Welkom bij dit gesprek :-). Bij deze bevestig ik dat alle testen uit de thread van 2008 nog hetzelfde zijn! Met die post heb ik mij ook voorbereid op de testen (eind januari dit jaar gemaakt). En ik moet zeggen, hij is dan goed te maken! Good luck!Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:34:
Ik voeg me ook even bij dit gesprek! Volgende week mag ik op tweede gesprek bij Cap. Omdat ik graag goed voorbereid ga heb ik de reacties hier doorgenomen en ik moet zeggen dat het een aardig beeld schetst van Capgemini als bedrijf, de cultuur die er heerst en wat ik mag verwachten van de assessment (mocht ik die mogen maken). Zelf ligt mijn interesse in de Business Intelligence Management richting. Echter, zoals vrijwel elke Young Professional is de toekomst onzeker. Je hebt je huidige ambities, maar dat kan in verloop van tijd natuurlijk een andere richting krijgen. Ik heb het idee dat je hier veel ruimte voor krijgt bij Capgemini.
Kan iemand bevestigen dat de Scales testen van de post uit 2008 nog steeds gehanteerd worden?
Ik ben dat niet tegengekomen. Ik ben opgave tegengekomen waarbij de onderste helft 5 of hoger is en andersom(onderste helft hoger is dan 5 of juist lager). Wanneer je die test moet maken, raad ik je aan de ruiten naast elkaar te zetten. Dat kan namelijk door ze vast te pakken en te verslepen, op deze manier zie je heel snel het verband. Daarnaast is bij alle opgaven zo dat er 2 balletjes oranje zijn en 2 balletjes blauw, althans dat was in mijn geval.Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:35:
[...]
Bedankt voor je snelle reply, als we het voorbeeld er bij pakken zien wie 2 groepjes
1ste groepje 3 stuks = wit balletje boven en blauw balletje onder
2de groepje 3 stuks = oranje balletje boven en wit balletje onder
In het de 2de groepje zie je inderdaad een verband ( XXXX )
Maar nu vroeg ik mij af of de volgende opstelling ook mogelijk is bij verdere opgaven
1ste groepje 4 stuks = wit balletje boven en blauw balletje onder
2de groepje 2 stuks = oranje balletje boven en wit balletje onder
Ik hoop dat ik je vragen beantwoord hebt, anders moet je maar even PM-en....
Succes!