Er gaat niets fout. Volgens mij is dit puur psychologisch. Toen ze in
augustus besloten Battle.net te vernieuwen, wisten ze waarschijnlijk al dat 2009 met beta starten niet haalbaar meer was.
Het is echter psychologisch minder erg om 2x5 maanden uit te stellen, dan 1x10 maanden.
Vergelijk het met vroeger. Stel dat je als kind om uiterlijk 20:00 uur naar bed moest, maar eigenlijk wilde je tot 21:00 opblijven. Dan verzon je geen smoes om tot 21:00 op te blijven, want dat mocht sowieso niet. Je vroeg of je nog een kwartiertje of half uurtje op mocht blijven. Dat mocht misschien wel.. en na dat half uurtje, deed je het trucje gewoon nog een keer. Bij mijn ouders werkte dat.. soms.

Let op mijn woorden: WoW Cataclysm komt nog eerder uit!!!
Zou ik jammer vinden, maar het zou niet geheel onlogisch zijn. Ze zetten met WoW zo'n $110 miljoen
per maand om (7,5 mil. users * ~$15 p/m). Daar continuiteit in houden is commercieel gezien prioriteit 1.
Mij ook, maar als je het nou zo ziet.. in 1998 kochten sommigen van ons Starcraft. Sinds 1999 kijken we uit naar Starcraft II. Wat maken die laatste 6 maanden dan uit op de 120 maanden die we al 'wachten'.
[
Voor 14% gewijzigd door
PromWarMachine op 12-11-2009 01:59
]