Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://dl.getdropbox.com/u/31662/got/se/header.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.getdropbox.com/u/31662/got/se/deel1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.getdropbox.com/u/31662/got/se/types.jpg

Woei, nieuwe SE's :9

Afbeeldingslocatie: http://dl.getdropbox.com/u/31662/got/se/black.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.getdropbox.com/u/31662/got/se/SpecificatiesG700.jpg

SonyEricsson over de G700

Afmetingen: 106.0 x 49.0 x 13.0 mm
Beschikbare kleuren: Silk Bronze
Gewicht: 99.0gr
Scherm: 240x320 pixel, TFT met 262.144 kleuren
Geheugen: Phone memory 160MB, Memory Stick Micro™ (M2™) support
Netwerken: GSM 900, GSM 1800, GSM 1900, UMTS 2100

Prestaties GSM
Spreektijd: 12 uur 0 min
Stand-by tijd: 380 uur 0 min

Prestaties UMTS
Spreektijd: 4 uur 0 min
Stand-bytijd: 380 uur 0 min
Video-oproep: 2 uur 30 min

Automatisch scherpstellen: Nee
Videostabilisator: Ja
Digitale zoom: Ja, tot 3x.
Een video opnemen: Ja
Camera: Ja, 3.2 megapixel.
Video light: Ja
Beeldstabilisator: Ja

Radio: FM radio RDS

Afbeeldingslocatie: http://dl.getdropbox.com/u/31662/got/se/SpecificatiesG900.jpg

SonyEricsson over de G900

Afmetingen: 106.0 x 49.0 x 13.0 mm
Beschikbare kleuren: Dark Red, Dark Brown
Gewicht: 99.0gr
Scherm: 240x320 pixel, TFT met 262.144 kleuren
Geheugen: Phone memory 160MB, Memory Stick Micro™ (M2™) support
Netwerken: GSM 900, GSM 1800, GSM 1900, UMTS 2100

Prestaties GSM
Spreektijd: 12 uur 0 min
Stand-by tijd: 380 uur 0 min

Prestaties UMTS
Spreektijd: 4 uur 0 min
Stand-bytijd: 380 uur 0 min
Video-oproep: 2 uur 30 min

Automatisch scherpstellen: Ja
Videostabilisator: Ja
Digitale zoom: Ja, tot 16x.
Een video opnemen: Ja
Camera: Ja, 5.0 megapixel.
Video light: Ja
Beeldstabilisator: Ja

Radio: FM radio RDS

Afbeeldingslocatie: http://dl.getdropbox.com/u/31662/got/se/camera.jpg

Hier plaatjes gemaakt met de G700/G900:

1
2

Afbeeldingslocatie: http://dl.getdropbox.com/u/31662/got/se/highres.jpg

G700
Afbeeldingslocatie: http://i.gsmarena.com/vv/reviewsimg/se-g700-preview/gsmarena_001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.gsmarena.com/vv/reviewsimg/se-g700-preview/gsmarena_022.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.gsmarena.com/vv/reviewsimg/se-g700-preview/gsmarena_030.jpg

G900
Afbeeldingslocatie: http://www.letsgomobile.org/images/news/sonyericsson/sony-ericsson_g900.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.letsgomobile.org/images/news/sonyericsson/g900-sony-ericsson.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.letsgomobile.org/images/news/sonyericsson/g900i.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dl.getdropbox.com/u/31662/got/se/offlinks.jpg

SonyEricsson G700
SonyEricsson G900

Afbeeldingslocatie: http://dl.getdropbox.com/u/31662/got/se/onofflinks.jpg

G700

Gadgetzone

G900

Gadgetzone
Esato

Afbeeldingslocatie: http://dl.getdropbox.com/u/31662/got/se/etc.jpg

Voor opmerkingen of vragen, voel je vrij om te DM'en. :)

[ Voor 135% gewijzigd door MensionXL op 21-08-2008 13:18 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

wow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah...Ik neig nog steeds naar de k850i. Mede doordat ik hier weer zoon ieniemienie cameralens zie op deze toestellen. Krijg het er niet warm van, enige voordeel vind ik dat ie wat dunner is. :|
Edit: En touchscreen, nja daar koop ik een pda voor oid, geen gsm.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2008 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben deze trouwens gewoon led verlichting zodat je hem ook als zaklamp kan gebruiken?

Iedergeval lijkt mij de G900 een prima opvolger van mijn W810i waarvan het abbonoment in april afloopt. Hoop dat ze er dan wel zijn.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58

Martinspire

Awesomeness

Touchscreen kan op zich best handig zijn, maar als dat scherm weerkaatst zo is als mijn w850 dan heb je telkens van die vingers erop.

Wel gave telefoons trouwens, qua specs en uiterlijk, maar ik hoop dat er nog wat andere kleuren voor komen (blauw of grijs) want deze vind ik eigenlijk niet echt mega.

Trouwens, wanneer komen deze telefoons?

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 16-02-2008 14:45 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2e kwartaal.

Denk trouwens dat op die lichte kleuren snel uitgekeken bent. Donkere houden het volgens mij veel langer vol....is mijn gevoel dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

zo dun zijn ze trouwens helemaal niet. Mijn d900 is nog dunner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel typisch dat ze met hun nummering gaan lijken op Samsung..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand enig idee wat de prijs gaat doen voor de G900?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-09 09:48
Op Mobilereview spreekt men van 320 euro. Als dat de introductieprijs is, koop ik er een in juli. Zolang de camera beter is dan de K750i, tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 16:58:
Wel typisch dat ze met hun nummering gaan lijken op Samsung..
Valt wel mee hoor, dit doen ze al erg lang zo (Kxxx, Wxxx, Txxx en nu dus ook Gxxx). Al ben ik met je eens dat het wel een stuk origineler en simpeler kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelbo940
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 20:59
cocico schreef op maandag 18 februari 2008 @ 15:33:
Op Mobilereview spreekt men van 320 euro. Als dat de introductieprijs is, koop ik er een in juli. Zolang de camera beter is dan de K750i, tenminste.
Dat is dan vast voor de G700, de G900 wordt (denk ik) nog wel wat duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Prijzen volgens mobile-review:

G700: 260€
G900: 320€
C702: 220€
C902: 300€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ziet er goed uit, en ben bovendien binnenkort aan de beurt voor een nieuwe telefoon...

Enige wat me tegenhoudt is het symbian...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op maandag 18 februari 2008 @ 17:55:
Ziet er goed uit, en ben bovendien binnenkort aan de beurt voor een nieuwe telefoon...

Enige wat me tegenhoudt is het symbian...
wat is er mis met symbian? ben er meer tevreden over dan windows mobile moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

T.o.v. Windows Mobile geloof ik het ook wel...

Maar t.o.v. een 'normale' telefoon heb ik het idee (wellicht onnodig) dat de foutgevoeligheid groter is, en het geheel trager is...

Zie dit meer als extraatje t.o.v. een gewone telefoon dan als vervanging van m'n PDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-09 10:55
lijkt mij ook een mooie nieuwe SE reeks, hopelijk om eind mei mijn w810i te vervangen en dan natuurlijk de c902 of de g900, ben alleen nog wel even benieuwd of de c902 ook a-gps krijgt, aangezien de 702 het wel schijnt te hebben en hoe goed dit dan werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou het raar vinden als de g900 geen gps krijgt en de c702 bijvoorbeeld wel. Lijkt mij dat je die ook met alles uitrust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Niet als dat niet je topmodel is en die al WiFI aan bood heeft. Voor een combinatie van alles moet je vooralsnog bij de XPeria zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:16

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Ik kijk erg benieuwd uit naar de kwaliteit van de camera. Twijfel nu al een tijd over een K850, maar zou graag een wat dunner model hebben, en enige smartphone functionaliteit is ook erg welkom... maar alles niet ten koste van de camera, die toch echt minstens vergelijkbaar met mijn K800 zal moeten zijn :)

C902 is waarschijnlijk de betere camera, maar de G900 heeft dan weer WiFi, Symbian en touchscreen...

Iemand overigens al kunnen achterhalen wat de video recording kwaliteiten van deze telefoons zijn, en of er nog steeds een videocall cameraatje in zit? (Nu mijn vriendin eindelijk een serieuze SE heeft, kunnen we elkaar af en toe zo bellen en dat is toch best wel leuk op z'n tijd, maar geen grote eis verder ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerFlower schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 22:56:
en of er nog steeds een videocall cameraatje in zit?
Op de pics te zien zit er aan de voorkant geen camera. Volgens mij is dat videobellen ook nooit echt populair geweest. Ik ken ieder geval niemand die het gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
In de whitepaper van de G900 heb ik gelezen dat de foon QVGA @ 15 fps doet denk ik (of was het 30, iig is het QVGA en niet zoals de nieuwere Nokias VGA! Zonde!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 08:14

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Als dat inderdaad de prijzen zijn en hij komt inderdaad het tweede kwartaal van dit jaar uit dan kan de G900 best wel eens mijn nieuwe telefoon worden. En dat ondanks mijn stellige beweringen nooit meer een Sony Ericsson te nemen na diens melding om support voor de M600i na 1 jaar te droppen. Maar ik zal er wel een stuk kritisicher na kijken voor ik inderdaad de beslissing neem. Ik gebruik nu bijna 2 jaar de M600i met de nieuwste firmware en op zich ben ik er wel tevreden over maar er zijn net iets te veel irritaties (langzaam, bevat nog steeds bugs en wordt niet meer gesupport) om er een echt positief gevoel aan over te houden.

Nu de G900 waarschijnlijk met UIQ 3.2 uitkomt en als extra nog een camera en Wifi bevat ga ik mijn eerder gedane uitspraak toch maar eens in overweging nemen. Persoonlijk denk ik echter dat de prijzen (veel) te laag zijn ingeschat door Mobiel Review.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Ik vind ze ook nogal laag. Maar ik probeer mijn K750i in leven te houden tot de G900 rond de 300 euro zit.

Ik hoop dat SE geleerd heeft om niet dezelfde fouten te maken als bij de M600i/W950i... Maar da's een ander verhaal :)

• PowerFlower

PowerFlower

Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 23:15:
[...]

Op de pics te zien zit er aan de voorkant geen camera. Volgens mij is dat videobellen ook nooit echt populair geweest. Ik ken ieder geval niemand die het gebruikt.
Heb het inmiddels weten te vinden: ze hebben allemaal (c702/c902/g700/g900) een aparte camera voor videocall. Hij is alleen wat moeilijk te zien omdat hij niet, zoals bij bijv. de K800i, in een zilveren roostertje o.i.d. zit maar netjes weggewerkt is :P

Volgens mij zijn de onderscheidende features:
  • C702: 3,15mp AF; LED flash; 2,2" scherm; HSDPA; A-GPS; splash-resistant; géén FM-radio
  • C902: 5mp AF; Xenon flash; 2" scherm; HSDPA; slide-out cybershot (camera verschijnt bij uitschuiven toestel)
  • G700: 3,15mp; LED flash; 2,4" touchscreen; Symbian/UIQ; fixed focus!
  • G900: 5mp AF; LED flash; 2,4" touchscreen; WiFi b/g; Symbian/UIQ
Daarnaast lijkt het er op dat alleen de C902 Xenon flash heeft, en de C702 en G serie niet (wel LED). De C lijkt dus over betere cam kwaliteiten te beschikken dan G; zo heeft de G700 zelfs geen auto focus (de G900 heeft daarentegen weer AF via het touchscreen: raak het aan waar je wil focussen). Ik denk dat de C902 de beste camera zal zijn, al was het maar omdat die het beste beschermd is (tegen vingerafdrukken :P doordat je hem moet uitschuiven). De G900 zou daarentegen wel eens een aardig compromis kunnen zijn tussen smartphone en cybershot, als de camera unit tenminste groot genoeg is.

De G serie is minimaal kleiner en lichter (een kwestie van milimeters en een gram of 8), maar heeft wel een groter scherm (2,4" versus de 2" van de C702 en 2,2" van de C902).

Er zijn natuurlijk nog wel wat andere verschillen (er is wat discussie over 15 of 30fps video recording, maar aangezien dat allemaal QVGA is... is het sowieso vrij useless). Ook is er verschil in hoeveel intern geheugen ze hebben (bijv. C902 heeft 256mb, G900 heeft 160mb), maar ook dat boeit me niet zo (ik heb nu al een 4gb kaartje in mijn K800i...).

Ik ga zodra ze er komen dus maar kiezen tussen de C902 en de G900, afhankelijk van of de camera enigszins vergelijkbaar is: die gebruik ik namelijk ontzettend veel, terwijl de verdere specs van de G900 imho wel veel beter zijn dan de C902 :)

[ Voor 63% gewijzigd door PowerFlower op 04-03-2008 13:52 ]

• cocico
C702, G700 & G900 hebben allen een LED-flits. Wat eigenlijk zo slecht nog niet is: een handig zaklampje erbij (K750i geeft héél veel licht) en een lichtje bij video-opname. QVGA at 30fps vind ik al best te doen (zeker als we de prijsklasse van Mobile Review mogen geloven).

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik hoop dat die G900 nog een GPS functie krijgt (scheelt weer zo'n kastje) en hopenlijk nog wat andere kleuren (vind de huidige nog niet zo mooi), dan denk ik dat ik een opvolger heb voor mn W850 die ik in december al weer ga vervangen. (Zit toch een kras op dus zo erg vind ik het niet, afgezien van het feit dat het een goede telefoon is)

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Martinspire schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 14:29:
Ik hoop dat die G900 nog een GPS functie krijgt (scheelt weer zo'n kastje) en hopenlijk nog wat andere kleuren (vind de huidige nog niet zo mooi), dan denk ik dat ik een opvolger heb voor mn W850 die ik in december al weer ga vervangen. (Zit toch een kras op dus zo erg vind ik het niet, afgezien van het feit dat het een goede telefoon is)
Voor mij zijn de kleuren mooi zo. Dat GPS is volgens mij wel een leuke extra maar gaat dat niet enorm ten koste van je batterij? Wat dat betreft lijkt mij een extern kastje dus helemaal niet zo erg, zeker niet met van die kleine dingen die nu leverbaar zijn.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Magma schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 14:52:
[...]

Voor mij zijn de kleuren mooi zo. Dat GPS is volgens mij wel een leuke extra maar gaat dat niet enorm ten koste van je batterij? Wat dat betreft lijkt mij een extern kastje dus helemaal niet zo erg, zeker niet met van die kleine dingen die nu leverbaar zijn.
Ach, als je in de auto zit kun je altijd nog zo'n autolader nemen, maar het gaat mij erom dat je dan weer iets extra's nodig hebt. Voor die G900 valt de kleur nog wel mee (de bruine dan), maar ik had toch liever iets van zwart/zilver/blauw ofzo gehad. Ik denk dat ik dit snel zat zal zijn. Al is het altijd toch anders als je er in de winkel naar staat te kijken. Ik zeg ook niet dat ik hem lelijk vind, ik prefereer gewoon een andere kleur ;)

Trouwens, hoe zit het met ondersteuning voor navigatiesystemen? Dan bedoel ik tomtom oid. Dus niet via internet want dat kost je ook weer extra. Zoveel internet ik (nog) niet, maar zelfs zonder bereik wil ik nog wel graag via een eventuele extra gpsmodule ergens heen kunnen rijden. Ik begrijp dat tomtom wel voor symbian werkt, maar heeft het ook ondersteuning voor deze telefoon(s)?

• cocico
Martinspire schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 14:29:
Ik denk niet dat SE 'nog snel even een GPSmodule zal inbouwen' in de G900. De whitepaper is al af, en vermits de telefoon al werkend gezien is en de specificaties al helemaal duidelijk zijn, lijkt mij de kans dat ze er alsnog een GPS inbouwen nihil. Tenzij iemand mij een/enkele gevallen kan aanduiden waarbij een telefoonfabrikant na de bekendmaking nog snel snel een belangrijke feature toe heeft gevoegd.

Voorts vind ik het G900 bruin te zwart (K800i Allure & K770i Truffle Brown waren/zijn mooie kleuren vind ik! Voorts heb ik een K750i Red, dus de rooie G900 zal niet veel verschillen :)

• PowerFlower

PowerFlower

cocico schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 12:39:
C702, G700 & G900 hebben allen een LED-flits. Wat eigenlijk zo slecht nog niet is: een handig zaklampje erbij (K750i geeft héél veel licht) en een lichtje bij video-opname. QVGA at 30fps vind ik al best te doen (zeker als we de prijsklasse van Mobile Review mogen geloven).
OK, vraagtekens uit mijn post verwijderd :P
Ben zelf eigenlijk ook meer fan van LED dan van Xenon. Xenon flash is leuk, maar alles op <1 meter is wit en alles >2 meter weg is zwart... De LEDs geven een veel "natuurlijker" invulling (en als het even kan gebruik ik geen van beiden!). Vind het dus belangrijker dat ze goed met weinig licht overweg kunnen dan dat er een flits in zit :)

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Martinspire schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 16:06:
[...]
Trouwens, hoe zit het met ondersteuning voor navigatiesystemen?
Er is een TomTom 6 voor UIQ3, dan mag ik er vanuit gaan dat deze ook op UIQ3.2 gaat werken, toch?

Op GSMArena staat nu een 360 view van de telefoon. Mocht ik deze inderdaad nemen dan weet ik dat ik in ieder geval aan één ding zal moeten wennen.... het ontbreken van een scrollwieltje die ik nu op mijn M600i wel heb. Ongemekrt gebruik ik die toch wel heel veel. De stylus lijkt wel dikker en wat ik ook grappig vind is dat je een foto kan nemen door op het scherm te klikken (denk ik te zien).

[ Voor 10% gewijzigd door ma9ma op 21-02-2008 19:45 ]

• rjvisje
de g900 overtreft wat mij betreft de c902 met gemak: wifi ipv. hsdpa (heb er toch geen 10€ per maand voor over) led flits kan hopelijk net zoals bij m'n w810 als zaklamp dienen??? 2.4" touchscreen en documentreader. en over de gps module: die dingen van tegenwoordig zijn inderdaad al zo klein en werken toch ook beter dan zo'n ingebouwde en als je hem toch niet zo heel vaak gebruikt (zoals ik) dan is het net zo makkelijk

• cocico
Op GSMArena staat er een preview van de G700/G900 en ze zijn er behoorlijk positief over :) Ook zij bevestigen dat de G700 250 EUR zal kosten en de G900 300 EUR. Ik vind dat zelf ook weinig, gezien de functies van vooral de G900. Ik kan niet wachten om 'm in mijn broekzak te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit lijkt me wel een leuke feature...

X-Pict Story
Creëer indrukwekkende diashows, compleet met geluid en overgangen, in je telefoon.

en ook dit vind ik echt gaaff ;)

Quick Notes
Wat je kunt doen met pen en papier, kun je doen met je G900. Druk op de Notes-toets en gebruik de pen om te schrijven in je eigen handschrift. Snel en gemakkelijk, toetsenbord niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Die notes dat is leuk maar die slideshow, daar loop ik niet echt warm van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Mja notes is inderdaad wel leuk, maar mijn handschrift is al niet mega, en ik vraag me af of het dan wel leesbaar is (we zullen zien).
Die diashow is ook iets wat je niet vaak gebruikt, maar stel je zit wat vakantiefoto's te kijken, dan is het wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

De diashow is best leuk... voor een keertje :P Tis wel cool, maar wat moet je er verder mee. De K850i heeft het overigens ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zo onder de indruk van dit toestel dat ik een Hyves pagina heb geopend rondom de Sony Ericsson G900. Ik hoop dat het een meeting point wordt voor alle fans van dit toestel.
Het adres:
*spam*

[ Voor 8% gewijzigd door pven op 24-08-2008 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tacow
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 20:18
Heb nu al besloten deze te gaan halen als ie uitkomt.
GPS maakt het toestel alleen maar duurder, dus ik ben blij dat die er niet in zit.
Geen HSDPA is jammer, maar WiFi is sneller en tegenwoordig ook op de meeste plekken beschikbaar.

Hoe dat notes in de praktijk zal werken weet ik niet. Klopt het dat deze ook de teksten kan herkennen die je erin tekent? (dus dat ie afspraken op die manier meteen kan toevoegen aan je agenda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat er geen HSDPA op de G900 zit, had met WiFi een leuke combo geweest. Weet iemand hoeveel bluetooth verbindingen de G900 kan maken? Zou handig zijn als hij net als de Nokia N70 mijn GPS en carkit in de auto kan bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:33
PowerFlower schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 11:32:
...
Volgens mij zijn de onderscheidende features:
  • C702: 3,15mp AF; LED flash; 2" scherm; HSDPA; A-GPS; splash-resistant; géén FM-radio
  • C902: 5mp AF; Xenon flash; 2,2" scherm; HSDPA; slide-out cybershot (camera verschijnt bij uitschuiven toestel)
  • G700: 3,15mp; LED flash; 2,4" touchscreen; Symbian/UIQ; fixed focus!
  • G900: 5mp AF; LED flash; 2,4" touchscreen; WiFi b/g; Symbian/UIQ
...
De G serie is minimaal kleiner en lichter (een kwestie van milimeters en een gram of 8), maar heeft wel een groter scherm (2,4" versus de 2" van de C702 en 2,2" van de C902).
...
Je haalt de scherm dimensies van de c702 en de c902 door elkaar. De c902 heeft namelijk maar een 2" scherm!!. Dit is in mijn optiek echt te klein, namelijk even groot als de k800. Ik vind 2.4" al een stuk beter maar 2.6" is in mijn ogen ideaal.
Waarom SE ervoor kiest om op hun top cybershot het kleinste scherm te zetten is voor mij echt een raadsel. Maar ik ga denk ik ook voor het beste compromis tussen camera, grootte en symbian/touch aka de G900 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Edited ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belcompany verwacht hem in week 25. Is misschien maar goed ook omdat mijn orange abbo dan afloopt waardoor ik niet dubbel betaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Volgens deze link hebben we het over week 22. Maar de tijd dat ik mijn adem inhield voor een release is al eeuwen voorbij (damn, wat heeft Amiga mij een tijd aan het lijntje gehouden met hun belofte van een nieuw systeem / OS). Ik wacht wel af tot ie er is en dan moet de prijs ook niet tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
week 25 zou voor mij een maandje te laat zijn, nog maar eens even aanzien voor wat voor prijs de g900 dan komt, anders zal het voor mij misschien de p1 gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Via een duits SE forum (SE World) kwam ik op de volgende pagina terecht: Een "presse-mitteilung" in het Duits. Ik heb het nog niet helemaal doorgelezen maar wat wel interessant is, is dat de prijzen worden genoemd.
Die unverbindliche Preisempfehlung (ohne Vertrag) beträgt 339,- Euro (G700) bzw. 419,- Euro (G900).
Dat zijn inderdaad realistischere prijzen dan de eerder genoemden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Magma schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:01:
Via een duits SE forum (SE World) kwam ik op de volgende pagina terecht: Een "presse-mitteilung" in het Duits. Ik heb het nog niet helemaal doorgelezen maar wat wel interessant is, is dat de prijzen worden genoemd.

[...]

Dat zijn inderdaad realistischere prijzen dan de eerder genoemden.
Als dat echt de prijzen worden hoef ik 'm helemaal niet meer. Dan kan ik nu evengoed een gsm kopen... Enig idee van de prijs van de C702?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Als ik de G900 qua prijs gelijk trek met bijvoorbeeld de Nokia N81 8GB nu, en kijk wat de Nokia moet kosten bij een 2 jaar verlenging van mijn huidige abo dan moet ik nog ruim 140 euro bijtellen. En dat is voor mij op dit moment ook teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Het persbericht naarwaar gerefereerd wordt, is al even oud als de oorspronkelijke aankondiging. Toch vermelden ze op sites zoals mobilereview.com & gsmarena.com (deze hebben de G900 al gepreviewed) een prijs van begin 300 euro. Wie is er nu juist :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Ze nemen natuurlijk veel informatie van elkaar over, en daarnaast zijn dat geen Nederlandse sites... het moge duidelijk zijn dat in bijv. Bulgarije (gsmarena) en de US (mobilereview) de prijzen anders kunnen zijn. €300 lijkt mij verdacht weinig voor de specs, de genoemde €419 lijkt me een adviesprijs (vergelijkend met het soort toestel en de introductieprijzen in het verleden). Ik denk dat een G900 na de introductiehype al snel zo'n €379 zal zijn. Lager dan dat waarschijnlijk pas wanneer de opvolger uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de G900 echt een zeer interessante telefoon voor mijzelf!

Hetgeen wat de doorslag voor mij geeft om wel of niet voor deze telefoon te gaan is het feit of tomtom navigator 6 (UIQ) op deze telefoon kan/gaat draaien (met een bluetooth gps-muis).

In eerste instantie dacht ik dat dat wel zou moeten kunnen omdat tomtom ook op de w950i draait. Echter ik zag zojuist een preview-flimpje van deze telefoon op youtube, en daarin werd tussen neus en lippen door gemeld dat de UIQ-interface er enkel op zit ter ondersteuning van de touch-screen en de uitgebreidere organizer-functies.

Voor mij is het nu niet helemaal duidelijk wat dit voor het eventueel runnen van tomtom betekent.
- Kan het niet?
- Kan het gewoon, en heeft de bovenstaande opmerking er niets mee te maken?
- Kan het gewoon, en weet degene die met de bovenstaande opmerking kwam niet waar hij het over heeft?
- Kan het wel, maar moeten er dan eventuele hacks worden uitgevoerd?

Ik wacht met smacht op uw wijze woorden hierover... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Dat is dezelfde marketing-blah als ze voor de Xperia gebruiken. "Het is Windows Mobile, maar daaroverheen zit de unieke Xperia interface!". Dat soort opmerkingen zijn puur bedoeld om de doelgroep voor een telefoon aan te geven, niet om indirect te stellen dat er dús geen Symbian c.q. Windows Mobile apps op gedraaid kunnen worden.

Vooralsnog zie ik geen reden waarom TomTom er dus níet op zou draaien... maar zeker weten doen we het pas als hij in de winkel ligt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-09 22:59
Leuke phone die G900! Maar de HTC TyTn II lijkt me ook wel wat. Vooral de prijs van de G900 is (Y) maar dat moeten we nog maar afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Hij staat al wel op de SE site, wil dat veel zeggen over de release date?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cache schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 23:19:
Hij staat al wel op de SE site, wil dat veel zeggen over de release date?
De X1 en andere aangekondigde toestellen ook. De X1 verwachten ze pas ergens aan het eind van 2008. Nee dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Zowat overal staat Q2 2008, ergens rond mei. (bang) Afwachten dus of dat lukt :) SE heeft een reputatie hoog te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerFlower schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:12:
Dat is dezelfde marketing-blah als ze voor de Xperia gebruiken. "Het is Windows Mobile, maar daaroverheen zit de unieke Xperia interface!". Dat soort opmerkingen zijn puur bedoeld om de doelgroep voor een telefoon aan te geven, niet om indirect te stellen dat er dús geen Symbian c.q. Windows Mobile apps op gedraaid kunnen worden.

Vooralsnog zie ik geen reden waarom TomTom er dus níet op zou draaien... maar zeker weten doen we het pas als hij in de winkel ligt ;)
Dank u... afwachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
Ik heb hem al uit geprobeert de G900! Ben vorige week naar de CeBIT geweest. Jammer genoeg wist ik niet dat ie zo vet was. Ik heb maar heel even gekeken. Ik heb wel een informatie boekje van SE met de specificaties van de G900 en G700. Iemand intresse als ik hem in scan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JackPoint schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 12:28:
Ik heb hem al uit geprobeert de G900! Ben vorige week naar de CeBIT geweest. Jammer genoeg wist ik niet dat ie zo vet was. Ik heb maar heel even gekeken. Ik heb wel een informatie boekje van SE met de specificaties van de G900 en G700. Iemand intresse als ik hem in scan?
jah doe maar hoor... :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:55
Ja kom maar op :+

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

JackPoint schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 12:28:
Iemand intresse als ik hem in scan?
Like, duh! Scannen zou gewaardeerd worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
Hoe kan ik de afbeeldingen hier het beste inzetten? Kan ik ze uploaden naar Tweakers site of beter een andere afbeelding hoster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Topicstarter
JackPoint schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 13:44:
Hoe kan ik de afbeeldingen hier het beste inzetten? Kan ik ze uploaden naar Tweakers site of beter een andere afbeelding hoster?
ImageShack ofzo. :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
Hier over de G900:
Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/7249/g900mg1.th.jpg

En hier de G700
Afbeeldingslocatie: http://img217.imageshack.us/img217/2635/g700di6.th.jpg

Ik was eerst verliefd op de HTC TyTN II, maar de G900 staat nu op de eerste plaats.
Ik heb nu een W810i dus het is een prima vervanging als mijn abbo over een half jaar afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Thx! Jammer dat er voor zover ik nu zie weinig nieuws bij staat.

Blijf voorlopig op de G900 wachten -- dat zuigt wel enigszins, want mijn abonnement is nu al afgelopen, en een nieuw abo zou goed uitkomen (ik ben denk ik een van de laatste 3 tweakers die Internet nog per MB betaalt...). En de ervaring leert dat (zeker bij nieuwe telefoons) als je het uitrekent, een sim only + los toestel duurder is dan abo + toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
cocico schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 17:42:
[...]

Ik denk niet dat SE 'nog snel even een GPSmodule zal inbouwen' in de G900. De whitepaper is al af, en vermits de telefoon al werkend gezien is en de specificaties al helemaal duidelijk zijn, lijkt mij de kans dat ze er alsnog een GPS inbouwen nihil. Tenzij iemand mij een/enkele gevallen kan aanduiden waarbij een telefoonfabrikant na de bekendmaking nog snel snel een belangrijke feature toe heeft gevoegd.

Voorts vind ik het G900 bruin te zwart (K800i Allure & K770i Truffle Brown waren/zijn mooie kleuren vind ik! Voorts heb ik een K750i Red, dus de rooie G900 zal niet veel verschillen :)
Ik kom er net achter dat er achter in het boekje van de CeBIT nog meer over de G900/G700/G700c staat: 'Accessories Compatibility Chart'

Music
Active Speaker MAS-100
FM Music Transmitter MMR-70
Music Desk Stand MDS-65
Portable Speakers MPS-70
Snap-on Speakers MPS-75
Bluetooth TM Portable Speaker MBS-100
Music Remote Control MRC-60
Bluetooth TM Music Reciever MBR-100
Stereo Portable Handsfree HPM-77
Stereo Portable Handsfree HPM-83
Stereo Portable Handsfree HPM-90 (HPM-90 does noet support RDS information when listening to the FM radio)
Stereo Bluetooth TM Headset HBH-DS220
Stereo Bluetooth TM Headset HBH-DS980
Bluetooth TM Watch MBW-150

Handsfree
Bluetooth TM Headset HBH-IV840
Bluetooth TM Headset HBH-GV435a
Bluetooth TM Headset HBH-PV703
Bluetooth TM Headset HBH-PV708
Bluetooth TM Headset HBH-PV712
Bluetooth TM Headset HBH-PV12 Style Edition
Bluetooth TM Headset HBH-PV770
GPS Enabler HGE-100

Car
Bluetooth TM Car Speakerphone HCB-150

Cases, covers & other
Design Collection ICD-20

Bij de G900/G700/G700c staat overal YES

Dit overzicht kun je ook vinden op http://www.sonyericsson.c...id=0&pid=0&acc_pid=341556

Voor al de GPS Enabler HGE-100 lijkt me wel wat. Meer informatie op de volgende sites:
http://www.telecomwereld.nl/n0001996.htm
http://www.sonyericsson.c...essories/overview/hge-100

[ Voor 4% gewijzigd door JackPoint op 17-03-2008 17:23 . Reden: Link naar accessories van SE ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06:42

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Maar eh, die C702 lijkt me wel wat door zijn gps erin en ok camera enzo.
Nu weet ik dat de N82 ook symbian heeft en niet compatble zal worden met tomtom qua interne GPS. Nu kan je er wel tomtom op draaien met behulp van een externe gps, dus de applicatie draait wel, maar kan de gps van de N82 zelf niet gebruiken.

Hoe gaat dat zitten met de C702, zeker weten ook niet met tomtom of juist wel?..iemand een verhelderend moment voor mij?

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cocico schreef op maandag 18 februari 2008 @ 17:40:
Prijzen volgens mobile-review:

G700: 260€
G900: 320€
C702: 220€
C902: 300€
Ik denk dat dit bedragen zijn excl BTW. dan worden de prijzen dus resp.: 310, 380, 260 en 357 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 20:58:
[...]

Ik denk dat dit bedragen zijn excl BTW. dan worden de prijzen dus resp.: 310, 380, 260 en 357 euro
Ik hoop het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Nomad schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:25:
Hoe gaat dat zitten met de C702, zeker weten ook niet met tomtom of juist wel?..iemand een verhelderend moment voor mij?
Zelfs al zou het met TomTom werken, dan nog is de GPS van de gemiddelde GSM te brak om nuttig te zijn. Tegen de tijd dat je een fix hebt, ben je er al, en de nauwkeurigheid zorgt er vaak voor dat je lange stukken door de weilanden aan het rijden bent op de kaart terwijl je toch echt op de A12 zit :P

Oftewel: ...ik zou er niet teveel op rekenen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door PowerFlower op 26-03-2008 04:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

hmm

ok ik twijfel nog tussen de g900 en de w960, (welke ik voor 100eu kan overkopen van iemand)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik heb nu een W960i en ben er nog steeds blij mee, maar de G900 heeft een aantal specs die erg aantrekkelijk zijn. Hij is kleiner, smaller en dunner. Hij heeft een bedieningstoets in het midden (mis ik wel een beetje bij de W960i) en heeft een 5.0 Mp camera. Het enige dat ik denk ik wel zal gaan missen als ik de G900 neem, is de JogDial, ongemerkt maak ik er best veel gebruik van. Maar een W960i voor 100 euro is een koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Inderdaad. En het duurt nog wel een paar maanden voor de G900 er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06:42

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

PowerFlower schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 04:33:
[...]

Zelfs al zou het met TomTom werken, dan nog is de GPS van de gemiddelde GSM te brak om nuttig te zijn. Tegen de tijd dat je een fix hebt, ben je er al, en de nauwkeurigheid zorgt er vaak voor dat je lange stukken door de weilanden aan het rijden bent op de kaart terwijl je toch echt op de A12 zit :P

Dat vind ik wel heel jammer eigenlijk. Ah, ik zou hem meer voor de fun erbij gebruiken, heb al tomtom.

Maar de vraag blijft wel een beetje: Symbian en tomtom kunnen samen werken, zeker navigeren met een externe gps, maar bijv. de N82 kan niet tomtom gebruiken met de interne GPS. Waarom dat is weet ik niet, maar ik zou het graag willen weten voor sonyericsson zeg maar (c702 :))

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
PowerFlower schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 04:33:
[...]

Het klopt wat je zegt voor een interne gps ontvanger. Maar je hebt genoeg bluetooth gps ontvangers die zeer goed werken. Gebruik nu zelf een met een mtk gps chipset. Nu ruim een half jaar in combi met een telefoon en het werkt ideaal. Heb een fix altijd binnen een 30 seconden en zelfs binnen na een tijd.
Heb trouwens alleen ervaring met de interne gps ontvangers van nokia. Die van SE moeten zich nog bewijzen!

[ Voor 6% gewijzigd door Scidd0w op 29-03-2008 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
Hieronder volgt een lofzang van Eldar Murtazin (Mobile-review) over de SE G700 (G900).
First up is my favorite pet that I haven’t been able to part with for over a month already – the Sony Ericsson G700. I have already done to it everything I could only think of, played around with it to the point when I knew its every gear, so now I have it all to myself, with no obligations or deadlines. Without much fuss, it settled down in my pocket, and accompanied me everywhere day in, day out. It even survived a couple of paintball firefights – I got hit hard from 3 meters away or so, and it was the G700 that saved me from getting a wealth of bruises on my body. Amazingly, it didn’t take any damage – no dents, no scratches, nothing. I suppose any another handset would have protected me just the same, but I had the G700 on me that day. Is it fate? I guess.
...
While we were only joking about this, I got to think of the meaning and mission of every model and turned my eyes to the G700. I found out that my love towards this particular handset had grown largely thanks to very few calls I received with it over the month of my quality time with it. No, it doesn’t drop calls whatsoever, on the contrary, it does okay on this front. The thing is, I almost never got occasional calls from strange people preaching the cult of Cthulhu, insurance agents, or kids in search of technical support and so on. But, as soon as I took my Sony Ericsson P1i, all these people with their bothersome calls came out of the blue. That’s another reason to start believing in a phone's karma.

I was a little disappointed to find out that the G700’s keypad couldn’t stand bright sun, in that the tiny captions there just blend together, so it is impossible to figure out what is what. Personally, I didn’t experiance any hardships because of this glitch, but it still somewhat spoiled my impression of the phone. Nothing is perfect in this world, although some things get very close to it.

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/articles/2008/image/birulki/se/163.jpg

As far as stability is concerned, the G700 leaves the Sony Ericsson P1i (the version that was available on its release) in the dust hands down. Furthermore, the senior model ends up in a very tricky spot, when it is still not ready to withdraw from the market, yet its attractiveness gets a severe blow. You hear a bell ringing, calling for a replacement in the form of a new super-phone in 3-4 months’ time?

The G700’s touch-based interface makes a strong impression on everyone who tries it. The truth is, it is not flawless in some ways – that is, we would like to zoom in and out on pictures like with the HTC Touch, but this feature is still not there. Next iterations of this interface will definitely boast this ability, but not for a reasonably cheap solution. To make things clear, just think of this – all interactions with the phone are seamlessly carried out without having to pull the stylus out of its nest, which is extremely convenient. Even the G700’s on-screen keyboard is suitable for stylus-less typing, once you get the hang of it (saving for when you are on the move, but, on the other hand, the iPhone’s huge virtual keyboard is no better usability-wise in this case).

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/articles/2008/image/birulki/se/165.jpg

Now, as regards as to why I think this phone is one of the best deals out there, especially given my initial scepticism about it. Three reasons, everything by the book – price, edge over the competition in functionality, and unique positioning for all consumer groups.

If you are in the market looking for a phone that you are planning to stay with for a year, then the G700 or G900 are definitely worth a glance. The latter solution is slightly superior thanks to its Wi-Fi and higher megapixel-count, but these things are not all that crucial. I suppose both offerings are already on the list of the most anticipated solutions, and we are eager to get our hands on them too. There will be more additions to this series in the future – some of them are nothing out of the ordinary on paper, yet have what it takes to shake the market in a big way. In fact, these are the devices that Sony Ericsson will be increasing its market share with – the lull of the first half of 2008 will turn into a storm very soon.
<update>
En nu dus ook de full review:
http://www.mobile-review....onyericsson-g700-en.shtml
</update>

[ Voor 5% gewijzigd door Scidd0w op 31-03-2008 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
Ik snap 1 ding nog niet. Volgens mij is de G900 wel af. Ik heb hem zelfs al uitgeprobeert op de CeBIT. Waarom wachten ze dan toch nog met het uitbrengen? Patenten ofzo? Definitieve OS? Weet iemand daar wat meer over?

[ Voor 6% gewijzigd door JackPoint op 01-04-2008 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Uh, like, het in massa produceren van een paar miljoen stuks en die per boot hierheen verschepen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De G900 heeft UMTS ondersteuning. Betekent dit dat deze ook automatisch op HSDPA zal werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Las laatst dat HSDPA ontbreekt.... maar ik weet het niet zeker. Mijn W810i begint wat kuren te vertonen dus hoop dat de G900 snel komt. Hoop dat die toetsjes ook redelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik aan info tegenkom is dat HSDPA een software upgrade op UMTS is. Als dit geen hardware verandering is lijkt het me vreemd dat deze telefoon het niet zal ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Toch roept elke review dat 3G mist, en daarmee bedoelen ze HSDPA... want UMTS zit er obviously wel in. Vind het zelf eigenlijk geen groot gebrek, merk het voornamelijk met gebruik als modem, op de telefoon zelf vind ik het zelfs vaak moeilijk het verschil tussen GPRS en UMTS te merken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
Bij BelCompany kun je de G900 al reserveren:
http://www.belcompany.nl/...telReserveren.htm?ID=1483

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt mij dat deze thread hier hoort! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 18:28:
Het lijkt mij dat deze thread hier hoort! ;)
Idd, topic moved van GSM's -> Non-Windows Based Mobiles & PDA's

Volgende keer mag dat in een TR ;)

[ Voor 5% gewijzigd door DaannO op 05-04-2008 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans_1990
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
heeft iemand enig idee wat dat reserveren bij BelCompany precies inhoud?

Ik ben erg geinteresseerd in deze telefoon, ik wil alleen nog nergens aan vast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
hans_1990 schreef op zondag 06 april 2008 @ 16:35:
[...]

heeft iemand enig idee wat dat reserveren bij BelCompany precies inhoud?

Ik ben erg geinteresseerd in deze telefoon, ik wil alleen nog nergens aan vast zitten.
Reserven houd bij ze in dat je wordt opgebeld zodra hij binnen komt bij een filliaal bij jou in de buurt. Je zit nergens aan vast maar het is meer een geheugensteuntje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:38:
Belcompany verwacht hem in week 25. Is misschien maar goed ook omdat mijn orange abbo dan afloopt waardoor ik niet dubbel betaal :P
Aan mij werd verteld dat ze de G900 in week 24 verwachten. Scheeld weer een weekje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
wat ik weer niet lees in de review, en waarom ik geen w960 heb gekocht is; ondersteund deze telefoon eindelijk weer profielen zoals ik dat van de w800/k800i gewend ben?
Dus dat je call-screening kunt toepassen in je profielen bijvoorbeeld?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Lijkt de prijs van 350 euro voor de G900 jullie realistisch (in Belgie of in Nederland met SIM-only)? Ergens hoop ik van wel want een P1i kost nu toch ook zo'n 399 euro en die staat toch iets 'hoger' in het assortiment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Phusebox schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 08:53:
wat ik weer niet lees in de review, en waarom ik geen w960 heb gekocht is; ondersteund deze telefoon eindelijk weer profielen zoals ik dat van de w800/k800i gewend ben?
Dus dat je call-screening kunt toepassen in je profielen bijvoorbeeld?
Call-screening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
nou zo heb ik bijvoorbeeld een profiel voor als ik ga slapen, dan kan niemand mij bereiken behalve naaste familie in noodgevallen. De rest krijgt allemaal automatisch de voicemail. Ideaal maar ontbrak dus bij de W960i

en daarom heb ik nu al bijna 2 jaar een k800i en is er nog geen alternatief beschikbaar om te upgraden

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
dit kan ik inderdaad ook op m'n w810, maar aangezien de g700/900 beide symbian based zijn (net zoals de W960) zou ik er eigenlijk maar niet vanuit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rjvisje schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 17:12:
dit kan ik inderdaad ook op m'n w810, maar aangezien de g700/900 beide symbian based zijn (net zoals de W960) zou ik er eigenlijk maar niet vanuit gaan.
Daar kun je dus wel van uit gaan neem ik aan. het is een symbian phone wat betekent dat je van allerlei extra programma's erop kan installeren (heb zelf nokia N serie op het moment). Er zal dus vast wel een programmatje te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
ik denk niet dat je programma's kan installeren die invloed uitoefenen op het wel of niet ontvangen van telefoontjes, sms ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
rjvisje schreef op zondag 20 april 2008 @ 12:26:
ik denk niet dat je programma's kan installeren die invloed uitoefenen op het wel of niet ontvangen van telefoontjes, sms ed.
jawel hoor er zijn vast wel " calla management" programmatjes te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
dan zou dat dus ook voor de w960 moeten werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
rjvisje schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:04:
dan zou dat dus ook voor de w960 moeten werken...
dat lijkt me wel ja.
Pagina: 1 2 ... 14 Laatste

Let op:
Reacties zoals ik heb hem besteld, ik heb hem binnen en waar kan ik hem krijgen zijn overbodig hier. Graag over het toestel discussiëren, niet over de levertijd en alles wat daarbij komt kijken!