HTC Touch Cruise - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste
Acties:
  • 157.032 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Yzord schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 17:25:
BTW, Coreplayer 1.2.0 is uit met officiele ondersteuning voor de Qualcomm chipset :D
Dan snap ik iets niet; als hun die ondersteuning kunnen bieden, waarom is er dan niemand anders die een driver kan uitbrengen (of is dit te simpel gedacht? Zal wel he :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oltk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 07:27
radem205 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 17:37:
[...]

Dan snap ik iets niet; als hun die ondersteuning kunnen bieden, waarom is er dan niemand anders die een driver kan uitbrengen (of is dit te simpel gedacht? Zal wel he :)).
Volgens de website van coreplayer ondersteunen ze de qualcomm chipset. Maar of ze ook rechtstreeks de videoacceleratie kunnen aanzetten? Dat lijkt me een klus voor xda developers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEVGE
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heeft iemand al een mooie case/tas gevonden voor de Cruise? Op eXpansys staan er wel twee, maar die lijken mij niet erg praktisch.

EDIT: Tuurlijk, net nu zijn er wat te zien op smartphoneshop.nl van alu en leer

[ Voor 24% gewijzigd door THEVGE op 22-02-2008 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:46

J-P

Syntax erro....

Yzord schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 14:29:
Nou ik heb overal internet tot mijn beschikking maar me mail lezen tijdens de file is toch zeker wel relaxed. En binnenkort ga ik op vakantie en dan vind ik het ook wel handig....
LOL tja ik heb het voorrecht om op een weg naar mijn werk te rijden waar bijna nooit file staat.
Maar mijn punt was dat het aan de gebruiker ligt en er is hier dus ook niet 1 oplossing.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:18
Zijn er eigenlijk mensen hier die hun TC gebruiken als afstandsbediening voor hun mediacenter? Zo ja, hoe connect je (wifi via netwerk, bluetooth) en welk programma gebruik je ervoor? Ik zou het wel handig zijn als de TC dee rol bij mij thuis zou kunnen vervullen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakMarkster schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:53:
[...]

Met TotalCommander kom je ook niet ver. Dat is namelijk een soort Windows Verkenner, maar dan beter. Het gaat een stuk makkelijker als je een Regestir Editor download => http://www.phm.lu/products/PocketPC/RegEdit/
dat geloof ik ja maar die krijg ik op de een of andere manier niet op mn tc
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 18:57:
[...]

dat geloof ik ja maar die krijg ik op de een of andere manier niet op mn tc
|:(
Zoals iets verder in het topic is beschreven kan je ook met Total Commander het register aanpassen:
Thy... schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:21:
[...]

Total commander werkt prima om je registry aan te passen hoor.
Ga in de home directory \ naar de map \\ en daarin naar de map registry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kievit1964 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 12:01:
Iemand die al weet hoe ik TomTom op mijn bluetooth headset krijg ipv over de speaker? (of over een carkit zoals door andere gevraagd?)
Gaat prima hier.
Eerst BT virbinding laten maken.
Dan BT op wireless stereo en dan pas TT starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 19:08:
[...]

Gaat prima hier.
Eerst BT virbinding laten maken.
Dan BT op wireless stereo en dan pas TT starten
??? BT stereo waar vindt ik dat dan ??? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bogey Dope schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 19:03:
[...]

Zoals iets verder in het topic is beschreven kan je ook met Total Commander het register aanpassen:

[...]
allles in map nls behalve SSDte

wel overrides ( daarin staat +waarde+ 0b

in nls staat
+waarde toev+ 0b
Defauld CIC 4b
LegacyLocalemode 4b

meer niet

dus waar kan ik dan aan passen voor de datum?
SystemCID 4b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 19:20:
[...]

allles in map nls behalve SSDte

wel overrides ( daarin staat +waarde+ 0b

in nls staat
+waarde toev+ 0b
Defauld CIC 4b
LegacyLocalemode 4b

meer niet

dus waar kan ik dan aan passen voor de datum?
SystemCID 4b
je moet in de map overrides zijn, bij mij stond daar al de string SSDte, volgens TweakMarkster kon je in het geval dat de string er niet in stond deze gewoon aanmaken en dan de gegevens erin zetten.

Dat gaat als volgt, als je in de map 'overrides' staat dubbelklik je op +waarde toev+, dan vul je als naam SSDte in en druk je op ok, dan vraagt die naar de waarde en hierin vul je de datumcodering die je zou willen hebben bijv dd-MM-yyyy

Suc6

PS die 4b en 0b die je achter alle namen zet zijn de bestandgrootes en hoort dus niet bij de naam.

[ Voor 6% gewijzigd door J-P op 22-02-2008 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bogey Dope schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 19:30:
[...]

je moet in de map overrides zijn, bij mij stond daar al de string SSDte, volgens TweakMarkster kon je in het geval dat de string er niet in stond deze gewoon aanmaken en dan de gegevens erin zetten.

Dat gaat als volgt, als je in de map 'overrides' staat dubbelklik je op +waarde toev+, dan vul je als naam SSDte in en druk je op ok, dan vraagt die naar de waarde en hierin vul je de datumcodering die je zou willen hebben bijv dd-MM-yyyy

Suc6

PS die 4b en 0b die je achter alle namen zet zijn de bestandgrootes en hoort dus niet bij de naam.
Jja ja gelukt gaaf man zal eens verder gaan zoeken
dit is gedaan pffff ne hij starte weer op ook hhahaa _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:28
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 19:17:
[...]

??? BT stereo waar vindt ik dat dan ??? _/-\o_
open de comm manager, kies instelling bluetooth, hou dan je pennetje ingedruk op je headset. er komt nu een menutje naar boven. met bewerken, verwijderen, als hoofdtelefoon en als draadloos stereo.

Klik op de laatste en het moet in orde zijn...

op een tytnII tenminste,...

[ Voor 3% gewijzigd door Rene op 22-02-2008 19:51 ]

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peugeot206gt schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 19:50:
[...]

open de comm manager, kies instelling bluetooth, hou dan je pennetje ingedruk op je headset. er komt nu een menutje naar boven. met bewerken, verwijderen, als hoofdtelefoon en als draadloos stereo.

Klik op de laatste en het moet in orde zijn...

op een tytnII tenminste,...
Klopt. Een handleiding lezen wil ook wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is 't mogelijk om geluid + trillen te hebben? Nu is 't kiezen tussen een ringtone of trillen, maar samen lukt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-08 22:30
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 20:33:
Is 't mogelijk om geluid + trillen te hebben? Nu is 't kiezen tussen een ringtone of trillen, maar samen lukt niet.
Nog een keer proberen.
Is gewoon een van de standaard opties bij settings / phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-03 17:47
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 20:00:
[...]

Das heel mooi maar die optie is bij mij niet beschikbaar (lichtgrijs) Dus ik kan alleen bewerken, verwijderen en als handsfree instellen.!!!
Dus ik ben nog niet geholpen.......... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heeft je headseat niet de gewenste compatibiliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 20:00:
[...]

dan was er ook achter gekomen dat dat niet werkt 8)7
blijft nl licht ipv donker dus niet an te tippen >:)

maar zal morgen ff in de auto opnieuw verbinding maken en een nieuwe maken kijken of dit dan wel gaat
bedankt voor je hulp

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2008 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Kievit1964 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 22:44:
[...]

Das heel mooi maar die optie is bij mij niet beschikbaar (lichtgrijs) Dus ik kan alleen bewerken, verwijderen en als handsfree instellen.!!!
Dus ik ben nog niet geholpen.......... :'(
Check je handleding van je headset of carkit eens.... om dit te gebruiken heb je het A2DP audioprofiel nodig... als je dit niet hebt dan houd het gewoon op helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peugeot206gt schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 23:06:
[...]

Check je handleding van je headset of carkit eens.... om dit te gebruiken heb je het A2DP audioprofiel nodig... als je dit niet hebt dan houd het gewoon op helaas...
zelfde hier maar hoop morgen wat meer te vertellen hierover
wil gewoon t geluid van tomtom over de speakers in de auto, en dmv mute af en toe t geluid uit omdat tt wat aanwijzingen geeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 23:38:
[...]

wil gewoon t geluid van tomtom over de speakers in de auto, en dmv mute af en toe t geluid uit omdat tt wat aanwijzingen geeft
Welke carkit gebruik je? Ikzelf een parrot mk6000 die het AD2P profiel ondersteund, dat gaat perfect. tomtom mist alleen de eerste paar woorden, maar dat heb ik aangepast door alle audiobestanden ff aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peugeot206gt schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 23:43:
[...]

Welke carkit gebruik je? Ikzelf een parrot mk6000 die het AD2P profiel ondersteund, dat gaat perfect. tomtom mist alleen de eerste paar woorden, maar dat heb ik aangepast door alle audiobestanden ff aan te passen.
ik heb de CK7W van Nokia zal eens kijken of die dat ondersteund
met mn N73 kon ik nl en navigeren over de speakers van mn auto en ook bellen
nu alleen bellen maar hoop dat ik een goede tip krijg om dit ook geregeld te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 23:38:
[...]

Dat gaat niet. Het is of TomTom voice, of audio. Tenminste op mijn radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 09:58:
[...]

Dat gaat niet. Het is of TomTom voice, of audio. Tenminste op mijn radio.
Geen punt hier met een pioneer P75BT in de 206. Je moet alleen steeds handsfree overzetten naar wireless stereo. Zelfs de stuurbediening van de auto werkt uitstekend op de TC. Dan zit ik trouens wel alleen op het BT audio kanaal van de radio. Bij belletjes schakelt de radio en TC even om naar telefoon mode, om na het gesprek weer verder te gaan op BT audio

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2008 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 10:03:
[...]

Geen punt hier met een pioneer P75BT in de 206. Je moet alleen steeds handsfree overzetten naar wireless stereo. Zelfs de stuurbediening van de auto werkt uitstekend op de TC. Dan zit ik trouens wel alleen op het BT audio kanaal van de radio. Bij belletjes schakelt de radio en TC even om naar telefoon mode, om na het gesprek weer verder te gaan op BT audio
Dat bedoel ik ook. Je kan alleen niet èn radio èn BT audio tegelijkertijd draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je de TC ook in Safe Mode kan opstarten? En hoe? Ik heb iets aan het Opstarten toegevoegd dat ik weer wil weghalen, maar dat gaat niet omdat dat bestand gelocked is na opstarten. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 10:51:
Weet iemand of je de TC ook in Safe Mode kan opstarten? En hoe? Ik heb iets aan het Opstarten toegevoegd dat ik weer wil weghalen, maar dat gaat niet omdat dat bestand gelocked is na opstarten. :'(
Kun je het niet via taskmanager stoppen en dan deleten?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 11:44:
[...]

Nope, het gaat om de batterij indicator die ik geinstalleerd heb. (dat dunne streepje bovenin je scherm)

Heb iets gevonden hierzo: http://www.monocube.com/c...n/task,doc_details/gid,3/

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2008 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-08 22:30
cheiron schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 11:44:
[...]

Je hebt een paar opties, met file explorer en taskmanager.
Als het goed is staat in je windows/startup folder staat alleen maar een shortcut naar het tooltje. Als je die verwijdert kun je na herstart het tooltje zelf ook verwijderen (tenzij je het tooltje zelf in windows/startup hebt geinstalleerd - als dat uberhaupt al kan - in dat geval ben je de lul :) )

Of je gaat naar de task manager en kijk of je het draaiende tooltje daar kunt stoppen, waarna het tooltje ook niet meer gelockt is, en delete dan shortcut en toolfolder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Yzord schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 17:25:
1. T-Mobile NL PIT (normal version)
2. v0.53 Bepe UK ROM
3. 1.58.25.14 Radio
4. 653 kbit/sec average

Op HSDPA, volgens mij heeft T-Mobile mij gematst ofzo haha...gaat al maanden zo.

Tevens is de ontvangst van GPRS, UMTS en HSDPA een stuk stabieler met deze radio versie. Waar ik eerst klote bereik had in mijn huis, heb ik nu redelijk stabiel bereik.
Ik heb ook een TC met PIT :*) . In ons pittoresk dorpje Sleen (10km van Emmen) heb ik geen 3G (umts) :( . In Emmen zelf wel,echter als ik iets wil downloaden in emmen springt hij niet naar HSDPA terwijl ik dit wel is aangevinkt. Mijn instellingen van T-Mobile heeft de TC zelf ingesteld en ik ga ervan uit dat dat goed gebeurt is. Aangezien ik wel GPRS heb en ook MMS kan versturen.

Ik heb een klacht ingediend dat er op de dekkings-kaart wel staat dat er dekking is maar dat dat niet het geval is. KPN en Vodafone hebben prima dekking is Sleen. Ze gaan het behandelen en het is afwachten wat er gebeurd.

De vraag is Waarom HSDPA niet werkt?

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-09-2023
Livia schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 14:34:
[...]

Ik heb ook een TC met PIT :*) . In ons pittoresk dorpje Sleen (10km van Emmen) heb ik geen 3G (umts) :( . In Emmen zelf wel,echter als ik iets wil downloaden in emmen springt hij niet naar HSDPA terwijl ik dit wel is aangevinkt. Mijn instellingen van T-Mobile heeft de TC zelf ingesteld en ik ga ervan uit dat dat goed gebeurt is. Aangezien ik wel GPRS heb en ook MMS kan versturen.

Ik heb een klacht ingediend dat er op de dekkings-kaart wel staat dat er dekking is maar dat dat niet het geval is. KPN en Vodafone hebben prima dekking is Sleen. Ze gaan het behandelen en het is afwachten wat er gebeurd.

De vraag is Waarom HSDPA niet werkt?
Wellicht dat een oude posts van mij, opheldering kan bieden.
TweakMarkster in "HTC Touch Cruise - Deel 2" <- Geen HSDPA connectie
TweakMarkster in "HTC Touch Cruise - Deel 2" <- Wel 3G maar geen HSDPA

[ Voor 3% gewijzigd door TweakMarkster op 23-02-2008 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een beetje antipathie tegen microsoft, dus probeer zoveel mogelijk programma's van derden te gebruiken. Zo ook Minimo van Mozilla.

Nu wil ik graag IE en Opera verwijderen, evenals andere voorgeinstalleerde progs. Waar doe ik dat..? Bij instellingen, tab systeem, programma's verwijderen komt ik niet veel verder. Hier kun je enkel en alleen door jou geinstalleerde progs verwijderen.

Wie weet het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 15:01:
heb een beetje antipathie tegen microsoft, dus probeer zoveel mogelijk programma's van derden te gebruiken. Zo ook Minimo van Mozilla.

Nu wil ik graag IE en Opera verwijderen, evenals andere voorgeinstalleerde progs. Waar doe ik dat..? Bij instellingen, tab systeem, programma's verwijderen komt ik niet veel verder. Hier kun je enkel en alleen door jou geinstalleerde progs verwijderen.

Wie weet het?
Gaat je niet zo 1,2,3 lukken om dat allemaal te verwijderen. het makkelijkste zou zijn je rom dumpen en het eruithalen. Heel misschien dat het ook via totalcommander of resco kan doen en daarna je register aanpassen. Echter simpel is het niet.

Snap je keuze voor minimo ook niet echt, deze browser is veel langazmer als opera mini4 of opera mobile.... dat je internet explorer niet wil gebruiken kan ik wel inkomen ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 09:24:
[...]

ik heb de CK7W van Nokia zal eens kijken of die dat ondersteund
met mn N73 kon ik nl en navigeren over de speakers van mn auto en ook bellen
nu alleen bellen maar hoop dat ik een goede tip krijg om dit ook geregeld te krijgen
Nou gooi die ck7w maar weg :) want die kan niet fatsoenlijk met een HTC overweg. Tenminste, dat had ik. De andere kant hoort een gigantische echo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, misschien niet goed gelezen in de manual? Ik heb het volgende probleem. Wanneer sms berichten binnenkomen staan ze netjes op volgorde van tijd van binnenkomst. Wanneer ze echter al een dag of meer ouder zijn staat er alleen een datum en geen tijd bij. Nou wil ik graag de datum en tijd van binnenkomst hebben. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

TC icm Coreplayer 1.2.0.... geen schokkerige video meer.. mbv andere tweaks is ie nu helemaal op snelheid... ben benieuwd als er iets van drivers komen... zal het helemaal een snelheidsduivel worden })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook mijn HTC Cruise ontvangen maar klopt het dat de draadjes van de speakers(headset) niet even lang zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net todayagenda geinstalleerd op de TC, heb het prog. TodayAgenda_PPC.ARMV4.cad naar de TC gekopieerd en vanuit daar geinstalleerd. Ik heb nu een mooi overzicht op mijn screen, maar bij programma's staat nergens het programma todayagenda. Ik wil namelijk wat weergaveopties van todayagenda veranderen, echter ik weet dus niet hoe ik bij deze opties kom. Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 15:44:
Ik heb net todayagenda geinstalleerd op de TC, heb het prog. TodayAgenda_PPC.ARMV4.cad naar de TC gekopieerd en vanuit daar geinstalleerd. Ik heb nu een mooi overzicht op mijn screen, maar bij programma's staat nergens het programma todayagenda. Ik wil namelijk wat weergaveopties van todayagenda veranderen, echter ik weet dus niet hoe ik bij deze opties kom. Weet iemand dit?
met een beetje zoeken en proberen is het al gelukt, gewoon de stylus op wat agendapunten vast zetten en dan naar opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 15:43:
Gisteren ook mijn HTC Cruise ontvangen maar klopt het dat de draadjes van de speakers(headset) niet even lang zijn?
Linker en rechteroor?
Is toch altijd zo, kun je hem om je nek doen. B-)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu 34 uur de TC en heb 'm nog maar 2x aan de computer aangesloten gedurende enkele minuten (om Tomtom erop te plaatsen). Batterij was maximaal 75%...nu 34 uur later nog 13%. Heb al wat foto's gemaakt, 2 héél korte filmpjes, gebeld/gesmst, EDGE lag vannacht 6u aan (zonder wel echt iets binnen te halen qua mails ofzo), heb zo'n 30' TomTom gebruikt,...etc etc...Voorlopig ben ik dus erg tevreden met de autonomie!

Kan iemand trouwens eens hét perfecte programma zeggen om Edge, GPRS,...écht uit te schakelen. Nu staat er een E-symbool om te zeggen dat ik Edge kan hebben, maar niet ben verbonden, maar soms ben ik zomaar verbonden met Edge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 18:10:
Heb nu 34 uur de TC en heb 'm nog maar 2x aan de computer aangesloten gedurende enkele minuten (om Tomtom erop te plaatsen). Batterij was maximaal 75%...nu 34 uur later nog 13%. Heb al wat foto's gemaakt, 2 héél korte filmpjes, gebeld/gesmst, EDGE lag vannacht 6u aan (zonder wel echt iets binnen te halen qua mails ofzo), heb zo'n 30' TomTom gebruikt,...etc etc...Voorlopig ben ik dus erg tevreden met de autonomie!

Kan iemand trouwens eens hét perfecte programma zeggen om Edge, GPRS,...écht uit te schakelen. Nu staat er een E-symbool om te zeggen dat ik Edge kan hebben, maar niet ben verbonden, maar soms ben ik zomaar verbonden met Edge.
zoals eeerder aangehaald modaco nodata... werkt prima!!!! gegarandeerd geen verbinding meer...

download

en als je het ff nodig heb kan je hem zo aantogglen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Heb net Trackme geinstalleerd, alleen bij het opstarten van dit programma krijg ik de melding dat er een nieuwere versie van Microsoft .NET Compact Framework vereist is dan er op dit toestel vereist is.

Wat houdt dit in. Bij googlen naar compact framework zie ik allen dingen die met PC te maken hebben en niet met PPC

Iemand hetzelfde gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 18:34:
Hey,

Heb net Trackme geinstalleerd, alleen bij het opstarten van dit programma krijg ik de melding dat er een nieuwere versie van Microsoft .NET Compact Framework vereist is dan er op dit toestel vereist is.

Wat houdt dit in. Bij googlen naar compact framework zie ik allen dingen die met PC te maken hebben en niet met PPC

Iemand hetzelfde gehad?
Kijk eens:
http://www.microsoft.com/...91BF4CC2BD&displaylang=en

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks!

Ik zag alleen maar versie 2.0. Ik ga hem downloaden en instaleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas,

Ik heb hem geinstalleer en nu komt er een ander foutmelding namelijk :

"Kan bestands- of assemblynaam System.Data.SqlservCe, Version=3.5.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=3Be235DF1C8D2AD3 of een van de afhankelijkheden hiervan niet vinden"

Ik ga compact framework maar even opnieuw instaleren. Ik heb hem op de opslagkaart gezet. Ik wil hem niet op de cruise zelf intsleren want CF is iets van 30 MB.......

Werkte bij andere Trackme gebruikers het wel in een keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ooit heb ik hier eens iets gelezen ivm toetsenblokkering...ik vind 't erg handig op deze manier:

Start >> Instellingen >> Persoonlijk >> Vandaag >> Items (tabblad) >> Apparaatblokkering aanvinken en dan komt dat (als je vandaag niet vol staat) nog juist onderaan...aantabben en 't is op slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander85
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:13
Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 15:29:
Vraagje, misschien niet goed gelezen in de manual? Ik heb het volgende probleem. Wanneer sms berichten binnenkomen staan ze netjes op volgorde van tijd van binnenkomst. Wanneer ze echter al een dag of meer ouder zijn staat er alleen een datum en geen tijd bij. Nou wil ik graag de datum en tijd van binnenkomst hebben. Iemand een oplossing?
Kijk bij SMS in Postvak IN eens bij Menu > Extra > Sorteren op. Staat hier "Ontvangen" aangevinkt? Zo heb ik het ingesteld en de SMS berichten blijven in de volgorde van ontvangst staan.

Verder kan je de datum/tijd, wanneer het bericht verzonden is, wel zien door het bericht te openen en 1 regelt naar boven te scrollen.
Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 19:43:
...
Start >> Instellingen >> Persoonlijk >> Vandaag >> Items (tabblad) >> Apparaatblokkering aanvinken en dan komt dat (als je vandaag niet vol staat) nog juist onderaan...aantabben en 't is op slot.
Desnoods kan je in het venster Vandaag (onder het tabblad Items) nog ervoor kiezen om de "Apparaatblokkering" omhoog te verplaatsen door erop te tikken en te kiezen voor "Omhoog".

[ Voor 23% gewijzigd door sander85 op 23-02-2008 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander85 schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 19:47:
[...]

Kijk bij SMS in Postvak IN eens bij Menu > Extra > Sorteren op. Staat hier "Ontvangen" aangevinkt? Zo heb ik het ingesteld en de SMS berichten blijven in de volgorde van ontvangst staan.

Verder kan je de datum/tijd, wanneer het bericht verzonden is, wel zien door het bericht te openen en 1 regelt naar boven te scrollen.

[...]

Desnoods kan je in het venster Vandaag (onder het tabblad Items) nog ervoor kiezen om de "Apparaatblokkering" omhoog te verplaatsen door erop te tikken en te kiezen voor "Omhoog".
Helemal top _/-\o_ . Gewoon totaal gemist dat je nog naar boven kon scrollen. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:27

mno

Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 19:26:
Ik heb hem geinstalleer en nu komt er een ander foutmelding namelijk :

"Kan bestands- of assemblynaam System.Data.SqlservCe, Version=3.5.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=3Be235DF1C8D2AD3 of een van de afhankelijkheden hiervan niet vinden"

Ik ga compact framework maar even opnieuw instaleren. Ik heb hem op de opslagkaart gezet. Ik wil hem niet op de cruise zelf intsleren want CF is iets van 30 MB.......

Werkte bij andere Trackme gebruikers het wel in een keer?
Je moet ook nog SQL Server Mobile installeren. De CAB vind je hier:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=340667

BTW, .NET CF is volgens mij geen 30MB hoor. De CAB zelf is 'maar' 2,7 MB.

Met die 2 aanvullende programma's deed Trackme het bij mij in een keer.

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Heb bij BatteryUpgrade.com een extra batterij voor mijn Touch Cruize besteld.
Na twee weken post uit Hongkong.

Het betreft: HTC P3650 batterij (1350 mAh)

Hij past wel, maar de originele batterij heeft een afronding, en dit is meer een blok.
Zie ook de pic hieronder.

Afbeeldingslocatie: http://www.erwinkleinjan.nl/images/uploadmap/1.jpg

Hierdoor past het klepje moeilijker op de HTC, en krijg je het batterijklepje er ook moeilijker af.
Het is te doen, maar super is het niet.

En ook de Brando screen protector aangeschaft... Ga ik morgen eens proberen...
ach, met die goedkope dollar. Was 13 dollar, is dus 9 euro :9

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

EWK schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 23:29:
ach, met die goedkope dollar. Was 13 dollar, is dus 9 euro :9
heb je een telefoon van 500e.... maken die 4e ook niet zo heel veel meer uit <1%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wweg schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 13:59:
Heeft iemand op het net screenshots gezien van webpaginas met de HTC Touch Cruise (240X320 QVGA).

Ik overweeg om er geen data abbo bij af te sluiten, maar hem in huis op WiFi te gebruiken (naast gewoon bellen). Maar heb nog geen idee hoe pagina's zich tonen.

Iemand ervaringen / voorbeelden ?
Als je en abo met GPRS hebt kun je alsnof gebruik maken van e-mail en internet, echter, wel wat langzamer dan UMTS/HSDPA.
Sommige sites zijn speciaal ontworpen voor mobile. Voor de gewone sites moet je veel scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 07:47:
[...]

Ik heb pcies hetzelfde probleem. Iemand al een oorzaak, oplossing of work-around??
Nadat ik programma aangeklikt heb in de lijst start het ook op... kaart downloaden enz.enz.
Vervolgens een keer een error melding. Wanneer ik dan een soft-reset doe komt de TC weer na opstarten met de installatie progress-bar.
Ik gebruik XP-sp2 met activesync 4.5.
Ondertussen zelfde acties met een andere PC uitgevoerd en nu is TT6 prima werkend geinstalleerd.
Oorzaak dus onbekend, workaround : andere PC proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JNavis
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-07 19:25
Bogey Dope schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 20:54:
Net een 'handige' tweak gevonden op XDA die ik even met jullie wilden delen (misschien ook handig voor de TS)

Op de eerste tab van je HTC Home staat de datum als volgt: 21-02-08

Als je dit uitgebreider wilt hebben kan je dat als volgt doen:
In het register ga naar de volgende map: HKLM --> nls --> overrides
In die map staat de volgende string: SSDte Als de string er niet in staat moet je hem aanmaken
In die string staat het volgende: dd-MM-yy, dit kan je veranderen in verschillende weergaves.

Zoals:
dddd, dd MMM yy --> donderdag, 21 feb 08 (deze gebruik ik)
ddd, dd-MM-yy --> do, 21-02-08
dd MMMM yyyy --> 21 februari 2008

Vervolgens even een softreset doen en je bent klaar!
Bron

Kleine tweak, maar ik ben er blij mee ;)
Ik heb de waarde ingevoerd. Op het Today-scherm gaat alles prima, maar in de verkenner wordt dezelfde datum notatie gebruikt, daar blijft dan weinig ruimte over voor de naam van het bestand.

Nokia Lumina 800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-06 20:13

_AvA_

en dat ben zo.

Waar hebben jullie het apparaat uiteindelijk gekocht? Gewoon los in de winkel? Ik kan namelijk niets vinden op de site van vodafone of t for telecom, terwijl de laatste wel een reclameblaadje in de bus heeft gegooit waar de HTC TC in stond.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

JNavis schreef op zondag 24 februari 2008 @ 10:33:
[...]

Ik heb de waarde ingevoerd. Op het Today-scherm gaat alles prima, maar in de verkenner wordt dezelfde datum notatie gebruikt, daar blijft dan weinig ruimte over voor de naam van het bestand.
Idd je hebt gelijk, zelf gebruik ik Total Commander en nooit Verkenner dus het was me nog niet opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yzord schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 15:23:
[...]

Nou gooi die ck7w maar weg :) want die kan niet fatsoenlijk met een HTC overweg. Tenminste, dat had ik. De andere kant hoort een gigantische echo.
Die echo is hier niet hoor bij niemand die ik gebeld heb een echo ( heb je niet een holle kies oid :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakMarkster schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 17:02:
[...]

Klopt. Bij T-Mobile, KPN en Vodafone heb je de mogelijkheid om connectie te leggen via HSDPA, maar dit is voor constante connectie (met laag kb verbruik) te belastend voor het netwerk. Daarom "downsizen" ze je verbinding naar 3G. Dat is minder belastend en sneller is niet nodig aangezien het om relatief laag dataverbruik gaat.
Zodra je heviger gebruik gaat maken van de mobiele connectie sprint hij over naar HSDPA. Ik heb standaard het 3G logo in beeld en dat is snel genoeg voor Pushmail en connectie te behouden met MSN. Maar als ik een Youtube filmpje wil streamen, schakeld hij naar een hogere versnelling (H logo in beeld) en maakt hij gebruik van HSDPA.
Dat is interessant. Maar ik wil eigenlijk wel weten bij welke provider je zit en als je een data-abo hebt welke dan precies? Toen ik de TC kreeg moest ik nog heel even met mijn 2 jaar oude abo van T-mobile doen waarbij ik geen data-abo had. Dus betalen voor elke KB. Ik merkte dat ik direct op het 3G netwerk zat en toen ik van Youtube een filmpje ging streamen toen schakelde mijn TC ook over op de "H". Na een speedtest kwam ik ook over de 600 Kbps. Vervolgens nieuwe sim-kaartje erin (ook T-mobile abo) welke is voorzien van het Web'nWalk data-abo van 9,50. Daarna nooit meer een "H" gezien (wel 3G) Vreemd?
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Laatst online: 08-09 16:36
Bogey Dope schreef op zondag 24 februari 2008 @ 10:52:
[...]

Idd je hebt gelijk, zelf gebruik ik Total Commander en nooit Verkenner dus het was me nog niet opgevallen.
gebruik je ook geen smsjes dan? daar is t probleem namelijk ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je dit:

Veranderen van image directory bij het maken van foto's
* Ga naar HKLM \Software\HTC\Camera\General
* Verander EnableDCIM van 1 in 0
* Dit zal het default pad waar de foto's worden opgeslagen veranderen van Storage card\DCIM\100MEDIA in storage card\my documents

ook doen voor het mapje 'mijn muziek'.

heb een microsd van 8 gig. Hier wil ik dus het mapje 'mijn muziek' op hebben en niet op de HTC zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
_AvA_ schreef op zondag 24 februari 2008 @ 10:40:
Waar hebben jullie het apparaat uiteindelijk gekocht? Gewoon los in de winkel? Ik kan namelijk niets vinden op de site van vodafone of t for telecom, terwijl de laatste wel een reclameblaadje in de bus heeft gegooit waar de HTC TC in stond.
Ik heb bij Vodafone nagevraagd, maar de telefoonmeneer wist nog niet wanneer en of ze hem gingen verkopen. Ik denk dat je echt bij de zaken als Phonehouse e.d. langs moet

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 11:35:
[...]Dat is interessant. Maar ik wil eigenlijk wel weten bij welke provider je zit en als je een data-abo hebt welke dan precies? Toen ik de TC kreeg moest ik nog heel even met mijn 2 jaar oude abo van T-mobile doen waarbij ik geen data-abo had. Dus betalen voor elke KB. Ik merkte dat ik direct op het 3G netwerk zat en toen ik van Youtube een filmpje ging streamen toen schakelde mijn TC ook over op de "H". Na een speedtest kwam ik ook over de 600 Kbps. Vervolgens nieuwe sim-kaartje erin (ook T-mobile abo) welke is voorzien van het Web'nWalk data-abo van 9,50. Daarna nooit meer een "H" gezien (wel 3G) Vreemd?
:?
Ik heb het Surf Totaal abbo van KPN. Maar is het niet zo dat je bij Web'nWalk geen HSDPA krijgt? Enkel bij het duurde abbonement van Tmobile? Ik heb er geen ervaring mee, maar wellicht dat het antwoord in een andere thread te vinden is, aangezien het geen echte vraag is over de TC, maar meer over providers =>
T-Mobile PIT: voor € 9,50 per maand onbeperkt internetten
Welk abonnement Mobiel Internet?
T-Mobile Web 'n Walk mogelijkheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
_AvA_ schreef op zondag 24 februari 2008 @ 10:40:
cheiron schreef op zondag 24 februari 2008 @ 12:58:
[...]

Ik heb bij Vodafone nagevraagd, maar de telefoonmeneer wist nog niet wanneer en of ze hem gingen verkopen. Ik denk dat je echt bij de zaken als Phonehouse e.d. langs moet
Ik denk dat dit off-topic is... Zie ook Topic Waarschuwing die de moderators aan deze thread hebben toegevoegd.
---

Back ontopic:
Het was mij ook nog niet opgevallen dat de Datum notatie wijziging ook verder doorgevoerd wordt. Maar het zit me niet in de weg bij de Berichten Inbox (SMS, MMS, Outlook, Gmail, Windows Live) en Verkenner gebruik ik ook niet. Nog steeds erg blij mee, maar vind het raar dat dit niet standaard in Windows aan te passen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
TweakMarkster schreef op zondag 24 februari 2008 @ 13:28:
[...]

[...]

Ik denk dat dit off-topic is... Zie ook Topic Waarschuwing die de moderators aan deze thread hebben toegevoegd.
Bedoel je
Dit topic gaat over de HTC Touch Cruise. Discussie over welk abonnement je er het beste bij kan nemen, hoort hier niet.
? Wie hem wel aanbiedt en wie niet is toch iets heel anders? Ik denk dat het gezien de custom zaken die bijvoorbeeld Vodafone vaak toevoegd (eigen firmware, andere naam, logotje) wel handig om te weten of een provider hem aanbiedt. Waar zou je zo een vraag anders willen stellen, een centraal Vodafone topic oid? Laten we niet roomser dan de paus proberen te zijn...

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Ik twijfel er over of ik de HTC Touch Cruise zal nemen of een andere smartphone. De specs van deze telefoon zijn erg goed. Zijn er meer mensen die iets kunnen zeggen over de batterij en hoe lang deze het uithoud?
Main disadvantages
* No hardware keypad
* Inadequate video playback capabilities
* Paint starts to peel off very quickly
* Display image quality is a bit disappointing and is practically illegible under direct sunlight
* Photo processing issues
Verder, hoe erg zijn de problemen met het afbladderen van de 'verf' en de instabiliteit van de drivers? Dat zijn toch wel dingen die erg belangrijk zijn als ik zo'n toch nog vrij duur toestel wil aanschaffen.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

low_n_slow schreef op zondag 24 februari 2008 @ 12:11:
[...]

gebruik je ook geen smsjes dan? daar is t probleem namelijk ook ;)
Jawel die gebruik ik wel, maar de voornamen zie ik wel, vind het niet storend dus ik laat het zo. ;)
Ex Nunc schreef op zondag 24 februari 2008 @ 14:02:
Ik twijfel er over of ik de HTC Touch Cruise zal nemen of een andere smartphone. De specs van deze telefoon zijn erg goed. Zijn er meer mensen die iets kunnen zeggen over de batterij en hoe lang deze het uithoud?

[...]

Verder, hoe erg zijn de problemen met het afbladderen van de 'verf' en de instabiliteit van de drivers? Dat zijn toch wel dingen die erg belangrijk zijn als ik zo'n toch nog vrij duur toestel wil aanschaffen.
Afbladderen van de verf heb ik nog niet gezien, en verder heb ik op dit forum er nog niemand over horen klagen. Het driver probleem wordt door sommige als ernstig bevonden maar door de meeste als acceptabel.
Vooral als ik kijk naar de ontwikkelingen op XDA dan ben ik toch wel blij met dit toestel, hopelijk komt er binnenkort een gekortwiekte WM6.1 NL ROM zonder de Cube maar met TouchFlo en dan ben ik helemaal tevreden :P Komt die niet, dan vrees ik dat ik me er eens in ga verdiepen zelf een ROM te bakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oomho
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-09 21:33
Ik ben op zoek naar een origineel hoesje van de tc. Weet iemand waar ik dat kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kira12
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08-2022
Vooral als ik kijk naar de ontwikkelingen op XDA dan ben ik toch wel blij met dit toestel, hopelijk komt er binnenkort een gekortwiekte WM6.1 NL ROM zonder de Cube maar met TouchFlo en dan ben ik helemaal tevreden
Waarom zijn sommige mensen eigenlijk zo negatief over de cube? Ik dacht dat dit juist een pluspunt van de TC was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 11:20:
[...]

Die echo is hier niet hoor bij niemand die ik gebeld heb een echo ( heb je niet een holle kies oid :+ )
http://www.htcwiki.com/th...7W+carkit?offset=0&t=anon

http://groups.google.com/...d/thread/82ec51885548455f

Tis niet dat ik uit mijn nek lul ofzo ;) misschien heeft nokia het verbetert, maar overall gezien geeft een ck7w met een NIET nokia telefoon problemen ivm de echo onderdrukking die standaard in nokia telefoons zit, en bij andere merken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Kira12 schreef op zondag 24 februari 2008 @ 16:26:
[...]

Waarom zijn sommige mensen eigenlijk zo negatief over de cube? Ik dacht dat dit juist een pluspunt van de TC was.
Ja heb ik ook nooit gesnapt. Cube is juist keifijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Ik heb een vraagje over de camera's in de TC.
Op de achterkant zit een hogeresolutiecamera, en op de voorkant een die geplaatst is voor videobellen.
Hoe is de laatste verwerkt in de software? Hoe moet je videobellen?

Kun je die voorste camera dan ook voor skype of msn gebruiken?

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog niet zelf getest:

http://www.pocketinfo.nl/...et-camera-als-webcam.html
http://www.ateksoft.com/features.html

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2008 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
_AvA_ schreef op zondag 24 februari 2008 @ 16:51:
Ik heb een vraagje over de camera's in de TC.
Op de achterkant zit een hogeresolutiecamera, en op de voorkant een die geplaatst is voor videobellen.
Hoe is de laatste verwerkt in de software? Hoe moet je videobellen?
Handleiding lezen wil misschien helpen. Maar okay ->
1. Zorg voor een 3G of HSDPA verbinding
2. Open telefoon
3. Zoek telefoon nummer door toetsen in te drukken.
4. Selecteer persoon/nummer dat je wilt videobellen
5. Druk op de knop Videobellen (rechtsboven, middelste knop)

Kan ook via (standaard) Contacten lijst, persoon opzoeken, lang indrukken en kiezen voor videogesprek.
Kun je die voorste camera dan ook voor skype of msn gebruiken?
Ja, zie post hierboven voor links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

Op deze site staat uitdrukkelijk vermeld dat het niet voor Smartphones is bedoeld, maar draait dus prima bij jou? :)

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

Yzord schreef op zondag 24 februari 2008 @ 16:29:
Ik weet niet of het klopt wat ik hier zeg, maar ik verwacht omdat de cube zo slecht is aan te passen. Zo staat er standaard Internet Explorer in, maar ik gebruik Opera als standaard browser...

/edit:

Niet supermakkelijk, maar met een beetje Tweaken dus wel mogelijk
robinVerdegaal in "HTC Touch Cruise - Deel 1"

[ Voor 16% gewijzigd door jbr op 24-02-2008 17:30 ]

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yzord schreef op zondag 24 februari 2008 @ 16:27:
[...]

http://www.htcwiki.com/th...7W+carkit?offset=0&t=anon

http://groups.google.com/...d/thread/82ec51885548455f

Tis niet dat ik uit mijn nek lul ofzo ;) misschien heeft nokia het verbetert, maar overall gezien geeft een ck7w met een NIET nokia telefoon problemen ivm de echo onderdrukking die standaard in nokia telefoons zit, en bij andere merken niet.
maakt m ij verder niets uit ik ben tevreden zo met mn CK7W alleen jammer dat hij de stem van tomtom niet weergeeft :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
jbr schreef op zondag 24 februari 2008 @ 17:20:
[...]

Op deze site staat uitdrukkelijk vermeld dat het niet voor Smartphones is bedoeld, maar draait dus prima bij jou? :)
HTC Touch Cruise is ook geen Smartphone maar een Pocket PC, met daarop Windows Mobile 6. Dus het programmaatje werkt zoals verwacht ook op de TC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Yzord schreef op zondag 24 februari 2008 @ 16:29:
[...]

ik gebruik m gewoon nooit, dus waarom zou ik daar dan extra geheugen voor willen opofferen. hij is idd ook niet echt makkelijk aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 12:27:
Kan je dit:

Veranderen van image directory bij het maken van foto's
* Ga naar HKLM \Software\HTC\Camera\General
* Verander EnableDCIM van 1 in 0
* Dit zal het default pad waar de foto's worden opgeslagen veranderen van Storage card\DCIM\100MEDIA in storage card\my documents

ook doen voor het mapje 'mijn muziek'.

heb een microsd van 8 gig. Hier wil ik dus het mapje 'mijn muziek' op hebben en niet op de HTC zelf.
Niemand :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

TweakMarkster schreef op zondag 24 februari 2008 @ 17:11:
[...]

Handleiding lezen wil misschien helpen. Maar okay ->
1. Zorg voor een 3G of HSDPA verbinding
2. Open telefoon
3. Zoek telefoon nummer door toetsen in te drukken.
4. Selecteer persoon/nummer dat je wilt videobellen
5. Druk op de knop Videobellen (rechtsboven, middelste knop)

Kan ook via (standaard) Contacten lijst, persoon opzoeken, lang indrukken en kiezen voor videogesprek.

[...]

Ja, zie post hierboven voor links.
Ik heb het toestel nog niet (en daardoor ook nog geen handleiding) maar ik was gewoon benieuwd of deze functie van de telefoon wél goed was geintegreerd (en niet zoals de grafische chip zonder driver :P)

In ieder geval bedankt voor je reply, zo is het voor mij een stuk duidelijker.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

jbr schreef op zondag 24 februari 2008 @ 17:23:
[...]

Ik weet niet of het klopt wat ik hier zeg, maar ik verwacht omdat de cube zo slecht is aan te passen. Zo staat er standaard Internet Explorer in, maar ik gebruik Opera als standaard browser...

/edit:

Niet supermakkelijk, maar met een beetje Tweaken dus wel mogelijk
robinVerdegaal in "HTC Touch Cruise - Deel 1"
Gewoon met regedit aanpassen, niks moeilijks aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 17:41:
[...]

maakt m ij verder niets uit ik ben tevreden zo met mn CK7W alleen jammer dat hij de stem van tomtom niet weergeeft :/
Dat deed hij bij mij wel toendertijd. Dus hij ondersteund het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Bogey Dope schreef op zondag 24 februari 2008 @ 18:02:
[...]

ik gebruik m gewoon nooit, dus waarom zou ik daar dan extra geheugen voor willen opofferen. hij is idd ook niet echt makkelijk aan te passen.
Hij is supermakkelijk aan te passen...je bent een tweakert of niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Yzord schreef op zondag 24 februari 2008 @ 19:10:
[...]

Hij is supermakkelijk aan te passen...je bent een tweakert of niet ;)
En als tweakert wil ik altijd zoveel mogenlijk geheugen ;)

Maar ieder z'n ding, ik heb er aan gedacht om m aan te passen, idd zo gepiept, maar ik gebruik m nu helemaal niet en toch heb ik alles binnen 2, misschien 3 drukken gestart. Vind het dus wel best zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 19:43
jbr schreef op zondag 24 februari 2008 @ 17:20:
[...]

Het werkt, het duurt alleen even (10 sec. ofzo) voordat je werkelijk de programma's ziet. Ze moeten eerst namelijk even van 't internet gehaald worden. En ik kan niet standaard van scherm wisselen (verticaal -> horizontaal) via dat programmaatje. Er zit dan een fout in de software. Andersom werkt wel gewoon :)

Ik heb trouwens in m'n instellingen het vakje "programma's beëindigen door op "X" te tikken" aangevinkt. Alleen blijft mijn camera album altijd aan staan, en soms ook mijn contactenvenster of agenda... Hoe zorg ik ervoor dat ook deze gelijk weggaan? Daar blijkt het op "X" tikken niet te werken... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Ik ben er uit hoor mensen :) woensdag komt hij bij mij in huis *O*

Voor diegenen die vodafone gebruiken i.c.m. het Zorgeloos Internet abo; hebben jullie genoeg aan die 250MB?

En dan nog een vraagje over de apparatuur: is de kwaliteit van de oordopjes toereikend of raden jullie me de HTC Wired Remote aan i.c.m. mijn eigen Sennheiser oortjes?

Ik ga morgen de t for telecom bellen zodat ze hem kunnen bestellen, en dan ga ik er woensdag heen om mijn abonnement te verlengen.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
_AvA_ schreef op zondag 24 februari 2008 @ 21:08:

Voor diegenen die vodafone gebruiken i.c.m. het Zorgeloos Internet abo; hebben jullie genoeg aan die 250MB?

En dan nog een vraagje over de apparatuur: is de kwaliteit van de oordopjes toereikend of raden jullie me de HTC Wired Remote aan i.c.m. mijn eigen Sennheiser oortjes?

Ik ga morgen de t for telecom bellen zodat ze hem kunnen bestellen, en dan ga ik er woensdag heen om mijn abonnement te verlengen.
De oordopjes van HTC zijn niet heel erg geweldig te noemen (understatement). Jouw Sennheiser oordopjes i.c.m. een HTC Wired Remote zal zeker beter geluid produceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Bogey Dope schreef op zondag 24 februari 2008 @ 18:02:
[...]

Zie ook: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=368269
Cube disabled = 6,5Mb extra geheugen vrij :)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_AvA_ schreef op zondag 24 februari 2008 @ 21:08:

Heb de tel vanaf de 10e in huis en met dank aan Spb gprs monitor kan ik vertellen dat ik tot nu toe ongeveer 75mb heb verbruikt. Let wel dit is zonder filmpjes op youtube bekijken(werkt nog niet). Verder wel surfen, google maps af en toe, weer, rss, e-mail(20kb per bericht-30 berichten per dag). Dus lijkt voldoende te zijn voor een gemiddeld verbruik.

En oordopjes, Sennheiser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit dus zelf getest, maar dit lukt mij niet. Lijkt mij meer een applicatie te zijn om via Bluetooth of Active Sync je TC te gebruiken als webcam op jouw PC en niet rechtstreeks op de PC in Windows Live Messenger of Skype (werkten beiden niet).

Dus mocht iemand iets anders weten of weten hoe 't wel moet (als 't kan tenminste), altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yzord schreef op zondag 24 februari 2008 @ 19:09:
[...]

Dat deed hij bij mij wel toendertijd. Dus hij ondersteund het wel.
zal t dan ergens in of op de TC aan te passen zijn? _/-\o_ iemand een sugestie

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2008 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

allereerst: onwijs handig topic dit! ik volg het wekelijks! (af en toe wat crap erbij, maarja sommige moeten blijkbaar hun ei kwijt :P )

De TC bevalt heel erg goed, maarrr de batterij houdt het bij mij net geen 2 dagen vol.

Zelf synchroniseer ik elk half uur zo'n 3 emailaccounts (via PIT), maar alleen van de hotmailaccount kan ik instellen dat dit alleen tussen 8 en 24 u hoeft. Kan ik dit ook voor de andere accounts ergens instellen/tweaken? (of WM 6.1 afwachten??)

Ook gebruik ik pocketCM, ik heb het idee als ik die niet volledig afsluit dat het stroomverbruik dan harder omlaag gaat dan gebruikelijk. Iemand ervaringen? (anders wil ik zelf eens wat testjes uitvoeren)

Ik gebruik ook powerguard, fijn progje! Wat ik daar nog in mis is een gemiddeld stroomverbruik. Zelf heb ik regelmatige pieken tussen de 300-350 mA, dit lijkt me vrij veel, terwijl er verder geen actieve programma's lijken te zijn en wifi e.d. uit staat. Zijn er andere gebruikers die niet zulke hoge pieken hebben??

Ik heb ook wel wat screens van het verbruik, maar heb zelf geen plaats om ze online te zetten. Het lijkt mij wel interessant om wat screens met anderen te vergelijken. ideeen?

Is er verder nog een goed beschrijving voor de TC te vinden hoe ik het verbruik het laagste kan houden? (metname in slaapstand) Of wat zoizo bij zulke toestellen de grootste stroomvreters zijn?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Hebben jullie ook dat QuickGPS niet kan verbinden de laatste dagen?
Zowel via Activesync verbonden (automatisch of handmatig) dan wel via gprs heeft geen succes....

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
EWK schreef op zondag 24 februari 2008 @ 23:58:
Hebben jullie ook dat QuickGPS niet kan verbinden de laatste dagen?
Zowel via Activesync verbonden (automatisch of handmatig) dan wel via gprs heeft geen succes....
Nope, geen problemen. Vanavond nog download ingezet (via 3G) en had snel connectie en update was zo binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gewoon een mapje "music" aangemaakt op m'n memory card en tijdens synchroniseren (pc -> TC) zet Windows player het in deze map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de snelheidsproblemen met de TC.
Na een weekendje proberen met verschillende ROMS kom ik tot de volgende conclusie:

- De engelse ROMs zijn over het algemeen sneller dan de Nederlandse
- De paar ROMS die beschikbaar zijn voor WM 6.1 WWE zijn merkbaar sneller dan die voor 6.0

Het flashen van je TC is voor een tweaker haalbare kaart. Je kunt gebruik maken van de kaiser kitchen met een paar aanpassingen.
Kleine guide: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=371533
Doe dit niet als je niet weet wat je aan het doen bent!!!!

Momenteel heb ik mijn eigen NL ROM weer teruggeflashed. Maar dat is een flinke domper wat snelheid betreft. Ik denk dat ik een custom NL ROM ga maken met snelheidsverbeteringen erin.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2008 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Mijn WM6.1 v0.53 van Bepe is supersnel!! Zelfs het opstarten van TT is 2 keer zo snel. Natuurlijk zelf ook een hoop tweaks toegepast, maar op dit moment ben ik zeer huiverig omeen andere ROM erop te zetten. Ik ga deze performance niet meer halen vrees ik. Batterij gaat ook ineens 3a4 dagen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg dit topic al vanaf de eerste post in het vorige deel en het heeft me al veel gebracht qua kennis over mijn TC.

Ik krijg twee dingen echter niet aan de praat: Flash en Streaming audio/video.

In Opera ga ik ervan uit dat Flash nooit gaat werken, maar in IE zou Flash 7 het toch moeten doen lijkt me. Maar nee hoor, niks, ook niet na meerdere keren installeren. Ook Flash Lite geprobeerd, maar nada... Dus geen YouTube voor deze jongen. Toch wel erg jammer, want ik begrijp dat anderen het wel hebben.

Ook streaming audio en/of video van sites (zoals Uitzending gemist) doet het niet...

Gaat niet via WiFi en niet via UMTS...

Wie kan mij helpen?

TIA! _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2008 09:56 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de HTC Touch Cruise. Discussie over welk abonnement je er het beste bij kan nemen, hoort hier niet.