[Ben] Ervaringen en Discussie Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 147.080 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Tja die klantenservice is inderdaad niet goedkoop. En op mijn mail was nog steeds niet gereageerd, dus ik heb de klantenservice maar eens gebeld. En wat denk je? Binnen 1 minuut had ik iemand aan de lijn!

Mijn vraag was dus of je inderdaad per maand over kunt stappen op een andere bundel. En dat is dus zo! En zonder kosten. Je betaalt dus eenmalig 10 euro aansluitkosten en bij overstappen betaal je verder niks. Zo kun je afhankelijk van je belgedrag dus per maand je bundel aanpassen. Dit is toch wel iets dat ik erg handig vind en wat mij zeker overhaalt om Ben maar eens te gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Zijn er al mensen die hun BEN simkaart binnen hebben gekregen en werkend hebben?

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Er zijn inderdaad wat onvoorziene problemen.
En die zullen als alles goed verloopt deze week wel opgelost zijn.
Maar ja wat heb je aan een halve service met veel bugs. Dan even wachten en dan een goed werkende persoonlijke omgeving.

qua beantwoorden van mail weet ik niks. dat gebeurd weer ergens anders.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Dutchzilla schreef op zondag 09 maart 2008 @ 20:42:
Er zijn inderdaad wat onvoorziene problemen.
En die zullen als alles goed verloopt deze week wel opgelost zijn.
Maar ja wat heb je aan een halve service met veel bugs. Dan even wachten en dan een goed werkende persoonlijke omgeving.

qua beantwoorden van mail weet ik niks. dat gebeurd weer ergens anders.
Ik had uiteindelijk binnen 4 dagen antwoord via de mail via de helpdesk. Telefonisch was de helpdesk wel heel snel te benaderen.

Maar het klinkt alsof jij (JunkieVirus) wat inside information hebt? Weet jij bijvoorbeeld wat je allemaal kunt zien en doen op die persoonlijke omgeving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

ck2000nl schreef op zondag 09 maart 2008 @ 16:52:
Zijn er al mensen die hun BEN simkaart binnen hebben gekregen en werkend hebben?
Ik heb het simkaart-pakket net binnen gehad en ik kan er mee bellen. Het enige probleem is dat m'n nummer nog niet omgezet is (nummerbehoud). Dit terwijl het 'per direct' gebeurd zou moeten zijn, zoals vermeldt op het contract. :/

Lezen is ook een vak. :z In de FAQ staat dat dit binnen 3 dagen gebeurd. Even afwachten dus.

[ Voor 11% gewijzigd door _the_crow_ op 10-03-2008 13:10 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hars73 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:19:
[...]
En op 9 maart loopt je abonnement af? Maar je hebt waarschijnlijk nog wel een opzegtermijn (vaak drie maanden)?
Nee, ik bedoelde dat ik 3 maanden geleden op heb gezegd. Dus gister is mijn nummer uit de lucht gehaald.
Gister (beetje laat misschien) Ben maar eens gebeld hoe het nou zat, blijkt dat ik helemaal niet in het bestand voorkom terwijl ik toch echt een simkaart heb aangevraagd via de website :/
Ik ben nu dus wel mijn telefoonnummer kwijt, want die moet nog actief als je je nummer wil behouden.

Beetje jammer dit! }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:20

M-ThijZ

Riding on Rails

Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:14:
[...]

Nee, ik bedoelde dat ik 3 maanden geleden op heb gezegd. Dus gister is mijn nummer uit de lucht gehaald.
Gister (beetje laat misschien) Ben maar eens gebeld hoe het nou zat, blijkt dat ik helemaal niet in het bestand voorkom terwijl ik toch echt een simkaart heb aangevraagd via de website :/
Ik ben nu dus wel mijn telefoonnummer kwijt, want die moet nog actief als je je nummer wil behouden.

Oh, dan zal ik er ook maar eens achteraan gaan. Ik heb ook nog steeds niets van ze gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:14:
[...]

Ik las op de BEN site dat je binnen een aantal dagen de sim thuis krijgt via een koerier. Ik ga deze week ook aanvragen denk ik, maar ik heb nog tot midden juni tot mijn huidige contract afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

Het voordeel van Ben is die opzegtermijn van een maand, maar Telfort is nog steeds goedkoper.

Edit:
Dit stond al in het topic.

[ Voor 10% gewijzigd door _WgV_ op 11-03-2008 09:32 ]

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

_WgV_ schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:31:
Het voordeel van Ben is die opzegtermijn van een maand, maar Telfort is nog steeds goedkoper.

Edit:
Dit stond al in het topic.
Dat en daarnaast het feit dat je bij Telfort een aparte SMS-bundel hebt. Ik vind een combibundel veel fijner, omdat ik nooit weet hoe de verdeling sms/bellen uitpakt in een bepaalde maand. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Jammer dat je BEN alleen online kunt kopen :|
Ik wil namelijk wat informatie vergaren over nummerbehoud...

Ik heb nu 'n Orange abbo'tje...
Deze loopt tot eind augustus dus zou eind mei mogen verlengen (bij T-mobile)
maar ik heb net een simlockvrije iPhone aangeschaft dus verlengen tsjaa kan:
- Kan verlengen bij T-mobile zonder toestel en m'n iPhone houden
- Kan verlengen bij T-mobile met 'n middle end / high end toestel en die gelijk doorverkopen

EDIT: Of wat nu net in me opkwam, m'n orange abbo opzeggen icm die VS-tarieven en
lekker voor een BEN is terug! sim-only abbo'tje gaan a een 10tje per maand?

Maar als ik niks zeg tegen Orange, wordt m'n abbo dan 'stil' elke maand verlengd en verlengd..

Orange bevalt me goed namelijk en ik hoef zeg maar nog niet naar T-mobile ;) en BEN is 'n optie!

Dus dan zou het worden:
Orange abbo --> Orange - prepaid --> BEN sim-only --> HI abbo/ T-mobile abbo*

* eventueel later als ik de iPhone zat ben of 'n nieuw abbo wil icm nieuwe telefoon

Moet alleen wel zeker weten dat dat nummerbehoud goed werkt aangezien ik al 5 jaar dit nummer heb!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Weet iemand of T-mobile gesimlockte toestellen BEN simkaarten zal accepteren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bite
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik heb m'n simkaart binnnen, maar thuis en zelfs op m'n werk in Rotterdam-noord zegmaar 70% van de tijd totaal geen bereik, af en toe 1 streepje (nokia 6120classic); valt tegen zeg.
edit: meer die daar last van hebben?
Data werkt ook nog niet, wel internet bundel erbij genomen. Ik hoop maar dat het word opgelost allemaal, anders ga ik maar opzeggen..
Vreemde is wel dat als ik nu net een beetje bereik heb, ga bellen en dan op eens bijna max bereik heb.

[ Voor 46% gewijzigd door bite op 12-03-2008 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
anders neem je even contact op met Ben, en leg je ze het probleem voor. Misschien is die melding vaker gemaakt en is het een bekend probleem, of hebben ze de nodige opstartprobleempjes. Wellicht dat ze je daar meer kunnen vertellen.

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bite
  • Niet online
Probeer ik ze te bellen, dan hoor ik "deze oproep is niet toegestaan bel de t-mobile klantenservice voor meer informatie". Straks eens bellen met een ander abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Ze te horen moet ik nog maar even wachten met aanvragen van een abonnement.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bite
  • Niet online
Ok, zojuist even gebeld binnen ca 30sec wel iemand aan de lijn gehad die alles heeft genoteerd en dan zouden ze er werk van maken. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
mooi :)
hou ons op de hoogte! Ben namelijk wel benieuwd of ze hier nog een reactie op zullen geven

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn sim van Ben ook binnen, helaas dus met nieuw nummer.
Maar tot nu toe lijkt alles prima te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muscrerior
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-07 14:59
Eindelijk 19; dus direct SIM alsnog besteld.
Komt morgenmiddag als het goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:10

westergas

rikkie_pc

Ik heb ook sinds vorige week mijn BEN simkaart binnen. Ik heb wel gebruik gemaakt van nummerbehoud op mijn T-Mobile contract wat eind van de maand afloopt dus ik ben hééél benieuwd hoe dat gaat aflopen. Moet er niet aan denken dat ik mijn nummer kwijt ben namelijk.

Ik zou automatisch bericht krijgen op het moment dat T-Mobile toestemming geeft voor het nummerbehoud. Op dat moment is ook pas bekend hoe lang ze me me nog aan het lijntje houden (T-Mobile dus). Volgens de klantenservice van BEN ben je bij nummerbehoud volledig afhankelijk van de welwillendheid van je huidige provider. Hopen dat ze een beetje meewerken dus.....

Wacht op dit moment ruim een week en nog steeds geen bericht....

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

w3sTErGaS schreef op maandag 17 maart 2008 @ 15:01:
Ik heb ook sinds vorige week mijn BEN simkaart binnen. Ik heb wel gebruik gemaakt van nummerbehoud op mijn T-Mobile contract wat eind van de maand afloopt dus ik ben hééél benieuwd hoe dat gaat aflopen. Moet er niet aan denken dat ik mijn nummer kwijt ben namelijk.

Ik zou automatisch bericht krijgen op het moment dat T-Mobile toestemming geeft voor het nummerbehoud. Op dat moment is ook pas bekend hoe lang ze me me nog aan het lijntje houden (T-Mobile dus). Volgens de klantenservice van BEN ben je bij nummerbehoud volledig afhankelijk van de welwillendheid van je huidige provider. Hopen dat ze een beetje meewerken dus.....

Wacht op dit moment ruim een week en nog steeds geen bericht....
Ik heb mijn simkaart sinds vorige week maandag binnen en ook nog geen bericht over nummerbehoud gehoord. Zelf zeggen ze het volgende op een mailtje:
Het overzetten van jouw oude nummer is een hele procedure waarin Ben afhankelijk is van jouw oude aanbieder, in dit geval KPN. Als Ben goedkeuring heeft ontvangen duurt het drie dagen om je om te zetten, maar het ontvangen van de goedkeuring kan in de praktijk meerdere dagen duren. Hopelijk heb je hier begrip voor en wordt je nummer snel omgezet.
Ik hoop dat ze opschieten, aangezien ik op m'n huidige prepaid-kaart nog 0,02E heb staan. Hetgeen behoorlijk improviseren was/is. :/

Edit:

Vanmorgen een mailtje gehad dat nummerbehoud vandaag is aangevraagd en dat ik daarnaast binnen 5 dagen toegang krijg tot m'n persoonlijke pagina op de website van Ben. We zullen het maar houden op opstart-problemen. :)

[ Voor 7% gewijzigd door _the_crow_ op 18-03-2008 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

_the_crow_ schreef op maandag 17 maart 2008 @ 17:44:
Vanmorgen een mailtje gehad dat nummerbehoud vandaag is aangevraagd en dat ik daarnaast binnen 5 dagen toegang krijg tot m'n persoonlijke pagina op de website van Ben. We zullen het maar houden op opstart-problemen. :)
Mmmmm bij mij is het andersom. Nog geen woord over het nummerbehoud maar ik heb al wel toegang tot mijn "persoonlijke BEN pagina".

Mijn huidige abbo loopt over een week af dus het zou te gek zijn als dat in elkaar over zou lopen.Erg veel vertrouwen heb ik daar alleen niet in. Gewoon zo'n voorgevoel..... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 14:02:
Ik heb mijn sim van Ben ook binnen, helaas dus met nieuw nummer.
Maar tot nu toe lijkt alles prima te werken.
Bij mij ook. Ik had vorig week een belletje gepleegd om te vragen hoe dit zat. Nog steeds niks gehoord. Ga vanmiddag weer even bellen. Mijn T-Mobile contract loopt nog tot mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Is er hier iemand die al een screenshot kan tonen van de 'Mijn Ben' pagina (wel ff je eigen gegevens weghalen natuurlijk he :P )? Ik ben wel benieuwd naar wat je allemaal kunt op die pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Zo te zien veel mensen die erg blij zijn met de terugkeer van het merk zelf :) Ik vind het ook leuk dat het merk terug is, maar ik vind de tarieven niet zo spectaculair. Per maand opzeggen is natuurlijk prettig, maar hoevaak ga ik mijn abbonement opzeggen in de praktijk? Ik bel al 3 jaar met dezelfde provider nu.
Het bellen en smsen uit 1 bundel is natuurlijk wél echt heel prettig. Toch zijn de tarieven niet dermate laag dat het niet loont om even wat om je heen te kijken imo :)

Als je eens een Sim Only pakt bij Tmobile zelf op het moment ; 150 minuten + 100 smsjes voor 6.75 euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ

M-ThijZ

Riding on Rails

Ben had beter weg kunnen blijven met deze service.
Ik heb een maand geleden een bestelling gedaan en nog niets van een koerier gehoord.
Eergisteren heb ik naar het (overigens ontzettend dure) nummer van Ben gebeld, om verhaal te doen.
Ze zouden mijn gegevens meteen opnieuw naar de koerier toesturen en ze gaven me zelfs een nummer waarop ik de koerier kon bereiken om zelf een afspraak te maken.
Vanochtend wisten ze bij dat bedrijf nog steeds niet van mijn bestaan af.

Toen heb ik voor de tweede maal naar Ben gebeld, nu met de boodschap dat ik zo snel mogelijk door Ben zelf terug gebeld wil worden aangezien ik met Ben zaken doe, en niet met het koeriersbedrijf van Ben.
Ik zou zo snel mogelijk terug gebeld worden, maar aangezien het nu al 16:50 is verwacht ik niet dat, dat er nog van komt.

Ik ben diep teleur gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfinityEye
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-07 12:14
Leekah schreef op maandag 18 februari 2008 @ 17:39:
Opzich vind ik het wel een goede stap. Ik hield altijd van Ben en ben benieuwd of ze de oude kwaliteit van reclames e.d. weer gaan bereiken!
Wat ik heel fijn vind aan de website is dat alles duidelijk is. Geen rare verborgen kleine lettertjes of wat dan ook. Alles staat er gewoon zoals het is. Ik vind het alleen wel weer vreemd dat ze de kleur hebben aangepast, de oude kleur blauw was een andere kleur (zie plaatje, even voor de duidelijkheid, links is het nieuwe, rechts het oude). Dat vind ik wel een beetje raar, vooral omdat juist bij Ben de stijl zo belangrijk is.
[afbeelding]

De prijsplannen opzich vind ik wel positief, lekker helder. Ik zal als mijn huidige abonnementen aflopen zeker een overstap overwegen. :)
De reclames van Orange waren anders ook van kwaliteit, als je het aan mij vraagt. Beter dan bijvoorbeeld die kermis van Hi.

No trees were cut down or harmed sending this message, however several electrons were severely inconvienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hars73 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 11:08:
Is er hier iemand die al een screenshot kan tonen van de 'Mijn Ben' pagina (wel ff je eigen gegevens weghalen natuurlijk he :P )? Ik ben wel benieuwd naar wat je allemaal kunt op die pagina.
Momenteel kun je op 'Ik Ben' alleen je eigen persoonlijke gegevens (adres, aansluitnummer) zien. Op de pagina staat dat dit fase 1 is, en dat verdere functionaliteit (abo wisselen, verbruik zien?) in volgende fases komt.

Overigens heb ik sinds zojuist eindelijk GPRS werkend, ze hadden de afgelopen 5 dagen 'storing' op het netwerk wist de helpdesk-miep mij te vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 12:48:
[...]

Momenteel kun je op 'Ik Ben' alleen je eigen persoonlijke gegevens (adres, aansluitnummer) zien. Op de pagina staat dat dit fase 1 is, en dat verdere functionaliteit (abo wisselen, verbruik zien?) in volgende fases komt.

Overigens heb ik sinds zojuist eindelijk GPRS werkend, ze hadden de afgelopen 5 dagen 'storing' op het netwerk wist de helpdesk-miep mij te vertellen.
Okee. als die fases net zolang duren als deze.... :X Mijn huidige abonnement eindigt midden juni.. dan zullen ze de boel toch wel voor elkaar hebben? Denk dat ik volgende week ook maar aan ga vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Ik heb vanochtend een SIM aan gevraagd maar nog geen bevestigingmail gehad. Hoort dat of niet?

En ik heb ook nummer behoud aan gevraagd omdat mijn Orange abonnement op 2 april afloop. Dus ik hoop maar dat dat nog gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

super-muffin schreef op zondag 23 maart 2008 @ 16:26:
Ik heb vanochtend een SIM aan gevraagd maar nog geen bevestigingmail gehad. Hoort dat of niet?

En ik heb ook nummer behoud aan gevraagd omdat mijn Orange abonnement op 2 april afloop. Dus ik hoop maar dat dat nog gaat lukken.
Duurde bij mij ook een dag vooradt ik een mailtje kreeg. Normaal dus.

Volgens mij is het zo dat als je nummerbehoud hebt aangevraagd je je oude abbonement gewoon doorbetaald totdat het nummer is overgenomen door je nieuwe provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ

M-ThijZ

Riding on Rails

super-muffin schreef op zondag 23 maart 2008 @ 16:26:

Ik heb voor de tweede keer een aanvraag gedaan, aangezien mijn eerste aanvraag mis is gegaan en ik nooit ben terug gebeld door de klantenservice van Ben.
Deze aanvraag heb ik afgelopen donderdag ingediend en ik heb tot op heden nog niets van Ben vernomen. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Aangezien ik nummerbehoud heb aangevraagd, kan ik nog niks vertellen over de ontvangst of zo. Maar mijn aanvraag liep zeer soepel. Na 1,5 week werd ik gebeld of ik een afspraak wou maken voor de dag erop om de simkaart af te leveren. Netjes verteld dat ik doordeweeks moet werken, dus afgelopen zaterdag (op afspraak) kreeg ik dat mannetje aan de deur waarna ik na het laten zien van mijn ID en bankpasje het gebeuren in ontvangst mocht nemen. Tot nu toe gaat het dus nog goed...

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Nou ik heb ook aangevraagd :X Ben benieuwd of ik binnen 2 dagen wat hoor. Ach ik heb nog tot 16-6 voordat mijn oude abonnement afloopt.

Update 1 april 9.00u : Ik heb een mailtje dat binnen 2 dagen de Ben koerier contact opneemt
Update 1 april 12.00u: Ik heb de koerier gesproken en die komt morgen afleveren
Update 2 april 10:07u: De koerier heeft de simkaart en het contract afgeleverd

Je zult bijna denken dat het een grapje is op 1 april.. tot nu toe alles nog goed dus :)

[ Voor 60% gewijzigd door hars73 op 02-04-2008 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Mijn t-mobile abbo is vorige week afgelopen en als ik bij het t-mobile menu kijk zie ik dat het omzetten van mijn huidige nummer naar BEN nog tot 16/06 gaat duren. Wat een schoften, dit slaat echt helemaal nergens op.

Nou hoorde ik laatst al in de media dit dit soort praktijken bij de wet verboden wordt. Helaas te laat voor mij.

Slecht punt voor T-Mobile: Ik ben al klant sinds BEN overging in T-moblie (hoe lang is dat, een jaar op 8?? Ik heb zelfs de BEN simkaart nog) en nu doen ze zo moeilijk over het nummerbehoud.

Slecht punt voor BEN: Ik zou een mailtje van ze krijgen als ze weten wanneer mijn nummerbehoud in gaat. Nu kan ik dat zelf al zien op mijn t-mobile pagina maar van BEN hoor ik niets. Ik ga er maar een mailtje aan wagen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
Heb mij ook aangemeld. Kreeg geen bevestiging. Dus maar even mailen. Geen reaktie. Nogmaals mailen. Wederom geen reaktie.

Twee dagen erna een automatische mail dat mijn aanvraag was afgekeurd wegens een negatief advies van het EDR (kredietregistratie bleek achteraf). Best geinig aangezien ik nergens negatief bekend sta. Dus maar weer een mailtje. Uiteraard ook hierop geen enkele reaktie.

Voor mij dus echt NOOIT meer Ben. Er wordt *nooit* gereageerd op welke vorm van mail dan ook. Ik weiger dus 50 cent per minuut te gaan betalen voor een helpdesk. Erg, erg slordig begin. Een vriend van mij is wel geslaagd maar baalt van de enorme brakke snelheid van het data-abonnement en zal het dus ook binnen een maand weer opzeggen.

Niemand zal ik Ben nog aanraden, voor mij helemaal afgedaan. Wat een bizar slechte klantenservice.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ

M-ThijZ

Riding on Rails

Oh mijn god, wat een stel imbecielen bij Ben.
Ik heb notabene een bevestigingsmail gehad en drie maal contact gehad met Ben over mijn bestelling. Pas op het moment dat de koerier voor de deur staat, en deze een blik op het meegebrachte formulier werpt krijg ik te horen:"Oh, dit gaat niet werken. Je moet opnieuw bestellen. Je hebt je sofi nummer in plaats van het document nummer van je id ingevuld."
Anders geef je dat even duidelijk op het formulier aan, of vraag het me even tijdens een telefoongesprek. Stelletje zwakzinnigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vond ik toch duidelijk genoeg, dus om daar meteen de mensen bij ben de schuld van te geven? mischien ben je zelf te "zwakzinnig" voor zoiets :?

Bij mij gaat tot nu toe alles goed, eergisteren besteld
helemaal geen problemen gehad, vandaag afgeleverd

ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Ik had precies de zelfde fout gemaakt, maar bij mij het gewoon gecorrigeerd op het contract door de bezorger.

Volgens mij was het eerder de bezorger die imbeciel was dan Ben. :) Verder kan ik niet veel vertellen over Ben omdat pas over een dag of 10 mijn nummer is over gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ

M-ThijZ

Riding on Rails

Dat meen je niet, *zucht*, lekker handig van de bezorger. Ik wordt er gewoon een beetje moe van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
  • Laatst online: 23-08 16:56
Bij ging alles goed. Maandag via site opgegeven. Dinsdag werd ik gemaild. Woensdag werd ik gebeld voor een afspraak. Vandaag in mijn bezit!

en...

Nog een redelijk relax nummer gekregen! Mijn oude was namelijk verpest door telemarketeers :9

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

DaLuca schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:39:
Bij ging alles goed. Maandag via site opgegeven. Dinsdag werd ik gemaild. Woensdag werd ik gebeld voor een afspraak. Vandaag in mijn bezit!

en...

Nog een redelijk relax nummer gekregen! Mijn oude was namelijk verpest door telemarketeers :9
Hier dus ook alles goed gegaan.. nu alleen nog afwachten wanneer ik een mail krijg over mijn nummerbehoud en afloop van mijn oude vodafone contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

hars73 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:14:
Hier dus ook alles goed gegaan.. nu alleen nog afwachten wanneer ik een mail krijg over mijn nummerbehoud en afloop van mijn oude vodafone contract.
Ik wacht nog steeds op nummerbehoud sinds 18maart. We zijn inmiddels minstens 10 werkdagen (minus pasen en goede vrijdag) verder. Is er überhaupt al iemand die met z'n oude nummer via Ben belt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
De internet instellingen zijn op Ben.nl te vinden, maar weet iemand hoe je windows mobile device instelt... Met DNS servers, gebruikernaam, paswoord en IP adres. (Deze informatie ontbreekt op de site :S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12:10

McMiGHtY

- burp -

Volgende keer even klikken op "check images" als je een foto in een post gaat plaatsen :/

http://06.martijnrouwen.nl/images/shirt.jpg

I'm back

[ Voor 46% gewijzigd door DaannO op 06-04-2008 19:14 ]

NEW - Het Grote - 2025 Tweakers Social Ride- Topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

_the_crow_ schreef op donderdag 03 april 2008 @ 20:10:
[...]
Ik wacht nog steeds op nummerbehoud sinds 18maart. We zijn inmiddels minstens 10 werkdagen (minus pasen en goede vrijdag) verder. Is er überhaupt al iemand die met z'n oude nummer via Ben belt?
Het duurt bij mij tot 16/06 totdat T-Mobile het nummer vrijgeeft aan Ben. Kan je nagaan, mijn abbonnement bij T-Mobile is vorige maand al afgelopen maar betaal nog tot half juni aan ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:20

vooghel

Cunning linguist

w3sTErGaS schreef op maandag 07 april 2008 @ 07:36:
[...]

Het duurt bij mij tot 16/06 totdat T-Mobile het nummer vrijgeeft aan Ben. Kan je nagaan, mijn abbonnement bij T-Mobile is vorige maand al afgelopen maar betaal nog tot half juni aan ze.
Bij mij iets soortgelijks met Orange, door de opzegtermijn van 3(!) maanden gaat bij mij het Ben-abo pas op 10-6 in.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier ook een ben regelmatig, overal bereik, al is het niet volop zoals met vodafone
ga deze week ben testen op schiermonikoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

w3sTErGaS schreef op maandag 07 april 2008 @ 07:36:
Dat is behoorlijk waardeloos. Je had nog een opzegtermijn of iets dergelijks?
Ik belde zelf altijd met Hi Prepay, dus er zijn geen contractuele verplichtingen in het spel. En dan nog duurt het lang. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Ik heb inmiddels ook mijn nummerbehoud toegekend gekregen.. precies 3 maanden vanaf vandaag (ik ben bij Vodafone, dus ook 3 maanden opzegtermijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Na ook op de allerlaatste gestuurde mail geen énkele reaktie te hebben gekregen van Ben m'n Vodafone abo maar even verlengd. Gewoon net even de klantenservice gebeld (gratis), vriendelijke dame aan de lijn (binnen 15 seconden) en geregeld. Zoals het hoort dus. Negen euro per maand, dan maar iets minder sms'jes kunnen sturen, see me care. Dit heeft al teveel ergernis en tijd gekost. Ben :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

vooghel schreef op maandag 07 april 2008 @ 08:08:
[...]

Bij mij iets soortgelijks met Orange, door de opzegtermijn van 3(!) maanden gaat bij mij het Ben-abo pas op 10-6 in.
T-Mobile heeft Orange toch overgenomen? (of andersom)
Ze zullen wat dat betreft wel hetzelfde beleid voeren. En die 3 maanden opzegtermijn is volgens mij gewoon geldklopperij. Ik vraag me af of dat wel mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
Als die 3 maanden in je (door jezelf ondertekend) contract staat dan mag het.

maruh... iets anders... Het bereik van BEN... Dramatisch zeg! Ik hoop met het samengaan van T-mobile en Orange het beter wordt, anders ben ik zo weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaLuca schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 15:11:
Als die 3 maanden in je (door jezelf ondertekend) contract staat dan mag het.

maruh... iets anders... Het bereik van BEN... Dramatisch zeg! Ik hoop met het samengaan van T-mobile en Orange het beter wordt, anders ben ik zo weer weg.
Dat samengaan is er al (als ik het goed heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leekah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-08 18:26
Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 17:14:
[...]

Dat samengaan is er al (als ik het goed heb)
Nee, de netwerken zijn nog niet samengevoegd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ

M-ThijZ

Riding on Rails

Brad Pitt schreef op maandag 07 april 2008 @ 11:37:
Na ook op de allerlaatste gestuurde mail geen énkele reaktie te hebben gekregen van Ben m'n Vodafone abo maar even verlengd. Gewoon net even de klantenservice gebeld (gratis), vriendelijke dame aan de lijn (binnen 15 seconden) en geregeld. Zoals het hoort dus. Negen euro per maand, dan maar iets minder sms'jes kunnen sturen, see me care. Dit heeft al teveel ergernis en tijd gekost. Ben :w
Mag ik vragen van welk Vodafone abonnement je gebruik maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het heeft wat moeite gekost maar ik ben nu ook regelmatig.

De eerste aanvraag kon niet doorgaan omdat ik een negatieve kredietregistratie had. Dat vond ik een nogal een valse beschuldiging aangezien ik een student met baan ben. Dat bureau die het kredietonderzoek doet voor Ben kijkt alleen naar gemiddelde inkomen van je buurt en ik woon inderdaad in een wat arme buurt op kamers.

De tweede aanvraag (met een ander adres) kon ook niet doorgaan omdat om de een of andere reden bij de koerier in het huisnummer ook de straatnaam nogmaals vermeld stond.

De derde aanvraag is gelukkig wel goed gegaan en ik heb binnen een paar dagen de SIM kaart thuis bezorgd gekregen. Nu wacht ik op nummerbehoud van mijn tele2 prepaid sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:06

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

hoe lang kun je tegoed meenemen naar de volgende maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

sander817 schreef op maandag 14 april 2008 @ 14:10:
hoe lang kun je tegoed meenemen naar de volgende maand?
Niet.. het tegoed is gewoon geldig in z'n eigen maand. De volgende maand begin je weer met nieuw tegoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:17

AndereKoekoek

Ping! Pong?

hars73 schreef op maandag 14 april 2008 @ 14:16:
[...]

Niet.. het tegoed is gewoon geldig in z'n eigen maand. De volgende maand begin je weer met nieuw tegoed.
Dit is dan weer wel klote :/
Ik spaar mijn bundel namelijk altijd een klein beetje op voor de vakanties.
Kan ik vanuit het buitenland gewoon van mijn opgebouwd tegoed bellen.

[ Voor 17% gewijzigd door AndereKoekoek op 14-04-2008 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Floris-K schreef op maandag 14 april 2008 @ 14:31:
[...]

Dit is dan weer wel klote :/
Ik spaar mijn bundel namelijk altijd een klein beetje op voor de vakanties.
Kan ik vanuit het buitenland gewoon van mijn opgebouwd tegoed bellen.
Van de Ben website:

"Voor bellen en sms-en in, naar en vanuit het buitenland en voor het gebruik van betaalde servicenummers gelden andere tarieven. Deze kosten worden apart in rekening gebracht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
Na nog geen maand heb ik het alweer helemaal gehad met Ben. Opzich met de levering geen probleem, maar het bereik is ruk en je krijgt geen reactie op verstuurde e-mailtjes...

Kortom ik wil weg (naar Vodafone waarschijnlijk)

Ik heb al gekeken hoe ik mijn abbo kan opzeggen, maar weet iemand mij te vertellen hoe het met nummerbehoud gaat. Ik neem aan dat als ik mijn abbo op zeg dat mijn BEN-nummer ook verloren gaat...

Kan ik misschien Vodafone voor mijn karretje spannen om hun mijn abbo op te laten zeggen en meteen mijn nummer laten meenemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ja natuurlijk,

Gewoon nummerbehoud doen via Vodafone, zij zeggen dan het Ben abo op, er zit toch geen contract aan vast, dus zal misschien 2 a 3 maanden kunnen duren. (minimaal 1 maand opzeg termijn bij Ben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
DaLuca schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 11:33:

Kan ik misschien Vodafone voor mijn karretje spannen om hun mijn abbo op te laten zeggen en meteen mijn nummer laten meenemen?
Deze vraag kun je beter bij vodafone neerleggen.
Ik denk dat hun het wel voor elkaar krijgen.(je bent immers een potentieel nieuwe klant)
En je hebt geen omkijken naar het omzetten en ander gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
ReBr schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 11:45:
Ja natuurlijk,

Gewoon nummerbehoud doen via Vodafone, zij zeggen dan het Ben abo op, er zit toch geen contract aan vast, dus zal misschien 2 a 3 maanden kunnen duren. (minimaal 1 maand opzeg termijn bij Ben)
Ah kijk... makkelijker kan niet... Ga morgen naar Vodafone ;) THNX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
M-ThijZ schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 20:12:
[...]
Mag ik vragen van welk Vodafone abonnement je gebruik maakt?
Vodafone Scherp 250+75
(250 min + 75 sms p/m, €8,95 direct op faktuur Vodafone, voor 2.7 ct per minuut, geen aansluitkosten, contract 1 jaar, gratis nummerbehoud enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ

M-ThijZ

Riding on Rails

M-ThijZ schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:05:
Ik heb notabene een bevestigingsmail gehad en drie maal contact gehad met Ben over mijn bestelling. Pas op het moment dat de koerier voor de deur staat, en deze een blik op het meegebrachte formulier werpt krijg ik te horen:"Oh, dit gaat niet werken. Je moet opnieuw bestellen. Je hebt je sofi nummer in plaats van het document nummer van je id ingevuld."
Anders geef je dat even duidelijk op het formulier aan, of vraag het me even tijdens een telefoongesprek. Stelletje zwakzinnigen.
Natuurlijk heb ik dezelfde dag het abonnement meteen opnieuw besteld, maar niets meer van Ben gehoord. En wat zie ik zojuist in mijn inbox: een bevestingsmail van Ben! Zo he, wat een service, een bevestingingsmail 23 dagen na het bestellen.
Het is gewoon lachwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Kennis van mij is ook weer overgestapt naar KPN. Hij vond ook dat de reactietijd van Ben zeer onder de maat was net als de ontvangst. Zijn opmerking was: Goedkoop is duurkoop.
Hij gebruikt het zakelijk dus voor hem is het noodzakelijk een goede verbinding/ontvangst te hebben.

Ben benieuwd hoe lang T-mobile het merk Ben in de lucht houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ

M-ThijZ

Riding on Rails

Heb mijn simkaart ontvangen! :)
Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat mijn nummer overgezet is? Op dit moment maak ik gebruik van KPN prepaid, maar ben benieuwd wanneer ik met mijn huidige nummer gebruik kan maken met mijn Ben simkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staatslot
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-09 09:58
Gisteren ondanks de problemen die ik hier lees toch maar aanvraag ingediend, kreeg vanmorgen vroeg keurig een mailtje met bevestiging.. Stap over van t-mobile naar Ben, met nummerbehoud.
T-mobile contract op naam van mn vader, deze moet op mijn naam. Zelf student wel vast inkomen, hoop hobbels om te overwinnen ben benieuwd of het lukt bij Ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ

M-ThijZ

Riding on Rails

Weet iemand hoe je kunt checken hoeveel je al van je bundel gebruikt hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_Stranger
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-07 15:42
Poepzooi, deze reply NET te laat gelezen, ik heb daarnet ook onbewust mijn sofi-nr zitten invullen. }:|

Anyway, nice dat BEN terug is. Heb hun oorspronkelijke gsmnr tot op heden nog steeds in gebruik. Waarom ik was overgestapt op T-Mobile was destijds om dat hun netwerkbereik zo über slecht was in vrijwel heel Nederland naar mijn gevoel. :P

Ik zat na te denken of ik wel goed doe aan het net aangemelde BEN abb.
want zit echter nog met enkele brandende vragen waar ik geen antwoord op kan vinden... -O-
  1. Kan iemand mij een indicatie geven hoeveel er voor 250MB ge-internet kan worden?
  • Indien mogelijk noem voorbeelden. [small] (Aangezien ik momenteel voor EUR10,- met PiT, gewoon ONBEPERKT kan internetten bij T-Mobile. En ik van deze dienst wel degelijk veel gebruik maak, denk aan [i][b]Gmail, IRC, Skype, IEbrowser, MSN a 4uur aan[/b][/i] etc. VB: pda.tweakers.net/ verbruikt 14KB tot a 68KB, MSN a 4uur aan etc)[/small]
  • 1.1 [i] Is deze internetbundel geschikt voor [b]notebooks[/b] met [b]WinXP of Mac OS X?[/b][/i] [small](Ik kan hierover namelijk geen instellingen en/of info vinden.)[/small]
  • 1.2 [i] Heeft iemand informatie over toekomstige [b]HotSpots van BEN[/b] in NL?[/i]

:: Second Place Is First Place Loser ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ

M-ThijZ

Riding on Rails

Heb nog geen bereik gehad in m'n eigen huis. Ik woon in de binnenstad van Enschede. Met slecht bereik verwachtte ik niet te kunnen bellen in de provincies, maar dit is wel erg ondermaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_Stranger
M-ThijZ schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 15:52:
Heb nog geen bereik gehad in m'n eigen huis. Ik woon in de binnenstad van Enschede. Met slecht bereik verwachtte ik niet te kunnen bellen in de provincies, maar dit is wel erg ondermaats.
Dat is nu met BEN? }:|

Hoelang heb je nu je sim-only abb?
Is het mogelijk je contract nog te kunnen ontbinden?

En zo niet, is dat geen ramp lijkt mij,
aangezien het mogelijk is per maand je contract op te zeggen. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

M-ThijZ schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:13:
Weet iemand hoe je kunt checken hoeveel je al van je bundel gebruikt hebt?
Dat is inderdaad een goede vraag ja! Daar zou ik het antwoord ook wel op willen weten.

Zelf heb ik net even met de klantenservice gebeld en het blijkt dat ze bij de aanvraag voor nummerbehoud een verkeerd nummer ingevuld hebben. En daardoor aanvraag afgewezen. Fijn dat ik daar even over gemaild/gebeld wordt. In ieder geval aardige jongen bij de klantenservice die dat in 2 minuten recht zet. Maar we zijn wel anderhalve maand verder inmiddels. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag weer zeker een halve dag (13:00 - nu) geen GPRS gehad. Iemand anders met soortgelijke problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ

M-ThijZ

Riding on Rails

Het is toch zo dat Ben NL gebruikt maakt van het T-Mobile netwerk? Ik zou dan toch prima bereik moeten hebben, T-Mobile heeft goed bereik hier.
Zou het te maken kunnen hebben met mijn aanvraag tot nummerbehoud? Toen ik de sim-kaart voor het eerst in mijn telefoon deed kwam 'Ben NL' meteen op het display te staan, maar dat lukt nu niet meer.
Als ik via skype mijn 'nieuwe' Ben nummer probeer te bellen, hoor ik de telefoon gewoon overgaan (dus niet mijn telefoon!).
Misschien zijn ze bezig met het regelen van nummerbehoud en is mijn sim-kaart disabled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_Stranger
Dinsdag a.s. zal een koerier langskomen om mijn simkaart te brengen.
Deze zal tussen 0900AM & 0600PM het pakketje komen afleveren.

Een specifiekere tijd kon men mij niet geven... -O-
Als of ik de hele dag tijd heb & achter de geraniums zit. ;(

Anyway er werd mij verteld dat ik een soort van trackingssite in de gaten kon houden,
namelijk aflevertijd.nl,
ja sure op die fancy site zeker? :O Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat voor ervaring zoek je? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biomass
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:14
'geranium-ervaring': het wachten op prijzige hardware besteld bij afgelegen webshops die alleen bezorgen met koeriersdiensten?

OT: eens kijken wat we gaan doen met Orange-sim die we hier thuis nog steeds opwaarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_Stranger
Miss_Stranger schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 23:39:
Dinsdag a.s. zal een koerier langskomen om mijn simkaart te brengen.
Deze zal tussen 0900AM & 0600PM het pakketje komen afleveren.

Een specifiekere tijd kon men mij niet geven... -O-
Als of ik de hele dag tijd heb & achter de geraniums zit. ;(

Anyway er werd mij verteld dat ik een soort van trackingssite in de gaten kon houden,
namelijk aflevertijd.nl,
ja sure op die fancy site zeker? :O Iemand ervaring?
Hmm excuus, niet duidelijk omschreven.
Ik bedoelde met ervaring, de betrouwbaarheid van deze site : aflevertijd.nl
Aangezien ik de aflevertijd van 0900AM & 0600PM wel wat ruim genomen vind.

Zou niet echt leuk wezen, wanneer ik voor deze BEN simkaart,
vrijwel de hele dag thuis moet zitten wachten op de koerier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

De site is eenvoudig, maar werkt prima. De avond ervoor na 21.00u kun je kijken wat de preciezere tijd is. Ik kan me herinneren dat er bij mij iets stond van "tussen 11.18u en 13.26u", of iets dergelijks met absurd precieze tijden. Een stuk nauwkeuriger dan tussen 9 en 6 in ieder geval. Overigens kwam de bezorger helemaal aan het begin van dat tijdblok, dus ik heb niet hoeven wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_Stranger
vooghel schreef op zondag 04 mei 2008 @ 10:09:
De site is eenvoudig, maar werkt prima. De avond ervoor na 21.00u kun je kijken wat de preciezere tijd is. Ik kan me herinneren dat er bij mij iets stond van "tussen 11.18u en 13.26u", of iets dergelijks met absurd precieze tijden. Een stuk nauwkeuriger dan tussen 9 en 6 in ieder geval. Overigens kwam de bezorger helemaal aan het begin van dat tijdblok, dus ik heb niet hoeven wachten.
Duidelijk.
Dat was precies hetgeen wat ik mij afvroeg, of de site specifiekere tijden zou weergeven
dan dat een callcenter medewerker mij kon vertellen. En of de weergegeven tijden dan ook zouden overeenkomen met de tijden wanneer de koerier daadwerkelijk zou arriveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Ze maken die planning natuurlijk pas op het laatst, vandaar dan een CC-medewerker niet nauwkeuriger kan zijn. Met bezorgingen van bijvoorbeeld meubels werkt het net zo; pas op de dag zelf kunnen ze aangeven rond welke tijd ze komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_Stranger

Miss_Stranger schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:37:
Poepzooi, deze reply NET te laat gelezen, ik heb daarnet ook onbewust mijn sofi-nr zitten invullen.
Bezorger is daarnet langs geweest. Een gedeelte uit het gesprek:
"Nee nee mevrouwtje ik ga u vandaag niet blij make met doosje, sofi-nr is niet goed, weet je... ik niet mag van baas wijzigen. Als 1 cijfer niet klopt, ik mag niet zo naar baas gaan..." etc

Helaas. ;(

Echter, ik zou geen bevestiging krijgen van de annulering, (welke nu mondeling plaats vond)
aangezien hij dit niet zou doorgeven aan BEN?
Kon gelukkig in no time op BEN.nl wederom een aanmelding doen plaatsvinden. Dat bespaard mij vast een hoop wachttijd, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-07 16:31
Ik heb ook Ben aangevraagd. Bellen als student zonder vast nummer en met een prepaid kaart werd me toch wat te duur. Dinsdag komt de koerier langs. :)
Ik heb wel nummerbehoud aangevraagd. Iemand ervaring ermee hoe lang dat duurt vanaf een prepaid kaart? Op de site staat 2 weken, klopt dat ongeveer?
Hopenlijk houd ik het nog 2 weken vol met die 6 euro beltegoed die ik nog heb, anders moet ik weer onnodig veel geld uitgeven aan m'n prepaid kaart. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Hangt af van je huidige provider, ik niet wie dat bij jou is, maar van af Orange duurt het, schrik niet, 3 maanden. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
super-muffin schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 17:36:
Hangt af van je huidige provider, ik niet wie dat bij jou is, maar van af Orange duurt het, schrik niet, 3 maanden. :{
WTF? 8)7
Ik heb Vodafone prepaid.

Iemand dan ervaring met overstappen van Vodafone prepaid naar Ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ

M-ThijZ

Riding on Rails

Overstappen van KPN prepaid naar Ben duurde anderhalve week bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Ik heb net de simkaart ontvangen, precies op de afgesproken tijd. Nu dus even wachten op bericht van het nummerbehoud. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:51
Ik kom via de belwijzer uit bij Ben (dit heb ik ooit eens eerder gehad 6 jaar terug ofzo). Het Ben regelamtig met Onbeperkt SMS + Onbeperkt Internet. Ik heb nu T-mobile. Mijn vraag is de dekking hetzelfde is als T-mobile omdat ze neem ik aan toch op hetzelfde netwerk zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnetie schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:17:
Ik kom via de belwijzer uit bij Ben (dit heb ik ooit eens eerder gehad 6 jaar terug ofzo). Het Ben regelamtig met Onbeperkt SMS + Onbeperkt Internet. Ik heb nu T-mobile. Mijn vraag is de dekking hetzelfde is als T-mobile omdat ze neem ik aan toch op hetzelfde netwerk zitten?
Zou je denken maar van sommige berichten van mensen hier lijkt het niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unneoetech
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:10
Hebben meer mensen last gehad van de storing afgelopen week?
Ik had al een tijdje geleden mijn sim ontvangen maar ik wilde nummerbehoud. Afgelopen dinsdag zou het dan worden omgezet. 's Morgens ging dan ook mijn oude simkaart op niet actief. Nu bleek echter dat de nieuwe ook steeds op inactief bleef staan. 's Middags dus maar eens gebeld naar de helpdesk en toen zeiden ze dat ze door de KPN storing niet in hun systemen kwamen en dat ik dus maar moest afwachten. Datzelfde verhaal kreeg ik woensdag. Toen ik vandaag belde (na dus al bijna 3 dagen onbereikbaar) zeiden ze dat ze er volop mee bezig waren en probeerden de nummerbehoud weer om te zetten.
Uiteindelijk vanavond tegen half zeven kon ik eindelijk weer bellen maar het bleek al snel dat dit een ander nummer was als wat ik eerst had...
Ik ga ze morgen dus (klantenservice 1700 dicht... 8)7 ) maar weer bellen om te vragen of het nog goed komt...
Zou ik hier nog iets financieels voor terug krijgen of moet ik maar al lang blij zijn dat ik weer kan bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
-DG- schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 17:54:
[...]

WTF? 8)7
Ik heb Vodafone prepaid.

Iemand dan ervaring met overstappen van Vodafone prepaid naar Ben?
Waarom zou je dat willen? Je levert een hoop kwaliteit in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Thombias schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:11:
[...]

Waarom zou je dat willen? Je levert een hoop kwaliteit in.
Omdat het me 30 tot 40 cent per minuut scheelt misschien?
Hoewel ik nu zie dat de sim only-scherp abonementen van Vodafone ook wel goed geprijst zijn.

Ik kijk wel, ik heb nu toch al de simkaart ontvangen en als het me niet echt bevalt dan ga ik wel weer op vodafone (maar dan wel abonement) over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Je moet gewoon je oude nummer weer terug krijgen......

Ik had trouwens hetzelfde, heb nieuw abo bij Vodafone afgesloten, kwam van KPN, nummerportering zou 13 Mei gebeuren, maar oude sim bleef tot 24:00 uur actief, ging daarna uit de lucht, en de Vodafone simkaart bleef inactief voor 2 dagen. Ik heb er niet achteraan gebeld (had er geen zin in, had genoeg andere dingen te doen, en het was lekker rustig zo.....)

Nummer was trouwens echt verdwenen, als je het probeerde te bellen bleef het echt stil (dus geen melding, of iets dergelijks)

Maargoed, nummer is later alsnog terug gekomen op nieuwe simkaart, inclusief een excuus SMS, dat er problemen waren in het systeem...

dus: of nog even afwachten, of er weer achteraanbellen, een afgesloten nummer kunnen ze altijd weer terug halen, als het hun fout is
Unneoetech schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 22:19:
Hebben meer mensen last gehad van de storing afgelopen week?
Ik had al een tijdje geleden mijn sim ontvangen maar ik wilde nummerbehoud. Afgelopen dinsdag zou het dan worden omgezet. 's Morgens ging dan ook mijn oude simkaart op niet actief. Nu bleek echter dat de nieuwe ook steeds op inactief bleef staan. 's Middags dus maar eens gebeld naar de helpdesk en toen zeiden ze dat ze door de KPN storing niet in hun systemen kwamen en dat ik dus maar moest afwachten. Datzelfde verhaal kreeg ik woensdag. Toen ik vandaag belde (na dus al bijna 3 dagen onbereikbaar) zeiden ze dat ze er volop mee bezig waren en probeerden de nummerbehoud weer om te zetten.
Uiteindelijk vanavond tegen half zeven kon ik eindelijk weer bellen maar het bleek al snel dat dit een ander nummer was als wat ik eerst had...
Ik ga ze morgen dus (klantenservice 1700 dicht... 8)7 ) maar weer bellen om te vragen of het nog goed komt...
Zou ik hier nog iets financieels voor terug krijgen of moet ik maar al lang blij zijn dat ik weer kan bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

The story continues. Ik ga 27 mei eindelijk nummerbehoud krijgen, als het goed is. Ik heb dinsdag 18 maart een mailtje gehad dat dit ZOU gebeuren. Een beetje jammer.
Maar goed, ik heb nog niks betaald aan abonnements-kosten op het orginele nummer van de simkaart. Nu hopen dat dit niet alsnog gebeurd met terugwerkende kracht. Als doekje voor het bloeden.

[ Voor 3% gewijzigd door _the_crow_ op 23-05-2008 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Bij mij is alles wel goed gegaan. Precies 2 weken geleden aangevraagd, die dinsdag daarna de simkaart ontvangen deze dinsdag bericht dat vandaag het nummerbehoud in zou gaan en nu kan ik bellen. :)

Waar kun je trouwens zien hoeveel belminuten je nog hebt voor deze maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
-DG- schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:02:
[...]

Omdat het me 30 tot 40 cent per minuut scheelt misschien?
Hoewel ik nu zie dat de sim only-scherp abonementen van Vodafone ook wel goed geprijst zijn.

Ik kijk wel, ik heb nu toch al de simkaart ontvangen en als het me niet echt bevalt dan ga ik wel weer op vodafone (maar dan wel abonement) over.
Dan zijn er alternatieven genoeg die wel overal ontvangst bieden in de meeste gevallen. En niet in heel veel gevallen niet.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.