Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Wi-Fi'n kan ik al met al mn andere apparaten dus vond ik niet interessant
Touchscreen ja is leuk, maar werd ik ook niet botergeil van en camera tsjaa 't is 'n phone...

Ik heb geruild voor de Sony Ericsson W902 en vind 't best :)
Moet er nog 6 maanden mee rondlopen en ga dan wel voor de vernieuwde xperia ofzo, time will tell.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm, de w902i is nu net wat ik bedoelde met dat se 7 keer dezelfde telefoon uitbrengt. Ik vind het op zich wel een leuke telefoon maar...

Mijn vriendin heeft al meer dan een jaar een v640i (die overigens ook nog maar 3 keer in reparatie geweest is) en ik zie geen significant verschil buiten de 5mp vs 2mp voor de v640i camera en de knoppen op de zijkant.
Die v640i koste een jaar geleden 200€ (woon in belgie dus zonder abbonementen en dergelijke).. dus in een jaar tijd zijn ze er in geslaagd de camera met maar liefst 3 mp te verhogen en dan misschien nog een beetje audiotweaks en een beter headsetje en daar vragen ze daar dan nog eens 200euro meer voor dan een jaar geleden.. Nu, dat vind ik bijzonder teleurstellend hoor.

Maar das wel een beetje off topic. :$

Terug over de G900: stomme trage rot telefoon.. Ik ben blij dat ik van Belprotect nu een nokia 3109 gekregen heb (neen eigenlijk niet, ik mis de functies van de G900 wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-08 19:50

InSanex

serenity now!

Zo, iedereen is goed te spreken over dit machientje :)

Bij mij werkt ie toch probleemloos, vraag me alleen af of iemand het voor elkaar gekregen heeft om tunin.fm werkend te krijgen ?

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, ik heb ook hier ook weer iets raar. Als iemand dit ook al heeft voorgehad, hoe heb je dit dan opgelost?
Sinds gisteren krijg ik ineens geen SMS berichten meer binnen als mijn GSM gewoon aanstaat. De berichten komen wel binnen als ik de GSM uitschakel en terug inschakel. Denk niet dat dit echt de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb last van stof maar verder ben ik toch wel gehecht geraakt aan deze telefoon. Prima toestel vind ik en heb totaal niet last van de geschreven problemen hier verder.

Toch jammer dat SE het bij deze zo heeft laten liggen omdat het voor iedereen een geweldig toestel zou moeten en kunnen zijn.

Mocht hij toch een keer kapot gaan dan val ik gewoon terug op de zeer betrouwbare W810i O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
Is er nog geen nieuwe firmware beschikbaar voor de trage menu's enzo?Wil het toestel wel halen als 2de toestel, maar wil er geen problemen mee zoals trage menu's, software problemen,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:43

PowerFlower

être diable et jouer fleur

CLB schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 15:31:
Wi-Fi'n kan ik al met al mn andere apparaten dus vond ik niet interessant
Touchscreen ja is leuk, maar werd ik ook niet botergeil van en camera tsjaa 't is 'n phone...

Ik heb geruild voor de Sony Ericsson W902 en vind 't best :)
Moet er nog 6 maanden mee rondlopen en ga dan wel voor de vernieuwde xperia ofzo, time will tell.
De xperia is veel te groot.

En voor mij is touchscreen + WiFi wel iets waar ik niet snel meer zonder zou kunnen... Touchscreen m.n. om snel mailtjes te kunnen schrijven en afspraken toe te voegen, en WiFi omdat in het buitenland data zo fsking duur is (€10 per mb anyone?).

De camera zuigt en de crashes van de software zuigt, en veel details zijn net wat minder handig dan bij de "regular" SE's. Toch zie ik voorlopig geen goede vervanger van mn G900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik had 't over de vernieuwde, die nog niet uit is ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 13:12:
Hmmm, ik heb ook hier ook weer iets raar. Als iemand dit ook al heeft voorgehad, hoe heb je dit dan opgelost?
Sinds gisteren krijg ik ineens geen SMS berichten meer binnen als mijn GSM gewoon aanstaat. De berichten komen wel binnen als ik de GSM uitschakel en terug inschakel. Denk niet dat dit echt de bedoeling is.
Vandaag mijn probleem opgelost gekregen. Dus moesten er nog zijn die dit voor hebben, dit heb ik gedaan:
Mijn SMS inbox gewoon leeg gemaakt tot er misschien nog 3 berichten instonden en nu komen alle smsjes weer correct en snel toe.
Ik wou eigenlijk eerst nog een firmware update doen maar omdat het probleem opgelost is, dit toch maar niet gedaan en dus toch nog even een tijdje verder met deze GSM. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 14:26
op de p990i had ik ook dat probleem van trage sms'jes, had er meer dan 1000 zitten...
ondertussen seus aan het laten lpen, heeft iemand ergend de update lijst van de g900?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:41
Kzit ook aan de 600 smsjes als het niet meer is, helpt verwijderen echt alles opsnellen? Dan zal ik dat wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:35
heeft iemand het toestel ook aan de praat gekregen met Myphone explorer? Via bluetooth herkent het programma hem niet (heb seriele poort al aanstaan op com3, en geselecteerd in de opties) En via de usb kabel kun je in de opties niet instellen dat je een USB kabel gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudyyy schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 13:24:
heeft iemand het toestel ook aan de praat gekregen met Myphone explorer? Via bluetooth herkent het programma hem niet (heb seriele poort al aanstaan op com3, en geselecteerd in de opties) En via de usb kabel kun je in de opties niet instellen dat je een USB kabel gebruikt.
Bij mij werkte het met de kabel vlekkeloos.. Ik weet wel niet juist meer hoe ik em had ingesteld. Mijn telefoon is voorlopig nog in reparatie dus ik kan het ook niet nakijken.
Bleutooth leek het te werken,tot ik berichtjes aan het downloaden was van de telefoon. Ik kreeg ze niet te zien, ze waren waarschijnlijk wel gedownload maar ze stonden niet in de lijst op mijn computer.. dus daar zat nog iets fout. Maar via de kabel heeft het hier zeker gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 20:39:
[...]

Bij mij werkte het met de kabel vlekkeloos.. Ik weet wel niet juist meer hoe ik em had ingesteld. Mijn telefoon is voorlopig nog in reparatie dus ik kan het ook niet nakijken.
Bleutooth leek het te werken,tot ik berichtjes aan het downloaden was van de telefoon. Ik kreeg ze niet te zien, ze waren waarschijnlijk wel gedownload maar ze stonden niet in de lijst op mijn computer.. dus daar zat nog iets fout. Maar via de kabel heeft het hier zeker gewerkt.
Ik heb het gister een keer geprobeerd na een schone Vista installatie, en heb het aan de praat gekregen. Je moet de software van Sony ericcson installeren wil je gebruik maken van My phone xplorer. De software maakt een com poort aan, deze kan je dus wel gebruiken. Eindelijk! 2000 + (ontvangen en verzonden) smsjes van mijn telefoon af ! _/-\o_ Nu gaat het openen van smsjes degelijk sneller (maar nog niet snel genoeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
is het nu al bij al een goed toestel dat aan te bevelen is of toch maar van afblijven en wachten op andere (betere) SE's?
Ik ben nog in het bezit van een W960i en zoek een vervanger die hetzelfde (of meer) kan dan mijn W960i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M3 SMGII schreef op zondag 18 januari 2009 @ 16:08:
is het nu al bij al een goed toestel dat aan te bevelen is of toch maar van afblijven en wachten op andere (betere) SE's?
Ik ben nog in het bezit van een W960i en zoek een vervanger die hetzelfde (of meer) kan dan mijn W960i
Ik zou wachten (of evt. overstappen naar een ander merk..) heb al jaren SE nu in bezit van die G900 en het is het wat mij betreft gewoon net niet.... scherm moet groter batterijduur moet langer shit moet sneller... al moet ik zeggen dat ik nergens nog de ideale telefoon heb gevonden... aan alles mankeert wel wat :-P hoop dat er in juni wat beters op de markt is... een iphone zal het nooit worden want ik sch*t hard op itunes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 17:06:
[...]

Ik zou wachten (of evt. overstappen naar een ander merk..) heb al jaren SE nu in bezit van die G900 en het is het wat mij betreft gewoon net niet.... scherm moet groter batterijduur moet langer shit moet sneller... al moet ik zeggen dat ik nergens nog de ideale telefoon heb gevonden... aan alles mankeert wel wat :-P hoop dat er in juni wat beters op de markt is... een iphone zal het nooit worden want ik sch*t hard op itunes...
mja overstappen naar anders merk, Ik vind persoonlijk SE wel goed. Design is altijd mooi en batterij is bij vele toestellen nog in orde. Heb veel merken gehad en vind de beste nog altijd SE.

Hoe lang kan je met volle batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M3 SMGII schreef op zondag 18 januari 2009 @ 19:53:

Hoe lang kan je met volle batterij?
In principe 2 dagen met normaal gebruik (paar keer bellen tig keer smsen).. maar met veelvuldig internetten moet je hem echter wel dagelijks opladen (om er zeker van te zijn dat je de 2e dag niet leeggelopen bent)... blijft natuurlijk wel een smartphone volgens mij hou je dat oplaad gezeik toch, welke foon je ook haalt...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2009 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
Ja precies, 3 dagen red ie met normaal gebruik, Wifi gebruik een boel (net als BT), gewoon consequent uitzetten.
Misschien de C905 een opvolger voor je W960? (of de walkman versie: W905?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 17:06:
een iphone zal het nooit worden want ik sch*t hard op itunes...
Dat is maar een kleine bijzaak als je 'n iPhone hebt ;) iPhone draait toch zelf niet op iTunes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 19 januari 2009 @ 15:06:
[...]

Dat is maar een kleine bijzaak als je 'n iPhone hebt ;) iPhone draait toch zelf niet op iTunes ;)
Ja maar het vervuild je computer wel, anders kan je geen bestanden op je iPhone zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers van internetradio: Tunin FM discussie topic

Handige applicatie is tunin.fm Nokia heeft trouwens sinds vorig jaar een eigen internetradio applicatie. Voor de SE bezitters is dit een goede oplossing (mits interntabo op je mobiel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 19 januari 2009 @ 15:06:
[...]

Daarbij is het ook zo toch dat je niet zomaar (zoals op deze SE) 'van alles' kunt installeren... is zwaar afgeschermd toch heb ik begrepen.. |:( (om nog even terug te kopen op die eifoon)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2009 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:14:
[...]
Ja maar het vervuild je computer wel, anders kan je geen bestanden op je iPhone zetten :P
Ach valt wel mee, iTunes is 'n kwestie van 'n half uurtje instellen en je content overpompen :)
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 19:24:
[...]
Daarbij is het ook zo toch dat je niet zomaar (zoals op deze SE) 'van alles' kunt installeren... is zwaar afgeschermd toch heb ik begrepen.. |:( (om nog even terug te kopen op die eifoon)
O zeker niet hoor, is werkelijk een device van wereldklasse!
Heb de 1st generation gehad 8GB, na 'n week verkocht, omdat ik 'n 16GB wilde, maar nooit gedaan :+

En de 2nd generation is van plastic, wat echt heel erg lelijk is en 'n 2 jarig abbo is niet aan mij besteed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M3 SMGII schreef op zondag 18 januari 2009 @ 16:08:
Wat dacht je van deze SE? Verwijderd in "Sony Ericsson T700 topic"

Wordt nogal weinig aandacht aan besteed maar tis een mooie GSM qua uiterlijk. Helaas alleen geen 5MP camera en Wifi maar wel HDSPA verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
vanavond wou ik mijn vriendin opbellen, maar gelijk welk nummer ik probeerde, drie biepjes...
smsjes gingen nog perfect...

master reset hielp ook niet, nu maar hopen dat seus uitkomst biedt...
iemand al dit probleem gehad?

edit: ik kan niet meer opgebeld worden ook |:( |:(

[ Voor 10% gewijzigd door jakob op 20-01-2009 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
ik heb mijn netwerk nog eens zelf geselecteerd en 3G uitgezet, en daarmee is het opgelost??
zeer raar imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jakob schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 20:55:
ik heb mijn netwerk nog eens zelf geselecteerd en 3G uitgezet, en daarmee is het opgelost??
zeer raar imho
Ik heb ook wel eens dat ik niet kan bellen / gebeld worden, maar simpel opnieuw opstarten is al genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds zojuist de General World 1 firmware erop. Helemaal de CDA naar custom world 1 moeten omvormen, maar het was het wel waard, de snelheid begint acceptabel te worden =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
PowerFlower schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:09:
[...]

De xperia is veel te groot.

En voor mij is touchscreen + WiFi wel iets waar ik niet snel meer zonder zou kunnen... Touchscreen m.n. om snel mailtjes te kunnen schrijven en afspraken toe te voegen, en WiFi omdat in het buitenland data zo fsking duur is (€10 per mb anyone?).

De camera zuigt en de crashes van de software zuigt, en veel details zijn net wat minder handig dan bij de "regular" SE's. Toch zie ik voorlopig geen goede vervanger van mn G900.
Ik heb een K800i en een X1. Maar de X1 is maar ietsjes groter en qua dikte (zonder het klepje van de can van de k800i mee te tellen) is hij het zelfde. Alleen is hij wel een stukje zwaarder.

Maar ik ben voor me vriendin naar de G900 aan het kijken. Is met de nieuwe firnware updates de snelheid van de menu's en het beeld van de Cam nog beter geworden ? of zijn die foto's nog steeds zo brak als in de reviews ? want de K800i heeft een veel en veel betere Cam dat mag duidelijk zijn. Deze tel en de C902 maken duidelijk waarom je niet alleen maar op Megapixels moet letten.

[ Voor 19% gewijzigd door Astennu op 28-01-2009 19:50 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 00:51:
Ik heb sinds zojuist de General World 1 firmware erop. Helemaal de CDA naar custom world 1 moeten omvormen, maar het was het wel waard, de snelheid begint acceptabel te worden =)
Wat is dit precies voor firmware en zijn er nog meer verbeteringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 23:24:
[...]

Wat is dit precies voor firmware en zijn er nog meer verbeteringen?
Hier ben ik ook nieuwsgierig naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pduin
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-08-2023
Rudyyy schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 09:56:
[...]
Hier ben ik ook nieuwsgierig naar
Ik ook :) Als het de messaging app eindelijk een beetje op normale snelheid krijgt gooi ik hem er gelijk op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
Astennu schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 17:37:
[...]

Ik heb een K800i en een X1. Maar de X1 is maar ietsjes groter en qua dikte (zonder het klepje van de can van de k800i mee te tellen) is hij het zelfde. Alleen is hij wel een stukje zwaarder.

Maar ik ben voor me vriendin naar de G900 aan het kijken. Is met de nieuwe firnware updates de snelheid van de menu's en het beeld van de Cam nog beter geworden ? of zijn die foto's nog steeds zo brak als in de reviews ? want de K800i heeft een veel en veel betere Cam dat mag duidelijk zijn. Deze tel en de C902 maken duidelijk waarom je niet alleen maar op Megapixels moet letten.
De foto's zijn prima te doen naar mijn mening. De K800i had alleen een betere lens en grotere lens dus vandaar dat die beter is. Ik weet niet of je vriendin technisch is maar het is niet een superhandzaam en makkelijke telefoon. Denk dat je beter met een andere telefoon beter uit bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

De camera is eigenlijk achteruit gegaan in die modellen. De K750i (de eerste release dan) was beter dan de K800i, en die is echt een stuk beter dan de camera van de G900.

Scherpte is prima bij de G900, beter dan bij veel telefoons, maar de kleuren en lichtgevoeligheid (avond/nachtfoto's!) zijn echt om te huilen. Die kleuren krijg ik ook in Photoshop niet meer goed. En low light foto's zijn gewoon een donker waas.

Overdag, met goed licht, maar niet teveel licht, en buiten, dan zijn de foto's perfect :P

[ Voor 5% gewijzigd door PowerFlower op 29-01-2009 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
De K750 is helemaal niet beter, naar mijn weten zelfde als W800 alleen dan zonder mediaplayer. 2.0 Megapixel en echt bagger veel ruis. K800i had een dikke lens erop en was zelfs DIK te noemen door de lens. De ruis valt ook zeer mee.

Foto's zijn niet perfect nee zeker bij weinig licht (alhoewel die xenon flitser best aardig is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Lightning89 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 18:14:
De K750 is helemaal niet beter, naar mijn weten zelfde als W800 alleen dan zonder mediaplayer.
Nope, de eerste batches van de K750 (d.w.z. het eerste half jaar van productie of zo) zat er een betere sensor in. Het aantal megapixels is toen niet veranderd, de kwaliteit wel.
2.0 Megapixel en echt bagger veel ruis. K800i had een dikke lens erop en was zelfs DIK te noemen door de lens. De ruis valt ook zeer mee.
De ruis wordt m.n. veroorzaakt door het al dan niet processen. Net zoals met digitale zoom is dat iets dat ik liever zelf doe (in Photoshop o.i.d.). Bovendien kun je niet "alle" K750's over één kam scheren, omdat ze tussentijds van sensor gewisseld zijn.

Maar, tja, "beter" is ook altijd subjectief. Is ook vaak een kwestie van of je meer op kleurechtheid of op scherpte let. De G900 is dus nogal scherp, alleen de kleuren zijn om te huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
Excuses dat van de batches wist ik niet. Ik ben het met je eens dat het subjectief is.
Naar mijn mening had de K800i daarom ook ''vollere'' kleuren t.o.v mijn G900 en vooral mijn W800i. Scherpte klopt ja vanwege de grote resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Niet alleen vanwege de resolutie :)

Vergeleken met andere 5mp phonecams is hij gewoon scherper. Kan natuurlijk aan een sharpening algoritme in de telefoon liggen, maar ik vond dat er opvallend veel meer detail in zat dan bij anderen op dezelfde resolutie, als je bijv. gaat kijken wat er overblijft van tekst die veraf op de foto staat en nog maar een pixel of 20 hoog is. Bij goed licht tenminste, want bij minder licht verliest hij dat snel door de kleine lens (en de vingerafdrukken en vet etc. die je er op krijgt, aangezien er geen klepje voor zit).

De K850 van mijn vriendin bijvoorbeeld is duidelijk minder scherp (hoewel de kleuren veel beter zijn). Tegelijkertijd is dat naast een G900 ook wel een flinke baksteen :X

[ Voor 13% gewijzigd door PowerFlower op 01-02-2009 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hmm krijg de backup niet meer werkend bij mijn G900. Alles werkt totdat hij de instellingen moet gaan backuppen (analyseren staat erboven). Dat blijft zo 10 minuten staan en dan word het afgebroken en geannuleerd. En staat er bij info "mobiele telefoon reageerd niet meer".

Eerder deed alles het gewoon perfect. Erg raar hoop niet dat ik een master reset moet uitvoeren of is dat de enige mogelijkheid?

[ Voor 8% gewijzigd door schnumi op 02-02-2009 16:22 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 00:51:
Niemand praat meer over deze update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
zou het wel willen proberen, maar ik vind nergens changelogs, niet van die versie, niet van de lokale versies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje bla bla van rodka dus waarschijnlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pduin
Net m'n g900 ook naar custom world 1 geswitcht en de update gedraaid. Naast het nieuwe default thema, zwart/rood (m'n favo kleuren :-)) niets anders kunnen ontdekken. Messaging applicatie is niet sneller geworden. Gelukkig werken de backups nog wel. Als ik nog veranderingen tegenkom zal ik ze wel effe posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* daar is http://tweakers.net/aanbod voor

[ Voor 73% gewijzigd door pven op 15-02-2009 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pduin schreef op zondag 08 februari 2009 @ 14:33:
Net m'n g900 ook naar custom world 1 geswitcht en de update gedraaid. Naast het nieuwe default thema, zwart/rood (m'n favo kleuren :-)) niets anders kunnen ontdekken. Messaging applicatie is niet sneller geworden. Gelukkig werken de backups nog wel. Als ik nog veranderingen tegenkom zal ik ze wel effe posten.
Die custom world 1 kwam ik inderdaad ook al tegen en dat is niks anders dan de nieuwste firmware volgens mij. Alleen raar dat wij bij een m versie zijn en ergens anders de nieuwste n is. Verschillen weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pduin
Na een weekje de nieuwsteupdate gebruikt te hebben kan ik vertellen dat ik niets ben tegengekomen wat veranderd/verbeterd is met uitzondering van de default theme. Als je g900 nog niet custom world 1is, is het wat mij betreft niet de moeite waard te switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds enkele dagen kloppen de tijden van binnenkomende sms'jes niet meer, terwijl de tijd van het toestel gewoon in orde is. Iemand een andere oplossing dan de master reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
De tijden van binnenkomende smsjes zijn de tijden van de telefoon waarmee die verstuurd is dacht ik;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 13:38:
Sinds enkele dagen kloppen de tijden van binnenkomende sms'jes niet meer, terwijl de tijd van het toestel gewoon in orde is. Iemand een andere oplossing dan de master reset?
moet je even alle tijden gelijk zetten. je kunt 3 tijdzones instellen als ik het goed heb. eigen zone, favoriete zone, en nog 1. ff allemaal zelfde zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
ik zal 'm nu zo'n 3 maand hebben, en ook al wat stofjes(op zich niet zooo storend...) maar toch voelt hij wat verouderd aan. niet altijd even 'slimme' software
ik begin meer en meer naar nokia te neigen(na ongeveer 5 jaar ~ 8 SE's...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 21:40:
Mijn G900 is inmiddels weer terug. De belcompany had 'm opgestuurd naar SE. De pakbon is behoorlijk vaag; meer dan 'gecombineerde reparatie' willen ze niet kwijt. De software problemen zijn in ieder geval opgelost, Ook is het stof onder het scherm verwijderd. Op zich is het allemaal best snel gegaan, ben 'm nog geen 2 weken kwijt geweest volgens mij (incl kerst). Ook valt alles onder de garantie dus het heeft me niets gekost. Beetje vreemd dat CLB wel 30 euro moest betalen met zijn waterdruppel; hij had zelfs een extra verzekering afgesloten á 10 euro/maand. Volgens mijn verkoper zit er standaard 2 jaar garantie op dit toestel.
Oja, er zat een sticker op het toestel met een tekst geschreven in de ik-vorm: "Gelukkig ben ik weer terug in vertrouwde handen. Ik heb je zo gemist." En dat op een telefoon die gericht is op de zakelijke markt... 8)7
Maar daar laat sony ericsson het niet bij: Er zit ook nog een boekje bij waarin de telefoon zich verontschuldigt omdat 'het de laatste keer niet zo goed ging tussen ons'. vol handige tips wat je moet doen 'als je telefoon zich een beetje slap voelt'. Als klap op de vuurpijl staan er in het boekje ook nog foto's die de telefoon gemaakt heeft tijdens zijn 'avontuur'! |:(
Ik ben van de week naar de BelCompany geweest omdat ik ook last heb van stof onder het scherm. Zeggen ze dat ze er niks aan kunnen doen zonder dat het wat kost.
Kan de gsm opsturen a 70,- cosmetische kosten?? Wordt ik oneerlijk behandeld. Ik heb em nog geen jaar en heb een extra verzekering.
Hoe heb jij dit gespeeld op CLB??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook last van stof en maakte hem zelf maar open. Als je kijkt dan wat voor rubbertjes ze er rond het scherm hebben geplakt is het logisch dat er stof onder het scherm kan komen. Ik heb dan ook zelf een tochtstrip dun gesneden en die rond het scherm geplakt. Het enige stof wat er nu nog onder zit was stof dat er al zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 20:43:
[...]
Hoe heb jij dit gespeeld op CLB??
Afgehandeld via mail! Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 23:11:
[...]

Afgehandeld via mail! Succes ermee!
Vandaag hebben ze de G900 opgehaald, dus eens kijken hoe lang ik em kwijt ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:23

FlyEragon

Alien Monkeys

Is het nou nog aan raden om de G900 aan te schaffen, nu Symbian UIQ dood is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Prima aan te raden als de telefoon bevalt zoals hij out-of-the-box is, niet aan te raden als je hoopt dat er nog enorme hoeveelheden nieuwe software voor ontwikkeld gaan worden ;) Maar vergeet niet dat de installed base best groot is (volgens mij zijn er miljoenen UIQ telefoons nog gewoon in gebruik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:23

FlyEragon

Alien Monkeys

PowerFlower schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 12:53:
Prima aan te raden als de telefoon bevalt zoals hij out-of-the-box is, niet aan te raden als je hoopt dat er nog enorme hoeveelheden nieuwe software voor ontwikkeld gaan worden ;) Maar vergeet niet dat de installed base best groot is (volgens mij zijn er miljoenen UIQ telefoons nog gewoon in gebruik).
Ik weet dus niet of de telefoon zo "out-of-the-box" af is, lees nogal veel software probleempjes wat me eerlijk gezegd een beetje tegenhoud. Ben benieuwd os SE de firmware/software updates nu plots stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
FlyEragon schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 15:38:
[...]
lees nogal veel stofsoftware probleempjes wat me eerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex

InSanex

serenity now!

Nou, die van mij heeft ondertussen een lange vakantie bij dynafix :)
STATUS DATUM / TIJD
Order - Volledig ingevoerd 23-2-2009 11:51:54
Order - Bevestigd 23-2-2009 11:51:59
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Dynafix Care) 23-2-2009 11:52:00
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 23-2-2009 11:52:24
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 23-2-2009 11:52:25
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 24-2-2009 8:32:57
Reparatie repair center - In behandeling 24-2-2009 11:15:56
Reparatie - Component repair 24-2-2009 12:08:39
Reparatie - Wacht op omruil 2-3-2009 12:37:18
Mag toch geen 14 dagen duren om een ander toestel te regelen zou je denken....
Ook ik was/ben toch een SE fan, maar denk dat dit de laatste is :(

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exabart
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-04 16:54
Nou, die van mij heeft nog een veel langere vakantie bij dynafix.

Hij heeft het probleem van laag contrast scherm, reboots met de melding "de telefoon wordt opnieuw opgestart om de prestaties te verbeteren" etc.

7 december gebracht bij het Sony Ericsson reparatie centrum in Eindhoven.
7 januari gebeld dattie klaar was. Ik zet hem aan in de winkel en zeg: jongens, stuur maar meteen weer op, is nog steeds kepot.
Sindsdien nog steeds in reparatie. Hij 'wacht op omruil'.

Al een aantal keren met SE aan de telefoon gehangen, ze kunnen / willen niets doen. Ruim 3 maanden inmiddels (volgens hun 2 maanden, want ik heb hem op 7 januari 'weer' ter reparatie aangeboden, dus is hij 'pas' 2 maanden weg).

Is toch niet normaal? Maar ja, wat kun je doen. Ik ben lief geweest, boos geworden, naar manager gevraagd, e-mails gestuurd. Geen reactie.

Blij dat ik mijn W810i nog had liggen, die is onverwoestbaar. En eigenlijk net zo fijn als de G900.

Binnenkort loopt mijn abbo af, dan eens kijken of ik een Xperia X1 kan scoren, want dit is geen porem. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex

InSanex

serenity now!

Nou, dan hebben we precies hetzelfde probleem.
dan gaat het bij mij ook nog wel een tijdje duren ben ik bang :(

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exabart
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-04 16:54
Nog maar eens met SE gebeld. Ditmaal met een andere aanpak.

"Ik wil NU een oplossing!"

"Nee meneer, ik kan echt niets voor u doen. Het is heel vervelend, maar het toestel wacht op omruil."

"Ik hang niet op voordat er een oplossing is. Dus als u niets kunt doen voor mij, bedenk dan maar waar wij het de hele dag over gaan hebben."

"Dat wordt dan een duur gesprek voor u meneer. En een lange gesprekstijd voor mij."

Uiteindelijk heeft hij een mail naar zijn baas gestuurd met een CC naar mij, terwijl ik hem aan de lijn had. Eens kijken dit iets oplevert. Anders blijf ik de volgende keer ECHT desnoods een uur aan de lijn (ik bel toch vanaf mijn werk ;) )

Iemand nog een idee hoe je verder nog pressie kunt uitvoeren? Sta je nu echt machteloos in zo'n geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit topic is niet bedoeld voor garantie, de afhandeling daarvan, of andere stekeligheden die je met SE hebt. Daarvoor kun je in Shopping Forum terecht. Dit topic is puur technisch. Dus nu graag weer ontopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:52
Na veel zoekwerk heb ik gevonden dat deze telefoon gebruik maakt van Exchange Activesync, via het PIM-profiel.

Nu is een gebruiker naar mij toegekomen met de vraag om de telefoon lokaal te synchroniseren aan de pc. Aangezien het bedrijfsbeleid aangeeft alleen activesync te gebruiken, vroeg ik mij af of iemand ervaring heeft met deze G900 icm. activesync in plaats van de SE-suite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu een jaar en na hem toch enige tijd in bescherming te hebben genomen begin ik te twijfelen of hij het nog 1 jaar vol gaat houden. De lak springt er aan de achterkant bij het pennetje al vanaf en ik heb af en toe dat het beeld ineens zwart wordt waarna ik de accu eruit moet trekken. Hij ziet er leuk uit ,maar tippen aan mijn W810i die ik gelukkig als back-up heb, zal hij nooit doen! Ik durf zelfs te zeggen dat er maar weinig telefoons degelijker zijn dan de w810.

G900 had zoveel beter kunnen en moeten zijn. Had er sowieso meer van verwacht. Volgend jaar maar weer kijken wat een mooie opvolger bij SE is. Ander merk is geen optie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
dacht hetzelfde over SE, en nu ik de nieuwe modelletjes gezien heb... ben er niet laaiend enthousiast over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 11:34
Heeft iemand ervaring met deze mod? Zou hij ook op de G900 Werken?

http://www.uiqblog.com/20...a-mods-finally-available/

@Jacob: ik vind die Idou er wel goed uit zien anders

[ Voor 16% gewijzigd door Woudtwe op 25-03-2009 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een email gestuurd naar smartphoneshop en nu moet ik dus mijn mobiel opsturen naar ze. Moet wel even goed verbergen dat ik hem open heb gemaakt maar hoop dat ze hem tegen garantie kunnen maken want het zit toch echt in het toestel zelf dat deze uitvalt :r

Iemand meer ervaring met garantieregelingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Laatst online: 17:14
Batsu schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 17:50:
Nou ik heb hem ook!

Rare is, ik heb geen Nl-se taal, alleen Engels. De SE site geeft een foutmelding als ik talen kies om te downloaden, iemand een tip?
Verder moet ik er best wel aan wennen maar gaat wel lukken denk ik!
Heb het zelfde, heb de NL taal gedownload van de site probeer hem te installeren
dan krijg ik tijdens de installatie dat er bestanden overschreven moeten worden, steeds
weer een ander bestand, kan ik niet iets selecteren voor YES FOR ALL :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 20:01:
[...]

Hoe kan je dat lampje een andere kleur geven dan? Heb 't nog niet gevonden!
Nog een vraagje: het is me eindelijk gelukt om WLAN goed in te stellen zodat ie verbinding maakt, maar zodra ik op internet zit (standaard browser), dan zegt ie dat ie geen verbinding kan maken met de externe server... Hoe kan dat :?
Heb dus ook al mijn Wlan settings goed staan naar mijn weten en hij maakt verbinding
en krijg toch als ik een pagina open de meding "Kan geen verbinding kan maken met de externe server"

*** Edit ***
Zal eens een sofware versie update uitvoeren, kijken of het dan goed is........

Overgens merkt net dat mijn data kabel niet goed is, heb dus even een nieuwe DCU-60 besteld
Als ik hem binnen heb voer in wel een software update uit, wat is overgens de laatste software versie ?

[ Voor 19% gewijzigd door Albert020 op 27-03-2009 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Woudtwe schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 12:13:
Heeft iemand ervaring met deze mod? Zou hij ook op de G900 Werken?

http://www.uiqblog.com/20...a-mods-finally-available/

@Jacob: ik vind die Idou er wel goed uit zien anders
Op Esato staat een specifieke mod voor de G900 (die is natuurlijk anders). Niet heel erg spectaculair though, niet zoveel veranderingen als bijv. de K750 en K800 cam mods. Maar makkelijk te proberen -- je kunt zo weer terug naar de oude settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 20:01:
[...]

Nog een vraagje: het is me eindelijk gelukt om WLAN goed in te stellen zodat ie verbinding maakt, maar zodra ik op internet zit (standaard browser), dan zegt ie dat ie geen verbinding kan maken met de externe server... Hoe kan dat :?
@Lientje89, Heb jij het inmiddels al opgelost ?
Dan is mijn vraag hoe heb je dat gedaan, ik krijg het niet voor elkaar........ 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Albert020 op 27-03-2009 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albert020 schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 18:59:
@Lientje89, Heb jij het inmiddels al opgelost ?
Dan is mijn vraag hoe heb je dat gedaan, ik krijg het niet voor elkaar........ 8)7
WLAN werkt idd niet zo lekker.
Als ik internet opstart, dan heb ik 30% kans dat ie verbinding kan maken.
In 70% van de gevallen lukt het niet.
Dan ga ik naar WLAN scan. WLAN uitzetten. WLAN aanzetten. WLAN scannen. Connecten. En dan kan ik pas browsen. Vreselijk!
Ik gebruikte eerst een jaar Nokia E65. Toen, vanwege de FM radio/touch screen/stylus, overgestapt naar de G900. Ik was niet ontevreden over de G900, maar de E65 is kwalitatief veel beter.
Na een half jaar G900 was ik blij om weer terug te zijn bij de E65. Sinds een week nu over op Nokia 5800. Dat is nou eens een klasse toestel voor een spotgoedkope prijs!
Ik weet dat jullie allemaal SE liefhebbers zijn, dus sorry voor dit negatief bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2009 @ 00:10:
[...]

Dan ga ik naar WLAN scan. WLAN uitzetten. WLAN aanzetten. WLAN scannen. Connecten. En dan kan ik pas browsen. Vreselijk!
Ik gebruikte eerst een jaar Nokia E65. Toen, vanwege de FM radio/touch screen/stylus, overgestapt naar de G900. Ik was niet ontevreden over de G900, maar de E65 is kwalitatief veel beter.
Na een half jaar G900 was ik blij om weer terug te zijn bij de E65. Sinds een week nu over op Nokia 5800. Dat is nou eens een klasse toestel voor een spotgoedkope prijs!
Ik weet dat jullie allemaal SE liefhebbers zijn, dus sorry voor dit negatief bericht.
Maakt niet uit hoor. De G900 wat veelbelovend maar SE heeft hem gewoon fout afgeleverd. Brakke software en een slechte afsluiting bij het scherm. Blij dat UIQ eindelijk overboord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2009 @ 00:10:
[...]

Bij mij maakt ie wel gelijk verbinding maar als ik ga browsen dan
open ik een pagina en krijg ik het bericht: COULD NOT LOCATE REMOTE SERVER !
Heb alles na gekeken qua instellingen van me Wlan, maar misschien zie ik iets over het hoofd ? ¿¿ ?
Als er mensen zijn die meer suggesties hebben hoor ik dit uiteraard graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Geen DNS?

Overigens is mij opgevallen dat als ik WLAN aan zet, ik de G900 gewoon even een paar seconden moet gunnen om te scannen. Als ik meteen scan, vind hij niets (en moet ik het eerst weer uit zetten); als ik heel even wacht, gaat het verder allemaal vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
PowerFlower schreef op zondag 29 maart 2009 @ 12:49:
Geen DNS?

Overigens is mij opgevallen dat als ik WLAN aan zet, ik de G900 gewoon even een paar seconden moet gunnen om te scannen. Als ik meteen scan, vind hij niets (en moet ik het eerst weer uit zetten); als ik heel even wacht, gaat het verder allemaal vlekkeloos.
Als ik verbonden ben wia Wlan en kijk bij mijn Internet Accounts
Zie ik tot mijn verbazing bij IP CONFIG en IP DNS ADRESS 0.0.0.0.0 staan !
Hij zegt dus wel dat ie verbonden, maar het blijkt dus van niet, ik heb alles op automatisch ingesteld, of moet ik handmatig alle IP, DNS, SUBMASK, adressen invoeren nee toch 8)7

***edit***
Heb ook nog even alles handmatig ingevoerd, hij blijft zeggen: COULD NOT LOCATE REMOTE SERVER !
Het gekke is wel als ik bij de logs kijk dat hij wel ontvangt maar niks sent... :?

[ Voor 12% gewijzigd door Albert020 op 29-03-2009 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Heb de laatste nieuwe software update uitgevoerd,
Nu is ie ook in NL taal, maar heb nog steeds het probleem
Met internet: "Kan geen verbinding kan maken met de externe server"

Wie kan mij helpen dit probleem te verhelpen......... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 16:57:
Ik heb een email gestuurd naar smartphoneshop en nu moet ik dus mijn mobiel opsturen naar ze. Moet wel even goed verbergen dat ik hem open heb gemaakt maar hoop dat ze hem tegen garantie kunnen maken want het zit toch echt in het toestel zelf dat deze uitvalt :r

Iemand meer ervaring met garantieregelingen?
Ik heb hem sinds gister weer terug van reparatie en alles is netjes gegaan. Een klein deel van mn touchscreen werkte niet meer. Heb hem aangemeld via GSM Trend omdat ik hem daar gekocht had. Van hun een RMA nummer gehad en met dat op het pakje opgestuurd naar Dynafix. Met 2 weken had ik weer terug met een nieuw touchscreen en alles werkt weer zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
Sinds ik hem terug heb van de reparatie kan ik .sis ineens niet meer installeren? Ik krijg dan de melding:

Deze versie van het installatiebestand wordt niet meer ondersteund.

Iemand enig idee of dit op te lossen is?
Mijn softwareversies zijn als volgt:

PDA-softwareversie: 1203-8784 R6K842
Telefoonsoftwareversie: 1203-6566 RKN002
Softwareversie-bluetooth: 1200-5567 R1F02
CDA-versie: 1204-3148R6K836

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Heb even een open verbinding geprobeerd, en internet werkt,
Maar bij mij thuis heb ik WPA2 Personal, ondersteunt de telefoon wel WPA2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
Ja hier iig wel;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Hmm, dan zal ik straks de beveiliging er eens af gooien,
kijken of ie dan wel verbinding maakt, alles staat goed
WPA Personal/AES. , ik laat het nog wel weten.
Maar nu is de accu leeg, even opladen dus Whahahah......

*** Edit ***

Ben er uit, heb de Router een reset gegeven
Even met een open verbinding geprobeerd, en het werkte
Toen weer een WPA2/AES + Wachtwoord ingevoerd
Even in me phone een nieuw Internet account gemaakt
En het werkt als een trein >:)

[ Voor 77% gewijzigd door Albert020 op 04-04-2009 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo vorige week mijn telefoon weer terug gekregen, geen kosten en stof is weer weg (voor hoelang)
Maar nu kan ik ineens niet meer synchen met m'n pc :S Krijg de melding op mijn foon : com.symbian.syncmlinit......??? Iemand een idee wat hier mis gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo.

Ik heb sindskort de G900. Ik heb een orange (t-mobile) abonnement. Nu heb ik al vanaf het begin af en toe de melding dat het telefoongeheugen vol is en ik geen sms meer kan ontvangen. Een symbool boven in het scherm geeft dit aan.

Nu kan dit niet het geval zijn, want er is pas 12 van 160 mb gebruikt. Verder zijn er soms maar een paar smsjes ontvangen en verzonden.

Ik heb een masterreset gedaan, software-update gedaan, en zelfs bij een sony-ericsson service punt geweest die er nieuwe software op hebben gezet. Maar helaas krijg ik nu weer de melding.

Weet iemand het probleem of een oplossing?

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Mag schreef op zondag 06 juli 2008 @ 23:09:
[...]

Je bedoelt die pijltjes die je linken naar "verbindingen", "geluid", etc?
Enne, ik vind zelf iig de business standby een stuk fijner. Je hebt altijd gelijk toegang tot je belangrijkste apps en je afspraken enzo. Bovendien biedt de "standaard" standby layout niet echt meer. Het enige handige vond ik de RSS reader, zodat je die dus gelijk kan lezen op je hoofdscherm, maar omdat die alle feeds door elkaar zet is dat voor mij onbruikbaar.

Anyways, dit is mn layout nu: :)
Afbeeldingslocatie: http://img372.imageshack.us/img372/5606/g900su1.jpg
Waar heb je dit thema vandaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik meen me te herinneren dat het gewoon losse icons waren die hij zelf had uitgezocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
CLB schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 20:13:
Ik meen me te herinneren dat het gewoon losse icons waren die hij zelf had uitgezocht...
Ahh oke, maar waar had je die icons dan vandaan.... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Staat enkele posts onder het bericht wat je net quote:

Mag in "Het SonyEricsson G700/G900 Topic"

En als ze niet meer werken, kun je toch zelf wat van internet plukken, G900 kan 't gewoon aan namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
CLB schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 20:33:
Staat enkele posts onder het bericht wat je net quote:

Mag in "Het SonyEricsson G700/G900 Topic"

En als ze niet meer werken, kun je toch zelf wat van internet plukken, G900 kan 't gewoon aan namelijk!
Je dat weet ik, maar als ik een thema toe pas veranderen mijn icones niet, ze blijven gewoon blauw ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Je kunt ook handmatig de icons veranderen ;)
Hoe of wat qua welke stap weet ik niet meer precies, heb die G900 gelukkig allang weggedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
CLB schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 20:45:
Je kunt ook handmatig de icons veranderen ;)
Hoe of wat qua welke stap weet ik niet meer precies, heb die G900 gelukkig allang weggedaan!
Als iemand mij dit kan vertellen, heel graag dan
Ik zie het namelijk niet staan bij Instellingen/Weergeven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Handleiding, Googlen? Je stelt nu tig vragen die gewoon searchable zijn namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
je moet handmatig je icoontjes aanmaken, tijdens dat proces kan je kiezen welk icoontje je aan je snelkoppeling plakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo.

Ik heb sindskort de G900. Ik heb een orange (t-mobile) abonnement. Nu heb ik al vanaf het begin af en toe de melding dat het telefoongeheugen vol is en ik geen sms meer kan ontvangen. Een symbool boven in het scherm geeft dit aan.

Nu kan dit niet het geval zijn, want er is pas 12 van 160 mb gebruikt. Verder zijn er soms maar een paar smsjes ontvangen en verzonden.

Ik heb een masterreset gedaan, software-update gedaan, en zelfs bij een sony-ericsson service punt geweest die er nieuwe software op hebben gezet. Maar helaas krijg ik nu weer de melding.

Weet iemand het probleem of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
jakob schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 21:17:
je moet handmatig je icoontjes aanmaken, tijdens dat proces kan je kiezen welk icoontje je aan je snelkoppeling plakt ;)
Hmmm, ik kijk er nog wel een keer naar........ Pfffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
@ mkruijer: Het is niet de bedoeling om je vraag binnen 24 uur te kicken.
Dat dit topic nu even 'leeft' impliceert niet dat mensen die hier nu posten een antwoord voor je weten.

@ Albert020: Wel een beetje zelf moeite doen natuurlijk! Antwoord wordt in hapklare brokken gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
[b]CLB schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 21:56:

@ Albert020: Wel een beetje zelf moeite doen natuurlijk! Antwoord wordt in hapklare brokken gegeven.
Ik snap het wel, maar zeg dat ik er gewoon nog wel een keer naar kijk........

[ Voor 30% gewijzigd door Albert020 op 08-04-2009 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Iemand enig idee hoe ik dat blauwe balkje boven de GSM ontvangst wegkrijg?
Normaal kun je bij SE telefoons selecteren dat je GSM + GPRS gebruikt, maar ik wil nu enkel GSM (gebruik wifi voor de rest).

Iemand een idee? Want heb veel zitten spelen met die internet account profielen, maar dat gaat hem niet worden..

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste

Let op:
Reacties zoals ik heb hem besteld, ik heb hem binnen en waar kan ik hem krijgen zijn overbodig hier. Graag over het toestel discussiëren, niet over de levertijd en alles wat daarbij komt kijken!