Leeftijd: 22
Opleiding(en): Monteur mechatronica niveau 2
Certificaten: VCA, Excl en Word.
Werkervaring: 0
Werkgever: aluminum gieterij.
Huidige functie: Operator nabewerker
Laptop:
Vakantiegeld:
Vakantiedagen:
13/14e maand of winstuitkering:
GSM:
Leaseauto:
Werkweek:
Pensioenregeling:
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:
Land:
Maand salaris(bruto): Ik gok 2120 per maand.
Situatie is als volgt.. gestopt met school vanwege omstandigheden. Ik mocht van niveau 2 naar 3 en ook daar waren de cijfers boven gemiddeld. Eerder gestopt met opleiding en dus genoegen genomen met niveau 2 voor nu. Vanavond begint mijn eerste werkdag, het is in 3 ploegen.
Ik hoop dat ik bij dit bedrijf in een sneller tempo kan groeien dan dat ik dat met school zou kunnen. Als doorgroei te beperkt blijkt ga ik misschien terug om niveau 3-4 te halen.
Ik had afgelopen week 2 leuke banen/sollicitaties waar ik uit kon kiezen waarvan huidige op 6 minuten reistijd(fiets) icm een 7,5 urige werkdag en een half uur pauze.
Wat ik belangrijk vind qua werk is dat ik niet het gevoel heb dat mijn dag alleen bestond uit werken. Nu lever ik dus 8 uur en 15 minuten per dag in.
Terwijl de andere baan zou bestaan uit 1 uur pauze, 1 uur reistijd en 8 uur werken.
Aangezien ik naast de baan ook misschien een tweede baan wil in de vorm van een onderneming is die 2 uur extra vrije tijd wel belangrijk voor me.
Eerste 600 uur ongeveer is nog met uitzendbureau. Als alles goed gaat word je daarna overgenomen op contract.
Huidige uurloon is 10,94, 37 uur per week, (ik gok) 22 werkdagen per maand en ploegentoeslag is 17,5%.
Mijn ambities liggen bij een salaris ongeveer 5 keer zo hoog

, Maar dat verwacht ik bij een werkgever niet voor elkaar te krijgen vandaar ook dat ik er iets naast wil gaan doen.
Zou wel graag willen weten hoever ik binnen huidige functie/bedrijf zou kunnen groeien qua salaris. Maar ik denk dat ik zulke dingen pas kan bespreken als die 600 uur voorbij zijn

.