Heb de G700 nu een half jaar, bevalt nog steeds prima. Ik heb er meteen een screenprotector bij besteld, deze meteen erop geplakt en totaal geen last gehad van scherm achter het stof. Laatst ging de screenprotector los zitten, dus heb ik twee weekjes zonder gelopen, meteen stof achter het scherm. Tippie mijnerzijds is dus, doe er een screenprotector op, bij mij helpt het tegen stof.
Ben alleen mijn stylus kwijt en de reserve ook al, maar goed ook meteen een wijze les geleerd, ga niet de stylus gebruiken als de concentratie alcohol in je bloed toeneemt
Gelukkig heb ik al een adresje gevonden voor een nieuwe.
Syncen met de PC in telefoonmodus wil ook nog niet echt, in bestandsoverdracht wel, dan ziet verkenner 'm gewoon als verwisselbare schijf. Ga er binnenkort, als ik weer wat tijd heb, maar weer eens mee bezig.
Ben alleen mijn stylus kwijt en de reserve ook al, maar goed ook meteen een wijze les geleerd, ga niet de stylus gebruiken als de concentratie alcohol in je bloed toeneemt
Syncen met de PC in telefoonmodus wil ook nog niet echt, in bestandsoverdracht wel, dan ziet verkenner 'm gewoon als verwisselbare schijf. Ga er binnenkort, als ik weer wat tijd heb, maar weer eens mee bezig.