Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 74.669 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Sommige mensen lijken hier inderdaad onder een steen te leven. Volgende week ontdekken ze dat HD-DVD stopgezet is :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Boeboe schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 20:09:
Sommige mensen lijken hier inderdaad onder een steen te leven. Volgende week ontdekken ze dat HD-DVD stopgezet is :p
Prachtige beeldspraak _/-\o_

Gelukkig speelt de PS3 ook volgende week nog gewoon blu-ray's af :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Kan iemand mij het voordeel uitleggen van een normale Blu-Ray speler van meer dan 400 euro ten opzichte van een PlayStation 3 van 399 euro die ook Blu-Ray kan afspelen maar waarop je ook nog eens kunt gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251

BreadFan schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 20:58:
Kan iemand mij het voordeel uitleggen van een normale Blu-Ray speler van meer dan 400 euro ten opzichte van een PlayStation 3 van 399 euro die ook Blu-Ray kan afspelen maar waarop je ook nog eens kunt gamen?
Je hebt dan een schermpje waarop je de tijd kan zien. Ook krijg je bij de blu-ray speler zelf al een afstandbediening.
Voorderest kan ik niet echt een voordeel bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-05 23:58
De PS3 kan geen DTS-HD afspelen volgens mij, maar dat zit op bijna geen enkele BD en de PS3 kan wel de DTS 1,5mbps core afspelen.
Verder verbruikt hij wat meer stroom, ziet er niet als een normaal hifi apparaat uit, maakt wat meer geluid en wordt wat warmer, dus je moet hem niet in een dichte kast stopen.

Ohja, normale Blu-Ray spelers doen er zo een halve minuut over voordat ie begint met afspelen, de PS3 start na een paar seconden al.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Veel lager stroomverbruik, simpelere bediening, waarschijnlijk ook wat stiller.
Misschien ook een wat betere kwaliteit DAC. Voor sommigen is dat genoeg verschil om het te rechtvaardigen, voor mij niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Bedienen van de speler op de speler zelf. Niet zoeken naar controller.
Dedicated afstandsbediening is altijd makkelijker. Even snel een andere sub kiezen met de sub-knop, ipv met controller door menu jagen.
Een aparte afstandsbediening is mooier dan een controller op de plank.
Een losse speler gebruikt minder energie, minder warmte, dus geen koeling nodig.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
Satch schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 21:13:
[...]

Veel lager stroomverbruik, simpelere bediening, waarschijnlijk ook wat stiller.
Misschien ook een wat betere kwaliteit DAC. Voor sommigen is dat genoeg verschil om het te rechtvaardigen, voor mij niet :P
Een DAC is toch een Digital to Analog Converter?
Heb je toch helemaal niet nodig als je een HDMI of optisch kabeltje gebruikt, t zijn toch allemaal eentjes en nulletjes.
Moet je in je versterker wel goeie DAC's hebben natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230486

Anoniem: 138251 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 19:30:
[...]

Ben benieuwd :) Hopen dat met 6.0 wél wifi aan de praat is te krijgen.
net getest en dat is ie..

Verder kan ik er momenteel nog niet veel mee, op de een of andere manier krijg ik het toevoegen/verwijderen van software niet aan de gang. Dus ook geen codecs :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:15
hmm mijn ps3 die ik eind november heb gekocht kan terug(tijdelijk)
hij wil geen schijven meer aannemen, begint gewoon te ratelen en weigert hem in te slikken.
zal wel productiefoutje zijn...

hopelijk snel een nieuwe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
PWM schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 20:00:
Ben ik nou gek, of is de steun voor Blu-Ray meer een actie van Captain Obvious? En nee, exclusiviteitscontracten tellen niet meer als de stekker uit een formaat word getrokken :+ Daar zitten ook juristen die ook niet gek zijn :)

Vanaf deze week is iedereen gewoon Blu-Ray, ook de HD DVD aanhangers.
Lol.

Las trouwens net al dat Paramount ook al gaat. Dus ook van hun kunnen we zeer binnenkort een persbericht verwachten. Of loop ik achterhaald nieuws te verkondigen? :+

[ Voor 4% gewijzigd door Arx op 19-02-2008 21:47 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237666

Arx schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 21:46:
[...]

Lol.

Las trouwens net al dat Paramount ook al gaat. Dus ook van hun kunnen we zeer binnenkort een persbericht verwachten. Of loop ik achterhaald nieuws te verkondigen? :+
Paramount is nog niet officieel overgegaan, heb je misschien een link?
volgens engadget was het nog een gerucht.

edit: dit is het meest recent http://www.engadget.com/2...publish-films-on-blu-ray/

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 237666 op 19-02-2008 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Anoniem: 237666 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 22:19:
[...]

Paramount is nog niet officieel overgegaan, heb je misschien een link?
volgens engadget was het nog een gerucht.
Als je me post goed leest: dus daar kunnen we binnenkort ook een persbericht van verwachten. ;)

Ik las het op EngadgetHD, die het weer van een betrouwbare Duitse bron heeft.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:46
Home Tools and Support: Creating Content for PlayStation Home Sponsored by Sony
Speaker: James Cox (Senior Producer, Sony Computer Entertainment Europe), Warren Keyes (Lead Tools Programmer, Sony Computer Entertainment Europe)
Date/Time: Thursday (February 21, 2008) 12:00pm — 1:00pm
Location (room): Room 3002, West Hall
Track: Production
Experience Level: All

Session Description
This presentation will cover a technical overview of the current Home Tools features and the feature roadmaps for the future. Additionally we shall walk through the developer process of creating a space for Home and show a guide to creating 3D mini-games within the Home environments. Wrapping up we shall take a sneak peak at technical requirements for Home Interactive Item creation.

bron

Donderdag meer info over HOME!

[edit] volgens mij was dit nog niet bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Punt wat ook wel het noemen waard is: de PS3 heeft een Blu-Ray die geupgrade kan worden tot Blu-Ray Profile 2.0 (wanneer dit uit komt). Losse stand alone Blu-Ray spelers hebben dit niet. Dus dat is nog een voordeel van de PS3 ten opzichte van een stand alone.

En dat de PS3 een controller heeft als afstandsbediening is ook eenvoudig op te lossen. De actie van dat je een GRATIS PS3 remote aan kan vragen als je 3 Blu-Rays van Sony zelf koopt loopt nog steeds. Als zie ik het voordeel van nog een afstandsbediening niet in omdat de controller van de PS3 al draadloos is.

Iemand trouwens ervaring met de game SkyDiving uit de PS Store?
Zit te twijfelen om deze te downloaden, maar weet niet precies wat ik ervan moet verwachten.
Het is puur om iets te hebben totdat Pain eindelijk hier in de Eu te verkrijgen is...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
FeaR1986 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 22:41:
[...]

Zit te twijfelen om deze te downloaden, maar weet niet precies wat ik ervan moet verwachten.
Het is puur om iets te hebben totdat Pain eindelijk hier in de Eu te verkrijgen is...
Ik heb hier en daar gelezen dat de Sixaxis besturing heel matig is, en dat dat het spel een beetje verpest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

FeaR1986 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 22:41:
[...]

Punt wat ook wel het noemen waard is: de PS3 heeft een Blu-Ray die geupgrade kan worden tot Blu-Ray Profile 2.0 (wanneer dit uit komt). Losse stand alone Blu-Ray spelers hebben dit niet. Dus dat is nog een voordeel van de PS3 ten opzichte van een stand alone.

En dat de PS3 een controller heeft als afstandsbediening is ook eenvoudig op te lossen. De actie van dat je een GRATIS PS3 remote aan kan vragen als je 3 Blu-Rays van Sony zelf koopt loopt nog steeds. Als zie ik het voordeel van nog een afstandsbediening niet in omdat de controller van de PS3 al draadloos is.

Ik heb hem, maar ik zou mijn geld er niet aan uitgeven. Ik kon hem via de account van mijn broer even bekijken, maar het is niet heel veel bijzonders. Mocht je Pixeljunk Monsters nog niet hebben kan ik die van harte aanbevelen. En anders even tot donderdag wachten.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Shiver23 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 22:45:
[...]

Ik heb hem, maar ik zou mijn geld er niet aan uitgeven. Ik kon hem via de account van mijn broer even bekijken, maar het is niet heel veel bijzonders. Mocht je Pixeljunk Monsters nog niet hebben kan ik die van harte aanbevelen. En anders even tot donderdag wachten.
Pixeljunk Monsters heb ik net ook aangeschaft. Mede doordat ik altijd zag dat jij (of iemand anders in het huishouden) die game aan het spelen was. Net ook even gespeeld en best vermakelijk. Alleen moet ik er nog een keer voor gaan zitten en mezelf door de tutorial heen werken, want nu komt alles nog een beetje als abracadabra over.

En ik heb Sky Diving op een of andere manier ook gedownload. Een week geleden in mijn wagentje gedaan, maar kon toen niet afrekenen omdat mijn creditcard gegevens nog niet up to date waren. Nu ik net Pixeljunk Monsters had gekocht rekende mijn PS Store ook Sky Diving nog even af... dus weer €4,99 weggegooid net als met Wipe-Out PSX.
Besturing is inderdaad klote,maar gelukkig kan je ook met de analoge pookjes werken. Dus dat verzacht het al een beetje. Wel jammer dat de parachute automatisch open gaat als je te dicht bij de grond bent. Maar te pletter vallen zal niet zo snel gebeuren in een game voor mensen vanaf 3 jaar :+

Maar wat komt er overmorgen in de Store dat ik daar op kan/moet wachten?
Hopelijk iets leuks, want ben best wel weer toe aan een nieuwe PS3-titel.
BurnOut kan me niet echt bekoren, dus dan is er op dit moment niet echt heel veel keuze :'(

Edit:
Zie net de reclame van The Simpsons Movie op Comedy Central. Dat deze deze week uit komt op dvd en op Blu-Ray. Deze week maar eens Blu-Rays gaan shoppen, want Ratatouille moet er ook nog steeds komen...

[ Voor 6% gewijzigd door FeaR op 19-02-2008 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Zonde van skidiving. Mijn vriendin speelt PJM. Gelukkig bijna uit.
Donderdag komt bowling als het goed is. Lijkt me wel leuk voor af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:35
CC junkies......Is er al wat meer bekend over die pre-pray kaarten, ik wil zo graag maar ik kan niet en ik vertik het om speciaal hiervoor een CC aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98664

lost planet en nbl ofzow is te downloaden op de Uk psn overigens...

Btw.
Is dat golfspelletje (demo) nou zo slecht qua beeld of is mijn playstation niet goed ofzo.
Lijkt wel of ik ghosting heb bij links/rechts bewegingen, echt lelijk!
Was eerder iemand heel enthousiast hier op het forum over dat spel, had gehoopt op iets leukers qua spelervaring.

Iemand eigenlijk ervaringen met half life? (die box)
Ik heb hem op pc, maar nog maar net begonnen.
Zijn die andere 2 games de moeite waard?
En de graphics tov. pc?

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 98664 op 20-02-2008 04:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Sony gaat tijdens de GDC '08 gratis t-shirtjes weggeven:

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2385/2277834855_df69cb4452.jpg

Hmmm. Wat zou dat betekenen?

[ Voor 10% gewijzigd door Arx op 20-02-2008 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:03
Arx schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 07:48:
Sony gaat tijdens de GDC '08 gratis t-shirtjes weggeven:

[afbeelding]

Hmmm. Wat zou dat betekenen?
Ik hoop snel ingame... maar toch vind ik het vrij cocky van Sony..

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-02 17:37
Anoniem: 98664 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 02:03:
En de graphics tov. pc?
Ik kan het je dit weekeinde vertellen. Ik heb HL2 op de PC gespeeld, en heb de orange box nu bij de douane liggen, dus die zal het weekeinde wel binnen zijn (longlive packet trace!).
Ik verwacht dat de graphics en besturing wel iets minder zijn dan op de PC. Hogere resolutie, maar minder gedetailleerde textures. Maar, dat is slechts verwachting hoor!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
chrisboers schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 08:51:
[...]

Ik kan het je dit weekeinde vertellen. Ik heb HL2 op de PC gespeeld, en heb de orange box nu bij de douane liggen, dus die zal het weekeinde wel binnen zijn (longlive packet trace!).
Ik verwacht dat de graphics en besturing wel iets minder zijn dan op de PC. Hogere resolutie, maar minder gedetailleerde textures. Maar, dat is slechts verwachting hoor!
De episodes 1 en 2 zijn zeker de moeite waard! Heb ze op de pc gespeeld. Het schijnt wel zo te zijn dat de PS3 versies iets van framedrops hebben maar Portal schijnt ook de moeite waard te zijn. Als je HL2 leuk vond dan vind je ook zeker de episodes te doen.

edit: wilde eigenlijk giulio quoten

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 14:30

NoTimeRemains

I know

Vince22 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 08:06:
[...]
Ik hoop snel ingame... maar toch vind ik het vrij cocky van Sony..
wat bedoel je hier mee? en waarom is dit cocky?
mss heel duidelijk maar ik snap er geen zak van...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Anoniem: 98664 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 02:03:
En de graphics tov. pc?
Half Life 2 is qua verhaallijn gewoon goed. Alles wat je van Half Life gewend bent/was. Episode 2 gaat daarin nog verder en is dus gewoon een vervolg.
Portal moet je maar net liggen aangezien het een puzzelgame is. Wel een puzzelgame zoals je nog nooit gespeeld hebt.
Team Fortress kan mij persoonlijk niet zo bekoren. Maar dat kan mede komen doordat ik jaren RTCW: ET gespeeld heb.

Probleem met de hele Orange Box is echter dat de framerate op de PS3 niet lekker loopt. In Portal wel, maar die game is ook zo statisch dat je overal 60fps kan houden. Maar in de andere games (Team Fortress en Half Life) zakt de framerate dikwijls in. Wat dus resulteert in laggy gameplay en bij een hoop mensen dus veel ergernis.

Persoonlijk zou ik die Box dus niet kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:30
Weet iemand waar je online PS3 spellen kan ruilen? Heb al een tijdje een advertentie van Assisin's Assassin's Creed op marktplaats staan om te ruilen maar tot nu toe 0 reacties. Bestaat er een goede game ruilsite?

[ Voor 4% gewijzigd door stp_4 op 20-02-2008 11:43 ]

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230486

stp_4 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 10:55:
Weet iemand waar je online PS3 spellen kan ruilen? Heb al een tijdje een advertentie van Assisin's Greed op marktplaats staan om te ruilen maar tot nu toe 0 reacties. Bestaat er een goede game ruilsite?
heb je hem als Assasin's Greed op marktplaats gezet, of als Assassins Creed?? toch een essentieel verschil... snap anders niet waarom je 0 reacties hebt. Mijne had ik zo verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Laatst online: 14-03 18:03
Weet iemand waar je online PS3 spellen kan ruilen? Heb al een tijdje een advertentie van Assisin's Greed op marktplaats staan om te ruilen maar tot nu toe 0 reacties. Bestaat er een goede game ruilsite?
Ik denk niet dat Marktplaats echt een betrouwbare plaats is voor spellen ruilen.
Heb je geen vrienden met een Ps3?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Check even je spelling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:14
P.E.No.1 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 09:25:
[...]

De episodes 1 en 2 zijn zeker de moeite waard! Heb ze op de pc gespeeld. Het schijnt wel zo te zijn dat de PS3 versies iets van framedrops hebben maar Portal schijnt ook de moeite waard te zijn. Als je HL2 leuk vond dan vind je ook zeker de episodes te doen.

edit: wilde eigenlijk giulio quoten
Ik heb de game liggen en vind het spel kwa inhoud zeker de moeite waard, alleen dat van die framedrops is gewoon waar. Je merkt het wel en dat is echt jammer, vooral omdat het soms de gameplay beïnvloed. Zoals bij TF2 merk je vaak in de gameplay dat het lagt en niet lekkr soepel weg speelt! EA is gewoon vergeten hoe belangrijk deze titel is voor vele gamers en hebben bij deze game te veel suiker in de pap gedaan. Het ziet er goed uit alleen als je er van eet :'(

Heb er desondanks veel plezier aan gehad alleen als ik wist wat ik nu weet over de game en je hebt een redelijk tot goede pc koop de game dan daarvoor en niet voor ps3.

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Laatst online: 18:30
Jaja.. op marktplaats staat de juiste spelling. Hier per abuis verkeerd geschreven...

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt-Cholo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:06

Cpt-Cholo

I did it again...

hesr schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:28:
[...]

Is het nou zo dat je een externe schijf dan alleen FAT32 kan formatteren en dat je dus een filesize limiet hebt van 4GB?
http://www.ridgecrop.demon.co.uk/index.htm?fat32format.htm

handigeprogje om grotere schijven te formateren, gewoon fat32format x: en klaar is kees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy Krueger
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-04 16:52
stp_4 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 11:38:
[...]

Jaja.. op marktplaats staat de juiste spelling. Hier per abuis verkeerd geschreven...
Misschien vraag je er teveel geld voor en zijn er goedkopere advertenties ? Ik heb zelf gisteren voor €35,00 Assassins Creed gekocht via Marktplaats.

Is that a controller I see before me ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Heh, ja zag het ook, echt niet best. Tuurlijk zal het wel een 'oude' demo-pod zijn, maar dan nog, je WILT dit niet, zeker niet met de verzamelde pers in de buurt... Nu aankomen dat de dozen in de winkel wel goed zijn klinkt dan zo hol ;)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:19

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Freddy Krueger schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 12:31:
[...]

Misschien vraag je er teveel geld voor en zijn er goedkopere advertenties ? Ik heb zelf gisteren voor €35,00 Assassins Creed gekocht via Marktplaats.
Hij wil ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EfBe schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 12:36:
[...]

Heh, ja zag het ook, echt niet best. Tuurlijk zal het wel een 'oude' demo-pod zijn, maar dan nog, je WILT dit niet, zeker niet met de verzamelde pers in de buurt... Nu aankomen dat de dozen in de winkel wel goed zijn klinkt dan zo hol ;)
Ik kan me nog de heisa herinneren toen er een demo van een ps3 game was vastgelopen op een beurs (e3?), geen hardware failure maar gewoon een onafgewerkte demo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244919

Logisch toch dat dit soort zaken aandacht krijgt..

De fabrikanten weten zelf ook dat de pers daar in grote getalen aanwezig is en voer wil hebben om over te schrijven. Dan moet je gewoon zorgen dat je de boel goed voor elkaar hebt en getest hebt.

Kan best zijn dat er achter de schermen verklaring voor te geven zijn, maar je staat daar niet voor de negatieve publiciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er dan iemand die niet weet dat de xbox360 aan de lopende band kapot gaat?
Behalve enkele evangelistische fanboys die beweren dat ze al 3 jaar dezelfde 360 hebben, en dat het RROD probleem iets is wat door sony verzonnen is. :')

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 237666 op 20-02-2008 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:08

Rival24

I'll Be Back

Beetje treurig dat het zo opgeblazen wordt. Ik heb vorig jaar op GC07 ook wel wat vastgelopen Wii's en Xbox360's gezien. Ook tijdens Rock Band liep de PS3 een aantal keer te protesteren. Lekker interessant allemaal, het kan overal gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Een vastloper is iets anders dan een RROD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112960

Weet iemand waar je online PS3 spellen kan ruilen? Heb al een tijdje een advertentie van Assisin's Assassin's Creed op marktplaats staan om te ruilen maar tot nu toe 0 reacties. Bestaat er een goede game ruilsite?
Kijk even op het formum van www.ps3only.nl
Daar worden heel veel spellen verkocht en geruild en is ook nog heel betrouwbaar allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Anoniem: 237666 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:00:
Behalve enkele evangelistische fanboys die beweren dat ze al 3 jaar dezelfde 360 hebben, en dat het RROD probleem iets is wat door sony verzonnen is. :')
Ik ken iemand die zijn 360 al vanaf de launch heeft ja :) en nee hij heeft hem echt aangesloten.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-06 02:44
FeaR1986 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 10:52:
[...]

Half Life 2 is qua verhaallijn gewoon goed. Alles wat je van Half Life gewend bent/was. Episode 2 gaat daarin nog verder en is dus gewoon een vervolg.
Portal moet je maar net liggen aangezien het een puzzelgame is. Wel een puzzelgame zoals je nog nooit gespeeld hebt.
Team Fortress kan mij persoonlijk niet zo bekoren. Maar dat kan mede komen doordat ik jaren RTCW: ET gespeeld heb.

Probleem met de hele Orange Box is echter dat de framerate op de PS3 niet lekker loopt. In Portal wel, maar die game is ook zo statisch dat je overal 60fps kan houden. Maar in de andere games (Team Fortress en Half Life) zakt de framerate dikwijls in. Wat dus resulteert in laggy gameplay en bij een hoop mensen dus veel ergernis.

Persoonlijk zou ik die Box dus niet kopen...
Heb je de Box ook zelf gespeeld op de PS3? Ik namelijk wel, maar ik kan me niet herrinneren last te hebben gehad van de zogenoemde framedrops waar iedereen het over heeft. Het spel liep inderdaad niet overal even vloeiend, maar om het nou zo slecht te noemen en het spel af te raden... echt niet! Half-Life 2, episode 1 en episode 2 zijn zeker de moeite waard om te spelen. Ook op de PS3. De Orange Box is op de PS3 prima speelbaar en ik zou iedereen aanraden deze aan te schaffen (zeker als je de spellen nog niet gespeeld hebt).

Overigens heb ik Half-Life 2 en episode 1 ook voor de PC. Daar zit je wat dichter tegen je scherm en met een wat hogere resolutie, dus dat ziet er allemaal iets gelikter uit, maar op de PS3 is het grafisch allemaal ook dik in orde.

Als je iets doet, doe het dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Rival24 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:07:
Beetje treurig dat het zo opgeblazen wordt. Ik heb vorig jaar op GC07 ook wel wat vastgelopen Wii's en Xbox360's gezien. Ook tijdens Rock Band liep de PS3 een aantal keer te protesteren. Lekker interessant allemaal, het kan overal gebeuren.
Tja als ze in die plastic dozen staan waarin warmte blijft zitten..dan wordt zelf de beste console het teveel! De PS3 maakt wel wat warmte maar zolang dat goed af gevoerd wordt geen probleem! De koeling design van de PS3 is top!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213565

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:07
Heeft iemand hier concrete ervaringen met de Playstation 3 op een 24 inch monitor? Ik lees vaak dat de Playstation 3 op 1080P meer kartelvorming heeft (oftewel aliasing) dan de xbox-360. Dit zal op een 1080p tv denk ik minder opvallen dan een 24" monitor omdat je daar veel dichter op zit.

Iemand dus ervaringen met een PS3 icm een pc monitor? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldso
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-05-2024
Anoniem: 230486 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 11:02:
[...]

heb je hem als Assasin's Greed op marktplaats gezet, of als Assassins Creed?? toch een essentieel verschil... snap anders niet waarom je 0 reacties hebt. Mijne had ik zo verkocht
Via eBay raak je hem zo kwijt, geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

-Mous- schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:38:
[...]

Heb je de Box ook zelf gespeeld op de PS3? Ik namelijk wel, maar ik kan me niet herrinneren last te hebben gehad van de zogenoemde framedrops waar iedereen het over heeft. Het spel liep inderdaad niet overal even vloeiend, maar om het nou zo slecht te noemen en het spel af te raden... echt niet! Half-Life 2, episode 1 en episode 2 zijn zeker de moeite waard om te spelen. Ook op de PS3. De Orange Box is op de PS3 prima speelbaar en ik zou iedereen aanraden deze aan te schaffen (zeker als je de spellen nog niet gespeeld hebt).
Ik heb de Orange Box inderdaad zelf gespeeld. Zowel op de Xbox 360 en op de PS3. De framerate op de PS3 vond ik merkbaar minder vlot en snel dan op de Xbox 360. En de laatste haperde soms al. En een slecht geporte game vind ik gewoon niet het aanraden waard. Dus vandaar dat raadde ik de game af. Het verhaal en de gameplay zijn inderdaad leuk en goed, maar die haperingen deden voor mij te veel af. Enige game die vlot draait was Portal, maar voor alleen Portal (een game die je binnen 5 uur uit kan spelen) vind ik €64,99 wat te veel...
swampy schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:40:
[...]
Tja als ze in die plastic dozen staan waarin warmte blijft zitten..dan wordt zelf de beste console het teveel! De PS3 maakt wel wat warmte maar zolang dat goed af gevoerd wordt geen probleem! De koeling design van de PS3 is top!
En vergeet niet dat de demo-pods ook niet echt met rust gelaten worden door fanatieke gamers. Er wordt tegen die dingen aangestoten waardoor de consoles ook niet echt stabiel blijven staan. En ze staan zoals je zegt meestal in van die plastic domes die ook niet echt heel erg koel van binnen zijn en vooral blijven als de console wordt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

T-mo-T schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:49:
Heeft iemand hier concrete ervaringen met de Playstation 3 op een 24 inch monitor? Ik lees vaak dat de Playstation 3 op 1080P meer kartelvorming heeft (oftewel aliasing) dan de xbox-360. Dit zal op een 1080p tv denk ik minder opvallen dan een 24" monitor omdat je daar veel dichter op zit.

Heb "maar" een 720 capabele monitor, een LG 22Inch widescreen. 1650x1050 dus helaas geen 1080p (dan krijg je compreserende lijntjes) maar gewoon 720p die best aardig gescaled word. natuurlijk is 1650x1050 wat anders als 1080x720 dus het word hier en daar een beetje opgerekt maar dat merk je bijna niet.

Je kan de PS3 aansluiten op elke TFT monitor met HDCP, wel 24fps uitschakelen in de blu-ray/dvd settings. TFT's kunnen niet onder de 30Hrz namelijk!

Je kan een oude vertrouwde CRT ook aansluiten op de PS3 via een HDFury 1080p HDCP stripper, HDMI in VGA uit! Zo kun je dus ook een beamer aansluiten en ja dit is legaal omdat VGA signaal "minder" is als digitaal signaal. En als je weet dat component maximaal tot 1080i gaat en deze tot 1080p..hij is wel heel erg duur :(!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:15
FeaR1986 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 14:00:

En vergeet niet dat de demo-pods ook niet echt met rust gelaten worden door fanatieke gamers. Er wordt tegen die dingen aangestoten waardoor de consoles ook niet echt stabiel blijven staan. En ze staan zoals je zegt meestal in van die plastic domes die ook niet echt heel erg koel van binnen zijn en vooral blijven als de console wordt gebruikt.
Dat zijn dingen daar hoor je rekening mee te houden als fabrikant. Je weet wat het inhoud om op een beurs te staan. Dat moet je er gewoon voor kunnen zorgen dat de pods in orde zijn zodat er zeg maar 24/7 gebruik van kan worden gemaakt.

Ik zag net ook wat nieuwe screenshots van GT prologue op ps3only. Dat zag er ongelovelijk goed uit. Het lijkt erop dat de omgevingen veel gedetailleerder zijn en nu ook in 3D ipv die zielige boompjes die bestonden uit '2 vellem papier 90 graden in elkaar geschoven'. Maart en April worden dure maanden....... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
Ik ben op zoek naar de game Resistance: Fall of Man voor en zacht prijsje, had een keer in een van de PS3 topics gezien dat je die al vanaf 10 euro ongeveer kan krijgen. Maar kijk ik op marktplaats en eBay, zijn ze pas vanaf ong. 20 euro.
Weet iemand waar ik die game goedkoop op de kop kan tikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
hesr schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 14:25:
Ik ben op zoek naar de game Resistance: Fall of Man voor en zacht prijsje, had een keer in een van de PS3 topics gezien dat je die al vanaf 10 euro ongeveer kan krijgen. Maar kijk ik op marktplaats en eBay, zijn ze pas vanaf ong. 20 euro.
20 euro voor een PS3 titel is zeker niet duur. Vooral niet voor een game als RFoM. Als je die voor 20 euro op de kop kan tikken heb je een mooie koop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 237666 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:00:
Of misschien moet je het bij jezelf zoeken. Gaan insinueren dat bijna iedere 360 stukgaat. Wanneer mensen dan getuigen dat hun xbox al vanaf de launch meegaat zijn het "fanboys". Hoe kunnen ze immers jouw "expertise" tegengaan? :')

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Boeboe schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:20:
[...]

Of misschien moet je het bij jezelf zoeken. Gaan insinueren dat bijna iedere 360 stukgaat. Wanneer mensen dan getuigen dat hun xbox al vanaf de launch meegaat zijn het "fanboys". Hoe kunnen ze immers jouw "expertise" tegengaan? :')
Nee er gaan maar heel weinig xboxen kapot immers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
P.E.No.1 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:29:
[...]

Nee er gaan maar heel weinig xboxen kapot immers...
PS3 topic heren...

Aangezien er In Shirt XMB T-shirts zijn, verwacht ik van Sony uit wel een aankodiging dan wel neit demonstratie van de In-game XMB! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

*kijkt naar het topic titel* yup nog steeds Playstation 3 topic, laten we maar gaan praten over de komende PSN update ofzo. Go! Bowlen zou komen ofzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dus. eerst word er geklaagd dat er teveel over de 360 word gesproken in dit topic. En vervolgens gaan er 360 spullen gepost worden :?

Nee, dat schiet op :+

EDIT:

Iets met "great minds think alike" ;)

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 20-02-2008 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Ik heb persoonlijk niets tegen de xbox hoor..vind het alleen frappant dat er een RROD doos stond op de GDC....slechte reclame toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
P.E.No.1 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:42:
Ik heb persoonlijk niets tegen de xbox hoor..vind het alleen frappant dat er een RROD doos stond op de GDC....slechte reclame toch?
100% dat ding hadden ze meteen moeten vervangen. Het nadeel van die posts in een topic als dit is dat er weer een discussie aan word gewakkerd die al vele malen eerder is vertoont.

Verder vind ik dat het nieuws nogal uit blijft. De pers is er dus al geweest en grote aankondigingen enzo laten maar op zich wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Ja, der is een Xboxje stukgegaan op de GDC. So what? Tis electronica he. Electronica kan stukgaan. Moet je nu van een mug zo'n olifant maken?

Microsoft heeft toch al toegegeven dat het uitvalspercentage van de Xbox360 vrij groot is. Daarom hebben ze ook de garantie verlengt. Mooi toch allemaal.

Maar wat wil je nu in godsnaam bereiken met dat in het lang en het breed in dit forum en dan nog wel in het PS3 topic uit te smeren? Leg me eens uit wat daar het nut van is?

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik vond het ook frappant dat ik zojuist extra moest betalen voor een bruin broodje ipv een witte, maar dat ga ik normaal gesproken ook niet in dit topic melden.

In other news. Officiele GT5 stuurtje van Logitech. Ziet er met die d-pad op het stuur erg cheap uit.
Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/thumbs/111528/450.jpg
The new wheel appears not to have a clutch or the proper grid pattern gearstick, but does offer buttons onboard for adjusting and fine tuning brake bias, traction control and damper settings. Also uses a first for steering wheels, a rotary jog dial for said settings, and a central 'horn' button emblazoned with the GT logo.

Also includes paddle shifts as well as attached sequential shifter.
Er komt ook een speciale GT25-versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Shiver23 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:50:
[...]

Ik vond het ook frappant dat ik zojuist extra moest betalen voor een bruin broodje ipv een witte, maar dat ga ik normaal gesproken ook niet in dit topic melden.

In other news. Officiele GT5 stuurtje van Logitech. Ziet er met die d-pad op het stuur erg cheap uit.
[afbeelding]

[...]

Er komt ook een speciale GT25-versie.
Ben er ook niet kapot van... Vind de D-pad en de andere 2 ronde knoppen midden-onder ook goedkoop ogen. Dan ziet de GT25 versie er gewoon veel beter en degelijker uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik vind het nog frappanter dat dit in een PS3 topic gepost wordt en men dan verbaast reageert dat men daarop ingaat :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Ik reageer niet verbaasd, ik geef alleen aan dat het slechte reclame is. Dat je het daar niet mee eens bent komt waarschijnlijk omdat je een xbox bezitter bent. Geeft verder niets. Nogmaals ik heb niets tegen de 360...Maar later we er nu maar verder over ophouden want anders blijven we weer bezig.. :X

Ontopic: Inderdaad hoor ik weinig nieuws over de PS3 op de GDC. Had wel wat meer verwacht. Maar de beurs (is het wel een beurs?) is nog niet afgelopen toch? Tot wanneer duurt die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

P.E.No.1 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 16:35:
Ik reageer niet verbaasd, ik geef alleen aan dat het slechte reclame is. Dat je het daar niet mee eens bent komt waarschijnlijk omdat je een xbox bezitter bent. Geeft verder niets. Nogmaals ik heb niets tegen de 360...Maar later we er nu maar verder over ophouden want anders blijven we weer bezig.. :X

Ontopic: Inderdaad hoor ik weinig nieuws over de PS3 op de GDC. Had wel wat meer verwacht. Maar de beurs (is het wel een beurs?) is nog niet afgelopen toch? Tot wanneer duurt die?
GDC met de C van Conference. Vooral lezingen van belangrijke mensen uit de industrie op het gebied van de ontwikkeling van games. Vandaar de naam GameDevelopers Conference ;)
Verwacht dus geen aankondigingen van games en uitgebreide demo's. Veelal worden speciale aspecten van games aangehaald omdat ze nieuwe of uniek zijn. En kunnen we wel zaken verwachten mbt eventuele nieuwe mogelijkheden voor ontwikkelaars (home integratie, ingame XMB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Laatst online: 20-02 09:35
De GDC is een conference waar vanaf woensdag pas de eerste lectures worden gehouden, dus ik kan me voorstellen dat er nog niet veel nieuws is..
Het is ook geen beurs, maar een bijeenkomst voor developers, waar ze middleware kunnen shoppen, de nieuwste technieken kunnen bespreken, en coole tech-demos kunnen schowen, en heel soms om wat aankondigingen te doen over nieuwe spellen. (zoals vorige jaar, met Home en Little Big planet)

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-05 11:47
Ik zit te denken om ook een PS3 aan te schaffen.

Alleen heb ik nog de vraag of er ook spellen op komen zoals age of empire, rome total war Command en Conquer. Je kan namelijk een muis en toetsenbord aansluiten op de PS3, dus dat is nu geen belemmering meer. Ik kon alleen geen spellen vinden in de schappen van de winkels.

Gaat dit nog komen of zit dit er niet in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Weinig RTS spellen op de PS3 vooralsnog maar de potentie is inderdaad groot. Wat wel interessant is dat vorige week bekend werd dat World in Conflict niet alleen naar de 360 komt maar ook naar de PS3. Dus dat is volgens mij een van de eerste die mogelijk muis+keyboard ondersteund als RTS.

Maar meeste RTS zitten nog op de PC. Maar vanwege piracy en dergelijke gaat steeds meer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Nico111 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 17:00:
Ik zit te denken om ook een PS3 aan te schaffen.

Alleen heb ik nog de vraag of er ook spellen op komen zoals age of empire, rome total war Command en Conquer. Je kan namelijk een muis en toetsenbord aansluiten op de PS3, dus dat is nu geen belemmering meer. Ik kon alleen geen spellen vinden in de schappen van de winkels.

Gaat dit nog komen of zit dit er niet in?
Nu zijn die er nog niet. De nieuwe Red Alert en Settlers komen wel voor de PS3. Maar of je die net zo kan bedienen als op de PC weet nog niemand. Als je specifiek van RTS en andere Strategiespellen houdt dan is een console misschien niet echt wat voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237759

Je quote een bericht van oktober vorig jaar? Wat is er dan anders aan die zogenaamde 'speciale' versie, want dat kan ik echt niet uit het bericht halen... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98664

hesr schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 14:25:
Ik heb hem bij een spellenzaak voor 29 euro gekocht, was ik wel tevreden mee....
Maar ben nu begonnen met importeren.
Als het goed is burnout vandaag of morgen, al lukt vandaag denk ik niet meer met de post :(
Volgende maand jarig, dus er komt een lading bij.
Ut3, uncharted, rachet, gta4, dus ik heb eigenlijk teveel op mijn verlanglijst staan.

Ga toch niet voor half life, moet eerst maar eens wennen aan de sixaxis, op de pc heb ik hem nu mooi draaien en om nou extra geld uit te geven voor de andere games in het pack lijkt me nutteloos gezien de reacties hier.
Geen meerwaarde tov. pc versie imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Niet online
T-mo-T schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:49:

Ik heb zelf de Dell SP2208WFP, en hij bevalt me erg. Maar je kunt inderdaad soms ''kartels'' zien, in game heb ik het nooit, alleen soms met achtergronden in menu's. Ik weet niet of dat iets van mijn scherm is of van de ps3, maar er aan storen doe ik me niet. Ik heb mijn PS3 via HDMI aangesloten op de SP2208WFP, op het scherm zit een 3,5'' jack (female) connector waar je het geluid via kan uitvoeren. Je kunt dus gewoon je pc boxen etc er op aansluiten. Hier kun je het scherm bekijken.

EDIT: een beetje laat :X

[ Voor 8% gewijzigd door BlackRageNL op 20-02-2008 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
IG XMB gelekt met HOME integratie

Afbeeldingslocatie: http://i257.photobucket.com/albums/hh240/sonyguy32/DCFC0020-1.jpg

sorry voor het te grote plaatje trouwens maar zo staat hij op die website iig

[ Voor 17% gewijzigd door Falcon Heavy op 20-02-2008 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-06 23:11
Zo. Ik hoor er ook bij. PS3 met Uncharted en Ratched and Clank gekocht.. De "starterskit". Optical op de receiver, hdmi naar de tv, en kwijlen maar :D Damn, beste aankoop van dit jaar :) *tot nu toe dan :P *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Niet online
Frank J. schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 20:19:

[afbeelding]

En nu nog hopen dat het echt is, aangezien we al zo veel valse troep tegen gekomen zijn. Maar IG XMB en HOME zitten er allebij aan te komen, dus het zou heel goed kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-06 09:01
Op dat forum worden een aantal sterke argumenten genoemd. Trouwens, als nickname Sonyguy nemen is ook niet echt snugger als je mogelijk bij Sony werkt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:10

scorpie

Supra Addict

Ik geloof er niet zo in, de vorige keer zagen we ook al zulke haar-onscherpe ( :P ) plaatjes van ingame xmb en home, en vanaf een soortgelijke angle genomen. Ik geloof het pas als ik het zelf zie.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148415

Zozo, Sony mag tijdens de GDC toch wel met wat nieuwtjes komen...

De keynote van Microsoft is net afgelopen waarin toch aardig wat leuke dingen voorbij kwamen, ook al heb ik geen 360. Techdemo's van de opgewaardeerde Unreal 3.0 engine, demo's van oa. Fable 2, Ninja Gaiden 2, aankondiging van Gears of War 2 en user created content/games op Xbox Live.

Ik weet dat de GDC voor devs is bedoeld, maar aangezien Sony geen keynote heeft, denk ik dat er voor de rest geen grote knallers bij Sony gaan vallen. De keynotes trekken toch de meeste media aan... Hopelijk heb ik het verkeerd :P

Volgens mij zijn die foto's fake... Heette de unlocks van de PS3 niet Trophy's ipv Accomplishments?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 148415 op 20-02-2008 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 148415 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:01:
Volgens mij zijn die foto's fake... Heette de unlocks van de PS3 niet Trophy's ipv Accomplishments?
Nee, accomplishments is wel de naam die oa in DMC4 gevonden is.

Edit: heb net even de GDC keynote bekeken (althans tekst) en zoveel is dr ook weer niet aangekondigd. GeoW2. Fable2 is niet echt nieuws en NG2 was ook wel bekend. Dat het idee van een community 'filmpjes uploaden' is vind ik wel erg kort door de bocht.
Wel mooi om te zien dat ze met XNA eindelijk de mogelijkheid bieden om daadwerkelijk te publishen op Live. Ik hoop wel dat ze dit goed structureren en duidelijke rankings e.d. hieraan koppelen.

[ Voor 45% gewijzigd door Shiver23 op 20-02-2008 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Anoniem: 148415 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:01:
Zozo, Sony mag tijdens de GDC toch wel met wat nieuwtjes komen...

De keynote van Microsoft is net afgelopen waarin toch aardig wat leuke dingen voorbij kwamen, ook al heb ik geen 360. Techdemo's van de opgewaardeerde Unreal 3.0 engine, demo's van oa. Fable 2, Ninja Gaiden 2, aankondiging van Gears of War 2 en user created content/games op Xbox Live.
Tja, de gebruikelijke demos en game aankondigingen. Denken dat ze in Redmond niets doen is natuurlijk naief. Dat met die user-created games geloof ik niet zo in. XNA studio is een dev omgeving die best wel mislukt is, temeer omdat hij alleen in vs.net express te gebruiken was. De nieuwere versie is gelukkig ook op de normale vs.net versies te gebruiken, maar je moet niet vergeten dat voor het maken van een goede game heb je wel bakken met tijd en doorzettingsvermogen nodig, goede mensen en een gezamelijk doel. Veel van die projecten starten wel, maar komen niet af. Wat ik niet snap is dat ze nu ineens brallen over community content, maar dat Epic lang moest zeuren over custom UT3 maps op de xbox (komt die game nog wel naar de xbox btw? UT3?).

Nu denken dat er massa's home-brew games uit gaan komen is echt met een roze bril naar de wereld kijken. Op de DS, met een veel lagere toegankelijkheid (omdat je 2D pixeldingen kunt maken die zijn makkelijker te bouwen) en veel grotere doelgroep is de hoeveelheid games in de homebrew scene echt niet groot en wat er is is soms echt van erbarmelijke kwaliteit
Ik weet dat de GDC voor devs is bedoeld, maar aangezien Sony geen keynote heeft, denk ik dat er voor de rest geen grote knallers bij Sony gaan vallen. De keynotes trekken toch de meeste media aan... Hopelijk heb ik het verkeerd :P
Hebben ze geen persconferentie/presentatie? Lijkt me wel. Of althans, middels developers die praatjes houden. Hou er rekening mee dat die keynotes op dit soort conferences alleen maar marketing zijn. Na een aantal van die dingen gezien te hebben geloof je het wel. De echte infowaarde, waar je echt wat mee kunt is nihil, ookal weet je nu dat GeoW2 komt. Tja, nuttig, je kunt niets met die info.

Net als sony vorig jaar. LBP... iedereen mega-enthousiast... en daarna? een jaar lang niets, af en toe een filmpje en iedereen zich maar achter de oren krabben waar ze toch een jaar lang mee bezig zijn geweest, terwijl de game af leek.

[ Voor 7% gewijzigd door EfBe op 20-02-2008 21:46 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

EfBe schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:44:
[...]
XNA studio is een dev omgeving die best wel mislukt is, temeer omdat hij alleen in vs.net express te gebruiken was.
Of het mislukt is mag je heel binnenkort bepalen, als de eerste 7 creaties op Live verschijnen (demo's van full games).

De eerste 7 games staan nu online.
Net als sony vorig jaar. LBP... iedereen mega-enthousiast... en daarna? een jaar lang niets, af en toe een filmpje en iedereen zich maar achter de oren krabben waar ze toch een jaar lang mee bezig zijn geweest, terwijl de game af leek.
Dat is een keuze van Sony. De MS press conference had 4 spellen, die binnen nu en 9 maanden in de winkel liggen. Voor Sony zou je dan kunnen denken aan de laatste builds van Home, MGS4 en GT5.

Is het erg zinnig of belangrijk? Nah. Is het leuk om te zien: Yup

[ Voor 45% gewijzigd door PWM op 20-02-2008 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148415

EfBe schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:44:
[...]
Hebben ze geen persconferentie/presentatie?
Ja, Sony heeft wel een aantal presentaties, maar niet zoals ze vorig jaar hadden en zoals Microsoft net had. Deze waren meer gericht op het grote publiek.
De presentaties die Sony gaat houden zijn kleinschalig (behind closed doors) en voor de devs en gaan vooral over tools, visie, en dat soort dingen. Niet echt de plek om grote aankondigingen te doen zou ik denken.
Morgen is er zo'n sessie over Home, maar ik vraag me af of daar nog enige nuttige info voor PS3 bezitters uit gaat komen. Zal waarschijnlijk toegankelijk zijn voor een select aantal mensen...

Ik ben het wel met je eens dat Microsoft een beetje te positief kijkt over het aantal homebrew games dat gaat verschijnen (weten ze denk ik zelf ook wel), je hebt immers toch wel wat programmeer- en artistieke kennis nodig, niet voor iedereen weggelegd...

Sony moet nu maar eens de dingen gaan uitbrengen die ze al tijden beloven en uitstellen, namelijk in-game XMB en Home.
Ik weet niet of LBP daar ook onder valt, aangezien het door een andere first party studio wordt gemaakt (Media Molecule), dus daar ben je afhankelijk van...

Heh, zo zie je toch de grote verschillen tussen Microsoft en Sony. Microsoft, als echt softwarebedrijf kan snel nieuwe, goede functionaliteiten toevoegen, iets waar Sony nog altijd problemen mee heeft.
Sony daarentegen, als echt electronicabedrijf, heeft altijd goede, degelijke systemen die op technologisch vlak dan weer 'beter' zijn... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gears2 lijkt me echt tof. Ninja gaiden en fable 2 dan weer niet. Ik denk dat het wel makkelijk te overtreffen is, die 3 spellen. Overigens zijn die 3 games plus GTA4 dus 'het beste' wat er op de 360 uit gaat komen dit jaar. 2008 gaat als je het mij vraagt de geschiedenis is als het jaar waar de ps3 laat zien dat het ook op het vlak van de games de betere is.
2001 was het jaar van GT3, FFX en MGS2. Zou leuk zijn als 2008 KZ2, FF XIII, MGS4 en GT5 wordt maar we mogen altijd dromen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 11:54

S2S

Anoniem: 237666 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 23:38:
Gears2 lijkt me echt tof. Ninja gaiden en fable 2 dan weer niet. Ik denk dat het wel makkelijk te overtreffen is, die 3 spellen. Overigens zijn die 3 games plus GTA4 dus 'het beste' wat er op de 360 uit gaat komen dit jaar. 2008 gaat als je het mij vraagt de geschiedenis is als het jaar waar de ps3 laat zien dat het ook op het vlak van de games de betere is.
2001 was het jaar van GT3, FFX en MGS2. Zou leuk zijn als 2008 KZ2, FF XIII, MGS4 en GT5 wordt maar we mogen altijd dromen :)
Ja en dan nog; Halo Wars, Alan Wake, Fable 2, Banjo 3, Too Human, Splinter Cell: conviction en nog veel meer.. Jij doet net of deze 3 games de enige zijn.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Aangezien wij binnenkort een nieuwe TV etcetera gaan kopen willen we ook een HD capable game console erbij hebben, dat wordt dus een PS3.

Nou wil ik uiteraard wel een PS3 die ook PS2 games af kan spelen, begrijp ik nou goed dat die in NL niet meer verkocht worden? Wikipedia vertelt mij dat er alleen 40G en 80G versies in productie zijn, de 80G de enige is die PS2 compatible is, softwarematig, en dat die versie alleen voor NTSC gemaakt wordt. Moet er nog een 80G pal PS3 komen ofzo?

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:22
2de hands of import is je enigste keuze ben ik bang.

ze zijn heel misschien wel bezig om backwards compatability voor PS2 op de 40GB te krijgen maar dat is niet zeker, enigste wat daar naar wees was een vacature bij sony

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:08

Rival24

I'll Be Back

Jheroun schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 23:54:
Aangezien wij binnenkort een nieuwe TV etcetera gaan kopen willen we ook een HD capable game console erbij hebben, dat wordt dus een PS3.

Nou wil ik uiteraard wel een PS3 die ook PS2 games af kan spelen, begrijp ik nou goed dat die in NL niet meer verkocht worden? Wikipedia vertelt mij dat er alleen 40G en 80G versies in productie zijn, de 80G de enige is die PS2 compatible is, softwarematig, en dat die versie alleen voor NTSC gemaakt wordt. Moet er nog een 80G pal PS3 komen ofzo?
De startpost is daar volgens mij vrij duidelijk over, er staat zelfs een vergelijkingstabel in.

[ Voor 76% gewijzigd door Rival24 op 21-02-2008 00:12 ]

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-06 16:23

itsoutthere

The Truth

Is Call Of Duty 4 momenteel onderling compatible (dus US en EUR versie's)? Met al die patches die op verschillende data gereleased werden enzo ben ik het ff kwijt. Een vriend van me heeft de EUR versie en ik zou hem liever importeren vanwege de prijs, maar ik zou wel tegen hem willen spelen... Is dat dus mogelijk met de huidige staat van patches?

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Anoniem: 71987

Logitech wil serieus geld verdienen aan GT5:
http://life.tweakers.net/...-gran-turismo-op-ps3.html

Maar wat ik dan echt weer niet begrijp is dat er volgens mij weer alleen van die beugeltjes aanzitten voor aan een bureau.

Maar hoe zit 95% van de PS3 owners achter zn PS3..... JUIST op de bank!! en dan werken die geweldige beugeltjes niet.

Er is wel een of ander Duits bedrijf dat een Porsche stuur voor PS3 heeft met bevestigingen voor op schoot, maar die is €300

Anoniem: 71987

Frank J. schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 20:19:

[afbeelding]

Als je de replies op die site leest zou het om fake screenshots zijn.
Players met zou Players Met moeten zijn. etc...

Maar het kan natturlijk ook dat ze de hoofdletter M in een kleine letter hebben verandert.

• Falcon Heavy
Ja ik wil net zeggen, het gaat om een nieuwe firmware dus daar zit een gedeelte in wat veranderd is dus dat zegt nog niks. Tevens zie je rechts bovenin een icoontje (user foto?) met daarnaast (links) een mail icoontje met het cijfer 3 erbij? Zijn friends list is leeg, valt misschien net uit beeld.

Het ging de maker om de accomplishment in Warhawk (met IG XMB) dus waarom zou je dan als fake een raar onduidelijk icoontje maken.

Maar goed het ging mij er meer om dat de geruchten sterker toenemen met de dag :9~

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Ik heb gisteren effe zitten "Burn Outen" met mijn nieuwe DS3 controller. Best wel vet hoor!!! Voegt toch iets toe. Naar mijn idee is het inderdaad geen next gen rumble. Had nou niet het idee dat ik kon merken of ik links of rechts geraakt werd... Maar goed, wel heeel relaxed!!! Ben benieuwd hoe COD4 (schieten met verschillende calibers???), Uncharted en Fifa (ondersteunt die uberhaubt rumble???) voelt met deze controller! Morgen (vandaag helaas geen tijd)....

Ik zal mijn bevindingen wel effe posten morgen of van het weekend!

Vragen over bezorging, levertijden e.d. beantwoord ik niet via het forum, dus stel ze niet hier. Eventueel kun je PM sturen

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Dutch_Baseline schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:18:
Ik heb gisteren effe zitten "Burn Outen" met mijn nieuwe DS3 controller. Best wel vet hoor!!! Voegt toch iets toe. Naar mijn idee is het inderdaad geen next gen rumble. Had nou niet het idee dat ik kon merken of ik links of rechts geraakt werd... Maar goed, wel heeel relaxed!!! Ben benieuwd hoe COD4 (schieten met verschillende calibers???), Uncharted en Fifa (ondersteunt die uberhaubt rumble???) voelt met deze controller! Morgen (vandaag helaas geen tijd)....

Ik zal mijn bevindingen wel effe posten morgen of van het weekend!

Vragen over bezorging, levertijden e.d. beantwoord ik niet via het forum, dus stel ze niet hier. Eventueel kun je PM sturen
We hebben tenminste rumble terug, of het echt verbeterd is vergeleken met DS2 maakt dat zoveel uit? Nu voel je tenminste weer normale feedback.

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
swampy schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:27:
[...]

We hebben tenminste rumble terug, of het echt verbeterd is vergeleken met DS2 maakt dat zoveel uit? Nu voel je tenminste weer normale feedback.
Nee, issook... Ben hartstikke tevreden, maar omdat de geruchten gingen dat het next gen zou zijn, snabbie...

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

• zwembroek
  • Laatst online: 14-03 18:03
Balen dan Gears Xbox only is. Het is werkelijk waar de enige reden voor mij om ooit nog eens een xbox te halen. Misschien dat Epic ooit onder dat contract uit kan, maar dat zie ik niet snel gebeuren.
Voorals nog blijf ik afwachten, want om voor 1 franchise een console te halen is ook iets teveel van het goede. Maar Gears blijft fantastisch.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 237666 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 23:38:
Tja, op een of andere manier moet ik je inderdaad bewonderen. Mijn glazen bol doet het immers nog steeds niet. De manier waarop jij games goed/slecht vindt nog voor jij ze gespeeld hebt of voordat ze überhaupt gereleased zijn doet me altijd aan mario denken :p
Afbeeldingslocatie: http://www.boe2.be/pictures/complain.jpg

• m4yall
Anoniem: 71987 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 08:43:
Logitech wil serieus geld verdienen aan GT5:
http://life.tweakers.net/...-gran-turismo-op-ps3.html

Maar wat ik dan echt weer niet begrijp is dat er volgens mij weer alleen van die beugeltjes aanzitten voor aan een bureau.

Maar hoe zit 95% van de PS3 owners achter zn PS3..... JUIST op de bank!! en dan werken die geweldige beugeltjes niet.

Er is wel een of ander Duits bedrijf dat een Porsche stuur voor PS3 heeft met bevestigingen voor op schoot, maar die is €300
Totaal gelijk! Mijn PS3 staat mooi onder mijn TV en ik zit op de bank. Ik weet zeker dat ik GT5 weer véél ga spelen. Een stuur is dan top, maar 300 euro. Foei, dat is nogal. Verder ben ik ook niet van plan om een bureau voor mijn tv neer te zetten :X . Ben benieuwd, misschien komen er accessoires voor om het stuur ook op je schoot te kunnen bevestigen?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.