Zal het je nog sterker vertellen, over 12 maanden heb ik al waarschijnlijk weer een nieuwe en ligt m'n TC te verstoffen

Ach, hij kost me 120 nu bij m'n abbo en ik vind telefoons véél te leuk om volgend jaar geen nieuwe te kopen, zo goed ken ik mezelf ondertussen wel.
Verder nog wel een vraagje, er stond in het vorige deel dit:
Probleem: "Bijvoorbeeld 's nachts heb ik graag het geluid van de telefoon af zodat ik niet gestoord kan worden en toch het geluid van mijn device aan zodat ik mijn wekker hoor. Dit krijg ik dus niet gedaan met HTC home."
Antwoord:" Hier had ik ook last van maar dit kan je als volgt oplossen. Zet je telefoon op stil. Daarna druk op je op het knopje aan de zijkant van je toestel om geluid harder en zachter te kunnen zetten. Hier zet je dan de volume voor het device (linkerschuifbalk) helemaal hoog ofzo en die van de telefoon (rechter) laat je naar beneden staan. Als er dan gebeld wordt, gaat er geen melodie af, maar je wekker wel"
Dit krijg ik niet voor elkaar hoor? Ligt dit aan mij of...
Als ik namelijk het linkerschuifbalkje omhoog wil halen, dan schiet ie automatisch over op Aan. Leek me vooral erg makkelijk dit, aangezien ik er ook achter kwam dat je zelfs geen muziek kon luisteren op stil. Erg onzinnig
Verder ben ik best tevreden met m'n Cruise! Sowieso eerste niet-Nokia telefoon, eerste touch-screen en eerste PPC, dus is wel iets compleet anders voor mij!