Doodgaan is onderdeel van het pel, daar hebben ze spirit healers bedacht. Zelfde geld voor repair costs, daar zijn de daylies voor uitgevonden.
Anoniem: 94605
De flasks zijn al met 2 tot 3 spelers te halen. Het enige dat je moet doen is de npc in leven houden tot de vendor npc arriveert. Daarna kun je flasks kopen terwijl de event loopt.MantaMania schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:01:[...]
Je moet een event doen bij bashir land, vanaf ogrila geeft ie de tijd aan wanneer ze vertrekken dahct iedere 3 uur. Daar moet je dan met een man of 15 heen en ze verdedigen tegen de spawnende mobs. Al hou je dat even vol kan je bij een vendor die bandits flasks en physician kopen (die zijn zo duur omdat het event niet vaak gedaan word).
Het is helaas niet 15-20 yards steatlh detection om je heen maar in je gezichtsveld / cone voor je uit.UTwizard schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:03:
[...]
Track Hidden is inderdaad een passive skill welke je dus niet kunt zien. Zoals hierboven gezegd is het zo'n 15-20 yards om je heen in welke je verhoogde stealth detection hebt. De enige Rogues die alsnog door Track Hidden heenkomen zijn Subtelty met improved Stealth en improved Sap range, dan zie je als Hunter de Rogue net een seconde te laat aankomen en ben je gesapped. Voor de rest is het erg fijne skill in BG en Arena welke inderdaad ook een mooie grote rode stip op je minimap zet
Ook de minimap dots zie je pas op het moment dat de gestealthe personen visueel te zien zijn en je dus ook het steatlh geluidje al gehoord hebt.
Wat ik zelf vaak doe in pvp is een flare net achter me gooien om die dooie hoek weg te halen.
Ik heb trouwens het idee dat track hidden stacked met de "slightly improves stealth detection" op de engineering goggles.
Ikzelf, Chiyu, Okke en nog 1 of 2 dacht ik. We're multiplying!MuVo schreef op maandag 25 februari 2008 @ 12:18:
Wie zit er hier nog meer op Eonar?
Edit:
Ah ok, dit wist ik niet. Ik dacht dat het 15-20 yards om je heen ipv een cone. Het is inderdaad wel zo dat de dot pas gemarkeerd wordt als de persoon te zien is, dat klopt.Slamdance schreef op maandag 25 februari 2008 @ 12:57:
[...]
Het is helaas niet 15-20 yards steatlh detection om je heen maar in je gezichtsveld / cone voor je uit.
Ook de minimap dots zie je pas op het moment dat de gestealthe personen visueel te zien zijn en je dus ook het steatlh geluidje al gehoord hebt.
Wat ik zelf vaak doe in pvp is een flare net achter me gooien om die dooie hoek weg te halen.
[ Voor 61% gewijzigd door UTwizard op 25-02-2008 12:59 ]
Heb afgelopen weekend wat van mijn verzameling Large Prismatic Shards verkocht zodat ik mijn PvP gear opnieuw kon gaan gemmen.
Heb +16 AP en +4 critical rating/+8 AP gems gekocht, en zit nu op 1324 AP unbuffed.
Toch zo’n 30 AP winst t.o.v. mijn oude gems.
Nieuwe doelen: zo’n 6k honor sparen voor de 2 min CD PvP Trinket, en 14 badges halen voor de Bloodlust Brooch trinket.
Heb +16 AP en +4 critical rating/+8 AP gems gekocht, en zit nu op 1324 AP unbuffed.
Toch zo’n 30 AP winst t.o.v. mijn oude gems.
Nieuwe doelen: zo’n 6k honor sparen voor de 2 min CD PvP Trinket, en 14 badges halen voor de Bloodlust Brooch trinket.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Anoniem: 85443
Ja nu je het zegt, herinner ik het me weerMantaMania schreef op maandag 25 februari 2008 @ 12:07:
[...]
Ja zeg maar normale blue gems dus opzich best netjes zeker omdat die shards "gratis" zijn. En gear kan door die blauwe crystals in televeren en dan krijg je dus een kistje waar een blue in zit maar de meeste mensen hebben niet zoveel van die blauwe crystals overDaarbij zijn het van die typische blauwe loot items.
Die crystals kon je geloof ik krijgen door die elites te slopen die je kan summonen. Ik heb er zelf nog geen 1, mja ik hoef die gear ook niet
Typische blauwe loot dingen, dekt de lading wel goed. Beetje in de categorie: Valanos Longbow, Ced's Carver, Imbued blablabla set.
@On_E:
Ik weet niet wat je mogelijkheden precies zijn, maar als het kan dan zou ik gaan voor de Medalion + Warpspringcoil (Voidreaver rogue trinket)
Dat is echt de beste combinatie voor PvP.
Kan je dat niet regelen, dan zou ik gaan voor de Medalion + Battlemaster trinket (80AP + 1750HP on use)
Wat die WSC namelijk zo mooi maakt zijn 2 dingen.
- 21 hitrating, gewoon erg veel wat je zomaar even erbij kan hebben, zeker als je speelt met een build zonder precision
- 1000 armor ignore op specials. Zoals ik al heb verteld procced hij heel vaak, dus die is echt wel 70% van de tijd up.
Nog ff een kleine sidenote":
Ik zou niet voor crit/ap gems gaan. res/sta - agi/sta gems zijn beter. Met PvPgear heb je meer dan genoeg crit. Ik zit aan de 32.27% crit
Ik heb dus zelf alleen Ap, Res res/sta en agi/sta gems
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 25-02-2008 13:23 ]
Zoals UTwizard al melde, o.a. ik.MuVo schreef op maandag 25 februari 2008 @ 12:18:
Wie zit er hier nog meer op Eonar?
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ik raid niet, dus Voidreaver spul kan ik vergeten.Anoniem: 85443 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 13:09:
[...]
@On_E:
Ik weet niet wat je mogelijkheden precies zijn, maar als het kan dan zou ik gaan voor de Medalion + Warpspringcoil (Voidreaver rogue trinket)
Dat is echt de beste combinatie voor PvP.
Kan je dat niet regelen, dan zou ik gaan voor de Medalion + Battlemaster trinket (80AP + 1750HP on use)
Wat die WSC namelijk zo mooi maakt zijn 2 dingen.
- 21 hitrating, gewoon erg veel wat je zomaar even erbij kan hebben, zeker als je speelt met een build zonder precision
- 1000 armor ignore op specials. Zoals ik al vaak heb verteld procced hij heel vaak, dus die is echt wel 70% van de tijd up.
Die Battlemaster trinket is wel goed ja, maar dan moet ik nog 36k honor gaan farmen voor ik die en de 2 min CD trinket kan halen, en met mijn huidige speeltijd en haat jegens Alterac Valley ben ik daar te lang mee bezig.
Of ik moet nog 33 badges gaan farmen met mijn 1 of misschien 2 heroics per week…
Zal er nog eens over na gaan denken iig.
even een vraag over WoW Web Stats;
hoe werkt dat nou precies? iedereen in je guild installeert de client en die zend het naar een website tada overzicht... maar moet je er nou voor betalen of niet?
hoe werkt dat nou precies? iedereen in je guild installeert de client en die zend het naar een website tada overzicht... maar moet je er nou voor betalen of niet?
This is the Way.
In je config de range op 200 zetten, ingame /combatlog doen en na het gevecht het Java programma starten, log parsen en uploaden. Gratis.NoTimeRemains schreef op maandag 25 februari 2008 @ 13:25:
even een vraag over WoW Web Stats;
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Anoniem: 85278
Dat zegt ie niet nub !!ImdaMned schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:53:
[...]
Ah, nr 1 die vind dat horde >>>>> alliance is op trollbane. Dat er meerderen mogen komen
Hij zegt dat pvp ownage is EN dat horde >>> alliance is.
Over het 1ste valt te discussiëren maar over het 2de niet.
Vanavond raiden ?
De systeembeheerder op het werk wees mij attent op deze post, oh almachtige Guild Master. En ja, ik ga vanavond weer een stukje van mijn sociale (kuch) leven opofferen om weer wat paarse pixels te verdienen.Anoniem: 85278 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 13:49:
[...]
Dat zegt ie niet nub !!
Hij zegt dat pvp ownage is EN dat horde >>> alliance is.
Over het 1ste valt te discussiëren maar over het 2de niet.
Vanavond raiden ?
*gaat nu 5 keer bidden richting Utrecht om niet onwaardig bevonden te worden vanavond*
Ik zit als Alliance op TB dus ik zal je geen PM sturen, kom hoogstens is een keer mijn devastate spam skills laten zien in een 1 op 1 alvorens ik afgenakt word als prot warriorVuurvoske schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:00:
Ik ben afgelopen week een BE Pala begonnen op trollbane en ik moet zeggen pvp is pwnage en horde >>>> alliance. Mijn main is een LVL 70 Human Mage @ Silvermoon pve, maar aangezien ik raiden neit echt vet vind en eigenlijk alleen maar daily's doe om goud te sparen is dit echt een mooi nieuw avontuur. Gister een hoop lol gehad in the barrens (barrens chat ftw). Mijn nickname @ Trollbane is 'Pilske' stuur me maar een keer een whisp als je wil
Anoniem: 234465
Nou nu mijn warrior en rogue epic zijn word het een beetje zaai, dus ik ga nu verder op mijn lock en ik heb er nog nooit zoveel plezier mee gehad 
Ben van lvl 43 naar 45 half gegaan in enkele uren dmv wat questen in tanaris, stv en een ZF runnetje.
Heerlijk gewoon om 3 targets tegelijk te dotten, howl of terror te doen en ze gewoon allemaal leeg te zien draine
Kan het even niet opzoeken hier, maar weet iemand wanneer ik Seed of corruption kan leren?
Ben van lvl 43 naar 45 half gegaan in enkele uren dmv wat questen in tanaris, stv en een ZF runnetje.
Heerlijk gewoon om 3 targets tegelijk te dotten, howl of terror te doen en ze gewoon allemaal leeg te zien draine
Kan het even niet opzoeken hier, maar weet iemand wanneer ik Seed of corruption kan leren?
lvl 70 als ik het me goed herinner.Anoniem: 234465 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:17:
70 ja, 't is de shiv/intervene van een lock.
Anoniem: 169084
Beste combo die je kan hebben is Bloodlust + Medallion. Vergeet Voidreavers trinket maar, die is shitty in PvP.On_E schreef op maandag 25 februari 2008 @ 13:22:
[...]
Ik raid niet, dus Voidreaver spul kan ik vergeten.
Die Battlemaster trinket is wel goed ja, maar dan moet ik nog 36k honor gaan farmen voor ik die en de 2 min CD trinket kan halen, en met mijn huidige speeltijd en haat jegens Alterac Valley ben ik daar te lang mee bezig.
Of ik moet nog 33 badges gaan farmen met mijn 1 of misschien 2 heroics per week…
Zal er nog eens over na gaan denken iig.
Ik ben op dit moment een beetje met PvP bezig om aan wat leuke items te komen als ik niet raid. Nu heb ik een Arcane/Fire mage, dus kan aardig meekomen in PvP. (Battlegrounds)
Ik gooi op dit moment alleen maar +12 stamina gems in PvP items met uitzondering van de +spell damage bonus bij de correcte gems. Verder dump ik er eigenlijk altijd +stamina en + spelldamage in.
Wat zijn de requirements qua gems en enchants? Moet je gaan voor de gem bonus als het bijv +3 resilience is? Doe ik het goed wat betreft gems die +stam hebben? Enchants alleen maar + hp of stamina?
heb nu 8.5khp 900 firespell damage unbuffed en 150 resilience. Heb een stuk of 5 PvP gear items dus daar moet ik nog veel in verbeteren.
Ik gooi op dit moment alleen maar +12 stamina gems in PvP items met uitzondering van de +spell damage bonus bij de correcte gems. Verder dump ik er eigenlijk altijd +stamina en + spelldamage in.
Wat zijn de requirements qua gems en enchants? Moet je gaan voor de gem bonus als het bijv +3 resilience is? Doe ik het goed wat betreft gems die +stam hebben? Enchants alleen maar + hp of stamina?
heb nu 8.5khp 900 firespell damage unbuffed en 150 resilience. Heb een stuk of 5 PvP gear items dus daar moet ik nog veel in verbeteren.
Euhm..
Voidreavers trinket shitty?
EJ is het wat dat betreft niet met jou eens. Zowel voor PvP als PvE is WSC een van de beste trinkets. Voor PvE hangt het er alleen vanaf hoeveel ignore armor je hebt, maar als jij in de tier 6 zit, dan is die WSC, samen met DST en nog een trinket (Madness of the Betrayel ofzo) de beste ingame.
Voor PvP hangt het er ook een beetje vanaf hoe je met je ignore armor zit, maar als je daar een boel van hebt (vengeful, vindicator, talents) dan is WSC zeker de beste trinket die je kan hebben.
In tegenstelling tot de meeste stats scaled ignore armor steeds beter naarmate je er meer van hebt.
Als je de keuze zou hebben tussen Bloodlust en Battlemaster, dan ga je voor de Battlemaster. Lijkt mij niet zo een moeilijke keuze.
72 Vs 80 AP on equip en 272AP Vs 1750HP on Use.
Daarnaast heb ik er ook een persoonlijke ervaring mee. Ik speelde voorheen met de Medalion + Bloodlust. Opzich geen verkeerde combo, maar nadat ik mijn build veranderd had, was WSC de betere keuze. Je wilt sowieso 7% hit hebben, en zonder precision + 21hit rating gaat dat erg lastig worden. Plus het feit natuurlijk dat ALS WSC procced, je dat duidelijk merkt in de hits. Meer als +72AP.
Ik ben benieuwd hoe jij tot je conclusie komt
@On_E
Ik zou sowieso gaan voor Bloodlust want dat is een erg fijne trinket om te hebben. Maar voor PvP zou ik daar echt niet voor kiezen. Je krijgt er meer AP van, dat klopt, maar daar draait het niet om in PvP.
Anders kan je net zo goed met PvEgear PvPen als het om "raw power" gaat.
EJ is het wat dat betreft niet met jou eens. Zowel voor PvP als PvE is WSC een van de beste trinkets. Voor PvE hangt het er alleen vanaf hoeveel ignore armor je hebt, maar als jij in de tier 6 zit, dan is die WSC, samen met DST en nog een trinket (Madness of the Betrayel ofzo) de beste ingame.
Voor PvP hangt het er ook een beetje vanaf hoe je met je ignore armor zit, maar als je daar een boel van hebt (vengeful, vindicator, talents) dan is WSC zeker de beste trinket die je kan hebben.
In tegenstelling tot de meeste stats scaled ignore armor steeds beter naarmate je er meer van hebt.
Als je de keuze zou hebben tussen Bloodlust en Battlemaster, dan ga je voor de Battlemaster. Lijkt mij niet zo een moeilijke keuze.
Daarnaast heb ik er ook een persoonlijke ervaring mee. Ik speelde voorheen met de Medalion + Bloodlust. Opzich geen verkeerde combo, maar nadat ik mijn build veranderd had, was WSC de betere keuze. Je wilt sowieso 7% hit hebben, en zonder precision + 21hit rating gaat dat erg lastig worden. Plus het feit natuurlijk dat ALS WSC procced, je dat duidelijk merkt in de hits. Meer als +72AP.
@On_E
Ik zou sowieso gaan voor Bloodlust want dat is een erg fijne trinket om te hebben. Maar voor PvP zou ik daar echt niet voor kiezen. Je krijgt er meer AP van, dat klopt, maar daar draait het niet om in PvP.
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 25-02-2008 14:46 ]
Ik denk met name door in de 2000+ regionen van Arena PvP in de zwaarste battlegroup van Europa te zitten i.p.v. 1400-1600 zoals jijAnoniem: 85443 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:37:
No offense hoor, maar af en toe mag je wel ff je plek weten ^^
Ik gok omdat je in een 3vs3 / 5vs5 als rogue niet de primary target bent (net zoals een warrior) waardoor je defensive stats (sta/res) minder belangrijk zijn dan je offensive (ap/spelldmg/crit). Dit betekend dus dat die 1850 hp extra "nutteloos" is.
AP is het enige wat ik nog nodig heb, voor de rest heb ik mijn PvP doelen al gehaald (10k hp, 300 resilience, 25% crit)Anoniem: 85443 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:37:
@On_E
Kan wel doorgaan met Resilience verzamelen, maar ik heb liever wat meer AP, ga toch niet de hogere Arena brackets in, dus vind rond de 300-350 Resilience wel genoeg.
Bloodlust Brooch is het makkelijkst te krijgen voor me op het moment, dus denk dat ik toch maar gewoon voor die ga, en mijn honor uit ga geven aan de 2 min CD trinket.
Deze opmerking had ik verwachtSMulTiE schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:45:
[...]
Ik denk met name door in de 2000+ regionen van Arena PvP in de zwaarste battlegroup van Europa te zitten i.p.v. 1400-1600 zoals jij
No offense hoor, maar af en toe mag je wel ff je plek weten ^^
Voor zover ik weet, hoef je niet op een bepaald niveau te spelen om te weten hoe 2 trinkets zich tot elkaar verhouden? Vergeet ook niet dat beide trinkets "offensive" zijn. Dan is het alleen nog maar de vraag van: Welke van de 2 biedt je het meeste dps.
Hij gaat het op een lagere rating niet opeens beter doen als op een hogere rating hoor, net zoals Bloodlust het niet beter of slechter doet
Als ik dan ook nog eens afga op EJ en kijk naar de beste trinkets ingame, zie ik daar voor zowel PvP als PvE geen Bloodlust in voorkomen. Kan aan mij liggen hoor, maar dan word ik nieuwsgierig.
Daarnaast neem ik een "loze opmerking" zonder argumentatie niet behoorlijk serieus, al was hij afkomstig van Hare Majesteit.
Verder stelde ik alleen een vraag. Ik gaf mijn visie en vroeg om de zijne, niks mis mee toch?
Ja dat klopt, maar dat wil niet zeggen dat je helemaal niet wordt aangevallen toch? Maargoed hier kan ik in meekomen.ImdaMned schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:45:
Ik gok omdat je in een 3vs3 / 5vs5 als rogue niet de primary target bent (net zoals een warrior) waardoor je defensive stats (sta/res) minder belangrijk zijn dan je offensive (ap/spelldmg/crit). Dit betekend dus dat die 1850 hp extra "nutteloos" is.
Maar Mysteriouz zei dat "Voidreavers trinket shitty is" vergeleken met Bloodlust.
Ik ben dan wel benieuwd omdat EJ het hier absoluut niet mee eens is. Die heb ik toch wel wat hoger zitten
[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 25-02-2008 14:57 ]
speel je soms een mage ofzo?? OoImdaMned schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:45:
Anoniem: 85443 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:48:
[...]
D
Verder stelde ik alleen een vraag. Ik gaf mijn visie en vroeg om de zijne, niks mis mee toch?
Anoniem: 241613
Ook leuk gister.
Ik moest de laatste quest inleveren voordat ik level 70 ding, ik dus blij en race lekker naar de questgever.
Ik ga dwars door een kamp met mobs, maar dat maakt niet uit, bij het einde is een cliff, ik spring van die cliff af, want de questgever is beneden.
Ik dismount in de lucht om dan op flightform te klikken, om er dan erachter te komen dat flightform niet werkt in combat...
Harstikke dood weetje.
Wat resulteerde was dat ik ontdekte dat ik in Netherstorm op een ander eiland als spook tot leven kom en 10 minuten moet lopen in ghostform...
Handig die graveyards.
Ik moest de laatste quest inleveren voordat ik level 70 ding, ik dus blij en race lekker naar de questgever.
Ik ga dwars door een kamp met mobs, maar dat maakt niet uit, bij het einde is een cliff, ik spring van die cliff af, want de questgever is beneden.
Ik dismount in de lucht om dan op flightform te klikken, om er dan erachter te komen dat flightform niet werkt in combat...
Harstikke dood weetje.
Wat resulteerde was dat ik ontdekte dat ik in Netherstorm op een ander eiland als spook tot leven kom en 10 minuten moet lopen in ghostform...
Handig die graveyards.
Je kan toch ook kiezen voor een graveyard ress en dan rustig vliegend de quest inleveren.Anoniem: 241613 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:00:
Ook leuk gister.
Harstikke dood weetje.
Handig die graveyards.
Ik neem graag 10 minuten ress sickness mee als ik dan even kan emailen/chatten/browsen of desnoods koffie kan zetten
Of, in Zangermarsh, vliegend (turbo chopper) vlak voor een mining node uit je chopper springen, en dan vervolgens met max flying speed de laatste 50 meter voor de rand door te sjeezen, en voor je kunt remmen over de rand heen kieperen...Anoniem: 241613 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:00:
Ook leuk gister.
Harstikke dood weetje.
Handig die graveyards.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Instant cast flight in combat..... zo'n beetje de natte droom van elke drood, maar zoals een van mijn collega's zegt: "That's a dream-on scenario!".Anoniem: 241613 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:00:
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Ik voel me ook niet aangevallenAnoniem: 85443 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:59:
Jammer dat je niet reageert op de rest.. No offense hoor
En ik geef je groot gelijk dat je graag wilt weten waarom een bepaalde trinket voor PvP minder goed is dan jij denkt.
Soms (zoals hier wel vaker aangegeven is) kom je echter over alsof je het spel voor de volle 100% doorhebt, terwijl het in de praktijk best wel meevalt so to speak. Als Mysteriouz aangeeft wat volgens hem (met z'n 2000+ (of 2200, kweet niet exact hoe hoog hij zit) ervaring) de best trinkets zijn, dan zit daar ongetwijfeld een vrij grote kern van waarheid in.
Maar laten we gezellig zijn antwoord afwachten, ik ben nu ook wel benieuwd
In PvP heb je gewoon geen tijd om 'procs' af te wachten en heb je meer aan rauwe stats en aan zelf-getriggerde events. Imho 
Sinds mijn Shaman (nu LvL 64 en 1/2
) Elemental is heb ik er echt een hoop plezier mee! 
Vooral met Totem of Wrath en met Wrath of Air samen en dan zaag ik echt door alle mobs heen!
Nu lekker doorlevelen naar LvL70 en daar nog maar eens overwegen of ik Elemental blijf of naar Resto toe ga.. maar zoals het er nu uitziet blijf ik Elemental!
To me, it looks like everybody likes an Elemental Shaman
Sinds mijn Shaman (nu LvL 64 en 1/2
Vooral met Totem of Wrath en met Wrath of Air samen en dan zaag ik echt door alle mobs heen!
Nu lekker doorlevelen naar LvL70 en daar nog maar eens overwegen of ik Elemental blijf of naar Resto toe ga.. maar zoals het er nu uitziet blijf ik Elemental!

Ok, dan is het goed 
Ik dacht dat je probeerde te zeggen dat hij gelijk heeft alleen omdat hij in een hoge rating speelt. Dat vond ik flauw, maargoed dat bedoelde je niet en dat heb je ook verduidelijkt.
@Ras:
Dat ding procced veel vaker dan dat jij Bloodlust zou kunnen usen dus dat is het niet. Ik heb geen harde getallen maar ik schat dat hij 70% van de tijd up is. In een gemiddeld arenagevecht procced hij 3 tot 5 keer. Dat is dus in een tijdspanne van 2 a 3 minuten.
Waar je wel gelijk in hebt is dat hij soms procced op een moment dat je hem niet gebruikt. Hij procced namelijk heel erg vaak op Sap. Als ik sap ben ik niet altijd in de gelegenheid om de andere target aan te vallen, dus soms verlies je een proc.
De procrate daarentegen, maakt de gemiste proc meer dan ruimschoots goed.
Ik dacht dat je probeerde te zeggen dat hij gelijk heeft alleen omdat hij in een hoge rating speelt. Dat vond ik flauw, maargoed dat bedoelde je niet en dat heb je ook verduidelijkt.
@Ras:
Dat ding procced veel vaker dan dat jij Bloodlust zou kunnen usen dus dat is het niet. Ik heb geen harde getallen maar ik schat dat hij 70% van de tijd up is. In een gemiddeld arenagevecht procced hij 3 tot 5 keer. Dat is dus in een tijdspanne van 2 a 3 minuten.
Waar je wel gelijk in hebt is dat hij soms procced op een moment dat je hem niet gebruikt. Hij procced namelijk heel erg vaak op Sap. Als ik sap ben ik niet altijd in de gelegenheid om de andere target aan te vallen, dus soms verlies je een proc.
De procrate daarentegen, maakt de gemiste proc meer dan ruimschoots goed.
[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 25-02-2008 15:36 ]
Mjah 2 opties:RaseriaN schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:24:
In PvP heb je gewoon geen tijd om 'procs' af te wachten en heb je meer aan rauwe stats en aan zelf-getriggerde events. Imho
Sinds mijn Shaman (nu LvL 64 en 1/2) Elemental is heb ik er echt een hoop plezier mee!
Blijf Elemental
1. Bind lightning bolt to all keys
2. Smash forehead on keyboard
3. Profit
Reroll Resto
1. Bind chain heal to all keys
3. Profit
Wat jij wilt
Elemental Shamans zijn zeker cool, totdat ze continu aggro pullen bij Heroic packs, en ik er als melee figuur GVD elke keer achteraan kan gaan rennen om ze te raken.
yeah I’m talking about you Depp, not that you read this, but still !
`On_E schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:35:
Elemental Shamans zijn zeker cool, totdat ze continu aggro pullen bij Heroic packs, en ik er als melee figuur GVD elke keer achteraan kan gaan rennen om ze te raken.
REROLL LOCK !
oh, wacht...
Tot nu toe moet ik alleen oppassen met de pull, omdat een 1.9k LB/CL crit toch echt veel threat genereerd. En natuurlijk moet je oppassen dat je niet domweg door blijft casten als je gewoon als een gek crit op crit krijgt, maarja verder vind ik het hartstikke cool spelenOn_E schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:35:
Profit is win!SMulTiE schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:30:
Mjah 2 opties:
Blijf Elemental
1. Bind lightning bolt to all keys
3. Profit
Reroll Resto
1. Bind chain heal to all keys
3. Profit
Wat jij wilt
Nouja, Elemental Shamans zijn best wel viable waar bepaalde andere offspecs (Retri Paladins, Enh. Shamans, DPS Warriors) niet echt een gewilde toevoeging zijn op je raid en groep.
Daarom een beetje mijn twijfel, maar sinds ik gerespecced ben lijkt het wel of iedereen mij in de groep wilt hebben
Gewoon 3x dood laten gaan dan leren ze het vanzelfOn_E schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:35:
klote van hunters is dat ze dan Fd doen het alles naar je healer toe loopt...
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
http://shadowpanther.net/armor-pvp.htm
imo de beste site voor rogues
toch zou ik best een retri pala erbij willen hebben die alle judgements up kan houden op een boss en ook nog eens een paar leuke buffs kan geven. Net als een dpsarms warrior je hele physical raid een buff van 4% geeft. Das toch echt heerlijk maar word imo toch vaak onderschat.RaseriaN schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:40:
Nouja, Elemental Shamans zijn best wel viable waar bepaalde andere offspecs (Retri Paladins, Enh. Shamans, DPS Warriors) niet echt een gewilde toevoeging zijn op je raid en groep.
Daarom een beetje mijn twijfel, maar sinds ik gerespecced ben lijkt het wel of iedereen mij in de groep wilt hebben
Ja ik was vroeger een offspec hater maar tegenwoordig wil ik alle soorten erbij.
[ Voor 45% gewijzigd door MantaMania op 25-02-2008 15:46 ]
Ben op men Sham nu 41/20 ele/resto specced, dan ben je met je totem erbij zo goed als spellhitcapped ( 6 % dacht ik met ele talents en 3 van resto talents + 3%crit/hit totem zit je aan 12 %, en 16 % nodig). Heb er nu zon 500 spell en 540 nature spell damage op en 18 %crit (maar wederom met talents + zonder totem bijna 29% crit met bolts), heb maar 2 epics (cloack en ring) en ik doe al rond de 2.5k bolt crits, soms dan nog een extra blot erachter, en kan vrij rustig grinden/farmen erop, melee mobs komen meestal zelfs nog niet tot slagen toe. Caster mobs disrupt je gewoon met earth shock, en die doe je pas nadat je de 2de bolt gecast hebt. Enhancement shammies met +- zelfde kwaliteit gear halen me niet in, enkel locks en mages kunnen me bijhouden, maar die hebben dan ook evenveel profijt van men totems. Ook offhealen gaat goed, zelfs gisteren BM guildrun voor een attunement gemainhealed (en heb maar 800 healing in healing gear, ben nog bezig met het verzamelen).RaseriaN schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:40:
[...]
Tot nu toe moet ik alleen oppassen met de pull, omdat een 1.9k LB/CL crit toch echt veel threat genereerd. En natuurlijk moet je oppassen dat je niet domweg door blijft casten als je gewoon als een gek crit op crit krijgt, maarja verder vind ik het hartstikke cool spelen
[...]
Profit is win!
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Err, ik mag dan wellicht slecht lezen, maar DPS warriors zijn offspecs en die wilt niemand hebben? Elke guild die met rogue's raid en zonder DPS warriors is een grap en moet stoppen met WoW?RaseriaN schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:40:
I still hate Retri pally'sMantaMania schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:44:
Ja ik was vroeger een offspec hater maar tegenwoordig wil ik alle soorten erbij.
[ Voor 44% gewijzigd door sn0x0r op 25-02-2008 15:54 ]
enh shammy's zijn cker wel raid viable, op een bepaald gear lvl brengen ze en een sloot dmg mee en buffs waar een melee groep een moord voor doet.RaseriaN schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:40:
[...]
Tot nu toe moet ik alleen oppassen met de pull, omdat een 1.9k LB/CL crit toch echt veel threat genereerd. En natuurlijk moet je oppassen dat je niet domweg door blijft casten als je gewoon als een gek crit op crit krijgt, maarja verder vind ik het hartstikke cool spelen
[...]
Profit is win!
same goes voor retri palas en dps warriors, prob is allleen dat je dat gear lvl niet vind rond kara en ssc/tk maar meer in MH+BT en daarom zijn er zo weinig..
magoe, resto ownt alles in raids, enh+ele zijn leuk voor 5mans/grinding/pvp.
Kost teveel durability.barfieldmv schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:17:
[...]
Je kan toch ook kiezen voor een graveyard ress en dan rustig vliegend de quest inleveren.
Ik neem graag 10 minuten ress sickness mee als ik dan even kan emailen/chatten/browsen of desnoods koffie kan zetten
Ow ja, wij zijn ook nog steeds opzoek naar een Elemental shammy b.t.w.!!!!!!
(5/5 MH, 8/9 BT
)
Ja hij komt overall inderdaad beter uit de bus. Wat vreemd dat de conclusie op EJ anders was. Ze werken namelijk wel met dezelfde waarden.MantaMania schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:44:
[...]
http://shadowpanther.net/armor-pvp.htm
imo de beste site voor roguesDaar staat de bloodlust ook boven de warp spring coil. Ik denk ook omdat je use van bloodlust in pvp heerlijk is natuurlijk ff een boost om net die healer neer te krijgen is meer waardevol dan gedurende de hele "3 min" een lichte dmg boost te hebben.
Wat betreft die boost, die is wel erg nice natuurlijk, maar daar staat tegenover datje 21 hitrating verliest. Ik heb op het moment rond de 70 hitrating geloof ik, dus das bijna 1/3 wat je kwijtraakt, en gemiste aanvallen doen pijn
Zou het niet kunnen omdat op de site gear ansich wordt beoordeelt en niet icm de rest van de gear/spec? En geeft dit dan geen vertekend beeld?
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 25-02-2008 16:10 ]
net even een nieuwe monitor thuis neergezet; 22" Wide...
OMG wat een ruimte heb ik nu om mijn UI neer te zetten
* NoTimeRemains is happy
OMG wat een ruimte heb ik nu om mijn UI neer te zetten
* NoTimeRemains is happy
This is the Way.
Ho ho, ik bedoel meer dat er hooguit maar 1 in elke raid zit en dat die meestal verder niet zo gewild zijn.sn0x0r schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:52:
Err, ik mag dan wellicht slecht lezen, maar DPS warriors zijn offspecs en die wilt niemand hebben? Elke guild die met rogue's raid en zonder DPS warriors is een grap en moet stoppen met WoW?Te rofl tbh
Beetje verkeerd geformuleerd of verkeerd gelezen van jouw kant, maar je snapt zelf ook wel Fury/Arms Warriors in mindere maten gebruikt worden in Raids/Groups.
En waar haal je dat 'grap' en 'stoppen met WoW' vandaan?
Nog eentjeRouted schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:52:
enh shammy's zijn cker wel raid viable, op een bepaald gear lvl brengen ze en een sloot dmg mee en buffs waar een melee groep een moord voor doet.
same goes voor retri palas en dps warriors, prob is allleen dat je dat gear lvl niet vind rond kara en ssc/tk maar meer in MH+BT en daarom zijn er zo weinig..
Ze zijn wel viable en ze kunnen ook goed meekomen met de rest, maar meestal is er maar 1 aanwezig in de hele raid en zijn de verder niet echt gewild met 5 mans enzo.
Damnit, ik post ook een keer scheef en meteen hangen er 2 mensen op.
Stelletje aasgieren

Nivado gets affected by Hammer of Judgementsn0x0r schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:52:
[...]
I still hate Retri pally'sNaja, haten is een groot woord, maar ze zijn gewoon niet echt viable. Imo dan
Maar goed, dit is vast genoeg voer voor een leuke verhitte discussie. Bring it on!
...
Pally bubbles
...
Nivado dies
*Nivado hates Paladins
Nivado gains BoK, BoL and BoM
*Nivado Loves Paladins
Nivado regens each hit 200 mana and 200 health.Nivado schreef op maandag 25 februari 2008 @ 16:10:
[...]
Nivado gets affected by Hammer of Judgement
...
Pally bubbles
...
Nivado dies
*Nivado hates Paladins
Nivado gains BoK, BoL and BoM
*Nivado Loves Paladins
Nivado loves retri paladins
Wij nog een decent resto shammie. Gisteren tripple pull in BT en wie vind het nodig om weer dood te gaan? juist onze resto shammie, de nub.sn0x0r schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:56:
Ow ja, wij zijn ook nog steeds opzoek naar een Elemental shammy b.t.w.!!!!!!(5/5 MH, 8/9 BT
)
Ja ja, healing aggro schreeuwt ie dan. Frost shock en kiten man !
Ben een warrior ehMantaMania schreef op maandag 25 februari 2008 @ 16:13:
[...]
Nivado regens each hit 200 mana and 200 150 health.
Nivado loves retri paladins
Nou, waar ik dat vandaal. Elke zichzelf respecterende guild raid dus met minstens 1 Fury warrior voor de rogue's, als je echt fatsoenlijk bezig bent stop je er een Arms warrior bij zodat je Melee DPS NOG meer boost. Laatste word niet zo extreem vaak gedaan overigens, maar goed.RaseriaN schreef op maandag 25 februari 2008 @ 16:08:
[...]
Ho ho, ik bedoel meer dat er hooguit maar 1 in elke raid zit en dat die meestal verder niet zo gewild zijn.
Beetje verkeerd geformuleerd of verkeerd gelezen van jouw kant, maar je snapt zelf ook wel Fury/Arms Warriors in mindere maten gebruikt worden in Raids/Groups.
En waar haal je dat 'grap' en 'stoppen met WoW' vandaan?
Daarbij mag een goeie Fury warrior echt niet onderdoen voor een class op een dusdanige manier dat hij niet viable is op zichzelf staand. (Hij zit dus echt niet alleen maar in de groep met de rogue's omdat hij dan hun DPS kan boosten, een Fury warrior kan echt goeie dmg. doen) Hetzelfde geld voor de Arms warrior.
Daarnaast zie ik een Fury Warrior echt niet als een 'offspec'. Offspecs in mijn boekje zijn de builds die pre-tbc niet standaard waren. In raids destijds zag je zelden guilds die raiden met:
- Shadow priests (Wij als guild waren 1 van de weinigen op de server pre-tbc die 1 standaard SP hadden en 2 mensen die voldoende gear hadden om viable te zijn, verder deden alleen de echte hardcore guilds het over het algemeen)
- Prot pally's en Retri pally's (werden pre-tbc echt zowat nooit gebruikt, uitzondering bevestigt de regel)
- Elemental Shaman / Enhancement Shaman (Same als pally's)
- Balance druids
Imo horen Fury/Arms Warriors dus echt niet thuis in het lijstje Offspecs. DPS zijn ze altijd al goed geweest, zeker op de gevechten waarin mana een beperkende factor is.
Weet je wat het is, mensen zoals jij en meerdere (dus de mensen die ik hoog heb zitten qua kennis) weten gewoon dat een Fury/Arms Warrior goede DPS kan doen en een goede toevoeging is op een Raid/Group.sn0x0r schreef op maandag 25 februari 2008 @ 16:24:
Nou, waar ik dat vandaal. Elke zichzelf respecterende guild raid dus met minstens 1 Fury warrior voor de rogue's, als je echt fatsoenlijk bezig bent stop je er een Arms warrior bij zodat je Melee DPS NOG meer boost. Laatste word niet zo extreem vaak gedaan overigens, maar goed.
Daarbij mag een goeie Fury warrior echt niet onderdoen voor een class op een dusdanige manier dat hij niet viable is op zichzelf staand. (Hij zit dus echt niet alleen maar in de groep met de rogue's omdat hij dan hun DPS kan boosten, een Fury warrior kan echt goeie dmg. doen) Hetzelfde geld voor de Arms warrior.
Daarnaast zie ik een Fury Warrior echt niet als een 'offspec'. Offspecs in mijn boekje zijn de builds die pre-tbc niet standaard waren. In raids destijds zag je zelden guilds die raiden met:
- Shadow priests (Wij als guild waren 1 van de weinigen op de server pre-tbc die 1 standaard SP hadden en 2 mensen die voldoende gear hadden om viable te zijn, verder deden alleen de echte hardcore guilds het over het algemeen)
- Prot pally's en Retri pally's (werden pre-tbc echt zowat nooit gebruikt, uitzondering bevestigt de regel)
- Balance druids
Imo horen Fury/Arms Warriors dus echt niet thuis in het lijstje Offspecs. DPS zijn ze altijd al goed geweest, zeker op de gevechten waarin mana een beperkende factor is.
Probleem met veel mensen is dat ze alleen de green-geared Fury/Arms mensen kennen die ze tijdens hun leveling tijd hebben ontmoet en daardoor een afkeer hebben tegen alles wat geen Shield draagt.
Hierdoor is het lastig om als Badge/Heroic/Kara geared DPS Warrior om aan een guild te komen en te beginnen met raiden.
Ok toegeven, Offspec is geen goed gekozen woord
[ Voor 3% gewijzigd door RaseriaN op 25-02-2008 16:30 ]
komt omdat pre TBC spriest nutteloos waren, de talents die ze toen hadden waren gewoon niet goed voor PvE raiding. De dmg misschien wel, maar dan kan je ook een lock meenemen, en dus moesten ze healen.sn0x0r schreef op maandag 25 februari 2008 @ 16:24:
[...]
Nou, waar ik dat vandaal. Elke zichzelf respecterende guild raid dus met minstens 1 Fury warrior voor de rogue's, als je echt fatsoenlijk bezig bent stop je er een Arms warrior bij zodat je Melee DPS NOG meer boost. Laatste word niet zo extreem vaak gedaan overigens, maar goed.
- Balance druids
Paladisn weet ik niet hadden we niet pre tbc
Mensen haten offspecc warriors(dps) omdat ze vaak niet kunnen tanken, terwilj dat meestal(met healers) de class is die ze willen hebben.
[ Voor 3% gewijzigd door Kevinp op 25-02-2008 16:37 ]
Toch zie ik 10x liever een arms warriors in een raid dan een fury imo is een arms buff veel groter.sn0x0r schreef op maandag 25 februari 2008 @ 16:24:
[...]
Vaak heeft die zelfs de improved bs en evt de demo dan is het helemaal lekker.
Wat wel jammer is dat veel mensen maar focussen op 1 ding een dmg warrior is juist zo lekker als ie ook fatsoenlijke gear heeft om een klein stukje te tanken.
@Kevinp:
Ben het deels met je eens, maar niet met de Shadow priest opmerking. Ik weet niet of je Naxxramas hebt gedaan, maar mages + 1 shadow priest was toen al zo'n zieke combo. (Om nog maar niet over DE shadow priest encounters te praten, Thaddius en Loatheb) Warlocks waren met juiste spec en skill op sommige gevechten idd wel de Top DPS factor, maar hetzelfde gold voor rogue's als ze een shaman kregen
(Bij alliance nogal moeilijk
)
Maar om te zeggen dat S-priests pre-tbc waardeloos waren ben ik dus niet met je eens. Vooral de post van Muqq (een van de betere Nihilum Shadow Priests) waarin hij verteld dat high-end guilds in Naxx zonder een s-priest nubs zijn deed veel guilds toch overstappen. And with good reason!
Ben het deels met je eens, maar niet met de Shadow priest opmerking. Ik weet niet of je Naxxramas hebt gedaan, maar mages + 1 shadow priest was toen al zo'n zieke combo. (Om nog maar niet over DE shadow priest encounters te praten, Thaddius en Loatheb) Warlocks waren met juiste spec en skill op sommige gevechten idd wel de Top DPS factor, maar hetzelfde gold voor rogue's als ze een shaman kregen

Maar om te zeggen dat S-priests pre-tbc waardeloos waren ben ik dus niet met je eens. Vooral de post van Muqq (een van de betere Nihilum Shadow Priests) waarin hij verteld dat high-end guilds in Naxx zonder een s-priest nubs zijn deed veel guilds toch overstappen. And with good reason!
Probleem is alleen dat perfect Arms warrior spelen een inhuman timing vereist. Zelfs als je het niet 100% foutloos kan spelen is het nog een ziek goeie DPS spec, daar niet vanMantaMania schreef op maandag 25 februari 2008 @ 17:01:
[...]
Toch zie ik 10x liever een arms warriors in een raid dan een fury imo is een arms buff veel groter.
Vaak heeft die zelfs de improved bs en evt de demo dan is het helemaal lekker.
Wat wel jammer is dat veel mensen maar focussen op 1 ding een dmg warrior is juist zo lekker als ie ook fatsoenlijke gear heeft om een klein stukje te tanken.
Das waar ja ik heb het vorige week geprobeerd naar aanleiding van een filmpje met quartz swing timers maar viel me flink tegensn0x0r schreef op maandag 25 februari 2008 @ 17:03:
[...]
Probleem is alleen dat perfect Arms warrior spelen een inhuman timing vereist. Zelfs als je het niet 100% foutloos kan spelen is het nog een ziek goeie DPS spec, daar niet vanMaar als je bijv. een macro kon bouwen zoals hunters dat kunnen met ranged attacks, dan zou het een stuk makkelijker worden om dit soort auto attack afhankelijke specs meer speelbaar te maken.
Ene wat voor macro voor hunters bedoel je want ik vroeg me altijd al af hoe dat zat met die steady en auto shot. Ik hoorde eerst altijd dat steady hem zou resetten maar volgens mij is dat helemaal niet waar??
Wordt Cloak of Shadows nou geremoved of niet?
Ja, tegelijk met death coilMysticSnake schreef op maandag 25 februari 2008 @ 17:21:
Wordt Cloak of Shadows nou geremoved of niet?
ik wist niet dat trollbane in BG cyclone zat ?SMulTiE schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:45:
[...]
Ik denk met name door in de 2000+ regionen van Arena PvP in de zwaarste battlegroup van Europa te zitten i.p.v. 1400-1600 zoals jij
Kan ik misschien toch nog eens wat collega's van mij afmaken die in TiC zitten
edit : oops, dit ging over arena, dan zou het kunnen kloppen. Voor de BG's is dat iig niet het geval.
[ Voor 11% gewijzigd door sabriel op 25-02-2008 18:27 ]
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Huh?
Nee ik bedoel in WotLK, zoiets hoorde ik namelijk.
Anoniem: 169084
Even en verklaring:Anoniem: 85443 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:37:
Euhm..
@On_E
- Sowieso ben je als Rogue nooit maar dan ook nooit het target, omdat mensen er vanuit gaan dat je Cheat Death hebt. Cheat Death zorgt ervoor dat je nooit het target bent, omdat een rogue door cheat death heen dood nuken gewoon tè moeilijk is.
- Als PvP specced Rogue heb je 0, 0 burst. Je wil dus een burst trinket hebben voor het geval je partner los gaat. Void Reaver's trinket is oncontroleerbaar en dus geen burst.
Dit is kwa gems dus ook het geval:
Cheat Death zorgt er effectief voor dat je nooit aangevallen wordt. Oftewel, je socket voor vol DPS. In PvP: Dps = AP.
Resilience gems zijn een waste, tenzij je in Tier 6 gaat rondhobbelen. Battlemaster's trinket moet je gewoon helemaal uit je hoofd zetten, het enige waar die leuk voor is zijn duels tegen Warriors om Execute uit te stellen.
(2208 nu Mr. Uil!
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 169084 op 25-02-2008 19:12 ]
Ik irriteer me mateloos.
Eindelijk ben ik eruit dat ik Tank wil zijn als warrior, en Kara wil gaan doen.
Nou, dan heb je bij ons op de server (Vek'Nilash) nog niks! Wil je een instance doen, heb je pech. Je vindt gewoon GEEN group.
Ik dacht van, laat ik eens een leuke prekara guild zoeken, uiteraard bestaan die niet bij ons, of ze hebben 4 members.
Wat moet ik nu doen? migraten is geen optie, kost geld
.
Nou, dan heb je bij ons op de server (Vek'Nilash) nog niks! Wil je een instance doen, heb je pech. Je vindt gewoon GEEN group.
Ik dacht van, laat ik eens een leuke prekara guild zoeken, uiteraard bestaan die niet bij ons, of ze hebben 4 members.
Wat moet ik nu doen? migraten is geen optie, kost geld
Blizzard dev's on crack 
Life tap nerf is raarrrrrrrr
denk dat ik maar mage gear ga looten

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Dan rest je niks anders dan te gaan idlen in Shattrah of rerollen op een server waar het wel goed is.RMB schreef op maandag 25 februari 2008 @ 20:13:
Ik irriteer me mateloos.
Wat moet ik nu doen? migraten is geen optie, kost geld.
Het argument roll op een nieuwe of low pop server is wel leuk en aardig, maar in de praktijk kan het best vervelend uitpakken. Servers met status high/full geven nog steeds de betere opties als het gaat om groups vinden.
Nieuwtje van Blizzard: cooldown op migratie is verlaagt van 3 maanden naar 1 maand.
verklaar je nader, het liefst met een bron ofzo..Bokkie schreef op maandag 25 februari 2008 @ 21:05:
Blizzard dev's on crack
Ik heb afgelopen weekend mijn 4e Warcraft boek gekocht 
Warcraft II: Heer van de clans

Boek leest tot nu wel lekker. Niks geen moeilijk engels, want hij is gewoon nederlands

Boek leest tot nu wel lekker. Niks geen moeilijk engels, want hij is gewoon nederlands
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Is er niet een groot leegloop op de WOW-servers. Er zijn wel vijf miljoen actieve spelers, maar ik hoor heel veel geklaag dat er weinig actieve spelers er op de servers zijn. Zal natuurlijk ook per server anders zijn, maar toch...
16% hp pool voor 16% manaBootVluchteling schreef op maandag 25 februari 2008 @ 21:09:
[...]
verklaar je nader, het liefst met een bron ofzo..
geen bonus van je spelldmg etc
bron: me lock van de testrealm, voor ie net down ging
[ Voor 5% gewijzigd door Bokkie op 25-02-2008 21:29 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ach, cloak of shadow is wel handig in pve voor rogues (wel op imho tegenover locks, deathcoil help niet tegen zoietsHuh?
Nee ik bedoel in WotLK, zoiets hoorde ik namelijk.
Geen id waarom ze het trainable gemaakt hebben
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
ben nu een paar weekies 70. nu wat gear verzamelen voor PvP dus massive veel AV runs aan het doen.
Zal ik van deze honor nou season1 gear kopen of moet ik wachten tot season 2 gear te koop zal zijn met honor? of duurt dit nog te lang? want als ik pas in mei ofzo is dan boeit het me niet zo veel.
maar als dit over bijv 2 weken als is dan spaar ik nog wel ffies.
Zal ik van deze honor nou season1 gear kopen of moet ik wachten tot season 2 gear te koop zal zijn met honor? of duurt dit nog te lang? want als ik pas in mei ofzo is dan boeit het me niet zo veel.
Steam: CatBearCow
Als je rondloopt met full greenies zou ik zo snel mogelijk een paar upgrades plegen. Mijn dual wield rogue heb ik zo snel mogelijk een S1 mace gegeven en niet veel later de S2 mace erbij gespaard met 10 arena games per week.Bartjeuhz schreef op maandag 25 februari 2008 @ 21:44:
ben nu een paar weekies 70. nu wat gear verzamelen voor PvP dus massive veel AV runs aan het doen.
Verder gewoon even kijken waarom je meestal dood gaat in PVP en je daar op aanpassen. Ga je dood door een te kort aan stamina dan kan je beter wat meer gear halen. Ga je dood door een te kort aan skills (of als de tegenstander gewoon veel beter is) dan kan je maar beter doorsparen.
check mij class en specbarfieldmv schreef op maandag 25 februari 2008 @ 22:08:
[...]
Als je rondloopt met full greenies zou ik zo snel mogelijk een paar upgrades plegen. Mijn dual wield rogue heb ik zo snel mogelijk een S1 mace gegeven en niet veel later de S2 mace erbij gespaard met 10 arena games per week.
Verder gewoon even kijken waarom je meestal dood gaat in PVP en je daar op aanpassen. Ga je dood door een te kort aan stamina dan kan je beter wat meer gear halen. Ga je dood door een te kort aan skills (of als de tegenstander gewoon veel beter is) dan kan je maar beter doorsparen.
en het gaat me erom of het verstandig is te wachten als de s2 spullen binnen korte tijd te koop zullen zijn voor honor
[ Voor 8% gewijzigd door Bartjeuhz op 25-02-2008 22:16 ]
Steam: CatBearCow
Anoniem: 158967
Het duurt nog wel even tot 2.4 live gaat, laat staan het nieuwe arena seizoen, want die komt altijd nog 2 of 3 weken na de patch. Dus ik zou zeggen, haal het maar, duurt nog sowieso 1,5 maand.Bartjeuhz schreef op maandag 25 februari 2008 @ 22:14:
[...]
check mij class en spec
en het gaat me erom of het verstandig is te wachten als de s2 spullen binnen korte tijd te koop zullen zijn voor honor
Toch houd ik nog van WoW 
EINDELIJK een group voor arca gevonden, en ja, dan word ik meteen verliefd op et spel!
Helaas 0 goede drops voor mij (terwijl er 4 kunnen droppen
) maargoed. Was toch leuk en leerzaam. Het verbaast mij hoe makkelijk het dit keer was (goede healer priest) tegenover de vorige keer (green shaman resto). Dat scheelde een hoop wipes op de 1e boss! (1e keer hadden we ook de tactics door)
1 Mannetje in onze group zei dat die in een leuke prekara guild zat, en dat ze bijna gingen beginnen. Meteen contact opgenomen met de GM en gejoined. Zo'n warm welkom heb ik nooit gehad! IEDEREEN zei Welcome mate! enzovoorts. Normaal deden guildmembers erg koel in vorige guilds
.
Zo zie je maar weer, toch even doorbijten en het is weer erg vet!
(Nu nog die verdomde gear
)
Op het moment grind ik EotS voor het 1H Sword (+21stam), deze ga ik als tankwapen gebruiken totdat ik iets beters vind. (in de normal instances vind ik niets beters of kijk ik ergens overheen? )
EINDELIJK een group voor arca gevonden, en ja, dan word ik meteen verliefd op et spel!
Helaas 0 goede drops voor mij (terwijl er 4 kunnen droppen
1 Mannetje in onze group zei dat die in een leuke prekara guild zat, en dat ze bijna gingen beginnen. Meteen contact opgenomen met de GM en gejoined. Zo'n warm welkom heb ik nooit gehad! IEDEREEN zei Welcome mate! enzovoorts. Normaal deden guildmembers erg koel in vorige guilds
Zo zie je maar weer, toch even doorbijten en het is weer erg vet!
Op het moment grind ik EotS voor het 1H Sword (+21stam), deze ga ik als tankwapen gebruiken totdat ik iets beters vind. (in de normal instances vind ik niets beters of kijk ik ergens overheen? )
[ Voor 10% gewijzigd door RMB op 25-02-2008 22:39 ]
PVP gear geeft een 'enorme' boost als je nog in greenies/blues rondloopt, ik had nog geluk dat ik 27k honor points overhad van laatste keer dat ik gespeeld had nog even tokens op peil gebracht en in ~5 dagen zo'n 40000 honor points gefarmed, en ging van 5200hp/6700mp naar 7000hp/8700mp en 450spelldmg/520healing naar 673spelldmg of 1134 healing, maarja guild wilde een holy priest hebben en dus 3 parts voor jan me de korte achternaam, nu maar weer even doorfarmen voor healset, en als het een beetje meezit paar stukkies kara gear.Bartjeuhz schreef op maandag 25 februari 2008 @ 21:44:
Dus als je het mij vraagt, ga 'lekker' pvpen en pak je pvp gear erbij, dit geeft je een leuk opstapje voor raids zou je dat willen doen.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Ik zou snel ff wat van die blues en greens vervangen, <7k das vragen om problemen in pvpBartjeuhz schreef op maandag 25 februari 2008 @ 22:14:
[...]
check mij class en spec
Niemand weet wanneer het volgende pvp seizoen begint, kan nog 2 weken zijn maar ook 2 maanden (of nog langer). Het blijft een gokje he maar wat gear vergroot in ieder geval je overlevingskansen een boel
Bnet pindle#2913
PVP is leuk als prot paladin 
18k health buffed, en dan 5 rogues op me in zien hakken
Dodgde, dodge, dodge, miss, block, dodge, 75 damage
18k health buffed, en dan 5 rogues op me in zien hakken

Dodgde, dodge, dodge, miss, block, dodge, 75 damage
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Ja echt heerlijk als resto druids in BG's. Vooral dat guarden is leuk..denkt de horde..ah 1tje die de node bewaakt. Blijk ik er ook nog te zitten. Wil als eerste 2 groene items zo vervangen, zit nu op de helft met AB weekend nog in het verschiet.Anoniem: 241613 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 10:47:
Gister eindelijk 70 gedinged (voor de vijfde keer) met mijn nieuwe main. Vijfde poging, maar dit is een keeper. Een Druid.
Gelijk resto gespecced om lekker te healen en ga maar bgs doen voor wat welfare epics. Druids zijn toch zo'n heerlijke klasse. Ik ga nog redelijk snel dood, maar ik geniet wel. Nooit zoveel plezier gehad in een klasse na mijn Mage.
Zat in AB een feral Druid achter mij en een healer aan, dus ik zat healtikkertje te spelen met de Priest. Uiteraard kreeg de Druid ons niet dood.
Ook een wat serieuze, (casual) raiding guild gejoined waar ik veel bekenden heb zitten. Ook veel mains die met hun alt in PG zitten. En een stel ex-Cingeto. Dus lekker NL lullen af en toe op TS
En zit nu boven de 3500G dus epic mount komt ook aardig in zicht. Dank aan Exitium met z'n hulp in SMV natuurlijk
[ Voor 3% gewijzigd door junglebeast op 26-02-2008 02:20 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Check dit wapen eens http://www.wowhead.com/?item=31071RMB schreef op maandag 25 februari 2008 @ 22:37:
van een quest, is een perfect starters tank wapen : )
of de exalted HH/Thrallmar wapen
http://www.wowhead.com/?item=29156) <==Honor Hold
http://www.wowhead.com/?item=29165) <==Thrallmar
[ Voor 14% gewijzigd door DefLite op 26-02-2008 02:44 ]
dankje! die ga ik halen tijdens het zoeken van groups
Nee, 't ging over Mysteriouz, die is van realm getransferred juist óm in de beste battlegroup van EU te zitten. Trollbane zit gewoon in Reckoning.sabriel schreef op maandag 25 februari 2008 @ 18:20:
[...]
ik wist niet dat trollbane in BG cyclone zat ?
Kan ik misschien toch nog eens wat collega's van mij afmaken die in TiC zitten
edit : oops, dit ging over arena, dan zou het kunnen kloppen. Voor de BG's is dat iig niet het geval.
Leggings : revered Keepers of Time : blue leggingsRMB schreef op maandag 25 februari 2008 @ 22:37:
Zo zie je maar weer, toch even doorbijten en het is weer erg vet!(Nu nog die verdomde gear
)
Felsteel helm
Felsteel gloves
Felsteel boots
Bracers of the green fortress (crafable epic)
gyro balanced khorium destroyer (epic gun, engineer can het maken voor je)
Suneater (heroic mechnar = kan ook leuke dps-leggings droppen)
Felsteelset is in totaal 22-24 felsteel bars
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
cipher of damnation questionline in shadowmoon valleyRMB schreef op maandag 25 februari 2008 @ 22:37:
Toch houd ik nog van WoW
Helaas 0 goede drops voor mij (terwijl er 4 kunnen droppen) maargoed. Was toch leuk en leerzaam. Het verbaast mij hoe makkelijk het dit keer was (goede healer priest) tegenover de vorige keer (green shaman resto). Dat scheelde een hoop wipes op de 1e boss! (1e keer hadden we ook de tactics door)
1 Mannetje in onze group zei dat die in een leuke prekara guild zat, en dat ze bijna gingen beginnen. Meteen contact opgenomen met de GM en gejoined. Zo'n warm welkom heb ik nooit gehad! IEDEREEN zei Welcome mate! enzovoorts. Normaal deden guildmembers erg koel in vorige guilds.
Zo zie je maar weer, toch even doorbijten en het is weer erg vet!(Nu nog die verdomde gear
)
http://www.wowhead.com/?item=31071
felsteel set is 22 felsteel bars
dat zijn dan wel weer 132 fel iron ore en 88 eternium ores
[ Voor 3% gewijzigd door Kevinp op 26-02-2008 08:34 ]
felsteel heeft geen boots maar legssabriel schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 08:23:
[...]
Leggings : revered Keepers of Time : blue leggings
Felsteel helm
Felsteel gloves
Felsteel boots
Bracers of the green fortress (crafable epic)
gyro balanced khorium destroyer (epic gun, engineer can het maken voor je)
Suneater (heroic mechnar = kan ook leuke dps-leggings droppen)
Felsteelset is in totaal 22-24 felsteel bars
heb zelf nog de tank reward boots van mana-tombs, en de helm reward van steamvaults, schild en trinket vanuit shadowlabs + de reward bracers, die gecrafte blauwe tankcloack, de reward schouders van old hillsbrad voor extra parry, adamantite chest, reward neck van settek halls... kortom, met rewards + felsteel kom je al vrij ver met deftige tankgear (nagrand heb je ook van durn een tank zwaard, maar gromtors charge vanuit smv is beter)
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Anoniem: 174539
Wat vinden jullie beste 3v3 Arena team?
Ik vind Holy Paladin, Enhanced Shammy en Hunter. Maarja, daar bestaat mijn team uit. Wij stonden 1588 maar doordat er ipv hunter een warrior kwam.. was het gedropt naar 1433. Gisteren weer ophoog gehaald naar 1530. Wij winnen ook van S2 mensen, maar met S3 hebben wij minder kans op winnen. Altho gisteren wel een S3 team afgemaakt.
Ik heb full S1 parts met Vindicator items. Geen PVP ringen/trinket/necklace.
Iemand dat toevallig ook op Kul Tiras of same battleground?
Oh ja, Ik was laatst ook in een karazhan run gedaan. Kwam niet verder dan Maiden. No PuG's voor mij meer..
Ik vind Holy Paladin, Enhanced Shammy en Hunter. Maarja, daar bestaat mijn team uit. Wij stonden 1588 maar doordat er ipv hunter een warrior kwam.. was het gedropt naar 1433. Gisteren weer ophoog gehaald naar 1530. Wij winnen ook van S2 mensen, maar met S3 hebben wij minder kans op winnen. Altho gisteren wel een S3 team afgemaakt.
Oh ja, Ik was laatst ook in een karazhan run gedaan. Kwam niet verder dan Maiden. No PuG's voor mij meer..

Ik heb zelf een compleet andere set bedacht, met veel onderdelen van D3 of the bold. Als ik thuis ben check ik ff of de felsteel misschien toch wat beter is
.
Heroics mijd ik liever even, eerst blue gear en dan kara/heroics.
bold is leuk, maar de andere zijn makkelijker te krijgen.RMB schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 09:37:
Ik heb zelf een compleet andere set bedacht, met veel onderdelen van D3 of the bold. Als ik thuis ben check ik ff of de felsteel misschien toch wat beter is.
leuk om te beginnen is misschien steamvault daar dropt een cloack die minstens net zo goed is als de badge cloack en door kan tot tempest keep.
PMR is nog steeds het beste imo. Omdat het veel setups kan counteren.Anoniem: 174539 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 09:31:
Wat vinden jullie beste 3v3 Arena team?
Oh, en het kan een healer ongelooflijk fucken
Gisteravond weer tien 5v5 potjes gedaan, en zowaar weer een positieve balans. (6-4)
Na 130 potjes in totaal nu 65-65 en 1551 rating.
Toch wel cool dat je merkt steeds beter te worden als team. (ook al is het nog steeds met lage ratings)
Na 130 potjes in totaal nu 65-65 en 1551 rating.
Toch wel cool dat je merkt steeds beter te worden als team. (ook al is het nog steeds met lage ratings)
Nadeel van Bold items is dat het drops zijn en dus de kans dat ze niet droppen veel groter is dan dat ze wel droppen. Felsteel, faction en Quest items zijn van vergelijkbare qualiteit.RMB schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 09:37:
Ik heb zelf een compleet andere set bedacht, met veel onderdelen van D3 of the bold. Als ik thuis ben check ik ff of de felsteel misschien toch wat beter is.
De Quest Helm van Steam Vaults bijvoorbeeld is duidelijk beter dan de Bold helm en heel erg makkelijk te krijgen.
Makkelijkse om te krijgen is: Felsteel set (gold+AH) > quest items > factions rewards > instance drops.
Bovendien is het altijd handig om meerdere opties te hebben.
Devil Shark Cape is inderdaad de beste blue tank cloak en is beter dan alles wat je in Kara zult vinden. Ik heb hem pas ver in SSC/TK vervangen door de nieuwe badge (35) cloak (slik cloak of plasification o.i.d.).Kevinp schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 09:40:
[...]
leuk om te beginnen is misschien steamvault daar dropt een cloack die minstens net zo goed is als de badge cloack en door kan tot tempest keep.
[ Voor 23% gewijzigd door Nivado op 26-02-2008 09:53 ]
Heb wowhead gechecked, op vele punten is de felsteel set zelfs beter! 
Erg bedankt jongens!
vanmiddag aanschaffen + de SMV axe halen.
Erg bedankt jongens!
De boeken die ik tot nu toe heb van Warcraft zijn:Rakkerzero schreef op maandag 25 februari 2008 @ 21:13:
Ik heb afgelopen weekend mijn 4e Warcraft boek gekocht
[afbeelding]
- Cycle of Hatred
- Shadows of Ice
- The well of Eternity
- The Demon Soul
(niet van dat lelijke Nederlands, gewoon fatsoenlijk Engels
Anoniem: 241613
Uhuh!junglebeast schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 02:11:
[...]
Ja echt heerlijk als resto druids in BG's. Vooral dat guarden is leuk..denkt de horde..ah 1tje die de node bewaakt. Blijk ik er ook nog te zitten. Wil als eerste 2 groene items zo vervangen, zit nu op de helft met AB weekend nog in het verschiet.
Ook een wat serieuze, (casual) raiding guild gejoined waar ik veel bekenden heb zitten. Ook veel mains die met hun alt in PG zitten. En een stel ex-Cingeto. Dus lekker NL lullen af en toe op TS
En zit nu boven de 3500G dus epic mount komt ook aardig in zicht. Dank aan Exitium met z'n hulp in SMV natuurlijk
Nu nog even honor sparen en kijken of ik Season 1 of 2 koop. Gezien het feit dat 2.4 eraan komt. Ik spaar gewoon alles op dat ik alles in een keer kan kopen, is de patch niet uit, dan koop ik season 1, anders season 2 als die uit is, of bijna uitkomt.
Heb wel wat stamina nodig!
Weet iemand nog een goede belt boots en bracers? liefst niet van die hele dure craftables, dat is iets voor later
[ Voor 64% gewijzigd door RMB op 26-02-2008 09:57 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Oneliners en slowchatten is niet de bedoeling hier. Voor kleine mededelingen en algemeen tijdverdrijf kun je terecht op IRC / MSN / ICQ / WoW / etc.
Oneliners en slowchatten is niet de bedoeling hier. Voor kleine mededelingen en algemeen tijdverdrijf kun je terecht op IRC / MSN / ICQ / WoW / etc.