[Ben] Ervaringen en Discussie Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 147.086 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Aha, had het eerlijk gezegd al verwacht (die snelheden + soft-cap), ze hebben het abbo dus gewoon gelijkgetrokken met het Basis Internet van T-Mobile.

Die 1Gig zit ik ook niet mee, het belangrijkste (email, nieuws tussendoor checken, IM's) is ook prima te doen met 64/64. :)

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 11:48
1GB wordt alleen lastig als je (veel) Spotify gaat luisteren en dergelijke. Ik gebruik nu bij Telfort gemiddeld 550 MB per maand, en da's niet afgestemd op zuinig gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag je SMSoip gebruiken bij BEN ik kan niet echt informatie vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

kreeg vanochtend een smsje van ben dat mn abonnement en nummerbehoud pas vanaf 1 maart ingaat,.. das best balen,. moet ik nog een maand langer veels te veel geld ophoesten,.. mn abonnement bij t-mobile liep op 5 januari 2011 af, en ik heb op 12 januari het abonnement bij ben al aangevraagd,.. is het dan normaal dat ik helemaal tot 1 maart moet wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Het gaat erom wanneer ze het verzoek voor nummerbehoud ingediend hebben. Als dat vandaag of gister ingediend hebben, is 1 maart inderdaad precies een maand later :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass

assass

Salon GoT'er

dan is dat best traag handelen van ben,.. als ik al bijna 3 weken geleden het verzoek heb ingediend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-05 18:07

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Pfff ik heb net een internet maandbundel besteld voor op mijn nokia 5230. Had een ben vrij prepaid kaartje gekregen van iemand via die pepsi aktie, maar het internet wil niet werken. :(
En smsen ook niet, heb geprobeerd om de instellingen handmatig erin te zetten. Door via hun help pagina's de nokia n8 te selecteren en dan de stap voor stap handleiding te volgen met plaatjes enzo, daar de nokia 5230 er niet tussen staat. Ook nog eens geprobeerd via hun webpage waar de instellingen staan zoals ipv4 en gebruikersnaam en wachtwoord leeg laten. Krijg heel de tijd de melding packet gegevens verbinding niet beschikbaar, ik hoor soms wel over de speakers dat GSM geluid! En smsen werkt half het lukt me niet om ben naar 1300 te smsen om automatisch de instellingen te ontvangen. En hun klantenservice is al naar huis, nu krijg je maar 3 opties te horen. Tijdens werkdagen zal dat wel meer zijn neem ik aan. Optie 3 om je simkaart als gestolen op te geven werkt ook niet, ik dacht misschien krijg ik wel iemand nog aan de telefoon die me verder kan helpen.

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 14:50
Ik zit er over te denken om aan het eind van mijn iPhone abonnement ook over te stappen naar een sim-only.

Mijn abonnement loopt eind juni af, moet ik al haast maken met aanvragen en opzeggen, vooral ivm nummerbehoud?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:08

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pesu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-07 08:24
Ok, hier een raar probleem.

Mijn moeder maakte eerst gebruik van Ben Vaak+onbeperkt internet. Het internet werkte niet en omdat Ben vage informatie gaf, gaf mijn moeder het op. Ze nam genoegen met ons draadloze netwerk thuis. Maarja, om dan door te betalen voor onbeperkt internet is dan niet logisch. Ze heeft dit afgesloten om weer een 10tje te besparen. Nu stond er nog nadrukkelijk dat de kosten nu per MB zouden lopen, maar omdat mijn moeder nu WiFi gebruikt, gebruikt ze niet de service van BEN.

Net keek ze dus op haar account en kwam dit er:
Afbeeldingslocatie: http://www.fotopocket.nl/fpimages/2011/02/05/69f75e5d3e895537b4e7e0d7a3ef28a0/ben%25ma.png

Eigenlijk zou ze geen 'buiten de bundel' kosten mogen hebben, maar dit heeft ze toch. Erg raar dus. Het internet verbruik die ze via WiFi verbruikt zou toch geen invloed mogen/kunnen hebben op haar abbonement?

Ik hoor het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:13
Denk er ook aan dat servicenummers buiten bundel gaan. Misschien ooit een klantenservice gebeld? Of op vakantie geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Ik bel nu sinds 2 februari met een Ben abonnement, maar het 3G bereik is ronduit belabberd. Ik heb in mijn stamkroeg helemaal geen bereik (ook geen 2G).

Nu zag ik dan Simyo soortgelijke bundels voor dezelfde prijs aanbiedt en die ook per maand opzegbaar zijn. Voordeel is dat Simyo op het KPN netwerk zit en Ben helaas op het T-Mobile netwerk.

Ik wil dus overstappen op Simyo en vraag mij af wat het handigst is. Als ik bij Simyo de datum nummerbehoud moet invullen, moet dat dan één maand in de toekomst liggen? Als dat zo is dan verlies ik weer een berg belminuten en dataverbruik.

Moet ik zelf opzeggen of kan Simyo dat voor mij doen?

[ Voor 4% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 06-02-2011 03:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pesu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-07 08:24
ShitHappens schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 22:52:
Denk er ook aan dat servicenummers buiten bundel gaan. Misschien ooit een klantenservice gebeld? Of op vakantie geweest?
Nee, ze heeft heel kort met abn amro gebeld maar dat zou geen 8.28 moeten kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:08
F4T4L_3RR0R schreef op zondag 06 februari 2011 @ 03:47:
Ik bel nu sinds 2 februari met een Ben abonnement, maar het 3G bereik is ronduit belabberd. Ik heb in mijn stamkroeg helemaal geen bereik (ook geen 2G).
Da's toch lekker rustig? Kan je op je gemak aan je bier zitten.
Nu zag ik dan Simyo soortgelijke bundels voor dezelfde prijs aanbiedt en die ook per maand opzegbaar zijn. Voordeel is dat Simyo op het KPN netwerk zit en Ben helaas op het T-Mobile netwerk.

Ik wil dus overstappen op Simyo en vraag mij af wat het handigst is. Als ik bij Simyo de datum nummerbehoud moet invullen, moet dat dan één maand in de toekomst liggen? Als dat zo is dan verlies ik weer een berg belminuten en dataverbruik.

Moet ik zelf opzeggen of kan Simyo dat voor mij doen?
Meestal is het om nummer behoud goed te kunnen doen handiger om je nieuwe provider te laten opzeggen.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania
  • Laatst online: 13-05 18:07

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Wat een slecht produkt, super slechte klantenservice. Ze kunnen haast niks, volgens mij weten ze ook niet genoeg. Ik belde eerst op moest even wachten, word de verbinding verbroken. Ze kunnen niet eens even je instellingen voor inet naar je verzenden, dat doen ze toch bij een ander wel ? En je betaald er nog voor ook, terwijl een ander gratis is en 10x beter. Ik had ooit eens een keer dat ik een papier op de post had gedaan voor gratis of extra beltegoed ivm het registreren van je simkaart, na een hele tijd nog niks gekregen. Even gebeld en toen zette die vrouw aan de telefoon het er meteen op en ze heeft het ook meteen voor me moeder erop gezet, en we zaten toen net even zonder dus we konden elkaar weer bellen. :)

De instellingen voor inet krijg je die via NMTS of zoiets dergelijks, daar had ze het bij Ben over misschien dat ik een letter verkeerd heb verstaan ?

Het zal mij niks verbazen als ze eind van het jaar al weer pleite zijn, zo ik heb gepost!
Volgens mij proberen ze gewoon aan de telefoon te houden bij zo'n betaalde klantenservice, vind ik op zich niet zo erg. Maar zorg dan wel eerst dat het spul werkt en lever betere service!

[ Voor 11% gewijzigd door Pentiummania op 07-02-2011 12:16 ]

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Zo, na 6 dagen heb ik het alweer gezien bij Ben vanwege het belabberde netwerk. Heb net een Simyo abonnement aangevraagd. Kost evenveel, zelfde actie, maar dan met gratis klantenservice en ze zitten op het KPN netwerk. :)

Ander voordeel is dat je niet op een koerier hoeft te wachten voor je simkaart pakketje. Bij het bestellen reken je 1 cent af via iDeal als bevestiging en het simkaart pakket wordt gewoon per post bezorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiepsoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 07:29
Ik had vanmiddag erg veel interesse in een abo bij Ben, na het lezen van alle opmerkingen hier over de kwaliteit van het T-Mobile netwerk ben ik toch weer aan het twijfelen. Is het KPN netwerk (Simyo) echt zoveel beter dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Het is aan te bevelen een prepaidkaartje te kopen van T-Mobile of een van de andere aanbieders die op het T-Mobile netwerk zitten. Dan even kijken wat voor bereik je overal hebt, en dan met name binnenhuis op plekken waar je vaak komt. (werk, cafe, vereniging, restaurant, noem maar op)

Probeer dan ook eens een 3G/HSDPA verbinding op te zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:55

franssie

Save the albatross

dat is wel de beste test, op mijn huidige werk is t-mobile redelijk tot slecht, op mijn vorige werkplek deed ie heet veel beter dan vodaphone en kpn. Er zijn 3 netwerken en over het algemeen doet t-mobile redelijk mee, maar kan lokaal wel uitblinken als je aan de rand van de randstad woont.
Dit geld voornamelijk voor 3G, het GSM en daarmee GPRS netwerk dekt wel redelijk en is betrouwbaar maar niet iedereen zit op een technologie van 10 jaar geleden te wachten (ik heb er minder moeite mee, whatsapp is voor mij belangrijker dan youtube).
Maar voor hetzelfde bedrag op het KPN netwerk is wel een optie, en ik ga dat ook eens testen denk ik op mijn tweede nummer.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijssie91
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-01 14:17
Ik heb internet bij me ben abo genomen deze maand. Ik heb een htc desire maar ik heb geen idee wat voor instellingen ik moet instellen om het internet werkend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:18
Soldaaatthijs schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 08:32:
Ik heb internet bij me ben abo genomen deze maand. Ik heb een htc desire maar ik heb geen idee wat voor instellingen ik moet instellen om het internet werkend te krijgen.
sms het woord BEN naar 1300
dan krijg je de instelling smsjes toegestuurd

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijssie91
Driek schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 08:37:

[...]

sms het woord BEN naar 1300
dan krijg je de instelling smsjes toegestuurd
Had ik al gedaan maar deze service is niet beschikbaar voor me telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Soldaaatthijs schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 08:50:
[...]

Had ik al gedaan maar deze service is niet beschikbaar voor me telefoon.
Je kan niet naar "APN BEN" zoeken op google?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijssie91
lasharor schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 15:43:
[...]

Je kan niet naar "APN BEN" zoeken op google?
Dat heb ik gedaan , ik moest internet.ben intypen wat niet werkte . wat wel raar is dat ik in me broers iphone door dat in te typen wel verbinding kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

internet.ben is idd wel de juiste, dan zit er weinig anders op dan toch maar de gebruiksaanwijzing van je toestel door te nemen, ik heb er ook altijd een hekel aan.
Eventueel kan je eerst nog kijken of er andere APNs ingesteld staan en die voor de zekerheid weggooien, als namelijk 1 app verbinding (probeert) via zo'n foute APN kan ie de andere apps en programma's blokkeren (zo werkt het tenminste op mijn Nokia maar dat is Symbian dus ander OS).

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijssie91
franssie schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 22:27:
internet.ben is idd wel de juiste, dan zit er weinig anders op dan toch maar de gebruiksaanwijzing van je toestel door te nemen, ik heb er ook altijd een hekel aan.
Eventueel kan je eerst nog kijken of er andere APNs ingesteld staan en die voor de zekerheid weggooien, als namelijk 1 app verbinding (probeert) via zo'n foute APN kan ie de andere apps en programma's blokkeren (zo werkt het tenminste op mijn Nokia maar dat is Symbian dus ander OS).
Dat wordt dan de gebruiksaanwijzing , zo lang geleden dat ik er 1 heb gelezen. Want ik heb ook al een app gedowload die me apn verwijderd, maar helaas werkte dat ook niet. toch bedankt

Edit: is nu gelukt heb poort op 8080 gezet.

[ Voor 3% gewijzigd door Thijssie91 op 10-02-2011 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PiepsoDJ schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 23:29:
Ik had vanmiddag erg veel interesse in een abo bij Ben, na het lezen van alle opmerkingen hier over de kwaliteit van het T-Mobile netwerk ben ik toch weer aan het twijfelen. Is het KPN netwerk (Simyo) echt zoveel beter dan?
Ja, dat is echt een groot verschil. Maar waarom zou je het laten ook voor Simyo (kpn) te kiezen? De 250 bundel kost daar hetzelfde. En over het algemeen is men het er toch wel over eens dat KPN het betere netwerk heeft, dus je wordt er zeker niet minder van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de website van ben.nl is het al een aantal dagen onmogelijk om in te loggen :(
"Server too busy" of er gebeurt gewoon niets en de browser blijft de startpagina laden...
Je schijnt dan wel ingelogd te zijn, maar er gebeurt niets??
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
http://www.ben.nl/

Handig als je even je belstatus wil checken o.i.d....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Ik heb daar last van met firefox op OSX - in safari doet ie het dan wel. Dus misschien helpt een andere browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen weekend ook vreselijk lopen klooien met de APN instellingen van Ben prepaid. Na heel lang zoeken kwam ik er achter dat het niet 'internet.ben', maar 'basic.internet.ben.data' moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2011 @ 13:58:
Op de website van ben.nl is het al een aantal dagen onmogelijk om in te loggen :(
"Server too busy" of er gebeurt gewoon niets en de browser blijft de startpagina laden...
Je schijnt dan wel ingelogd te zijn, maar er gebeurt niets??
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
http://www.ben.nl/

Handig als je even je belstatus wil checken o.i.d....
Ik had hetzelfde, maar het schijnt nu weer te werken.

Die loodzware flash op de voorpagina is pok vreselijk. 100% CPU load is geen uitzondering.

Nu nog wachten tot 17 maart, dan ga ik over naar Simyo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:34
Heb nu inmiddels een tijdje BEN. Het bevalt me maar ik heb altijd mijn Voicemail uit. Echter krijg ik wanneer ik een oproep mis een sms dat diegene me geprobeerd heeft te bellen. Welke service is dit? Is leuke service maar zo krijg ik meerdere smsjes en die hoef ik helemaal niet. Op internet heb ik al gekeken en daar stat alles uit. Ik heb gemaild naar BEN en ook gebeld met BEN en die melden dat alles uit staat en ik geen smsjes kan krijgen. Waarom krijg ik die smsjes dan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Ben prepaid en wil de internet bundel activeren , heb genoeg beltegoed er opstaan alleen ik kan het dus pas activeren als ik betaal via ideal.

Toch raar heb genoeg beltegoed , waarom kan het niet gewoon van mij tegoed worden afgeschreven zoals elke prepaid aan bieder doet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass

assass

Salon GoT'er

Vandaag overgestapt naar Ben. Porteren ging vlekkeloos. Vanaf 10:00 werkte m'n oude T-mobile simkaart niet meer en heb ik die van Ben erin gedaan. Maar m'n mobiel internet werkt niet. Ik las dat je automatisch een sms'je krijgt met de gegevens. Die heb ik nog niet gehad. En ik las dat je 1300 kon sms'en met de tekst BEN en dat de instellingen dan verstuurd zouden worden. Ik kreeg een smsje terug van T-mobile dat m'n smsje niet begrepen werd. Probeer ook in te loggen op de BEN site met de gegevens die ze me eerder stuurde. Telefoonnummer en wachtwoord. Maar dat lukt niet. Moet ik me eerst registreren op die site ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass

assass

Salon GoT'er

ah ik heb mn wachtwoord weer gevonden en ben ingelogd op Ben.nl
zie nu dat ik helemaal geen internetbundel heb.

vaag. weet toch zeker dat ik die had aangevraagd
nu kan ik zeker een maand daarop gaan wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-09 11:15
assass schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 16:56:
Vandaag overgestapt naar Ben. Porteren ging vlekkeloos. Vanaf 10:00 werkte m'n oude T-mobile simkaart niet meer en heb ik die van Ben erin gedaan. Maar m'n mobiel internet werkt niet. Ik las dat je automatisch een sms'je krijgt met de gegevens. Die heb ik nog niet gehad. En ik las dat je 1300 kon sms'en met de tekst BEN en dat de instellingen dan verstuurd zouden worden. Ik kreeg een smsje terug van T-mobile dat m'n smsje niet begrepen werd. Probeer ook in te loggen op de BEN site met de gegevens die ze me eerder stuurde. Telefoonnummer en wachtwoord. Maar dat lukt niet. Moet ik me eerst registreren op die site ofzo?
Dat het mobiele internet het niet doet kan wel kloppen.. bij mij deed hij het na portering vanaf t-mobile het ook niet automatisch.. Heb handmatig de mobiele internet instellingen aangepast. Gevonden op het inet. :)

Ben
- APN: internet.ben
- Username: (leeg laten)
- Password: (leeg laten)

Je logt wel met je huidige (geporteerde) nummer in neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

assass schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 17:29:
ah ik heb mn wachtwoord weer gevonden en ben ingelogd op Ben.nl
zie nu dat ik helemaal geen internetbundel heb.

vaag. weet toch zeker dat ik die had aangevraagd
nu kan ik zeker een maand daarop gaan wachten?
even mailen met ze, anders moet je idd een maand wachten als ik mij goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
franssie schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 20:14:
[...]

even mailen met ze, anders moet je idd een maand wachten als ik mij goed herinner.
Als ik ze mail moet ik ook een maand wachten voor ik daar reactie op krijg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Hallo Allemaal,

Ik heb vandaag mijn ben simkaart ontvangen, maar ik heb een klein probleem:

Nadat ik mijn sim kaart in mijn iphone 3g stop zie ik links boven "t-mobile NL", terwijl daar BEN NL moet staan.
Of maakt dat niet zo veel uit?
Nu moet, volgens de handleiding en de website een sms binnen komen met instellingen, die krijg ik helaas niet. Geen probleem volgens de website, je kunt smsen naar 1300, nu krijg ik een sms terug met: " Deze service is helaas niet beschikbaar op dit moment. Probeer het later nog een keer. Excuses voor het ongemak."

Het lijkt erop dat ik op het t-mobile netwerk zit?

En als ik wachtwoord vergeten aanklik bij mijn ben, en mijn 06 nummer in vult geeft hij aan dat ben deze niet herkend.

Moet ik iets instellen bij mijn iphone ? en waar precies?

Ik probeerde het webformulier in te vullen voor support maar bij het kopje ""Categorie" krijg ik een lege balk, en het is verplicht om daar voor één van de opties, zowel chrome als internet explorer laten daar een meerkeuze balk zien die compleet leeg is.

Iets beter zoeken de volgende keer staat gewoon op http://www.ben.nl/help :9

eddit: toegepast en ik krijg nu "mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk" en daar onder "u hebt geen abonnement op een mobiele dataservice"

[ Voor 10% gewijzigd door White_Collar op 05-03-2011 14:35 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korte vraag voor andere ben gebruikers.

1. Klopt het dat het klantenservice nummer voor abonnementen niet werkt? (Nummer onbekend, ook bij bellen naar internationale nummer)
2. Hoe lang duurt het na de activatie van de sim kaart voordat het internet werkt. (Ik heb een extra abonnement afgesloten voor mijn iPad, (foei!).

Overigens werkt op mijn telefoon internet prima met eenzelfde soort ben abonnement. (lees: niet het zelfde abonnement als op de iPad, maar wel hetzelfde type).

Ik heb me net zo dermate doodgeergerd aan de site en service van ben dat ze de 22 euro (12 euro abbo, 10 euro registratie) mogen houden, op naar simyo! (tot niet meer dan 1gb nodig).

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2011 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 19:53:
Korte vraag voor andere ben gebruikers.

1. Klopt het dat het klantenservice nummer voor abonnementen niet werkt? (Nummer onbekend, ook bij bellen naar internationale nummer)
2. Hoe lang duurt het na de activatie van de sim kaart voordat het internet werkt. (Ik heb een extra abonnement afgesloten voor mijn iPad, (foei!).

Overigens werkt op mijn telefoon internet prima met eenzelfde soort ben abonnement. (lees: niet het zelfde abonnement als op de iPad, maar wel hetzelfde type).
Zelfde schuitje hier, internet doet-ut-niet in muh aai-pad :'( Ghe, eens zien.

1. 0900-0401405 of +31624001405 vanaf een ander netwerk, die laatste doet het prima vanaf mijn Tele-2 prepaid mobiel. Klantenservice is slechts geopend van ma-vr, van 9 tot 5.
2. Vanmiddag mijn 2e ben ontvangen en gelijk mee kunnen bellen, maar geen internet op de iPad. Helaas nu in mijn telefoon ook niet blijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Ben gelukkig weer weg. (overgestapt naar Simyo)

Kreeg wel een notificatie dat er een factuur klaar staat op de website, alleen kan ik niet meer inloggen. Waarschijnlijk omdat ik het nummer heb meegenomen.

Er is een vreemd bedrag afgeschreven en ik kan de specificatie dus niet nakijken. Op e-mails reageren ze niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Inderdaad, wat ik dacht, een nachtje wachten en het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hetzelfde, vanochtend werkte het.

TOCH opgezegt en naar Simyo gegaan, meerdere redenen:

1. Op mijn werk erg slecht bereik.
2. Beroerde klanten service (slecht bereikbaar, moest met Hi abbo van collega bellen).
3. Kloterige website.

ook is Simyo 2 Mbit voor de eerste 50 mb per dag, daarna 1 Mbit. Ik gebruik 3G toch niet zo vaak, dus dat is verder goed te doen.

Tevens vanavond mijn huidige ben mobiel abbo naar Simyo porteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass

assass

Salon GoT'er

Volgens de belstatus op de site van Ben heb ik deze maand al (in 5 dagen dus) 23.01 kosten buiten de bundel gemaakt. Dat kan helemaal niet. Heb internetpakket, 500 minuten per maand (waarvan nog maar 70 gebruikt) en heb deze maand geen buitenland- of servicenummers gebeld. Daarom heb ik Ben maar gemaild en hierover gevraagd. Ik krijg nu dit terug:

--------
Je vraag was:
Ik zie dat ik na 4 dagen al 25 euro buiten mijn belbundel heb gebeld. Dat lijkt me niet mogelijk. Ik heb de internetbundel geactiveerd, ben niet in het buitenland geweest en heb geen buitenlandse of speciale nummers gebeld. Ik zou graag willen dat u even naar mijn belstatus kijkt en toelicht wat daar aan de hand is, want dit lijkt me niet in orde.

Uit mijn gegevens blijkt dat je gebruikskosten hebt gemaakt in het buitenland. Dataverbruik valt buiten de bundel indien je deze in het buitenland gebruikt. Gegevens van dataverbruik worden vaak later bijgewerkt op de belstatus. Voor verdere vragen kun je altijd contact opnemen met mijn klantenservice.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
----

Maar ik ben helemaal niet in het buitenland geweest! Hoogstens in Brielle, of valt dat ook onder het buitenland? Voordat ik in discussie ga met de klantenservice over of ik wel of niet in het buitenland zou zijn geweest, vroeg ik me af of iemand dit wel eens heeft meegemaakt. Hoe is het mogelijk dat er gebruikskosten in het buitenland worden geregistreerd (lijkt me sterk, want op mijn telefoon gaat 3g automatisch uit bij roamen)? Wat is dit voor stunt? Of is dat belstatussysteem gewoon kapot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik had afgelopen maand ook iets geks. Stond ineens op de rekening dat ik een SMS had verstuurd naar 3343 ofzo, 25 cent. Nou ik weet echt zeker dat die niet heb verstuurd, stuur echt nooit SMSjes naar van die diensten met bagger. Goed het is maar een kwartje maar toch,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:53
Zit te twijfelen als ik zal kiezen voor Ben of Simyo.

Keuze hangt af van bereik en buiten de bundel internetten op je mobiel.

Simyo: KPN netwerk (goed bereik hier), 5 cent per MB buiten de bundel
Ben: T-Mobile netwerk (vroeger slecht bereik hier, weet nu niet), na 1GB minder snelheid, maar niks bijbetalen.

Heb overigens nog zo'n 3 maanden om te beslissen, maar weer niet tot wanneer de actieprijzen lopen. Ben bang dat ze straks weer de volle mep rekenen, nu betaal ik bij Simyo en Ben 12 euro per maand voor 275 belminuten/smsjes + mobiel internet. Wellicht over 3 maanden duurder of juist goedkoper... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass

assass

Salon GoT'er

xabre16v schreef op woensdag 06 april 2011 @ 10:59:
Ik had afgelopen maand ook iets geks. Stond ineens op de rekening dat ik een SMS had verstuurd naar 3343 ofzo, 25 cent. Nou ik weet echt zeker dat die niet heb verstuurd, stuur echt nooit SMSjes naar van die diensten met bagger. Goed het is maar een kwartje maar toch,
Nu zou ik me over een kwartje niet zo'n zorgen maken. Maar als je provider je vertelt dat je in het buitenland bent geweest en 25 euro hebt verbelt daar (in mijn geval), terwijl je je stad niet uit bent geweest, schrik ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ben je niet in de buurt van de Belgische of Duitse grens geweest? Je hoeft niet daadwerkelijk in het "buitenland" geweest te zijn natuurlijk om via een buitenlands netwerk te bellen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:23

sphere

Debian abuser

Heeft iemand een linkje naar de voorwaarden van Ben onbeperkt internet? Ik zie niks over snelheid en dat baart me een beetje zorgen O-)

Op de site houden ze het allemaal angstvallig verborgen...

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
sphere schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:38:
Heeft iemand een linkje naar de voorwaarden van Ben onbeperkt internet? Ik zie niks over snelheid en dat baart me een beetje zorgen O-)

Op de site houden ze het allemaal angstvallig verborgen...
http://www.ben.nl/pagina/actievoorwaarden
De internet bundel is alleen geldig voor gebruik van internet binnen Nederland. De maximum snelheid is 1024 Kbps downstream en 384 Kbps upstream. Na verbruik van 1 GB per maand wijzigt de snelheid automatisch naar maximaal 64/64 Kbps. Ben internet altijd is te gebruiken voor internet over GPRS, UMTS, en HSDPA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Bedankt, ik heb het gevonden. Vreemd dat ze niet even linken vanaf de abbo's zelf, maar dat je er de FAQ voor in moet.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Ghe, ik ging via abonnement bestellen, en dan actievoorwaarden :) Maar best mooie deal zo toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass

assass

Salon GoT'er

Marzman schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:31:
Ben je niet in de buurt van de Belgische of Duitse grens geweest? Je hoeft niet daadwerkelijk in het "buitenland" geweest te zijn natuurlijk om via een buitenlands netwerk te bellen.
Brielle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

DRvDijk schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:46:
Ghe, ik ging via abonnement bestellen, en dan actievoorwaarden :) Maar best mooie deal zo toch?
Abbo geleverd, nergens blijkt de korting uit, dat wordt weer bellen met de helpdesk :P

Op de website is de korting op internet 3 maanden, ik zou zweren dat het eerst 12 was, maar ja, het is toch per maand opzegbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:42
Tot nu toe, 5 dagen, niet bepaald tevreden over Ben. Met mijn HTC Desire S moet ik regelmatig mijn simkaart opnieuw aanmelden als ik in beweging ben (fietsen, trein) terwijl ik dat bij Vodafone nooit hoefde te doen. Ik zit nu ook sterk aan SimYo te denken :/ ...

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
ucchan schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 11:44:
Tot nu toe, 5 dagen, niet bepaald tevreden over Ben. Met mijn HTC Desire S moet ik regelmatig mijn simkaart opnieuw aanmelden als ik in beweging ben (fietsen, trein) terwijl ik dat bij Vodafone nooit hoefde te doen. Ik zit nu ook sterk aan SimYo te denken :/ ...
Had ik eerst ook last van op mn Desire icm Ben. Andere radio rom erop en het werkt een stuk beter :) Alleen dat T-Mobile netwerk.. Wat is dat slecht ivm KPN zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik had die problemen ook een jaar geleden. Ben na een week overgestapt naar Telfort en nu weer rond aan het kijken omdat mijn abonnement (en korting) bijna afloopt. Ik denk dat het Simyo wordt aangezien de Vodafone aanbieding afgelopen lijkt te zijn en Ben dus nog altijd even slecht is (woon ook dichtbij een station in een grote stad dus in de spits en op zaterdagmiddag kun je bellen dan helemaal vergeten).

[ Voor 6% gewijzigd door Marzman op 17-04-2011 10:36 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
Heb net SimYo besteld. Gisteren was naar een huis een paar straten verderop lopen al genoeg om m'n verbinding pleite te laten gaan.

Wel jammer, wat Ben wel goed gedaan heeft is het creëren van merkbeleving (op mij komt het sympathiek over), maar aan het einde van de rit wil ik gewoon dat mijn aansluiting goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
...en nu thuis wel bereik, maar niet kunnen bellen of sms'en...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Grrr.... Ben blijft maar geld van mijn rekening halen en ze reageren 0,0 op mijn e-mailtjes. Ik kan ook niet meer bij de facturen omdat mijn inlog niet meer werkt. (ben overgestapt naar Simyo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass

assass

Salon GoT'er

oeeef.. mn internetbestelling was niet goed doorgekomen, kwam ik pas later achter
heb nu 35 euro data gebruikt
oeps
mn eerste ben rekening is nog hoger dan mn laatste t-mobile rekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
pas maar op, buiten de bundel is internet wel 2,50 per MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass

assass

Salon GoT'er

ja dat hoef je mij niet meer te vertellen :)
weet iemand eigenlijk of je een sms-je kan instellen dat je automatisch krijgt als je je belbundel verbeld hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
Hoe accuraat is de teller op de site bij jullie? Ik zag dat m'n kosten buiten bundel ineens waren opgelopen, terwijl ik alleen maar 1x voor 35ct de klantenservice had gebeld (het was dus met meer dan 35ct opgelopen :P ).

Ik zou 250 * 20 / 30 = 166 moeten hebben (vanaf de 10e abonnee), maar zit op 142 op de teller van Ben.

Volgens telefoonstatistieken heb ik nu 74 sms en rond de 100 minuten. Lekker weer :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:16
assass schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:10:

----

Maar ik ben helemaal niet in het buitenland geweest! Hoogstens in Brielle, of valt dat ook onder het buitenland? Voordat ik in discussie ga met de klantenservice over of ik wel of niet in het buitenland zou zijn geweest, vroeg ik me af of iemand dit wel eens heeft meegemaakt. Hoe is het mogelijk dat er gebruikskosten in het buitenland worden geregistreerd (lijkt me sterk, want op mijn telefoon gaat 3g automatisch uit bij roamen)? Wat is dit voor stunt? Of is dat belstatussysteem gewoon kapot?
Vorige maand wel in het buitenland geweest? Brielle bereik je geen belgische netwerken dus dat is t zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yuglwek
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:19
Ik heb sinds een tijdje ben, ik ben totaal niet tevreden dus heb nu een kpn abo afgesloten.
Maar voordat deze ingaat wil ik nog erg graag ook email kunnen verzenden middels SMTP.
Volgens mij heeft BEN geen eigen SMTP server, maar ik vroeg me af of er geen oplossing voor is.
Enig idee hoe ik toch mijn mails kan versturen (gmail o.i.d. is geen optie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

je kan je smtp server van t-mobile eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yuglwek
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:19
franssie schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 10:18:
je kan je smtp server van t-mobile eens proberen.
die heb ik al geprobeerd, werkt helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Dit moet je email provider gewoon verzorgen.
Heb hier op mijn iphone, vier email adressen ingesteld staan, hotmail, gmail, online, ziggo.
Werken allemaal prima met de smtp van de betreffende email providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Hoe zit het met het internet van BEN?
Ik heb nog een maand T-mobile maar ben helemaal niet tevreden. Kan niet eens online muziek luisteren en loop in groningen vaak op 3G te prutsen waar ik niet eens fatsoenlijk een youtube filmpje (of dus iradio) op kan bekijken/luisteren.

Aangezien ik dat toch niet kan, en met BEN vast ook wel niet zal kunnen, doe ik gewoon een stapje terug, minder kosten minder snelheid maar weet ik in ieder geval wat ik heb.

Is het een beetje wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 20:56
Ik heb Ben en vaak prima H of 3G ontvangst in Groningen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Eddos schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:08:
Ik heb Ben en vaak prima H of 3G ontvangst in Groningen :)
Kan je er ook internet radio mee luisteren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 20:56
De 3FM player doet het prima, ik luister overdag ook geregeld naar 3FM in Leeuwarden via Ben.
Niets geen problemen (stock HTC Desire)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
koekoek2003nl schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:28:
[...]

Kan je er ook internet radio mee luisteren dan?
Vorige week een rondje ijsselmeer gemaakt met de auto en nonstop online radio geluisterd wat eigenlijk de hele rit vlekkeloos ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
Ben is bij mij nu de deur uit ten gunste van Simyo en mijn problemen met bereik en dergelijke zijn voorbij.

De website werkt daar tenminste ook goed zonder irritante flashanimaties. En dat Ben persoonlijke pagina's onversleuteld uitserveert snap ik echt niet :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:28
Vraagje. Ik heb op dit moment een Tmobile abonnement, maar daar ben ik na vele jaren trouwe klant te zijn geweest echt klaar mee. Slechte service, slechte aanbiedingen, dus daar wil ik vanaf. Nu loopt mn huidige abonnement nog 2 maanden. Kan ik alvast een nieuw contract regelen bij Ben en nummerbehoud aanvragen, en is er dan een periode dat ik dubbele kosten heb? Ik zat destijds al bij Ben en ben toen bij Tmobile beland, dus met overstappen heb ik echt geen ervaring.

Verder wordt mij niet helemaal duidelijk of de actie mbt tot 50% korting op het internet gedurende de hele looptijd is of tijdelijk.

[ Voor 9% gewijzigd door ph4ge op 24-05-2011 22:55 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
50% korting op internet duurt 3 maanden. Maar Ben is de budgetvariant van T-Mobile, dus ik denk niet dat je er blijer van gaat worden. Waar het vroeger onafhankelijk was hebben ze nu de merknaam opnieuw in de markt gezet :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
ph4ge schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:54:
Vraagje. Ik heb op dit moment een Tmobile abonnement, maar daar ben ik na vele jaren trouwe klant te zijn geweest echt klaar mee. Slechte service, slechte aanbiedingen, dus daar wil ik vanaf. Nu loopt mn huidige abonnement nog 2 maanden. Kan ik alvast een nieuw contract regelen bij Ben en nummerbehoud aanvragen, en is er dan een periode dat ik dubbele kosten heb? Ik zat destijds al bij Ben en ben toen bij Tmobile beland, dus met overstappen heb ik echt geen ervaring.

Verder wordt mij niet helemaal duidelijk of de actie mbt tot 50% korting op het internet gedurende de hele looptijd is of tijdelijk.
Ik werd van de service van Ben pas echt gek.

Kijk eens naar Simyo, dat is van kpn, beter netwerk en de service heb ik nog altijd geen klagen over. Gratis klantenservice en ze nemen zeer snel op en dan zit er iemand die weet waar hij over praat. Geen vergelijk met Ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:28
Simyo is de eerste maanden net zo duur, maar daarna duurder. Daarnaast hik ik aan tegen het datalimiet.
ucchan schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:28:
50% korting op internet duurt 3 maanden. Maar Ben is de budgetvariant van T-Mobile, dus ik denk niet dat je er blijer van gaat worden. Waar het vroeger onafhankelijk was hebben ze nu de merknaam opnieuw in de markt gezet :) .
Ik dacht dat Tmobile de budgetvariant van Tmobile was :)

[ Voor 65% gewijzigd door ph4ge op 25-05-2011 13:28 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
ph4ge schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:24:
Simyo is de eerste maanden net zo duur, maar daarna duurder. Daarnaast hik ik aan tegen het datalimiet.

[...]

Ik dacht dat Tmobile de budgetvariant van Tmobile was :)
Duurder? na 3 maanden betaal je volgens mij precies hetzelfde bij allebei: 6,99 voor 250 min/sms + 9,95 voor het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
Normale prijzen en kortingsprijzen zijn gelijk, maar bij Simyo krijg je een volledig in plaats van een kwart jaar internet voor de halve prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
ucchan schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:29:
Normale prijzen en kortingsprijzen zijn gelijk, maar bij Simyo krijg je een volledig in plaats van een kwart jaar internet voor de halve prijs.
Niet meer, Simyo doet tegenwoordig ook 3 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
Oh, dan was ik nog net mooi op tijd :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dan was ik ook op tijd :) Zodra dat stopt kan ik ook overstappen op de goedkoopste belbundel want ik had alleen een duurdere genomen voor die korting op het internet.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

bear87 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:53:

Kijk eens naar Simyo, dat is van kpn, beter netwerk en de service heb ik nog altijd geen klagen over. Gratis klantenservice en ze nemen zeer snel op en dan zit er iemand die weet waar hij over praat. Geen vergelijk met Ben...
Ben is inderdaad slecht, zowel de service (ze weten niks) als het netwerk (ik miste 9 van de 10 telefoontjes op elke zaterdagmiddag en moest regelmatig mijn telefoon herstarten omdat die gewoon afgemeld was van het netwerk. Iets wat ik daarna bij Telfort met dezelfde telefoon nooit meer gehad heb).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
Wat voor een toestel? Een HTC of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:24

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik zit nu ook al sinds 2009 bij BEN, ben toen overgestapt van VF naar BEN en heb echt nooit maar ook nooit problemen gehad met BEN. Overal bereik enzo. De site is overzichterlijk voor mij. Kan makkelijk zien wat je kwijt bent en heb soms mn bundel per maand verandert zonder ook maar een enkel probleem.

Bij VF heb ik meerdere problemen gehad en was ik dik genaaid, ben blij dat ik niet vast zit aan een vast contract bij BEN en dat je zo kan opzeggen. :)

Ik blijf nog zeker een tijdje bij BEN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Weet iemand of de huidige aanbieding van internet (50% korting) ook geldt voor bestaande abonnees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramox
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2024
silmaril8 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 15:45:
Weet iemand of de huidige aanbieding van internet (50% korting) ook geldt voor bestaande abonnees?
Hi,

Ik heb deze vraag vorige week voorgelegd aan BEN en ik kreeg de volgende reactie:

Je vraag was:
Hallo,Momenteel heb ik een abonnement, namelijk BEN VAAK. Dit abonnement wil ik uitbreiden met BEN INTERNET ALTIJD. Nu loopt er een aanbieding bij BEN VAAK die aangeeft dat je 50% korting krijgt op je internet bundel. Kan ik hier ook in aanmerking voor komen?Daarnaast vroeg ik me af wat het maandbedrag zou worden bij mijn huidige abonnement + een internet bundel van BEN. Zijn er overigens diverse internet bundels te bestellen?

Je kunt gebruik maken van de internet actie. Deze actie is voor de komende 3 maanden geldig.
Je betaald 15,99 + 4,95 = 20,95 per maand.

Ben heeft alleen de onbeperkt internetbundel.

Voor verdere vragen kun je altijd contact opnemen met mijn klantenservice.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

De groeten van Ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenetiX
  • Laatst online: 21-03 14:36
Op dit moment heb ik een ik een BEN abbo. Ik krijg volgende week ergens een telefoon/telefoonnummer van de zaak. Omdat ik mijn oude nummer wil behouden, maar geen twee telefoons op zak wil hebben, ben ik van plan mijn persoonlijke nummer met *21* door te schakelen.

Ik heb dit ook aan BEN gevraagd, maar daar krijg ik een halfslachtig antwoord op. In de tarief overzichten kan ik hier niets over vinden.

BEN zegt dit: "Het doorschakelen van je telefoonnummer zal van je beltarief worden verbruikt."

Ja, zo lust ik er nog wel één. Is dat het doorschakelen an sich of de gesprekken over de doorschakeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
GenetiX schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 19:38:
Op dit moment heb ik een ik een BEN abbo. Ik krijg volgende week ergens een telefoon/telefoonnummer van de zaak. Omdat ik mijn oude nummer wil behouden, maar geen twee telefoons op zak wil hebben, ben ik van plan mijn persoonlijke nummer met *21* door te schakelen.

Ik heb dit ook aan BEN gevraagd, maar daar krijg ik een halfslachtig antwoord op. In de tarief overzichten kan ik hier niets over vinden.

BEN zegt dit: "Het doorschakelen van je telefoonnummer zal van je beltarief worden verbruikt."

Ja, zo lust ik er nog wel één. Is dat het doorschakelen an sich of de gesprekken over de doorschakeling?
ieder gesprek naar je BEN nummer die doorgeschakeld wordt naar je andere nummer gaat van je belbundel af.
Je belt nl dan van je BEN nummer naar je andere nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenetiX
Driek schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 19:47:
[...]

ieder gesprek naar je BEN nummer die doorgeschakeld wordt naar je andere nummer gaat van je belbundel af.
Je belt nl dan van je BEN nummer naar je andere nummer.
Daar was ik al bang voor.. Belachelijk eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
GenetiX schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 19:51:
[...]

Daar was ik al bang voor.. Belachelijk eigenlijk.
niet meer als normaal, werkwijze van alle providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenetiX
Driek schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 21:08:
[...]

niet meer als normaal, werkwijze van alle providers.
Dat is waar natuurlijk. Maar in feite een wat ondoorzichtige kosten doorberekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

ach, vergeleken met voicemail in het buitenland is het nog relatief simpel.

De buitenlandse voicemail (als het nog niet gewijzigd is, zo was het dacht ik)
Beller > jou : NL tarief
Jij > Jezelf : Buitenlands tarief inkomend
Jezelf > Voicemail : Buitenlands tarief uitgaand (naar je NL voicemail nummer)

en dan nog een keer buitenlands tarief uitgaand om het ingesproken bericht af te luisteren.

Maar dat doen dus alle providers. er wordt 4x betaald, waarvan 3x door jezelf voor 1 voicemail. Maar dat is niet ben-specifiek. Daarom zet ik het wel uit voordat ik de grens overga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Mijn vriendin heeft een Iphone 3G en BEN sim-only. Sinds kort heeft ze ineens dat haar nummer niet meer wordt meegezonden. Ik zie dan "prive nummer" als ze me belt. De optie voor nummer meezenden in het menu van haar Iphone is grijs. Kan dus niet aangepast worden. Dat wijst op een instelling vanuit het netwerk (ben/t-mobile) lijkt me? Op de "mijn ben"-pagina zien we geen opties die hiermee iets te maken lijken te hebben. Iphone is al uit/aan gezet, helpt niet. Mailtje richting ben is de deur al uit, maar misschien heeft iemand hier nog tips?

[ Voor 8% gewijzigd door woekele op 16-06-2011 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is zeer jammer dat er tussen Regelmatig en Vaak zo'n groot gat zit. Bovendien is het tarief per minuut/sms hetzelfde (resp. 250=10euro en 500=20euro), wat op z'n minst wat opmerkelijk te noemen is. Dus dat is nog even twijfelen. Helaas zijn er zo weinig andere aanbieders met een 0-maanden contract.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2011 21:58 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.