komt automatisch 't Field Test Menu tevoorschijn.

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 10:47
radem205 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:17:
om youtube video's af te spelen is Vtap een aanrader. Hiermee kan je via het programma zoeken naar alle filmpjes op youtube.

Trouwens, hebben jullie ook last bij het afspelen van youtube filmpjes dat het geluid achterloopt t.o.v. het beeld?
Dat heb ik ook al vaak op de pc. De sync van youtube is nooit helemaal super geweest.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

• radem205
WorkForce schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:41:
[...]

Dat heb ik ook al vaak op de pc. De sync van youtube is nooit helemaal super geweest.
Dat ligt dus volgens jou niet aan de TC?

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

toxict schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:33:
[...]

> dail pad
> *#*#364#*#*

Heb ik gedaan, doet niks bij mij....kan zijn omdat ik een andere rom heb en dat dat er uit gesloopt is.

Verwijderd

toxict schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:33:
[...]

> dail pad
> *#*#364#*#*

wat kan je er mee dan ??
versnellen oid ?

• TweakMarkster
radem205 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:53:
[...]

Dat ligt dus volgens jou niet aan de TC?
Ligt eerder aan de verbinding en de buffer instellingen.
Zoals YTpocket.com aangeeft, moet je de buffer instellingen aanpassen. Dat had ik gedaan en toen liep het geluid wel goed. Vervolgens dacht ik de buffer ff te verhogen (toch umts of wifi verbinding), maar toen begon het ook verkeerd te lopen.
Ben nu Vtap aan het installeren, ff kijken hoe dat werkt.

Verwijderd

Bogey Dope schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:22:
[...]

Dat klinkt idd wel handig, maar trilt die dan niet als je aan het rijden bent? Kan je misschien een foto laten zien?
Trilt amper, het gewicht van de TC houdt de strookjes van de ventilatie op zijn plaats. Het is alvast 't proberen waard voor amper 4 euro, later kan je nog altijd overstappen op de ProClip. Ik zal 's zien voor foto's dan :)

Verwijderd

Iemand de nieuwe Dutch Light Rom al geprobeerd? ik ga 'm nu flashen.
quote: xda-developers
Light Version of Dutch ROM 1.25.404.1 NLD

The ROM is very fast and stable with the NetCF & SQL Mobile 3.5, 32mb Pagepool, some registry tweaks to increase performance (Font size cache 32768, File system cache set 4000k, FileSystem filter cache 2000), disable the security warning when installing non-certified application and a cleaned up 3G ICON!! NO RADIO INCLUDED!!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=372843

• TweakMarkster
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 12:22:
[...]
Trilt amper, het gewicht van de TC houdt de strookjes van de ventilatie op zijn plaats. Het is alvast 't proberen waard voor amper 4 euro, later kan je nog altijd overstappen op de ProClip. Ik zal 's zien voor foto's dan :)
Helaas wist ik dit niet eerder, maar ik ben ook erg blij met mijn ProClip. Zit goed vast, supersimpel te installeren en het werkt perfect.
Maar het verschil in prijs doet me toch wel even slikken :)

Verwijderd

[...]

Als je een registereditor hebt is dit een fluitje van een cent:
quote: xda-developers
HKEY_LOCAL_MACHINE\Comm\ConnMgr\Planner\Settings\
SuspendResume = GPRS_bye_if_device_off
CacheTime = xxx (where xxx are seconds before auto disconnect, for me the best value is 60)
Ik heb zelf ook 60 ingesteld, werkt prima. Het scheelt ongelooflijk veel in accuduur.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2008 12:58 ]

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 12:44:

[...]

Laat ons de uitslag/het verloop weten!

Hoi!

• toxict
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 12:12:
[...]

wat kan je er mee dan ??
versnellen oid ?
Ik weet het niet...
Denk dat het meer is voor engineers die die dingen moeten testen ofzo.
Kwam het toevallig ergens in een forum tegen en het werkt op mijn HTC TC (NL) wel.

Als iemand meer hierover weet...graag posten natuurlijk ;-)

• FabianNL
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 12:44:

[...]

Een light versie lijkt me sowieso al niet handig... Maar laat toch maar ff weten of het iets is!

Al denk ik dat ik voorlopig nog ff ga wachten met flashen. Eerst maar eens kijken wat HTC straks gaan uitbrengen en wat WM 6.1 gaat doen. Flashen lijkt me namelijk niet de meest leuke bezigheid eigenlijk ;)

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

WorkForce schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:41:
[...]

Van de installatie procedure van YTPocket.com:
code:
1
2
3
[b]Removing Lag[/b]
Click 'Select Page -> Advanced' and set 'Manual A/V offset +/-' to '-400'. 
This should get rid of any lip-sync effect.

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Verwijderd

TweakMarkster schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 12:46:
[...]

Helaas wist ik dit niet eerder, maar ik ben ook erg blij met mijn ProClip. Zit goed vast, supersimpel te installeren en het werkt perfect.
Maar het verschil in prijs doet me toch wel even slikken :)
Ik wist dit ook niet eerder, ik kreeg gisteren mijn voucher voor de ProClip, maar had gewoon 't geduld niet om erop te wachten dus ben ik op zoek gegaan. Nu, binnen zo'n 2 weken kan ik vergelijken met de ProClip. Deze zal zeker en vast steviger zitten en zit ook iets lager...

Hier de "setup": http://www.cyclingpress.be/tc

Ik vind het best oké, zit niet in mijn gezichtsveld en is stevig...de opstelling van de ventilatie is wel ideaal hiervoor vind ik, misschien dat andere wagens/modellen minder praktische opstelling hebben van de ventilatie zodat mijn systeempje minder bruikbaar is. Maar het is volgens mij zeker 't proberen waard, 4 euro is geen weggesmeten geld om eens te testen of 't voldoet aan jouw normen. Rij wel geen tientallen km's voor zo'n HR-plaatje anders kan je evengoed de ProClip bestellen :+

• radem205
Ik had aan het begin al alle stappen op YTPocket.com doorlopen, maar desondanks loopt het geluid nog niet synchroon met het beeld. Nog iemand ervaring mee?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 13:27:
[...]

Ik wist dit ook niet eerder, ik kreeg gisteren mijn voucher voor de ProClip, maar had gewoon 't geduld niet om erop te wachten dus ben ik op zoek gegaan. Nu, binnen zo'n 2 weken kan ik vergelijken met de ProClip. Deze zal zeker en vast steviger zitten en zit ook iets lager...

Hier de "setup": http://www.cyclingpress.be/tc

Ik vind het best oké, zit niet in mijn gezichtsveld en is stevig...de opstelling van de ventilatie is wel ideaal hiervoor vind ik, misschien dat andere wagens/modellen minder praktische opstelling hebben van de ventilatie zodat mijn systeempje minder bruikbaar is. Maar het is volgens mij zeker 't proberen waard, 4 euro is geen weggesmeten geld om eens te testen of 't voldoet aan jouw normen. Rij wel geen tientallen km's voor zo'n HR-plaatje anders kan je evengoed de ProClip bestellen :+
mooie foto's erg duidelijk

maar een vraagje , ik zie op de foto's onder de tapbladen een aantal snelkoppelingen staan
ik wil ze daar ook zetten maar kom er niet echt uit heb je misschien een hint ? _/-\o_ hoe te maken

Verwijderd

FabianNL schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 13:21:
[...]
Een light versie lijkt me sowieso al niet handig... Maar laat toch maar ff weten of het iets is!
Ik vind het wel handig, aangezien je alle htc onderdelen apart kunt installeren (nieuwste versies), zie bijvoorbeeld hier, punt 9.
HHCv08b.cab 2.1 MB
HTC Action Screen.zip 99.7 KB
HTC Audio ManagerV1.02.919.713.cab 1.1 MB
HTC End Key.cab 169.5 KB
HTC Enlarge Start Menu.cab 187.4 KB
HTC Equalizer 1.0.2.cab 51.8 KB
HTC GIF Animation 1.10.1020.611.cab 190.9 KB
HTC Home Plugin v1.6.cab 299.0 KB
HTC Home Sprint Plugin v1.0.824711.0.cab 102.9 KB
HTC Large Title Bar.cab 95.9 KB
HTC Network Plugin_mui_0409.cab 74.4 KB
Htc OneNote Fix.cab 1.5 KB
HTC Plus v2.0.28938.1_fixed v2.CAB 825.4 KB
HTC Random Acces_updated.zip 32.8 KB
HTC Touch Keyboard + Keypad.cab 1.5 MB
HTC.Album.1.0.1030.720.cab 2.4 MB
HTC_AlbumFolder_DirectoryOption.cab 2.3 MB
HTC_QuickGPS.CAB 760.1 KB
HTC_Zip_v1.20.27596.2.CAB 243.6 KB
MS_Hearts__PPC_.CAB 190.6 KB
SetupVoIP_v0.3.CAB 94.2 KB
WirelessTodayPlugin.cab 6.6 KB
WkTaskL_1170.cab 195.4 KB
WM6_RemoteDesktop.cab 740.1 KB
Flashen lijkt me namelijk niet de meest leuke bezigheid eigenlijk ;)
Eitje, Hard-spl erop, en elke rom naar keuze installeren. Kan vrijwel niks misgaan.

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 12:56:
[...]

Als je een registereditor hebt is dit een fluitje van een cent:

[...]

Ik heb zelf ook 60 ingesteld, werkt prima. Het scheelt ongelooflijk veel in accuduur.
Klopt, ik ken deze tweak en in mijn vorige ROM toegepast, maar ik had er een nadeel van...ik doe veel online pokeren, dus ook via mijn TC, maar na de idle time werd ik elke keer uit de room verwijderd, terwijl nog geen paar seconden ervoor bijvoorbeeld werd gebet, dus er wordt data over en weer gestuurd. Toch werd het gezien als idle time en dus gedisconnect. Zeer vervelend en dus ook niet toepasbaar voor mij :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 13:31:
[...]

mooie foto's erg duidelijk

maar een vraagje , ik zie op de foto's onder de tapbladen een aantal snelkoppelingen staan
ik wil ze daar ook zetten maar kom er niet echt uit heb je misschien een hint ? _/-\o_ hoe te maken
HTC Home Plugin...zie post boven mij, staat in z'n lijstje :)

edit: denk ik toch :o ... 't was alleszins niet om 6 tabs te krijgen...ik had mijn TC 1 uurtje en ik startte 'm opnieuw op en kreeg de HTC Home niet meer. Heb toen de HTC Home Plugin laten lopen en alles was terug ok en ik had die snelkoppelingen erbij >:)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2008 13:44 ]

Verwijderd

Ik heb een dag of 2 zitten prutsen om een wifi verbinding te maken met een van de draadloze netwerken op ons werk (Cisco ACS, Radius, 802.1x enz).

Ik heb hiervoor de volgende instellingen nodig
- Wlan network name: xxxxxx
- Security mode: 802.1x with dynamic WEP keys
- Authentication protocol: PEAP with MSCHAPv2
- Root certificaat: GTE Cybertrust Global Root

Op de touch cruise kreeg ik dit niet aan de praat met de standaard aanwezige software, terwijl het certificaat standaard aanwezig is. Hij bleef zeuren om een persoonlijk certificaat. Ook de registry setting zoals genoemd op xda (HLM-->Comm-->EAP-->Extension-->25-->ValidateServerCert=0 (dword) werkt niet bij mij.

Ik heb nu de Odyssey Client van juniper networks geinstalleerd op mijn htc touch cruise en daarmee werkt het feilloos. MIsschien handig als iemand eenzelfde verbinding probeert te realiseren met zijn cruise. De software is helaas niet gratis.

Hier kun je een trial versie (30 dagen) downloaden:

https://www.juniper.net/w...d=N&templateName=aaa_demo

Hopelijk heeft iemand er iets aan.

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Is SecureW2 dan geen optie ervoor?

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
jbr schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 13:26:
[...]

Van de installatie procedure van YTPocket.com:
code:
1
2
3
[b]Removing Lag[/b]
Click 'Select Page -> Advanced' and set 'Manual A/V offset +/-' to '-400'. 
This should get rid of any lip-sync effect.
die tweak werkt lekker :) had bij sommige idd het lipsync probleem maar nu lijkt hij te zijn opgelost!

heb em overigens in TCPMP player toegepast voor de .flv bestanden die van ytpocket komen.

Verwijderd

Yzord schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:06:
Is SecureW2 dan geen optie ervoor?
Ga ik meteen proberen-> thx!!!

Verwijderd

Net de HTC Home aangepast, maar 6 tabs krijg 'k jammer genoeg niet...strange...Maar vind 't niet zo erg, vooral het feit dat je dan de HTC Home Customizer kan gebruiken is leuk, kleurtjes enzo!

Allblack-thema is ook erg strak :O!

Verwijderd

De light NL rom is erg snel. Ik kan echter niet met zekerheid zeggen dat ie een stuk sneller is dan de gewone NL versie met registertweaks, daarvoor zou iemand SPB benchmark of zoiets moeten draaien. Nu ga ik maar eens experimenteren met de WM6.1 versies, hopelijk komt daar snel een NL versie van.

• TweakMarkster
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 13:55:
Ik heb een dag of 2 zitten prutsen om een wifi verbinding te maken met een van de draadloze netwerken op ons werk (Cisco ACS, Radius, 802.1x enz).

Ik heb hiervoor de volgende instellingen nodig
- Wlan network name: xxxxxx
- Security mode: 802.1x with dynamic WEP keys
- Authentication protocol: PEAP with MSCHAPv2
- Root certificaat: GTE Cybertrust Global Root

Op de touch cruise kreeg ik dit niet aan de praat met de standaard aanwezige software, terwijl het certificaat standaard aanwezig is. Hij bleef zeuren om een persoonlijk certificaat. Ook de registry setting zoals genoemd op xda (HLM-->Comm-->EAP-->Extension-->25-->ValidateServerCert=0 (dword) werkt niet bij mij.

Ik heb nu de Odyssey Client van juniper networks geinstalleerd op mijn htc touch cruise en daarmee werkt het feilloos. MIsschien handig als iemand eenzelfde verbinding probeert te realiseren met zijn cruise. De software is helaas niet gratis.

Hier kun je een trial versie (30 dagen) downloaden:

https://www.juniper.net/w...d=N&templateName=aaa_demo

Hopelijk heeft iemand er iets aan.
Ik was hier ook naar op zoek. Op werk ook PEAP authenticatie en niets wilde werken.
Nu de SecureW2 suggestie (freeware/open source) van Yzord geprobeerd en direct online!
Helemaal top! Bedankt Yzord _/-\o_

SecureW2 -> http://www.securew2.com/products/

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Gebruiken wij ook op ons werk namelijk ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:19:
Net de HTC Home aangepast, maar 6 tabs krijg 'k jammer genoeg niet...strange...Maar vind 't niet zo erg, vooral het feit dat je dan de HTC Home Customizer kan gebruiken is leuk, kleurtjes enzo!

Allblack-thema is ook erg strak :O!
home customizer ??
waarvandaan heb je die of ben ik nou gek

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:07:
[...]

home customizer ??
waarvandaan heb je die of ben ik nou gek
Eerst moet je de HTC Home Plugin met 6 tabs hebben, alhoewel ik toch maar 4 tabs krijg 8)7 (vind je op xda-developers + ook de nodige uitleg)

Dan: http://rapidshare.com/fil...e_Customizer_v07.zip.html de Customizer en dan kan je vanalles aanpassen ;) .

Verwijderd

TweakMarkster schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:29:
[...]

Ik was hier ook naar op zoek. Op werk ook PEAP authenticatie en niets wilde werken.
Nu de SecureW2 suggestie (freeware/open source) van Yzord geprobeerd en direct online!
Helemaal top! Bedankt Yzord _/-\o_

SecureW2 -> http://www.securew2.com/products/
Bij mij blijft hij ook bij deze software om een persoonlijk certificaat zeuren. Als ik daar doorheen ben blijft hij met gebruikersnaam wachtwoord prompt komen..

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 20:46

J-P

Syntax erro....

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

• Kievit1964
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-03 17:47
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:10:
[...]

Eerst moet je de HTC Home Plugin met 6 tabs hebben, alhoewel ik toch maar 4 tabs krijg 8)7 (vind je op xda-developers + ook de nodige uitleg)

Dan: http://rapidshare.com/fil...e_Customizer_v07.zip.html de Customizer en dan kan je vanalles aanpassen ;) .
Ik heb de Home_Customizer op de kaart gezet en in werking maar er verandert niets? De zes tabs staan wel op mijn scherm..... :'(
Met het programma kan ik wel dingen instellen (themes, clock etc.) maar als ik dan uiteindelijk 'exit' gan en op 'ok' druk verandert er niets.
Doe ik iets niet goed??

[ Voor 13% gewijzigd door Kievit1964 op 28-02-2008 17:09 ]

Verwijderd

Kievit1964 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 16:52:
[...]

Ik heb de Home_Customizer op de kaart gezet en in werking maar er verandert niets? De zes tabs staan wel op mijn scherm..... :'(
hier t zelfde kan niks met t zip bestandje pakt uit maar verder ?????

Verwijderd

De volledige folder erop gezet en dan de exe uitvoeren? Dan krijg je een keuzelijst met wat je allemaal kan customizen.

Plugin = http://forum.xda-develope...mentid=44803&d=1185193487

wens je deze in 't Nederlands: http://forum.xda-develope...hp?p=1397943&postcount=44

Dan de Customizer: homecust.exe uitvoeren en dan zou je moeten kunnen customizen...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 17:08:
[...]

hier t zelfde kan niks met t zip bestandje pakt uit maar verder ?????
de homecust.exe uitvoeren en dan krijg je een keuzelijstje met wat je wenst aan te passen

• Kievit1964
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 17:09:
[...]

de homecust.exe uitvoeren en dan krijg je een keuzelijstje met wat je wenst aan te passen
Deze kan ik uitvoeren maar er verandert niets op mijn scherm......... :? :?
b.v. clock vernaderen: geeft: Clock Installed, daarna ok en naar exit. Als ik na exit niet op ok druk geeft hij aan: Enabling Plugin.....
Dit kan ik een uur zo laten staan bw.
Als ik op ok druk dan krijg ik weer mijn gewone scherm....

Verwijderd

Kievit1964 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 17:34:
[...]

Deze kan ik uitvoeren maar er verandert niets op mijn scherm......... :? :?
b.v. clock vernaderen: geeft: Clock Installed, daarna ok en naar exit. Als ik na exit niet op ok druk geeft hij aan: Enabling Plugin.....
Dit kan ik een uur zo laten staan bw.
Als ik op ok druk dan krijg ik weer mijn gewone scherm....
Voor de Customizer moet je wel zeker de HTC Home Plugin (5-6 tabs) hebben geinstalleerd hé

• Kievit1964
FOUTJE!!!!!
Ik heb per ongeluk een directory name geweizigd....stom, stom, stom. 8)7

Wie weet wat de juiste naam is? _/-\o_

in de directory staan: HTC Home en RSS Hub

• Kievit1964
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 17:36:
[...]

Voor de Customizer moet je wel zeker de HTC Home Plugin (5-6 tabs) hebben geinstalleerd hé
Die heb ik, alle zes.

In de windows directory heb ik wel veel *.png bestanden (afbeeldingen) gekregen, maar zoals gezegd op het scherm niet veel verandering

[ Voor 22% gewijzigd door Kievit1964 op 28-02-2008 22:31 ]

Verwijderd

Kievit1964 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 17:41:
FOUTJE!!!!!
Ik heb per ongeluk een directory name geweizigd....stom, stom, stom. 8)7

Wie weet wat de juiste naam is? _/-\o_

in de directory staan: HTC Home en RSS Hub
Bij mij is dat: Program Files
Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de HTC Touch Cruise. Discussie over welk abonnement je er het beste bij kan nemen, hoort hier niet.