HTC Touch Cruise - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste
Acties:
  • 157.034 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yzord schreef op maandag 25 februari 2008 @ 09:25:
Mijn WM6.1 v0.53 van Bepe is supersnel!! Zelfs het opstarten van TT is 2 keer zo snel. Natuurlijk zelf ook een hoop tweaks toegepast, maar op dit moment ben ik zeer huiverig omeen andere ROM erop te zetten. Ik ga deze performance niet meer halen vrees ik. Batterij gaat ook ineens 3a4 dagen mee.
Misschien kun jij me dan vertellen waarom ik mijn TC niet meer uit kan krijgen.
Uit-knopje doet niet wat het moet doen. Ik krijg na lang indrukken wel een melding.
Maar als ik weer licht op het knopje druk is de TC nog aan. Dat was voor het flashen
, eigenlijk voor het installeren van Hard_SPL, nog niet zo.

En idd, WM6.1 is een ontzettende verbetering.
Ik ga ook weer terug denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-03 17:47
Iemand ervaring met Navigon Destinator 7?

Vooral de TMC functie in combinatie met TC lijkt me interessant daar TT geen TMC heeft en R66 niet werken krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 09:55:
Dus geen YouTube voor deze jongen.

Wie kan mij helpen?
TCPMP & flashbundle zou je moeten installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 10:24:
[...]

Misschien kun jij me dan vertellen waarom ik mijn TC niet meer uit kan krijgen.
Uit-knopje doet niet wat het moet doen. Ik krijg na lang indrukken wel een melding.
Maar als ik weer licht op het knopje druk is de TC nog aan. Dat was voor het flashen
, eigenlijk voor het installeren van Hard_SPL, nog niet zo.

En idd, WM6.1 is een ontzettende verbetering.
Ik ga ook weer terug denk ik.
Hmm, probleem zegt me niets..al andere rom geprobeerd? Want mijn uit knopje werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Kievit1964 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 10:38:
Iemand ervaring met Navigon Destinator 7?

Vooral de TMC functie in combinatie met TC lijkt me interessant daar TT geen TMC heeft en R66 niet werken krijg.
TT geen TMC? Heb ik anders wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet met Navigon Destinator 7, maar wel met Garmin mobile Xt. Deze valt mij wat snelheid betreft erg tegen, loopt minstens 100 meter achter en dat is vlgs mij te danken aan de slechte video performance, je ziet dat de opbouw van het scherm erg traag gaat, en dat is jammer omdat Garmin wel wat extra handige tools heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yzord schreef op maandag 25 februari 2008 @ 10:43:
[...]

Hmm, probleem zegt me niets..al andere rom geprobeerd? Want mijn uit knopje werkt perfect.
Ja, dat heb ik geprobeerd.
Hij zegt": "De stroom wordt uitgeschakeld....."
Daarna een zwart scherm, maar hij gaat niet uit.

Ik heb het uitgeprobeerd met andere ROMS. Hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Mijn WM6.1 v0.53 van Bepe is supersnel!! Zelfs het opstarten van TT is 2 keer zo snel. Natuurlijk zelf ook een hoop tweaks toegepast, maar op dit moment ben ik zeer huiverig omeen andere ROM erop te zetten. Ik ga deze performance niet meer halen vrees ik. Batterij gaat ook ineens 3a4 dagen mee.
Heb je de Full / NoTom / Light gebruikt?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

EWK schreef op maandag 25 februari 2008 @ 10:54:
[...]

Heb je de Full / NoTom / Light gebruikt?
Ik heb de Full...enige probleem is dat TomTom niet in de programma's map voorkomt. Maarja, daar is zo een snelkoppeling in te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
Yzord schreef op maandag 25 februari 2008 @ 10:46:
[...]

TT geen TMC? Heb ik anders wel.
Hoe kom je aan TMC op TC?
Op de TT Go zit het volgens mij wel maar op een PDA nog niet tegengekomen. Alleen abbo voor verkeersinfo via TomTom zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:46

J-P

Syntax erro....

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 08:06:
Momenteel heb ik mijn eigen NL ROM weer teruggeflashed. Maar dat is een flinke domper wat snelheid betreft. Ik denk dat ik een custom NL ROM ga maken met snelheidsverbeteringen erin.
Met die gedachte zit ik dus ook, mis alleen net een beetje kennis en ervaring op dat gebied. Het liefst zou ik een bijna zo kaal mogenlijke NL WM6.1 ROM willen hebben zodat ik mijn eigen favoriete programmas er op kan zetten.

Als je hulp nodig hebt, roep het maar ik help hier graag mee.

Is er anders iemand (met ervaring in het maken van custom ROMS) die een NL handleiding ROM maken voor de polaris kan schrijven?? Grote kans dat we dan veel keus hebben van verschillende ROMS.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een indicatie wanneer de WM6.1 update beschikbaar wordt voor de TC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bogey Dope schreef op maandag 25 februari 2008 @ 13:17:
[...]

Met die gedachte zit ik dus ook, mis alleen net een beetje kennis en ervaring op dat gebied. Het liefst zou ik een bijna zo kaal mogenlijke NL WM6.1 ROM willen hebben zodat ik mijn eigen favoriete programmas er op kan zetten.

Als je hulp nodig hebt, roep het maar ik help hier graag mee.

Is er anders iemand (met ervaring in het maken van custom ROMS) die een NL handleiding ROM maken voor de polaris kan schrijven?? Grote kans dat we dan veel keus hebben van verschillende ROMS.
Om eerlijk te zijn vind ik je nogal lui. Om het zelf uit te zoeken ben je een weekendje zoet.
Ik heb een ENG stappenplan gemaakt (linkje staat een paar posts terug). Daar moet je een ROM mee kunnen maken. Als je al die stappen hebt doorlopen, kun je ook een NL handleiding schrijven.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu Na een weekje TC is hij nu aardig naar mijn smaak ingericht. Rom's flashen en dumpen daar ga ik maar niet aan beginnnen. Daar heb ik nog geen kaas van gegeten.....

Tomtom en Trackme werkt nu en ik heb de volgende programma's geinstalleerd:

Trackme
Modaco Nodata
TCPMP
Flashplayer activex
Flashlite
Todayagenda
Total Commander
TomTom
Google Maps
Microsoft .NET CF 3.5

Spelletjes:
SudokuPocket
Call of duty 2 demo
Kevtrish

Ik heb totaal geen last van de driver problemen. Mijn Tomtom loop veeeel soepeler als op mijn oude N80. En ook soepeler als op het filmpje dat vaak als voorbeeld wordt gebruikt.

Ook de call of duty 2 demo. Wat toch een 3d spelletje is. Loopt behoorlijk goed vindt ik. Tuurlijk een beetje schokkerig, maar geen 3 fps, waar je vaak mensen over hoort.

Nu moet ik wel zeggen dat ik geen filmps kijk op mijn telefoon (heb ik een ipod voor), en dat ik geen vergelijkingsmateriaal heb met andere PDA's......

Nu vroeg ik mij alleen nog af of er een programma bestaat waarmee ik mijn data verbuik kan monitoren zowel van wifi als HSDPA en GPRS. Ik heb het standaard niet gevonden in mijn TC. Mijn N80 had wel zoiets. Dan kan ik tenminste achteraf zien of ik misschien wel een ongwenste verbinding heb gehad.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 13:20:
[...]

Om eerlijk te zijn vind ik je nogal lui. Om het zelf uit te zoeken ben je een weekendje zoet.
Ik heb een ENG stappenplan gemaakt (linkje staat een paar posts terug). Daar moet je een ROM mee kunnen maken. Als je al die stappen hebt doorlopen, kun je ook een NL handleiding schrijven.

Succes.
Ik vind het Engels wat op XDA gebruikt wordt meestal niet erg duidelijk, gramaticaal gezien. En zou een Nederlandse uitleg als makkelijker ervaren ja, als niemand deze handleiding wilt schrijven wil ik hem best zelf schrijven, maar als iemand anders deze kennis al heeft en duidelijk op papier kan/wil zetten zou dat een stuk sneller zijn.

Bedoelde je trouwens deze link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog iemand die de omschrijvingen op XDA niet duidelijk vind.

Ik probeer de 6 tabs te activeren. Zoals omschreven op XDA maak ik in HKLM/SOFTWARE/HTC/HTCHome een nieuwe string aan die Tabsetting heet. Met als inhoud "1,2,3,4,5" Vervolgend refresh ik het vandaag scherm en dan heb ik ineens 3 tabs ipv 5. Als ik "1,2,3,4,5,6" invoer dan heb ik 4 tabs ipv 6.

Doe ik iets fout? Waarschijnlijk wel, maar wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je me een link geven. Ik kan hem niet meer vinden.
Ik wil deze ook graag even proberen. Kijken of het uitknopje het dan wel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:09:
Hier nog iemand die de omschrijvingen op XDA niet duidelijk vind.

Ik probeer de 6 tabs te activeren. Zoals omschreven op XDA maak ik in HKLM/SOFTWARE/HTC/HTCHome een nieuwe string aan die Tabsetting heet. Met als inhoud "1,2,3,4,5" Vervolgend refresh ik het vandaag scherm en dan heb ik ineens 3 tabs ipv 5. Als ik "1,2,3,4,5,6" invoer dan heb ik 4 tabs ipv 6.

Doe ik iets fout? Waarschijnlijk wel, maar wat?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=355277

Daar staat de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bogey Dope schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:00:
[...]

Ik vind het Engels wat op XDA gebruikt wordt meestal niet erg duidelijk, gramaticaal gezien. En zou een Nederlandse uitleg als makkelijker ervaren ja, als niemand deze handleiding wilt schrijven wil ik hem best zelf schrijven, maar als iemand anders deze kennis al heeft en duidelijk op papier kan/wil zetten zou dat een stuk sneller zijn.

Bedoelde je trouwens deze link
Ja, die link. Het is een snelle omschrijving van wat je doen moet.
Als je die stappen zelf gaat doorlopen kun je ook een handleiding schrijven.
Dus... succes :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is precies de omschrijving die ik gebruikt heb. En die is vaag. Er staat:

HKLM\Software\HTC\HTCHome

Add new string,

Tabsetting = 1,2,3,4,5,6

Is de naam van die string :"Tabsetting", Of heeft ie geen naam en is dit regeltje de inhoud? Of heeft ie geen inhoud en is dit regeltje de naam?

Ik ben het eens met Bogey Dope als hij zegt dat de omschrijvingen op XDA vaag zijn en ik vind ze voor beginner lastig te begrijpen. Mijn engels is zeer goed, dus daar ligt het niet aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:38:
[...]

Add new string,

Tabsetting = 1,2,3,4,5,6

Is de naam van die string :"Tabsetting", Of heeft ie geen naam en is dit regeltje de inhoud? Of heeft ie geen inhoud en is dit regeltje de naam?

Ik ben het eens met Bogey Dope als hij zegt dat de omschrijvingen op XDA vaag zijn en ik vind ze voor beginner lastig te begrijpen. Mijn engels is zeer goed, dus daar ligt het niet aan..
Doe gewoon het meest logische. String met naam Tabsettings en value 1,2,3,4,5,6.

Je Engels is goed, je leest alleen niet verder dan je neus lang is, dus daar ligt het probleem. >:)
De oplossing staat in de post die ik heb gepost.

Iets met Quickdial..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2008 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

[...]

Add new string,

Tabsetting = 1,2,3,4,5,6

Tabsetting is idd de naam van de string die je moet aanpassen.

Het feit dat je de laatste tab niet krijgt ligt er waarschijnlijk aan dat je de volgende sleutel niet hebt verwijderd: HKLM\Software\OEM\MASD\Quickdial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 19:43
[...]

Add new string,

Tabsetting = 1,2,3,4,5,6

Value Name: tabsetting
Value data: 1,2,3,4,5,6

Dan heb je standaard 5 tabs (als je de TC soft reset).
Wil je 6 tabs, dan moet je de volgende string verwijderen:
HKLM\Software\OEM\MASD\Quickdial

Dit werkte ook bij mij :)

[edit]
haha, iedereen wilde hetzelfde posten in 5 minuten tijd! :P

[ Voor 4% gewijzigd door brrrt op 25-02-2008 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt! Het werkt nu.....

Sessions ->>> je hebt gelijk het staat er idd....3 keer overheen gelezen 3 keer niet gezien.....

Ik heb nu 5 tabs in gebruik, want de weer Tab gebruik ik niet die heb ik er uit gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:17:
[...]

Kun je me een link geven. Ik kan hem niet meer vinden.
Ik wil deze ook graag even proberen. Kijken of het uitknopje het dan wel doet.
*knip* maar tot mijn verbazing zie ik alleen de v0.54 en de v0.55 staan. Als ik terug ben op locatie op mijn werk kan ik eens kijken of die nog ergens op de netwerkschijf staat....dan gooi ik die wel op RS.

We hebben het nog eens bekeken. Een duidelijke richtlijn hebben we nog niet, maar we zijn van mening dat dit soort links (ROMs met WM6) te zwart zijn in het grijze midden. Derhalve worden dit soort links weg ge-edit.

[ Voor 24% gewijzigd door pven op 25-02-2008 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yzord schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:58:
[...]

*knip* maar tot mijn verbazing zie ik alleen de v0.54 en de v0.55 staan. Als ik terug ben op locatie op mijn werk kan ik eens kijken of die nog ergens op de netwerkschijf staat....dan gooi ik die wel op RS.
Dan kan ik hem weer overnieuw instellen. Is pas de vierde keer in 4 dagen tijd.
Heeft iemand hier een oplossing voor? SMS/Mailinstellingen etc.
Ghost voor mobile?

[ Voor 6% gewijzigd door pven op 25-02-2008 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:54:
Bedankt! Het werkt nu.....

Sessions ->>> je hebt gelijk het staat er idd....3 keer overheen gelezen 3 keer niet gezien.....

Ik heb nu 5 tabs in gebruik, want de weer Tab gebruik ik niet die heb ik er uit gelaten.
hehehe, ja, ik moet bekennen dat ik het vrijdag ook niet zag toen ik het las.
Zeker door een Nederlander geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:01:
[...]

Dan kan ik hem weer overnieuw instellen. Is pas de vierde keer in 4 dagen tijd.
Heeft iemand hier een oplossing voor? SMS/Mailinstellingen etc.
Ghost voor mobile?
Misschien werkt Sprite Backup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Yzord schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:58:
[...]

ik heb versie 0.53 ook nog wel lokaal staan maar miss beter om meteen versie 0.55 te gebruiken?

Linkjes;
*knip*

We hebben het nog eens bekeken. Een duidelijke richtlijn hebben we nog niet, maar we zijn van mening dat dit soort links (ROMs met WM6) te zwart zijn in het grijze midden. Derhalve worden dit soort links weg ge-edit.

[ Voor 62% gewijzigd door pven op 25-02-2008 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

0.55 had problemen geloof ik, moet je dat topic maar even lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Yzord schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:48:
0.55 had problemen geloof ik, moet je dat topic maar even lezen.
alweer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
weet iemand hoe ik een shortcut kan maken naar:

Instellingen-->Verbindingen--> Verbindingen

Kan het programma niet vinden in de directory Windows. Maar misschien zoek ik wel op de verkeerde plaats.
Is nl handig als ik overschakel van verbinding laptob naar GPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij vertellen waar ik de map met games kan vinden met verkenner of totalcommander ,
heb een exe bestandje van deen game deze wil ik daar plaatsen zodat ik de game normaal kan op starten

sorry te vroeg gevraagd ondertusen gevonden met verkenner in de map windows 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2008 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-06 20:13

_AvA_

en dat ben zo.

Is het mogelijk om een andere PDA via de mijne te verbinden met internet? Een maat van me wilt een TyTnII, maar zonder data-abo. En omdat ik dat wel heb (binnenkort) lijkt het me handig als hij via mij kan internetten. Moet dit via wi-fi of bluetooth? en hoe?

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Hebben jullie ook het probleem dat je geen beltoon kan krijgen?
Ik heb als beltoontype (in het tabje van de geluidsprofielen) alles uitgeprobeerd. Mijn beltoon is Ring-Vision en als toetsenblok heb ik "korte tonen" staan. Het liefst heb ik tril+bellen tegelijk, maar ik kan gewoon geen beltoon te horen krijgen...

Ik heb een Nederlandse Touch Cruise. Hebben meer dit probleem, en hoe kan dit opgelost worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snel geklikt en... :(

in de map registry\hklm\

per ongeluk geklikt op een toets van mn toetsenbord met als gevolg de naam veranderd in een G
kan iemand mij vertellen welke naam t moet zijn ??

er staan nu

drivers
drivers 32
explorer
extmodems
G hier gaat t om maar denk niet dat t met een G begon
hardware
ident
init
loader
mui
nls
platformsecurity
snd
software
system
tapi
telephony
time
windows ce ser...
windows ce tools

in G staat oa (weet niet wat t wel moet zijn )
app
btagsvc
bthasplugin
bthidsvc
certenroll
enz
enz

ja weet t heeel dom |:( 8)7
maar hulp is welkom zodat ik de naam weer kan veranderen _/-\o_

Valt net uit en wil ook niet meer opstarten wat kan ik nu doen ?????
is een hard reset noodzakelijk ???

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2008 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

brrrt schreef op maandag 25 februari 2008 @ 22:06:
Hebben jullie ook het probleem dat je geen beltoon kan krijgen?
Ik heb als beltoontype (in het tabje van de geluidsprofielen) alles uitgeprobeerd. Mijn beltoon is Ring-Vision en als toetsenblok heb ik "korte tonen" staan. Het liefst heb ik tril+bellen tegelijk, maar ik kan gewoon geen beltoon te horen krijgen...

Ik heb een Nederlandse Touch Cruise. Hebben meer dit probleem, en hoe kan dit opgelost worden?
Weet je zeker dat je neit je tonen uit hebt staan?
Schuif knopje aan de linker zijde omhoog. Dan zie je een telefoontje en een hoorntje, schuif die eens beiden naar boven... :9

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 22:23:
snel geklikt en... :(

in de map registry\hklm\

per ongeluk geklikt op een toets van mn toetsenbord met als gevolg de naam veranderd in een G
kan iemand mij vertellen welke naam t moet zijn ??

er staan nu

drivers
drivers 32
explorer
extmodems
G hier gaat t om maar denk niet dat t met een G begon
hardware
ident
init
loader
mui
nls
platformsecurity
snd
software
system
tapi
telephony
time
windows ce ser...
windows ce tools

in G staat oa (weet niet wat t wel moet zijn )
app
btagsvc
bthasplugin
bthidsvc
certenroll
enz
enz

ja weet t heeel dom |:( 8)7
maar hulp is welkom zodat ik de naam weer kan veranderen _/-\o_

Valt net uit en wil ook niet meer opstarten wat kan ik nu doen ?????
is een hard reset noodzakelijk ???
Vooruit, ook al ben je nog zo dom geweest, even gekeken.
Bij mij heet die map "Services"
In die map zitten bij mij:
App
BTAGSVC
BthAsPlugin
BTHIDSVC
CERTENROLL
credsvc
DTPT
EnlargeStartMenu
GPSDaemonService
HtcServices
HTCSVC
Keypad
---- en nog een heleboel :p

EDIT: ik zie net dat hij niet meer wil opstarten,
ga maar hard resetten...

[ Voor 3% gewijzigd door Fonta op 25-02-2008 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fonta schreef op maandag 25 februari 2008 @ 22:51:
[...]

Vooruit, ook al ben je nog zo dom geweest, even gekeken.
Bij mij heet die map "Services"
In die map zitten bij mij:
App
BTAGSVC
BthAsPlugin
BTHIDSVC
CERTENROLL
credsvc
DTPT
EnlargeStartMenu
GPSDaemonService
HtcServices
HTCSVC
Keypad
---- en nog een heleboel :p

EDIT: ik zie net dat hij niet meer wil opstarten,
ga maar hard resetten...
:'( :'( :'( :'( ja heb t door , nou dat wordt nacht werk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 23:19:
[...]

:'( :'( :'( :'( ja heb t door , nou dat wordt nacht werk 8)7
Balen, had je geen backup gemaakt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
EWK schreef op maandag 25 februari 2008 @ 22:51:
[...]

Weet je zeker dat je neit je tonen uit hebt staan?
Schuif knopje aan de linker zijde omhoog. Dan zie je een telefoontje en een hoorntje, schuif die eens beiden naar boven... :9
haha! Ok, dat was wel heel dom van me. Ik heb serieus 2 weken met die vraag rond gelopen :P |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bogey Dope schreef op maandag 25 februari 2008 @ 23:32:
[...]

Balen, had je geen backup gemaakt dan?
nee geen backup gemaakt zal fat zeker doen als ik klaar ben
maar na 2 uurtjes ploeteren vanacht stond hij weer zoals ik wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnHard
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 13:53
Heb het in het vorige Topic ook al gevraagd maar toen was ie nog zo slecht leverbaar. Maar is hij nu goed te koppleen met een Bluetooth autoradio van Pioneer, de 55 BT welteverstaan.
Ook nog een vraag is wat is de gemiddelde accuduur en is er een zwaardere accu beschikbaar.

BurnHard.nl ICT Solutions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

brrrt schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 06:13:
[...]

haha! Ok, dat was wel heel dom van me. Ik heb serieus 2 weken met die vraag rond gelopen :P |:(
Ik had hetzelfde... :*) :*) :*)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:31
brrrt schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 06:13:
[...]

Don't worry. Ik zat ook al een paar dagen te schelden en na deze hint ook maar eens gekeken naar het volume... |:(

Ik ben overigens nog steeds op zoek naar een goede houder voor in de auto met laadsnoertje. Met welke houder zijn nu de beste ervaringen? Of maakt dat niet veel uit? Ik zit nu te denken om toch te wachten tot 12 maart en dan de HTC Touch Cruise Navigation Upgrade Kit bij Expansys te bestellen voor 40,95. Nog mooier is de Brodit Active Holder met HR Richter montageset van de PDAShop, maar dat wordt al weer een duurder geintje (68,- + verzenden). Maar als er goede alternatieven zijn, dan hoor ik het graag!

[ Voor 45% gewijzigd door Cass Casey op 26-02-2008 10:03 ]

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:28
Ga gewoon voor de brodit houder, ondanks wat problemen op de eerste tytnII batch ben ik er supertevreden mee. ICM. een proclip ziet het er allemaal erg gelikt uit moet ik eerlijk zeggen...

Heb er zelf gelijk een parrot MK6000 aan gekoppeld en je hebt een compleet minimultimediasysteem in je auto. muziek, tomtom, films, telefoongesprekken, alles loopt netjes over de autoradio..

edit... nog 2 plaatjes (tis alleen wel een tytnII maar voor de beeldvorming active kit`en proclip

Afbeeldingslocatie: http://www.digitalpicture.nl/206/brodit.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.digitalpicture.nl/206/brodit3.JPG

[ Voor 22% gewijzigd door Rene op 26-02-2008 10:31 ]

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
peugeot206gt schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 10:27:
Ga gewoon voor de brodit houder, ondanks wat problemen op de eerste tytnII batch ben ik er supertevreden mee. ICM. een proclip ziet het er allemaal erg gelikt uit moet ik eerlijk zeggen...

Heb er zelf gelijk een parrot MK6000 aan gekoppeld en je hebt een compleet minimultimediasysteem in je auto. muziek, tomtom, films, telefoongesprekken, alles loopt netjes over de autoradio..
70 euro + verzendkosten pffft dat zijn toch geen prijzen meer? Komt uit op meer dan 160 guldenssss.
Ik heb bij de mediamarkt een universeel houdertje gekocht, zit erg stabiel en was 24,99 geloof ik.
Het zwanenhalsje heb ik gewoon helemaal naar beneden tegen het dashboard gedrukt, Trillen kan hij dus ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik Youtube.com aan de praat krijgen via Opera? Heb al TCPMP en CorePlayer, maar TC blijft afspelen in de streaming player van voor de installatie van die 2. Moet ik Streaming Media verwijderen of...?

@peugeot206gt: past elke brodit-houder op zo'n proclip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 10:50:
Hoe kan ik Youtube.com aan de praat krijgen via Opera? Heb al TCPMP en CorePlayer, maar TC blijft afspelen in de streaming player van voor de installatie van die 2. Moet ik Streaming Media verwijderen of...?

Ga in TCPMP naar options -> settings kies het tabblad file associations en vink Flash video, MMS protocol aan. Nu zal hij alles in TCPMP openen.
Mocht het niet werken, gebruik dan: YouTube Pocket. Ik vind deze site sowieso veel lekkerder werken dan m.youtube.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duchaantje
  • Laatst online: 21-06-2023
met welk programma kan je podcast en vodcast downloaden en afluisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 10:50:
ja, de proclip is afhankelijk van je model auto. ikzelf heb de houder eropgezet met dubbelzijdig tape, je kan hem echter ook boren en hem eropschroeven...

offtopic
ja het kost wat maar om nou in guldens te rekenen..

telefoon is ook meer als 1000 gulden
benzine is ook meer als 3 gulden de liter
woon nu in noorwegen en betaal 20 gulden voor een biertje....

alles is gewoon duur, denk dat vergelijken met guldens niet helemaal meer van deze tijd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
peugeot206gt schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 11:23:
[...]

ja, de proclip is afhankelijk van je model auto. ikzelf heb de houder eropgezet met dubbelzijdig tape, je kan hem echter ook boren en hem eropschroeven...

offtopic
ja het kost wat maar om nou in guldens te rekenen..

telefoon is ook meer als 1000 gulden
benzine is ook meer als 3 gulden de liter
woon nu in noorwegen en betaal 20 gulden voor een biertje....

alles is gewoon duur, denk dat vergelijken met guldens niet helemaal meer van deze tijd is...
20 gulden voor een biertje!! Dat is voor mij al een reden om niet naar Noorwegen te gaan! Dat zijn toch geen prijzen meer, je kan niet eens meer lekker genieten van een biertje, omdat je zoveel ervoor betaald...
[/offtopic]

Ik vroeg me af, heeft de Halfords niet gewoon een goedkope zwanenhals die ook goed is, en kan je niet in een standaard elektronica winkel een usb kabeltje kopen? Dan ben je volgens mij voor nog geen 25 euro al klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Ik had het al eerder gevraagd, maar ik denk dat mijn post over het hoofd is gezien, dus vandaar dat ik het nog maar een keer vraag:

Is het mogelijk om via bluetooth een internetverbinding te delen vanaf de touch cruise?
Ik wil dus iemand anders zijn pocketpc verbinding laten maken met het internet via mijn touch cruise. Mijn touch cruise maakt gebruik van het vodafone hsdpa netwerk voor de internetverbinding.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
_AvA_ schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 11:37:
Ik had het al eerder gevraagd, maar ik denk dat mijn post over het hoofd is gezien, dus vandaar dat ik het nog maar een keer vraag:

Is het mogelijk om via bluetooth een internetverbinding te delen vanaf de touch cruise?
Ik wil dus iemand anders zijn pocketpc verbinding laten maken met het internet via mijn touch cruise. Mijn touch cruise maakt gebruik van het vodafone hsdpa netwerk voor de internetverbinding.
Volgens mij moet dit mogelijk zijn, alleen niet zelf getest. Misschien dat ik daar vanavond wel even tijd voor heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
Iemand dit al gehad? Probeerde mensen te bellen, maar niemand hoorde mij, terwijl ik de anderen wel goed hoorde. Geprobeerd om via de record functie wat op te nemen, maar het blijft stil. Lijkt erop dat de microfoon kapot is. :( Is verdorie nog geen 2 weken oud dat ding.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Xanion schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 13:18:
Iemand dit al gehad? Probeerde mensen te bellen, maar niemand hoorde mij, terwijl ik de anderen wel goed hoorde. Geprobeerd om via de record functie wat op te nemen, maar het blijft stil. Lijkt erop dat de microfoon kapot is. :( Is verdorie nog geen 2 weken oud dat ding.
Standaard vraag: heb je al een soft reset geprobeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Fonta schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 13:13:
[...]

Volgens mij moet dit mogelijk zijn, alleen niet zelf getest. Misschien dat ik daar vanavond wel even tijd voor heb.
Als je dat zou willen testen, graag :D ben er erg benieuwd naar ;)

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
Bogey Dope schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 14:00:
[...]

Standaard vraag: heb je al een soft reset geprobeert?
Yup, was het eerste wat ik deed. :)
Alleen geen hard-reset gedaan. Wat ik me wel bedenk, ik heb gisteravond muziek zitten luisteren met de headset ingeplugt. Op mijn oude M500 die ik vroeger had had je dan nog wel eens het probleem dat de telefoon in headset modus bleef staan, als je de headset ingeplugged had gehad. Zou nog kunnen dat het zoiets is? Vanavond thuis doe ik nog een hard-reset, als ie het dan nog niet doet, zullen we maar bellen. (maar wel met de vaste lijn ;))

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkL
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-01-2023

AkL

Xanion schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 13:18:
Helaas precies hetzelfde verhaal bij mij... alleen hoorde iedereen mij goed... en ik niemand... mijn telefoonspeakertje was dus kapot. Soft/Hardreset hielpen niet. Toestel opgestuurd voor reparatie. Inmiddels ben ik al een dikke 10 werkdagen onderweg en is mijn herstelde/nieuwe toestel weer naar mij onderweg. Als je belt laat hem dan registreren als een DOA (dead on arrival)
Best balen... zeker voor zo'n nieuw toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
AkL schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 14:51:
[...]

Helaas precies hetzelfde verhaal bij mij... alleen hoorde iedereen mij goed... en ik niemand... mijn telefoonspeakertje was dus kapot. Soft/Hardreset hielpen niet. Toestel opgestuurd voor reparatie. Inmiddels ben ik al een dikke 10 werkdagen onderweg en is mijn herstelde/nieuwe toestel weer naar mij onderweg. Als je belt laat hem dan registreren als een DOA (dead on arrival)
Best balen... zeker voor zo'n nieuw toestel.
Heb je ook argumenteren waarom het als DOA geregistreerd moet worden?
Garantie is garantie toch (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik de screenprotector die geleverd wordt bij de cruise. Maar sinds dat ding eropzit moet ik best wel stevig drukken op het scherm om iets voor elkaar te krijgen. Net of die protector te dik is.

Hebben jullie deze ervaring ook? Of gebruiken jullie een andere. Ik zag er 1 bij de pdashop voor 15 eurie's die je zelfs onder de kraan met wat water schoon kan wassen. Zal dat wat zijn?

Zit er hard aan te denken om geen protector te gebruiken ...maar een kras zit er ook zo op als je hem in je broekzak heb zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 16:57:
Ik gebruik de screenprotector die geleverd wordt bij de cruise. Maar sinds dat ding eropzit moet ik best wel stevig drukken op het scherm om iets voor elkaar te krijgen. Net of die protector te dik is.

Hebben jullie deze ervaring ook? Of gebruiken jullie een andere. Ik zag er 1 bij de pdashop voor 15 eurie's die je zelfs onder de kraan met wat water schoon kan wassen. Zal dat wat zijn?

Zit er hard aan te denken om geen protector te gebruiken ...maar een kras zit er ook zo op als je hem in je broekzak heb zitten.
Ik heb voor de aankoop van mijn TC de screenprotector gekocht bij PDAShop. Na levering van het toestel heb ik deze iets te snel erop geplakt waardoor de screenprotector harstikke scheef zat.
Nu heb ik de screenprotector erop zitten die bijgeleverd werd en ik heb ook de ervaring dat de touchscreen soms de tap niet pakt. Ik weet niet hoe het is zonder screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Volgens mij moet je de intensitiviteit van je scherm instellen. Want die van mij reageert feilloos op de default screenprotector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
Yzord schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 17:17:
Volgens mij moet je de intensitiviteit van je scherm instellen. Want die van mij reageert feilloos op de default screenprotector
Heb je dat met een register aanpassing gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-08 19:40
Ik probeer mijn (hoor)college's op te nemen, maar na 835seconden geeft hij aan dat mijn geheugen vol zit. Ik heb er een 8 Gb kaart inzitten en heb de notitierecorder ingesteld op deze geheugenkaart... Iemand een idee hoe dit beter kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

SkyFlyer schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 18:02:
Ik probeer mijn (hoor)college's op te nemen, maar na 835seconden geeft hij aan dat mijn geheugen vol zit. Ik heb er een 8 Gb kaart inzitten en heb de notitierecorder ingesteld op deze geheugenkaart... Iemand een idee hoe dit beter kan?
Neem hij op op het geheugen kaartje of op je foon?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

radem205 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 17:43:
[...]

Heb je dat met een register aanpassing gedaan?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=363259
Alstublieft, 10 seconden googlen ;)
EWK schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 19:12:
[...]

Neem hij op op het geheugen kaartje of op je foon?
Lees nog eens goed wat hij schreef, hij schreef echt duidelijk dat hij het op de geheugenkaart had ingesteld.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-08 11:58
Het zal vast eerder aan de orde zijn geweest, maar kon het zo snel niet terug vinden. Ik heb in windows mobile de gps op automatisch, 4800 baud en com 4 gezet.

Wat voor GPS ontvanger moet ik gebruiken in tomtom?

En hoelang duurt het bij jullie voordat de sattelieten gevonden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-09-2023
Top post! d:)b
Ik zou nooit van me leven de screenprotector eraf halen, maar je merkt dat je ietsje harder moet drukken. Maar met deze aanpassingen (waarden x 4 gedaan) glijdt mijn vinger/stylus als een zonnetje over het scherm. Bedankt!
Rendier2710 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 20:20:
Het zal vast eerder aan de orde zijn geweest, maar kon het zo snel niet terug vinden. Ik heb in windows mobile de gps op automatisch, 4800 baud en com 4 gezet.
Wat voor GPS ontvanger moet ik gebruiken in tomtom?
Andere NMEA ontvanger.
En hoelang duurt het bij jullie voordat de sattelieten gevonden zijn?
Ligt er aan. Na een download van QuickGPS, heeft hij ze zo te pakken (<10 sec.) Het ligt er ook vaak aan waar je je bevindt. In dunne straatje tussen de semi-hoogbouw in amsterdam duurt het ietsje langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]_AvA_ schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 19:20:
[...]

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=363259
Alstublieft, 10 seconden googlen ;)

[...]

welke waarde heb je ingesteld ??
staat nu 19867
heb jij dit keer 4 gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 20:54:
welke waarde heb je ingesteld ??
staat nu 19867
heb jij dit keer 4 gedaan ?
Fingerpressure van 2723 naar 10892
PressureTreshold van 18702 naar 74808

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
ARGH! Het lijkt wel alsof elke keer dat ik iets online bestel, het product uitverkocht is! Heb ik gisteren deze remote control gekocht, gisteren (toen ik 'm aanschafte) was 'ie nog leverbaar, maar vandaag had ik nog steeds geen bevestiging van verzending ontvangen. Kijk ik nu op de site, is 'ie tijdelijk uitverkocht!

Daar kan ik me zo aan ergeren he, is al de 4e keer dat dit gebeurd bij online bestellingen van dit toestel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:05
brrrt schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 22:06:
ARGH! Het lijkt wel alsof elke keer dat ik iets online bestel, het product uitverkocht is! Heb ik gisteren deze remote control gekocht, gisteren (toen ik 'm aanschafte) was 'ie nog leverbaar, maar vandaag had ik nog steeds geen bevestiging van verzending ontvangen. Kijk ik nu op de site, is 'ie tijdelijk uitverkocht!

Daar kan ik me zo aan ergeren he, is al de 4e keer dat dit gebeurd bij online bestellingen van dit toestel :(
Ik zou zeggenen annuleren die bestelling en hier bestellen:

HTC Wired Remote Control - Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
Vjenne-ICT schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 22:35:
[...]

Ik zou zeggenen annuleren die bestelling en hier bestellen:

HTC Wired Remote Control - Zwart
Dat is nogal een verschil in prijs zeg!! Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Laatst online: 09-09 23:45
Ik wil graag PHM Regedit installeren. Ik heb versie 0.70 gedownload als msi bestand en heb opgezocht hoe ik dit moet installeren. Ik heb gelezen dat ik dit op mijn pc moet installeren en dat (wanneer mijn mob aangesloten is) tijdens de installatie, de software automatisch op mijn mobiel geinstalleerd word. Maar er gebeurd vrij weinig.
Ik zie tijdens de installatie op een gegeven moment een pop-up met Software. Daarin staan alle programma's die op mijn Cruise staan en kan ik aan of uitvinken. Maar PHM Regedit staat daar verder niet tussen...
Als de installatie klaar is zie ik dat er niets gebeurt is op mijn Cruise, maar wel een PHM Regedit Map met allemaal cab files op mn pc.

Hoe krijg ik PHM Regedit op mijn Cruise???

[ Voor 10% gewijzigd door Monda op 27-02-2008 00:57 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 09:07
radem205 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 22:59:
[...]

Ik heb sinds gistere de knop van de standaard headset verbonden aan MS Voice Command(vergt wat aanpassingen aan het register)....werkt perfect...gistere stukje Hi-Tech rennen gedaan :P

Active Trace aangezet met GPS om snelheid, tijd en zelfs hoogteverschillen te registreren aangezet....muziekje aangezet...en met voice command onderweg ander nummertje, genre of artiest kiezen gaat perfect....aan het begin van het rennen even vragen wat de tijd is....en halverwege bij een checkpoint nogmaals en je krijgt het netjes over je koptelefoon te horen....ideaal.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Monda schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 00:41:
Ik wil graag PHM Regedit installeren. Ik heb versie 0.70 gedownload als msi bestand en heb opgezocht hoe ik dit moet installeren. Ik heb gelezen dat ik dit op mijn pc moet installeren en dat (wanneer mijn mob aangesloten is) tijdens de installatie, de software automatisch op mijn mobiel geinstalleerd word. Maar er gebeurd vrij weinig.
Ik zie tijdens de installatie op een gegeven moment een pop-up met Software. Daarin staan alle programma's die op mijn Cruise staan en kan ik aan of uitvinken. Maar PHM Regedit staat daar verder niet tussen...
Als de installatie klaar is zie ik dat er niets gebeurt is op mijn Cruise, maar wel een PHM Regedit Map met allemaal cab files op mn pc.

Hoe krijg ik PHM Regedit op mijn Cruise???
probeer hem ff via www.htcdriver.com te downloaden. downloads en dan tools... regedit...

is een directe download en cab installer die je alleen op je cruise hoeft te plaatsen en uit te voeren. werkt prima op een tytnII met zelfde hardware...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

wat wordt hier allemaal gebruikt voor GPS tracking? Ik wil wat hebben dat snelheid, afstand, hoogte etc bijhoud, eventuueel ook in formaat dat in Google Earth is in te laden. Ik heb voorbij zien komen:
- Active Trace
- TrackMe
- TrackR
- GPS Dash

Deze kosten allemaal geld, is er geen freeware oplossing? Ik wil ook geen verbinding hoeven te maken met internet om het prog te kunnen gebruiken.

[ Voor 12% gewijzigd door Zerveza op 27-02-2008 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
radem205 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 22:59:
[...]

Dat dacht ik! PDAShop hoef je niet voor niks geen verzendkosten tge betalen, die hebben ze al in de prijs meeberekend ;) ! Bij BOL.Com hoef je ook maar 1.50 euro aan verzendkosten teg betalen ongeacht de bestelling, dus bijna niks! Lang leve BOL.Com _/-\o_ ! Ik bestel er best wel veel gezien de gunstige prijzen en de lage verzendkosten >:) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

coldasice schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 08:20:
[...]

Ik heb sinds gistere de knop van de standaard headset verbonden aan MS Voice Command(vergt wat aanpassingen aan het register)....werkt perfect...gistere stukje Hi-Tech rennen gedaan :P

Active Trace aangezet met GPS om snelheid, tijd en zelfs hoogteverschillen te registreren aangezet....muziekje aangezet...en met voice command onderweg ander nummertje, genre of artiest kiezen gaat perfect....aan het begin van het rennen even vragen wat de tijd is....en halverwege bij een checkpoint nogmaals en je krijgt het netjes over je koptelefoon te horen....ideaal.... :P
Dat klinkt handig :) Zou je misschien ook kunnen vertellen welke aanpassingen je dan gedaan hebt?

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Zerveza schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 09:04:
wat wordt hier allemaal gebruikt voor GPS tracking? Ik wil wat hebben dat snelheid, afstand, hoogte etc bijhoud, eventuueel ook in formaat dat in Google Earth is in te laden. Ik heb voorbij zien komen:
- Active Trace
- TrackMe
- TrackR
- GPS Dash

Deze kosten allemaal geld, is er geen freeware oplossing? Ik wil ook geen verbinding hoeven te maken met internet om het prog te kunnen gebruiken.
? Trackme is gratis hoor, bovendien is het alleen optioneel om verbinding te maken via GPRS om je locatie direct door te sturen. Je kan de coördinaten dus ook gewoon op je TC opslaan zonder verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag over de accu in de TC. Heb de TC nu twee en een halve week en de bat. gaat niet langer mee dan een dag. Dit bij gemiddeld gebruik. Zijn er andere gebruikers met dezelfde ervaring? Wanneer dit namelijk niet de gebruikelijke standby tijd is overweeg ik het op de garantie te spelen, maar wil de tel niet zo lang kwijt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoppenSpook
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09-2023
Ik kan er 2 dagen mee doen, maar dan moet ik wel expliciet de dataconnectie sluiten. Als ik 1 maal een 3G connectie heb, blijft die openstaan terwijl ik de apps (gmail/ opera) wel heb afgesloten.

Misschien dat daar ook wel iets automatisch voor is?

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakMarkster schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 21:40:
[...]

Fingerpressure van 2723 naar 10892
PressureTreshold van 18702 naar 74808
hmm

dan staat het bij mij ergens anders denk ik ik kannl maar 1 getal wijzigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KnoppenSpook schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:02:
Ik kan er 2 dagen mee doen, maar dan moet ik wel expliciet de dataconnectie sluiten. Als ik 1 maal een 3G connectie heb, blijft die openstaan terwijl ik de apps (gmail/ opera) wel heb afgesloten.

Misschien dat daar ook wel iets automatisch voor is?
Deze optie zit in ieder geval standaard in WM6.1. Voor eerdere versies is er een registeraanpassing voor, HTC Custom heeft hier ook een optie voor maar ik weet niet of deze op de TC werkt, zal het eens uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik heb WM6.1 en ik heb nog niks erin kunnen vinden waarin ik kan aangeven dat de dataconnectie automatisch uitgaat. Waar staat dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:20:
[...]

hmm

dan staat het bij mij ergens anders denk ik ik kannl maar 1 getal wijzigen
Het zijn twee verschillende getallen die op twee verschillende plaatsen staan:
PressureTreshold vind je op HKLM\Drivers\TouchPanel
Finger Presure vind je op HKLM\software\OEM\TFLOSettings

Zoek zelf nog even naar de beste setting de eerste verandering werd hij juist minder gevoelig van leek het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Voor de mensen die (net als ik) van hun Touch Cruise een WiFi accespoint willen maken: ik heb iets gevonden. Het heet WMWifiRouter en hier volgt hun homepage: http://www.wmwifirouter.com/consumer/

Er word van gezegt dat het freeware is, maar voor de download moet je betalen. Wat het nou precies is weet ik zelf nog niet helemaal, maar op mininova is hij wel als freeware te downloaden.

Ik ga het programma proberen zodra ik mn telefoon binnen krijg, maar ondertussen zou het leuk zijn om te weten of iemand hier ervaring mee heeft en hoe goed het ongeveer werkt.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 09:07
_AvA_ schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 10:23:
[...]

Dat klinkt handig :) Zou je misschien ook kunnen vertellen welke aanpassingen je dan gedaan hebt?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=1900526

dit topic legt het uit....redelijk simpel.... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er eigenlijk niet een programma of instelling dat de Cruise altijd vraagt of en wat voor een verbinding er gemaakt mag worden. Ik heb nu een paar dagen GPRS Monitor er op draien en ik zie telkens dat er kb's bij zijn gekomen waar ik niets van af weet.

Mijn oude N80 deed dit wel, als ik dan de browser opende dan vroeg hij eerst of er verbinding gemaakt mag worden en vervolgens had je de keus uit welke verbinding....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Ik zit met een probleem met opera mini 4. Ik heb de browser geinstalleerd, maar krijg geen snelkoppeling onder programma's. Opera mini 4 is teg benaderen via de snelkoppeling Java. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:42:
[...]

Het zijn twee verschillende getallen die op twee verschillende plaatsen staan:
PressureTreshold vind je op HKLM\Drivers\TouchPanel
Finger Presure vind je op HKLM\software\OEM\TFLOSettings

Zoek zelf nog even naar de beste setting de eerste verandering werd hij juist minder gevoelig van leek het
gevonden

is een softreset nodig daarna ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Yzord schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:38:
Ik heb WM6.1 en ik heb nog niks erin kunnen vinden waarin ik kan aangeven dat de dataconnectie automatisch uitgaat. Waar staat dat?
Ik heb WM6 en ik kan 't zover ik weet wel gewoon makkelijk uitschakelen.
Als ik lang de rode (ophang) knop indruk, dan krijg ik een menuutje:
  • Vliegtuigmodus inschakelen
  • toestel blokkeren
  • gegevensverbinding afbreken
  • beltoon instellen
  • Instellingen...
Daar kan ik dus de gegevensverbinding afbreken en ik kan 't in de Comm Manager:
Ik kan Microsoft Direct Push in- en uitschakelen en ik kan de gegevensverbinding uitschakelen...
Heeft de rest dit dan niet standaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
peugeot206gt schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 08:40:
[...]

probeer hem ff via www.htcdriver.com te downloaden. downloads en dan tools... regedit...

is een directe download en cab installer die je alleen op je cruise hoeft te plaatsen en uit te voeren. werkt prima op een tytnII met zelfde hardware...
Thnx! eindelijk voor elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

radem205 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 17:05:
[...]
Ik heb voor de aankoop van mijn TC de screenprotector gekocht bij PDAShop. Na levering van het toestel heb ik deze iets te snel erop geplakt waardoor de screenprotector harstikke scheef zat.
Nu heb ik de screenprotector erop zitten die bijgeleverd werd en ik heb ook de ervaring dat de touchscreen soms de tap niet pakt. Ik weet niet hoe het is zonder screenprotector.
ik heb de originele protector er ook afgehaald, en werk nu al weken zonder en hij reageert heel veel beter zonder condoom O-) en na gebruik zit hij altijd in zijn bijgeleverde hoes en verder gewoon opletten dat hij niet krast, en over 2jaar komt er toch weer wat anders/beters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

brrrt schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 12:23:
[...]

Ik heb WM6 en ik kan 't zover ik weet wel gewoon makkelijk uitschakelen.
Als ik lang de rode (ophang) knop indruk, dan krijg ik een menuutje:
  • Vliegtuigmodus inschakelen
  • toestel blokkeren
  • gegevensverbinding afbreken
  • beltoon instellen
  • Instellingen...
Daar kan ik dus de gegevensverbinding afbreken en ik kan 't in de Comm Manager:
Ik kan Microsoft Direct Push in- en uitschakelen en ik kan de gegevensverbinding uitschakelen...
Heeft de rest dit dan niet standaard?
ja dat kan ik ook, maar ik zoek een optie die automatisch mijn verbinding verbreekt na zoveel minuten idle time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 12:15:
[...]

gevonden

is een softreset nodig daarna ???
Een soft-reset is daarna nodig, zodat WM6 opnieuw het register gaat "lezen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Bogey Dope schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 13:18:
[...]

Erg goede tip, het uitschakelen van het grote startmenu lijk trouwens ook prestatiewinst op te leveren (Stond in hetzelfde topic als de tip van de taskmanager.

[...]

Of je probeert het programma dat ze ook al in hetzelfde forum noemen: WkTASK
Ik ben m nu aan het uitproberen, hopelijk blijft hij even snel als toen ik de taskmanager had uitgezet.
- En al uitgeprobeerd? Levert het ongeveer even veel snelheid op als helemaal uitschakelen?

- Wat doet PressureTreshold precies?

[ Voor 3% gewijzigd door Monda op 27-02-2008 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 12:37:
[...]

ik heb de originele protector er ook afgehaald, en werk nu al weken zonder en hij reageert heel veel beter zonder condoom O-) en na gebruik zit hij altijd in zijn bijgeleverde hoes en verder gewoon opletten dat hij niet krast, en over 2jaar komt er toch weer wat anders/beters?
Ooit er aan gedacht om de gevoeligheid aan te passen?
Kijk een paar posts omhoog, het kan je een bekrast scherm schelen ;) Het is natuurlijk eeuwig zonde als er een kras op komt.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Monda schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 13:39:
[...]

- En al uitgeprobeerd? Levert het ongeveer even veel snelheid op als helemaal uitschakelen?

- Wat doet PressureTreshold precies?
Ja ik heb m er nog steeds op staan, en bevalt goed!
Ik heb idd het gevoel dat de TC sneller is.

Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de HTC Touch Cruise. Discussie over welk abonnement je er het beste bij kan nemen, hoort hier niet.