Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In mijn geval, G900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 11:42
Bedankt voor je reactie.

Ik ben dus erg aan het twijfelen tussen de C902 en de G900.
Persoonlijk vind ik de C902 een mooier design hebben. Alleen hoor ik weer dat de batterij niet lang meegaat.
Maar dan hoor ik hier weer heel erg veel negatieve reacties over de G900 integendeel met de C902
Ik heb zelf nu de K770i en ben daar heel erg tevreden over. Deze telefoon heeft me nooit in de steek gelaten.

i.i.g. Twijfel tussen de C902 en de G900, plus het feit of ik voor de branded versie gaat (t-mobile)
want bij de t-mobile shop is de C902 80 euro goedkoper dan bij bijvoorbeeld BelCompany.

Wat ik belangrijk vind: langdurig batterij, flitser, snel menu, en ook belangrijkl; een lampje _/-\o_

Alvast hartelijkdank voor jullie reacties!

[ Voor 6% gewijzigd door whiteclear op 08-11-2008 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

c902 zeker weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het blijft wel gek, ik heb mijn telefoon sinds half augustus en nergens last van... Ja heel af en toe loopt ie vast, meestal omdat ik zo ongeduldig ben dat ik 10 knoppen tegelijk indruk... Maar verder geen van die problemen die hierboven beschreven zijn!

Toch wel vreemd, hoe zou dat dan toch komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Mensen ergeren zich sneller aan bepaalde dingen dan jij...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Blader net de folders door.. gratis met 1 jaar abonnement (27,50 p.m.) bij de Primafoon.
Beter dan bij T-Mobile voor 150 euro (25,- p.m.)

Dan maar nummer behoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 18:28:
Mensen ergeren zich sneller aan bepaalde dingen dan jij...
Of ik heb een telefoon die niet 20x per dag uitvalt enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whiteclear schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 17:08:Wat ik belangrijk vind: langdurig batterij, flitser, snel menu, en ook belangrijkl; een lampje _/-\o_
Langdurige batterij G900?? 8)7
Flitser G900 :)
Snel menu G900?? 8)7
Lampje: :)

Maar ik denk eigenlijk niet dat de C902 veel meerwaarde zal bieden tov jouw K770i buiten een ander design en een iets beter camera zal weinig verschil zijn.

G900 biedt wifi, touchscreen, mogelijkheid om externe software te installeren... wat voor mij toch wel meerwaarden waren. Mja, ze hebben dan presies wel bespaard op de kwaliteit. Zo'n zonde! Ze hadden echt een topproduct kunnen afleveren.

Ik ben helemaal geen nokia fan maar zij voorzien in bijna alle n-serie toestellen gps, goede camera en wifi... waarom lukt dat dan niet bij sony ericsson?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
In een groot deel van je klachten herken ik mijn w950i terug, toen die nog Orange-branded was.
Is jouw toestel branded met eigen software van een telco? Dat is inderdaad troep.

@whiteclear
Mijdt die branded rommel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AjaxArena schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 00:56:
Valt me toch op dat mensen zoveel problemen hebben. Op een probleem met het touchscreen na (wat misschien mijn schuld was) gaat alles vlekkeloos hier. Ja, het openen van sms duurt even (geen 6-7 seconden), maar verder vind ik het een heerlijke telefoon. De laatste keer dat ie vastliep kan ik me niet herinneren en ik gebruik 'em toch echt intensief. Blij dat ik een goed werkend exemplaar heb...
hier nog een erg tevreden gebruiker. Sinds de firmware update van 2? maand geleden loopt het hier als een zonnetje (op een trilfunctie na die soms weigert) maar ik vind m nu redelijk snel, is nooit meer vast gelopen, geen stof of wat dan ook! Speelt muziek en video goed af. Internetten gaat snel via de mini browser, ook mail binnenhalen, top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op zondag 09 november 2008 @ 16:20:
[...]

In een groot deel van je klachten herken ik mijn w950i terug, toen die nog Orange-branded was.
Is jouw toestel branded met eigen software van een telco? Dat is inderdaad troep.

@whiteclear
Mijdt die branded rommel!
Neen, mijne is niet branded..

Ik hoop dat ik binnen een paar weken hetzelfde kan zeggen Frake..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Jeroen, frickY ik dank jullie hartelijk voor het reageren.

[ Voor 51% gewijzigd door whiteclear op 10-11-2008 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
CLB schreef op maandag 03 november 2008 @ 18:47:
CLB's G900 history:

21-08 G900 aangeschaft icm Vodafone abbo
- 18 dagen gebruikt

08-09 G900 omgeruild voor een nieuwe G900 ivm stof onder het scherm
- 15 dagen gebruikt

22-09 2e G900 ingeleverd voor reparatie ivm stof onder het scherm
22-10 Gerepareerde G900 teruggekregen
- 13 dagen gebruikt

03-11 G900 ingeleverd ivm stof en waterdruppel onder het scherm

[afbeelding]

Dus 11 weken geleden gekocht en 7 weken van G900's gebruik gemaakt...
Als hij hierna weer moet worden ingeleverd... wordt het een nieuwe of restituatie van SE :X
En werd vandaag gebeld dat m'n telefoon weer klaarlag om opgehaald te worden...
Weer een weekje weggeweest dus en nu begonnen ze over 30,- eigen risico.. Morgen is praten }:O

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
  • Laatst online: 09-09 00:25
CLB schreef op maandag 10 november 2008 @ 17:18:
[...]

En werd vandaag gebeld dat m'n telefoon weer klaarlag om opgehaald te worden...
Weer een weekje weggeweest dus en nu begonnen ze over 30,- eigen risico.. Morgen is praten }:O
Die ga ik dus niet kopen als ik dit zo lees.

Hoezo is morgen praten trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Omdat ik 't niet eens ben met eigen risico :)
Heb 120,- betaald voor de telefoon icm m'n abbo...
Is nu 1x omgewisseld en al 2x opgestuurd...

Volgende maand stuur ik 'm weer op en dan krijg ik 'n nieuwe / restitutie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een tijdje een tevreden gebruiker van de G900, maar vanavond is er een pixel kapot gegaan (zonder dat ik er iets raars mee deed of gedaan heb) . Ik merkte het toen ik er op wou internetten. Weet iemand hoe het zit met garantie icm dode pixels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:41
C905 geen concurrent? heeft ook wifi namelijk. Dat is de reden dat ik voor de G900 ben gegaan.

Btw hoe kan je bij smsjes je touchscreenmogelijkheid uitzetten (zodat ie sneller gaat) EN daarbij je invoer op je toetsenbord houden.(Geen T9 heb daar een hekel aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 19:04:
Ik ben al een tijdje een tevreden gebruiker van de G900, maar vanavond is er een pixel kapot gegaan (zonder dat ik er iets raars mee deed of gedaan heb) . Ik merkte het toen ik er op wou internetten. Weet iemand hoe het zit met garantie icm dode pixels?
Blablabla gebruikersschade }:O Dus hoop dat je verzekerd bent |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 10 november 2008 @ 19:40:
[...]

Blablabla gebruikersschade }:O Dus hoop dat je verzekerd bent |:(
Dat ben ik niet. :) Niet dat die ene pixel me zo heel veel uitmaakt, maar hoe kan een dode pixel aan gebruikersschade liggen? De telefoon is verder nog in prima staat en het lijkt mij onmogelijk dat ik door eigen onkunde of onzorgvuldig gebruik 1 pixel kapot heb weten te krijgen. Met een gebroken scherm is het wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 11:46:
Dat ben ik niet. :) Niet dat die ene pixel me zo heel veel uitmaakt, maar hoe kan een dode pixel aan gebruikersschade liggen? De telefoon is verder nog in prima staat en het lijkt mij onmogelijk dat ik door eigen onkunde of onzorgvuldig gebruik 1 pixel kapot heb weten te krijgen. Met een gebroken scherm is het wat anders.
Ik denk uiteraard ook zo :) Maar die telco waar je straks naartoe gaat begint te blablabla'en...
Bij mij ook, 1 druppel vloeistof onder m'n scherm: 'Ja meneer gebruikersschade' terwijl de telefoon netjes op mn bureau had gelegen naast mn andere elektronische devices (iPod, camera, andere telefoon) Ik zeg: 'Heb ik er dan 1 druppel vloeistof met 'n pipetje in gespoten ofzo' 8)7 'Uhm ja, het is idd wel een heel vaag probleem'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whiteclear schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 16:40:
[...]

Hebben jullie het nou over de G700 of de G900??
G900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 16:13
quartex schreef op zondag 02 november 2008 @ 08:59:
er komt vandaag een nieuwe CDA firmware uit voor de g900/g700: "organizer R6K842"
Hebben veel mensen dit al geprobeerd en is het een vooruitgang? Normaal ben ik een snelle updater, maar het toestel werkt gewoon goed nu, dus ben nu niet zo happig om weer te updaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

vandaag de nieuwe beta van Opera Mini uitgekomen.. deze heb YouTube ondersteuning!
http://www.operamini.com/beta/
We are working to make video content available on more phones through Opera Mini. If you have a new Sony Ericsson or Nokia phone, the chance is high that you can take Opera Mini for a spin on m.youtube.com.
Opera Mobile 9.5 beta kan je hier downloaden: http://www.opera.com/products/mobile/

Heb de g900 nu al zo'n half jaar en totaal nergens problemen mee gehad.
Twee keer vastgelopen maar dat was eigen fout (teveel tegelijk doen), dus net zoals andere posters hier vind ik mij totaal niet in de problemen die andere hebben.

Zoals ik al eerder zei, het lijkt erop dat sommige toestellen gewoon een bad batch waren, gelukkig zijn die in de minderheid (mensen waar alles prima verloopt hoor je vaak niet op een "klachten-forum").

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag m.b.t. het opslaan van foto's. Sommige foto's ziet de G900 als 'Afbeeldingen' en niet als 'Foto's'. Daardoor komen ze niet in een fotoalbum en zijn ze ook niet te labellen als bladwijzer.

Het is echt vreemd: de 'afbeeldingen' staan op exact dezelfde plaats als de foto's, hebben dezelfde extentie (.jpg). Het komt vooral voor bij foto's die ik als MMS heb ontvangen en opgeslagen. Zelfs als ik zo'n foto op m'n computer bewerk, komt de foto na terug zetten op de telefoon weer in 'Afbeeldingen' terecht.

't Is me echt een raadsel! Weet iemand waar dit aan ligt, en beter nog hoe ik het oplos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:49
't is heel simpel en dit werkt op alle SE toestellen zo, foto's die je maakt met de ingebouwde camera van je telefoon komen in de map Camera-album terecht. Alle andere afbeeldingen komen in de map Afbeelingen terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiguan schreef op woensdag 12 november 2008 @ 21:43:
't is heel simpel en dit werkt op alle SE toestellen zo, foto's die je maakt met de ingebouwde camera van je telefoon komen in de map Camera-album terecht. Alle andere afbeeldingen komen in de map Afbeelingen terecht.
Inderdaad komen alle foto's (gemaakt met de G900, geimporteerde foto's van verschillende camera's en de foto's die ik opsla nadat ik ze als MMS heb ontvangen) in de map Afbeeldingen.

Maar als ik ze wil bekijken via Media -> Foto, komen alle foto's in fotoalbums e.d., behalve de foto's die als MMS zijn ontvangen. Die komen in Media -> Afbeeldingen, tussen de screensavers en achtergronden van SE.

Rara??

• jakob
  • Laatst online: 12-09 14:26
beslissing is gevallen, de P990i gaat weg voor een G900 :)
zijn er bepaalde merken van geheugenkaartjes aan te raden?(ik ben zelf verdeler van SE, maar GSM's zijn niet bepaald een groot deel van de omzet :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jakob schreef op donderdag 13 november 2008 @ 23:55:
beslissing is gevallen, de P990i gaat weg voor een G900 :)
Absoluut goede beslissing! Stapte zelf 1,5 maand geleden over van de p990i naar de g900. Ben elke dag weer blij dat ik een toestel heb dat hetzelfde beter kan dan de p990i en nog lekker klein is ook. En ik was al zo blij met de 990i!

Veel plezier er mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer Gmail en opera mini te installeren. Downloaden via gsm werkt tot op zekere hoogte. Op het moment dat het tijd is om te installeren, meldt de gsm doodleuk dat er een netwerkstoring is. Krijg een mooi groen vierkantje met een uitroepteken te zien. Enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Het is geen branded gsm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de G900 nu een maand. Geen klachten (afkloppen) maar wel vreemd dat ik geen internetradiohoorbaar krijg. Iemand hetzelfde probleem? Of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik krijg het gevoel dat de batterij het gaat begeven of is dit een bug ofzo? Heb de laatste FW er al opstaan. Gisteren de hele nacht aan de oplader laten liggen en vanmorgen om 5.30 eraf gehaalt en alweer leeg voor 4 uur vanmiddag! En dan heb ik welgeteld 1 sms verstuurd...

Viel me al op dat de laatste dagen het steeds korter werd kwa batterijduur.

[ Voor 6% gewijzigd door schnumi op 17-11-2008 18:05 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
AjaxArena schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 15:04:
[...]

Hebben veel mensen dit al geprobeerd en is het een vooruitgang? Normaal ben ik een snelle updater, maar het toestel werkt gewoon goed nu, dus ben nu niet zo happig om weer te updaten...
Even mezelf quoten: veel die de nieuwste firmaware hebben geprobeerd en wat zijn de echte verschillen? Bij eerdere telefoons (k750i) was SE hier veel duidelijker in en was er ook vaker een update.

Andere vraag: is het mogelijk om een verzonden bericht te annuleren? Ik merk dat ik steeds moet oppassen niet op verzenden te drukken wanneer ik nog bezig ben met het smsje. Laatste stuurde ik een leeg smsje omdat ik op verzenden drukte en dit niet meer kon annuleren. Ben ik gek of is er echt geen manier om tijdens het verzenden nog te annuleren, wat met andere telefoons (in ieder geval de k750i) wel kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Heb m'n G900 weer terug.. Zit een heel nieuw schermpje in dus toch maar de 30,- betaald.
Als ik nog 1x terugkom met problemen wordt er beter naar gekeken en wordt hij waarschijnlijk omgeruild.

Ook wel leuk om dit in te voeren op je mobiel: -> * <- <- * <- *

Dan kom je in het zogenaamde service-menu en kun je oa het
display / ledverlichting / toetsenbord / speakers / camera / microfoon / trilalarm / flitser en de radio testen.

[ Voor 38% gewijzigd door CLB op 18-11-2008 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AjaxArena schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:43:
[...]

Even mezelf quoten: veel die de nieuwste firmaware hebben geprobeerd en wat zijn de echte verschillen? Bij eerdere telefoons (k750i) was SE hier veel duidelijker in en was er ook vaker een update.

Andere vraag: is het mogelijk om een verzonden bericht te annuleren? Ik merk dat ik steeds moet oppassen niet op verzenden te drukken wanneer ik nog bezig ben met het smsje. Laatste stuurde ik een leeg smsje omdat ik op verzenden drukte en dit niet meer kon annuleren. Ben ik gek of is er echt geen manier om tijdens het verzenden nog te annuleren, wat met andere telefoons (in ieder geval de k750i) wel kon.
Ik weet het niet zeker en ik kan het niet proberen want de mijne is voorlopig nog in herstelling..

Maar er is ergens een functie 'vooruitgang van verzenden tonen' of zoiets en dan zie je zo'n balkje vollopen als je op verzenden gedrukt hebt en ik denk dat je dan wel op annuleren kan drukken.
Ik heb het zelf ook regelmatig voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik overweeg de laatste tijd ook een nieuwe telefoon te kopen, en mijn interesse is op de G900 gevallen, alleen 2 vragjes, Als ik 'm importeer uit amerika is ie 70 euro ofzo goedkoper (mist de douane 'm onderschept, geen idee hoe groot de kans daar toe is) wat zouden jullie doen? :P
En zit er nu wel of niet een Mp3 speler functie op? (gelijk aan die van de w series)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
Er zit een mediaspeler op met MegaBass (wat alles best wel opblaast). De mediaspeler is prima (MP4 en aantal 3GP pakt ie af en toe ook nog een ander formaat. Alleen je kan niet pauzeren als je het mediaplayer scherm wegklikt. Er zit aan de zijkant geen pauze knop. Wel volgend nummer/volume. Ik zou em gewoon bij gsmweb ofzo halen (zelf ook gehaal voor 80 euro en een jaar abbo van 27e50)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Morgen moet ik een speedtestje draaien op m'n G900...
Dit moet naar aanleiding van: Vodafone snelheidsverlaging van 93%. Ben ik genaaid?
Dit wordt dan met een Vodafone abbo en Vodafone internetbundel van (ik hoop) 3,6Mbit / sec...

Kan deze telefoon die internetsnelheden uberhaupt wel aan? Hij heeft geen HSDPA dacht ik!?
Mensen die Vodafone hebben en 'n G900! Kunnen jullie alvast zo'n speedtestje draaien? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casio fx-100
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-07 11:38
Ik wilde een firmware upgrade doen: van r6j825 naar r6K842.

Nu geeft het update programma aan dat ik al de laatste versie heb terwijl bij mij gewoon r6j825 erop staat.
Heeft iemand anders ook dit probleem of weet iemand hie ik dit kan oplossen?

Verwijderd

Casio fx-100 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 21:08:
Ik wilde een firmware upgrade doen: van r6j825 naar r6K842.

Nu geeft het update programma aan dat ik al de laatste versie heb terwijl bij mij gewoon r6j825 erop staat.
Heeft iemand anders ook dit probleem of weet iemand hie ik dit kan oplossen?
Heb ik ook inderdaad. Misschien komt die later erop.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 19:04:
misschien een tip.op mijn iphone had ik ook een "dode pixel"en die heb ik weggekregen door die pixel eigenlijk te masseren.geloof het of niet maar bij mij was het terug in orde.

ik heb ook nog wel een probleempje,ik heb tomtom6 voor uiq3 geinstalleerd en dan krijg ik de melding "geen vieuwer aangetroffen"en deze werkt dus ook niet.
nu had ik toch graag een navigatiefunctie gehad op mijn g900 dus is er misschien iemand hier die me kan helpen.alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

na vele maanden plezierig gebruik van mijn G900 viel gisteren ineens mijn stylus uit elkaar.. gewoon toen ik hem uit de telefoon haalde viel ineens de zwarte plastic achterkant eraf (dus niet geschroefd als aan de voorkant)

is dit bij meer mensen voorgekomen? het lijkt gewoon metaalmoeheid (bij plastic dan;))

heb wat gegoogled maar kan niet echt een goede vervanger vinden, heeft er iemand een link?

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 17:20:
Ik overweeg de laatste tijd ook een nieuwe telefoon te kopen, en mijn interesse is op de G900 gevallen, alleen 2 vragjes, Als ik 'm importeer uit amerika is ie 70 euro ofzo goedkoper (mist de douane 'm onderschept, geen idee hoe groot de kans daar toe is) wat zouden jullie doen? :P
En zit er nu wel of niet een Mp3 speler functie op? (gelijk aan die van de w series)
Let op garantiezaken. Ook die importheffing ed. maken het niet echt een goede deal lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaqwsx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-07-2022
Wisten jullie dat de g900 voicedialing / stemsturing had? Vast wel.
Ik dacht dat dit alleen via de headset te activeren was maar dat is niet zo.
Ik kom er vandaag achter dat je ook lang op de enterknop kunt drukken waarna hij zegt "spreek na de toon" dan kun je de naam van de beller inspreken! >:) Als je die in je contacten hebt ingevoerd natuurlijk.

Ik vond het leuk om dit even te laten weten, ik heb het niet in de handleiding kunnen vinden. Misschien heeft iemand er iets aan.

Raar eigenlijk dat de handleiding zoiets niet vertelt. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
MISKOOP VAN DE EEUW!! :X

Telefoon bevat geen HSDPA, terwijl mij dat wel verteld was 3 maanden geleden...
Vandeweek is m'n Vodafone abbo'tje ingegaan en kan dus alleen 'traag' internetten 8)7

Ligt nu officiele klacht bij de BelCompany over die medewerkster, dus ik hoop op 'n nieuwe telefoon!

Toch wel erg jammer zeg |:( Telefoon is prachtig qua design en nog prachtiger qua functies...
Toch is 't al m'n tweede G900, 1x omgeruild voor stof, die ook al 2x naar de reparatie-afdeling is geweest..

Had echt 'n heel heeel heeeel mooi product kunnen zijn, helaas heeft deze SE 't net allemaal niet :N -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XtinctHeD schreef op zondag 23 november 2008 @ 16:44:
na vele maanden plezierig gebruik van mijn G900 viel gisteren ineens mijn stylus uit elkaar.. gewoon toen ik hem uit de telefoon haalde viel ineens de zwarte plastic achterkant eraf (dus niet geschroefd als aan de voorkant)

is dit bij meer mensen voorgekomen? het lijkt gewoon metaalmoeheid (bij plastic dan;))

heb wat gegoogled maar kan niet echt een goede vervanger vinden, heeft er iemand een link?
volgens mij al eens eerder over gehad.. spit forum ff door zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
hij is binnen :)

zou ik mijn tomtom kunnen overzetten van de P990i, door gewoon de inhoud van de geheugenkaart te kopieren naar de nieuwe kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Je kan toch je geheugenkaartje uit je P990i in je G900 proppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
ik ben niet van plan om ofwel die kaart ofwel de G900 te slopen :+

(M2 vs MS Pro Duo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Didn't knew that :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Topicstarter
Er zijn adapters. :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Maar niet om 'n MS Pro Duo kaartje in 'n ieniemienie M2-kaartjesadapter te propppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:21:
[...]

Ik weet het niet zeker en ik kan het niet proberen want de mijne is voorlopig nog in herstelling..

Maar er is ergens een functie 'vooruitgang van verzenden tonen' of zoiets en dan zie je zo'n balkje vollopen als je op verzenden gedrukt hebt en ik denk dat je dan wel op annuleren kan drukken.
Ik heb het zelf ook regelmatig voor..
Hmm het werkt hier niet of ik doe iets verkeerd?
Iemand anders hiermee bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
CLB schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 22:16:
Maar niet om 'n MS Pro Duo kaartje in 'n ieniemienie M2-kaartjesadapter te propppen :)
heb het ondertussen in gang gekregen, kwestie van alle files exact te kopieren en de kaart opnieuw te activeren.
eerste indrukken zijn tot nog toe allemaal top, enkel jammer dat er maar 1 spelletje op staat :P

Verwijderd

Wat een rotding. Ik heb hem sinds half september en alles ging goed. Sinds vorige week werkt mijn touchscreen voor geen ene meter meer. Als 's ochtends mijn wekker af gaat, dan kan ik hem geeneens uit drukken. De enige manier om dat kreng uit te krijgen, is door de batterij eruit te halen.
Als iemand mij belt, kan ik niet opnemen en als ik 'per ongeluk' toch op kan nemen, dan kan ik niet ophangen. Verder gaat mijn "nieuw sms bericht" schermpje weleens 'springen' en dan kan ik geen smsjes openen (ja, wel via het menu etc. maar niet op de snelle manier).

Vanochtend was ik het zo zat, dat ik iets te hard met mijn stokje aan de gang ging en toen brak dat ding af. ;( Morgen maar even naar de Vodafone winkel, want hier heb ik géén zin in. Die nieuwe firmware werkte vorige keer ook niet goed, dus ben benieuwd...

• CLB
  • Niet online
Het is echt 'n verdomd rotding ja!
CLB schreef op maandag 03 november 2008 @ 18:47:
CLB's G900 history:

21-08 G900 aangeschaft icm Vodafone abbo
- 18 dagen gebruikt

08-09 G900 omgeruild voor een nieuwe G900 ivm stof onder het scherm
- 15 dagen gebruikt

22-09 2e G900 ingeleverd voor reparatie ivm stof onder het scherm
22-10 Gerepareerde G900 teruggekregen
- 13 dagen gebruikt

03-11 G900 ingeleverd ivm stof en waterdruppel onder het scherm

[afbeelding]

Dus 11 weken geleden gekocht en 7 weken van G900's gebruik gemaakt...
Als hij hierna weer moet worden ingeleverd... wordt het een nieuwe of restituatie van SE :X
18-11 heb ik m'n G900 weer teruggekregen, dus heb 'm weer 15 dagen niet kunnen gebruiken...
Dag later ging m'n VodaFone abbo in en bleek dit kutapparaat helemaal geen HSDPA te ondersteunen,
terwijl dat wel verteld was. Zodoende heb ik een officiele klacht bij de BelCompany neergelegd over de desbetreffende medewerkster (die trouwens ook al was ontslagen wegens grove fouten) en de voorlichting dus
ik hoop binnenkort wat te horen van de BelCompany wat betreffende deze heel irritante paupersituatie :(

Ik hoop op:
G900 houden en nieuw toestel met dezelfde waarde of van hogere waarde
of anders:
G900 inleveren en nieuw toestel met dezelfde waarde of met bijbetaling

Ben benieuwd hoe of wat...

Tevens zit er alweer stof onder dat scherm, dus dat zou dan de derde keer worden dat ik 'm opstuur voor dat probleem, wat inhoudt dat er dan nog is extra goed naar wordt gekeken... Weet helaas alleen niet wat SonyEricsson doet als blijkt dat ze 'm niet nog 'n x willen maken: Een nieuwe G900, restitutie of een nieuwe SE telefoon met dezelfde waarde uitkiezen... Als laatste punt zijn er helaas geen soortgelijke telefoontjes met HSDPA, 5MP camera, LEDje, Touchscreen, Office-ondersteuning of je gaat meer richting de echte PDA's ;(

Mocht ik een nieuwe SE krijgen / uitzoeken twijfel ik nog tussen de: SE W902 en / of SE G705!
Dan maar geen office-ondersteuning en Symbian -O-

• Lightning89
C905? Geen touchscreen. Anders zoeken in de HTC Stal of een Omnia (werkt opzich wel lekker).

• CLB
  • Niet online
Lightning89 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 17:28:
C905? Geen touchscreen. Anders zoeken in de HTC Stal of een Omnia (werkt opzich wel lekker).
C905 is een bakbeest van jewelste en vind 'm nou niet bepaald onwijs veel betere features hebben dan de
G705 / W705. HTC's zijn inderdaad mooi, evenals Omnia's, maar dan ga je echt weer richting fully touchscreen, Windows Mobile enzovoort, waar ik 2 jaar geleden vanaf gestapt bent, aangezien dat gewoon te logge apparaten zijn pour moi en ik zo'n mannetje ben die dan elke dag die PDA wil gaan finetunen en tweaken wat bergen met tijd opslokt >:) Als ik nou een mooie XPERIA-aanbieding krijg zeg ik uiteraard weer geen nee :9

Uiteraard wel bedankt voor het meedenken :)

Het is gewoon zo jammerlijk irritant dat:
- de G900 een stofhapper is van jewelste en je maar terug blijft gaan met dat ding
- dat hij dus geen HSDPA ondersteund, terwijl je wel een VF abbo hebt met 3600kbit/ sec

Verwijderd

Grappig trouwens over dat HSDPA, dat staat namelijk ook op mijn pakbon van Vodafone.. Maar goed; ik gebruik dat niet. Over stof etc. heb ik geen klachten. Ik heb trouwens nog een extra stokje gevonden, dus dat is ook opgelost. Vanavond nóg een keer een nieuwe firmeware erop zetten en anders dan ga ik morgen even boos doen in de winkel. Dit is, in mijn ogen, nu de tweede keer dat ik een rottoestel heb waar nogal wat haken en ogen aanzitten (had een hele tijd terug een Samsung E800 en die werd heeél snel uit de handel genomen...)

• CLB
  • Niet online
Grappig... |:(
Ik koop 'n toestel om mobiel zakelijk te kunnen internetten, kan die 't niet aan :(
En nu je over je stylus begint... Ik ben ook al 1 stylus kwijt, ligt ergens bij SonyEricsson, na reparatie 8)7 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:43

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Voor mij heeft de G900 wel een paar flink annoying dingen waarbij het een stap terug is t.o.v. mijn K800i:

• De wekker: ik heb me nu al 3 keer enorm verslapen omdat het geluid uit stond (dan staat ook het alarm uit); de batterij op was; de telefoon gecrasht was tijdens het afspelen van het alarm...
• De camera: xenon flash mis ik niet, die kleine flash van de K800i was nog steeds tamelijk nutteloos, maar de K800i heeft gewoon een veel betere camera. Wat ik ook doe, die "washed out" foto's van de G900 zijn niet meer goed te krijgen in Photoshop.
• Crashes. Apps als Fring maar ook de standaard apps lopen gewoon té vaak vast. Wat dat betreft is het een soort Windows 95: hardstikke cool, een enorme stap vooruit t.o.v. DOS, maar door de crashes wel continu irritant :P

Daarentegen vind ik het touchscreen een ontzettend voordeel. Heb nu eindelijk een telefoon die ik daadwerkelijk kan gebruiken voor mail en als agenda, omdat ik ook gewoon (langere) teksten kan invoeren; en die tegelijk zó klein is dat ik hem altijd bij me heb. Dat zou ik niet meer willen missen, ondanks de ergernissen.

Dus als je het over "convergentie" van apparaten hebt, levert de G900 mij per saldo:

• De Palm Tungsten 2 kan eindelijk in de verkoop :)
• Ik heb een losse reiswekker nodig :(
• Ik heb een Casio Exilim EX-Z20 moeten kopen als "camera om altijd bij me te hebben" :(
• De iPod gaat voorlopig nog niet weg (opslaggrootte en batterijduur).

Per saldo ben ik tevreden, maar niet 100% tevreden, eerder 70% ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathijsv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:57
Hmm, laatmaar, hoogstwaarschijnlijk iets te maken gehad met de lichtinval..

[ Voor 90% gewijzigd door mathijsv op 29-11-2008 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
@Powerflower. Je kan het bijna niet beter verwoorden. Ik kwam ook van een K800i. Achteraf had ik beter een C905 kunnen nemen (en 3 maanden wachten) aangezien ik voornamelijk Wlan wou hebben. Touchscreen is opzich wel nutteloos op de G900 want de enige functie is een knop op touchscreen waar ze ook een fysieke knop van konden maken. En smsjes openeen gaat trouwens vet traag:S plus filmpjes maken is 3x niks.

De voordelen tov K800i:
-Wlan
-Hogere resolutie videos
-Betere bitrate videos afspelen (geen haper)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
super foon voor mij, veel slanker dan de p990i, iets verfijndere interface, video's echt haar maar haarscherp(omgezet met M3), tot nu toe alles top :)
ik vind de touch wel een meerwaarde, maar ik gebruik het wel minder dan op de P...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
Zal ik mijn Nokia N78 inruilen voor een G900?

Is touchscreen een meerwaarde of zal ik toch maar mijn GPS houden? Is de G900 wel sneller? Ik vind dat symbian op mijn N78 maar wat traag..

En hoe is de geluidskwaliteit, kan ik hier mijn Sennheiser doppen ook gewoon insteken?

[ Voor 74% gewijzigd door Leolinedance op 03-12-2008 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
NEE!

Touchscreen is wel leuk, maar niet echt nodig.. Werkt wel goed dat wel...
GPS is wel handige functie en of die sneller is weet ik niet, ik vind 'm vrij rap (als apps in geheugen draaien)

En je sennheiseroordoppen.. dat kan via 'n plugje, niet rechtstreeks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft hier iemand toevallig iets gelezen, tegengekomen of zelf geprobeerd om Android te installeren op G900? Ik denk dat dit ook wel eens tof moet zijn en misschien de batterijduur verlengt van het toestel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatshark
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 09:18

fatshark

fat to da bone

In de nieuwste firmware zit een New Default Theme (zwart met rood)
Als ik mijn telefoon wil updaten zegt de updater dat ik de nieuwste firmware (benelux) al heb.
Ik weet dat je met een hack/tweak de "nieuwere" firmware kan downloaden en installeren/updaten.
Anyways de theme is ook los te downloaden op
http://sefanboy.com/2008/11/05/new-g700g900-default-theme/

Even onderin op "Download G900 themes" klikken voor de link.

fat to da bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommmmmm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 20:30
Ik heb de g900 nu al een paar maanden, absoluut geen problemen mee gehad.
behalve dat ie soms aangeeft dat er niet genoeg geheugen is, maar dat komt omdat ik dan aan het internetten ben met de nieuwste opera. Die is wel tof trouwens, want die kan de websites precies weergeven zoals op de pc!

Laatst heb ik een 8gb kaartje gekocht, laagste prijs opgezocht via kieskeurig, hij kostte iets van 40 euro bij elkaar, en werkt perfect. Er staat nu aan 3 gb muziek op en hij werkt evensnel als normaal.

Hier kan je trouwens nog mooie themas downloaden: http://www.uiq.com/my-uiq/themes/
persoonlijk vind ik Black Build de mooiste

Het enige wat ik graag zou willen is integratie met media player of itunes.
Het lijkt me fijn om hem net als een ipod automatisch te laten synchroniseren.
Weet iemand hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fatshark schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 21:05:
In de nieuwste firmware zit een New Default Theme (zwart met rood)
Als ik mijn telefoon wil updaten zegt de updater dat ik de nieuwste firmware (benelux) al heb.
Ik weet dat je met een hack/tweak de "nieuwere" firmware kan downloaden en installeren/updaten.
Anyways de theme is ook los te downloaden op
http://sefanboy.com/2008/11/05/new-g700g900-default-theme/

Even onderin op "Download G900 themes" klikken voor de link.
Thnx, errug mooi hoor! Heb ik 'm er gelijk opgezet, en ook op m'n p990i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:21:
[...]

JeroenDW, hoe staat het met de herstelling van je G900? Ik heb de G900 zelf ook al vanaf 04-06-08, en twee weken geleden ineens 'out of the blue' dezelfde problemen als die jij allemaal opsomt! Ik heb de software geupdate maar het maakt geen verschil, dezelfde problemen blijven. (scherm wat zwart blijft, telefoon die meerdere keren per dag herstart, scherm wat ineens een heel donker contrast krijgt, sms typen lukt eigenlijk niet door de traagheid, zelfs door het adressenboek bladeren is teveel gevraagd!)
Tot voor twee weken geleden was ik een zeer tevreden G900-gebruiker, maar nu heb ik niets meer aan de telefoon.
Het liefst zou ik weer terug gaan naar de K800, maar die heb ik aan mn zusje gegeven. Die telefoon ben ik écht gaan waarderen na al deze problemen.
Heb nu aan de belcompany gevraagd of ze deze problemen vaker hebben gehoord, en wat ze er aan kunnen doen. Ben nog in afwachting van een antwoord..

Wat me wel opvalt: wanneer je de telefoon via het scherm bediend gaat het allemaal wel wat vlotter dan via het D-pad / toetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
zijn er speciale situaties waarbij stof onder het scherm optreedt? ik heb tot nu toe geen problemen van alles wat ik hier gelezen heb, maar ik hou mijn hart vast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
't Is gewoon werkelijk een schijttelefoon: SonyEricsson icm Belcompany :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 22:15:
[...]

JeroenDW, hoe staat het met de herstelling van je G900? Ik heb de G900 zelf ook al vanaf 04-06-08, en twee weken geleden ineens 'out of the blue' dezelfde problemen als die jij allemaal opsomt! Ik heb de software geupdate maar het maakt geen verschil, dezelfde problemen blijven. (scherm wat zwart blijft, telefoon die meerdere keren per dag herstart, scherm wat ineens een heel donker contrast krijgt, sms typen lukt eigenlijk niet door de traagheid, zelfs door het adressenboek bladeren is teveel gevraagd!)
Tot voor twee weken geleden was ik een zeer tevreden G900-gebruiker, maar nu heb ik niets meer aan de telefoon.
Het liefst zou ik weer terug gaan naar de K800, maar die heb ik aan mn zusje gegeven. Die telefoon ben ik écht gaan waarderen na al deze problemen.
Heb nu aan de belcompany gevraagd of ze deze problemen vaker hebben gehoord, en wat ze er aan kunnen doen. Ben nog in afwachting van een antwoord..

Wat me wel opvalt: wanneer je de telefoon via het scherm bediend gaat het allemaal wel wat vlotter dan via het D-pad / toetsen.
ik had dus ook exact dezelfde problemen. ik heb hem opgestuurd naar de internetwinkel waar hij vandaan kwam. deze hebben hem door gestuurd naar sony zelf.
ze hebben een software update gedaan, en het toestel gereinigd(aangezien ik ook stof achter het scherm had zitten) ik had zelf al firmware upgrades gedaan thuis, maar dat heeft toen niet geholpen. toch is werkt de telefoon weer prima nu.

wel is mn scherm weer helemaal strak, geen krasje niks meer. het lijkt er dan ook op dat het scherm zelf vervangen is. of ze moeten hem hebben zelf zo strak hebben gekregen wat ik mij sterk lijkt.
het kan ook zijn dat het toestel nieuw is, maar dat ze de oude kapjes er weer opgezet hebben, want de kapjes hebben nog wel de zelfde gebruiksporen als eerst.

in ieder geval was mn telefoon 3 weken weg maar ik heb hem inmiddels al weer 2 weken en hij werkt perfect.

Verwijderd

Het kan zijn dat er een verband tussen het stof- en het magneet-probleem bestaat. Enkele paginas terug iemand had het over zijn pinpas die demagnetizeerd werd door zijn portomnee op de G900 te leggen. Schijnt dat de telefoon een te sterke magneetveld produceerde.

Stofdeeltjes kunnen zich magnetizeren door vrijving en in de microfoon (of speaker?) gaatje aantrekken door een te sterke locale magneet veld van de microfoon.

Oplossing: manier zoeken om mu-metaal scherm te maken. 8)

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2008 @ 17:33:
Oplossing: manier zoeken om mu-metaal scherm te maken. 8)
Ik heb gewoon gefixed dat ik m'n G900 om mag ruilen voor 'n ander ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toen was het topic deaud! > :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke dan, om het topic in leven te houden, ik heb twee vragen:

In de "location" instellingen, 3 vershilende locaties kunnen ingesteld worden: "Home-", "Current-" en "Location of Interest". Mijn probleem is dat het alarm met "Location of Interest" werkt en niet met een van de andere twee. Als ik bijvorbeeld "London" kies in "Location of interest" wordt ik een uur te laat wakker door het verschil in tijdzones. Het is niet mogelijk om in alle drie locaties hetzelfde stad ingesteld te hebben (wel de tijdzone).

Mijn oplossing is om Amsterdam als "home" en "current" te kiezen en bijvorbeeld Brussels in "location of interest". Dan zijn alle 3 locaties op dezelfde tijdzone.

Maar ik vind het raar da de wekker functie niet met de tijzone uit de "home" of "current" locatie werkt maar met de tijzone uit de "location of interest".

Tweede vraag is of ik in de gewone winkel (in de stad dus) een schermprotector kan kopen of moet ik online kijken.

Edit: Nog iets. PC Suite herkent mijn telefoon niet. PC Suite werkt met meerdere telefoons, toch?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2008 13:44 . Reden: spellen, togevoegde vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die zijn G900 (denk ook de andere SE UIQ foons) op de wireless van de UTwente werkend wil maken (studenten en medewerkers aleen :) ):

Go to:
Menu->Settings->Conectivity->Internet accounts
More->New Account->WLAN

Invullen:
Account name: WLAN UT
Network name (ssid): WLAN
Security: Dynamic WEP
Network mode: Infrastructure

Click op Next
Username en password invullen (standaard username: "m" of "s" gevolgd met de 7 cijfers en uitendelijk "@utwente.nl")

klaar!

Gebruik WPA Enterprise niet. Die werkt nie!

Dit is mischien ook handig voor andrer netwerken die 802.1x gebruiken.

Grtz
Aleksandar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
Ben benieuwd. Hopelijk dat het ook werkt op de HvA. Daar hebben ze dat klote EduRoam waarmee je alleen op je laptop kan inloggen:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK heb een G900, en daar ben ik op zich best wel tevreden over (alhoewel Opera zo nu en dan vastloopt maar daar moet ik hoognodig eens een nieuwere versie van opzetten).

Ik koop waarschijnlijk binnenkort een nieuwe iPod (omdat ik dit makkelijk vind voor mijn muziek) en zit te denken aande touch. Deze kan via wifi op internet. Thuis heb ik een draadloos netwerk dus dat is geen probleem, maar onderweg heb ik mijn telefoon (G900) met onbeperkt internet abbo. Zou ik mijn telefoon zo in kunnen stellen dat ik onderweg op de iPod kan internetten doordat die een wifi verbinding maakt met mijn telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn G900 is inmiddels weer terug. De belcompany had 'm opgestuurd naar SE. De pakbon is behoorlijk vaag; meer dan 'gecombineerde reparatie' willen ze niet kwijt. De software problemen zijn in ieder geval opgelost, Ook is het stof onder het scherm verwijderd. Op zich is het allemaal best snel gegaan, ben 'm nog geen 2 weken kwijt geweest volgens mij (incl kerst). Ook valt alles onder de garantie dus het heeft me niets gekost. Beetje vreemd dat CLB wel 30 euro moest betalen met zijn waterdruppel; hij had zelfs een extra verzekering afgesloten á 10 euro/maand. Volgens mijn verkoper zit er standaard 2 jaar garantie op dit toestel.
Oja, er zat een sticker op het toestel met een tekst geschreven in de ik-vorm: "Gelukkig ben ik weer terug in vertrouwde handen. Ik heb je zo gemist." En dat op een telefoon die gericht is op de zakelijke markt... 8)7
Maar daar laat sony ericsson het niet bij: Er zit ook nog een boekje bij waarin de telefoon zich verontschuldigt omdat 'het de laatste keer niet zo goed ging tussen ons'. vol handige tips wat je moet doen 'als je telefoon zich een beetje slap voelt'. Als klap op de vuurpijl staan er in het boekje ook nog foto's die de telefoon gemaakt heeft tijdens zijn 'avontuur'! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Ach, in ieder geval doen ze hard hun best je tevreden te houden :)

Btw, mails openen bij mij heel erg traag. Ik begin te vermoeden dat dat is door het enorme volume mail in mijn imap (gmail met zo'n 2,5 gb aan mail, hoewel dat eigenlijk niet uit zou moeten maken) maar ook door de duizenden mails die de telefoon inmiddels opslaat. Iemand nog tips hoe ik weer snel een mailtje kan openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pduin
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-08-2023
Heeft iemand ervaring met een 16gb geheugenkaartje in z'n G900? Gaat dat werken? Officieel wordt 4GB ondersteund, maar heb er nu 8GB in zitten zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 15:14:
Ik heb een G900, en daar ben ik op zich best wel tevreden over (alhoewel Opera zo nu en dan vastloopt maar daar moet ik hoognodig eens een nieuwere versie van opzetten).

Ik koop waarschijnlijk binnenkort een nieuwe iPod (omdat ik dit makkelijk vind voor mijn muziek) en zit te denken aande touch. Deze kan via wifi op internet. Thuis heb ik een draadloos netwerk dus dat is geen probleem, maar onderweg heb ik mijn telefoon (G900) met onbeperkt internet abbo. Zou ik mijn telefoon zo in kunnen stellen dat ik onderweg op de iPod kan internetten doordat die een wifi verbinding maakt met mijn telefoon?
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb voor je gezocht, maar nog niets gevonden. Ik zou het in ieder geval zoeken in de Apple-site, of via mac-fora. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 10:40:
[...]

Ik heb voor je gezocht, maar nog niets gevonden. Ik zou het in ieder geval zoeken in de Apple-site, of via mac-fora. Succes!
Volgens mij zoek je het dan aan de verkeerde kant... Je zou de G900 als wireless AP moeten kunnen gebruiken (dan kan de Touch daar op verbinden). Was daar geen software voor? Of was die alleen voor Nokia's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerFlower schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 13:04:
[...]

Volgens mij zoek je het dan aan de verkeerde kant... Je zou de G900 als wireless AP moeten kunnen gebruiken (dan kan de Touch daar op verbinden). Was daar geen software voor? Of was die alleen voor Nokia's?
Je hebt gelijk. Je moet voor de G900 de juiste instellingen vinden om hem als WAP te gebruiken. 4 jaar geleden gebruikte ik mijn P800 (de aartsvader van de SE Symbian phones ...) al om onderweg met m'n Mac te internetten. Dat moest toen met een complexe instelling van Vodafone Live.

Voor mijn Mac moest ik een scriptje downloaden zodat hij de telefoon weer zag als een WAP. (Dat laaste zal nu makkelijker zijn.)

Vervolgens maakte ik verbinding tussen de Mac en de P800 via bluetooth, en was de P800 de modem voor de Mac.

Dat zal tegenwoordig toch soepeler moeten gaan.. ik blijf zoeken, het intrigeert me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik blijf zoeken, het intrigeert me!
Nou, ik ben heel snel klaar. Hi! staat niet toe om je telefoon als modem te gebruiken voor laptop en andere apparaten, staat in hun voorwaarden. De juiste instellingen zal ik dus niet vinden en kan het dus niet proberen.

Ten tweede: de Ipod Touch heeft geen bluetooth. En dat is helaas noodzakelijk om te internetten met je telefoon als modem. Zie voor details bijgaande link naar het onderwerp op een MacFreak-forum.
http://www.macfreak.nl/cg...ic.cgi?forum=21&topic=722

(antwoord dus toch gevonden aan de Mac-kant :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor de reactie.

Dat Hi het niet toestaat zegt mij als Hi gebruiker niet zo bijzonder veel. Als je het gebruik gewoon houd zoals je met je telefoon ook zou doen is er niets aan de hand. Er is immers ook gewoon een iPhone met dezelfde functies (en meer) als de iPod.

Jammer dat het enkel via bluetooth kan en niet via Wifi. Toch vreemd, technisch zou het eigenlijk mogelijk moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_Solo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-09 20:14
Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2009 @ 10:28:
[...]

knip

Dat zal tegenwoordig toch soepeler moeten gaan.. ik blijf zoeken, het intrigeert me!
Ik heb mijn G900 in mijn IPAQ 4150 via de Bluetooth Manager opgegeven als modem.
Verder een "inbelaccount" gemaakt naar mijn provider (naam laat ik maar ff weg) met als nummer *99#.
Accountnaam en wachtwoord al eerder gevonden hier op Tweakers.
Bluetooth op beide apparaatjes aan, en connecten maar.
Kan nu surfen, msn-en en mail ophalen (pop) eigenlijk best simpel.

Helaas heb ik nu wel moeite om met mijn PDA thuis op mijn WLAN te komen... maar da's een ander verhaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2009 @ 10:41:
[...]
(antwoord dus toch gevonden aan de Mac-kant :P )
Nope, nu heb je het weer over de G900 gebruiken als modem voor de iPod, en dat werkt niet met een iPod en zeker niet via WLAN :P

Wat je wil is dat de G900 gewoon zijn dataverbinding (GPRS, UMTS) route naar WLAN en dus als WLAN AP beschikbaar komt voor de iPod.

Voor Symbian S60 is daar software voor -- Joikuspot, http://www.joikuspot.com/ en ik zie nu dat het daar zelfs expliciet vermeld staat. Maar voor UIQ heb ik het nog niet gezien. Technisch gezien kan het iig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 22:15:
[...]

Hallo,

Ja, hij was gemaakt en hij heeft even terug gewerkt. Maar zo'n 2 weken na de herstelling kreeg ik bijna een hartaanval toen ik zag dat de kleuren weer overgecontrasteerd waren.. Ik dacht: Misschien is het eenmalig..

Maar niet hoor...

Nu weer exact dezelfde symptomen als voor de herstelling. Inderdaad: het scherm blijft zwart, dat rare contrast, slow responding...
Lijkt mij een chronische ziekte te zijn. Ik ga hem weer binnen doen. Ik wil eignelijk een nieuwe, geen G900 meer. Ik ben het een beetje beu weet je, je kan gewoon niet vertrouwen op dit ding. Je kan geen wekker zetten want zoieso valt hij snachts uit.. Je kan geen agenda bijhouden, je kan niet snel even iets opzoeken.
Je bent niet bereikbaar omdat hij meer uitvalt dan aan staat... :( Zo frustrerend...

Wat een rot ding!!! Echt een zielige telefoon van Sony Ericsson.

Waar ik wel nog geen last van heb is van dat stof.. Ja, zo'n heel klein beetje maar het wordt niet erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:07:
[...]

Hallo,

Ja, hij was gemaakt en hij heeft even terug gewerkt. Maar zo'n 2 weken na de herstelling kreeg ik bijna een hartaanval toen ik zag dat de kleuren weer overgecontrasteerd waren.. Ik dacht: Misschien is het eenmalig..

Maar niet hoor...

Nu weer exact dezelfde symptomen als voor de herstelling. Inderdaad: het scherm blijft zwart, dat rare contrast, slow responding...
Lijkt mij een chronische ziekte te zijn. Ik ga hem weer binnen doen. Ik wil eignelijk een nieuwe, geen G900 meer. Ik ben het een beetje beu weet je, je kan gewoon niet vertrouwen op dit ding. Je kan geen wekker zetten want zoieso valt hij snachts uit.. Je kan geen agenda bijhouden, je kan niet snel even iets opzoeken.
Je bent niet bereikbaar omdat hij meer uitvalt dan aan staat... :( Zo frustrerend...

Waar ik wel nog geen last van heb is van dat stof.. Ja, zo'n heel klein beetje maar het wordt niet erger.
Misschien kunnen we onze telefoons dan combineren. Ik heb namelijk geen last van alles wat jij noemt, ik heb dan wel weer 'last' van een klein beetje stof. :)

Kan ik hem overigens gewoon opsturen voor dat stof? Ik heb hem via een betrouwbare webwinkel besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
Hier ook retetraag irritant. Wil je menu openen, druk ik natuurlijk uit frustratie meerdere keren en dan zijn er opeens een aantal smsjes verstuurd. Of druk ik reageerd ie niet, is er plotseling een inkomend gesprek dat ik heb weggeklikt (ja na 5 sec komt er een gesprek en na 10 sec reageeert ie op mijn commando's, oftewel: ik verbreek de verbinding). Contacten zoeken is ook een drama. (Als je ff snel wilt bellen). Maar als ik in de trein zit en heb WEL de tijd dan is het wel een fijn apparaatje: Camera opnemen lekkere fps en resolutie (in vergelijking met K800i) Alleen de knop opnemen werkt 3/4 tijd niet. Foto's maken zijn ook prima (iets lagere kwaliteit als K800i, maar wtf het is een mobieltje!). Vidoe's afspelen doet ie op een hoge reso (simpsons ziet er prima uit, iets wat ook beter is dan K800i). Gelukkig heb ik een 1 jaar abbo (Doe ik met elke foon, 1 jaar bijbetalen en dan verkopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, video's afspelen hier gaat toch maar schokkerig...

Zeker divx filmpjes, zowel smartmovie, divx player als coreplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:07:
[...]

Hallo,

Maar niet hoor...

Daarom heb ik 'm ook ingeruild, zwaar onding zeg 8)7
Qua functies en design super, qua werkzaamheid en snelheid zwaar :(
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 17:25:
[...]
Kan ik hem overigens gewoon opsturen voor dat stof? Ik heb hem via een betrouwbare webwinkel besteld.
O jahoor! En daarna weer om de 2 weken 8)7
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 20:09:
Hm, video's afspelen hier gaat toch maar schokkerig...

Zeker divx filmpjes, zowel smartmovie, divx player als coreplayer.
Ligt dan denk niet zozeer aan 't progje wat je gebruikt maar aan de resolutie / codecs...
Ik gebruik zelf Imtoo 'movie to iPod converter' en die mp4'tjes in 320x240 werden vlekkeloos afgespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerFlower schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 03:02:
[...]

Nope, nu heb je het weer over de G900 gebruiken als modem voor de iPod, en dat werkt niet met een iPod en zeker niet via WLAN :P

Wat je wil is dat de G900 gewoon zijn dataverbinding (GPRS, UMTS) route naar WLAN en dus als WLAN AP beschikbaar komt voor de iPod.

Voor Symbian S60 is daar software voor -- Joikuspot, http://www.joikuspot.com/ en ik zie nu dat het daar zelfs expliciet vermeld staat. Maar voor UIQ heb ik het nog niet gezien. Technisch gezien kan het iig :P
Dan hoop ik dat iemand dat werkend krijgt, want ik ben wel geinteresseerd! Is dus wachten op het juiste progje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 20:54:
[...]

Dan hoop ik dat iemand dat werkend krijgt, want ik ben wel geinteresseerd! Is dus wachten op het juiste progje..
Ben je niet toevallig handig in programmeren? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 20:13:
[...]

Daarom heb ik 'm ook ingeruild, zwaar onding zeg 8)7
Qua functies en design super, qua werkzaamheid en snelheid zwaar :(

[...]

O jahoor! En daarna weer om de 2 weken 8)7

[...]

Ligt dan denk niet zozeer aan 't progje wat je gebruikt maar aan de resolutie / codecs...
Ik gebruik zelf Imtoo 'movie to iPod converter' en die mp4'tjes in 320x240 werden vlekkeloos afgespeeld!
Jouw verhaal is inderdaad de moeite.. Ik heb het ook laten vallen dat ik een ander toestel wil zowel bij belprotect verzekering als BelCompany zelf, maar hier lachen ze daar eens mee. Moet minstens 3 keer in reparatie geweest zijn voor ze zoiets overwegen. Nuja, dat zal wel geen probleem zijn! Ik ben er vast van overtuigd dat hij wel nog is een keer zal kapot gaan :P
Maar tegen welk toestel moet je dan ruilen he.. Ik wil geen wifi opgeven, ik ben ondertussen al gehecht aan het touchscreen.. en ik wil ook wel een beetje een fatsoenlijke camera. Veel alternatieven zijn er niet, en als je dan al kan ruilen zal het tegen een andere sony zijn en dan is er helemaal niets dat in de buurt komt van de G900 :/ Als je het productportfolio van Nokia, samsung bekijkt en je legt dat naast die van SE, dan zie je wel wie goed bezig is. Sony brengt bij wijze van spreken 7 keer dezelfde gsm uit telkens in een ander jasje...
(Tegen de X1 zou ik wel willen ruilen ;))

k vind het gewoon zo irritant dat ik mij niet op mijn gemak voel met die gsm. Zo onbetrouwbaar. Ik durf hem niet als wekker gebruiken omdat hij waarschijnlijk toch uitvalt, mijn agenda moet ik dubbel bijhouden omdat de telefoon toch continu uitvalt. En dat voor een toch wel "zakelijke telefoon". Daarjuist wou ik nog gewoon voor ik hem weer weggebracht mijn contacten kopieren naar mijn simkaart: "overloop"... Zelfs dat kan hij niet. Grrr!! Ik vraag mij uberhaupt af of ze dit ding wel gecontroleerd en getest hebben voor ze het uit brachten. En dan nog, hoe kan het zijn, na de p990i, de m600i, de w950i, de p1i en de w960i een telefoon die op hetzelfde besturingssysteem loopt nog zoveel fouten bevat? De ervaring zou er toch stillaan moeten zijn zou je toch denken... Dat stofprobleem, dat kan er bij mij gewoon niet in eh, Ericsson maakt al hoe lang gsms? meer dan 15jaar? Dan zou je toch denken dat zo ondertussen wel weten hoe zo zo'n ding in elkaar moeten steken zodat het op zen minst een beetje stofvrij kan gehouden worden. Ik snap het echt niet...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2009 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:35
Nog steeds erger ik me aan het openen van een SMS. Het duurd zoooooo lang dat ik hem eerst wel weer neer leg en later wel eens ga kijken of hij hem geopent heeft :( Verder nog een prima toestel en geen problemen.

Heb hem nu 5 maand.
Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste

Let op:
Reacties zoals ik heb hem besteld, ik heb hem binnen en waar kan ik hem krijgen zijn overbodig hier. Graag over het toestel discussiëren, niet over de levertijd en alles wat daarbij komt kijken!