jeroennoodles schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 09:03:
Op dit moment ben ik mij aan het oriënteren op een nieuwe functie en heb bij een ander bedrijf een mooie uitdaging gevonden. Echter vroeg ik mij af of het contractvoorstel marktconform is, want ik heb het gevoel dat het salaris wat aan de lage kant is.
***members only***
Je hebt nu toch ook werk en salaris, daar kun je het toch mee vergelijken?
Ik vraag dat bedrag momenteel in de regio limburg, oosten brabant, 3 bedrijven boden 3000/3100/3300 en gingen naar 3450/3600/3600 (waarbij de eerste na 4 maanden naar 3650 wil). Wel wat moeite om het te krijgen maar het is wel bijna mogelijk (je moet er ook wat secundair's bij bekijken 22 tot 41 vakantiedagen bv).
In eindhoven (of helmond ly) kom ik hier niet voor door de verschrikkelijke reistijden.
Ik heb 3 jaar werkervaring (wel bovengemiddeld veel inhoud t.o.v. andere merk ik).
Iets wat ik merk is dat er ca 20-25% lager wordt geboden* (waarbij ik mijzelf wellicht overschat, als het gat zo groot is) maar waar ik het gat weet te dichten tot een paar % .
Dus mijn tip is vooral hoog inzetten. Werk je al 9 jaar bij dezelfde WG? Je hebt toch wel een idee dan hoe goed je in die functie bent t.o.v. andere collega's?
* Dit heeft ook te maken dat je ergens tussen 3000-3250 uit komt als je een CAO volgt en een schaal er bij pakt.
Maar die schaal gaat ook maar tot 4400 euro voor een projectleider voor 5+ man multi disciplinaire teams

.
[
Voor 9% gewijzigd door
alaintje op 06-08-2022 12:20
]
Absoluut relatief, relatief absoluut.