Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de G700 nu een half jaar, bevalt nog steeds prima. Ik heb er meteen een screenprotector bij besteld, deze meteen erop geplakt en totaal geen last gehad van scherm achter het stof. Laatst ging de screenprotector los zitten, dus heb ik twee weekjes zonder gelopen, meteen stof achter het scherm. Tippie mijnerzijds is dus, doe er een screenprotector op, bij mij helpt het tegen stof.

Ben alleen mijn stylus kwijt en de reserve ook al, maar goed ook meteen een wijze les geleerd, ga niet de stylus gebruiken als de concentratie alcohol in je bloed toeneemt ;) Gelukkig heb ik al een adresje gevonden voor een nieuwe.

Syncen met de PC in telefoonmodus wil ook nog niet echt, in bestandsoverdracht wel, dan ziet verkenner 'm gewoon als verwisselbare schijf. Ga er binnenkort, als ik weer wat tijd heb, maar weer eens mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik Sync heel m'n telefoon met My Phone Explorer: http://www.fjsoft.at/en/
Die download m'n google calendar ICAL bestand, en update daarmee de kalender. Helaas gaat het omgekeerd niet, maar het is al heel wat :P

Waar heb je de nieuwe stylusjes je screenprotector gehaald? Wel handig om te weten :P

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:43

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Elect schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 11:15:
Die download m'n google calendar ICAL bestand, en update daarmee de kalender. Helaas gaat het omgekeerd niet, maar het is al heel wat :P
Ik gebruik GooSync, dat werkt twee kanten op en gewoon via de "remote sync" van de G900 :) Vervolgens gebruik ik Swim om er voor te zorgen dat dat 2 keer per dag automatisch gebeurt.

De gratis GooSync doet maar een paar weken vooruit/achteruit, maar de betaalde vond ik genoeg de moeite (€20 per jaar of zo) om mn CC te trekken: die doet meerdere calendars (kun je selecteren), je kunt aangeven hoe ver vooruit/achteruit, kan je contacts ook syncen, en tasks. Tamelijk comfortabel, vooral ook omdat ik niet hoef na te denken over synchroniseren, het gaat allemaal automagisch :)

[ Voor 5% gewijzigd door PowerFlower op 11-04-2009 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:14
Wat mij wel op valt met deze zonnige dagen is dat je,
haast niks meer op je scherm ziet, dat is zwaar irritant eigelijk
Is daar is aan te doen, dat iemand weet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 14:26
ik had net de indruk dat ik vrij veel zag in de zon 8)7

trouwens nog zo'n rare kronkel in het OS:
voor de schermknoppen kan je een 'tril' instellen, maar voor een schermtik niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
jakob schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 20:47:
ik had net de indruk dat ik vrij veel zag in de zon 8)7

trouwens nog zo'n rare kronkel in het OS:
voor de schermknoppen kan je een 'tril' instellen, maar voor een schermtik niet :?
Misschien ligt het aan het thema dat jij gebruikt...
Welk thema gebruik jij dan ?

[ Voor 7% gewijzigd door Albert020 op 11-04-2009 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
nu gebruik ik skyline, lekker licht :)

btw, maandag komt er normaal een nokia 5800 in de plaats... :)

[ Voor 46% gewijzigd door jakob op 11-04-2009 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
jakob schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 22:08:
nu gebruik ik skyline, lekker licht :)

btw, maandag komt er normaal een nokia 5800 in de plaats... :)
Dan zou ik eerder voor een Samsung i900 Omnia of S8300 UltraTOUCH
Maar goed, ik hou het nog even bij mijn Sony Ericsson G900
Vindt het toch wel een fijn toestelletje >:)

[ Voor 17% gewijzigd door Albert020 op 12-04-2009 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
heb met beide gewerkt, maar de nokia springt er voor mij uit door een beetje speciaal ontwerp, en de knaller van een scherm qua resolutie.

wel misschien een stapje terug qua OS, maar we zien wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
  • Laatst online: 11-09 16:13
Hier heb ik sinds een tijdje een nieuw probleem. Ik blijf aan de lopende band tijdsupdates krijgen. Wanneer ik ervoor kies om deze te accepteren, moet ik een nieuwe locatie kiezen met daarbij de keuze tussen Pretoria en andere Afrikaanse steden. Iemand die dit ook heeft of een oplossing ervoor heeft, behalve een master reset? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Elect schreef op donderdag 09 april 2009 @ 16:53:
Iemand enig idee hoe ik dat blauwe balkje boven de GSM ontvangst wegkrijg?
Normaal kun je bij SE telefoons selecteren dat je GSM + GPRS gebruikt, maar ik wil nu enkel GSM (gebruik wifi voor de rest).

Iemand een idee? Want heb veel zitten spelen met die internet account profielen, maar dat gaat hem niet worden..
Instellingen/Connectiviteit/Mobiel Netwerken -> Meer/GSM-3G-netwerken.. en dan kan je kiezen tussen:
Alleen GSM, Alleen 3G of GSM en 3G

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemini NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-09 17:57
AjaxArena schreef op zondag 12 april 2009 @ 13:26:
Hier heb ik sinds een tijdje een nieuw probleem. Ik blijf aan de lopende band tijdsupdates krijgen. Wanneer ik ervoor kies om deze te accepteren, moet ik een nieuwe locatie kiezen met daarbij de keuze tussen Pretoria en andere Afrikaanse steden. Iemand die dit ook heeft of een oplossing ervoor heeft, behalve een master reset? :P
Heb helaas geen oplossing, wel hetzelfde probleem. Uiteindelijk maar gewoon een stad gepakt, toen geen problemen meer gekregen.
Toen ik echter bij time & alarms weer als City Amsterdam koos kreeg ik een paar uur later weer hetzelfde probleem. Dus nu woon ik in Bujumbura :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
  • Laatst online: 12-09 11:34
PowerFlower schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 12:50:
[...]

Op Esato staat een specifieke mod voor de G900 (die is natuurlijk anders). Niet heel erg spectaculair though, niet zoveel veranderingen als bijv. de K750 en K800 cam mods. Maar makkelijk te proberen -- je kunt zo weer terug naar de oude settings.
Dank je voor deze tip. Die had ik nog niet gevonden. Helaas is dit idd niet echt spectaculair. Ik hoop dat ze nog eens iets vinden voor de tijd die tussen de "flits" en de foto. Als je in het donker een foto maakt ziet het er eerst wel aardig uit, maar op het moment van het echte maken van de foto is de flitslamp al weer uit volgens mij waardoor de foto erg donker word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Gemini NL schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 20:35:
Heb helaas geen oplossing, wel hetzelfde probleem. Uiteindelijk maar gewoon een stad gepakt, toen geen problemen meer gekregen.
Toen ik echter bij time & alarms weer als City Amsterdam koos kreeg ik een paar uur later weer hetzelfde probleem. Dus nu woon ik in Bujumbura :9
Vond dat ook heel erg annoying. Algemeen G900 probleem, of G900 + Vodafone?
Iig weigerde ik voor de tijdszone in Afrika te gaan wonen. Dus ik heb gewoon het automatisch updaten uitgezet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemini NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-09 17:57
PowerFlower schreef op woensdag 15 april 2009 @ 16:08:
[...]

Iig weigerde ik voor de tijdszone in Afrika te gaan wonen. Dus ik heb gewoon het automatisch updaten uitgezet :P
Denk een Vodafone probleem, heb ik namelijk ook als provider.

Wat ik me afvroeg, hoe doet bij jullie de Torch functie het? Ik heb het idee dat de accu deze niet goed aankan. Als hij namelijk op de lader staat doet het lampie het prima. Maar als ik em eraf haal begint ie na 10 seconden te knipperen, en na een half minuutje heeft ie het compleet begeven. Kennen jullie dit probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gemini NL schreef op woensdag 15 april 2009 @ 20:59:
[...]
Wat ik me afvroeg, hoe doet bij jullie de Torch functie het? Ik heb het idee dat de accu deze niet goed aankan. Als hij namelijk op de lader staat doet het lampie het prima. Maar als ik em eraf haal begint ie na 10 seconden te knipperen, en na een half minuutje heeft ie het compleet begeven. Kennen jullie dit probleem ook?
Dat probleem heb ik niet. Doet het prima. Heb het nog even voor de zekerheid getest maar hij brand inmiddels al een paar minuten en ik heb een zwarte stip in gezichtsveld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Nog steeds veel problemen van allerlei aard als ik dit zo allemaal lees.
Ben blij dat ik van de SE G900 afben, heeft nooit waargemaakt wat hij leek te zijn in mijn opinie..

Heb nu al weer een aantal maanden de SE W902 en dat is gewoon een oude vertrouwde SonyEricsson!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Torch functie werkt hier ook prima voor een redelijke tijd achter elkaar.

Overigens wel het probleem dat m'n hele GSM compleet uitvalt. Alleen de accu erin en eruit helpt dan nog. Heb hem al geupdate, maar zou niet weten waar het aan ligt. Misschien toch teveel functies op 1 apparaat? Of heeft die van jullie daar nooit last van? :P

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elect schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 07:58:
Torch functie werkt hier ook prima voor een redelijke tijd achter elkaar.

Overigens wel het probleem dat m'n hele GSM compleet uitvalt. Alleen de accu erin en eruit helpt dan nog. Heb hem al geupdate, maar zou niet weten waar het aan ligt. Misschien toch teveel functies op 1 apparaat? Of heeft die van jullie daar nooit last van? :P
Ja, zelfde probleem hier gehad. Bij een binnenkomende sms viel het scherm uit. Nu dus opgestuurd maar ze kunnen er weinig aan maken omdat die software van de g900 gewoon brak is. Hoop eigenlijk op een andere telefoon maar dat zullen ze wel niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n G900 nu bijna een jaar, en opeens kan ik niet meer smsen....
De smsjes komen in mijn postvak uit te staan, en dan krijg ik n melding dat sms verzenden mislukt is!
2 weken geleden was ie nog zo grappig om ze dan stiekem toch te verzenden...
Nu verzend ie ze dus helemaal niet meer!
Heeft iemand dit probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
PowerFlower schreef op woensdag 15 april 2009 @ 16:08:
[...]

Heb zelf ook Vodafone. Zal eens kijken naar dat automatisch updaten. Wil ook niet in Bujumbara wonen. Eerst had ik hier echter geen last van. Hadden jullie het altijd al of is het een probleem van de laatste weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:41
Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 19:57:
Ik heb m'n G900 nu bijna een jaar, en opeens kan ik niet meer smsen....
De smsjes komen in mijn postvak uit te staan, en dan krijg ik n melding dat sms verzenden mislukt is!
2 weken geleden was ie nog zo grappig om ze dan stiekem toch te verzenden...
Nu verzend ie ze dus helemaal niet meer!
Heeft iemand dit probleem ook?
Ik heb er niks aan veranderd, maar opeens kan ik NERGENS meer bellen, heb wel bereik maar hij valt gewoon weg, zie het balkje fluctueren tussen rood (geen netwerk) en vol bereik+3G, bellen is onmogelijk, smsjes af en toe nog wel maar die gaan bijna rechtstreeks naar postvak uit en worden niet verzonden, dit icm KPN.

Het rare is dat ik altijd vol bereik had met KPN en had altijd 3G Uit. Op alleen GSM netwerk heb ik echt 0.0 bereik. op 3G kan ik af en toe nog smsjes verzenden. Kan dit een probleem zijn van KPN? Ik heb namelijk 0.0 aan de telefoon veranderd en opeens sinds 3 dagen doet de telefoon Vaag:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoveel verstand heb ik er niet van, ma je kunt proberen of ie dat ook doet in ander toestel.
Verder zit de G900 vol met zulke stomme probleempjes.
Lightning89 schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 13:56:
[...]

Ik heb er niks aan veranderd, maar opeens kan ik NERGENS meer bellen, heb wel bereik maar hij valt gewoon weg, zie het balkje fluctueren tussen rood (geen netwerk) en vol bereik+3G, bellen is onmogelijk, smsjes af en toe nog wel maar die gaan bijna rechtstreeks naar postvak uit en worden niet verzonden, dit icm KPN.

Het rare is dat ik altijd vol bereik had met KPN en had altijd 3G Uit. Op alleen GSM netwerk heb ik echt 0.0 bereik. op 3G kan ik af en toe nog smsjes verzenden. Kan dit een probleem zijn van KPN? Ik heb namelijk 0.0 aan de telefoon veranderd en opeens sinds 3 dagen doet de telefoon Vaag:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraggedMe
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-03-2021
Ik heb ook een G900, hij is nu zo'n 2 maanden oud. maar nu zit ik er mee dat de "sticker" rond de ronde navigatie toets en de 4 toetsen ernaast los is gelaten, zo'n beetje van de 1 op de andere dag zat een deel helemaal los. Ik kan alleen geen vergelijkbare gevallen vinden, weet iemand hier iets op? Lijmen durf ik niet echt want er zitten gaatjes en dus vlak bij het schermpje.

erutangis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 15:43:
Zoveel verstand heb ik er niet van, ma je kunt proberen of ie dat ook doet in ander toestel.
Verder zit de G900 vol met zulke stomme probleempjes.
[...]
In een oude Nokia gestopt en weer bereik. Een andere sim van kpn had ook opeens geen bereik meer, master reset mocht ook niet baten en alle instellingen downoaden ook niet. Heb maar een mail gestuurd naar de desbetreffende webshop, ik ben alleen bang dat ie opeens weer gaat doen al sik em terug stuur. Zo is de G900 wel.

Ik wacht nu al op me volgende toestel. Ik geef SE nog een kans aangezien de interface gewoon heerlijk is. Misscihen nieuwe walkman serie magoed dit is pas over halfjaar-jaar (of een refund van me G900, kans erop is 0.0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg morgen dus een nieuwe G900. Weet iemand of er bij de laatste versies misschien verbeteringen zijn in het toestel tegenover de eerste modellen?

Ik zal het morgen zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe sms ik altijd met de stylus, maar ik vind het toch niet heel erg handig. Ik heb gezocht om T9 aan te kunnen zetten, maar tot nu toe niet gevonden. Heeft iemand enig idee hoe ik T9 in moet schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
Uit mn hoofd is dat het knopje naast het toetsenbordknopje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woudtwe schreef op woensdag 29 april 2009 @ 15:55:
Uit mn hoofd is dat het knopje naast het toetsenbordknopje
Dank je. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Denk 't niet ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt. Faal tnt kwam pas vandaag.

Die gieren wisselden alleen mijn mobiel maar gaven mijn oude batterij en klepje terug :') Maar hij is wel sneller dan mijn vorige en de knoppen voelen wat beter aan. Stof zal vanzelf wel weer komen denk ik. Als deze het een jaar vol kan houden dan ben ik tevreden.
Zal later wat meer zeggen over de stabiliteit ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
Hier ook weer een nieuw probleem. Behalve dat er links en rechts van de speaker bovenin 2 stroken stof zitten (met 1 daarvan heel irritant over het deel waar de "stil" indicator zit) heb ik nu weer iets nieuws. Het scherm gaat na ongeveer een dag aan te zijn geweest naar een heel vaag contrast. Alsof het contrast op heel hoog staat, waardoor de kleuren heel fel en lelijk zijn. Ter indicatie: de 2 pijltjes rechts bovenin met het gele puntje, voor het applicatiebeheer zie ik alleen nog maar als 1 rood puntje, verder niks. De aardbol voor het internet is heel klein zichtbaar nog. Daarbij laadt alles heel traag. Dit is het tweede grote probleem al voor mij met deze telefoon, nadat maanden terug het touchscreen niet meer werkte. Zal nog een keer een reset proberen, maar ben bang dat dat niks gaat uithalen en dat de telefoon weer terug mag. Valt nog binnen het jaar dus moet maar weer.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook enkele problemen met mijn G900 die nu beginnen duidelijk worden nadat hij vorig jaar eens gezwommen heeft. Moest er hier iemand zijn die zijn G900 weg doet die stuk is, laat het mij weten misschien ben ik wel geinteresseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatshark
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 09:18

fatshark

fat to da bone

1e stylus is smoked achterkant viel er gewoon af :S
Dus 2e die er bij zat maar in gebruik genomen.

fat to da bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
Mijne is inmiddels weer richting gsmweb/sony ericsson voor reparatie, zie hierboven. Hoop wel dat ze het kunnen verhelpen, het is toch te gek voor woorden dat een telefoon in een jaar tijd twee grote problemen heeft. Als je bedenkt dat dit pas de 3e telefoon is geweest (nokia 3210, SE K750 en nu deze dus), dan haalt deze het gemiddelde flink onderuit :P Gerepareerd of niet, deze wordt voor mij komende zomer sowieso vervangen. Ondanks het behoorlijke gebruiksgemak, is het achteraf toch een miskoop gebleken, zat veel meer in.

Op naar een N97...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
Nou succes, de mijnes is net terug van dezelfde bedrijven.

Ze zouden het probleem dat ik moeilijk kan bellen/sms''e oplossen want onder het bellen valt ie zomaar uit (geen bereik, netwerkfout) en sms'en is het maar gokken of die wat krijgt.
Vreemd dat ie wel door alle tests 'passed' is, raar. (bijgevoegd testrapport.

Wel is de firmware geupgrade (met een nieuw thema?).

Daarbij komt dat me klepje nu los zit en me cameraknop vrij moeilijk in te drukken is.

Way to go Dynafix:S

En hij gaat morgen weer retour (of hij moet op een magische wijze binnen 12uur gaan werken).

[ Voor 21% gewijzigd door Lightning89 op 14-05-2009 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

Heb de telefoon nu ong 1 jaar, en tot nu toe totaal geen problemen mee gehad.
(Een keer vastgelopen door een fout van mij, that's all)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quartex schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 20:18:
Heb de telefoon nu ong 1 jaar, en tot nu toe totaal geen problemen mee gehad.
(Een keer vastgelopen door een fout van mij, that's all)
Hulde voor die WB icon! G900 draait hier ook prima.. geen UAE uiteraard aber doch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Laatst online: 15:35
ik had net iets vreemds, ik wilde een smsje maken, krijg ik in eens 3 berichten binnen, 2 van gister en 1 van vanavond :S, Dit heb ik nog nooit eerder gehad :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan de potentiele g900 koper,
Het leek zo mooi tussen foto's switchen met een "duimveeg" foto's, agenda, notities, muziek alles.
Het kan ook allemaal, maar dit toestel is zo freakin traag.
Ik was altijd een groot voorstander van de SE, maar dit was een grote deceptie. De w910i was een stuk sneller foto'tje hier mp3'tje daar etc.
Deze telefoon functioneert wel en is zeer compleet, maar uiteindelijk ben ik gewoon toe aan een i-phone of blackberry die wel direct doet wat ik wil.

PS ik heb nog niks gelezen over een firmware update die de traagheid zou verhelpen als deze er is of andere tips houd ik me aanbevolen.

groeten Marek

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2009 22:55 . Reden: PS toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 22:53:
Aan de potentiele g900 koper,
Het leek zo mooi tussen foto's switchen met een "duimveeg" foto's, agenda, notities, muziek alles.
Het kan ook allemaal, maar dit toestel is zo freakin traag.
Ik was altijd een groot voorstander van de SE, maar dit was een grote deceptie. De w910i was een stuk sneller foto'tje hier mp3'tje daar etc.
Deze telefoon functioneert wel en is zeer compleet, maar uiteindelijk ben ik gewoon toe aan een i-phone of blackberry die wel direct doet wat ik wil.

PS ik heb nog niks gelezen over een firmware update die de traagheid zou verhelpen als deze er is of andere tips houd ik me aanbevolen.

groeten Marek
Hmm, ik heb er ongeveer hetzelfde gevoel bij, al wil ik de telefoon geen deceptie noemen. Er zat wel veel meer in, wat onder andere door de traagheid van de telefoon is tegengehouden. Neemt niet weg dat ik redelijk tevreden was, maar de telefoon niet zou aanraden bij een ander.

Er zijn wel wat updates geweest, volgens mij heeft het een beetje gescheeld. Hang de telefoon een keer aan de pc en check het via de updater of er wat is. Wel ff voor de zekerheid back-uppen ;)

Ik kreeg vandaag overigens mailje dat de telefoon weer onderweg naar hier is. Ben benieuwd of ze het eerder genoemde probleem dat ik had hebben opgelost.
Edit: ben bang dat het niks wordt trouwens. Binnen een week weer terug (15-5 ontvangen en doorgestuurd door GSMweb en 22-5 weer door gsmweb ontvangen en naar mij toe gestuurd), dat is te mooi om waar te zijn... Eens kijken of ie vandaag (morgen, zaterdag :P) binnenkomt

[ Voor 8% gewijzigd door BlisterAMG op 23-05-2009 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AjaxArena schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 00:05:
[...]

Hmm, ik heb er ongeveer hetzelfde gevoel bij, al wil ik de telefoon geen deceptie noemen. Er zat wel veel meer in, wat onder andere door de traagheid van de telefoon is tegengehouden. Neemt niet weg dat ik redelijk tevreden was, maar de telefoon niet zou aanraden bij een ander.

Er zijn wel wat updates geweest, volgens mij heeft het een beetje gescheeld. Hang de telefoon een keer aan de pc en check het via de updater of er wat is. Wel ff voor de zekerheid back-uppen ;)

Ik kreeg vandaag overigens mailje dat de telefoon weer onderweg naar hier is. Ben benieuwd of ze het eerder genoemde probleem dat ik had hebben opgelost.
Edit: ben bang dat het niks wordt trouwens. Binnen een week weer terug (15-5 ontvangen en doorgestuurd door GSMweb en 22-5 weer door gsmweb ontvangen en naar mij toe gestuurd), dat is te mooi om waar te zijn... Eens kijken of ie vandaag (morgen, zaterdag :P) binnenkomt
De deceptie is ook aan mijzelf te wijten. Ik heb de telefoon gekocht op basis van filmpjes en reacties op het internet. Vooral het bladeren tussen menu's met de duimveeg etc is zwaar tegengevallen, daar moet je toch een i-phone of htc touch voor hebben denk ik.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2009 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
Mijne is inmiddels inderdaad alweer binnengekomen. Ben benieuwd of het probleem is opgelost. Wel netjes, in een week terug. Hebben anderen trouwens een reparatie uitleg gekregen? Een toelichting wat ze hebben gedaan? Dit is de tweede keer dat ik de telefoon opstuur en krijg alleen de telefoon en het garantiebewijs terug, geen verdere uitleg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AjaxArena schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 15:38:
Mijne is inmiddels inderdaad alweer binnengekomen. Ben benieuwd of het probleem is opgelost. Wel netjes, in een week terug. Hebben anderen trouwens een reparatie uitleg gekregen? Een toelichting wat ze hebben gedaan? Dit is de tweede keer dat ik de telefoon opstuur en krijg alleen de telefoon en het garantiebewijs terug, geen verdere uitleg...
Krijg ik wel altijd. Eerst gewoon stof onder het scherm vandaan halen en de 2de keer alleen dat ze het toestel hebben omgeruild. Ik weet ook niet wat voor toestel het is want hij is minder traag, geen stof onder het scherm en veel minder vastlopers. ( alleen bij video afspelen van grote films )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
Hmmm nou ja hier kreeg ik dus weer geen uitleg van de reparatie. Maar de telefoon doet het wel weer vlekkeloos, dus ik ben tevreden. Het stof is ook verwijderd, dus voorlopig ben ik weer blij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
Dat ik hem terugkreeg van reparatie zat er een haartje tussen het scherm. Ik had er geen last van, dus ik denk laat maar zitten. Maar nu begin ik dus ook last van stof te krijgen, dat had ik voor mn reparatie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met welk programma kan ik muziekstreams openen? .wax .pls .ram
standaard telefoonplayer opent ze niet namelijk.

en is tunin.fm al werkend te krijgen op de g900?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Beste medeforumgenoten,

Ik heb sinds begin januari en zal hier even mijn gebruikerservaringen posten ivm de G900 & BelCompany.
  1. Ik ben twee maanden in het bezit van de telefoon en stuur hem op voor reparatie ivm stof onder het scherm.
  2. De telefoon komt terug van reparatie (na 4 weken), maar er zit nog steeds een beetje stof onder het scherm, aangezien ik niet mijn goede kassabon bij me heb kan ik de telefoon niet opnieuw terugsturen. Na de telefoon 1 week gebruikt te hebben zit er nu zoveel stof onder dat ik hem terug stuur.
  3. Al binnen één week is me telefoon terug, maar niet gerepareerd, het valt volgens het reparatiecentrum niet onder de garantie. De BelCompany medewerkers is het er ook niet mee eens en samen besluiten we hem nogmaals op te sturen
  4. Weer 4 weken later komt de telefoon terug, al het stof is deze keer verwijderd
  5. Thuis wil ik een foto maken, wat blijkt, de camera is gesloopt op het reparatiecentrum!, ik ga die dag erna weer naar de BelCompany om mijn telefoon op te sturen.
  6. 4 weken later komt mijn telefoon terug, het scherm is geheel stofvrij en de camera is volgens de bon gerepareerd. Als ik de telefoon wil aanzeten blijkt deze geblokkeerd te zijn, ik kan gewoon niet op mijn telefoon komen! BelCompany belt het reparatiecentrum om de code aan te vragen, deze zou ik binnen 24 uur horen.
  7. Die dag erna, geen BelCompany. Ik vraag waar de code blijft en ze bleken zich vergist te hebben, het duurt maximaal 5 werkdagen.
  8. nogmaals 5 werkdagen later, geen Unlock-code. Ik ben teruggegaan naar de winkel en heb nogmaals geklaagd dat ik de code niet heb. BelCompany heeft nogmaals het reparatiecentrum gebeld en ik zou hem nu toch echt snel krijgen!. Maar ondertussen zat er al stof onder mijn scherm, dus heb garantie geclaimd. Aangezien ik 3 reparatiebonnen heb is dit mogelijk. Het garantieclaimen duurt 5 werkdagen.
  9. 5 Werkdagen later, BelCompany belt mij op dat ze nu opeens de telefoon nodig hebben met garantie claimen. Wat blijkt, ze hebben garantie geclaimt bij BelCompany Hoofdkantoor en dit hoorde bij Sony Ericsson zelf te zijn (SE scheen volgens hun de uitzondering te zijn). De mede-werker wil het garantie-claim formulier uitprinten die hij van SE heeft gehad, maar kan niet op zijn mail komen. Of ik aub morgen terug wilde komen.
  10. De dag erna vullen we het garantieclaim formulier in en wordt de telefoon opgestuurd. Het zou 10 werkdagen duren.
  11. Inmiddels 13 werkdagen later, nog niks gehoord... Morgen maar weer langs gaan
  12. Ik ben langsgegaan, en het schijnt geen 10 werkdagen te zijn, maar het kan zeker wel 6 weken duren! SonyEricsson zou binnen 10 dagen doorgeven of ze de telefoon ontvangen hebben, daarna nemen ze nog ruim de tijd om te beslissen of je claim wordt goedgekeurd of niet. (En zo niet, dan komen er denk ik nog een paar weken bij voor reparatie)
  13. Na een totale wachttijd van 7 weken ben ik teruggegaan naar de BelCompany. De medewerker ging SE bellen om de status op te vragen. Bij SE konden ze de status niet zien omdat ze precies op dit moment het garantieclaim-systeem aan het overzetten waren naar een nieuw systeem. Vrijdag zou de BelCompany medewerker mij terugbellen met het antwoord.
  14. Zaterdag, er was helaas nog niks over mijn telefoon bekend dus ging de medewerker SE bellen om de status op te vragen. De aanvraag was zogenaamd nog niet ontvangen door SE... De medewerker had de claim een week geleden nog opgestuurd maar ook die hadden ze weer niet gekregen. We hebben afgesproken dat de BelCompany medewerker maandag de claim nogmaals ging opsturen en dan gelijk SE bellen om te vragen of deze was aangekomen.
  15. Dinsdag werd ik gebeld door de medewerker dat de claim bij SE binnen was gekomen. Een antwoord kon ik deze keer binnen 2-3 werkdagen verwachten. Volgens hem dus uiterlijk vrijdag.
  16. Maandag 20-07-'09 nog niks van de BelCompany gehoord. Ik ben dus wederom langs gegaan bij de BelCompany. De medewerker had het vandaag heel erg druk en had daarom nog niet gekeken of er wat was binnen gekomen... Na in zijn systeem te kijken was het antwoord inderdaad binnengekomen: De claim is afgewezen. De reden van afwijzing: De code die op de telefoon staat heeft de klant er zelf opgezet en hij is daarna de code vergeten. SE is bereid om tegen betaling de code te verwijderen.
  17. De BelCompany medewerker snapte sowieso niet waarom zijn collega garantie had geclaimd. Je moet 3x een reparatiebon hebben voor dezelfde klacht en ik had er maar 2 van stof en 1tje van een kapotte camera. Dus eigelijk hebben we deze 10 weken sowieso op niks zitten wachten.
  18. De telefoon is vandaag weer naar het reparatiecentrum gestuurd, dit maal om weer stof te verwijderen en de code van de telefoon af te halen.
  19. Na al deze weken heb ik dus ook nog geen code ontvangen van het reparatiecentrum. De code zouden ze ong. 12 weken geleden al doorbellen. (De BelCompany medewerker dacht nu zelfs dat er geen code op de telefoon stond, maar dat hij gesimlockt is teruggekomen en aangezien ik het abbonement van de telefoon niet meer gebruik maar een andere provider de telefoon dit zegt. De medewerker heeft wel nog een andere simkaart geprobeerd, maar deze deed het ook niet. Het abbonement was van Telfort maar vermoedelijk had hij niet zo'n simkaart liggen om te proberen)
En ik heb btw nog steeds geen unlockcode gekregen van het reparatiecentrum. Het reparatiecentrum had beloofd mij persoonlijk te bellen om de code door te geven.

PS: In de tijd dat ik de telefoon gebruikt heb was ik er wel blij mee :P
Vastlopers heb ik ook gehad in het begin, maar na een firmwareupdate is dit verholpen. Dat de telefoon traag is klopt wel, het is tenslotte ook een Symbian telefoon die daarom bekend staan dus vantevoren kon je dit weten.

Verhaal geupdate.

@CLB, die heb ik ook gelezen ja. Dat scherm is volgens mij echt slecht afgesloten van de omgeving zodat stof e.d. er zo tussen kan.. We hebben wel super-pech ;(

[ Voor 35% gewijzigd door srdevil op 20-07-2009 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
dat is wel het meest extreme verhaal dat ik al gehoord heb :P
we hopen maar dat alles in orde komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Mijn verhaal was niet veel anders haha, ben blij dat ik er vanaf ben, die G900 was 1 groot onding zeg!

SonyEricsson icm Belcompany

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alms
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22-12-2021
FraggedMe schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 15:48:
nu zit ik er mee dat de "sticker" rond de ronde navigatie toets en de 4 toetsen ernaast los is gelaten, zo'n beetje van de 1 op de andere dag zat een deel helemaal los. Ik kan alleen geen vergelijkbare gevallen vinden, weet iemand hier iets op? Lijmen durf ik niet echt want er zitten gaatjes en dus vlak bij het schermpje.
Ik heb sinds afgelopen vrijdag precies hetzelfde probleem. Heb m zelf alleen wel al een tijdje langer (10 maanden). Er zit ook stof onder het scherm, dus ik denk dat ik hem maar gewoon op ga sturen. Wel raar dat die lijm (of wat daar zit) opeens loslaat! Ik hoop (en vind) dat dit onder de garantie valt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alms schreef op maandag 15 juni 2009 @ 14:59:
[...]

Ik heb sinds afgelopen vrijdag precies hetzelfde probleem. Heb m zelf alleen wel al een tijdje langer (10 maanden). Er zit ook stof onder het scherm, dus ik denk dat ik hem maar gewoon op ga sturen. Wel raar dat die lijm (of wat daar zit) opeens loslaat! Ik hoop (en vind) dat dit onder de garantie valt..
Hier ook dat probleem gehad (2x).. wel gewoon gelijmd.. ziet er niet uit maar goed.. en dat stof.. vind dat niet zo storend... nog 2 maanden dan haal ik een nieuw toestel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaqwsx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-07-2022
Heb je enig idee waar die 3 rubberen kokertjes voor zijn? Bij mij is er 1 uitgevallen en ik weet niet waar ik 'em nu moet plaatsen. het openmaken lukte mij maar deels trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaqwsx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-07-2022
Heb je enig idee waar die 3 rubberen kokertjes voor zijn? Bij mij is er 1 uitgevallen en ik weet niet waar ik 'em nu moet plaatsen. het openmaken lukte mij maar deels trouwens.
nielsgaastra schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 14:07:
[...]

Thnx, de mijne is weer stofvrij! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pduin
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-08-2023
Voor diegene die erover nadenkt een 16GB memorystickje in combinatie met de G900 te gaan gebruiken: dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Ik heb het eigenlijk, en het kost me moeite het toe te geven, wel enigszins gehad met de G900.

Ik heb ook stof onder het scherm, niet eens zo'n probleem (behalve in zonlicht).

Wat me echt mateloos irriteert zijn vastlopers. En als ik een foto neem, duurt het regelmatig een paar minuten voordat ik weer uit de foto app ben. ("terug" knop ingedrukt houden, locken en gewoon opbergen want daar ga ik niet op wachten). En als ik hem opstart, duurt het minuten voordat ik iets kan doen. Als ik IMAP gebruik op mijn volledige email box, duurt alles jaren. (En als er via push mail iets binnenkomt, moet ik het eerst downloaden. En als er staat "new mail" en het wil bekijken, springt hij tegenwoordig even een seconde naar mail en dan weer terug). Etcetera.

Misschien moet ik de geheugenkaart maar eens formatteren. Hopelijk helpt dat.

En hopelijk komt de Satio snel. Al was het maar omdat die niet zo'n ontzettend crappy cam heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

Wederom verbaas ik me weer hoeveel mensen stof onder het scherm hebben..
Heb de G900 nu een jaar en nooit last gehad met stof of vastlopers.

Ik heb waarschijnlijk 1'tje uit de goede batch gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quartex schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 09:42:
Wederom verbaas ik me weer hoeveel mensen stof onder het scherm hebben..
Heb de G900 nu een jaar en nooit last gehad met stof of vastlopers.

Ik heb waarschijnlijk 1'tje uit de goede batch gekregen.
Dat 'dacht' ik ook.. heb hem nu ook een jaar maar zag toevallig van de week met bepaalde lichtval dat ik ook redelijk wat stof eronder had zitten.. maar stoor me er niet echt aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
Hier ook weer problemen.

Tijdens het smsen of het typen in een tekstbox op een site gaat vaak niet meer. Probeer je "een" te typen, typ je de eerste letter, komt er te staan, maar verdwijnt dan weer. Of een woord met 7-8 letters waar je mee bezig bent en na 3 letters ermee ophoudt 1 woord te vormen en naar een nieuw woord gaat, dus dit:

ipv dit: hoofd

Krijg ik dit:

Gomde (dat krijg je namelijk als je Hoo probeert te typen > Gom, en daarna fd > de

Erg irritant!! Soms helpt het om bijvoorbeeld alleen het berichten progje volledig af te sluiten, maar soms moet ik em echt aan en uit doen en dan kan het na een halve dag alweer mis zijn. Aangezien ik een nieuwe mob ga halen, deze wil verkopen heb ik ook geen zin meer om op te sturen. Deze gaat op marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Weer eens een paar foto's geprobeerd te nemen, maar dat kan ik nu wel vergeten: ik denk door stof onder de lens en/of kleine krasjes is alles ontzettend "soft focus", en daardoor volstrekt onbruikbaar... maar eens kijken of ik dat schoon kan krijgen, want de camera was zo'n beetje de enige reden een G900 te kopen, en niet een iPhone... (dat, en dat ik niet zo graag van Voda naar Tmobile zou gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatshark
  • Laatst online: 12-09 09:18

fatshark

fat to da bone

Na maanden geen stof niks.... bingo vuil onder mijn scherm 3 plekjes grrrrr....
Maar hoe nu te werk gaan moet ik het aanmelden waar ik mijn telefoon gekocht heb? moet ik het bij SE melden ergens kortom wie kan mij wat meer info geven?

fat to da bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
Via de winkel waar je de telefoon vandaan hebt moet je garantie regelen (of webshop). Zij leveren jou tenslotte de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn G900 begint ook mankementen te vertonen. Allereerst de welbekende stofdeeltjes onder het scherm. Ook heeft hij sinds afgelopen weekend last van flinke vastlopers.

Nu heb ik mijn garantie papieren erbij gepakt en blijkt mijn garantie afgelopen vrijdag te zijn afgelopen. Zou er enige coulance zijn of heb ik gewoon keiharde pech? Ik heb hem gekocht bij Gsmweb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
Het klinkt misschien raar, maar het euvel is toch IN de garantieperiode ontstaan? Ik zou gewoon met ze bellen en kijken wat ze doen. SE geeft dacht ik namelijk 2 jaar garantie op telefoons (was bij de W800i zo toentertijd dus ik weet niet of dat nu nog zo is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2009 @ 11:55:
Mijn G900 begint ook mankementen te vertonen. Allereerst de welbekende stofdeeltjes onder het scherm. Ook heeft hij sinds afgelopen weekend last van flinke vastlopers.

Nu heb ik mijn garantie papieren erbij gepakt en blijkt mijn garantie afgelopen vrijdag te zijn afgelopen. Zou er enige coulance zijn of heb ik gewoon keiharde pech? Ik heb hem gekocht bij Gsmweb.
Hahahaha hier precies hetzelfde verhaal.. na 4x/5x opnieuw opstarten deed ie het weer normaal. Kreeg zwart scherm, knoppen werkten niet meer, camera deed het niet.. gelukkig kan ik een nieuwe gaa halen m'n jaar zit er weer op >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een goeie 2maand de SEg900 en ik heb last van stof maar dat vind ik minimaal.
Hetgene wat mij stoord is de zovele fout meldingen, en het verschillende keren vastlopen en dat ie redelijk traag is ook.
Maar aal met al vind ik dat nog nie zo erg wat ik wel erg vind is dat de pijltjes naar bpven en naar beneden niet meer werken :s en ik gebruik die knopjes toch wel heel veel (voor in te zoomen met de camera muziek luider en stiller, ...)
Heeft iemand ook al dat probleem had?
Graag zou ik daar een oplossing voor willen hebben omdat ik het wel heel vervelend vind.
Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik ben 'n beetje aan het rondkijken naar een SonyEricsson-telefoon met een stylus, zodat ik snel notities kan maken (iemand EDC topic in HK gezien? :P ). Nu kwam ik uit op de G700 en de G900.
Omdat de G900 zo te horen enorm veel stofproblemen heeft ben ik benieuwd of de G700 dat ook heeft - want ik lees eigenlijk niet dat iemand díe heeft. Het jammere is weer dat hij een mindere camera heeft dan de G900, maar alas, beter dan de K600i die ik nu heb.

Nu zie ik dat er ook een zwarte G700 gelinkt staat in de Pricewatch. Lijkt nog nergens als los toestel te krijgen, of is hij alweer lang uit de handel? ;) Ik hou dat niet zo bij... Als ik kijk naar de link van The Phonehouse dan komt die stiekem gewoon op een bronze-kleurige uit. Ik heb liever een donkergekleurd telefoontje dan zo'n blingbling-beige ding ;)

Als iemand verder een goede suggestie heeft voor een telefoon met stylus en notitiemogelijkheid én een interface die overeenkomt met die van SonyEricsson (ben ik helemaal aan gewend nml.) dan mag dat ook geopperd worden, maargoed daar is dit topic eigenlijk niet voor. :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Plaatje van die G700 is de G900, 1000% zeker, aangezien ik 'm zelf heb gehad.. (staat zelfs in de TS)

En please vermijd deze G-serie van SonyEricsson! Gewoon te slecht voor woorden! Werkelijk waar.
Niet alleen de grote stofproblemen, maar ook de traagheid, de laggyness, het simpel uitziende menu.. NO GO!

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 22-07-2009 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Okay okay... goede tip. Was vandaag wat electronicazaken af aan het wandelen (vakantie == windowshopping) maar nergens ook maar een SE met stylus te vinden. Ik zal de G-serie zeker vermijden. Het enige wat ik hier namelijk lees zijn al die stofproblemen, en als ik dan bijv. van de W9xx een topic doorlees, dan hoor ik mensen met echt mineure probleempjes zoals 'Google Maps doet 't niet goed' en 'De software voor die-en-die-gadget moet nodig updaten' - maar hardwarematig daar helemaal geen klachten. Als ik dat verschil zo al zie denk ik dat ik mooi bij deze G-serie wegblijf ja :D

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Gelukkig maar =) Succes met je keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
van vastlopers had ik geen last, de maanden dat ik de mijne had waren zeer leuk, afgezien van de stofprobleempjes...

nu heb ik een nokia 5800, maar van bouwkwaliteit is die nog veel slechter 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

* PowerFlower heeft ook de handdoek in de ring gegooid. Kon mijn abonnement verlengen en daar een C905 bij krijgen. Geen touchscreen, geen smartphone en zwaarder+dikker, maar tenminste een (erg) goede camera (en dat is voor mij nogal belangrijk). Misschien dat ik de G900 er nog even bij houd als smartphone (met name vanwege Fring... Skype on-the-go toch wel erg belangrijk). Eerst maar eens kijken of ik nog onder garantie het stof weg kan krijgen 8)7 Zo ja, dan durf ik hem tenminste ook nog te verkopen aan iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
@Dark Blue, de G705 lijkt me anders wel een fijne telefoon en anders W705 als je graag de walkman versie wil. Eventueel kan je voor de W995 gaan.

@PowerFlower, verkopen is natuurlijk voor jou een goed idee omdat je er zo nog wat voor vangt. Maar het stof laten verwijderen is inderdaad alleen verwijderen. Er wordt niks gerepareerd of verbeterd waardoor het er de volgende keer weer zo tussen zit. Het is dan ook eerder schoonmaken dan repareren wat ze daar doen :p

Vastlopers bij de G900 heb ik ook gehad maar na het updaten van de firmware waren deze voorbij.

Dat het toestel sloom is klopt, maar dat is bekend van Symbian UIQ3, maar als je een menu eenmaal een keer geladen hebt blijft deze in het geheugen staan en gaat het openen de volgende keer al een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk kan iemand me hier helpen.
Ik had op men werk mijn G900 kunnen verbinden (na lang proberen) met de PC via USB en kunnen backuppen via My phone explorer. Maar hiervoor had ik een soort van patch die moest geinstalleerd worden en vind die patch niet meer terug. Iemand enig idee waar ik die nog kan vinden? Was een patch voor mRouter want die kan dus niet verbinden naar mijn GSM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister stopte het touch screen van m'n G900 er mee. Bijna een jaar en vrijwel geen problemen en dan nu toch de klos. Heb er in dit forum al eens iets over gelezen, maar kan dat nu niet terug vinden.

Heb nog garantie, dus ik breng 'm deze week weg, tenzij.... iemand weet hoe ik dit zelf op kan lossen. Ik vermoed dat, als ik hem gerepareerd terug krijg (wat afwachten lijkt te zijn..), de telefoon gereset zal zijn. En dat is, hoewel overkomelijk, toch niet echt praktisch.

Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 11:43:
Hopelijk kan iemand me hier helpen.
Ik had op men werk mijn G900 kunnen verbinden (na lang proberen) met de PC via USB en kunnen backuppen via My phone explorer. Maar hiervoor had ik een soort van patch die moest geinstalleerd worden en vind die patch niet meer terug. Iemand enig idee waar ik die nog kan vinden? Was een patch voor mRouter want die kan dus niet verbinden naar mijn GSM.
Ik had hier geen patch bij nodig hoor. Ik zou alles ff verwijderen en dan eerst pcuite installeren. Proberen of je daarmee kontakt krijgt. En dan MuPhoneExplorer weer installeren. Ging bij mij gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Laatst online: 24-05 16:25
Hele belangrijke vraag, op de P1 waren de lettertjes érg klein (voor mij) zijn ze op deze G900 ook zo klein of is er de optie ze groter te maken?
Aub ik wil deze foon graag,maar alles hangt af van het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
aub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pduin
rooie60 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 23:55:
Hele belangrijke vraag, op de P1 waren de lettertjes érg klein (voor mij) zijn ze op deze G900 ook zo klein of is er de optie ze groter te maken?
Aub ik wil deze foon graag,maar alles hangt af van het antwoord.
Ligt eraan natuurlijk wat jij als te klein beschouwt. Zelf moet ik zeggen dat alles goed te lezen is. Misschien is het een goed idee om even filmpjes of afbeeldingen van de G900 te bekijken, wellicht wordt je daar wijzer van.

Denk er wel om dat je vrijwel problemen gaat krijgen met deze telefoon: stof onder het scherm, vastlopers en allerlei andere rare kwaaltjes, lees dit topic maar na. Heb deze nu bijna een jaar in gebruik maar door die problemen ben ik alweer rustig op zoek naar een andere telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Daar ben ik 't mee eens. Ik verklaar mensen voor gek die nu nog een SE G900 willen aanschaffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
Als hij werkt vind ik het een top telefoon hoor. Hij had wat sneller gemogen, maar verder werkt ie heel best. Maar het is wel zo dat dit de eerste telefoon is die met een jaar voor de 2e keer terug moet. Maar de vorige keer ging het wel heel netjes. Met een week had ik hem weer terug.

Gister is ie voor de 2e keer weg gegaan omdat hij heel traag werd (echt een minuut wachten op een reactie van het touchscreen) en het scherm werd heel donker. Hopen dat dit ook weer snel opgelost word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
pduin schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 15:02:
[...]

Ligt eraan natuurlijk wat jij als te klein beschouwt. Zelf moet ik zeggen dat alles goed te lezen is. Misschien is het een goed idee om even filmpjes of afbeeldingen van de G900 te bekijken, wellicht wordt je daar wijzer van.

Denk er wel om dat je vrijwel problemen gaat krijgen met deze telefoon: stof onder het scherm, vastlopers en allerlei andere rare kwaaltjes, lees dit topic maar na. Heb deze nu bijna een jaar in gebruik maar door die problemen ben ik alweer rustig op zoek naar een andere telefoon.
Ja maar de vraag was.....zit die optie erop? zoals bij sommige nokia's,de symbian toestellen hebben allemaal kleine lettertje alleen bij mijn N 95 is de optie er nu wel,daar kan je de letters groter zetten.
De P1 had het weer niet,maar zit de optie erop?in het menu dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pduin
Woudtwe schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 17:06:
Gister is ie voor de 2e keer weg gegaan omdat hij heel traag werd (echt een minuut wachten op een reactie van het touchscreen) en het scherm werd heel donker. Hopen dat dit ook weer snel opgelost word.
Daar heb ik sinds vorige maand ook net last van (net geen jaar in bezit). Vastlopers zijn aan de orde van de dag, als je de telefoon uit keylock haalt is het scherm soms zwart of heel donker en de media bibliotheek doorbladeren is opeens heel langzaam. Dit nog steeds na een master reset met de laatste software versie. Ben er een beetje klaar mee. Heb al een nieuwe telefoon besteld en ik stuur deze voor reparaties terug. Als ie dan weer op de deurmat ligt gooi ik hem gelijk marktplaats op.

Hij heeft het bijna een jaar goed gedaan, maar de betrouwbaarheid/snelheid laat een beetje te wensen over. Aan de ene kant is het een perfect mobieltje, maar hij wordt helaas alleen geplaagd door de softwarefouten.
rooie60 schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 15:52:
[...]

Ja maar de vraag was.....zit die optie erop? zoals bij sommige nokia's,de symbian toestellen hebben allemaal kleine lettertje alleen bij mijn N 95 is de optie er nu wel,daar kan je de letters groter zetten.
De P1 had het weer niet,maar zit de optie erop?in het menu dus?
Heb even door de instellingen gebladerd, maar ben de optie niet tegen gekomen.

[ Voor 18% gewijzigd door pduin op 11-08-2009 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
Woudtwe schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 17:06:
Als hij werkt vind ik het een top telefoon hoor. Hij had wat sneller gemogen, maar verder werkt ie heel best. Maar het is wel zo dat dit de eerste telefoon is die met een jaar voor de 2e keer terug moet. Maar de vorige keer ging het wel heel netjes. Met een week had ik hem weer terug.

Mee eens. Ik kan er prima op internetten i.c.m. opera mini, ik heb eigenlijk weinig last nog van snelheidsproblemen (andere g900 bezitter was verbaasd hoe soepel die van mij liep). Stof vrijwel nooit last van gehad, tot een tijdje terug, en dat is destijds samen met een ander probleem verholpen. De telefoon is verre van perfect en ik zal ook voor iets anders gaan binnenkort (jaar is voorbij ;) ), maar ik heb er toch veel plezier van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
pduin schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:17:
[...]

Daar heb ik sinds vorige maand ook net last van (net geen jaar in bezit). Vastlopers zijn aan de orde van de dag, als je de telefoon uit keylock haalt is het scherm soms zwart of heel donker en de media bibliotheek doorbladeren is opeens heel langzaam. Dit nog steeds na een master reset met de laatste software versie. Ben er een beetje klaar mee. Heb al een nieuwe telefoon besteld en ik stuur deze voor reparaties terug. Als ie dan weer op de deurmat ligt gooi ik hem gelijk marktplaats op.

Hij heeft het bijna een jaar goed gedaan, maar de betrouwbaarheid/snelheid laat een beetje te wensen over. Aan de ene kant is het een perfect mobieltje, maar hij wordt helaas alleen geplaagd door de softwarefouten.

[...]

Heb even door de instellingen gebladerd, maar ben de optie niet tegen gekomen.
Fijn dank je wel,maar te laat helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand de laatste firmware CDA-versie? Kreeg mijn G900 na problemen met het touchscreen weer terug, met een software update. CDA versie is nu R4A.

Vind de telefoon eigenlijk trager dan voorheen en m'n bluetooth werkt ook niet zo lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
Wat bedoel je met laatste CDA-versie? Als hun er een software update op zetten is het toch logisch dat ze de nieuwste (laatste) erop zetten?

Ik heb mijn telefoon hier nog liggen die een paar weken geleden bij het reparatiecentrum is vernieuwd, dus als je vertelt hoe ik het voor je kan opzoeken kan ik voor je kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

srdevil schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:47:
Wat bedoel je met laatste CDA-versie? Als hun er een software update op zetten is het toch logisch dat ze de nieuwste (laatste) erop zetten?

Ik heb mijn telefoon hier nog liggen die een paar weken geleden bij het reparatiecentrum is vernieuwd, dus als je vertelt hoe ik het voor je kan opzoeken kan ik voor je kijken.
Je vind de CDA versie in 'Menu' onder 'Meer' en dan 'Systeeminformatie'. Daar staan de firmware versies. Bepalend is de CDA-versie (meestal de onderste), en daarvan de laatste 3 tekens. Bij mij is dat R4A.

Ik ga er ook vanuit dat bij SE de laatste versie er op is gezet, maar ik vind 'm trager dan voorheen, bovendien meen ik dat bij de laatste firmware-update een nieuw thema was toegevoegd (rood/zwart). Dat zit er bij niet op.

Vandaar mijn argwaan....

Ik zal het zeer op prijs stellen als je jouw CDA versie hier kan posten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
Mijn CDA-versie is: 1207-6259 R4A

Mijn Thema's
Default, Clarity, Mojo, Skyline

Geen hiervan is een Rood/Zwart thema, eventueel kan je hem via het programma'tje op de Sony Ericsson site updaten, via dat programma kan je zelf de laatste versie installeren (indien er een nieuwere beschikbaar is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

srdevil schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:08:
Mijn CDA-versie is: 1207-6259 R4A

Mijn Thema's
Default, Clarity, Mojo, Skyline

Geen hiervan is een Rood/Zwart thema, eventueel kan je hem via het programma'tje op de Sony Ericsson site updaten, via dat programma kan je zelf de laatste versie installeren (indien er een nieuwere beschikbaar is)
Dank je wel, dan hebben we dezelfde. Dat zal dan ook de laatste versie zijn.

Wat betreft het SE-programma'tje: dat is alleen bedoeld voor Windows en ik werk met Mac. Maar bedankt voor het meedenken!

Verwijderd

Even een klein vraagje. Ik heb deze telefoon en kom zo nu en dan in het buitenland.
Ik heb voor Nederland zo'n mobiel internet abbo. Alles is dus zo ingesteld dat hij om de zoveel minuten kijkt of er mailtjes zijn. Is er een mogelijkheid om dit tijdelijk uit te zetten? Instellingen weggooien om daarna in te kloppen vind ik vrij vervelend en zeker voor een dag, dus dat is geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yakotb
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-02-2024
Ik heb de mijne na een half jaar terug moeten sturen omdat de software gecrasht was en gewoon niet meer werkte. Het beeld werd alleen geupdate als de telefoon input kreeg... als je geen knop indrukte bleef hij gewoon hangen. Daarnaast liep hij regelmatig vast. Software updates, resets, backup restores, niets hielp. Waarschijnlijk was er gewoon een chip stuk ofzo, het leek wel op een hardwarematige fout aangezien hij ook niet opstartte zonder een knop ingedrukt te houden.
Ik heb sinds een aantal weken een nieuwe wat overigens wel 4 maanden geduurd heeft omdat ik in het buitenland zat en mijn zaken in Nederland dus niet zo goed kon regelen. Achteraf bleek dat de winkel hem kwijtgeraakt was en hebben ze me meteen met excuses een nieuwe gestuurd.

Op de onvolkomenheden na is het echt een lekkere telefoon, flexibel en uitbereidbaar, internet werkt ook goed, vooral met Opera. Ik heb nog weinig telefoons gezien waar je goed youtube-filmpjes op kunt kijken. Hier en daar is hij een beetje traag maar dat kun je verwachten van Symbian UIQ.

Desondanks zou ik hem niet nog een keer kopen.

[ Voor 10% gewijzigd door Yakotb op 13-09-2009 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Absoluut niet meer kopen, deze telefoon. Ik heb hem zelf ca. een maand of 6 maar inmiddels gebruik ik mijn N73 ME weer en dat was een verademing. Heb de G900 zeer goedkoop in handen gekregen, maar nog steeds vind ik het zonde van mijn geld. Touchscreen is na een maand of 4 stukgegaan; is vocht onder gekomen. Heb dat vocht er wel uit kunnen drukken, en sindsdien doet ie het weer maar met wat kuren. Het lijkt erop dat je zonder touch screen alleen maar kunt bellen, en niet opnemen. Maar dan nog, ik vind het echt een slechte telefoon. Hij is traag en loopt veel vast, deze 5mp camera is voor mijn gevoel veel slechter dan mijn K800i 3.2 Cybershot. Google maps kreeg ik amper aan de praat.

Het enige dat ik goed vond werken was de MP3 speler; via touchscreen lekker door livesets heen scrollen en het geluid was goed, oa MegaBass zijn aanwezig. Opzich ging het webbrowsen met de stylus ook nog wel. Het scherm is echter veel en veel te klein voor wat de telefoon probeert te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In hoeverre is het de schuld van een telefoon dat er vocht in terecht komt? Van alle problemen die er langs zijn gekomen is vocht een nieuwe. Dat wil dus zeggen dat je dat waarschijnlijk aan jezelf te danken hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 21:09:
In hoeverre is het de schuld van een telefoon dat er vocht in terecht komt? Van alle problemen die er langs zijn gekomen is vocht een nieuwe. Dat wil dus zeggen dat je dat waarschijnlijk aan jezelf te danken hebt.
Zat in de broekzak, en is na een regenbui gebeurt. Ik heb in ieder geval geen momenten dat ik denk 'kom, laat ik mijn telefoon kopje onder drukken'. Vocht in (touchscreen) toestellen is trouwens nog redelijk common, zoek maar eens op.

Maar goed dat is ook helemaal niet relevant. Immers vind ik de telefoon, ook al doet ie het picobello, dankzij veel andere factoren een grote afrader.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2009 00:27 ]

• BlisterAMG
Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 19:41:
Absoluut niet meer kopen, deze telefoon. Ik heb hem zelf ca. een maand of 6 maar inmiddels gebruik ik mijn N73 ME weer en dat was een verademing. Heb de G900 zeer goedkoop in handen gekregen, maar nog steeds vind ik het zonde van mijn geld. Touchscreen is na een maand of 4 stukgegaan; is vocht onder gekomen. Heb dat vocht er wel uit kunnen drukken, en sindsdien doet ie het weer maar met wat kuren. Het lijkt erop dat je zonder touch screen alleen maar kunt bellen, en niet opnemen. Maar dan nog, ik vind het echt een slechte telefoon. Hij is traag en loopt veel vast, deze 5mp camera is voor mijn gevoel veel slechter dan mijn K800i 3.2 Cybershot. Google maps kreeg ik amper aan de praat.

Het enige dat ik goed vond werken was de MP3 speler; via touchscreen lekker door livesets heen scrollen en het geluid was goed, oa MegaBass zijn aanwezig. Opzich ging het webbrowsen met de stylus ook nog wel. Het scherm is echter veel en veel te klein voor wat de telefoon probeert te zijn.
Dat het scherm te klein is, wist je voor de aankoop ook natuurlijk.
Internetten met opera mini ging heerlijk moet ik zeggen. Gebruikte ik erg vaak en was daarvan toch best onder de indruk. Muziek was ook prima zoals je zegt en Google Maps kon ik ook prima gebruiken.

Neemt niet weg dat het niet de beste telefoon is. Net te traag, al werkte het best aardig na een aantal firmwares. Als je applicaties al op de achtergrond liepen, dan start alles vrij snel. Het was niet mijn beste aankoop, nu ook na 1 jaar vervangen, maar zo slecht als sommigen beweren is de telefoon niet mijns inziens.

Verwijderd

Ik gebruik nu een jaar het kleine broertje van de G900, de G700. Ik lees er overigens verdacht weinig over hier.....
Over de software vol met bugs zoals op de G900 kan ik niet meepraten, in afgelopen jaar niet één keer vastgelopen!
Snelheid is niet zijn sterkste kant, maar als het loopt loopt het.
Wat ik veel gebruik is natuurlijk de mp3 speler via bluetooth met mijn autoradio verbonden. Werkt klasse!
Dan nog McGuider navigatie in combinatie met bluetooth gps-ontvanger, werkt ook klasse.
Natuurlijk bellen en seinen, ook zoals het hoort.
Enig zwak punt aan de G700 (tot nu toe ;-) is het stof onder het scherm.

He he, eindelijk eens een positief berichtje over het toestel ;-)

Verwijderd

Het was een mooie tijd met mn halfdooie G900 waarop ik geen geluid meer had zodat ik niemand meer kon horen aan de andere kant van de lijn... Maar sinds gister heb ik m'n HTC Touch Diamond 2 binnen en da's eerlijk gezegd toch even een wereld van verschil.. toch wel...

Happy happy joy joy hier dus vooralsnog! Op naar het HTC forum... en oh, wat is die huge! t*ring! Dat kan niet veel goeds betekenen...

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 12:25:
Het was een mooie tijd met mn halfdooie G900 waarop ik geen geluid meer had zodat ik niemand meer kon horen aan de andere kant van de lijn... Maar sinds gister heb ik m'n HTC Touch Diamond 2 binnen en da's eerlijk gezegd toch even een wereld van verschil.. toch wel...

Happy happy joy joy hier dus vooralsnog! Op naar het HTC forum... en oh, wat is die huge! t*ring! Dat kan niet veel goeds betekenen...
Gefeliciteerd met je HTC. Ik hoop dat je er meer lol aan beleeft dan ik aan mijn HTC (die had ik voor de G900). Alhoewel mijn G900 geen supertoestel is (als ik de keuze over kon doen zou ik deze zeker niet kiezen) vond ik het werken met Windows Mobile een ramp. De eerste paar dagen was ik enthousiast over alle mogelijkheden, dat verdween snel in de praktijk.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 10:40:
Ik gebruik nu een jaar het kleine broertje van de G900, de G700. Ik lees er overigens verdacht weinig over hier.....
Over de software vol met bugs zoals op de G900 kan ik niet meepraten, in afgelopen jaar niet één keer vastgelopen!
Snelheid is niet zijn sterkste kant, maar als het loopt loopt het.
Wat ik veel gebruik is natuurlijk de mp3 speler via bluetooth met mijn autoradio verbonden. Werkt klasse!
Dan nog McGuider navigatie in combinatie met bluetooth gps-ontvanger, werkt ook klasse.
Natuurlijk bellen en seinen, ook zoals het hoort.
Enig zwak punt aan de G700 (tot nu toe ;-) is het stof onder het scherm.

He he, eindelijk eens een positief berichtje over het toestel ;-)
Mensen zijn sneller geneigd om negatieve berichten te delen of om oplossingen voor problemen te zoeken. Het grootste probleem bij mij is ook het stof (maar dat is niet zo'n heel probleem) en de snelheid (waar ik me toch aan irriteer). Ik zal is kijken of er weer nieuwe software voor uit is. :)

Maar over het algemeen werkt het wel naar behoren en is zelfs internet onderweg leuk te doen.
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Let op:
Reacties zoals ik heb hem besteld, ik heb hem binnen en waar kan ik hem krijgen zijn overbodig hier. Graag over het toestel discussiëren, niet over de levertijd en alles wat daarbij komt kijken!