Nou Mijn Ervaring met BEN:
Ik ben niet zo een intensieve gebruiker van de telefoon
+/- 150 mb( De rest over wifi)
max 50 min bellen en een paar smsjes
Ik heb er hooguit flinke pieken in zitten als ik meer buiten de deur ben.
Hollandsnieuwe was ene knappe oplossing om dat alle tegoed tot 3 maanden mee ging zodat ik eigenlijk altijd voldoende had.
Dit was in de nieuwe vorm helaas niet meer.
Bij Ben is dan een stuk voordeliger deed nog mee met de verdubbel dagen 13 Euro 200 min & 2000 mb Knappe deal maand abbo.
Netjes om me heen gekeken en gevraagd geen bijzonder negatieve ervaringen bereik ok klanten service mwa
maar ja wat verwacht je van een budget provider ?.......
Als je maar bereikbaar bent toch ?? 
)
Nou 12 juni aangevraagd besteld, bevestiging binnen gehad.
Paar dagen later nummer portering ook bevestigd.
Nu dacht ik vorige week goh ik heb niks meer van BEN vernomen ik ga is kijken hoe en wat?
online gecheckt zie ik iets over bestelling verzonden en bevestiging van ontvangst?
Ik had nog niks ontvangen?? heel bijzonder.....
Nou hoe kom ik met ze on contact, nou via facebook schijnen ze wel redelijk vlot te reageren ( mail kon ik niet vinden lijkt mij logischer).
alles netjes gevraagd maar bij BEN kunnen ze niet heel goed lezen ik heb tot 3 keer toe gevraagd of het een probleem was dat ik nog geen Sim kaart had?
ik kreeg alleen antwoord dat het geen probleem was ( dit allemaal over een dag of 3 gezien ze klaarblijkelijk iedereen maar 1 reactie per dag gaven?)
En vandaag nogmaals dat dat allemaal geen probleem mocht zijn om morgen over te gaan ( ja dat is op mijn verjaardag

)
Kreeg ik vanmiddag sms bevestiging van het feit dat ik morgen overging op "mijn" nieuwe BEN simkaart
O jee nou dan maar bellen
poging 1 na 9 miniuten verbinding verbroken,
Poging 2 na 5 tal minuten aardige medewerker luisterd braaf naar mijn verhaal: , "Zou erg jammer zijn als ik morgen op mijn verjaardag helemaal onbereikbaar zou zijn een van de weinige dagen dat ik nog wel geregeld gebeld wordt"

"Wacht even ik ga even vragen wacht u een moment?" Enfin na een minuutje verbinding verbroken...............
Nou Poging 3: Loop nu echt rood aan... nou eerst Weer aantal minuten wachten ...
...
..
weer beschaafde medewerker aan de lijn , helaas mijn geduld op. Dat laat ik dan ook blijken wel beschaafd maar duidelijk geïrriteerde Klant!
Nou meneer u heeft 15 juni post gehad waar uw sim kaart in zit dat zie ik hier in de computer., echt waar.
>>Zucht<<< nou nu even over en weer hij is echt verstuurd hoor u moet hem echt hebben volgens onze gegeven. Ja maar IK heb Hier geen post van jullie dat kan ik hier zien!
Nou Mevrouw kon wat voor me doen Morgen opnieuw zelf met de normale post een 2de sim kaart opsturen?
Waarom niet vandaag? je abonnement is nog niet actief
Er duidelijk gemaakt dat dit toch geen oplossing KAN zijn dat ik nu misschien wel tot maandag mag wachten tot ik bereikbaar zou zijn , en ook niet op mijn verjaardag!
De dame zelf bleef beschaafd en gaf me iig de impressie dat zij haar uiterste best deed,
Maar dat BEN zelf hierin niks kon doen Erg bijzonder...( ik zou de niet gebelde dagen vergoed krijgen?)
Hiermee was BEN dus klaar
Gelukkig had ik zelf nog een helder moment ik bel mijn oude provider( Hollands Nieuwe) dat ik morgen toch echt bereikbaar wilde zijn?
O geen probleem meneer dan verleng ik uw abonnement met een maand.( geen wacht tijd BTW)
TOP Hollands Nieuwe
Hm nu toch wat twijvelachtig voor BEN benieuwd hoe ze dit willen oplossen
Als je maar bereikbaar bent toch ??
<<Crunck>>Christina Pagniacci: No intensity, no victory.