Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Sinds 14 december hebben klanten van Vodafone "gratis" gebruik maken van Tunin FM (je moet nog steeds de Internet Blox betalen)

Wat is Tunin FM?
Via kan Tunin FM kan je via een zeer uitgebreid radio pakket beluisteren op je telefoon via internet streaming.

meer Informatie op: http://www.tunin.fm/
telefoon: wap.tunin.fm of via live.vodafone.com

Dit heb ik maar gelijk uitgeprobeerd omdat me'n telefoon (een samsung U700) geen FM module heeft en helaas valt het mij erg tegen, de site is redelijk rap en verbinden duurt ook niet lang maar de muziek hapert vaak en meestal speelt het niet meer dan 15 seconde en dan krijg verschijnt er een "connecting failed" foutmelding, hoe vaak ik het ook probeerde en waar dan ook (meestal heb ik 3G+ ontvangst) tussen de 10~15 seconde verliest hij de verbinding. Die 15 seconde die ik mocht horen klonken helemaal niet slecht dus als dit goed werkt maak ik er graag gebruik van, de player van Tunin FM heb ik nog niet geprobeerd maar in mijn ogen maakt dit weinig uit (je hebt alleen sneller de stream te pakken).
Om wat meer inzicht hierover te krijgen heb ik dit topic geopend, want voor mij (en vele andere, denk ik) is dit een goede oplossing voor telefoons zonder FM Module.\

Update:
Vodafone met Zorgeloos Internet BloX: €3,50 (eerste 30 minuten gratis)
Vodafone zonder Zorgeloos Internet BloX: €3,50 voor 90 minuten, €7,50 voor 240 minuten en €14,50 voor 1000 minuten
T-Mobile: Gratis?
Hi: Gratis?, behalve het data tarief.
KPN: Gratis?

sinds 2 dagen werkt de streaming nu wel zonder errors hier 8)7 (ik had er verder niks meer aan gedaan)

[ Voor 12% gewijzigd door ArcticWolf op 24-12-2007 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-09 20:22
ArcticWolf schreef op maandag 17 december 2007 @ 17:10:
Sinds 14 december hebben klanten van Vodafone "gratis" gebruik maken van Tunin FM (je moet nog steeds de Internet Blox betalen)

Wat is Tunin FM?
Via kan Tunin FM kan je via een zeer uitgebreid radio pakket beluisteren op je telefoon via internet streaming.

Dit heb ik maar gelijk uitgeprobeerd omdat me'n telefoon (een samsung U700) geen FM module heeft en helaas valt het mij erg tegen, de site is redelijk rap en verbinden duurt ook niet lang maar de muziek hapert vaak en meestal speelt het niet meer dan 15 seconde en dan krijg verschijnt er een "connecting failed" foutmelding, hoe vaak ik het ook probeerde en waar dan ook (meestal heb ik 3G+ ontvangst) tussen de 10~15 seconde verliest hij de verbinding. Die 15 seconde die ik mocht horen klonken helemaal niet slecht dus als dit goed werkt maak ik er graag gebruik van, de player van Tunin FM heb ik nog niet geprobeerd maar in mijn ogen maakt dit weinig uit (je hebt alleen sneller de stream te pakken).
Om wat meer inzicht hierover te krijgen heb ik dit topic geopend, want voor mij (en vele andere, denk ik) is dit een goede oplossing voor telefoons zonder FM Module.
Bij mij (PIT+) werkt het perfect, luister alleen maar internetradio met mn kaiser 2. Maar meestal gewoon vanaf de websites van de Radio stations zelf. Zijn de streams van wat hogere kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Ik kan ook alles prima streamen met Telfort. Ook de rode (160kb/s) ... geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
hier krijg ik bij alle streams na 15 sec "connecting failed" maar heb de settings op "streaming" afgesteld, nu hapert hij niet meer maar toch nog bij precies 15 seconde stopt hij ermee :?

[ Voor 13% gewijzigd door ArcticWolf op 18-12-2007 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom bied vodafone dit aan? terwjil ze vrij snel piepen over het datalimiet? :o of telt dit daar niet bij ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 14:25

Sick Nick

Drop the top!

Nou, met een K850i en vodafone internet blox werkt het voor geen meter. De vodafone live hoofdpagina is een of andere ranzige wap pagina zonder linkje naar de zenders, via de tunin.fm pagina wil ie openen in een mediaplayer die er niet op staat en een download link naar hun prog geeft ie ook niet. Kwaliteitje hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-09 12:42
en voor MDA's is dit daar ook voor te gebruiken ?

heb het al gevonden het antwoord is ja

[ Voor 30% gewijzigd door the squaler1 op 18-12-2007 22:04 ]

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 22:00:
Waarom bied vodafone dit aan? terwjil ze vrij snel piepen over het datalimiet? :o of telt dit daar niet bij ofzo?
yep, je betaald zonder internet blox iets van 4,50 euro/maand voor alle zenders (voor zover ik me kan herinneren) zonder data cap.

Verwijderd

ArcticWolf schreef op maandag 17 december 2007 @ 17:10:

Wat is Tunin FM?

Om wat meer inzicht hierover te krijgen heb ik dit topic geopend, want voor mij (en vele andere, denk ik) is dit een goede oplossing voor telefoons zonder FM Module.
@ArcticWolf,

We kunnen het probleem dat je ondervind niet reproduceren. We hebben hier geen problemen met de dienst. Als we dit verder willen onderzoeken zullen we meer informatie van je (of andere gebruikers die deze problemen ondervinden) nodig hebben, nl:

-GSM nummer
-Versie van de firmware van het toestel
-Tijdstippen van het gebruik van de stream
-Eventueel andere foutmeldingen

Je kunt ons mailadres hier vinden.
Appelsappie schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 22:00:
Waarom bied vodafone dit aan? terwjil ze vrij snel piepen over het datalimiet? of telt dit daar niet bij ofzo?
yep, je betaald zonder internet blox iets van 4,50 euro/maand voor alle zenders (voor zover ik me kan herinneren) zonder data cap.
Prijzen (incl. BTW) voor de Tunin Dienst zijn 3,50 euro/maand voor gebruikers met Zorgeloos Internet Blox.

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

het werkt echt perfect op mijn N95 inc met telfort suft unlimited

Tha

• Trasos
  • Niet online
ArcticWolf schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 23:02:
[...]

Nou wel iets meer dan dat hoor. Voor 3,50 heb je 90 minuten.
http://www.vodafone.nl/pr...ziek_op_je_mobiel/tuninfm

Verwijderd

Hm, Dan maar gewoon steaming radio luisteren van andere zenders. Dat vind ik aan de prijzige kant! als je ook al bijna 10 euro betaald voor het internet zelf op je mobiel

(Btw, Meneer Vodafone.. Er loopt ook nog een ''Msn problemen icm vodafone'' topic over jullie/microsoft ;))

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2007 17:18 ]

• aswin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-08 10:04
Het is inderdaad geen gratis dienst van Vodafone (voordat ze deze dienst overnamen wel, maar nu dus niet meer...)
Naast je 'Zorgeloos Internet' blox moet je een apart abonnement afsluiten om naar online radio te kunnen luisteren.Dit kost inderdaad €3,50 per maand extra
Ook ik vind dit erg raar, aangezien ik hiervoor zonder problemen gebruik kon maken van tunin.fm en dat werkte uitstekend. Sinds 14 december kun je nog maximaal 30 minuten gratis luisteren en daarna kun je alleen nog verder luisteren als je een extra abonnement afsluit.

Ik heb mijn 'Zorgeloos Internet' juist afgesloten om naar online radio te kunnen luisteren en mijn internetkosten zouden hierdoor met bijna 75% toenemen!! (betaal het 1e jaar de helft voor het internetabonnement). Lekker dat dit natuurlijk niet verteld werd toen ik de 'Zorgeloos Internet' blox afsloot.. Is ook niets zorgeloos aan, je moet alleen maar opletten wat je doet met je internetverbinding en als je iets teveel gebruikt verzint Vodafone wel een nieuwe dienst....

• ArcticWolf
  • Niet online
idd dat is wel prijzig, had maar even snel daar naar gekeken 8)7

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Prutsers bij Vodafone, je wordt nu hard gepakt van alle kanten. Ondanks het trouwe klant zijn sinds Libertel Izi.. pff.

Dat internet is zo beperkt en overladen met zorgen als het maar zijn kan. Eerst kun je vrolijk streamen en dan afknijpen om vervolgens extra geld te vragen zodat je weer toegang hebt. Eerst een handje vol klanten binnenhalen en dan de dienst afknijpen. * Chutney votes!.. libertel zonder fratsen.. ipv Vodafone

• robert-630
  • Niet online
Chutney schreef op donderdag 20 december 2007 @ 19:56:
Prutsers bij Vodafone, je wordt nu hard gepakt van alle kanten. Ondanks het trouwe klant zijn sinds Libertel Izi.. pff.

Dat internet is zo beperkt en overladen met zorgen als het maar zijn kan. Eerst kun je vrolijk streamen en dan afknijpen om vervolgens extra geld te vragen zodat je weer toegang hebt. Eerst een handje vol klanten binnenhalen en dan de dienst afknijpen. * Chutney votes!.. libertel zonder fratsen.. ipv Vodafone
Was deze dienst dan eerst gratis via vodafone / vodafone live! / vf startpagina whatever ? Want dan is het wel ..... streek! Kijk als wap.tuninfm.nl dat zelf doet, kan je er niet veel van zeggen.

Maar er zijn toch ook gewoon directe links, zodat je helemaal niet Tunin FM nodig hebt. Het is handig, maar dat is service, en daar moet wel betaal voor worden.

Hoewel, ik hierbij wel van mening ben, dat de tariefs structuur en de prijzen voor niet blox-gebruikers een lachertje zijn. Bied het abonnement dan gewoon niet aan, aan overige gebruikers.

[ Voor 3% gewijzigd door robert-630 op 20-12-2007 20:09 ]

• aswin
robert-630 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 20:08:
[...]

Was deze dienst dan eerst gratis via vodafone / vodafone live! / vf startpagina whatever ? Want dan is het wel ..... streek! Kijk als wap.tuninfm.nl dat zelf doet, kan je er niet veel van zeggen.

Maar er zijn toch ook gewoon directe links, zodat je helemaal niet Tunin FM nodig hebt. Het is handig, maar dat is service, en daar moet wel betaal voor worden.

Hoewel, ik hierbij wel van mening ben, dat de tariefs structuur en de prijzen voor niet blox-gebruikers een lachertje zijn. Bied het abonnement dan gewoon niet aan, aan overige gebruikers.
De grap is dus dat het eerst voor iedereen gratis was en nu alleen door Vodafone abonnees hiervoor extra moeten gaan betalen.
Ik heb het al proberen uit te leggen bij de klanteservice. Als ik thuis bij mijn breedbandverbinding extra moet gaan betalen om naar bijvoorbeeld youtube te gaan kijken ben ik daar ook extreem pissed over. Ik betaal voor mijn internetverbinding en wat ik daarmee doe moet ik zelf weten en daar heeft Vodafone niets mee te maken!!

• Chutney
aswin schreef op donderdag 20 december 2007 @ 21:06:
[...]

De grap is dus dat het eerst voor iedereen gratis was en nu alleen door Vodafone abonnees hiervoor extra moeten gaan betalen.
Ik heb het al proberen uit te leggen bij de klanteservice. Als ik thuis bij mijn breedbandverbinding extra moet gaan betalen om naar bijvoorbeeld youtube te gaan kijken ben ik daar ook extreem pissed over. Ik betaal voor mijn internetverbinding en wat ik daarmee doe moet ik zelf weten en daar heeft Vodafone niets mee te maken!!
Zuiver Ashwin, dat is wat ik bedoel te zeggen. Het is net een maand je dikke lambo begrensen op 250KM en daarna op 80 en niet harder! Tja... de kassa trekken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over die €3,50 per maand hadden ze wel wat duidelijker mogen zijn.
Als je bij Tunin.fm op de site komt met je mobiel staan daar de tarieven.

Tunin.FM Free: Dit is geschikt voor mensen die bij Vodafone zorgeloos Internet Blox Hebben afgesloten <== bij mijn weten is FREE ook echt FREE

Tunin.FM All in:voor mensen zonder zorgeloos internet blox.
In 3 abbo vormen 90, 240 of unlimited.

Hoe weet je als klant dat Tunin.fm onder vodafone valt?
Ik betaal ook al een aantal euro voor mijn live tv diensten...
zie ik vandaag ook in een keer die 3,50 op me rekening.
Of komt het straks zover dat je per applicatie moet gaan betalen.

VODAFONE jullie zetten jullie klanten op het verkeerde been!!!
ze proberen op allerlei mogelijke manieren hun contract regeltjes
anders te interpreteren.
Over de rug van hun klanten

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2007 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@all
Het klopt dat Tunin FM voorheen gratis was in combinatie met Zorgeloos Internet BloX. Via Startpagina op Vodafone Live! kun je Tunin FM vinden.

Tunin FM heeft van de dienst een betaaldienst gemaakt. Dat geldt dus ook voor mobiel gebruikers die klant zijn bij andere operators.
Het verschil met niet-Vodafone klanten is dat alle Vodafone klanten de eerste 30 minuten volledig gratis kunnen luisteren. Klanten die Zorgeloos Internet BloX gebruiken, kunnen voor een bedrag van €3,50 het volledige pakket bestellen waarmee je onbeperkt toegang krijgt tot alle radiozenders. Klanten zonder Zorgeloos Internet BloX kunnen een abonnement nemen op het volledige aanbod met één van de volgende pakketten: €3,50 voor 90 minuten, €7,50 voor 240 minuten en €14,50 voor 1000 minuten.

Antoine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
De meeste radiostations zijn vrij te ontvangen via internet. Heeft Tunin FM nu nog een meerwaarde die opweegt tegen de (relatief toch hoge) kosten? Een simpel portaal met links naar radiostreams zou toch al voldoen als redelijke vervanging van Tunin FM, mits je een applicatie op je telefoon hebt die streaming radio ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 16:27:
@all
Het klopt dat Tunin FM voorheen gratis was in combinatie met Zorgeloos Internet BloX. Via Startpagina op Vodafone Live! kun je Tunin FM vinden.

Tunin FM heeft van de dienst een betaaldienst gemaakt. Dat geldt dus ook voor mobiel gebruikers die klant zijn bij andere operators.
Het verschil met niet-Vodafone klanten is dat alle Vodafone klanten de eerste 30 minuten volledig gratis kunnen luisteren. Klanten die Zorgeloos Internet BloX gebruiken, kunnen voor een bedrag van €3,50 het volledige pakket bestellen waarmee je onbeperkt toegang krijgt tot alle radiozenders. Klanten zonder Zorgeloos Internet BloX kunnen een abonnement nemen op het volledige aanbod met één van de volgende pakketten: €3,50 voor 90 minuten, €7,50 voor 240 minuten en €14,50 voor 1000 minuten.

Antoine
Ik vind het meer klinken als, hoe melk ik me klanten zoveel mogelijk uit :?
blijmet een dooie vogel dus......
en dan heb ik het nog niet eens over msn via vodafone...
zie topic

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2007 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:24
Maar als je lid bent van VF, kan je dan totaal helemaal geen gebruik meer maken van Tunin.FM zonder ervoor te betalen? Ik (T-Mobile abbo) kan namelijk gewoon wel zonder problemen gebruik maken van de weet-ik-hoeveel gratis zenders. Er is ook wel een betaald abbo voor 3.50 te nemen bij Tunin.FM en dan kan ik nog meer zenders ofzo luisteren, maar de meeste (normale) zenders zijn gewoon gratis dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met T-Mobile (PIT) icm een N95 gaat het als de brandweer.

Player geinstalleerd en ik kan gewoon alles streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aswin
FabianNL schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 17:39:
Maar als je lid bent van VF, kan je dan totaal helemaal geen gebruik meer maken van Tunin.FM zonder ervoor te betalen? Ik (T-Mobile abbo) kan namelijk gewoon wel zonder problemen gebruik maken van de weet-ik-hoeveel gratis zenders. Er is ook wel een betaald abbo voor 3.50 te nemen bij Tunin.FM en dan kan ik nog meer zenders ofzo luisteren, maar de meeste (normale) zenders zijn gewoon gratis dus.
Uit een emailwisseling die ik (o.a. hierover) had met Antoine (van een paar berichten hierboven):
Voor wat betreft je opmerking over Tunin FM: Tunin FM is inderdaad gratis geweest voor klanten met Zorgeloos Internet BloX. Tunin FM heeft echter besloten om voor alle gebruikers (ook voor niet-vodafone klanten) de dienst niet meer gratis aan te bieden. In plaats daarvan biedt Tunin FM nu abonnementen aan variërend van €3,50 tot €14. Alleen de eerste 30 minuten is voor alle Vodafone klanten gratis uit te proberen. Voor klanten met Zorgeloos Internet BloX geldt een tarief van €3,50 per maand.
Vodafoneklanten moeten dus gaan betalen.
Er zit nu iemand naast me met een T-Mobile abo en die luistert vandaag alweer enige tijd via zijn mobiel naar tunin.fm voor niets.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook een applicatie voor de PDA?
Kan wel streaming aan via WMP.. Net zoals alle MS software verbruikt het ontzettend veel ram/cpu.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga denk ik ook maar een gratis dienst beginnen....
die laat ik dan overkopen,door een bvtje van mezelf.
en dan mogen jullie betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 19:05:
ik ga denk ik ook maar een gratis dienst beginnen....
die laat ik dan overkopen,door een bvtje van mezelf.
en dan mogen jullie betalen...
Alleen bij Voda betalen ze. De rest niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

aswin schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 18:00:
[...]

Uit een emailwisseling die ik (o.a. hierover) had met Antoine (van een paar berichten hierboven):

[...]

Vodafoneklanten moeten dus gaan betalen.
Er zit nu iemand naast me met een T-Mobile abo en die luistert vandaag alweer enige tijd via zijn mobiel naar tunin.fm voor niets.......
Wat een oplichters zijn het ook.... ik kan zonder problemen luisteren en kiezen uit alle kanalen.
Bullshit dat het aan Tuneinfm ligt dus.
Telfort met surf unlimited

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
mm ik ga het maar via me'n pc streamen ~_~
sinds gister werkt streaming opeens op me'n tel.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 17:52:
Met T-Mobile (PIT) icm een N95 gaat het als de brandweer.

Player geinstalleerd en ik kan gewoon alles streamen.
Misschien hoopte Vodafone dat de stream-snelheid te hoog was voor Pocket Internet. In dit geval zou het niet werken :P
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 19:53:
[...]

Alleen bij Voda betalen ze. De rest niet.
Misschien komt dat nog. Als ik Tunin FM was zou ik dat ook doen, nu Vodafone een fee van 30 minuten van 5 miljoen klanten per maand garandeerd.

Kijk als de telco's zo graag snel geld willen verdienen - en dat doen ze al jaren - zet dan een betaalde variant van de applicatie op vodafone live / home / whatever ( voor de argeloze gebruiker). Hou daarnaast wap.tuninfm.nl in de lucht, voor de slimme gebruikers. Zodat die niet pissed worden! (want die zitten op de forums). Zeg, als provider tegen iedereen die er naar vraagt, dat er wel degelijk een verschil in zit.... (''Ja, maar met deze op vodafone live! mag je meer dataverkeer gebruiken..blabla....'')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
het is tegenwoordig gewoon niet duidelijk meer waar je voor moet betalen en dan heb ik het niet alleen over Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 16:27:
@all

Antoine
LoL @ reactie. Dank voor de bijdrage maar jammer dat hier weer incorrecte informatie gepost wordt door Vodafone medewerkers. T-Mobile en Telfort maken het gewoon mogelijk om GRATIS te luisteren naar Tunin FM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Tunin is inderdaad een super handig programmatje en helemaal gratis voor mij (t-mobile pit)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand nu al ook hoe het zit met hi eindeloos? Wordt dit aangeslagen op 25ct pm? In de fup wordt dit genoemd. Ik heb vandaag gebeld met de klantenservice en zij vertelden me dat als ik de telefoon in mn hand gebruik en niet aansluit op een pc, dat er dan geen extra kosten zullen worden gerekend. Toen ik hierop doorvroeg zeiden ze dat ik de rekening maar moest afwachten. Mocht iemand nu al weten hoe of wat dan hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:05
Is dit geen wijziging van de voorwaarden van je abo????
Alleen vodafone klanten moeten extra betalen wat me ook opvalt is dat het voorbeeld toestel op de site een vodafone branded toestel is.
Heeft vodafone de boel overgenomen ofzo?
En dat ze daarom lekker extra geld berekenen.
ik heb zowel een voda abo met internet als een t-mobile met internet

Met Vodafone betaal je extra, met T-Mobile niet....
Had hierover met de klantenservice gebeld en die zegt dat het een betaaldienst is geworden
en dat dit ook is bij andere providers, nou dat is dus NIET zo!!!!

Hoe zit het nou?

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Verwijderd

Megapaul schreef op woensdag 26 december 2007 @ 09:44:
Is dit geen wijziging van de voorwaarden van je abo????
Alleen vodafone klanten moeten extra betalen wat me ook opvalt is dat het voorbeeld toestel op de site een vodafone branded toestel is.
Heeft vodafone de boel overgenomen ofzo?
En dat ze daarom lekker extra geld berekenen.
ik heb zowel een voda abo met internet als een t-mobile met internet

Met Vodafone betaal je extra, met T-Mobile niet....
Had hierover met de klantenservice gebeld en die zegt dat het een betaaldienst is geworden
en dat dit ook is bij andere providers, nou dat is dus NIET zo!!!!

Hoe zit het nou?
Via Tunin.FM luister je gratis naar de 20 meest populaire FM zenders in heel Nederland (Continu Luisteronderzoek) met flatfee internet van de meeste providers. (Fair Use)

Extra diensten
Naast gratis radio levert Tunin.FM ook extra service voor EUR 3,50 per maand met voordelen als nog meer zenders, zoekfunctie en innovatieve diensten in de nabije toekomst. Je hebt dan nog steeds flatfee nodig.

Samenwerking Vodafone (uniek)
Alle Vodafone klanten die geen flatfee hebben kunnen nu ook digitale radio luisteren. De eerste 30 minuten zijn zelfs helemaal gratis en Inclusief het Dataverbruik!!
Zowel voor Prepaid als voor PostPaid klanten.

We willen graag de luisteraars op een transparante manier kennis laten maken met de radiodiensten! Sommige mensen hebben aan een uurtje luisteren per maand meer dan genoeg. Andere mensen willen graag meer dus vandaar verschillende bundels.
Voor een duidelijke prijs vooraf zonder datakosten achteraf! Dit is uniek.

Zelf zijn we hier erg enthousiast over dat dit nu in Nederland kan. In veel andere landen is zelfs Flatfee mobiel internet niet vanzelfsprekend.

Wanjo Temkov

Verwijderd

En als je wel flatfree internet hebt van Vodafone ala 9,50 per maand. Dan kun je wel langer dan 30 Minuten naar de top 10 zenders luisteren? Zonder dat Vodafone dit databebruik meetelt in hun tien keer het gemiddelde gebruik policy?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 15:25:
En als je wel flatfree internet hebt van Vodafone ala 9,50 per maand. Dan kun je wel langer dan 30 Minuten naar de top 10 zenders luisteren? Zonder dat Vodafone dit databebruik meetelt in hun tien keer het gemiddelde gebruik policy?
Het aanbod van 30 minuten is alleen bedoeld voor mensen die nog helemaal niet internetten met hun mobiele telefoon en die daar dus ook nog geen flatfee abonnement voor af willen sluiten.
Die mensen kunnen nu toch zonder kosten (gratis Tunin.FM en gratis dataverkeer) 30 minuten uitproberen. Daarna bieden we de verschillende bundels, naar wens.

Dus, als je wel flatfee internet hebt dan kun je, wat Tunin.FM betreft, onbeperkt (en verder gratis) luisteren naar de Top 20 zenders op de mobiele site: wap.tunin.fm
Het verkeer via Tunin.FM valt voor Vodafone onder 'normaal' internet verkeer en telt daarom wel gewoon mee in hun Fair Use Policy.

Verwijderd

Oke, bedankt voor uw reactie.

Ik vind alleen wel het laatste wat u zegt een beetje tegenstrijdig met het antwoord dat ik krijg van Vodafone zelf:
''Verder valt het streamen van tunin.fm niet van de bundel dus wordt niet
berekend.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de mobiele site wap.tunin.fm kun je kiezen of je flatfee internet hebt, of dat je liever gebruik wil maken van de All in aanbiedingen. Die keuze is bepalend hoe het dataverkeer door ons netwerk loopt en is dus bepalend of het dataverbruik wel of niet wordt bijgehouden.

Het streamen via de All in 90 / 240 / unlimited 1000 bundels is inderdaad inclusief het dataverbruik. Dit dataverkeer gaat via een aparte route door ons netwerk en het dataverbruik wordt dus niet apart berekend! Dus dat klopt.

Als je aangeeft dat je wel flatfee internet hebt, dan wordt het dataverkeer gezien als 'normaal' internet verkeer en wordt het door Vodafone gewoon meegerekend binnen de FUP.

Wanjo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adam76
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-07-2024
Tunin.fm doet het bij mij thuis perfect via wlan. terwijl ik via de web app een verbinding heb met umts :(

Als ik in de auto zit en wilde DI aanzetten ( digitally imported ) dan gaat dat niet omdat de applicatie geen WLAN kan vinden. applicatie sluit zichzelf dan af. heeft Iemand dit gehad of hoe dat op te lossen ??

Draait ( niet ) op een Nokia E90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldige applicatie en vooral interessant voor alle niet-Nokia bezitters. Nokia heeft namelijk sinds halverwege 2008 een eigen internetradio applicatie. Nokia bezitters kunnen dus kiezen tussen Tunin of de Nokia-applicatie.

Sommige SE toestellen die niet in de lijst met ondersteunende toestellen staan, geven toch radio weer via Tunin.fm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schopje

Ben blij dat ik dit programma heb gevonden. Als fervent 3fm luisteraar is de link in de Nokia ermee gekapt en was ik dus haastig opzoek naar wat anders. ASX-link ondersteund de nokia niet en Tunin.fm biedt de oplossing en zorgt dat de stream werkt!
Pagina: 1