Ik ben het nu echt zat.
op 18 Maart heb ik Ben aangevraagd met nummerbehoud. Na een Maand word ik gebeld op mijn mobiel dat ze mijn nummer niet over kunnen zetten omdat ze het verkeerde nummer proberen over te zetten. (de laatste 2 getallen omgedraaid van mijn nummer) Wat ik sowieso vreemd vind aangezien ze mij op het goede nummer bellen op mijn mobiel. Weer een maand later word ik gebeld met dezelfde melding, ik weer vertellen wat mijn goede nummer is natuurlijk.
Op 17 Mei kreeg ik het volgende mailtje:
Beste Justin
Ben heeft nummerbehoud voor je aangevraagd bij je huidige provider. Helaas heeft Ben te horen gekregen dat nummerbehoud niet mogelijk is voor jouw nummer.
Ben wil je graag wijzen op de mogelijkheid om je huidige Ben nummer te gaan gebruiken. Als je je oude nummer wilt behouden, adviseert Ben je om contact op te nemen met je huidige provider.
Ben wil graag je beslissing weten om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Ben vraagt je dan ook om contact op te nemen met de klantenservice 0900 040 1405 ( 0.50 per minuut).
Ik hoor graag van je.
De groeten van Ben.
Waarop ik het volgende heb geantwoord:
Hallo,
Ik denk dat jullie nog steeds het verkeerde nummer proberen te porteren.
Mijn nummer is xxxxxxxxy van Provider Simyo.
Door een eerder gesprek met een van jullie medewerkers ben ik er achter gekomen dat jullie het nummer xxxxxxxyx Proberen te porteren. Dit is niet juist. Dit is al 2 maanden gaande.
Als jullie niet binnen 5 werkdagen mijn nummer xxxxxxxxy kunnen omzetten naar Ben zie ik af van verdere zaken met Ben en ga ik op zoek naar een capabelere Provider.
Met vriendelijke groet,
Justin
Bijna een maand later word ik op 9 Juni gebeld dat ze mijn mailtje ontvangen hebben en dat diegene er persoonlijk voor zal zorgen dat het nu goed komt.
En inderdaad krijg ik nu een mailtje dat mijn nummerbehoud door gaat.
Afgelopen vrijdagmiddag was het dan zover, mijn nummer werd overgezet en mijn ben simkaart deed het eindelijk na 3 maanden.
Alleen heb ik nu nog niet mijn oude nummer!

Ik heb nu een of ander vaag nummer dat ik nog nooit heb gezien. En als ik mijn oude vertrouwde nummer bel krijg ik te horen dat het nummer niet bestaat!
Het is nu weekend dus Ben is niet te bereiken, ik ben nu dus minstens het hele weekend niet bereikbaar. Maar ik vrees nu voor het ergste, ik ben bang dat Ben mijn oude nummer kwijt is geraakt en dat ik kan fluiten naar mijn nummer.
Ik ben echt zo ontzettend pissed op Ben dat ik sowieso het contract direct ontbind. Ik heb echt nog nooit zulke prutsers meegemaakt.
Maar wat is de kans dat ik mijn oude nummer terug kan krijgen?