Ik zit sinds Oktober bij Ben maar heb nog steeds geen voicemail.
Iedere keer die vervelende stem
Iedere keer die vervelende stem
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2011 23:56 ]
Blij Met Wilco
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
[ Voor 6% gewijzigd door zakkenjongen op 18-03-2012 23:16 ]
Same here, maar dit is al de drie maanden dat ik bij Ben zit het geval...assass schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:50:
hebben meer mensen last van een erg trage 3g-verbinding? in de randstad kan ik mn twitter en facebook-applicaties eigenlijk niet eens meer gebruiken, omdat 3g er gewoon te traag voor. lijsten refreshen doet ie niet, posten al helemaal niet. ben ik de enige met dit probleem?
[ Voor 2% gewijzigd door franssie op 07-06-2012 15:58 . Reden: neigingen hebben en indrukken krijgen ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Is dat toevallig naar een Vodafonenummer? http://www.nu.nl/internet...niet-vodafonestoring.htmlHotFix schreef op maandag 18 juni 2012 @ 15:15:
Heeft iemand anders last van het niet kunnen versturen van smsjes vandaag?
Ik denk dat die problemen nu voorbij zouden moeten zijn. Er liep iets op het netwerk niet helemaal lekker, waardoor o.a. de Facebook-app het niet lekker deed. Dat is inmiddels gefixt.franssie schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:54:
Ik heb het ook (Amsterdam ZO) en ik krijg sterk de indruk dat facebook en twitter de schuldigen zijn, andere sites lijken wel te snel en volledig laden (nu al een dag of twee - op een samsung Gio 2.3)
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
assass schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:23:
begin wel een beetje klaar te raken met Ben.. slecht bereik vaak, traag 3G-netwerk en ze communiceren zo slecht, contractvoorwaarden eindigen en daar communiceren ze dan niet even over, zodat ik er op m'n factuur pas achterkom dat ik 100 smsjes minder had.. keer een kwartje per smsje buiten de bundel, reken maar wat dat kost.. de infantiele manier waarop de klantenservice je helpt (ze laten je denken dat Ben een echt persoon is en praten steeds in de eerste persoon enkelvoud) word ik ook echt niet goed van..
en regelmatig loopt de belstatus tot wel 5 dagen achter zodat ik niet kan zien hoeveel minuten of smsjes ik nog resterend heb..
kortom: ben eigenlijk wel een overstap aan het overwegen.. maar probeer maar eens een provider te vinden die je 500 minuten laat bellen voor 20 euro per maand,...
[ Voor 57% gewijzigd door franssie op 22-06-2012 13:42 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Het probleem is dat T-Mobile niets te maken wilt hebben met BEN klanten.To enable Personal Hotspot on this account, visit http://www.t-mobile.nl/myhotspot
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:55:
Heeft iemand Personal Hotspot onder iOS 5 werkend gekregen? Ik krijg enkel de volgende melding:
[...]
Het probleem is dat T-Mobile niets te maken wilt hebben met BEN klanten.
Tethering is overigens toegestaan in mijn abonnement.
[ Voor 9% gewijzigd door Ruben0s op 31-05-2013 17:00 ]
simyo, simpel, hollandsnieuwe..assass schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:23:
begin wel een beetje klaar te raken met Ben.. slecht bereik vaak, traag 3G-netwerk en ze communiceren zo slecht, contractvoorwaarden eindigen en daar communiceren ze dan niet even over, zodat ik er op m'n factuur pas achterkom dat ik 100 smsjes minder had.. keer een kwartje per smsje buiten de bundel, reken maar wat dat kost.. de infantiele manier waarop de klantenservice je helpt (ze laten je denken dat Ben een echt persoon is en praten steeds in de eerste persoon enkelvoud) word ik ook echt niet goed van..
en regelmatig loopt de belstatus tot wel 5 dagen achter zodat ik niet kan zien hoeveel minuten of smsjes ik nog resterend heb..
kortom: ben eigenlijk wel een overstap aan het overwegen.. maar probeer maar eens een provider te vinden die je 500 minuten laat bellen voor 20 euro per maand,...
Verwijderd
Ja, ook SMSje erover gekregen (daardoor kwam ik er ook achter, had de afschrijving nog niet gezien). Snap niet hoe je zo'n fout kan maken...eL_Jay schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:51:
Nog meer mensen waarbij het maandbedrag is afgeschreven op naam van T-mobile i.p.v. Ben?
kga denk ik actie ondernemen, want ik heb niets met T-mobile te schaften en het sms-je is al weg (ergo geen bewijslast indien ben gaat zeiken dat ze geen geld hebben ontvangen)Coocoocachoo schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 14:02:
[...]
Ja, ook SMSje erover gekregen (daardoor kwam ik er ook achter, had de afschrijving nog niet gezien). Snap niet hoe je zo'n fout kan maken...
Ik heb hetzelfde probleem. In april kreeg ik op een bepaalde avond eerst een 100% waarschuwings-smsje, en 1 minuut later het 80% waarschuwings smsje. Ik heb toen de volgende dag per mail geklaagd dat dat niet kon kloppen. Toen kreeg ik als antwoord dat ik mijn factuur af moest wachten, en als er onterechte kosten op stonden, dat ik dan nog even contact moest opnemen. Op de factuur stonden inderdaad 3 dagen internet gefactureerd, en die krijg ik na een telefoontje als het goed is op mijn volgende rekening terug.Ruben0s schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 16:47:
Twee maand geleden een abbo afgesloten bij BEN. Internet en bellen werkt allemaal prima, maar helaas houdt BEN je niet op de hoogte als je over je bundel heen gaat.
Ze proberen het wel, maar het werkt helaas voor geen meter. Krijg namelijk op de laatste dag via de bellstatus van BEN te zien dat ik ineens 400 mb buiten mijn data bundel zit. Terwijl ik de dag ervoor nog 67 MB binnen de bundel zat. Die 400 mb buiten mijn data bundel kan niet gebeurd zijn in de laatste week, omdat ik toen zowat al het internet verkeer via 3G heb uitgeschakeld en bijna alleen maar gebruik het gemaakt van WIFI.
Moet nu ruim €50 meer betalen, omdat BEN je niet duidelijk op de hoogte houdt van wanneer je buiten je bundel gaat. Ik heb met de klantenservice gesproken en die zeggen mij dat er een waarschuwingsbericht op 30 mei is verzonden, maar die heb ik ook nooit mogen ontvangen.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb dit dus ook op mijn HTC One in omgeving Den Haag. Sinds kort haal ik met speedtests nog maar 384kbit/s down en 64kbit/s up in plaats van 1024 kbit/s down en 384 kbit/s up. Ik heb Ben gisteren gemaild en ben nog in afwachting van reactie.[b][message=41333737,noline]en het viel mij op dat ik nooit hoger kwom dan 40 kb/s. Op mijn oude toestel kom ik ook niet hoger dan 40 kb/s. WIFI haal ik altijd meerdere mb/s.
[ Voor 4% gewijzigd door japie06 op 16-12-2013 12:32 ]
Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM
En na verder spitten:Hoi Arsenio,
De maximale downloadsnelheid van jouw internetbundel is 1 Mbps. De maximale downloadsnelheid wordt alleen bereikt onder de ideale omstandigheden. Denk hierbij aan de locatie waar je je op dat moment bevindt en hoeveel apparaten verbinding maken met de desbetreffende zendmast.
Op dit moment ben ik bezig om de downloadsnelheid van de Ben internet altijd 2011 te verbeteren. Ik raad je aan om je toestel regelmatig uit en aan te zetten. Je zou spoedig moeten merken dat de internetsnelheid verbetert.
Je kunt er ook voor kiezen om je internetbundel te wijzigen naar één van de bundels die ik op dit moment aanbied.
Dit zijn de internetbundels die ik aanbied met de bijbehorende snelheden:
- Ben internet zuinig (max. 2 Mbps)
- Ben internet soms (max. 2 Mbps)
- Ben internet regelmatig (max. 3,6 Mbps)
- Ben internet vaak (max. 3,6 Mbps)
De maximale downloadsnelheid van bovenstaande internetbundels zal binnenkort worden verhoogd naar 14,4 Mbps. De maximale snelheid van de Ben internet altijd 2011 zal 1 Mbps blijven.
Als je je bundel wilt wijzigen, dan kun je dit doen via je persoonlijke 'Ik Ben' pagina, onder het kopje 'Mijn abonnement'.
De groeten van Ben
Goedemorgen Dwayne,
Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is wanneer de internetbundel niet naar behoren werkt. De reden dat je internetbundel iets langzamer is, heeft te maken met het uitrollen van het 4G netwerk. Er wordt momenteel hard gewerkt aan de snelheid om dit te verbeteren.
Houd er rekening mee dat de optimale snelheid van de Ben internet altijd 2011 1 Mbps is. Deze optimale snelheid wordt onder andere beïnvloed door het aantal mensen die de desbetreffende zendmast gebruiken.
Indien je graag direct een snellere internetverbinding wenst te ontvangen, raad ik je aan om over te stappen naar één van mijn nieuwere internetbundels.
De internetbundels die ik op dit moment op mijn website aanbied zijn de Ben internet zuinig, soms, regelmatig en vaak. Deze bundels hebben een snelheid van 14,4 Mbps.
Je kunt je abonnement gemakkelijk wijzigen via je persoonlijke 'Ik Ben' pagina.
De groeten van Ben
[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2013 23:55 ]
[ Voor 13% gewijzigd door TexMex op 17-12-2013 12:22 ]
Goed nieuws dus!Hallo Martijn,
Ik heb besloten om de internetsnelheid van de Ben internet altijd 2011 ook te verhogen naar een maximale downloadsnelheid 14,4 Mbps. Dit geldt dus ook voor jou. Het is wel belangrijk dat je je toestel even uit en aan zet voordat de wijziging kan ingaan. Je zult een sms-bericht van mij ontvangen zodra je gebruik kunt maken van het snellere internet.
De groeten van Ben
too old, too cold
Hoe bedoel je? De huidige varianten van Ben heten "Zuinig", "Soms", "Regelmatig" en "Vaak". Al deze hebben een data limiet. Vroeger echter, had Ben een abonnementsvorm die "Altijd" heette. Deze had GEEN data limiet en kost 10 euro per maand. Ben heeft nog veel klanten met die oorspronkelijke abonnementsvorm, waaronder ikzelf, die hun abonnement nooit gewijzigd hebben. Logisch, als je ziet hoe beperkt en duur hun huidige data abonnementen zijn.user_tweakers schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:55:
@Negakinu,
Ik denk dat je mis zit, ik ben een 'Internet Regelmatig' klant (500mb) en haal 0,36Mb/s down, 0,05Mb/s up.
Mijn ping zit alleen wel altijd onder de 100 bij Speedchecker (app).
En ik heb ook al de sms ontvangen.
Zit dicht bij regio den haag, misschien iemand anders in een andere regio wel al snelheid verhoging gehad?
[ Voor 3% gewijzigd door Negakinu op 17-12-2013 17:56 ]
too old, too cold
Ik heb EXACT hetzelfde als jij: ook Ben Internet Altijd (onbeperkt internet dus) en al jarenlang een langzame verbinding. Ik heb ook even die Ookla Speedtest app gedownload en ik heb als waarden:Negakinu schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:19:
Ik krijg echt een vieze smaak in mijn mond van Ben. Ze willen gewoon van de Internet Altijd klanten af omdat ze deze abbonementsvorm niet meer aanbieden. Ik zit al weken op 0,37mb up/0,08mb down. Zelfs na het smsje en de beloofde verhoging. De klantenservice spreekt de social media beheerders ook tegen, volgens hen blijft het namelijk op 1mb. Echt kansloos.
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Door deze berichten heb ik het gisteravond ook getest (ik heb ook Ben Internet Altijd), thuis op een H+ verbinding had ik exact dezelfde snelheden. Tijd om een een nieuwe provider te gaan denken.silmaril8 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 19:32:
[...]
Ik heb EXACT hetzelfde als jij: ook Ben Internet Altijd (onbeperkt internet dus) en al jarenlang een langzame verbinding. Ik heb ook even die Ookla Speedtest app gedownload en ik heb als waarden:
Ping: 431ms
D/L: 0,37 Mbps
U/L: 0,09 Mbps
Er zit echt een cap op onze simkaart/abo. Dat kan niet anders. Mijn toestel is net 4 maanden oud en is dit jaar pas op de markt gekomen. Dus daar ligt het echt niet aan. Ik heb ook even met Wifi getest en daar had ik een 50ms ping, 5,29Mbps d/l en 5,33 u/l.
[ Voor 10% gewijzigd door Cabo op 18-12-2013 10:19 ]
https://www.facebook.com/groetenvanBenGoedemorgen,
De verhoging van de maximale snelheid van de internetbundel geldt voor alle internetbundels. Ook voor de oudere bundels zoals de Ben internet altijd 2011.
Mocht het internet bij jou nog niet sneller zijn, dan raad ik je aan om het internet opnieuw in te stellen via www.ben.nl/help. Werkt dit niet, dan raad ik je aan om de internetinstellingen te herstellen via de instellingen van je toestel. Het internet zou hierna een stuk sneller moeten zijn.
Mocht je verder nog vragen hebben hierover, dan raad ik je aan om mij een privébericht te sturen. Vermeld hierbij ook je mobiele nummer en volledige adres, zodat ik je gegevens op kan zoeken in mijn systeem als dit nodig is.
De groeten van Ben
Verwijderd
Ik kreeg een handleiding om mijn APNinstellingen te resetten. Heeft niet geholpen.user_tweakers schreef op woensdag 18 december 2013 @ 18:11:
Inmiddels een privebericht gestuurd, ik hou jullie op de hoogte.
Op zich een goede gedachte, maar dan zou die datalimiet wel héél erg laag liggen. Ik heb namelijk pas 472 MB gebruikt deze maand...Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:12:
Ik ben wel erg benieuwd wat straks de snelheid is op 1 januari. Want wat ik eerder vermoed is dat we wel stiekem een datalimiet hebben gekregen waar nu natuurlijk iedereen al ver over heen zit.
Dat hebben ze mij ook gevraagd, heeft bij mij ook niet geholpen. De volgende oplossing was een reset van de fabrieksinstellingen. Dat zou het moeten verhelpen.Cabo schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:00:
[...]
Ik kreeg een handleiding om mijn APNinstellingen te resetten. Heeft niet geholpen.
[ Voor 37% gewijzigd door BriannNL op 18-12-2013 23:14 . Reden: toevoeging ]
Verwijderd
Ik zit op 128MB voor deze maand. Dus dat is vrij laag te noemen. En desondanks is de snelheid wat ik eerder geschreven heb.Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:12:
Ik ben wel erg benieuwd wat straks de snelheid is op 1 januari. Want wat ik eerder vermoed is dat we wel stiekem een datalimiet hebben gekregen waar nu natuurlijk iedereen al ver over heen zit.
Koekje d'r bij?
[ Voor 26% gewijzigd door franssie op 19-12-2013 19:30 ]
Wow, Palomar! Dat is effe mooi, dat jij dat hebt! Ik voelde me al bedrogen door Ben, maar kon dat niet hard maken. Nou, zeker te weten dat ik dan ga overstappen als het in januari zo blijft. Ik ben het vertrouwen in Ben al een hele tijd geleden kwijt geraakt.Palomar schreef op donderdag 19 december 2013 @ 22:28:
Ik heb ook zo'n 2011 onbeperkt internet abo en idd zelfde lage snelheid. Ik kan wel bewijzen dat het eerst sneller was. Heb zo'n speedtest-app en in de history daarvan zie ik dat de snelheid in juli dit jaar 1,97Mbps was. Nu is dat nog 0,35Mbps.
Al geloof ik ze voor nu nog wel dat het een storing is. Mocht het in januari nog steeds zo langzaam zijn dan zal ik eens overwegen om iets anders te nemen.
Het kwam inderdaad over alsof ze dat specifiek voor mij hadden gedaan. Ik raad je aan gewoon even een berichtje te sturen via FB, ze reageren meestal wel binnen een paar uur. Succes!Arlynn schreef op donderdag 19 december 2013 @ 23:29:
@BriannNL geldt dat dan alleen voor jou, Brian, die reset? Ik heb na herstart nog steeds dezelfde 0.35 mbps
Dat van de PM op facebook is geen nieuws, hebben velen al gedaan en het helpt niet en Ben is te arrogant om iets te communiceren, ik heb een herstart gedaan en het helpt geen zier, dus ben kennende liegen ze de boel weer bij elkaar. Jammer, het was zo'n mooi merk. misschien werkt het volgende maand wel maar ik ga er niet meer tijd in stoppen, doei.BriannNL schreef op donderdag 19 december 2013 @ 23:09:
Nou ik heb nieuws...
<>
Dus voor degenen die problemen ondervinden, stuur een PM aan Ben op Facebook en dan kunnen ze je vast verder helpen!
Ja ze reageren wel met een standaard reactie, ze hebben mijn gegevens maar toen niets meer gehoord.BriannNL schreef op donderdag 19 december 2013 @ 23:32:
[...]
Het kwam inderdaad over alsof ze dat specifiek voor mij hadden gedaan. Ik raad je aan gewoon even een berichtje te sturen via FB, ze reageren meestal wel binnen een paar uur. Succes!
[ Voor 40% gewijzigd door franssie op 19-12-2013 23:45 ]
Het enige wat dus nog nodig is, is even een berichtje sturen op Facebook met het verzoek die reset te doen. Dan zou het verholpen moeten zijn. Bij mij hebben ze uiteindelijk deze oplossing geboden, eveneens via Facebook. Het kan dus uiteindelijk wel. Ik ben het met je eens dat bijvoorbeeld een advies netwerkinstellingen herstellen terwijl dat al gebeurd is, of het herstellen naar fabrieksinstellingen niet erg zinvol is. Maar uiteindelijk hebben ze het wel binnen twee dagen nadat ik ernaar vroeg opgelost...franssie schreef op donderdag 19 december 2013 @ 23:34:
[...]
Dat van de PM op facebook is geen nieuws, hebben velen al gedaan en het helpt niet en Ben is te arrogant om iets te communiceren, ik heb een herstart gedaan en het helpt geen zier, dus ben kennende liegen ze de boel weer bij elkaar. Jammer, het was zo'n mooi merk. misschien werkt het volgende maand wel maar ik ga er niet meer tijd in stoppen, doei.
Wie weet komen ze er dan alsnog zelf op terug, dat hebben ze bij mij ook gedaan toen ik aangegeven heb dat ik de telefoon niet naar fabrieksinstellingen wilde herstellen en graag andere opties wilde horen zodra die voorhanden waren. Maar nogmaals, ik zou er even dat berichtje aan wagen.franssie schreef op donderdag 19 december 2013 @ 23:34:
[...]
Ja ze reageren wel met een standaard reactie, ze hebben mijn gegevens maar toen niets meer gehoord.
Dus na twee meldingen kan ben de brug op, tot ik over een jaar of zo verneem dat het beter gaat met de communicatie. Problemen, prima, als een dictator blijven ontkennen, dat is zoooo 18-lang-geleden,
Ja, dat vind ik ook raar. Mijnsinziens hadden ze dit eerder moeten/kunnen constateren, zeker als blijkt dat de problemen niet opgelost worden door het herstellen van instellingen (bij meerdere klanten) en het probleem alleen blijkt te spelen voor bepaalde abonnementen.franssie schreef op donderdag 19 december 2013 @ 23:34:
//maar iig goed dat ze het bij jou geregeld hebben, vind het nog steeds raar dat het user gerelateerd is en dat ze dan niet denken van he, zou dat probleem misschien ergens in onze database zitten?
Nu was ik denk ik niet helemaal duidelijk, of heb je mijn reactie verkeerde geïnterpreteerd...Arlynn schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 00:03:
@ BriannNL ik realiseer me nu pas dat jij schreef...
"... snelheid is eindelijk weer op peil! 3,61 Mbps, met Internet Altijd 2011!"
werkelijk... nu voel ik me pas echt bel*zerd door Ben...
Eerst als ik klaag, beweren ze bij hoog en bij laag dat de internetsnelheid in 2011 nooit hoger is geweest dan 1Mbps.. nu zien dat Palomar bevestigt dat de snelheid in 2011-2012 veel hoger was...
en dan nu horen dat bij jou de oorspronkelijke snelheid van 2011 is hersteld!! ???? Dit is toch van de gekke, he..
Brian, het is je van harte gegund, hoor, ik ben blij voor je, en dan nu nog even wachten op de uitrol naar 14 Mbps, hahaha!
Die lijsten zijn inderdaad niet erg praktisch, ben ik helemaal met je eens. Wel vind ik het netjes dat deze internetbundel gewoon blijft bestaan, ook al wordt hij niet meer aangeboden. Waar vind je nu ergens anders onbeperkt internet (1 GB met volle snelheid) voor een tientje per maand?Arlynn schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 01:34:
Ja, ik ken die lijsten, Brian, uitentreuren mag ik wel zeggen. Iedere keer van die geniepige wijzinkjes er in, waar je als klant niet zo gauw erg in hebt, en waardoor de boel er ook niet bepaald duidelijker op wordt. Je ziet, ik heb het niet meer zo op Ben. Kan het in veel dingen wel eens zijn met Franssie..
Ik weet niet of ik nog veel moeite ga doen bij Ben.. heb dat al zo vaak gedaan en nul op rekest. Ik vermoed dat jij toevallig es een serieus iemand hebt getroffen bij de Klantenservice.
Ik heb vroeger ook nooit gemeten, was ook niet nodig omdat het internet zo razendsnel was dat ik alleen maar erg content was met mijn internetabo in 2011.
Maar bedankt voor je reacties, we zullen zien zei de blinde!
Klopt inderdaad, dat is toentertijd ook gecommuniceerd volgens mij. Dat komt door de verhoging van het BTW-percentage per 1 oktober 2012.Cabo schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:51:
Goed nieuws BriannNL. Gelijk maar een nieuw bericht via FB verstuurd. Ook heb ik gister weer gebeld en hebben ze een technische ticket aangemaakt. Zucht...
Merken jullie ook dat er een prijsverhoging is geweest van een paar centen op je factuur.
September 2012:
Ben Internet altijd 2011 => €9,95
November 2013:
Ben Internet altijd 2011 => €10,12
Mijn belminuten zijn ook met een paar centen omhoog gegaan.
[ Voor 64% gewijzigd door Worrum op 20-12-2013 18:28 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Worrum op 21-12-2013 01:39 ]
Verwijderd
Ik heb ze eergisteren ge-PM'ed op hun Facebook met verwijzing naar dit topic. Mijn snelheid is echter nog niet aangepast. 0,37mb de gekste!Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 19:00:
Ik zit hier nog steed op 0,4mbps. Misschien moet ik maar ook eventjes contact met ze opnemen.
too old, too cold
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Worrum op 22-12-2013 19:46 ]
Moest je nog je VPN resetten o.i.d. of werkte het gewoon opeens? Bij mij nog steeds 0,37mbps...Worrum schreef op zondag 22 december 2013 @ 19:11:
Bij mij is het opgelost! Heb geen bericht terug gehad, via Facebook en website melding gemaakt. Het werkt dus echt
5,04Mbps down, 1,61 Mbps up
[ Voor 5% gewijzigd door Negakinu op 22-12-2013 19:56 ]
too old, too cold
[ Voor 22% gewijzigd door Worrum op 23-12-2013 10:34 ]
Verwijderd
Ik heb even gewisseld tussen het type te gebruiken netwerk en daarna was het sneller.Negakinu schreef op zondag 22 december 2013 @ 19:56:
[...]
Moest je nog je VPN resetten o.i.d. of werkte het gewoon opeens? Bij mij nog steeds 0,37mbps...
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq